MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dat komt omdat het nog niet officieel is aangekondigd, dit is alleen nog maar een soort preview. Zodra ze weten wanneer het ingaat krijg je minstens 30 dagen ervoor bericht.[b]Bushalte in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
Meest bijzonder blijft dat je dit soort wijzigingen niet per mail doorkrijgt.
Ik ben dus net begonnen met Plutus, maar verwacht tegen die tijd wel op 25 Plu te zitten, daarmee kan ik met de nieuwe everyday prima uit de voeten, hopelijk nog wat korting op die 15 euro per maand met een jaarabonnement.
De huidige manier was gewoon niet vol te houden op de lange termijn, veel te veel rewards voor niet stakende en niet betalende gebruikers.
Plutus is geen ponziknakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:43:
[...]
En dat is helemaal prima. Mensen die niet staken is Plutus liever kwijt dan rijk. Als één op de 20 non-stakers er maar wel brood in zien. Dat houdt de ponzi gaande.
65% waren non staking betalend, laten we even rekenen dat iedereen Everyday had, dan moeten er van die 65000 mensen er ruim 20.000 lid blijven en dan valt er niets weg aan de inkomsten kant
En dat gaat wel gebeuren, betere alternatieven zijn er toch niet.Tomba schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:01:
[...]
Plutus is geen ponzi
65% waren non staking betalend, laten we even rekenen dat iedereen Everyday had, dan moeten er van die 65000 mensen er ruim 20.000 lid blijven en dan valt er niets weg aan de inkomsten kant
Ik ben hero everyday, ik blijf ook gewoon everyday en ga dus een tientje meer betalen. Maar wel 2 perks extra. Tientje winst voor plutus, tientje winst voor mij.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 08-08-2023 15:05 ]
Er zit er 1 aan te komenknakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:02:
[...]
En dat gaat wel gebeuren, betere alternatieven zijn er toch niet.
Renegade - Crypto Visa kaart
Ik Veteran en zit in t ritme Everyday-Everyday-Premium (maand 3 GBIT ik dan alles boven de 2000€ van de voorgaande 2 maanden), ik ga naar Free want kan dan alsog ruim 3000€ kwijt en bespaar zo 100€ per jaar.knakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:02:
[...]
Ik ben hero everyday, ik blijf ook gewoon everyday en ga dus een tientje meer betalen. Maar wel 2 perks extra. Tientje winst voor plutus, tientje winst voor mij.
2 extra perks heb ik weinig aan zolang ze niet stackable zijn. Heb al moeite om er 5 te vullen....
[ Voor 52% gewijzigd door Tomba op 08-08-2023 15:07 ]
Hi 2.0 gok ik. Hi was ook beter dan Plutus. Maar we zullen het zien.Tomba schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:05:
[...]
Er zit er 1 aan te komen
Netflix, SpotifyTomba schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:05:
[...]
Er zit er 1 aan te komen
[...]
Ik Veteran en zit in t ritme Everyday-Everyday-Premium (maand 3 GBIT ik dan alles boven de 2000€ van de voorgaande 2 maanden), ik ga naar Free want kan dan alsog ruim 3000€ kwijt en bespaar zo 100€ per jaar.
2 extra perks heb ik weinig aan zolang ze niet stackable zijn. Heb al moeite om er 5 te vullen....
Ah, Aldi, Lidl
Curve
Amazon = cadeaubon
Amazon prime 1 x 3 maand en gbit
Asos = cadeaubon
Thuisbezorgd maand geen eten besteld kun je cadeaubon bestellen
Fastfood als je er van houdt
Shell als je tankt
Hier Albert Heijn, Lidl, Amazon voor vast, De andere 2 is altijd schipperen. Spotify is nu weer de moeite nu t duurder is geworden, was eerst minder dan 10€ dus misschien die toch maar doen dan. Blijft er nog eentje over. De andere dingen doen wij hier niet aan eigenlijk, (koken in principe altijd zelf, hebben een EV)knakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:22:
[...]
Netflix, Spotify
Ah, Aldi, Lidl
Curve
Amazon = cadeaubon
Amazon prime 1 x 3 maand en gbit
Asos = cadeaubon
Thuisbezorgd maand geen eten besteld kun je cadeaubon bestellen
Fastfood als je er van houdt
Shell als je tankt
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 08-08-2023 15:27 ]
https://twitter.com/Plutu...tatus/1688910881038725120
Heb je geen Spotify family? Die is namelijk altijd al >10 euro geweest. Ik deel die met vijf andere mensen en hark zelf lekker de cashback binnenTomba schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:25:
[...]
Hier Albert Heijn, Lidl, Amazon voor vast, De andere 2 is altijd schipperen. Spotify is nu weer de moeite nu t duurder is geworden, was eerst minder dan 10€ dus misschien die toch maar doen dan. Blijft er nog eentje over. De andere dingen doen wij hier niet aan eigenlijk, (koken in principe altijd zelf, hebben een EV)
Dat zijn berichten!! Zaterdag op vakantie, dus geen geklooi met omzetten tijdens vakantiepl0xs schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:01:
All Virtual Plutus Card invites will be completed in the next two days. Keep a look out for your new card!
Klinkt mooi maar eerst zien, dan geloven. Plutus heeft geen goede trackrecord als het aankomt op deadlines.pl0xs schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:01:
All Virtual Plutus Card invites will be completed in the next two days. Keep a look out for your new card!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Spotify Duo, die was €8,99 via LitouwenTherapy777 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:01:
[...]
Heb je geen Spotify family? Die is namelijk altijd al >10 euro geweest. Ik deel die met vijf andere mensen en hark zelf lekker de cashback binnen
En de virtual card pakt geen Litouwen meer
— AskPlutus (@Plutus_Support) 8 augustus 2023
Edit: Spuit 11

[ Voor 51% gewijzigd door RobinNL op 08-08-2023 17:13 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Toch als PLU dezelfde waarde behoudt na 45 dagen 🤷🏻♂️Kol Nedra schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:42:
Everyday: 3% van €500 = €15 + 2 perks: €20 totaal: €35
€35 - €15 (abbo) = €20 echte winst
Premium: 3% van €1000 = €30 + 3 perks: €30 totaal: €60
€60 - €25 (abbo) = €35 echte winst
Je betaalt in mijn ogen een abonnement om 2 perks te krijgen. Die kost kun je 'misschien' goed maken met de cashbacks... Als je het max bedrag uitgeeft en PLU zakt niet in die 45 dagen
Via web lukt het meestal wel.jemoetwathe schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:42:
Heb een email gehad dat mijn virtuele kaart te bestellen is, twee dagen geleden. Maar nergens in de app zie ik iets staan. Geen popup of melding. App al geüpdatet naar de laatste versie. Mis ik iets?
[ Voor 255% gewijzigd door enermax op 08-08-2023 18:05 ]
PLU was 38 dagen geleden €10,67 waard en nu €7,12. Dat is 33% 🤷🏻♂️enermax schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:57:
[...]
Plu moet dan 33% zakken in 45 dagen tijd om verlies te lijden. Want je krijgt ook meer Plu als Plu zakt.
[...]
Ik zeg niet dat dit elke maand kan/zal gebeuren maar de kans bestaat, zeker na een goeie run...
Stel dat de nieuwe regeling nu al van toepassing is: je geeft vandaag €500 uit en betaalt je 2 perks. Dan krijg je €35 aan PLU pending, laten we zeggen dat vandaag PLU aan €8 staat (hypothetisch), dus 4,3PLU. Na 45 dagen komt je PLU vrij maar het is op dat moment nog €6/PLU waard.
Dan heb je na die 45 dagen €26 aan PLU, daar betaal je wel €15 voor dus hou je €11 over. Het gaat me over het feit dat je overal leest dat je €35 per maand aan cashback kan binnen halen. Het blijft gratis geld die €11 maar mensen kijken te veel naar wat 'kan' volgens mij. Het kan natuurlijk ook de andere kant op en de PLU kan na 45 dagen €10 waard zijn, I know.
Persoonlijk vind ik dat ze de sub voor Everyday en Premium te duur gemaakt hebben... Dat ze meer willen geven aan stakers snap ik volledig maar de max cashback bij 0 PLU evenveel maken als de sub cost is toch onnozel 🤷🏻♂️ Beter zou zijn Everyday kost €15, 2 perks en 3% cashback op €1000 of €1250. Dan heb je nog iets van buffer.
[ Voor 22% gewijzigd door superiscch op 08-08-2023 18:24 ]
Als je 25PLU staked heb je in principe 750€ icm everyday.superiscch schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:17:
[...]
Persoonlijk vind ik dat ze de sub voor Everyday en Premium te duur gemaakt hebben... Dat ze meer willen geven aan stakers snap ik volledig maar de max cashback bij 0 PLU evenveel maken als de sub cost is toch onnozel 🤷🏻♂️ Beter zou zijn Everyday kost €15, 2 perks en 3% cashback op €1000 of €1250. Dan heb je nog iets van buffer.
Als je dan voor premium gaat wordt winst alleen maar hoger in dat scenario omdat je meer cashback krijgt op uitgaven.
Free is gewoon onhoudbaar, omdat het geen toegevoegde waarde heeft voor PLU.
En maybe gaat PLU nog wat doen in de aankomende Bull...
[ Voor 37% gewijzigd door BoulaMouzer op 08-08-2023 21:23 ]
Maal er niet om. Binnen jaartje alles terug eruit en met winst bezig. Laat het dus maar minimaal zo lang meegaan…
Niets te zien, geen meldingknakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:16:
[...]
Log eens in op de website in plaats van de app. Op de website kon ik alles instellen.
https://www.rouwette.com/
Ik kan me ook wel een beetje vinden in deze reactiezenith schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:09:
Begint wel CDC trekjes te krijgen zo:
https://twitter.com/plutu...&t=fKZ07_WYuanCiCh2s4ilAQ
https://twitter.com/JHDN/status/1688978672458350593
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Precies deze gedachte spookt sinds de announcement door mijn hoofd.TexMex schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:13:
De wijzigingen zijn vrij rigoureus, maar eigenlijk ook onvermijdelijk. Hoewel ik hier nog wel mee kan leven, vrees ik dat dit nog maar het begin is. Bij CDC zagen we ook meermaals dat verslechteringen van de voorwaarden elkaar redelijk snel opvolgden. Dat sluit ik nu bij Plutus ook niet uit en dat weerhoudt me ervan om serieus te gaan staken. Als PLU bij latere verslechteringen alsnog instort, ben je alsnog de lul (ook al kun je bij Plutus dan wel direct van je stake af).
Ik ga nu - bedankt voor het zo op een rijtje zetten - toch maar al mijn PLU via de Rabby-route cashen...
Hier ook, zojuist de virtuele ontvangen zonder melding of mail.pl0xs schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:18:
[Afbeelding]
Ik open de app en ik zie dit. Geen email of pushmelding gekregen.
Edit: het toevoegen van deze kaart aan Curve geeft nog een foutmelding, straks nog maar eens proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door markisoke op 09-08-2023 10:27 ]
Bij mij geen foutmelding.markisoke schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:23:
[...]
Hier ook, zojuist de virtuele ontvangen zonder melding of mail.
Edit: het toevoegen van deze kaart aan Curve geeft nog een foutmelding, straks nog maar eens proberen.
GBIT doet het ook prima.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Als je nu geld overmaakt naar de gekoppelde IBAN, dan komt dat meteen op de virtuele kaart?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja, dit kun je direct besteden. Heb dit net getest. Heb mijn oude kaart leeggehaald, en het geld dat op mijn account staat ("Current Account" in de app), wordt nu gebruikt voor betalingen met de nieuwe kaart.Bushalte schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:39:
Idem hier.
Als je nu geld overmaakt naar de gekoppelde IBAN, dan komt dat meteen op de virtuele kaart?
/edit: ter verduidelijking, je hoeft dus NIET meer apart een kaart te top-up'en. Je account-saldo en kaart zijn aan elkaar gekoppeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Ypho op 09-08-2023 10:42 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Nu wachten op mn laatste top-up om de oude kaart leeg te halen.
Speciaal hiervoor 1 betaling overgelaten in Curve.
Op je account mag je best wat hebben staan.RobinNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:46:
Hier ook de VC besteld, gisteren was dit nog niet mogelijk! Is het nog steeds nodig om tot 15 augustus 0 euro op je account te hebben?
Het gaat er om dat je je Card Balance leeg hebt.( je oude kaart)
Die 0 euro geldt voor je oude kaart en niet voor je Current Account.RobinNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:46:
Hier ook de VC besteld, gisteren was dit nog niet mogelijk! Is het nog steeds nodig om tot 15 augustus 0 euro op je account te hebben?
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Was hier wel instant.Audiojunky schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:48:
Overboeken naar modr IBAN komt niet aan. Normaal altijd instant... meer mensen last van?
Had ik eergisteren ook, hick-up in de matrixAudiojunky schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:48:
Overboeken naar modr IBAN komt niet aan. Normaal altijd instant... meer mensen last van?
[ Voor 12% gewijzigd door TWFpa2Vs op 09-08-2023 10:57 ]
Wanneer ijk instant wil boek ik eerst van ABN naar Revolut en van Revolut naar MODR. Dan is het gek genoeg wel instant. rechtstreeks van ABN kan het 24 uur duren.Audiojunky schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:48:
In dit geval is het van Rabo. Is echt altijd goed gegaan... Ben je van dat Top-UP gezeik af bij plutus krijg je dit weerglatuin schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:06:
[...]
Wanneer ijk instant wil boek ik eerst van ABN naar Revolut en van Revolut naar MODR. Dan is het gek genoeg wel instant. rechtstreeks van ABN kan het 24 uur duren.
Hoe krijg ik dit eraf? Heb al PayPal enzo, maar kom er zo niet uit.
Iemand tips?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Revolut, of anders iets als: https://www.kwf.nl/donatie/donerenBaZnGaNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:25:
Hallo, heb nog € 0,34 op mijn (Legacy) Plutus pas staan.
Iemand tips?
[ Voor 9% gewijzigd door Ypho op 09-08-2023 11:31 ]
Opwaarderen en dan een betaling doen (eventueel GBIT via Curve) of contant opnemen.BaZnGaNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:25:
Iemand tips?
Wacht momenteel op een top-up om GBIT te doen van vorige maand en daarna de kaart in Curve te wisselen. Wel erg fijn dat alles nu via Curve loopt dat het niet uit maakt welke crypto kaart er achter zit.
[ Voor 23% gewijzigd door Deveon op 09-08-2023 11:46 ]
Revolut top up heeft een minimum van €10, dus dan zou je eerst je Plutus saldo moeten verhogen.Ypho schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:26:
[...]
Revolut, of anders iets als: https://www.kwf.nl/donatie/doneren
Hoewel ik je tweede optie een mooier idee vind
Rond xx:50 / xx:51 werkte bij mij ook vaak instant.Dacuuu schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:06:
Normaal top ik altijd up om 09:20, dit is de laatste 10 a 15x instant gegaan. Op welke tijden heb je nog meer de meeste kans op instant top-up? Ik moet eigenlijk vanmiddag nog wat geld op de plutus pas hebben.
Ik probeerde dat altijd te testen met een €10 pop up. Als die instant ging dan deed ik daarna de grote(re) bedragen.
Mocht ik 'm wel krijgen, kan ik dan ook later activeren? Ik krijg nog een refund op de oude pas binnen vandaag of morgen. Staat al wel in curve
[ Voor 65% gewijzigd door NeoflexNL op 09-08-2023 12:14 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
stel je wilt iets bij bol.com kopen voor bijv €20BaZnGaNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:25:
Iemand tips?
schrijf dan €19.66 over naar je Legacy pas en betaal ermee
nothing stops this train
hier nu wel, vanochtend rond 10 uur niet, ik opende de app net en nu welNeoflexNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:13:
Nou, hier nog altijd geen kaart hoor..
Mocht ik 'm wel krijgen, kan ik dan ook later activeren? Ik krijg nog een refund op de oude pas binnen vandaag of morgen. Staat al wel in curve
edit:
security vraag aangemaakt en ik zie dat die virtual kaart al klaar is.
Er staan nu 3 kaarten in mijn lijstje, de nieuwe Physical card comming soon Q3 2023 2024
Ik wacht nog heel even voordat ik die Virtual card aan curve koppel, geen haast want maak eerst de Legacy kaart op
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 09-08-2023 12:23 ]
nothing stops this train
die is nu niet instant, ik heb 30 minuten geleden gestuurd maar helaas niet instant.Dacuuu schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:06:
Normaal top ik altijd up om 09:20, dit is de laatste 10 a 15x instant gegaan. Op welke tijden heb je nog meer de meeste kans op instant top-up? Ik moet eigenlijk vanmiddag nog wat geld op de plutus pas hebben.
meeste kans is in de ochtend tussen 09:15-09:48 (mijn ervaring)
nothing stops this train
Maar met de koppeling aan de (fysieke) Curve kom ik al een eind!U kunt deze kaart niet instellen voor contactloos betalen. Uw bank ondersteunt geen contactloos betalen met deze kaart op uw telefoon
[ Voor 46% gewijzigd door U123456 op 10-08-2023 13:35 ]
Dat klinkt best logisch ja haha, er staat niks meer op m'n oude kaart.WishmasterNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:47:
[...]
Op je account mag je best wat hebben staan.
Het gaat er om dat je je Card Balance leeg hebt.( je oude kaart)
Ik zat eraan te denken om tot de verhoging van de prijzen Everyday te nemen om nog wat PLUs te kunnen sparen via Netflix en Spotify.
Top Up gedaan en GBIT met Curve, zoals het nu uitziet werkt alles naar behoren...
:fill(white):strip_exif()/f/image/WrWe7XYAyiuXIRkEdsgH0J7W.png?f=user_large)
.
Adfilter actief? Ik heb ellende met Curve bij kaart toevoegen indien mijn Adfilter actief is.Flipsen schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:17:
Als ik de nieuwe virtual card probeer toe te voegen in curve blijft ie maar om de CVC (security code) vragen en kom ik daardoor niet verder, iemand ervaringen en/of oplossing(en)?
Nadat je de gegevens (incl CVC) hebt ingevuld, kreeg ik een pop-up achtig iets waarin ik mijn "geheime vraag" moest beantwoorden. Hierna stond de kaart in Curve.Flipsen schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:17:
Als ik de nieuwe virtual card probeer toe te voegen in curve blijft ie maar om de CVC (security code) vragen en kom ik daardoor niet verder, iemand ervaringen en/of oplossing(en)?
Nog even mijn refund afwachten en opmaken en dan maar verder aanvragen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zie de transactie ook mooi in de lijst staan, echter staat mijn kaart momenteel op -0,50??
Iemand dit wellicht ook eens gehad?
Weet je zeker dat om de CVC gevraagd wordt en niet in het visa-authenticatiescherm om je antwoord op de beveiligingsvraag?Flipsen schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:17:
Ik krijg steeds unexpected error als ik die vraag probeer te bevestigen ..Therapy777 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:30:
FYI die "geheime vraag" die je moet invullen bij het aanvragen van de virtuele kaart is zodat je diezelfde vraag kunt beantwoorden wanneer je de kaart in Curve (en wss ook in Google Pay of iets soortgelijks) wilt toevoegen. Je stelt hem bij de aanvraag dus in, in plaats van dat je een oude vraag beantwoord.
Yup, hier ook, ik probeer straks nog eens.PHPResource schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:48:
[...]
Ik krijg steeds unexpected error als ik die vraag probeer te bevestigen ..
Volgens mij staat er een 2,5% fee op cash van je kaart trekken via een geldautomaat.Naranya schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:35:
Hmm ik heb m'n oude kaart ge-upped zodat er exact €20 op stond en dit gepint bij een geldautomaat.
Ik zie de transactie ook mooi in de lijst staan, echter staat mijn kaart momenteel op -0,50??
Iemand dit wellicht ook eens gehad?
Ik kwam deze tegen, nu maar weer puzzelen wat de beste "bang for buck" is, met de minste risico. Ik twijfel tussen 100 PLU en de Hero (325)

https://ibb.co/m65VLLM
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-08-2023 13:54 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Beetje oud nieuws maar lees dat je net terug bent van vakantieGelukszoekr schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:53:
Aanpassingen in de Plutus reward level, structuur etc. https://medium.com/plutus...els-accounts-f51993efc8ed
Ik kwam deze tegen, nu maar weer puzzelen wat de beste "bang for buck" is, met de minste risico. Ik twijfel tussen 100 PLU en de Hero (325)
[Afbeelding]
(zie laatste paar pagina's in dit draadje)
Ik ga zelf voor de 100 PLU versie denk ik. Eigenlijk geen verschil met wat ik nu heb (in mogelijke opbrengsten) behalve dat ik wat moet staken. Aangezien ik niet al m'n PLU direct verkoop hoef ik ook niets bij te kopen dus helemaal prima.
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 09-08-2023 14:11 ]
Zolang ze de structuur niet weer aanpassen. In December kondigde ze de Difficulty Adjustment voor de huidige PLU Stack niveaus aan. Nu, ongeveer een half jaar later, veranderen ze de spelregels weer. Op die manier blijf je bezig. Dat gooit roet in het eten voor al je ROI berekeningen.enermax schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:52:
@superiscch In een negatief scenario krijg je nog steeds gratis 11 euro. Ik snap het probleem niet.
Als je dan voor premium gaat wordt winst alleen maar hoger in dat scenario omdat je meer cashback krijgt op uitgaven.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Als je niet meer dan 2000 per maand door de kaart laat gaan nog wel prima idd. Hier gaat er zeker meer doorheen, maar meer staken dan 100 plu zie ik eigenlijk niet zitten. Heb ook nog een plutus kaart van mn vrouw, daar kan ik eventueel nog een abo op nemen voor wat extra's. Of misschien even verdiepen in die Renegade kaart voor erbij.Nopheros schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:09:
Vandaag ook m'n virtuele kaart gekregen, fysieke kaart Q3 2023 dus verwacht die dan ook wel met een paar weken..
[...]
Beetje oud nieuws maar lees dat je net terug bent van vakantie
(zie laatste paar pagina's in dit draadje)
Ik ga zelf voor de 100 PLU versie denk ik. Eigenlijk geen verschil met wat ik nu heb (in mogelijke opbrengsten) behalve dat ik wat moet staken. Aangezien ik niet al m'n PLU direct verkoop hoef ik ook niets bij te kopen dus helemaal prima.
Misschien is deze handigerGelukszoekr schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:53:
Aanpassingen in de Plutus reward level, structuur etc. https://medium.com/plutus...els-accounts-f51993efc8ed
[Afbeelding]

https://docs.google.com/s...FV4e4/edit#gid=1315062423
Dan geef je elke maand wel veel geld uit (er vanuit gaande dat je geen manier hebt gevonden om je hypotheek/verzekeringen etc er ook mee te betalen).NeoflexNL schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:16:
[...]
Als je niet meer dan 2000 per maand door de kaart laat gaan nog wel prima idd. Hier gaat er zeker meer doorheen, maar meer staken dan 100 plu zie ik eigenlijk niet zitten. Heb ook nog een plutus kaart van mn vrouw, daar kan ik eventueel nog een abo op nemen voor wat extra's. Of misschien even verdiepen in die Renegade kaart voor erbij.
Uiteraard heb ik af en toe ook wel een maand waarin ik een bank koop of een vakantie oid. Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet bij stil gestaan.. dat kan dus eigenlijk niet meer met 100 plu stake...
Over een paar uur even opnieuw proberen, card knop op android werkt bij mij sinds een half uur oid ook niet meer.Gelukszoekr schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:22:
Goed de nieuwe kaart is "geactiveerd". Dat wil zeggen, ik heb een nieuwe interface in de app, maar de knop Card werkt niet meer, en via de website komt er een unexpected error als ik de virtuele kaart gegevens wil zien...
[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 09-08-2023 14:24 ]
Ik neem aan dat je nog steeds wel meer met de kaart per maand kan uitgeven, maar dat je rewards krijgt tot dat bedragNopheros schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:23:
[...]
Dan geef je elke maand wel veel geld uit (er vanuit gaande dat je geen manier hebt gevonden om je hypotheek/verzekeringen etc er ook mee te betalen).
Uiteraard heb ik af en toe ook wel een maand waarin ik een bank koop of een vakantie oid. Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet bij stil gestaan.. dat kan dus eigenlijk niet meer met 100 plu stake...
Lijkt me wel inderdaad, dus geen groot probleem alleen wel jammer dat je dan over die extra 1000 euro (fictief bedrag) geen plu meer krijgt.Gelukszoekr schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:27:
[...]
Ik neem aan dat je nog steeds wel meer met de kaart per maand kan uitgeven, maar dat je rewards krijgt tot dat bedrag
Nu kan ik natuurlijk even 10 euro per maand extra betalen voor een duurder abonnement.
Ja. ik zit een beetje met hetzelfde. Hier gaat gemiddeld zo'n 1500-2000 door de kaart per maand. Maar de stap van 100 naar 325 is denk ik nog te groot. Ik denk dat het 100PLU+Premium gaat worden.Nopheros schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:29:
[...]
Lijkt me wel inderdaad, dus geen groot probleem alleen wel jammer dat je dan over die extra 1000 euro (oid) geen plu meer krijgt.
Nu kan ik natuurlijk even 10 euro per maand extra betalen voor een duurder abonnement.
Dan maar een paar PLU mislopen in de dure maanden in plaats van nog eens ~€1500 extra inleggen
Eens, hier hetzelfde uitgaven patroon. Ik moet er nog wel even goed naar kijken, want volgens mij zitten er een paar foutjes in het excelbestandGelukszoekr schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:32:
[...]
Ja. ik zit een beetje met hetzelfde. Hier gaat gemiddeld zo'n 1500-2000 door de kaart per maand. Maar de stap van 100 naar 325 is denk ik nog te groot. Ik denk dat het 100PLU+Premium gaat worden.
Dan maar een paar PLU mislopen in de dure maanden in plaats van nog eens ~€1500 extra inleggen
heb je meer geluk dan mij. hier ook pas net de virtual card ontvangen, geactiveerd en een proef topup gedaan van €10 geen problemen. maak ik een groter bedrag over om mijn berg GBIT te doen en dat bedrag komt niet aanFreekers schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:15:
Nou warempel, mijn virtual card is ook eindelijk binnen. Blijkbaar zat ik bij de laatste batch volgens een post op reddit. Kaart gekoppeld aan Curve, topup gedaan en alles werkt naar behoren, dat is dan wel weer een pluimpje waard. Wat een verademing; instant topups.
[...]
Zolang ze de structuur niet weer aanpassen. In December kondigde ze de Difficulty Adjustment voor de huidige PLU Stack niveaus aan. Nu, ongeveer een half jaar later, veranderen ze de spelregels weer. Op die manier blijf je bezig. Dat gooit roet in het eten voor al je ROI berekeningen.

Op elke vraag/antwoord
Something went wrong…
Zowel app als site
[ Voor 26% gewijzigd door Rouwette op 09-08-2023 14:46 ]
https://www.rouwette.com/
Komt niet aan , bedoel je foutmelding of...RenaldoN schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:41:
[...]
heb je meer geluk dan mij. hier ook pas net de virtual card ontvangen, geactiveerd en een proef topup gedaan van €10 geen problemen. maak ik een groter bedrag over om mijn berg GBIT te doen en dat bedrag komt niet aan
Heb zojuist 14 GBITS uitgevoerd, zowel lage bedragen en wat hogere bedragen alles op CC ontvangen in gereserveerde toestand...
[ Voor 13% gewijzigd door BoulaMouzer op 09-08-2023 14:51 ]
nee was dat maar zo. geld is afgeschreven bij de bank maar komt niet aan bij mijn Plutus accountBoulaMouzer schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:48:
[...]
Komt niet aan , bedoel je foutmelding of...
Ik heb hetzelfdeRenaldoN schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:49:
[...]
nee was dat maar zo. geld is afgeschreven bij de bank maar komt niet aan bij mijn Plutus account
Ja dat is idd minder, sommige users hadden hier ook last van in de ochtend..RenaldoN schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:49:
[...]
nee was dat maar zo. geld is afgeschreven bij de bank maar komt niet aan bij mijn Plutus account
Hopelijk niet bank gerelateerd, hierzo ABN-AMRO..
[ Voor 8% gewijzigd door BoulaMouzer op 09-08-2023 14:54 ]
nee hier INGBoulaMouzer schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:53:
[...]
Ja dat is idd minder, sommige users hadden hier ook last van in de ochtend..
Hopelijk niet bank gerelateerd, hierzo ABN-AMRO..
Hier hetzelfde!Rouwette schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:42:
Ik heb ook de virtuel card , kreeg een melding van de app maar kom niet door de security heen…
Op elke vraag/antwoord
Something went wrong…
Zowel app als site
Even in de historie gekeken bij Curve, dit jaar gemiddeld zo'n 4.000 per maand. Die komende restricties ga ik dan ook wel voelen.. mooiste zou zijn een soort Plutus 2.0 die ik ernaast kan hebben, ik weet niet of Renegade zoiets is..Nopheros schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:23:
[...]
Dan geef je elke maand wel veel geld uit (er vanuit gaande dat je geen manier hebt gevonden om je hypotheek/verzekeringen etc er ook mee te betalen).
https://twitter.com/Plutu...tatus/1689255953445572608
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.