Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 34 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 15:44
Dacuuu schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:27:
[...]
Hoe hoog was je lidl bedrag?
Lidl 120 euro, maar ik denk dat die erbij stond om de kast (1300) te verifieren. Die kast zit weer niet in de Plu die ik nu willen withdrawen. 12 october... Even afwachten, ze maken dan een ticket aan en kun je bonnetjes uploaden. Het is trouwens maar een 100 euro Plu withdrawal.

[ Voor 30% gewijzigd door enermax op 05-04-2023 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:39
enermax schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:34:
[...]

Lidl 120 euro, maar ik denk dat die erbij stond om de kast (1300) te verifieren. Die kast zit weer niet in de Plu die ik nu willen withdrawen. 12 october... Even afwachten, ze maken dan een ticket aan en kun je bonnetjes uploaden. Het is trouwens maar een 100 euro Plu withdrawal.
Lekker dan.. Gisteren aankondigen dat je bonnetjes wil hebben, en dan met terugwerkende kracht bonnetjes willen hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Dacuuu Ik deed de withdrawal juist naar mijn wallet als voorbereiding voor de stake naar een volgende tier. Sta niet echt meer te popelen om Plu te staken.

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 05-04-2023 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:17
@enermax: checkt Plutus soms of je extra geld hebt gepint bij Lidl? Dat zou dan blijken uit je bonnetje.

Aan de andere kant: dat er meer, vaker en hogere bestedingen zijn bij winkels die op het Perks lijstje staan lijkt mij logisch. En 120 piek in de week aan boodschappen is bij veel gezinnen toch ook normaal?

[ Voor 49% gewijzigd door U123456 op 06-04-2023 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:51

DvE

ORA-00000

U123456 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 07:48:
@enermax: checkt Plutus soms of je extra geld hebt gepint bij Lidl? Dat zou dan blijken uit je bonnetje.
Dat kan natuurlijk bij meer zaken. Comes with the territory zeg maar.
Ik betaal voor een everyday abo. Dat betekent dat ik daadwerkelijk geld betaal om cashback te krijgen.
Zou gek worden als je voor iedere supermarkt bon (tenzij het volume dusdanig hoog is) alles moet gaan aantonen. Ik vind het nogal wat.
Voor hoge bedragen (en waar ligt dan de grens) heb je meestal toch wel een bon. Maar supermarkten en uit eten gaan zijn nou net bonnen die ik niet bewaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@DvE Geen idee. Gebruik plutus zelden de laatste 3 maanden. Alleen voor de perk shell en Lidl en dan betaal ik een tientje bij plutus voor de perk en de rest boodschappen met hi (8%).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DvE schreef op donderdag 6 april 2023 @ 08:02:
[...]
(en waar ligt dan de grens)
Ergens tussen 120 euro en 1300 euro dus :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

anandus schreef op donderdag 6 april 2023 @ 09:54:
[...]
Ergens tussen 120 euro en 1300 euro dus :P
Begrijp dat ze niet precies gaan vertellen waar de grenzen en triggers liggen.
Maar ik mag toch hopen dat als je niet overmatig bij de lidl / supermarkt boodschappen doet, dat je ieder bonnetje moet gaan bewaren/overleggen.
Dus die lidl snap ik niet helemaal als dat zo een eenmalige keer per week is.
En tenzij je een premium plan hebt, hoeveel kan je nu echt max. uit je kaart halen dat het fraude / werk gerelateerd is. (Lidl boodschappen klinken niet echt zo, nogmaals tenzij het iedere dag 120,- is of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DvE schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:17:
[...]

Begrijp dat ze niet precies gaan vertellen waar de grenzen en triggers liggen.
Maar ik mag toch hopen dat als je niet overmatig bij de lidl / supermarkt boodschappen doet, dat je ieder bonnetje moet gaan bewaren/overleggen.
Dus die lidl snap ik niet helemaal als dat zo een eenmalige keer per week is.
Het is toch de kast, niet de Lidl?
enermax schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:34:
[...]

Lidl 120 euro, maar ik denk dat die erbij stond om de kast (1300) te verifieren. Die kast zit weer niet in de Plu die ik nu willen withdrawen.
Dus over boodschappen hoef je je geen zorgen te maken, lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 06-04-2023 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

anandus schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:18:
[...]

Het is toch de kast, niet de Lidl?

[...]

Dus over boodschappen hoef je je geen zorgen te maken, lijkt me.
Let's hope. :)
Zijn aanname was ook omdat die erbij stond. Maar dat zou alsnog betekenen dat alles wat je op wil nemen moet kunnen overleggen als daar ook een groot bedrag bij zit.
We gaan het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 23:25
Kan iemand hier bevestigen dat een betaling bij Sunweb met de Plutus kaart mogelijk is?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Bushalte schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:48:
Kan iemand hier bevestigen dat een betaling bij Sunweb met de Plutus kaart mogelijk is?
Volgens hun site zou Visa moeten lukken: https://www.sunweb.nl/vak...boeken-en-betalen#Betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
Als ze visa accepteren dan is het mogelijk lijkt me? Of ik begrijp de vraag niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 22:45
Ja is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Nopheros schreef op donderdag 6 april 2023 @ 17:54:
[...]

Als ze visa accepteren dan is het mogelijk lijkt me? Of ik begrijp de vraag niet goed.
Soms werkt het toch niet terwijl ze Visa als accepteren. Zoals CoolBlue, kwam ik van de week achter.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Mooi, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Vruchtensap schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:58:
[Afbeelding]
Paasactie bij Plutus, volgens mij niet persoonlijk.
Waar vind jij dit? Ik zie het zowel in app als op website niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:37
Tomba schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:35:
Heb zojuist dankzij de Telegram deze app ontdekt:

https://github.com/quentingosset/PlutusAnalyticsDashboard

Werkt echt uitstekend, als extensie verkrijgbaar voor zowel Firefox als Chrome!
[Afbeelding]
nieuwe computer dus nieuwe installatie en helaas is die nu niet meer te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:56

Rouwette

Rouwette.com

RenaldoN schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 09:31:
[...]

nieuwe computer dus nieuwe installatie en helaas is die nu niet meer te downloaden.
Chrome backup overzetten, lukt dat niet?

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:37
Rouwette schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 09:35:
[...]

Chrome backup overzetten, lukt dat niet?
nee helaas niet, ik installeer nu maar firefox en gebruik die dan voor de plugin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
BBKing schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 09:16:
[...]

Waar vind jij dit? Ik zie het zowel in app als op website niet terug.
Kreeg er e-mail over op 5 April:
Easter 2023 Campaign - Upgrade Subscription

Announcement: Email / In-App Message
Terms:

You must upgrade within the promotional dates.

Rewards will be issued on 14th April 2023.
Eligibility: Starter accounts only
Date: 5th Apr 2023, 12:00 BTC - 11th Apr 2023, 12:00 UTC
Reward:
£/€4.99 in PLU for upgrades to Everyday
£/€14.99 in PLU for upgrades to Premium
https://support.plutus.it...-and-bonuses-Live-tracker

[ Voor 37% gewijzigd door U123456 op 07-04-2023 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 06:27

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Op Reddit heeft Plutus nu een FAQ geplaatst over het withdrawal debacle:
https://www.reddit.com/r/...als_transaction_receipts/

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Plutus heeft nog steeds mijn plutus gegijzeld. We zijn nu 10 dagen verder en nog steeds geen Plutus withdrawal. Ook geen reactie op het ticket waar ik de receipts van october!! heb geupload. Het vervelende is dat ik nu zelfs twijfel om mijn abonnement te houden bij Plutus. Als Plutus mijn withdrawal blokkeert van een betaling in october, dan ben ik ook het geld kwijt van het abonnement en de rewards van de perks tot nu toe. Ik gebruik plutus nog maar zelden nu (totaal ~200 uitgaven dit jaar), maar een abonnement is 5 euro en je krijgt 20 euro aan perks terug. Dat is 25 euro per maand dat plutus kan afpakken. Het hele custodial idee is eigenlijk weg. Stel je vrouw pint een keer bij, of er is een refund na 45 dagen waar je geen bonnetje van hebt dan kan Plutus je hele withdrawal tegen houden. Ze veranderen de regels wanneer ze er zin in hebben en passen dat met terugwerkende kracht toe. En ze noemen je dan ook nog een fraud..

Deze post geeft het goed weer: https://www.reddit.com/user/_PHASE123/
there’s no criteria for what you guys “deem suspicious” (and it seems to be holidays and heating bills), it’s all based on plutus’ authority, which is why people are rightly saying it goes against the decentralised ideal and non-custodial nature of the service. the tokens are “ours”, but plutus holds all the cards and can change the rules, or what is suspicious, to seemingly arbitrary metrics, any time they want.

it’s good to prevent fraudulent abuse of the token but this has been handled abysmally. these basic checks to protect the token, if they are so vital, should have been in place already. and this absolutely should not apply retroactively, users did not agree to these terms when the rewards were accrued, it’s actually a bit questionable ethically.

ultimately this is symptomatic of a much larger issue with the service: the (lack of) clarity of information. this is further visible in the app, where transactions come up with bizzare titles, times display in the wrong format, the rewards chart updates inconsistently and is lacking information, there’s no progress bar for how long until tokens clear and no deeper info of how many tokens were earned by what transaction and at what rate (the price they were bought at), refunds show up as charges initially and there’s no push notification when they clear, if you top up your card balance from you wallet balance and there is an issue the funds will just disappear from both balances and not update till things have been resolved with no communication, there’s no clear sign a perk has been used without scrolling through all your transactions, perks and memberships work on different rolling monthly timeframes but this isn’t clear or intuitive, we were told over and over again that card denial fees would be dropped but that only eventually happened when the payment processor changed and we still had to contact support to claim the charges back without any statement to users that that was necessary, ………. etc

see what we mean?

the conveying of the absolute basics (like peoples money!) is a total mess and it has been unaddressed for a long time. the priorities of plutus seem to be way off what is important and what users need.

i’ve been using a long time. and i really want the project to succeed but all this stuff, and now the anxiety of having to worry about if i even will get my rewards, has slowly eradicated my ability to trust the service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
@enermax Vervelend dat je al 10 dagen wacht, er zitten wel 2 weekenden bij, in werkdagen valt het nog mee. Als ze de achterstand hebben weggewerkt wordt de controle in de bestaande 45 dagen gedaan en is er dus ook geen extra wachttijd meer.

Ik betaal zelf alles met PLU en blijf dat ook doen want ik ga er vanuit dat het allemaal wel zal meevallen (10 dagen wachten is natuurlijk wel balen en moet anders). Ik zie op hun discord server niet direct klachten van mensen die bonnetjes moeten laten zie van betalingen met 50 of 200 euro. Grote bedragen (1000+ euro) hou ik sowieso wel een factuur of digitale bon beschikbaar.

Vind de reddit post die je quote verder wat onzinnig, gebruik PLU bijna 12 maand en herken me er verder niet in. Sommige punten zijn ook flinke onzin, er is geen progres bar voor wanneer tokens beschikbaar komen? Lekker klagen om te klagen.

[ Voor 32% gewijzigd door Nopheros op 09-04-2023 17:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPAe87w2NXixVcHftLifaV0Scfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGF0y1XQrHas9WqOBBXI7CZd.jpg?f=fotoalbum_large

helaas gefaald, ik wilde precies €10 doen maar niet gelukt :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
Kol Nedra schreef op zondag 9 april 2023 @ 16:07:
[Afbeelding]

helaas gefaald, ik wilde precies €10 doen maar niet gelukt :7
Hopelijk heb je het bonnetje nog B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

**Pluton Rewards Withdrawal Request | Audit Update**
More than 80% of the rewards that were waiting for approval due to recent audits have been approved and sent to our customers' non-custodial wallets, while only a small subset of customers are still under review awaiting proof of their selected purchases. Our audit team was able to detect and stop more than $30,000 in PLU value that was earned by users through suspected violation of our terms and conditions.

Once again, thank you for the patience and understanding. We will continue to perform these additional audits to protect Plutus Card holders who stack or use PLU. Furthermore, this entire process will be automated in the coming months. Our aim is to audit for fraud during the first 45-day refund review period and enable instant withdrawals once approved.
@everyone
Nog even geduld dus @enermax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Tomba Ik zag het, hopelijk keuren ze het snel goed. Plutus hero is al gezakt naar 2.000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op zondag 9 april 2023 @ 18:20:
@Tomba Ik zag het, hopelijk keuren ze het snel goed. Plutus hero is al gezakt naar 2.000 euro.
Ja de prijs gaat onderuit. Afgaande op Reddit zijn er toch wel wat flinke stakers die aan t afbouwen zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-02 09:15
Tijdje niet naar mijn PLU gekeken, maar ik begrijp dat ze hun eigen ondergang aan het graven zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Zazabez1 schreef op maandag 10 april 2023 @ 08:29:
Tijdje niet naar mijn PLU gekeken, maar ik begrijp dat ze hun eigen ondergang aan het graven zijn?
Zou niet weten waar je dat uit begrijpt?

PLU $8.64
H|L: 9.05|8.58
1h 0.65% 😏
24h -4.45% 😅
7d -9.37% 😰
Cap: 660th | $27.3M
Vol: $638.8K

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 10-04-2023 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-02 09:15
Haha, hopelijk valt het allemaal mee.
Ik ben een tijd geleden al gestopt met het volgen, maar betaal nog wel altijd met de kaart.
Ik zie het allemaal wel gebeuren, maak me er niet druk om ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik maak mij er ook niet druk om, ik betaal €5 per maand maar ik heb al genoeg PLU verzilverd dat het nog eens 14 maanden duurt om break even te halen mocht PLU met 99.99999% gaan dalen.
oftewel zie ik niet gebeuren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zazabez1 schreef op maandag 10 april 2023 @ 08:29:
Nou, dat valt wel mee, maar mensen reageren heel heftig op hun fraude-maatregelen.
Bij aankopen van pak-em-beet 1000 euro of meer kán er een bonnetje gevraagd worden en daar reageren mensen heel heftig op.
Iets dat mij juist een positief ding lijkt, minder fraude is een langer leven voor Plutus. Ik las bijv van iemand (een mod op reddit) die elke maand voor z'n bedrijf minimaal $22.500 via Plutus kocht en zo duizenden dollars binnenharkte.

Los daarvan is er ook een daling van PLU door die stop van vier maanden. Ze deden dit met het excuus van "onderhoud", maar was natuurlijk gewoon om de prijs op te drijven (immers er kan vier maanden lang niet PLU makkelijk verkocht worden, dus het aanbod op de markt wordt kleiner). Maar dit had niet het gewenste effect, want mensen doorzien zo'n smoesje en gaan dan vragen stellen.

Mij maakt het allemaal niet uit, ik merk het wel.
Ik zit ook bij Hi en dan is Plutus opeens een zéér betrouwbare partner :P

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 10-04-2023 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ik zie het ook wel. Is en blijft gratis geld. Daar mag je ook niet over klagen.
Maar ik doe het toch: wat een kansloos drama met die top-ups blijft het toch 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ik ben vrijgesproken van alle beschuldigingen. 4 weken wachten schat ik tot succevolle withdrawal. Zelfs een Central exchange durft dat gebruikers niet aan te doen.

Het is eigenlijk chantage crimineel gedrag. Ik heb dit jaar een paar Plu verdient, maar ze gijzelen een veel groter bedrag Plu van maanden geleden. Dan is de withdrawal geen 45 dagen maar 7/8 maanden. Dat is denk ik ook de angst en de drop van Plutus. Wanneer is je verdiende Plu veilig voor withdrawal 6 maanden 1 jaar?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBQI04YU0FYCt_ldEPZDAN7YjNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H7Mo8LG9JB8SDJ43PPm3lXSF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door enermax op 10-04-2023 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Volgens mij weet je niet wat chantage betekent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op maandag 10 april 2023 @ 10:19:
Ik ben vrijgesproken van alle beschuldigingen. 4 weken wachten schat ik tot succevolle withdrawal. Zelfs een Central exchange durft dat gebruikers niet aan te doen.

Het is eigenlijk chantage crimineel gedrag. Ik heb dit jaar een paar Plu verdient, maar ze gijzelen een veel groter bedrag Plu van maanden geleden. Dan is de withdrawal geen 45 dagen maar 7/8 maanden. Dat is denk ik ook de angst en de drop van Plutus. Wanneer is je verdiende Plu veilig voor withdrawal 6 maanden 1 jaar?
[Afbeelding]
Jezus wat een FUD zeg @enermax, je hebt pech dat jij net onder de gecontroleerden valt en je hebt gewoon je PLU gekregen. Weet niet wanneer je je request ingeschoten hebt maar dit speelt nog geen 4 weken in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@Tomba Ze mogen mij best controleren en zelfs alle Plu tegen houden tot 45 dagen terug. Plu van 7 maanden geleden moeten ze vanaf blijven. Er zullen er best zijn die die rekening van toen niet meer hebben, lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:20:
@Tomba Ze mogen mij best controleren en zelfs alle Plu tegen houden tot 45 dagen terug. Plu van 7 maanden geleden moeten ze vanaf blijven. Er zullen er best zijn die die rekening van toen niet meer hebben, lekker dan.
Duidelijke mening maar natuurlijk niet de realiteit als de controle deze keer - aangekondigd - plaats vindt bij withdrawal. Maakt het niet crimineel zoals jij het noemt wel vervelend natuurlijk.
Vanaf de aankondiging wordt de controle direct gedaan zeggen ze dus vanaf nu ben je er vanaf.

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 10-04-2023 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Tomba De withdrawals waren al een week voor die aankondiging geblocked. En als je regels verandert pas je dat normaal toe op moment van schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:26
Welke nieuwe perk hebben ze nu eigenlijk toegevoegd? Ik zag een 1 april onlyfans perk grap. Of was dit toch echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

cooLopke schreef op maandag 10 april 2023 @ 18:01:
Welke nieuwe perk hebben ze nu eigenlijk toegevoegd? Ik zag een 1 april onlyfans perk grap. Of was dit toch echt?
Nog geen, vanaf 16-4 iedere dag 1 als ik t goed begrepen heb tot het einde van de maand.
Die OnlyFans was een 1 april grap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
enermax schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:20:
Mjah, als je een refund krijgt van iets van een X maanden geleden dan mag je die PLU ook weer inleveren. Lijkt mij niet meer dan logisch eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 18:16
Ik heb net een instant card topup 😱
Dat is ook voor het eerst sinds ik Plutus gebruik (normaal duurt het uren tot dagen)

[ Voor 53% gewijzigd door Geen12 op 11-04-2023 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Geen12 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:36:
Dat is ook voor het eerst sinds ik Plutus gebruik (normaal duurt het uren tot dagen)
Soms gaat de card top-up inderdaad instant, maar meestal duurt het 2-3 dagen...
Ik dacht dat dat probleem net opgelost zou zijn met hun nieuwe (banking) partner?
Echt heel vervelend zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Geen12 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:36:
Maandagochtend 9:18-9:20 en 9:48-9:50 zijn zo'n beetje de gouden tijd voor topup inderdaad. Ik zojuist ook instant om 9:49 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Tomba schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:50:
[...]

Maandagochtend 9:18-9:20 en 9:48-9:50 zijn zo'n beetje de gouden tijd voor topup inderdaad. Ik zojuist ook instant om 9:49 :)
Het is dinsdag vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

bek schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:51:
[...]

Het is dinsdag vandaag.
Hahah je hebt volledig gelijk :P (maar tis wel eerste werkdag voor banken vandaag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zojuist een top-up gedaan, was instant!
sla je slag!

de andere 2 die ik gedaan heb (gisteren en vrijdag) nog onderweg :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Dank voor de tip! Gelukt. Binnen 1 minuut: ING > Plutus Account > Plutus Card

[ Voor 50% gewijzigd door U123456 op 11-04-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:11

Ypho

Allround Nerd

Ik heb net een overschrijving gedaan via Revolut > Plutus, direct binnen. Top-up gedaan naar kaart, ook direct. Hierna nog 6x hetzelfde gedaan met steeds bedragen van 50 euro, allemaal instant.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 17:34
Nou ik met 100€ en die is niet instant.

Staat ook nog 300€ open vanaf donderdag…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:12
Ik kocht PLU altijd via de DEX maar die is al een tijdje dicht. Nu heb ik accounts (gemaakt) op Coinbase, Kucoin en Huobi echter zijn daar de transactiekosten om PLU te kopen erg hoog.

Om PLU uit te betalen heb ik ooit via Kucoin PLU in USDT en XLM omgezet, deze XLM naar Bitvavo overgeboekt en daar omgezet naar EUR. Voordat ik PLU ga aankopen, is de omgekeerde route van mijn omzetting van PLU naar EUR ook de goedkoopste manier om PLU te krijgen? Of kan ik het beter op een andere manier doen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:10
TobiasdePagter schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:54:
Ik kocht PLU altijd via de DEX maar die is al een tijdje dicht. Nu heb ik accounts (gemaakt) op Coinbase, Kucoin en Huobi echter zijn daar de transactiekosten om PLU te kopen erg hoog.

Om PLU uit te betalen heb ik ooit via Kucoin PLU in USDT en XLM omgezet, deze XLM naar Bitvavo overgeboekt en daar omgezet naar EUR. Voordat ik PLU ga aankopen, is de omgekeerde route van mijn omzetting van PLU naar EUR ook de goedkoopste manier om PLU te krijgen? Of kan ik het beter op een andere manier doen? Alvast bedankt
Op Kucoin kan je met CC en iDeal betalen. Waarom moeilijk doen?😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:12
Niann-Tsyr schreef op woensdag 12 april 2023 @ 14:58:
[...]

Op Kucoin kan je met CC en iDeal betalen. Waarom moeilijk doen?😅
Met Creditcard zijn de kosten 3,8%, iDeal wordt niet ondersteund en een bankoverschrijving kan niet via mijn bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
TobiasdePagter schreef op woensdag 12 april 2023 @ 16:34:
[...]
Met Creditcard zijn de kosten 3,8%, iDeal wordt niet ondersteund en een bankoverschrijving kan niet via mijn bank.
Ik zie hier bij mij dat ik wel met iDeal kan betalen. In het verleden ook gedaan meerdere malen.
'Third party' en dan krijg je Banxa, BTCDirect of Simplex. Hangt er vanaf welke token je wilt kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Niann-Tsyr op 12-04-2023 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-06 15:37
Mijn PLU withdrawal van circa 15 PLU is geblokkeerd door fraudedetectie en moet nu van 10+ transacties bonnetjes aantonen. Wat een ellende, gauw maar weer een alternatieve crypto debitkaart zoeken.
Kost meer tijd dan dat het oplevert nu om alles bij elkaar te vergaren en continue te bewaren in een aparte administratie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Krijg het gevoel dat het wel heel hard gaat met hun PLU voorraad. Ook met die DEX die dicht is gezet i.v.m. "onderhoud".. dat is natuurlijk gewoon een smoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jdome schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:42:
Mijn PLU withdrawal van circa 15 PLU is geblokkeerd door fraudedetectie en moet nu van 10+ transacties bonnetjes aantonen. Wat een ellende, gauw maar weer een alternatieve crypto debitkaart zoeken.
Kost meer tijd dan dat het oplevert nu om alles bij elkaar te vergaren en continue te bewaren in een aparte administratie..
En wat als je nu maar 5 bonnetjes kan tonen, ben je dan al je plu 'kwijt'?

Zou je willen vertellen van welke bedragen ze bonnetjes willen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Dacuuu schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:45:
[...]

En wat als je nu maar 5 bonnetjes kan tonen, ben je dan al je plu 'kwijt'?

Zou je willen vertellen van welke bedragen ze bonnetjes willen zien?
Dat vraag ik me ook af. Heb volgens mij ook niet alle bonnetjes bewaard.

Gaat om echt van alles en nog wat, zoals een aankoop van een TV maar ook betalingen van bijvoorbeeld hotels en restaurants in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jdome schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:49:
[...]

Dat vraag ik me ook af. Heb volgens mij ook niet alle bonnetjes bewaard.

Gaat om echt van alles en nog wat, zoals een aankoop van een TV maar ook betalingen van bijvoorbeeld hotels en restaurants in het buitenland.
Ja bagger systeem is het, helamaal omdat dit met terugwerkende kracht is..

Wat is het minimale bedrag waar ze een bonnetje van willen hebben? Afgelopen weekend nog voor ongeveer €50 festival muntjes gekocht, bij zoiets is het even telefoon tegen de terminal, muntjes ontvangen en doei.. Zonder bonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Wow, dat is wel erg veel. Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.

Ik had een verzoek om een bonnetje van een aankoop van 8 festivaltickets op naam van mijn vrouw. Dus ik bij voorbaat maar erbij gezet dat het mijn vrouw betreft en dat we al geluk hadden dat we door de queue heen kwamen voor de tickets (was binnen een paar minuten uitverkocht). Gelukkig binnen een dag goedgekeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Dacuuu schreef op woensdag 12 april 2023 @ 18:51:
[...]

Wat is het minimale bedrag waar ze een bonnetje van willen hebben? Afgelopen weekend nog voor ongeveer €50 festival muntjes gekocht, bij zoiets is het even telefoon tegen de terminal, muntjes ontvangen en doei.. Zonder bonnetje.
Minimale bedrag van deze transacties is rond de 200 euro.

Een paar weken terug kreeg ik ook al de vraag om de factuur van een 2000+ euro transactie maar daar snap ik het op zich nog wel van. Dat heb ik toen opgestuurd en toen was het allemaal ok.
Maar om nu ook van alles onder de 1000 euro bonnetjes te gaan bewaren zie ik echt niet zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:06
Jdome schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:04:
[...]

Minimale bedrag van deze transacties is rond de 200 euro.

Een paar weken terug kreeg ik ook al de vraag om de factuur van een 2000+ euro transactie maar daar snap ik het op zich nog wel van. Dat heb ik toen opgestuurd en toen was het allemaal ok.
Maar om nu ook van alles onder de 1000 euro bonnetjes te gaan bewaren zie ik echt niet zitten..
Pfff, net voor deze heisa een stuk of 60 PLU gevraagd om te withdrawen…
Voor mij, en of ik nu moet bewijzen of niet, is dit het einde van deze rompslomp met curve enz…
Had en enkele duizenden euro’s voor gestaked maar die gaan naar bnb. Ik behou de gratis versie met basic cashback en perks bij PLU zolang het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Beetje offtopic, maar bonnetjes zijn toch niet echt een probleem? Lijkt me dat ze zeggen welke datum, etc het is? Even opzoeken in je administratie en presto. Voor tien transacties ben je misschien twee minuten bezig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

anandus schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:31:
Beetje offtopic, maar bonnetjes zijn toch niet echt een probleem? Lijkt me dat ze zeggen welke datum, etc het is? Even opzoeken in je administratie en presto. Voor tien transacties ben je misschien twee minuten bezig ofzo?
Het gaat er natuurlijk even om of ze voor ieder wissewasje een bonnetje gaan vragen of dat het vooral om grotere aankopen gaat.
Bonnetjes van een kruidvat of een amandelbroodje bij de AH ga je nou niet echt bewaren.
Maar lijkt me dan ook weer dat daar zo weinig PLU voor wordt uitgekeerd dat het me niet rendabel lijkt daar om te gaan vragen of zelf moeite voor te gaan nemen om de bonnetjes daarvoor op te gaan zoeken.
Ik vind het nog allemaal erg onduidelijk zolang men bij klagen ook niet duidelijk is waar allemaal om gevraagd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
anandus schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:31:
9 van de 10 keer zal het zeker een geval zijn van een grote (digitale) aankoop waar je toch een bon van hebt. Maar laatst een paar keer (duur/met een groep) uit eten geweest en daar heb ik geen bon meer van. Op zich geven ze je wel de optie om te zeggen dat je je bon kwijt bent, maar ben wel benieuwd wanneer dat evt. problemen op kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Masstje schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:24:
[...]

Pfff, net voor deze heisa een stuk of 60 PLU gevraagd om te withdrawen…
Voor mij, en of ik nu moet bewijzen of niet, is dit het einde van deze rompslomp met curve enz…
Had en enkele duizenden euro’s voor gestaked maar die gaan naar bnb. Ik behou de gratis versie met basic cashback en perks bij PLU zolang het kan.
Wat is bnb als ik vragen mag?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:09

Coldcat

HODL

MTT schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FS9d0lTjXMzVruvINAXkdUjCvas=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t1B9hMGKtBDyj4o5meEhTbwa.jpg?f=user_large

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
MTT schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:06:
[...]

Kaart van Binance. Moet je BNB holden ipv plu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
Mijn PLU withdrawal van circa 15 PLU is geblokkeerd door fraudedetectie en moet nu van 10+ transacties bonnetjes aantonen.
Gebruik je toevallig ook Curve?
Switch je af en toe tussen Plutus abonnementsvormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
JaDatIsPeter schreef op donderdag 13 april 2023 @ 00:01:
[...]

Gebruik je toevallig ook Curve?
Switch je af en toe tussen Plutus abonnementsvormen?
Ja, Curve gebruik ik inderdaad.
Switchen doe ik niet regelmatig, maar ben wel vorige maand overgestapt van Everyday naar Premium subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Nog steeds withdrawal pending sinds eind maart. De bonnetjes van 7 maanden geleden zijn goedgekeurd en iedereen zou woensdag de plutus krijgen... Wat heb je aan non custodial wallet, als je withdrawals wekenlang blocked🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:27:
Nog steeds withdrawal pending sinds eind maart. De bonnetjes van 7 maanden geleden zijn goedgekeurd en iedereen zou woensdag de plutus krijgen... Wat heb je aan non custodial wallet, als je withdrawals wekenlang blocked🙄
Zo te zien zijn ze begonnenn met bijvullen tbv de uitbetaling:
https://etherscan.io/addr...aB285bE89ce1FCd#tokentxns

En ook nog een quote uit de FAQ
Will Plutus set a timeframe for PLU Withdrawals?

No, there will be no hard date that Plutus will promise relating to withdrawals.This is because it varies on a case-to-case basis and some of the checks rely on customer response times which cannot be guaranteed.
Dat gezegd hebbende snap ik je frustratie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
finsdefis schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:01:
[...]

9 van de 10 keer zal het zeker een geval zijn van een grote (digitale) aankoop waar je toch een bon van hebt. Maar laatst een paar keer (duur/met een groep) uit eten geweest en daar heb ik geen bon meer van. Op zich geven ze je wel de optie om te zeggen dat je je bon kwijt bent, maar ben wel benieuwd wanneer dat evt. problemen op kan leveren.
Als je Curve gebruikt, kan je bonnetje scannen en opslaan in Curve app. Heb je altijd bewijs voor later, maar als je email naar jezelf stuurt voor de uitgave, dan pakt de email helaas de foto van het bonnetje niet mee. 🤦🏻‍♀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 16:00
𝗣𝗟𝗨 𝗥𝗲𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗨𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲:
Customer interactions with their Plutus Card has been on a parabolic trajectory with 50% of the 2.4m PLU stacked in last 6 months.

Spend value: €300m (+417%)
Rewards: 780k PLU (+164%)
Stacking: 1.2m PLU (+93%)

Dit zijn forse groeicijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:25

knakworst

Get more sats!

lucatoni schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:54:
𝗣𝗟𝗨 𝗥𝗲𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗨𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲:
Customer interactions with their Plutus Card has been on a parabolic trajectory with 50% of the 2.4m PLU stacked in last 6 months.

Enige manier om die koers op peil te houden is nog sneller groeien, er zijn immers al meer actieve kaarten, en dus ook meer reguliere uitgaven, meer 'gratis' PLU die op de markt gedumpt worden. Ik zie in elkgeval geen statements meer dat er voor de komende honderd jaar genoeg PLU zijn. Die zijn er namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
knakworst schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:08:
[...]

Enige manier om die koers op peil te houden is nog sneller groeien, er zijn immers al meer actieve kaarten, en dus ook meer reguliere uitgaven, meer 'gratis' PLU die op de markt gedumpt worden. Ik zie in elkgeval geen statements meer dat er voor de komende honderd jaar genoeg PLU zijn. Die zijn er namelijk niet.
Toen ik een Plutus kaart aanvroeg in dec '21 bestond het nog uit 2 gozers en een halve paardenkop. De size die ze nu hebben is erg groot. Ik vraag me ook af hoe het allemaal verloopt. Die dex is niet voor niets dicht.. En de usa moet nog komen? Als heel de usa er op duikt dan gaat die parabool grafiek helemaal loco..

En zijn ze in de usa niet bang van de SEC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:13
Wat is de goedkoopste manier/route om plu binnen je huidige wallet om te wisselen naar iets anders (usdt ofzo). Schrok van de gasfees van de swap sites die ik ken. Wil mijn stake terug gaan brengen naar lager level. En voor de rewards? Verkopen en dan opmaken via je kaart? Withdraw naar je wallet en dan omzetten zit je weer met behoorlijke one off gas fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lucatoni schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:54:
𝗣𝗟𝗨 𝗥𝗲𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝗨𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲:

dat zijn serieuze cijfers.....
PLU doet het ook goed, alleen is die top-up delay erg vervelend..... als dit opgelost is en ook instant wordt dan zie ik PLU in volgende bullrun echt wel in de top 100 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
jack_ schreef op donderdag 13 april 2023 @ 17:56:
Wat is de goedkoopste manier/route om plu binnen je huidige wallet om te wisselen naar iets anders (usdt ofzo). Schrok van de gasfees van de swap sites die ik ken. Wil mijn stake terug gaan brengen naar lager level. En voor de rewards? Verkopen en dan opmaken via je kaart? Withdraw naar je wallet en dan omzetten zit je weer met behoorlijke one off gas fees.
2,5 maand wachten zodat je het via de website zelf kunt doen, euro's op de kaart zetten en via ideal gratis naar een andere exchange hetzelfde bedrag overmaken.

Anders idd via metamask oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

De 45 dagen van een aantal uitgaven zijn vandaag afgelopen, maar staat nog steeds op pending. Lekker zeg. Ze kunnen ook al niet rekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Helaas nog geen plutus gekregen. Werd opgemerkt op discord dat Plutus gebruikers direct naar hun .hi adres withdrawal doen.

Plutus tracker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ztguZIT3zwbGgPfAGp0VNH9_DjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A3RZiF0mWf5XD2ZZL5pDHBgN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 13-04-2023 23:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op donderdag 13 april 2023 @ 23:40:
Helaas nog geen plutus gekregen. Werd opgemerkt op discord dat Plutus gebruikers direct naar hun .hi adres withdrawal doen.

Plutus tracker
[Afbeelding]
Kijkende naar de reward Wallet zou het me niet verbazen als je je Plu nu hebt.

Mensen die hier de AMA hebben beluisterd? Heb alleen een samenvatting op Twitter gelezen en daar word ik weinig wijzer van:

Welke steps?

Dit lijkt niet te matchen met het verhaal van @enermax en ook niet met een verhaal op Reddit waarbij iemand het bonnetje van de aanschaf van £1.40 gevraagd werd

We moeten er maar op vertrouwen dus I guess? Mijns inziens is het belangrijkste wat moet gebeuren; token value omhoog. Dan gaat de depletion ook een stuk trager. Hoe ze dat willen doen is mij onduidelijk.

Polygon 👍🏻

Eindelijk zou ik haast zeggen, die app is al tijden een doorn in het oog. Ik vermoed dat ze dit vooruit aan het schuiven zijn ivm de overgang naar Modulr maar het duurt allemaal wel heel lang.

Deze ben ik wel heel benieuwd naar, mijn eerste idee zou zijn iig minder perks? (Om mensen richting staking te pushen)

Nieuwe perks nog deze maand :) Eerdere geruchten hadden t er over dat ze tweede helft april iedere dag een nieuwe gaan aankondigen. Ben heel benieuwd!

Als het goed is betreft het virtual cards zodat we direct aan de gang kunnen (via Curve/ApplePay/Google Pay) dus geen afhankelijkheid van de post, iets wat bv @Kol Nedra vast op prijs kan stellen :p

Al met al blijf ik gemengde gevoelens houden. De elephant in the room is voor zover ik kan zien niet besproken; welke concrete acties komen er om de uitgave van Pluton te verlagen en tegelijkertijd te kunnen blijven groeien. Ik zie ook geen uitspraken meer over hoe lang ze denken te doen met de huidige voorraad terwijl ze daar eerst best vocaal over waren. Misschien de AMA toch eens zelf terug luisteren 🤔

[aanvulling]
Op Reddit ook een thread met samenvatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Goed dat ze toch proberen open te communiceren.
Denk dat ze toch wat ´vrezen’ voor de US. Als ze nu al de uitgaves zwaar onderschat hebben met 50mil€ denk ik dat dit wel eens zeer vlug gedaan kan zijn (in jaren ipv tiental jaren).

Al dit gedoe maakt dat de markt zwaar gedrukt wordt, wacht tot de withdraws vrijkomen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37fK0h27nqpvAmvL5S5t7v2lUF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2QMthMTNeQ9ydxiQmoTDnw0n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 16:00
Ik heb een Withdraw verzoek gedaan op 6 april. Nog steeds op Pending....ook nog geen vragen over gehad. Daar zullen vast ook weer 2 weken overheen gaan. Duurt allemaal wel erg lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Masstje schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:08:
Goed dat ze toch proberen open te communiceren.
Denk dat ze toch wat ´vrezen’ voor de US. Als ze nu al de uitgaves zwaar onderschat hebben met 50mil€ denk ik dat dit wel eens zeer vlug gedaan kan zijn (in jaren ipv tiental jaren).

Al dit gedoe maakt dat de markt zwaar gedrukt wordt, wacht tot de withdraws vrijkomen.
[Afbeelding]
hoe sneller PLU weg is hoe schaarser het wordt.
prima als het maar paar jaar meegaat, tegen die tijd heb je vast ook weer een ander bedrijf die dit overneemt met cashbacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 12:19
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:01:
[...]

hoe sneller PLU weg is hoe schaarser het wordt.
prima als het maar paar jaar meegaat, tegen die tijd heb je vast ook weer een ander bedrijf die dit overneemt met cashbacks
Als de PLU voorraden opraken, kan Plutus geen PLU meer aan ons betalen. (Je denkt toch niet dat ze het zelf gaan inkopen?!) Dan gaan ze dus failliet en zijn de klanten hun geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:25

knakworst

Get more sats!

veertje schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:18:
[...]

Als de PLU voorraden opraken, kan Plutus geen PLU meer aan ons betalen. (Je denkt toch niet dat ze het zelf gaan inkopen?!) Dan gaan ze dus failliet en zijn de klanten hun geld kwijt.
Iedereen met PLU rekt. En omdat iedereen 'ervaring' heeft met CRO zal iedereen op tijd naar de uitgang willen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:56

Rouwette

Rouwette.com

veertje schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:18:
[...]

Daarom zet ik er nooit meer op dan 200/300. Dan valt de schade mee. (depositogarantiestelsel)
PLU betaal ik ook uit

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweetogh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-04 22:43
Hallo iedereen, ik wacht nu al precies een week (9 april) op een betaling die ik heb gedaan bij een onbemande tankstation. Curve geeft het juiste bedrag weer, maar op Plutus zie ik nog steeds een -200 euro.

Hoe lang duurt dit? Of hoor ik contact op te nemen met Plutus?

En in het verlengende hiervan: ik vind het wachten op het geld behoorlijk vervelend. Je bent toch onzeker of het wel allemaal goed gaat. Maar tanken bij bemande stations is altijd iets duurder waardoor je de winst (3%) eigenlijk opgeeft. Hoe kijken jullie hiernaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06:47
Ik hoop dat je een bewijsje hebt anders wordt het lastig bewijzen dat je daar maar voor zoveel getankt hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

jweetogh schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:29:
Hallo iedereen, ik wacht nu al precies een week (9 april) op een betaling die ik heb gedaan bij een onbemande tankstation. Curve geeft het juiste bedrag weer, maar op Plutus zie ik nog steeds een -200 euro.

En in het verlengende hiervan: ik vind het wachten op het geld behoorlijk vervelend. Je bent toch onzeker of het wel allemaal goed gaat. Maar tanken bij bemande stations is altijd iets duurder waardoor je de winst (3%) eigenlijk opgeeft. Hoe kijken jullie hiernaar?
Lekker via Curve eerst op je creditcard betalen en als het bedrag eenmaal gesettled is, verplaatsen naar Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Maar tanken bij bemande stations is altijd iets duurder waardoor je de winst (3%) eigenlijk opgeeft. Hoe kijken jullie hiernaar?
Ik heb het geluk dat er een onbemande tankstation is en direct ernaast een bemande tankstation: prijzen zijn altijd hetzelfde d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:29
DvE schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:01:
[...]

Lekker via Curve eerst op je creditcard betalen en als het bedrag eenmaal gesettled is, verplaatsen naar Plutus.
Sommigen hebben geen credit card en dan zou je een (master) debet kaart van openbank/revolut/n26 kunnen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online

Je kunt een ticket inschieten om een alomvattend transactieoverzicht te krijgen. Bij mij bleef er online altijd 200 euro staan, maar was het saldo in lijn met een afschrijving van ca. 52 euro (wat ik getankt heb).

Mijn ervaring is dat het uiteindelijk altijd wel goed komt, maar het is wel vervelend dat je bovenstaand transactieoverzicht niet zelf gewoon kunt genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 12:23

Malarky

Wils voor wat ieder

finsdefis schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:52:
[...]

Je kunt een ticket inschieten om een alomvattend transactieoverzicht te krijgen. Bij mij bleef er online altijd 200 euro staan, maar was het saldo in lijn met een afschrijving van ca. 52 euro (wat ik getankt heb).

Mijn ervaring is dat het uiteindelijk altijd wel goed komt, maar het is wel vervelend dat je bovenstaand transactieoverzicht niet zelf gewoon kunt genereren.
Transactieoverzicht kan je ook zelf aanmaken hoor en nog meer overzichten ook: https://chrome.google.com...ndaodcoeagkacmlapednbihgl
Helaas wel "🚨 ⚠️ This project is no longer under active development. ⚠️ 🚨"

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 16-04-2023 15:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:31:
[...]

Transactieoverzicht kan je ook zelf aanmaken hoor en nog meer overzichten ook: https://chrome.google.com...ndaodcoeagkacmlapednbihgl
Helaas wel "🚨 ⚠️ This project is no longer under active development. ⚠️ 🚨"
Puur uit onderbuikgevoel zou ik zoiets al niet gebruiken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
jack_ schreef op donderdag 13 april 2023 @ 17:56:
Staked PLU op je metamask naar een CEX zoals Kucoin senden kostte me vandaag $1.93 voor 250PLU.
Pagina: 1 ... 34 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.