Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 31 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:50:
[...]

Waarom niet uniswap PLU --> ETH en dan in plutus zodra dex weer werkt Eth --> Eur.
Transactiekosten op ERC20 DEX zijn wel echt een dingetje hoor: https://app.1inch.io/#/1/classic/swap/PLU/ETH en zelfde via https://app.uniswap.org/#/swap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:37

knakworst

Get more sats!

Malarky schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:57:
[...]

Transactiekosten op ERC20 DEX zijn wel echt een dingetje hoor: https://app.1inch.io/#/1/classic/swap/PLU/ETH en zelfde via https://app.uniswap.org/#/swap
Check eens op zondagochtend.

En fusion mode op 1inch kost helemaal niets. Maar geen garantie dat de order wordt uitgevoerd.

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 08-03-2023 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:38:
[...]

En fusion mode op 1inch kost helemaal niets. Maar geen garantie dat de order wordt uitgevoerd.
geen idee wat fusion mode is, maar als het niet 100% werkt zal ik het niet aanraden.

dan maar $10-$12 aan fees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:38:
[...]

Ja, dat Fusion is wel een mooie uitvinding, soms ietwat mindere prijs maar je kan hem Fusion:Auction mode zetten, dan wacht je 10 minuten op je order in plaats van de standaard Fast/Auto 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 00:17:
[...]

geen idee wat fusion mode is, maar als het niet 100% werkt zal ik het niet aanraden.
Noet werken dan bedoel ik de order wordt niet uitgevoerd binnen de afgesproken tijd. Maar het kost dan geen geld en je hebt nog steeds je coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:15

Zorro

Z

Ik heb sinds kort nu ook een Plutus kaart. Logisch, anders zat ik hier niet :P

Dus proberen waar het werkt en waar niet. Nou lees ik dat bv AH het moet doen, en Lidl is Perk dus dat zou ook moeten lukken lijkt me.

Nu de realiteit.
AH zelfscan: Kaart word na lang wachten gezien. Geeft alleen het bedrag weer en "OK?". Dus dan doe ik maar OK. Krijg ik de melding PIN code verkeerd. Ja duh, ik heb nooit een PIN hoeven invoeren, vraag er dan om! Normale kassa niet geprobeerd. Waarom is dat relevant? Nou bij het Kruidvat had ik hetzelfde probleem bij de zelfscan, maar als ik hem bij de kassa gebruik wordt er wel gewoon om een PIN gevraagd en kan ik gewoon betalen... :?
LIDL alleen kassa: Weer probleem dat het bedrag wordt getoond, niet om PIN gevraagd wordt maar wel de melding dat de PIN fout is
Plus: Werd me verteld toen het niet lukte dat VISA niet werkt daar.

Dus iemand meer met dit soort ervaringen en wat eraan te doen??? IS dit de melding die je krijgt als het niet wordt geaccepteerd? En hoezo dan dat bij het Kruidvat de gewone kassa WEL werkt?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:46

Rouwette

Rouwette.com

Zorro schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:54:
Ik heb sinds Plutus kaart. Logisch, anders zat ik hier niet :P

Dus proberen waar het werkt en waar niet. Nou lees ik dat bv AH het moet doen, en Lidl is Perk dus dat zou ook moeten lukken lijkt me.

Nu de realiteit.
AH zelfscan: Kaart word na lang wachten gezien. Geeft alleen het bedrag weer en "OK?". Dus dan doe ik maar OK. Krijg ik de melding PIN code verkeerd. Ja duh, ik heb nooit een PIN hoeven invoeren, vraag er dan om! Normale kassa niet geprobeerd. Waarom is dat relevant? Nou bij het Kruidvat had ik hetzelfde probleem bij de zelfscan, maar als ik hem bij de kassa gebruik wordt er wel gewoon om een PIN gevraagd en kan ik gewoon betalen... :?
LIDL alleen kassa: Weer probleem dat het bedrag wordt getoond, niet om PIN gevraagd wordt maar wel de melding dat de PIN fout is

Dus iemand meer met dit soort ervaringen en wat eraan te doen??? IS dit de melding die je krijgt als het niet wordt geaccepteerd? En hoezo dan dat bij het Kruidvat de gewone kassa WEL werkt?
Ik weiger de zelfscan te gebruiken :P dus geen ervaring.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 10:03
Ik heb sinds kort nu ook een Plutus kaart. Logisch, anders zat ik hier niet :P

Nu de realiteit.

Haal een Curvekaart, zet die ervoor, en link deze dan met Google/Apple Pay en betaal zo :) Veel minder zorgen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:03
Herkenbaar: vandaag eerst 35 euro afgerekend bij de Bruna met de fysieke Plutus pas (contactloos zonder pin). Daarna 20,04 euro afrekenen bij de AH zelfscan met Plutus dmv Google Pay. Geen foutmelding, maar moest op de zelfscan opnieuw kiezen voor pinnen. Toen wederom geen succes. Uiteindelijk fysieke pas in betaalterminal gestoken en pin ingetoetst. Dat ging wel! Gevalletje 50 euro grens contactloos overschreden? Wel raar dat je geen duidelijke foutmelding krijgt of opdracht om pin in te toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
IS dit de melding die je krijgt als het niet wordt geaccepteerd?
Nee. Ik krijg bij de lokale Hema, AH, Jumbo, Gall&Gall een andere melding. Iets van “pas niet geaccepteerd, gebruik andere pas”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:15

Zorro

Z

JaDatIsPeter schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:53:
[...]

Nee. Ik krijg bij de lokale Hema, AH, Jumbo, Gall&Gall een andere melding. Iets van “pas niet geaccepteerd, gebruik andere pas”.
Dat heb ik ook gezien, volgens mij dan weer naog na de meldingen die ik al beschreef.

Ik ben naar de curve aan het kijken wat @Th1x4nG aanraadt. Nu uitzoeken welke daarvan het meest interessant is.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-06 13:38

NeoflexNL

Forever young

Als ie direct begint te piepen en een rood kruis krijgt, werkt het niet. Mijn ervaring is dat het tegenwoordig bijna overal prima werkt. Om de pas te activeren moet je m wel eerst niet-contactloos gebruiken dacht ik..

Ik had met de cdc kaart trouwens voor het contactloos betalen een andere pincode dan bij niet-contactloos. Ook zoiets raars..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agora
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-06 21:09
Malarky schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 01:18:
[...]

Ja, dat Fusion is wel een mooie uitvinding, soms ietwat mindere prijs maar je kan hem Fusion:Auction mode zetten, dan wacht je 10 minuten op je order in plaats van de standaard Fast/Auto 3 minuten.
Ben niet onbekend met decentrale exchanges en soft wallets maar vind dit toch een beetje spannend: ik wil 250 PLU kopen en op Plutus staken om voor Hero level te gaan. Als ik jullie goed begrijp is deze route veilig (en qua fee enigszins acceptabel):
Fiat --> Bitvavo
Op Bitvavo omzetten fiat --> USDT
Withdrawal USDT Bitvavo --> Metamask (via ERC20)
Op 1Inch USDT swap --> PLU (in fusion mode)
Metamask connecten op Plutus en staken maar.

Keuze voor Bitvavo ivm kosteloze fiat on/offramp (trading fee weliswaar wat hoger) en ik heb niet perse zin in weer een nieuwe exchange om weer KYC te doorlopen. Verstandige route zo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Agora schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Op 1Inch USDT swap --> PLU (in fusion mode)
Let bij Fusion wel op. Als je op dit moment USDT/PLU direct zou swappen, zou je momenteel 10 dollar aan transactiekosten kwijt zijn (die fee is dynamisch al naar gelang hoe druk het is op het ERC20 netwerk)

Als je de Auction met de max 10 minuten wachttijd gebruikt (beste optie met meeste wachttijd), kan het volgende gebeuren:
- Tijdens de veiling van jouw tokens betaald iemand je een betere prijs dan de marktprijs voor PLU. Max 1% meer (daar begint de Dutch Auction)
- De 1INCH resolvers willen je order pas op het laatste moment, je krijgt je PLU voor maximaal -3,44% (op dit moment) op de marktprijs.
- De 1INCH resolvers nemen je order in zijn geheel niet, na 10 minuten heb je nog gewoon je USDT. In dat geval heb je niets betaald aan fees en is alles hetzelfde gebleven.

Je hebt ongeveer 2300 USDT nodig voor je 250 PLU nu. Oftewel als je een slechte prijs krijgt in de auction kan je bijv. 3% (=75 USDT) verliezen in ruil voor geen transactiekosten. Maar je had ook direct de marktprijs kunnen krijgen in ruil voor 10 dollar aan ETH transactiekosten.

Het is dus niet zo simpel dat Fusion altijd de betere optie is. Het is een veiling met een maximaal risico en maximale reward (+1% betere swap + 0% fees), maar je bent daardoor achteraf niet altijd beter af geweest.

De reden waarom de Auction met het meeste wachttijd (max 10 minuten) de beste swap oplevert is omdat je order dan extra lang wordt aangeboden voor +1% marktwaarde voordat de automatische veilingmeester de prijs laat zakken. Oftewel de kans is groter dat een resolver je order voor een betere prijs af gaat handelen. In ruil daarvoor moet jij mogelijk langer wachten op je swap.

[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 10-03-2023 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agora
Malarky schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 00:37:
[...]

Let bij Fusion wel op. Als je op dit moment USDT/PLU direct zou swappen, zou je momenteel 10 dollar aan transactiekosten kwijt zijn (die fee is dynamisch al naar gelang hoe druk het is op het ERC20 netwerk)

Als je de Auction met de max 10 minuten wachttijd gebruikt (beste optie met meeste wachttijd), kan het volgende gebeuren:
- Tijdens de Dutch auction betaald iemand je een betere prijs dan de marktprijs voor PLU. Max 1% meer (daar begint de Dutch Auction)
- De 1INCH resolvers willen je order pas op het laatste moment, je krijgt je PLU voor maximaal -3,44% (op dit moment) op de marktprijs.
- De 1INCH resolvers nemen je order in zijn geheel niet, na 10 minuten heb je nog gewoon je USDT. In dat geval heb je niets betaald aan fees en is alles hetzelfde gebleven.

Je hebt ongeveer 2300 USDT nodig voor je 250 PLU nu. Oftewel als je een slechte prijs krijgt in de auction kan je bijv. 3% (=75 USDT) verliezen in ruil voor geen transactiekosten. Maar je had ook direct de marktprijs kunnen krijgen in ruil voor 10 dollar aan ETH transactiekosten.

Het is dus niet zo simpel dat Fusion altijd de betere optie is. Het is een veiling met een maximaal risico en maximale reward (+1% betere swap + 0% fees), maar je bent daardoor achteraf niet altijd beter af geweest.

De reden waarom de Auction met het meeste wachttijd (max 10 minuten) de beste swap oplevert is omdat je order dan extra lang wordt aangeboden voor +1% marktwaarde voordat de automatische veilingmeester de prijs laat zakken. Oftewel de kans is groter dat een resolver je order voor een betere prijs af gaat handelen. In ruil daarvoor moet jij mogelijk langer wachten op je swap.
Hartelijk dank voor de - zeer heldere - uitleg! Dan pak ik idd liever de marktprijs waarvan je vooraf precies weet wat het gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:21

DvE

ORA-00000

Ik hoop dat dat het je allemaal waard is.
Als je everyday hebt, levert die hero level je dus 1% plus een extra perk = max 30 euro per maand extra op.
> 6 jaar nodig om dat eruit te halen (als je ook iedere maand die 2000,- uit geeft tenminste).
Maar goed, dat zal wel aan mijn uitgave patroon liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agora
DvE schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 06:28:
Ik hoop dat dat het je allemaal waard is.
Als je everyday hebt, levert die hero level je dus 1% plus een extra perk = max 30 euro per maand extra op.
> 6 jaar nodig om dat eruit te halen (als je ook iedere maand die 2000,- uit geeft tenminste).
Maar goed, dat zal wel aan mijn uitgave patroon liggen :)
Icm premium is de meerwaarde €225 p/mnd (bij max uitgave) en ivm een verbouwing verwacht ik 4 mnd dat bedrag te behalen. Wel met je eens dat dit niet zonder risico’s is, die €2200 haal ik er over 4 mnd dan ook direct weer uit. Hopelijk met minder dan €900 verlies 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:43
Het gaat weer lekker! Van bankrekening naar plutus was bijna instant. De meest "makkelijke" stap lijkt dan weer de meeste voeten in de aarde te hebben. Die duurt nu al 48 uur ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 11:16

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Steefmeister schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:12:
Het gaat weer lekker! Van bankrekening naar plutus was bijna instant. De meest "makkelijke" stap lijkt dan weer de meeste voeten in de aarde te hebben. Die duurt nu al 48 uur ...
Ja echt irritant die topup loterij...
Maar goed, volgende week krijgt iedereen een nieuwe IBAN, daarna komt je vervangende kaart (verwachting Q2) en dan ben je er vanaf. Nog even volhouden.

NB bij mij was t gisteren weer eens instant, lang geleden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qXww1dQWLV5RaRGVQsSqXIxuaMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FQ1atHYr7sOnlGye4ZoDjlrH.png?f=fotoalbum_large

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:53

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ook de eerste stapjes in de plutus wereld gezet. Naar aanleiding van de reacties in dit topic ben ik niet nerveus van de afwikkeling, maar vind het qua introductie wel een beetje matig.

Meerdere keren geld overgemaakt, eerste keer met opdracht naar 'plutus' ipv naar jezelf maar kwam gewoon aan. Dus op dezelfde manier nog een keer geld overgemaakt (2x) en kwam beide keren retour. Toen gelezen dat opdracht naar jezelf moest en die komen (tot nu toe) instant aan.

Daarna top up van de kaart, 8 maart bedrag gedaan, nog steeds niet aangekomen, 8 maart nog een keer een top up gedaan, nog steeds niet aangekomen. 9 maart een top up gedaan, binnen 2 minuten aangekomen.

Dat valt mij nog een beetje tegen, helemaal omdat het dus willekeur is (lijkt het). En er nu in de overzichten geld 'mist' wat nog onderweg is.

Verder benieuwd hoe me dit verder gaat bevallen. In ieder geval even een paar maanden proberen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Steefmeister schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:12:
De mijne van 8-3 is zojuist verwerkt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Wel jammerr dat ik mijn rewards niet krijg na Curve back in time. Anderen hier ook last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-05 21:12

MevrouwDeKat

Miauw

MTT schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:17:
Wel jammerr dat ik mijn rewards niet krijg na Curve back in time. Anderen hier ook last van?
Zou gewoon moeten werken, heb je lang genoeg gewacht? Soms duurt het een paar dagen voor de reward pas op je account terecht komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sandyman538 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:45:
Ook de eerste stapjes in de plutus wereld gezet. Naar aanleiding van de reacties in dit topic ben ik niet nerveus van de afwikkeling, maar vind het qua introductie wel een beetje matig.

Meerdere keren geld overgemaakt, eerste keer met opdracht naar 'plutus' ipv naar jezelf maar kwam gewoon aan. Dus op dezelfde manier nog een keer geld overgemaakt (2x) en kwam beide keren retour. Toen gelezen dat opdracht naar jezelf moest en die komen (tot nu toe) instant aan.

Daarna top up van de kaart, 8 maart bedrag gedaan, nog steeds niet aangekomen, 8 maart nog een keer een top up gedaan, nog steeds niet aangekomen. 9 maart een top up gedaan, binnen 2 minuten aangekomen.

Dat valt mij nog een beetje tegen, helemaal omdat het dus willekeur is (lijkt het). En er nu in de overzichten geld 'mist' wat nog onderweg is.

Verder benieuwd hoe me dit verder gaat bevallen. In ieder geval even een paar maanden proberen.
Je current account staat op je eigen naam, als je op het plusje druk zie je ook keurig payee met je naam staan, niet Plutus. Dat het de eerste keer wel is aangekomen, is gewoon een gelukje.

Dat hele verhaal met die top-ups is een bekend probleem en wordt oooooooooooit verholpen, tot die tijd moet je er gewoon op rekenen dat het een paar dagen duurt. En inderdaad, niet altijd FIFO, ook merkwaardig.

Nu hebben ze vanaf maandag downtime dus gaat nog langer duren. Hopelijk worden die pending transacties wel gewoon verwerkt. Let op: daarna is je current account ook weer gewijzigd.

Daarna zou het met de nieuwe payment provider sneller moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 16:28

Cordon

Lievelings jankert

knakworst schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:48:
[...]

Je current account staat op je eigen naam, als je op het plusje druk zie je ook keurig payee met je naam staan, niet Plutus. Dat het de eerste keer wel is aangekomen, is gewoon een gelukje.

Dat hele verhaal met die top-ups is een bekend probleem en wordt oooooooooooit verholpen, tot die tijd moet je er gewoon op rekenen dat het een paar dagen duurt. En inderdaad, niet altijd FIFO, ook merkwaardig.

Nu hebben ze vanaf maandag downtime dus gaat nog langer duren. Hopelijk worden die pending transacties wel gewoon verwerkt. Let op: daarna is je current account ook weer gewijzigd.

Daarna zou het met de nieuwe payment provider sneller moeten gaan.
Heel benieuwd of de topups van voor morgen nog doorgaan, heb er al 4 dagen 1 lopen, en anders is het nog een aantal dagen wachten.

Hoe lang duurde die downtime aankomende maandag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 23:18
Cordon schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:05:
[...]

Heel benieuwd of de topups van voor morgen nog doorgaan, heb er al 4 dagen 1 lopen, en anders is het nog een aantal dagen wachten.

Hoe lang duurde die downtime aankomende maandag?
Dat staat in de mail: ongeveer 48 - 72 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Donderdag 9 maart in ochtend topup gedaan naar card. Staat er nog steeds niet op. Zo lang heb ik het nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

BBKing schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:04:
Donderdag 9 maart in ochtend topup gedaan naar card. Staat er nog steeds niet op. Zo lang heb ik het nog niet gehad.
Denk dat hij vanmiddag door komt, de mijne van 8 maart kwam Vrijdag middag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:08:
[...]

Denk dat hij vanmiddag door komt, de mijne van 8 maart kwam Vrijdag middag door.
Omdat de app er t/m woensdag uit ligt zul je dat alleen lastig kunnen verifiëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-05 23:21
Edit: verkeerde topic

[ Voor 67% gewijzigd door cooLopke op 13-03-2023 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Tomba schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:40:
Omdat de app er t/m woensdag uit ligt zul je dat alleen lastig kunnen verifiëren...
Voor slimmeriken zoals ik, die denken dat de website dan wel werkt:
Currently unlocking new features. Plutus is down for maintenance until 15 Mar 2023, 21:00 GMT (+/- 1hr) whilst we add some new bank-like features to your account!
https://dex.plutus.it/info/maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Rouwette schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:08:
[...]

Dat had ik ook gedacht maar mijn gbit naar de Plutus card werd net afgewezen vanwege te weinig saldo. Kortom nog niet binnen na bijna 3 werkdagen en 2 weekenddagen.

Ik vind het eerlijk gezegd wel steeds kanslozer worden daar. Zonder enige vooraankondiging de Dex 4 maanden plat gooien, moest ik hier op tweakers toevallig lezen. nu ligt de app er nu 2 a. 3 dagen uit, topups duren 3 werkdagen. Allemaal niet echt betrouwbaar of reden om Plutus als hoofdbank te gaan gebruiken zoals ze zelf graag willen met hun "je kunt straks je salaris bij ons laten storten".
Yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

BBKing schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:29:
[...]

Dat had ik ook gedacht maar mijn gbit naar de Plutus card werd net afgewezen vanwege te weinig saldo. Kortom nog niet binnen na bijna 3 werkdagen en 2 weekenddagen.

Ik vind het eerlijk gezegd wel steeds kanslozer worden daar. Zonder enige vooraankondiging de Dex 4 maanden plat gooien, moest ik hier op tweakers toevallig lezen. nu ligt de app er nu 2 a. 3 dagen uit, topups duren 3 werkdagen. Allemaal niet echt betrouwbaar of reden om Plutus als hoofdbank te gaan gebruiken zoals ze zelf graag willen met hun "je kunt straks je salaris bij ons laten storten".
Yeah right.
Je hebt heel erg pech nu denk ik. Topups op vrijdag worden altijd pas maandag verwerkt als ie niet instant is dus denk dat die van jou van donderdag daaronder is komen te vallen. Ivm de nieuwe IBANs nu 3 dagen down dus ik vrees dat je topup komende donderdag pas verwerkt gaat worden.
Nog even doorbijten, eerst nieuwe IBAN dan nieuwe kaart (Q2 zeggen ze) en dan zijn we af van de topup ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

U123456 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:44:
[...]
[...]
Je zou maar je kaart moeten blokkeren. Ook onmogelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 14:36
Ik hoop dat die update het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:26
knakworst schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:52:
[...]

Of gewoon je huidige saldo inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BBKing schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:29:
[...]
Zonder enige vooraankondiging de Dex 4 maanden plat gooien, moest ik hier op tweakers toevallig lezen. nu ligt de app er nu 2 a. 3 dagen uit [...]
Het scheelt in ieder geval dat dat laatste wel van tevoren werd aangekondigd (althans, ik kreeg er een mail over).

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 13-03-2023 17:34 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
BBKing schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:04:
Mijn top-up ook niet (van donderdag of vrijdag, weet ik niet meer). Top-ups daarvoor en daarna ging wel instant. Matige eerste indruk maar let's see.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:52:
[...]

https://dex.plutus.it/dashboard/settings/card werkt gewoon nog (althans bij mij wel)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Dacuuu schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:22:
[...]

Of gewoon je huidige saldo inzien.
https://dex.plutus.it/dashboard le voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

melkislekker schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:04:
Als het aangekondigde klopt zeg ik ja. Nieuwe bankpartner (en IBAN) zodat we in Q2 via een nieuwe kaart van dezelfde bankpartner naar instant topups kunnen. Zodra het op je IBAN staat spenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

anandus schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:31:
[...]
Het scheelt in ieder geval dat dat laatste wel van tevoren werd aangekondigd (althans, ik kreeg er een mail over).
Ik had van de Dex ook netjes een mail gehad. Raar dat jullie dat niet hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

U123456 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:44:
[...]
[...]
Werkt bij mij wel? Wat vreemd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1eWXzfOvAcCjkh49JqOX76FDvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qS6PV0THHDXSZieA4KgddfNI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Tomba schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:19:
[...]

Werkt bij mij wel? Wat vreemd?
[Afbeelding]
Dan is jouw account al overgezet naar de nieuwe setup?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

U123456 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:46:
[...]
Dan is jouw account al overgezet naar de nieuwe setup?
Ik zie nog altijd hetzelfde IBAN staan dus ik denk het niet?

Update en toen was ie voor mij ook gone :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 13-03-2023 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Zodra ik inlog zie ik een fractie het normale scherm en daarna de onderhoud message..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dacuuu schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:13:
[...]

Zodra ik inlog zie ik een fractie het normale scherm en daarna de onderhoud message..
#metoo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Dacuuu schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 09:13:
[...]

In de App zie ik wel (voor mij weer) een nieuwe IBAN, een NL##MODR0000######

Bij de IBAN check

Bank: MODULR FINANCE B.V.
Weteringschans 165
1017XD, AMSTERDAM

SEPA Credit Transfer wordt ondersteund.
SEPA Direct Debit wordt niet ondersteund.
B2B wordt niet ondersteund.
SEPA Instant Credit Transfer wordt ondersteund.

[ Voor 30% gewijzigd door Rouwette op 14-03-2023 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 22:56
melkislekker schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:04:
3 dagen downtime voor onderhoud is uitzonderlijk voor een online platform. Ik ben benieuwd of van de update nog meer gaan merken dan alleen de migratie naar een andere payment provider.

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:56
Rouwette schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:40:
[...]

Bij de IBAN check

Bank: MODULR FINANCE B.V.
Weteringschans 165
1017XD, AMSTERDAM

SEPA Credit Transfer wordt ondersteund.
SEPA Direct Debit wordt niet ondersteund.
B2B wordt niet ondersteund.
SEPA Instant Credit Transfer wordt ondersteund.
Google reviews zijn niet best van Modulr Finance 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Jdome schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:54:
[...]

Ik lees inderdaad dat scammers daar ook gebruik van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Rouwette schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:40:
[...]
Een NL IBAN, dat is toch leuk. Was overigens te verwachten, want MODULR valt onder DNB (De Nederlandse Bank) qua toezicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Jdome schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:54:
[...]

Aan reviews heb je in dit geval niks is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMess
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-04 21:48
IBAN is bij mij ook aangepast in de app, web kom ik niet op. Nou mis ik alleen nog een topup van Clear Junction sinds vorige week vrijdag. Duurt wel weer erg lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
MadMess schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:35:
IBAN is bij mij ook aangepast in de app, web kom ik niet op. Nou mis ik alleen nog een topup van Clear Junction sinds vorige week vrijdag. Duurt wel weer erg lang...
Begrijp ik nu goed dat jullie allemaal weer kunnen inloggen in de app? Om je nieuwe IBAN te kunnen zien? Want bij mij staat er na inloggen nog steeds alleen de melding dat er tm 15 maart onderhoud wordt gepleegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
Kon net inloggen op de app en gelijk 5 euro overgeboekt naar het nieuwe rekeningnummer om te testen. Dit kwam instant aan.. maar nu 10 minuten later geeft de app ook weer maintenance aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
BBKing schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:06:
[...]

Begrijp ik nu goed dat jullie allemaal weer kunnen inloggen in de app? Om je nieuwe IBAN te kunnen zien? Want bij mij staat er na inloggen nog steeds alleen de melding dat er tm 15 maart onderhoud wordt gepleegd.
Bij mij ook hoor. Zie ook geen update voor de app. Dus wachten we af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Ik krijg geen melding in de app, werkt bij mij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Rouwette schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 23:40:
Ik krijg geen melding in de app, werkt bij mij gewoon.
Bij mij staat nog dat het in onderhoud is tot vanavond 21 uur. App is helemaal op slot.

Heb je ook al een nieuwe IBAN? Alles werkt gewoon? Hoe zijn de stortingen/topups?

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 15-03-2023 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

anandus schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:50:
[...]

Bij mij staat nog dat het in onderhoud is tot vanavond 21 uur. App is helemaal lockt.

Heb je ook al een nieuwe IBAN? Alles werkt gewoon? Hoe zijn de stortingen/topups?
Ik heb nu een NL iban ja, nog niets geprobeerd, mijn saldo was van te voren verhoogd om de onderhoud periode door te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Nou, vandaag moet hij dus weer gaan werken (al zijn er een aantal waar die al weer werkt).

Ben benieuwd, topup van vorige week staat er iig nog niet op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Laatst online: 09:43
Maintenance is hier in ieder geval nog niet afgerond. Heel af en toe lukt het om Saldo te checken, maar meeste keren krijg je de maintenance melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Same here: kan af en toe heel snel het saldo zien. Mijn top-up van vorige week is iig nog steeds niet doorgevoerd.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

anandus schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:50:
[...]

Bij mij staat nog dat het in onderhoud is tot vanavond 21 uur. App is helemaal op slot.

App is bij mij op slot maar web werkt wel weer. Helaas nog altijd oude IBAN daar.

Hey das nieuw:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9lHB_Py7g13DT1H0g_gJ_l1NCk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h0Lx3PyEpzKuIJ3I3F0W4pmC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 15-03-2023 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:28:
[...]

App is bij mij op slot maar web werkt wel weer. Helaas nog altijd oude IBAN daar.

Hey das nieuw:
[Afbeelding]
Bij mij juist andersom, app werkt, web niet.
En wel nieuwe IBAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

MevrouwDeKat schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:42:
[...]

Zou gewoon moeten werken, heb je lang genoeg gewacht? Soms duurt het een paar dagen voor de reward pas op je account terecht komt.
Wacht al meer dan een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:32
Wilde net wat storten en zag ook de nieuwe nl modulr Iban. Geld ernaar overgemaakt en check Plutus en zie ik de bekende maintenance pagina... Nog even geduld daar. Ik merk dat ik er me meer aan begin te storen. Met name dat ik enkel de gehele reservering (bij tanken bij een onbemand station) in de statements zie en niet het actuele bedrag
Dat zie je alleen terug in je balance. Zelfde geldt voor een Plutus sell die ik laatst deed. Niets van terug te zien in je statements.

[ Voor 4% gewijzigd door jack_ op 15-03-2023 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
Doet het weer nu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-06 22:14
Zo dan. Dat storten ging nu wel razendsnel. Alleen op de kaart zetten uiteraard niet instant :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Holy shit. Dat zijn snelle overschrijvingen. Heb nog niet op ‘verstuur’ in m’n bank app geklikt of er verschijnt al een popup van Plutus dat het geld binnen is. Very nice.
Nu de top-ups nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:16
PHPResource schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:33:
Zo dan. Dat storten ging nu wel razendsnel. Alleen op de kaart zetten uiteraard niet instant :+
Idem. Al was het storten al niet langzaam, meestal binnen een minuutje. Het op de kaart zetten is nog steeds ruk met peren.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racquemis
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 07:50
Storten vanuit de sns bank is helaas nog steeds traag om een of andere reden geen instant transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bij mij werkt de app ook weer heb nog steeds dezelfde IBAN. Hopelijk fixen ze dat nog even voor 22.00

NB storten vanaf ABN en Revolut was ook al instant.

[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 15-03-2023 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

racquemis schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:52:
Storten vanuit de sns bank is helaas nog steeds traag om een of andere reden geen instant transfer.
ING was bij mij dus net 2x instant (rond 18:30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:05:
Bij mij werkt de app ook weer heb nog steeds dezelfde IBAN. Hopelijk fixen ze dat nog even voor 22.00

Ah lees dit net op Telegram
There is a small group of users whom we held back for more account reviews before processing your new Modulr account access, your current CJ and card works as usual and the team is working tirelessly to migrate you soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hier ook nieuwe IBAN, MODR

ik zal eens een testje sturen

edit: het was INSTANT! was 2 seconden vanaf mijn bank naar die MODR IBAN d:)b
gelijk ook TOPUP gedaan......maar helaas die niet gelijk door :z

[ Voor 59% gewijzigd door Kol Nedra op 15-03-2023 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Leuk dat instant overmaken, maar als topups nog steeds niet opgelost zijn hebben we er niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Geld overgemaakt, card top-up gedaan, die is nu ook stuck 8)7 Wat een zooitje.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Bananeman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:44:
Hoezo stuck? Top-up's duurde ook altijd een (werk)dag of wat.
Dat is niet gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
DvE schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:45:
[...]

Hoezo stuck? Top-up's duurde ook altijd een (werk)dag of wat.
Dat is niet gewijzigd.
Vorige week een aantal instant.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Bananeman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:46:
[...]

Vorige week een aantal instant.
Ja, maar dat is dan 'geluk' hebben.
Aanpassingen daarop moeten nog komen.

[ Voor 50% gewijzigd door DvE op 15-03-2023 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:06
Bananeman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:44:
Kaart top-up is niet aangepast en werkt dus nog hetzelfde, zooitje..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:49:
[...]

Kaart top-up is niet aangepast en werkt dus nog hetzelfde, zooitje..?
Heb sinds vrijdag een top-up die vastzit, ik vind het dus idd een zooitje ja. Ik stop met top-ups doen tot dit gewoon goed werkt, dan maar geen cashback in de tussentijd.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:06
Bananeman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:51:
[...]

Heb sinds vrijdag een top-up die vastzit, ik vind het dus idd een zooitje ja. Ik stop met top-ups doen tot dit gewoon goed werkt, dan maar geen cashback in de tussentijd.
Zou even het onderhoud afwachten en eventueel een werkdag erna, anders een ticket aanmaken. Gebruik het zelf bijna 11 maand en werkt prima.

Fase 1 is het aanpassen van de bank, fase 2 voor zover ik het begrijp zijn de kaarten. Pas daarna moeten ook ook de topups naar de kaart (altijd) snel gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Bananeman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:51:
[...]

Heb bewust even geen overschrijving of top-up gedaan in de periode van de migratie. Vrijdag de top-up starten zou ergens maandag moeten aankomen, maar aangezien de bank zou worden gewisseld, leek me dat niet verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Nopheros schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:56:
[...]

Zou even het onderhoud afwachten en eventueel een werkdag erna, anders een ticket aanmaken. Gebruik het zelf bijna 11 maand en werkt prima.

Fase 1 is het aanpassen van de bank, fase 2 voor zover ik het begrijp zijn de kaarten. Pas daarna moeten ook ook de topups naar de kaart (altijd) snel gaan.
Ze willen geloof ik zelfs direct op de kaart laten boeken en geen tussenstap meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tomba schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:05:

Bunq idem. Zag toevallig het migratiegedoetje op Reddit voorbijkomen en zag dat de app het weer deed, maar heb ook nog geen nieuwe IBAN en co. Vast de huisnummerbingo, wedden? :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-05 01:06
Bij mij ook top ups naar kaart van 11 en 12 maart nog steeds vast. Nieuwe iban werkt wel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:32
Vanaf Rabo naar nieuwe Iban was zojuist instant. Nu inderdaad de card topups nog en betere statements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:16
Bedrag voor mijn lidmaatschap kan nu niet worden afgehouden. Top-up uiteraard gedaan, maar die is nog wel een dag over 10 onderweg. :')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Als ik het goed begrijp kan je pas vanaf 1 juli weer via de site je pluton verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mr_Tomatohead schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:59:
Als ik het goed begrijp kan je pas vanaf 1 juli weer via de site je pluton verkopen?
Klopt. In de tussentijd moet het via een omweg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:39
Ik heb zojuist m’n gemeentelijke belastingen bij het stadskantoor in Utrecht betaald met Curve / Plutus. Das makkelijk verdiend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Laatst online: 11:58
Net naar nieuwe IBAN gestuurd, instant. Top up ook instant maar dat is dus toeval. Ik vind het wel bizar dat ik helemaal geen mail heb ontvangen over de nieuwe IBAN. Wat was er gebeurd als ik naar de oude had gestuurd?

Is het trouwens normaal dat bij een retour het retourbedrag als een afboeking bij statements staat? Dus als min-bedrag? Heb het nog niet nagerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Overboeking in luttele seconden binnen en de topup binnen enkele seconden. Magisch, al zal het toeval zijn.

Topup van vorige week nog niet doorgekomen, maar daar kijken ze naar vandaag/morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
maxvdh schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:36:
Ik heb zojuist m’n gemeentelijke belastingen bij het stadskantoor in Utrecht betaald met Curve / Plutus. Das makkelijk verdiend :-)
Kan dat? Goed om te weten voor volgend jaar! Hoe heb je dat gedaan, gewoon naar binnen gelopen of heb je een afspraak gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:39
Blik1984 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:42:
[...]

Kan dat? Goed om te weten voor volgend jaar! Hoe heb je dat gedaan, gewoon naar binnen gelopen of heb je een afspraak gemaakt?
In Utrecht is er tot 13.00 dagelijks vrije inloop. Daarna op afspraak. Ben gewoon binnengelopen, pinautomaat werd tevoorschijn gehaald en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
maxvdh schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:44:
[...]

In Utrecht is er tot 13.00 dagelijks vrije inloop. Daarna op afspraak. Ben gewoon binnengelopen, pinautomaat werd tevoorschijn gehaald en klaar is kees.
Maar je loopt naar de balie toe met je rekening, zegt dat je die wilt betalen en klaar is kees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Blik1984 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:07:
[...]

Maar je loopt naar de balie toe met je rekening, zegt dat je die wilt betalen en klaar is kees?
Ja, dat kan bij (bijna) elke gemeente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Cordon schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:13:
[...]

Ja, dat kan bij (bijna) elke gemeente.
Ik ben zo iemand die dit graag automatiseert, betaal al jaren mijn gemeentelijke belastingen in 10 gelijke termijnen. Geen omkijken naar. Maar dit is wel een interessante besparing
Pagina: 1 ... 31 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.