Ik heb mijn eigen kaart nog niet, dus heb er zelf nog niks mee gedaan. Volgens mij heb ik het in dit topic ook een keer voorbij zien komen, haha.tymiek schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:51:
[...]
Het staat inderdaad ergens namelijk het scherm waar je die top-up zelf elke keer doet.
[Afbeelding]
Ik vind dit echt zwaar waardeloos, geld staat nog steeds niet op de kaart.
Het is dat CDC de perks niet meer heeft, want qua gebruik zijn zij echt superieur aan Plutus.
Het is dat CDC de perks niet meer heeft, want qua gebruik zijn zij echt superieur aan Plutus.
Hier net een instant top-up van €100, vorige keer moest ik een werkdag (zoals aangegeven) voor €900.
Ik doe de top ups altijd in kleine bedragen steeds, dus achter elkaar door steeds 30-40 euro, dat gaat tot nu toe instant!
Kan geluk/toeval zijn, maar ik blijf t doen
Kan geluk/toeval zijn, maar ik blijf t doen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Net nog een keer €150 extra gedaan, maar ook deze niet instant
Ook hier positieve ervaringen met kleine top ups. Heb het idee dat in de achtergrond een andere bank/service wordt aangesproken en dat het daarom langer kan duren.
Tis compleet random, de ene keer is t instant de andere keer duurt t bijna een dag. Zou fijn zijn als daar wat op gewonnen kon worden...
Ik heb ruim €90 in de wallet van Metamask staan, deze wallet gekoppeld met Plutus en ook zichtbaar op de webpagina. Het lukt me niet om PLU vanuit de wallet op de card te zetten. Krijg of melding van daglimiet bereikt (die ligt toch hoger dan €25? En nu krijg ik de melding dat er nog een active sell order is. Vorige sell order is meer dan 24 uur geleden en die gaf een foutmelding over limiet.
Ik kan ook nergens de active sell order terug vinden. Mijn saldo in de wallet is ongewijzigd. Doe ik iets verkeerd of is hulp van de helpdesk nodig?
Ik kan ook nergens de active sell order terug vinden. Mijn saldo in de wallet is ongewijzigd. Doe ik iets verkeerd of is hulp van de helpdesk nodig?
Heb vandeweek een met de plutus-kaart (direct, zonder tussenkomst van curve) betaalde order geannuleerd, en kreeg nu (althans visueel) een 2e identieke afschriijving. Mijn totaalsaldo is wel nog idem aan voor de transactie, moet je ook maar net weten (ik hou dat bij ivm gezamenlijk geld op de kaart en van mezelf).
Dit heb ik hier in dit topic vaker gezien, blijkbaar hebben ze daar nog geen nettere oplossing voor. Wel erg jammer, want het zorgt voor verwarring. Maak er dan "pending refund" ofzo van.
Dit heb ik hier in dit topic vaker gezien, blijkbaar hebben ze daar nog geen nettere oplossing voor. Wel erg jammer, want het zorgt voor verwarring. Maak er dan "pending refund" ofzo van.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bij veel andere kaarten zie je hetzelfde en wellicht ligt het aan het betaalnetwerk. Ik zie het namelijk bij Visa en Mastercard maar bij Amex ziet het er wel correct uit.2Dutch schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:52:
Bij ING zie je bijvoorbeeld drie boekingen, eerst de initiële afschrijving, dan komt de terugbetaling met eerst weer een afschrijving en dan een dag later een bijschrijving. Tel je eea op dan zou je per saldo negatief uitkomen, maar het kaartsaldo is wel correct.
Bij het uploaden van mijn rijbewijs is het verificatie proces niet goed gegaan. Kan nu niet inloggen.
Heb nu mail gestuurd, maar kan 3 dagen tot 2 weken duren voor er antwoord is.
Is er een manier om toch opnieuw document up te loaden?
Omdat een aankoop geannuleerd is vanwege ‘prijsfout’ heb ik geld terug geboekt naar mijn SEPA rekening bij ABN. Daar waar heen boeken nagenoeg instant is is het terug boeken al even snel als geld door boeken naar de kaart. Inmiddels 16 uur aan het wachten op mijn geld
Wijze les dus, eerst via curve op gewone CC zetten en dan via GBIT pas naar Plutus nadat de aankoop 100% zeker doorgaat…

Ik lijk ook tegen dit probleem aan te lopen, grotere bedragen worden gedeclined terwijl er voldoende saldo op de kaart staat en ik nog steeds de premium subscription heb. Ik heb dit vrijdag al gemeld bij Plutus en ondertussen ook wat updates in het ticket gezet, maar ik heb nog geen enkele respons gehad. Dat er dingen mis gaan vind ik niet zo erg, maar dat een reactie nu al 4 dagen uitblijft...maxvdh schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:43:
[...]
En vorige maand wel of niet contact opgenomen met support om de limieten te fixen?
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Even ticket inschieten bij support. Ik heb 't ook twee keer gehad (had m'n BSN afgeschermd). Uiteindelijk hebben ze dat handmatig geverifieerd.Menno1 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:25:
Bij het uploaden van mijn rijbewijs is het verificatie proces niet goed gegaan. Kan nu niet inloggen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hoe lukt het jullie om de Plutsu kaart te gebruiken bij Spotify?
ik krijg de melding dat landen niet overeenkomen als ik die probeer in te voeren
ik krijg de melding dat landen niet overeenkomen als ik die probeer in te voeren
Rond 11u stond t op mijn rekening, 18,5 uur dus. Overigens staat 12€ die ik gisteren richting kaart gestuurd heb er nog altijd niet op, zou toch wel fijn zijn als Plutus er werk in steekt dat dat geld gewoon direct over is.Tomba schreef op woensdag 9 november 2022 @ 08:27:
Omdat een aankoop geannuleerd is vanwege ‘prijsfout’ heb ik geld terug geboekt naar mijn SEPA rekening bij ABN. Daar waar heen boeken nagenoeg instant is is het terug boeken al even snel als geld door boeken naar de kaart. Inmiddels 16 uur aan het wachten op mijn geldWijze les dus, eerst via curve op gewone CC zetten en dan via GBIT pas naar Plutus nadat de aankoop 100% zeker doorgaat…
ik krijg zowel in Curve als in Paypal ook een foutmelding als ik de plutus kaart wil koppelen... lijkt een doodlopende route zo. Of heeft iemand nog tips?Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:38:
[...]
Dat is een bekend probleem maar geldt voor vrij veel credit/debit kaarten. Spotify verwacht dat de kaart is uitgegeven in hetzelfde land als de adresgegevens die je hebt opgegeven. De Plutus kaart is in Litouwen uitgegeven, dat matcht dus niet met Nederland. Oplossing is Paypal of Curve gebruiken. In beide gevallen wordt de cashback correct toegewezen.
Mijn Plutus kaart werkt prima in Curve in ieder geval.etreur76 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:14:
[...]
ik krijg zowel in Curve als in Paypal ook een foutmelding als ik de plutus kaart wil koppelen... lijkt een doodlopende route zo. Of heeft iemand nog tips?
Betalen via Paypal of Curve, dat gaat in beide gevallen goed.etreur76 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:58:
Het is mij wel gelukt maar ik hoor van meer dat het in eerste instantie niet lukt. Gewoon af en toe weer proberen, uiteindelijk lijkt het goed te gaan...etreur76 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:14:
ik krijg zowel in Curve als in Paypal ook een foutmelding als ik de plutus kaart wil koppelen... lijkt een doodlopende route zo. Of heeft iemand nog tips?
Plutus kaart is issued in Litouwen/Lithuania. Krjig je Spotify duo voor maar 9 euro.etreur76 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:58:
[ Voor 11% gewijzigd door enermax op 09-11-2022 21:32 ]
Hier hetzelfde. Ik kon sinds vandaag ook mijn pin niet bekijken in de app. Als ik die probeer op te vragen op de site krijgt ik de melding dat mijn cvv code onjuist is.etreur76 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:14:
[...]
Via PayPal.etreur76 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:58:
De Plutus kaart heb ik aan paypal gekoppeld. Werkt als een zonnetje. Vorige week gedaan.
PayPal was al gekoppeld aan mijn ING rekening (incasso). Daar heb ik Plutus aan toegevoegd. Blijkbaar kon ING-incasso niet samen met een debit/credit kaart, dus heb ik de ING koppeling laten verwijderen.
Ik weet alleen niet meer of ik eerst Spotify aan PayPal heb gekopppeld, en daarna Plutus toegevoegd. Of eerst Plutus heb toegevoegd, en daarna Spotify.
Voor Disney+ zou het trouwens ook via PayPal moeten lukken. Althans zoiets las ik op een Duitse site. Je moet dan bij Disney eerst activeren met een lokale credit/debit kaart, en als je account actief is, kan je de betaalwijze wijzigen naar PayPal. Iets dat ze de credit/debit kaart gebruiken om een soort land-check te doen.
Ik ben gisteren ineens 1,08 kwijt van mijn CC, zonder dat hier een transactie voor is gedaan. Iemand enig idee waar dit door komt? Ik heb door puur toeval een screenshot met het oude bedrag, en een screenshot van een paar uur daarna waarop mijn saldo 1,08 lager is dan daarvoor. Ook vandaag zijn er in het overzicht geen transacties bij gekomen.
Nu is het "maar" 1,08 EUR, maar ik vind het wel vervelend dat er ineens onzichtbaar iets van mijn saldo is afgehaald, zonder dat ik zie waarvoor. Iemand een idee?
/edit: ik denk dat ik het al zie. Ik heb laatst een aanschaf gedaan in USD ($34,55), op mijn oude screenshot staat het dollar-teken. Op de nieuwe screenshot het euro teken, en het bedrag is ook exact €34,55, dus ik moet het verschil zoeken in het valuta-symbool, en de wisselkoers vermoed ik.
Nu is het "maar" 1,08 EUR, maar ik vind het wel vervelend dat er ineens onzichtbaar iets van mijn saldo is afgehaald, zonder dat ik zie waarvoor. Iemand een idee?
/edit: ik denk dat ik het al zie. Ik heb laatst een aanschaf gedaan in USD ($34,55), op mijn oude screenshot staat het dollar-teken. Op de nieuwe screenshot het euro teken, en het bedrag is ook exact €34,55, dus ik moet het verschil zoeken in het valuta-symbool, en de wisselkoers vermoed ik.
[ Voor 22% gewijzigd door Ypho op 10-11-2022 12:08 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Is er een handige methode om te controleren of je PLU heb gekregen voor alle transacties die ervoor in aanmerking komen? Op de website zie ik alleen aan welke transacties PLU is toegekend (https://dex.plutus.it/dashboard/pluton). Het zou handiger zijn om alle transacties te zien en dan direct te zien welke wel/niet PLU toegekend zijn. Moet je handmatig vergelijken met je transacties? (https://dex.plutus.it/dashboard/statements)
Met de chrome plugin van een onafhankelijke dev kan je een csv uit de interface trekken. Wellicht is dat wat je zoekt?wenze schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:28:
Is er een handige methode om te controleren of je PLU heb gekregen voor alle transacties die ervoor in aanmerking komen? Op de website zie ik alleen aan welke transacties PLU is toegekend (https://dex.plutus.it/dashboard/pluton). Het zou handiger zijn om alle transacties te zien en dan direct te zien welke wel/niet PLU toegekend zijn. Moet je handmatig vergelijken met je transacties? (https://dex.plutus.it/dashboard/statements)
Vorige keer duurde het 7 dagen voordat ik de tankstation reservering terug had (esso). Nu 9 dagen (shell). Maak een printscreen rond dag 6, dan 7 en 8. Als het bedrag daarna flink stijgt dan zit je goed. Over 7 dagen weet ik of je over de reservering 150 euro krijgt. De tankbeurt was 66 euro en ik krijg waarschijnlijk 4.50 euro cashback oftewel 6.8% korting.
En als je 10 euro uitgeeft voor 2 kaarten: 4 perks. En dan dit ziet dan is het nog meer dan 6.8%
En als je 10 euro uitgeeft voor 2 kaarten: 4 perks. En dan dit ziet dan is het nog meer dan 6.8%
:strip_exif()/f/image/SSfCBTMEd701FmQEWPnI4mI7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 83% gewijzigd door enermax op 11-11-2022 20:32 ]
Ik heb van Bol.com een refund gekregen. Alleen bij Plutus is dit als een -getal. Dus volgens mij is het er nog eens afgeschreven ipv bijgeschreven.
Gaat dit goed? Of nog even wachten tot het verwerkt is?
Ps alles is via Curve
originele en geld terug. (Curve)
:strip_exif()/f/image/t3xUFXwFNwOe7c8kQfdDyKBG.jpg?f=fotoalbum_large)
Orgineel bedrag eraf (plutus)
:strip_exif()/f/image/fBHjeF6VzmiVtl28TI3L8Yxm.jpg?f=fotoalbum_large)
Refund (plutus
Ps alles is via Curve
originele en geld terug. (Curve)
:strip_exif()/f/image/t3xUFXwFNwOe7c8kQfdDyKBG.jpg?f=fotoalbum_large)
Orgineel bedrag eraf (plutus)
:strip_exif()/f/image/fBHjeF6VzmiVtl28TI3L8Yxm.jpg?f=fotoalbum_large)
Refund (plutus
:strip_exif()/f/image/obgrsenGbKzHEeTs7O3Qji0V.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoals met alle transacties, geef het wat tijd. In de meeste gevallen is de boeking de volgende dag definitief maar in sommige gevallen duurt het langer (maximaal 30 dagen).Dazzie schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:42:
Daarnaast is er een redelijke kans dat je uiteindelijk twee retourtransacties ziet. Geen idee waarom maar gebeurt bij veel kaarten (ook die van ING bijvoorbeeld).
Zodra de terugbetaling definitief wordt heeft de omschrijving de prefix 'Card Payment'.
Ik heb de Apple credit perk, vorige maand netjes 10,-in PLU ontvangen, nu krijg ik alleen 3% cashback over het bedrag. DE transactie is duidelijk aangemerkt als Apple net als vorige maand.
Het oude CDC werkte wel een stuk duidelijker tot zover.
Overigens offtopic, ik zie dat het HI topic is gesloten? Plutus lijkt mij net zon groot risico inclusief refferals, nog niet te spreken over het MEME coin topic. Vrij verrast en teleurgesteld dat het Hi topic dus gesloten word.
Het oude CDC werkte wel een stuk duidelijker tot zover.
Overigens offtopic, ik zie dat het HI topic is gesloten? Plutus lijkt mij net zon groot risico inclusief refferals, nog niet te spreken over het MEME coin topic. Vrij verrast en teleurgesteld dat het Hi topic dus gesloten word.
Ik wou ook gaan klagen, maar ik begrijp Taro ook wel. Je kan hier klagen: Feedback op het cryptocurrency forumRisingSun schreef op zondag 13 november 2022 @ 07:53:
Ik ben het met je eens, Hi lijkt me momenteel veiliger dan CDC, en CDC, plutus, en Hi hebben min of meer hetzelfde business model, met de eigen token geld creëeren door continu meer zieltjes te winnen, totdat het busines model klapt.
Het is voorlopig een 'vroege' ponzi en het opschonen van iedereen die referrals over je heen probeert te gooien is vermoeiend. Zodra ik daadwerkelijk een kaart geleverd heb ga ik vragen of het topic weer open kan, kijken of het dan goed gaat in combinatie met de topic warnings. Maar het staat je vrij om het eerder te proberen.
Tijdlijntje geld op creditcard krijgen
8.01 geld overboeken via SEPA
8.04 aangekomen op Plutus rekening
8.18 naar kaart doorgezet (@Anoniem: 710428 ;) )
Tot op heden nog niet op kaart. Vorige keer duurde t 5 dagen (vrijdagmiddag gestort, maandag bevestiging, s ochtends doorgezet naar kaart en dat kwam woensdag aan), blijf t bizar vinden waarom het ‘laden’ zo lang moet duren.
Tot op heden nog niet op kaart. Vorige keer duurde t 5 dagen (vrijdagmiddag gestort, maandag bevestiging, s ochtends doorgezet naar kaart en dat kwam woensdag aan), blijf t bizar vinden waarom het ‘laden’ zo lang moet duren.
Ik wacht inmiddels sinds vrijdagochtend...toen de storting naar mijn kaart gedaan, maar nog niet ontvangen. Terwijl het een week eerder instant ging.
Vanochtend +€1k overgemaakt, was instant binnen. En vervolgens topup naar de kaart duurde 2 minuten.
Bij Reciever moet dus ook je eigen naam + achternaam in staan als het meer dan €20,- is. Hiervoor was bij mij de reciever Plutus welke continu geweigerd werd
Bij Reciever moet dus ook je eigen naam + achternaam in staan als het meer dan €20,- is. Hiervoor was bij mij de reciever Plutus welke continu geweigerd werd
4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
Topup naar kaart duurt voor mij dus inmiddels sinds 8:18 (en dat was lang geen 1000€itguy013 schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:06:
Vanochtend +€1k overgemaakt, was instant binnen. En vervolgens topup naar de kaart duurde 2 minuten.
[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 14-11-2022 11:11 ]
Toch bijzonder dat bij de één het bijna instant is en bij de ander lang duurt.Tomba schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:11:
[...]
Topup naar kaart duurt voor mij dus inmiddels sinds 8:18 (en dat was lang geen 1000€) Overmaken via SEPA is inderdaad instant (mits het geen weekend is)
Ik heb wel het everyday abonnement, misschien dat ze hier nog in prioriteren?
4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
Ik heb ook het everyday abo en het is compleet random. Heb het van direct tot 5 (!) dagen zien duren voor het erop stond. Thank god for Curve zodat ik geen 1000€ op de kaart hoef te laten staanitguy013 schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:13:
[...]
Toch bijzonder dat bij de één het bijna instant is en bij de ander lang duurt.
Ik heb wel het everyday abonnement, misschien dat ze hier nog in prioriteren?
Ik las ergens op reddit dat ze elk half uur een batch van de Engelse bank (waar je je geld op stort) naar de Litouwse bank (waar het geld op je saldo komt) sturen, maar dat er een maximum zit op die batch.
Dat zou betekenen dat als er veel mensen tegelijk hun saldo willen ophogen dat het langer gaat duren. Misschien dat ze met kleine bedragen de 'gaten opvullen', dat zou verklaren waarom kleinere bedragen vaak eerder op je saldo staan dan grote bedragen.EU cards are issued in Lithuania, the money gets transferred during business hours every 30 minutes from the uk bank account, but there are transfer caps, so transactions are done on a queue system. It will get significantly better next year with the new banking partner.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Hopelijk wordt t inderdaad beter want dit is echt niet heel handig en voelt bovendien wat shady aan. Inmiddels bijna 4 uur sinds topup and nothing yetswbr schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:50:
Ik las ergens op reddit dat ze elk half uur een batch van de Engelse bank (waar je je geld op stort) naar de Litouwse bank (waar het geld op je saldo komt) sturen, maar dat er een maximum zit op die batch.
[...]
Dat zou betekenen dat als er veel mensen tegelijk hun saldo willen ophogen dat het langer gaat duren. Misschien dat ze met kleine bedragen de 'gaten opvullen', dat zou verklaren waarom kleinere bedragen vaak eerder op je saldo staan dan grote bedragen.

Doe is even rustig, in het cdc topic moet ook alles rap rap rap.. kalm aan, je geld komt wel aan.Tomba schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:11:
[...]
Hopelijk wordt t inderdaad beter want dit is echt niet heel handig en voelt bovendien wat shady aan. Inmiddels bijna 4 uur sinds topup and nothing yet
Plutus heeft keurig omschreven dat dit kan gebeuren; het staat op het bewuste scherm. Het zou maximaal 1 werkdag mogen duren en indien het langer duurt dan is er de servicedesk.Tomba schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:11:
Hopelijk wordt t inderdaad beter want dit is echt niet heel handig en voelt bovendien wat shady aan. Inmiddels bijna 4 uur sinds topup and nothing yet
Plutus werkt aan een oplossing maar dat is onderdeel van een groter project waarbij een nieuwe payment provider wordt gebruikt. Vanaf begin volgend jaar zouden ze gebruikers gaan migreren. Tot die tijd heb je helaas wat geduld nodig.
Daar ben ik me terdege van bewust:Timmy schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:44:
[...]
Plutus heeft keurig omschreven dat dit kan gebeuren; het staat op het bewuste scherm. Het zou maximaal 1 werkdag mogen duren en indien het langer duurt dan is er de servicedesk.
[…]
Tomba in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
Neemt niet weg dat t uiterst irritant is hoe random de topups werken (soms direct, soms 3 werkdagen)
Das goed om te horen, kan me niet snel genoeg zijnTimmy schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:44:
[...]
Plutus werkt aan een oplossing maar dat is onderdeel van een groter project waarbij een nieuwe payment provider wordt gebruikt. Vanaf begin volgend jaar zouden ze gebruikers gaan migreren. Tot die tijd heb je helaas wat geduld nodig.
[aanvulling]
Over die Servicedesk gesproken, die reageren zelf al met
(Mijn Lidl perk werkt niet vandaar contact gezocht)Due to the increased amount of requests in the last few days, our current response times for high-priority cases is up to 3 days, and for lesser-priority cases is up to 2 weeks.
[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 14-11-2022 17:01 ]
Er zijn op dit minimaal moment minimaal 3 saldo bugs waardoor je statement niet klopt. Zitten al zeker 7 maanden erin. Misschien in topicstart vermelden?
1) een reservering bijv een tankbeurt van 66 euro, wordt 150 euro ingehouden. Dit blijft 150 euro in je statements(transaction). Na +- 1 week komt het bedrag magisch als saldo op je kaart erbij. Nergens terug te vinden in je statement.
2) omzetten van plutus cashback naar euro op kaart is niet zichtbaar in je statements. Meestal krijg je magisch binnen 1 tot 3 dagen dit als extra saldo op je kaart.
3) Terugstortingen van go back in time dus geld aangevuld op je kaart, zijn niet positief groen maar - negatief zwart in de app. Meestal krijg je magisch binnen 1 tot 3 dagen dit bedrag bij je saldo erbij.
Plutus is echt slecht hierin. Uiteindelijk Plutus op geen fout kunnen betrappen, dat doen ze goed. 62 PLU verkocht in 7 maanden tijd ~550 euro is het allemaal meer dan waard. Eigenlijk meer ik heb een 2e kaart met Netflix en Spotify
Je kan een ticket openen om de "echte" statement te zien, maar na 3x ben ik daarmee gestopt en maak ik 2x per week een screenshot. En reken ik het met de hand na.
1) een reservering bijv een tankbeurt van 66 euro, wordt 150 euro ingehouden. Dit blijft 150 euro in je statements(transaction). Na +- 1 week komt het bedrag magisch als saldo op je kaart erbij. Nergens terug te vinden in je statement.
2) omzetten van plutus cashback naar euro op kaart is niet zichtbaar in je statements. Meestal krijg je magisch binnen 1 tot 3 dagen dit als extra saldo op je kaart.
3) Terugstortingen van go back in time dus geld aangevuld op je kaart, zijn niet positief groen maar - negatief zwart in de app. Meestal krijg je magisch binnen 1 tot 3 dagen dit bedrag bij je saldo erbij.
Plutus is echt slecht hierin. Uiteindelijk Plutus op geen fout kunnen betrappen, dat doen ze goed. 62 PLU verkocht in 7 maanden tijd ~550 euro is het allemaal meer dan waard. Eigenlijk meer ik heb een 2e kaart met Netflix en Spotify
Je kan een ticket openen om de "echte" statement te zien, maar na 3x ben ik daarmee gestopt en maak ik 2x per week een screenshot. En reken ik het met de hand na.
[ Voor 14% gewijzigd door enermax op 14-11-2022 20:01 ]
21.12 top up binnenTomba schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:29:
Tijdlijntje geld op creditcard krijgen
Op de website in een browser (dus niet in de app) heb je bij Pluton --> withdrawals de cashback opnames. Als het nog niet op je kaar staat, staat en pending, en als het er wel op staat, is het completed.enermax schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:43:
@knakworst I know maar dat zou toch niet zo omslachtig moeten zijn. En dan staat hget nog niet in je statements.
Hoe krijgen jullie uberhaupt antwoord op een support ticket? Ik heb er nu eentje die 9 dagen open staat, geen enkele reactie gehad tot nu toe.
Heb 2x ticket geopend, die van 26-10 kreeg ik dezelfde dag nog reactie, die van afgelopen zondag staat nog openswbr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:02:
Hoe krijgen jullie uberhaupt antwoord op een support ticket? Ik heb er nu eentje die 9 dagen open staat, geen enkele reactie gehad tot nu toe.
Blijkbaar hebben ze een forse backlog. Ik had op Reddit gevraagd naar de wachttijd toen mijn ticket 2 weken oud was en kreeg toen het antwoord dat er een backlog was en ze in eerste instantie prioriteit geven aan gevallen waar mensen geen toegang hebben tot hun account (of andere kritieke problemen).swbr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:02:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Maar wel echt slecht, je moet toch een duidelijk overzicht hebben?enermax schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:43:
Er zijn op dit minimaal moment minimaal 3 saldo bugs waardoor je statement niet klopt. Zitten al zeker 7 maanden erin. Misschien in topicstart vermelden?
Je kunt er waarschijnlijk nog een bug aan toevoegen. Als je twee top-ups naar de kaart doet op vrijwel hetzelfde moment (paar seconden verschil) vanuit PLU dan wordt er maar 1 op de kaart bijgeschreven. De andere ben je wel kwijt uit je wallet.
Overzicht van transacties in mobiele app en website verschillen overigens ook. De transacties die ik vanuit de mobiele app heb gedaan zie je niet op de website.
Voor de OP.
Statestieken van Plutus
https://plutus.stevens.se/
Wil je extra informatie over je transacties inzien? Gebruik de onofficiele plugin. De Plutus DEX Enhancer.
(Voor Chrome en Edge)
https://chrome.google.com...oeagkacmlapednbihgl?hl=nl
Statestieken van Plutus
https://plutus.stevens.se/
Wil je extra informatie over je transacties inzien? Gebruik de onofficiele plugin. De Plutus DEX Enhancer.
(Voor Chrome en Edge)
https://chrome.google.com...oeagkacmlapednbihgl?hl=nl
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dus als ik het goed begrijp kan ik bij bol ook betalen met mijn Plutus kaart? Ik bestel zeer regelmatig daar
Ja hoor, dat kan. Bij Bol kan je gewoon met MasterCard en Visa betalen.Jelmer93 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:34:
Dus als ik het goed begrijp kan ik bij bol ook betalen met mijn Plutus kaart? Ik bestel zeer regelmatig daar
Ja, maar je krijgt geen Plutus rewards ervoor. Betaal ik liever met m'n Nexo kaart.Jelmer93 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:34:
Uh waarom niet dan?Niann-Tsyr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:09:
[...]
Ja, maar je krijgt geen Plutus rewards ervoor. Betaal ik liever met m'n Nexo kaart.
Nou, als je het lijstje met perks bekijkt, staat Bol.com er niet bij.
Ik heb me na het eerdere fiasco opnieuw moeten inschrijven, maar moet nu een heel KYC traject doorlopen. Ik wil mijn ID uploaden zonder dat mijn id nummer en bsn zichtbaar is maar elke keer wordt mijn verzoek geweigerd. Hoe zijn jullie daar mee om gegaan?
Leg uit? Plutus 3% vs Nexo 2%?Niann-Tsyr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:09:
Ja, maar je krijgt geen Plutus rewards ervoor. Betaal ik liever met m'n Nexo kaart.
En daar bovenop perks zoals Lidl en Netflix.
Perk is een €10 bonus bovenop je standaard 3% cashback op alle uitgaven. En voor €5 abo krijg je 2 perks. 5 euro abo 2perks ->bijv 100 Lidl en 50 shell -> €10 +10 Plutus + €3 + €1.5=€24,50 cashback. Betaal je nog 100 bij bol. 3 euro extra plutus.Niann-Tsyr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:19:
[...]
Nou, als je het lijstje met perks bekijkt, staat Bol.com er niet bij.
[ Voor 9% gewijzigd door enermax op 16-11-2022 00:37 ]
Ok, maar ik zie dat niet staan op die perks pagina van Plutus over cashback standaard op alle uitgaven. Die FAQ vragen eronder zijn ook niet duidelijk. Waar kan ik dit dan wel zien?enermax schreef op woensdag 16 november 2022 @ 00:35:
[...]
Perk is een €10 bonus bovenop je standaard 3% cashback op alle uitgaven. En voor €5 abo krijg je 2 perks. 5 euro abo 2perks ->bijv 100 Lidl en 50 shell -> €10 +10 Plutus + €3 + €1.5=€24,50 cashback. Betaal je nog 100 bij bol. 3 euro extra plutus.
Je krijgt gewoon op alles 3% Plutus cashback dus ook op Bol. Daarnaast heb je perks die je verhoogde cashback geven. Neem je bv Lidl krijg je de eerste 10€ in Pluton en dan nog 3% over de rest.Niann-Tsyr schreef op woensdag 16 november 2022 @ 01:31:
[...]
Ok, maar ik zie dat niet staan op die perks pagina van Plutus over cashback standaard op alle uitgaven. Die FAQ vragen eronder zijn ook niet duidelijk. Waar kan ik dit dan wel zien?
Heel veel duidelijker dan dit kan niet, wellicht een paar keer lezen. Dat verduidelijkt vaak een hoop. Succes!Niann-Tsyr schreef op woensdag 16 november 2022 @ 01:31:
[...]
Ok, maar ik zie dat niet staan op die perks pagina van Plutus over cashback standaard op alle uitgaven. Die FAQ vragen eronder zijn ook niet duidelijk. Waar kan ik dit dan wel zien?
[ Voor 4% gewijzigd door Froenker op 16-11-2022 07:52 ]
Ben sinds deze week overgestapt op de Plutus kaart. En nu staat er een “Declined POS Charge” van 0,15 op mijn statement.
Ik kan me er iets bij voorstellen wat het in theorie is: https://pocketsense.com/pos-decline-fee-11069.html
Maar heb de kaart alleen nog maar gebruikt via BIT met Curve, dus geen echt POS gehad en de kaart is ook niet declined geweest.
Iemand hier die weet wat dit veroorzaakt kan hebben?
Ik kan me er iets bij voorstellen wat het in theorie is: https://pocketsense.com/pos-decline-fee-11069.html
Maar heb de kaart alleen nog maar gebruikt via BIT met Curve, dus geen echt POS gehad en de kaart is ook niet declined geweest.
Ik dacht dat decline fees "gratis" waren bij Plutus. Heb je ergens gepoogd te betalen waar je kaart niet geaccepteerd was? Ik heb dit bijvoorbeeld bij het lokale tankstation. VISA wordt geaccepteerd, maar niet de Plutus kaart. (Echter is een decline charge bij mij maar 1x voorgekomen in totaal)CHRlS schreef op woensdag 16 november 2022 @ 07:59:
Ben sinds deze week overgestapt op de Plutus kaart. En nu staat er een “Declined POS Charge” van 0,15 op mijn statement.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Wat ik aangaf alleen back in time met Curve. En de kaart bij Netflix en Spotify ingevoerd voor de perks.Ypho schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:01:
[...]
Ik dacht dat decline fees "gratis" waren bij Plutus. Heb je ergens gepoogd te betalen waar je kaart niet geaccepteerd was? Ik heb dit bijvoorbeeld bij het lokale tankstation. VISA wordt geaccepteerd, maar niet de Plutus kaart. (Echter is een decline charge bij mij maar 1x voorgekomen in totaal)
Het enige wat me nu te binnenschiet is dat het invoeren van de kaart bij Spotify een aantal keren mis ging en uiteindelijk via Curve zoals in dit topic staat beschreven.
Nou zijn die 15 cent de kosten niet, maar wil graag begrijpen waar ze vandaan komen

Vorige donderdag ook een account gemaakt en 20 euro verzonden om de kaart te kunnen bestellen. Als ik nu de app open, zie ik nog steeds staan dat ik mijn account moet aanvullen om van start te kunnen gaan. Na een week moet dat geld toch al ontvangen zijn?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
En vandaag
9.44 SEPA overboeking
9.46 binnen
9.48 top up gedaan
9.48 top up direct binnen
Is het niet weer teruggestuurd naar je bankrekening? De meest gemaakte fout is dat mensen bij de overboeking niet hun eigen naam als begunstigde gebruiken.CK3v1N schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:54:
Vorige donderdag ook een account gemaakt en 20 euro verzonden om de kaart te kunnen bestellen. Als ik nu de app open, zie ik nog steeds staan dat ik mijn account moet aanvullen om van start te kunnen gaan. Na een week moet dat geld toch al ontvangen zijn?
Ik heb het even gecheckt en is inderdaad teruggekomen. Hoe kan ik de 'payee' naam veranderen zodat het overeenkomt met de naam op mijn bankrekening? Ik heb geen individuele rekening dus de rekeningen staan alleen op mijn naam EN mijn echtgenote...
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Mijn kaart viel gister op de deurmat! Heb voor nu de Lidl perk aangezet. Even uitvinden hoe dit allemaal weer werkt. Maar volgens mij hoef ik niet perse een Metamask account te koppelen, maar kan ik ook gewoon direct als de PLU vrij komt deze naar Euro schuiven?
Nu net nog een pogingTomba schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:56:
[...]
En vandaag
9.44 SEPA overboeking
9.46 binnen
9.48 top up gedaan
9.48 top up direct binnen
10.41 SEPA overboeking
10.44 binnen
10.48 top up gedaan
10.48u top up direct binnen
Weekdagen 9.48 en 10.48 lijken dus vooralsnog goede momenten voor de top up
Correct.MevrouwDeKat schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:28:
Mijn kaart viel gister op de deurmat! Heb voor nu de Lidl perk aangezet. Even uitvinden hoe dit allemaal weer werkt. Maar volgens mij hoef ik niet perse een Metamask account te koppelen, maar kan ik ook gewoon direct als de PLU vrij komt deze naar Euro schuiven?
Ik weet dat het soms fout gaat bij en/of rekeningen maar de meeste gemaakte fout is dat mensen een overboeking naar het Plutus bankrekeningnummer doen en dan Plutus als naam van de begunstigde gebruiken, dat moet je eigen naam zijn.CK3v1N schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:12:
Ik heb het even gecheckt en is inderdaad teruggekomen. Hoe kan ik de 'payee' naam veranderen zodat het overeenkomt met de naam op mijn bankrekening? Ik heb geen individuele rekening dus de rekeningen staan alleen op mijn naam EN mijn echtgenote...
Exact. Dat is wat ik ook doe.MevrouwDeKat schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:28:
Maar volgens mij hoef ik niet perse een Metamask account te koppelen, maar kan ik ook gewoon direct als de PLU vrij komt deze naar Euro schuiven?
Merk op dat je per dag maar voor maximaal €30 aan PLU mag verkopen, dus als je over langere tijd PLU gespaard hebt, dan kun je dit niet allemaal tegelijk verkopen, tenzij je het eerst overmaakt naar je eigen wallet (bv Metamask) en daarna via een andere exchange verkoopt.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ja en 30 euro per dag is echt veel. Dan moet je 1000 euro uitgeven op 1 dag, of 2 perks op dezelfde dag betalen en meer dan 333 euro die dag. En wat maakt het uit als je de PLU in meerdere dagen verkoopt. Dat ziet er zo uit
Geen metamask wallet is nodig voor Plutus.
:strip_exif()/f/image/oPOZT1O4mwlnGXHKffnAMjBB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door enermax op 16-11-2022 12:36 ]
Ik heb ook mijn BSN afgeschermd en daardoor meerdere refusals gehad. Uiteindelijk wordt je dan omgeleid naar support, die mij handmatig toch hebben geverifieerd (dus zonder BSN).Therapy777 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:49:
Ik heb me na het eerdere fiasco opnieuw moeten inschrijven, maar moet nu een heel KYC traject doorlopen. Ik wil mijn ID uploaden zonder dat mijn id nummer en bsn zichtbaar is maar elke keer wordt mijn verzoek geweigerd. Hoe zijn jullie daar mee om gegaan?
Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn. Zonet even opnieuw geprobeerd. Ben benieuwd.Timmy schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:40:
[...]
Ik weet dat het soms fout gaat bij en/of rekeningen maar de meeste gemaakte fout is dat mensen een overboeking naar het Plutus bankrekeningnummer doen en dan Plutus als naam van de begunstigde gebruiken, dat moet je eigen naam zijn.
Het duurde even maar de ingestuurde documenten zijn geaccepteerd en vlag is weer erafDarkFire1985 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:50:
[...]
Het zal vast wel weer goedkomen, het is even afwachten of ze de aangeleverde documenten accepteren of nog meer informatie willen hebben.
Mijn bericht was vooral om anderen een heads-up te geven dat dit ook kan gebeuren.
Sinds kort heb ik de Plutus kaart in gebruik (+- 1 maand) en tot een paar dagen geleden liep alles vrij goed. Ik betaal er Spotify en Netflix mee en doe af toe wat groetere aankopen met deze kaart. Nu heb ik een groter bedrag overgemaakt naar mijn kaart en het lijkt er op dat hij het ineens niet meer doet. Geen enkele betaling komt aan en als je de pincode in wil zien geeft hij aan verkeerde CVV. Ook kan ik de kaart niet freezen. Support reageert ook niet. Begin toch lichtelijk ongerust te worden. Kan met geen mogelijkheid meer bij mijn eigen geld. Iemand dit ook meegemaakt toevallig?.
Ik denk dat je kaart geblokkeerd is. Toevallig je vraag al even gesteld op telegram?Eikneps schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:14:
Sinds kort heb ik de Plutus kaart in gebruik (+- 1 maand) en tot een paar dagen geleden liep alles vrij goed. Ik betaal er Spotify en Netflix mee en doe af toe wat groetere aankopen met deze kaart. Nu heb ik een groter bedrag overgemaakt naar mijn kaart en het lijkt er op dat hij het ineens niet meer doet. Geen enkele betaling komt aan en als je de pincode in wil zien geeft hij aan verkeerde CVV. Ook kan ik de kaart niet freezen. Support reageert ook niet. Begin toch lichtelijk ongerust te worden. Kan met geen mogelijkheid meer bij mijn eigen geld. Iemand dit ook meegemaakt toevallig?.
ps, als mensen je gaan dm'en daar dat zijn valse scammers.
OK dank voor de tip. Laten we hopen dat ze het snel oplossen. Ik heb het inmiddels ook even via Telegram gevraagdDacuuu schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:23:
[...]
Ik denk dat je kaart geblokkeerd is. Toevallig je vraag al even gesteld op telegram?
ps, als mensen je gaan dm'en daar dat zijn valse scammers.
Kan je er wel mee betalen nog? En de bedragen die niet aankomen, is dat naar de je " current account" of je kaart?Eikneps schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:14:
Nee kan er ook niet meer mee betalen. Blocked by bank geeft hij aan als reden als ik via Curve betaal. Via Plutus kaart zelf geeft hij alleen aan betaling mislukt. Is naar mijn kaart waar genoeg saldo op staat.lucatoni schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:58:
[...]
Kan je er wel mee betalen nog? En de bedragen die niet aankomen, is dat naar de je " current account" of je kaart?
Goedenavond, gisteren voor het eerst Plutus card bij Aldi gebruikt ( Aldi ook als perk geselecteerd). Ik zie tot heden nog geen rewards. Of is dat na 45 dagen te zien? Alvast bedankt voor info.
De reward is bij mij meestal na 1 werkdag, uiterlijk 2 zichtbaar. De uitbetaling zelf na 45 dagen helaas.Can schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:10:
Goedenavond, gisteren voor het eerst Plutus card bij Aldi gebruikt ( Aldi ook als perk geselecteerd). Ik zie tot heden nog geen rewards. Of is dat na 45 dagen te zien? Alvast bedankt voor info.
Klinkt plausibel dat hij geblokt is.Eikneps schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:00:
[...]
Nee kan er ook niet meer mee betalen. Blocked by bank geeft hij aan als reden als ik via Curve betaal. Via Plutus kaart zelf geeft hij alleen aan betaling mislukt. Is naar mijn kaart waar genoeg saldo op staat.
Zie site: https://support.plutus.it...ports%20card%20unblocking
Ensure your card is not blocked. If you've recently attempted a transaction and have entered your details (CVV, expiry date, PIN) incorrectly 3 times in a row, then your card may be blocked. If this is the case, you'll need to go to a local ATM that supports card unblocking.
Dit staat er in hun FAQ. Geen idee hoe dat proces werkt.....
[ Voor 34% gewijzigd door lucatoni op 16-11-2022 21:22 ]
Dank voor het meedenken. Ik ga morgen even langs een pinautomaat. Ben benieuwd of ik hem zelf kan deblokkeren dan. Zou heel fijn zijn. Het gekke is dat ik nooit de verkeerde pin heb ingevuld. Tbclucatoni schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:19:
[...]
Klinkt plausibel dat hij geblokt is.
Zie site: https://support.plutus.it...ports%20card%20unblocking
Ensure your card is not blocked. If you've recently attempted a transaction and have entered your details (CVV, expiry date, PIN) incorrectly 3 times in a row, then your card may be blocked. If this is the case, you'll need to go to a local ATM that supports card unblocking.
Dit staat er in hun FAQ. Geen idee hoe dat proces werkt.....
zo, de 4de ticket is aangemaakt en staat dus nu 4 open, waarvan er 3 nog niet op geantwoord is......
slechte service, zeer traag en die kaart komt vast nooit aan
slechte service, zeer traag en die kaart komt vast nooit aan
Wat ook nog zou kunnen is dat je over je huidige limiet bent gegaan, voor het Starter abonnement is dit bijvoorbeeld 250 euro per maand.Eikneps schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:43:
[...]
Dank voor het meedenken. Ik ga morgen even langs een pinautomaat. Ben benieuwd of ik hem zelf kan deblokkeren dan. Zou heel fijn zijn. Het gekke is dat ik nooit de verkeerde pin heb ingevuld. Tbc
Was zeker een goede geweest maar ik ben Everyday waar limiet €2000,- is. Daar ben ik niet overheenTobiasdePagter schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:56:
[...]
Wat ook nog zou kunnen is dat je over je huidige limiet bent gegaan, voor het Starter abonnement is dit bijvoorbeeld 250 euro per maand.
Ik heb een betaling bij de Jumbo gedaan maar in het transactieoverzicht zie ik als logotje de 2 pijltjes net als bij een overschrijving staan en niet het marktkraampje zoals ik bij de Lidl heb staan, krijg ik er geen PLU voor? Zie geen pending staan.
https://www.rouwette.com/
Vandaag de jumbo betaling gedaan? Even wachten tot morgen of overmorgen, dan staat alles correct.Rouwette schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:57:
Ik heb een betaling bij de Jumbo gedaan maar in het transactieoverzicht zie ik als logotje de 2 pijltjes net als bij een overschrijving staan en niet het marktkraampje zoals ik bij de Lidl heb staan, krijg ik er geen PLU voor? Zie geen pending staan.
KloptDacuuu schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:01:
[...]
Vandaag de jumbo betaling gedaan? Even wachten tot morgen of overmorgen, dan staat alles correct.
https://www.rouwette.com/
Tis echt hit and miss wat dan aan gaat. ‘Mijn’ Lidl gaat niet goed dus mijn Perk voor deze maand is niet afgegaan. Support reageert helemaal niet (t lijkt wel CurveDacuuu schreef op woensdag 16 november 2022 @ 23:01:
[...]
Vandaag de jumbo betaling gedaan? Even wachten tot morgen of overmorgen, dan staat alles correct.
Heb jij rechtstreeks betaald, via curve of naderhand via GBIT?Tomba schreef op donderdag 17 november 2022 @ 06:11:
[...]
Tis echt hit and miss wat dan aan gaat. ‘Mijn’ Lidl gaat niet goed dus mijn Perk voor deze maand is niet afgegaan. Support reageert helemaal niet (t lijkt wel Curve) dus ik vrees dat ik beter een andere Perk aan kan gaan zetten.
Of de perk wordt geactiveerd ligt geheel aan de omschrijving van de betaling, die omschrijving is afhankelijk van de betaalterminal en dus winkelier. Als Plutus in de omschrijving niet "Lidl" kan herkennen dan wordt de perk niet automatisch toegekend. Daar is ook weinig aan te doen anders dan de servicedesk vragen de perk alsnog toe te kennen maar ook dan moet er in de omschrijving in ieder geval een verwijzing naar Lidl zijn...Tomba schreef op donderdag 17 november 2022 @ 06:11:
Tis echt hit and miss wat dan aan gaat. ‘Mijn’ Lidl gaat niet goed dus mijn Perk voor deze maand is niet afgegaan. Support reageert helemaal niet (t lijkt wel Curve) dus ik vrees dat ik beter een andere Perk aan kan gaan zetten.
Support heeft het erg druk. Er is een flinke achterstand dus je zal wat geduld moeten opbrengen
Jep, ik heb exact hetzelfde. Ik kan er niet mee betalen, kan hem niet toevoegen aan Curve of PayPal, freezen doet niks en pin inzien via de site geeft incorrect CVV. Support ticket staat al ruim een week open zonder reactie.Eikneps schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:14:
Ik kreeg vandaag een eerste reactie op mijn ticket van 12 dagen geleden.Rubert schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:32:
[...]
Jep, ik heb exact hetzelfde. Ik kan er niet mee betalen, kan hem niet toevoegen aan Curve of PayPal, freezen doet niks en pin inzien via de site geeft incorrect CVV. Support ticket staat al ruim een week open zonder reactie.
Ik mag wel hopen dat ze de supportafdeling flink weten uit te breiden voordat ze actief gaan worden in de VS. Ze hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat de influx van nieuwe gebruikers van afgelopen maand een berg meer tickets op zou gaan leveren, hopelijk hebben ze er iets van geleerd.
Vreemd. Net een Mediamarkt betaling online gedaan met de Plutus kaart en tot 3x toe kreeg ik een betaling geannuleerd melding ondanks dat ik de verificatiecode goed had ingevuld.
Daarna geprobeerd met Curve en dat ging gelijk goed.
Daarna geprobeerd met Curve en dat ging gelijk goed.
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.