Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 46 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Jdome schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:37:
Gaat iets niet helemaal lekker bij PLU. Gisteren mijn transacties van Juli middels Curve overgezet naar PLU.
Maar zag dat ik nu ineens 3x (twv 30 euro) Shell perk reward heb gekregen i.p.v. de gebruikelijke 1x 8)7

[Afbeelding]

.
Grappig, heb hetzelfde alleen gebruik ik geen curve. op 31 juli 2 pin transacties gedaan bij de AH en heb er 2x 10 euro in plu voor gekregen (perk van augustus). Ga ervan uit dat ze dit nog wel recht trekken.

Daarnaast nog niets te zien over de nieuwe kaart aan mijn kant behalve dat er nu "Physical (Legacy)" bij de huidige kaart staat.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 02-08-2023 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

knakworst schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:07:
[...]

7.52 USD hier in CMC en coingekcko. Heb je niet op euro staan :?
6,78 euro stond die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:46:
[...]
Daarnaast nog niets te zien over de nieuwe kaart aan mijn kant behalve dat er nu "Physical (Legacy)" bij de huidige kaart staat.
Op Reddit /Plutus meerdere gebruikers die de nieuwe kaart nu aan het ontvangen zijn. Ook mensen die al lang Plutus gebruiken. Dus hij komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Ja ideaal dit, nu flink spenden / GBITs doen en dan eind sept lekker cashen tegen hopelijk weer 10 euro of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BBKing schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:45:
[...]

Op Reddit /Plutus meerdere gebruikers die de nieuwe kaart nu aan het ontvangen zijn. Ook mensen die al lang Plutus gebruiken. Dus hij komt eraan!
Je hebt het dan over de virtuele kaart neem ik aan? Twijfel een beetje omdat je zegt "aan het ontvangen zijn", klinkt alsof ze al een fysieke kaart opgestuurd hebben gekregen en dat die onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:46:
[...]

Je hebt het dan over de virtuele kaart neem ik aan? Twijfel een beetje omdat je zegt "aan het ontvangen zijn", klinkt alsof ze al een fysieke kaart opgestuurd hebben gekregen en dat die onderweg is.
Nee inderdaad de virtuele kaart. Maar meer heb je toch ook niet nodig? Koppelen aan Curve of Google Pay.

Heb zelf de huidige fysieke Plutus kaart ook nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BBKing schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:49:
[...]

Nee inderdaad de virtuele kaart. Maar meer heb je toch ook niet nodig? Koppelen aan Curve of Google Pay.

Heb zelf de huidige fysieke Plutus kaart ook nog nooit gebruikt.
Ik gebruik de fysieke kaart dus ja die heb ik wel nodig. Las laatst in dit topic dat er waarschijnlijk een optie komt voor de metal kaart maar dat zal wel niet meteen beschikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:34

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik de fysieke kaart dus ja die heb ik wel nodig. Las laatst in dit topic dat er waarschijnlijk een optie komt voor de metal kaart maar dat zal wel niet meteen beschikbaar zijn...
Als je geen Curve of NFC chip gebruikt vermoed ik dat je na 15 augustus geen betalingen meer kan doen met Plutus. Alleen online aankopen dan..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
NeoflexNL schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:33:
[...]

Als je geen Curve of NFC chip gebruikt vermoed ik dat je na 15 augustus geen betalingen meer kan doen met Plutus. Alleen online aankopen dan..
Daar ga ik wel vanuit inderdaad, denk dat ik een week zonder fysieke kaart zit als de uitrol goed verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hier nog geen verandering, ook nog geen digitale kaart ontvangen.
geen haast tho, een digitale kaart zou binnen 1 werkdag wel ontvangen lijkt me

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:32:
hier nog geen verandering, ook nog geen digitale kaart ontvangen.
geen haast tho, een digitale kaart zou binnen 1 werkdag wel ontvangen lijkt me
Ligt eraan of ze DPD of DHL gebruiken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ook nog geen virtuele kaart, jammer, maar wel in de middag een instante overboeking van current account naar de kaart, dat is lang geleden. Vast minder load door die paar folks met een virtuele kaart? :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
2Dutch schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:56:
Ook nog geen virtuele kaart, jammer, maar wel in de middag een instante overboeking van current account naar de kaart, dat is lang geleden. Vast minder load door die paar folks met een virtuele kaart? :+
gelukje denk ik hoor, ik wacht al ruim 48 uur op mijn top-up :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:56:
Tisniewaar..virtual card has arrived..om vervolgens bij elke security vraag die ik kies "something went wrong" uit te spugen via iOS, en "unexpected error" via de browser... :/ :P

Morgen weer een dag? :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
2Dutch schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:55:
[...]

Tisniewaar..virtual card has arrived..om vervolgens bij elke security vraag die ik kies "something went wrong" uit te spugen via iOS, en "unexpected error" via de browser... :/ :P

Morgen weer een dag? :P
Helaas hier ook. In de Discord ook heel veel mensen met hetzelfde probleem.
Ze geven aan dat het "team" op de hoogte is en er aan werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rutger schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:59:
[...]

Helaas hier ook. In de Discord ook heel veel mensen met hetzelfde probleem.
Ze geven aan dat het "team" op de hoogte is en er aan werkt...
Voelt allemaal een beetje knullig aan, jammer toch weer. Je zou verwachten dat ze toch wat rondjes testen ofzo op de een of andere manier. Naja, weet in ieder geval dat ik lekker realtime geld kan gaan overgooien binnenkort ,at last :)

Btw: who the hell gebruikt er nog 'beveiligingsvragen' anno 2023? Zoiets verwacht ik niet van een bank, doe dan extra 2FA erin (code per mail en 2FA code oid)? Nu moet je een bullshit antwoord geven op een van de vragen om dat deel 'veilig' te houden.

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 02-08-2023 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
2Dutch schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:20:
[...]

Voelt allemaal een beetje knullig aan, jammer toch weer. Je zou verwachten dat ze toch wat rondjes testen ofzo op de een of andere manier. Naja, weet in ieder geval dat ik lekker realtime geld kan gaan overgooien binnenkort ,at last :)

Btw: who the hell gebruikt er nog 'beveiligingsvragen' anno 2023? Zoiets verwacht ik niet van een bank, doe dan extra 2FA erin (code per mail en 2FA code oid)? Nu moet je een bullshit antwoord geven op een van de vragen om dat deel 'veilig' te houden.
Inmiddels werkt het wel en heb ik een virtual card :) dus nog een keertje proberen zou ik zeggen!

Dat van die beveiligingsvraag is idd een beetje overdreven, maar er staat bij dat het vanwege wetgeving moet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hier is de virtuele kaart toegevoegd, nadat ik een something went wrong melding kreeg. Helaas werkt toevoegen aan Curve niet.

Edit: na een paar minuten wel gelukt.

Ook geld op current account gezet met instant sepa, één gbit uitgevoerd, ging fantastisch.

[ Voor 36% gewijzigd door knakworst op 02-08-2023 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rutger schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:44:
Inmiddels werkt het wel en heb ik een virtual card :) dus nog een keertje proberen zou ik zeggen!

Dat van die beveiligingsvraag is idd een beetje overdreven, maar er staat bij dat het vanwege wetgeving moet...
Inderdaad, kwam er nu keurig doorheen. Bij de kaart toevoegen aan curve / paypal e.d. krijg je die vraag ter check erbij, okee dan..want alleen een sms-code is ook wel een beetje ouderwets want ja dat valt te spoofen in theorie. Dus nu 2 ouderwetse dingen gecombineerd :+

De oude rekening leeggetrokken via een betaalverzoek (bunq.me) en direct weer door naar Plutus virtual en meteen gebruikt voor iets wat ik nog moest bestellen :P Alleen de pushmessage na een betaling ontbreekt, volgende keer even checken of ie dan wel verschijnt.

[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 02-08-2023 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:35
Is het dan ook weer mogelijk om je gespaarde PLU direct naar de virtuele kaart te withdrawen? Wat nu al sinds eind maart op "pauze" staat.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Bushalte schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 07:05:
Is het dan ook weer mogelijk om je gespaarde PLU direct naar de virtuele kaart te withdrawen? Wat nu al sinds eind maart op "pauze" staat.
Nee. De DEX is nog gesloten tot Q4 (minimaal).

Er is wel een manier om direct naar een exchange te withdrawen: https://medium.com/@0xTig...-an-exchange-1536b48b32e5

Vorige week getest, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Domino schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 07:17:
[...]

Nee. De DEX is nog gesloten tot Q4 (minimaal).

Er is wel een manier om direct naar een exchange te withdrawen: https://medium.com/@0xTig...-an-exchange-1536b48b32e5

Vorige week getest, werkt prima
I see.
Ja, de Rabby-methode heb ik inmiddels ook gebruikt. Had fijn geweest als het inmiddels weer op de oude/normale manier kon.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:32

Deurwaarder

*blaf*

Nopheros schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:14:
[...]

Daar ga ik wel vanuit inderdaad, denk dat ik een week zonder fysieke kaart zit als de uitrol goed verloopt.
Voor zover ik weet zijn er nog geen details/data over de fysieke kaart bekend.
Ik zou rekening houden met meer dan een week.

Wel zou het snel mogelijk moeten zijn om de virtuele kaart aan Gpay toe te voegen, daar moet Visa zelf nog iets voor goedkeuren/aanzetten las ik op Discord.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nou, jullie maken me wel nieuwsgierig met die nieuwe magische kaartjes...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:37

Ypho

Allround Nerd

Heeft er iemand een idee wat er moet gebeuren als ik bijvoorbeeld een refund krijg op mijn "legacy" kaart? Ik heb gisteren bij puur toeval een refund gehad ivm defect apparaat. Maar wat nu als er een refund komt op de legacy kaart, die over 2 weken niet meer te gebruiken is?

Ik heb overigens nog steeds geen (virtuele) nieuwe kaart, en zit met spanning te wachten, helemaal omdat ik met mijn huidige (nog steeds) geen grote bedragen meer kan betalen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Ypho schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:12:
Heeft er iemand een idee wat er moet gebeuren als ik bijvoorbeeld een refund krijg op mijn "legacy" kaart? Ik heb gisteren bij puur toeval een refund gehad ivm defect apparaat. Maar wat nu als er een refund komt op de legacy kaart, die over 2 weken niet meer te gebruiken is?

Ik heb overigens nog steeds geen (virtuele) nieuwe kaart, en zit met spanning te wachten, helemaal omdat ik met mijn huidige (nog steeds) geen grote bedragen meer kan betalen.
Als je refund ná afsluiten van de kaart binnenkomt, moet je je geld gaan halen bij Contis.
Daar hebben ze (Contis) processen voor dacht ik te lezen, maar ik zou het persoonlijk proberen te vermijden.

Dat gaat in het geval van refunds natuurlijk niet...
Maar waarom vermijden? Omdat de kans vrij groot is dat je dan bij Contis ook een KYC traject door moet lopen. Persoonlijk niet zoveel zin in, maar ik krijg ook nog een refund binnen nu en 30 dagen :+ dus wie weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:33
Daarom dus Curve :)

Betaal eerst via mijn primaire creditcard en settle de transactie pas bij Plutus op het moment dat ik weet dat er geen refund oid meer gaat komen. En komt er wel een refund dan kan je alsnog nadat de (gedeeltelijke) refund ontvangen is het restant omzetten naar Plutus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:12
paul-s83 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:44:
Daarom dus Curve :)

Betaal eerst via mijn primaire creditcard en settle de transactie pas bij Plutus op het moment dat ik weer dat er geen refund oid meer gaat komen. En komt er wel een refund dan kan je alsnog nadat de (gedeeltelijke) refund ontvangen is het restant omzetten naar Plutus.
Let op dat dit niet altijd zo werkt. Afhankelijk van hoe de refund wordt gedaan, kun je soms geen GBIT meer doen (partial refunds).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

maxvdh schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:46:
[...]

Let op dat dit niet altijd zo werkt. Afhankelijk van hoe de refund wordt gedaan, kun je soms geen GBIT meer doen (partial refunds).
Maar dan biedt de klantenservice van Curve uitkomst. Die kunnen dat wel. Ik doe dat alleen voor de hotels, die doen eerst een 'grote' authorozation en aan het eind de finale lagere afrekening. Dan werkt gbit alleen via de klantenservice. Voor een überrit van 3 euri waarvan de ritprijs gewijzigd is na het uitstappen bespaar ik mezelf de moeite.

Maar ik gebruik wel graag altijd eerst een ICS kaart waarvan de refunds duidelijk te volgen zijn. Bij plutus zie je altijd visueel een extra afschrijving, maar niet daadwerkelijk afgeschreven, en de bijschrijving vindt onzichtbaar plaats, en die kan een dag duren of twee weken. Heel vervelend.

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 03-08-2023 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:58:
[...]

Maar dan biedt de klantenservice van Curve uitkomst. Die kunnen dat wel. Ik doe dat alleen voor de hotels, die doen eerst een 'grote' authorozation en aan het eind de finale lagere afrekening. Dan werkt gbit alleen via de klantenservice. Voor een überrit van 3 euri waarvan de ritprijs gewijzigd is na het uitstappen bespaar ik mezelf de moeite.

Maar ik gebruik wel graag altijd eerst een ICS kaart waarvan de refunds duidelijk te volgen zijn. Bij plutus zie je altijd visueel een extra afschrijving, maar niet daadwerkelijk afgeschreven, en de bijschrijving vindt onzichtbaar plaats, en die kan een dag duren of twee weken. Heel vervelend.
Precies dit! Alle aankopen waarbij kans is dat er een produkt teruggestuurd moet worden gaan eerst via Curve- Rabobank creditcard. En pas als we gepast hebben GBIT naar Plutus. Veel overzichtelijker en betrouwbaarder.

En inderdaad: al meerdere keren met Curve klantenservice geschakeld over gedeeltelijke refunds en dan alsnog GBIT naar Plutus. Dat doen ze dan handmatig voor je. 1 mailtje met wat je wil en het is vaak al binnen een werkdag geregeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BBKing schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:16:
[...]

Precies dit! Alle aankopen waarbij kans is dat er een produkt teruggestuurd moet worden gaan eerst via Curve- Rabobank creditcard. En pas als we gepast hebben GBIT naar Plutus. Veel overzichtelijker en betrouwbaarder.

En inderdaad: al meerdere keren met Curve klantenservice geschakeld over gedeeltelijke refunds en dan alsnog GBIT naar Plutus. Dat doen ze dan handmatig voor je. 1 mailtje met wat je wil en het is vaak al binnen een werkdag geregeld.
Leg eens uit waarom dat betrouwbaarder zou zijn? Heb meerdere malen refunds gehad op m'n plutus kaart en werkt voor mij zeker niet onbetrouwbaar, refunds worden altijd netjes teruggestort.

Dat het voor sommigen makkelijker te controleren is snap ik, maar dat maakt het niet onbetrouwbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 03-08-2023 13:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:27:
[...]

Leg eens uit waarom dat betrouwbaarder zou zijn? Heb meerdere malen refunds gehad op m'n plutus kaart en werkt voor mij zeker niet onbetrouwbaar, refunds worden altijd netjes teruggestort.

Dat het voor sommigen makkelijker te controleren is snap ik, maar dat maakt het niet onbetrouwbaar.
Goede nuancering, dank. Ik bedoel inderdaad betrouwbare overzichten. Bij Plutus moet je een schaduwboekhouding aanhouden om overzicht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:37

Ypho

Allround Nerd

BBKing schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:55:
[...]

Goede nuancering, dank. Ik bedoel inderdaad betrouwbare overzichten. Bij Plutus moet je een schaduwboekhouding aanhouden om overzicht te houden.
Klopt ja, ik heb een transactieoverzicht, maar ik krijg een verschil van 500 euro tussen wat ik heb gestort, en wat ik heb uitgegeven + huidig saldo. Het verschil op geen enkele manier te verklaren, toch maar eens al die transacties een voor een langs lopen :(

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ypho schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:17:
[...]

Klopt ja, ik heb een transactieoverzicht, maar ik krijg een verschil van 500 euro tussen wat ik heb gestort, en wat ik heb uitgegeven + huidig saldo. Het verschil op geen enkele manier te verklaren, toch maar eens al die transacties een voor een langs lopen :(
Je kunt bij support een volledig overzicht opvragen, dus ook inclusief reserveringen en refunds. Misschien ergens een top-up niet goed verwerkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:41

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ypho schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:17:
[...]

Gebruik de Plutus-extensie, dat kan helpen met zoeken. (bijv de hele handel is csv downloaden, als ik het me goed herinner)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:38

Rouwette

Rouwette.com

Yes mijn kaart is leeg, de laatste €0.04 gepint bij de Jumbo _O- eerste deel cash.

[ Voor 15% gewijzigd door Rouwette op 03-08-2023 21:00 ]

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ypho schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:18:
[...]

Directe rewards, zonder 45d vertraging?
Fysieke kaart bestellen :? Ook al gebruiken ze oude kaart in filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
knakworst schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:36:
[...]

Fysieke kaart bestellen :? Ook al gebruiken ze oude kaart in filmpje.
Zou mooi zijn, want zolang Apple Pay niet ondersteund wordt heb ik anders niks aan Plutus.
Dan wordt het toch maar Curve. Weet iemand hier hoe snel die activeren en/of een kaart uitleveren? Dan wacht ik 8-8 eerst wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bushalte schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 07:35:
[...]

Zou mooi zijn, want zolang Apple Pay niet ondersteund wordt heb ik anders niks aan Plutus.
Dan wordt het toch maar Curve. Weet iemand hier hoe snel die activeren en/of een kaart uitleveren? Dan wacht ik 8-8 eerst wel af.
1-2 weken. Maar waarom bestel je niet alvast de gratis Curve. Apple Pay ging nog een paar maand duren dacht ik.

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 04-08-2023 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:29
anandus schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:42:
[...]

Gebruik de Plutus-extensie, dat kan helpen met zoeken. (bijv de hele handel is csv downloaden, als ik het me goed herinner)
Is er nog een werkende extensie? Ik heb er een tijdje 1 gebruikt die ik hier in dit topic tegenkwam, maar die werkt bij mij al een tijdje niet meer (werd niet meer ondersteund door Chrome?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 14:39
knakworst schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:01:
[...]

1-2 weken. Maar waarom bestel je niet alvast de gratis Curve. Apple Pay ging nog een paar maand duren dacht ik.
Je kan de digitale kaart bijna direct na goedkeuring gebruiken in Apple pay, voordat je de fysieke kaart in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik had bij de Albert Heijn precies dingen gekocht voor de laatste 12 euro van de 12,30 op mijn rekening.
Was nog kijken met statiegeld wat ik bijna vergeten was, handig.
Bij afrekenen een popup dat ik Airmiles kon inleveren voor 1 euro, prima, aangeklikt..... oeps, blijft er dus totaal 1,30 op m'n Plutus staan :+ heb ook geen zin om dat terug te laten storten oid :P

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MacorgaZ schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:17:
Ik had bij de Albert Heijn precies dingen gekocht voor de laatste 12 euro van de 12,30 op mijn rekening.
Bij afrekenen een popup dat ik Airmiles kon inleveren voor 1 euro, prima, aangeklikt..... oeps, blijft er dus totaal 1,30 op m'n Plutus staan :+ heb ook geen zin om dat terug te laten storten oid :P
Probeer eens een Amazon cadeaubon. Weet niet of die een minimum bedrag hebben,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb je een bank waarbij je een betaalverzoek kunt betalen via CC? Zo heb ik mezelf betaald :+
Of anders aan een goed doel doneren ergens :)

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 04-08-2023 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Ik denk dat het wel lukt om 1,30 euro uit te geven in 11 dagen niet? Snap alle oplossingen niet zo voor een niet bestaand probleem. Als het nu vandaag 14 augustus zou zijn en je hebt geen zin meer om naar de supermarkt te gaan.. ok.

[ Voor 82% gewijzigd door Nopheros op 04-08-2023 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Ik heb dat ook gehad, 1,44 stond over, paar kleine dingen (broodjes) afgerekend, bleef er 4 cent over.

Moest last minut nog creme fresh halen, was iets van €1,39
Heb 1,35 cash afgerekend en 4 cent met Plutus betaald, nu 0.00 8)

Kon bij de Jumbo aan de normale kassa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:21

Cordon

Lievelings jankert

Als je je kaart leeg wilt hebben en je hebt bunq, dan kun je dit snel naar je rekening boeken.
  • Bunq app openen
  • Voeg toe (+ icoon onderin)
  • Credit of Debit Mastercard
  • Bedrag invoeren wat nog op je kaart staat
  • Je Curve pas (of Plutus) pas invoeren. En tadaaaa. Kaart leeg.
Had nog 10,30 op m'n pas staan, cash is kut, dus dan maar weer naar de rekening. Koste niks. Nu nog die virtuele pas krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb een cadeaubon van 14,26 gekocht bij Amazon. Mijn legacy card saldo is nu ook 0,00. Nooit meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Leuk al die reacties, 1,30 euro komt wel op inderdaad :) Maar ik was net een pipo met die boodschappen, dacht net op tijd aan statiegeld en daarom een fles drinken teruggezet, echt bewust gepland en dan klik ik bij de kassa uit automatisme op 1 euro korting :P

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
Ik heb inmiddels mijn virtual card binnen en vroeg me af hoe jullie dit met Spotify doen?

- Ik had mijn spotify abbo op de oude fysieke kaart staan, met registratie in litouwen. Hierdoor had ik een Family abbo van nog geen 11 euro per maand.
- Nu wil ik dat aanpassen naar de Curve kaart of naar de nieuwe Plutus kaart, maar dat werkt niet met het land Litouwen
- Als ik het land op Nederland zet, werkt het echter ook niet :-)

Heeft iemand al uitgevogeld hoe je daar land + card aanpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
knakworst schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:01:
[...]

Ja ik wil nog even uitvogelen of ik de gratis kaart neem of de betaalde. ;)
Wausser90 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:14:
[...]

Je kan de digitale kaart bijna direct na goedkeuring gebruiken in Apple pay, voordat je de fysieke kaart in huis hebt.
Is dat aangekondigd? Want Plutus is toch nog niet beschikbaar bij Apple Pay?
EDIT: je bedoelt natuurlijk met Curve :P Duidelijk, thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door Bushalte op 04-08-2023 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wausser90
Bushalte schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:33:
[...]

Ja ik wil nog even uitvogelen of ik de gratis kaart neem of de betaalde. ;)

[...]

Is dat aangekondigd? Want Plutus is toch nog niet beschikbaar bij Apple Pay?
EDIT: je bedoelt natuurlijk met Curve :P Duidelijk, thanks!
Inderdaad de Curve kaart. Apple Pay is voor Plutus nog niet beschikbaar, zou in de komende maanden wel moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:53
Ik moet zeggen dat ik wel struggle met het saldo. Zolang de virtuele kaart er niet is, wil ik natuurlijk de huidige kaart gebruiken om cashback te pakken. Dus steeds saldo storten, maar als je het niet om 9 u 's ochtends doet, moet je al snel twee dagen wachten. Amazon etc zijn voor sommigen nuttig, maar gebruik ik verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ja dat is ook echt klote. Gewoon beginnen met opmaken zo gauw de nieuwe virtuele kaart er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
exelletor schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:39:
Ik moet zeggen dat ik wel struggle met het saldo. Zolang de virtuele kaart er niet is, wil ik natuurlijk de huidige kaart gebruiken om cashback te pakken. Dus steeds saldo storten, maar als je het niet om 9 u 's ochtends doet, moet je al snel twee dagen wachten. Amazon etc zijn voor sommigen nuttig, maar gebruik ik verder niet.
Ja, het is echt hinderlijk als je geen Curve of Revolut hebt. Ik heb met Curve nu een aantal transacties staan voor GBIT zodra de virtuele kaart er is. Maar ook dat is irritant, want op een gegeven moment gaat mijn creditcard waar de transacties nu op staan incasseren. Luxeprobleem, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
exelletor schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:39:
Je weet dat je de huidige kaart nog tot 15 augustus kunt gebruiken? In de laatste week zorg je dat er nog 100 euro op staat en daar ga je dan je boodschappen van halen. Snap werkelijk waar niet wat er zo lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 17:28:
[...]

Je weet dat je de huidige kaart nog tot 15 augustus kunt gebruiken? In de laatste week zorg je dat er nog 100 euro op staat en daar ga je dan je boodschappen van halen. Snap werkelijk waar niet wat er zo lastig is.
Precies op 100 euro uitkomen kan wel door een cadeaukaart te kopen o.i.d., maar is wel een gedoe. En erg flauw dat een ATM 2,5% kosten met zich meebrengt. Het zou wel een goede geste zijn als ze dat zouden uitschakelen voor deze laatste fase, alhoewel ik het me voor kan stellen dat dat door Solaris gergeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
finsdefis schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 17:35:
[...]

Precies op 100 euro uitkomen kan wel door een cadeaukaart te kopen o.i.d., maar is wel een gedoe. En erg flauw dat een ATM 2,5% kosten met zich meebrengt. Het zou wel een goede geste zijn als ze dat zouden uitschakelen voor deze laatste fase, alhoewel ik het me voor kan stellen dat dat door Solaris gergeld is.
ATM ben ik idd wel met je eens, voor de mensen die geen idee hebben wat ze zouden moeten kopen. Maar jullie kopen toch ook shampoo, tandpasta, douche gel, wc papier etc neem ik aan? Je kunt toch gewoon wat extra kopen?

Ik koop altijd groot verpakkingen op websites voor bijv. shampoo, of bijv. tandpasta online (sensodyne) omdat dit vaak eerder 3,50 euro per tube is i.p.v. 6 euro per tube bij de AH. En dan koop ik er meteen 10 :+

Genoeg mogelijkheden om die laatste paar euro op te maken zonder dat je geld weggooit.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 04-08-2023 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 17:38:
[...]

ATM ben ik idd wel met je eens, voor de mensen die geen idee hebben wat ze zouden moeten kopen. Maar jullie kopen toch ook shampoo, tandpasta, douche gel, wc papier etc neem ik aan? Je kunt toch gewoon wat extra kopen?

Ik koop altijd groot verpakkingen op websites voor bijv. shampoo, of bijv. tandpasta online (sensodyne) omdat dit vaak eerder 3,50 euro per tube is i.p.v. 6 euro per tube bij de AH. En dan koop ik er meteen 10 :+

Genoeg mogelijkheden om die laatste paar euro op te maken zonder dat je geld weggooit.
Pragmatisch gezien met je eens, maar het probleem van Plutus wordt nu het probleem van de gebruiker. Vooral aangezien de top ups ook 2-3 dagen kunnen duren. En je komt nooit precies uit. Lekker extra zakcentje voor Solaris als mensen er niet achteraan gaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
finsdefis schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 17:42:
[...]

Pragmatisch gezien met je eens, maar het probleem van Plutus wordt nu het probleem van de gebruiker. Vooral aangezien de top ups ook 2-3 dagen kunnen duren. En je komt nooit precies uit. Lekker extra zakcentje voor Solaris als mensen er niet achteraan gaan :P
Dat je op die manier niet precies uit komt dat zit er dik in inderdaad en als dat het probleem is dan begrijp ik het nog enigszins. Echter heb ik er inmiddels 350 euro uitgehaald en heb nog 1000 euro in gratis verkregen plu staan, dus die 50 cent mogen ze van mij hebben.

[EDIT]
Nvm, zie dat chili pepers op dit moment 45 cent kosten bij de ah, die 5 cent mogen ze dan hebben :+

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 04-08-2023 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:32

Deurwaarder

*blaf*

Ik heb met GBIT een paar kleine transacties overgezet (2.5 en 4.9 euro bij de NS, 3 euro bij de bieb etc) en sta nu op minder dan een euro.
Misschien komt er nog wat voorbij komende week, en anders ben ik wel benieuwd naar het proces van terugvragen :p

En zojuist heb ik mijn virtuele kaart gekregen!
Zag hem in de app staan nog voor ik een mail kreeg.

Je moet wel een stomme 'security vraag' uitkiezen en beantwoorden.. Dat soort dingen voelen nooit heel veilig.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Hier nog geen nieuwe kaart, en plutus balance nu 4 cent, helemaal mooi..

Zolang ING de creditcard niet incasseerd gaat dat prima.. ach die kan je later nog wel GBIT doen natuurlijk.

Had wel fijn geweest als je precies de datum wist waarop je die kaart gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
maxvdh schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:14:
Ik heb inmiddels mijn virtual card binnen en vroeg me af hoe jullie dit met Spotify doen?

- Ik had mijn spotify abbo op de oude fysieke kaart staan, met registratie in litouwen. Hierdoor had ik een Family abbo van nog geen 11 euro per maand.
- Nu wil ik dat aanpassen naar de Curve kaart of naar de nieuwe Plutus kaart, maar dat werkt niet met het land Litouwen
- Als ik het land op Nederland zet, werkt het echter ook niet :-)

Heeft iemand al uitgevogeld hoe je daar land + card aanpast?
Wel interessant als iemand hier een oplossing voor weet. Welk land gebruiken ze nu voor uitlevering van de kaart? In ieder geval ik had dit reeds al opgezet dat dit via paypal loopt. Dan kan het wel. Maar ik ben wel benieuwd welk land de uitgifte van die nieuwe kaart is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Er komen Tiered Reward levels & subs:
https://medium.com/plutus...-levels-subs-5347172ca7ca
Nog geen details though, die volgen maandag blijkbaar.
What are the changes?
By implementing the following changes, we can increase demand for higher reward levels and reduce emission rates — two things that greatly net benefit token holders. Changes will include:
  • Evolution of our subscription plans
  • New sub-Reward Levels
  • Increased benefits for stackers
Post difficulty adjustment, the reward levels remain great “value-for-money” in comparison to the rest of the industry. With these upcoming updates, we will achieve our objectives of remaining one of the most cost-effective rewards cards in FinTech, whilst ensuring longevity of PLU Rewards Pool for decades to come.
Wel al een beetje inzicht in de plannen:
As a personal commitment I made at the start of the year, we remain on target for achieving many of our core goals for 2023, however, we want to place heightened emphasis on adding token utility. This includes improving our reward levels and redeeming PLU for paid features, merch, metal cards, and more which we will detail in our upcoming blog update.

[ Voor 19% gewijzigd door Rutger op 04-08-2023 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
cooLopke schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:33:
[...]

Wel interessant als iemand hier een oplossing voor weet. Welk land gebruiken ze nu voor uitlevering van de kaart? In ieder geval ik had dit reeds al opgezet dat dit via paypal loopt. Dan kan het wel. Maar ik ben wel benieuwd welk land de uitgifte van die nieuwe kaart is.
Hoe heb je dit via Paypal lopen nu dan? Op welk land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
laatste paar cent kun je makkelijk uitgeven, gewoon tanken, maar ik zou er dan niet op gokken om precies op €0 te zetten aangezien tanken extreem duur is en je snel over het bedrag kan schieten.
of wat je ook kan stel je hebt een laag bedrag over, stuur precies een €x bedrag en koop iets wat een fixed bedrag heeft.

het is nog geen 15 augustus, aankomende maandag stuur ik weer de wekelijkse bedrag naar de kaart om zo te kunnen overleven van wekelijkse uitgaven. hier nog geen virtuele kaart. waarschijnlijk gaat het bij mij weer 9 maanden duren :+

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2023 10:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Ik heb net de virtual card mogen aanvragen met een geheime security vraag. Daarna mijn Revolut rekening opgewaardeerd met het resterende bedrag van de oude kaart. Virtuele kaart gekoppeld in Curve. Straks ff in een winkel uitproberen.

Edit: GBIT werkt top!

[ Voor 5% gewijzigd door Niann-Tsyr op 05-08-2023 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 06:01
Nu je in 1sec geld op je plutus kaart hebt, is gbit zelden meer nodig. Anti embarrassment van Curve haalt het van je cc af, mocht je vergeten zijn geld op je plutus bankrekening te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
enermax schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:39:
Nu je in 1sec geld op je plutus kaart hebt, is gbit zelden meer nodig. Anti embarrassment van Curve haalt het van je cc af, mocht je vergeten zijn geld op je plutus bankrekening te zetten.
Soms kan het nog wel handig zijn als je in de ene maand iets uitgeeft en het de volgende maand op je Plutus kaart wil zetten voor de perks/cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:07
finsdefis schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:37:
[...]

Soms kan het nog wel handig zijn als je in de ene maand iets uitgeeft en het de volgende maand op je Plutus kaart wil zetten voor de perks/cashback.
Inderdaad zo doe ik amazon prime eens in de drie maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
In principe kan Curve er nu tussenuit. Toch? Want voordeel van Curve was betalen van rekeningen zonder saldo bij Plutus.

Nu zou je ook de Plutus card rechtstreeks kunnen belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
BBKing schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:52:
In principe kan Curve er nu tussenuit. Toch? Want voordeel van Curve was betalen van rekeningen zonder saldo bij Plutus.

Je moet nog steeds geld naar de Modulr rekening sturen, maar ja het geld staat er direct op. Dus het zou zonder kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:43

Als de plutuskaart een keer komt of werkt met je wallet op je telefoon, tot die tijd is curve wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
maxvdh schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:07:
[...]

Hoe heb je dit via Paypal lopen nu dan? Op welk land?
Je dient een paypal rekening te openen. Ik heb gewoon het land genomen waar ik zelf woon. Daarna Plutus in paypal koppelen. Je kan dan met regels kiezen welke kaart welke transactie dient te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:08
Zijn er mensen die nu de nieuwe virtuele kaart en de oude kaart actief hebben? Neem aan dat er dan een balance per kaart is? Heb nu namelijk nog een deposit naar de oude kaart helaas onderweg. Kreeg net melding dat ik de nieuwe virtuele kaart kon activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

jack_ schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:12:
Zijn er mensen die nu de nieuwe virtuele kaart en de oude kaart actief hebben? Neem aan dat er dan een balance per kaart is? Heb nu namelijk nog een deposit naar de oude kaart helaas onderweg. Kreeg net melding dat ik de nieuwe virtuele kaart kon activeren.
Waarom zou dat niet kunnen? Je oude is per 15 augustus niet meer bruikbaar. Even wachten dus op je topup en dan die opmaken. Volgende keer dat je geld overmaakt gaat dat naar je nieuwe kaart, als je die geactiveerd hebt tenminste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Rutger schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:16:
Er komen Tiered Reward levels & subs:
https://medium.com/plutus...-levels-subs-5347172ca7ca
Nog geen details though, die volgen maandag blijkbaar.

[...]

Wel al een beetje inzicht in de plannen:

[...]
Grote kans dus dat de non-staked tiers omlaag gaan in %reward en perks. En dat staked tiers meer gaan krijgen. Hoop het niet, ik vertik het om plu te staken. Steek het liever in btc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:07

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

In principe kan Curve er nu tussenuit. […]
Zou ik voor het “timen” van je perks en/of overschrijden van je maandelijkse uitgavelimiet waarover je cashback krijgt nooit er tussenuit halen.

Het is verdraaid handig dat je (bijvoorbeeld) tweemaal in een maand kunt tanken en de tweede tankbeurt kunt doorschuiven naar de volgende maand als de perk weer is gereset. Of een uitgave doen in een winkel waar je nog geen actieve perk voor hebt, maar die wel kunt activeren voor de komende maand, en middels Curve die volgende maand kunt belasten op je Plutuscard. Of je weet dat je de maandelijkse limiet waarover je cashback krijgt gaat overschrijden en daarom hetgene wat erover heen gaat die maand even kunt uitstellen tot de eerste van de volgende maand.

Zoveel mogelijkheden… mooi spul dat Curve. 😉

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Dacuuu schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:42:
[...]

Grote kans dus dat de non-staked tiers omlaag gaan in %reward en perks. En dat staked tiers meer gaan krijgen. Hoop het niet, ik vertik het om plu te staken. Steek het liever in btc.
Dat zou mij idd ook niks verbazen. 3% is ook best veel voor een gratis tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

iNSaNe-oNe schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:14:
[...]

Zou ik voor het “timen” van je perks en/of overschrijden van je maandelijkse uitgavelimiet waarover je cashback krijgt nooit er tussenuit halen.

Het is verdraaid handig dat je (bijvoorbeeld) tweemaal in een maand kunt tanken en de tweede tankbeurt kunt doorschuiven naar de volgende maand als de perk weer is gereset. Of een uitgave doen in een winkel waar je nog geen actieve perk voor hebt, maar die wel kunt activeren voor de komende maand, en middels Curve die volgende maand kunt belasten op je Plutuscard. Of je weet dat je de maandelijkse limiet waarover je cashback krijgt gaat overschrijden en daarom hetgene wat erover heen gaat die maand even kunt uitstellen tot de eerste van de volgende maand.

Zoveel mogelijkheden… mooi spul dat Curve. 😉
Of er 2 Plutus kaarten aan koppelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 21:05
NeoflexNL schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:15:
[...]

Dat zou mij idd ook niks verbazen. 3% is ook best veel voor een gratis tier.
Ja precies. En aangezien cdc ongeveer de enige alternatief is met 1% cashback met €350 buy in. Geloof ik nooit dat Plutus lang door zal gaan met hun 3%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-09 10:15
@Dacuuu https://twitter.com/DDhopn/status/1687548405982035974

Danial Daychopan 9:37 PM · Aug 4, 2023
3% is Plutus' USP, it will never be lowered. 🤝

_____
Ze kunnen in de toekomst evt het max cashback bedrag verlagen.

[ Voor 33% gewijzigd door ctrlaltdel op 05-08-2023 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

ctrlaltdel schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 18:11:
@Dacuuu https://twitter.com/DDhopn/status/1687548405982035974

Danial Daychopan 9:37 PM · Aug 4, 2023
3% is Plutus' USP, it will never be lowered. 🤝

_____
Ze kunnen in de toekomst evt het max cashback bedrag verlagen.
Idd, of toch een minimaal stake amount verlangen..

Vergeef me mijn scepsis, maar dat hele CDC debacle heeft me ruim 3000 euro gekost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
@NeoflexNL Mooie van Plutus is dat je met het 5 euro abo toch: 20*12 + 2000*12*3%= €240+€720 aan PLU bij elkaar kunt verdienen in 1 jaar. Kun je na 1 jaar altijd besluiten, wat je gaat doen. Ik ben toen voor Hero gegaan. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ctrlaltdel op 05-08-2023 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

ctrlaltdel schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 18:28:
@NeoflexNL Mooie van Plutus is dat je met het 5 euro abo toch: 20*12 + 2000*12*3%= €240+€720 aan PLU bij elkaar kunt verdienen. Kun je na 1 jaar altijd besluiten, wat je gaat doen. Ik ben toen voor Hero gegaan. ;)
Ja, zeker. Ik heb nu na een driekwart jaar Plutus ook al ongeveer de helft van dat verlies weer terug gepakt, dus dat gaat de goede kant op. Ik cash wel regelmatig wat PLU uit om geen bagholder te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Ik heb nu 23,94 plu staan (toch een € 170 euro) maar dat laat ik denk ik nog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:46
Voor de mensen met Apple devices onder ons: je kan je apple account ook opladen met restant geld van je oude kaart. (vanaf €1.00)
Handig als je een icloud abbo hebt etc. Hoef je geen moeite te doen bij precies tanken of boodschappen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door eilavid op 05-08-2023 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

eilavid schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:06:
Voor de mensen met Apple devices onder ons: je kan je apple account ook opladen met restant geld van je oude kaart. (vanaf €1.00)
Handig als je een icloud abbo hebt etc. Hoef je geen moeite te doen bij precies tanken of boodschappen ;)
Precies boodschappen hoeft niet (bij de Jumbo sowieso niet) eerste deel cash en rest pinnen, kun je dus redelijk uitrekenen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:45
bij de dirk zelfscan kan je bedrag splitsen over meerdere passen. gewoon precieze saldo van de oude kaart en restant op de nieuwe kaart.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24

Ja, dat kan. Maar ik heb bijv. Curve metal, dus heb ik 1% cashback op 6 retailers. En wat er eerder is gezegd hierboven, als je een bepaalde perk wilt gebruiken 1 maandje voor een GBIT. Daarnaast geef ik later de fysieke Plutus kaart aan mijn ma, kan zij die gebruiken en ik heb de virtuele in Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
Je kan de betaalde curve inderdaad cancellen en een andere perk pakken. Scheelt je niet 10 maar 5 euro. Met Curve black en 500 uitgaven bij 2 supermarkten en amazon haal je er weer 5 euro uit.

Echter ik heb plutus meestal op everyday dus tot 2.000 euro Cashback. Als ik boven de 2k uitgaven kom zou ik geen cashback meer krijgen bij plutus. Dan reken ik even alles af met curve-credit kaart. Wanneer plutus dan Premium is (20k cashback) dan schuif ik alles door (gobackintime). Vorige maand zat ik er 700 euro overheen. Dat is 28 euro met hero die ik dan verloren zou hebben als ik geen curve abo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Met Curve metal heb je ook een uitgebreide reis- en annuleringsverzekering. En een verzekering voor je mobieltje. Curve ga ik dus niet opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Nog steeds geen nieuwe (virtuele) kaart, nog meer mensen die nog steeds op de oude zitten?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Kol Nedra schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:34:
Nog steeds geen nieuwe (virtuele) kaart, nog meer mensen die nog steeds op de oude zitten?
Ja, ik. Maar wat is het probleem? Nog 9 dagen toch?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
St@m schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:36:
[...]

Ja, ik. Maar wat is het probleem? Nog 9 dagen toch?
geen probleem hoor, als het maar geen 9+ maanden wordt :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:34:
Ja, hier ook nog in blijde verwachting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:14
Hier ook nog steeds de oude. Aanstaande zaterdag op vakantie. Hoop wel voor die tijd binnen. En anders alles bij terugkomst BIT-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 21:48
Yep hierzo ook nog de Solaris...
Pagina: 1 ... 46 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.