Ik ging er al van uit dat het nog even ging duren.Deurwaarder schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:53:
De Plutus DEX gaat voortaan PlutusSwap heten!
Ohja, en komt niet op 1 juli maar 3 tot 6 maanden later..
https://medium.com/plutus...x-paused-eea-99f8d2747723
En niemand was verrast...Deurwaarder schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:53:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Heb gelijk een withdrawal gedaan met Rabby, wilde eigenlijk wachten op de DEX maarja was te verwachten ditDeurwaarder schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:53:
6 maanden is stuk langer, maar ik blijf gewoon dca doen als in €5 per maand voor €20 in PLU-waarde +3% op alle uitgaven is dikke primaDeurwaarder schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:53:
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 21-06-2023 22:03 ]
Precies.. en die withdraw naar Metamask of Rabby wil ook prima, dus je komt er altijd wel van af. Vermoedelijk zal dit de koers na 1 juli ook wel stabiel houden, dus ik vind t allemaal prima.Kol Nedra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:02:
[...]
6 maanden is stuk langer, maar ik blijf gewoon dca doen als in €5 per maand voor €20 in PLU-waarde +3% op alle uitgaven is dikke prima
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Correct, vorige withdrawal (mei) moest ik 2 bonnetjes aanleveren. Deze keer niet. Na 1.5 dag stond t netjes op Metamask.anandus schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:09:
[...]
Als ze bonnetjes opvragen, want bij de meeste mensen gebeurt dat niet.
Op zich mee eens dat de ontwikkeling niet heel snel hoeft te gaan. Maar er was een functionerende DEX voor PLU en ETH swaps. Waarom moet die een halfjaar down, om iets te upgradenalki schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:31:
Snap t wel het team is klein eerst die Kaartswap in goede banen leiden dan aan een Dex denken
Precies dit.knakworst schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:37:
[...]
Op zich mee eens dat de ontwikkeling niet heel snel hoeft te gaan. Maar er was een functionerende DEX voor PLU en ETH swaps. Waarom moet die een halfjaar down, om iets te upgraden
Snap sowieso niet waarom niet de oude dex online gelaten kon worden en zodra alles af is met de nieuwe ze over konden op de nieuwe.
Krijg toch steeds meer scam achtig gevoel bij Plutus zo, met hun uitstel constant.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het zou helpen als ze duidelijk zouden maken wat er geupgraded wordt en waarom het zo lang duurt. Ze zijn er heel vaag over, behalve dat het 'beter' wordt.knakworst schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:37:
[...]
Op zich mee eens dat de ontwikkeling niet heel snel hoeft te gaan. Maar er was een functionerende DEX voor PLU en ETH swaps. Waarom moet die een halfjaar down, om iets te upgraden
Voor de buitenstaander lijkt het erop alsof ze het 9 maanden dichtgooien voor niets en het is dan ook begrijpelijk dat mensen daar argwanend over zijn en denken dat ze het alleen maar doen om de PLU-waarde kunstmatig hoog te houden ofzo.
Amateurisme, geen scam. Je krijgt gewoon een kaart, alle cash wordt goed verwerkt, en alles werkt gewoon. Uiteindelijk klapt het als een Ponzi, maar dat is gewoon het business model.Vis schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:59:
[...]
Precies dit.
Snap sowieso niet waarom niet de oude dex online gelaten kon worden en zodra alles af is met de nieuwe ze over konden op de nieuwe.
Krijg toch steeds meer scam achtig gevoel bij Plutus zo, met hun uitstel constant.
Aan de andere kant, door de abonnementsgelden, de organisatie klein te houden, is er geen aditionele verkoopdruk van PLU. Dat houdt de Ponzi wel weer langer in stand

Scam, echt? Omdat 1 onderdeel niet openlijk gecommuniceerd niet werkt?Vis schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:59:
[...]
Precies dit.
Alles werkt als de brandweer verder dus nee dit is geen scam.
Plutus is geen Ponziknakworst schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:39:
[...]
Amateurisme, geen scam. Je krijgt gewoon een kaart, alle cash wordt goed verwerkt, en alles werkt gewoon. Uiteindelijk klapt het als een Ponzi, maar dat is gewoon het business model.
Aan de andere kant, door de abonnementsgelden, de organisatie klein te houden, is er geen aditionele verkoopdruk van PLU. Dat houdt de Ponzi wel weer langer in stand
A Ponzi scheme (/ˈpɒnzi/, Italian: [ˈpontsi]) is a form of fraud that lures investors and pays profits to earlier investors with funds from more recent investors
Het is geen fraude maar heeft wel alle kenmerken verder van een Ponzi. Want net als met CRO, heeft die coin alleen waarde door de nieuwe 'stakers'. Zodra die 20 miljoen bijna zijn uitgegeven, stort het kaartenhuis in elkaar.
Nee, de definitie van een Ponzi is letterlijk dat de fondsen van nieuwe investeerders gebruikt worden om bestaande investeerders uit te betalen en dat is niet zo. Je wordt namelijk uitbetaald in Pluton. CRO is dus ook geen ponzi FTMknakworst schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:04:
[...]
Het is geen fraude maar heeft wel alle kenmerken verder van een Ponzi. Want net als met CRO, heeft die coin alleen waarde door de nieuwe 'stakers'. Zodra die 20 miljoen bijna zijn uitgegeven, stort het kaartenhuis in elkaar.
100% Ponzi inderdaad niet. Toch zie ik zware overeenkomsten. Als jij besluit Hero te worden en @lubbertkramer dumpt 250 PLU van zijn verbouwing ben jij die nieuwe investeerder om een bestaande investeerder uit te kunnen betalen. Ja er zit een ruilmiddel tussen maar komt op hetzelfde neer.Tomba schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:07:
[...]
Nee, de definitie van een Ponzi is letterlijk dat de fondsen van nieuwe investeerders gebruikt worden om bestaande investeerders uit te betalen en dat is niet zo. Je wordt namelijk uitbetaald in Pluton. CRO is dus ook geen ponzi FTM
CRO zelfde: de laatste instappers zijn de bagholders die de monetaire waarde van de cashback van de early birds betaald hebben. Nu de rewards lager zijn is de boel niet meer interessant en gaat de token rekt.
Komt wel de prijsstabiliteit ten goedeVis schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:59:
[...]
Precies dit.
tis 100% geen ponzi, want er is totaal geen sprake van scam of oplichterij ten nadele van nieuwe instappers en het investeren is niet verplicht. Zelfs zonder enige investering kan je al voor €17.50 aan PLU scoren per maand.knakworst schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:13:
[...]
100% Ponzi inderdaad niet. Toch zie ik zware overeenkomsten. Als jij besluit Hero te worden en @lubbertkramer dumpt 250 PLU van zijn verbouwing ben jij die nieuwe investeerder om een bestaande investeerder uit te kunnen betalen. Ja er zit een ruilmiddel tussen maar komt op hetzelfde neer.
CRO zelfde: de laatste instappers zijn de bagholders die de monetaire waarde van de cashback van de early birds betaald hebben. Nu de rewards lager zijn is de boel niet meer interessant en gaat de token rekt.
Maar het klopt verder wel wat je zegt
Zolang Pluton utility genoeg blijft houden (dus dat het zinvol is om Plu te kopen) blijft de markt bestaan. Zodra die utility weg valt of afneemt zakt de prijs.
(NB ik hap omdat er in Crypto te pas en te onpas over Ponzi's gepraat wordt terwijl men eigenlijk bedoelt 'potentieel risicovolle investering') Volgens jouw definitie is BTC ook een ponzi
BTC is ook een smerige vieze Ponzi. Maar zolang ik leef ben ik 'early' dus dat zit wel goedTomba schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:20:
[...]
tis 100% geen ponzi, want er is totaal geen sprake van scam of oplichterij ten nadele van nieuwe instappers en het investeren is niet verplicht. Zelfs zonder enige investering kan je al voor €17.50 aan PLU scoren per maand.
Maar het klopt verder wel wat je zegtDe waarde wordt bepaald door de markt/de utility en zodra die afneemt (zoals bij CDC door de aanpassingen in utility) gaat de waarde snel omlaag. Das gewoon vrije marktwerking en geen Ponzi of pyramidespel.
Zolang Pluton utility genoeg blijft houden (dus dat het zinvol is om Plu te kopen) blijft de markt bestaan. Zodra die utility weg valt of afneemt zakt de prijs.
(NB ik hap omdat er in Crypto te pas en te onpas over Ponzi's gepraat wordt terwijl men eigenlijk bedoelt 'potentieel risicovolle investering') Volgens jouw definitie is BTC ook een ponzi
Goedemiddag,
Ik ben nieuw hier en wil graag overstappen van Binance Debit Card naar waarschijnlijk Plutus.
Ik heb namelijk al een Curve card.
Als ik het goed begrijp kan je d.m.v. de perks van Plutus bijvoorbeeld je Netflix abonnement tot €10 per maand terug ontvangen in PLU.
Geldt dit ook voor als je Netflix via Curve betaald met de Plutus kaart geselecteerd in Curve?
Ik ben nieuw hier en wil graag overstappen van Binance Debit Card naar waarschijnlijk Plutus.
Als ik het goed begrijp kan je d.m.v. de perks van Plutus bijvoorbeeld je Netflix abonnement tot €10 per maand terug ontvangen in PLU.
Geldt dit ook voor als je Netflix via Curve betaald met de Plutus kaart geselecteerd in Curve?
BP on the move!!!
Yes, dan werkt dat ook. Curve icm plutus werkt erg lekker!Bas Post schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:53:
Goedemiddag,
Ik heb me nieuw aangemeld en moet wachten tot ik een virtual card krijg. Dit is het enige dat ik zie wanneer ik inlog:
Iemand een idee hoeveelste van juni en of ik dus nog tijd heb om PLU te kopen en te koppelen, voordat de nieuwe staking levels ingaan? Lijkt me een beetje onhandig gekozen zo voor nieuwe gebruikers..Your Card Will Be Ready Soon
We will notify you as soon as your card is ready.
In the meantime, sit tight! The rewards will be worth it, and you have €20 pre-loaded ready to spend.
Virtual Card: End of June
Physical Card: August
Why the wait?
We are currently changing card provider.
En ondertussen hangt mijn storting weer 3 dagen ergens behalve op mijn Plutus account
... Dat is toch het hele punt van dat "stacken"

De 250 PLU, etc die mensen kopen voor Hero level, etc wordt gebruikt om de rest te financieren.
Het is simpel: Magisch gratis internetgeld bestaat niet. Dat wordt ergens mee betaald. Deels zijn dat de subscriptions, maar ook deels door de verkochte PLU voor het stacken.
Het is gewoon zo'n model dat de ponzi héél lang uitgerekt kan worden, dat wel
[ Voor 46% gewijzigd door anandus op 23-06-2023 08:08 ]
Dat het geen ponzi is? Heeft er werkelijk niks mee te maken?anandus schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:06:
[...]
... Dat is toch het hele punt van dat "stacken"
Lees Wikipedia maar eens:
Wikipedia: Ponzifraude
Dat het juist wel een ponzi isTomba schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:08:
[...]
Dat het geen ponzi is? Heeft er werkelijk niks mee te maken?
Lees Wikipedia maar eens:
Wikipedia: Ponzifraude
Het is inderdaad niet een piramidemodel, maar dat maakt het niet minder ponzi.
Knip, dit betreft het Plutus topic.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 23-06-2023 20:16 ]
Ik quote wikipedia even:anandus schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:09:
[...]
Dat het juist wel een ponzi is
Het is inderdaad niet een piramidemodel, maar dat maakt het niet minder ponzi.
[...]
a. staking is optioneelPonzifraude is een methode om mensen op te lichten door een belegging aan te bieden waarbij de uitbetaalde gelden (deels) worden gefinancierd uit de inleg van nieuwe klanten
b. het geld komt niet bij Plutus maar is een transactie tussen de staker en degene die de PLU verkoopt
Resume; Plutus is geen ponzi. Volgens jouw definitie is brood verkopen bij de bakker nog een ponzi
Knip.
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 23-06-2023 20:17 ]
Ik snap het niet, dan is het toch juist wel een ponzi? Of val je over "nieuwe klanten"? Ik zie "nieuwe investeringen" als hetzelfde. Het is geen semantische discussie, lijkt me.Tomba schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:13:
[...]
Ik quote wikipedia even:
[...]
a. staking is optioneel
b. het geld komt niet bij Plutus maar is een transactie tussen de staker en degene die de PLU verkoopt
Wel als dat expres met verlies wordt verkocht en dat verlies wordt aangevuld door het geld dat mensen die "investeren" door 1000 broden te betalen, maar die broden niet af te nemen.Resume; Plutus is geen ponzi. Volgens jouw definitie is brood verkopen bij de bakker nog een ponzi
En dat ze het risico lopen dat als ze de 1000 broden af willen nemen het geen 1000 broden meer waard is, maar 1000 broodkruimeltjes blijkt te zijn.
Ik val nergens over, maar je begrijpt overduidelijk niet wat een ponzi is. Dat heeft weinig met semantiek te maken.anandus schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:17:
[...]
Ik snap het niet, dan is het toch juist wel een ponzi? Of val je over "nieuwe klanten"? Ik zie "nieuwe investeringen" als hetzelfde. Het is geen semantische discussie, lijkt me.
[...]
Enneuh; er is uberhaupt geen discussie, Plutus is geen ponzi namelijk
Dan is het sec nog steeds geen ponzi omdat je hier daadwerkelijk een tastbaar bezit overdraagt (het brood). Je inleg wordt dan ingeruild voor een middel (het brood in dit voorbeeld)anandus schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:17:
[...]
[...]
Wel als dat expres met verlies wordt verkocht en dat verlies wordt aangevuld door het geld dat mensen die "investeren" door 1000 broden te betalen, maar die broden niet af te nemen.
En dat ze het risico lopen dat als ze de 1000 broden af willen nemen het geen 1000 broden meer waard is, maar 1000 broodkruimeltjes blijkt te zijn.
Als je voorbeeld was; je investeert voor 1000 broden en krijgt er 1200 dagen elke dag 1 uitgekeerd en men betaalt die 200 extra broden met het geld van anderen dan is het wel een ponzi, snap je?
- PLU wordt niet met verlies verkocht door Plutus, het kost namelijk helemaal niets voor Plutus, Tis immers een AirMiles analoog
- PLU heeft een waarde op de vrije markt omdat je er iets extra's voor kan krijgen maar deze investering is volstrekt optioneel
- PLU is een middel dat overdraagbaar is. Op ieder moment kan die waarde anders zijn maar als PLU 10$ is krijg je ook echt 1 PLU voor elke 10$ en niet de belofte van 2 PLU over langere tijd
- Plutus zit er zelf helelmaal niet tussen, het is een transactie tussen 2 partijen. Brood analogie; ik koop een brood bij de bakker en verkoop het door aan je.
Nogmaals ben ik het eens dat het geen zuivere Ponzi is.
Maar een belangrijk kenmerk heeft het wel. Bij een Ponzi, zijn de eerste investeerders, spekkoper, en de laatsten hebben het nakijken. Bij Plutus, zijn de eerste 'stakers' spekkoper, en de laatste 'stakers' hebben het nakijken. Als je besluit te staken, zodra er 18 miljoen PLU zijn uitgegeven, is het huillie huillie. En die mensen zullen er echt wel zijn straks.
Maar een belangrijk kenmerk heeft het wel. Bij een Ponzi, zijn de eerste investeerders, spekkoper, en de laatsten hebben het nakijken. Bij Plutus, zijn de eerste 'stakers' spekkoper, en de laatste 'stakers' hebben het nakijken. Als je besluit te staken, zodra er 18 miljoen PLU zijn uitgegeven, is het huillie huillie. En die mensen zullen er echt wel zijn straks.
Net weer even een instant top up, abn naar plutus direct en ook direct naar de kaart kunnen sturen.
Als je echt niet wilt snappen dat 'voordeel hebben van vroeg instappen' niets met ponzi te maken heeft zijn we toch wel klaar denk ikknakworst schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:20:
Nogmaals ben ik het eens dat het geen zuivere Ponzi is.
Dinsdag een aantal PLU opgenomen via de omweg richting Coinbase, aangezien ik daar nog een vaag accountje had lopen. Vannacht is het binnengekomen zonder een vraag over bonnetjes. Scheelt toch weer wat transfer kosten via allerlei deurtjes
Ik heb nergens gezegd dat Plutus een Ponzi is
Dinsdag 10 PLU via de Rabby methode eraf gehaald. Donderdag 3 bonnetjes opgevraagd, waarvan 1 restaurant bon die ik niet meer had. In plaats daarvan de reserveringsmail doorgezet. Goedgekeurd!BBKing schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:55:
Vanochtend als test 10 PLU withdrawal gedaan met de Rabby methode. Ben benieuwd hoe dit gaat werken.
Als het over paar dagen hopelijk op Kucoin staat dan moet ik daar swappen naar USDT en daarna naar EUR om daarna via SEPA naar mijn bankrekening te halen? Klopt de route dan helemaal?
En de kosten van al die kucoin acties / swaps worden gewoon ingehouden op de 10 PLU? Of moet ik zelf ergens bij kucoin nog extra gasfee neerzetten?
Vanochtend overgeboekt naar Kucoin, daar omgezet naar USDT en daarna omgezet naar Euros. En die via Sepa instant overgeboekt naar mijn eigen bankrekening. Verlies is minimaal, minder dan een euro. (plus uiteraard de 3 euro withdrawal kosten bij Plutus).
Heel fijn dat dit zo werkt! Ga binnenkort een grotere pluk PLU overboeken zo. Gratis extra vakantiegeld
Zoals verwachtfinsdefis schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:06:
Zojuist ook nog mijn kaart top-up gedaan met PLU, stond er ook direct op.
Wel echt een 'ding' als dat niet meer kan zo dadelijk. En dan zul je zien dat die 30 juni verlengd wordt vanwege onvoorziene vertraging/omstandigheden. Maar ja, ik heb de taferelen bij CDC ook meegemaakt dus sta nergens meer van te kijken.
Leuk zo lang het duurt.
[ Voor 6% gewijzigd door finsdefis op 23-06-2023 14:56 ]
Zucht, Plutus swap kunnen we wel vergeten binnenkort begrijp ik.
Denk dat ik ook maar die Rabby applicatie ga downloaden, op een 2de pc. Ga geen onbekende software op de pc zetten waarmee ik inlog op exchanges.
Denk dat ik ook maar die Rabby applicatie ga downloaden, op een 2de pc. Ga geen onbekende software op de pc zetten waarmee ik inlog op exchanges.
Na 14 maanden is het nog steeds erg leuk hier. Ik gok dat je doelt op PlutusSwap, idd erg vervelend maar verder geen issue. Kan prima op andere manieren.finsdefis schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 14:52:
[...]
Zoals verwachthet is altijd oversell en underdeliver bij dit soort projecten.
Leuk zo lang het duurt.
[ Voor 47% gewijzigd door Nopheros op 23-06-2023 18:12 ]
Plutus stapte onlangs over naar een Nederlandse modulr IBAN en zal de Nederlandse modulr zal straks ook de exclusieve uitgever van de Plutus kaart worden! Met als verwacht voordeel sneller het saldo tussen de plutus bank rekening en de plutus kaart overhevelen… Maar het nadeel is dat de plutus kaart een fysieke storing injectie krijgtTaro schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:20:
@pdt75 Ik en vele anderen gebruiken de Plutus kaart, als ik jou was zou ik dat topic even doornemen.
straks is er geen kaartsaldo en plutus rekeningsaldo meer. Dat wordt allemaal 1, dus geen kaart topup gedoe meer.Weicool schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:34:
[...]
Plutus stapte onlangs over naar een Nederlandse modulr IBAN en zal de Nederlandse modulr zal straks ook de exclusieve uitgever van de Plutus kaart worden! Met als verwacht voordeel sneller het saldo tussen de plutus bank rekening en de plutus kaart overhevelen… Maar het nadeel is dat de plutus kaart een fysieke storing injectie krijgt
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik heb hem ook ontvangen!
En heb ook maar even een uitbetaalverzoekje via dat Rabby gebeuren. Ik wilde wachten op de Dex, maar nog 3 a 6 maanden vasthouden zie ik niet zitten. Gaat inmiddels over een leuk bedrag dat ik opgebouwd heb. M'n bonnetjes heb ik redelijk op orde. Ik hoop dat het me lukt om alles uiteindelijk naar bitvavo te krijgen, maar volgens mij moet dat lukken met de guides die jullie hier geven!
@anandus Zonder weer de hele discussie op gang te brengen nog even mijn persoonlijke inbreng.
Bij een ponzi leggen nieuwe investeerders geld in bij de organisatie van de ponzi. De organisatie van de ponzi verdeeld dit geld over de al bestaande investeerders om te laten zien dat het systeem daadwerkelijk werkt.
Dat is hier niet het geval. De PLU die je koopt koop je niet van de "organisatie" (van Plutus zelf dus) maar van andere traders.
Het is dus geen ponzi zoals de term oorspronkelijk bedacht is.
Bij een ponzi leggen nieuwe investeerders geld in bij de organisatie van de ponzi. De organisatie van de ponzi verdeeld dit geld over de al bestaande investeerders om te laten zien dat het systeem daadwerkelijk werkt.
Dat is hier niet het geval. De PLU die je koopt koop je niet van de "organisatie" (van Plutus zelf dus) maar van andere traders.
Het is dus geen ponzi zoals de term oorspronkelijk bedacht is.
Dat is redelijk vlot dan! Ik heb afgelopen woensdag via dezelfde methode een uitbetalingsverzoek gedaan. Op donderdag kreeg ik het verzoek 3 bonnetjes aan te leveren en gelukkig kon ik dat binnen één uur. Benieuwd of vandaag of morgen dan de PLU op KuCoin staat.BBKing schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 13:07:
[...]
Dinsdag 10 PLU via de Rabby methode eraf gehaald. Donderdag 3 bonnetjes opgevraagd, waarvan 1 restaurant bon die ik niet meer had. In plaats daarvan de reserveringsmail doorgezet. Goedgekeurd!
Vanochtend overgeboekt naar Kucoin, daar omgezet naar USDT en daarna omgezet naar Euros. En die via Sepa instant overgeboekt naar mijn eigen bankrekening. Verlies is minimaal, minder dan een euro. (plus uiteraard de 3 euro withdrawal kosten bij Plutus).
Heel fijn dat dit zo werkt! Ga binnenkort een grotere pluk PLU overboeken zo. Gratis extra vakantiegeld
Ik lees dat iedereen bonnetjes heeft of anders materiaal om het aan te tonen..
Heb zelf ook inmiddels een uitbetaling laten doen, ben er niet bepaald zeker van. Bonnetjes heb ik niet behalve van online aankopen.
Gelukkig had ik al +/- 60% van m'n gespaarde PLU weggehaald van hun website voordat de "dex" dicht ging.
Heb zelf ook inmiddels een uitbetaling laten doen, ben er niet bepaald zeker van. Bonnetjes heb ik niet behalve van online aankopen.
Gelukkig had ik al +/- 60% van m'n gespaarde PLU weggehaald van hun website voordat de "dex" dicht ging.
[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 26-06-2023 13:24 ]
Zou me daar niet al te druk om maken. Bonnetjes worden over het algemeen alleen gevraagd van de duurdere aankopen van honderden euro's,Nopheros schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:24:
Ik lees dat iedereen bonnetjes heeft of anders materiaal om het aan te tonen..
Vrijdag meer dan 40 PLU withdrawal aangevraagd. Via de Kucoin route. Vanochtend gestort, en geen enkel bonnetje opgevraagd :-)
En de koers van de PLU is op dit moment ook nog eens extra leuk dus extra vakantiegeld komt u maar !
En de koers van de PLU is op dit moment ook nog eens extra leuk dus extra vakantiegeld komt u maar !
PLU is net door de weerstand gebroken die rond de 10 usd ligt. Ik verkoop zelf alles boven de 100 PLU maar die 100 PLU laat ik zeker wel staan tot ergens midden bullrun (als we daar niet al in zitten).
USA release zou eind dit jaar moeten plaatsvinden.
USA release zou eind dit jaar moeten plaatsvinden.
Huh? Het duurt toch 45 dagen voordat de withdrawal naar je wallet wordt verricht nadat je deze hebt aangevraagd?BBKing schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:18:
Vrijdag meer dan 40 PLU withdrawal aangevraagd. Via de Kucoin route. Vanochtend gestort, en geen enkel bonnetje opgevraagd :-)
Het duurt 45 dagen voordat je PLU wordt vrijgegeven die je hebt ontvangen door aankopen. Dit omdat je het product vaak nog 30 dagen kan retourneren.PHPResource schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:01:
[...]
Huh? Het duurt toch 45 dagen voordat de withdrawal naar je wallet wordt verricht nadat je deze hebt aangevraagd?
Het aanvragen van een uitbetaling van PLU die al is vrijgegeven duurt een paar dagen.
AH oké. Ik dacht dat het vrijgeven ervan ook langere tijd duurde. Dan is het nog interessant om te doen voor 1 juli.Nopheros schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:02:
[...]
Het duurt 45 dagen voordat je PLU wordt vrijgegeven die je hebt ontvangen door aankopen. Dit omdat je het product vaak nog 30 dagen kan retourneren.
Het aanvragen van een uitbetaling van PLU die al is vrijgegeven duurt een paar dagen.
Overigens heb ik iets geks, mijn balance is opeens negatief -60 euro. Heb al contact opgenomen met de service. In da FAQ staan een aantal verklaringen, maar die zijn mijns inziens niet van toepassing geweest.
Support zal een overzicht opvragen van de rekening bij de visakaart verstrekker, op die manier krijg je hopelijk duidelijkheid. Ben het zelf niet eerder tegengekomen.PHPResource schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:05:
[...]
AH oké. Ik dacht dat het vrijgeven ervan ook langere tijd duurde. Dan is het nog interessant om te doen voor 1 juli.
Overigens heb ik iets geks, mijn balance is opeens negatief -60 euro. Heb al contact opgenomen met de service. In da FAQ staan een aantal verklaringen, maar die zijn mijns inziens niet van toepassing geweest.
Als het over kleine bedragen gaat is die Rabby/Kucion methode denk ik best de moeite waard.
Ik heb net 5.5 PLU ontvagen in m'n eth wallet (Metamask) maar realiseer me dat ik er nu eigenlijk niets mee kan zonder rond de $10 aan gas fees te betalen (swappen of verzenden naar KuCoin). Heb sowieso geen eth in m'n wallet staan dus dat wordt nog even vissen naar de goedkoopste manier.
Deze vlieger ging voor mij in ieder geval niet op, kan geen eth verplaatsen via het XRP netwerk:
Ik heb net 5.5 PLU ontvagen in m'n eth wallet (Metamask) maar realiseer me dat ik er nu eigenlijk niets mee kan zonder rond de $10 aan gas fees te betalen (swappen of verzenden naar KuCoin). Heb sowieso geen eth in m'n wallet staan dus dat wordt nog even vissen naar de goedkoopste manier.
Deze vlieger ging voor mij in ieder geval niet op, kan geen eth verplaatsen via het XRP netwerk:
Selling PLU via Kucoin:
- Withdraw PLU to Metamask (£3 fee)
- ADDITIONAL STEP IF YOU HAVE NO ETH - Use Nexo to transfer ETH to Metamask to cover gas fee (free but minimum ETH withdrawal amount of 0.01 ETH). - In this example, Norbe sent ETH from Kucoin to Nexo using XRP chain. 0.5 XRP transfer cost (currently $0.23 worth)
- Transfer PLU from MM wallet to Kucoin (Eth Gas )
- Sell PLU on Kucoin (minimal sale fee)
- Sell USDT for GBP or EUR (minimal sale fee) 6) Withdraw GBP/EUR from Kucoin Direct to bank (£1 fee)
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
btw, 1 juli? Ik denk dat je daarmee de nieuwe "exchange" bedoeld van Plutus om je plu te verkopen?PHPResource schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:05:
[...]
AH oké. Ik dacht dat het vrijgeven ervan ook langere tijd duurde. Dan is het nog interessant om te doen voor 1 juli.
Die is uitgesteld tot eind dit jaar.

1 juli is de difficulty adjustment. Vandaar de FOMO in de koers. Daarna de dump (waarschijnlijk...).Nopheros schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:45:
[...]
btw, 1 juli? Ik denk dat je daarmee de nieuwe "exchange" bedoeld van Plutus om je plu te verkopen?
Die is uitgesteld tot eind dit jaar.
https://www.reddit.com/r/...ment_levels_from_jul_1st/
Vandaag stond de PLU op KuCoin. Vervolgens verkocht voor USDT vervolgens naar EUR. Instant SEPA en 'regular SEPA' waren beide 1 EUR, dus voor instant gekozen. Instant was ook daadwerkelijk instant.Steefmeister schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:38:
[...]
Dat is redelijk vlot dan! Ik heb afgelopen woensdag via dezelfde methode een uitbetalingsverzoek gedaan. Op donderdag kreeg ik het verzoek 3 bonnetjes aan te leveren en gelukkig kon ik dat binnen één uur. Benieuwd of vandaag of morgen dan de PLU op KuCoin staat.
Ahzo. Hou ik geen rekening mee, verwacht geen grote dump en meeste plu is toch voor de hodl. Zoals ik hierboven al aangaf is PLU door een weerstand gebroken. Verwacht niet dat we de 7 - 8 dollar weer gaan zien als Bitcoin idd al begonnen is aan een nieuwe bullrun.knakworst schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:53:
[...]
1 juli is de difficulty adjustment. Vandaar de FOMO in de koers. Daarna de dump (waarschijnlijk...).
https://www.reddit.com/r/...ment_levels_from_jul_1st/
/f/image/nDpXQMYAoJkjPoR9tKkzpUYV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Nopheros op 27-06-2023 13:07 ]
Denk dat je wel even een dip krijgt vanwege het weer vrijgeven van Card Topups met Plu.Nopheros schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:06:
[...]
Ahzo. Hou ik geen rekening mee, verwacht geen grote dump en meeste plu is toch voor de hodl. Zoals ik hierboven al aangaf is PLU door een weerstand gebroken. Verwacht niet dat we de 7 - 8 dollar weer gaan zien als Bitcoin idd al begonnen is aan een nieuwe bullrun.
[Afbeelding]
Iedereen die sinds maart daarvoor gespaard heeft, kan dat weer gaan doen.
Mja dat is pas weer eind dit jaar.DvE schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:11:
[...]
Denk dat je wel even een dip krijgt vanwege het weer vrijgeven van Card Topups met Plu.
Iedereen die sinds maart daarvoor gespaard heeft, kan dat weer gaan doen.
Ik ben 1 van die personen die daar op wachtte, totdat ik te horen kreeg dat dit pas weer in Q4 kan. Denk niet dat er heel veel mensen daar een half jaar op gaan wachten tbh.
Volgens mij gaat die tekst over de Plutusswap / DEX en niet over Card topups.
Misschien heb ik het mis.
https://medium.com/plutus...x-paused-eea-99f8d2747723PlutusSwap will be reintroduced in Q4 for EEA customers, which is a revised timeline from the previously forecasted Q3 re-launch.
Between 1 March 2023 and 30th June 2023, the PlutusDEX will be paused and the following two features will become unavailable:
DEX Swaps between crypto/fiat
Card top-ups with crypto
[ Voor 31% gewijzigd door DvE op 27-06-2023 13:19 ]
De 'dump' zal geleidelijk zijn. Misschien stijgen we door naar de 12 dollar, maar daarna verwacht iknin 2-3 weken gewoon weer 8 dollar. Tenzij er een ander konijn uit de hoed komt.
misschien wel een nieuwe ATH, alles is mogelijk!
als je op monthly kijkt vind ik PLU toch wel een mooi muntje
Card topups met PLU gaat via dex. Dat is uitgesteld.DvE schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:18:
Volgens mij gaat die tekst over de Plutusswap / DEX en niet over Card topups.
[...]
Hoe komen ze anders aan de Q3 re-launch voorheen? Dat ging toch over de Dex en niet de Crypto to Card?
De card provider switch met instant EUR topups is gaande, en medio augustus voltooid.
Machtig mooi. Tot 1 juli. Daarna huillie huillie. Let maar op.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:20:
misschien wel een nieuwe ATH, alles is mogelijk!
Mooi spul dat Fintech. Tijdje geleden topup vanaf Rabo naar mijn Plutus account gedaan (bijna instant). Moet je blijkbaar ook nog een topup doen van je account naar de Plutus kaart zelf...
Gisteren rond 10.50 een transactie uitgevoerd maar die is nog niet bijgeschreven op de kaart (kan tot 48 uur duren volgens de app).
Nu even een serieuze vraag, de kaart ga ik uiteraard gebruiken i.c.m. Curve voor zoveel mogelijk uitgaven.
Om de meeste cashback te vergaren is het handig dat ook de uitgaves van de vrouw des huizes via Plutus verlopen.
Hoe houden jullie dit allemaal bij, elke maand ff een overzichtje maken in Excel wie voor welke kosten moet opdraaien? Of heeft jullie partner een eigen Curve + Plutus account? In principe kan dit laatste ook wel uit qua kosten gezien de perks die ik goed kan gebruiken.
Gisteren rond 10.50 een transactie uitgevoerd maar die is nog niet bijgeschreven op de kaart (kan tot 48 uur duren volgens de app).
Nu even een serieuze vraag, de kaart ga ik uiteraard gebruiken i.c.m. Curve voor zoveel mogelijk uitgaven.
Om de meeste cashback te vergaren is het handig dat ook de uitgaves van de vrouw des huizes via Plutus verlopen.
Hoe houden jullie dit allemaal bij, elke maand ff een overzichtje maken in Excel wie voor welke kosten moet opdraaien? Of heeft jullie partner een eigen Curve + Plutus account? In principe kan dit laatste ook wel uit qua kosten gezien de perks die ik goed kan gebruiken.
[ Voor 43% gewijzigd door paul-s83 op 27-06-2023 13:50 ]
ik hou niks bij, is niet te doen als je een vrouw hebt.
doen jullie dan bijhouden wie wat/hoeveel uitgeeft?
ik weet dat mijn vrouw veel meer uitgeeft als ik, daar moet je het maar bij neerleggen
doen jullie dan bijhouden wie wat/hoeveel uitgeeft?
ik weet dat mijn vrouw veel meer uitgeeft als ik, daar moet je het maar bij neerleggen
Alle noodzakelijke uitgaves zoals huis, boodschappen, verzekeringen etc gaan uiteraard vanuit hetzelfde potje.
Maar daarnaast hebben wij natuurlijk ook gewoon onze eigen rekeningen waar ieder zijn persoonlijke uitgaves zoals sport, kleding, gadgets en andere privé uitgaves van doet. Dus deze moeten op de 1 of andere manier wel dusdanig verdeelt worden. (dat de bijbehorende cashback dan vervolgens op dezelfde hoop komt is geen probleem).
Maar daarnaast hebben wij natuurlijk ook gewoon onze eigen rekeningen waar ieder zijn persoonlijke uitgaves zoals sport, kleding, gadgets en andere privé uitgaves van doet. Dus deze moeten op de 1 of andere manier wel dusdanig verdeelt worden. (dat de bijbehorende cashback dan vervolgens op dezelfde hoop komt is geen probleem).
Als Bitcoin verder stijg vanaf dit punt dan zie ik 12 dollar eerder gebeurenknakworst schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:21:
[...]
Machtig mooi. Tot 1 juli. Daarna huillie huillie. Let maar op.
We zullen zien. Misschien vòòr 1 juli al 12 bereikt. Daarna zie ik zonder konijn geen stijging.Nopheros schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:37:
[...]
Als Bitcoin verder stijg vanaf dit punt dan zie ik 12 dollar eerder gebeuren
:strip_exif()/f/image/gTeYRpG96IieWqTt8IkfcbEq.jpg?f=fotoalbum_large)
De meeste altcoins swingen mee met btc, maar plu absoluut nietNopheros schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:37:
[...]
Als Bitcoin verder stijg vanaf dit punt dan zie ik 12 dollar eerder gebeuren
500 PLU verkocht voor 11.55 p/s. Inclusief de oogst van 280 PLU ben ik uit de kosten en hebben mijn partner en ik beide een 'gratis' 250 PLU kaart. Iederre maand dus 80 euro aan perks en 120 euro cashback voor 10 euro everyday zolang de Ponzi PLU voortduurt.
nice @knakworst ! ik zou die hoeveelheid niet gedurft te hebben maar je hebt een zeer goede investering nu te pakken, Congrats!
ik leg zelf elke maand €5 maar in waarbij je dus €20 in PLU krijgt +3% van alle uitgaven. sta dan dus ook wel in winst.
verlies draaien lukt niet via deze manier.
250 PLU zomaar kopen en dan dit te staken durf ik niet.
ik leg zelf elke maand €5 maar in waarbij je dus €20 in PLU krijgt +3% van alle uitgaven. sta dan dus ook wel in winst.
verlies draaien lukt niet via deze manier.
250 PLU zomaar kopen en dan dit te staken durf ik niet.
@knakworst lekker gewerkt pik!
Wat ik mij afvroeg, is het een idee om in de topic start wellicht een lijstje op te nemen met tips & tricks/workarounds hoe je zoveel mogelijk transactie via Plutus kan laten verlopen?
Via Curve kan je natuurlijk wel veel aankopen afvangen door deze eerst via je normale Credit Card te laten lopen en dan via GBIT naar Plutus om te zetten. Veel webshops en winkels ondersteunen deze kaart gewoon.
Maar er zijn nog veel meer zaken die je wellicht via Plutus wil laten verlopen, wat op het eerste gezicht niet mogelijk lijkt:
- Energie rekening
- Belastingen (wegenbelasting, Gemeentelijke heffingen etc.)
- Verzekeringen (ziektekosten, reis/annulerings, auto, inboedel etc.)
- Sportabbonementen
- Zorgkosten (tandarts, fysio)
- ....
Er zijn natuurlijk ook nog talloze winkels die alleen een traditionele pinpas accepteren. Maar dit probleem lost zichzelf op doordat Maestro/V Pay vanaf 1 juli wordt uigefaseerd, en deze terminals in de nabije toekomst dan ook de Visa Debit kaarten zullen gaan accepteren.
Wat ik mij afvroeg, is het een idee om in de topic start wellicht een lijstje op te nemen met tips & tricks/workarounds hoe je zoveel mogelijk transactie via Plutus kan laten verlopen?
Via Curve kan je natuurlijk wel veel aankopen afvangen door deze eerst via je normale Credit Card te laten lopen en dan via GBIT naar Plutus om te zetten. Veel webshops en winkels ondersteunen deze kaart gewoon.
Maar er zijn nog veel meer zaken die je wellicht via Plutus wil laten verlopen, wat op het eerste gezicht niet mogelijk lijkt:
- Energie rekening
- Sportabbonementen
- ....
Er zijn natuurlijk ook nog talloze winkels die alleen een traditionele pinpas accepteren. Maar dit probleem lost zichzelf op doordat Maestro/V Pay vanaf 1 juli wordt uigefaseerd, en deze terminals in de nabije toekomst dan ook de Visa Debit kaarten zullen gaan accepteren.
@paul-s83 wat je kan proberen bij grote belasting betalingen dit te doen om fysiek naar de gemeente te gaan en daar via pin transactie te betalen. dus heb je automatische incasso van dit soort dingen, annuleer het zodat je via post of mail je betalingen binnen krijgt.
helaas lukte het dit jaar bij mij nog niet om te doen omdat daar nog een ouderwetse Meastro geval stond en alleen dat ondersteunde....
helaas lukte het dit jaar bij mij nog niet om te doen omdat daar nog een ouderwetse Meastro geval stond en alleen dat ondersteunde....
Die truc van onze eigen Roellie had ik idd al een keertje gelezen. Net als dat je je verzekering soms ook kan voldoen op kantoor van de verzekeringsmaatschappij of een lokale agent.
Denk ook aan bv grote aankopen of verbouwingen dan gaat het echt hard.paul-s83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:32:toon volledige bericht
@knakworst lekker gewerkt pik!
- Energie rekening
- Sportabbonementen
- ....
Ik schiet nu ook vaak vakanties voor als we met een groep op vakantie gaan. Dan gaat het ook lekker hard.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Snap ik, maar nogmaals niet elk bedrijf accepteert een Credit Card. Dat voorschieten is wel een goeie! Vanaf nu alle etentjes met vrienden aftikken en de tikkies rondsturen.
af en toe aan de kassa bij de supermarkt; mag ik extra bijpinnen? ook handigpaul-s83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:09:
Snap ik, maar nogmaals niet elk bedrijf accepteert een Credit Card. Dat voorschieten is wel een goeie! Vanaf nu alle etentjes met vrienden aftikken en de tikkies rondsturen.
ik trek nooit cash uitmde muur meer bij die Giromaat, af en toe dus bij de supermarkt
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 27-06-2023 21:14 ]
Voor veel aannemers is het wel mogelijk ik heb het gewoon een paar keer gevraagd.paul-s83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:09:
Sommige wilde het wel proberen en als het lukte was het mooi meegenomen.
Grootste waren de kunstof kozijnen voor het hele huis dat tikte wel aan. moest ook even de kaart upgraden voor 1 maand omdat ik tegen de limit aan liep
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Ik heb eergisteren een withdrawel van PLU gedaan via Plutus, ik zie dat ik withdrawel fee heb betaald, maar er gebeurt niets. Ook geen bevestiging in het portaal ergens lijkt het, buiten dat er een fee betaald is. Is dit normaal?
Klopt, je ziet nergens dat er iets bezig is.cooLopke schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:58:
Ik heb eergisteren een withdrawel van PLU gedaan via Plutus, ik zie dat ik withdrawel fee heb betaald, maar er gebeurt niets. Ook geen bevestiging in het portaal ergens lijkt het, buiten dat er een fee betaald is. Is dit normaal?
paul-s83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:09:
Vergeet alleen niet dat ze bij het withdrawen van PLU om bonnetjes kunnen vragen. Zo vroeg men om een bonnetje van een restaurantbezoek bij mij. En er zijn ook al verhalen (op reddit m.n.) van mensen waarbij de cashback is afgekeurd omdat er voor meerdere mensen reizen betaald werden bijvoorbeeld.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:13:
[...]
af en toe aan de kassa bij de supermarkt; mag ik extra bijpinnen? ook handig
ik trek nooit cash uitmde muur meer bij die Giromaat, af en toe dus bij de supermarkt
Vorige week een PLU withdrawal gedaan. Er zaten meerdere grote aankopen bij zoals een TV en 2 vakanties. Had wel verwacht dat ze bonnetjes zouden vragen maar een paar dagen later stond het al op KuCoin
cooLopke schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:58:
Staat gewoon op de website dat de withdrawal bezig is? Pluton/transacties.
ik ben niet van plan om PLU te withrawen, doe ik straks via hun eigen DEX en zo dit te transferen naar EUR.finsdefis schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:17:
[...]
[...]
Vergeet alleen niet dat ze bij het withdrawen van PLU om bonnetjes kunnen vragen. Zo vroeg men om een bonnetje van een restaurantbezoek bij mij. En er zijn ook al verhalen (op reddit m.n.) van mensen waarbij de cashback is afgekeurd omdat er voor meerdere mensen reizen betaald werden bijvoorbeeld.
dan hou ik euro's over op de bankrekening en die gaat dan extra naar Kraken
Dat doe ik idd ook wel met een deel van mijn PLU. Maar ik ben zelf ook om bonnetjes gevraagd zonder te withdrawen (ging wel om een aanzienlijk bedrag, maar dat terzijde). Wie weet kunnen ze daar ook om vragen straks als je elke dag de max op je kaart zet.Kol Nedra schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:41:
[...]
ik ben niet van plan om PLU te withrawen, doe ik straks via hun eigen DEX en zo dit te transferen naar EUR.
dan hou ik euro's over op de bankrekening en die gaat dan extra naar Kraken
gaat dat via mail ofzo dan? ik heb nog nooit iets gehoord of ik ook iets moest laten zien.finsdefis schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:49:
[...]
Dat doe ik idd ook wel met een deel van mijn PLU. Maar ik ben zelf ook om bonnetjes gevraagd zonder te withdrawen (ging wel om een aanzienlijk bedrag, maar dat terzijde). Wie weet kunnen ze daar ook om vragen straks als je elke dag de max op je kaart zet.
Ja, je krijgt een mailtje via hun ticketsysteem en je kunt zowel via de mail als via dat ticketsysteem reageren.Kol Nedra schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:51:
[...]
gaat dat via mail ofzo dan? ik heb nog nooit iets gehoord of ik ook iets moest laten zien.
https://support.plutus.it/
Top, nu inderdaad gevonden. Staat op pending. Thanks!Nopheros schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:38:
[...]
[...]
Staat gewoon op de website dat de withdrawal bezig is? Pluton/transacties.
Dat is mij serieus nog nooit gelukt met de Plutus kaart. De transactie wordt altijd geweigerd wanneer ik extra laat bijpinnen.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:13:
[...]
En dáárom vraagt Plutus dus om bonnetjesKol Nedra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:13:
[...]
Ik geraak niet op die support site met mijn plutus login ...finsdefis schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:13:
[...]
Ja, je krijgt een mailtje via hun ticketsysteem en je kunt zowel via de mail als via dat ticketsysteem reageren.
https://support.plutus.it/
Nee dat is ook een andere site met een losse login. Beter reply Je gewoon op de email.devastator83 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:52:
[...]
Ik geraak niet op die support site met mijn plutus login ...
Hoe is jullie ervaring met card topups? Eergisteren diverse topups gedaan maar na bijna 48h zijn deze nog steeds niet opgeboekt.
Is dit eerder regel dan uitzondering?
Ps, ik weet dat dit straks met hun nieuwe banking partner is opgelost maar daar heb ik nu niks aan 😉
Is dit eerder regel dan uitzondering?
Ps, ik weet dat dit straks met hun nieuwe banking partner is opgelost maar daar heb ik nu niks aan 😉
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.