Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 55 ... 96 Laatste
Acties:

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:05

DvE

ORA-00000

Gelukszoekr schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:20:
[...]

Plutus krijgt een percentage van elke transactie die via Curve gaat. Misschien dat ze daarom niet al te snel zijn met de implementatie van GPay/ApplePay
Volgens Discord van plutus ligt het bij Visa (en de doorlooptijd daar) en buiten invloedsfeer van Plutus zelf of Modulr.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:27
BBKing schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:49:
[...]

Is hier nog wat officieel over naar buiten gekomen?
Nee, ik heb iig nog niets gezien via de officiele kanalen.
Alleen wat presentaties foto's vanuit de meetup

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
Hmm getankt bij een van mijn vaste onbemande tankstations en nu wordt het daadwerkelijke bdrag weergegeven ipv het gereserveerde bedrag. Dit is een goede zaak.
Echter helaas dus ook $PLU over dit bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:22

Ypho

Allround Nerd

Bananeman schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:46:
[...]

Om mezelf te quoten: ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd tussen de webshop en Plutus:
  • Webshop zegt dat de transactie is geannuleerd dus zij kunnen niets doen.
  • Plutus zegt dat ik bij de webshop moet zijn.
Het bijzondere blijft dat de transactie door Curve is geweigerd (omdat Plutus deze zou hebben geweigerd). Bij Plutus staat ie nog steeds op pending, en er waren voldoende funds aanwezig.

Iemand hier ervaring mee of uberhaupt een idee hoe dit op te lossen? Want van Plutus support word ik niet veel wijzer tbh.
Ik heb ditzelfde gehad bij de slageer vorige week zaterdag. Pinterminal gaf aan "GEWEIGERD", bij Curve inderdaad ook melding "DECLINED". Bij Plutus staat deze nog op "Pending". Ik ga er zelf vanuit dat deze na verloop van tijd verdwijnt uit het overzicht, en het geld weer bij het saldo wordt opgeteld.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:54
DDDDD schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:30:
Hmm getankt bij een van mijn vaste onbemande tankstations en nu wordt het daadwerkelijke bdrag weergegeven ipv het gereserveerde bedrag. Dit is een goede zaak.
Echter helaas dus ook $PLU over dit bedrag.
Ik heb in curve een smart rule ingesteld dat travel naar ICS credit card gaat. Dan reserveren ze daar lekker de €150 totdat de transactie eindelijk verwerkt is.

Vervolgens GBIT ik hem naar Plutus. Zo hoef ik zelf de € 150 reservering niet te missen als ik voor € 100 tank 😊

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
Topup is gearriveerd,🎉🎉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:22:
[...]

Zou toch een mooie stijging zijn ten opzichte van de huidige koers. Ik heb weer flink wat te GBIT'en dus ik zit zelf te denken om volgende week vrijdag een plukje van 1.050 PLU bij te kopen om twee weekjes 6% cashback te heben en op de 29e weer te verkopen. Kan haast niet misgaan 8)
Met zo'n aankoop kom je bijna al op 7,5$ ? >:)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
Mijn topup van een maand geleden is ook zojuist aangekomen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:00

NeoflexNL

Forever young

Goed te horen, hier nog niets..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-09 10:00
Hier is de topup van augustus ook aangekomen, hehe. Nu zie ik dat Gobackintime bij Curve niet helemaal lekker loopt. Een aantal GBIT lijken in Curve op de oude kaart te blijven staan terwijl ze in Plutus wel er afg aan.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:22:
[...]

Zou toch een mooie stijging zijn ten opzichte van de huidige koers. Ik heb weer flink wat te GBIT'en dus ik zit zelf te denken om volgende week vrijdag een plukje van 1.050 PLU bij te kopen om twee weekjes 6% cashback te heben en op de 29e weer te verkopen. Kan haast niet misgaan 8)
Werkt dat echt zo makkelijk? In dat geval zou ik beter alles van de maand op m'n reguliere CC kunnen opsparen in Curve, en dan in 1 dag, na aankoop van XX PLU alles te GBIT'en, om vervolgens een dag later die PLU weer naar Kucoin te sturen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:44
NeoflexNL schreef op donderdag 7 september 2023 @ 14:10:
[...]

Werkt dat echt zo makkelijk? In dat geval zou ik beter alles van de maand op m'n reguliere CC kunnen opsparen in Curve, en dan in 1 dag, na aankoop van XX PLU alles te GBIT'en, om vervolgens een dag later die PLU weer naar Kucoin te sturen
Hier zit ik ook aan te denken, maar via de app kun je geen plu kopen, hoe zorg je voor voldoende plu, of heb je dat op je gekoppelde Wallet staan?

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Hier ook de eerste van de 2 top-ups binnen :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:26

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op donderdag 7 september 2023 @ 14:10:
[...]

Min of meer werkt het wel zo, met de kanttekening dat je de PLU meestal pas na 48 uur toegekend krijgt. Je zult de PLU dus iets langer moeten hebben.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BektLekker schreef op donderdag 7 september 2023 @ 14:27:
[...]

Hier zit ik ook aan te denken, maar via de app kun je geen plu kopen, hoe zorg je voor voldoende plu, of heb je dat op je gekoppelde Wallet staan?
Gekoppelde wallet, aankopen via kucoin.

• Gelukszoekr
Grappige "hack" wel haha

Ik ga denk ik nog wel weer wat PLU kopen volgende week in aanloop tot de 1 oktober

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

BektLekker schreef op donderdag 7 september 2023 @ 14:27:
[...]

Ik heb m'n metamask gekoppeld idd

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
tormentor1985 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 13:34:
[...]

Ik heb in curve een smart rule ingesteld dat travel naar ICS credit card gaat. Dan reserveren ze daar lekker de €150 totdat de transactie eindelijk verwerkt is.

Vervolgens GBIT ik hem naar Plutus. Zo hoef ik zelf de € 150 reservering niet te missen als ik voor € 100 tank 😊
Ja is inderdaad een veel gebruikte methode.
Het ging mij er nu om dat Plutus tot voorheen het gereserveerde bedrag weergaf en daarover $PLU berekende.
Was altijd wel lekker om wat gratis $PLU te verkrijgen.
Maakt het wel wat overzichtelijker op deze manier.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

DDDDD schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:01:
[...]

Ja is inderdaad een veel gebruikte methode.
Het ging mij er nu om dat Plutus tot voorheen het gereserveerde bedrag weergaf en daarover $PLU berekende.
Was altijd wel lekker om wat gratis $PLU te verkrijgen.
Maakt het wel wat overzichtelijker op deze manier.
Dat wordt toch later gewoon weer verrekend?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zit ff rond te klikken op de vattenfall-site, en zie dat ze een 'betaal direct' optie hebben (bij elke openstaande rekening, ook al heb je automatische incasso die nog niet de betaaldatum heeft aangetikt). En jawel, staat gewoon VISA of Mastercard als optie bij. Hmm, tempted :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
2Dutch schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:09:
Zit ff rond te klikken op de vattenfall-site, en zie dat ze een 'betaal direct' optie hebben (bij elke openstaande rekening, ook al heb je automatische incasso die nog niet de betaaldatum heeft aangetikt). En jawel, staat gewoon VISA of Mastercard als optie bij. Hmm, tempted :P
ik doe dit precies idd! gewoon de automatische incasso laten staan, maar van te voren zelf overmaken met de (Curve in mijn geval) kaart! Snel verdiend. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

MinasM schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:18:
ik doe dit precies idd! gewoon de automatische incasso laten staan, maar van te voren zelf overmaken met de (Curve in mijn geval) kaart! Snel verdiend. >:)
Even overlegd met ex (contract staat niet op mijn naam) maar die vond het prima en grappig :P Schiet wel lekker op ja met dit soort bedragen :) Weer een maandelijkse to do erbij ;)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 07-09-2023 22:49 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:12
2Dutch schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:09:
Zou wel mooi zijn. Gewoon maandelijks je voorschot op 500 piek zetten (ook al verbruik je dat never nooit niet) en daarover lekker PLU krijgen.

Vlak voor de eindafrekening pas je je rekening weer aan naar je normale bankrekening om zodoende het teveel betaalde voorschot op te ontvangen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20
paul-s83 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:55:
[...]

Zou wel mooi zijn. Gewoon maandelijks je voorschot op 500 piek zetten (ook al verbruik je dat never nooit niet) en daarover lekker PLU krijgen.

Vlak voor de eindafrekening pas je je rekening weer aan naar je normale bankrekening om zodoende het teveel betaalde voorschot op te ontvangen >:)
Ja en dan gaat vattenfall failliet en ben je je geld kwijt. Zo hoog is het verschil met gewoon rente vangen nou ook weet niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
exelletor schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:44:
[...]

Ja en dan gaat vattenfall failliet en ben je je geld kwijt. Zo hoog is het verschil met gewoon rente vangen nou ook weet niet.
Hoezo zou Vattenfall failliet gaan? Ze maken een miljard per kwartaal winst. En dan nog, dan wordt je gewoon 1 van de schuldeisers en ben je dus niet per definitie je geld kwijt.

Maar als je dat soort angsten hebt heb je volgens mij ook helemaal niks in crypto te zoeken

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 08-09-2023 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:01
Weet iemand of er nog meer energieaanbieders creditcard als betaaloptie aanbieden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
buakaw schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:13:
Weet iemand of er nog meer energieaanbieders creditcard als betaaloptie aanbieden?
Volgens mij alleen Vattenvall.

Waar je wel naar kijken is bijvoorbeeld je verzekeringen. Ik zit bij de Univé, die hebben door het land heen regiokantoren. Daar kan je met je Plutus kaart betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 18:10
Begrijp ik dan goed dat je dan net voor de automatische incasso deze handmatig via de site moet betalen? Ik zie alleen de reeds betaalde facturen en betalings optie kan ik niet wijzigen.

Ik snap niet waarom veel parkeermeter's de Curve en Plutus kaart niet ondersteunen. Nu met een parkeer app is het me wel gelukt maar toch wel handig in een gesloten garage om daar gewoon te kunnen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

BurnerT schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:35:
Begrijp ik dan goed dat je dan net voor de automatische incasso deze handmatig via de site moet betalen? Ik zie alleen de reeds betaalde facturen en betalings optie kan ik niet wijzigen.
Als een factuur nog open staat (dit is blijkbaar alleen bij Vattenfall dus het geval) en dus nog niet is afgeschreven krijg je "betaal direct" als optie erbij in het factuuroverzicht. Als er net is afgeschreven zul je even moeten wachten tot de volgende factuur klaar staat :)

Mocht je bij je jaarafrekening gigantisch moeten bijbetalen..je krijgt dan in ieder geval cashback? :P Zou zeker niet adviseren om het bedrag absurd hoog te zetten alleen voor cashback. Maar afronden naar boven kan zeker geen kwaad ;)

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 18-09-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:53
remcoboy1479 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:57:
Iemand al USD transacties gedaan met Curve sinds de nieuwe fees van 19 augustus? Ik neem aan dat de 2,5% non-domestic fee niet in rekening wordt gebracht omdat Curve EUR afschrijft?
Ik had dit graag getest, want net terug van een week New York. Maar Curve blijft maar declinen.
Plutus is dus compleet waardeloos momenteel. :')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:30
Bushalte schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 22:17:
[...]

Ik had dit graag getest, want net terug van een week New York. Maar Curve blijft maar declinen.
Plutus is dus compleet waardeloos momenteel. :')
Ik heb metal en heb woe iets gekocht op AliExpress en daar betaal ik altijd in dollars. Gewoon de Mastercard koers betaald zonder opslag of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
2Dutch schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:04:
[...]

Als een factuur nog open staat en dus nog niet is afgeschreven krijg je "betaal direct" als optie erbij in het factuuroverzicht. Als er net is afgeschreven zul je even moeten wachten tot de volgende factuur klaar staat :)

Mocht je bij je jaarafrekening gigantisch moeten bijbetalen..je krijgt dan in ieder geval cashback? :P Zou zeker niet adviseren om het bedrag absurd hoog te zetten alleen voor cashback. Maar afronden naar boven kan zeker geen kwaad ;)
Volgens mij kun je bij de klantenservice ook nog steeds vragen om standaard per debit of credit card te betalen. Ook de jaarafrekening kun je op die manier voldoen. Ik kreeg elke maand een mail met een herinnering daarvoor. Scheelt in potentie weer iets wat misloopt met incasso's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 23:39

Rouwette

Rouwette.com

Ziggo lukt helaas niet met creditcard :(

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:04
Vandaag twee keer de top up geweigerd, in de ING transactie staat bank niet bereikbaar.
Dit nog niet eerder gehad, is dit gewoon pech / storing?

Van de week nog maar eens proberen, en gbit-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-09 19:49
Is het iemand recent gelukt om de nieuwe virtuele PLU card to koppelen aan Curve? Want dit is de enige manier die ik nu zie om die kaart te gebruiken via apple pay.... anders heeft het hele ding geen zin.

En Unive betalen via CC is wel interesant. Eens kijken, was al tijdje op zoek naar vaste lasten die ik met de kickback kaarten kan betalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:58
Carpjes schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:11:
Vandaag twee keer de top up geweigerd, in de ING transactie staat bank niet bereikbaar.
Dit nog niet eerder gehad, is dit gewoon pech / storing?

Van de week nog maar eens proberen, en gbit-en.
Heb rond 17.00 uur nog een top-up gedaan was weer instant ,ABN hierzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Rouwette schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 16:58:
Ziggo lukt helaas niet met creditcard :(
In Q4 kun je de rekening van plutus ook gebruiken voor afschrijvingen en -volgens mij- krijg je dan ook cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
fry77 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 17:35:
Is het iemand recent gelukt om de nieuwe virtuele PLU card to koppelen aan Curve? Want dit is de enige manier die ik nu zie om die kaart te gebruiken via apple pay.... anders heeft het hele ding geen zin.
Ja zonder issues in curve gekregen, zonder curve zou die virtual card niet zo handig zijn 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier al z'n geld terug die een pending top-up op de vorige kaart was?

Ik heb 8 augustus een top-up gedaan. Dit geld is nooit aangekomen op de kaart.
Het zou, meen ik, automatisch terugkomen op de account, maar dat is nu (meer dan een maand later!) nog steeds niet het geval.

Moet ik misschien contact opnemen met Plutus? Of met Solaris?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wacht ook nog steeds op een top-up.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
anandus schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:06:
Heeft iemand hier al z'n geld terug die een pending top-up op de vorige kaart was?

Ik heb 8 augustus een top-up gedaan. Dit geld is nooit aangekomen op de kaart.
Het zou, meen ik, automatisch terugkomen op de account, maar dat is nu (meer dan een maand later!) nog steeds niet het geval.

Moet ik misschien contact opnemen met Plutus? Of met Solaris?
ik wacht ook nog. Wel een mail gekregen dat het langer duurde en dat ik als extra compensatie een partij PLU erbij kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
1tje terug gehad van 8 augustus maar op de tweede van later die dag wacht ik ook nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:44
Mijn refund is tussen wal schip beland. Ik wacht ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:39
Ik heb hetzelfde. Contact opgenomen, 14 dagen verstreken, nog niets gehoord. Afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik heb vorige week een geweigerde betaling gehad, deze staat nog steeds als "pending" bij Plutus. Enig idee wanneer deze wordt weggehaald? Want het geld is wel van mijn saldo af.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:18

Coldcat

HODL

Ypho schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:21:
Ik heb vorige week een geweigerde betaling gehad, deze staat nog steeds als "pending" bij Plutus. Enig idee wanneer deze wordt weggehaald? Want het geld is wel van mijn saldo af.
Als het vorige week maandag was dan zou het ergens wel gecoorigeerd moeten zijn.

Als het vorige week vrijdag was dan is het logisch dat het nog niet verwerkt is.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zojuist wilde ik de bezorging van AH betalen, keek ik in Curve, was de betaling geweigerd door Plutus en daarom automatisch via mijn back-up VISA kaart afgehandeld. Meteen GBIT gedaan en die werd wel door Plutus geaccepteerd.

Tis allemaal nog maar een beetje houtje-touwtje. Ik houd mijn saldo op de kaart iig zo laag mogelijk, beetje "just in time" opwaarderen eigenlijk.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Coldcat schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:33:
[...]

Als het vorige week maandag was dan zou het ergens wel gecoorigeerd moeten zijn.

Als het vorige week vrijdag was dan is het logisch dat het nog niet verwerkt is.
Gaat om zaterdag een week geleden (9 dagen waarvan 4 dagen weekend). Ik zal ze eens proberen te contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Bananeman schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:44:
Zojuist wilde ik de bezorging van AH betalen, keek ik in Curve, was de betaling geweigerd door Plutus en daarom automatisch via mijn back-up VISA kaart afgehandeld. Meteen GBIT gedaan en die werd wel door Plutus geaccepteerd.

Tis allemaal nog maar een beetje houtje-touwtje. Ik houd mijn saldo op de kaart iig zo laag mogelijk, beetje "just in time" opwaarderen eigenlijk.
Ik heb hier bij de AH aan de kassa met Curve betaald met succes, de zelfscan wordt geweigerd... vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Rouwette schreef op maandag 11 september 2023 @ 14:51:
[...]

Ik heb hier bij de AH aan de kassa met Curve betaald met succes, de zelfscan wordt geweigerd... vreemd...
Wij hadden dat ook bij de lidl, heb het toen aangegeven en de keer erna werkte het 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

zenith schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:08:
[...]

Wij hadden dat ook bij de lidl, heb het toen aangegeven en de keer erna werkte het 😀
Ik boycot de zelfscan gewoon :P heeft het meisje aan de kassa nog wat werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12-09-2023
Hallo,
Ik wil een betaling afronden via Mastercard, maar via betaalprovider MOLLIE.
Krijg ik dan ook cashback via Plutus of wordt het niet aanvaard?
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 14:39
mrzipper schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:39:
Hallo,
Ik wil een betaling afronden via Mastercard, maar via betaalprovider MOLLIE.
Krijg ik dan ook cashback via Plutus of wordt het niet aanvaard?
Bedankt.
Alleen als je dat via Curve doet denk ik, dat is een MC. Plutus zelf is VISA Debit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
Nou, dag 3 met pogingen om de kaart te koppelen aan Curve. 4e keer lukte het ineens :D

Top op ook prima. En net lunch mee betaald. Kan ik dat ding ook eindelijk bij de AH gaan gebruiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:05

DvE

ORA-00000

Nu nog een keer Google Pay, stelletje prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Leuke pump vandaag. Jammer nog geen PLU gekocht. Wachten op de volgende dip :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:01
Helaas hier ook al 2 dagen problemen bij Jumbo met Curve. Verschillende zelfscan kassas geprobeerd en ook de kaart zelf erin steken werkt niet. Heeft maanden gewerkt... Waar kan ik de gemiste PLU claimen >:)

[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 12-09-2023 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:20
enermax schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:38:
Helaas hier ook al 2 dagen problemen bij Jumbo met Curve. Verschillende zelfscan kassas geprobeerd en ook de kaart zelf erin steken werkt niet. Heeft maanden gewerkt... Waar kan ik de gemiste PLU claimen >:)
Probeer eens geen zelfscan kassa. Hier hetzelfde en aan de balie vertelde ze me dat cc betalingen zijn uitgezet op de zelfscan. Balie en gewone kassas werken nog wel

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:47
Vraagje, ik doe topups altijd van mijn ING account. Volgens mij was het voor MODR ook een eis om 1 gekoppelde tegenrekening te kunnen gebruiken (in mijn geval ING). Weet iemand of het met de nieuwe kaart ook mogelijk is om topups van een andere bank account te doen, bv mijn Revolut account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
je kan vanaf elke rekening geld overmaken naar de modr rekening is gewoon een normale rekening 😊

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Oh dus je hoeft ook niet meer je naam bij elke overschrijving er bij te zetten? Dat doe ik nog steeds _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:52
Therapy777 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:18:
Oh dus je hoeft ook niet meer je naam bij elke overschrijving er bij te zetten? Dat doe ik nog steeds _O-
Ik heb dit nog nooit gedaan. Ik laat mijn overschrijvingen altijd leeg.

• glatuin
Wanneer gaan nu de nieuwe subscription voorwaarden in? Per 1 oktober?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
glatuin schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:02:
Wanneer gaan nu de nieuwe subscription voorwaarden in? Per 1 oktober?
Wordt 30 dagen van tevoren aangegeven.

• glatuin
Niann-Tsyr schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:03:
[...]

Wordt 30 dagen van tevoren aangegeven.
OK spannend, heb paar grote uitgaven begin november, wil nog wel een maandje premium dan onder de huidige voorwaarden.

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
wat gaat er precies veranderen. Ik betaal nu 4,99 per maand voor 2 perks en 2000 euro voor 3 procent cashback, blijsft dat zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15
bjkmemo8 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:08:
wat gaat er precies veranderen. Ik betaal nu 4,99 per maand voor 2 perks en 2000 euro voor 3 procent cashback, blijsft dat zo?
Nee: https://medium.com/plutus...els-accounts-f51993efc8ed

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 22:52
lol, dus zelfs bij een everyday abbo waar je 14,99 voor betaald kun je maar tot over een bedrag van 500 cashback verdienen. hmm.. laat maar dan...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:58
Hierzo overzicht van toekomstige prijzen en rewards. :|

https://plutus-rewards.cc/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enermax
@bjkmemo8 Rechter kolom. Heb je bijv 25 plu staked en een premium abo dan krijg je casback over 1250 euro. Dan verdien je 810 euro PLU maar betaal je 300 euro aan abo kosten. Uiteindelijk blijft er 510 euro winst over bij gelijkblijvende koers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gAPpYe8mwR8t07gSV-AnOMX6tYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pr25vtItJddXCdeSgT3OOLac.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door enermax op 14-09-2023 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
hmmmmmmmmmmmmmmm minder aantrekkelijk, maar er is nog geen beter alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15
bjkmemo8 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:49:
hmmmmmmmmmmmmmmm minder aantrekkelijk, maar er is nog geen beter alternatief
Renegade - Crypto Visa kaart

Op dit moment nog niet live, maar hoop dat deze het stokje overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
knakworst schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:55:
[...]
Blijkbaar erg entertaining met de metro in London. TFL staat bij entertainment...
Maar je kon wél in- en uitchecken dus met Plutus?
Heb je daarbij toevallig een smartwatch (Gpay al dan niet met Curve?) gebruikt?

(Ik ga binnenkort naar London maar heb nooit mijn fysieke Plutus card op zak dus als het éven kan, gebruik ik m'n Galaxy Watch)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

nobleone schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:33:
[...]

(Ik ga binnenkort naar London maar heb nooit mijn fysieke Plutus card op zak dus als het éven kan, gebruik ik m'n Galaxy Watch)
Ik heb google pay op mijn Galaxy telefoon met Curve, met succes gebruikt in de metro. Een watch werkt dan vast ook wel mits het scherm unlocked is.

Ik denk trouwens dat er weinig mensen zijn met een fysieke Plutus Card anders dan een ijskrabber :z

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 15-09-2023 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:09
nobleone schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:33:
[...]

We hebben het zelf ook zonder problemen kunnen gebruiken. Plutus achter Curve en dan aan 3 verschillende telefoons; Android en Iphone. Geen probleem. Ik heb ook best veel mensen gebruik zien maken van smartwatches voor de betalingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garth1978
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 20:23
fry77 schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:48:
[...]

ik wacht ook nog. Wel een mail gekregen dat het langer duurde en dat ik als extra compensatie een partij PLU erbij kreeg
en we blijven maar wachten.... zelfs met Plutus krijg je geen online chat meer te pakken...
iemand nog nieuws?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:49
dit model is wel.beter sustainable dan bijv bij Hi :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:54
Anderen ook onderstaande mail ontvangen? Kan me niet voorstellen waar dit vandaan komt, niets geks gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8p2BEh21JuMSBVvMbanqEgJsJe4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Hlu02aHbyqFLThC7YFlVqv0e.png?f=fotoalbum_large

• enermax
@jasperz89 Gelukkig niet, toevallig een beroep in de gokwereld?

• jasperz89
enermax schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:12:
@jasperz89 Gelukkig niet, toevallig een beroep in de gokwereld?
Haha nee, en ook geen grote mafiabaas. 2 weekjes geleden ofzo pas gaan gebruiken en net aan 150 euro uitgegeven aan boodschappen

• enermax
@jasperz89 Je bent niet de enige zie ik nu. Meer meldingen op Telegram. Wat een puinhoop. Ondertussen wachten we hier ook nog op de Curve kaart... Waarschijnlijk als we die eindelijk hebben, blokkeert Plutus de kaart. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 16-09-2023 15:45 ]

• jasperz89
enermax schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:45:
@jasperz89 Je bent niet de enige zie ik nu. Meer meldingen op Telegram. Wat een puinhoop. Ondertussen wachten we hier ook nog op de Curve kaart... Waarschijnlijk als we die eindelijk hebben, blokkeert Plutus de kaart. 8)7
Ik was nog geen lid van de telegram maar nu even doorheen gebladerd en er zijn er veel meer.
Zal wel weer goed komen maar niet echt reclame na alle ellende met top ups etc.
Je zal er maar geld op hebben staan waar je weer 2 weken niet bij kunt, zonder enige reden…

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:07
jasperz89 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:30:
[...]

Haha nee, en ook geen grote mafiabaas. 2 weekjes geleden ofzo pas gaan gebruiken en net aan 150 euro uitgegeven aan boodschappen
Ben benieuwd naar het vervolg van Plutus / Modulr hierin. Heb met de vele crypto kaarten wel geleerd dat gebruikers die zeggen niets gedaan te hebben daarna toch zelf de schuldige bleken te zijn 😅 daarmee wil ik je niet beschuldigen maar er zal een reden achter deze blokkade zitten en waarom jij wel en ik niet (met 50K+ uitgegeven via Plutus dit jaar)

• jasperz89
lubbertkramer schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:58:
[...]

Ben benieuwd naar het vervolg van Plutus / Modulr hierin. Heb met de vele crypto kaarten wel geleerd dat gebruikers die zeggen niets gedaan te hebben daarna toch zelf de schuldige bleken te zijn 😅 daarmee wil ik je niet beschuldigen maar er zal een reden achter deze blokkade zitten en waarom jij wel en ik niet (met 50K+ uitgegeven via Plutus dit jaar)
Die gedachte zou ik ook hebben maar ik lees meer mensen die zonder idee of reden deze mail gekregen hebben.

• zenith
  • Niet online
jasperz89 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:03:
[...]

Die gedachte zou ik ook hebben maar ik lees meer mensen die zonder idee of reden deze mail gekregen hebben.
Het is waarschijnlijk gewoon een random selectie, als je niks op je kerfstok hebt is er niks aan de hand 😀

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQDJwdaB5QT5jk5uvl-lNHK9bAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ZNNTGkrABgmIQjVIdFWRiM9.jpg?f=fotoalbum_large

In Curve kun je nu ook Plutus logo selecteren bij de Modulr kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:11
jasperz89 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 13:43:
Anderen ook onderstaande mail ontvangen? Kan me niet voorstellen waar dit vandaan komt, niets geks gedaan.

[Afbeelding]
Ook hier een suspension. Ongeveer 2500 euro via Plutus uitgegeven waarbij de kaart achter curve zit. Heb een everyday abonnement bij Plutus en een black subscription bij curve. Spannendste wat ik gedaan heb via Plutus is een etentje van €600 en een Steam Deck van hetzelfde maar verder allemaal kleine uitgaves en boodschappen.

Stond gelukkig maar €9 op de MODR rekening dus zal wel los lopen maar toch? 🤷🏼‍♂️

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Maar geen tekst en uitleg waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Steefmeister schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:49:
[...]

lol, dus zelfs bij een everyday abbo waar je 14,99 voor betaald kun je maar tot over een bedrag van 500 cashback verdienen. hmm.. laat maar dan...
Als je even goed kijkt zie je dat het prima voorwaarden zijn.

100 plu stake plus een abonnement (wat je door de 4 perks weer terugkrijgt in PLU) en je kunt elke maand 2000 euro uitgeven met 3% cashback.

Goede voorwaarden voor maar 650 usd stake.

Dit zorgt ervoor dat het hele systeem ook langer houdbaar is. Plutus is dus eigenlijk het tegenovergestelde van de korte termijn denkers bij Hi bijv, maar ieder z'n ding. Ben zelf inmiddels 16 maanden gebruiker en alhoewel er genoeg dingen beter kunnen gaan ga ik niet klagen om al het gratis geld wat het mij heeft opgeleverd.
jasperz89 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 13:43:

[Afbeelding]
Er staat toch ook letterlijk in de mail dat het niet betekend dat je wat verkeerd gedaan hebt? Beetje apart om je account voor 14 dagen op pauze te zetten maar komt vast goed.

[ Voor 49% gewijzigd door Nopheros op 17-09-2023 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:11
TWFpa2Vs schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:28:
Maar geen tekst en uitleg waarom?
Standaard e-mail zoals hierboven gekregen. Via mail gevraagd om uitleg maar nog geen reactie.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Nopheros schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:45:
[...]

Als je even goed kijkt zie je dat het prima voorwaarden zijn.

100 plu stake plus een abonnement (wat je door de 4 perks weer terugkrijgt in PLU) en je kunt elke maand 2000 euro uitgeven met 3% cashback.

Goede voorwaarden voor maar 650 usd stake.

Dit zorgt ervoor dat het hele systeem ook langer houdbaar is. Plutus is dus eigenlijk het tegenovergestelde van de korte termijn denkers bij Hi bijv, maar ieder z'n ding. Ben zelf inmiddels 16 maanden gebruiker en alhoewel er genoeg dingen beter kunnen gaan ga ik niet klagen om al het gratis geld wat het mij heeft opgeleverd.

[...]

Er staat toch ook letterlijk in de mail dat het niet betekend dat je wat verkeerd gedaan hebt? Beetje apart om je account voor 14 dagen op pauze te zetten maar komt vast goed.
Klopt inderdaad, zal ook wel loslopen. Ben alleen net nieuw met plutus dus vroeg me af of iemand er ervaring mee had. Vreemde gang van zaken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Warbringer schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:17:
[...]

Standaard e-mail zoals hierboven gekregen. Via mail gevraagd om uitleg maar nog geen reactie.
Je zult waarschijnlijk geen duidelijke reden ontvangen van de oorzaak. De reden zal dezelfde zijn als je bij de Nederlandse groot banken te horen krijgen wanneer je tijdelijk geblokkeerd wordt: zodat mensen met slechte bedoelingen geen inzicht krijgen in het systeem wat ze hoort te pakken.
jasperz89 schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:45:
[...]

Klopt inderdaad, zal ook wel loslopen. Ben alleen net nieuw met plutus dus vroeg me af of iemand er ervaring mee had. Vreemde gang van zaken wel.
Voor zover ik weet is dit een nieuwe fenomeen, in ieder geval de grotere aantallen zijn nieuw. Vind het eigenlijk wel vreemd dat iemand die nieuw is gecontroleerd wordt, valt niet veel te controleren zou je zeggen?

Ik neem aan dat je geld overmaakt van een Nederlandse IBAN rekening naar de Plutus IBAN en dat de achternaam op beide rekeningen hetzelfde is?

[ Voor 38% gewijzigd door Nopheros op 17-09-2023 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Nopheros schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:46:
[...]

Je zult waarschijnlijk geen duidelijke reden ontvangen van de oorzaak. De reden zal dezelfde zijn als je bij de Nederlandse groot banken te horen krijgen wanneer je tijdelijk geblokkeerd wordt: zodat mensen met slechte bedoelingen geen inzicht krijgen in het systeem wat ze hoort te pakken.

[...]

Voor zover ik weet is dit een nieuwe fenomeen, in ieder geval de grotere aantallen zijn nieuw. Vind het eigenlijk wel vreemd dat iemand die nieuw is gecontroleerd wordt, valt niet veel te controleren zou je zeggen?

Ik neem aan dat je geld overmaakt van een Nederlandse IBAN rekening naar de Plutus IBAN en dat de achternaam op beide rekeningen hetzelfde is?
Jep, naam beide hetzelfde en nog niet eens voor 150 euro boodschappen gedaan totaal. Geen grote bedragen gestort of opgenomen of iets dergelijks. Zou toch zo gecheckt moeten zijn zou je zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:18:
[Afbeelding]

In Curve kun je nu ook Plutus logo selecteren bij de Modulr kaart.
gelijk aangepast, thx!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
MinasM schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:18:
(...l gewoon de automatische incasso laten staan, maar van te voren zelf overmaken (...)! Snel verdiend. >:)
Gouden tip, bedankt!
Net voor de eerste keer toegepast... oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/99h1RS-SiMFsHRn6fHDnLnseyyw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zkNecPX1pguy9qcXMiXeNDO1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
nobleone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:25:
[...]

Gouden tip, bedankt!
[Afbeelding]
Nu nog je voorschot flink ophogen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:18

Coldcat

HODL

Is het bij jullie mogelijk om een transactie middels GBIT over te zetten richting Plutus als deze al door de initiële credit card maatschappij gesettled is?

Ik heb vorige maand betaald met VISA WORLD. Vervolgens de afrekening ontvangen en betaald. Nu wil ik de boel omzetten richting Plutus maar krijg ik de error: Tranaction failed. Dit is enkel voor de transacties die dus in het voirge rekeningoverzicht zijn meegenomen (en ik al betaald heb via de bank). Voor transacties die nog open staan voor deze maand is het wel mogelijk.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Vallen ze wel binnen je GBIT periode? ik doe het zelf altijd met mijn Rabocard precies hetzelfde en heb ook wel eens dat ik een positief saldo moet terugstorten omdat het al verwerkt is.

[ Voor 66% gewijzigd door TWFpa2Vs op 18-09-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nobleone schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:25:
[...]

Gouden tip, bedankt!
[Afbeelding]
hmmmmz
kan dit ook met anwb energie?
vanavond eens checken!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:27:
[...]

Nu nog je voorschot flink ophogen 8)
ook koopzegels aanzetten bij Jumbo/AH etc
mooi cashback op je koopzegels :)

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 55 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.