Enkel in fiets-walhalla NederlandXanderDrake schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:49:
[...]
• De meeste plekken waar ik heb gewerkt hebben oplaadpunten of simpelweg stekker dozen in de fietsenstalling.
Had al een tijdje de CGO600 in het achterhoofd zitten. Uiteindelijk gisteren de knoop toch doorgehakt en gebruik gemaakt van een referral code samen met de mooie (black Friday) aanbieding bij TENWAYS zelf.
In de aanbieding zat er een fietstas bij, dus ook gelijk maar gekozen voor de bijbehorende bagagedrager, naast de spatborden en zijstandaard.
Wat ik wel graag nog zou willen is een achterlicht zoals bv een AXA nyx aangesloten hebben op de accu. Is er hier iemand die al wat ervaringen daarmee heb opgedaan? Is dit makkelijk te realiseren bij de CGO600?
In de aanbieding zat er een fietstas bij, dus ook gelijk maar gekozen voor de bijbehorende bagagedrager, naast de spatborden en zijstandaard.
Wat ik wel graag nog zou willen is een achterlicht zoals bv een AXA nyx aangesloten hebben op de accu. Is er hier iemand die al wat ervaringen daarmee heb opgedaan? Is dit makkelijk te realiseren bij de CGO600?
Vandaag ga ik mijn CGO600 Pro ophalen, nu wil ik er zelf een bagagedrager op gaan zetten. Vind die van Racktime mooier dan de Massload, maar ik kan niet terugvinden welk type van Racktime ik dan zou moeten bestellen. Weet iemand dit?
Veel goede reacties over deze fiets, ik ben ook over en ga de CGO600 bestellen. Is er iemand die via DM een referral code wilt delen?
DM verzondenG-Mono schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 17:08:
Veel goede reacties over deze fiets, ik ben ook over en ga de CGO600 bestellen. Is er iemand die via DM een referral code wilt delen?
Eerder las ik de racktime basic 2.0 tour in deze thread, die heb ik besteld. 28 inch leek mij. Mijn fiets word hopelijk morgen bezorgd, dus geen ervaringen me tot t past.waslijn schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:23:
Vandaag ga ik mijn CGO600 Pro ophalen, nu wil ik er zelf een bagagedrager op gaan zetten. Vind die van Racktime mooier dan de Massload, maar ik kan niet terugvinden welk type van Racktime ik dan zou moeten bestellen. Weet iemand dit?
Hmm met de Black Friday deal kan ik het ook niet laten. Iemand die nog een referral code wil delen via een DM?
DoneLEX88 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:06:
Hmm met de Black Friday deal kan ik het ook niet laten. Iemand die nog een referral code wil delen via een DM?
Die zag ik ook maar die zit op een gewoon cgo 600 niet de pro. Twijfelde of die past omdat de spatborden van de pro 6cm breed zijn. Hoor graag je ervaring.negerdesheils schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:08:
[...]
Eerder las ik de racktime basic 2.0 tour in deze thread, die heb ik besteld. 28 inch leek mij. Mijn fiets word hopelijk morgen bezorgd, dus geen ervaringen me tot t past.
Als iemand wilt ik heb ook affiliate codes voor de fietsen 😉
Ik heb woensdagavond mijn bestelling geplaatst (600pro + tas) en zojuist mijn eerste pakketje van Tenways ontvangen.
Ik had eigenlijk de tas verwacht, maar er zat een oplader in. Wordt deze altijd apart van de fiets verstuurd? Of is er iets voorgevallen waardoor ik straks 2 laders heb? Ik heb volgens mij ook helemaal geen info langs zien komen waarin iets genoemd werd over een lader.
De tas is volgens de tracking info nog onderweg vanuit Duitsland. Mijn fiets zou op een distributiepunt in de regio zijn. Dat lijkt allemaal nog best vlot te gaan, ondanks dat mijn kleur en maat niet op voorraad zou zijn.
Ik had eigenlijk de tas verwacht, maar er zat een oplader in. Wordt deze altijd apart van de fiets verstuurd? Of is er iets voorgevallen waardoor ik straks 2 laders heb? Ik heb volgens mij ook helemaal geen info langs zien komen waarin iets genoemd werd over een lader.
De tas is volgens de tracking info nog onderweg vanuit Duitsland. Mijn fiets zou op een distributiepunt in de regio zijn. Dat lijkt allemaal nog best vlot te gaan, ondanks dat mijn kleur en maat niet op voorraad zou zijn.
Ik heb woensdagmiddag een gewone 600 besteld. Maar nog geen losse accessoires gezien. Als ik de status pagina bekijk dan zou enkel de fiets zelf worden bezorgd a.s. maandag. De mudguards/tas e.d moeten nog worden verstuurd. Misschien is er een probleem met de standaard lader die word bijgeleverd? We gaan het zien.akumabito schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 13:17:
Ik heb woensdagavond mijn bestelling geplaatst (600pro + tas) en zojuist mijn eerste pakketje van Tenways ontvangen.
Wat is de korting met de referral code? Want ik vind de 1200 voor de CGO600 echt prima en wij overwegen hier hem aan te schaffen voor m'n vriendin (ik heb de 600 PRO) die wat minder vaak fietst. Gaat er met referral nog meer af? En zo ja heeft er iemand 1tje?
Je krijgt dan €50,- korting boven op de €1200. Ik heb je net een code verstuurd via DMSander schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:32:
Wat is de korting met de referral code? Want ik vind de 1200 voor de CGO600 echt prima en wij overwegen hier hem aan te schaffen voor m'n vriendin (ik heb de 600 PRO) die wat minder vaak fietst. Gaat er met referral nog meer af? En zo ja heeft er iemand 1tje?
Ik heb de knoop doorgehakt het wordt een CGO600. Hoop er een stuk minder onderhoud aan te hebben dan mijn huidige commuter.
Heeft er nog iemand een referral code die hij of zij met mij zou willen delen?
Heeft er nog iemand een referral code die hij of zij met mij zou willen delen?
Verwachten jullie nog betere deals voor black friday of is dit het? Zit naar cgo800 te kijken.
Ook wat is jullie ervaring met bij welke winkel bestellen? Is bijv fietsenwinkel.nl beter dan via de tenways website? Of is die 50 euro referral korting eig altijd een betere deal?
Ook wat is jullie ervaring met bij welke winkel bestellen? Is bijv fietsenwinkel.nl beter dan via de tenways website? Of is die 50 euro referral korting eig altijd een betere deal?
Vandaag bij de fietsenwinkel om de hoek een proefrit gemaakt op de CGO 800s. Ben er erg enthousiast over. Alleen de bagagedrager kan maar max 5kg. En een andere bagagedrager zou moeilijk worden gaf de fietsenmaker aan. Omdat deze dan minder stabiel zou zijn. Ik zou graag een Ikki kinderstoel willen monteren, we hebben deze eentje met een extra adapter op mijn huidige fiets. Andere optie is de frame mount set. Zou mooi zijn als de fiets een upgrade krijgt zodat die meteen 25kg aan kan. Iemand hier nog nieuws over de CGO 800s pro?
Daarnaast vraag ik me ook af of er een dubbele fiets standaard op zou kunnen, dat is makkelijk met het tillen van een kind in/uit het zitje.
Daarnaast vraag ik me ook af of er een dubbele fiets standaard op zou kunnen, dat is makkelijk met het tillen van een kind in/uit het zitje.
Mocht iemand nog referrals nodig hebben.
https://prz.io/G6KlmdPum
Als je dan ook gebruik maakt van mijn affiliate link zou dat op prijs gesteld worden.
https://www.tenways.com/?...iate&utm_campaign=ricknr9
https://prz.io/G6KlmdPum
Als je dan ook gebruik maakt van mijn affiliate link zou dat op prijs gesteld worden.
https://www.tenways.com/?...iate&utm_campaign=ricknr9
Verwacht het eigenlijk niet. Ik denk niet dat Tenways zelf nog met een andere deal zal komen. Denk dat ze van de cgo 600 modellen af willen omdat meeste mensen voor de pro gaan. Daarom is deze met korting, de rest krijgt een fietstasmouzurX schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:45:
Verwachten jullie nog betere deals voor black friday of is dit het? Zit naar cgo800 te kijken.
Misschien doet fietsenwinkel.nl wel zelf wat voor black friday, maar ik denk geen mega kortingen of dat ze goedkoper gaan worden dan Tenways zelf.
Bestellen via fietsenwinkel.nl heb ik geen ervaring mee, ik ben wel naar hun winkel gegaan om een keer proef te rijden. Was erg druk maar personeel was wel vriendelijk.
Voordeel van daar bestellen is denk ik dat de fiets voor je in elkaar wordt gezet en wordt gecontroleerd. Via Tenways krijg je een bouwpakket en moet je het zelf doen. De levertijden zijn wel langer dan bij Tenways zelf van wat ik hier heb gelezen, je moet soms wel weken wachten. Missh is het qua garantie /onderhoud ook wel iets makkelijker om bij fietsenwinkel.nl zelf te bestellen. Ik weet het niet .
Ik verwacht geen betere deals op het moment.
Het lijkt niet of ze van de cgo600 afwillen ze blijven deze gewoon produceren als instap model
Het lijkt niet of ze van de cgo600 afwillen ze blijven deze gewoon produceren als instap model
Vandaag ook mn tandwielen en riem vervangen op mn 600 pro.
Zeker op de hogere snelheden is de kadans wel echt veel fijner zo
Was toch iets meer werk met paar tegenslagjes maar met wat hulp en vastberadenheid toch gelukt
Geen hogere wiskunde overigens, verre van maar er ontbrak me wat kennis en informatie die ik nodig had en later pas achterkwam
logisch, maar als je verder nooit aan fietsen sleutelt en in zn algemeenheid niet zo handig bent, toch weer een uitdaging
Was toch iets meer werk met paar tegenslagjes maar met wat hulp en vastberadenheid toch gelukt
Geen hogere wiskunde overigens, verre van maar er ontbrak me wat kennis en informatie die ik nodig had en later pas achterkwam
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Niet doen! Fietsenwinkel is echt een dozen schuiver! Ik heb de CGO800 Pro daar gekocht en geleverd gekregen met kromme remschijf. Direct aangegeven maar kon niet ter plekke verholpen worden, eerste retourtje Utrecht te pakken… daarna kraak in de aandrijving, lukraak trapas vervangen maar de “monteur” had die zo vastgezet dat er schade op de fiets zat. Paar weken later lag de bagagedrager op de grond: niet goed vastgezet… pas na verzoek tot ontbinding koop werd er enige moeite tot oplossing gedaan en zelfs dat duurde nog vier weken tot de fiets opgehaald werd met tussendoor herinneringen van mijn kant … nu afwachten tot die terugkomt.negerdesheils schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:21:
[...]
Verwacht het eigenlijk niet. Ik denk niet dat Tenways zelf nog met een andere deal zal komen. Denk dat ze van de cgo 600 modellen af willen omdat meeste mensen voor de pro gaan. Daarom is deze met korting, de rest krijgt een fietstas
Misschien doet fietsenwinkel.nl wel zelf wat voor black friday, maar ik denk geen mega kortingen of dat ze goedkoper gaan worden dan Tenways zelf.
Bestellen via fietsenwinkel.nl heb ik geen ervaring mee, ik ben wel naar hun winkel gegaan om een keer proef te rijden. Was erg druk maar personeel was wel vriendelijk.
Voordeel van daar bestellen is denk ik dat de fiets voor je in elkaar wordt gezet en wordt gecontroleerd. Via Tenways krijg je een bouwpakket en moet je het zelf doen. De levertijden zijn wel langer dan bij Tenways zelf van wat ik hier heb gelezen, je moet soms wel weken wachten. Missh is het qua garantie /onderhoud ook wel iets makkelijker om bij fietsenwinkel.nl zelf te bestellen. Ik weet het niet .
De tweede Tenways hier in huis bestel ik mooi direct en onderhoud dan maar bij een lokale fietsenmaker oid.
Aangezien dit 1 ervaring is raad ik je aan google, trustpilot etc na te kijken, weinig goede reacties op de aftersales in de afgelopen maanden
Ik sta op het punt om de zelfde modificatie te doen. (ik woon in de US, dus de fiets gaat standaard 32kph) Nog tips en tricks? Heb je de onderdelen op aliexpress gekocht?LuNaTiC schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:45:
Geen hogere wiskunde overigens, verre van maar er ontbrak me wat kennis en informatie die ik nodig had en later pas achterkwamlogisch, maar als je verder nooit aan fietsen sleutelt en in zn algemeenheid niet zo handig bent, toch weer een uitdaging
Past het goed met de 130 tanden belt?
https://nl.aliexpress.com/item/33014820095.html deze en dan de 70TThe_Double schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:31:
[...]
Ik sta op het punt om de zelfde modificatie te doen. (ik woon in de US, dus de fiets gaat standaard 32kph) Nog tips en tricks? Heb je de onderdelen op aliexpress gekocht?
Past het goed met de 130 tanden belt?
en idd 130 tanden (Gates CDX Carbon Drive Aandrijfriem 1430mm 130 Tan)
https://hollandbikeshop.c...30mm-130-tands-zw-715622/
Verder qua tips en tricks...
tsja, de voorste sprocket bij de trappers is vrij simpel, 5 imbusjes los en dan vervangen.
Verder moet je uiteraard het achterwiel loshalen. Aan beide kanten waar de boutophanging zit heb je aan twee imbusjes, die moet je losjes draaien maar er niet helemaal uit (mijn fout). Daarna de moeren bij die bout van het wiel zelf. Dan kun je het wel loshalen.
:strip_exif()/f/image/LmmekSIuGT9XnYkWAIgZ5GAi.jpg?f=fotoalbum_large)
Pas op dat je je wiel niet teveel beweegt, eruit haalt, anders trek je een stekker los van de motor (ook bij mij gebeurd. Niet heel erg, als dat gebeurt kun je natuurlijk gewoon het beschermkapje aan de onderkant loshalen waardoor je het snoer er weer doorheen kan halen en het weer opnieuw kan koppelen.
Je hebt ook nog een stukje in het frame dat je los kan halen, daar kun je de riem doorheen uithalen en weer er door in doen later. (niet vergeten die straks eerst weer goed te bevestigen en aandraaien voor je alles gaat spannen en het wiel gaat uitbalanceren.
Andere grote fout die ik kennelijk maakte (had me wat beter moeten inlezen) was de riem erop spannen zoals je met een ketting doet (er half opleggen en met trapper erbij). Dat moet je losjes doen en dat kan alleen kennelijk als de spanners volledig zijn ingedraaid.
:strip_exif()/f/image/W9QziBCTZUG0fnpxEz7umZ8f.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij ging het overigens vooral mis omdat mijn band aanliep omdat ik nul kennis had hoe het werkte met die spanners om je wiel er mooi gecentreerd in krijgt en de riem op goede spanning. Dat is uiteindelijk met wat trial and error dus gelukt.
[ Voor 20% gewijzigd door LuNaTiC op 13-11-2023 09:59 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het heeft even geduurd, en het duurt ook nog even, maar ik heb van de Tenways customer support te horen gekregen dat de nieuwe bagagedrager voor de AGO X in februari verzonden gaat worden.mayhem schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:49:
[...]
Inmiddels van Tenways te horen gekregen dat ze een nieuwe bagagedrager aan het ontwerpen zijn, en zodra deze beschikbaar is zal ik deze bezorgd krijgen. Fijn dat ze luisteren naar de feedback van klanten.
Ik kan me voorstellen dat de cadans bij hoge snelheden veel beter isLuNaTiC schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:45:
Geen hogere wiskunde overigens, verre van maar er ontbrak me wat kennis en informatie die ik nodig had en later pas achterkwamlogisch, maar als je verder nooit aan fietsen sleutelt en in zn algemeenheid niet zo handig bent, toch weer een uitdaging
Maar hoe zit dat bij lage snelheden? Vooral als je vanuit stilstand begint te rijden of als je remt en weer wilt accelereren. Voel je een substantieel verschil? Is het erger?
Bedankt!
Ik heb het gister bij een kort testritje gehouden, morgen ga ik er weer mee naar kantoor, dus dan zal ik er nog wat meer op letten.polema schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:12:
[...]
Ik kan me voorstellen dat de cadans bij hoge snelheden veel beter is
Maar hoe zit dat bij lage snelheden? Vooral als je vanuit stilstand begint te rijden of als je remt en weer wilt accelereren. Voel je een substantieel verschil? Is het erger?
Bedankt!
Ja het is wel dat je minder snel van je plek komt uit stilstand, dat is dan eenmaal de tradeoff die je maakt. Maar persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem. Vind het lekker dat ik bij langere stukken op hogere snelheden beter door kan trappen
Ik vind de Ago X een erg mooie fiets maar mijn voorkeur gaat eerder uit naar de Enviolo naaf en Gates riem van de Ago T, aangezien dat veel minder onderhoudt vergt. Echter ben ik bang dat die aan de kleine kant is, en vind ik het ontwerp een stuk minder mooi. Iemand die voor dezelfde afweging heeft gestaan en zijn ervaringen wil delen? Daarnaast, hoe onrealistisch is een swap van derailleur en ketting naar naafversnelling en riem?
In hoeverre is deze fiets een goede aankoop als geen reperaties/dealers hebben in het land waar je wont maar wel naartoe verschepen? Kan de gewoon fietsenmaker deze fiets reperaren?
Denk dat de meeste fietsenmakers een standaard antwoord hebben.... het rechttoe rechtaan werk met standaard onderdelen die voor elke fiets ongeveer hetzelfde zijn, kunnen ze wel verzorgen qua reparaties... als het merkspecifiek is (en dan heb je het al snel over computer/elektronica dan zullen ze je minder snel kunnen helpen).alienfruit schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:40:
In hoeverre is deze fiets een goede aankoop als geen reperaties/dealers hebben in het land waar je wont maar wel naartoe verschepen? Kan de gewoon fietsenmaker deze fiets reperaren?
Dat zei iig mijn lokale fietsenmaker.
alle onderdelen op de baterij na zijn standaard onderdelen. deze zijn zowel via tenways te verkijgen als op de vrijemarkt. daarnaast zijn de maten ook standaard. wil je andere remmen kan je deze gewoon vervangen voor een ander merk etc, vrijwel elke fietsenmaker zal je kunnen helpen.alienfruit schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:40:
Heb de Ago T sinds zaterdag. Weet niet hoe lang je bent, maar voor mij is die prima. Niet anders dan andere fietsen die ik gehad heb qua grote.ThaJens schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:13:
Ik vind de Ago X een erg mooie fiets maar mijn voorkeur gaat eerder uit naar de Enviolo naaf en Gates riem van de Ago T, aangezien dat veel minder onderhoudt vergt. Echter ben ik bang dat die aan de kleine kant is, en vind ik het ontwerp een stuk minder mooi. Iemand die voor dezelfde afweging heeft gestaan en zijn ervaringen wil delen? Daarnaast, hoe onrealistisch is een swap van derailleur en ketting naar naafversnelling en riem?
Fiets lekker, je bent snel op snelheid dus dat moet ik wellicht nog eens na laten kijken, maar langzaam fietsen is ook mogelijk.
Versnelling om de fiets zwaarder te zetten zou wel nog beter zijn, maar goed dan ga je natuurlijk ook veel sneller over de 25 per uur heen.
Fiets binnen gekregen(cgo 600).
De tas ontbreekt alleen, word deze later verstuurd? Weet iemand dat?
[ Voor 37% gewijzigd door negerdesheils op 13-11-2023 19:39 ]
De tas zat er hier ook niet bij vandaag. Ik mis ook nog de achter bagagedrager. Ik heb Tenways support even een berichtje gestuurd.negerdesheils schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:38:
Die worden vanuit een apart warehouse verstuurd. Duurt altijd langer als je fiets
De tas wordt apart verzonden. Als het goed is heb je hiervoor een apart tracking nummer gekregen.negerdesheils schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:38:
Dank. Ik wacht het wel even af, volgens mij geen apart tracking nummer binnengekregen. Remschijf bij het voorwiel loopt wel lichtelijk aan heb ik het idee, ik hoor het heel lichtjes. Zit nu al een uur te pielen om het goed te krijgen, al vraag ik het me af of ik het geheel geluidsvrij haha
[ Voor 11% gewijzigd door negerdesheils op 13-11-2023 21:07 ]
Mag ik nog een keer vragen naar de geschikte ringslot voor TENWAYS CGO800S?
Ik weet dat het al meerdere keren is gevraagd in dit topic en ik heb mijn huiswerk gedaan, maar ik weet nog steeds niet zeker welke ringslot ik moet kopen.
Ik wil absoluut geen "AXA Flex Mount" gebruiken.
Ik wil de originele setup gebruiken, dus kunt u mij een passend advies geven?
-AXA Block XXL ?
-AXA Imenso Large ?
-Of een andere ?
(Ik heb geen verzekering dus ART is niet belangrijk).
Alvast bedankt voor uw hulp en sorry voor mijn Nederlands.
Ik weet dat het al meerdere keren is gevraagd in dit topic en ik heb mijn huiswerk gedaan, maar ik weet nog steeds niet zeker welke ringslot ik moet kopen.
-AXA Block XXL ?
-AXA Imenso Large ?
-Of een andere ?
(Ik heb geen verzekering dus ART is niet belangrijk).
Alvast bedankt voor uw hulp en sorry voor mijn Nederlands.
Ik heb hetzelfde, als je in jouw account kijkt, zie je dat de fiets verstuurd is en de tas en bagagedrager nog verzonden moeten worden. Was bij mij het geval.negerdesheils schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:58:
Dank. Ik wacht het wel even af, volgens mij geen apart tracking nummer binnengekregen. Remschijf bij het voorwiel loopt wel lichtelijk aan heb ik het idee, ik hoor het heel lichtjes. Zit nu al een uur te pielen om het goed te krijgen, al vraag ik het me af of ik het geheel geluidsvrij haha
Het aanlopen van het wiel komt waarschijnlijk door de schijfrem. Het boekje laat het niet duidelijk zien, maar je moet beide boutjes losdraaien voordat je 5x in de rem knijpt, en dan ingesneden houdt om de boutjes weer vast te draaien. Dat werkte perfect voor mij. Zie ook deze video
Support zegt dat de tas en bagagedrager momenteel zijn uitverkocht en dat nieuwe voorraad voor eind december waarschijnlijk word uitgeleverd.F41R schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:47:
[...]
De tas zat er hier ook niet bij vandaag. Ik mis ook nog de achter bagagedrager. Ik heb Tenways support even een berichtje gestuurd.
Bedankt voor je uitgebreide reactie
Dat de achteras helemaal naar voren moest kwam ik ook op uit met de gates belt calculator, maar volgens die calculator zou het eigenlijk net niet passen om de band er goed op te doen. Dus ik was een beetje bang dat ik de sleuf groter zou moeten slijpen.
Ik heb het tandwiel en de band op aliexpress besteld, dus hopen dat dat geen troep is.
Axa Block XXL past perfect op de aanwezige gaten.omriooo schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:30:
Mag ik nog een keer vragen naar de geschikte ringslot voor TENWAYS CGO800S?
Ook ik sta op het punt om gebruik te maken van de Black Friday deal voor de CGO600. Eigenlijk wil ik altijd de beste/snelste/meest luxe/nieuwste (lees: Pro), maar met een woon-/werkafstand van 7km enkele reis en een stopcontact in een verwarmde garage, is er na het lezen van de comments eigenlijk geen argument meer tegen een prijsverschil van 400,-...Toch?
Iemand toevallig nog een referral- /affiliatecode over?
Scheelt een hoop idd zie je pb voor de codeCremo_1 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:24:
Ook ik sta op het punt om gebruik te maken van de Black Friday deal voor de CGO600. Eigenlijk wil ik altijd de beste/snelste/meest luxe/nieuwste (lees: Pro), maar met een woon-/werkafstand van 7km enkele reis en een stopcontact in een verwarmde garage, is er na het lezen van de comments eigenlijk geen argument meer tegen een prijsverschil van 400,-...Toch?
Koste wat moeite maar hij past, had eerst het gevoel dat hij helemaal niet paste maar met een beetje duwen kon ik het gewoon vastzetten. De meegeleverde boutjes werkten niet, dus ik heb de boutjes gebruikt die al in de fiets zaten. Niet de meest ideale oplossing maar ik heb het wel stevig vast kunnen zetten voor mijn gevoel.waslijn schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:01:
[...]
Die zag ik ook maar die zit op een gewoon cgo 600 niet de pro. Twijfelde of die past omdat de spatborden van de pro 6cm breed zijn. Hoor graag je ervaring.
Binnenkort maar is iemand achterop vragen om het te testen
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een XH-M604 charge protector tussen de Tenways lader en de accu om deze tot zo'n 80% te laden? Klinkt als een leuk hobby project voor een paar tientjes maar vraag me af of het zin heeft. Volgende reddit artikel geeft meer achtergrond:
https://www.reddit.com/r/...tery_to_80_using_a_cheap/
Wanneer de e-bike accu begint met ''druppelladen'' bij ongeveer 80%, zal het laadvermogen afnemen. Ik gebruik de Energie Socket van HomeWizard die het laden uitschakelt als de accu 80% vol is. Werkt prima.skiwi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:35:
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een XH-M604 charge protector tussen de Tenways lader en de accu om deze tot zo'n 80% te laden? Klinkt als een leuk hobby project voor een paar tientjes maar vraag me af of het zin heeft. Volgende reddit artikel geeft meer achtergrond:
Ik hou ongeveer 1 uur voor 30% lading erbij aan. Niet heel precies maar zo weet ik ongeveer wanneer ik de kabel uit het stopcontact moet halen om onder de 80% te blijven.skiwi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:35:
Ik heb ook de cgo600 gekocht met de blackfriday aanbieding. Ik was de bike rack vergeten bij te bestellen voor de 1 euro bag. Maar het was geluk bij een ongeluk.
Customer service raadde me al aan om wachten op de punten die je krijgt met de aankoop van de fiets om te gebruiken voor de bikerack. Daarnaast kan je nog 17 euro tegoed krijg door bij allerlei dingen aan te melden. Kan ook voor het bestellen van de fiets denk ik (account maken en newsletter subscriben).
En nog 67 euro te verdienen met social media posts. Best netjes
Customer service raadde me al aan om wachten op de punten die je krijgt met de aankoop van de fiets om te gebruiken voor de bikerack. Daarnaast kan je nog 17 euro tegoed krijg door bij allerlei dingen aan te melden. Kan ook voor het bestellen van de fiets denk ik (account maken en newsletter subscriben).
En nog 67 euro te verdienen met social media posts. Best netjes
Deed ik voorheen en dat werkt idd ook prima.japie06 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:56:
[...]
Ik hou ongeveer 1 uur voor 30% lading erbij aan. Niet heel precies maar zo weet ik ongeveer wanneer ik de kabel uit het stopcontact moet halen om onder de 80% te blijven.
Sinds deze week ook in het bezit van de CGO600. Eerste km's zijn gemaakt en nu wat ervaring opdoen met het aantal km wat een beetje haalbaar is en bij welk percentage de ondersteuning uitvalt. Meen ergens gelezen te hebben dat rond de 10 a 15% de ondersteuning kan stoppen, klopt dit een beetje met jullie ervaringen?
Wat halen jullie gemiddeld ongeveer op stand 1 aan kilometers? (Bij start met 100% batterij)
Wat halen jullie gemiddeld ongeveer op stand 1 aan kilometers? (Bij start met 100% batterij)
:strip_exif()/f/image/fBQxD7S5cuOmPsG9joVpOGfN.jpg?f=fotoalbum_large)
Model Y LR 2023, 11kWp ☀️.O/W. Zappi 2.1
Is er nog iemand die een referral code kan sturen via DM?
Denk dat ik voor 800s ga…. Maar nog twijfel met 600pro.
Ik heb je een DM gestuurdsjoerdvd schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:36:
Is er nog iemand die een referral code kan sturen via DM?
heb nu ruim een half jaar de 600PRO alleen merk vooral in dit seizoen toch nog een hoop spetters aan de achterzijde, ondanks de aanwezige spatbord. Herkenbaar? En heeft er iemand nog tips voor een een spatlap die makkelijk te monteren is? Ik las eerder op dit forum dat de breedte 65mm moet zijn.
Met deze black Friday deal kan ik het niet laten en ga ik ook voor de CGO600. Heeft iemand toevallig een referral code?
DM verzonden!manor schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:23:
Met deze black Friday deal kan ik het niet laten en ga ik ook voor de CGO600. Heeft iemand toevallig een referral code?
Ik kwam toevallig deze tegen.https://www.zuydfiets.nl/...-spatlap-t-b-v-cgo-800-s/eMCie schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:00:
heb nu ruim een half jaar de 600PRO alleen merk vooral in dit seizoen toch nog een hoop spetters aan de achterzijde, ondanks de aanwezige spatbord. Herkenbaar? En heeft er iemand nog tips voor een een spatlap die makkelijk te monteren is? Ik las eerder op dit forum dat de breedte 65mm moet zijn.
Ik ga toch ook voor de 600 pro. Nog steeds veel bang voor buck.
Als iemand een referral code over heeft, hou ik mij aanbevolen
[ Voor 46% gewijzigd door amarissimo op 19-11-2023 15:30 . Reden: quote ]
Zie DM.amarissimo schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:09:
[...]
Ik kwam toevallig deze tegen.https://www.zuydfiets.nl/...-spatlap-t-b-v-cgo-800-s/
In Amerika de 600 pro voor $1399, ook lekker. Als die hier ook in de aanbieding ga dan had ik liever dat model gehad dan de gewone 600
Dag, heeft iemand nog een referral code?
Waarom? Omdat het kan!!
DM!Lolhozer schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:41:
Dag, heeft iemand nog een referral code?
Bedankt voor deze (oude, maar wel relevante) info. Ik merk dat ik met windkracht 5 tegen en herfstweer toch niet zo lang met de accu kan als in de zomer (verrassing!). Dus ik wilde kijken om een lichte en compacte lader extra aan te schaffen, voor in mijn rugzak.damiii schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:22:
Een oplader kost 34 euro incl shipping (dus 22 excl), Support gaf me de volgende specs, en zeiden dat ik zelf ook een alternatieve kon zoeken: 36V / 42V, 3A, AC100-240V, DC2.1Plug. Was er binnen 2 dagen na aankoop.
Zijn er hier andere gebruikers die toevallig een after-market acculader hebben aangeschaft? En ja, hoe zwaar is deze?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Weet iemand een zitje op stang die past op de CG600PRO xl?
Ik heb het dus over een kinderzitje
Welke stang? Voor, midden of achter?menn0 schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:52:
Weet iemand een zitje op stang die past op de CG600PRO xl?
Zo eentje op de middenstang als dit? https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Of achter, zo iets als dit? >> Heb ik zelf op een CGO600PRO L:
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
[quote]evleerdam schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:03:
[...]
Welke stang? Voor, midden of achter?
Zo eentje op de middenstang als dit? https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Op de middenstang, die is zo'n 50mm breed volgens mij. Ik zal nog eens nameten.
[...]
Welke stang? Voor, midden of achter?
Op de middenstang, die is zo'n 50mm breed volgens mij. Ik zal nog eens nameten.
Ik overweeg met deze leuke aanbieding van Tenways ook ook de CGO600, lijkt toch veel bang for buck.
Ben zelf ongeveer 1.83m, dan zou de L versie het beste zijn?
Of zijn er hier mensen met vergelijkbare lengte die toch voor de XL zijn gegaan?
Heeft het overigens nog zin om vooraf aan te melden voor de Tenways nieuwsbrief, levert dat nog iets op?
En tot slot, heeft er iemand nog een referral code?
Of zijn er hier mensen met vergelijkbare lengte die toch voor de XL zijn gegaan?
Heeft het overigens nog zin om vooraf aan te melden voor de Tenways nieuwsbrief, levert dat nog iets op?
Ik ben ongeveer jouw lengte en ik heb de L, hij is perfectmtwa schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:42:
Ik overweeg met deze leuke aanbieding van Tenways ook ook de CGO600, lijkt toch veel bang for buck.
Ik heb je een PM gestuurd met de referral code
Jammer dat het kleuraanbod wel erg beperkt is geworden, alleen de Lime Green versie is er nog in maat L.
Maar L is denk ik geschikt voor je, ik ben 1.76 en ik heb de M genomen. De L had ook gekund maar wel aan de grote kant.
Je kan even opzoeken of er een dealer in de buurt zit. Ik ben in Alkmaar gaan proefrijden, kan je gelijk kijken welke maat het beste is.
Je kan even opzoeken of er een dealer in de buurt zit. Ik ben in Alkmaar gaan proefrijden, kan je gelijk kijken welke maat het beste is.
Volgens mij klopt de maatindicatie van Tenways redelijk goed. Welke maat uiteindelijk het lekkerste zit zal deels afhangen van je lichaamsbouw. Ik ben zelf 1.78m en ik heb voor een L gekozen. Voor mij een prima afmeting. Ik heb redelijk lange armen, dus ik zit niet heel extreem voorover gebogen op de fiets.
Ik lees al enige tijd mee op dit forum en ben om, het wordt de C600pro.
Ik denk dat met m'n 1.90m, de XL de juiste maat is, iemand anders een andere ervaring?
Dan ben ik nog benieuwd of iemand al een zitje op de middenstang heeft gemonteerd en welke dat is geworden? Toch wel fijn om de fiets zo basic mogelijk te houden maar wel een kind te kunnen vervoeren, anders wordt het toch een bagagedrager.
Wanneer iemand nog een referral code voor me heeft is mijn dag compleet
Ik denk dat met m'n 1.90m, de XL de juiste maat is, iemand anders een andere ervaring?
Dan ben ik nog benieuwd of iemand al een zitje op de middenstang heeft gemonteerd en welke dat is geworden? Toch wel fijn om de fiets zo basic mogelijk te houden maar wel een kind te kunnen vervoeren, anders wordt het toch een bagagedrager.
5200Wp(16x325)-SE4k || ZZW55 Amsterdam
XL-formaat moet perfect zijn voor 1,90mLexF83 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:14:
DM gestuurd voor referral code
Ik ben 1,84 en ben voor een XL (maat 58) gegaan. Naar verhouding heb ik een lang bovenlichaam. Deze nog onaangepaste XL voelt prima voor mij. Maar ik vergelijk hem dan ook met mijn Cube Travel maat 60.mtwa schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:42:
Ik zit in dezelfde situatie. Ook geintresseerd in de 600pro. Ook 1.90m, dus XL lijkt mij ook de meest ideale maat. (hoewel ik dat ook nog eens wil testen, maar vooralsnog geen XL proeffiets kunnen vinden)LexF83 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:14:
Ook het kinderzadeltje op de stang zou ik erg graag willen. Vind ik veel prettiger dan een zitje achterop (+ mogelijkheid voor fietstas) Ik vraag me alleen af of dit kan? Ik heb nu een gecombineerde set met een zadeltje en stepjes met elkaar verbonden. Een los zadeltje moet wel lukken, maar de stepjes wordt lastig ivm (uitneembare) accu. Of je 'klemt' de stepjes om de accu heen, waardoor dus niet meer uitneembaar is (in mijn geval ook niet perse nodig) maar ik vraag me wel af of dit verstandig is of dat hiermee de accu-constructie teveel 'afgeknepen' wordt. Heb ook nog nergens een plaatje hiervan gezien voor de 600pro.... iemand hier misschien?
Bij een cowboy is dit volgens mij een stuk makkelijker, maar die heeft wat mij betreft wel veel meer andere nadelen (prijs/maat/aandrijving...)
en wat ik niet begrijp zijn de korte spatborden, met name voor. Die had ik graag 10cm langer gezien. Dit is toch vragen om vieze schoenen!? Een spatlap is de makkelijkste oplossing, maar 10cm is wel erg veel. Ziet er ook niet uit. Iemand ervaring met een ander (langer) spatbord? En hoe maak je die vast aan de vork? Ik zie dat de bevestiging vrij hoog zit op de vork. Is er ook een mogelijkheid om deze meer horizontaal richting de vooras te plaatsen?
denk dat een XL wel lekker is maar een L zou ook nog wel kunnen.trebstr schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:53:
[...]
Ik zit in dezelfde situatie. Ook geintresseerd in de 600pro. Ook 1.90m, dus XL lijkt mij ook de meest ideale maat. (hoewel ik dat ook nog eens wil testen, maar vooralsnog geen XL proeffiets kunnen vinden)
Ook het kinderzadeltje op de stang zou ik erg graag willen. Vind ik veel prettiger dan een zitje achterop (+ mogelijkheid voor fietstas) Ik vraag me alleen af of dit kan? Ik heb nu een gecombineerde set met een zadeltje en stepjes met elkaar verbonden. Een los zadeltje moet wel lukken, maar de stepjes wordt lastig ivm (uitneembare) accu. Of je 'klemt' de stepjes om de accu heen, waardoor dus niet meer uitneembaar is (in mijn geval ook niet perse nodig) maar ik vraag me wel af of dit verstandig is of dat hiermee de accu-constructie teveel 'afgeknepen' wordt. Heb ook nog nergens een plaatje hiervan gezien voor de 600pro.... iemand hier misschien?
Bij een cowboy is dit volgens mij een stuk makkelijker, maar die heeft wat mij betreft wel veel meer andere nadelen (prijs/maat/aandrijving...)
en wat ik niet begrijp zijn de korte spatborden, met name voor. Die had ik graag 10cm langer gezien. Dit is toch vragen om vieze schoenen!? Een spatlap is de makkelijkste oplossing, maar 10cm is wel erg veel. Ziet er ook niet uit. Iemand ervaring met een ander (langer) spatbord? En hoe maak je die vast aan de vork? Ik zie dat de bevestiging vrij hoog zit op de vork. Is er ook een mogelijkheid om deze meer horizontaal richting de vooras te plaatsen?
voor het zitje. kan je die onderste klem ook op de verticale buis zetten of moet het op de schuine zijn.
anders kan je misschien voor de normale cgo 600 kijken die heeft een dunere stang. voor de besparing die je dan hebt kan je wel een stuur verhoger kopen.
spatborden zijn inderdaad wat kort ik heb vaak vieze schoenen maar wel makkelijk op te lossen met een spatlapje. probleem is echter niet bij de spatborden van de normale cgo600
Op de verticale buis? Je bedoelt de voorvork? Dat lijkt me niet handig met sturen.... of begrijp ik je verkeerd?
Ik dacht een aan zoiets waarbij de stepjes wel enigszins vast zitten en door de directe verbinding met het zadeltje (en de horizontale buis) houdt ie wel verband en stevigheid....
De buisdikte mag mag max 50mm zijn (past dit?) over de de 'hoogte' van de (accu)buis kan ik niks vinden. Zoals op het plaatje past ie sowieso niet denk ik, maar er zit nog een gat boven.... Zonder beide producten in de hand te hebben (fiets+zitje) is het lastig bepalen zeg....
de 600 is ook optie, maar heb eigenlijk liever de pro ;-) net even wat mooier. Ook bredere banden toch? Daarmee zijn de spatborden van de 600 zeker niet geschikt voor de pro?
Ik dacht een aan zoiets waarbij de stepjes wel enigszins vast zitten en door de directe verbinding met het zadeltje (en de horizontale buis) houdt ie wel verband en stevigheid....
De buisdikte mag mag max 50mm zijn (past dit?) over de de 'hoogte' van de (accu)buis kan ik niks vinden. Zoals op het plaatje past ie sowieso niet denk ik, maar er zit nog een gat boven.... Zonder beide producten in de hand te hebben (fiets+zitje) is het lastig bepalen zeg....
de 600 is ook optie, maar heb eigenlijk liever de pro ;-) net even wat mooier. Ook bredere banden toch? Daarmee zijn de spatborden van de 600 zeker niet geschikt voor de pro?
Ik bedoelde de verticale buis van je zadel maar dan zit het stoeltje waarschijnlijk te dicht bij de bestuurder.
Buisdikte weet ik niet zo uit mijn hoofd zou ik wel even voor je kunnen opmeten als je wilt.
Spatborden zijn inderdaad anders dus die kan je niet uitwisselen
Buisdikte weet ik niet zo uit mijn hoofd zou ik wel even voor je kunnen opmeten als je wilt.
Waar monteer je dit ding?. Ik bemerk dat mijn schoenen best nat worden, helpt dit ook?, of is dit voor het achterspatbord?amarissimo schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:09:
[...]
Ik kwam toevallig deze tegen.https://www.zuydfiets.nl/...-spatlap-t-b-v-cgo-800-s/
Dat is inderdaad te dicht op de bestuurder. idealiter zouden de stepjes op de diagonale (accu)buis moeten op ongeveer 20cm van de stuurbuis.ricknr9 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:18:
Ik bedoelde de verticale buis van je zadel maar dan zit het stoeltje waarschijnlijk te dicht bij de bestuurder.
Anyway, dit moet ik gewoon zien en testen bij een shop vrees ik. Dank voor het meedenken iig!
Heeft er toevallig iemand een referral code? Ik ben inmiddels enthousiast genoeg geworden om de Tenways CGO 600 Pro te bestellen via hun website.
DM!Knocker88 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:52:
Heeft er toevallig iemand een referral code? Ik ben inmiddels enthousiast genoeg geworden om de Tenways CGO 600 Pro te bestellen via hun website.
Ik heb zojuist een Tenways AGO X en CGO800S besteld via VanSprint, met 100 euro cashback. Geen referral code nodig. Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.Knocker88 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:52:
Dat staat allemaal goed uitgelegd op de site van zuydfiets.nl. Ze raden zowel een spatlap bij de voor als achterzijde aan. Vind m alleen esthetisch niet echt passen bij de fiets. Maar dat is mijn smaak
taz10 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:33:
[...]
Waar monteer je dit ding?. Ik bemerk dat mijn schoenen best nat worden, helpt dit ook?, of is dit voor het achterspatbord?
Ik ga denk ik ook een 600 Pro bestellen via de website, heeft iemand toevallig nog een referral code over?
Heb je een DM gestuurdDennisssss schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:36:
Ik ga denk ik ook een 600 Pro bestellen via de website, heeft iemand toevallig nog een referral code over?
Geen probleem DM verstuurdUn5vAs3Usk schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:27:
Heeft er iemand misschien ook voor mij een referral code? Ik ga ook de 600 Pro bestellen. Dank!
Die laatste foto lijkt heel erg op wat mijn fietsenmaker op de CGO600 Pro heeft geplaatst en wel de Atran Velo drager Tour Pro met AVS zwart. Het is een aanname maar mogelijk leveringsproblemen met hun eigen Tenways bagagedrager en daardoor overgestapt op een ander merk?F41R schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:50:
Redesign van de rear carrier voor de cgo600 (pro)?
Hij lijkt inderdaad verdacht veel op de Atran Velo. Ik begreep van Tenways support dat ik deze “nieuwe” versie krijg toegezonden dus we gaan het meemakenskiwi schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:24:
[...]
Die laatste foto lijkt heel erg op wat mijn fietsenmaker op de CGO600 Pro heeft geplaatst en wel de Atran Velo drager Tour Pro met AVS zwart. Het is een aanname maar mogelijk leveringsproblemen met hun eigen Tenways bagagedrager en daardoor overgestapt op een ander merk?
Er zit wel een verschil in prijs zo te zien. Ik heb de Atran Velo namelijk zelf ook voor zo'n 30 euro incl verzendkosten gekocht en zelf gemonteerd op de CGO 600 van mijn vrouw.F41R schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:19:
[...]
Hij lijkt inderdaad verdacht veel op de Atran Velo. Ik begreep van Tenways support dat ik deze “nieuwe” versie krijg toegezonden dus we gaan het meemaken
Dus, wat is jouw mening na een paar weken gebruik ervan? Raad je het aan? Hoe gedraagt hij zich bij lage snelheden/als je vanaf 0 km start?LuNaTiC schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:33:
[...]
Ik heb het gister bij een kort testritje gehouden, morgen ga ik er weer mee naar kantoor, dus dan zal ik er nog wat meer op letten.
Ja het is wel dat je minder snel van je plek komt uit stilstand, dat is dan eenmaal de tradeoff die je maakt. Maar persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem. Vind het lekker dat ik bij langere stukken op hogere snelheden beter door kan trappen
Ik heb een 132T-riem aan mijn handen van een andere fiets (is een CDN-model). Ik denk erover om de wijziging door te voeren.
Denk je dat het hetzelfde zal werken met een 132T in plaats van een 130T? Is er iets waar we van op de hoogte moeten zijn?
Bedankt
Vraagje, is het mogelijk bij de Tenways om aan te passen hoeveel ondersteuning de motor geeft? Ik lees over standen maar is me niet duidelijk hoe veel verschil er tussen die standen zit. En is het mogelijk om boven de 25km/h te gaan?
Bij Cowboy bijvoorbeeld kan je met een app ondersteuningsprofielen koppelen aan je fiets.
Bij Cowboy bijvoorbeeld kan je met een app ondersteuningsprofielen koppelen aan je fiets.
Boven de 25 kan als je hard genoeg trapt maar het is niet toegestaan om met ondersteuning harder dan 25 te gaan.Vinny1 schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:56:
Vraagje, is het mogelijk bij de Tenways om aan te passen hoeveel ondersteuning de motor geeft? Ik lees over standen maar is me niet duidelijk hoe veel verschil er tussen die standen zit. En is het mogelijk om boven de 25km/h te gaan?
Ik heb er sindsdien nog maar 1 keer kort op gereden 🫣 dus ik vind het lastig om daar nu al op te reageren.polema schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:51:
[...]
Dus, wat is jouw mening na een paar weken gebruik ervan? Raad je het aan? Hoe gedraagt hij zich bij lage snelheden/als je vanaf 0 km start?
Ik heb een 132T-riem aan mijn handen van een andere fiets (is een CDN-model). Ik denk erover om de wijziging door te voeren.
Denk je dat het hetzelfde zal werken met een 132T in plaats van een 130T? Is er iets waar we van op de hoogte moeten zijn?
Bedankt
Morgen waarschijnlijk weer naar het werk voor het eerst en dan een behoorlijke brug over (de Viaanse) dus dat wordt een vuurdoop.
Ik heb te weinig verstand van fietsen en de techniek om te beoordelen of 132T ook werkt…
Verder ook niet veel toe te voegen wat ik hier al over heb gezegd.
Kan in het laatste korte ritje wel zeggen dat je uit stilstand wel flink extra/zwaarder trapt.
Alsof je bij een fiets met een versnelling van je eerste voortaan uit je tweede versnelling start.
Dus je moet je afvragen of je die trade off wil maken…
Op hoge snelheid is de kadans wel echt veel fijner en ik vond die trade off in dat korte ritje het iig wel waard.
Maar goed, nu nog de langere termijn bekijken
Terug kan ook nog altijd gelukkig.
Let op:
In Nederland is bij wet vastgelegd dat een e-bike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u: Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?
Het vragen om, of bespreken/geven van tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen wordt gezien als opvoeren en is, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum. Dergelijke berichten worden derhalve direct (en doorgaans volledig) verwijderd.
Wordt een vraag gesteld ivm het omzeilen van deze beperkingen, rapporteer dan het betreffende bericht en ga er niet inhoudelijk op in. Hierdoor voorkomen we discussies over het grijze gebied en of de betreffende inhoud wel/niet ok is.
Het is niet de bedoeling om te vragen naar, en het delen van referral codes. Er is een specifieke subforum voor actiecodes waar het eea gedeeld of gevonden kan worden.
In Nederland is bij wet vastgelegd dat een e-bike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u: Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?
Het vragen om, of bespreken/geven van tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen wordt gezien als opvoeren en is, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum. Dergelijke berichten worden derhalve direct (en doorgaans volledig) verwijderd.
Wordt een vraag gesteld ivm het omzeilen van deze beperkingen, rapporteer dan het betreffende bericht en ga er niet inhoudelijk op in. Hierdoor voorkomen we discussies over het grijze gebied en of de betreffende inhoud wel/niet ok is.
Het is niet de bedoeling om te vragen naar, en het delen van referral codes. Er is een specifieke subforum voor actiecodes waar het eea gedeeld of gevonden kan worden.