Uiteraard! Wij hebben er ook standaard een babyzitje achterop en een standaard zitje voorop. Wisselen tussen het babyzitje en een normaal zitje is super gemakkelijk en vice versa. Ook nog een groot pluspunt is het verstellen van het zadel, erg gemakkelijk als meerdere mensen de fiets meenemen. Druk op de knop op het stuur en je kan het zadel verstellen ipv te klooien met een inbussleutel.lookoutordie schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 21:24:
[...]
Met dit ben ik al veel, bedankt ! Wij zoeken zowat hetzelfde als u, het dient als transportmiddel voor de langere termijn ook. Nu nog een baby en zie dat je er ook een babyzitje op kan monteren. Ideaal om ook even langs de winkel te passeren en iets mee te nemen door de opbergmogelijkheden. Van afstand lijkt het me ook ruim genoeg, we plannen niet echt grote / lange tochten te doen, daarvoor gebruiken we andere fietsen.
Wij wonen in het noorden van NL en ik moest wel 20 telefoontjes plegen voordat ik een winkel gevonden had die een proefrit aanbood. Voorop passen een schooltas en een luiertas bv en in het midden passen twee drinkflessen van rond de 700ml, een telefoon en portemonnee.
:strip_exif()/f/image/eH4ekkPHBhgjq8TeHfAVKl6g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p3gT7e82B9GT0Exy4YwSgqOQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qN9Dv8fLJM1tmzGsXcWefosP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uYRoAuFFUoJwLtakgNxbAJ7V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0qAks9B9huDaVaNs1Z2i5yw7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/CUC9VGQKvGNUfYBWWZ79XmlV.jpg?f=fotoalbum_tile)