Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 58 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ze het qua regulering in usa en de boel iets beter op de rit krijgen dan gaat dit wel vliegen 😀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Denk zelf dat we de grootste selloff nu gehad hebben. De drop van nu en gisteren zijn degene die begin september flink gekocht hebben om net voor de DA "pump" te verkopen. Helaas geen pump en nu de dump.

Ook was het de laatste kans om goedkoop te downgraden. Gisteren van Veteran naar Hero -> 325 plu. Vandaag downgrade naar hero 400 plu.

De nieuwe Q4 tiers zorgen ervoor dat degene met een 60 euro abo niet meer 900 euro eruit kunnen trekken. Geef nieuwe leden 6 of 12 maanden de 5 euro sub prijzen zodat ze 25plu (tier1) kunnen verzamelen. Dan raken ze aan het ecosysteem gewend en kan Plutus verder stijgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:02

NeoflexNL

Forever young

NeoflexNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:27:
Vanochtend 1.000 PLU ingeslagen met als doel deze eind van de maand, voor de nieuwe DA weer van de hand te doen, waarbij ik het nog resterende deel dat ik nodig heb voor een HERO tier op de metamask laat staan..

Dan maar met een HERO tier de nieuwe voorwaarden in straks..
Toch even een update over m'n eigen post. De pump bleef idd uit, dat is jammer.. op 27/28 september had ik wel in de gaten dat die pump niet meer ging komen, dus ben gestaffeld uitgestapt en heb een plukje aangehouden om een Hero tier te halen (en te houden).

Geen dikke winsten, maar hey: winst is winst!

Ik kan er goed van uit eten. Dan wel met Plutus betalen natuurlijk ;-)

Zie hier de buy en sells

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6XCMRFlYjgrZSRY6yASiJ-r1Dq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rNBHT9VFhcDnMTGSWEDBP95i.jpg?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Ik heb vorige week dinsdag een withdraw gedaan en nog niet binnen op mijn MM.
De withdraw staat op pending bij Plutus. Als ik woensdag nog niks binnen heb dan ga ik maar eens een mailtje sturen naar support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Als het die gasten lukt om in US van de grond te komen, al staat op hun website dat ze goedkeuring hebben voor de debitcard, en ze door de beta testing komen, verwacht ik wel een betere PLU waarde. Dit nu is natuurlijk niks. Ik vond 7 euro te laag een paar dagen geleden, dus heb het nog maar niet verkocht.
Ik wacht rustig af wat komen gaat in 2024, ik wil natuurlijk zo min mogelijk verlies lijden in dit pyramide spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:58
anandus schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:16:
[...]

Nee, als er iets gaat veranderen krijg je het sowieso minimaal 30 dagen van te voren te horen.
Ik ben helemaal in de war nu, dacht dat die nieuwe tiers ingingen en dus het niveau van 5 euro geen 2.000 euro spend meer zou hebben.

Of ga ik op de volgende afrekening 15 euro moeten betalen en vanaf november lagere spend hebben?

Vakantie Madeira gedaan de afgelopen week en september zat dus vol, nu al duizend euro GBIT gedaan.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Th1x4nG schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:43:
[...]

Ik ben helemaal in de war nu, dacht dat die nieuwe tiers ingingen en dus het niveau van 5 euro geen 2.000 euro spend meer zou hebben.

Of ga ik op de volgende afrekening 15 euro moeten betalen en vanaf november lagere spend hebben?

Vakantie Madeira gedaan de afgelopen week en september zat dus vol, nu al duizend euro GBIT gedaan.
De nieuwe tiers zijn ingegaan, maar de subscriptions moeten nog ingaan en die krijg je 30 dagen van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:35
Noid74 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:01:
De withdraw staat op pending bij Plutus. Als ik woensdag nog niks binnen heb dan ga ik maar eens een mailtje sturen naar support.
Idem hier, en is nu vannacht aangekomen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 09:34
Hier ook op de 26e een withdrawal gedaan naar MM, nog steeds niet binnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noid74
Bushalte schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:04:
[...]

Idem hier, en is nu vannacht aangekomen.
Ik heb de PLU ook binnen op mijn Metamask. Gelukkig geen vragen om bonnetjes ofzo.
De PLU laat ik nu even staan. Ik ga er vanuit dat je de oude prijzen behoud (zoals beloofd tijdens de Amsterdam meetup) als je meer dan 50 PLU staked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
MTT schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:20:
Als het die gasten lukt om in US van de grond te komen, al staat op hun website dat ze goedkeuring hebben voor de debitcard, en ze door de beta testing komen, verwacht ik wel een betere PLU waarde. Dit nu is natuurlijk niks. Ik vond 7 euro te laag een paar dagen geleden, dus heb het nog maar niet verkocht.
Ik wacht rustig af wat komen gaat in 2024, ik wil natuurlijk zo min mogelijk verlies lijden in dit pyramide spel.
Waarom verwacht je met een US launch een betere PLU waarde? De concurrentie qua cashback kaarten is daar gigantisch en is Plutus niet een bijzondere speler. In Europa valt veel meer te winnen met nog maar 100k aan users.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Noid74 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:08:
[...]

Ik heb de PLU ook binnen op mijn Metamask. Gelukkig geen vragen om bonnetjes ofzo.
De PLU laat ik nu even staan. Ik ga er vanuit dat je de oude prijzen behoud (zoals beloofd tijdens de Amsterdam meetup) als je meer dan 50 PLU staked. Zie reactie hieronder.
Limited Select customers:
Eigenlijk staat er dat niet stackers, 50Plu moeten stacken om grandfathered te worden. Dan kan toch alleen als je nu geen stack hebt en wel op moment dat regeling online komt?
Of staat er degene die nu 50 plu hebben zijn geen stackers?? en worden dan stackers en grandfathered.
Zie reactie hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9iKZrYxI-PS_skhEnLRYc1Ja4Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SjMGpQ2o3uk7rj8d0fhVo3id.jpg?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door enermax op 03-10-2023 12:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Even de AMA nageluisterd, minuut 50: iedereen met stacking of subscription plan krijgt de grandfathering optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:07
enermax schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:47:
[...]

Limited Select customers:
Eigenlijk staat er dat niet stackers, 50Plu moeten stacken om grandfathered te worden. Dan kan toch alleen als je nu geen stack hebt en wel op moment dat regeling online komt?
Of staat er degene die nu 50 plu hebben zijn geen stackers?? en worden dan stackers en grandfathered.
Zie reactie hieronder.

[Afbeelding]
Ik wil nog wel eens switchen tussen everyday & premium. Die laatste alleen in dure maanden. Aangezien ik Hero ben, is everyday straks overbodig. Dus volgens mij heb ik in dit geval er niets aan dat mijn everyday plan wordt grandfathered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@glatuin Straks met hero + grandfather 5 euro krijg je 2 perks (20 euro) erbij. Dan heb je er 6 wel even goed puzzelen. Of Metal -> master card kopen tegen die tijd. Voor Stackable perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Ik zit te wachten op de direct debit feature, zou in Q4 moeten komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
zenith schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:33:
Ik zit te wachten op de direct debit feature, zou in Q4 moeten komen. :)
Ja ook wel benieuwd naar, maar nog weinig over bekend verder voor wie en hoeveel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
enermax schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:42:
@glatuin Straks met hero + grandfather 5 euro krijg je 2 perks (20 euro) erbij. Dan heb je er 6 wel even goed puzzelen. Of Metal -> master card kopen tegen die tijd. Voor Stackable perks.
Volgens het screenshot zijn het non-stackers die 50 PLU stacken dat ze grandfather subs kunnen pakken voor een jaar. Niet als je al stacked toch? Tevens lijkt het erop dat de volgende batch metal kaarten, gewoon metal kaarten zijn zonder benefits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:37
Krijg je trouwens vanzelf de fysieke debitkaart opgestuurd of moet je daar nog iets voor doen? Heb momenteel subscription op Gratis gezet in afwachting van de kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
PHPResource schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:58:
Krijg je trouwens vanzelf de fysieke debitkaart opgestuurd of moet je daar nog iets voor doen? Heb momenteel subscription op Gratis gezet in afwachting van de kaart..
Niet bekend nog dacht ik, maar ik vermoed dat ook daar wel kosten aan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:07
PHPResource schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:58:
Wanneer je een tevreden Curve gebruiker bent zoals ik dan is de behoefte aan een fysieke kaart nihil. Dus van mij hoeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Is er bij meer Plutus gebruikers tweemaal block code afgeschreven? Op 29 september en 2 oktober (deze datum normaal gesproken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:35
glatuin schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:28:
[...]

Wanneer je een tevreden Curve gebruiker bent zoals ik dan is de behoefte aan een fysieke kaart nihil. Dus van mij hoeft het niet.
En als je een ontevreden Curve gebruiker bent dan heb je nu vrijwel niets aan Plutus. Curve wilde opnieuw mijn ID hebben. Ben inmiddels 5 weken verder en nog steeds niet goedgekeurd, echt waardeloos. Intussen geen andere mogelijkheid om te betalen omdat Apple Pay er ook nog niet is. Erg jammer dat het zo loopt.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
Ik kwam zojuist deze video tegen:

YouTube: How to maximize your crypto and cashback with cashback stacking, usi...

Plutus en Curve gebruik ik al voor cashback, maar ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om dit te combineren met cashbackXL. Ik ga het eens proberen bij de eerst volgende keer booking.com. 4% via cashbackXL, 1% via Curve en 3% via Plutus + een perk. Dat loopt lekker op :P .

Volgens mij werkt dit alleen niet bij aankopen zoals bol.com. Je moet dan eerst een cadeaubon kopen via cashbackLX en die kan je alleen alleen via Ideal afrekenen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:10
Noid74 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:12:

YouTube: How to maximize your crypto and cashback with cashback stacking, usi...

Plutus en Curve gebruik ik al voor cashback, maar ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om dit te combineren met cashbackXL. Ik ga het eens proberen bij de eerst volgende keer booking.com. 4% via cashbackXL, 1% via Curve en 3% via Plutus + een perk. Dat loopt lekker op :P .

Volgens mij werkt dit alleen niet bij aankopen zoals bol.com. Je moet dan eerst een cadeaubon kopen via cashbackLX en die kan je alleen alleen via Ideal afrekenen.
Ik maak al jaren gebruik van CBXL, werkt heerlijk. Let er wel even op bij booking.com, dat de prijs via cbxl het zelfde is als dat je niet via cbxl gaat, booking wil wel eens de prijzen omhoog gooien als je via cbxl doorgelinkt gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Anderen ook problemen met de Spotify afschrijving? Deze werd vanochtend gedeclined (voldoende saldo). Heb deze via een andere CC betaald, maar krijg hem nog steeds niet afgeschreven via PLU (GBIT error in Curve) :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
Ahmi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:25:
Anderen ook problemen met de Spotify afschrijving? Deze werd vanochtend gedeclined (voldoende saldo). Heb deze via een andere CC betaald, maar krijg hem nog steeds niet afgeschreven via PLU (GBIT error in Curve) :(
Jup, gisteren zelfde issue. Kon wel direct GBIT naar plutus doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 13:37
Ahmi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:25:
Yes hier het zelfde probleem. Heb een ticket aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 19:25
Uur geleden transactie uitgevoerd met Plutus card, deze is ook nog niet verwerkt/zichtbaar in app en website...
In Curve netjes verwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:37

Ypho

Allround Nerd

Plutus heeft last van vertraging denk ik. Ik moest een factuur van 500 euro betalen. Ik had geld over gemaakt via Revolut, wat normaal in seconden geregeld is.

Tevens krijg ik zojuist een reactie "ja het is drukker dan normaal, maar je ticket is van 'utmost importance'", over een betaling die een maand geleden ingehouden is, maar nooit is gedaan omdat de pas geweigerd werd.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
zojuist hebben ze een refund naar de Plutus kaart gedaan :/ ik mag hopen dat die 1k nu niet weken gaan vasthouden maar ik ben er weer bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Zojuist enkele tientjes overgemaakt van Plutus NL IBAN naar Openbank ES IBAN. Was binnen enkele seconden, dus realtime en instant. Dat viel mij mee. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
knakworst schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:28:
[...]

Als ik niet de stack dump op 30 september ga ik voor de duurste.

Bij Asos heb je ook een waardebon.
Bij justeat ook (minimaal 20 euro).
stack gehouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24

Ik gebruik al paar jaar CashbackXL en Shopbuddies. Werkt goed. Shopbuddies geeft wel cashback op Bol.com. Beide cashback bedrijven doen over het algemeen cashback geven op grote winkels, maar zou even de voorwaarden checken bij beiden. Soms geeft de een meer cashback dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ypho schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:27:
Plutus heeft last van vertraging denk ik. Ik moest een factuur van 500 euro betalen. Ik had geld over gemaakt via Revolut, wat normaal in seconden geregeld is.

Tevens krijg ik zojuist een reactie "ja het is drukker dan normaal, maar je ticket is van 'utmost importance'", over een betaling die een maand geleden ingehouden is, maar nooit is gedaan omdat de pas geweigerd werd.
Hier ook begin van de middag een flink bedrag overgemaakt maar kwam niet binnen, vervolgens betaald in de verwachting dat Curve wel terug zou vallen op mijn reguliere creditcard. Echter bleek het gewoon bij Plutus afschreven te worden, in de back-end waren ze al bij alleen de front-end liep achter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Verdraaid, mijn oude Solaris topup komt zojuist binnen! Voelt na bijna 2 maanden zowat als gratis geld :p

[ Voor 31% gewijzigd door NeoflexNL op 04-10-2023 15:54 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn topup van 8 augustus is teruggekomen! *O*

Ik had het eigenlijk niet meer verwacht :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik ben benieuwd of ze bij Plutus nog een beetje goed nieuws kunnen melden.. de waarde van PLU begint aardig onder druk te staan zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:54
Noid74 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:01:
Mijn withdrawal (naar Kucoin via Rabby) van vorige week woensdagavond is nog steeds "pending" op de Plutus website. Als het inderdaad 1x per week executed wordt, zou het vandaag uitgevoerd moeten worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:28
Globalcitizen schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:37:
[...]

Mijn withdrawal (naar Kucoin via Rabby) van vorige week woensdagavond is nog steeds "pending" op de Plutus website. Als het inderdaad 1x per week executed wordt, zou het vandaag uitgevoerd moeten worden...
Op de support site van Plutus : https://support.plutus.it...hdrawing-your-PLU-Rewards

Note: Due to a large influx of misuse of PLU Rewards, payout requests are being audited for misuse and fraud, which has increased the processing period by several days. Please note that this is a temporary situation, and we are working on automating this entire process within the first 45-day review period. We apologise for any inconvenience.

[ Voor 7% gewijzigd door tormentor1985 op 04-10-2023 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:55
Hier ook een mail dat het missende geld onderweg is, alleen nog niet binnen??? Afwachten maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:33
Mijn PLU withdrawl via de Rabby methode is gelukt, maar duurde toch 7 dagen tot het op KuCoin stond. Jammer dat er niets meer van de PLU prijs over is.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:43
Hier nog steeds een issue met niet verwerkte transacties over de periode 14 aug-8 sept ter waarde van € 5130 (dus net na de overgang naar Modulr). Staan nog steeds "in validation", dus geen cashback en geen perks gedurende die periode. :(

Elke week vraag ik weer een update via het ticket in hun Zendesk omgeving, laatste reactie hierop is 3 weken geleden daarna stilte. Amateuristische ballentent, ik vermoed dat de meeste processen nog 90% handwerk is. Maar ja, wel blitse cryptotech! (inclusief een token zonder enige utility of business case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:32
16 September een suspension gekregen. Vandaag weer eens gemaild met de vraag over de status en warempel! De suspension is eraf.
I'm pleased to inform you that we have concluded our review of your Plutus account. The suspension on your account has been lifted, and you can now access all of its features and functionalities.

The primary reason for the audit was to conduct necessary compliance security checks to ensure the safety and security of our platform and its users. We take our responsibility to provide a secure environment seriously, and occasional checks like these are integral to that commitment.
Lijkt mij dat een "compliance security check" ook kan als het account gewoon in gebruik is maar dat het amateuristisch is geregeld daar weten we ondertussen wel. Anyway, ik schraap al m'n PLU bij elkaar en cash out. Dan is het winst voor mij (na aftrek van kosten) en dan is het wel prima.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74

Dacuuu schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:26:
[...]

Ik maak al jaren gebruik van CBXL, werkt heerlijk. Let er wel even op bij booking.com, dat de prijs via cbxl het zelfde is als dat je niet via cbxl gaat, booking wil wel eens de prijzen omhoog gooien als je via cbxl doorgelinkt gaat..
Bedankt voor de tip, in de youtube video zegt hij inderdaad dat hij eerst de prijs checkt rechtstreeks bij booking.com net name om er zeker van te zijn dat de genius korting gehandhaafd blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Noid74 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:39:
[...]

[...]

Bedankt voor de tip, in de youtube video zegt hij inderdaad dat hij eerst de prijs checkt rechtstreeks bij booking.com net name om er zeker van te zijn dat de genius korting gehandhaafd blijft.
offtopic:
Vergeet dan ook niet de app van Booking te checken, want die hanteren soms nog lagere prijzen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
Globalcitizen schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:37:
[...]

Ter info "als datapunt": mijn withdrawal is vanmorgen vroeg op Kucoin aangekomen (dus duurde van woensdagavond tot vrijdagochtend een week later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

En toen zat plu op 5 dollar...

Nja, wel makkelijk rekenen in ieder geval :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
is goed voor de caschback 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
En de 'voorraad' PLU is sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:05
Als het nog ff doorzakt kan ik straks voor €100 ongeveer 200 plu kopen 🫣🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Op zich maakt de waarde natuurlijk niets uit, als het maar over een verloop van 45 dagen, de periode van cashback-registratie en (mogelijke) uitbetaling niet teveel zakt.
En hoe dat verloop gaat zijn moeten we de komende maanden zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Niann-Tsyr schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:10:
[...]

Ik gebruik al paar jaar CashbackXL en Shopbuddies. Werkt goed. Shopbuddies geeft wel cashback op Bol.com. Beide cashback bedrijven doen over het algemeen cashback geven op grote winkels, maar zou even de voorwaarden checken bij beiden. Soms geeft de een meer cashback dan de ander.
Dit en ik koop ook tegoed voor een aantal procent minder via wissel.nl. Ik bestel regelmatig via Amazon, en soms hebben ze voor zowel .nl als .de een aantal vouchers beschikbaar, en dan sla ik altijd even flink toe. Alle beetjes helpen :)

Heb m'n Lidl-perk (kom daar zelf sowieso nooit, want zit te ver weg nu) omgewisseld voor Steam volgende maand. Begint weer gameweer te worden he ;) Was alweer vergeten dat dat een optie was op de een of andere manier :X

[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 06-10-2023 21:49 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:53
anandus schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:25:
Op zich maakt de waarde natuurlijk niets uit, als het maar over een verloop van 45 dagen, de periode van cashback-registratie en (mogelijke) uitbetaling niet teveel zakt.
Zometeen wel, als je geacht wordt te stacken. Overigens zie ik Pluton vooralsnog niet echt door het putje gaan. Hoe lager de prijs, hoe interessanter die staking levels worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

"Stay tuned for enhancements based on customer feedback

https://x.com/DDhopn/status/1710347889766019320?s=20"

Ik ben benieuwd. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Met alle wijzigingen qua plans en introductie van metal cards met rewards die ooit komen is het haast niet meer te volgen.

Ik blijf het bijzonder vinden hoe we van 'next week' naar 2 maanden verder zijn en er nog steeds geen GPay is. Klap op de vuurpijl is dat als je ernaar vraagt in de officiële Telegram groepje helemaal belachelijk gemaakt wordt door de harde kern. En de oplossing? 'We geven geen deadlines meer op veler verzoek' (wat ook nog eens wordt toegejuicht door diezelfde harde kern!) :+ Top projectmanagement.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Freekers schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 00:28:
"Stay tuned for enhancements based on customer feedback

https://x.com/DDhopn/status/1710347889766019320?s=20"

Ik ben benieuwd. Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Met alle wijzigingen qua plans en introductie van metal cards met rewards die ooit komen is het haast niet meer te volgen.

Ik blijf het bijzonder vinden hoe we van 'next week' naar 2 maanden verder zijn en er nog steeds geen GPay is. Klap op de vuurpijl is dat als je ernaar vraagt in de officiële Telegram groepje helemaal belachelijk gemaakt wordt door de harde kern. En de oplossing? 'We geven geen deadlines meer op veler verzoek' (wat ook nog eens wordt toegejuicht door diezelfde harde kern!) :+ Top projectmanagement.
Ik ben ook zeer benieuwd want in het interview van gisteren lijkt Danial toch soort van toe te geven dat het huidige DA plan niet naar wens is verlopen en er binnenkort een “nieuw” plan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
De Rabobank heeft zojuist mijn rekening ook geblokkeerd. Na een overboeking van 500 euro naar Plutus is deze geblokkeerd. Zal zo even contact opnemen met ze en aangeven dat het gewoon normale transacties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
exelletor schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:57:
[...]

Zometeen wel, als je geacht wordt te stacken. Overigens zie ik Pluton vooralsnog niet echt door het putje gaan. Hoe lager de prijs, hoe interessanter die staking levels worden.
Je hóeft niet te stacken, hè. Het is nog prima winstgevend zonder stacken (bijv Premium levert €35 per maand op bijv €1000 aan uitgaven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:28
anandus schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:00:
[...]

Je hóeft niet te stacken, hè. Het is nog prima winstgevend zonder stacken (bijv Premium levert €35 per maand op bijv €1000 aan uitgaven)
Is natuurlijk een behoorlijke stap achteruit. Van 22,5k monthly spend met cashback naar 1k met cashback.

Ik geef met gemak 2k per maand uit en incidenteel veel meer dan dat door bijvoorbeeld auto onderhoud / reparaties of zoals deze maand even 1k extra door een nieuwe wasdroger.

Ik begrijp wat dat betreft wel dat mensen langzaam naar alternatieven gaan kijken. Het is simpelweg wat minder rooskleurig zodra deze verandering er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
tormentor1985 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:10:
[...]

Is natuurlijk een behoorlijke stap achteruit. Van 22,5k monthly spend met cashback naar 1k met cashback.

Ik geef met gemak 2k per maand uit en incidenteel veel meer dan dat door bijvoorbeeld auto onderhoud / reparaties of zoals deze maand even 1k extra door een nieuwe wasdroger.

Ik begrijp wat dat betreft wel dat mensen langzaam naar alternatieven gaan kijken. Het is simpelweg wat minder rooskleurig zodra deze verandering er komt.
Mja, het enige échte alternatief dat er nu is is geen cashback (Binance is er niet meer, Renegade is vooral hype en optimisme en over Hi hebben we het niet meer :P ).

Dus als de keuze is tussen nul euro cashback en 35 euro cashback dan vind ik het een makkelijke keuze ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@anandus Ik verwacht dat witty (gratis) uitbetaald binnenkort. Dan heb je 3% in euro op uitgaven ipv crypto. Heb 2 testbetalingen gedaan eind augustus. Ik blijf ook Plutus stack aanhouden.
Ervaringen met W1tty.com
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6_aoqpDW63E6HHyacRHnTz_9DQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ikZw4InJ3pia0D573vP33dHX.jpg?f=fotoalbum_large

@tormentor1985 Klopt zijn verlaagd, 50plu stack (€255) + premium = over 1500 euro rewards en 100 plu (€510) over 2000 euro.

[ Voor 128% gewijzigd door enermax op 07-10-2023 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:25:
Nou ik heb lekker zitten spenden op zomervakantie met de Plutuscard. Had verwacht eind oktober flink wat PLU daarvoor te krijgen maar die zijn nu toch echt een stuk minder waard dan eind aug / begin sept.

Van belang is dat het stabieler wordt. Nu zijn er soms oplevingen maar de grote lijn is dat de koers daalt sinds april/mei dit jaar. En dan verdien je dus eigenlijk minder dan 3%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 22:13
anandus schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:13:
[...]
Mja, het enige échte alternatief dat er nu is is geen cashback (Binance is er niet meer, Renegade is vooral hype en optimisme en over Hi hebben we het niet meer :P ).

Dus als de keuze is tussen nul euro cashback en 35 euro cashback dan vind ik het een makkelijke keuze ;)
Ik gebruik nog steeds mijn CDC kaart, zodra ik mijn maandelijkse cap bij Plutus heb bereikt.
Ik overweeg zelfs om weer meer met de CDC kaart te gaan betalen. Bij een nieuwe bullrun zie ik Cro eerder meegaan dan Plu. Momenteel heb ik er weinig vertrouwen in dat Plu in een uptrend geraakt, voelt nu wel een beetje als een zinkend schip met al die chaos en kelderende koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Stel dat Plutus elke maand 20% daalt. In 12 maanden tijd van 5 euro naar 34ct!!
Volgens de nieuwe tier: Als je nu 25PLU koopt en je betaald 12*5=300 voor een sub abo. Je geeft elke maand 1250 euro uit.
Dan betaal je in 1 jaar 125+300=450 euro. Hoeveel winst heb je dan nog na 1 jaar?
Als je elke maand verkoopt (20% verlies) heb je na 1 jaar 288 euro omgezet aan perks en 360 euro aan Plu=650 euro. Nog steeds 200 euro winst en 8 euro aan Plu stack value ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wL1hef8rugATp-ox88pHUA0H5Kw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Tbkwe7BSNA1QpJSvcc9KWEU.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik moet gokken, gaan ze iedereen boven de 50plu grandfatheren op de oude sub prijzen voor 1 jaar. Dan is het nog gunstiger.

[ Voor 29% gewijzigd door enermax op 07-10-2023 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
50 PLU wil ik nog wel vastzetten, toch allemaal verdiend met cashback. Benieuwd naar de eventuele aanpassingen die ze gaan doorvoeren.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Bananeman Het is zowiezo even onrustig in Cryptokaarten land. UK heeft nieuwe regels opgesteld. Plutus vind zelf dat ze bijna geen regels overtreden ;)

Nexo is in ieder geval gestopt met de kaart in UK.
Nexo Responds to FCA: Ending Crypto Card Transactions in the UK
https://www.tradingview.c...d-transactions-in-the-uk/

Curve is ook gestopt in UK met rewards
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFhZwb5LGaQocliAtGICZkvBDoA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nmF5cIuCbocM3kTjjLiaie4J.jpg?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door enermax op 07-10-2023 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja mede daarom koop ik ook geen PLU om een hoger level te bereiken. Die 50 gratis PLU's zijn speelgeld, mocht dat niks waard worden is het jammer maar ook verder niks aan de hand.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Nog meer mensen die problemen hebben om via Curve Go Back In Time te doen naar je Plutus kaart voor USD transacties? Voor alle andere transacties (EUR, TRY etc) werkt het maar bij USD transacties krijg ik altijd; Unexpected Error.

Inmiddels zit ik in ticket ping-pong tussen Curve en Plutus. Curve zegt 'We krijgen Do Not Honor terug van je kaartprovider, neem met hun contact op'. en Plutus zegt 'Zorg dat je genoeg saldo hebt'. Ik heb genoeg saldo, het gaan om een transactie van 5 USD....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:00
Freekers schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:01:
Nog meer mensen die problemen hebben om via Curve Go Back In Time te doen naar je Plutus kaart voor USD transacties? Voor alle andere transacties (EUR, TRY etc) werkt het maar bij USD transacties krijg ik altijd; Unexpected Error.

Inmiddels zit ik in ticket ping-pong tussen Curve en Plutus. Curve zegt 'We krijgen Do Not Honor terug van je kaartprovider, neem met hun contact op'. en Plutus zegt 'Zorg dat je genoeg saldo hebt'. Ik heb genoeg saldo, het gaan om een transactie van 5 USD....
Ja, ik heb hier ook 2 transacties in USD die niet naar Plutus willen. Ook precies hetzelfde verhaal met support dus heb de hoop voor die 2 transacties opgegeven. Vanaf nu maar zorgen voor voldoende saldo voordat je een USD transactie doet zodat deze gelijk van Plutus afgeschreven word en je GBIT niet nodig hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
Er zijn aardig wat Curve gebruikers hier. Vanaf nov gaat prijs omhoog. Even klagen bij helpdesk en je krijgt de huidige prijs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oyj1NkxJf76GM4Fo_sxmcaC3f2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9YzuN2ndW7VuX5nUExwKqepU.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuJi7_w85B95gpR9Ege0hRlh8so=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gm8dQMj8idwyLpC5F4Yddw2X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
enermax schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:12:
Er zijn aardig wat Curve gebruikers hier. Vanaf nov gaat prijs omhoog. Even klagen bij helpdesk en je krijgt de huidige prijs.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
12 maanden zelfde prijs lukte hier niet, wel drie maanden gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
enermax schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
prijs gaat omhoog?? waar vind je die info?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Kol Nedra schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:01:
[...]

prijs gaat omhoog?? waar vind je die info?
https://www.curve.com/en/subscriptions/

Black blijft €9.99

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Audiojunky schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:02:
[...]

Nog verder gekomen? Ik wacht nog op reactie... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:13
Oh wow, goed dat je dit hier deelt want dit was ik nog niet eerder tegengekomen.

Ik weet dat een hoop mensen hier Curve X hebben, daarvoor is die euro per maand meer straks wellicht niet eens het grootste issue:
3 trips back in time on payments up to 60 days old
Ongelimiteerd aantal trips back in time was voor mij de voornaamste reden om te betalen voor Curve X; zonder dat kan ik net zo goed terug naar Curve free. Dan heb ik in ieder geval een fysieke kaart totdat ze bij Plutus zo ver zijn...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
pimsaint schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:24:
[...]

Oh wow, goed dat je dit hier deelt want dit was ik nog niet eerder tegengekomen.

Ik weet dat een hoop mensen hier Curve X hebben, daarvoor is die euro per maand meer straks wellicht niet eens het grootste issue:

[...]

Ongelimiteerd aantal trips back in time was voor mij de voornaamste reden om te betalen voor Curve X; zonder dat kan ik net zo goed terug naar Curve free. Dan heb ik in ieder geval een fysieke kaart totdat ze bij Plutus zo ver zijn...
Gebruik je dat nog veel dan nu met de instant topups van de virtual kaarten? Of GBit je wanneer de PLU koers laag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 20:10
pimsaint schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:24:
[...]

Jep, voor mij net zo. Ik ga terug naar het free plan. Verwacht dat curve een slechte zet heeft gedaan met deze aanpassingen, 2 vrienden van mij zijn al gedowgrade naar free tier door de gbit nerf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiojunky
Ahmi schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:13:
[...]

Nog verder gekomen? Ik wacht nog op reactie... :F
Heb via Curve een melding gemaakt en die hebben het handmatig overgezet naar Plutus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:13
keepitfrosty schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:26:
[...]
Gebruik je dat nog veel dan nu met de instant topups van de virtual kaarten? Of GBit je wanneer de PLU koers laag is?
Ik woon buiten de euro-zone en dat maakte Curve tig jaar terug best interessant vanwege de aantrekkelijke wisselkoersen die ze hanteerden.

Door de jaren heen bleek het ook interessant om via Curve eerst 'gewoon' te betalen met de gekoppelde creditcard en aan het einde van de maand eens te kijken waar ik wat voordeeltjes kon scoren. Denk aan CDC, Hi, Plutus, etc...

Toen kwam er ineens Curve X voor 5 euro per maand, dat plan van Plutus voor 5 euro per maand.. toentertijd waren dat eigenlijk no-brainers.

Maar met dezelfde voordeeltjes wordt Curve nu dus een tientje en Plutus 15 euri. Ik heb helemaal geen zin om daar berekeningen op los te laten; 25 euro per maand betalen voor eventueel wel/geen korting - laat maar zitten :)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
zolang Hi mij rebate terug geeft aan curve black hou ik die.
mocht dit weg vallen dan neem ik de gratis curve.
gbit gebruik ik zo goed als niet, in buitenland kom ik nooit (alleen België en Duitsland)

ik gebruik nu ook echter alleen plutus, binnenkort neem ik de gratis renegade versie, of heel misschien 1 tier hoger.

cdc ga ik wellicht in een bullrun weer gebruiken, wat ik namelijk verwacht is dat wanneer de bullrun terug komt dat ze meer cb gaan geven of ook rebate opties. want die zien daar ook wel brood in neem ik aan die kijken vast hoe plutus het bijv. doet.

en de bybit kaart....dat wordt een fijne offramp kaartje om zo in bullrun op dca-gewijs mijn winsten te verzilveren.

trouwens voor de mensen die geen ByBit kaart hebben is het misschien toch interessant om te nemen, want ze hebben namelijk al 2x een actie gehad:

1.+ €10 gratis op je ByBit kaart
2. 1 maand lang 5% cashback op restaurant uitgaven

wie weet komen ze vaker met acties (geen gerantie) :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2023 17:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noid74
Kol Nedra schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:15:
zolang Hi mij rebate terug geeft aan curve black hou ik die.
mocht dit weg vallen dan neem ik de gratis curve.
gbit gebruik ik zo goed als niet, in buitenland kom ik nooit (alleen België en Duitsland)

ik gebruik nu ook echter alleen plutus, binnenkort neem ik de gratis renegade versie, of heel misschien 1 tier hoger.

cdc ga ik wellicht in een bullrun weer gebruiken, wat ik namelijk verwacht is dat wanneer de bullrun terug komt dat ze meer cb gaan geven of ook rebate opties. want die zien daar ook wel brood in neem ik aan die kijken vast hoe plutus het bijv. doet.

en de bybit kaart....dat wordt een fijne offramp kaartje om zo in bullrun op dca-gewijs mijn winsten te verzilveren.

trouwens voor de mensen die geen ByBit kaart hebben is het misschien toch interessant om te nemen, want ze hebben namelijk al 2x een actie gehad:

1.+ €10 gratis op je ByBit kaart
2. 1 maand lang 5% cashback op restaurant uitgaven

wie weet komen ze vaker met acties (geen gerantie) :)
Ik kreeg eerst een foutmelding als ik naar de bybit card ging, iets met niet beschikbaar in jouw regio. Intussen deze link gevonden:

https://announcements.byb...nts--bltb7996c2b29fb23ef/

die werkt wel.
Als ik het goed begrijp is het 5%, maar met een max van 10 USDT. Weet niet of dat de moeite waard vindt om de kaart aan te vragen.

[ Voor 22% gewijzigd door Noid74 op 09-10-2023 11:20 . Reden: usdt ipv euro ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:14

Airpower

Feel the Power!

Audiojunky schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:02:
[...]

Al een oplossing gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Audiojunky schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 16:45:
[...]

Heb via Curve een melding gemaakt en die hebben het handmatig overgezet naar Plutus
Zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
We have an important update to share with you regarding regulatory changes in the crypto world.
Starting from October 8, 2023, the government has introduced new regulations for cryptoasset firms related to the communication of cryptoasset promotions. At Plutus, we view these regulatory developments as a positive step forward for the industry.

It's important to clarify that Plutus primarily operates as a rewards card platform, and we do not engage in promoting cryptoassets for investment purposes. As a result, the majority of these regulatory changes do not directly impact our operations. This also extends to our referral programme, which promotes a rewards debit card and, therefore, falls outside the scope of the cryptoasset promotion rules. Any disclaimers or rules related to our product promotions are applied voluntarily.

Pluton, our in-app utility token, rewards customer loyalty and unlocks various features. It has received legal opinions from reputable law firms confirming its status. Plutus underwent a review by the FCA, which requested the suspension of our only cryptoasset feature, PlutusDEX, for UK customers on 26/07/2021.

We assure you that at Plutus, your security and regulatory compliance are top priorities, reaffirming our commitment to remain fully aligned with existing and forthcoming regulations.
For a comprehensive understanding of these new regulations, we invite you to review the recent FCA guidelines and press release on cryptoassets promotions.
Edit: Met andere woorden de Dex komt niet meer terug voor de UK. Voor de EU kan wel nog of toch zo lijkt het.

Wat wel positief is ze mogen verder blijven bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

cooLopke schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:05:
[...]

Met andere woorden de Dex komt niet meer terug...
Ja, zo interpreteer ik het inderdaad ook.. De aap van 'onderhoudswerkzaamheden' komt nu ook uit de mouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
NeoflexNL schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:07:
[...]

Ja, zo interpreteer ik het inderdaad ook.. De aap van 'onderhoudswerkzaamheden' komt nu ook uit de mouw.
Correctie toegepast. Geldt "misschien" enkel voor UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

cooLopke schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:08:
[...]

Correctie toegepast. Geldt "misschien" enkel voor UK.
Inderdaad, dat staat er bij. Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het pauzeren van de DEX (welke pauze nu al meer dan een half jaar duurt) met deze crypto regulations te maken heeft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:00
Ik heb alleen het bovenstaande bericht gelezen dus misschien dat ik wat info mis maar zoals ik het lees:

- Het gaat sowieso alleen over de UK.
- Het gaat over het promoten van crypto, wat ze niet doen dus ze vallen in principe niet onder deze regelgeving.
- In 2021 hebben ze de (ik weiger het DEX te noemen aangezien het niets met decentraal te maken heeft) mini-exchange voor UK gebruikers uitgezet. (Onduidelijk is of ze deze later weer hebben aangezet na de controle).

Zie eigenlijk niet wat dit te maken zou hebben met de toekomstige mini-exchange die als het goed is bijna klaar is. Ook al zouden ze deze niet introduceren voor UK gebruikers dan lijkt het me alsnog dat ze het wel vrijgeven voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Ik hoop ook dat Plutus gewoon door kan gaan, maar is stimuleren van PLU staking echt iets anders dan promoten van crypto investments...?

(Nouja, in principe heeft het hopelijk alleen consequenties voor activiteiten in de UK.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Globalcitizen schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:21:
Ik hoop ook dat Plutus gewoon door kan gaan, maar is stimuleren van PLU staking echt iets anders dan promoten van crypto investments...?

(Nouja, in principe heeft het hopelijk alleen consequenties voor activiteiten in de UK.)
Staking is iets anders als stacken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
zenith schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:30:
[...]

Staking is iets anders als stacken. :-)
OK:)
Ik hoop dat ze het daarmee redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Best knap he 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Interessant concept. Maar bij het antwoord op deze vraag zet ik vraagtekens:

Where do companies obtain PLU to redeem, internally or externally?
We do not have an internal process for companies to buy PLU, but it may be possible once PlutusSwap is live. As a result, PLU must be sourced elsewhere. In the event that partners are unable to obtain PLU, Plutus helps them with completing this process.

Ik zie t echt niet gebeuren dat een bedrijf als Netflix of Spotify PLU koopt op Coinbase en die naar Plutus stuurt. Gezien t laatste zinnetje, denk ik dat er nog steeds in fiat betaald wordt en dat Plutus t dan maar voor hun omzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Freekers schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:25:
[...]

Interessant concept. Maar bij het antwoord op deze vraag zet ik vraagtekens:

Where do companies obtain PLU to redeem, internally or externally?
We do not have an internal process for companies to buy PLU, but it may be possible once PlutusSwap is live. As a result, PLU must be sourced elsewhere. In the event that partners are unable to obtain PLU, Plutus helps them with completing this process.

Ik zie t echt niet gebeuren dat een bedrijf als Netflix of Spotify PLU koopt op Coinbase en die naar Plutus stuurt. Gezien t laatste zinnetje, denk ik dat er nog steeds in fiat betaald wordt en dat Plutus t dan maar voor hun omzet
Hoe ik het begrijp is dat ze idd Plu in een pot steken afhankelijk van de commissie die ze ontvangen van deze partners. Vermoedelijk koopt Plutus dit voor hun. Niemand weet uiteraard hoeveel commissie ze ontvangen. Dit wil natuurlijk wel zeggen dat Plutus dan die PLU in de pot kunnen uitdelen aan ons. En als de Plutus swap terug is wordt de PLU weer omgezet in fiat en dan krijgt Plutus weer terug PLU en die wordt dan weer gebruikt voor de Perk partners. Op die manier krijg je een cirkel waardoor ze de grote pot (circulating supply) niet moeten aanraken.

Met andere woorden bullish nieuws, maar het is niet aan de PLU prijs te zien...

[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 11-10-2023 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
cooLopke schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:54:
[...]

Hoe ik het begrijp is dat ze idd Plu in een pot steken afhankelijk van de commissie die ze ontvangen van deze partners. Vermoedelijk koopt Plutus dit voor hun. Niemand weet uiteraard hoeveel commissie ze ontvangen. Dit wil natuurlijk wel zeggen dat Plutus dan die PLU in de pot kunnen uitdelen aan ons. En als de Plutus swap terug is wordt de PLU weer omgezet in fiat en dan krijgt Plutus weer terug PLU en die wordt dan weer gebruikt voor de Perk partners. Op die manier krijg je een cirkel waardoor ze de grote pot (circulating supply) niet moeten aanraken.

Met andere woorden bullish nieuws, maar het is niet aan de PLU prijs te zien...
Volgens mij veranderd er voor ons als klant eigenlijk niks. Behalve dat dit wellicht een positieve invloed heeft op de PLU prijs. En er staat ook dat ze bezig zijn met nieuwe perk partners.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Binnenkort komt er een nieuwe announcement over de tiers/staking requirements/subscriptions. Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:49:
Binnenkort komt er een nieuwe announcement over de tiers/staking requirements/subscriptions. Ben benieuwd!!
Een definitieve datum voor de nieuwe tiers. Deze announcement is trouwens 15 dagen na de metal cards. No refunds.
Pagina: 1 ... 58 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.