[Alfen Laadpaal] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 107 108 Laatste
Acties:

• V_ger
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Prom0 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 18:22:
Hallo allemaal,

Vraagje ik heb even zitten zoeken maar kon geen passend antwoord vinden op dit topic.

Ik heb een single pro met backoffice, en probeer mijn eigen tags te whitelisten zodat deze niet berekend worden via eflux maar ondanks dat ik deze heb toegevoegd blijven ze gefactureerd worden. Ook ander tags van mijn telefoon bijvoorbeeld geprobeerd toe te voegen maar deze accepteert de lader dan weer niet. Hebben jullie een oplossing?
Je moet wel een echte laadpas gebruiken, willekeurige RFID tags gaan niet werken. Verder het juiste nr, makkelijkste is om dat gewoon uit een eerdere laadsessie te kopiëren. Dat nr is niet perse wat er op je kaart staat.

ZP, Gasloos sinds 2017, Nibe F1155, 12.4kWp 30° O/W + 4.4kWp 0°, 3x Victron MP2-5000 + 60 kWh

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:34
Prom0 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 18:22:
Hallo allemaal,

Vraagje ik heb even zitten zoeken maar kon geen passend antwoord vinden op dit topic.

Ik heb een single pro met backoffice, en probeer mijn eigen tags te whitelisten zodat deze niet berekend worden via eflux maar ondanks dat ik deze heb toegevoegd blijven ze gefactureerd worden. Ook ander tags van mijn telefoon bijvoorbeeld geprobeerd toe te voegen maar deze accepteert de lader dan weer niet. Hebben jullie een oplossing?
Dit heeft niets met de laadpaal te maken, dit stel je in in je backoffice. Weet niet hoe het bij Felix werkt, ik heb Tap.
Pagina: 1 ... 107 108 Laatste