Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 38 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:19

Deurwaarder

*blaf*

Let op dat als je na 1 juni onder 250 PLU valt, je daarna 275 PLU moet halen voor hetzelfde level

Edit:
Goed, mooi begin :'D

Ik heb me vandaag ingeschreven, maar de KYC is mislukt.
Unfortunately, our authentication engine encountered the following issue(s) with your user identification:
-Please contact support for assistance.

[ Voor 57% gewijzigd door Deurwaarder op 21-05-2023 14:35 ]

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:22
Noid74 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 10:21:
Ik doe mijn boodschappen altijd bij Picnic. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen betalen via de Plutus card?
Voorlopig nog niet. Misschien (allemaal) Picnic vragen om ook MC / Visa Debit te gaan accepteren. Net als AH en Lidl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:58
Deurwaarder schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:36:
Let op dat als je na 1 juni onder 250 PLU valt, je daarna 275 PLU moet halen voor hetzelfde level

Edit:
Goed, mooi begin :'D

Ik heb me vandaag ingeschreven, maar de KYC is mislukt.

[...]
Had ik ook, bij mij was het vrij snel opgelost. Net nadat ik de mail naar de support had gestuurd kon ik er gewoon bij.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ja, ondanks dat support aangaf dat het 3 tot 7 dagen kon duren wegens drukte was er vanavond al reactie.
Ze hadden het proces herstart, ik kon KYC opnieuw doen.
Helaas opnieuw mislukt, met weer als reden 'contact support'.

Weinig aanknopingspunten dus over wat er mis gaat, maar in ieder geval is de support tot zo ver snel.
Ik wacht nog even rustig af :)

Edit:
En een half uur later op zondagavond heeft support de KYC info goedgekeurd. *O*
Tot zo ver ben ik onder de indruk van de support-afdeling.

[ Voor 17% gewijzigd door Deurwaarder op 21-05-2023 23:52 ]

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:40
Ik doe mijn boodschappen altijd bij Picnic, zover ik weet kan ik dit niet Curve of mijn Plutus card betalen. Deze betaling gaat via Ideal of automatische afschrijving. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen betalen via de Plutus card?
Heb inmiddels in een jaar tijd al twee keer het verzoek neergelegd. Helaas telkens nul op rekest. Wellicht als we met meerderen het verzoek plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Laatst online: 21:28
Wel grappig. De laatste weken steeds een reminder gezet voor top-ups om 9:18. Soms was ik een paar minuten later, maar altijd instant.

Vandaag was ik wat eerder en drukte ik om 9:17 op verzenden. En nu is ie er nog niet door 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:06
Ik doe mijn boodschappen altijd bij Picnic, zover ik weet kan ik dit niet Curve of mijn Plutus card betalen. Deze betaling gaat via Ideal of automatische afschrijving. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen betalen via de Plutus card?
Betalen aan de deur kan dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Nee, bij Picnic betaal je op het moment van bestellen. Via iDeal of automatische incasso.
Als ik mijn kaart ontvangen heb en in gebruik heb zal ik het verzoek ook bij Picnic neerleggen.
We zitten toch al gauw aan 350 euro per maand aan boodschappen daar.

Nou is er ook een nieuwe, grote LIDL in de buurt geopend, dus daar meer boodschappen doen snijdt wellicht aan twee kanten: lagere uitgaven en cashback, dat moet ik maar eens bekijken.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:13

DvE

ORA-00000

Deurwaarder schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:09:
Nee, bij Picnic betaal je op het moment van bestellen. Via iDeal of automatische incasso.
Als ik mijn kaart ontvangen heb en in gebruik heb zal ik het verzoek ook bij Picnic neerleggen.
We zitten toch al gauw aan 350 euro per maand aan boodschappen daar.

Nou is er ook een nieuwe, grote LIDL in de buurt geopend, dus daar meer boodschappen doen snijdt wellicht aan twee kanten: lagere uitgaven en cashback, dat moet ik maar eens bekijken.
Heb ze al eens eerder gevraagd (half jaar geleden of zo). Stond niet op de roadmap.
En dit is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing voor ze, dus geen incentive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 14:27

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

CHRlS schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:39:
Wel grappig. De laatste weken steeds een reminder gezet voor top-ups om 9:18. Soms was ik een paar minuten later, maar altijd instant.

Vandaag was ik wat eerder en drukte ik om 9:17 op verzenden. En nu is ie er nog niet door 🙈
9.19 was bij mij ook niet instant vandaag ;(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Heb sinds dit weekend problemen met de Plutus app op Android. Heb m al opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Eerst emailadres en wachtwoord invoeren, dat gaat goed. Dan de 2FA code en zegt ie "Wrong username/password". Maar met exact die username+password+ dezelfde 2FA code kan ik dan wel op de website inloggen.

Iemand hier ervaring mee en wellicht een oplossing? Op de supportpaginas van Plutus zelf is niks terug te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
BBKing schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:30:
Heb sinds dit weekend problemen met de Plutus app op Android. Heb m al opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Eerst emailadres en wachtwoord invoeren, dat gaat goed. Dan de 2FA code en zegt ie "Wrong username/password". Maar met exact die username+password+ dezelfde 2FA code kan ik dan wel op de website inloggen.

Iemand hier ervaring mee en wellicht een oplossing? Op de supportpaginas van Plutus zelf is niks terug te vinden
Heb je toevallig een + gebruikt in je email? Dus email+plutus@gmail.com?
Dat kan het probleem zijn, je kunt proberen dan zonder de "+plutus" met je wachtwoord in te loggen in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Rutger schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:40:
[...]

Heb je toevallig een + gebruikt in je email? Dus email+plutus@gmail.com?
Dat kan het probleem zijn, je kunt proberen dan zonder de "+plutus" met je wachtwoord in te loggen in de app.
Dank voor de tip, maar dat is niet het geval. Andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:37
BBKing schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:12:
[...]

Dank voor de tip, maar dat is niet het geval. Andere ideeen?
Ik heb met Curve weleens vreemde issues gehad en de oorzaak was mijn Adguard home (of pihole) reclame/tracker filter in het netwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:01
BBKing schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:30:

Misschien een verkeerd wachtwoord in je pasword-manager? Ik weet niet hoe dat werkt bij Android, maar ik heb dat een keer gehad.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:02
19 mei via Revolut geld op de account gezet. Ging instant. Meteen dat geld overgezet naar de kaart. Staat beiden op 0 euro nu 🙄 duurt dit altijd zo lang?

Andere vraag. Mijn Netflix (perk) wordt betaald via PayPal, die gekoppeld is aan Curve, die op zijn beurt gekoppeld is aan Plutus en mijn CC. Ik heb nu mijn Netflix afschrijving van CC naar Plutus gedaan via gbit. Ik kan deze ook zien in de Plutus app, maar nergens een referentie naar Netflix. Zie je dat instant of de perk getriggerd wordt of moet je hier ook op wachten?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
CK3v1N schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:19:
19 mei via Revolut geld op de account gezet. Ging instant. Meteen dat geld overgezet naar de kaart. Staat beiden op 0 euro nu 🙄 duurt dit altijd zo lang?

Andere vraag. Mijn Netflix (perk) wordt betaald via PayPal, die gekoppeld is aan Curve, die op zijn beurt gekoppeld is aan Plutus en mijn CC. Ik heb nu mijn Netflix afschrijving van CC naar Plutus gedaan via gbit. Ik kan deze ook zien in de Plutus app, maar nergens een referentie naar Netflix. Zie je dat instant of de perk getriggerd wordt of moet je hier ook op wachten?
Het ligt eraan hoe laat je het op je kaart zet. Stel je doet het 's avonds, dan kan het meer dan 24 uur duren. 09:26 was bij mij tot nu altijd instant.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CK3v1N
Dus bijna 3 dagen is niet normaal ..

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
CK3v1N schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:29:
Bij mij duurde het een keer bijna 48 uur (om 19:43 gedaan), paar keer om 09:26 waren tot nu allemaal instant. Wanneer je het op je kaart wil zetten staat er dat het tot 48 uur of langer kan duren, zie de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E-Hoog
  • Laatst online: 22:03
CK3v1N schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:29:
Om op de kaart te zetten bedoel je he? Dat kan lang duren ja. Ik heb het zelf ook op 19 mei van mijn account naar de kaart overgemaakt. Was vanochtend pas binnen. Meestal 2 dagen, maar nu dus 3 dagen. Zodra je het op de kaart zet verdwijnt het uit je account en hangt het ergens totdat het op de kaart komt. Dus dan staan zowel je account als je kaart op 0. (Als je verder niets op je account en kaart had)

Wat betreft je vraag over de perk: dat kan ook wel even duren. Ik gebruik de kaart pas een paar weken, dus heb geen grote ervaring, maar bij de Lidl duurde het wel een paar dagen voordat die zichtbaar werdt

[ Voor 17% gewijzigd door E-Hoog op 22-05-2023 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Ja inderdaad. Naar het account overmaken via Revolut gaat meteen, maar het overzetten naar de kaart duurt inderdaad al 3 dagen. Hopelijk komen ze daar in de toekomst toch met iets efficiënter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:25
RobinNL schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:22:
[...]

Het ligt eraan hoe laat je het op je kaart zet. Stel je doet het 's avonds, dan kan het meer dan 24 uur duren. 09:26 was bij mij tot nu altijd instant.
vandaag 09:20 gedaan, was instant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:50:
[...]

Misschien een verkeerd wachtwoord in je pasword-manager? Ik weet niet hoe dat werkt bij Android, maar ik heb dat een keer gehad.
Het wachtwoord in de passwordmanager was correct want ik kon daarmee op de website gewoon inloggen. Maar nav jouw bericht toch maar even via website nieuw wachtwoord aangemaakt. Daarna daarmee ingelogd in app en nu werkt het wel 8)7 . Schiet mij maar lek, zeer logisch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:23

Ypho

Allround Nerd

BBKing schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:21:
[...]

Het wachtwoord in de passwordmanager was correct want ik kon daarmee op de website gewoon inloggen. Maar nav jouw bericht toch maar even via website nieuw wachtwoord aangemaakt. Daarna daarmee ingelogd in app en nu werkt het wel 8)7 . Schiet mij maar lek, zeer logisch haha
Is je wachtwoord te lang? Ik weet niet meer of het Plutus was, maar ik had een tijd geleden ergens een wachtwoord (ik laat altijd passphrases genereren) die ik wel op de website kon invullen, maar niet in de app, omdat die limiteerde op x-karakters. (Nogmaals, niet zeker of het Plutus was, maar ik heb daar ook ooit problemen gehad met mijn wachtwoord)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Biowaste
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-04 14:31
FYI

Vrijdagavond een PLU withdrawal gedaan van ~500 euro, vanmorgen binnen in mn MetaMask zonder enige vragen (3,5 dag met weekend ertussen!).
Heb wel in de afgelopen twee maanden direct na wat grote transacties (1000+ euro) een vraag om factuur gekregen. Voordeel was wel dat de PLU daarna direct wordt toegekend.

Na alle verhalen over lange withdrawal tijden was ik een beetje huiverig, maar zo loopt het prima wat mij betreft!

Nu wat euros naar Nexo gestuurd, swap naar ETH en een gratis ETH withdraw naar MetaMask gedaan. Op naar KuCoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hier 12-5 withdrawal aangevraagd, vandaag uitgekeerd :)

NB moest 2 bonnen aanleveren, direct gedaan op 12-5

[ Voor 33% gewijzigd door Tomba op 23-05-2023 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
  • Laatst online: 13:22
Deze vraag is vast al eens gesteld, maar ivm vakantie en betaling waterschapbelasting wil ik overstappen naar premium.
Zojuist heb ik dit gedaan, per wanneer gaat dit dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
A-Waxxx schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:38:
Deze vraag is vast al eens gesteld, maar ivm vakantie en betaling waterschapbelasting wil ik overstappen naar premium.
Zojuist heb ik dit gedaan, per wanneer gaat dit dan in?
Dat kun je in je account zien als je op subscription klikt (web-interface in elk geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
finsdefis schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:43:
[...]

Dat kun je in je account zien als je op subscription klikt (web-interface in elk geval).
Dit gaat niet per direct, een upgrade? Zou nu pas 17 juni zijn nl..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 23:01
BBKing schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:21:
[...]

Mooi dat het gefixt is :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:33

Cordon

Lievelings jankert

A-Waxxx schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:46:
[...]

Upgrade naar ‘boven’ is direct, een stapje omlaag is per de datum dat je vorige upgrade afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:47
Cordon schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:13:
[...]

Upgrade naar ‘boven’ is direct, een stapje omlaag is per de datum dat je vorige upgrade afliep.
Hier afgelopen week ook naar boven niet instant maar pas per volgende betaaltermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Cordon schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:13:
[...]

Kan me herinneren dat ik ook moest wachten toen ik van everyday naar premium ging. Misschien is het vanaf het starter plan wel direct omdat dat gratis is?

Kan het mis hebben natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

A-Waxxx schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:46:
[...]

Vanaf Free is het direct, alle andere changes per je betaalmoment.

[ Voor 58% gewijzigd door Tomba op 23-05-2023 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
Tomba schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:40:
[...]

Vanaf Free is het direct, alle andere changes per je betaalmoment.
Hier ging het dus mis, vorige keer was het inderdaad direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
Is het mogelijk nu een Revolut rekening af te sluiten, deze direct (nog geen pas) achter curve the hangen en dan GBiT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
A-Waxxx schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:29:
Is het mogelijk nu een Revolut rekening af te sluiten, deze direct (nog geen pas) achter curve the hangen en dan GBiT?
Ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ik lees zojuist op de Plutus Discord dat de 1e difficulty adjustment een maand wordt uitgesteld naar 1 juli wordt overgeslagen.
https://medium.com/plutus...y-adjustment-f4d9cb0847ee
Dus op 1 juni geen 275 PLU voor hero nodig, maar op 1 juli direct naar 325

Dat maakt de stap omhoog nog flink groter. Een poging om meer mensen nu vast te laten staken wellicht?

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
Kunnen betaling via Plutus en/of Curve ook dmv overschrijving?

Of bijvoorbeeld via Revolut en dan daarna Gbit via Curve?

[ Voor 32% gewijzigd door A-Waxxx op 24-05-2023 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PHPResource schreef op maandag 22 mei 2023 @ 02:43:
Heb inmiddels in een jaar tijd al twee keer het verzoek neergelegd. Helaas telkens nul op rekest. Wellicht als we met meerderen het verzoek plaatsen..
Wat gaven ze als reden aan? Zat er vandeweek ook nog aan te denken om ze te vragen om MC/VISA te accepteren (debit is genoeg he :P ) want het is nu naast de lidl en ah de enige boodschappentoko waar ik niet kan cashbacken nie :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 20:19

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

A-Waxxx schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:38:
Kunnen betaling via Plutus en/of Curve ook dmv overschrijving?

Of bijvoorbeeld via Revolut en dan daarna Gbit via Curve?
Nee.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:39

knakworst

Get more sats!

Deurwaarder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:38:
Ik lees zojuist op de Plutus Discord dat de 1e difficulty adjustment een maand wordt uitgesteld naar 1 juli wordt overgeslagen.

Dat maakt de stap omhoog nog flink groter. Een poging om meer mensen nu vast te laten staken wellicht?
Interessant. Dat zal eind juni zeker wat "koopdruk" geven want het gat is groter. Als dan ook die DEX weer opengaat dan vangt dat die verkoop weer op. Na 1 juli ben ik dan wel bearish wat betreft de prijs.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nieuwe perks.
Twitter blue, chatgpt en onlyfans. Kan ik eindelijk abonneren op Ferry Doedens zonder dat het me geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
knakworst schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:34:
Nieuwe perks.
Twitter blue, chatgpt en onlyfans. Kan ik eindelijk abonneren op Ferry Doedens zonder dat het me geld kost.
[sarcasme]Yes, eindelijk! Ik zat zo lang te wachten op OnlyFans.[/sarcasme]

Konden ze niet wat beters verzinnen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat is TFL voor iets?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Transport For London - openbaar vervoer

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Even nagevraagd, Transport For London. Dus niks voor ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Deurwaarder schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:53:
Transport For London - openbaar vervoer
Blijkbaar erg entertaining met de metro in London. TFL staat bij entertainment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Deurwaarder schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:38:

Ik snap niet dat ze een kleiner instapmodel maken van 125 PLU waarmee je een bestaande perk twv 5 euro kan unlocken oid.

325 PLU = 3000$ voor 1% extra cashback? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
zenith schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:57:
[...]

Ik snap niet dat ze een kleiner instapmodel maken van 125 PLU waarmee je een bestaande perk twv 5 euro kan unlocken oid.

Vergeet de extra perk(s) niet. Maar ik zou dat ook niet doen hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Nou, ik ben (niet helemaal toevallig) aan het rekenen met de verschillende staking levels, rewards en difficulty.
Dat vergelijken met misgelopen rente als je de stake ergens anders zet.

Korte voorlopige conclusie: als je de extra perks gebruikt ben je met Hero en Veteran op dit moment beter af dan met 5% rente.
Als je de extra perks niet gebruikt moet je per jaar minstens 11 duizend euro uitgeven wil je de cashback terug verdienen t.o.v. rente.
Koersdaling/stijging buiten beschouwing gelaten.

Vanavond zal ik proberen mijn reken-sheet te uploaden, zodat ik die kan delen.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

zenith schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:57:
[...]

Tov andere projecten nog altijd redelijk competitief geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Deurwaarder schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:30:
Nou, ik ben (niet helemaal toevallig) aan het rekenen met de verschillende staking levels, rewards en difficulty.
Dat vergelijken met misgelopen rente als je de stake ergens anders zet.

Korte voorlopige conclusie: als je de extra perks gebruikt ben je met Hero en Veteran op dit moment beter af dan met 5% rente.
Als je de extra perks niet gebruikt moet je per jaar minstens 11 duizend euro uitgeven wil je de cashback terug verdienen t.o.v. rente.
Koersdaling/stijging buiten beschouwing gelaten.

Vanavond zal ik proberen mijn reken-sheet te uploaden, zodat ik die kan delen.
Waar krijg jij 5% rente?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Tomba schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:41:
[...]

Waar krijg jij 5% rente?
Bijvoorbeeld bij NEXO (8% op USDC zonder lock-in, zonder loyalty level of 5% op ETH met 1 maand fixed term)

Maar met 2% rente (bijvoorbeeld bunq) ben je dus in verhouding nog beter af met de extra perks van Plutus.

Dat neemt niet weg dat ik de difficulty adjustments te stijl vind, over een half jaar heb je 2x zoveel nodig.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:16
Ik heb ondertussen een klein mandje PLU staan en ik wil dat eigenlijk omzetten in BTC.

Nu zie ik hier wel mensen die PLU naar Kucoin zetten, maar ik zou eigenlijk liever via Coinbase verkopen. Heeft iemand dat eerder gedaan en werkt dit prima? Volgens Coinmarketcap is er op Coinbase alleen PLU/USD markt en ik weet niet of die voor ons Europeanen ook toegankelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:03
PlasticPimple schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:02:
Ik heb ondertussen een klein mandje PLU staan en ik wil dat eigenlijk omzetten in BTC.

Nu zie ik hier wel mensen die PLU naar Kucoin zetten, maar ik zou eigenlijk liever via Coinbase verkopen. Heeft iemand dat eerder gedaan en werkt dit prima? Volgens Coinmarketcap is er op Coinbase alleen PLU/USD markt en ik weet niet of die voor ons Europeanen ook toegankelijk is.
Even ingelogd, geen 100% zekerheid, maar ziet er naar uit dat dit geen probleem moet zijn:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ODoet8W.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
PlasticPimple schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:02:

Ok dus dan zou de route zijn Plutus--> Metamask --> Coinbase en dan op Coinbase omzetten van PLU naar EUR en daarna withdraw naar bankrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

BBKing schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:45:
[...]

Ok dus dan zou de route zijn Plutus--> Metamask --> Coinbase en dan op Coinbase omzetten van PLU naar EUR en daarna withdraw naar bankrekening?
Ik heb Plutus --> Metamask (kosten 3€) --> KuCoin (gas fee ~7.99$ aan ETH) --> USDT --> Kraken (kosten 1 USDT) --> ABN (0,90€)

Totale kosten dus ongeveer €11,50 om t van Plutus naar mijn bankrekening te krijgen. Of het via Coinbase goedkoper kan weet ik eerlijk gezegd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:16
BBKing schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:45:
[...]

Het beoogde pad zou zijn:
Plutus --> MetaMask --> Coinbase. Daar swappen voor USD (zoals het nu lijkt) en dan USD-->BTC. Daarna eventueel nog de BTC naar een eigen wallet. Wel vervelend van die tussenstap via eigen ETH-wallet, want daar moet ik dan eerst nog weer wat ETH naar toe zetten voor de gas fees.
markisoke schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:08:
[...]

Even ingelogd, geen 100% zekerheid, maar ziet er naar uit dat dit geen probleem moet zijn:

[Afbeelding]
Dat ziet er wel veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tomba schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 15:54:
[...]

Ik heb Plutus --> Metamask (kosten 3€) --> KuCoin (gas fee ~7.99$ aan ETH) --> USDT --> Kraken (kosten 1 USDT) --> ABN (0,90€)

Totale kosten dus ongeveer €11,50 om t van Plutus naar mijn bankrekening te krijgen. Of het via Coinbase goedkoper kan weet ik eerlijk gezegd niet.
dat zijn een hoop kosten, alleen doen als je denkt dat plu hard gaat zakken.
ik hou het gewoon vast, geen zin in lastig gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:20:
[...]

Of Plutus gewoon failliet gaat, da's natuurlijk ook altijd een mogelijkheid ;)
edit:
Al is het met dit soort bedrijven natuurlijk niet zozeer de vraag óf, maar eerder wannéér :P

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 25-05-2023 17:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:20:
[...]

ik hou het gewoon vast, geen zin in lastig gedoe :)
Ik haal er regelmatig mijn geld uit :) Ik heb genoeg PLU voor de stake en persoonlijk verwacht ik per 1-7 een behoorlijke daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 21:03
Tomba schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 06:45:
[...]

persoonlijk verwacht ik per 1-7 een behoorlijke daling.
Wat is de reden voor die daling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

dutchnltweaker schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 07:53:
[...]

Wat is de reden voor die daling?
Dan gaan de nieuwe staking voorwaarden in (nu extra koopdruk omdat bv HERO van 250 naar 325 gaat) en gaat de DEX weer open (dus makkelijker verkopen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 21:03
De 9:20 geld van je plutus rekening naar je kaart verzenden werkt perfect, 2 minuten later om 9:22 stond het op mijn kaart.

Ik heb wel een vraag, waarom kan ik het geld niet terug sturen naar de plutus rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Laatst online: 19:13

DvE

ORA-00000

dutchnltweaker schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:25:
De 9:20 geld van je plutus rekening naar je kaart verzenden werkt perfect, 2 minuten later om 9:22 stond het op mijn kaart.

Ik heb wel een vraag, waarom kan ik het geld niet terug sturen naar de plutus rekening?
Ik zou niet zo goed weten waarom je dat zou willen. Je kan er dan niks mee.
Plutus wil er ook 1 rekening van maken, dus dat je niet meer de tweede stap naar je 'debit card' overmaken hoeft te doen maar dat het er gelijk op staat bij overboeken van geld.

[ Voor 5% gewijzigd door DvE op 26-05-2023 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Tomba schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:00:
[...]

Dan gaan de nieuwe staking voorwaarden in (nu extra koopdruk omdat bv HERO van 250 naar 325 gaat) en gaat de DEX weer open (dus makkelijker verkopen)
Ik denk dat Plutus er zelf van uit gaat dat die 2 elkaar balanceren. Meer vraag naar PLU omdat (nieuwe) mensen een reward level willen bereiken, en meer aanbod omdate mensen via de DEX hun kaart gaan optoppen.

Nou hebben zij natuurlijk inzicht in hoeveel reward PLU mensen nog in hun accounts hebben, en hoeveel meer dat was dan voor maart.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mocht het echt noodzakelijk zijn, als je Revolut hebt kun je die opwaarderen, daarna heb je geld weer op een iban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hier had ik deze keer pech, Gisteren 9.19 gestort tot op heden niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Op 6 juni moet ik de vakantie betalen. Ik zit hard te hopen dat de Plutus kaart dan binnen is... en opgeladen :o

Zo niet, dan maar vast Curve betalen via een andere kaart, dan loop ik alleen de Curve perk mis voor die maand.

Ik lees op de Discord wel eea over dat er 'soon' nieuwe kaarten zijn, waarbij die topup niet meer apart nodig is.
Naar verluidt in July voor bestaande gebruikers en vanaf Juni voor nieuwe gebruikers.

[ Voor 30% gewijzigd door Deurwaarder op 26-05-2023 12:07 ]

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gister heb ik een upgrade gedaan van Every Day naar Premium omdat ik aan de cap van 2000 euro zat, alleen nu zie ik dat ik al geupgrade ben ze 15 euro hebben ingehouden, zou dit niet verrekend moeten zijn 5 euro voor Every Day deze maand?

Nu maar hopen dat ik mijn kaart op tijd opgeladen heb voor die grote uitgave die ik wilde doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Deveon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:11:
Gister heb ik een upgrade gedaan van Every Day naar Premium omdat ik aan de cap van 2000 euro zat, alleen nu zie ik dat ik al geupgrade ben ze 15 euro hebben ingehouden, zou dit niet verrekend moeten zijn 5 euro voor Every Day deze maand?

Nu maar hopen dat ik mijn kaart op tijd opgeladen heb voor die grote uitgave die ik wilde doen..
ik heb gewoon everyday want zit onder de 2k
maar als ik straks moeten betalen voor de gemeente (jaarlijkse uitgaven) dan ga ik dit jaar ook eens testen om bij de balie van de gemeente te betalen.....moet werken lijkt mij want vanaf 1 juli 2023 vervalt Meastro volledig en wordt Mastercard

voor wat apartere betalingen zoals uit iets nieuws kopen wat 100+ euro is gebruik ik de Hi kaart, dit laat ik de volgende dag gelijk verzilveren voor BNB

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 26-05-2023 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
Is het ook mogelijk te goed welke op je kaart staat, terug naar je account te storten en weer over te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik weet niet of ik de enige was die het gemist heeft maar Apple One (Was tot 15€) en Netflix (was tot 11€) worden nu net als alle perks maximaal 10€ vergoed.

Zie https://medium.com/plutus/perks-20-new-perks-374f6b092f08
Note: Previously, rewards varied for each perk. Now, all Perks will reward up to £/€10 back in PLU. This simplifies the perks programme so that it is easier to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Tomba schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:15:
Ik weet niet of ik de enige was die het gemist heeft maar Apple One (Was tot 15€) en Netflix (was tot 11€) worden nu net als alle perks maximaal 10€ vergoed.

Zie https://medium.com/plutus/perks-20-new-perks-374f6b092f08

[...]
Ik had dit ook niet meegekregen. Aan de ene kant is dit wel duidelijker zo. Op de 19e heb ik nog 11 euro aan PLU gekregen voor Netflix (pending), dus het is in de afgelopen dagen doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

RobinNL schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:22:
[...]

Ik had dit ook niet meegekregen. Aan de ene kant is dit wel duidelijker zo. Op de 19e heb ik nog 11 euro aan PLU gekregen voor Netflix (pending), dus het is in de afgelopen dagen doorgevoerd.
Gaat in per 1-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Dat kan ook haha, ik heb het artikel niet doorgenomen. Maar goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
A-Waxxx schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:46:
Is het ook mogelijk te goed welke op je kaart staat, terug naar je account te storten en weer over te maken?
Iemand?

Geld staat dus op mijn kaart, niet op mijn account.
Kan ik het terugstorten naar mijn account, en vanaf daar terug naar mijn ING?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

A-Waxxx schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:31:
[...]

Iemand?

Dat kan niet maar als je ook Revolut hebt kan je het wel opnemen daar naartoe en instantSEPA retour zenden naar je bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
A-Waxxx schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:31:
[...]

Iemand?

volgens mij niet,
op Plutus account; Ja
eenmaal op de kaart; nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:57
Ik wilde zojuist via mijn ledger een pluton-wallet aanmaken. Ik heb nu de keuze uit ethereum en polygon. Klopt het nou dat ik nu enkel nog kan staken via de ethereum wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:48
Voor de twijfelaars. Plutus gaat met hero tier van 250 Plu naar 325 Plu per 1 Juli. Tot dinsdag krijg je 100$ korting. Korting is dus tijdelijk 34%.

Cut off date: 30th May 2023, 07:00
You must upgrade your Reward Level before the cut-off date
You must have one of the following perks selected before the cut-off date - Asda, Rewe, Edeka, Albert Heijn.

Sidenote: ik had geen receipt controle ~€150 withdrawal en Plu binnen 2 dagen. *O*

[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 28-05-2023 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 23:08

Therapy777

Metal!

Hoe bedoel je korting? Die logica volg ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
@Therapy777 Nu betaal je (9.17*250) - 100 = 2192 euro. Op 1 juli betaal je bij gelijk blijvende koers 35% meer: 9.17*325= 2980 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door ctrlaltdel op 28-05-2023 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Deveon schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:11:

Everyday naar premium gaat in vanaf de volgende billing-cycle zo las ik in dit topic en op de plutus help-info. Toevallig net voor je billing-cycle de upgrade gedaan?
Updating an ongoing subscription
At the moment, moving Everyday>Premium or Premium>Everyday during an active subscription period is not an available option. Any upgrade/downgrade needs to wait for the current subscription period to end.

You can use the subscription management options to queue up your next intended plan.
Aangezien ik ook naar premium wilde die upgrade ook meteen aangezet, en dan lees ik ook:
Your new Premium plan will automatically take effect at the start of the next billing cycle 02 June 2023.

[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 29-05-2023 15:16 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
2Dutch schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:12:
[...]

Everyday naar premium gaat in vanaf de volgende billing-cycle zo las ik in dit topic en op de plutus help-info. Toevallig net voor je billing-cycle de upgrade gedaan?

[...]

Aangezien ik ook naar premium wilde die upgrade ook meteen aangezet, en dan lees ik ook:

[...]
Klopt, maar ik dacht dat de billing cycle was voor volgende maand. Dit soort partijen facturen meestal vooraf en niet achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
Je mag trouwens ook, cadeaubon kopen en die toevoegen aan je account balance.

Can I consume the perk by adding funds to the balance of my Amazon/Apple/Steam/Xbox/etc account?
It depends on how their systems classify those transactions, which is outside of our control and may vary between regions and users. If they are identified as account top-ups, our system will block them automatically and won't get any rewards. If they are identified as "purchases", our system should reward them normally.
Our testing has verified that adding funds to these services is automatically rewarded and since those funds are non-transferrable (can't be withdrawn or used for purchasing anything else than that merchant's products), they are safe to use.

But as a fair disclaimer, if anyone is found abusing any exploits or loopholes to farm free rewards, their account will be closed and the Rewards will be removed as indicated in our Terms of Use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ctrlaltdel schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:50:
Je mag trouwens ook, cadeaubon kopen en die toevoegen aan je account balance.

Can I consume the perk by adding funds to the balance of my Amazon/Apple/Steam/Xbox/etc account?
It depends on how their systems classify those transactions, which is outside of our control and may vary between regions and users. If they are identified as account top-ups, our system will block them automatically and won't get any rewards. If they are identified as "purchases", our system should reward them normally.

[...]
Doe ik al een jaar lang voor Asos. Koop elke keer cadeaubon van een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 23:08

Therapy777

Metal!

ctrlaltdel schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:41:
@Therapy777 Nu betaal je (9.17*250) - 100 = 2192 euro. Op 1 juli betaal je bij gelijk blijvende koers 35% meer: 9.17*325= 2980 euro.
Ah oke, ik dacht al zoiets maar ik vind het een beetje omgekeerde wereld om iets korting te noemen als het straks duurder wordt :P

Of geeft Ziggo ook elk jaar korting omdat het jaar daarna toch weer duurder is? :+

[ Voor 53% gewijzigd door Therapy777 op 30-05-2023 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:06
Als de koers halveert dan is t weer goedkoper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:27
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:33:
[...]

ik heb gewoon everyday want zit onder de 2k
maar als ik straks moeten betalen voor de gemeente (jaarlijkse uitgaven) dan ga ik dit jaar ook eens testen om bij de balie van de gemeente te betalen.....moet werken lijkt mij want vanaf 1 juli 2023 vervalt Meastro volledig en wordt Mastercard

voor wat apartere betalingen zoals uit iets nieuws kopen wat 100+ euro is gebruik ik de Hi kaart, dit laat ik de volgende dag gelijk verzilveren voor BNB
Als je besluit om de betaalde versie te nemen dan kan je toch beter altijd gaan voor de Premium? Kost je een tientje meer in de maand, maar je krijgt ook 1 extra perk ter waarde van een tientje. Dan heb je dus nooit gezeur mocht je een keer boven de max spend van 2000 per maand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Maar als je een reward level hebt, dan krijg je dat extra perk dus niet. Je hebt er dan namelijk al minstens 4.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
paul-s83 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:04:
[...]

Als je besluit om de betaalde versie te nemen dan kan je toch beter altijd gaan voor de Premium? Kost je een tientje meer in de maand, maar je krijgt ook 1 extra perk ter waarde van een tientje. Dan heb je dus nooit gezeur mocht je een keer boven de max spend van 2000 per maand komt.
ik kom niet boven €2000 per maand, dit is wellicht 1 of 2x per jaar (decembermaand en de maand waar je de gemeente veel geld moet betalen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 13:04
Nieuwe maand jongens. Bij het opstaan al een Hofer- en Lidl-transactie overgezet naar Plutus van de Curve.
*O*

[ Voor 3% gewijzigd door Th1x4nG op 01-06-2023 10:05 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

paul-s83 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:04:
[...]

Alleen bij Premium heb je nooit de acties van het upgraden - je kan dus beter everyday nemen, en premium meepakken met de acties - en dan weer downgraden. Bovendien als je hero of veteran bent, levert het je geen extra perk op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FcJzaVs2AwzVxBeJOuTRFOxqYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PyzDEFaJ9Nt1mYCYQKWpoTVh.jpg?f=fotoalbum_large

nieuwe maand, 1e keer AH perk testen 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:40:
[Afbeelding]

nieuwe maand, 1e keer AH perk testen 🙂
Ik doe mee. En McDonalds is een eenmalige actie vanwege een bonus icm upgrade naar everyday die nodig was ivm Hi drama. Dat smerige eten bij McDonalds dorst ik niet, daarna wordt het weer Asos voor een cadeaubon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISRD9Gc_xc7J8OI0DHdnbcOG4lE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0zaXWwQ8t7FOxCuSUCj9MTha.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Ik doe mee. En McDonalds is een eenmalige actie vanwege een bonus icm upgrade naar everyday die nodig was ivm Hi drama. Dat smerige eten bij McDonalds dorst ik niet, daarna wordt het weer Asos voor een cadeaubon.

[Afbeelding]
oh shoot, dat moet ik ook aanpassen eigenlijk zodat ik 3 perks heb: namelijk de curve kaart want die werkt niet meer bij Hi

vanavond instellen dat ik die ook betaal via Plutus ipv Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Laatst online: 21:28
Weet iemand hoe dit zit. Ik heb geüpgraded van Everyday naar Premium en deze gaat de volgende billing cycle (10e van deze maand in). Ik zit nu druk allerlei transacties van de afgelopen maand te BIT-en. Maar realiseer me in eens dat de limiet nu nog op €2000 staat en pas vanaf de 10e omhoog gaat. Moet ik wachten tot de 10e met BIT, of krijg ik sowieso de cashback omdat einde maand het plafond hoger staat vanwege mijn Premium die dan actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CHRlS schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:45:
Weet iemand hoe dit zit. Ik heb geüpgraded van Everyday naar Premium en deze gaat de volgende billing cycle (10e van deze maand in). Ik zit nu druk allerlei transacties van de afgelopen maand te BIT-en. Maar realiseer me in eens dat de limiet nu nog op €2000 staat en pas vanaf de 10e omhoog gaat. Moet ik wachten tot de 10e met BIT, of krijg ik sowieso de cashback omdat einde maand het plafond hoger staat vanwege mijn Premium die dan actief is?
Als je inlogt op de website (liefst op een computer) zie je een mooi balkje.
Pagina: 1 ... 38 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.