Kijkende naar de reward Wallet zou het me niet verbazen als je je Plu nu hebt.
Mensen die hier de AMA hebben beluisterd? Heb alleen een samenvatting op Twitter gelezen en daar word ik weinig wijzer van:
Welke steps?
Dit lijkt niet te matchen met het verhaal van @
enermax en ook niet met een verhaal op Reddit waarbij iemand het bonnetje van de aanschaf van £1.40 gevraagd werd
We moeten er maar op vertrouwen dus I guess? Mijns inziens is het belangrijkste wat moet gebeuren; token value omhoog. Dan gaat de depletion ook een stuk trager. Hoe ze dat willen doen is mij onduidelijk.
Polygon 👍🏻
Eindelijk zou ik haast zeggen, die app is al tijden een doorn in het oog. Ik vermoed dat ze dit vooruit aan het schuiven zijn ivm de overgang naar Modulr maar het duurt allemaal wel heel lang.
Deze ben ik wel heel benieuwd naar, mijn eerste idee zou zijn iig minder perks? (Om mensen richting staking te pushen)
Nieuwe perks nog deze maand

Eerdere geruchten hadden t er over dat ze tweede helft april iedere dag een nieuwe gaan aankondigen. Ben heel benieuwd!
Als het goed is betreft het virtual cards zodat we direct aan de gang kunnen (via Curve/ApplePay/Google Pay) dus geen afhankelijkheid van de post, iets wat bv @
Kol Nedra vast op prijs kan stellen
Al met al blijf ik gemengde gevoelens houden. De elephant in the room is voor zover ik kan zien niet besproken; welke concrete acties komen er om de uitgave van Pluton te verlagen en tegelijkertijd te kunnen blijven groeien. Ik zie ook geen uitspraken meer over hoe lang ze denken te doen met de huidige voorraad terwijl ze daar eerst best vocaal over waren. Misschien de AMA toch eens zelf terug luisteren 🤔
[aanvulling]
Op Reddit ook een
thread met samenvatting.