Een beter alternatief is er op het moment niet. Echter, met de geleerde lessen van cdc en hi in het achterhoofd weigeren heel veel mensen om een token aan te schaffen en te staken. Daar gaat je userbase.
Natuurlijk was het onhoudbaar op deze manier, dat roep ik al maanden. Deze wijzigingen gaan daar niets aan veranderen. De hogere tiers krijgen nog steeds gratis tokens en hoeven geen extra investering te doen, waar zie jij een ‘viable business plan’?
Dikke stakers (met respect) hebben ook het meeste baat bij rust in de tent, anders kan die dikke staker zomaar een bagholder worden.
Ik ben zo een klant zonder stake, en ik betaal graag een subscription voor wat cashback. Maar voor een paar euro is het de moeite niet meer, dan betaal ik net zo lief met mijn bankpas. Als ze deze plannen doorzetten (waarschijnlijk wel) is het voor mij gewoon einde plutus. En met mij nog vele anderen. Dat is gewoon de realiteit.
lucatoni schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:41:
De prijs is stabiel, omdat uitcashen weken duurt, en op dit moment ook nog eens mensen wachten op de virtuele kaart. Mijn saldo is nu 0 (dat werd geadviseert tot je je virtuele kaart krijgt). Mijn gespaarde PLU kan ik dus niet uitchashen, omdat dat 3 euro kost.
Wanneer DEX open zou zijn, zou de koers een stuk lager liggen, dat is in ieder geval mijn verwachting...
Als je plu bag groot zat is zou ik die toch uitbetalen. Die €3 moet op je iban nummer staan, niet op de kaart. Die iban transfer is vrijwel instant en daarna kun je het via rabby gelijk op een cex laten storten om te wisselen of uit te betalen.
[
Voor 20% gewijzigd door
Domino op 08-08-2023 09:44
]