De verkoper doet me juist twijfelen.neb0 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 00:31:
[...]
Zijn best verschillende fietsen. De CGO is krachtig genoeg als je geen flinke heuvels over hoeft en best efficiënt. De grotere batterij maakt niet zoveel uit want de AGO verbruikt ook meer. Actieradius van beide fietsen is redelijk gelijk.
Als je dan toch naar de AGO X neigt (dus ketting) zou ik wat bijleggen (als dat een optie is) en voor een Cube Kathmandu Hybrid One 600 of zo kijken van afgelopen jaar. Misschien is er nog een 2025 model te vinden voor een leuke prijs. Bosch smart systeem i.p.v. Bafang en op de langere termijn ben je daar denk ik beter mee bediend. Zelf zou ik dan naar de 800 kijken. Maar goed dit is het Tenways topic dus misschien meer iets voor het algemeen ebike topicHet grote elektrische fietsen topic deel 3
Ik vind de CGO al een hele mooie fiets maar stel me vragen bij die single speed omdat je maar 3 standen hebt. Ben al zo lang een derailleur gewoon met 7 versnellingen. Mss dat de testrit duidelijkheid schept. De CGO zal een stuk vlotter zijn in stedelijke omgevingen.
Hoe doet de Mivice motor het dan tov Bafang?
Opleg liever niet. Ik had me voorgenomen om tot 1500€ te gaan, waarbij ik er nu al bovenuit kom. Zeker met accessoires.
:strip_exif()/f/image/IlnThOT4kLV2BeY9KJdRt9IP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PWQfVrPz67RiQTIiPx7pDtGk.jpg?f=fotoalbum_large)