Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 57 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-09 19:49
MIjn gecancelde 8.55 topp op vrijdag ontvangen.
Wel dioe ik nog even voorzichtig met de PLU's. Ik blijf nog even bij de gratis versie. Pas als ik mijn PLU's weer op de kaart kan gooien en kan gebruiken zonder teveel gedoe ga ik wel weer een niveau omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
@tormentor1985 Ik zelf verplaats crypto van Nexo naar Kucoin (gratis) en dan koop ik plu. Kost daarna wel 0.9 Plu ~5 euro een withdrawal naar metamask. Maar Eth verplaatsen en swappen is ook niet gratis.

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 25-09-2023 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topee
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-08 14:37
Emcee schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:45:
[...]

Geldt dat ook voor paypal betalingen? dus als volgt :paypal-curve-plutus virtual card
Soms, wel, soms niet. Het is een extra laag met een eigen MCC code. Dus groter kans dat het mis gaat. Beter rechtstreeks Curve - Plutus gebruiken of Curve-ICS card en dan via GBIT.
Ik vermijd Paypal liever als dat kan. Ik vind ze niet zuiver.

RT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmmm nu al FOMO 🧐

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aon3TmiwdbLnUV30fo-Z6WhFqNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0v06P1nnW1sb96CrV3eiQ3M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Vandaag of morgen? 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:34

DvE

ORA-00000

Wanneer Apple Pay werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
DvE schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:56:
[...]

Wanneer Apple Pay werkt.
Dat is een goed punt inderdaad. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tot 30 september gaan we gewoon een mooie rit maken, daarna weer een dump. Zelfde verhaal als 30 juni. Hopelijk halen we de 8.5 dollar dan dump ik er 2.000 met winst en houd ik veteran status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:37

NeoflexNL

Forever young

Er vormt zich iig een leuke bullflag zo, ben benieuwd of er nog wat rek in zit richting de 30e.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik wacht ook ff een paar dagen met traden van mijn plu. Het lijkt nu wat gestabilisseerd, nog ff aankijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
Gaan er hier nog een aantal voor de Metal card?

Zit te twijfelen welke versie te nemen, de grandmaster van 1250 euro is best wel interessant als ik het goed begrijp. Alleen met perks haal je het er al dik uit:

4 perks per maand X 40 euro = 160 per maand X 12 maand = 1920 euro?
(Ik reken hier met 40 euro per perk omdat we nu al 10 euro per perk krijgen, het voordeel is dus 50-10=40)

En dan komen alle andere voordelen er nog bij, kom uit rond de 2600 euro (Uiteindelijke winst verschilt per persoon).

Met de Master kaart komt ik uit op ongeveer 1100 aan inkomsten, kaart kost 650 euro.

[ Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2023 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:12:

Zit te twijfelen welke versie te nemen, de grandmaster van 1250 euro is best wel interessant als ik het goed begrijp. Alleen met perks haal je het er al dik uit:

(Ik reken hier met 40 euro per perk omdat we nu al 10 euro per perk krijgen, het voordeel is dus 50-10=40)

En dan komen alle andere voordelen er nog bij, kom uit rond de 2600 euro (Uiteindelijke winst verschilt per persoon).

Met de Master kaart komt ik uit op ongeveer 1100 aan inkomsten, kaart kost 650 euro.
Dit helpt bij het rekenen: https://starlinez.github.io/misc/plutusmetal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:12:

Ik heb vanochtend dat artikel van Plutus gelezen over die metal cards, maar ik heb echt een recap nodig. Het begint voor mij een beetje op Renegade te lijken, dat is ook net een handleiding voor een maanraket.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Ja komt overeen met mijn berekening. Echter is mijn berekening realistischer door de x2 rewards voucher. De max voor deze reward voucher is 100 euro. Alleen heb ik geen maandelijkse uitgaven met plutus waarbij ik zulke grootte cashback teruggave krijg. Of ik begrijp het verkeerd of die x2 rewards voucher levert mij persoonlijk vrij weinig op.
NeoflexNL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:26:
[...]

Ik heb vanochtend dat artikel van Plutus gelezen over die metal cards, maar ik heb echt een recap nodig. Het begint voor mij een beetje op Renegade te lijken, dat is ook net een handleiding voor een maanraket.
Moet eerlijk zeggen dat dit ook de 2de keer is dat ik het lees, 1ste keer kwam het ook niet echt over.

Financieel is het wel echt een goede aanbieding als je voor Master of Grandmaster gaat. Champion is tientjes werk, echter krijg je dan wel uiteindelijk de metal kaart gratis plus wat gratis plu. Ik ga er nog even goed over nadenken..

[EDIT]
Het enige, erg grootte, nadeel is dat we max 9 maanden moeten wachten op de metal kaart met de bijbehorende benefits |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2023 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Ik zit nog te twijfelen over de metal card. Ik heb wat moeite om weer geld te investeren om vervolgens meer PLU te kunnen verdienen. De prijs van PLU is de laatste tijd alleen aan het dalen (behalve vandaag tm waarschijnlijk 30 september) en ik heb vertrouwen verloren in Plutus.

Ik vraag me nog het volgende af:

1. Wat heb je precies aan de supercharged perks. Bij Spotity en Netflix volgens mij helemaal niks. Maar dit kan voordelig zijn voor perks zoals AH, Aldi en Shell neem ik aan?
2. De x2 reward voucher. Betekend dit dat je extra cashback krijgt op een aantal uitgaven? Je mag dan zelf kiezen welke neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Noid74 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:55:
Ik zit nog te twijfelen over de metal card. Ik heb wat moeite om weer geld te investeren om vervolgens meer PLU te kunnen verdienen. De prijs van PLU is de laatste tijd alleen aan het dalen (behalve vandaag tm waarschijnlijk 30 september) en ik heb vertrouwen verloren in Plutus.

1. Wat heb je precies aan de supercharged perks. Bij Spotity en Netflix volgens mij helemaal niks. Maar dit kan voordelig zijn voor perks zoals AH, Aldi en Shell neem ik aan?
2. De x2 reward voucher. Betekend dit dat je extra cashback krijgt op een aantal uitgaven? Je mag dan zelf kiezen welke neem ik aan?
1. Perks kun je maandelijks wisselen. Netflix 3 maanden is mogelijk met gbit. Kun je dus inregelen. Zelfde voor spotify. Premium Family is dan zelfs boven de 50 euro. Houd je voor andere maanden andere perks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Noid74 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:55:

1. Wat je er aan hebt is dat je 20/30/50 euro terugkrijgt per perk i.p.v. 10 euro. Dat zou ik dan niet op Netflix gebruiken inderdaad. Daarnaast kun je de perks stacken.

Ik ga dus 4x de AH/LIDL Perk kiezen en zorg dat ik er minimaal 200 euro aan boodschappen per maand haal.

2. De beschrijving:

Double Reward Vouchers: Choose transactions once per month to earn double rewards on, with a potential value of up to £/€100.

Je kunt dus een uitgave met cashback kiezen en die wordt verdubbeld. Het lijkt me dat perks niet verdubbeld worden, alleen de 3% cashback (in mijn geval 3%).

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2023 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:59:
[...]

1. Wat je er aan hebt is dat je 20/30/50 euro terugkrijgt per perk i.p.v. 10 euro. Dat zou ik dan niet op Netflix gebruiken inderdaad. Daarnaast kun je de perks stacken.

Ik ga dus 4x de AH/LIDL Perk kiezen en zorg dat ik er minimaal 200 euro aan boodschappen per maand haal.

2. De beschrijving:

Double Reward Vouchers: Choose transactions once per month to earn double rewards on, with a potential value of up to £/€100.

Je kunt dus een uitgave met cashback kiezen en die wordt verdubbeld. Het lijkt me dat perks niet verdubbeld worden, alleen de 3% cashback (in mijn geval 3%).
De onduidelijkheid is alleen nog of je wel 4x de AH/Lidl kan kiezen, want er zit schijnbaar een max op. Voorbeeld in de faq gaat uit van 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
keepitfrosty schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:06:
[...]

De onduidelijkheid is alleen nog of je wel 4x de AH/Lidl kan kiezen, want er zit schijnbaar een max op.
Ik heb inderdaad nergens gelezen dat het mogelijk is om 4x dezelfde perk te kiezen. Maar aangezien we het over "stacken" hebben moet 2x zeker mogelijk zijn.

100 euro bij de Ah en 100 euro bij de LIDL gaat me ook wel lukken.

Ik baal alleen wel flink van die 3 tot 9 maanden wachttijd, als alle voordelen nu al direct beschikbaar zouden zijn was het een no-brainer. Nu twijfel ik toch wel of ik er 1250 euro of 650 euro aan wil uitgeven.....

[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2023 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:07:
[...]

Ik heb inderdaad nergens gelezen dat het mogelijk is om 4x dezelfde perk te kiezen. Maar aangezien we het over "stacken" hebben moet 2x zeker mogelijk zijn.

100 euro bij de Ah en 100 euro bij de LIDL gaat me ook wel lukken.

Ik baal alleen wel flink van die 9 maanden wachttijd, als alle voordelen nu al direct beschikbaar zouden zijn was het een no-brainer. Nu twijfel ik toch wel of ik er 1250 euro of 650 euro aan wil uitgeven.....
Voor de supermarkt perks vast wel 2 minimaal, maar ook nog onduidelijk dus welke perks je wel en welke je niet kunt stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
keepitfrosty schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:10:
[...]

Voor de supermarkt perks vast wel 2 minimaal, maar ook nog onduidelijk dus welke perks je wel en welke je niet kunt stacken.
Aangezien ze niet hebben aangegeven dat het aantal perks wat kiesbaar is gelimiteerd is en het verder 100% aan Plutus is wat ze met de perks doen ben ik hier niet zo bang voor?

Lijkt me sterk dat ze ons gaan verplichten om een Netflix perk te stacken bijvoorbeeld.

Of heb je informatie ontvangen die aangeeft dat het best gelimiteerd zou kunnen worden tot een kleine groep perks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:12:
[...]

Aangezien ze niet hebben aangegeven dat het aantal perks wat kiesbaar is gelimiteerd is en het verder 100% aan Plutus is wat ze met de perks doen ben ik hier niet zo bang voor?

Lijkt me sterk dat ze ons gaan verplichten om een Netflix perk te stacken bijvoorbeeld.

Of heb je informatie ontvangen die aangeeft dat het best gelimiteerd zou kunnen worden tot een kleine groep perks?
Nee die informatie niet ontvangen maar dat vond ik dus niet duidelijk in de ge-update faq naar voren komen. Ik doe de aanname dat daar ook geen beperking op zit maar of het ook zo is dat weet ik dus niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
keepitfrosty schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:17:
[...]

Nee die informatie niet ontvangen maar dat vond ik dus niet duidelijk in de ge-update faq naar voren komen. Ik doe de aanname dat daar ook geen beperking op zit maar of het ook zo is dat weet ik dus niet.
Dat zou een flinke naaistreek zijn naar de gebruikers die voor max 9 maand 1250 euro investeren en er al die tijd niets voor terug zien. In theorie mogelijk maar daar ga ik niet vanuit.

Echter hoe langer ik nadenk over die 9 maanden hoe vervelender ik het vind worden. Als ik mezelf de simpele vraag stel, waar gooi ik liever 1250 euro in? In een soort aanbetaling voor een bedrijf die er in theorie over 4 maand mee kan stoppen? Of Bitcoin?

Dan wint Bitcoin het toch eigenlijk wel makkelijk.. En met Bitcoin hoef ik ook niet door hoepels te springen om mensen te verzamen die zich wel willen registeren bij Plutus (golden ticket, 50 euro).

Denk dat ik maar voor de 250 euro versie ga, dan heeft m'n vrouw straks de plastic kaart en ikzelf de metal Plu kaart })

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2023 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:29:
[...]

Ja komt overeen met mijn berekening. Echter is mijn berekening realistischer door de x2 rewards voucher. De max voor deze reward voucher is 100 euro. Alleen heb ik geen maandelijkse uitgaven met plutus waarbij ik zulke grootte cashback teruggave krijg. Of ik begrijp het verkeerd of die x2 rewards voucher levert mij persoonlijk vrij weinig op.
Je kunt ze uitvinken en dan tellen ze niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:26:
[...]

Dat zou een flinke naaistreek zijn naar de gebruikers die voor max 9 maand 1250 euro investeren en er al die tijd niets voor terug zien. In theorie mogelijk maar daar ga ik niet vanuit.

Echter hoe langer ik nadenk over die 9 maanden hoe vervelender ik het vind worden. Als ik mezelf de simpele vraag stel, waar gooi ik liever 1250 euro in? In een soort aanbetaling voor een bedrijf die er in theorie over 4 maand mee kan stoppen? Of Bitcoin?

Dan wint Bitcoin het toch eigenlijk wel makkelijk.. En met Bitcoin hoef ik ook niet door hoepels te springen om mensen te verzamen die zich wel willen registeren bij Plutus (golden ticket, 50 euro).

Denk dat ik maar voor de 250 euro versie ga, dan heeft m'n vrouw straks de plastic kaart en ikzelf de metal Plu kaart })
Ja die 9 maanden is natuurlijk de max maar plutus kennende gaat dat ook wel 9 maanden worden tot je dat ding in huis hebt. Het blijft een behoorlijke gok en plutus is niet heel sterk in het tijdig opleveren van features etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
keepitfrosty schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:34:
[...]

Ja die 9 maanden is natuurlijk de max maar plutus kennende gaat dat ook wel 9 maanden worden tot je dat ding in huis hebt. Het blijft een behoorlijke gok en plutus is niet heel sterk in het tijdig opleveren van features etc.
Ik verwacht inderdaad ook niet dat de metal kaarten opeens in januari beschikbaar zijn.

Over het tijdig opleveren van features gesproken. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat Plutus eind vorig jaar al beschikbaar zou zijn voor inwoners van de USA. Nu moeten we maar hopen dat ze eind dit jaar halen maar ik verwacht het niet.

De "mini exchange" op hun eigen website zou voor een maand uit de running zijn, werd opeens 6 maand oid?

Nu weet ik het zeker, ik gooi die overige 1000 euro wel in Bitcoin, thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2023 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:44:
[...]

De "mini exchange" op hun eigen website zou voor een maand uit de running zijn, werd opeens 6 maand oid?
Die DEX was sowieso een lachertje natuurlijk en werd alleen maar gebruikt door klanten om hun plukjes cashback te verzilveren. Dat ie er nu al 6 maanden uitligt voor 'onderhoudswerkzaamheden' is vrij lachwekkend en doorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:34

DvE

ORA-00000

NeoflexNL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:09:
[...]

Die DEX was sowieso een lachertje natuurlijk en werd alleen maar gebruikt door klanten om hun plukjes cashback te verzilveren. Dat ie er nu al 6 maanden uitligt voor 'onderhoudswerkzaamheden' is vrij lachwekkend en doorzichtig
Mag toch wel hopen dat deze nog wel terugkomt (geen zin in al die exchanges shizzle) want dit was de simpele manier om gewoon leuk geld eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ypho schreef op donderdag 7 september 2023 @ 13:20:
[...]

Ik heb ditzelfde gehad bij de slageer vorige week zaterdag. Pinterminal gaf aan "GEWEIGERD", bij Curve inderdaad ook melding "DECLINED". Bij Plutus staat deze nog op "Pending". Ik ga er zelf vanuit dat deze na verloop van tijd verdwijnt uit het overzicht, en het geld weer bij het saldo wordt opgeteld.
Laatste reactie van support:
Hey there,

Our development team has been made aware of this and is currently working towards a solution. We don't have a timeline as to when the fix will be implemented yet, but I will let you know about it as soon as I can.

Thank you so much for your patience and understanding. In the meantime, if you need anything else please let me know!

Kind regards,
Ik snap dat ze e.e.a. moeten (bug) fixen om dit te voorkomen in de toekomst, maar daar heb ik nu niks aan. Ze moeten de transactie gewoon annuleren en het geld terugstorten op mijn rekening.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 17:22

Ypho

Allround Nerd

Bananeman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:42:
[...]

Laatste reactie van support:

[...]

Ik snap dat ze e.e.a. moeten (bug) fixen om dit te voorkomen in de toekomst, maar daar heb ik nu niks aan. Ze moeten de transactie gewoon annuleren en het geld terugstorten op mijn rekening.
Ik heb nog geen reactie op mijn vervolgvraag. Laatste antwoord is dat er aan wordt gewerkt en dat het goed komt. Maar ondertussen mis ik nog steeds (maar) 21 euro.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:45
De FAQ is geüpdatete en geeft meer informatie over of de nieuwe bundels de huidige voordelen vervangen (antwoord: Ja) en over Stackable Perks: https://medium.com/plutus...rged-rewards-e7fdbebd2ffa, zie hieronder:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:04
Nopheros schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:26:
[...]

Genoeg voorbeelden in de crypto wereld die mooi op de bahamas zitten met al onze centjes en volgend jaar de stekker eruit trekken of t bloed dood.

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:08
Dat 'gedoe' met (extra) stacken - en dan m.n. de eis om dat in een externe wallet te doen en dus niet 'gewoon' bij Plutus zelf - t.b.v. de (kans op een) Metal Card brengt me aan het twijfelen:
wacht ik op officiële bevestiging van de grandfathering van de huidige abonnementen of volg ik de exodus?
M.a.w.: Tot nu toe zorg ik voor minimaal 50 PLU in mijn Plutus account/app maar als het tóch geen zin heeft (lees: het moet in bijv. MetaMask), kan ik die toch net zo goed óók opnemen (via Rabby)?

Het is mij bovendien onduidelijk of die grandfathering van Everyday/Premium middels het aanhouden van 50 PLU leidt tot alleen capping van de maandelijkse kosten of ook handhaving van de huidige rewards.
Weten jullie daar meer over?

[ Voor 14% gewijzigd door nobleone op 27-09-2023 09:48 ]

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

nobleone schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:42:
[...]

Dat 'gedoe' met (extra) stacken - en dan m.n. de eis om dat in een externe wallet te doen en dus niet 'gewoon' bij Plutus zelf - t.b.v. de (kans op een) Metal Card brengt me aan het twijfelen:
wacht ik op officiële bevestiging van de grandfathering van de huidige abonnementen of volg ik de exodus?
M.a.w.: Tot nu toe zorg ik voor minimaal 50 PLU in mijn Plutus account/app maar als het tóch geen zin heeft (lees: het moet in bijv. MetaMask), kan ik die toch net zo goed óók opnemen (via Rabby)?

Het is mij bovendien onduidelijk of die grandfathering van Everyday/Premium middels het aanhouden van 50 PLU leidt tot alleen capping van de maandelijkse kosten of ook handhaving van de huidige rewards.
Weten jullie daar meer over?
Dat handhaven van de huidige rewards lijkt me natuurlijk niet.

• alki
op reddit staat een veel makkelijkere methode.

https://www.reddit.com/me...dd.it%2F0jwxdp297lqb1.png

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 20:53
Het hele rewards + levering omtrent de metal cards is ook voor mij enorm wazig. Begint toch echt te lijken op "je moet x storten om je gratis x^10 te krijgen" zoals de constructies gehanteerd door de vele nigeriaanse prinsen.

Er is geen reden waarom Plutus zo ondoorzichtig aan de gang is.

iRacing Profiel

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:49
Moet je direct betalen voor de metal kaart dan? Dan is het zoiezo voor velen een no go lijkt me. Er kan nog veel gebeuren in 9 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Razkin schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:45:
Het hele rewards + levering omtrent de metal cards is ook voor mij enorm wazig. Begint toch echt te lijken op "je moet x storten om je gratis x^10 te krijgen" zoals de constructies gehanteerd door de vele nigeriaanse prinsen.

Er is geen reden waarom Plutus zo ondoorzichtig aan de gang is.
Het is een organisatie waar mensen in euro's betaald worden en er zijn 4 vacatures.

https://plutus.jobs.personio.com/

Die metal card is een mooi excuus om goed geld binnen te harken. Die mensen moeten betaald worden en dat doen ze niet door PLU op de markt te dumpen.

Wel jammer dat je zo ver vooruit moet betalen, dat is wel shady.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

glatuin schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:44:
Moet je direct betalen voor de metal kaart dan? Dan is het zoiezo voor velen een no go lijkt me. Er kan nog veel gebeuren in 9 maanden.
Ja je moet gelijk betalen. Ik begrijp niet dat ze bijvoorbeeld met 100 euro aanbetaling konden werken.

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
NeoflexNL schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:02:
[...]

Dat kan altijd. Stuur je PLU naar een exchange en druk op de sell knop
welke exchange wallet gebruik jij

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bjkmemo8 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:18:
[...]

Kucoin is een bekende, waar veel PLU verhandeld wordt.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

bjkmemo8 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:18:
[...]

Ik gebruik ook Kucoin idd. Je kan ook Coinbase gebruiken, daar vindt zo'n 50% van de handel plaats (volume). Kucoin zo'n 25%.

Er bestaan soms best forse koersverschillen trouwens

[ Voor 28% gewijzigd door NeoflexNL op 27-09-2023 12:59 ]

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

anandus schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:06:
[...]

Ja, er is een hele grote compliance check gedaan waarbij veel accounts nu suspended zijn om nader te onderzoeken. Het betreft vooral relatief recente accounts (bijv van augustus).
Vervelende is gewoon dat ze dat zomaar kunnen doen zonder aanleiding.
En dan ook radiosilence .... ik probeer ze al anderhalve week te pakken te krijgen, maar 0 reactie.
Beetje schandalig imho.
Ik ga ook zeker niet verder met hun. Zodra mijn account gedeblokkeerd is haal ik me geld eraf en ga ik weer terug naar de Nexo Card (nu ook Debet).
Ik gok dat veel mensen er zo over denken als ik de berichten lees her en der.
Ze gooien hun eigen glazen in zo.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FijneKerst schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:24:
[...]

Vervelende is gewoon dat ze dat zomaar kunnen doen zonder aanleiding.
Ik weet niet zeker of het zonder aanleiding is, misschien is het een bepaalde bankvergunning in een bepaalde land ofzo (ik speculeer hier, hoor) dat ze betere checks moeten doen.

Het is ook zo dat ze van een Litouwse naar Nederlandse bank zijn verhuisd, dus misschien heeft het daarmee te maken?

Ben het met je eens dat de communicatie beter kan. De communicaqtie van Plutus is altijd echt een totale ramp. Zie ook dat er een vacature open staat voor social media-persoon. Dat zou wel schelen :P

Het is dat ik dingen in dit topic(!) lees, en dat ik ze anders niet zou weten. Echt compleet bizar.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 27-09-2023 15:55 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Nopheros
Metal card besteld, de 250 euro versie. Financieel weinig voordeel aan maar uiteindelijk moet de kaart gratis zijn (na gebruik van alle voordelen) en op deze manier heb ik straks 2 werkende fysieke Plutus kaarten (1 voor m'n vrouw en 1 voor mezelf) waardoor ik kan stoppen met het gebruik van Curve.

Prima deal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 18:55
Ik laat m aan mij voorbij gaan. Het gaat helemaal nergens meer over hoe complex ze alles maken. Er zijn straks 160 verschillende kaart varianten. Wat een zooitje. Ik zit er wel aan te denken m'n 325 (HERO) te verkopen, het wordt er allemaal niet beter op.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Emcee
  • Laatst online: 11-09 16:52
Nopheros schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:21:
Metal card besteld, de 250 euro versie. Financieel weinig voordeel aan maar uiteindelijk moet de kaart gratis zijn (na gebruik van alle voordelen) en op deze manier heb ik straks 2 werkende fysieke Plutus kaarten (1 voor m'n vrouw en 1 voor mezelf) waardoor ik kan stoppen met het gebruik van Curve.

Prima deal.
Ben nu ook een Everyday-Hero-Champion :+ , zie t vooral als een manier om wat extraPLU te vergaren en misschien kan ik nog iemand blij maken met een golden PLU ticket.

Bij de hogere metal card tiers wort het toch wel een uitdaging om dmv de perks e.d. je inleg er uit te kunnen halen.

• Nopheros
Emcee schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:00:
[...]

Ben nu ook een Everyday-Hero-Champion :+ , zie t vooral als een manier om wat extraPLU te vergaren en misschien kan ik nog iemand blij maken met een golden PLU ticket.

Bij de hogere metal card tiers wort het toch wel een uitdaging om dmv de perks e.d. je inleg er uit te kunnen halen.
Echt geld mee verdienen gaat 'm niet worden toch? Uit m'n eigen berekening kwam ik ongeveer 30 euro in de plus uit.

De hogere tiers.. had ze best willen hebben maar ik ga niet 9 maanden wachten tot ik dan eindelijk de extra voordelen kan gebruiken.. Dan nog 12 maanden om de voordelen daadwerkelijke te gebruiken en je zit al over de 20 maanden. 8)7

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

De pumperino is er weer aardig uit.. gisteravond wel een bizar sell ordertje gehit op 7.45

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik wacht tot ik die metalcard met plu kan betalen. Gek dat je dat niet een met hun eigen crypto kan betalen. Ik blijf niet geld pompen met een PLU die zinkende is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
MTT schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:28:
Ik wacht tot ik die metalcard met plu kan betalen. Gek dat je dat niet een met hun eigen crypto kan betalen. Ik blijf niet geld pompen met een PLU die zinkende is.
Voor zover ik uit hun tweets kon halen zijn de volgende batches gewoon metalen kaartjes zonder benefits en inderdaad goedkoper en mogelijk met PLU te betalen.

• enermax
Emcee schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:00:
[...]
Dan ben ik nu een Premium No stake Champion. Nu zorgen dat ik weer 25 plu heb als Q4 tiers starten.

• Emcee
  • Laatst online: 11-09 16:52
En vergeet de merchandise niet mensen :)
shirt en hoodie of wat was t?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Emcee schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:12:
En vergeet de merchandise niet mensen :)
shirt en hoodie of wat was t?
Als dat wat waard is, ik heb een aantal van die Plutus shirts liggen van de meetup. Maar eens op Marktplaats knallen dan :+

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:45
De laatste tijd twijfel ik wel eens of ik in het Plutus of in het Hi topic zit.....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BaGL2o_IrpP1y0Z1BECfijweatE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/suXx9wk9D92Wuy83XCo4Qu25.jpg?f=fotoalbum_large

En nu het lange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Voor de liefhebbers morgen gaat Hero tier weer 75 PLU omhoog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWHj4nfMM4d_L6EpFNgUjMnbPtU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IiGYhblfztC2dMFY9iWaUu3F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
enermax schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:17:

[Afbeelding]
Benieuwd of PLU in de dagen erna onder de 6 dollar gaat zakken nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 09:46
enermax schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:17:

[Afbeelding]
Oh damn, ik dacht "even wachten tot 1 oktober, prijs zakt in en dan snel tot aan de 325 PLU kopen" maar dat was verkeerd gedacht :+ Dan vandaag maar beslissen wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
NeoflexNL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:34:
[...]

Ik gebruik ook Kucoin idd. Je kan ook Coinbase gebruiken, daar vindt zo'n 50% van de handel plaats (volume). Kucoin zo'n 25%.

Er bestaan soms best forse koersverschillen trouwens
beetje arbitrage erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-09 19:49
Nou, eindelijk mijn PLU in de wallet aangekomen om te staken voor de goedkoopste metal card. Waren toch allemaal kickbak plu's die ik nog niet kon verzilveren, dus soort van gratis geld :)

verder stop ik nergens meer iets in. Zodra alles weer werkt zoals het hoort mss terug naar het 5 euro abbo, maar that's it. Ik bloed nog van de verliezen van CDC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

fry77 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 12:22:
Nou, eindelijk mijn PLU in de wallet aangekomen om te staken voor de goedkoopste metal card. Waren toch allemaal kickbak plu's die ik nog niet kon verzilveren, dus soort van gratis geld :)

verder stop ik nergens meer iets in. Zodra alles weer werkt zoals het hoort mss terug naar het 5 euro abbo, maar that's it. Ik bloed nog van de verliezen van CDC :(
Oh ja CDC, mijn 350 die nog 6,50 waard is ofzo ja :P Bij Plutus heb in ieder geval er al wat "leuk geld" uitgehaald, maar ik haak ook af met al die vage foefjes en kaarten en stack dit en dat. Ga niet extra stacken, kijken wel hoe ik alles verdeel tzt. Hou voorlopig Premium nog vast omdat ik mijn nieuwe (post-scheiding :P) uitgavepatroon nog niet goed weet, en nu heb ik best wel wat kosten voor nieuwe spullen in huis enzo. Maar het scheelt al leuk met boodschappen, zodra ik PLU weer naar de kaart kan duwen als saldo hoop ik wel dat het nog wat waard is :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
keepitfrosty schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:51:
[...]

Benieuwd of PLU in de dagen erna onder de 6 dollar gaat zakken nu
Dat moet wel lukken zoals het nu lijkt te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
keepitfrosty schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:55:
[...]

Dat moet wel lukken zoals het nu lijkt te gaan :)
Had ik zelf niet verwacht eerlijk gezegd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 09:46
Zo, wat oude BNB omgeruild voor PLU, zodat ik ook Hero status heb, nog net op tijd voor de difficulty adjustment. Nu maar hopen dat de prijs niet te ver instort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
wat is de deadline eigenlijk om 25 PLU met external wallet te connecten? voor de gratis metal kaartje?

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 29-09-2023 18:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
dat was eergisteren 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asterisk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:50
Ik had er een beetje hard hoofd in dat het nog zou gebeuren, maar de topup van 8 augustus is dan toch eindelijk binnen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
asterisk schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:49:
Ik had er een beetje hard hoofd in dat het nog zou gebeuren, maar de topup van 8 augustus is dan toch eindelijk binnen…
nou idd hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hier ook! wow

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:26
asterisk schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:49:
Vermoed dat ze gewoon wat geld "kwijt" zijn geraakt. Door de verkopen van de metal kaarten is er weer wat binnen gekomen en konden ze jullie waaschijnlijk pas terugbetalen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:10:
wat is de deadline eigenlijk om 25 PLU met external wallet te connecten? voor de gratis metal kaartje?
Dat was volgens mij niet gratis. Klonk mij persoonlijk ook iets te ponzi-achtig, wacht lekker tot ik mijn kaart weer kan laden met PLU en langzaam alles verkopen. Twijfel nog of ik die 100 PLU houd voor een extra perk.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:30
Yes, hier ook eindelijk de verdwaalde Solaris top-up terug. Zelf geen actie ondernomen maar kreeg er ineens een mailtje van.

Ben benieuwd wanneer de nieuwe subscriptions in gaan, dan stoffen we de CDC kaart maar weer eens af.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• anandus
  • Niet online
Hmm, ik probeer geld over te maken naar Plutus, maar het wordt gelijk weer teruggestort ("bank begunstigde niet bereikbaar").

Iemand anders hier ook last van?

• enermax
Paar uurtjes geleden via abn, werkte het nog -> instant.

• anandus
  • Niet online
enermax schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:15:
Paar uurtjes geleden via abn, werkte het nog -> instant.
Zal het later vandaag nog een keer proberen
Edit: Tijdje later lukte het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 01-10-2023 08:15 ]

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Ik heb toch maar wat PLU verkocht vandaag. Verwacht nu geen pump meer, maar wel dat de koers weer gaat dalen de komende periode. De metal card heb ik vanaf gezien, nu betalen en hopelijk over een paar maanden de voordelen pas krijgen. Te onzeker wat mij betreft.

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Heb ik net via Uniswap wat PLU in m'n Metamask gezet, blijft het saldo op 0 staan bij External wallet op de Plutus-site. Wat een ballentent is het toch ook.

Edit: als ik op Sell klik, dan krijg ik het scherm "Withdraw Pluton" te zien. Daar staat bij Sent To m'n wallet met wel het juiste aantal PLU 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door zwartewoud op 30-09-2023 14:25 ]

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwartewoud schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:23:
Heb ik net via Uniswap wat PLU in m'n Metamask gezet, blijft het saldo op 0 staan bij External wallet op de Plutus-site. Wat een ballentent is het toch ook.

Edit: als ik op Sell klik, dan krijg ik het scherm "Withdraw Pluton" te zien. Daar staat bij Sent To m'n wallet met wel het juiste aantal PLU 8)7
Niets ballentent. Het wordt één keer per dag bijgewerkt. Vannacht zie je het juiste aantal. Is alitjd al zo geweest.

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
knakworst schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:30:
[...]

Niets ballentent. Het wordt één keer per dag bijgewerkt. Vannacht zie je het juiste aantal. Is alitjd al zo geweest.
Ik wilde eigenlijk voor Hero gaan, maar dan ben ik zeker te laat nu, als het vannacht pas ge-update wordt?

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwartewoud schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:34:
[...]

Ik wilde eigenlijk voor Hero gaan, maar dan ben ik zeker te laat nu, als het vannacht pas ge-update wordt?
Nee hoor als het goed is pakt hij upgrades die voor vannacht worden uitgevoerd.

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 00:56
Woensdag heb ik via Rabby opdracht gegeven om PLU naar Kucoin te sturen. Die zijn echter nog niet aangekomen; ik begrijp nu dat dat inderdaad meerdere dagen duurt (en niet 1-2 dagen zoals bij niet-instant bankoverschrijving of, vroeger, topups).
Op de plutus website staat erbij:"...executed once per week"

• keepitfrosty
Globalcitizen schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:14:
Woensdag heb ik via Rabby opdracht gegeven om PLU naar Kucoin te sturen. Die zijn echter nog niet aangekomen; ik begrijp nu dat dat inderdaad meerdere dagen duurt (en niet 1-2 dagen zoals bij niet-instant bankoverschrijving of, vroeger, topups).
Vanuit je wallet naar kucoin sturen zou normaliter geen dagen moeten duren. Wel naar het juiste deposit adres op kucoin gestuurd?

• zenith
  • Niet online
Globalcitizen schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:14:
Ik heb woensdag een withdrawal aangevraagd en vrijdag had ik het in MM.

• Globalcitizen
keepitfrosty schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:19:
[...]

Vanuit je wallet naar kucoin sturen zou normaliter geen dagen moeten duren. Wel naar het juiste deposit adres op kucoin gestuurd?
Het was mijn eerste keer, dus ik kan een vergissing niet helemaal uitsluiten, maar het lijkt volgens de procedures te gaan, want op de Plutus-website staat nog
- "pending" bij de withdrawal order
- en "executed once per week" bij de toelichting daar.

(Deposit adres had ik dubbel gecontroleerd)

Misschien is dit nieuw? Withdrawals via de DEX werden in ieder geval veel sneller verwerkt.

Wellicht is het dan een verdere poging om uitstroom van PLU tegen te gaan...?
Maar volgens mij hadden ze dan toch beter de huidige withdrawals nog voor 1 oktober kunnen laten doorgaan, i.p.v. ze te laten samenvallen met een aankomende verwachte koersval.

• Globalcitizen
zenith schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:23:
[...]

Ik heb woensdag een withdrawal aangevraagd en vrijdag had ik het in MM.
Dankjewel voor de info!

Misschien was ik net te laat; ik heb de order pas woensdagavond rond 20.00uur gegeven.

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Heb net ook alles boven m'n Hero stack verkocht. Helaas geen mooie stijging tov vorige keer, maar vermoed dat het nog wel wat omlaag gaat na morgen.

• keepitfrosty
Globalcitizen schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:31:
[...]

Het was mijn eerste keer, dus ik kan een vergissing niet helemaal uitsluiten, maar het lijkt volgens de procedures te gaan, want op de Plutus-website staat nog
- "pending" bij de withdrawal order
- en "executed once per week" bij de toelichting daar.

(Deposit adres had ik dubbel gecontroleerd)

Misschien is dit nieuw? Withdrawals via de DEX werden in ieder geval veel sneller verwerkt.

Wellicht is het dan een verdere poging om uitstroom van PLU tegen te gaan...?
Maar volgens mij hadden ze dan toch beter de huidige withdrawals nog voor 1 oktober kunnen laten doorgaan, i.p.v. ze te laten samenvallen met een aankomende verwachte koersval.
Ah ok ik begreep je verkeerd dan. Ik dacht je hebt zelf vanuit Rabby verstuurd naar Kucoin maar je hebt een withdraw vanuit Plutus gedaan. Dat kan inderdaad wat langet duren.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Ugh price dump. Sell order niet afgegaan op de pump. Deze gaat pijn doen...

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:26
Zal het met de Renegade beta launch te maken hebben? Aankondiging/dump was ongeveer op hetzelfde moment.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 20:43
De PLU is weer in de aanbieding voor de nieuwe maand, zo ljikt het... ;)

• enermax
Waarom zou het met Renegade te maken hebben? De laatste NFT was 1 dag geleden gekocht. Het zijn verkoop orders van mensen die (fout) gokten op een stijging van PLU door difficulty adfjustment vandaag.

[ Voor 10% gewijzigd door enermax op 30-09-2023 23:11 ]

• zenith
  • Niet online
enermax schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 23:10:
Waarom zou het met Renegade te maken hebben? De laatste NFT was 1 dag geleden gekocht. Het zijn verkoop orders van mensen die (fout) gokten op een stijging van PLU door difficulty adfjustment vandaag.
Dat denk ik ook, verwacht dat de prijs wel bijtrekt.
Als ik nu bijkoop ben ik dan op tijd voor de DA? 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Jdome schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:46:
Zal het met de Renegade beta launch te maken hebben? Aankondiging/dump was ongeveer op hetzelfde moment.
Het zijn denk ik vooral mensen die gokten op een pre-DA pump. Deze is uitgebleven, en omdat na de vorige DA de prijs door het putje ging is nu het moment om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
Kan ik nog gewoon cashback krijgen over 2.000 euro deze maand met mijn abo van 5 EUR?

Er is nog niks veranderd zo te zien.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Th1x4nG schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:14:
Kan ik nog gewoon cashback krijgen over 2.000 euro deze maand met mijn abo van 5 EUR?

Er is nog niks veranderd zo te zien.
Nee, als er iets gaat veranderen krijg je het sowieso minimaal 30 dagen van te voren te horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
Het zou me niets verbazen nu ze terug fiat hebben bemachtigd via de metal kaarten. Dat ze nu wat speling hebben en positief nieuws gaan rond sturen om de PLU terug de hoogte in te krijgen. Plutus swap / Google pay/Apple pay/Fysieke kaarten. Nu verkopen met alle FUD + na DA zou echt stom zijn. Als ze het project kunnen volhouden tot wanneer de bullmarket start. Dan kan het nog gebeuren dat de prijs terug richting de 12$ en hoger gaat. Maar op het einde van de bull maken dat je weg bent.

[ Voor 34% gewijzigd door cooLopke op 01-10-2023 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
cooLopke schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:51:
Het zou me niets verbazen nu ze terug fiat hebben bemachtigd via de metal kaarten. Dat ze nu wat speling hebben en positief nieuws gaan rond sturen om de PLU terug de hoogte in te krijgen. Plutus swap / Google pay/Apple pay/Fysieke kaarten. Nu verkopen met alle FUD + na DA zou echt stom zijn. Als ze het project kunnen volhouden tot wanneer de bullmarket start. Dan kan het nog gebeuren dat de prijs terug richting de 12$ en hoger gaat. Maar op het einde van de bull maken dat je weg bent.
Er zijn zeker manieren om de prijs van PLU te pumpen. Echter als je kijkt naar de afgelopen jaren dan heeft de token zich niks aan getrokken van het algehele sentiment. De prijs van PLU is meer gebaseerd op de waarde die hodlen heeft dan of het een bull/bearmarkt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
Gelukszoekr schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 15:06:
[...]

Er zijn zeker manieren om de prijs van PLU te pumpen. Echter als je kijkt naar de afgelopen jaren dan heeft de token zich niks aan getrokken van het algehele sentiment. De prijs van PLU is meer gebaseerd op de waarde die hodlen heeft dan of het een bull/bearmarkt is.
Misschien niet rechtstreeks, maar tijdens een bull worden er sowieso meer mensen aangetrokken tot crypto dan tijdens de bearmarket. Wat meer mensen doet instappen.
Pagina: 1 ... 57 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.