Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 32 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:28

Cordon

Lievelings jankert

Blik1984 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Ik ben zo iemand die dit graag automatiseert, betaal al jaren mijn gemeentelijke belastingen in 10 gelijke termijnen. Geen omkijken naar. Maar dit is wel een interessante besparing
Ja zelfde, heb er liever geen omkijken naar. Maar dit is inderdaad wel interessant, nu spijt dat ik deze 2 weken geleden in 1 keer heb overgemaakt. Volgend jaar dan maar even langswippen bij de gemeente. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:40
Cordon schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:23:
[...]

Ja zelfde, heb er liever geen omkijken naar. Maar dit is inderdaad wel interessant, nu spijt dat ik deze 2 weken geleden in 1 keer heb overgemaakt. Volgend jaar dan maar even langswippen bij de gemeente. :P
Ik heb gebeld naar mijn gemeente, ik was de eerst die dit ooit vroeg/wilde doen. :+ Maar bij ons moet je er een afspraak voor maken om dan op het gemeente huis te betalen, maar aangezien ik een bewaarschrift ingediend heb (nee niet via zo'n louche 3e partij) heb ik het via ideal betaald, straks loopt het gedeeltelijk terug betalen in de soep ofzo, ik kijk volgend jaar wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Je kaart topuppen zou ook snel moeten gaan volgens de klantenservice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGMNMuqUK9H5sLZhyfUmedoHDxU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pjWibBrn7ynCafRoTSIvfn0r.jpg?f=fotoalbum_large

Maar ik heb net mijn kaart willen topuppen, maar zo snel gaat het niet. Ik hoop dat het morgen wel binnen is.

[ Voor 11% gewijzigd door MTT op 16-03-2023 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 21:02
Dacuuu schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:37:
[...]

Ik heb gebeld naar mijn gemeente, ik was de eerst die dit ooit vroeg/wilde doen. :+ Maar bij ons moet je er een afspraak voor maken om dan op het gemeente huis te betalen, maar aangezien ik een bewaarschrift ingediend heb (nee niet via zo'n louche 3e partij) heb ik het via ideal betaald, straks loopt het gedeeltelijk terug betalen in de soep ofzo, ik kijk volgend jaar wel weer.
Ik heb ook een bezwaar ingediend. En keurig het volledige bedrag betaald bij de gemeente. Indien WOZ bezwaar wordt toegekend krijg ik geld terug. Dat zal gewoon naar het rekeningnummer bekend bij de overheid gaan vermoed ik, dus dan heb ik cashback gekregen op het geld wat ik later terug krijg. Top!

En ik had ook gebeld. Daar werd aangegeven dat ik NIET met visa of MasterCard kon betalen. Gewoon geprobeerd en werkte vlekkeloos.

Voor mij weinig moeite voor 70 euro aangezien ik toch regelmatig langs het gemeentekantoor kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maxvdh schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:36:
[...]

Ik heb ook een bezwaar ingediend. En keurig het volledige bedrag betaald bij de gemeente. Indien WOZ bezwaar wordt toegekend krijg ik geld terug. Dat zal gewoon naar het rekeningnummer bekend bij de overheid gaan vermoed ik, dus dan heb ik cashback gekregen op het geld wat ik later terug krijg. Top!

En ik had ook gebeld. Daar werd aangegeven dat ik NIET met visa of MasterCard kon betalen. Gewoon geprobeerd en werkte vlekkeloos.

Voor mij weinig moeite voor 70 euro aangezien ik toch regelmatig langs het gemeentekantoor kom.
Ja zoiets verwachtte ik ook wel, maar zit ook vrijwel aan mn €2k limiet voor deze maand :X
Dat ze dat aangeven dat visa/master niet werkt is ook niet zo gek, grote kans dat de medewerkers daar niks van snappen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Nou de top up van voor het weekend staat er ook eindelijk op :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:39

knakworst

Get more sats!

Ik heb vanuit ING naar mijn nieuwe modulr rekening overgeschreven. Minder dan een seconde later een popup van Plutus dat het er op staat. Nu het lange wachten naar de kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 03:15
Ik had vandaag een nieuwe app update van Plutus uit the Google Play Store, maar bij mij zijn die Visa per pay niet weg. Op de website staat alles wel correct weergegeven. Topup van maandagochtend was vanmiddag bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
MTT schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:22:
Je kaart topuppen zou ook snel moeten gaan volgens de klantenservice

[Afbeelding]

Maar ik heb net mijn kaart willen topuppen, maar zo snel gaat het niet. Ik hoop dat het morgen wel binnen is.
Mooi verhaal van de klantenservice. Helaas merk ik er niks van. Topup van woensdagavond, net na afronden onderhoud, is nog niet op card. Idem voor een tweede topup donderdagochtend. Hopelijk beiden vandaag alsnog. Anders wordt het weer wachten tot maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

BBKing schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:16:
[...]

Mooi verhaal van de klantenservice. Helaas merk ik er niks van. Topup van woensdagavond, net na afronden onderhoud, is nog niet op card. Idem voor een tweede topup donderdagochtend. Hopelijk beiden vandaag alsnog. Anders wordt het weer wachten tot maandag
Mijn topup van gisteren ook nowhere to be seen. (Heb ook nog mijn oude IBAN irritant genoeg)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-02 09:15
Top up al 2 dagen pending.
Is al wel met nieuwe IBAN, dus verbetering zie ik helaas nog niet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:09
Hier zojuist twee keer instant (eentje voor mijn kaart, eentje voor de vrouw). Via ING

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 23:18
Zazabez1 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:55:
Top up al 2 dagen pending.
Is al wel met nieuwe IBAN, dus verbetering zie ik helaas nog niet…
De nieuwe IBAN is de eerste stap in de upgrade naar de instant card topups. Volgende (en laaste) stap is dat ze overstappen naar een nieuwe card provider (tegen die tijd krijgen we een nieuwe VISA card) en pas dan zouden de card topups instant moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

pl0xs schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:23:
[...]

De nieuwe IBAN is de eerste stap in de upgrade naar de instant card topups. Volgende (en laaste) stap is dat ze overstappen naar een nieuwe card provider (tegen die tijd krijgen we een nieuwe VISA card) en pas dan zouden de card topups instant moeten zijn.
Nog beter, je hoeft dan niet meer te topuppen. De kaart zal je rekening gebruiken als potje waarvan afgeschreven wordt. De hele 'stuur het naar de kaart' is dan verleden tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:55
Modulr is Visa issuer, dus binnenkort ook voor Plutus? Weet iemand of we dan letterlijk een nieuwe card krijgen of dat bijvoorbeeld alleen de Visa nummerreeksen worden overgedragen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

U123456 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:01:
Modulr is Visa issuer, dus binnenkort ook voor Plutus? Weet iemand of we dan letterlijk een nieuwe card krijgen of dat bijvoorbeeld alleen de Visa nummerreeksen worden overgedragen?
Er komt letterlijk een nieuwe kaart. Hopelijk gaat de uitlevering goed en komt @Kol Nedra niet weer in de Twilight zone terecht :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Geheel volgens traditie moet @Kol Nedra weer maanden wachten. Indien het ineens goed gaat stinkt het hele zaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
maxvdh schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:36:
Ik heb zojuist m’n gemeentelijke belastingen bij het stadskantoor in Utrecht betaald met Curve / Plutus. Das makkelijk verdiend :-)
Krijg je daar ook echt cashback over? Of moet je curve fronted aanzetten om eventueel de Merchant code te laten aanpassen door curve zodat het niet op de Plutus uitsluiting vastloopt?

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Laatst online: 01-06 11:38

Zorro

Z

dennisbos schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:53:
Net naar nieuwe IBAN gestuurd, instant. Top up ook instant maar dat is dus toeval. Ik vind het wel bizar dat ik helemaal geen mail heb ontvangen over de nieuwe IBAN. Wat was er gebeurd als ik naar de oude had gestuurd?
Dat kan ik je binnenkort vertellen als ik mijn 10 euro al dan niet terugkrijg :X

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Hyena schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:17:
[...]

Krijg je daar ook echt cashback over? Of moet je curve fronted aanzetten om eventueel de Merchant code te laten aanpassen door curve zodat het niet op de Plutus uitsluiting vastloopt?
Licht offtopic, want niet plutus.
Ik heb zo ook cb over mijn gemeentelijke heffingen gekregen, via hi.com:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIOtrzcqARd2jHZLgvNxjbVuYyo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YuURCewAewDnQe3lYaLvecH3.jpg?f=user_large

Via curve direct op de debit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Laatst online: 01-06 11:38

Zorro

Z

Zorro schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:18:
[...]

Dat kan ik je binnenkort vertellen als ik mijn 10 euro al dan niet terugkrijg :X
Even mezelf quoten voor een update.

Geld is dus alsnog aangekomen met de oude IBAN. Wel een melding dat dat binnenkort niet meer zo gaat zijn.
If your old account details are saved anywhere (i.e. another banking app), please update these. Soon, any payments sent to the old details will NOT go through and may take some time for the funds to be returned to your bank.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:51

NeoflexNL

Forever young

Slim om die gemeentelijke belastingen zo te betalen, goed onthouden voor de volgende keer... Had ik toch nog best lekker van uit eten gekund..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik wacht nog even met top-uppen, maarre..mag wel beetje vaart achter de 530 uitvallers vind ik geheel persoonlijk en totaal niet zelfzuchtig :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

2Dutch schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 18:18:
Ik wacht nog even met top-uppen, maarre..mag wel beetje vaart achter de 530 uitvallers vind ik geheel persoonlijk en totaal niet zelfzuchtig :+
Ja nogal, mijn vrouw die nauwelijks Plutus gebruikt is netjes overgezet. Ik ben zelf Hero maar zit nog met de oude IBAN. Gisteren en vandaag topup gedaan, maar niet aangekomen (uiteraard :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:54
gaat lekker met die VISA kaarten, tijdje terug kon je niet bij de AH of Jan Linders betalen, nu werken ze beide d:)b

ik heb pas geleden auto apk moeten uitvoeren incl kleine beurt, ik heb de factuur nog niet thuis ontvangen maar als die er is ga ik persoonlijk naar de garage toe om te kijken of ik het ook kan pinnen. vorig jaar werkte die niet, wellicht nu wel :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hey, geld overmaken gaat ook in het weekend gelijk. Volgens mij was dat eerder niet zo, toch? Moest je wachten tot maandag tot het binnen was.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 03:15
anandus schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:57:
Hey, geld overmaken gaat ook in het weekend gelijk. Volgens mij was dat eerder niet zo, toch? Moest je wachten tot maandag tot het binnen was.
Instant SEPA overboeking yes. Topups van account naar kaart is een loterij soms wel of niet instant doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 23:18
Ik heb vanochtend met Bunq en ABN geld overgeboekt naar de nieuwe IBAN. Bij mij is het geld nog steeds niet binnen. Heeft iemand anders dezelfde ervaring?

Edit: vanochtend 20 maart om 9:49 ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door pl0xs op 20-03-2023 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zojuist veel geluk gehad:
1. bank naar PLU --> instant
2. Top-up ook instant!

gebruik nu die kans :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:14

Ypho

Allround Nerd

Als ik als perk "Just Eat" instel bij Plutus, gaat dit automatisch goed met de NL naam Thuisbezorgd? Op mijn afschrijvingen staat namelijk geen "Just Eat" of iets, maar "Thuisbezorgd.nl"

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:14:
2. Top-up ook instant!

Same here, wacht nog op de topup van donderdag maar vanochtend 2x instant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:21:
Als ik als perk "Just Eat" instel bij Plutus, gaat dit automatisch goed met de NL naam Thuisbezorgd? Op mijn afschrijvingen staat namelijk geen "Just Eat" of iets, maar "Thuisbezorgd.nl"
Yes, bij mij wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

Rouwette

Rouwette.com

Kol Nedra schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:14:
2. Top-up ook instant!

Hier ook :*)

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ook net nog ClearJunction IBAN maar weer ingezet. Top-ups waren altijd al instant, maar naar de kaart ging ook instant. Had wel uit voorzorg (kennis ende ervaring :P) even de boel in kleinere porties gehakt, maar de porties groter maken werkte ook goed, maximaal 110 per keer ging er zo doorheen.

Kunnen we weer even vooruit, gezamenlijk zat aardig in de min dus 'mijn' saldo werd afgesnoept maar is ook niet oneindig :+

Vraag me toch wel af waarom die 530 peepz zo lastig alsnog over te zetten zijn? Gaat toch niet om onze huisnummers mag ik hopen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Ypho schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:21:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QWlggOGnsOwZ0DChRVgHK1BS6hE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eKWyXAyNjbNmyYN53NrK2cIQ.png?f=fotoalbum_large

Gaat gewoon werken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mijn kaartstorting van donderdagmiddag is zojuist verwerkt. Hopelijk gaan volgende stortingen sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

knakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:47:
Mijn kaartstorting van donderdagmiddag is zojuist verwerkt. Hopelijk gaan volgende stortingen sneller.
Ja zelfde hier, die van mij duurde ook bijzonder lang. Terwijl ik er 3 had gedaan, de eerste kwam vandaag eindelijk binnen en de 2 anderen waren instant. 't is en blijft gokken 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

2Dutch schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:38:
[..]

Vraag me toch wel af waarom die 530 peepz zo lastig alsnog over te zetten zijn? Gaat toch niet om onze huisnummers mag ik hopen :P
VInd dat er ook bizar weinig communicatie over is als ik eerlijk ben. Ik heb ook nog een Clear Junction IBAN en het werkt ook dikke prima verder (het hele topup verhaal even negerende) maar toch vreemd waarom ik niet gewoon gemigreerd ben.

Ben ook wel benieuwd naar de verdeling hier op GoT:

Poll: Van welke bank is jouw Plutus IBAN?
Modulr
Clear Junction
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405377&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tomba schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:53:
[...]

VInd dat er ook bizar weinig communicatie over is als ik eerlijk ben. Ik heb ook nog een Clear Junction IBAN en het werkt ook dikke prima verder (het hele topup verhaal even negerende) maar toch vreemd waarom ik niet gewoon gemigreerd ben.

Ben ook wel benieuwd naar de verdeling hier op GoT:

Poll: Van welke bank is jouw Plutus IBAN?
Modulr
Clear Junction
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Q
Heb je de app geüpdatet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

knakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:59:
[...]

Q
Ik had hem tot gister niet geüpdatet en toch de nieuwe IBAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:59:
[...]

Q
Zie de link even niet, maar mijn app is inderdaad uptodate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tomba schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:00:
[...]

Zie de link even niet, maar mijn app is inderdaad uptodate.
Dat werd in Telegram aangeraden als je nog de oude IBAN had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Card top-ups gaan hier inmiddels ook weer goed. Duurt nog altijd paar dagen maar wel weer structureel in orde.

Account top-ups zijn instant (Modulr IBAN).

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Merk nog vrij weinig van de nieuwe NL Iban. Heb 2 keer instant naar de account meegemaakt. Even een euro om te testen en 9 euro om totaal €10,00 te maken. Daarna door naar de kaart. Wacht er alweer op. En daarna een keer € 150 en € 100 maar het komt weer niet instant op de account aan. En dan weer wachten voor op de kaart. Zucht.

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:03
Hyena schreef op maandag 20 maart 2023 @ 20:59:
Merk nog vrij weinig van de nieuwe NL Iban. Heb 2 keer instant naar de account meegemaakt. Even een euro om te testen en 9 euro om totaal €10,00 te maken. Daarna door naar de kaart. Wacht er alweer op. En daarna een keer € 150 en € 100 maar het komt weer niet instant op de account aan. En dan weer wachten voor op de kaart. Zucht.
Er is dan ook niets gewijzigd m.b.t. het overmaken naar de kaart zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-06 11:33
Snapt iemand hoe het precies zit met de limieten? Ik heb premium subscription dus zou (volgens mij) 22.500 euro per maand uit moeten kunnen geven met de Plutus kaart.

Echter zit ik nu op 2600 euro deze maand maar hij weigert nu al mijn betalingen (onvoldoende saldo).
Er staat gewoon genoeg geld op de kaart.

Dit zou toch niet moeten gebeuren?

[ Voor 12% gewijzigd door Jdome op 21-03-2023 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biowaste
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-05 15:02
Jdome schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:45:
Snapt iemand hoe het precies zit met de limieten? Ik heb premium subscription dus zou (volgens mij) 22.500 euro per maand uit moeten kunnen geven met de Plutus kaart.

Echter zit ik nu op 2600 euro deze maand maar hij weigert nu al mijn betalingen (onvoldoende saldo).
Er staat gewoon genoeg geld op de kaart.

Dit zou toch niet moeten gebeuren?
Had ik ook in november, mailtje naar support gestuurd en die hebben het gefixt. Geen idee wat, mogelijk staat een limiet niet goed in het systeem.

Ik krijg nu bij de top-up van de kaart een foutmelding dat die niet mogelijk is tijdens scheduled maintenance, daar weet ik niets van. Gister werkte het prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Biowaste schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 09:36:
[...]

Had ik ook in november, mailtje naar support gestuurd en die hebben het gefixt. Geen idee wat, mogelijk staat een limiet niet goed in het systeem.

Ik krijg nu bij de top-up van de kaart een foutmelding dat die niet mogelijk is tijdens scheduled maintenance, daar weet ik niets van. Gister werkte het prima...
Krijg ik hier nu ook inderdaad, ik ging er vanuit dat ze me alsnog richting Modulr gingen overzetten maar dat is dan niet zo?

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 21-03-2023 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Biowaste schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 09:36:
[...]

Ga ik dat ook even doen, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Temporary Service Disruption - Ends 14:00 GMT, Today
Some users are experiencing service disruption on their card top-ups. Whilst we rectify this, the following features will undergo downtime:
• Card Top-ups
• Fiat Withdrawals

These features are expected to be back up and running by 14:00 GMT, today. All other features, including spending and earning rewards, remain live.

The team is working efficiently and a fix is in progress. In the meantime, we apologise for any inconvenience this may cause, and thank you for being patient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Hmm, werkt bij mij nog steeds niet, dus die 14:00 GMT klopt niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

MinasM schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:05:
[...]

Hmm, werkt bij mij nog steeds niet, dus die 14:00 GMT klopt niet helemaal..
Same here….
Laatste melding van Plutus:
QA is running one last test on a specific component and we're good to go
Ondertussen is mijn topup van donderdag nog altijd niet gearriveerd én zit ik nog altijd op Clear Junction…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

Tomba schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:14:

Ondertussen is mijn topup van donderdag nog altijd niet gearriveerd én zit ik nog altijd op Clear Junction…
Hier hetzelfde. Ik was door dit topic bekend met het feit dat top ups wat tijd kosten, maar de totale willekeur (lijkt het) stoor ik mij meer aan. Sommige top ups die je doet staan meteen op de kaart, terwijl top ups die je dagen ervoor hebt gedaan nog op zich laten wachten.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-02 09:15
Die top-ups moeten ze echt iets aan doen.
2+ dagen is gewoon waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:33
Idem. Afgelopen vrijdag top-up gedaan, om 9.49uur, dus 1min te laat. En is nu nog niet binnen. :')

EDIT: het komt net binnenschijten

[ Voor 15% gewijzigd door Bushalte op 21-03-2023 18:30 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Tomba schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:14:
[...]

Same here….
Laatste melding van Plutus:

[...]

Rond 8 uur werkte het voor mij weer, nu in de topup roulette ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

MinasM schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:34:
[...]

Rond 8 uur werkte het voor mij weer, nu in de topup roulette ;)
Voor mij rond 18:00 al en toen was de topup instant raar genoeg. De topup van afgelopen donderdag (!) is echter nog altijd niet aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zit ook nog te wachten op topups van paar dagen terug. Maar zal vanzelf wel komen. Ik heb geen haast ;)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 22-03-2023 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:55
Tomba schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 07:45:
De topup van afgelopen donderdag (!) is echter nog altijd niet aangekomen.
Soortgelijke ervaring op die dag. Een transactie (NL bank > Modulr) was instant, andere transactie (buitenlandse bank > Modulr) is nog niet boven water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:51

NeoflexNL

Forever young

Nou, dat werkt fantastisch met die Nederlandse IBAN. Nog voor je kan knipperen met je ogen staat het erop.

Jammer dat ik nog altijd zit te wachten op een top-up van vorige week, waardoor je er de facto eigenlijk geen k*t aan hebt :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:24
NeoflexNL schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 09:39:
Nou, dat werkt fantastisch met die Nederlandse IBAN. Nog voor je kan knipperen met je ogen staat het erop.

Jammer dat ik nog altijd zit te wachten op een top-up van vorige week, waardoor je er de facto eigenlijk geen k*t aan hebt :+
ja dat topuppen blijft shit. ik zit ook nog op €750 te wachten van vorige week. hopelijk komt het vandaag wel aan anders zit ik weer in de shit dat het ook van de andere CC afgeschreven gaat worden en we het dubbel moeten voorschieten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
RenaldoN schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 09:43:
[...]

ja dat topuppen blijft shit. ik zit ook nog op €750 te wachten van vorige week. hopelijk komt het vandaag wel aan anders zit ik weer in de shit dat het ook van de andere CC afgeschreven gaat worden en we het dubbel moeten voorschieten :/
ik zit ook nog te wachten op een topup die ik zondag deed
ondertussen wel al 3x andere gedaan en die waren instant.

dus wat ik never nooit meer doe is in het weekend top-uppen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Net de topup van vrijdag binnen. We komen er wel!

Hier zijn nu alle topups van voor het weekend in ieder geval binnen.
Met een beetje mazzel morgen alles van in het weekend?

Edit: En net komt het weekend ook binnen. Hier nu t/m zondag helemaal bij net card top ups. Maandag nog niet.
Misschien een inhaalslag aan het doen?

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 22-03-2023 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Had eerder vandaag een support ticket aangemaakt, omdat een card topup meer dan 48 uur (werkdagen) geleden was gedaan. Binnen uur antwoord EN direct de topup verwerkt. Prima service dus wat mij betreft.

"I've looked into the card top up you made that was delayed. I've checked your account and found that the top-up went through and was successfully deposited. I apologize for the delay as there may be hiccups with the deposits sometimes but rest assured, they will be added to your account.

Top-ups should be deposited within 24 hours but very rarely hiccups may happen and we are sorry for the delay. We understand the limitations the current top up system has. Do not worry as we are working on improving them soon via a new banking partner. You can actually check out the improvements that are coming soon via this article: https://medium.com/plutus...rtner-modulr-46a8ae44ec87

It's been a pleasure assisting you. If you need anything else as well, please let me know and I will do my best to help.

Have a wonderful day and stay safe!"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-05 10:30
Aangezien we nu een Nederlandse iban nummer hebben gekregen, dacht ik laat ik eens proberen te koppelen aan tikkie 🤓
Helaas kwam ik niet verder omdat mijn achternaam niet werd herkend.
Iemand wel gelukt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:15
SteveZ schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:14:
Aangezien we nu een Nederlandse iban nummer hebben gekregen, dacht ik laat ik eens proberen te koppelen aan tikkie 🤓
Helaas kwam ik niet verder omdat mijn achternaam niet werd herkend.
Iemand wel gelukt?
Nee hier exact hetzelfde issue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:51
Deze maand mijn account even opgeschaald naar Premium ivm 3,5e week vakantie in Thailand dus veel hotels op booking.com en vluchten e.d. En volgende week nog een afspraak kunnen plannen om de gemeente heffingen en WOZ aan de balie af te tikken. Levert ook weer zo’n 3 extra PLU op. Dus de premium aardig benut, maar volgende maand gewoon weer terug naar everyday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
CHRlS schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:25:
Deze maand mijn account even opgeschaald naar Premium ivm 3,5e week vakantie in Thailand dus veel hotels op booking.com en vluchten e.d. En volgende week nog een afspraak kunnen plannen om de gemeente heffingen en WOZ aan de balie af te tikken. Levert ook weer zo’n 3 extra PLU op. Dus de premium aardig benut, maar volgende maand gewoon weer terug naar everyday.
Ging het bij jou gelijk goed met het opschalen van het limiet naar 22.500 euro? Ik heb ook een upgrade gedaan van Everyday naar Premium maar mijn limiet blijft op +/- 2500 euro p/m staan door een technische fout o.i.d. waardoor nu alle transacties geweigerd worden.

4 dagen geleden een ticket aangemaakt maar een reactie blijft tot nu toe uit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 19:44
Binnen 1 jaar de 100 aangetikt zonder stake. *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2cxFQPUPYQagqXBlEXUqxIlxwE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYtEVPvUsKPkdT1LTLyCieLs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jdome schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:35:
[...]

Ging het bij jou gelijk goed met het opschalen van het limiet naar 22.500 euro? Ik heb ook een upgrade gedaan van Everyday naar Premium maar mijn limiet blijft op +/- 2500 euro p/m staan door een technische fout o.i.d. waardoor nu alle transacties geweigerd worden.

Van eerder uit dit topic.
Tomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:44:
[...]

Free --> Everyday/Premium gaat direct, van Premium naar Everyday en vice versa is voor zover mij bekend altijd per de eerstvolgende factuurdatum.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Sandyman538 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:41:
[...]

Van eerder uit dit topic.

[...]
Dat weet ik. Het gaat mij over het spending limit van 22.5k, dat is bij mij niet geüpgraded na de overgang naar premium (en ja ik heb gewacht op de volgende factuurdatum).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Jdome schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:35:
[...]

Ja, ging gewoon goed. Moest wel even goed timen vanaf mijn factuur datum, maar daarna netjes hogere cashback drempel en extra perk.

Edit: lees nu dat ik dat dus niet had hoeven timen 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door CHRlS op 24-03-2023 06:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:21
Vragen om referrals is niet toegestaan.

[ Voor 104% gewijzigd door Taro op 24-03-2023 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

enermax schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:40:
[Afbeelding]
Je hebt alleen plu rewards die niet beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

MTT schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:49:
[...]

Je hebt alleen plu rewards die niet beschikbaar zijn?
Nee, denk verkocht, in dat blokje staat je totaal verdiende PLU, niet wat je nu in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-06 00:07
Ik gebruik nu everyday. Echter door de dex pauze en oa Hi.com voorlopig aan Plutus starter genoeg. Ik klik dus starter aan maar zie vervolgens er niets meer van in de app/mail en ook geen mail alsof de downgrade niet is gelukt.
Iemand hier ervaring mee? Of moet ik contact met support zoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
glatuin schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:16:
Ik gebruik nu everyday. Echter door de dex pauze en oa Hi.com voorlopig aan Plutus starter genoeg. Ik klik dus starter aan maar zie vervolgens er niets meer van in de app/mail en ook geen mail alsof de downgrade niet is gelukt.
Iemand hier ervaring mee? Of moet ik contact met support zoeken?
Je krijgt inderdaad geen mail bevestiging. Je kunt wel zien als je op de desktop inlogt en naar de knop "subscription" gaat, en daarna links in beeld staat dan welk abo je volgende betaaltermijn hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
enermax schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:40:
[Afbeelding]
Lekker d:)b

Zit zelf op hetzelfde aantal in ongeveer dezelfde periode. Heb ze opgespaard en vind 100 stuks wel voldoende, kan niet wachten tot juli om de extra PLU te verkopen / om te zetten in BTC en/of altcoins.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-03-2023 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Nopheros schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:10:
[...]
Lekker d:)b

Zit zelf op hetzelfde aantal in ongeveer dezelfde periode. Heb ze opgespaard en vind 100 stuks wel voldoende, kan niet wachten tot juli om de extra PLU te verkopen / om te zetten in BTC en/of altcoins.
Ik weet het nog niet. Ik heb ook Hi gold tier voor 12% 8% instant rewards en heb de stake bijna helemaal terug verdiend. Het idee was op moment dat ik Hi stake terug verdiend had; de plutus stake te kopen. Probleem is dat ik geen reden zie om de Plutus kaart te gebruiken. Hi rewards zijn instant (8%), en de topup is ook instant bij Hi. Misschien dat Hi de rewards verlaagd volgend jaar, maar tot die tijd parkeer ik het ergens anders (bijv Nexo 10%) en koop ik de Plutus stake later indien nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 26-03-2023 23:45 . Reden: 8% is hi gold. Nexus is 12% ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
enermax schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:27:
[...]

Ik weet het nog niet. Ik heb ook Hi gold tier voor 12% instant rewards en heb de stake bijna helemaal terug verdiend. Het idee was op moment dat ik Hi stake terug verdiend had; de plutus stake te kopen. Probleem is dat ik geen reden zie om de Plutus kaart te gebruiken. Hi rewards zijn instant (12%), en de topup is ook instant bij Hi. Misschien dat Hi de rewards verlaagd volgend jaar, maar tot die tijd parkeer ik het ergens anders (bijv Nexo 10%) en koop ik de Plutus stake later indien nodig.
Achteraf gezien had ik zelf ook wel op de hi boot willen springen maar als ik nu naar de dramatische koers kijk dan hou ik het toch maar bij Plutus.

Dacht in het hi topic gelezen te hebben dat de rewards dit jaar, volgens mij al deze zomer, naar beneden gaan. Zat nog even te twijfelen door de hoge rewards maar met hoge rewards komen ook meer risico's en blijkbaar een lagere koers door de vele beschikbare tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:27:
[...]

Ik weet het nog niet. Ik heb ook Hi gold tier voor 12% instant rewards en heb de stake bijna helemaal terug verdiend. Het idee was op moment dat ik Hi stake terug verdiend had; de plutus stake te kopen. Probleem is dat ik geen reden zie om de Plutus kaart te gebruiken. Hi rewards zijn instant (12%), en de topup is ook instant bij Hi. Misschien dat Hi de rewards verlaagd volgend jaar, maar tot die tijd parkeer ik het ergens anders (bijv Nexo 10%) en koop ik de Plutus stake later indien nodig.
12%? Ik kom niet verder dan 8% :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:33:
[...]

12%? Ik kom niet verder dan 8% :?
Dat scheelt een flink stuk.. Dus 8% rewards terwijl je inleg verdampt (kijkend naar de koers).

Plutus d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 26-03-2023 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:56:
[...]

Dat scheelt een flink stuk.. Dus 8% rewards terwijl je inleg verdampt (kijkend naar de koers).

Plutus d:)b
Dat verdampen valt wel mee dankzij een bonus. 1700 euro ofzo betaald voor gold. Nog altijd 1400 euro waard.

Daarnaast al redelijk terugverdiend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f52jMEcIHZtBc6a1dT0TurM4A-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ikaZWhcIYGYTZoVShrFl9ROX.jpg?f=fotoalbum_large

65 K Hi, daar moet nog een grote aankoop van gister bijkomen. Eind april ook vanwege een vakantie verwacht ik boven de 120k te zitten en de inleg er geheel uit te hebben. Dan nog minimaal 8 maanden 8 procent opstrijken. In combinatie met al die perks helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@knakworst Oops moest 8% zijn inderdaad. Nexo is 12%. Je bent lekker bezig, ik heb nu 73k hi rewards verkocht. Bijna break even.

@Nopheros Je kunt hi combineren met plutus. €100 heb je hi silver met 5% instant rewards. Van rewards koop je plutus coins. Wanneer hi de rewards verlaagd ga je weer naar plutus.

[ Voor 61% gewijzigd door enermax op 27-03-2023 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Blijkbaar pittig om die laatste 530 over te slingeren, nog steeds Clear Junction hiero. Gelukkig werkt verder alles gewoon, maar het is wel wat vreemd dat het zo lang duurt, we zijn onderhand 2 weken verder.
Nog even en we kunnen direct naar de nieuwere situatie met direct top-uppen naar de kaart :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHRlS
Dacht ik net even mijn WOZ en gemeente heffingen aan de balie te betalen zijn de terminals daar nog niet ge-upgrade 8)7

Wat was ook al weer de timeline waarvoor dit gedaan moest zijn? Dacht iets van 1 juli 2023 toch?
Aan de balie konden ze niks zinnigs zeggen behalve dat ze met hun terminal leverancier bezig waren, maar geen planning. Ga maar even kijken of ik uitstel kan aanvragen en het dan later nog een keer proberen.
Gemeentehuis zit hier toch vlakbij, dus wel de moeite voor die 3 PLU.

Alleen wel jammer dat ik vanwege de trage kaart topups het geld wel alvast naar de kaart heb gezet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mooie tijden komen eraan, straks alle automatische incasso uitzetten en alles bij de balie betalen, bij ons kun je de auto bij het gemeentehuis parkeren zonder moeite.

ik heb nog steeds niet mijn apk+kleine beurt factuur gehad..... ben benieuwd of ik het kan betalen met cashback. vorig jaar kon het iig nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-05 10:03
Edit: excuus, verkeerde topic.

[ Voor 84% gewijzigd door WillemdeZijger op 28-03-2023 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Card ---> Card Benefits ---> Card spend rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
CHRlS schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:01:
Dacht ik net even mijn WOZ en gemeente heffingen aan de balie te betalen zijn de terminals daar nog niet ge-upgrade 8)7
Dat wilde ik idd ook gaan doen morgen, toch maar ff mailtje gestuurd om te checken of dat uberhaupt kan met credit card.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
Bananeman schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:38:
[...]

Dat wilde ik idd ook gaan doen morgen, toch maar ff mailtje gestuurd om te checken of dat uberhaupt kan met credit card.
En dan krijg je toch een antwoord terug waar je waarschijnlijk niks mee kan. "nee wij accepteren geen creditcards!" en dan blijkt Mastercard debit gewoon te kunnen zeg maar.. Je weet het gewoon niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:07:
mooie tijden komen eraan, straks alle automatische incasso uitzetten en alles bij de balie betalen, bij ons kun je de auto bij het gemeentehuis parkeren zonder moeite.

ik heb nog steeds niet mijn apk+kleine beurt factuur gehad..... ben benieuwd of ik het kan betalen met cashback. vorig jaar kon het iig nog niet
Bij euromaster heb ik nieuwe banden laatst met Curve kunnen betalen, tikt ook wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:39:
[...]

En dan krijg je toch een antwoord terug waar je waarschijnlijk niks mee kan. "nee wij accepteren geen creditcards!" en dan blijkt Mastercard debit gewoon te kunnen zeg maar.. Je weet het gewoon niet.
Misschien idd. Ik wacht het even af, tis om de hoek dus niet erg om er voor niets naartoe te gaan worst case.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

2Dutch schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:11:
Blijkbaar pittig om die laatste 530 over te slingeren, nog steeds Clear Junction hiero. Gelukkig werkt verder alles gewoon, maar het is wel wat vreemd dat het zo lang duurt, we zijn onderhand 2 weken verder.
Nog even en we kunnen direct naar de nieuwere situatie met direct top-uppen naar de kaart :P
Ah ik ben dus toch niet de enige :p

Heb juist antwoord gekregen van support; ze verwachten de mensen die nog bij CJ zitten eind deze maand overgezet te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Vanaf welk transactiebedrag moet je een uitleg/factuur geven aan Plutus?
Had v/d week mijn vakantie ermee betaald maar een paar dagen later vroegen ze me of ik de factuur naar ze op wilde sturen. Geen probleem natuurlijk maar vraag me af vanaf welk bedrag dit nodig is.

EDIT: al gevonden in de Discord. Blijkt dat deze "drempel" 2000 euro is.

[ Voor 17% gewijzigd door Jdome op 28-03-2023 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:05
Jdome schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:43:
Had v/d week mijn vakantie ermee betaald maar een paar dagen later vroegen ze me of ik de factuur naar ze op wilde sturen. Geen probleem natuurlijk maar vraag me af vanaf welk bedrag dit nodig is.

Willen ze voorkomen dat je geld aan jezelf betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jdome schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:43:

Was dit billhop of een 'gewone' credit card betaling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Pepper92 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 18:22:
[...]

Willen ze voorkomen dat je geld aan jezelf betaald?
Geen idee. Wellicht willen ze zakelijke aankopen eruit filteren o.i.d. omdat het ze anders te veel PLU kost.
knakworst schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 18:35:
[...]

Was dit billhop of een 'gewone' credit card betaling?
Het was een gewone creditcard betaling. Las ergens al dat de cashback op Billhop altijd gerejected wordt, maar dat gebruik ik niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Jdome op 28-03-2023 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Als ik met Curve go back in time ga, wordt dan bij plutus naar de datum van daadwerkelijke aankoop gekeken voor de perks, bijvoorbeeld Lidl, voor zover ze dat kunnen zien, of de datum van go back in time bij Curve?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
MTT schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 22:46:
Als ik met Curve go back in time ga, wordt dan bij plutus naar de datum van daadwerkelijke aankoop gekeken voor de perks, bijvoorbeeld Lidl, voor zover ze dat kunnen zien, of de datum van go back in time bij Curve?
Datum van de GBIT. Plutus kan de originele datum van de transactie niet zien. Curve maakt er een nieuwe charge/refund van.

[ Voor 13% gewijzigd door Domino op 29-03-2023 06:50 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.