Nog een kleine aanvulling: blijkt dat je de PLU cashback gelijk krijgt nadat je transactie handmatig is goedgekeurd. Je hoeft dan dus niet 45 dagen te wachten. Dit geldt voor alle transacties boven de 2000 euro. Las ik ook al terug in de Discord maar heb het bij mezelf nu ook gezien.Jdome schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:43:
Vanaf welk transactiebedrag moet je een uitleg/factuur geven aan Plutus?
Had v/d week mijn vakantie ermee betaald maar een paar dagen later vroegen ze me of ik de factuur naar ze op wilde sturen. Geen probleem natuurlijk maar vraag me af vanaf welk bedrag dit nodig is.
EDIT: al gevonden in de Discord. Blijkt dat deze "drempel" 2000 euro is.
Mijn plutus geeft eerst een connection error en ben ik eruit gegooid. En nu kan ik niet meer inloggen. Gaat lekker
Update: werkt weer
Update: werkt weer
[ Voor 8% gewijzigd door MTT op 29-03-2023 08:38 ]
Weet iemand of je wel daadwerkelijk cashback krijgt voor het aftikken bij de Gemeente? Geven die terminals geen Merchant code die door Plutus niet in aanmerking komen voor Cashback? Dan zou je Curve Fronted kunnen aanzetten?CHRlS schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:01:
Dacht ik net even mijn WOZ en gemeente heffingen aan de balie te betalen zijn de terminals daar nog niet ge-upgrade![]()
Wat was ook al weer de timeline waarvoor dit gedaan moest zijn? Dacht iets van 1 juli 2023 toch?
Aan de balie konden ze niks zinnigs zeggen behalve dat ze met hun terminal leverancier bezig waren, maar geen planning. Ga maar even kijken of ik uitstel kan aanvragen en het dan later nog een keer proberen.
Gemeentehuis zit hier toch vlakbij, dus wel de moeite voor die 3 PLU.
Alleen wel jammer dat ik vanwege de trage kaart topups het geld wel alvast naar de kaart heb gezet
Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé
Ik heb de volle cashback gehad en gewoon met Curve betaald (zonder Fronted). Gemeente Utrecht.Hyena schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:26:
[...]
Weet iemand of je wel daadwerkelijk cashback krijgt voor het aftikken bij de Gemeente? Geven die terminals geen Merchant code die door Plutus niet in aanmerking komen voor Cashback? Dan zou je Curve Fronted kunnen aanzetten?
Ik ga bij de belastingdienst langs om te betalen, even kijken of die mijn curve pakt en of de Plutus rewards worden uitbetaald.maxvdh schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:53:
[...]
Ik heb de volle cashback gehad en gewoon met Curve betaald (zonder Fronted). Gemeente Utrecht.
Ik heb via Curve ook nog de Crypto.com kaart en m'n creditcard erachter zitten.
Heb de free Curve variant, maar zolang de kaarten er nog in zitten worden ze niet weggehaald. De gratis curve variant mag nu max maar 2 kaarten.
Heb de free Curve variant, maar zolang de kaarten er nog in zitten worden ze niet weggehaald. De gratis curve variant mag nu max maar 2 kaarten.
Zojuist iets bijzonders opgemerkt. Ik bankier bij SNS, heb daar meerdere rekeningen. Ook met de nieuwe IBAN staat het geld niet instant op de rekening bij Plutus, daar zit altijd wat tijd tussen. Nu deed ik een een top up van een andere rekening, die stond er wel meteen op. De SNS app gaf ook aan 'direct bij ontvanger', terwijl er anders altijd 'vandaag' of 'morgen' staat. Als check nog een keer iets overgemaakt met de standaard rekening, en ja hoor, 'morgen bij ontvanger'.
Twee rekeningen bij dezelfde bank, ene is wel instant, andere niet. Blijft een bijzonder wereldje.
Twee rekeningen bij dezelfde bank, ene is wel instant, andere niet. Blijft een bijzonder wereldje.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Dacht dat ik daar toch al eerder netjes op geklikt had, naja nu klopt het niet meerTomba schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:14:
[...]
Ah ik ben dus toch niet de enige
Heb juist antwoord gekregen van support; ze verwachten de mensen die nog bij CJ zitten eind deze maand overgezet te hebben
Het overboeken was al vrijwel instant, maar het is nu al binnen als ik de verzendbevestiging nog open heb. Geld ging ook direct door naar de kaart, nu hangt er nog wel 50 euro ergens in clearjunctionland..ff in de gaten houden
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Net bij de sportschool mijn maandelijkse incasso omgezet in een betaling aan de balie. Kwam er per toeval achter toen ik een gemiste incasso aan de balie betaalde dat de Plutus kaart hier ook werkt. Toch weer 50 piek extra per maand via de kaart 🤑
Wat een shitupdate. Leuk hoor dat instant update naar je Plutus account maar ik ben al sinds maandag 10u al aan het wachten tot ie op mijn kaart verschijnt zodat ik iets kan bestellen.
Vele tientallen euro's aan cashback misgelopen door deze troep

Verkeerd gelezen. maar:melkislekker schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 06:52:
Wat een shitupdate. Leuk hoor dat instant update naar je Plutus account maar ik ben al sinds maandag 10u al aan het wachten tot ie op mijn kaart verschijnt zodat ik iets kan bestellen.
Een beetje voorbereiden of via Curve eerst op je creditcard betalen en later switchen en het is allemaal prima te doen.
[ Voor 12% gewijzigd door DvE op 30-03-2023 08:31 ]
Moet je wel nog een andere credit card hebbenDvE schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:10:
[...]
Verkeerd gelezen. maar:
Een beetje voorbereiden of via Curve eerst op je creditcard betalen en later switchen en het is allemaal prima te doen.
https://www.rouwette.com/
Dan blijft alleen nog ver vooruit plannen overRouwette schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:01:
[...]
Moet je wel nog een andere credit card hebben
Ik heb afgelopen maand best wat betalingen via curve gedaan. Je kan echter maar een paar keer GBIT doen met een free curve. Ook zit ik nu al op de 2000 limiet. Verwacht dat ik dit volgende maand ook makkelijk haal, zeker als ik de curve betalingen van deze maand volgende maand nog overzet. Zit daarom te denken aan dat 15 euro abbo ipv 5 en dan curve te nemen. Volgens mij haal ik dat met 333 euro extra uitgaven er al uit. Of maak ik dan een denkfout? Kan ook een andere perk inwisselen maar dan mis ik daar weer cashback.
Als ik dit vandaag doe, wanneer gaan de 3 perks dan in? Moet ik wel zorgen dat de curve abbo betaling in die periode valt. En kan ik dan de eerdere betalingen in curve ook alsnog met GBIT overzetten?
Als ik dit vandaag doe, wanneer gaan de 3 perks dan in? Moet ik wel zorgen dat de curve abbo betaling in die periode valt. En kan ik dan de eerdere betalingen in curve ook alsnog met GBIT overzetten?
Vanaf 2333 euro haal je de 10 euro extra er inderdaad uit. De 3 perks gaan in per je nieuwe betaling(dus als dat op de 3e is bv heb je per 3-4 3 perks ipv 2)dennisbos schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:50:
Ik heb afgelopen maand best wat betalingen via curve gedaan. Je kan echter maar een paar keer GBIT doen met een free curve. Ook zit ik nu al op de 2000 limiet. Verwacht dat ik dit volgende maand ook makkelijk haal, zeker als ik de curve betalingen van deze maand volgende maand nog overzet. Zit daarom te denken aan dat 15 euro abbo ipv 5 en dan curve te nemen. Volgens mij haal ik dat met 333 euro extra uitgaven er al uit. Of maak ik dan een denkfout? Kan ook een andere perk inwisselen maar dan mis ik daar weer cashback.
voor nu alleen PLU kaart en Hi kaart.alki schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:27:
Gebruiken jullie alleen de Plutus card of ook in combinatie met andere kaarten ?
totaal 4 rebates (mogelijk) gebruik er 3:
Disney+ (Hi)
Netflix (Hi)
Spotify (PLU)
van Hi nog geen rebates gehad, dus dat is nog afwachten
straks in de bullrun ga ik ook weer de Binance kaart gebruiken, om zo mijn winsten in crypto te verzilveren
nothing stops this train
Alright, gekoppeld aan de Curve, hopelijk werkt het voortaan wel goed zo.DvE schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:10:
[...]
Verkeerd gelezen. maar:
Zoals gezegd, de free variant laat je maar 3x per maand switchen van kaart.melkislekker schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:41:
[...]
Alright, gekoppeld aan de Curve, hopelijk werkt het voortaan wel goed zo.
Maar voor 'grote' betalingen of tanken met reserveringen is dit voor mij meer dan genoeg.
En anders, tja, afwachten op de aanpassing van Plutus naar direct op kaartstorting ergens binnenkort.
Daarom heb ik dus Curve als perk bij Plutus, t/m Black wordt volledig vergoed en via de 1% cashback op AH en Lidl haal ik die 10 euro er maandelijks al bijna uit
Iemand al een idee wat de 13 nieuwe perks gaan zijn bij Plutus? Het jeukt toch om plutus te upgraden, maar ik twijfel nog. 1 Juli als de dex online zal er echt een flinke plutus sell off zijn.
Ik zelf combineer Curve met Hi dan krijg je 12$ terug, dan is zelfs Curve Metal (15 euro) nog interessant voor die 3 euro extra. Pak je nog booking.com, Amazon en nog 1 winkel erbij. Hotelletje boeken en dan heb je de meerprijs er al uit.
Heb ook voor de "grap" de nieuwe Shido kaart Diamond erbij genomen. Die is sinds gisteren online. Aanmelden (kyc), geld storten en betalen met de Shido debit kaart werkte binnen 1 uur tijd. In april gaan pas de 6% rewards werken. Geen Subscriptions helaas, je moet een stake kopen voor hogere tier en monthly abo, dus niet echt interessant. Ik heb met hi al 8% rewards, dus waarschijnlijk ga ik Shido niet eens gebruiken dit jaar. Of alleen met billhop.
Ik zelf combineer Curve met Hi dan krijg je 12$ terug, dan is zelfs Curve Metal (15 euro) nog interessant voor die 3 euro extra. Pak je nog booking.com, Amazon en nog 1 winkel erbij. Hotelletje boeken en dan heb je de meerprijs er al uit.
Heb ook voor de "grap" de nieuwe Shido kaart Diamond erbij genomen. Die is sinds gisteren online. Aanmelden (kyc), geld storten en betalen met de Shido debit kaart werkte binnen 1 uur tijd. In april gaan pas de 6% rewards werken. Geen Subscriptions helaas, je moet een stake kopen voor hogere tier en monthly abo, dus niet echt interessant. Ik heb met hi al 8% rewards, dus waarschijnlijk ga ik Shido niet eens gebruiken dit jaar. Of alleen met billhop.
/f/image/Ya8ki1xXYRJynDP3oTr3jASs.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door enermax op 30-03-2023 11:24 ]
Ik snap even niet hoe dit in zijn werk gaat. Je betaald een flink bedrag om een kaart te ontvangen en vervolgens betaal je elke maand nog X om een subscription te behouden met magere rewards en flinke ATM withdrawal fees en crypto top up fees. Waarom zou ik dit willen?enermax schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:09:
Heb ook voor de "grap" de nieuwe Shido kaart Diamond erbij genomen. Die is sinds gisteren online. Aanmelden, geld storten en betalen met een werkende debit kaart werkte binnen 1 uur tijd. In april gaan pas de 6% rewards werken. Geen Subscriptions helaas, je moet een stake kopen voor hogere tier en monthly abo, dus niet echt interessant. Ik heb met hi al 8% rewards, dus waarschijnlijk ga ik Shido niet eens gebruiken dit jaar. Of alleen met billhop.
[Afbeelding]
Om het dan nog maar even niet te hebben over de spelfouten op de website...
[ Voor 3% gewijzigd door glennoo op 30-03-2023 11:29 ]
@glennoo Daarom zeg ik ook voor ons niet interessant. Als je bij Crypto.com 350.000 euro moet betalen voor 5% dan is dit weer een koopje. Power of marketing.
Hi werkt voor mijn gevoel het beste. Instant rewards, instant topups, goedkope stake, hoog aantal perk/subs. Maar de marketing is ruk... dus het schiet niet op met nieuwe gebruikers. Plutus heeft de marketing beter op orde.
Het ligt er ook aan met welk doel je in een project stapt. Hi verkoop ik gelijk voor rewards (1500+ euro), Plutus rewards heb ik ook verkocht (1000+ euro) maar ben ik nu weer aan het sparen. Shido marketing zorgt misschien dat munt in waarde stijgt (hebben tax). Ze releasen in > 150 landen. Dat is hi en plutus nog niet gelukt.
Hi werkt voor mijn gevoel het beste. Instant rewards, instant topups, goedkope stake, hoog aantal perk/subs. Maar de marketing is ruk... dus het schiet niet op met nieuwe gebruikers. Plutus heeft de marketing beter op orde.
Het ligt er ook aan met welk doel je in een project stapt. Hi verkoop ik gelijk voor rewards (1500+ euro), Plutus rewards heb ik ook verkocht (1000+ euro) maar ben ik nu weer aan het sparen. Shido marketing zorgt misschien dat munt in waarde stijgt (hebben tax). Ze releasen in > 150 landen. Dat is hi en plutus nog niet gelukt.
[ Voor 30% gewijzigd door enermax op 30-03-2023 11:54 ]
Afgaande op deze Tweet denk ik iig Amazonenermax schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:09:
Iemand al een idee wat de 13 nieuwe perks gaan zijn bij Plutus?
[...]
We have over 13+ new perks confirmed for Q2!
— Danial Daychopan (@DDhopn) 29 maart 2023
Starting next month, we plan to release one of the following Perks, which one would you like to see?⁰ $PLU
Ik hoop zelf op Albert Heijn
Ik hoop op de belastingdienst.Tomba schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:37:
[...]
Afgaande op deze Tweet denk ik iig Amazon
[Embed]
Ik ben nu ook over 💪🏻2Dutch schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:22:
[...]
Dacht dat ik daar toch al eerder netjes op geklikt had, naja nu klopt het niet meer, want zie nu de nieuwe IBAN in de app, hopelijk bij jou ook
[..]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZJUbrej3gXaPIooHxPMqXLPF.jpg?f=user_large)
PLU heeft al Aldi en Lidl, dikke prima zoTomba schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:37:
[...]
Afgaande op deze Tweet denk ik iig Amazon
[Embed]
nothing stops this train
woow. 1000 euro aan boodschappen per maand??Tomba schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:56:
Daarom heb ik dus Curve als perk bij Plutus, t/m Black wordt volledig vergoed en via de 1% cashback op AH en Lidl haal ik die 10 euro er maandelijks al bijna uit
Heb je een heel voetbalteam in huis ofzo?
Aldi kom ik nooit, Lidl en Albert Heijn wel daarentegenKol Nedra schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:36:
[...]
PLU heeft al Aldi en Lidl, dikke prima zo
geen Schultenbräu? wow jij leeft in luxe dusTomba schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 22:18:
[...]
Aldi kom ik nooit, Lidl en Albert Heijn wel daarentegen
nothing stops this train
Aldi kwam ik ook nooit, maar voor dat PLU-tientje rijd ik tegenwoordig wel even een stukje om. Is gezond ook, beetje fietsenTomba schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 22:18:
[...]
Aldi kom ik nooit, Lidl en Albert Heijn wel daarentegen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kan je voor je online afschrijvingen dit IBAN nummer gebruiken voor Plutus cashback?
Nope.melkislekker schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 07:47:
[...]
Kan je voor je online afschrijvingen dit IBAN nummer gebruiken voor Plutus cashback?
Mwa. Dat haal ik ook vaker wel dan niet in een maand, jumbo en amazon (huishoudelijke zaken) gecombineerd. Beetje boodschappenkar is tegenwoordig snel ~€120-130.MTT schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 21:03:
[...]
woow. 1000 euro aan boodschappen per maand??
Heb je een heel voetbalteam in huis ofzo?
Doen we niet eens heel gek
Nope, al hebben ze wel geinsinueerd dat dat zou gaan komen in de toekomst.melkislekker schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 07:47:
[...]
Vraag me af of dat houdbaar is voor de komende jaren. In theorie zou je dus je hypotheek en alle verzekeringen via de plutus kaart kunnen laten lopen. Dat hoeveel PLU die ze dan moeten uitgeven kan dan wel eens met een factor 2 stijgen.Tomba schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 09:33:
[...]
Nope, al hebben ze wel geinsinueerd dat dat zou gaan komen in de toekomst.
Zou het uiteraard niet vervelend vinden als dit wel mogelijk wordt.
De PLU cashback loopt nu ook alleen via de Visa card, d.w.z. betalen via je kaartnummer. Je IBAN is een aparte rekening, dus er is ook geen reden om aan te nemen dat zoiets in de pijplijn zit (afgezien van evt. tijdelijke acties zoals nu bij Openbank).Nopheros schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 13:08:
[...]
Vraag me af of dat houdbaar is voor de komende jaren. In theorie zou je dus je hypotheek en alle verzekeringen via de plutus kaart kunnen laten lopen. Dat hoeveel PLU die ze dan moeten uitgeven kan dan wel eens met een factor 2 stijgen.
Zou het uiteraard niet vervelend vinden als dit wel mogelijk wordt.
Je IBAN wordt straks ook het potje waarvan je pas direct afschrijft, dat gescheiden geval verdwijnt. (Topup van rekening is dan ook direct topup van de kaart).finsdefis schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 13:37:
[...]
De PLU cashback loopt nu ook alleen via de Visa card, d.w.z. betalen via je kaartnummer. Je IBAN is een aparte rekening, dus er is ook geen reden om aan te nemen dat zoiets in de pijplijn zit (afgezien van evt. tijdelijke acties zoals nu bij Openbank).
Maar ze zullen dat wel limiteren op betalingen met de pas, oid.
Ja precies, dat wordt echt wel beperkt tot betalingen die via je kaartnummer of een POS-transactie verlopen.Cordon schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 13:53:
[...]
Maar ze zullen dat wel limiteren op betalingen met de pas, oid.
Wel fijn als het straks geen de facto prepaid kaart meer is, maar gewoon een 'echte' debit card.
Zoals hierboven al wordt aangegeven klopt dit binnenkort niet meer aangezien we rond die tijd maar 1 rekening hebben i.p.v. 2. Maar idd hypotheken en verzekeringen zullen wel niet onder een categorie gaan vallen die cashback krijgt..finsdefis schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 13:37:
[...]
De PLU cashback loopt nu ook alleen via de Visa card, d.w.z. betalen via je kaartnummer. Je IBAN is een aparte rekening, dus er is ook geen reden om aan te nemen dat zoiets in de pijplijn zit (afgezien van evt. tijdelijke acties zoals nu bij Openbank).
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 31-03-2023 15:24 ]
Ja, maar is bij vrijwel alle banken dus ook een wezenlijk verschil tussen betalingen en handmatige transacties via je IBAN t.o.v. via je kaartnummer. Bij Revolut werkt het ook zoals ze nu van plan zijn bij Plutus denk ik.Nopheros schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:01:
[...]
Zoals hierboven al wordt aangegeven klopt dit binnenkort niet meer aangezien we rond die tijd maar 1 rekening hebben i.p.v. 2. Maar idd hypotheken en verzekeringen zullen wel niet onder een categorie gaan vallen die cashback krijgt..
Het saldo zal idd samengevoegd worden, maar je blijft zowel je kaartnummer als IBAN behouden.
Als je in een webshop iets koopt vul je je kaartnummer in (en daar zijn merchant categories relevant), direct debits (=automatische incasso) kun je via je IBAN laten lopen.
Ik vermoed dat ze naast de merchant categories bij kaartgebruik gewoon alles wat direct via IBAN loopt uitsluiten van cashback.
[ Voor 5% gewijzigd door finsdefis op 31-03-2023 15:54 ]
Ben verder niet bekend met Revolut, als jij het hebt over een creditcard die je van je bankt heb, je prima die heeft een ander rekening nummer omdat het dan (in iedergeval bij de ABN Amro) ook daadwerkelijk om een ander rekening nummer gaat. Plutus gaat de rekeningen juist samenvoegen.finsdefis schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:53:
[...]
Ja, maar is bij vrijwel alle banken dus ook een wezenlijk verschil tussen betalingen en handmatige transacties via je IBAN t.o.v. via je kaartnummer. Bij Revolut werkt het ook zoals ze nu van plan zijn bij Plutus denk ik.
Het saldo zal idd samengevoegd worden, maar je blijft zowel je kaartnummer als IBAN behouden.
Als je in een webshop iets koopt vul je je kaartnummer in (en daar zijn merchant categories relevant), direct debits (=automatische incasso) kun je via je IBAN laten lopen.
Ik vermoed dat ze naast de merchant categories bij kaartgebruik gewoon alles wat direct via IBAN loopt uitsluiten van cashback.
Daarnaast lijkt het me dat alle Visa en Mastercards die de banken vanaf deze zomer gaan uitgeven, i.p.v. de Meastro kaarten, hetzelfde rekeningnummer gaan krijgen als de Meastro kaart nu heeft wat natuurlijk het IBAN nummer is. Plutus zou dus best hetzelfde kunnen doen en het IBAN nummer op kaart zetten?
Nadeel voor hun is dat ze dan wel weer alle kaarten zouden moeten omruilen. Echter zou ik daar best voor willen betalen als ik dan kan kiezen uit een metalen kaart.
[ Voor 33% gewijzigd door Nopheros op 31-03-2023 16:09 ]
Nee Revolut (bank/fintech) geeft zowel Maestro als Visa/Mastercard uit op dezelfde onderliggende IBAN. Een betaling met een van die kaarten wordt gewoon direct als reservering doorgezet naar je IBAN.Nopheros schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:02:
[...]
Ben verder niet bekend met Revolut, als jij het hebt over een creditcard die je van je bankt heb, je prima die heeft een ander rekening nummer omdat het dan (in iedergeval bij de ABN Amro) ook daadwerkelijk om een ander rekening nummer gaat. Plutus gaat de rekeningen juist samenvoegen.
Daarnaast lijkt het me dat alle Visa en Mastercards die de banken vanaf deze zomer gaan uitgeven, i.p.v. de Meastro kaarten, hetzelfde rekeningnummer gaan krijgen als de Meastro kaart nu heeft wat natuurlijk het IBAN nummer is.
Achter de schermen hebben de Maestro kaarten van de grootbanken ook een kaartnummer+systeem van reserveringen zoals MC/Visa, maar dat zie je bij Nederlandse banken niet. Bij OpenBank (van origine Spaans) zie je bijvoorbeeld wel dat een transactie met Maestro eerst tijdelijk gereserveerd wordt op je IBAN.
Er is dus te allen tijde een wezenlijk verschil tussen een transactie op basis van kaartnummer(gebruik), of dat nou fysiek (POS) of digitaal is, en een directe transactie via IBAN. Op basis daarvan kan Plutus ook weer onderscheid maken in cashback.
Ook vanmiddag de Gemeentelijke belastingen aan de balie kunnen betalen in Eindhoven zonder afspraak. Toch weer extra Cashback.
Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé
Hey.
Voelen jullie je nog veilig bij Plutus? Ze hebben van iban gewisseld en nu 3 maanden die dex dicht vind ik maar een beetje een red flag imo.
Voelen jullie je nog veilig bij Plutus? Ze hebben van iban gewisseld en nu 3 maanden die dex dicht vind ik maar een beetje een red flag imo.
Ik vol me tot op zekere hoogte prima bij Plutus. Het is geen bedrijf waar ik grote hoeveelheden geld wil hebben staan maar zie verder geen red flags en het sluiten van de DEX is dat ook niet voor mij.10mil.btc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:53:
Hey.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik voor de sluiting al m'n PLU heb verkocht en terug gekocht heb op Kucoin (heeft me ook nog een paar gratis plu opgeleverd) zodat ik niet al m'n PLU + mijn maandelijkse inleg daar heb staan. Beetje spreiden is nooit verkeerd.
Zo lang je niks staked kan er weinig mis gaan. Gewoon een subscription nemen en zodra het kan gelijk je cashback PLU’s omzetten naar EUR (via KuCoin)10mil.btc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:53:
Hey.
[ Voor 4% gewijzigd door Jdome op 01-04-2023 13:42 ]
Als je dat doet verdien je er ook nooit meer aan dan die 3%. Inderdaad de meeste veilige keuze maar als je geloof dat BTC ooit weer boven de 30k komt zou ik dat risico wel nemen.Jdome schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:41:
[...]
Zo lang je niks staked kan er weinig mis gaan. Gewoon een subscription nemen en zodra het kan gelijk je cashback PLU’s omzetten naar EUR (via KuCoin)
maar als je longterm denkt dat PLU gaat groeien (wat ik denk) is de rendement stuk hoger.Jdome schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:41:
[...]
Zo lang je niks staked kan er weinig mis gaan. Gewoon een subscription nemen en zodra het kan gelijk je cashback PLU’s omzetten naar EUR (via KuCoin)
of wat je idd ook kan ik direct je winst verzilveren en omzetten naar EUR of BTC
PLU komt dit jaar als het goed is op de amerikaanse markt, en dankzei de monthly steady income van PLU zie ik dat ze alleen maar groeien.
CRO heeft bv ook zeer lang geen groei gezien......toen kwam de hype en mensen die gewacht hebben zijn binnen
nothing stops this train
CRO ging idd x10. Nu heeft crypto.com natuurlijk wel meer mond op mond reclame dan een plutus maar denk toch wel dat we een flink eind gaan komen in de komende 1,5 jaar.Kol Nedra schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:49:
[...]
maar als je longterm denkt dat PLU gaat groeien (wat ik denk) is de rendement stuk hoger.
of wat je idd ook kan ik direct je winst verzilveren en omzetten naar EUR of BTC
PLU komt dit jaar als het goed is op de amerikaanse markt, en dankzei de monthly steady income van PLU zie ik dat ze alleen maar groeien.
CRO heeft bv ook zeer lang geen groei gezien......toen kwam de hype en mensen die gewacht hebben zijn binnen
Eigenlijk beviel mij het wel en wilde ik een subscriptie afsluiten en dus meer gaan uitgeven met de card.Jdome schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:41:
[...]
Maar ik denk dat ik het maar bij de minimale uitbetaling houdt voor nu. Die PLU token weet je ook niet wat die nog waar gaat zijn in juni als opeens iedereen masaal gaat dumpen..
Denk niet dat iedereen massaal gaat dumpen op 1 juli. Als je de PLU echt wil verkopen kan dat nu ook prima door de PLU naar metamask te sturen en vandaar naar Kucoin.10mil.btc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:53:
[...]
Eigenlijk beviel mij het wel en wilde ik een subscriptie afsluiten en dus meer gaan uitgeven met de card.
Maar ik denk dat ik het maar bij de minimale uitbetaling houdt voor nu. Die PLU token weet je ook niet wat die nog waar gaat zijn in juni als opeens iedereen masaal gaat dumpen..
Daarnaast hebben we het over een sluiting van 3,5 maand, nog wel te overzien. Zal best kunnen dippen maar als Bitcoin op dat moment in een bullrun zit zou het net zo goed kunnen dat er niet eens een dip komt.
Om geld te verdienen moet je af en toe toch wat risico's nemen. Of inderdaad genoeg nemen met 3% maar daar wordt je nooit rijk van.. Daar komt bij dat die 3% natuurlijk gratis geld is, als je dan een keer risico's neemt dan liever met gratis geld dan met geld waarvoor je hebt moeten werken.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 01-04-2023 13:59 ]
Perfect veilig, gisteren staking niveau verhoogd naar Veteran. Enige nadeel blijft die topup. Kan niet wachten tot de nieuwe kaarten komen en dat euvel verholpen is.10mil.btc schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:53:
Hey.
Staking is altijd via je eigen Wallet dus welk risico? Als ik wil verkoop ik mijn 500 PLU direct via KuCoin of coinbase. Probeer dat maar eens hij hi of CDCJdome schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:41:
[...]
Ben zelf +/- een maand geleden begonnen en tot nu toe 38.23 PLU opgebouwd met de 3% cashback.Nopheros schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:56:
[...]
Of inderdaad genoeg nemen met 3% maar daar wordt je nooit rijk van..
Ligt natuurlijk helemaal aan je uitgavepatroon
Risico dat het project failliet gaat of een hack o.i.d. Genoeg doemscenario's te bedenken.Tomba schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 15:24:
[...]
Staking is altijd via je eigen Wallet dus welk risico? Als ik wil verkoop ik mijn 500 PLU direct via KuCoin of coinbase. Probeer dat maar eens hij hi of CDC
Het is in ieder geval altijd meer risico dan enkel een subscription.
Misschien wel maar vergeet niet dat al die cashbacks nu wel PLU blijven uitdelen en de prijs niet stijgt ondanks dat er niemand verkoopt. Daarmee kun ze straks een flinke firesell opvangen.Nopheros schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:56:
[...]
Denk niet dat iedereen massaal gaat dumpen op 1 juli.
Zelf verkocht ik alles tot de lockup maar ga na 1 juli maar eens afwachten. Het zou mij niet verbazen als ze de prijs (kunstmatig) omhoog zullen brengen.
Ten eerste denk ik niet dat je elke maand 12000 euro gaat uitgeven? Maar ook al zou dat wel zo zijn dan nog zie ik niet waarom je dat bedrag niet x5 zou willen laten gaan in een volgende BTC bullrun. 38 plu per maand is natuurlijk leuk maar niet mijn uiteindelijke doel met crypto. Eerste stap is toch wel vermogensbelasting te gaan betalen en dat moet met een mooie bullrun wel gaan lukken.Jdome schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:09:
[...]
Ben zelf +/- een maand geleden begonnen en tot nu toe 38.23 PLU opgebouwd met de 3% cashback.
Ligt natuurlijk helemaal aan je uitgavepatroon
Waarom zou niemand vekopen? Het enige wat er veranderd is is dat je op dit moment geen 30 euro aan plu per dag kunt verkopen via de website zelf.Deveon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:15:
[...]
Misschien wel maar vergeet niet dat al die cashbacks nu wel PLU blijven uitdelen en de prijs niet stijgt ondanks dat er niemand verkoopt. Daarmee kun ze straks een flinke firesell opvangen.
Zelf verkocht ik alles tot de lockup maar ga na 1 juli maar eens afwachten. Het zou mij niet verbazen als ze de prijs (kunstmatig) omhoog zullen brengen.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 01-04-2023 16:26 ]
Daar kom ik gemiddeld genomen wel aan hoor. Heb geleerd van Crypto.com, dat leek ook allemaal leuk en aardig en een top concept maar is uiteindelijk bijna niks van over. Ik blijf mijn cashbacks gelijk omzetten, gratis geld uitgeven is ook lekker. Los daarvan heb ik uiteraard nog genoeg andere crypto projecten als investering die ik flink zie stijgen in de komende jaren. Dit soort projecten zoals Plutus zie ik persoonlijk, als investering voor de lange termijn, niks in.Nopheros schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:21:
[...]
Ten eerste denk ik niet dat je elke maand 12000 euro gaat uitgeven? Maar ook al zou dat wel zo zijn dan nog zie ik niet waarom je dat bedrag niet x5 zou willen laten gaan in een volgende BTC bullrun. 38 plu per maand is natuurlijk leuk maar niet mijn uiteindelijke doel met crypto. Eerste stap is toch wel vermogensbelasting te gaan betalen en dat moet met een mooie bullrun wel gaan lukken.
Als je verloren hebt met crypto.com begrijp ik idd wel waarom je hier direct je winst pakt. Maar je was met crypto.com dan ook wel flink laat door midden in de bullrun in te springen. Heb zelf voor de bull gekocht en de prijs x10 zien gaan en zo zitten we nu ook nog voor de bullrun.Jdome schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:33:
[...]
Daar kom ik gemiddeld genomen wel aan hoor. Heb geleerd van Crypto.com, dat leek ook allemaal leuk en aardig en een top concept maar is uiteindelijk bijna niks van over. Ik blijf mijn cashbacks gelijk omzetten, gratis geld uitgeven is ook lekker. Los daarvan heb ik uiteraard nog genoeg andere crypto projecten als investering die ik flink zie stijgen in de komende jaren. Dit soort projecten zoals Plutus zie ik persoonlijk (als investering) niks in.
Zo denk ik er ook over.Jdome schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:33:
[...]
Daar kom ik gemiddeld genomen wel aan hoor. Heb geleerd van Crypto.com, dat leek ook allemaal leuk en aardig en een top concept maar is uiteindelijk bijna niks van over. Ik blijf mijn cashbacks gelijk omzetten, gratis geld uitgeven is ook lekker. Los daarvan heb ik uiteraard nog genoeg andere crypto projecten als investering die ik flink zie stijgen in de komende jaren. Dit soort projecten zoals Plutus zie ik persoonlijk, als investering voor de lange termijn, niks in.
Zolang die dex niet werkt blijf ik wel gewoon voor de gratis versie gaan en zie dan wel of het interessant is om wat meer met Plutus te gaan doen.
Buiten de DEX om betaal je toch €3 transactiekosten? Misschien niet niemand, maar de meeste (zoals ik) zullen het zonder het gemak van platform wel laten.Nopheros schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:21:
[...]
Waarom zou niemand vekopen? Het enige wat er veranderd is is dat je op dit moment geen 30 euro aan plu per dag kunt verkopen via de website zelf.
Curve is zowat nog erger, nu staat er letterlijk geld op de VISA kaart en Curve weigert transacties met als opmerking dat er gene geld staat. Bizar.DvE schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:10:
[...]
Verkeerd gelezen. maar:
Das balen, daar zou ik dan een ticket over openen als ik jou was bij Curve.melkislekker schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:31:
[...]
Curve is zowat nog erger, nu staat er letterlijk geld op de VISA kaart en Curve weigert transacties met als opmerking dat er gene geld staat. Bizar.
Ik ben zelf bijzonder tevreden over Curve, gebruikt die icm mijn bank MasterCard, Plutus, Hi, N26 en Revolut kaart en werkt eigenlijk altijd. Ivm de soms lange topup tijd bij Plutus (vanochtend 9.19 overigens weer instant
Ik had hetzelfde maar dat lag bij mij niet aan Curve, maar aan het bestedingslimiet van mijn Plutus kaart.melkislekker schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:31:
[...]
Curve is zowat nog erger, nu staat er letterlijk geld op de VISA kaart en Curve weigert transacties met als opmerking dat er gene geld staat. Bizar.
Daarvoor moet je een ticket openen bij Plutus om dit te fixen.
Chat ticket aangemaakt en kreeg de opmerking dat ze geen saldo konden vinden op mijn VISA kaart, heel raar, saldo staat er nu eindelijk op.Tomba schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:34:
[...]
Das balen, daar zou ik dan een ticket over openen als ik jou was bij Curve.
Ik ben zelf bijzonder tevreden over Curve, gebruikt die icm mijn bank MasterCard, Plutus, Hi, N26 en Revolut kaart en werkt eigenlijk altijd. Ivm de soms lange topup tijd bij Plutus (vanochtend 9.19 overigens weer instant) gebruik ik mijn bank MasterCard standaard om eea te parkeren tot Plutus afdoende saldo heeft om t daar naartoe te GBITen.
Is al 2x gebeurd en erg vervelend tot nu toe. Zowel plutus en curve are a pain in the ass met betalingen itt N26 maar goed, daar is dan weer geen cashback.
Nopheros schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:40:
[...]
en zo zitten we nu ook nog voor de bullrun.
offtopic:
Qua crypto zitten we volgens mij middenin een bullrun? BTC is +70% vergeleken met het begin van het jaar
Qua crypto zitten we volgens mij middenin een bullrun? BTC is +70% vergeleken met het begin van het jaar
Heb zojuist dankzij de Telegram deze app ontdekt:
https://github.com/quentingosset/PlutusAnalyticsDashboard
Werkt echt uitstekend, als extensie verkrijgbaar voor zowel Firefox als Chrome!
/f/image/ulKlTf5ND7uowoZEh7uO1n19.png?f=fotoalbum_large)
Ik zit nu een half jaartje bij beiden en zoals ik al zei; ik herken het niet. Enige PITA is het feit dat topups lang kunnen duren bij Plutus maar daar heb ik dus Curve voor...melkislekker schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:05:
[...]
Chat ticket aangemaakt en kreeg de opmerking dat ze geen saldo konden vinden op mijn VISA kaart, heel raar, saldo staat er nu eindelijk op.
Is al 2x gebeurd en erg vervelend tot nu toe. Zowel plutus en curve are a pain in the ass met betalingen itt N26 maar goed, daar is dan weer geen cashback.
Wel gek, ik gebruik de combi Curve+Plutus nu al een klein jaar en heb er met honderden betalingen nog nooit problemen mee ondervonden. Ja, wel een keer gebouncet, maar dat was omdat er daadwerkelijk geen geld op stond, was vergeten over te makenmelkislekker schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:05:
[...]
Chat ticket aangemaakt en kreeg de opmerking dat ze geen saldo konden vinden op mijn VISA kaart, heel raar, saldo staat er nu eindelijk op.
Ben je misschien in de war met saldo op je account vs saldo op je credit card?
En het staat pas écht op de kaart als je in de app ziet dat het erop staat, in de tussentijd is het ergens in de ether of Narnia ofzo.
Ja zou inderdaad goed kunnen, punt is natuurlijk dat we dat achteraf pas weten dus vandaar dat ik de opties nog even open laat.anandus schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:23:
[...]
offtopic:
Zojuist gemeentebelasting betaald voor het hele jaar, jammer dat de eerste termijn al afgeschreven was
Morgen weet ik of ik ook Plu cashback krijg.
[update]
Ah misschien overmorgen want de topup was niet instant dus voorlopig staat ie via curve nog geparkeerd op mijn bank creditcard
[update]
Ah misschien overmorgen want de topup was niet instant dus voorlopig staat ie via curve nog geparkeerd op mijn bank creditcard
[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 03-04-2023 12:55 ]
Die tool is echt heel handig!Tomba schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:35:
Heb zojuist dankzij de Telegram deze app ontdekt:
[Afbeelding]
Inderdaad, laatst via spreadsheet zitten klooien. Dit gaat zo veel sneller
Toch weer 4 transacties zonder reward, dus weer een ticket ingeschoten.
Na 4 maanden eindelijk mijn account kunnen activeren en de kaart kunnen aanvragen. Wat is nu de beste combo als je naast Plutus ook Curve hebt?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Vanochtend voor een paar euro getankt bij een onbemand tankstation. €125,- van mijn tegoed.
Wanneer wordt dit rechtgetrokken?
+- 1 woche.A-Waxxx schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:17:
Vanochtend voor een paar euro getankt bij een onbemand tankstation. €125,- van mijn tegoed.
Nou, dat wordt bonnetjes bewaren...
**Important Changes to PLU Withdrawals and Transaction Receipts**
We want to inform you about two important changes this week relating to PLU Withdrawals and Transaction Receipts. These changes are being implemented to better protect Pluton Rewards and our customers against increasing instances of fraud.
**PLU Withdrawals**
Due to the new auditing requirements mentioned below, all withdrawal requests will now take longer than the normal weekly payout after the initial 45-day refund review period is complete - the exact length of time will vary on a case-by-case basis.
**Transaction Receipts**
To further protect PLU Rewards, we will now require receipts on any transactions we deem suspicious. Plutus may contact you via the support@plutus.it email address and request a picture of your receipt before rewards are approved for withdrawal.
**Why are we taking these measures?**
We understand that these changes may be inconvenient, but we assure you that they are necessary to protect the integrity of rewards earned by our customers. We have already suspended fraudulent PLU rewards in a six-figure value and estimate that up to 50,000 PLU may have been held on internal balances through fraudulent means. Therefore, it is imperative that we audit new reward tokens coming into circulation.
**How will we audit at scale?**
In addition, we are developing a streamlined solution to automate much of the auditing process, which will audit transactions with the 45-day refund period. This will allow us to audit at scale and protect our customers stacking PLU from future instances of fraud.
If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact our customer support team here.
Kind regards,
The Plutus Team
Sow, Plutus begint volwassen te worden lijkt t. Denk dat t dan ook voorbij is met het strooien van support met Plu bij issues
Over support gesproken, response tijd begint echt absurd te worden. Week geleden ticket geopend maar nog 0 response….
Voor online aankopen gebuik ik wel eens Shopbuddies.CK3v1N schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:03:
Na 4 maanden eindelijk mijn account kunnen activeren en de kaart kunnen aanvragen. Wat is nu de beste combo als je naast Plutus ook Curve hebt?
Yep, dat laatste klinkt zeker als een volwassen bedrijfTomba schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 06:11:
[...]
Sow, Plutus begint volwassen te worden lijkt t. Denk dat t dan ook voorbij is met het strooien van support met Plu bij issues
Over support gesproken, response tijd begint echt absurd te worden. Week geleden ticket geopend maar nog 0 response….
Ik vind het wel jammer dat je nu nog langer gaat moeten wachten om de cashback om te zetten... Eerst de 45 dagen periode, dan kun je de aanvraag doen voor uitbetaling die maar één keer per week uitgevoerd wordt en dan gaat het nog langer duren door extra controles.
[ Voor 3% gewijzigd door superiscch op 04-04-2023 07:05 ]
Zo te zien alleen voor transacties die verdacht lijken. Lijkt me dus niet om boodschappen te gaan en dat soort dingen. Ik vermoed vooral grote bedragen, zoals een keuken kopen, of de OZB betalen.
Maar als je hoort dat er mensen zijn die bedrijfsrekeningen betalen met plutus, etc, begrijp ik het wel.
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 04-04-2023 08:21 ]
Bonnetjes bewaren...
[ Voor 97% gewijzigd door Rouwette op 04-04-2023 15:07 ]
https://www.rouwette.com/
Maar heeft dit ook betrekking op de sell order die je via de dex doet naar metamask of is dit wel instant?
Precies, lijkt me alleen maar goed. Meer PLU voor de gebruikers die er geen misbruik van maken. Van dure aankopen bewaren we toch wel de bon/factuur, in mijn geval meestal digitaal in de mail.anandus schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:19:
[...]
Zo te zien alleen voor transacties die verdacht lijken. Lijkt me dus niet om boodschappen te gaan en dat soort dingen. Ik vermoed vooral grote bedragen, zoals een keuken kopen, of de OZB betalen.
Maar als je hoort dat er mensen zijn die bedrijfsrekeningen betalen met plutus, etc, begrijp ik het wel.
Had ergens een grensbedrag van €2.000 gelezen maar evenzeer 350gbp.Nopheros schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 17:23:
[...]
Precies, lijkt me alleen maar goed. Meer PLU voor de gebruikers die er geen misbruik van maken. Van dure aankopen bewaren we toch wel de bon/factuur, in mijn geval meestal digitaal in de mail.
Ik kan me niet voorstellen dat de grens rond die 350 pond zal draaien maar eerder 2.000€.
Iemand trouwens als de nieuwe perks gespot? Er komen er zo'n 13 bij.
https://twitter.com/DDhopn/status/1641068950774579202?s=20
[ Voor 28% gewijzigd door Masstje op 04-04-2023 23:17 ]
ConfirmedTomba schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:53:
Zojuist gemeentebelasting betaald voor het hele jaar, jammer dat de eerste termijn al afgeschreven was![]()
[update]
:strip_exif()/f/image/eRHRiiypxYkHaZ6Hv7FO0U7e.jpg?f=fotoalbum_large)
Snel verdiend zo

Yup, ze vonden het duidelijk een rare vraag maar zowel cash (!) als via pin mocht ik afrekenen. Via ApplePay/ Curve betaald en doorgezet naar mijn Plutus.Kol Nedra schreef op woensdag 5 april 2023 @ 11:42:
[...]
nice man, dus gewoon naar de balie gegaan vd gemeente?
Helaas hier niet mogelijk. Heeft wel zijn best gedaan om het uit te zoeken. Had ook nog iemand aan de balie gehad die dit gevraagd had
Of course
Zonde, net deze maand naar Premium gegaan ivm de gemeentebelastingVruchtensap schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:58:
[Afbeelding]
Paasactie bij Plutus, volgens mij niet persoonlijk.
Voor de eerste keer een withdrawal gedaan nu de dex down is. Iets van 15 Plutus verdwenen/weggehaald van account en kreeg een verzoek van de fraude detectie over een betaling van 6.5 maand geleden... Gelukkig nog de rekening in mijn mailbox.
Grappig dat Plutus reclame maakt/aanmoedigd dat je de stake self-custodial maakt. Ik heb al maandenlang plutus kunnen verkopen naar de debitkaart zonder problemen. Nu ik de plutus voor de eerste keer self-custodial wil gebruiken wordt de Plutus gepikt. Terwijl dit juist hun selling point is.
Grappig dat Plutus reclame maakt/aanmoedigd dat je de stake self-custodial maakt. Ik heb al maandenlang plutus kunnen verkopen naar de debitkaart zonder problemen. Nu ik de plutus voor de eerste keer self-custodial wil gebruiken wordt de Plutus gepikt. Terwijl dit juist hun selling point is.

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 05-04-2023 21:49 ]
Kreeg je de rest wel uitbetaald of was alles in afwachting van beoordeling over die uitgave? Was het iets aparts? Ik twijfel of ik nu via dex uitbetaald of wacht op 1 julienermax schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:47:
Voor de eerste keer een withdrawal gedaan nu de dex down is. Iets van 15 Plutus verdwenen/weggehaald van account en kreeg een verzoek van de fraude detectie over een betaling van 6.5 maand geleden... Gelukkig nog de rekening in mijn mailbox.
@PHPResource De plutus staat er nog niet op (6dagen? geleden withdrawal gedaan). Ze hadden vragen over een kast betaling en een lidl betaling. Lidl bonnetje heb ik natuurlijk niet. Heb een ander bonnetje gestuurd, die stond in de lidl app.
Hoe hoog was je lidl bedrag?enermax schreef op woensdag 5 april 2023 @ 22:21:
@PHPResource De plutus staat er nog niet op (6dagen? geleden withdrawal gedaan). Ze hadden vragen over een kast betaling en een lidl betaling. Lidl bonnetje heb ik natuurlijk niet. Heb een ander bonnetje gestuurd, die stond in de lidl app.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.