Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 56 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:41

Coldcat

HODL

TWFpa2Vs schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:37:
Vallen ze wel binnen je GBIT periode? ik doe het zelf altijd met mijn Rabocard precies hetzelfde en heb ook wel eens dat ik een positief saldo moet terugstorten omdat het al verwerkt is.
Ja het is van een maand geleden, het is echt puur dat de transacties al verwerkt zijn.

Heb een ticket bij Curve in geschoten, eens kijken wat eruit komt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
nobleone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:25:
[...]

Gouden tip, bedankt!
Net voor de eerste keer toegepast... oOo
[Afbeelding]
Same here. En voorschot opgeschroefd ;) Jammer dat Ziggo niet zoiets heeft.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-09 19:49
:D ik heb alles van plutus teruggezet naar gewoon gratis en 1 perk. Eerst maar eens zien hoe het gaat komende periode. Ik zit al op genoeg PLU aan kickback te wachten inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

zenith schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 21:07:
In Q4 kun je de rekening van plutus ook gebruiken voor afschrijvingen en -volgens mij- krijg je dan ook cashback.
Dat zou wel ideaal zijn ja, maar ik voel aankomen dat ze er dan misschien wat meer beperkingen in gaan gooien, maar we gaan het zien :) Zou het wel fijn vinden want de boel gaat t.z.t bij Vattenfall weg, nou net de enige die vrolijk CC zo los biedt dus :P Toch na de boodschappen en pretbudget de grootste bak kosten voor me, naast de hypotheek. Hmm, cashback over hypotheek :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
Blijkbaar ordertje afgegaan op Kucoin tijdje terug en wat PLU buiten kunnen duwen aan >7 USDT.

Wat is de beste manier om USDT uit Kucoin weg te krijgen? Mag naar Binance of Nexo.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Th1x4nG schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:01:
Blijkbaar ordertje afgegaan op Kucoin tijdje terug en wat PLU buiten kunnen duwen aan >7 USDT.

Wat is de beste manier om USDT uit Kucoin weg te krijgen? Mag naar Binance of Nexo.
Bijzonder! Want koers staat nu op 1 PLU = 6,5 USDT ongeveer.

Mbt weg krijgen, ik zet USDT naar Euro om op Kucoin en daarna haal ik die Euro's rechtstreeks vanaf Kucoin via SEPA overboeking naar mijn bankrekening. Werkt perfect en kost slechts 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47

Goedkoopste manier zou zijn via polygon netwerk. Alleen weet ik niet of Kucoin dit ondersteunt. Ik heb daar (nog) geen account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 18:55
Ik zou het via Tron versturen. Kost ook geen drol

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:19

Binance, you sure?

je kan zowat elke coin kiezen, ik kies meestal LTC

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Zijn er alweer mensen die hun vertraagde top-up binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:30
Nope. Inmiddels wel een 'antwoord' op de vraag waar 't blijft:
In light of our banking partner transition, your card top-up has been cancelled, and the associated funds are currently being returned to your new Modulr card.

Unfortunately, compliance requirements in legacy banking are causing delays in processing the return of your funds from your canceled card top-up, which may take several days. We understand this inconvenience, and please know that our team is diligently working to expedite this process as swiftly as possible.

We value your patience. If you have any further questions or concerns, feel free to reach out.
Maar ik zal vast niet de enige zijn die dit mocht ontvangen

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:49
Kol Nedra schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:29:
[...]
ook koopzegels aanzetten bij Jumbo/AH etc
mooi cashback op je koopzegels :)
<off topic mode>
Al gedaan mét Premium want dan extra koopzegels... d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tl7jTd30lp-JFucfWx2iu4UpVdU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jFW9CMWZZMAfI2ZZvDzDAJxa.jpg?f=fotoalbum_large
</off topic mode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 23:39

Rouwette

Rouwette.com

[...]

Gouden tip, bedankt!
[Afbeelding]
Ik ga nu net over naar Fattenfall :D *O*

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 09:38
Kol Nedra schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:08:
[...]

Binance, you sure?

je kan zowat elke coin kiezen, ik kies meestal LTC
I'm sure :)B

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisEnTobo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:27
pimsaint schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:22:
Nope. Inmiddels wel een 'antwoord' op de vraag waar 't blijft:

[...]

Maar ik zal vast niet de enige zijn die dit mocht ontvangen
Nee je bent niet de enige, na dat antwoord van Plutus wacht ik nu al 5 weken op mijn teruggave.
Ik vraag mij af of ik het ooit terug ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:37

NeoflexNL

Forever young

TWFpa2Vs schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:14:
Zijn er alweer mensen die hun vertraagde top-up binnen hebben gekregen?
Hier ook nog niet, gek wel dat sommigen het blijkbaar wel hebben terug gekregen.

De oude kaart is inmiddels ook uit de interface gehaald, ziet er wel nice uit zo.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Ja het gaat heel moeizaam, ik heb zelf 1 al terug gehad maar de 2e wacht ik ook nog op. Hier is de oude kaart ook nog steeds zichtbaar in de app (iOS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Mijn vrouw en ik hebben beide een plutus account. Kan ik haar en mijn plu naar 1 metamask adres sturen? ik snap natuurlijk dat je dat adres niet kan gebruiken om op beide plu accounts te staken, maar het gaat me meer om de verzend-onkosten zo laag mogelijk te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:00
Ik heb mijn topup die maar niet doorkwam nu eindelijk gekregen! Duurde maar 7 weken :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Gouden tip, bedankt!
[Afbeelding]
Hier ook zo betaald! Jammer dat ik er nu pas achterkom, het was mijn laatste maand bij Vattenfall :')

In other news: Top-up nog steeds niet terug. Wel fijn dat anderen hem wel terugkrijgen. Eindelijk!

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
Ik kreeg vanavond rond 19.15 uur een mailtje over de nog gecancelde topup.
Nog steeds hetzelfde verhaaltje, we zijn je njet vergeten, het geld komt blabla.
Niet goed voor het vertrouwen dit soort geintjes.
Gelukkig is het bij mij maar 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
en weer gratis plu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Haha ja, ik ook.. als ze me om de zoveel weken 5 euro kado doen mogen ze mijn 90 euro nog wel eventjes houden :')

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 14:39
NeoflexNL schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:56:
[...]

Haha ja, ik ook.. als ze me om de zoveel weken 5 euro kado doen mogen ze mijn 90 euro nog wel eventjes houden :')
Dat is een prima rente!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
Hmmm, ik weer geen gratis plu. Misschien maar eens een ticket inschieten hierover

• Coldcat

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:48:
[...]

Ja het is van een maand geleden, het is echt puur dat de transacties al verwerkt zijn.

Heb een ticket bij Curve in geschoten, eens kijken wat eruit komt.
Nog wat verder gekeken. De transacties die niet in EUR zijn kan ik niet terugzetten. Waarschijnlijk iets aan de hand met VISA. (toen ik een aantal refunds kreeg wisten ze het bedrag ook in hun voordeel om te zetten ondanks dat ik via Curve alles in EUR doe).

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik heb nu het Premium package. Ik dacht gelezen te hebben dat je dezelfde prijs / voordelen bleef houden ondanks de prijsstijging in Q4. Is het zo dat als ik nu €14.99 voor premium betaal daar het komende jaar ook van kan genieten? In dat geval is het een no-brainer om het op premium te laten staan lijkt me.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Vanochtend 1.000 PLU ingeslagen met als doel deze eind van de maand, voor de nieuwe DA weer van de hand te doen, waarbij ik het nog resterende deel dat ik nodig heb voor een HERO tier op de metamask laat staan..

Dan maar met een HERO tier de nieuwe voorwaarden in straks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Coldcat schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:13:
Ik heb nu het Premium package. Ik dacht gelezen te hebben dat je dezelfde prijs / voordelen bleef houden ondanks de prijsstijging in Q4. Is het zo dat als ik nu €14.99 voor premium betaal daar het komende jaar ook van kan genieten? In dat geval is het een no-brainer om het op premium te laten staan lijkt me.
Als je meer dan 50PLU hebt, dan hou je de oude prijzen.
Dat is wat ze gezegd hebben op de meetup in Amsterdam.
Voor mij is het onduidelijk of je deze 50PLU dan in je metamask moet hebben of op je PLU account.

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:46
Noid74 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:37:
[...]

Voor mij is het onduidelijk of je deze 50PLU dan in je metamask moet hebben of op je PLU account.
Volgens mij zou Metamask of account niet uit moeten maken. Mits je Metamask maar aan je account gelinkt is.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
NeoflexNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:27:
Vanochtend 1.000 PLU ingeslagen met als doel deze eind van de maand, voor de nieuwe DA weer van de hand te doen, waarbij ik het nog resterende deel dat ik nodig heb voor een HERO tier op de metamask laat staan..

Dan maar met een HERO tier de nieuwe voorwaarden in straks..
Ben benieuwd of de prijs nog echt gaat stijgen net voor de DA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

keepitfrosty schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:24:
[...]

Ben benieuwd of de prijs nog echt gaat stijgen net voor de DA.
Klein beetje is ook prima :)

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online
Ik ben me in de nieuwe adjustment 1 oktober aan het verdiepen en het wat vragen en wil mijn situatie even voorleggen :)
Heb momenteel ~80 plu available en 115 earned met een premium abbo.

Verwachte uitgaven liggen rond de 1500-2000 gemiddeld per maand (afgelopen half jaar)
Perks: spotify, netflix, shell, (aldi/lidl/ah kan ik ook wel even langs). Dus 3/4 perks kan ik wel vullen.

1) Klopt het dat als ik nu niks doe ik automatisch ga naar Explorer 50PLU + Premium a 25 p/maand?

2) Klopt het dat alle Pending PLU t/m 20 augustus voor 1 oktober op de available balans staan?
In mijn geval zou dat dan nog ~10PLU zijn. Oftewel 10 PLU op een externe wallet zetten zou me Adventurer opleveren.

3) Is dit de moeite waard op de 10 PLU op een externe wallet te zetten?

4) Zijn er al goede alternatieven? Hi en Renegade naar gekeken, maar verwacht ik niet veel van. En anders heb ik alleen cdc met 1% achter de hand als ik over de limiet gaan

Bedankt voor de reacties!

[ Voor 9% gewijzigd door ElPensador op 20-09-2023 20:09 ]

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:01
Noid74 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:37:
[...]

Liggen deze uitspraken ook ergens vast? Zit nu rond 30 verdiende plu - wil evt wel 20 bijkopen als bovenstaande klopt …..

• keepitfrosty
Hamscho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:31:
[...]

Liggen deze uitspraken ook ergens vast? Zit nu rond 30 verdiende plu - wil evt wel 20 bijkopen als bovenstaande klopt …..
Volgens mij nog niet helemaal in beton want ik meen dat die oude prijzen maar een tijdelijke promo zijn voor x periode, maar not sure

• cooLopke
Hamscho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:31:
[...]

Als ze dit communiceren verwacht ik een pamp xD

Edit: volgens mijn TA is de pamp in ieder geval niet ver weg meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPm0RrY2KLX1y8-4BD0Sf7oHPV0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIpeMPq8ECNRGAe3YOougduA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door cooLopke op 20-09-2023 20:47 ]

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:26
Vraagje,

Ik heb op de website van plutus op het tabblad "Trading" ong 25 plu staan in me externe wallet.
Op het tabblad "Pluton" staat ong 15 plu in de externe wallet.
op Metamask staat ong 25 plu.

wallet adressen kloppen, welk bedrag klopt er nu voor de stake? (ik wil de 50 plu halen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Leuk man... heb de kaart nu een week of 3, lekker mee aan het shoppen, me vrouw ook eindelijk zover gekregen dat ze er mee betaald, boodschappen geld erop gezet........ en BAM, account 14 dagen geblocked voor "onderzoek".
Geen response van hun support, alleen maar standaard emails terug.

Heel fijn dat ze dat zomaar doen zonder aanleiding, zonder waarschuwing, niks...

Paar honderd euro pleite de komende weken....

Lekker bedrijf.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Iemand enig idee hoe snel een upgrade van everyday (€5 abbo) naar premium effectief wordt? Is dat vanaf volgende maand of min of meer direct? Ik wil vandaag een aankoop van zo’n €6-7k gaan doen en dan is 3% over het hele bedrag ipv de €1200 ofzo resteet van mijn everyday cap toch wel de moeite. Zou bijna kunnen overwegen ook nog wat te staken voor % meer cashback maar denk dat ik dat net te risicovol vind.

Andere optie zou zijn revolut oid gebruiken (ik heb curve black) en volgende maand gbit naar plutus maar liever doe ik het eigenlijk in 1x des te sneller heb ik ook de plu weer vrijgespeeld..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

twit schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:34:
Iemand enig idee hoe snel een upgrade van everyday (€5 abbo) naar premium effectief wordt? Is dat vanaf volgende maand of min of meer direct? Ik wil vandaag een aankoop van zo’n €6-7k gaan doen en dan is 3% over het hele bedrag ipv de €1200 ofzo resteet van mijn everyday cap toch wel de moeite. Zou bijna kunnen overwegen ook nog wat te staken voor % meer cashback maar denk dat ik dat net te risicovol vind.

Andere optie zou zijn revolut oid gebruiken (ik heb curve black) en volgende maand gbit naar plutus maar liever doe ik het eigenlijk in 1x des te sneller heb ik ook de plu weer vrijgespeeld..
Vanaf het moment dat je volgende maandelijkse afschrijving gedaan wordt.

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 20:34
Ben een beetje laat bij het hele plutus feestje maar afgelopen maand wel veel gebruikt en wil het eigenlijk wel als standaard betaalmiddel gaan gebruiken voor waar mogelijk.
Ik heb nu een everyday subscription voor 5€ met 2 perks en 3% over €2000,-
Werkt prachtig allemaal.

Alleen lees ik nu dus ook over de wijzigingen in Q4 qua kosten en benefits bij plutus.
Dan moet je best wel wat uitgeven om uberhaupt de subscription kosten eruit te halen.
Gok dat we zon 300 tot 400 zullen uitgeven met af en toe wat uitschieters van eenmalige aankopen.
Dan is premium helemaal niet rendabel en voor everyday kan je max 15€ per maand verdienen (2 perks + 3% over 500)
Best wel wat moeite en gedoe voor 15€

Met stacken zou je het rendabeler maken (dat is juist de bedoeling van plutus) met name de hero (325 plu)
Hoe risicovol is dit om te doen?
325 plu is nu zon €1950, als de koerst zakt ben je zo al je voordelen best snel kwijt.
Daarnaast is het nogal omslachtig om nu plu te kopen omdat dex niet werkt (kucoin, usdt, usdt->plu)

wat zou straks/nu verstandig zijn om te doen? everyday + hero ?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 18:53
FijneKerst schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:16:
Leuk man... heb de kaart nu een week of 3, lekker mee aan het shoppen, me vrouw ook eindelijk zover gekregen dat ze er mee betaald, boodschappen geld erop gezet........ en BAM, account 14 dagen geblocked voor "onderzoek".

Heel fijn dat ze dat zomaar doen zonder aanleiding, zonder waarschuwing, niks...

Lekker bedrijf.
Ik heb daar nog steeds geen kans op, want kan niks uitgeven omdat Curve me nog steeds geblokkeerd heeft. :') Heb Plutus gevraagd om de perks van deze maand te verruilen voor Netflix ofzo, maar ook die zijn stil.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik kan al sinds maandag nergens meer betalen, Curve geeft aan dat Plutus de transactie afkeurt. Maar mijn account is niet geblokkeerd, ik kan gewoon in de app en op de website inloggen (en zie nergens een melding oid).

Ik heb sinds maandag een ticket uitstaan, maar er wordt niet op gereageerd. Morgen dan maar even langs de live support op Discord.

• anandus
  • Niet online

Lekker bedrijf.
Ja, er is een hele grote compliance check gedaan waarbij veel accounts nu suspended zijn om nader te onderzoeken. Het betreft vooral relatief recente accounts (bijv van augustus).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDDDD
bastv schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:53:
Ben een beetje laat bij het hele plutus feestje maar afgelopen maand wel veel gebruikt en wil het eigenlijk wel als standaard betaalmiddel gaan gebruiken voor waar mogelijk.
Ik heb nu een everyday subscription voor 5€ met 2 perks en 3% over €2000,-
Werkt prachtig allemaal.

Alleen lees ik nu dus ook over de wijzigingen in Q4 qua kosten en benefits bij plutus.
Dan moet je best wel wat uitgeven om uberhaupt de subscription kosten eruit te halen.
Gok dat we zon 300 tot 400 zullen uitgeven met af en toe wat uitschieters van eenmalige aankopen.
Dan is premium helemaal niet rendabel en voor everyday kan je max 15€ per maand verdienen (2 perks + 3% over 500)
Best wel wat moeite en gedoe voor 15€

Met stacken zou je het rendabeler maken (dat is juist de bedoeling van plutus) met name de hero (325 plu)
Hoe risicovol is dit om te doen?
325 plu is nu zon €1950, als de koerst zakt ben je zo al je voordelen best snel kwijt.
Daarnaast is het nogal omslachtig om nu plu te kopen omdat dex niet werkt (kucoin, usdt, usdt->plu)

wat zou straks/nu verstandig zijn om te doen? everyday + hero ?
Tsjah dit zul je toch echt zelf moeten gaan bedenken voor jezelf.
Lees alles terug vanaf moment van aankondiging voor discussies hierover.
O.a. dit linkje is meerdere malen langsgekomen:
https://tweakers.net/i/Y-...JVQOC7Dg.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
@bastv niet te laat voor steady gains.... maar zou zelf niet teveel erin investeren. ook al heb je bv maar €15 winst per maand, is toch beter dan niets....

binnenkort kun je meedoen aan Renegade, wel veel hoger risico omdat ze nog moeten bewijzen. ik ga Renegade laagdrempelig gebruiken, twijfel tussen gratis en 1 tier hoger...

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 12:27
Plutus Metal | Supercharged Rewards

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVvvFQ7jGPsia-lbdlIiWZy885U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kjKpd3clN5qgH41CPUlqGyc2.png?f=fotoalbum_large

How much PLU could I earn with these packages?

Our Metal Card packages are designed to deliver exceptional value in terms of PLU rewards that significantly outweigh the costs. Let’s break down two examples:

Example 1: GOAT with Grandmaster Package

Perks: 8 perks x 12 months x $50 = $4,800 in PLU
Double Reward Vouchers: 12 x $100 = $1,200 in PLU
Referral Bonuses: 12 x $50 = $600 in PLU
Total PLU Potential: $6,600 worth

Example 2: Hero with Champion Package

Perks: 3 perks x 4 months x $20 = $240 in PLU
Double Reward Voucher: 3 x $100 = $300 in PLU
Referral Bonuses: 3 x $50 = $150 in PLU
Total PLU Potential: $690

[ Voor 80% gewijzigd door RobinNL op 22-09-2023 18:52 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
RobinNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:51:

[Afbeelding]

Our Metal Card packages are designed to deliver exceptional value in terms of PLU rewards that significantly outweigh the costs. Let’s break down two examples:

Moet in het hero voorbeeld er niet 3 perks x 3 months staan ipv 4 months? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Er staat nog niet veel uitgelegd over "stackable". Kun je dan bij Grandmaster voor 250,- bij de AH halen en die verdelen over 5 perks x 50,- ?

Als voorbeeld 5 perks vanwege Veteran

[ Voor 18% gewijzigd door echthard op 22-09-2023 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• echthard
zenith schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:18:
[...]

Moet in het hero voorbeeld er niet 3 perks x 3 months staan ipv 4 months? 😀
Ja, maar je hebt wel 4 perks ipv 3. Dus het resultaat blijft hetzelfde, ze hebben alleen de maanden en de perks omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
RobinNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:51:

[Afbeelding]

Iemand mag me dit verhaal beter uitleggen, want ik begrijp het totaal niet. Ook lijkt het alsof die bonussen gratis te zijn, maar boven die packages staan wel EUR/POND en nergens staat uitgelegd wat dat wilt zeggen.

Edit: zoals ik wel al dacht dat is de kostprijs van het pakket:

"As you explore these bundles, you’ll notice that the benefits they offer far surpass the costs. Heroes can earn up to £/€2,400 worth of PLU in perks alone, and GOATs up to £/€4,800 with the biggest bundle."

Met andere woorden: kaarten voor de big spenders zoals gelukszoekr en co

[ Voor 11% gewijzigd door cooLopke op 22-09-2023 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:06
Yep, bewust complex gemaakt en groot deel verkrijgbaar door referrals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
Oef hier mag nog wel even een duidelijkere uitleg over komen.
Ik kan op dit koment echt nog niet bedenken of dit rendabel voor mij gaat zijn.
Ff afwachten op de aanvullingen.

Creëert een hoop speculatie in het weekend op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Volgens mij is het al rendabel met 25 plu stake (researcher)+ sub + metal kaart
Kosten 25 PLUstake 150 euro + premium sub 300 euro.
Verdienen 810 euro rewards (360perks+450spend rewards)
Winst 360 euro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35N0R1C_VaqRHmMSsdePEqFdkPU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gHLCs7gkekwI8aTAIAqkSpyt.jpg?f=user_large
____
Kosten metal kaart 250 euro.
Verdienen: 3x30 euro perks+ 300 euro (3x3300 euro uit te geven in 3 maanden?) en 3x50 euro door 3 vrienden erbij te lappen. Totaal 540 euro rewards - 250 euro = 290 euro winst + "gratis metal kaart".

Je krijgt alleen geen rewards boven de 1250 euro bij Researcher
Pak je 3x 700 betaling = 63 euro ook mooi. Dan heb je totaal 90+63+150= 303 rewards. ~50 euro winst + metalen kaart.
___

Dit verhoogd wel de totale Plutus rewards uitgaven, die als je pech hebt een daling op je stake veroorzaken. Dus winst op je kaart en verlies op je stake.

Daarnaast moet je 250 euro voorschieten en ergens in H1 2024 hopen dat je de kaart krijgt en rewards kunt krijgen. Een hoop mensen wachten al weken op hun geld sinds de overgang Solaris/Modular. Dit vind ik echt niet kunnen bij een (crypto)bank en waarschijnlijk doe ik hierdoor niet mee. Ik heb ook al Curve Metal dus een metalen kaart hoeft van mij niet.

[ Voor 64% gewijzigd door enermax op 22-09-2023 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:49
Kosten metal kaart 250 euro.
Verdienen: 3x30 euro perks+ 100 euro (door 3300 euro uit te geven in 3x)
3 x 3300 euro uitgeven. Het is mij niet duidelijk uit het bericht of dit inderdaad zo is of dat het 1 een aankoop van max 3300 euro is (dus 1 betaling). Dat laatste is een stuk lastiger te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@glatuin Je krijgt 3 vouchers dus neem aan 3x. Het is zelfs max 100 euro per voucher. Je moet wel even 3300 euro uitgeven, en hier ook rewards over krijgen.

[ Voor 76% gewijzigd door enermax op 22-09-2023 23:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Ik zie al direct dat ik deze actie lekker aan me voorbij laat gaan. Dat metalen kaartje is qua design nog steeds lelijk. En is het mij überhaupt niet waard als ik er zo veel moeite voor moet doen (inclusief zieltjes winnen) alleen maar om het terug te kunnen verdienen. Met misschien een klein beetje winst (als de koers niet verder daalt).

No thank you :/ en dit alles maakt e.e.a. alleen maar ingewikkelder voor de simpele gebruiker. Terwijl je juist die doelgroep wilt aanspreken lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:49
Therapy777 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:08:
Ik zie al direct dat ik deze actie lekker aan me voorbij laat gaan. Dat metalen kaartje is qua design nog steeds lelijk. En is het mij überhaupt niet waard als ik er zo veel moeite voor moet doen (inclusief zieltjes winnen) alleen maar om het terug te kunnen verdienen. Met misschien een klein beetje winst (als de koers niet verder daalt).

No thank you :/ en dit alles maakt e.e.a. alleen maar ingewikkelder voor de simpele gebruiker. Terwijl je juist die doelgroep wilt aanspreken lijkt mij.
Om het project te laten slagen is het erg belangrijk dat mensen die bij lange na niet het maximale eruit halen toch dat metalen kaartje nemen. Dan blijft het pyramide spel nog even doorgaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik begrijp niet dat iemand zoveel geld uit wil geven voor een kaart, en dan even 9 maanden gaat wachten of die de kaart überhaupt krijgt. Die toko kan in die tussentijd al 3 keer over de kop zijn gegaan. En je gaat mij niet wijsmaken dat ze 9 maanden nodig hebben om een kaartje te drukken. Curve doet daar een week over met verzending. Dus dan gaat er iets finaal mis bij die gasten.
Ik denk dat ze nu eerst flink willen cashen en dan de boel laten ploffen.
En de mogelijkheid om met de opgebouwde plu te betalen hebben ze ook lekker eruit gehaald.
Dus het moge duidelijk wat ze aan het doen zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door MTT op 23-09-2023 00:39 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik vraag me vooral af of die prijzen eenmalig zijn of per jaar? Met Veteran tier zou ik er prima aan kunnen verdienen, maar als t jaarlijks 249€ is die ik ‘er uit’ moet halen wordt t wel té duur.
Sowieso met huidige koers heb ik maar zo’n 4% cashback ontvangen ipv 5 (gros aankopen waarover ik Plu heb ontvangen stond plu op 8+ euro)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• keepitfrosty
Tomba schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:04:
Ik vraag me vooral af of die prijzen eenmalig zijn of per jaar? Met Veteran tier zou ik er prima aan kunnen verdienen, maar als t jaarlijks 249€ is die ik ‘er uit’ moet halen wordt t wel té duur.
Sowieso met huidige koers heb ik maar zo’n 4% cashback ontvangen ipv 5 (gros aankopen waarover ik Plu heb ontvangen stond plu op 8+ euro)
Prijzen zijn eenmalig en de benefits ook. Later kan je bepaalde benefits bijkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
Hoop dat je pomp nog komt met het wat negatieve nieuws omtrent de metal cards op het moment.

• Tomba

Tomba

keepitfrosty schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:37:
[...]

Prijzen zijn eenmalig en de benefits ook. Later kan je bepaalde benefits bijkopen
Waar heb je deze info vandaan?

• keepitfrosty
Tomba schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:46:
[...]

Waar heb je deze info vandaan?
Ik meen dat dit voorbij is gekomen op de discord. Bijkopen uit de medium post zelf

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 23-09-2023 09:49 ]

• Tomba

Tomba

keepitfrosty schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:48:
[...]

Ik meen dat dit voorbij is gekomen op de discord.
Ah, thanks. Zou handig zijn als ze dit publiekelijk delen en ook aangeven wat eea zou moeten kosten dan 😎

• keepitfrosty
Tomba schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:49:
[...]

Ah, thanks. Zou handig zijn als ze dit publiekelijk delen en ook aangeven wat eea zou moeten kosten dan 😎
Uit de faq:

Stackable Perks will be limited to Metal, if you pre-order the Master or Grandmaster package, you will be given an option to extend these benefits once they run out. Details will be available in due course.

• Tomba

Tomba

keepitfrosty schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:50:
[...]

Uit de faq:

Stackable Perks will be limited to Metal, if you pre-order the Master or Grandmaster package, you will be given an option to extend these benefits once they run out. Details will be available in due course.
Ja die hadi k gezien, maar dat maakt t niet geheel duidelijk dat de perks die je krigt allemaal maar eenmalig is ;) gaat alleen over de stackable perks.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:35:
Ik begrijp niet dat iemand zoveel geld uit wil geven voor een kaart, en dan even 9 maanden gaat wachten of die de kaart überhaupt krijgt. Die toko kan in die tussentijd al 3 keer over de kop zijn gegaan. En je gaat mij niet wijsmaken dat ze 9 maanden nodig hebben om een kaartje te drukken. Curve doet daar een week over met verzending. Dus dan gaat er iets finaal mis bij die gasten.
Ik denk dat ze nu eerst flink willen cashen en dan de boel laten ploffen.
En de mogelijkheid om met de opgebouwde plu te betalen hebben ze ook lekker eruit gehaald.
Dus het moge duidelijk wat ze aan het doen zijn.
Dit is gewoon hoe de Plutus Ponzi piramide werkt. Euro's binnenharken voor de organisatie en PLU weggeven. Nu geven ze veel PLU weg voor abonnementhouders die 3% binnenharken en alles gelijk van de hand doen. Die jagen ze weg met ongunstigere voorwaarden, en nu hebben ze ruimte om PLU te geven op andere manieren om die euro's binnen te blijven harken.

Ik ben het wel eens als je nu de euro's moet lappen, en vervolgens heel lang moet wachten voor je extra beloningen, je drie keer moet nadenken. Maar er zijn bijvoorbeeld ook genoeg mensen die geld in Renegade pompen. Plutus heeft een werkend product. Dus daar zullen ook wel genoeg mensen te vinden zijn voor een Metal Card die in de lade verdwijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

keepitfrosty schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:38:
[...]

Hoop dat je pomp nog komt met het wat negatieve nieuws omtrent de metal cards op het moment.
Ik heb er een hard hoofd in..

• keepitfrosty
NeoflexNL schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:33:
[...]

Ik heb er een hard hoofd in..
Ik verwacht ook wel een beetje dat Danial hard op zijn muil gaat door deze DA nog even door te drukken en zijn gelijk probeert te halen. Maar goed gaan het meemaken.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Nopheros schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:45:
[...]

Als je even goed kijkt zie je dat het prima voorwaarden zijn.

[...]
Prima voorwaarden? Ik ga opeens x keer over de kop met maandelijkse kosten t.o.v nu. Ik zou eerst graag eens willen zien dat er een fysieke kaart of tenminste eens een virtuele kaart voor google pay komt. Nu kan ik mijn AH / Lidl amper of niet gebruiken. Ja ik weet curve kun je dan gebruiken, maar daar werkt gbit maar 3x voor per maand.

• keepitfrosty
Steefmeister schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:29:
[...]

Prima voorwaarden? Ik ga opeens x keer over de kop met maandelijkse kosten t.o.v nu. Ik zou eerst graag eens willen zien dat er een fysieke kaart of tenminste eens een virtuele kaart voor google pay komt. Nu kan ik mijn AH / Lidl amper of niet gebruiken. Ja ik weet curve kun je dan gebruiken, maar daar werkt gbit maar 3x voor per maand.
Wat heeft gbit met google pay te maken dan?

• Steefmeister
keepitfrosty schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:13:
[...]

Wat heeft gbit met google pay te maken dan?
Bij AH of Lidl zou ik graag met google pay betalen (plutus kaart gelinkt), maar dat werkt dus nog altijd niet.

Kan dus alleen daar betalen met curve en daarna de gbit functie gebruiken richting de plutus kaart.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Steefmeister schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:28:
[...]

Kan dus alleen daar betalen met curve en daarna de gbit functie gebruiken richting de plutus kaart.
Als je gewoon je plutus kaart als 1e hebt geselecteerd in Curve, en je zorgt dat er saldo op staat, is het 'probleem' toch opgelost?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keepitfrosty
Steefmeister schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:28:
[...]

Bij AH of Lidl zou ik graag met google pay betalen (plutus kaart gelinkt), maar dat werkt dus nog altijd niet.

Je hebt toch gewoon je plutus kaart in je curve app? Waarom apart gbit?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Steefmeister
keepitfrosty schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:42:
[...]

Je hebt toch gewoon je plutus kaart in je curve app? Waarom apart gbit?
Oef.. ik voel me dus heel erg stom nu. Zat al zo vastgeroest met de ING kaart als "curve primary" card dat ik me dit niet gerealiseerd heb. Zonde van alle gemiste plu 😅😅

Thanks mensen!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Therapy777 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:08:
Via allerlei kanalen ook informatie, het wordt veel te warrig/ingewikkeld allemaal zo, meh.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
Steefmeister schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:29:
[...]

Eens willen zien dat er een fysieke kaart komt? Ik heb de fysieke kaart voor 15 maanden gebruikt. Dat is langer dan ik de binance kaart en de crypto.com kaart gebruikt heb. Maar ben het met je eens dat het nu wel tijd wordt voor een nieuwe fysieke kaart.

Dat hele gbit verhaal begrijp ik verder weinig van, nog nooit gebruikt en heb het niet nodig ook. Sinds een maand heb ik een curve kaart geregeld dus AH/LIDL perks zijn geen probleem voor mij, daarnaast kun je bij de AH ook prima met de virtuele kaart bestellen?

En ja de voorwaarden zijn zeker prima. Dat je nu straks moet staken wil niet opeens zeggen dat het slechte voorwaarden zijn. Zijn ze slechter dan hiervoor? Uiteraard. Zijn ze slecht? Zeker niet.

Ik heb zowel de Binance als de crypto.com kaart gebruikt en ik ben uitermate tevreden met Plutus. Hopelijk komen ze snel met de metal kaart.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 23-09-2023 18:52 ]

• enermax
@Nopheros Eens dat voorwaarden nog best ok zijn in Q4. Als je niet van Plutus afhankelijk wilt zijn, koop je een kleine stack (25 PLU) en verkoop je elke maand je verdiende PLU.

25 PLU stake levert je Rewards 810 -Stake 150-Sub 300= ~360 euro op, een rendement van 80% (uitgaven 1250 euro pmaand).
En de metal kaart levert je een minimaal ~rendement op van 20%. (als je de voucher gebruikt op 3x 700 euro met 3x 50 euro refs) + je krijgt merchandise pakket + metalen kaart.

Bij hero en hoger wordt de metal kaart alleen maar voordeliger (meer bang for buck).

[ Voor 23% gewijzigd door enermax op 23-09-2023 22:55 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

F*ck the fud.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBnRw6ieQEYJT1k_di1Ux46JKwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LnoEjv0msak6zNHsl7CVEAxa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
Lekker @knakworst

Ik ga zelf niet verder dan een 100 plu stake, dan blijf ik vrijwel dezelfde voorwaarden als nu houden voor een investering van 590 euro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Aha, die mega groene kaars is van knakworst zie ik xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gisteravond ja. Nog een paar gekken voor de dertigste en ik ben er weer klaar mee, anders blijf ik nog even bagholden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Ik heb soms al moeite om 4 perks vol te krijgen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
zenith schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:31:
[...]
Dan moet je tier 2 of 3 van metal kaart kopen -> stackable perks.
Amazon perk is een no brainer. Even 11 euro waardebon kopen. Steam werkt denk ik ook, niet geprobeerd.

@knakworst Woottt _/-\o_ Welk metal kaartje koop je?

[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 24-09-2023 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Als ik PLU wil kopen via Uniswap, en ik heb nu ETH op Nexo staan... kan ik dan die ETH via Polygon naar Metamask sturen, daar dan op Uniswap PLU voor kopen die dan zichtbaar is op Plutus? Of werkt plutus alleen met het Eth Main Network?

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
zenith schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:31:
[...]

ik doe het met 3 perks:
AH
Lidl
Aldi

voor €30 aan IPA's per maand :D ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
zwartewoud schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:19:
Als ik PLU wil kopen via Uniswap, en ik heb nu ETH op Nexo staan... kan ik dan die ETH via Polygon naar Metamask sturen, daar dan op Uniswap PLU voor kopen die dan zichtbaar is op Plutus? Of werkt plutus alleen met het Eth Main Network?
Ik koop zelf ook plu via uniswap, allemaal op het ethereum netwerk, plu is erc-20.

Zou het ook niet proberen om die 3$ of wat het nu ook is aan eth fee te besparen. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 11-09 16:52
enermax schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:53:
[...]

Amazon perk is een no brainer. Even 11 euro waardebon kopen. Steam werkt denk ik ook, niet geprobeerd.

Steam werkt ook inderdaad, heb gewoon funds aan mijn steam wallet toegevoegd.
Weet iemand of thuisbezorgd (just eat) tegoed kopen werkt? Dat wil ik volgende maand testen iig.

Hoe werken die stackable perks precies?

[ Voor 6% gewijzigd door Emcee op 24-09-2023 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topee
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-08 14:37
mrzipper schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:39:
Hallo,
Ik wil een betaling afronden via Mastercard, maar via betaalprovider MOLLIE.
Krijg ik dan ook cashback via Plutus of wordt het niet aanvaard?
Bedankt.
Ja, ik krijg via Mollie met Curve ook gewoon cashback.

RT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 18:53
[...]

Hoe werkt dat, koop je dan gewoon een cadeaubon die je naar jezelf stuurt?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 11-09 16:52
topee schreef op maandag 25 september 2023 @ 00:03:
[...]

Ja, ik krijg via Mollie met Curve ook gewoon cashback.
Geldt dat ook voor paypal betalingen? dus als volgt :paypal-curve-plutus virtual card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
wanneer kunnen we onze plu verkopen?
wacht al maanden.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024

Lekker bedrijf.
Nacho keys, nacho coins. Maar dan anders.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 23:39

Rouwette

Rouwette.com

Emcee schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:45:
[...]

Geldt dat ook voor paypal betalingen? dus als volgt :paypal-curve-plutus virtual card
Bij Papal kun je de plutus card toevoegen.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

bjkmemo8 schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:50:
wanneer kunnen we onze plu verkopen?
wacht al maanden.....
Dat kan altijd. Stuur je PLU naar een exchange en druk op de sell knop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Als ik niet de stack dump op 30 september ga ik voor de duurste.

Bij Asos heb je ook een waardebon.
Bij justeat ook (minimaal 20 euro).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:28
zwartewoud schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:19:
Ik kreeg een enorm slecht voorstel voor ETH naar PLU op de poly chain via uniswap. Leek mij niet kloppen dus niet te zuinig zijn en gewoon via de ERC-20 chain kopen / swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:15
tormentor1985 schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:43:
[...]

Ik kreeg een enorm slecht voorstel voor ETH naar PLU op de poly chain via uniswap. Leek mij niet kloppen dus niet te zuinig zijn en gewoon via de ERC-20 chain kopen / swappen.
Plutus is naar mijn weten ook helemaal niet gedeployed op de Polygon Chain, ik zou er dus mee oppassen dat je niet gescammed word.

Nvm, niet goed ingelezen

[ Voor 3% gewijzigd door markisoke op 25-09-2023 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Bushalte Ja, officieel mag een cadeaubon niet. Neem aan om verkoop van grote bedragen van bonnen aan andere te voorkomen. Ik maak er een niet rond bedrag van 11 of 12 euro. Bedrag kun je toevoegen aan je account en is 5 jaar geldig. Bon zelf hoef je dan niet te bewaren.

[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 25-09-2023 10:14 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.