Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Sander schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:06:
[...]

Yep ik ben er bekend mee van de racefiets, alleen gaat het nu wel erg snel na 1300km...
Ja over het algemeen krijg je in de stadse omgeving meer vettige viezigheid op je fiets dan met een ritje racefiets. Eén keer het verkeerde soort vuil en je bent de spreekwoordelijke Sjaak. Je zou ze kunnen opschuren in de hoop dat het weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Respiration schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:57:
[...]

Ja over het algemeen krijg je in de stadse omgeving meer vettige viezigheid op je fiets dan met een ritje racefiets. Eén keer het verkeerde soort vuil en je bent de spreekwoordelijke Sjaak. Je zou ze kunnen opschuren in de hoop dat het weggaat.
Net even met remmen reiniger in de weer geweest en even goed gekeken naar de blokjes, denk dat die heel ongelijk zijn gesleten, eentje ziet er op het oog (niet eruit gehaald) nog goed uit en de ander nagenoeg vlak… gevolg van de brakke schijf eerste 200km denk ik dus maar even vervangen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rubenvsser
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11-03-2024
Roadriders hebben hun website niet op orde en hebben niet door dat ze alles op google afbeeldingen tevoorschijn toveren. De blauwe versie! Zelf vind ik de groene mooier!

Benieuwd of er een boost button op zit, ziet er naar uit dat het dan aan de linkerkant zit op het stuur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qucq9QCBrDdhN1AgnbLIHiGJ3eQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mhRWHn9zeru3N14D5RuOsIyw.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CcRU_dyYCkwgO15nyjDe57IKIc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zFb4EDPgKUJ2OB6BHq1Ed7el.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SswQlFPF7uuQ4sfNWXrInJsRROM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yWShAERTu8r9QO8VoIxN1Zyt.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
rubenvsser schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:37:
Roadriders hebben hun website niet op orde en hebben niet door dat ze alles op google afbeeldingen tevoorschijn toveren. De blauwe versie! Zelf vind ik de groene mooier!

Benieuwd of er een boost button op zit, ziet er naar uit dat het dan aan de linkerkant zit op het stuur.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vind het echt een prachtige fiets. Neig er toch naar om ‘m te gaan bestellen woensdag.

Denken jullie dat de fiets ook de mogelijkheid biedt om je telefoon op te laden (bv via magsafe), of is dat meestal niet het geval? Het lijkt of er een kabel naar het bevestigingspunt gaat, of is dat gezichtsbedrog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricknr9
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 10:53
zie net dat de eerste 100 bestellingen nog 100 euro extra korting krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ben erg benieuwd naar de framemaat en of deze geschikt is voor de langere (1,95m) mensen.
Ik verwacht niet dat er keuze is in maten zoals bij bijv. de 600Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46
JelZo schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:40:
[...]

Ik heb zojuist een Tenways AGO X en CGO800S besteld via VanSprint, met 100 euro cashback. Geen referral code nodig. Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.
heb je die korting ook gekregen ?
op de website hebben ze het nu ook over 100 euro korting binnen 2 weken retour maar als je doorklik staat er alleen voor studenten. ik wil mijn vriendin verrassen met een nieuwe fiets maar zou fijn zijn om €100 minder te betalen maar dan wil ik wel weten of dat geld ook terugkom als je geen student ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neb0
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-09 17:40
rubenvsser schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:37:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Leuk design hoewel direct gejat van de bekende merken. Verder nog wat missers.
Achterlicht op het spatbord vind ik vreemd (en overbodig) en eruit zien als een dikke puist. Het ontwerp van de boost- en ondersteuningsknop ook vreemd en had platter, meer ergonomisch en bij het stuur kunnen passen (nu samen met de bel twee champignons). De grote 'zwanenhals' van stuurbocht vind ik erg lelijk. Het frame houdt op en dan zo'n enorme zwarte kraan er bovenop. Kabelmess ook niet fraai.
Plus: lak lijkt beter, banden breder en ook meer robuust en stijver design dan de CGO 600.

[ Voor 4% gewijzigd door neb0 op 26-02-2024 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
-Muncky- schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:22:
Ben erg benieuwd naar de framemaat en of deze geschikt is voor de langere (1,95m) mensen.
Ik had ergens geloof ik 57 cm gelezen.

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M4M86ty3siraO_AmUK8zxpE7XeY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/r9u5GMyL4q9YjqMOUBpFLRZj.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door 70Rocks op 27-02-2024 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerfreek
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-09 18:24
Bombaron schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:55:
Zojuist de CGO600 Pro ontvangen. Iemand enig idee of hier een zadel met vering op kan? En welke word aangeraden?
Ik heb op mijn 600pro een verende zadelpen gemonteerd van het merk Suntour. Heb wel mijn zadelbuis 4 tiende van een millimeter moeten ruimen. Was goed te doen. Want de zadelbuis van de Tenways is helaas geen standaard maat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NzRh4OEOfFcRcDiTgw59m7_Mhc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6GaXY7LWA9yuUHnW0n2xkAyH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
Kon je er geen pashuls voor vinden? Wat is de maat van de standaard zadelpen?
tweakerfreek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:48:
[...]

Ik heb op mijn 600pro een verende zadelpen gemonteerd van het merk Suntour. Heb wel mijn zadelbuis 4 tiende van een millimeter moeten ruimen. Was goed te doen. Want de zadelbuis van de Tenways is helaas geen standaard maat.
[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ieduladha
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-03 15:50
Heeft iemand nog een referral code voor mij? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
Zie DM!
Ieduladha schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:02:
Heeft iemand nog een referral code voor mij? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerfreek
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-09 18:24
Respiration schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:56:
Kon je er geen pashuls voor vinden? Wat is de maat van de standaard zadelpen?

[...]
De standaard maat van de Tenways pro is 30,5mm
Die verende pen is 30,9mm
Bij de meeste fietsen heb je 27.2, 30.9 en 31.6 mm als standaard maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Weet iemand wat de tandwiel ratio is van de 600pro? Vind mijn cowboy 3 nu te snel trappen en die heeft een ratio van 2.83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickmyass
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08 03:20
Huubertus schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:18:
[...]

Ben erg benieuwd naar jouw voortgang! Ik heb vandaag een nieuwe motor binnengekregen. Die ga ik asap installeren en hopelijk is het probleem opgelost.

Ik kon het probleem eerst amper reproduceren. Nu lijkt het erop dat ik altijd een error 8 krijg na de accu tot 100% te hebben opgeladen.. na wat leeglopen van de batterij komt het vreemdgenoeg minder voor. Misschien toeval?
De motor en de controller zijn beide vervangen bij de fietsenmaker. Ze stuurden de vervangende onderdelen naar mijn huis en daarmee ging ik naar de fietsenmaker. Nu lijkt het probleem opgelost te zijn. Ik heb er nog niet genoeg mee gefietst om de batterij leeg te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• offkors
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 29-08 12:43
Heeft iemand nog een referral code voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deheiligewiwa
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-07-2024
Zie pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 22:57
Zie dm!

Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
Zojuist de CGO009 besteld in Olive Green. Wat een fantastisch mooie fiets. Staat dat de levering midden maart ongeveer is. Ben heel benieuwd!!

De productpagina is ook geüpdate: https://www.tenways.com/nl/products/cgo009

De eerste bestellingen krijgen een goodieback. Ook is de bagagedrager (tijdelijk?) inclusief.

Edit: lijken wel wat foutjes te staan op de productpagina? Op de pagina staat 49Nm, terwijl in de specs 45Nm staat. Ook klopt de weergave van het 'schermpje' niet, bij puntje 2 staat 'Ondersteuningsniveau' maar op de engelse pagina blijkt dat dit je batterijpercentage hoort te zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door 70Rocks op 28-02-2024 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• offkors
Ik heb m ook besteld! Zeer benieuwd. Mijn plan was eigenlijk om naar de lokale dealer te gaan, maar Tenways heeft mij over weten te halen met hun 100 euro korting, + bagagedrager etc en goodieback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
offkors schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:11:
Ik heb m ook besteld! Zeer benieuwd. Mijn plan was eigenlijk om naar de lokale dealer te gaan, maar Tenways heeft mij over weten te halen met hun 100 euro korting, + bagagedrager etc en goodieback.
Nice! Welke kleur heb je gekozen?

Kreeg je trouwens nog extra 50 euro korting met een referral code? Was er stiekem vanuit gegaan dat dit niet zou 'stacken' op de 100 euro korting, maar achteraf wel jammer als het toch bleek te kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
Erg mooie fiets! Alhoewel de verschillen niet heel groot lijken t.o.v. de Tenways CGO600PRO, vind ik de CGO009 toch wel echt een stuk mooier. Verder lijkt hij ook minder sportief, wat voor mij alleen maar positief zou zijn.

Alleen even voor de zekerheid, want dit lijken toch wel nadelen:

1. De snelheid en accu % zijn niet zichtbaar. Tenzij je je telefoon in de houder zet en verbindt? Dat lijkt me toch een achteruitgang.
2. Achterlicht is nu wel ingebouwd, maar met kinderzitje niet zichtbaar. Met bagagedrager nog wel, tenzij je de bagagedrager ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Het lampje helemaal achterop het spatbord lijkt alleen een reflector?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Heeft iemand nog een referral voor mij? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:35
Vinny1 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:43:
Heeft iemand nog een referral voor mij? Thanks
Verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVS138
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:20
vraag ik mij ook af, staat er niet bij en verwacht dat wij met 1,95 beter voor de pro xl gaan maar benieuwd wat andere zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
70Rocks schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:14:
[...]
Kreeg je trouwens nog extra 50 euro korting met een referral code? Was er stiekem vanuit gegaan dat dit niet zou 'stacken' op de 100 euro korting, maar achteraf wel jammer als het toch bleek te kunnen :(
Is wel stapelbaar. Met €50,- ref. korting kom je op €2249,- uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAZHv2wF8KlvcTpF27F5P9w3iko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FzgTQCcWcbkNhznmEvlnRwGc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 70Rocks
crunchytail schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:57:
[...]

Is wel stapelbaar. Met €50,- ref. korting kom je op €2249,- uit.
[Afbeelding]
Ai, dat is jammer. :(

Stom dat ik het niet geprobeerd heb.

Edit: Misschien zou ik nog wat met de klantenservice kunnen proberen... Heeft iemand nog een code waarmee ik dat zou kunnen proberen? Als het niet lukt, zal ik het uiteraard laten weten.

[ Voor 16% gewijzigd door 70Rocks op 28-02-2024 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
evleerdam schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:40:
Erg mooie fiets! Alhoewel de verschillen niet heel groot lijken t.o.v. de Tenways CGO600PRO, vind ik de CGO009 toch wel echt een stuk mooier. Verder lijkt hij ook minder sportief, wat voor mij alleen maar positief zou zijn.

Alleen even voor de zekerheid, want dit lijken toch wel nadelen:

1. De snelheid en accu % zijn niet zichtbaar. Tenzij je je telefoon in de houder zet en verbindt? Dat lijkt me toch een achteruitgang.
2. Achterlicht is nu wel ingebouwd, maar met kinderzitje niet zichtbaar. Met bagagedrager nog wel, tenzij je de bagagedrager ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Het lampje helemaal achterop het spatbord lijkt alleen een reflector?
1. Zie op de productpagina. De snelheid zie je inderdaad niet. Voor mij geen probleem, aangezien ik toch altijd mijn telefoon bij me heb. Maar ik snap prima dat dit als een achteruitgang gezien kan worden door sommigen. Je ziet wel je batterijstatus op het 'scherm', door middel van 3 lampjes. Geen precies percentage dus.

2. Denk idd dat het om een reflector gaat. ZIet er een beetje vreemd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Ik heb hem besteld in het groen. Met referral en ook nog Cashback 44,98 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01:06
Dit bericht kreeg ik van de klantenservice.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F00QlBMTbEeX1tI2DizNaNTVN3A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zOXRfHPBeYg4v9YfXzQx0ddM.png?f=fotoalbum_large

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
70Rocks schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:02:
[...]

1. Je ziet wel je batterijstatus op het 'scherm', door middel van 3 lampjes. Geen precies percentage dus.
Ok, dat is dan een vertaalfout op de NL Tenways website, ik zie het nu pas op de Engelse website staan.

Op de NL website staat er bij het display:

1. Begroeting bij inschakeling
2. Ondersteuningsniveaus (laag, gemiddeld, vol)
3. Ondersteuningsniveaus (Inactief, Eco, Comfort, Max)
4. Power boost

Op de Engelse website staat er:

1. Power-on Greetings
2. Battery level (low, mid, full)
3. PAS levels (Idle, Eco, Comfort, Max)
4. Power Boost

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
evleerdam schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:24:
[...]

Ok, dat is dan een vertaalfout op de NL Tenways website, ik zie het nu pas op de Engelse website staan.

Op de NL website staat er bij het display:

1. Begroeting bij inschakeling
2. Ondersteuningsniveaus (laag, gemiddeld, vol)
3. Ondersteuningsniveaus (Inactief, Eco, Comfort, Max)
4. Power boost

Op de Engelse website staat er:

1. Power-on Greetings
2. Battery level (low, mid, full)
3. PAS levels (Idle, Eco, Comfort, Max)
4. Power Boost
Ja ze hebben zitten rommelen met de Nederlandse site. Er staat ook ergens 49Nm, terwijl dit gewoon 45 moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trussardi99
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 29-08 20:34
Geschikt voor…. Hmm jaja

57 cm is een erg klein frame.
Mijn vriendin is 1.74 lang en fietst op een damesfiets met 57 cm frame en dat is precies een goede maat voor die lengte.

Ik zou eens in het straatbeeld gaan kijken of je een Vanmoof S5 kan spotten. Die fiets heeft ook zo’n klein frame waardoor iedere kerel met een lengte vanaf 180 cm er imo best wel bespottelijk uitziet op die fiets.
De S3 van Vanmoof, die je erg veel ziet heeft een frame van 59 cm, dat kan net voor de wat langere mens maar eigenlijk moet je gewoon minimaal een 60, 61 cm frame hebben wanneer je wat langer bent.

Overigens is dit wel een totale Vanmoof Ripoff, zelfs de kleuren komen overeen. Chinees design in optima forma :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• offkors
De friend referral is geldig i.c.m de korting van 100 euro! Ik was dit zelf vergeten en heb na mijn bestelling een mail gestuurd, ik krijg nu alsnog de 50 euro korting.

Mocht iemand nog een code nodig hebben dan mag je mij een DM sturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TristanDM
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-08 10:01
Heeft iemand een referral voor mij? Ben benieuwd of ik deze kan stacken i.c.m. de 100 early bird en 100 student korting. Early bird en student samen werkt in ieder geval.

Daarnaast twijfel ik of de 009 nou wel echt een upgrade is ten opzichte van de 600 pro. Op dit moment weet ik niet of het nou de 400 extra waard is. Iemand hier een mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
TristanDM schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:06:
Heeft iemand een referral voor mij? Ben benieuwd of ik deze kan stacken i.c.m. de 100 early bird en 100 student korting. Early bird en student samen werkt in ieder geval.
Ref. code valt niet te stacken met studentenkorting (zelf getest). Dus als je studentenkorting hebt moet je die toepassen.

Je kunt sinds kort wel gebruikmaken van CashbackXL voor extra korting. :)

[ Voor 11% gewijzigd door crunchytail op 28-02-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01:06
Trussardi99 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:47:
Geschikt voor…. Hmm jaja

57 cm is een erg klein frame.
Mijn vriendin is 1.74 lang en fietst op een damesfiets met 57 cm frame en dat is precies een goede maat voor die lengte.

Ik zou eens in het straatbeeld gaan kijken of je een Vanmoof S5 kan spotten. Die fiets heeft ook zo’n klein frame waardoor iedere kerel met een lengte vanaf 180 cm er imo best wel bespottelijk uitziet op die fiets.
De S3 van Vanmoof, die je erg veel ziet heeft een frame van 59 cm, dat kan net voor de wat langere mens maar eigenlijk moet je gewoon minimaal een 60, 61 cm frame hebben wanneer je wat langer bent.

Overigens is dit wel een totale Vanmoof Ripoff, zelfs de kleuren komen overeen. Chinees design in optima forma :)
Zit daarom ook te twijfelen.
57cm is denk ik niet geschikt voor iemand van rond de 2 meter.
Daar komt ook bij het gewicht iemand van 2 meter is meestal ook zwaarder.

Iemand een tip voor een leuke ebike. Met een groot stevig frame.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KVS138
  • Laatst online: 17:20
almere schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:14:
[...]

de 600 pro xl zou moeten kunnen dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ik laat de 009 schieten, ik ga hem waarschijnlijk niet eens bekijken/testen. 57cm frame is gewoonweg te klein bij 1,95m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• offkors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
almere schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:14:
[...]

De CGO600(Pro) XL is 58cm en daar kan ik met mijn 1.98m prima op fietsen. :) (Ik heb de 600 + verstelbare stuurpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hE-UeaE1F7Al7JCxG89VQHJOiaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nKDQ0UMpzM2Jan2JTbzGvOIA.jpg?f=fotoalbum_large
"Battery light on mudguard"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orJWm74yim47kb-Uz58wHB6QxQU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zMXrNeCSCOWgkYLgLIrgVgpH.jpg?f=fotoalbum_large
Tóch een batterijlampje op het spatbord. Was mooier geweest als ze die hadden weggelaten.

[ Voor 22% gewijzigd door crunchytail op 28-02-2024 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
maar dan heb je wel een probleem als je iets op de bagagedrager heb staan.

heeft iemand hier toevallig al tassen getest voor de AGO X en de absurd brede buizen van de bagagedrager.
wij zijn nog opzoek naar een tas die hierop bevestigd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricknr9
ik snap dit model nog niet hellemaal in de line up van tenways hoewel het een prachtige fiets is vind ik de meerprijs erg fors. de nieuwe features lijken mij ook niet direct heel veel toe te voegen. ik ben erg benieuwd naar de review van mensen die er eentje kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 70Rocks
ricknr9 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:37:
ik snap dit model nog niet hellemaal in de line up van tenways hoewel het een prachtige fiets is vind ik de meerprijs erg fors. de nieuwe features lijken mij ook niet direct heel veel toe te voegen. ik ben erg benieuwd naar de review van mensen die er eentje kopen.
Voor mij doorslaggevend waren:

- De hogere zithouding vergelijken met de 600 pro
- Het design (oogt ook steviger)
- Betere kwalteit zadel (zo lijkt het iig)
- De boost button
- Ik hou echt van onnodige smart features

[ Voor 5% gewijzigd door 70Rocks op 28-02-2024 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 70Rocks
Iemand enig idee wat voor ringslot soweiso zou passen voor de CGO009? Wellicht de Axa Block XXL? Met de Flex Mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babeltje
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 27-10-2024
Weet iemand of het mogelijk is om een voordrager te plaatsen op de nieuwe tenways CGO009? En de mogelijkheden om een kinderzitje achterop te plaatsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ctch22
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 05-03-2024
Er komt nog een half-instap model uit op basis van de CGO009. Release eind april/mei.
Verder de CGO600 Pro met een derailleur setup en een limited edition van de 800s.

[ Voor 11% gewijzigd door ctch22 op 05-03-2024 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
crunchytail schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:18:
[...]

De CGO600(Pro) XL is 58cm en daar kan ik met mijn 1.98m prima op fietsen. :) (Ik heb de 600 + verstelbare stuurpen)
De facto scheelt de XL variant van de 600 dan toch nauwelijks? Of zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
Vinny1 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:06:
[...]

De facto scheelt de XL variant van de 600 dan toch nauwelijks? Of zie ik iets over het hoofd.
Dat denk ik ook. Tenways zegt zelf over de CGO009:

"One size for riders of 165 ~ 200 cm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
70Rocks schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:49:
[...]

Voor mij doorslaggevend waren:

- De hogere zithouding vergelijken met de 600 pro
- Het design (oogt ook steviger)
- Betere kwalteit zadel (zo lijkt het iig)
- De boost button
- Ik hou echt van onnodige smart features
Je zegt deze dingen alsof je de fiets getest hebt? Is dat ook zo? Want ik vraag me echt af of je punt over zithouding klopt. Zeker met maar 1 vaste maat frame lijkt me dat echt heel erg afhankelijk van je lengte, een 57 frame is niet groot en als je dan gemiddelde NL man lengte hebt zit je al snel met zadel hoogte op standje fietsenrek.

Overigens zadel kwaliteit is super persoonlijk en esthetiek is daar echt vrij weinig invloed op. Ik vond het op 600 pro wel prima want voor paar tientjes zadel van eigen voorkeur erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
crunchytail schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:21:
[...]

Dat denk ik ook. Tenways zegt zelf over de CGO009:

"One size for riders of 165 ~ 200 cm"
Tja 35cm verschil in lengte met dezelfde afstand tussen zadel en stuur… dat kan echt niet comfortabel zijn voor mensen aan beide einden van die range… erg benieuwd naar de reviews maar zou zeker terughoudend met bestellen zijn tot je kan testen als je groter bent dan 190 of kleiner dan 175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70Rocks
Sander schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:21:
[...]

Je zegt deze dingen alsof je de fiets getest hebt? Is dat ook zo? Want ik vraag me echt af of je punt over zithouding klopt. Zeker met maar 1 vaste maat frame lijkt me dat echt heel erg afhankelijk van je lengte, een 57 frame is niet groot en als je dan gemiddelde NL man lengte hebt zit je al snel met zadel hoogte op standje fietsenrek.

Overigens zadel kwaliteit is super persoonlijk en esthetiek is daar echt vrij weinig invloed op. Ik vond het op 600 pro wel prima want voor paar tientjes zadel van eigen voorkeur erop gezet.
Nee, niet getest. Maar het is toch gewoon zo dat de CGO600 een heel andere type stuur heeft met een veel sportievere houding? Op alle foto’s zie je duidelijk dat mensen veel rechter op zitten dan bij de 600(pro).

Ook adverteren ze er mee op de site.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTQ6Xq0gk2qwZpxzTk7YzdxAHk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Azv4Z6cdO2ZEY3xWNZfq2ckU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinny1
Ik verwacht dat nu de 009 een 'slimme' fiets betreft, er een handig iemand met een app komt om het snelheidslimiet er af te halen. Net zoals bij de Cowboy en Van Moof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 70Rocks
De eerste 1000 fietsen komen met een gratis telefoonhouder lees ik net.

Daarnaast komt de fiets met 3 jaar gratis IoT-features. Daarna zul je waarschijnlijk moeten betalen om gebruik te maken van deze features.

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
70Rocks schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:27:

Daarnaast komt de fiets met 3 jaar gratis IoT-features. Daarna zul je waarschijnlijk moeten betalen om gebruik te maken van deze features.
Vanaf het 4e jaar zal het €29,90 per jaar gaan kosten, zojuist bevestigd op hun Instagram account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huubertus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 12:24
kickmyass schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 01:15:
[...]

De motor en de controller zijn beide vervangen bij de fietsenmaker. Ze stuurden de vervangende onderdelen naar mijn huis en daarmee ging ik naar de fietsenmaker. Nu lijkt het probleem opgelost te zijn. Ik heb er nog niet genoeg mee gefietst om de batterij leeg te maken.
Drie weken terug heb ik van Tenways een nieuw achterwiel/motor ontvangen. Direct zelf gemonteerd, ging bijzonder gemakkelijk. Ik heb er nu weer ruim 100km opzitten sindsdien. Error 8 (of ander vreemd gedrag) niet meer waargenomen. Lijkt erop of het nu hiermee is opgelost. Prima service ervaring tot nu toe.

• Vinny1
70Rocks schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:27:

Waar haal je deze informatie vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 70Rocks
Vinny1 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:04:
[...]

Waar haal je deze informatie vandaan als ik vragen mag?
Uit de Facebookgroep, daar zitten medewerkers van Tenways in.

Ook is daar gezegd dat het vrouwenmodel in ca. 2 maanden komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 23:33
Ik heb een cgo600 pro (400km) maar de zithouding is me toch te sportief. Iemand die wil ruilen met een 800s?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
Willo19 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:33:
Ik heb een cgo600 pro (400km) maar de zithouding is me toch te sportief. Iemand die wil ruilen met een 800s?
Dat vond ik ook, en daarom heb ik vorig jaar voor een vrouwenfiets gekozen.
Nu 1300 km op gereden ... zonder enige schaamte.

[ Voor 2% gewijzigd door We Are Borg op 02-03-2024 08:51 . Reden: Het zijn vrouwen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• offkors
Als reactie op mijn vraag welk slot ik het beste kan kopen voor de cgo009, kreeg ik onderstaande twee foto's en de tekst: Please kindly note that the part indicated by the arrow should be greater than 60.

Heeft er iemand hier een beetje verstand van en zoja kun je mij vertellen welk slot ik het beste kan aanschaffen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KOLGmUV_pulf74okvCtyE2LrkAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tJvfHMQIX71RZkaVEJnyiXgP.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2G1V9enx_pQmnEvg92zJKWkrrg4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QHr1PoTedO4nhZfsEPifx2pr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 23:33
zetje01 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:24:
[...]

Dat vond ik ook, en daarom heb ik vorig jaar voor een [mbr]vrouwen[/]fiets gekozen.
Nu 1300 km op gereden ... zonder enige schaamte.
Toch interessant: voor welke vrouwenfiets heb je dan uiteindelijk gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
Willo19 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:04:
[...]

Toch interessant: voor welke vrouwenfiets heb je dan uiteindelijk gekozen?
De 800S, natuurlijk.
volgens mij was de vorige aanpassing een duidelijk signaal ?

[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 03-03-2024 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
offkors schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:06:
Als reactie op mijn vraag welk slot ik het beste kan kopen voor de cgo009, kreeg ik onderstaande twee foto's en de tekst: Please kindly note that the part indicated by the arrow should be greater than 60.

Heeft er iemand hier een beetje verstand van en zoja kun je mij vertellen welk slot ik het beste kan aanschaffen?
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Weinig verstand voor nodig, even op de AXA website rondgeklikt en dan zie je dat de Imenso Large en extra large prima lijkt te passen: https://www.axasecurity.c...0X05SC/axa-imenso-x-large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoughts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 14:17
Heeft iemand een referral code voor mij via PM? Die AGO 009 ziet er goed uit!

Alvast bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G-Mono
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:44
Thoughts schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:41:
Heeft iemand een referral code voor mij via PM? Die AGO 009 ziet er goed uit!

Alvast bedankt :)
Dm verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Onlangs CGO008s gekocht - erg blij mee.

Twee vragen:
- Ik wil graag weer airtag inbouwen, maar niet echt een oplossing gevonden online/deze thread. Iemand goede suggesties (e.g dus niet de fietsbel oid)
- Iemand link naar een oplader die naar tevredenheid werkt?

R.D50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerdvd
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:31
rvd50 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:11:
Onlangs CGO008s gekocht - erg blij mee.

Twee vragen:
- Ik wil graag weer airtag inbouwen, maar niet echt een oplossing gevonden online/deze thread. Iemand goede suggesties (e.g dus niet de fietsbel oid)
- Iemand link naar een oplader die naar tevredenheid werkt?
Bij je trapper onder aan de kolom zit een kapje wat je eraf kan schroeven. Hier heb ik een AirTag in. Heb de AirTag in een waterdicht boterhamzakje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Heeft iemand nog een referral code voor mij? Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• offkors
DoubleTo schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:18:
Heeft iemand nog een referral code voor mij? Bij voorbaat dank :)
Ik heb je een DM gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speurvarkentjes
  • Niet online
Sinds bijna een half jaar nu eigenaar van een Tenways CGO600 Pro Pebble Grey. Hele fijne fiets. Rijdt lekker soepel en comfortabel. Bij de aflevering door fietswinkel.nl in Arnhem wel een groot kleurverschil geconstateerd tussen frame en accu. Dit gemeld en maanden lang niets teruggehoord. Na eerste onderhoudsbeurt weer gemeld en wederom stil. Nogmaals contact gezocht en nu een reactie van fietswinkel.nl Ze hebben het gemeld bij Tenways en Tenways ziet nauwelijks kleurverschil. Tja, jullie nog adviezen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PArSjap40KeUYDjHhy-cxuyLEXs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lO60EG01nDL7BF0BamWqhRCM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Nou gisteren de ago x binnen gekregen. Vandaag opladen, 10min en toen was het klaar, oplader doet niks meer. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EU-Qy8iH-UwlvyubaIGlRwZ-aA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IR8lzMRxwkLBoo7ePcjw0vQy.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was de oplader die erbij zat. Kan iemand confirmen dat de nieuwe ago x opladers er hetzelfde uitzien. ? Bike is via vansprint gekocht en wie weet hebben ze een hele oude fiets verkocht. Staat er ergens op de fiets een fabricage datum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:31

bdu

kgevol schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:44:
Ik heb dezelfde spatlap gratis gekregen bij fietsenwinkel.nl toen ik er langs ging met hetzelfde probleem van de natte rug.[Afbeelding]
Even uit het archief maar niet minder interessant.

Deze lijkt heel erg op de spatlap van Biba:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-nv2xiZ-gtsD5RYe704VrTvboSo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XvgxZVC3opMRMa15RxzPyJ5N.jpg?f=user_large

Klopt dat, enig idee?

En hoe is deze gemonteerd? Hoop dat je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik overweeg de CGO600 Pro te kopen en ik twijfel over de grote. Ben zelf 186cm. Wat zouden jullie aanraden, L of XL?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neb0
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-09 17:40
Heb geen Tenways maar ben ongeveer jouw lengte en heb eens testgereden op een L. Bij XL zit je meer voorover. Ik zou gewoon zelf gaan testen.

[ Voor 9% gewijzigd door neb0 op 05-03-2024 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ottovds
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:20
Zou misschien een cgo 600 pro willen kopen. voor sommige lange ritten zou ik willen overwegen er een diy range extender batterij voor te maken. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siveiro
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:28
bdu schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:06:
[...]

[Afbeelding]

Klopt dat, enig idee?

Heb hem ook op de CGO800s.
Gaatje boren spatbord en dan dit pinnetje er doorheen trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47

Qon

MrVegeta schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:12:
Ik overweeg de CGO600 Pro te kopen en ik twijfel over de grote. Ben zelf 186cm. Wat zouden jullie aanraden, L of XL?
Ik ben 179 en vind de L net aan passen, zadel staat vrij laag. Denk met 186 dat je wel goed zit met de L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgevol
  • Laatst online: 19:42
bdu schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:06:
[...]

[Afbeelding]

Klopt dat, enig idee?

Klopt, dit stond op de factuur: Bibia spatlap Spoiler Sport 55mm
Bij mij is hij met een soort zwarte kit vastgezet, is nog steeds niet losgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:31

bdu

kgevol schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:47:
[...]

Klopt, dit stond op de factuur: Bibia spatlap Spoiler Sport 55mm
Bij mij is hij met een soort zwarte kit vastgezet, is nog steeds niet losgekomen.
Thanks voor je reactie. Heb je deze zowel voor als achter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kgevol
  • Laatst online: 19:42
bdu schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:55:
[...]

Thanks voor je reactie. Heb je deze zowel voor als achter?
Alleen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Speurvarkentjes schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:51:
Sinds bijna een half jaar nu eigenaar van een Tenways CGO600 Pro Pebble Grey. Hele fijne fiets. Rijdt lekker soepel en comfortabel. Bij de aflevering door fietswinkel.nl in Arnhem wel een groot kleurverschil geconstateerd tussen frame en accu. Dit gemeld en maanden lang niets teruggehoord. Na eerste onderhoudsbeurt weer gemeld en wederom stil. Nogmaals contact gezocht en nu een reactie van fietswinkel.nl Ze hebben het gemeld bij Tenways en Tenways ziet nauwelijks kleurverschil. Tja, jullie nog adviezen?
[Afbeelding]
Klachtafhandeling van fietsenwinkel is echt beneden peil. Pas na dreigen met ontbinding werd er nog een keer serieus naar mijn klacht gekeken die direct na aflevering aanwezig was en uiteindelijk een nieuwe remschijf gemonteerd (originele bleek ongelijke dikte te hebben). Maar goed je klacht serieus opvolgen is de enige methode, hun tactiek lijkt wel gewoon vertragen en traineren zodat je het erbij laat zitten.

Ik zou ze nogmaals wijzen op hun verplichtingen als verkopende partij en dat jij niks met Tenways te maken hebt (anders had je daar wel besteld!)

Ze hebben het voor mij zo slecht gedaan dat bij aanschaf tweede fiets we bij hun zijn gaan proefrijden en daarna bij Tenways besteld hebben. Krijg ik toch nog iets terug voor de extra kosten aan de 1e fiets. Overigens was de verkoper toen erg stellig dat een fiets van het failliete qwic kopen geen enkel probleem was want hun waren de verkoper en daarmee de partij die de garantie moest verlenen :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Sander op 05-03-2024 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMCie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 12:25
MrVegeta schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 18:12:
Zelfde lengte, L is perfect (1 jaar in gebruik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 70Rocks
Sander schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:15:
[...]

Klachtafhandeling van fietsenwinkel is echt beneden peil. Pas na dreigen met ontbinding werd er nog een keer serieus naar mijn klacht gekeken die direct na aflevering aanwezig was en uiteindelijk een nieuwe remschijf gemonteerd (originele bleek ongelijke dikte te hebben). Maar goed je klacht serieus opvolgen is de enige methode, hun tactiek lijkt wel gewoon vertragen en traineren zodat je het erbij laat zitten.

Ik zou ze nogmaals wijzen op hun verplichtingen als verkopende partij en dat jij niks met Tenways te maken hebt (anders had je daar wel besteld!)

Ze hebben het voor mij zo slecht gedaan dat bij aanschaf tweede fiets we bij hun zijn gaan proefrijden en daarna bij Tenways besteld hebben. Krijg ik toch nog iets terug voor de extra kosten aan de 1e fiets. Overigens was de verkoper toen erg stellig dat een fiets van het failliete qwic kopen geen enkel probleem was want hun waren de verkoper en daarmee de partij die de garantie moest verlenen :-)
Paar weken terug ook bij Fietsenwinkel.nl geweest om een proefrit te maken. Werd enorm goed geholpen in de megastore in Utrecht. Echt enkel lof voor hoe ik daar geholpen ben.

Achteraf in de auto naar huis heb ik de negatieve recensies gezien die vooral
over de service nà de koop gingen, zoals problemen met je aankoop. Dit sluit aan bij wat jij nu schetst. Toen ook besloten om (ondanks het fijne gevoel dat ik in de winkel kreeg) daar niet te bestellen, maar toch gewoon bij Tenways zelf. Voelde wel lullig, maar als ik dit weer lees ben ik toch wel blij met die keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien een beetje offtopic maar wellicht kan iemand goed advies geven. Ik heb nu een Sparta R5e, bouwjaar 2019, 7800km, gereviseerde accu met 2 cycles die ik voor 500 euro kan verkopen maar ben wel toe aan iets nieuws en wil graag overstappen naar de CGO600 maar het hoeft niet perse, is 500 euro nog de moeite waard voor dit oude Sparta?

Heeft iemand een referral code voor mij? Begreep dat dat 50 euro korting is op de website?

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 06-03-2024 08:52 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speurvarkentjes
  • Niet online
Sander schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 22:15:
[...]

Dank voor je reactie. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
MrVegeta schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 23:42:
Misschien een beetje offtopic maar wellicht kan iemand goed advies geven. Ik heb nu een Sparta R5e, bouwjaar 2019, 7800km, gereviseerde accu met 2 cycles die ik voor 500 euro kan verkopen maar ben wel toe aan iets nieuws en wil graag overstappen naar de CGO600 maar het hoeft niet perse, is 500 euro nog de moeite waard voor dit oude Sparta?

Heeft iemand een referral code voor mij? Begreep dat dat 50 euro korting is op de website?
Ik heb je een dm verstuurd voor de referral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gizz schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:37:
[...]

Nee, ik heb maar leren leven met af en toe een knal en een stuk doorschieten. Het lijkt in ieder geval niet erger te worden (heb nu bijna 4000km op de teller).

Mocht jij wel energie steken in dit bespreken met de support en tot een oplossing komen, dan hoor ik het graag :)
Nou, mijn CGO600 Pro begint opeens wel erg snel af te takelen (kilometerstand = 4600km, fiets is 1 jaar oud):
  1. Het 'doorschieten' gebeurt nu niet 1x per ritje naar mijn werk (18km), maar meerdere keren. Vanochtend fietste ik weg bij het stoplicht en had ik zelfs eerst een knal toen ik kracht zette op het linkerpedaal en vervolgens een halve slag later een doorschietknal toen ik kracht zette op het rechterpedaal :/
  2. De lagers in beide pedalen lijken versleten/beschadigd; gekraak en geknars. Dit heb ik ook ooit met mijn goedkope stadfietsje gehad, maar daar speelde het probleem pas na járen gebruik en veel meer blootstelling aan regen en meuk. Na een jaar kapotte pedalen bij een fiets die altijd binnen wordt gestald vind ik wel erg vlug.
Ik ga maar eens contact opnemen met de support van Tenways.
@Boomblad5 heb jij nog contact gehad met Tenways over het doorschieten?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05 19:05
Er is nog steeds een €100 korting op je studentenpas .
Is dit ook van toepassing in een winkel, of alleen direct on-line bij Tenways?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
samuel123 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 13:30:
Er is nog steeds een €100 korting op je studentenpas .
Is dit ook van toepassing in een winkel, of alleen direct on-line bij Tenways?
Durf ik niet te zeggen, maar online kun je ook nog 2% cashback krijgen waardoor je korting hoger uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Heeft iemand een referral code voor mij? Ben van plan om een 800S te bestellen :)

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:48
styx1 schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:48:
Heeft iemand een referral code voor mij? Ben van plan om een 800S te bestellen :)
Komt eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermich
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-08 13:55
Ik wil de CGO009 gaan bestellen, als iemand nog een referral code overheeft zou dat top zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Respiration
Ik heb je een DM gestuurd
cybermich schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:59:
Ik wil de CGO009 gaan bestellen, als iemand nog een referral code overheeft zou dat top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4lfee
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07-05-2024
DoubleTo schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:34:
[...]

Vanaf het 4e jaar zal het €29,90 per jaar gaan kosten, zojuist bevestigd op hun Instagram account.
Ik hoop dat je gelijk hebt :). In deze nieuwe blog staat dat het per maand is. Dat lijkt mij een foutje, want dat wil toch niemand?

Link: https://www.tenways.com/b...eets-everyday-reliability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deheiligewiwa
  • Laatst online: 16-07-2024
snip

[ Voor 93% gewijzigd door We Are Borg op 07-03-2024 11:04 . Reden: Hoort in V&A ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harbinger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06 17:54
Ik ben me al een tijdje aan het oriënteren voor een fiets met een budget van rond de €2500. Ik was afgelopen week bij Fietsenwinkel in Groningen, waar een medewerker mij direct meenam naar de AGO T. Dit ligt qua prijs natuurlijk iets hoger. Ik had al aangegeven dat ik de fiets sowieso niet bij hem zou kopen; aangezien ik daar niet in de buurt woon, dus het lijkt me geen 'upselling' geweest.
Wat zijn de algemene ervaringen hier met de AGO T? Het lijkt mij een erg degelijke fiets voor de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricknr9
@Harbinger misschien goed om aan tegeven wat je belangrijk vind aan de fiets die je zoekt.
Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste

Let op:
In Nederland is bij wet vastgelegd dat een e-bike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u: Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Het vragen om, of bespreken/geven van tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen wordt gezien als opvoeren en is, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum. Dergelijke berichten worden derhalve direct (en doorgaans volledig) verwijderd.

Wordt een vraag gesteld ivm het omzeilen van deze beperkingen, rapporteer dan het betreffende bericht en ga er niet inhoudelijk op in. Hierdoor voorkomen we discussies over het grijze gebied en of de betreffende inhoud wel/niet ok is.

Het is niet de bedoeling om te vragen naar, en het delen van referral codes. Er is een specifieke subforum voor actiecodes waar het eea gedeeld of gevonden kan worden.