Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 44 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:12:
[...]

De 17e van deze maand verwerkt in Curve en in Plutus is alleen de gehele transactie verdwenen.
Oh, geeft het paar dagen, zeker bij refunds kan het even duren. En niet schrikken als het eerst een afschrijving lijkt ipv refund, is een glitch en dat trekt vanzelf weer goed.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:27
foutje :D

[ Voor 89% gewijzigd door A-Waxxx op 18-07-2023 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:03:
Hoe gaan refunds bij jullie? ik had een reservering op mijn plutus kaart staan voor een hotel, ik zie in curve dat de transactie inmiddels is teruggedraaid maar in Plutus is de hele transactie verdwenen maar zie het bedrag nog niet bijgeschreven.
Rommelig. Vaak is het saldo wel kloppend maar geen transactie te zien of als afschrijving en niet als plusbedrag (en dat blijft vaak ook zo). Een van de ergernissen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
2Dutch schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:09:
[...]

Rommelig. Vaak is het saldo wel kloppend maar geen transactie te zien of als afschrijving en niet als plusbedrag (en dat blijft vaak ook zo). Een van de ergernissen ;)
Daarom lekker Curve gebruiken icm andere creditcard en via GBIT overzetten als je zeker weet dat een refund niet meer nodig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:09:
[...]

Zou me niets verbazen als het nog een paar maanden duurt. En dan zou ik dat graag willen weten.
Ik geef ze het voordeel van de twijfel. Waarom zouden ze op 15 aug de stekker uit de oude kaart trekken als ze nog geen nieuwe hebben. Daar winnen ze zelf helemaal niks mee, is direct einde business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:02
Bas Post schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:41:
Ik ben nog tot heden nog steeds aan het wachten op de virtuele kaart. Ik heb 23 juni een account aangemaakt bij Plutus en €50 als topup gedaan. Ik heb al Curve.

Nu PLU laag staat, wil ik wat crypto winsten omzetten naar PLU. Wat is de beste route? Via Kucoin kopen?
Ik zou dat inderdaad via Kucoin doen. Ik vraag me wel af welke tier je dan zou willen hebben

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:08
Hopelijk wordt de nieuwe fysieke kaart snel geleverd. OVpay werkt wel fijn met Plutus elke dag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:59
Hebben meer Tweakers het probleem dat ze zo'n beetje om de dag opnieuw moeten inloggen in de Plutus (iOS) app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
eilavid schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:36:
Hopelijk wordt de nieuwe fysieke kaart snel geleverd. OVpay werkt wel fijn met Plutus elke dag :)
Elke dag? Dan kun je toch beter een abonnement nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
paul-s83 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:39:
Hebben meer Tweakers het probleem dat ze zo'n beetje om de dag opnieuw moeten inloggen in de Plutus (iOS) app?
Op Android heb ik hier al weken last van. Om de paar dagen moet ik volledig opnieuw inloggen. Vreselijk irritant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

paul-s83 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 14:39:
Ik merk het vooral als ik óók op de website ben ingelogd geweest, dat ik kort daarna ook opnieuw in de app moet aanmelden. Lijkt erop dat ze ontmoedigen om met meerdere apparaten/browsers een ingelogde sessie open te hebben staan.

... en oranje! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Als je uitlogt op de web app wordt je ook op je telefoon uit je app uitgelogd. Wellicht dat het daar mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:59
Rutger schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:31:
Als je uitlogt op de web app wordt je ook op je telefoon uit je app uitgelogd. Wellicht dat het daar mis gaat?
Dat zou kunnen, maar dat lijkt me een niet zo handige designkeuze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
paul-s83 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:04:
[...]

Dat zou kunnen, maar dat lijkt me een niet zo handige designkeuze....
Ik heb hier dus geen last van. Ja de web portal logt je snel uit zit een strakke time-out in. Puur veiligheid vermoed ik. Maar wanneer ik op het web inlog wordt ik niet uitgelogd op mijn Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:30:
[...]

Ik merk het vooral als ik óók op de website ben ingelogd geweest, dat ik kort daarna ook opnieuw in de app moet aanmelden. Lijkt erop dat ze ontmoedigen om met meerdere apparaten/browsers een ingelogde sessie open te hebben staan.
Precies dit. Maar dan heel sporadisch, 1 keer per maand of zo. Terwijl ik wel vaak switch tussen app en website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23:08
echthard schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:06:
[...]

Elke dag? Dan kun je toch beter een abonnement nemen?
Vast wel, maar ik declareer alles bij de baas. Bedrag krijg ik terug en de PLU cashback is mooi meegenomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:42
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 15:30:
[...]

Yes hier ook, standaard.
Zodra je inlogt op de website wordt je uitgelogd bij de app.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Bushalte schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:32:
[...]

Yes hier ook, standaard.
Zodra je inlogt op de website wordt je uitgelogd bij de app.
Ik zie dat je veel van Apple hebt. Kennelijk een issue icm iPhone. Op Android issue nooit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
glatuin schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:45:
[...]

Ik zie dat je veel van Apple hebt. Kennelijk een issue icm iPhone. Op Android issue nooit ervaren.
O kan zomaar inderdaad. ;)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-09 17:30
ik heb mijn betaalde abbo ook maar tegrug gezet naar gratis. Nu vakantieperiode, dus het moment om die kaart uit te melken en gues what :') moet ik dus wahcten op een nieuwe....

Plus dat ik deze maand mijn PLU zou moeten kunnen verkopen en dat nu ook naar Q4 is uitgesteld. Dan daalt het vertrouwens wel wat. En ik zit er alleen in voor het geld, niets meer, niets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
fry77 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 21:18:
ik heb mijn betaalde abbo ook maar tegrug gezet naar gratis. Nu vakantieperiode, dus het moment om die kaart uit te melken en gues what :') moet ik dus wahcten op een nieuwe....

Plus dat ik deze maand mijn PLU zou moeten kunnen verkopen en dat nu ook naar Q4 is uitgesteld. Dan daalt het vertrouwens wel wat. En ik zit er alleen in voor het geld, niets meer, niets minder
Verkopen kan toch nog, zie voorgaande pagina’s waar meerdere keer zelfde route werd toegelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ik heb pas de Amazon perk aangezet en maandag een aankoop gedaan. In de app staat nog steeds €0 / €10 als uitgegeven bedrag. Duurt dit altijd langer bij deze perk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:14

Rouwette

Rouwette.com

duurt allemaal wat langer mijn lidl perk is ook nog niet gevuld met een aankoop van maandag.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bushalte schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 07:09:
Ik heb pas de Amazon perk aangezet en maandag een aankoop gedaan. In de app staat nog steeds €0 / €10 als uitgegeven bedrag. Duurt dit altijd langer bij deze perk?
Ja, na de aankoop duurt het even tot de bijpassende PLU zijn berekend. Al zou het niet meer dan paar werkdagen moeten duren.

Wat.. euh... wat is er gisteren/vannacht gebeurd met PLU? Jemig. +13% en weer -13% :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
anandus schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Ja, na de aankoop duurt het even tot de bijpassende PLU zijn berekend. Al zou het niet meer dan paar werkdagen moeten duren.

Wat.. euh... wat is er gisteren/vannacht gebeurd met PLU? Jemig. +13% en weer -13% :P
Verwerken van al m’n gbit van 90 dagen ver 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Nickr92 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 17:04:
[...]

Inmiddels zijn we twee weken verder en heb nog steeds geen (virtuele) card binnen. Iemand anders die zich recent heeft aangemeld en al wel een virtuele card heeft gehad?
Ik ben ook een nieuwe, aangemeld op 18 juni. Nog geen kaart. Zag net wel op Reddit dat nieuwe mensen binnen nu en een paar dagen de virtuele kaart gaan krijgen. Ben benieuwd. Voor de 25e zouden alle nieuwe mensen de virtuele kaart moeten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Las ik op Reddit:
Mods had an update with Minyi (Chief Product Officer) on the roll out. The Devs have been asked to make a change to the roll out strategy to improve and increase the roll out (previously the system allocated these randomly to cohorts of users for testing - this is now being adjusted so that they can be more focussed by a variety of parameters, and will allow a more linear roll out. This should see an increase in users getting the cards over the coming hours and days - starting today. We hope that over the next 2-3 days we will see user report getting the cards 🤞
[...]
We’re just days away from many new users having the virtual cards now and the roll out to existing users starting (the testing for existing users begins in the next 2 days), so let's give them some breathing room, it's not long now.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:31

knakworst

Get more sats!

Ze moeten een cursus underpromise, overdeliver volgen. ze hebben namelijk de verkeerde cursus, overpromise, underdeliver gevolgd. Bij Hi ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:20:
Ze moeten een cursus underpromise, overdeliver volgen. ze hebben namelijk de verkeerde cursus, overpromise, underdeliver gevolgd. Bij Hi ook trouwens.
Ja, verwachtingsmanagement is niet hun sterkste punt 😅

Zag net trouwens dat je minimaal 6.77 PLU moet hebben als je wil withdrawen. Natuurlijk had ik 6.6 PLU :')

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 19-07-2023 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
anandus schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Normaal is het de volgende dag geregeld, bij mijn andere perks wel in elk geval. Ik wacht hem af. :)

Had trouwens een mail gehad om de factuur te overleggen voor de pin-actie bij TUI van afgelopen maandag. Vanochtend vroeg gedaan en 2uur later was de cashback al (handmatig) vrijgegeven, en meteen beschikbaar. :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er komt vanaf 19 augustus ook een inactivity fee:
Account Inactivity Fee
£/€10 per month after 12 months of inactivity
En zo te zien gaat cc-gebruik in het buitenland ook een fee van 2,5% kosten, maar dat weet ik niet zeker:
Point of Sale transaction (Non Domestic)
2.5%
Is 'domestic' alleen Nederland of eurozone of iets anders?
Uit de nieuwe TOS is het niet duidelijk wat ze onder "domestic" verstaan.

Interessant ook dat er misschien goedkopere reward tiers komen voor mensen die niet zomaar effe 250PLU uit hun binnenzak schudden :P
We recognise that some customers may struggle to earn enough PLU to unlock a Reward Level in time for the Difficulty Adjustments. To address these concerns, we are developing static sub-tiers that cater to stackers across all ranges. These sub-tiers will be released incrementally and offer benefits, including bonus perks and rewards, lower fee, and metal cards.

[ Voor 105% gewijzigd door anandus op 19-07-2023 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Metal cards, finally! Thnx @anandus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Wat is er nu zo bijzonder aan metal kaarten. Ze ziijn alleen maar dikker en lastig te vernietigen; maar goed ik betaal hoofdzakelijk met mobiel en watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
anandus schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:38:

[...]

En zo te zien gaat cc-gebruik in het buitenland ook een fee van 2,5% kosten, maar dat weet ik niet zeker:

[...]
Is 'domestic' alleen Nederland of eurozone of iets anders?
Uit de nieuwe TOS is het niet duidelijk wat ze onder "domestic" verstaan.

Interessant ook dat er misschien goedkopere reward tiers komen voor mensen die niet zomaar effe 250PLU uit hun binnenzak schudden :P

[...]
Gezien feit dat in huidige voorwaarden staat dat je 2,5% betaalt buiten euro zone, verwacht ik dat ze met domestic idd bedoelen dat het een euro betaling moet zijn.
Maar goed, Curve ervoor en dan is elke betaling al een euro betaling. Werkte met skivakantie in Zwitserland eerder dit jaar ook al zo via Curve-Plutus route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
anandus schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:38:

[...]

Volgens mij stond dat er voorheen ook al. Binnen europa maar geen euro heb ik tot op heden geen fees gezien,

Zal het wel laten weten als het veranderd, 2,5% fees zou de kaart dan wel echt niet interessant meer maken voor dit soort transacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:38
10mil.btc schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:14:
[...]

Volgens mij stond dat er voorheen ook al. Binnen europa maar geen euro heb ik tot op heden geen fees gezien,

Zal het wel laten weten als het veranderd, 2,5% fees zou de kaart dan wel echt niet interessant meer maken voor dit soort transacties..
Fees zie je nu toch ook niet, die worden onzichtbaar ingehouden meen ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
DutX schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:21:
[...]

Dat zou kunnen, maar als ik het handmatig uitreken is de forex rate beter dan Revolut. Zeer netjes dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Zolang ze Curve als binnenland beschouwen is alles prima 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
[...]

Volgens mij stond dat er voorheen ook al.
Voorheen was het explicieter wbt eurozone, etc: https://plutus.it/fees

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 20-07-2023 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
DutX schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:21:
[...]

Het staat er op deze manier op: (aankoop was in Albanese LEK)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NiMp9vD7pChPJSmV7172gBWKjSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gEcRLy0gXW7fnFkS5o5JzQBr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

superiscch schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:35:
[...]

Het staat er op deze manier op: (aankoop was in Albanese LEK)

[Afbeelding]
Is dit niet Curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Oei, ik dacht dat het over Curve ging 🙈🙈

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

De eerste vCards beginnen op te duiken in het wild:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1MJAqAWwOFm17Ba3aTCvohEY9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2fuOLcof1peeALx1Z63ECBGD.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk komt ie voor bestaande gebruikers inderdaad netjes de 25e :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Ik kreeg vandaag inderdaad bericht m.b.t. mijn virtual card. Vervolgens alles netjes ingesteld.

Maar nu heb ik het volgende probleem.

Wanneer ik in de app onder 'home' en vervolgens onder 'Your card' geld wil toevoegen aan mijn card saldo, dan werkt de 'proceed' button niet. En als ik onderin op 'card' klik, zie ik alleen maar een loading icoon, maar that's it.

Hebben jullie ook dat probleem of ligt het aan mijn telefoon? Heb namelijk een Poco F3, dus dat kan ook wel eens de boosdoener zijn...En volgens mij kan je niet via je desktop je debet card saldo verhogen?

[ Voor 6% gewijzigd door Tibbi3 op 22-07-2023 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Tibbi3 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:29:
Ik kreeg vandaag inderdaad bericht m.b.t. mijn virtual card. Vervolgens alles netjes ingesteld.

Maar nu heb ik het volgende probleem.

Wanneer ik in de app onder 'home' en vervolgens onder 'Your card' geld wil toevoegen aan mijn card saldo, dan werkt de 'proceed' button niet. En als ik onderin op 'card' klik, zie ik alleen maar een loading icoon, maar that's it.

Hebben jullie ook dat probleem of ligt het aan mijn telefoon? Heb namelijk een Poco F3, dus dat kan ook wel eens de boosdoener zijn...En volgens mij kan je niet via je desktop je debet card saldo verhogen?
Wanneer had je je aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
echthard schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:36:
[...]

Wanneer had je je aangemeld?
25-06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Jammer dat ze niet first in - first out doen dan. Ik was 10 dagen eerder namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tibbi3 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:29:
[..]

Wanneer ik in de app onder 'home' en vervolgens onder 'Your card' geld wil toevoegen aan mijn card saldo, dan werkt de 'proceed' button niet.

[..]
Load card is niet meer van toepassing bij de vCard. Je rekening saldo is gewoon beschikbaar op de kaart.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 22-07-2023 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibbi3
Tomba schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 19:21:
[...]

Load card is niet meer van toepassing bij de vCard. Je rekening saldo is gewoon beschikbaar op de kaart.
Ah top. Had ook even op de telefoon van mijn vriendin ingelogd (Galaxy S22) en daar zag ik inderdaad de top up functie niet meer staan. Weird...maar fijn dat het als het goed is zo ook zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Hopelijk komt de nieuwe fysieke kaart en/of virtuele kaart voor Apple Pay snel beschikbaar, dan kan ik die mooi gebruiken in Amerika begin september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bushalte schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:29:
Hopelijk komt de nieuwe fysieke kaart en/of virtuele kaart voor Apple Pay snel beschikbaar, dan kan ik die mooi gebruiken in Amerika begin september.
alle communicatie gemist zo te lezen? :+

BBKing in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 23-07-2023 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ehm nee.
Ze schrijven dat je vanaf augustus een fysieke kaart kan aanvragen. EDIT dat is blijkbaar nu "coming months". :O

[ Voor 6% gewijzigd door Bushalte op 23-07-2023 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bushalte schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:50:
[...]

Ehm nee.
Ze schrijven dat je vanaf augustus een fysieke kaart kan aanvragen. EDIT dat is blijkbaar nu "coming months". :O
25 juli komt de vCard en die kan in ApplePay. Fysieke kaart komt inderdaad later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
Tomba schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:59:
[...]

25 juli komt de vCard en die kan in ApplePay. Fysieke kaart komt inderdaad later.
curve ook lijkt mij.
en ook Google pay toch?

curve kaart gaat naar vrouw en ik doe het via telefoon

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2023 19:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
Ik ben nog niet helemaal kapot van Plutus.

De app werkt niet goed op mijn Poco F3. Balans wordt niet geupdate en het 'card' menu blijft oneindig laden. Op de telefoon van mijn vriendin (Galaxy S22) lijkt de app wel goed te werken, maar om nu een nieuwe telefoon te kopen speciaal voor Plutus...

Verder vroeg ik me af, ik heb de perks ingesteld (Curve & AH). Vervolgens mijn Curve abonnement afgesloten + aankoop gedaan in restaurant, maar ik zie nog geen PLU in mijn account. Klopt dit..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 13:45
@Tibbi3 Kan een dag of wat duren voordat de PLU van de perks of de cashback verwerkt is.
Maar vreemd dan je problemen hebt met de app, op mijn F3 werkt de app prima. De bug dat het saldo niet update, en je daarvoor de app moet sluiten en opnieuw openen wordt aan gewerkt heb ik begrepen.

Keertje de app data / app cache weggooien en opnieuw beginnen?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Tibbi3 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:23:
Ik ben nog niet helemaal kapot van Plutus.

De app werkt niet goed op mijn Poco F3. Balans wordt niet geupdate en het 'card' menu blijft oneindig laden. Op de telefoon van mijn vriendin (Galaxy S22) lijkt de app wel goed te werken, maar om nu een nieuwe telefoon te kopen speciaal voor Plutus...

Verder vroeg ik me af, ik heb de perks ingesteld (Curve & AH). Vervolgens mijn Curve abonnement afgesloten + aankoop gedaan in restaurant, maar ik zie nog geen PLU in mijn account. Klopt dit..?
Hou je er rekening mee dat de PLU pas beschikbaar is na 45 dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:09:
[...]

curve ook lijkt mij.
en ook Google pay toch?

Ja en Ja

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Kol Nedra schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:09:
[...]

curve ook lijkt mij.
en ook Google pay toch?

Sinds de vrouw de Curve kaart heeft, kan ik de top-ups en GBIT niet meer bijhouden... ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
BoulaMouzer schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:47:
[...]

Sinds de vrouw de Curve kaart heeft, kan ik de top-ups en GBIT niet meer bijhouden... ;) :+
gbit bijhouden doe ik ook niet, alleen wel bij zeer grote bedragen.
de cashback komt er uiteindelijk altijd wel.

maar idd, elke dag €5000 top-uppen en ik hou het ook niet bij :+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-09 19:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2X5Pki0jc_s-h4HRBFZYslNBC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kP3WmkfsbgG4PVGWVcK3q5hj.jpg?f=fotoalbum_large

Hier nu ook een virtuele card ontvangen. Had me op 17 juni aangemeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36
Virtuele kaart ontvangen en binance kaart vervangen in Curve.
Aanvraag op 25-06 gedaan trouwens.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
moet je de virtuele kaart aanvragen? gaat niet automatisch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:50
Hoi, ik heb vanmiddag ook mijn virtuele kaart ontvangen en kon dus mijn account verder activeren.
Nogmaals een topup gedaan en deze was instant.
Ook ben ik overgestapt van Binance naar Plutus. Gekoppeld aan Curve en eerste GBITs gedaan, wat vlekkeloos ging.
Plutus Everyday via Curve betalen via Plutus :-)

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36
Kol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:32:
Nee, je krijgt 'alvast' je virtuele kaart zodat je online kan beginnen met gebruiken als je de kaart hebt aangevraagd.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-09 19:42
Kol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:32:
De aanvraag bestond uit een security question registreren en 2FA aanzetten, dat was alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
O dat is ook nieuw voor mij. 8)7 Even zien waar dat dan weer moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Wat een mooie fout zit er in het systeem. Door de top-up vertraging werd het bedrag niet afgeschreven van het top-up account. Drie keer opnieuw geprobeerd en 3 x het geld ontvangen _/-\o_ 1 x betaald.

Aangezien ik een nieuwe auto ging kopen was het bedrag aardig hoog. Ik heb nu dus 2 dikke auto's als bedrag gratis extra erbij! *O* *O*

Eerlijkheidshalve ben ik niet zo rijk en ging het om een bedrag om het saldo op 0 te krijgen. Twee kratjes bier. Netjes bij de support gemeld. Had ik dat maar eerder geweten :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik zal van de week vanavond morgen maar die virtuele kaart aanvragen dan, wel raar dat het niet automatisch gaat omdat 15 augustus de andere gaat stoppen

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 24-07-2023 21:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 24 juli 2023 @ 21:35:
ik zal van de week vanavond morgen maar die virtuele kaart aanvragen dan, wel raar dat het niet automatisch gaat omdat 15 augustus de andere gaat stoppen
Als je al de oude kaart had zou alles wel automatisch moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op maandag 24 juli 2023 @ 21:39:
[...]

Als je al de oude kaart had zou alles wel automatisch moeten gaan.
wel? dus hoef niks te doen en krijg binnenkort een nieuwe virtuele?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:32

Deurwaarder

*blaf*

Wat ik begrijp krijg je automatisch de virtuele kaart, maar op het moment dat die beschikbaar is moet je hem activeren (en daarbij blijkbaar een 2fa instellen)

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
Hier ook de virtuele kaart binnen. Top up is instant, GBIT gedaan voor alle aankopen van de laatste maand. Lijkt wel dat de app een beetje traag is met het laten zien van de transacties, is dat normaal of tript m'n telefoon? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Dat was al zo, mijn telefoon wordt daar ook niet vrolijk van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Laat de virtuele nieuwe kaart maar komen dan voor bestaande gebruikers. Eindelijk instant top-ups!

Ben benieuwd wanneer bestaande gebruikers hun virtuele kaarten word uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hier nog geen virtuele kaart te zien. Dacht dat-ie vandaag beschikbaar zou zijn voor 'oude' klanten?
Nou misschien later vandaag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hij wordt de komende periode uitgerold naar 'oude' gebruikers in batches. Hoeft dus niet vandaag te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 07:26:
Hij wordt de komende periode uitgerold naar 'oude' gebruikers in batches. Hoeft dus niet vandaag te zijn.
Hier staat anders dat-ie vandaag komt (er staat 'on', niet 'from'):
On July 25th, 2023, you will receive a new Virtual Modulr Card.
Maar Plutus kennende zal het wel weer 'oh, nee, het duurt toch nog drie maanden' zijn :')

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 25-07-2023 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Zo staat het er wel idd, heb even gekeken maar zie nog niets op de website..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:54:
[...]

[...]
Maar Plutus kennende zal het wel weer 'oh, nee, het duurt toch nog drie maanden' zijn :')
Nopheros schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:59:
Zo staat het er wel idd, heb even gekeken maar zie nog niets op de website..
As usual, communicatie is wat "roestig" op z'n zachtst gezegd.
Anyway. Uit de Discord, van een mod:
Starting today existing users will receive their virtual card in batches (with it completing before the 15th of August)
For more info here is an article about it (it mentions on the 25th but this is no longer accurate as it was changed to a batch system)
https://support.plutus.it...s-Card-Partner-Transition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

[...]
In batches. Dat is wat een community admin vandaag op Telegram zei. Misschien meerdere batches allemaal vandaag, dan hebben we allebei gelijk :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Waarom zetten ze dat niet gewoon op hun website?

Niet iedereen gebruikt Telegram en/of Discord :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 07:49
In short:

From Tue (25th July), existing customers who already have a Plutus card will begin getting new virtual cards supplied by Modulr (the new banking partner)

These will be released in batches, so you might not get yours immediately.

The current (Solaris) card will continue to work until 15th August

By 15th August all existing customers will have their new virtual card. On this date the Solaris card will stop working.

New physical cards can be ordered from some point in August.
Vanaf vandaag wordt het in batches uitgerold inderdaad, meer info hier:
https://www.reddit.com/r/.../157g43z/comment/jt4u7kx/

[ Voor 65% gewijzigd door pl0xs op 25-07-2023 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

anandus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:28:

Tis maar goed dat we elkaar hier informeren, rommelig gedoe, je verwacht inderdaad vandaag die kaart, onhandig ook omdat het weer verkeer richting hun support trekt (onnodig).

En de app laadt transacties bij mij (iOS) ook nog steeds niet goed, moet nog steeds app killen en dan ververst ie pas. Wilde vandaag mijn pretbudget op de nieuwe kaart zetten, dat gaat em niet worden gok ik :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
anandus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:28:
[...]

[...]

Ik gebruik beiden maar ga niet continu voor elke dingetje info zitten zoeken als die al beschikbaar is..

Maar goed duidelijk dus, de komende weken. Niet dat ik het nodig heb oid, zie de virtuele kaart vanzelf wel verschijnen. Geen haast.

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 25-07-2023 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:34

NeoflexNL

Forever young

Ik zie idd ook nog niets over een virtuele kaart. Ben wel erg benieuwd en instant topups zou erg lekker zijn..

Krijg je daar een mail over of moet je dat zelf in de gaten houden?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
Wij nieuwe klanten kregen er een mail over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
heb geen haast, tot 15 augustus werkt de huidige.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik houd in Curve in ieder geval wat 'perk-aankopen' aan (Lidl en AH).
Ik ga 1 augustus op vakantie en dan kan ik begin augustus nog wat perks GBIT'ten, zodat ik ook voor augustus perks haal, voor het geval 15 augustus de virtuele kaart er nog niet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Zou wel lekker zijn als de nieuwe (virtuele) kaart er is voordat ik volgende week vrijdag op vakantie ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Ik heb al PLU beschikbaar voor een transactie van 17 juni (rechtstreeks met Plutuskaart betaald die ik had meegegeven aan mijn mama), maar nog pending voor GBIT-transacties van 13/12/11/10 juni (wat ook normaal is, want <45 dagen).

Moet je minder lang wachten op de cashback als het rechtstreeks met de kaart betaald is?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Th1x4nG schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:51:
Ik heb al PLU beschikbaar voor een transactie van 17 juni (rechtstreeks met Plutuskaart betaald die ik had meegegeven aan mijn mama), maar nog pending voor GBIT-transacties van 13/12/11/10 juni (wat ook normaal is, want <45 dagen).

Moet je minder lang wachten op de cashback als het rechtstreeks met de kaart betaald is?
45 dagen is 45 dagen, maar de teller gaat pas lopen op de dag van GBIT, niet op de dag van aankoop met Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
[...]

[...]
Even mezelf quoten, blijkbaar lezen ze mee, ze hebben het aangepast _o-
From July 25th, 2023, you will receive a new Virtual Modulr Card.
Waarschijnlijk werd hun support overspoeld met vragen waar de kaart bleef. :P

En wat heb je nou geleerd, mevrouw Stemband? :+

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 25-07-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
anandus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 11:02:
[...]
45 dagen is 45 dagen, maar de teller gaat pas lopen op de dag van GBIT, niet op de dag van aankoop met Curve.
Daar ben ik in mee hoor. Maar de aankoop rechtstreeks met de Plutuskaart is van 17 juni, dus nog geen 45 dagen, en wel al Plutus van gekregen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 19:03

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Als het om een bedrag boven de drempel voor handmatig toekennen gaat (400 euro dacht ik) dan krijg je de PLU vaak een paar dagen eerder. Zeg 40 dagen in die buurt is mijn ervaring.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
tymiek schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 14:01:
Als het om een bedrag boven de drempel voor handmatig toekennen gaat (400 euro dacht ik) dan krijg je de PLU vaak een paar dagen eerder. Zeg 40 dagen in die buurt is mijn ervaring.
Bedankt. :) Ging om 650 euro in dit geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 07:49
NeoflexNL schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:56:
Ik zie idd ook nog niets over een virtuele kaart. Ben wel erg benieuwd en instant topups zou erg lekker zijn..

Krijg je daar een mail over of moet je dat zelf in de gaten houden?
Once your account is selected to have the virtual card you will receive an email & in-app screen saying your card is ready. That means you can now start using your virtual card and can start working on emptying the old Solaris card.

https://www.reddit.com/r/...ards_security_info_issue/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• echthard
Ik kreeg ook wel een mailtje, maar toen had ik het zelf al een halve dag gezien en ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Hierzo ook nog geen V-Card, we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
mjjveldt schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:53:
@Tibbi3 Kan een dag of wat duren voordat de PLU van de perks of de cashback verwerkt is.
Maar vreemd dan je problemen hebt met de app, op mijn F3 werkt de app prima. De bug dat het saldo niet update, en je daarvoor de app moet sluiten en opnieuw openen wordt aan gewerkt heb ik begrepen.

Keertje de app data / app cache weggooien en opnieuw beginnen?
Het opnieuw installeren van de app hielp inderdaad. :D
Pagina: 1 ... 44 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.