Heb sinds vandaag mijn kona 2019 64kwh. Net mijn eerste (test) laadsessie willen starten via alfen eve single pro, welke ik heb overgenomen van vorige bewoner..
week of 2 geleden al de backoffice eraf gehaald via ace installer en de laadpaal naar 32A gezet aangezien ik 32A 1 fase heb
Als ik mijn laaddruppel scan zegt deze geaccepteerd, plug laadkabel in, deze doe ik in de kona maar er gebeurd niks, als ik de kona start zegt deze ontkoppel laadkabel om te starten dus hij herkend de kabel wel maar start niet met laden. Voor zover ik weet staat er niks geconfigureerd in de kona wat het laden zou blokkeren. De hyundai dealer heeft de auto laatst nog opgeladen dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Hoe kan ik dit nu het best aanpakken?
Overigens lukt het mij ook niet om met mijn telefoon te verbinden met de laadpaal via de myeve app… eve connect werkt dan weer wel gewoon..
Na de paal op standalone zetten laad deze dus niet meer, in logs zie ik volgende opvallende:
Not enough sockets for an SCN
:strip_exif()/f/image/MH5WO1cPugYrUtCKcOaT0KpU.jpg?f=fotoalbum_large)
Socket 1: timeout while waiting for socket motor
:strip_exif()/f/image/iuSUgumErTjZQ2adOBewoZsg.jpg?f=fotoalbum_large)
Is het een idee om een factory reset te doen? Welke settings moet ik in ieder geval aanpassen en welke niet..?
week of 2 geleden al de backoffice eraf gehaald via ace installer en de laadpaal naar 32A gezet aangezien ik 32A 1 fase heb
Als ik mijn laaddruppel scan zegt deze geaccepteerd, plug laadkabel in, deze doe ik in de kona maar er gebeurd niks, als ik de kona start zegt deze ontkoppel laadkabel om te starten dus hij herkend de kabel wel maar start niet met laden. Voor zover ik weet staat er niks geconfigureerd in de kona wat het laden zou blokkeren. De hyundai dealer heeft de auto laatst nog opgeladen dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Hoe kan ik dit nu het best aanpakken?
Overigens lukt het mij ook niet om met mijn telefoon te verbinden met de laadpaal via de myeve app… eve connect werkt dan weer wel gewoon..
Na de paal op standalone zetten laad deze dus niet meer, in logs zie ik volgende opvallende:
Not enough sockets for an SCN
:strip_exif()/f/image/MH5WO1cPugYrUtCKcOaT0KpU.jpg?f=fotoalbum_large)
Socket 1: timeout while waiting for socket motor
:strip_exif()/f/image/iuSUgumErTjZQ2adOBewoZsg.jpg?f=fotoalbum_large)
Is het een idee om een factory reset te doen? Welke settings moet ik in ieder geval aanpassen en welke niet..?
[ Voor 148% gewijzigd door daniel96 op 16-04-2026 15:12 ]
:strip_exif()/f/image/59HpnPYjgyo0Wr1E48eRbVVM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TSp5hw3Q5i4hXzASsXnco0Rh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m1qONSqKk1vYgcCiPpUCn1lq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7xNVQ9tswIHzNqI54co0WBxW.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0I5wlqYVdkXWbS5t0UH8l7zO.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3btwOoDJYocMv9PO1v9zyZW7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/S8FvYB4ndPdoj0ZQkQgqElLd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KsKQkRns704sxpR8MnlZjDvj.png?f=user_large)
/f/image/l64r3NlKv5WuXAeK4DphkqZs.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kRSjPXgmcbKxWk48qXlgElrt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/waKTPl8E8DrSZX4wPvwHZsAH.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UTh9jbhWWbt8CfjDVw8nZimL.png?f=user_large)
/f/image/N7n43YpTBAyoEyw6FtsRVw4b.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3L0JFVp4OF7c5HGvrTa6AT28.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/WJZMBCbR0dtRD18RF9hbtrfx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/wl2666rnpp9kgIS72krRvItd.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ARzG05stmYVgPAS5KVYlGTKP.jpg?f=fotoalbum_large)