Heeft er iemand zijn virtuele kaart al in google pay gekregen? Zou normaal voor deze week zijn maar gisteren lukte het nog niet.
Er staat een gerucht op TG betreffende een eventuele grandfather status van het everyday pakket:
:strip_exif()/f/image/VaoG2Skt1DogGIZRG1H6jpA5.jpg?f=fotoalbum_large)
@Gelukszoekr jij was er toch bij gister?
:strip_exif()/f/image/VaoG2Skt1DogGIZRG1H6jpA5.jpg?f=fotoalbum_large)
Domino schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:31:
Er staat een gerucht op TG betreffende een eventuele grandfather status van het everyday pakket:
[Afbeelding]

Ik heb het gezien, maar heb er niet op doorgevraagd
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Op zich mooi, scheelt toch weer een tientje...Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:38:
[...]
[Afbeelding]
Nog wat nieuws gehoord verder?
[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 01-09-2023 14:08 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik heb een kwartiertje met Daniël (eindbaas) gesproken. Maar ben zelf meer aan het woord geweest als dat hij me echt wat nieuws heeft verteld.
De prijs van PLU moet omhoog om de levensduur te verlengen, dit gebeurt alleen als je mensen genoeg aanleiding geeft om PLU te stacken. Daar was hij het helemaal mee eens, alleen de manier waarop dit moet gebeuren is nog altijd een beetje de vraag. Wat mij betreft is het verschil tussen de gratis kaart en Hero te groot. Dit blijkt ook wel uit de cijfers omdat slechts 5% van de 100k users een tier heeft. Volgens Daniel zijn wel andere positieve cijfers die een betere outlook geven op de toekomst. "There has to be a (big) gap between the 3% and 4% card. This 1% has a big impact on the product, most customers don't know this". Prima, maar dit kan de klanten ook niet interesseren. Het moet interessanter worden voor mensen om PLU te hodlen. "Yes, we are working on it..."
De nieuwe tiers (25/50/100) kunnen helpen deze brug te slaan, maar dit heeft weer als nadeel dat het lastiger is om het voor nieuwe users aantrekkelijk genoeg te houden. De gratis kaart wordt namelijk minder interessant. Ze willen nu sneller groeien van 100k naar 300k gebruikers, leuk maar hoe ga je dat doen nu de gratis kaarten steeds minder voordeel geven? Er is namelijk ook nog steeds geen groot marketing budget. Waar ik ook geen voorstander van ben trouwens. "We will implement some temporary bonusses for new users. Something like 6 months everyday for free"
Daarna gevraagd naar de VS launch. Hij gaf aan dat dit heel veel gedoe is. De verschillende staten hebben verschillende strakke regels waar aan voldaan moet worden. Ze zijn in een paar staten in een vergevorderd stadium, maar zijn nog druk bezig om overal aan de vereiste regels te voldoen.
Toen gevraagd naar de concurrentie, zoals Renegade. Hij heeft Renegade even bekeken maar niet lang, hij zag al snel dat er beloftes gemaakt worden die zo goed als onmogelijk zijn. "I know what it takes to build a working product like this, it has alot of regulatory work that simply takes alot of time. I think Renegade will go down as the next scam, just like Hi. We are not worried at all. We think Plutus has the highest value still".
Daarna heb ik m nog even bedankt voor een aantal tweets waarop ik goed heb kunnen traden, en zo goed heb verdiend aan de handel in PLU. Ik neem aan dat jezelf ook wel aardig hieraan hebt kunnen verdienen? "Haha, no I can't do that. As UK based company we have to work under very strong regulations. We are pretty broke at the moment, that is a choice. We could have sold the company a couple of times already for a couple of millions, but we choose to continue building. I'm probably the only broke founder in crypto, but I'm doing things by the rules. I'm glad you made money, just watch liquidity, that is still low."
Thanks! :-)enermax schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:22:
[...]
[Afbeelding]
2 dagen van te voren betalen in plutus zorgt er inderdaad voor dat je op 1e vd maand de perk hebt.
Waar zit de nederlandse plutus op TG?Domino schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:31:
[Afbeelding]
Ja dus eigenlijk heb je er ook net niks aan gehad.Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:13:
[...]
Ik heb een kwartiertje met Daniël (eindbaas) gesproken. Maar ben zelf meer aan het woord geweest als dat hij me echt wat nieuws heeft verteld.
De prijs van PLU moet omhoog om de levensduur te verlengen, dit gebeurt alleen als je mensen genoeg aanleiding geeft om PLU te stacken. Daar was hij het helemaal mee eens, alleen de manier waarop dit moet gebeuren is nog altijd een beetje de vraag. Wat mij betreft is het verschil tussen de gratis kaart en Hero te groot. Dit blijkt ook wel uit de cijfers omdat slechts 5% van de 100k users een tier heeft. Volgens Daniel zijn wel andere positieve cijfers die een betere outlook geven op de toekomst. "There has to be a (big) gap between the 3% and 4% card. This 1% has a big impact on the product, most customers don't know this". Prima, maar dit kan de klanten ook niet interesseren. Het moet interessanter worden voor mensen om PLU te hodlen. "Yes, we are working on it..."
De nieuwe tiers (25/50/100) kunnen helpen deze brug te slaan, maar dit heeft weer als nadeel dat het lastiger is om het voor nieuwe users aantrekkelijk genoeg te houden. De gratis kaart wordt namelijk minder interessant. Ze willen nu sneller groeien van 100k naar 300k gebruikers, leuk maar hoe ga je dat doen nu de gratis kaarten steeds minder voordeel geven? Er is namelijk ook nog steeds geen groot marketing budget. Waar ik ook geen voorstander van ben trouwens. "We will implement some temporary bonusses for new users. Something like 6 months everyday for free"
Daarna gevraagd naar de VS launch. Hij gaf aan dat dit heel veel gedoe is. De verschillende staten hebben verschillende strakke regels waar aan voldaan moet worden. Ze zijn in een paar staten in een vergevorderd stadium, maar zijn nog druk bezig om overal aan de vereiste regels te voldoen.
Toen gevraagd naar de concurrentie, zoals Renegade. Hij heeft Renegade even bekeken maar niet lang, hij zag al snel dat er beloftes gemaakt worden die zo goed als onmogelijk zijn. "I know what it takes to build a working product like this, it has alot of regulatory work that simply takes alot of time. I think Renegade will go down as the next scam, just like Hi. We are not worried at all. We think Plutus has the highest value still".
Daarna heb ik m nog even bedankt voor een aantal tweets waarop ik goed heb kunnen traden, en zo goed heb verdiend aan de handel in PLU. Ik neem aan dat jezelf ook wel aardig hieraan hebt kunnen verdienen? "Haha, no I can't do that. As UK based company we have to work under very strong regulations. We are pretty broke at the moment, that is a choice. We could have sold the company a couple of times already for a couple of millions, but we choose to continue building. I'm probably the only broke founder in crypto, but I'm doing things by the rules. I'm glad you made money, just watch liquidity, that is still low."
Ik vond het prachtig. Gezellig mensen en leuke gesprekken. Lekker eten, bier, zon op het terras. En mensen die crypto en zo'n kaart een beetje snappen. Zoals ook leuk kunnen sparren met Rogier van https://eenrijkerleven.nl/Dacuuu schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:06:
[...]
Ja dus eigenlijk heb je er ook net niks aan gehad.
Ik heb geen mensen in mijn privé omgeving die dit soort dingen ook maar iets kan interesseren.
Ik doelde op je gesprek met Daniel. En gaf een kort door de bocht antwoord.Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:14:
[...]
Ik vond het prachtig. Gezellig mensen en leuke gesprekken. Lekker eten, bier, zon op het terras. En mensen die crypto en zo'n kaart een beetje snappen. Zoals ook leuk kunnen sparren met Rogier van https://eenrijkerleven.nl/
Ik heb geen mensen in mijn privé omgeving die dit soort dingen ook maar iets kan interesseren.
Vond het jammer dat ik niet kon donderdag, het kwam niet lekker uit. Snap je goed dat het gezellig was!
Ik hoop dat ze dit voor iedereen doen met meer als 200 plu bijv. 😀Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:38:
[...]
[Afbeelding]
Op je rekening of in de app?BektLekker schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 16:52:
Ik heb mijn top up ook terug.
Daarnaast nog wel een ander dingetje.
Heb een refund op een transactie gehad, die is tussen wal en schip beland. Was een gbit die als - geboekt is, dit had een + moeten zijn en ben het dus nu 2 keer kwijt.
Iemand ervaring mee? Is al een transactie van 28-7…..
als ik online inlog staat het goed. In de app niet. Maar mijn totaalbedrag klopt niet. Wat moet ik nu doen?
ik heb nog niks terug ontvangen...
moet automatisch gaan toch?
ene kant jammer dat ik niet naar event kon gaan. moest gewoon werken die dag
moet automatisch gaan toch?
ene kant jammer dat ik niet naar event kon gaan. moest gewoon werken die dag
[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2023 17:38 ]
nothing stops this train
Ik krijg mijn geld van de kaart niet terug na meerdere keren redemptions@solarisgroup.co.uk gemaild te hebben: wie heeft dat nog meer?
heb je wel een reply gehad met een ticket nummer of helemaal geen reactie?
Van een refund, of een late topup? Ik weet dat men druk bezig is met het verwerken van de topups, dit kan nog wel wat dagen durenWeicool schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 02:21:
Ik krijg mijn geld van de kaart niet terug na meerdere keren redemptions@solarisgroup.co.uk gemaild te hebben: wie heeft dat nog meer?
Bot-reply-only voor de top-up redemption!TWFpa2Vs schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:11:
heb je wel een reply gehad met een ticket nummer of helemaal geen reactie?
[ Voor 6% gewijzigd door Weicool op 02-09-2023 13:33 ]
Zojuist rekening va rabo geblokkeerd en na telefoontje gedeblokkeerd na een top up richting plu. Neem aan dat dit eenmalig is
zit blijkbaar geen of beperkt lerend vermogen bij de rabobank? Ook gek dat ik nog niemand van een andere bank gehoord heb.
Wederom de AH perk niet getriggerd, moet ik dit nu elke maand gaan doen via een ticket? 
Naja dan is wel meteen de PLU bijgeschreven
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik ben benieuwd maandag voor mijn AH perk, een omgebouwde AH Jan Linders.2Dutch schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 17:34:
Wederom de AH perk niet getriggerd, moet ik dit nu elke maand gaan doen via een ticket?
https://www.rouwette.com/
Was iets met franchises die niet automatisch herkend werden, de 'echte' Albert Hein-filialen hebben de volledige winkelnaam in de omschrijving gok ik? Tis an sich geen enorme ramp, maar je zou verwachten dat ze er wel een extra filtertje op los zouden kunnen laten. Maar zoals ik al zei: direct PLU erbij is mij ook best.Rouwette schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 19:06:
[...]
Ik ben benieuwd maandag voor mijn AH perk, een omgebouwde AH Jan Linders.
Altijd goed de perks checken maandelijks, staat vast in mijn to do-lijst
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
En dan bij een ander filiaal alsnog de perk vullen2Dutch schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 19:30:
[...]
Was iets met franchises die niet automatisch herkend werden, de 'echte' Albert Hein-filialen hebben de volledige winkelnaam in de omschrijving gok ik? Tis an sich geen enorme ramp, maar je zou verwachten dat ze er wel een extra filtertje op los zouden kunnen laten. Maar zoals ik al zei: direct PLU erbij is mij ook best.
Altijd goed de perks checken maandelijks, staat vast in mijn to do-lijst
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
lol, laat weten of dat werkt, asking for a friend of courseNeoflexNL schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 21:57:
[...]
En dan bij een ander filiaal alsnog de perk vullen
Ja, dat werkt prima2Dutch schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 22:08:
[...]
lol, laat weten of dat werkt, asking for a friend of course
In de app staat het fout, de gbit is als -50 geboekt. Terwijl de transactie er ook al staat als -50.
Dit was op mijn oude kaart.
Als in online inlog staat het wel goed, maar heb het bedrag nog steeds niet terug. Ook na 12 mails nog steeds geen resultaat
hmmmz ik deed een top-up van een bedrag maar kwam niet aan.
nogmaals een bedrag van €10 gedaan en die kwam wel direct aan.
waar is mijn eerste bedrag heen? wel van de bank af, niet op Plutus account
iemand dit ook wel eens gehad?
nogmaals een bedrag van €10 gedaan en die kwam wel direct aan.
waar is mijn eerste bedrag heen? wel van de bank af, niet op Plutus account

iemand dit ook wel eens gehad?
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 03-09-2023 13:56 ]
nothing stops this train
wel? ik was gewend dat het 100% vd tijd altijd direct was, is dat niet?TWFpa2Vs schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:01:
ja komt vaker voor, komt vanzelf 😊
nothing stops this train
meestal wel soms niet 😊 doorzoek het topic maar eens.
[ Voor 36% gewijzigd door TWFpa2Vs op 03-09-2023 14:13 ]
Wacht nog op 300 euro..BektLekker schreef op zondag 3 september 2023 @ 11:23:
[...]
In de app staat het fout, de gbit is als -50 geboekt. Terwijl de transactie er ook al staat als -50.
Dit was op mijn oude kaart.
Als in online inlog staat het wel goed, maar heb het bedrag nog steeds niet terug. Ook na 12 mails nog steeds geen resultaat
Dank voor het uitgebreide verslag.Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:13:
De prijs van PLU moet omhoog om de levensduur te verlengen,
Interessant. Danial heeft in Tweets altijd aangegeven dat PLU 'by design' sustainable zou zijn... maar blijkbaar dus alleen als de token prijs 'hoog' ligt. Heeft hij ook gezegd hoe hoog de tokenprijs moet zijn om, in zijn ogen, de levensduur te verlengen?
Wellicht kunnen ze de US Beta launch beperken tot enkel de staten waar ze reeds aan de regels voldoen. Ik weet echter niet of dat wettelijk gezien mag. Het zou wel een boost geven voor Plutus aangezien de US Beta Launch voor Q3/Q4 dit jaar op de roadmap staat/stond(?).Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:13:
Dit klinkt wel een beetje als 'Wij van WC eend, adviseren WC eend.'Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:13:
Nu ben ik wel nieuwsgierig; welke tweets bedoel je precies?Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:13:
Daarna heb ik m nog even bedankt voor een aantal tweets waarop ik goed heb kunnen traden, en zo goed heb verdiend aan de handel in PLU.
Sinds de virtual card zijn topups instant, althans dat horen ze te zijnTWFpa2Vs schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:13:
meestal wel soms niet 😊 doorzoek het topic maar eens.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik gooide deze stelling erin. En hij knikte als bevestiging. Het hele feest werkt zolang er PLU uitgegeven kan worden. Hij gaf aan dat de tokenprijs hem niet kan interesseren, maar volgens mij is het zo simpel. Hoe hoger de prijs van PLU hoe minder snel de pot leeg zal raken. Er is ook een duidelijk doel, namelijk proberen zoveel mogelijk PLU door klanten te laten hodlen, wat als gevolg een hogere prijs heeft. Hoe hoger de prijs van PLU, hoe beter. Bij de huidige prijs gaat het nog jaren duren voordat de pot leeg is, en tegen die tijd bedenken ze vast wel wat nieuws, misschien een nieuwe token, maar dat is meer speculatie.Freekers schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:42:
[...]
Interessant. Danial heeft in Tweets altijd aangegeven dat PLU 'by design' sustainable zou zijn... maar blijkbaar dus alleen als de token prijs 'hoog' ligt. Heeft hij ook gezegd hoe hoog de tokenprijs moet zijn om, in zijn ogen, de levensduur te verlengen?
Ik denk dat het wettelijk gezien wel mag, maar het zou qua marketing natuurlijk veel beter zijn als ze kunnen zeggen dat ze in heel de VS lanceren. Ik denk trouwens dat we dit "event" niet moeten overwaarderen. Murica is een land waar credit/debit kaarten al flink verzadigd zijn. Maar wie weetWellicht kunnen ze de US Beta launch beperken tot enkel de staten waar ze reeds aan de regels voldoen. Ik weet echter niet of dat wettelijk gezien mag. Het zou wel een boost geven voor Plutus aangezien de US Beta Launch voor Q3/Q4 dit jaar op de roadmap staat/stond(?).
Absoluut, maar ik had wel het gevoel alsof hij oprecht niet bang was. Het was een heel informeel gesprek. De mensen die al wat langer gebruik maken van dit soort kaarten weten ook dat bepaalde zaken vaak uitgesteld worden. Ik geloof wel dat dit ook vaak te maken heeft met het volgen van regels en wetten. Ik heb er verder niet op doorgevraagd.Dit klinkt wel een beetje als 'Wij van WC eend, adviseren WC eend.'Welke beloftes worden er volgens hem gemaakt die zo goed als onmogelijk zijn?
Alweer een tijdje geleden, dit was een super tradeNu ben ik wel nieuwsgierig; welke tweets bedoel je precies?
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72788302
Wat recenter zo'n 2 weken geleden.
https://twitter.com/DDhopn/status/1692617497554440371?s=20
"We have decided to indefinitely pause the Difficulty Adjustment after the upcoming Q4 adjustment"
Dat was voor mij ook weer redelijk voorspelbaar dat dit een pump zou geven.
Een volgend voorbeeld zou de US launch kunnen zijn om een leuke trade op te maken
Ze zijn wel hard bezig om de prijs omlaag de krijgen. De PLU is nu op na 5 jaar. Geen Google pay, had deze week moeten werken... Geen apple pay, geen dex meer, geen fysieke kaart, mensen krijgen hun geld niet terug van solaris. DA die nu weer veranderd wordt. Als je niet wilt dat klanten de verdiende PLU verkopen moet je ze vooral zo behandelen.Gelukszoekr schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:14:
[...]
Bij de huidige prijs gaat het nog jaren duren voordat de pot leeg is, en tegen die tijd bedenken ze vast wel wat nieuws, misschien een nieuwe token, maar dat is meer speculatie.
[...]
Jan 21st, 2023, and June 30th, 2023... customers earned exactly 945,897PLU for rewards.
Dat is omgerekend 2M per jaar met een PLU van 9. Als je dat vertaalt naar een PLU prijs van nu 6 euro is dat 2.6M per jaar. Er is nog ~15M Plu niet in omloop dan is het bij deze prijs op na ~5 jaar. Plu kan van 11 naar 6 euro in 3 maanden, dan lukt 3 euro ook nog wel.
[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 04-09-2023 08:08 ]
Ja, het is nu een dramatisch slechte periode. Er zijn slechte keuzes gemaakt. En dat zie je ook aan de prijs. Toch denk ik dat dat geld van Solaris wel weer terugkomt, de GooglePay/ApplePay, en fysieke kaarten ook er wel aan komen. In het verleden hebben er vaker dit soort dingen gespeeld, en als het dan even later weer opgelost is heeft niemand het er meer over.enermax schreef op maandag 4 september 2023 @ 00:15:
[...]
Ze zijn wel hard bezig om de prijs omlaag de krijgen. De PLU is nu op na 5 jaar. Geen Google pay, had deze week moeten werken... Geen apple pay, geen dex meer, geen fysieke kaart, mensen krijgen hun geld niet terug van solaris. DA die nu weer veranderd wordt. Als je niet wilt dat klanten de verdiende PLU verkopen moet je ze vooral zo behandelen.
Jan 21st, 2023, and June 30th, 2023... customers earned exactly 945,897PLU for rewards.
Dat is omgerekend 2M per jaar met een PLU van 9. Als je dat vertaalt naar een PLU prijs van nu 6 euro is dat 2.6M per jaar. Er is nog ~15M Plu niet in omloop dan is het bij deze prijs op na ~5 jaar.
5 jaar dus. Dat klinkt als niks, maar in cryptoland is dit nog wel een hele periode. 5 jaar geleden was 1 Bitcoin nog zo'n $6600. We gaan het zien
5 jaar op een prijs van nu 6 euro. 3 maanden geleden was die nog 11 euro. Als lijn doorzet naar 3 euro over 3 maanden -> 2,5 jaar alles op. Dan gaan ook de believers verkopen.
Ik gebruik nu ook w1tty als alternatief (gratis). Die is 3% maar dan in euros betaald. Dan maakt koersdaling niets uit.
Ik gebruik nu ook w1tty als alternatief (gratis). Die is 3% maar dan in euros betaald. Dan maakt koersdaling niets uit.
[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 04-09-2023 08:37 ]
Ja, alles kan. Maar dan bekijk je het wel heel dramatisch. Ik denk dat dit wel meevalt.enermax schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:24:
5 jaar op een prijs van nu 6 euro. 3 maanden geleden was die nog 11 euro. Als lijn doorzet naar 3 euro over 3 maanden -> 2,5 jaar alles op. Dan gaan ook de believers verkopen.
Hier ook op 24/8 aan Solaris gevraagd om een overzicht van alle transacties omdat bepaalde refunds verdwenen lijken. Geen antwoord behalve de bot.
Voor mij was Plu einde verhaal toen ze kwamen met de DA en de nerf van de abonnementen. Toen had ik alle PLU ook meteen naar een exchange gestuurd om te verkopen. Om die reden ben ik ook met één been in Renegade gestapt, dan kan ik in ieder geval beide kanten op.
Bij Renegade heb ik dan ook 1000Euro uitgegeven voor de NFT dat je 'lifetime' gegarandeerde perks geeft dat ongeveer gelijk staat aan de Veteran perks van PLU. Een gokje waard vind ik.
Bij Renegade heb ik dan ook 1000Euro uitgegeven voor de NFT dat je 'lifetime' gegarandeerde perks geeft dat ongeveer gelijk staat aan de Veteran perks van PLU. Een gokje waard vind ik.
De meetup afgelopen donderdag vond ik best gezellig. Lekker gegeten, gedronken en wat mensen gesproken.
De presentatie vond ik wel slecht. Het was bijna niet te verstaan en het veel te kleine scherm stond een verdieping hoger waardoor het slecht te zien was.
Het enige positieve nieuws in de presentatie was het behouden van de "oude" prijzen voor klanten met meer dan 50 PLU.
Maar wat wordt precies bedoeld met meer dan 50 PLU. Is dat 50 PLU earned of 50 PLU available?
Ik stake nu niet, kan iemand mij vertellen wat je precies moet dan om die 50 PLU te staken?
De presentatie vond ik wel slecht. Het was bijna niet te verstaan en het veel te kleine scherm stond een verdieping hoger waardoor het slecht te zien was.
Het enige positieve nieuws in de presentatie was het behouden van de "oude" prijzen voor klanten met meer dan 50 PLU.
Maar wat wordt precies bedoeld met meer dan 50 PLU. Is dat 50 PLU earned of 50 PLU available?
Ik stake nu niet, kan iemand mij vertellen wat je precies moet dan om die 50 PLU te staken?
Iedereen accepteert het, want Crypto...Gelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:09:
[...]
Ja, het is nu een dramatisch slechte periode. Er zijn slechte keuzes gemaakt. En dat zie je ook aan de prijs. Toch denk ik dat dat geld van Solaris wel weer terugkomt, de GooglePay/ApplePay, en fysieke kaarten ook er wel aan komen. In het verleden hebben er vaker dit soort dingen gespeeld, en als het dan even later weer opgelost is heeft niemand het er meer over.
Maar in de grote mensenwereld breng je geen nieuwe versie van je product uit wat 2 stappen terug voor je klanten
Zorg er als bedrijf voor dat je minimaal weer een MVP hebt, waar je op kan bouwen. Het probleem is, er is geen alternatief want partijen als Hi flikken hetzelfde geintje
Ik zou je PLU op een eigen wallet zetten. Dat kan op een Metamask wallet, maar ook op een Ledger (die je dan weer koppelt aan Metamask). Je kan via Metamask vervolgens weer je wallet koppelen aan je Plutus account. Dan staan ze veiligNoid74 schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:34:
De meetup afgelopen donderdag vond ik best gezellig. Lekker gegeten, gedronken en wat mensen gesproken.
Dus PLU gaat van gratis geld naar stake voor geld en dat wil je niet dus stop je ermee. Vervolgens ga je naar een andere dienst waar je alsnog moet staken?buakaw schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:13:
Voor mij was Plu einde verhaal toen ze kwamen met de DA en de nerf van de abonnementen. Toen had ik alle PLU ook meteen naar een exchange gestuurd om te verkopen. Om die reden ben ik ook met één been in Renegade gestapt, dan kan ik in ieder geval beide kanten op.
Ja, je hebt gelijk. Het is super slecht. Je kan er niet op bouwen. Je hebt nog steeds een alternatief nodig wat wel zo goed als altijd werkt.paul-s83 schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:36:
[...]
Iedereen accepteert het, want Crypto...
Maar in de grote mensenwereld breng je geen nieuwe versie van je product uit wat 2 stappen terug voor je klanten
Zorg er als bedrijf voor dat je minimaal weer een MVP hebt, waar je op kan bouwen. Het probleem is, er is geen alternatief want partijen als Hi flikken hetzelfde geintje
"We" zijn in crypto dit soort dingen wel gewend, en je zal zien dat zodra alles weer werkt we het ook heel snel weer vergeten
Klopt, de 1000 euro die ik in de concurrent stop krijg ik meer dan Veteran status, dus naar mijn mening heeft Plutus zichzelf de markt uit geprijsd. Wat wel zo is, is dat Renegade nog in een vroeg stadium zit en de app binnenkort online gaat, dus het risico is naar mijn mening wel hoger dan Plutus op dit moment.Nopheros schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:41:
[...]
Dus PLU gaat van gratis geld naar stake voor geld en dat wil je niet dus stop je ermee. Vervolgens ga je naar een andere dienst waar je alsnog moet staken?
Is het hele idee van de gratis variant imperken ook niet dat het aantal PLU dat in omloop komt kleiner wordt?enermax schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:24:
Als 95% geen betaald abonnement heeft gaat er na de aanpassing gewoon heel veel minder PLU uitgekeerd worden.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bij Curve zitten er ook wat wijzigingen aan te komen:
- https://cdn.buttercms.com/jkY61dDSuCMbeLZO7nDj
- https://www.reddit.com/r/...the_terms_on_their_cards/
- https://www.reddit.com/r/.../3_gbit_on_curve_x_eurgh/
Met name betalingen in niet-euro's worden behoorlijk getroffen. En met Curve X kun je nog maar 3 keer GBIT toepassen (tot 60 dagen terug).
Met name betalingen in niet-euro's worden behoorlijk getroffen. En met Curve X kun je nog maar 3 keer GBIT toepassen (tot 60 dagen terug).
[ Voor 28% gewijzigd door TexMex op 04-09-2023 14:20 ]
Vooral die laatste wijziging is niet fijn. Nu wordt je gedwongen om Curve Black te nemen. Daarmee nemen de vaste kosten weer toe....TexMex schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:02:
Met name betalingen in niet-euro's worden behoorlijk getroffen. En met Curve X kun je nog maar 3 keer GBIT per maand doen.
Voordeel voor de free variant: 3 creditcards toe te voegen.... happy.lucatoni schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:12:
[...]
Vooral die laatste wijziging is niet fijn. Nu wordt je gedwongen om Curve Black te nemen. Daarmee nemen de vaste kosten weer toe....
Bah man.. Ben ik net zo blij met curve €4,9 abbootje veranderd de hele zooi weer.TexMex schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:02:
1 Ding wat je zeker weet is dat al die voorwaarden in moordend tempo voor jou negatief aangepast worden. Ik zie het altijd maar zo: Het is fijn zolang je er van kan genieten!Dacuuu schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:10:
[...]
Bah man.. Ben ik net zo blij met curve €4,9 abbootje veranderd de hele zooi weer.
Voor mij wordt dat waarschijnlijk de duurdere variant door de wisselkoersen. Wel slim dat daar dan weer een $60 cancellation fee bij zit

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Genieten doe ik wel, en je hebt aanpassingsvermogen nodig als je je bezighoud met zulke dingen. Als je dat niet wil moet je lekker bij de nl grootbank blijven hangen. Let's goooooo.Coldcat schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:13:
[...]
1 Ding wat je zeker weet is dat al die voorwaarden in moordend tempo voor jou negatief aangepast worden. Ik zie het altijd maar zo: Het is fijn zolang je er van kan genieten!
Voor mij wordt dat waarschijnlijk de duurdere variant door de wisselkoersen. Wel slim dat daar dan weer een $60 cancellation fee bij zit
Oh really?TexMex schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:02:
Dan wordt het hier ook upgraden van X naar Black.. stond al in twijfel door het procentje extra cashback en de inbegrepen reisverzekering.
Of hebben ze die nu uit het Black abo gehaald?
Hoe de samenwerking tussen Plutus en Curve verder wordt aangescherpt.
Geen andere mogelijkheid dan betalen via Curve en de meest voor de hand liggende optrekken tot de kost van 1 perk.
Voor beide partijen een win/win.
Eens zien voor hoe lang dit gaat duren tot iedereen naar metal moet voor een optimaal gebruik.
Geen andere mogelijkheid dan betalen via Curve en de meest voor de hand liggende optrekken tot de kost van 1 perk.
Voor beide partijen een win/win.
Eens zien voor hoe lang dit gaat duren tot iedereen naar metal moet voor een optimaal gebruik.
Zijn er meer mensen met vreemde transacties vandaag? Om 18.01 opeens +/-70 (card) deposits, die ik niet kan verklaren. Totaal bedrag aan vreemde transacties lijkt netto nul te zijn.
Toch maar even een ticket ingeschoten...
Ik zie het ook op de Discord server voorbij komen, dus je bent niet de enige.Guppy42 schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:49:
Zijn er meer mensen met vreemde transacties vandaag? Om 18.01 opeens +/-70 (card) deposits, die ik niet kan verklaren. Totaal bedrag aan vreemde transacties lijkt netto nul te zijn.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Thanks!
Net nog eens gekeken en de vreemde transacties zijn verwijderd. Alleen de werkelijke transacties zijn nog zichtbaar. Eens afwachten of er nog uitleg volgt op het ticket...
Net nog eens gekeken en de vreemde transacties zijn verwijderd. Alleen de werkelijke transacties zijn nog zichtbaar. Eens afwachten of er nog uitleg volgt op het ticket...
Advies is dus op de Metamask? Maar "gewoon" op Plutus laten staan zou ook voldoende moeten zijn?Gelukszoekr schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:41:
[...]
Ik zou je PLU op een eigen wallet zetten. Dat kan op een Metamask wallet, maar ook op een Ledger (die je dan weer koppelt aan Metamask). Je kan via Metamask vervolgens weer je wallet koppelen aan je Plutus account. Dan staan ze veilig
Ja, ik had het ook, het is nu weer verdwenen uit het overzichtGuppy42 schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:49:
Ik weet niet zeker hoe ze dit bekijken. Ik heb wel eens iets gelezen dat je het op een externe wallet moet hebben staan. Op dit moment telt de interne wallet wel mee, als je bijvoorbeeld wilt sparen voor een level.Noid74 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 09:37:
[...]
Advies is dus op de Metamask? Maar "gewoon" op Plutus laten staan zou ook voldoende moeten zijn?
Ik zou sowieso wel adviseren om het op een externe wallet te zetten, omdat je dan niet per ongeluk teveel kan uit laat betalen en daarmee een grandfathered ding verliest. Het nadeel is wel dat het wat kost om het op een aparte wallet te zetten
De 3 euro withdrawal fee is nog te overzien, zeker als je genoeg Plu hebt staan (not your keys not your coins).Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 09:55:
[...]
Ja, ik had het ook, het is nu weer verdwenen uit het overzicht
[...]
Ik weet niet zeker hoe ze dit bekijken. Ik heb wel eens iets gelezen dat je het op een externe wallet moet hebben staan. Op dit moment telt de interne wallet wel mee, als je bijvoorbeeld wilt sparen voor een level.
Ik zou sowieso wel adviseren om het op een externe wallet te zetten, omdat je dan niet per ongeluk teveel kan uit laat betalen en daarmee een grandfathered ding verliest. Het nadeel is wel dat het wat kost om het op een aparte wallet te zetten
Dat wel, maar als je het ooit weer van die externe wallet af wilt hebben, dan moet er eerst Ethereum die kant opBoulaMouzer schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:36:
[...]
De 3 euro withdrawal fee is nog te overzien, zeker als je genoeg Plu hebt staan (not your keys not your coins).
Hmmm,
Ik kan zweren dat m’n total earned PLU gezakt is… niet veel (2 ofzo), maar dit lijkt me toch de eerste keer dat ik dit zie. Bij iemand al bekend?
Ik kan zweren dat m’n total earned PLU gezakt is… niet veel (2 ofzo), maar dit lijkt me toch de eerste keer dat ik dit zie. Bij iemand al bekend?
Zelf niet eerder gehad (of gezien), wellicht een refund van iets, dat ze de PLU weer terughalen?Masstje schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:07:
Hmmm,
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
@Masstje Geen dubbele rewards gehad vorige maand. Dus Lidl bijv 20/10 euro doordat je met beide kaarten had betaald?
Soms halen ze iets weg omdat ze in twijfel trekken dat het gerechtigd is om cashback over te krijgen. Dan zie je dat in je PLU overzicht staan met iets van "revoked" status oid. Als je dan een factuur aanlevert om te bewijzen dat het goed zit krijg je het direct weer erbij.
Zojuist alles geinstalleerd en de eerste top-up gedaan (die er overigens razendsnel was) en de AH perk geinstalleerd. Maar ik zie helemaal niet hoe ik met deze virtuele card kan betalen bij de appie, aangezien ik hem niet in mijn wallet krijg.
Google pay support staat op de planning. En anders via Curve. Kan je gratis aanvragen. Hier kan je de kaart wel toevoegen.jasperz89 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:04:
Zojuist alles geinstalleerd en de eerste top-up gedaan (die er overigens razendsnel was) en de AH perk geinstalleerd. Maar ik zie helemaal niet hoe ik met deze virtuele card kan betalen bij de appie, aangezien ik hem niet in mijn wallet krijg.
@jasperz89 google pay en apple pay werkt nog niet. Je moet Curve gebruiken voor nu en die linken aan plutus virtual kaart.
Normaal niet, curve werd zelfs niet toegekend, maar kan dat niet bewijzen neem ik aan.enermax schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:01:
@Masstje Geen dubbele rewards gehad vorige maand. Dus Lidl bijv 20/10 euro doordat je met beide kaarten had betaald?
Voor de rest nergens een revoke in laatste jaar.
Misschien dat deze browser plugin, wat aangeeft: Plutus Analytics Dashboard.
Zojuist reactie van Solaris en die blijven volhouden dat alles binnen is. Maar dat is het niet. Wordt terugverwezen naar Plutus…
Jij je geld al binnen?
En anderen die nog wachten op top ups/refunds?
Ik wacht nog steeds op een top up van 9 augustus, en ook nog steeds niks terug van de oude solaris kaart.
Ingeschoten tickets worden beantwoord door een bot en gesloten als opgelost.
Ingeschoten tickets worden beantwoord door een bot en gesloten als opgelost.
Wacht ook nog op top up van augustus, best fors bedrag ook. Wacht het af tot eind van de week en ga er dan achteraan.
Via curve met m’n Plutus saldo gisteren wat bij appie gekocht, daarvan ook de perk aanstaan maar zie niets staan als reward, transactie staat er wel in.
Ben nog een beetje aan het zoeken maar hoe werkt dit precies?
Kan zijn dat de transactie nog "pending" is, dan duurt het 1 tot 2 dagen voordat deze definitief is en de rewards worden toegekend. Het kan ook zijn dat je bij een franchise-AH bent geweest, waardoor er geen "Albert Heijn" in de transactie staat.jasperz89 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:18:
Via curve met m’n Plutus saldo gisteren wat bij appie gekocht, daarvan ook de perk aanstaan maar zie niets staan als reward, transactie staat er wel in.
Dit laatste heb ik, maar ik kom bij twee verschillende AH's zodat ik de perk uiteindelijk sowieso wel vol krijg.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Er staat volledig Albert Heijn met een filiaalnummer in de transactie, zal nog wel even wachten zijn dus.Ypho schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:21:
[...]
Kan zijn dat de transactie nog "pending" is, dan duurt het 1 tot 2 dagen voordat deze definitief is en de rewards worden toegekend. Het kan ook zijn dat je bij een franchise-AH bent geweest, waardoor er geen "Albert Heijn" in de transactie staat.
Dit laatste heb ik, maar ik kom bij twee verschillende AH's zodat ik de perk uiteindelijk sowieso wel vol krijg.
Perk duurt 2 dagen ongeveer.jasperz89 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:18:
Nee nog steeds niks, van solaris krijg ik ook maar geen antwoordBektLekker schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:21:
[...]
Zojuist reactie van Solaris en die blijven volhouden dat alles binnen is. Maar dat is het niet. Wordt terugverwezen naar Plutus…
Jij je geld al binnen?
blijven maar tickets aanmaken op mijn vragen
ik wacht ook nog op de top-up van begin augustus, flink bedrag en zojuist dezelfde reactie van support gehad als drie weken geleden;
Regarding your pending top-up, we're actively working on this and will soon cancel it and move the funds back to your account. Please refer to the communications we've sent via email and in-app for details about the process and updates. Rest assured, your funds are secure and will be credited back to your account. Your trust is important to us, and we're dedicated to addressing this matter promptly.
Totaal retarded hoe dit aangevlogen wordt
Regarding your pending top-up, we're actively working on this and will soon cancel it and move the funds back to your account. Please refer to the communications we've sent via email and in-app for details about the process and updates. Rest assured, your funds are secure and will be credited back to your account. Your trust is important to us, and we're dedicated to addressing this matter promptly.
Totaal retarded hoe dit aangevlogen wordt
Iemand al USD transacties gedaan met Curve sinds de nieuwe fees van 19 augustus? Ik neem aan dat de 2,5% non-domestic fee niet in rekening wordt gebracht omdat Curve EUR afschrijft?
Ja gedaan, worden geen kosten door Plutus in rekening gebracht omdat Curve EUR in rekening brengt.remcoboy1479 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:57:
Iemand al USD transacties gedaan met Curve sinds de nieuwe fees van 19 augustus? Ik neem aan dat de 2,5% non-domestic fee niet in rekening wordt gebracht omdat Curve EUR afschrijft?
Is hier nog wat officieel over naar buiten gekomen?Domino schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:31:
[Afbeelding]
Meer mensen waarbij de app flipt op iOS? lange laad schermen en automatisch sluiten? Moest ook opnieuw inloggen.
Laden en verversen duurt bij mij ook erg lang. Opnieuw inloggen niet gehad, dat heb ik zo heel af en toe eens. Ik denk dat dit (bij mij) meer te maken heeft met wanneer ik inlog via mijn browser, en daarin uitlog (dat alle sessies worden gesloten).TWFpa2Vs schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:46:
Meer mensen waarbij de app flipt op iOS? lange laad schermen en automatisch sluiten? Moest ook opnieuw inloggen.
/edit: never mind, ik moet precies nu inloggen (geen web-sessie), nog steeds enorm traag
[ Voor 9% gewijzigd door Ypho op 07-09-2023 07:59 ]
Kreeg vorige week de top up van 8 augustus binnen. Mijn verwachting was dat ik de laatste top up van 10 augustus wel vlot daarna zou ontvangen, maar daar wacht ik nog steeds op. Gelukkig ben ik niet de enige en wacht ik rustig af.BektLekker schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:21:
[...]
Jij je geld al binnen?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
De prijs van PLU zit niet echt mee de laatste tijd. Wacht nog op de voorspelde boost deze maand m.b.t. de wijzigingen voor de stake requirements maar begint er op te lijken dat het niet veel meer wordt.
Blijkbaar is de prijs toch niet zo makkelijk te voorspellen.
[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 07-09-2023 08:50 ]
We zitten nog aan het begin van de maand, en gezien de prijsval in juli, zullen ook minder mensen geneigd zijn erin te fomo'en. Ik verwacht dat we afglijden tot aan de 6 dollar eind volgende week, om 30 september te eindigen op 7.5 dollar ofzo.Nopheros schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:49:
De prijs van PLU zit niet echt mee de laatste tijd. Wacht nog op de voorspelde boost deze maand m.b.t. de wijzigingen voor de stake requirements maar begint er op te lijken dat het niet veel meer wordt.
Ja zou kunnen, had niet verwacht dat de nieuwe levels zoveel invloed zouden hebben op de prijs. Heb weer 40 plu klaar staan om te verkopen (alles boven een bepaald aantal verkoop ik) maar voor deze prijs wacht ik nog wel even... 7.5 dollar wordt het overigens niet veel beter op.knakworst schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:11:
[...]
We zitten nog aan het begin van de maand, en gezien de prijsval in juli, zullen ook minder mensen geneigd zijn erin te fomo'en. Ik verwacht dat we afglijden tot aan de 6 dollar eind volgende week, om 30 september te eindigen op 7.5 dollar ofzo.
Zou toch een mooie stijging zijn ten opzichte van de huidige koers. Ik heb weer flink wat te GBIT'en dus ik zit zelf te denken om volgende week vrijdag een plukje van 1.050 PLU bij te kopen om twee weekjes 6% cashback te heben en op de 29e weer te verkopen. Kan haast niet misgaanNopheros schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:14:
[...]
Ja zou kunnen, had niet verwacht dat de nieuwe levels zoveel invloed zouden hebben op de prijs. Heb weer 40 plu klaar staan om te verkopen (alles boven een bepaald aantal verkoop ik) maar voor deze prijs wacht ik nog wel even... 7.5 dollar wordt het overigens niet veel beter op.
Een 10 of 20 procent stijging zou wel moeten lukken idd, toch snel verdient.knakworst schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:22:
[...]
Zou toch een mooie stijging zijn ten opzichte van de huidige koers. Ik heb weer flink wat te GBIT'en dus ik zit zelf te denken om volgende week vrijdag een plukje van 1.050 PLU bij te kopen om twee weekjes 6% cashback te heben en op de 29e weer te verkopen. Kan haast niet misgaan
is toch meer risico dan bv BTC of ETH.Nopheros schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:23:
[...]
Een 10 of 20 procent stijging zou wel moeten lukken idd, toch snel verdient.
mij niet gezien, teveel risk
ik blijf wel gewoon hodlen en DCA uitvoeren via cashback methode pas in volgende halving verkopen...
nothing stops this train
Dat heb ik ook wel een paar keer gehad. En nu ookTWFpa2Vs schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:46:
[ Voor 10% gewijzigd door Rouwette op 07-09-2023 10:19 ]
https://www.rouwette.com/
Ja er lijken wat issues te zijn met de app op het momentTWFpa2Vs schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:46:
Ja de app, heeft het zwaar vandaag...keepitfrosty schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:18:
[...]
Ja er lijken wat issues te zijn met de app op het moment
Het heeft gewerktKol Nedra schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:09:
[...]
is toch meer risico dan bv BTC of ETH.
mij niet gezien, teveel risk
ik blijf wel gewoon hodlen en DCA uitvoeren via cashback methode pas in volgende halving verkopen...
:strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large)
Om mezelf te quoten: ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd tussen de webshop en Plutus:Bananeman schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:01:
Eerder deze week een bestelling geplaatst bij een (Duitse) webshop, via Curve met daaraan mijn Plutus card gelinkt. Zie ik net in de Curve app dat de transaction is gedeclined door de bank (=Plutus), zonder verdere info. Bij Plutus is de transactie nog "pending". Er stonden (en staan) genoeg funds op de kaart.
Heb dit nog niet eerder meegemaakt, heb een support ticket ingeschoten maar is dit een bekend verschijnsel?
- Webshop zegt dat de transactie is geannuleerd dus zij kunnen niets doen.
- Plutus zegt dat ik bij de webshop moet zijn.
Iemand hier ervaring mee of uberhaupt een idee hoe dit op te lossen? Want van Plutus support word ik niet veel wijzer tbh.
soms duurt het even voordat de transacties vrij wordt gegeven en de funds vrijgeven worden.
Plutus werkt bij mij niet goed. En Curve werkt bij nu ook niet goed. Is het dan toch allemaal één bedrjf
Plutus krijgt een percentage van elke transactie die via Curve gaat. Misschien dat ze daarom niet al te snel zijn met de implementatie van GPay/ApplePayknakworst schreef op donderdag 7 september 2023 @ 10:57:
Plutus werkt bij mij niet goed. En Curve werkt bij nu ook niet goed. Is het dan toch allemaal één bedrjf
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.