Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 36 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
@Rouwette To avoid any disappointment for those who recently unlocked a new Reward Level, the start date will be: April 25th

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hmm, Plutus werd niet (direct) geaccepteerd bij coolblue, 2x geprobeerd. Toen maar via Curve ¯\_(ツ)_/¯
Wel mooi de Amazon-perk aangezet voor de volgende maand, nice :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ctrlaltdel schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:58:
𝗪𝗮𝗻𝘁 £/€𝟭𝟬𝟬 𝗶𝗻 𝗣𝗟𝗨?
To celebrate the occasion, we’re gifting everyone who upgrades their Reward Level and selects one of the new Perks £/€100 in PLU!

📅 Cut-off Date: 15th May
🏆 Rewards Date: 19th May

https://support.plutus.it...-and-bonuses-Live-tracker
Even dit weer quoten voor als mensen het, net als ik, verkeerd begrepen: Dit gaat niet over je subscription, maar over je PLU-voorraad.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 04-06 22:09
De iban waar je geld naar overmaakt om je debitcard op te laden, kan iemand anders dan jezelf daar ook een bedrag naar overmaken net als een normale bankrekening? Of zit er een check ingebouwd dat het van een bankrekening van dezelfde af komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:11

NeoflexNL

Forever young

Emcee schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:01:
De iban waar je geld naar overmaakt om je debitcard op te laden, kan iemand anders dan jezelf daar ook een bedrag naar overmaken net als een normale bankrekening? Of zit er een check ingebouwd dat het van een bankrekening van dezelfde af komt?
Met de nieuwe modr ibans kan iedereen daar geld naar overmaken, net als je traditionele iban.

Kan je doorgeven aan de salarisadministratie :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:29

Rouwette

Rouwette.com

ctrlaltdel schreef op donderdag 27 april 2023 @ 16:58:
@Rouwette To avoid any disappointment for those who recently unlocked a new Reward Level, the start date will be: April 25th
Ik heb het de 24ste gedaan 😞

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:38
Man man je moet er toch wat voor over hebben om Plutus te gebruiken. Als sinds november aan het proberen alles in orde te krijgen. Eerst was er een probleem met de top-up. Nu ben ik al 6 weken op de kaart aan het wachten. Dat terwijl een Curve kaart bijvoorbeeld binnen de week geleverd werd. Ticketje aanmaken doe ik al niet meer. Vorige keer bijna een maand moeten wachten op reactie 😅

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:52
CK3v1N schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:44:
Man man je moet er toch wat voor over hebben om Plutus te gebruiken. Als sinds november aan het proberen alles in orde te krijgen. Eerst was er een probleem met de top-up. Nu ben ik al 6 weken op de kaart aan het wachten. Dat terwijl een Curve kaart bijvoorbeeld binnen de week geleverd werd. Ticketje aanmaken doe ik al niet meer. Vorige keer bijna een maand moeten wachten op reactie 😅
Had je nou in november dan al een kaart of? Als ik vandaag min 6 weken doe kom ik op begin maart dat je pas je kaart aangevraagd hebt? Ik begrijp er niets van 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:38
Neen er was eerst een probleem met top-up en mijn account naam. Account uiteindelijk moeten laten wissen en dat heeft bijna 4 maanden geduurd alvorens dat opgelost geraakt is. Midden maart eindelijk de kaart kunnen aanvragen en deze nog steeds niet ontvangen.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kaart voor mijn vrouw was er na ongeveer een week in februari/maart, dus 6 weken wachten is wel maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op donderdag 27 april 2023 @ 17:39:
[...]

Even dit weer quoten voor als mensen het, net als ik, verkeerd begrepen: Dit gaat niet over je subscription, maar over je PLU-voorraad.
Keep the Ponzi alive.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ID7OJYeDwC6MqDiHO7QMXFFRQ6c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qwktz8QeaMjC86as4cXLIXyK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:54:
Kaart voor mijn vrouw was er na ongeveer een week in februari/maart, dus 6 weken wachten is wel maf.
Vertel dat aan @Kol Nedra ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dat was mij ook opgevallen
Ben benieuwd wat er op 19 mei (als die €100 uitbetaald wordt) gebeurt...
Of, nouja, 19 mei plus de duur van het withdrawen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 05:13:
[...]

Dat was mij ook opgevallen
Ben benieuwd wat er op 19 mei (als die €100 uitbetaald wordt) gebeurt...
Of, nouja, 19 mei plus de duur van het withdrawen.
De dump komt pas na de difficulty adjustment, zet 1 juni in je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:34
@anandus Ik verwacht geen grote drop. $100 bonus is gelijk betaald instant maar is nog voor de stake increase.

Ik heb nu ook 250plu hero. Zag gisteren het bericht van Amazon + $100: gelijk stake gekocht maar op +15% verkocht. Daarna zakte die weer en heb weer gekocht. Misschien verkoop ik alles met de $100 bonus eind mei en koop terug in Juli. (5 maanden opstapeling plutus sell pressure). Of blijf ik hero, hoewel ik alleen hi kaart gebruik.

[ Voor 7% gewijzigd door enermax op 28-04-2023 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:22:
@anandus Ik verwacht geen grote drop. $100 bonus is gelijk betaald instant maar is nog voor de stake increase.

Ik heb nu ook 250plu hero. Zag gisteren het bericht van Amazon + $100: gelijk stake gekocht maar op +15% verkocht. Daarna zakte die weer en heb weer gekocht. Misschien verkoop ik alles met de $100 bonus eind mei en koop terug in Juli. (5 maanden opstapeling plutus sell pressure). Of blijf ik hero, hoewel ik alleen hi kaart gebruik.
Alleen het Hi feestje is eind dit jaar afgelopen, Plutus verwacht ik dat deze Ponzi nog wel drie jaartjes blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@knakworst Vind het ook veel geld €2000+abo. Je krijgt maar 2subs extra tov gratis+abo.
20subs x12x3 jaar = €720
Dan moet er 1300 euro winst uit die extra 1% komen= €13.000 uitgeven met plutus. Dan heb je na 3 jaar pas je inleg terug. Je moet dus flink geld uitgeven met plutus.

Bij hi heb je black tier (3%) na 1dag terug en zilver tier (5%) na 3weken het geld al terug. Dan maakt het niet zoveel uit als het na 3 maanden klapt.

[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 28-04-2023 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
knakworst schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:40:
[...]

Alleen het Hi feestje is eind dit jaar afgelopen, Plutus verwacht ik dat deze Ponzi nog wel drie jaartjes blijft gaan.
ja? waarom zou het bij Hi afgelopen zijn?
er gaan nog veel meer nullen passen achter de komma :+ of is er een Hi maximum supply?
ze zeggen dat er ook nog een physical versie komt van de kaart.....ach we zien wel, ik sta op break even met mijn Hi Silver kaart.

aangezien Hi Silver 5% geeft heb ik nog steeds voorkeur over deze kaart dan de PLU kaart.
je moet wel gewoon wanneer je cashback er is direct verzilveren.

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 28-04-2023 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:40:
[...]

er gaan nog veel meer nullen passen achter de komma :+
offtopic:
Toen ik HI toevoegde aan Metamask zag ik dat-ie op 18 decimalen geregistreerd staat, dus die kan nog even doorzakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-06 19:48
Zojuist E-mail met iets betere uitleg over de 100 euro actie:
How can I earn €100 in PLU?
To celebrate, we want to reward our valued customers who unlock Hero, Veteran, Legend or GOAT. Simply upgrade your reward level before 15th May 2023 and select any of the three new perks to receive €100 in PLU!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:40:
[...]

ja? waarom zou het bij Hi afgelopen zijn?
er gaan nog veel meer nullen passen achter de komma :+ of is er een Hi maximum supply?
Maximum supply is 10 miljard. Ze zitten nu pas op 3 miljard maar het kan hard gaan op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zit even online door m'n plutus-dashboard te neuzen, zie ik ineens een transactie op 'rejected' staan, maar dat is de aanschaf van een game-key via paypal, sinds wanneer krijg je daar geen cashback meer op? Odd. Het is toevallig dat ik het zie. Kan een bonnetje overleggen hoor :+ Iemand toevallig ook recent zoiets gehad? Maar een ticket inschieten denk ik zo...

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 28-04-2023 21:26 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 16:54

Cordon

Lievelings jankert

2Dutch schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:25:
Zit even online door m'n plutus-dashboard te neuzen, zie ik ineens een transactie op 'rejected' staan, maar dat is de aanschaf van een game-key via paypal, sinds wanneer krijg je daar geen cashback meer op? Odd. Het is toevallig dat ik het zie. Kan een bonnetje overleggen hoor :+ Iemand toevallig ook recent zoiets gehad? Maar een ticket inschieten denk ik zo...
Bij mij zijn al dat soort bestellingen, game keys, rejected. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Cordon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:28:
[...]

Het is voor mij de eerste keer. Ik kan ook niet vinden dat het niet onder cashback zou vallen:
Here is a list of the MCCs that will indicate non-eligible transactions:

4829 - Money transfers
6010 - Manual cash
6011 - Automated cash
6012 - Financial Institutions
6211 - Brokers, stocks, bonds
6540 - Cards/Wallets top-ups
7012 - Timeshares
7995 - Gambling
Heb je al eens contact gezocht met support hierover? Ben wel benieuwd. Heb net ticket ingeschoten, ik laat weten over een week of 3 wat de reply is :+

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 28-04-2023 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Mijn onterechte afwijzingen waren allemaal uitgaven die ik binnen enkele minuten had gedaan (geswapped via Curve) na een terechte afwijzing voor cashback.

Lijkt of het systeem bij Plutus even blijft hangen als je heel snel achter elkaar een paar transacties er doorheen knalt waarvan minimaal 1 daadwerkelijk ongeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:38
Als ik nu PLU van mijn account naar Metamask "withdraw" duurt het een aantal dagen/weken gebaseerd op ervaringen van anderen in dit topic. Blijf ik tijdens deze audit vanuit Plutus wel gewoon op mijn huidige reward level? Iemand die hier ervaring mee heeft en dit zou kunnen bevestigen? Mijn Metamask is mijn externe wallet die ook gekoppeld is voor mijn reward level.

[ Voor 14% gewijzigd door TobiasdePagter op 30-04-2023 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
@TobiasdePagter Op discord staan nog steeds berichten van gebruikers die weken op hun Plu wachten. Ik zou iets extra Plu achter de hand houden. De transitie plu telt wel mee, maar je weet niet of alle Plu die je hebt gekregen in verleden meetelt. Tenzij je alle bonnetjes nog hebt van maanden terug.

Discord:
Currently: (as of last week):
When user withdraws 20 PLU - 20 PLU withdrawn transaction has a withdrawn status but it is still counted towards total balance. (This is where people were also checking if it was “approved” or not on the web app).

When it settles on the blockchain, it changes state to completed. The 20 PLU will be counted as part of external balance and drops from the interim calculation to ensure no double counting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:38
ctrlaltdel schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:15:
@TobiasdePagter Op discord staan nog steeds berichten van gebruikers die weken op hun Plu wachten. Ik zou iets extra Plu achter de hand houden. De transitie plu telt wel mee, maar je weet niet of alle Plu die je hebt gekregen in verleden meetelt. Tenzij je alle bonnetjes nog hebt van maanden terug.

Discord:
Currently: (as of last week):
When user withdraws 20 PLU - 20 PLU withdrawn transaction has a withdrawn status but it is still counted towards total balance. (This is where people were also checking if it was “approved” or not on the web app).

When it settles on the blockchain, it changes state to completed. The 20 PLU will be counted as part of external balance and drops from the interim calculation to ensure no double counting.
Bedankt voor de informatie! Ik ga de PLU overzetten want ik wil ze op Metamask hebben voor 30 juni (als de DEX waarschijnlijk weer opengaat) en het maakt me momenteel niet zoveel uit waar ze de komende maand(en) dan "zweven". Ik wil de komende periode toch wel minimaal 250 PLU voor het Hero reward level aanhouden.

Ik hou dan nog wat PLU achter de hand en ga zien hoeveel bonnetjes in moet aanleveren. Voor een aantal grote bedragen heb ik sowieso al bonnetjes aangeleverd en die zijn allemaal goedgekeurd. Maar eens afwachten hoeveel extra bonnetjes of bewijzen ze gaan vragen en voor welke bedragen, ik zal het hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 23:29
Ter info ik ben vanaf de 18e aan het wachten op een withdrawal. Die is nog pending. Van bonnetjes nog geen last gehad, zou me ook niet lukken want het nergens bonnetjes van bewaard.

[ Voor 37% gewijzigd door jack_ op 30-04-2023 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-05 01:06
Ik heb nu ongeveer 18 plu in mijn metamask staan, maar ben een beetje zoekende hoe ik goedkoop eth op metamask krijg om de gasfees te betalen. Heeft iemand hier een goede tip voor? Ik kom overal op ontzettend hoge transactiekosten uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Sjors1999 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:37:
Ik heb nu ongeveer 18 plu in mijn metamask staan, maar ben een beetje zoekende hoe ik goedkoop eth op metamask krijg om de gasfees te betalen. Heeft iemand hier een goede tip voor? Ik kom overal op ontzettend hoge transactiekosten uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3b6U02HryDDGokoga6IAwJKt0Ds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tKXpVgFY4f4swXOJgxUNznqH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Sjors1999 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:37:
Ik gebruik nexo daarvoor. Als 10% nexo is van je assets bijv 5$ nexo en 50$ andere crypto, Dan mag je 5x gratis withdrawals doen per maand naar elke chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Waar heb je dat vandaan? Nul gas klinkt wel goed :P
enermax schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:04:
[...]

Ik gebruik nexo daarvoor. Als 10% nexo is van je assets bijv 5$ nexo en 50$ andere crypto, Dan mag je 5x gratis withdrawals doen per maand naar elke chain.
Hoe bedoel je die laatste zin? Gratis withdrawen van Metamask ETH-chain naar Nexo?
En dan naar je bank? (zitten daar nog kosten aan?)

Ik zie dat je met de base tier eenmaal per maand gratis mag withdrawen en dat is meer dan genoeg om mijn PLU (mocht het ooit aankomen, zit nu op 15 dagen) van Metamask af te halen :)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 02-05-2023 07:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 15:19
Ik heb voor het eerst een PLU withdrawal aangevraagd. Voorheen verkocht ik al m'n PLU direct toen dat nog kon op de DEX.
  • Withdrawal van 40 PLU aangevraagd in het weekend
  • Gisteren een bericht van support met de vraag om 3 betaalbewijzen op te sturen. Direct gedaan.
  • Vandaag bericht dat alles in orde is en m'n withdrawal meegaat in de volgende batch
Super smooth en de bewijzen werden gevraagd voor een 3 tal grote uitgaven van 1000-2000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:25
maxvdh schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:07:
Ik heb voor het eerst een PLU withdrawal aangevraagd. Voorheen verkocht ik al m'n PLU direct toen dat nog kon op de DEX.
  • Withdrawal van 40 PLU aangevraagd in het weekend
  • Gisteren een bericht van support met de vraag om 3 betaalbewijzen op te sturen. Direct gedaan.
  • Vandaag bericht dat alles in orde is en m'n withdrawal meegaat in de volgende batch
Super smooth en de bewijzen werden gevraagd voor een 3 tal grote uitgaven van 1000-2000 euro.
Waar heb je de ETH gekocht voor de fees? Direct via Metamask of elders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 15:19
superiscch schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:29:
[...]

Waar heb je de ETH gekocht voor de fees? Direct via Metamask of elders?
Je hoeft geen eth te kopen voor fees. Gewoon 3 euro storten op je Plutus account. Die wordt gebruikt voor de withdrawal. Als je de Plu later wilt verplaatsen uit je Metamask kost dat uiteraard wel Eth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-05 01:06
Ik heb uiteindelijk de ETH via metamask gekocht (25 euro). Hiermee de fees betaald van Metamask naar KUCOIN. De rest van de ETH gestuurd naar Nexo en vanaf daar weer naar euro --> bank. De kosten waren vanochtend 12 euro + 3 euro fee om het in je metamask te krijgen. Totale kosten 15 euro......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
maxvdh schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:44:
[...]

Je hoeft geen eth te kopen voor fees. Gewoon 3 euro storten op je Plutus account. Die wordt gebruikt voor de withdrawal. Als je de Plu later wilt verplaatsen uit je Metamask kost dat uiteraard wel Eth.
Ik wou gisteren withdrawel doen maar ik kreeg op metamatde melding dat ik geen funds heb voor de transactie. Ik vermoedde daarom dat ik toch eth nodig had? Of Plutus staat cash genoeg 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:55

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

superiscch schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:21:
[...]

Ik wou gisteren withdrawel doen maar ik kreeg op metamatde melding dat ik geen funds heb voor de transactie. Ik vermoedde daarom dat ik toch eth nodig had? Of Plutus staat cash genoeg 🤷🏻‍♂️
De 3 euro moet op je account en niet je kaart staan.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Tomba schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:31:
[...]

De 3 euro moet op je account en niet je kaart staan.
Aha! Duidelijk ☺️ daar had ik niet aangedacht 👌

En dan via metamask de eth kopen dus? Of is er een betere manier? Het plan is de plu te verkopen zoals ik vroeger deed op de kaart. De twijfel om nog 2 maand te wachten is er wel nog ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 07:37:
[...]

Waar heb je dat vandaan? Nul gas klinkt wel goed :P
[...]
https://www.useweb3.xyz/gas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
topups duren lang!
maandag 1 gestuurd
dinsdag 1 gestuurd
5 minuten geleden 1 gestuurd:

alle drie nog niet aangekomen....

maandag ook naar Hi gestuurd, die is WEL aangekomen

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2023 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:10:
topups duren lang!
maandag 1 gestuurd
dinsdag 1 gestuurd

Die van maandag 9.19 kwam niet instant in en is er nog altijd niet, die van gisteren 9.19 was instant. Ga zometeen weer een poging doen. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Laatst online: 12:57
Kol Nedra schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:10:
topups duren lang!
maandag 1 gestuurd
dinsdag 1 gestuurd

Gister nog opgewaardeerd vanaf ABN, nog voor dat ik kon knipperen had ik al mail dat het geld was aangekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:14:
[...]

Die van maandag 9.19 kwam niet instant in en is er nog altijd niet, die van gisteren 9.19 was instant. Ga zometeen weer een poging doen. Ben benieuwd...
En zojuist ook weer instant en die van maandag kwam ook gelijk binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 03-05-2023 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:59

Ypho

Allround Nerd

Ik wacht ook al 2 dagen op 2 topups (van 25 euro). Waar ik een tijdje terug meerdere topups van 50 euro instant kon doen.

/edit: letterlijk een minuut na het versturen van dit bericht krijg ik notificatie van de eerste topup die compleet is :)

[ Voor 34% gewijzigd door Ypho op 03-05-2023 09:22 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:10
Net topup vanaf abn - instant
cardtopup daarna - instant

Zo tussen 09:00-09:30 is wel de sweetspot

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:33
Donderdag gestort en topup gedaan. Gisteren pas de topup erdoor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:46
maandag rond 9 overboeking gedaan naar plutus, kwam instant binnen. Card topup laat nog altijd op zich wachten. Zoals al vaker aangehaald... geen peil op te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
mjjveldt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:25:
Net topup vanaf abn - instant
cardtopup daarna - instant

Zo tussen 09:00-09:30 is wel de sweetspot
dat was mijn gedachten ook, maar die van gisteren en vandaag niet instant binnen.
het is gewoon roulette, soms wel soms niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Lijkt wel of iemand dat handmatig zit te doen haha.
Maandag was een bank holiday btw.

Ander ding ik heb bij plutus de perk van curve ingesteld, krijg ik die €10 vergoeding alleen als het curve card abbo word afgeschreven?

[ Voor 45% gewijzigd door alki op 03-05-2023 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

alki schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:41:
Lijkt wel of iemand dat handmatig zit te doen haha.
Maandag was een bank holiday btw.

Ander ding ik heb bij plutus de perk van curve ingesteld, krijg ik die €10 vergoeding alleen als het curve card abbo word afgeschreven?
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
Ik heb gisteravond mijn eerste verzoek voor een verklaring ontvangen voor een betaling van €577.

In de mail staat ook dat ze mijn plu withdrawal tegenhouden in afwachting van mijn reactie.
Dit vind ik dan wel weer vreemd. De withdrawal heb ik op 1 mei gedaan en het gaat om een afschrijving van 22 april. De plu van deze afschrijving zit nog op pending dus is helemaal geen onderdeel van de withdrawal.

De afschrijving heb ik via go back in time gedaan via curve. Benieuwd hoe ze hier op reageren aangezien de datum op het bonnetje anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
DDDDD schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 22:56:

De afschrijving heb ik via go back in time gedaan via curve. Benieuwd hoe ze hier op reageren aangezien de datum op het bonnetje anders is.
Had ik ook, was geen enkel probleem en zelfs binnen een dag goed gekeurd (misschien had ik geluk). Betrof een aankoop van 1500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Laatste vraag als ik ga tanken reserveren ze bv 125 euro. Daarna word het werkelijke bedrag pas afgeschreven werkt dit bij plutus ook feilloos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 08:30
Wilde een account aanmaken, maar kreeg gelijk daarna failed na het id en foto verificatie en kon niet opnieuw proberen. Wat zou dit kunnen zijn? Moet contact opnemen met customer service en daar staat dat het zo een week kan duren. Heb maar een ticket aangemaakt, of had ik ze beter kunnen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

alki schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:30:
Laatste vraag als ik ga tanken reserveren ze bv 125 euro. Daarna word het werkelijke bedrag pas afgeschreven werkt dit bij plutus ook feilloos ?
Nee! DIt gaat uiteindelijk wel goed maar je moet geduld hebben. De reservering wordt ingehouden, en daarna de daadwerkelijke afschrijving. De reservering wordt weer "teruggegeven" na een tijdje, dit kan een week duren in mijn ervaring. Wat ik (en anderen) doen, is tanken via Curve, gekoppeld aan een Creditcard van de bank (ik heb bv ING). Zodra het definitieve bedag wordt geind, dan met Curve GBIT naar Plutus.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
dutchnltweaker schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:35:
Wilde een account aanmaken, maar kreeg gelijk daarna failed na het id en foto verificatie en kon niet opnieuw proberen. Wat zou dit kunnen zijn? Moet contact opnemen met customer service en daar staat dat het zo een week kan duren. Heb maar een ticket aangemaakt, of had ik ze beter kunnen mailen?
Ik had dat vorige week ook, gewoon een mailtje sturen. Ze antwoorden snel en dan is het ook direct gefixed!

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
alki schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:30:
kan best een gedoe zijn.
Het grote voordeel bij mij in omgeving is dat een bemande pomp net zo duur is als de onbemande pomp, deze pomps staan namelijk schuin tegenover elkaar dus die bemande pomp moet wel dezelfde prijs aangeven ivm concurrentie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:46
onbemande pomp werkte bij mij met plutus tot op heden geen enkele keer. Via curve dan wel. Een bemand tankstation is echter geen issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Ypho schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:38:
[...]

Nee! DIt gaat uiteindelijk wel goed maar je moet geduld hebben. De reservering wordt ingehouden, en daarna de daadwerkelijke afschrijving. De reservering wordt weer "teruggegeven" na een tijdje, dit kan een week duren in mijn ervaring. Wat ik (en anderen) doen, is tanken via Curve, gekoppeld aan een Creditcard van de bank (ik heb bv ING). Zodra het definitieve bedag wordt geind, dan met Curve GBIT naar Plutus.
ik betaal sowiezo alles via curve maar dan ga ik daar een rule inzetten dat tanken idd via de CC moet en dan doe ik t later wel via go back in time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:58

St@m

@ Your Service

Mooi gezeik, ik moet nu ook bonnetjes overleggen.
Een van Enexis voor het verzwaren van de elektriciteitaansluiting
Een van Eurowings (vliegtuigmaatschappij) voor het bijkopen van koffers voor een vlucht.

Tja.. denk maar niet dat je bonnetjes krijgt als je dat online betaalt. Ik heb de factuur van Enexis maar opgestuurd, van Eurowings heb ik helaas niets. Ook geen aankoopbevestiging in de mail. Ben benieuwd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
@St@m Heb je wel het vliegticket van Eurowings. Ik zou die toevoegen en zeggen dat die koffers bij die vlucht horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:58

St@m

@ Your Service

ctrlaltdel schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:54:
@St@m Heb je wel het vliegticket van Eurowings. Ik zou die toevoegen en zeggen dat die koffers bij die vlucht horen.
Goeie, ga ik nog even doen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 08:30
Mathias9956 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:47:
[...]

Ik had dat vorige week ook, gewoon een mailtje sturen. Ze antwoorden snel en dan is het ook direct gefixed!
Gedaan, krijg automatische mail dat ze toch een ticket hebben aangemaakt zullen het wel erg druk hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nieuwe perks zijn dus Xbox, Playstation en Steam. (tot 10€ per maand)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Edit: Damnit, @Tomba :P

[ Voor 73% gewijzigd door anandus op 04-05-2023 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:40
Tomba schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:43:
Geen Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nope geen Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

**Perks Thursday - Gaming & $100 PLU Promotion**
It's that time of the week again! For this perks thursday we're happy to announce Xbox, Playstation, and Steam as our new perks.

And to celebrate the release of the new perks we are offering a special promo.

**$100 PLU Promotion**
You can earn $100 in PLU all you have to do is:
• Retweet the announcement tweet
• Refer 3 friends to Plutus using your personal referral link
• Tweet your best gaming clip
• Include details of what you are going to use your new perk for!
• You must add #PlutusGamingClips and your referral link in the tweet to qualify.
• Complete the form to submit your entry <https://form.typeform.com/to/S3IeG3wY>
Full details here: <https://support.plutus.it/hc/en-us/articles/5132685790877-Promotions-events-and-bonuses-Live-tracker>

What are you going to get with your new gaming perks? What games are you currently playing?

React below with what your favourite gaming platform is as well!
https://twitter.com/plutus/status/1654080138622152706
@everyone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Cordon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 21:28:
Kreeg gisteravond laat een nette reactie: zou ook zeker jouw bestellingen er ff bijpakken en in een ticket plempen :)
I'm sorry to see that some of the PLU Rewards failed to register on your account. No worries, I just went through them manually, verified them, and added the missing PLU to your account.

Keep in mind that since this was a manual reward, it will show up under the Bonus tab instead of the usual Rewards tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Tomba schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:43:
wut steam? dus als ik een game koop tot €10 terug?
moet het in 1x zijn of kan het ook los?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ctrlaltdel
@Kol Nedra Waarom zou het niet los kunnen bij de games. Lidl/Amazon enz kan toch ook in 2x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

2Dutch schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:51:
[...]

Kreeg gisteravond laat een nette reactie: zou ook zeker jouw bestellingen er ff bijpakken en in een ticket plempen :)

[...]
Ah goed om te weten. Ik gooi een ticket hun kant op. Thanks! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Op Reddit:
Withdrawals process info

I commented this in the “Withdrawals (27th April)” post earlier, but posting here too for visibility.

**An update on the withdrawal processes:**

- The Devs have been looking into adjusting the script so that the withdrawals auto-restart following a pause due to high gas, so that they no longer need to be manually started again. It’s hoped that this will be deployed today.

- Consideration is being given as to whether raising the fee for withdrawals to £5/€5 is an option given the increased gas prices currently. Whilst a raise in the fee may not be welcome by all, it would better reflect the current gas prices, and also allow the withdrawals to process with fewer pauses. (Note: being considered, not definite)

- Progress is being made on the automated system for withdrawal checks. This is currently in R&D, with a **rough** estimate of Q3 for release (note: subject to change).

- Rewards are being reviewed and paid out daily instead of weekly to reduce wait times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kunnen ze het beter niet zo devven dat PLU ook op een andere chain kan komen, bijv BSC?
In ieder geval tot ETH2 er is?

Twee tellen geleden een beetje HI (welke op BSC zit) gewithdrawd. Dit kostte me 6 cent en duurde een minuutje.
Omzetten in USDT en op Binance zetten kostte ook nagenoeg niets en is instant.

PLU kostte me 3 euro (en binnenkort dus misschien vijf), na 18 dagen heb ik nog niets binnen en om het om te zetten zal me ook aardig wat ETH kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:11
anandus schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:11:
Kunnen ze het beter niet zo devven dat PLU ook op een andere chain kan komen, bijv BSC?
In ieder geval tot ETH2 er is?

Twee tellen geleden een beetje HI (welke op BSC zit) gewithdrawd. Dit kostte me 6 cent en duurde een minuutje.
Omzetten in USDT en op Binance zetten kostte ook nagenoeg niets en is instant.

PLU kostte me 3 euro (en binnenkort dus misschien vijf), na 18 dagen heb ik nog niets binnen en om het om te zetten zal me ook aardig wat ETH kosten.
Polygon staat al maanden op de roadmap, oorspronkelijk voor Q3 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Domino schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:38:
[...]

Polygon staat al maanden op de roadmap, oorspronkelijk voor Q3 2022
dikke prima, een snelle Blockchain met goede lage fees 👌
als je monthly kijkt Matic/BTC blijft ie gewoon sterk, net zoals ETH

ik verwacht dat naast ETH ook andere blockchains het goed blijven zullen doen. Multi-chain is zeer mogelijk

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2023 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Laatst online: 11-03 10:05
Werkt bij jullie de kaart wel beetje, het duurde sowieso al lang om het op de kaart te krijgen geld, van plutus fiat naar kaart 2 dagen bijna.

HBO max error: Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw. ID: 176fd40f-f525-422d-8a0a-58a74a496453-hboMax-b7dbaffa-af3c-4c8e-a8df-0622bea10aaf

Spotify error: Your payment method and country don't match.

Bij CRO kaart nooit problemen gehad maar wou plutus voor de hogere cashback proberen maar zo werkt het ook niet echt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:41
Drazzic schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:18:
Werkt bij jullie de kaart wel beetje, het duurde sowieso al lang om het op de kaart te krijgen geld, van plutus fiat naar kaart 2 dagen bijna.

HBO max error: Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw. ID: 176fd40f-f525-422d-8a0a-58a74a496453-hboMax-b7dbaffa-af3c-4c8e-a8df-0622bea10aaf

Spotify error: Your payment method and country don't match.

Bij CRO kaart nooit problemen gehad maar wou plutus voor de hogere cashback proberen maar zo werkt het ook niet echt haha.
Curve ervoor zetten.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik ben nog steeds iemand zonder Curve (I know :+ ), is curve 100% gratis?

Kan ik beter voor Curve gaan of voor Revolut?

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2023 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:41:
[...]

Allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
why?

ze kunnen beide hetzelfde ofniet?
dat je dus een kaart kan instellen dat het daar afgeschreven wordt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:41:
[...]

Curve kan gratis gebruikt worden. Dan moet je bij het afrekenen van je aankoop de goede debit kaart selecteren in de curve app. Bij de betaalde curve kaarten heb je onbeperkte ‘go back in time’ functionaliteiten. Je tier bepaalt hoever je terug kan gaan om transacties over te boeken tussen de kaarten in de app.

Zowel bij plutus als ook hi is curve een ‘perk’ en dus ‘gratis’ te gebruiken. Mits je een perk slot over hebt uiteraard.

Revolut heeft weer een ander gebruik. Ik gebruik het puur om mijn crypto te scheiden van de huisbank. Bijkomend voordeel: instant sepa. Revolut is gratis te gebruiken maar heeft niet de functie om transacties later tussen kaarten uit te wisselen voor zover ik weet.

[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 05-05-2023 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:53:
[...]

why?

Dat is alleen Curve. En Revolut wil je hebben vanwege instant Sepa.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:53:
[...]

why?

Curve kun je met "Go Back In Time" een aankoop tussen kaarten verplaatsen.

Mijn use case:
- ING (mijn normale bank) CreditCard
- Revolut (om direct geld over te maken tussen rekeningen, ING heeft geen direct-SEPA)
- Curve om mijn aankopen via mijn ING CC te laten lopen, en later over te zetten naar Hi of Plutus

Wat doe ik als ik iets koop
1. Standaard doe ik mijn aankopen met Curve, en gaat het van mijn ING CC af.
2. Via Revolut maak ik geld over naar Hi (of Plutus), totaal het bedrag van mijn aankopen
3. Met Curve GBIT zorg ik dat het op de juiste kaart wordt geincasseerd (doe ik in batches eens in de paar dagen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Ypho schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:57:
[...]

Curve kun je met "Go Back In Time" een aankoop tussen kaarten verplaatsen.

Mijn use case:
- ING (mijn normale bank) CreditCard
- Revolut (om direct geld over te maken tussen rekeningen, ING heeft geen direct-SEPA)
- Curve om mijn aankopen via mijn ING CC te laten lopen, en later over te zetten naar Hi of Plutus

Wat doe ik als ik iets koop
1. Standaard doe ik mijn aankopen met Curve, en gaat het van mijn ING CC af.
2. Via Revolut maak ik geld over naar Hi (of Plutus), totaal het bedrag van mijn aankopen
3. Met Curve GBIT zorg ik dat het op de juiste kaart wordt geincasseerd (doe ik in batches eens in de paar dagen)
Zo doe ik het ook.

Bijkomend voordeel van die gbit, je krijgt altijd de actuele hi koers als cb. Dus geen risico dat je cb minder waard is met een aantal aankopen verdeeld over meerdere dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik ga voor Curve, ook al koop ik zelden iets, wel tanken (vrouw doet boodschappen en winkelt)
is het handig om 2 kaarten te hebben. gebruik voor kleine uitgaven wel mijn BNB-kaart, maar denk wel handig om Curve te hebben zodat die gekoppeld is aan de PLU kaart die mijn vrouw meestal bij zich heeft....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:20:
ik ga voor Curve, ook al koop ik zelden iets, wel tanken (vrouw doet boodschappen en winkelt)
is het handig om 2 kaarten te hebben. gebruik voor kleine uitgaven wel mijn BNB-kaart, maar denk wel handig om Curve te hebben zodat die gekoppeld is aan de PLU kaart die mijn vrouw meestal bij zich heeft....
Gooi die curve kaart gewoon in je iphone wallet, en wellicht ook in die van je vrouw. Of geeft haar de fysieke kaart mee. Twee kaarten op één account is niet mogelijk.

Ga je voor een abonnement? Dan laat je alles parkeren op een bank cc en verplaats je de transactie(s) achteraf. Als je er niet uitkomt kun je me altijd benaderen via TG (richu75), of je vraagt het aan Rob.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik kan toch wel het volgende doen:

mijn vrouw: de fysieke PLU kaart
ik: de fysieke Curve kaart, met als main kaart de PLU kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:40:

Ja kan ook. In die situatie (alles naar plutus) heb je zelfs genoeg aan de gratis kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Curve black is interessant icm rebate van Hi Curve :)
unlimited gbitten zat ik hier ook aan te denken:
ik heb die cdc kaart die ik er aan kan koppelen, vrij eenvoudig om er geld op die kaart te zetten.
dan wordt die ook weer eens gebruikt

heb er echt te weinig in verdiept, maar die curve is ook interessant :z

lijkt me niet handig om te klooien met PLU als main en dan gbitten naar Hi, dan wordt er weer PLU afgeschreven etc....

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 05-05-2023 16:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:40:

Waarom niet: Je vrouw de fysieke Curve-kaart en jij Curve op je telefoon?

Dat is hoe wij het doen en dan kan je makkelijk de geldstromen regelen in Curve (we hebben ook allebei een Plutus-kaart, maar behalve eenmaal per maand de Lidl wordt vooral mijn Plutus-kaart gebruikt. Of mijn HI-kaart).

Edit: Ik zie dat @Domino die optie al genoemd heeft :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 05-05-2023 16:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 04-06 19:32
Curve op beide telefoons als Apple Pay, werkelijk magie hoe snel je € verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Masstje schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:19:
Curve op beide telefoons als Apple Pay, werkelijk magie hoe snel je € verdwijnen
Hahahah. Zit een kern van waarheid in 🤪

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ctrlaltdel
@Kol Nedra Ik zou plutus gebruiken voor Aldi/Shell/Amazon/Lidl/Steam. Hiermee verdien je 20-40 euro, die uitgave wilde je toch al doen. Als hi een van je andere subs betaald (die je zowiezo wilde nemen) is dat extra winst. Bijvoorbeeld curve sub bnij hi. Betaalt hi ze niet, geen probleem, je hebt 10 euro winst gepakt op de perk die je op plek van Curve hebt gekozen.

[ Voor 52% gewijzigd door ctrlaltdel op 05-05-2023 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
Nice: What happens to my current Ambassify points?
Although Ambassify rules required 1000 points to be eligible for a $100 PLU Rewards payout. In usual Plutus manner, we have decided to reward everyone who earned less points with $0.1 worthPLU for each of their points instead.

Note: ambassadors who earned less than 250 points due to inactivity will not be rewarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Blijft ook suf dat refunds nog als betaling voorbijkomen als pushmessage / minusteken in je overzicht..elke keer weer 'huh?'. Dat soort basic stuff mag toch onderhand wel eens op orde zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:11

NeoflexNL

Forever young

anandus schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 16:52:
[...]

Waarom niet: Je vrouw de fysieke Curve-kaart en jij Curve op je telefoon?

Dat is hoe wij het doen en dan kan je makkelijk de geldstromen regelen in Curve (we hebben ook allebei een Plutus-kaart, maar behalve eenmaal per maand de Lidl wordt vooral mijn Plutus-kaart gebruikt. Of mijn HI-kaart).

Edit: Ik zie dat @Domino die optie al genoemd heeft :)
Wij doen hier exact hetzelfde, werkt idd super. Net terug van vakantie in Italië en zo ongeveer alles met de NFC chip in de telefoon betaalt, zelfs de tolpoortjes gaan er mee open. Al zijn de kleinere detaillisten in het buitenland nog wat verbaast (en geërgerd) dat je niet gewoon contant betaald..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Laatst online: 04-06 23:29
Geitenbende. zit nog te wachten op een plu withdrawal van 18 april. Ticket geopend, reply dat ze het zsm oppakken. Ticket gesloten.. wat ook niet lekker werkt zijn de reservations, ook die zie je alleen in je balance terug en niet in je statements. Fix dat toch eens..enige mazzel dat de plu beetje up gaat ;)
Pagina: 1 ... 36 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.