Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 37 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jack_ schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:43:
Geitenbende. zit nog te wachten op een plu withdrawal van 18 april. Ticket geopend, reply dat ze het zsm oppakken. Ticket gesloten.. wat ook niet lekker werkt zijn de reservations, ook die zie je alleen in je balance terug en niet in je statements. Fix dat toch eens..enige mazzel dat de plu beetje up gaat ;)
Ik zit nog te wachten op 17 april. Ik meen dat afgelopen weekend 12/13 april is gegaan, dus hopelijk deze week.

Allemaal de schuld van PEPE, vermoed ik ;)
De PEPE memecoin heeft (had?) de ETH gasprijzen enorm verhoogd. En het withdrawalscript pauzeert telkens als de gasprijzen te hoog zijn, dus ik denk dat het daarom zo lang duurt.
Nb. Eerst waren er andere problemen met withdrawal, toen hadden ze dat hadden opgelost en het weer begon te lopen begon de PEPE-hype.

Nb. Het kost ook aardig wat om het eraf te halen. Althans, paar dagen geleden, ik weet niet hoe het nu met de PEPE-hype zit.

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 08-05-2023 08:03 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-05 20:15
Ik dacht onlangs ook een withdrawal te doen maar aan het tempo de het verloopt kan ik beter wachten tot ik het weer op de kaart kan zetten 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 00:06
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:40:
ik kan toch wel het volgende doen:

mijn vrouw: de fysieke PLU kaart
ik: de fysieke Curve kaart, met als main kaart de PLU kaart?
Ik heb mn vriendin de curve kaart gegeven en ik gebruik mn Telefoon. Betalen via plutus, die kaart heb je fysiek eigenlijk niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
alki schreef op maandag 8 mei 2023 @ 10:00:
[...]

Ik heb mn vriendin de curve kaart gegeven en ik gebruik mn Telefoon. Betalen via plutus, die kaart heb je fysiek eigenlijk niet nodig
werkt dat via Curve-app dan? of via Google Pay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
Kol Nedra schreef op maandag 8 mei 2023 @ 10:18:
[...]

werkt dat via Curve-app dan? of via Google Pay?
google wallet, mocht de curve toch niet werken, kan nog altijd switchen naar mn Rabo pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:44
Domino schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:54:
[...]

Zowel bij plutus als ook hi is curve een ‘perk’ en dus ‘gratis’ te gebruiken. Mits je een perk slot over hebt uiteraard.
Dit komt regelmatig terug en je kunt er ' ' omheen zetten maar dat neemt verder niet weg dat het niet klopt. Zonder curve had je 10 euro in crypto gehad voor uitgaven die je toch al had (boodschappen, thuisbezorgd, benzine etc).

Daarnaast is dit niet het curve topic..

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 08-05-2023 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 11:00
Nopheros schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:36:
[...]

Dit komt regelmatig terug en je kunt er ' ' omheen zetten maar dat neemt verder niet weg dat het niet klopt. Zonder curve had je 10 euro in crypto gehad voor uitgaven die je toch al had (boodschappen, thuisbezorgd, benzine etc).

Daarnaast is dit niet het curve topic..
Niet helemaal waar, er zijn meer voordelen aan curve. Oa de 1% cb (bij bijvoorbeeld ah, jumbo, shell of amazon) en verzekeringen (reis- of mobielverzekering). En of je het nu leuk vind of niet, curve wordt nu eenmaal veel gebruikt icm plutus (of een andere crypto cb kaart), dus wat mij betreft hier prima op zijn plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Domino schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:03:
[...]

Niet helemaal waar, er zijn meer voordelen aan curve. Oa de 1% cb (bij bijvoorbeeld ah, jumbo, shell of amazon) en verzekeringen (reis- of mobielverzekering). En of je het nu leuk vind of niet, curve wordt nu eenmaal veel gebruikt icm plutus (of een andere crypto cb kaart), dus wat mij betreft hier prima op zijn plek.
Je had het over gratis zijn, niet over voordelen van Curve, daar reageerde ik op. Dat er voordelen aan Curve zitten zal best inderdaad, dat maakt het verder niet gratis.

Bij plutus kun je 5 euro per maand betalen voor 20 euro aan crypto, als je dat verkoopt dan is het gratis..

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 08-05-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:38
Nopheros schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:49:
Bij plutus kun je 5 euro per maand betalen voor 20 euro aan crypto, als je dat verkoopt dan is het gratis..
Mits die crypto op het moment van verkoop nog steeds een actuele waarde van minimaal 5 euro heeft ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-05 12:36

DvE

ORA-00000

U123456 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:11:
[...]
Mits die crypto op het moment van verkoop nog steeds een actuele waarde van minimaal 5 euro heeft ....
Geen garanties uiteraard, maar de prijs blijft redelijk op peil.
Na 1 juli als de e.e.a. weer open gaat voor verkoop, zal dit vast wel even een dip krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
U123456 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:11:
[...]
Klopt helemaal natuurlijk maar het is gelukkig geen Hi token, prijs blijft aardig op pijl zoals @DvE al aangaf. Daarnaast kan de prijs 75% zakken en dan is het nog steeds gratis.

Zelf nu Bitcoin een stapje terug heeft gedaan blijft de prijs van PLU overeind, dat gaat in een bullrun (als we daar al niet in zitten) wel goed komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 08-05-2023 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DvE schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:13:
[...]

Geen garanties uiteraard, maar de prijs blijft redelijk op peil.
Na 1 juli als de e.e.a. weer open gaat voor verkoop, zal dit vast wel even een dip krijgen.
Zal dit inmiddels niet ingecalculeerd zijn? Zelf wacht ik wel even af tot het weer richting de 10 gaat voordat ik weer in batches ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anandus schreef op maandag 8 mei 2023 @ 07:54:
[...]

Ik zit nog te wachten op 17 april. Ik meen dat afgelopen weekend 12/13 april is gegaan, dus hopelijk deze week.
Mijn PLU (17e aangevraagd) is gearriveerd :)

Dan weet iedereen die gewithdrawd heeft waar ze staan :)

Nu nog uitvogelen hoe ik het zo goedkoop mogelijk van mijn Metamask afkrijg. Tips?

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 08-05-2023 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-05 08:16
anandus schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:06:
[...]
Mijn PLU (17e aangevraagd) is gearriveerd :)

Dan weet iedereen die gewithdrawd heeft waar ze staan :)

Nu nog uitvogelen hoe ik het zo goedkoop mogelijk van mijn Metamask afkrijg. Tips?
Ah dan zal de mijne morgen of komende dagen wel eens aankomen.

Plu van je metamask... Je zal denk ik altijd iets gasfees moeten betalen. Ik heb laatst het naar kucoin verplaatst en daar verwisseld voor wat anders. De swap sites waren nog stukken duurder. Andere opties zijn Coinbase of bitfinex. Het vreemde vond ik toen ook dat de fees rechtstreeks vanaf mijn nano ledger duurder uitkwamen dan dat het via metamask ging, terwijl daar dezelfde wallet achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is er eigenlijk een manier om je gas fees met PLU te betalen, dat er gewoon wat PLU wordt ingehouden? Zodat je niet eerst ETH moet kopen? Want anders moet je (drie)dubbel gas betalen?
(Eerst om ETH erop te krijgen, dan om PLU eraf te krijgen en eventueel een derde keer om het restant aan ETH er weer af te krijgen)

[ Voor 55% gewijzigd door anandus op 08-05-2023 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Nee, nee, en ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
PLU gaat de $69 aantikken in bullrun dus waarom verkopen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkeljos
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10-05 13:10
Ik wil wellicht toch nog wat PLU op mijn meramask zetten om aan het Hero level te raken.

-Hoe lang duurt het gemiddeld om bijv via kucoin aan te kopen?
-ik heb wat eth staan in meramask, is het dan goedkoper om via pancakeswap ofzoiets te gaan? Wat is de ideale weg? Tot hiertoe nog nooit PLU gekocht. Heb er nog 200 nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Q3 zou dus het einde van de topup tombola moeten betekenen 💪🏻

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:59
Vraagje, als ik plutus wil gebruiken dan moet ik minimaal 20 euro overmaken. Hoelaat kan ik dat het beste doen en vanuit welke bank gaat het snelst? Zag hier iets voorbij komen van een exacte tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05 15:42

Cordon

Lievelings jankert

dutchnltweaker schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:15:
Vraagje, als ik plutus wil gebruiken dan moet ik minimaal 20 euro overmaken. Hoelaat kan ik dat het beste doen en vanuit welke bank gaat het snelst? Zag hier iets voorbij komen van een exacte tijd?
Vannuit elke bank in NL zal het zo goed als instant gaan. Pas als je het op je pas wilt zetten, zijn er gouden tijden dat het instant is, maar daar heb je nog niks mee te maken zolang je de pas nog niet hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Cordon schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:42:
[...]

Vannuit elke bank in NL zal het zo goed als instant gaan. Pas als je het op je pas wilt zetten, zijn er gouden tijden dat het instant is, maar daar heb je nog niks mee te maken zolang je de pas nog niet hebt. :P
En vanuit een andere bank zoals revolut of N26?

En wat bedoel je met op je pas zetten? als je het op de rekening hebt gezet is dat toch gekoppeld aan je pas
of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Laatst online: 09-05 18:03
dutchnltweaker schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:53:
[...]

En vanuit een andere bank zoals revolut of N26?

En wat bedoel je met op je pas zetten? als je het op de rekening hebt gezet is dat toch gekoppeld aan je pas
of zie ik iets over het hoofd?
Nope, het zijn in feite 2 rekeningen, 1 waar je het geld naartoe stort, wat meestal instant is, en 1 van je pas. Het geld van de 1 naar de andere rekening duurt meestal een paar dagen.

Zie ook de Tweet van Tomba een paar posts terug, die legt het goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

Tomba schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:28:
[Embed]

Q3 zou dus het einde van de topup tombola moeten betekenen 💪🏻
Nog een aanvulling, de virtuele kaarten worden vanaf juni al aan nieuwe klanten uitgedeeld en de rest vanaf juli:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Tomba schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:41:
[...]

Nog een aanvulling, de virtuele kaarten worden vanaf juni al aan nieuwe klanten uitgedeeld en de rest vanaf juli:

[Embed]
Wat verstaan onder nieuwe klanten? Heb vorige week plutus geopend, val ik daar dan onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

dutchnltweaker schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:09:
[...]

Wat verstaan onder nieuwe klanten? Heb vorige week plutus geopend, val ik daar dan onder?
Durf t niet te zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Idd de overschrijving ging echt instant richting plutus vanaf een NL iban.
Nu wil ik een perk kiezen, maar zie ik opeens ook een curve perk erin staan. Wat is daarvan het voordeel van dan alle andere perks die erin staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
anandus schreef op maandag 8 mei 2023 @ 23:17:
Is er eigenlijk een manier om je gas fees met PLU te betalen, dat er gewoon wat PLU wordt ingehouden? Zodat je niet eerst ETH moet kopen? Want anders moet je (drie)dubbel gas betalen?
(Eerst om ETH erop te krijgen, dan om PLU eraf te krijgen en eventueel een derde keer om het restant aan ETH er weer af te krijgen)
Als je het direct wilt verkopen dan heb je geen keus helaas. Anders zou ik het op je metamask laten staan, misschien wil je over een paar maand wel weer wat bij Plutus zelf weghalen, dan betaal je uiteindelijk wat minder fees door het in 1x van metamask naar kucoin te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
dutchnltweaker schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:26:
Idd de overschrijving ging echt instant richting plutus vanaf een NL iban.
Nu wil ik een perk kiezen, maar zie ik opeens ook een curve perk erin staan. Wat is daarvan het voordeel van dan alle andere perks die erin staan?
Zelfde voordeel als alle andere perks :?

Je krijgt een paar euro in PLU ervoor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Nopheros schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:36:
[...]

Zelfde voordeel als alle andere perks :?

Je krijgt een paar euro in PLU ervoor terug.
Bedoelde meer van, dan kan je toch gewoon voor de curve perks gaan? waarom zou je de andere nog pakken als je met curve de andere diensten kan betalen en daardoor plu kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
dutchnltweaker schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:44:
[...]

Bedoelde meer van, dan kan je toch gewoon voor de curve perks gaan? waarom zou je de andere nog pakken als je met curve de andere diensten kan betalen en daardoor plu kan krijgen.
Kun je met Plutus dan niet het abbonementgeld van Curve betalen en daar ook PLU over krijgen? Heb zelf geen Curve dus hoef ook die 10 euro per maand niet te betalen, scheelt me meer dan 3% aan PLU over 10 euro krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-05 10:31
Nu met die nieuwe iban las ik dat ik vanaf elke rekening over kan boeken. Betekend dat ook dat de tegenrekening niet meer op mijn naam hoeft te staan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:35:
[...]

Als je het direct wilt verkopen dan heb je geen keus helaas. Anders zou ik het op je metamask laten staan, misschien wil je over een paar maand wel weer wat bij Plutus zelf weghalen, dan betaal je uiteindelijk wat minder fees door het in 1x van metamask naar kucoin te sturen.
Heb het uiteindelijk via Kucoin gedaan, heeft me in totaal wel ruim 15(!) euro gekost. 3 euro om PLU te withdrawen. 6 euro om ETH op Metamask te krijgen en 6 euro om de PLU op Kucoin te krijgen.

Het timen scheelt wel veel geld, hoor. Deed het om 7 uur in de ochtend, was bijna de helft van wat het in de middag kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
fry77 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:59:
Nu met die nieuwe iban las ik dat ik vanaf elke rekening over kan boeken. Betekend dat ook dat de tegenrekening niet meer op mijn naam hoeft te staan?
In principe wel maar heb het zelf niet uitgeprobeerd. Je kunt altijd 2 euro sturen om het te testen.

Voor zover ik weet is het nu een standaard IBAN rekening.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 10-05-2023 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-05 10:31
Nopheros schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:40:
[...]

In principe wel maar heb het zelf niet uitgeprobeerd. Je kunt altijd 2 euro sturen om het te testen.

Voor zover ik weet is het nu een standaard IBAN rekening.
goeie.

net gedaan. Melding dat ik wat ontvangen had op hetzelfde moment als ik op verzenden drukte binnen bank app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 10:02
Zo, ik heb ook even de firefox plugin bekeken.

Er staan bij mij ~200 transactions op pending vanaf eind maart.
En ~10 onterecht op 'No Reward'
Is dit normaal?

Ik heb een mail gestuurd, maar wat is de beste manier om dit aan te pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
ElPensador schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 18:26:

Is dit normaal?

Ik heb een mail gestuurd, maar wat is de beste manier om dit aan te pakken?
Met de 200 transacties is weinig mis dus, neem aan dat je hebt uitgezocht hoe Plutus verder werkt.

Zonder te weten waar de transactions voor zijn geweest waar je geen reward voor hebt gekregen kunnen we ook niet zeggen of dat normaal is of niet. Er zijn genoeg uitzonderingen waarvoor je inderdaad geen PLU hoort te krijgen, ben er zelf niet bekend mee maar dat staat ongetwijfeld in de voorwaarden. Als je het er niet mee eens bent kun je maar 1 ding doen en dat is inderdaad een mail sturen naar support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 10:02
Nopheros schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:32:
[...]

Met de 200 transacties is weinig mis dus, neem aan dat je hebt uitgezocht hoe Plutus verder werkt.

Zonder te weten waar de transactions voor zijn geweest waar je geen reward voor hebt gekregen kunnen we ook niet zeggen of dat normaal is of niet. Er zijn genoeg uitzonderingen waarvoor je inderdaad geen PLU hoort te krijgen, ben er zelf niet bekend mee maar dat staat ongetwijfeld in de voorwaarden. Als je het er niet mee eens bent kun je maar 1 ding doen en dat is inderdaad een mail sturen naar support.
Wat bedoel je met onderstaande?
"Met de 200 transacties is weinig mis dus, neem aan dat je hebt uitgezocht hoe Plutus verder werkt."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
ElPensador schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:02:
[...]

Wat bedoel je met onderstaande?
"Met de 200 transacties is weinig mis dus, neem aan dat je hebt uitgezocht hoe Plutus verder werkt."
Lees dit maar eens,

https://support.plutus.it...7-How-to-earn-PLU-Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ElPensador schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 18:26:

Is dit normaal?
Die pending is normaal, zitten nu 45 dagen van half/eind maart vandaan ;)
Pas na 45 dagen gaan ze van pending af.

Die 10 weet ik niet of het terecht of onterecht is. Waar is het voor?

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 10-05-2023 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Nopheros schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:53:
[...]

Kun je met Plutus dan niet het abbonementgeld van Curve betalen en daar ook PLU over krijgen? Heb zelf geen Curve dus hoef ook die 10 euro per maand niet te betalen, scheelt me meer dan 3% aan PLU over 10 euro krijgen...
Je bedoelt als je curve betaald account hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Nopheros schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:53:
[...]

Ik heb curve idd als perk ingesteld. Dus je krijgt 3% en de 10 euro bonus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 21:15
alki schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:59:
[...]

Volgens mij is het niet beide, het is 10 euro perk en over het restant 3% niet over de gehele 10 euro.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-05 20:15
Nieuwe perks, ik ben er niks mee...😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ll0ZKnZsIu63UzzWx87FjopWR0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4OSH6MtaO15Wmseq9OnREqXH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door superiscch op 11-05-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
alki schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:59:
[...]

Welke 10 euro bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Je kunt curve als perk instellen op je plutus kaart. Zodra je ze je abbo afschrijven krijg je 10 euro bonus in plu zoals dat met alle perks is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
mjjveldt schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:07:
[...]

Volgens mij is het niet beide, het is 10 euro perk en over het restant 3% niet over de gehele 10 euro.
Ligt aan t bedrag als je t duurste abbo van 15 euro hebt krijg je over die overige 5 euro 3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
alki schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:03:
[...]

Je kunt curve als perk instellen op je plutus kaart. Zodra je ze je abbo afschrijven krijg je 10 euro bonus in plu zoals dat met alle perks is
Moet je wel een abbo hebben bij curve? (betaald)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-05 19:37
dutchnltweaker schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:40:
[...]

Moet je wel een abbo hebben bij curve? (betaald)
Je krijgt alleen de perk over de kosten van het abonnement, niet over de andere uitgaven die je met Curve doet.

Je krijgt wel de 3% cashback als je via Curve laat afschrijven van je Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
superiscch schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:55:
Nieuwe perks, ik ben er niks mee...😅

[Afbeelding]
1 gratis frietsaus kun je ermee halen :z

when AH perk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:11

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Kol Nedra schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:07:
[...]

1 gratis frietsaus kun je ermee halen :z

when AH perk?
Ik hoop ook echt op de AH perk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Ik zou een AH of Jumbo perk ook niet verkeerd vinden maar dat kunnen we wel vergeten, is veel te lokaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 12-05-2023 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
De plu withdrawal is na een kleine maand overgeschreven... De volgende keer wacht ik wel totdat ik het naar de kaart kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:57
Afgelopen dinsdag ook maar eens bij Plutus geregistreerd en een pas aangevraagd. Verificatie liep niet in 1x goed, maar de support was er snel om te helpen. Referral bonus is inmiddels binnen, nu nog wachten op de pas zelf. In de afgelopen dagen even alle pagina's van dit topic doorgelezen 8)7

Voor nu is het plan om bij de starter plan te blijven voor Netflix en eventueel wat losse aankopen. Ik denk dat ik voor nu genoeg heb aan 1 perk, ben zelf niet echt iemand die veel uitgeeft. Voor eventuele andere aankopen zat ik te denken om CashbackXL te gebruiken (cashback uitbetalen op m'n Rabo rekening) om dan te betalen via Plutus, als dat mogelijk is.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:48
Maandje geleden alle plutus rewards verplaatst naar metamask. Moest wat bonnetjes laten zien tot oct 2022. Vervelend maar dan ben je ervan af. Ik denk doe ik nog even een verse withdrawal vorige week omdat ik de hero stake gekocht heb en dan alles in mijn wallet heb.

3 bonnetjes opgevraagd die niks met de verse plutus uitgaven te maken hebben, waarvan een Juni 2022... en ander bonnetje was dezelfde als de vorige keer. Heb ze gelukkig wel maar dan weet je wat je kunt verwachten. Of juist niet kunt verwachten. Bedragen opgeteld zijn trouwens hoger dan de withdrawal rewards zelf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hG05FYrG47yePQFQ7PNV7lX7v94=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Aq3RlF6kdjse9WHKOm3G24mQ.jpg?f=user_large

Voor de rest nog wel blij met plutus. Morgen is de laatste dag voor gratis 100$ plutus, bij het kopen van een stake en 1 juni gaat het stake niveau ook 10% omhoog. Dus mocht je twijfelen dan is dit misschien het moment om te staken naar hero.

[ Voor 19% gewijzigd door enermax op 14-05-2023 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MODR niet beschikbaar? 2x geprobeerd om er geld naartoe te sturen, krijg het verzonden geld paar minuten later weer terug op de bank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 19:35

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Kol Nedra schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:06:
MODR niet beschikbaar? 2x geprobeerd om er geld naartoe te sturen, krijg het verzonden geld paar minuten later weer terug op de bank
Ik ervaar hetzelfde. In de omschrijving: “Reden: Bank begunstigde niet beschikbaar”

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
Vanaf Rabo lukt het, wel de melding dat de IBAN ongeldig is maar ondanks die melding geen probleem. Nog even vanaf Revolut, dat zou er morgen op moeten staan, waar dat volgens mij nog aal ook instant is.

Welke bank doet het niet?

[ Voor 6% gewijzigd door jack_ op 14-05-2023 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

Kol Nedra schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:06:
Gisteren 12:48 werkte alles wel (toen heb ik mijn topup voor hedenochtend klaar gezet :p) vanaf ABN.

[aanvulling]
Even getest, instant binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q12Vcl5c-fN8R_BniPviIeILj2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UawZf9pKrkH54zPLHx1IsWLE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Tomba op 15-05-2023 07:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
RobinNL schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:38:
Voor eventuele andere aankopen zat ik te denken om CashbackXL te gebruiken (cashback uitbetalen op m'n Rabo rekening) om dan te betalen via Plutus, als dat mogelijk is.
Dat is geen enkel probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tomba schreef op maandag 15 mei 2023 @ 07:12:
[...]

Gisteren 12:48 werkte alles wel (toen heb ik mijn topup voor hedenochtend klaar gezet :p) vanaf ABN.

[aanvulling]
Even getest, instant binnen:
[Afbeelding]
jup, nu werkt het weer.
zo straks top-up, en hopen voor instant :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Hoog
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:17
Ik heb gisteren geld vanaf Rabo overgemaakt. Die kwam niet instant binnen (normaal wel). Toen keek ik later op de rekening en zag ik dat het geld weer teruggeboekt was door Rabo met de melding dat de bank niet beschikbaar was oid. En daarna hebben ze het meteen automatisch opnieuw geprobeerd. Dat geld is nu wel van mijn Rabo rekening, maar staat nog niet in mijn Plutus account. Net even een nieuwe test gedaan met 1€ en dat was gewoon instant. Dus dat andere bedrag hangt ergens... Heb maar even een ticket aangemaakt bij Plutus. Les: niet in het weekend overmaken? Of gaat dat normaal wel goed?

Edit: inmiddels binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ook in het weekend is normaal bij mij instant, alleen de top-ups duren soms bizar lang. Al vind ik de interface ook niet echt duidelijk om te zien wat er nog hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
jack_ schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:15:
Vanaf Rabo lukt het, wel de melding dat de IBAN ongeldig is maar ondanks die melding geen probleem. Nog even vanaf Revolut, dat zou er morgen op moeten staan, waar dat volgens mij nog aal ook instant is.

Welke bank doet het niet?
Rabo gaf zondag èn vandaag inderdaad aan dat het modr IBAN ongeldig is. Maar overboekingen komen instant binnen bij Plutus. Dus geen idee waarom die melding er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Top-up gedaan om 09:34
was instant!!
dus pak deze unieke kans :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
hier ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:31
Grootste deel van mijn PLU via Kucoin verkocht aan 9,97.

Weer wat meer in de DCA-pot voor BTC.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
TobiasdePagter schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:46:
[...]
Bedankt voor de informatie! Ik ga de PLU overzetten want ik wil ze op Metamask hebben voor 30 juni (als de DEX waarschijnlijk weer opengaat) en het maakt me momenteel niet zoveel uit waar ze de komende maand(en) dan "zweven". Ik wil de komende periode toch wel minimaal 250 PLU voor het Hero reward level aanhouden.

Ik hou dan nog wat PLU achter de hand en ga zien hoeveel bonnetjes in moet aanleveren. Voor een aantal grote bedragen heb ik sowieso al bonnetjes aangeleverd en die zijn allemaal goedgekeurd. Maar eens afwachten hoeveel extra bonnetjes of bewijzen ze gaan vragen en voor welke bedragen, ik zal het hier laten weten.
Ik keek vandaag op mijn Metamask en zag dat de
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
PLU die ik had overgezet op 30 april erop stonden. Vanuit Plutus heb ik geen vraag gekregen om bonnetjes aan te leveren, los van die bonnetjes die ik al had opgestuurd voor de overboeking. Verder ook geen bevestiging dat de overboeking was verwerkt dus het kan zijn dat de PLU er al een paar dagen opstonden. De verwerkingstijd is voor mijn overboeking iets meer dan 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Th1x4nG schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:50:
Grootste deel van mijn PLU via Kucoin verkocht aan 9,97.

Weer wat meer in de DCA-pot voor BTC.
Ben hier nieuw in. Ondertussen wel aardig wat PLU verzameld bij Plutus zelf.

= Ik kan die PLU voor 3 euro aan kosten overzetten naar Metamask
= En dan van Metamask naar Kucoin overzetten. Dat kost als ik het goed begrijp gasfee die ik dien te betalen aan Metamask. En dat betaal je dan in ETH? Klopt dat en zo ja, hoe krijg ik een paar euro aan ETH op metamask?
= Dan staan de PLU uiteindelijk op Kucoin en wat dan? Als ik ze daar om wil wisselen naar Euro's. Dan weer gasfee nodig?
= En hoe krijg ik die euro's uiteindelijk op mn bankrekening?

Kortom: dat hele crypto gebeuren is nog best wel omslachtig, zou de PLU uiteraard ook gewoon kunnen laten staan bij Plutus en ze per juli daar weer verkopen, met hoop dat koers tegen die tijd niet onderuit gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
BBKing schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:19:
[...]

Ben hier nieuw in. Ondertussen wel aardig wat PLU verzameld bij Plutus zelf.

= Ik kan die PLU voor 3 euro aan kosten overzetten naar Metamask
= En dan van Metamask naar Kucoin overzetten. Dat kost als ik het goed begrijp gasfee die ik dien te betalen aan Metamask. En dat betaal je dan in ETH? Klopt dat en zo ja, hoe krijg ik een paar euro aan ETH op metamask?
= Dan staan de PLU uiteindelijk op Kucoin en wat dan? Als ik ze daar om wil wisselen naar Euro's. Dan weer gasfee nodig?
= En hoe krijg ik die euro's uiteindelijk op mn bankrekening?
Je kan ergens ETH aanschaffen (Binance, Bitvavo, Kraken, whatever), dit stuur je naar je Metamask-adres (kost dus ETH!), dan kan je PLU naar Kucoin sturen (kost ook ETH).

Eenmaal bij Kucoin kan je verschillende dingen doen. Wat ik heb gedaan (maar het kan vast goedkoper) is omzetten naar USDT en dat dan omzetten naar XLM of TRX. Dat stuur ik dan naar Bitvavo, verkoop het voor EUR en maak dat dan over naar mijn bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
Weet iemand of de spend limit van de 1e van de met de laatste dag loopt en dus niet in sync loopt met je subscription moment? Als ik het optel zou het zo grofweg moeten kloppen tellend vanaf de eerste. Dit zodat ik 1 grote betaling de volgende maand kan laten landen via curve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 10:50

Rannasha

Does not compute.

jack_ schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:30:
Weet iemand of de spend limit van de 1e van de met de laatste dag loopt en dus niet in sync loopt met je subscription moment? Als ik het optel zou het zo grofweg moeten kloppen tellend vanaf de eerste. Dit zodat ik 1 grote betaling de volgende maand kan laten landen via curve ;)
Klopt. De spend-limiet gaat per kalendermaand.

Maar let er wel op dat het vaak een dag of twee duurt voordat een betaling definitief is en dus een reward oplevert. Als je te dicht bij het einde van de maand iets betaalt, dan kan dit dus pas in de volgende maand meetellen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Best snel een fysieke kaart binnen gekregen, 10 mei is er geld opgezet en vandaag kreeg ik de kaart binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 16-05-2023 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
Rannasha schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:34:
[...]

Klopt. De spend-limiet gaat per kalendermaand.

Maar let er wel op dat het vaak een dag of twee duurt voordat een betaling definitief is en dus een reward oplevert. Als je te dicht bij het einde van de maand iets betaalt, dan kan dit dus pas in de volgende maand meetellen.
Oke, zal er rekening mee houden. Die ene betaling verplaats ik als de teller van de spend limit weer op nul staat. Scheelt toch weer een paar procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:57
dutchnltweaker schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:42:
Best snel een fysieke kaart binnen gekregen, 10 mei is er geld opgezet en vandaag kreeg ik de kaart binnen.
Hier op 9 mei aangevraagd, vandaag bezorgd. Nu alleen nog wat geld op m'n kaart zetten, zodat ik m'n Netflix kan betalen (Netflix perk). Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Netflix geeft voor nu nog de melding dat er te weinig geld op de kaart staat.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
TobiasdePagter schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:59:
[...]
Ik keek vandaag op mijn Metamask en zag dat de
***members only***
PLU die ik had overgezet op 30 april erop stonden. Vanuit Plutus heb ik geen vraag gekregen om bonnetjes aan te leveren, los van die bonnetjes die ik al had opgestuurd voor de overboeking. Verder ook geen bevestiging dat de overboeking was verwerkt dus het kan zijn dat de PLU er al een paar dagen opstonden. De verwerkingstijd is voor mijn overboeking iets meer dan 2 weken.
Goed dat je het zegt. Ik keek gelijk even en ik heb de $PLU ook ontvangen vandaag rond 05:00 uur.
Ook geen bericht terwijl ik hier eerder een mailtje over ontving als de $PLU was uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
7 nieuwe perks worden morgen bekend gemaakt!
7 stuks! d:)b

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:48
Albert Heijñnnn nn nnnn!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSVGkJNL1zcyD0HbNHEukwnbZLM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YgCr1TiMu7T93LcmexyW2kMP.jpg?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 18-05-2023 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
mooi zo, aangezien mijn vrouw veteraan AH-fan is, is dit mooi meegenomen!
hoef ik niet meer Shell aan te klikken :9

grappig eigenlijk hoesnel zoiets kan gaan: half jaartje terug kon je niet eens je PLU kaart gebruiken bij AH :z

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 18-05-2023 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Niet slecht, Ah was echt wel de laatste die ik verwacht had. Scheelt me een ritje LIDL d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10

Rouwette

Rouwette.com

Nopheros schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:27:
[...]

Niet slecht, Ah was echt wel de laatste die ik verwacht had. Scheelt me een ritje LIDL d:)b
Hier komt op termijn de AH ipv de Jan Linders en die ligt naast de Lidl 🙂

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 23:08

Therapy777

Metal!

Nopheros schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:27:
[...]

Haha precies dit. Ik moest er altijd aan denken elke maand een keertje bij de LIDL te shoppen maar nu kan ik gewoon AH kiezen en hoef ik niet meer na te denken 😎 perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 08-05 20:54
Deze ook hier even delen:
https://twitter.com/plutus/status/1659145352124026882
What day is it? Perk Thursday! 🙌

Our everyday supermarket shoppers can now earn up to £/€10 back in $PLU rewards each month at Rewe, Edeka, Albert Heijn, Mercadona, Pingo Doce, Asda, and Carrefour!

🪙 𝗪𝗮𝗻𝘁 $𝟭𝟬𝟬 𝗶𝗻 𝗣𝗟𝗨?
To celebrate the occasion, we’re gifting everyone who upgrades their Reward Level and selects one of the new Perks with $100 in PLU!

📸 Win a Share of $1,000 in PLU
Separately, Tweet a pic of your Plutus Card at any of the new supermarket perks with #PlutusGroceryPerks for a chance to win a share of $1,000 in PLU.

5 posts will be selected to share the prize pool.

📷 𝗧𝗲𝗿𝗺𝘀 & 𝗔𝗱𝗱𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝗗𝗲𝘁𝗮𝗶𝗹𝘀
https://support.plutus.it...-and-bonuses-Live-tracker

📅 Cut-off Date: 30th May
🏆 Reward Date: 2nd June
Heb zelf wat tether klaarstaan om naar Hero level te gaan voor $100 in PLU bonus.
Of zou het beter zijn te wachten op de opening van de PLU Dex in juli en te anticiperen op een kleine sell off en daling van de PLU prijs? Alleen vanaf 1 juni wel 275 PLU nodig voor Hero level.

Als je eenmaal Hero level hebt is dit wel grandfathered begrijp ik en hou je dit level vast ook als de rewards difficulty omhoog gaat later?

Als je PLU via een hardwarewallet verbindt met metamask en PLU dan hoeft deze daarna niet steeds aangesloten te blijven neem ik aan? PLU kan dan gewoon het adres in de gaten houden dat de PLU er nog staat, of werkt dat anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Emcee schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:56:
Deze ook hier even delen:
https://twitter.com/plutus/status/1659145352124026882

[...]

Heb zelf wat tether klaarstaan om naar Hero level te gaan voor $100 in PLU bonus.
Of zou het beter zijn te wachten op de opening van de PLU Dex in juli en te anticiperen op een kleine sell off en daling van de PLU prijs? Alleen vanaf 1 juni wel 275 PLU nodig voor Hero level.

Als je eenmaal Hero level hebt is dit wel grandfathered begrijp ik en hou je dit level vast ook als de rewards difficulty omhoog gaat later?

Als je PLU via een hardwarewallet verbindt met metamask en PLU dan hoeft deze daarna niet steeds aangesloten te blijven neem ik aan? PLU kan dan gewoon het adres in de gaten houden dat de PLU er nog staat, of werkt dat anders?
Eerste vraag: geen idee wat de koers doet. Met 4 perks heb je wel ongeveer 20 PLU in een jaar extra ten opzichte van everyday, en 1 procent extra cashback. Dat is bv op 20k uitgaven 20 PLU extra. Totaal 40 PLU. Op een investering van 250 PLU niet heel geweldig want deze ponzi gaat niet nog 6 jaar door. Het is wel de vraag hoelang de 3 procent voor 0 PLU blijft. Op die basis zou je het kunnen overwegen. Maar het blijft speculeren.

Grandfatehered: zoals je zegt

Laatste vraag:
Eenmalig verbonden blijft hij verbonden tenzij je zelf handmatig verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:05

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:10:
[...]

Eerste vraag: geen idee wat de koers doet. Met 4 perks heb je wel ongeveer 20 PLU in een jaar extra ten opzichte van everyday, en 1 procent extra cashback. Dat is bv op 20k uitgaven 20 PLU extra. Totaal 40 PLU. Op een investering van 250 PLU niet heel geweldig want deze ponzi gaat niet nog 6 jaar door. Het is wel de vraag hoelang de 3 procent voor 0 PLU blijft. Op die basis zou je het kunnen overwegen. Maar het blijft speculeren.

Grandfatehered: zoals je zegt

Laatste vraag:
Eenmalig verbonden blijft hij verbonden tenzij je zelf handmatig verwijdert.
Goede analyse! Ik zit zelf ook te twijfelen maar neig er naar geen actie te ondernemen. Er gaat hier best heel wat geld door de kaart en een 4 of 5% cashback tikt zeker aan. Ik heb echter wel geleerd van CDC en ben hier voorzichtiger mee geworden.

Het nadeel met dit soort ponzi's is dat je eigenlijk totaal geen rendementsberekening kan maken omdat je geen zogenoemde 'perpetuity' hebt, wat je met andere investeringscasussen doorgaans wel hebt. Ik zou bij een 2000 investering zo'n 35 euro per maand extra aan PLU pakken. Dat is een rendement van 21% en zou je derhalve als een nobrainer moeten zien, maar hier gaat dat niet op.

Als die 3% naar 0% gaat duikt er vast wel weer een ander hip kaartje op..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:18:
[...]

Goede analyse! Ik zit zelf ook te twijfelen maar neig er naar geen actie te ondernemen. Er gaat hier best heel wat geld door de kaart en een 4 of 5% cashback tikt zeker aan. Ik heb echter wel geleerd van CDC en ben hier voorzichtiger mee geworden.

Het nadeel met dit soort ponzi's is dat je eigenlijk totaal geen rendementsberekening kan maken omdat je geen zogenoemde 'perpetuity' hebt, wat je met andere investeringscasussen doorgaans wel hebt. Ik zou bij een 2000 investering zo'n 35 euro per maand extra aan PLU pakken. Dat is een rendement van 21% en zou je derhalve als een nobrainer moeten zien, maar hier gaat dat niet op.

Als die 3% naar 0% gaat duikt er vast wel weer een ander hip kaartje op..
Dat rendement is inderdaad ook een manier, dan lijkt het gunstig. Dat gaat natuurlijk alleen op bij een gelijkblijvende tokenprijs, en daarom moet je zelf de afweging maken. De token blijft redelijk stabiel, wel met kunstgrepen en acties. De difficulty adjustment lijkt mij een verkeerde keus, maar als de tokenprijs daalt verzinnen ze vast wel wat anders. Het team is creatief. Ik zou wel met jezelf afspreken, om die token bijvoorbeeld aan te houden totdat er 15 miljoen PLU in omloop zijn, en daarna te verkopen. Want in the endgame, weet je dat de token rekt gaat. Bij de ene (Hi) wat sneller dan de andere (CRO). PLU schaar ik in die categorie. Beste waarde in mijn ogen heb je met Binance kaart en hun BNB, maar voor een mooie cashback heb je dan ook wel weer een flink bedrag nodig. En natuurlijk geen perks, uitsluitend cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:27:
[...]

Dat gaat natuurlijk alleen op bij een gelijkblijvende tokenprijs, en daarom moet je zelf de afweging maken.
Juist daarom is zo'n rendementsberekening eigenlijk al niet valide..

Aan de andere kant. Nu 9% circulating supply en een rank #658 op cmc, in combinatie met de plaats in de cycle (laten we voor het gemak uitloop bearmarket noemen), zou toch enig upwards potential kunnen bieden..

Ach, het kan vriezen het kan dooien.. het blijft toch een pure gok imo om naar die hogere staking levels te gaan.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 08-05 20:54
knakworst schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:27:
[...]

Het team is creatief. Ik zou wel met jezelf afspreken, om die token bijvoorbeeld aan te houden totdat er 15 miljoen PLU in omloop zijn, en daarna te verkopen. Want in the endgame, weet je dat de token rekt gaat. Bij de ene (Hi) wat sneller dan de andere (CRO). PLU schaar ik in die categorie.
Hoe is die dynamiek precies als zo'n token (Hi, PLU) bijna aan het eind van z'n voorraad zit? Waarom precies zal deze rekt gaan? Of is het omdat het gewoon stopt omdat er geen voorraad meer is om mensen mee uit te betalen voor cashback en perks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Emcee schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:17:
[...]

Hoe is die dynamiek precies als zo'n token (Hi, PLU) bijna aan het eind van z'n voorraad zit? Waarom precies zal deze rekt gaan? Of is het omdat het gewoon stopt omdat er geen voorraad meer is om mensen mee uit te betalen voor cashback en perks?
Ja, dat laatste. Ze zullen echt geen PLU van de markt halen om die vervolgens gratis weg te geven. Dat is gewoon einde verhaal dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:18:
[...]

Ja, dat laatste. Ze zullen echt geen PLU van de markt halen om die vervolgens gratis weg te geven. Dat is gewoon einde verhaal dan..
voorlopig blijft imo PLU het beste kaartje, als het veranderd zijn er vast weer nieuwe mogelijkheden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 23:08

Therapy777

Metal!

Net langs geweest bij een zaak die binnenkort zo'n beetje alles voor ons nieuwbouwhuis gaat doen. Vloeren, muren, raamdecoratie, etc.

Ik vraag natuurlijk meteen "kan ik met een creditcard betalen?" .. Nee dat kon niet volgens de verkoper. Want hij heeft al 20 jaar hetzelfde abonnement bij de bank en daar zat geen creditcard ondersteuning bij.

Dus ik probeer hem uit te leggen dat de banken van de Maestro en Vpay afstappen en dat de meeste pinterminals al wel Mastercard zouden accepteren. Maar ik wist natuurlijk niet zeker of het nu al zou werken, want ik kom vaak genoeg terminals tegen die nog niet werken...

Verkoper snapte weining van mijn verhaal :P maar ging gelukkig wel akkoord om even een testje te doen met 50 cent pinnen. En yesss, hij pakte mooi mijn Curve kaart 8)

Dat wordt straks lekker PLU harken :9 :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Therapy777 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 16:49:
Net langs geweest bij een zaak die binnenkort zo'n beetje alles voor ons nieuwbouwhuis gaat doen. Vloeren, muren, raamdecoratie, etc.

Ik vraag natuurlijk meteen "kan ik met een creditcard betalen?" .. Nee dat kon niet volgens de verkoper. Want hij heeft al 20 jaar hetzelfde abonnement bij de bank en daar zat geen creditcard ondersteuning bij.

Dus ik probeer hem uit te leggen dat de banken van de Maestro en Vpay afstappen en dat de meeste pinterminals al wel Mastercard zouden accepteren. Maar ik wist natuurlijk niet zeker of het nu al zou werken, want ik kom vaak genoeg terminals tegen die nog niet werken...

Verkoper snapte weining van mijn verhaal :P maar ging gelukkig wel akkoord om even een testje te doen met 50 cent pinnen. En yesss, hij pakte mooi mijn Curve kaart 8)

Curve is natuurlijk ook geen credit card.

Ik ben gestopt met vragen, gewoon die Curve gebruiken. In 99,9999% van de gevallen werkt het. Ik weet nu nog een wasbox en een drankjesautomaat bij de fitness, waar de pinterminal per se mijn maestro wil. Rest waar ik kom slikt de automaat Curve. Ook op plekken met groot kruis door credit card.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

Vergeet de bonnen niet te bewaren waar Plutus ongetwijfeld naar gaat vragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Laatst online: 09-05 18:03
Tomba schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 19:20:
[...]

Vergeet de bonnen niet te bewaren waar Plutus ongetwijfeld naar gaat vragen :p
Voor welke bedragen word dit gevraagd, of is dat geheel willekeurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10

Rouwette

Rouwette.com

markisoke schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:04:
[...]

Supermarkten bonnen zullen niet snel gevraagd worden, maar grote uitgaven bij de Hornbach of Toom (DE) kunnen wel gevraagd worden bijvoorbeeld.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

markisoke schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:04:
[...]

Bij mij ging het bv om de gemeentebelasting en een vakantie dus de hogere bedragen zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46

Dark Angel

Corvette LS Power

Ja werkt echt goed heb voor mijn huisverbouwing ook echt goed gezocht naar bedrijven die met CC betaald kunnen worden. Kaart op moeten ophogen wat kon zelfs alle kunstof kozijnen er mee betalen _/-\o_

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Ik doe mijn boodschappen altijd bij Picnic, zover ik weet kan ik dit niet Curve of mijn Plutus card betalen. Deze betaling gaat via Ideal of automatische afschrijving. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen betalen via de Plutus card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-05 11:14
Noid74 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 10:21:
Ik doe mijn boodschappen altijd bij Picnic, zover ik weet kan ik dit niet Curve of mijn Plutus card betalen. Deze betaling gaat via Ideal of automatische afschrijving. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen betalen via de Plutus card?
Nee dit kan gratis niet. Er bestaat wel een service die dit mogelijk maakt, echter moet je hiervoor betalen, maar dan heb je niks meer aan je cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-05 15:37
Hoe werkt dit nu met de stacking rewards en de levels? Stel ik koppel 250 PLU aan mijn metamask. Nu krijg ik extra perks en hogere cashback. Maar wat nu wanneer ik denk de koers van PLU is erg hoog laat ik nu even verkopen en dan koop ik ze terug (stel 3 weken later) tegen een lagere koers. Wat gebeurd er dan met de perks & cashback? Lijkt me dat je direct lagere cashback krijgt maar wat gebeurd er met de u die je voor een perk kreeg?
Pagina: 1 ... 37 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.