Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 59 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
knakworst schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:25:
[...]

Een definitieve datum voor de nieuwe tiers. Deze announcement is trouwens 15 dagen na de metal cards. No refunds.
Het mag gerust eens een positieve invloed op de prijs hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1Ok23yXaYazyeSLqvVEf1a6zb4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aZSdtqd7YSeLr2SurzT0ZiVU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online
Wat is jullie ervaring met refunds via curve naar plutus?

In curve staat de refund er al 2 dagen, maar ik zie nog niks in de plutus app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ElPensador schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:32:
Wat is jullie ervaring met refunds via curve naar plutus?

In curve staat de refund er al 2 dagen, maar ik zie nog niks in de plutus app
Meestal gaat het binnen een paar werkdagen. En staat het er eerst als een afboeking en later pas als een bijboeking (ik weet niet of ze dat al gefixt hebben).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:28
zenith schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:49:
Binnenkort komt er een nieuwe announcement over de tiers/staking requirements/subscriptions. Ben benieuwd!!
Het is hoe dan ook een achteruitgang. Je kan https://plutus-rewards.cc/ hier wel even kijken hoe het eruit gaat zien.

Ik hoop eerlijk gezegd voor die tijd nog even de vakantie van 7 personen te kunnen voorschieten. Dat past nu nog makkelijk in de 22,5k spending limit :) Straks blijft daar nog maar 1k van over zonder stake. Niet echt zaligmakend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
ik begrijp de teleurstelling maar we weten toch allemaal dat ze over de top beginnen met voordelen en naarmate er meer klanten bijkomen dit afzwakt. Was met Crypto.com toch niet anders?

Wat ik niet zo goed begrijp is dat we dit onderwerp continu weer oprakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Sterker nog, ik vind het wel fijn dat ze proberen om het echt levensvatbaar te houden in plaats van een sterfgang zo lang mogelijk uit te rekken (looking at you Hi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:33
PLU daalt hard richting 4$ support. Als die breekt ziet het er niet best uit.
Ben sowiezo rijkelijk laat met uitcashen. Gelukkig is het gratis geld want heb niets gestaked.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:47
Zijn mensen bekend met frauduleuze transacties op de Plutus (virutele) kaart? Zojuist een 45euro Transactie op mijn Plutus kaart, die geweigerd is vanwege te laag saldo, gelukkig dus!. Gebruik Plutus alleen icm Curve, nergens dus mijn kaartnummer en gegevens opgegeven, terwijl dit een directe transactie is. Kan vrij weinig terugvinden van deze transactie. In de App zie ik als afzender: amazonretail. Op de website staat helemaal geen info (transactie is daar niet zichtbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
lucatoni schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:39:
Zijn mensen bekend met frauduleuze transacties op de Plutus (virutele) kaart? Zojuist een 45euro Transactie op mijn Plutus kaart, die geweigerd is vanwege te laag saldo, gelukkig dus!. Gebruik Plutus alleen icm Curve, nergens dus mijn kaartnummer en gegevens opgegeven, terwijl dit een directe transactie is. Kan vrij weinig terugvinden van deze transactie. In de App zie ik als afzender: amazonretail. Op de website staat helemaal geen info (transactie is daar niet zichtbaar).
Heb je niet iets eerder gekocht? Staat er verder nog een landcode achter mss? Of alleen Amazonretail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik heb het alleen een keer meegemaakt op de Binance kaart. Kreeg ik honderden afschrijvingen van Google India en andere landen van omgerekend zo'n $1 tot $2,- per stuk, in de valuta van dat land.

Na veel moeite en gedoe kreeg ik het terug van Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:58
Blij dat ik niet heb besloten om PLU bij te kopen. Enkel in het begin wat PLU gekocht rond $7 en rond de $10 buitengeduwd.

Toen de DEX nog beschikbaar was telkens direct verkocht.

Onlangs 17 PLU via Rabby verkocht aan $7. Intussen wel weer 37 PLU beschikbaar die door het putje aan het gaan zijn. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
De PLU prijs is wel dramatisch te noemen inmiddels inderdaad.. Had toch echt gehoopt op een nieuwe CRO (x10) maar ondertussen was ik wel even vergeteten dat CRO x10 ging in de bullrun en we nu midden in een bear zitten |:(

Inmiddels al aardig wat geld uitgehaald dus mag verder niet klagen, daarnaast krijgen we nu alleen maar meer PLU zodat de staking requirements ook weinig meer voorstellen. Toch een klein voordeel.

Als we wat geluk hebben en de prijs is nog laag bij de USA introductie en de USA introductie zit ergens begin/midden van de BTC bullrun dan kan het zo weer op 12 usd staan.

[ Voor 196% gewijzigd door Nopheros op 13-10-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 13:37
Hier nog een pluk verkocht op op 10 euro.

Nu maar plu's stapelen de komende maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Audiojunky schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:54:
Hier nog een pluk verkocht op op 10 euro.

Nu maar plu's stapelen de komende maanden
Precies, heb nog een 40 tal plu nodig om een staking level te halen. Schiet op deze manier aardig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Had al een tijdje niet meer naar de prijs gekeken maar dit is om te janken idd.

Naja dan is de keuze wel gemaakt om te hodlen wat ik heb. Naar nul of naar de moon/Pluto :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Bananeman schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:24:
Had al een tijdje niet meer naar de prijs gekeken maar dit is om te janken idd.

Naja dan is de keuze wel gemaakt om te hodlen wat ik heb. Naar nul of naar de moon/Pluto :P
Naja dat is tenminste nog het voordeel van een cashback token, naar nul kan eigenlijk niet omdat we elke maand weer nieuwe PLU krijgen in de waarde van euro's. Zolang het maar niet een Hi 2.0 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:33:
[...]

Naja dat is tenminste nog het voordeel van een cashback token, naar nul kan eigenlijk niet omdat we elke maand weer nieuwe PLU krijgen in de waarde van euro's. Zolang het maar niet een Hi 2.0 wordt.
Behalve dan de waarde van de perks zoals Netflix. Het euro-bedrag krijg je in PLU, en als PLU dan minder waard wordt gaat de waarde daar ook van achteruit. Enige wat je hier tegenover kunt stellen is dat je de kosten van Netflix sowieso kwijt zou zijn (als je geen Plutus zou gebruiken).

Hetzelfde geldt voor eventuele abonnementskosten.

[ Voor 14% gewijzigd door Bananeman op 13-10-2023 13:38 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Bananeman schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:37:
[...]

Behalve dan de waarde van de perks zoals Netflix. Het euro-bedrag krijg je in PLU, en als PLU dan minder waard wordt heb je dus ook per saldo minder over.

Hetzelfde geldt voor eventuele abonnementskosten.
Je hebt het dan over de 45 dagen wacht periode neem ik aan, want de waarde van de perks blijft altijd hetzelfde namelijk 10 euro?

Maar idd, met de snelheid waarop we nu dalen blijft er geen 10 euro over.. eerder 7 of 8 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:39:
[...]

Je hebt het dan over de 45 wacht periode neem ik aan, want de waarde van de perks blijft altijd hetzelfde namelijk 10 euro?
Exact.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:33
Sinds een paar dagen faalt mijn Spotify abonnement die ik met Curve betaal. Ik zie een Reject in de app en Contact support for more details.
Dit werkte altijd prima tot deze maand. Meer mensen hier last van?

Edit:
Maar even via Paypal gedaan. Dat lijkt wel te werken.

[ Voor 13% gewijzigd door pjonk op 13-10-2023 17:00 ]

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

lucatoni schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:39:
Dat is akelig. Dan hebben ze niet alleen je CC-nr maar ook CVC zou je denken. Je zou willen dat je altijd de 2FA door moet bij CC-betalingen. maar ik verrmoed (zelf geen ervaring mee, meestal curve en hogere bedragen = 2FA) dat dat niet gebeurt bij lagere bedragen. Misschien oplichters met random CC-generators die het gewoon maar proberen ofzo?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Een update van de baas over wat er aankomt:

https://twitter.com/DDhopn/status/1712878478914211981

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

pjonk schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:34:
Sinds een paar dagen faalt mijn Spotify abonnement die ik met Curve betaal. Ik zie een Reject in de app en Contact support for more details.

Edit:
Ja, hier ook. Maar je zit in het verkeerde topic ;) is een Curve probleem.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:13
pjonk schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:34:
Sinds een paar dagen faalt mijn Spotify abonnement die ik met Curve betaal. Ik zie een Reject in de app en
Stukkie terug lezen
Edit:
Gewoon met de plutus kaart betalen werkt ook, no middle man needed.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Lol kijk die prijs dan, mensen zijn schijnbaar toch niet zo welwillend om in een ponzi te investeren, verassend!

Ben blij dat ik met moeite mijn gratis plu op tijd de deur uit gedaan heb :)

Nu maar weer wachten tot de volgende toko met een reward programma begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

Implementeren die zooi en met je tengels verder van afblijven. Dan zie ik de koers tussen 4 en 5 stabiliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:34

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:13:
[...]

Implementeren die zooi en met je tengels verder van afblijven. Dan zie ik de koers tussen 4 en 5 stabiliseren.
Heb je je GOAT tier nog gehouden?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:58:
[...]

Heb je je GOAT tier nog gehouden?
Zeker. Dus dat wordt een jaartje flink harken en hopen dat de rust terugkeert anders eindig ik toch met een cdc-tje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Komt wel weer goed. Nu eindelijk terug vertrouwen er induwen en effectief wat zaken implementeren en de prijs is terug X2. Alleen moeten ze de beloftes nu stilletjes beginnen waar maken.

En nee, kom aub niet af met FIAT staking prijzen of weer een ander model van subscriptions dan eerst getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Mannetje is het ook. Nog steeds niet willen toegeven dat zijn DA idee gewoon verkeerd was en nu maar zijn gebruikers fudders noemen en zeggen prima we doen het wel op jullie manier. Wel nodig deze verandering maar de manier waarop hij dit weer communiceert is wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
keepitfrosty schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 07:15:
[...]

Mannetje is het ook. Nog steeds niet willen toegeven dat zijn DA idee gewoon verkeerd was en nu maar zijn gebruikers fudders noemen en zeggen prima we doen het wel op jullie manier. Wel nodig deze verandering maar de manier waarop hij dit weer communiceert is wel weer jammer.
Gelukkig ziet amper 5% van de users dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik ben vergeten mijn subscription te verhogen, omdat ik deze maand meer uitgaven verwachtte.

Ik heb met de gratis Curve betaald. Kan ik nu mijn Plutus subscription verhogen, die gaat dan 1 nov. in, en dan tot max 3 grote uitgaven GBIT-en? (binnen 30 dagen)

En wat als ik nu een betaalde Curve pak, kan ik dan extra GBIT-en met transacties die ik eerder had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Als ik mijn goed herinner wel - eens je een curve subscription hebt kan je gbiten voor alles wat in je limiet vals neem nu je neemt black - 60 dagen, dan kan je transacties van 17 augustus gbitten. Zo was het toen ik de upgrade deed.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tomsworld schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:34:
Als ik mijn goed herinner wel - eens je een curve subscription hebt kan je gbiten voor alles wat in je limiet vals neem nu je neemt black - 60 dagen, dan kan je transacties van 17 augustus gbitten. Zo was het toen ik de upgrade deed.
Correct.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Rogier van "een rijker leven" gaat morgen Danial Daychopan (CE0 Plutus) interviewen. Je kunt vragen voorstellen door te reager op de volgende tweet. Je kan ook stemmen door vragen die in de reacties staan te liken. Volgens mij moet je wel snel zijn, tweet is van dinsdag 17-10 11:58 en je hebt 24 uur om te reageren:

https://twitter.com/eenri...tatus/1714219200183513388

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cooLopke
Noid74 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:49:
Rogier van "een rijker leven" gaat morgen Danial Daychopan (CE0 Plutus) interviewen. Je kunt vragen voorstellen door te reager op de volgende tweet. Je kan ook stemmen door vragen die in de reacties staan te liken. Volgens mij moet je wel snel zijn, tweet is van dinsdag 17-10 11:58 en je hebt 24 uur om te reageren:

De vragen en antwoorden zijn eigenlijk simpel:
- Wanneer komt Google pay/Apple pay?
Antwoord: soon
- Wanneer is de US launch?
Antwoord : soon
- Wanneer wijzigen de subscription rewards?

Ik mis waarschijnlijk nog een aantal vragen, maar ik ben er zeker van dat het antwoord soon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:05
cooLopke schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 14:52:
De vragen en antwoorden zijn eigenlijk simpel:
- Wanneer komt Google pay/Apple pay?
- Wanneer is de US launch?
Antwoord : soon
Voor deze vragen hadden ze nooit een planning moeten communiceren. Ze zijn hier afhankelijk van derden en die laten zich lastig/niet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online

wen moon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online

Dat heeft die goed voor elkaar, ben benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:00
Ik heb een reactie van Plutus aangaande sommige transacties die ik niet kon GBIT'en die origineel in dollars waren:
quote: Plutus
Hi Mark, Jared here from the support team - I hope you're doing well!

Apologies for the delay in getting back to you, but thanks for getting in touch and I'm sorry you had an issue using the ‘Go Back in Time’ feature.

I've had a look and can see that when we tried to process a charge to the card ending 2400 to begin the ‘Go Back in Time’ process, your bank sent us a 'Do Not Honour' message.

We have been working alongside Plutus and have very recently implemented a fix and are monitoring the issue, but you shouldn't encounter this issue going forward!

Please can you try to move the transaction to your Plutus card in the app again and let me know how you get on? We are looking for feedback on the fix so it would be great to know whether you still run into any problems!

If you do, I'll be happy to investigate the issue further for you.

I look forward to hearing how you get on!
Zojuist even geprobeerd, en deze transacties kan ik nu wel overzetten naar Plutus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35
Ik kan spotify helaas nog niet doen via cirve naar plutus. Ook nog geen reactie gehad van plutus en van curve. Ben bang dat ze naar elkaar gaan wijzen. Wel zonde van de perk….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Dazzie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:21:
Ik kan spotify helaas nog niet doen via cirve naar plutus. Ook nog geen reactie gehad van plutus en van curve. Ben bang dat ze naar elkaar gaan wijzen. Wel zonde van de perk….
DIe ging bij mij idd ook niet goed (rechtstreeks dus geen GBIT)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:43
Hier ook twee (Curve-->Plutus) incasso transacties die door Plutus werden afgewezen met volgens Curve de response: “Do Not Honour”.

Maar weer een call voor aangemaakt, wellicht hoor ik daar dit jaar nog iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:34
Ik had hetzelfde, ticket gelogged bij Curve, niks gehoord, emailtje gestuurd en in 2 dagen was het geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dazzie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:21:
Same met HBO, uiteindelijk maar Plutus virtuele kaart direct gebruikt. Curve vond dat ik maar contact op moest nemen met Plutus want zij konden er niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
Heb net nogmaals curve geappt of ze de transactie handmatig konden doen. Dit is zojuist gebeurt. Krijg ik toch me cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dazzie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:08:
Heb net nogmaals curve geappt of ze de transactie handmatig konden doen. Dit is zojuist gebeurt. Krijg ik toch me cashback
Vreemd. Als Curve het handmatig opeens wel kan doen lijkt het een Curve dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
Daar lijkt het inderdaad wel op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S3GrFmV3l72PTW6Z1opl7LvIHik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nkCymDHi0fGEsvRqWIKNE4Lq.jpg?f=fotoalbum_large
knakworst schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:10:
[...]

Vreemd. Als Curve het handmatig opeens wel kan doen lijkt het een Curve dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Honeybadger. 9% :)

Alle levels dus weer op het oude. Tot zo ver de succesvolle diffculty adjustment.

[ Voor 70% gewijzigd door knakworst op 20-10-2023 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:38
Plu 'redeemen' en je reward cap gaat omhoog? snap ik niet vanuit Plutus gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:41
Ik zag de afbeelding en dacht dat Starter gratis wordt. Helaas is dat maar tijdelijk.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:12
Dit gaat nergens meer over zo voor mij als Hero stacker. Wat heb ik aan 4% over 1000 met het premium abbo als ik voor meer PLU moet gaan redeemen???

[ Voor 7% gewijzigd door maxvdh op 20-10-2023 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

20 PLU geeft je een jaar lang over 1.000 euro per maand extra cashback. Zo'n aanslag is dat toch niet (zeker niet op het huidige prijsniveau)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
maxvdh schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:11:
Dit gaat nergens meer over zo voor mij als Hero stacker. Wat heb ik aan 4% over 1000 met het premium abbo als ik voor meer PLU moet gaan redeemen???
Redeemen en een subscription bepaald volgens mij je rewards cap.. maar het moet nog even inzinken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb in ieder geval snel een flufje bijgekocht voor honey badger. yolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:38
Dus PLU redeemen is niet PLU inwisselen (alsin PLU verkopen)? Snap t niet.. anders is het prima toch; 20 plu verkopen voor een jaarlang extra cap

[ Voor 49% gewijzigd door DutX op 20-10-2023 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
redeemen is idd verkopen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik kan dit niet lezen op mobiel, veel te kleine afbeeldingen die ik niet kan inzoomen.. ik heb een HERO stack met premium abbo. Wat wordt dan de spend cap?

Lol, flinke groene paal in ieder geval...

[ Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 20-10-2023 18:43 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
knakworst schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:25:
Ik heb in ieder geval snel een flufje bijgekocht voor honey badger. yolo
Aan de schommelingen in prijs te zien doen meerdere mensen dat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:12
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:41:
Ik kan dit niet lezen op mobiel, veel te kleine afbeeldingen die ik niet kan inzoomen.. ik heb een HERO stack met premium abbo. Wat wordt dan de spend cap?

Lol, flinke groene paal in ieder geval...
1000 als je geen PLU redeemed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

maxvdh schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:45:
[...]

1000 als je geen PLU redeemed :+
Hmm, dat is niet echt de moeite waard meer. Tenzij ik dus bijvoorbeeld 50 plu verkoop bijvoorbeeld, dan wordt het 3000?

Wat is daar de gedachte achter? Die snap ik nog niet helemaal

Het idee is dan dat mensen langer doorsparen om bijvoorbeeld dan 50 plu te verkopen, in plaats van steeds kleinere flufjes? Ik vind 'm gewaagd geloof ik..

[ Voor 18% gewijzigd door NeoflexNL op 20-10-2023 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik heb nog 75 plu op kucoin staan. Hoe zou dat gaan als ik die in wil zetten voor dat redeemen dan? Eerst weer op metamask zetten en dan weer terug naar Kucoin? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:47:
[...]

Hmm, dat is niet echt de moeite waard meer. Tenzij ik dus bijvoorbeeld 50 plu verkoop bijvoorbeeld, dan wordt het 3000?

Wat is daar de gedachte achter? Die snap ik nog niet helemaal

Het idee is dan dat mensen langer doorsparen om bijvoorbeeld dan 50 plu te verkopen, in plaats van steeds kleinere flufjes? Ik vind 'm gewaagd geloof ik..
Ik denk niet dat ze met "redeem" verkopen bedoelen als in, geef ons (plutus) een x aantal PLU en jij krijgt geld.

Ik denk dat ze bedoelen, geef ons een x aantal PLU dan geven wij jou een hogere spending cap. Vooral ook omdat de spending cap voor 12 maanden geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:03:
Ik heb nog 75 plu op kucoin staan. Hoe zou dat gaan als ik die in wil zetten voor dat redeemen dan? Eerst weer op metamask zetten en dan weer terug naar Kucoin? 8)7
Naar plutus en dan tot nooit meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Heb het even laten bezinken en moet zeggen dat ik er niet echt blij mee ben. Ik ging ervan uit dat ik met 100 plu stake vervolgens 1500 of 2000 euro zou kunnen uitgeven, nu is dat dus even 500 euro geworden (met mijn huidige subscription) wat het niet interessant maakt.

Dan kan ik dus 20 PLU doneren voor 1000 euro extra spending cap maar dan moet de prijs wel op dit niveau blijven om interessant zijn.

20 plu +/- 100 euro op dit moment, iets meer.

Daar krijg ik 360 euro voor terug (als ik ook daadwerkelijk elke maand 1500 euro uitgeef).

Op dit moment kan het dus nog net uit, zodra bovenstaande ingaat dus meteen 20 PLU doneren. Gaat de prijs terug naar 12 dollar dan heeft het voor mij eigenlijk geen nut meer, dan hebben we het over kleingeld.

Om de pijn iets te verzachten zou ik natuurlijk het 20 euro kostende abonnement kunnen afsluiten, aangezien er dan ook een perk bijkomt is dat in theorie gratis natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 20-10-2023 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:53
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar heb gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:31:
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.
Ik moet er straks 11 per maand vullen. Maar wat dacht je van asos en amzon, daar kun je 10 euro cadeaubon kopen. Justeat 20 euro cadeaubon. Aldi, Lidl, ah, netflix, spotify, curve, starbucks, ebay. Hoef nog niet aan de onlyfans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.
1x per maand naar de lidl of aldi om voor 10 euro wat spullen te kopen is nu ook niet zo erg? De vaatwastabletten bijv. zijn goedkoop en komen al jaren als beste uit de test van de consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Juist, ik snap m.. in de FAQ staat het opzich wel duidelijk. De redeemed plu gaan terug de rewards pool in..

Ff kijken wat we daarmee gaan doen dan. Op zich is 50 plu inwisselen, die toch al gratis verkregen is, voor 2000 euro extra cashback niet eens zo'n slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Ja, ik word er ook niet meteen dolenthousiast van. Voor mij wordt het een keuze maken tussen 20 plu inwisselen (~100€ aan snoepwikkels nu?) of maandelijks 10€ extra aan fiat erin pompen (dus €120 in een jaar). Nu ik dat onder elkaar heb gezet, denk ik dat het de eerste optie wordt. Van de perks vind ik alleen AH tof en moet mijn best doen om de andere vol te krijgen. Nja, straks maar speciaal fast food halen.
Het ligt er aan wat je er maandelijks doorheen helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nice, ziet er goed uit.

Wel jammer dat die lage PLU-levels dan toch niet door gaan.

Subscription en reward perks tellen op, was toch niet zo? (of is dat alleen het percentage?)

Wordt zo wel interessant om te gaan stacken.. Moet er even een Excel aan wagen.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 20-10-2023 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Premium abbo is een no brainer geworden zo toch? 500 euro extra cap, is 15 euro, plus een perk erbij is 10 euro. 25 euro extra cashback voor 10 euro extra investering.

Als koers een beetje normaal blijft doen natuurlijk. That is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Zijn alle oude plannen dan weer overboord?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:00:
Zijn alle oude plannen dan weer overboord?
Ja, dit is een nieuwe iteratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

anandus schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:01:
[...]

Ja, dit is een nieuwe iteratie
Het is wel simpeler geworden :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:50:
[...]

Premium abbo is een no brainer geworden zo toch? 500 euro extra cap, is 15 euro, plus een perk erbij is 10 euro. 25 euro extra cashback voor 10 euro extra investering.

Als koers een beetje normaal blijft doen natuurlijk. That is.
Als ik kijk naar mijn situatie, dan geef ik vaak tussen de 1000 en 1500 uit met de kaart. Dan is alleen premium (1000€ cap) niet voldoende om over alle uitgaven cashback te krijgen en met everyday + 20 plu redeem, heb je €1500. Met premium erbij heb je 2000€ spend, maar ik kom niet elke maand boven de 1500 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik geloof dat ik het wel prima vind. 50 plu inwisselen voor 3000 cap. Met 4% is dat 120 euro, plus nog 7 perks. Helemaal best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:03:
[...]

Als ik kijk naar mijn situatie, dan geef ik vaak tussen de 1000 en 1500 uit met de kaart. Dan is alleen premium (1000€ cap) niet voldoende om over alle uitgaven cashback te krijgen en met everyday + 20 plu redeem, heb je €1500. Met premium erbij heb je 2000€ spend, maar ik kom niet elke maand boven de 1500 uit.
Everyday abbo met 20 plu redeemen is dan niet zo'n gekke deal toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:54
Niet fraai dat er niets over GooglePay, Apple Pay, Plutus Swap etc. geschreven wordt. Dat zou toch eigenlijk eerst in orde moeten zijn voor ze nieuw geld kunnen binnenhalen door veranderingen door te voeren.

Het gratis plan Standard is helemaal niet interessant meer (tenzij je gratis bank features (die nog niet werken...) wil hebben zonder depositogarantiestelsel...). Merk op dat in dit Standard plan geen PLU withdrawn kan worden. Dat betekent dat iedereen die niet wil gaan betalen of stacken vantevoren (d.w.z. binnen een maand na de aankondiging) de verzamelde PLU moet withdrawen; dat zal flinke druk op de PLU-koers geven.

Daarna zal het dan rustiger kunnen worden voor de overblijvers (als Plutus dan nog bestaat).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Als ik zo de feedback zie op discord zijn de meeste mensen wel ok met de tier requirements alleen de reward limits zijn nog een uitdaging, ik verwacht dat ze het laatste in de aankomende maand nog wel iets tweaken, zeker voor de tiers >hero mag de reward limit wel hoger imho 😀

[ Voor 13% gewijzigd door zenith op 20-10-2023 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik zie die koers wel naar 7-8 dollar gaan dit weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:33
knakworst schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:37:
[...]
Hoef nog niet aan de onlyfans.
Of je start zelf een onlyfans en neem je een abbo op de eigen pagina ;)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Als ik het goed lees en begrijp :

Ik moet eerst 400 PLU stacken om nu nog naar Hero te gaan
Dan krijg ik 3 maanden gratis premium

Vanaf 29 November heb ik slechts 250 PLU meer nodig om Hero te blijven
Die PLU kan ik gebruiken om mijn cap te verhogen ?

Zakt de boel dan op 29/11 niet in elkaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:54
zenith schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:17:
Als ik zo de feedback zie op discord zijn de meeste mensen wel ok met de tier requirements alleen de reward limits zijn nog een uitdaging, ik verwacht dat ze het laatste in de aankomende maand nog wel iets tweaken, zeker voor de tiers >hero mag de reward limit wel hoger imho 😀
In de reddit group is men niet zo positief, o.a. doordat iedereen verplicht wordt een subscription te nemen (ongeacht stacking) en Plutus probeert je in te locken (als je ooit stopt kun je je verdiende PLU van de laatste 45 dagen niet meer opnemen). Laatste kans om nog gratis te vertrekken is in de eerste maand na de aankondiging (waarbij je minimaal je verdiende PLU over 15 dagen voor de aankondiging verliest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

exelletor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:03:
[...]

Anders ga je toch naar ICS, dan krijg je nul procent over het volledige bedrag.

Nu krijg je 60 euro aan PLU voor 20 euro. 480 euro winst in een jaar zonder iets te hoeven investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

dorbie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:51:

Ja dat kun je wel verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Globalcitizen schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:31:
[...]

In de reddit group is men niet zo positief, o.a. doordat iedereen verplicht wordt een subscription te nemen (ongeacht stacking) en Plutus probeert je in te locken (als je ooit stopt kun je je verdiende PLU van de laatste 45 dagen niet meer opnemen). Laatste kans om nog gratis te vertrekken is in de eerste maand na de aankondiging (waarbij je minimaal je verdiende PLU over 15 dagen voor de aankondiging verliest).
In feite komt het neer op een "exit fee" van 15 euro als je alle PLU wilt kunnen withdrawen. (45 dagen everyday zonder de kaart te gebruiken)

Is jammer maar niet om wakker van te liggen voor de meesten die al aardig lang voordeel uit de kaart hebben gehaald.

Ik blijf de Plutus kaart gewoon actief gebruiken totdat mijn Renegade kaart bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Als de PLU geredeemed wordt in de reward pool. Dan zakt de prijs van PLU niet of ben ik mis? Er wordt als het ware niet verkocht?

[ Voor 16% gewijzigd door cooLopke op 20-10-2023 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:09:
Als de PLU geredeemed wordt in de reward pool. Dan zakt de prijs van PLU niet of ben ik mis? Er wordt als het ware niet verkocht?
Nee. Maar daarna verdient de "redeemer" weer meer cashback. Het is dus alleen om de ponzi het piramidespel wat langer gaande te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
dorbie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:51:

Ik moet eerst 400 PLU stacken om nu nog naar Hero te gaan
Dan krijg ik 3 maanden gratis premium

Vanaf 29 November heb ik slechts 250 PLU meer nodig om Hero te blijven
Die PLU kan ik gebruiken om mijn cap te verhogen ?

-
nvm, denk dat ik het verkeerd heb gelezen.

[ Voor 14% gewijzigd door exelletor op 20-10-2023 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

cooLopke schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:09:
Ik denk dat het redeemen het probleem niet is, maar wel dat iedereen die nu een hero level heeft bijvoorbeeld, straks 75 plu kan verpatsen en alsnog die hero tier houdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
NeoflexNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:55:
[...]

Ik denk dat het redeemen het probleem niet is, maar wel dat iedereen die nu een hero level heeft bijvoorbeeld, straks 75 plu kan verpatsen en alsnog die hero tier houdt..
Ja bijzonder he 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Ik ben weer hero *O* 6/7 perks voor €1300 en 4% met abo. Nu nieuwe leden weer 1 perk hebben en 3% stake over €250 gaan we weer knallen. Nu nog Plutus kaartje zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 21-10-2023 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
enermax schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 00:20:
Ik ben weer hero *O* 6/7 perks voor €1300 en 4% met abo. Nu nieuwe leden weer 1 perk hebben en 3% stake over €250 gaan we weer knallen. Nu nog Plutus kaartje zelf.
Hoe kom je op hero uit met 1300 euro? Bedoel je dat je 250 plu hebt gekocht rond de huidige plu prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
enermax schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 00:20:
1000 cap genoeg of zet je dan nog meer in om op te hogen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@keepitfrosty Moet ik nog even bekijken. Ik dacht aan 10 euro sub + 20plu verkopen = 1500 euro rewards per maand. En mocht ik minder of meer nodig hebben kan ik tijdelijk sub verlagen/ophogen naar 1250 of 2000 euro die maand.

Investeren: Everyday 240 euro (20*12 subs) + 130 euro (Monthly boost 20 plu) + hero 1300 euro = 1670 euro
Plu na 1 jaar: 6perks= 720 euro + 18k*4% 720 euro + hero = 2740 euro.
Rendement na 1 jaar bij gelijkblijvende plu : (2740 - 1670) / 1670 = 64%.
________
Mijn vriendin heeft ook plutus, misschien is het wel beter om geen 20 plu te verkopen. Ga ik later bekijken.
4% op mijn account te pakken tot 1000 euro -> 5 perks
3% tot 1000 euro op haar account -> 3 perks.

[ Voor 31% gewijzigd door enermax op 21-10-2023 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Update uit de losse pols: 1500 euro uitgeven per maand (2.000 euro kan ook onderaan).

Investering:
Kaart 1 12k uitgaven: Everyday 240 euro (20*12 subs) + hero 1300 euro = 1540 euro
Kaart 2 6k uitgaven: Everyday 240 euro (20*12 subs) = 240 euro

Plu aantal na 1 jaar:
Kaart 1: 6perks= 720 euro + 12k*4%= 480 + hero 1300 = 2500 euro.
Kaart 2: 3 perks= 360 euro + 6k*3% 180 = 540 euro

Rendement na 1 jaar bij gelijkblijvende plu bij 1500 per maand uitgaven:
(2500+540 - 1540 -240) / (1540+240) = 70.7%

[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 21-10-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 14:14
Tellen de uitgaven voor de perks eigenlijk mee voor je rewards cap limiet?
Pagina: 1 ... 59 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.