Het mag gerust eens een positieve invloed op de prijs hebben.knakworst schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:25:
[...]
Een definitieve datum voor de nieuwe tiers. Deze announcement is trouwens 15 dagen na de metal cards. No refunds.
:strip_exif()/f/image/aZSdtqd7YSeLr2SurzT0ZiVU.jpg?f=fotoalbum_large)
Het mag gerust eens een positieve invloed op de prijs hebben.knakworst schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:25:
[...]
Een definitieve datum voor de nieuwe tiers. Deze announcement is trouwens 15 dagen na de metal cards. No refunds.
Meestal gaat het binnen een paar werkdagen. En staat het er eerst als een afboeking en later pas als een bijboeking (ik weet niet of ze dat al gefixt hebben).ElPensador schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:32:
Wat is jullie ervaring met refunds via curve naar plutus?
In curve staat de refund er al 2 dagen, maar ik zie nog niks in de plutus app
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het is hoe dan ook een achteruitgang. Je kan https://plutus-rewards.cc/ hier wel even kijken hoe het eruit gaat zien.zenith schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:49:
Binnenkort komt er een nieuwe announcement over de tiers/staking requirements/subscriptions. Ben benieuwd!!
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Heb je niet iets eerder gekocht? Staat er verder nog een landcode achter mss? Of alleen Amazonretail?lucatoni schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:39:
Zijn mensen bekend met frauduleuze transacties op de Plutus (virutele) kaart? Zojuist een 45euro Transactie op mijn Plutus kaart, die geweigerd is vanwege te laag saldo, gelukkig dus!. Gebruik Plutus alleen icm Curve, nergens dus mijn kaartnummer en gegevens opgegeven, terwijl dit een directe transactie is. Kan vrij weinig terugvinden van deze transactie. In de App zie ik als afzender: amazonretail. Op de website staat helemaal geen info (transactie is daar niet zichtbaar).
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
[ Voor 196% gewijzigd door Nopheros op 13-10-2023 11:20 ]
Precies, heb nog een 40 tal plu nodig om een staking level te halen. Schiet op deze manier aardig op.Audiojunky schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:54:
Hier nog een pluk verkocht op op 10 euro.
Nu maar plu's stapelen de komende maanden
Naja dat is tenminste nog het voordeel van een cashback token, naar nul kan eigenlijk niet omdat we elke maand weer nieuwe PLU krijgen in de waarde van euro's. Zolang het maar niet een Hi 2.0 wordt.Bananeman schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:24:
Had al een tijdje niet meer naar de prijs gekeken maar dit is om te janken idd.
Naja dan is de keuze wel gemaakt om te hodlen wat ik heb. Naar nul of naar de moon/Pluto
Behalve dan de waarde van de perks zoals Netflix. Het euro-bedrag krijg je in PLU, en als PLU dan minder waard wordt gaat de waarde daar ook van achteruit. Enige wat je hier tegenover kunt stellen is dat je de kosten van Netflix sowieso kwijt zou zijn (als je geen Plutus zou gebruiken).Nopheros schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:33:
[...]
Naja dat is tenminste nog het voordeel van een cashback token, naar nul kan eigenlijk niet omdat we elke maand weer nieuwe PLU krijgen in de waarde van euro's. Zolang het maar niet een Hi 2.0 wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door Bananeman op 13-10-2023 13:38 ]
Je hebt het dan over de 45 dagen wacht periode neem ik aan, want de waarde van de perks blijft altijd hetzelfde namelijk 10 euro?Bananeman schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:37:
[...]
Behalve dan de waarde van de perks zoals Netflix. Het euro-bedrag krijg je in PLU, en als PLU dan minder waard wordt heb je dus ook per saldo minder over.
Hetzelfde geldt voor eventuele abonnementskosten.
Exact.Nopheros schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Je hebt het dan over de 45 wacht periode neem ik aan, want de waarde van de perks blijft altijd hetzelfde namelijk 10 euro?
[ Voor 13% gewijzigd door pjonk op 13-10-2023 17:00 ]
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Dat is akelig. Dan hebben ze niet alleen je CC-nr maar ook CVC zou je denken. Je zou willen dat je altijd de 2FA door moet bij CC-betalingen. maar ik verrmoed (zelf geen ervaring mee, meestal curve en hogere bedragen = 2FA) dat dat niet gebeurt bij lagere bedragen. Misschien oplichters met random CC-generators die het gewoon maar proberen ofzo?lucatoni schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:39:
Zijn mensen bekend met frauduleuze transacties op de Plutus (virutele) kaart? Zojuist een 45euro Transactie op mijn Plutus kaart, die geweigerd is vanwege te laag saldo, gelukkig dus!. Gebruik Plutus alleen icm Curve, nergens dus mijn kaartnummer en gegevens opgegeven, terwijl dit een directe transactie is. Kan vrij weinig terugvinden van deze transactie. In de App zie ik als afzender: amazonretail. Op de website staat helemaal geen info (transactie is daar niet zichtbaar).
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ja, hier ook. Maar je zit in het verkeerde topicpjonk schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:34:
Sinds een paar dagen faalt mijn Spotify abonnement die ik met Curve betaal. Ik zie een Reject in de app en Contact support for more details.
Dit werkte altijd prima tot deze maand. Meer mensen hier last van?
Edit:
Maar even via Paypal gedaan. Dat lijkt wel te werken.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Stukkie terug lezenpjonk schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:34:
Sinds een paar dagen faalt mijn Spotify abonnement die ik met Curve betaal. Ik zie een Reject in de app en
Dit werkte altijd prima tot deze maand. Meer mensen hier last van?
Gewoon met de plutus kaart betalen werkt ook, no middle man needed.Edit:
Maar even via Paypal gedaan. Dat lijkt wel te werken.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Implementeren die zooi en met je tengels verder van afblijven. Dan zie ik de koers tussen 4 en 5 stabiliseren.zenith schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:37:
Een update van de baas over wat er aankomt:
https://twitter.com/DDhopn/status/1712878478914211981
Heb je je GOAT tier nog gehouden?knakworst schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
Implementeren die zooi en met je tengels verder van afblijven. Dan zie ik de koers tussen 4 en 5 stabiliseren.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zeker. Dus dat wordt een jaartje flink harken en hopen dat de rust terugkeert anders eindig ik toch met een cdc-tje.
Mannetje is het ook. Nog steeds niet willen toegeven dat zijn DA idee gewoon verkeerd was en nu maar zijn gebruikers fudders noemen en zeggen prima we doen het wel op jullie manier. Wel nodig deze verandering maar de manier waarop hij dit weer communiceert is wel weer jammer.zenith schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:37:
Een update van de baas over wat er aankomt:
https://twitter.com/DDhopn/status/1712878478914211981
Gelukkig ziet amper 5% van de users ditkeepitfrosty schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 07:15:
[...]
Mannetje is het ook. Nog steeds niet willen toegeven dat zijn DA idee gewoon verkeerd was en nu maar zijn gebruikers fudders noemen en zeggen prima we doen het wel op jullie manier. Wel nodig deze verandering maar de manier waarop hij dit weer communiceert is wel weer jammer.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Correct.Tomsworld schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:34:
Als ik mijn goed herinner wel - eens je een curve subscription hebt kan je gbiten voor alles wat in je limiet vals neem nu je neemt black - 60 dagen, dan kan je transacties van 17 augustus gbitten. Zo was het toen ik de upgrade deed.
De vragen en antwoorden zijn eigenlijk simpel:Noid74 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:49:
Rogier van "een rijker leven" gaat morgen Danial Daychopan (CE0 Plutus) interviewen. Je kunt vragen voorstellen door te reager op de volgende tweet. Je kan ook stemmen door vragen die in de reacties staan te liken. Volgens mij moet je wel snel zijn, tweet is van dinsdag 17-10 11:58 en je hebt 24 uur om te reageren:
https://twitter.com/eenri...tatus/1714219200183513388
Voor deze vragen hadden ze nooit een planning moeten communiceren. Ze zijn hier afhankelijk van derden en die laten zich lastig/niet sturen.cooLopke schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 14:52:
De vragen en antwoorden zijn eigenlijk simpel:
- Wanneer komt Google pay/Apple pay?
Antwoord: soon
- Wanneer is de US launch?
Antwoord : soon
wen moonNoid74 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:49:
Rogier van "een rijker leven" gaat morgen Danial Daychopan (CE0 Plutus) interviewen. Je kunt vragen voorstellen door te reager op de volgende tweet. Je kan ook stemmen door vragen die in de reacties staan te liken. Volgens mij moet je wel snel zijn, tweet is van dinsdag 17-10 11:58 en je hebt 24 uur om te reageren:
Dat heeft die goed voor elkaar, ben benieuwdNoid74 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:49:
Zojuist even geprobeerd, en deze transacties kan ik nu wel overzetten naar Plutusquote: PlutusHi Mark, Jared here from the support team - I hope you're doing well!
Apologies for the delay in getting back to you, but thanks for getting in touch and I'm sorry you had an issue using the ‘Go Back in Time’ feature.
I've had a look and can see that when we tried to process a charge to the card ending 2400 to begin the ‘Go Back in Time’ process, your bank sent us a 'Do Not Honour' message.
We have been working alongside Plutus and have very recently implemented a fix and are monitoring the issue, but you shouldn't encounter this issue going forward!
Please can you try to move the transaction to your Plutus card in the app again and let me know how you get on? We are looking for feedback on the fix so it would be great to know whether you still run into any problems!
If you do, I'll be happy to investigate the issue further for you.
I look forward to hearing how you get on!
DIe ging bij mij idd ook niet goed (rechtstreeks dus geen GBIT)Dazzie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:21:
Ik kan spotify helaas nog niet doen via cirve naar plutus. Ook nog geen reactie gehad van plutus en van curve. Ben bang dat ze naar elkaar gaan wijzen. Wel zonde van de perk….
Same met HBO, uiteindelijk maar Plutus virtuele kaart direct gebruikt. Curve vond dat ik maar contact op moest nemen met Plutus want zij konden er niets aan doen.Dazzie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:21:
Ik kan spotify helaas nog niet doen via cirve naar plutus. Ook nog geen reactie gehad van plutus en van curve. Ben bang dat ze naar elkaar gaan wijzen. Wel zonde van de perk….
Vreemd. Als Curve het handmatig opeens wel kan doen lijkt het een Curve dingetje.Dazzie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:08:
Heb net nogmaals curve geappt of ze de transactie handmatig konden doen. Dit is zojuist gebeurt. Krijg ik toch me cashback
knakworst schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:10:
[...]
Vreemd. Als Curve het handmatig opeens wel kan doen lijkt het een Curve dingetje.
[ Voor 70% gewijzigd door knakworst op 20-10-2023 18:01 ]
Ik zag de afbeelding en dacht dat Starter gratis wordt. Helaas is dat maar tijdelijk.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
[ Voor 7% gewijzigd door maxvdh op 20-10-2023 18:12 ]
Redeemen en een subscription bepaald volgens mij je rewards cap.. maar het moet nog even inzinken.maxvdh schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:11:
Dit gaat nergens meer over zo voor mij als Hero stacker. Wat heb ik aan 4% over 1000 met het premium abbo als ik voor meer PLU moet gaan redeemen???
[ Voor 49% gewijzigd door DutX op 20-10-2023 18:32 ]
[ Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 20-10-2023 18:43 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Aan de schommelingen in prijs te zien doen meerdere mensen dat nuknakworst schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:25:
Ik heb in ieder geval snel een flufje bijgekocht voor honey badger. yolo
1000 als je geen PLU redeemedNeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:41:
Ik kan dit niet lezen op mobiel, veel te kleine afbeeldingen die ik niet kan inzoomen.. ik heb een HERO stack met premium abbo. Wat wordt dan de spend cap?
Lol, flinke groene paal in ieder geval...
Hmm, dat is niet echt de moeite waard meer. Tenzij ik dus bijvoorbeeld 50 plu verkoop bijvoorbeeld, dan wordt het 3000?
[ Voor 18% gewijzigd door NeoflexNL op 20-10-2023 18:52 ]
Ik denk niet dat ze met "redeem" verkopen bedoelen als in, geef ons (plutus) een x aantal PLU en jij krijgt geld.NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:47:
[...]
Hmm, dat is niet echt de moeite waard meer. Tenzij ik dus bijvoorbeeld 50 plu verkoop bijvoorbeeld, dan wordt het 3000?
Wat is daar de gedachte achter? Die snap ik nog niet helemaal
Het idee is dan dat mensen langer doorsparen om bijvoorbeeld dan 50 plu te verkopen, in plaats van steeds kleinere flufjes? Ik vind 'm gewaagd geloof ik..
Naar plutus en dan tot nooit meer.NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:03:
Ik heb nog 75 plu op kucoin staan. Hoe zou dat gaan als ik die in wil zetten voor dat redeemen dan? Eerst weer op metamask zetten en dan weer terug naar Kucoin?
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 20-10-2023 19:57 ]
Ik moet er straks 11 per maand vullen. Maar wat dacht je van asos en amzon, daar kun je 10 euro cadeaubon kopen. Justeat 20 euro cadeaubon. Aldi, Lidl, ah, netflix, spotify, curve, starbucks, ebay. Hoef nog niet aan de onlyfans.exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:31:
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.
1x per maand naar de lidl of aldi om voor 10 euro wat spullen te kopen is nu ook niet zo erg? De vaatwastabletten bijv. zijn goedkoop en komen al jaren als beste uit de test van de consumentenbond.exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:31:
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.
Het ligt er aan wat je er maandelijks doorheen helptexelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:31:
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar heb gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.
Nice, ziet er goed uit.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 20-10-2023 20:06 ]
Premium abbo is een no brainer geworden zo toch? 500 euro extra cap, is 15 euro, plus een perk erbij is 10 euro. 25 euro extra cashback voor 10 euro extra investering.exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:31:
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar heb gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, dit is een nieuwe iteratieColdcat schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:00:
Zijn alle oude plannen dan weer overboord?
Het is wel simpeler geworden
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als ik kijk naar mijn situatie, dan geef ik vaak tussen de 1000 en 1500 uit met de kaart. Dan is alleen premium (1000€ cap) niet voldoende om over alle uitgaven cashback te krijgen en met everyday + 20 plu redeem, heb je €1500. Met premium erbij heb je 2000€ spend, maar ik kom niet elke maand boven de 1500 uit.NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:50:
[...]
Premium abbo is een no brainer geworden zo toch? 500 euro extra cap, is 15 euro, plus een perk erbij is 10 euro. 25 euro extra cashback voor 10 euro extra investering.
Als koers een beetje normaal blijft doen natuurlijk. That is.
Everyday abbo met 20 plu redeemen is dan niet zo'n gekke deal toch?exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:03:
[...]
Als ik kijk naar mijn situatie, dan geef ik vaak tussen de 1000 en 1500 uit met de kaart. Dan is alleen premium (1000€ cap) niet voldoende om over alle uitgaven cashback te krijgen en met everyday + 20 plu redeem, heb je €1500. Met premium erbij heb je 2000€ spend, maar ik kom niet elke maand boven de 1500 uit.
[ Voor 13% gewijzigd door zenith op 20-10-2023 20:20 ]
Of je start zelf een onlyfans en neem je een abbo op de eigen pagina
Bitcoin - A weapon of mass disruption
In de reddit group is men niet zo positief, o.a. doordat iedereen verplicht wordt een subscription te nemen (ongeacht stacking) en Plutus probeert je in te locken (als je ooit stopt kun je je verdiende PLU van de laatste 45 dagen niet meer opnemen). Laatste kans om nog gratis te vertrekken is in de eerste maand na de aankondiging (waarbij je minimaal je verdiende PLU over 15 dagen voor de aankondiging verliest).zenith schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:17:
Als ik zo de feedback zie op discord zijn de meeste mensen wel ok met de tier requirements alleen de reward limits zijn nog een uitdaging, ik verwacht dat ze het laatste in de aankomende maand nog wel iets tweaken, zeker voor de tiers >hero mag de reward limit wel hoger imho 😀
Anders ga je toch naar ICS, dan krijg je nul procent over het volledige bedrag.exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:03:
[...]
Als ik kijk naar mijn situatie, dan geef ik vaak tussen de 1000 en 1500 uit met de kaart. Dan is alleen premium (1000€ cap) niet voldoende om over alle uitgaven cashback te krijgen en met everyday + 20 plu redeem, heb je €1500. Met premium erbij heb je 2000€ spend, maar ik kom niet elke maand boven de 1500 uit.
Ja dat kun je wel verwachten.dorbie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:51:
Als ik het goed lees en begrijp :
Zakt de boel dan op 29/11 niet in elkaar ?
In feite komt het neer op een "exit fee" van 15 euro als je alle PLU wilt kunnen withdrawen. (45 dagen everyday zonder de kaart te gebruiken)Globalcitizen schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:31:
[...]
In de reddit group is men niet zo positief, o.a. doordat iedereen verplicht wordt een subscription te nemen (ongeacht stacking) en Plutus probeert je in te locken (als je ooit stopt kun je je verdiende PLU van de laatste 45 dagen niet meer opnemen). Laatste kans om nog gratis te vertrekken is in de eerste maand na de aankondiging (waarbij je minimaal je verdiende PLU over 15 dagen voor de aankondiging verliest).
[ Voor 16% gewijzigd door cooLopke op 20-10-2023 22:10 ]
Nee. Maar daarna verdient de "redeemer" weer meer cashback. Het is dus alleen om de ponzi het piramidespel wat langer gaande te houden.cooLopke schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:09:
Als de PLU geredeemed wordt in de reward pool. Dan zakt de prijs van PLU niet of ben ik mis? Er wordt als het ware niet verkocht?
-dorbie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:51:
Als ik het goed lees en begrijp :
Ik moet eerst 400 PLU stacken om nu nog naar Hero te gaan
Dan krijg ik 3 maanden gratis premium
Vanaf 29 November heb ik slechts 250 PLU meer nodig om Hero te blijven
Die PLU kan ik gebruiken om mijn cap te verhogen ?
Zakt de boel dan op 29/11 niet in elkaar ?
[ Voor 14% gewijzigd door exelletor op 20-10-2023 22:50 ]
Ik denk dat het redeemen het probleem niet is, maar wel dat iedereen die nu een hero level heeft bijvoorbeeld, straks 75 plu kan verpatsen en alsnog die hero tier houdt..cooLopke schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:09:
Als de PLU geredeemed wordt in de reward pool. Dan zakt de prijs van PLU niet of ben ik mis? Er wordt als het ware niet verkocht?
Ja bijzonder he 😀NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:55:
[...]
Ik denk dat het redeemen het probleem niet is, maar wel dat iedereen die nu een hero level heeft bijvoorbeeld, straks 75 plu kan verpatsen en alsnog die hero tier houdt..
[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 21-10-2023 00:21 ]
Hoe kom je op hero uit met 1300 euro? Bedoel je dat je 250 plu hebt gekocht rond de huidige plu prijs?enermax schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 00:20:
Ik ben weer hero6/7 perks voor €1300 en 4% met abo. Nu nieuwe leden weer 1 perk hebben en 3% stake over €250 gaan we weer knallen. Nu nog Plutus kaartje zelf.
1000 cap genoeg of zet je dan nog meer in om op te hogen?enermax schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 00:20:
Ik ben weer hero6/7 perks voor €1300 en 4% met abo. Nu nieuwe leden weer 1 perk hebben en 3% stake over €250 gaan we weer knallen. Nu nog Plutus kaartje zelf.
[ Voor 31% gewijzigd door enermax op 21-10-2023 11:10 ]
[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 21-10-2023 12:37 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq