Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 16:49
Ik ben erg benieuwd naar deze game maar ik wacht wel ff op de reviews. Bethesda levert nog wel eens buggy spellen op die eerst gepatched moeten worden. Als dat het geval is wacht ik liever een maandje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hrvUYzEQoI7j_yGOCzffmYh9DiU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r2kEHwHlcG8hhAEKv11QBQjZ.jpg?f=fotoalbum_large

Kijk nou eens wat het kost en hoeveel ik nog aan store credit heb staan. Geluk zit in de kleine dingen soms.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Jobius schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:58:
Ik ben erg benieuwd naar deze game maar ik wacht wel ff op de reviews. Bethesda levert nog wel eens buggy spellen op die eerst gepatched moeten worden. Als dat het geval is wacht ik liever een maandje.
Als de game zelf steengoed is maar daarnaast wat buggy dan is dat prima voor mij.In mij ogen zijn de games van BGS echte open-wereld games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:07:
[Afbeelding]

Kijk nou eens wat het kost en hoeveel ik nog aan store credit heb staan. Geluk zit in de kleine dingen soms.
Nicee! Dat scheelt een hele hoop, maar ondanks je het nu niks heeft gekost kan het goedkoper dan via Brazilië :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjbdvWHYBv7DitPl1PiQKXxoyGs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zaxb4PE25xS0wBeFLIe9XR4P.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:10:
[...]

Nicee! Dat scheelt een hele hoop, maar ondanks je het nu niks heeft gekost kan het goedkoper dan via Brazilië :+

[Afbeelding]
Aah shit, had ik beter mijn store credit kunnen laten staan voor een andere game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:11:
[...]

Aah shit, had ik beter mijn store credit kunnen laten staan voor een andere game.
Je kan een refund doen toch? Doe ik ook nog vaak als spellen opeens goedkoper worden :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:11:
[...]

Je kan een refund doen toch? Doe ik ook nog vaak als spellen opeens goedkoper worden :o
Ooh dat ga ik even proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Jobius schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:58:
Kan prima idd! Reviews droppen de 31e.

Hebben wel een jaar in polish mode gezeten dus ik verwacht grootsheid en weinig bugs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[Afbeelding]

Heeeeeej!! Het is nog lang geen 31 augustus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
[Afbeelding]

Lucky

[ Voor 6% gewijzigd door James Pond op 23-08-2023 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:58
G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:10:
[...]

[Afbeelding]
Ik wacht de game eerst af en kijk dan als het bevalt voor nog te upgrade :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:03
D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:27:
[...]

Iets van 100GB voor de game en zo'n 30GB voor overige dingetjes (check paar posts terug ;) )
Klopt, verkeerd gedacht van mij. Heb gisterenavond de upgrade gedane en heb ergens 126 GB gezien maar heb daarnet nog gekeken en zie die 126 GB ook niet meer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kwam dit net tegen op Twitter, staat gewoon op Gamescom. Best sick!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VT2HMKI7Hg7zSRWPzBpiXtoKDdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9sQ3lbg41bxk3nxJ6EPTgDj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:08
Oeh... Dat is iets wat wel even buiten spoiler tags vermeld mag worden: Ultrawide is een ding. :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-09 01:46
D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:01:
Op Reddit hebben ze van die dude die zo stoned als een garnaal die leak plaatste een mooie meme gemaakt _O- _O-

[Afbeelding]

[Afbeelding]
geweldig review en geniale memes _O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techkeizer
D4NG3R schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:34:
Oeh... Dat is iets wat wel even buiten spoiler tags vermeld mag worden: Ultrawide is een ding. :D
Starfield op Ultrawide Oled _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 17:50
Dit doet mij deugd. Want Fallout was een !?&_# om goed werkend in 21:9 te krijgen. Zelfs FO76 werkte er niet lekker mee.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Ik hoop zo erg dat dit goed gaat draaien op een PC. Aan mijn RTX4090 zal het i.i.g. niet liggen :)

Wacht wel even de reviews af voordat ik de premium upgrade ga kopen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bygS6hDly62hyYpF6RAEkGQ-IgY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ozIVfi5CTcdDGvKraqae5g9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-09 17:55
Ik hoop persoonlijk dat er voldoende "space horror" elementen in zitten. Oftewel locaties als verlaten ruimteschepen en facilities met Dead Space vibes waarbij je op t puntje van je stoel zit. Dat zou ik erg tof vinden.

Skyrim en Fallout zijn geen horror games maar hadden beide wel "creepy" locaties.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +6 Henk 'm!
NVM waren gameplay beelden van Star Citizen, niet van Starfield.

[ Voor 128% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2023 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
hmmz nadat ik BG3 al op mijn c: moest installeren wegens te weinig ruimte op game ssd's (zijn er 2 :D) maar even snel een nieuwse SSD besteld (m2 etc.) van 2 Tb, moet sg toch wel ergens kwijt kunnen natuurlijk :)

mixing a drink and music

Twijfel nog of ik de sprong in het diepe ga wagen met deze game. Heb normaliter helemaal niets met RPG. Maar aangezien de game in GamePass zit, en de Premium Upgrade goedkoop over de grens te koop is.. begint het wel te kriebelen. :+

Maar ben bang dat ik er niets van ga snappen en dus niet doorzet.

Heeft iemand een goede YouTube video die in een paar minuten Starfield uiteenzet? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 24-08-2023 08:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Heeft Tweakers ook een reviewcode ontvangen eigenlijk? Ben wel benieuwd eigenlijk.

En totaal geen coverage van Gamescom gezien tot heden.. Normaal gesproken was de Tweakers crew ook op E3 maar nu niet op twee uurtjes rijden van Gamescom? Ik stel voor dat we @uchiha tijntje een camera en microfoon meegeven morgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:21:
Heeft Tweakers ook een reviewcode ontvangen eigenlijk? Ben wel benieuwd eigenlijk.

En totaal geen coverage van Gamescom gezien tot heden.. Normaal gesproken was de Tweakers crew ook op E3 maar nu niet op twee uurtjes rijden van Gamescom? Ik stel voor dat we @uchiha tijntje een camera en microfoon meegeven later morgen ;)
Goed plan, dan kan hij livestreamen zodat onze werkdag snel voorbij gaat :+ _/-\o_

EDIT: Ik wou morgen ook heengaan en hem daar ontmoeten, maar kon helaas geen vrij krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2023 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:05:
Twijfel nog of ik de sprong in het diepe ga wagen met deze game. Heb normaliter helemaal niets met RPG. Maar aangezien de game in GamePass zit, en de Premium Upgrade goedkoop over de grens te koop is.. begint het wel te kriebelen. :+

Heeft iemand een goede YouTube video die in een paar minuten Starfield uiteenzet? ;)
Volgens mij krijg je na een half uurtje scrollen door deze thread alle gewenste info om je keuze te maken ;)

En sowieso de direct van afgelopen zomer bekijken. Kost je 45 minuten van je leven maar je ziet meteen een zeer gelikt voorbeeld 'Apple style' van hoe een developer z'n game (wat mij betreft) dient te presenteren _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
G_Dragon schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 07:28:
Een paar gameplay screenshots, heb ze in spoilertags gezet zodat iedereen de keus heeft om ze wel of niet te zien.

Dude…dit zijn geen screenshots van Starfield maar Star Citizen :)
Xecuter NL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:02:
[...]

Dude…dit zijn geen screenshots van Starfield maar Star Citizen :)
Meen je ? Dan hebben ze mij al vroeg op de ochtend voor de gek weten te houden, ik zal ze direct offline halen |:(. Bedankt voor de tip d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2023 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:06:
[...]

Meen je ? Dan hebben ze mij al vroeg op de ochtend voor de gek weten te houden, ik zal ze direct offline halen |:(. Bedankt voor de tip d:)b
En ik trap er nog in ook. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb er een lang weekend van gemaakt volgende week. Zag ergens op internet voorbij komen dat dit geen game voor maanden maar voor jaren is.
Een youtuber had bij een vriend met reviewexemplaar meegekeken en zegt dat Bethesda heel goed werk geleverd heeft. De vrijgegeven screenshots schijnen volgens mensen die al gespeeld hebben geen recht te doen aan de beelden ingame zelf. Zal er dan vast goed uit zien op mijn 77" OLED :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:48

mvds

Totally awesome!

Lekker Ventje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:35:
Heb er een lang weekend van gemaakt volgende week. Zag ergens op internet voorbij komen dat dit geen game voor maanden maar voor jaren is.
Een youtuber had bij een vriend met reviewexemplaar meegekeken en zegt dat Bethesda heel goed werk geleverd heeft. De vrijgegeven screenshots schijnen volgens mensen die al gespeeld hebben geen recht te doen aan de beelden ingame zelf. Zal er dan vast goed uit zien op mijn 77" OLED :)
Mwah, ik neem dat soort uitspraken met een korreltje zout :D Het blijft een single player wereld en je zal vast wel heel veel kunnen, maar ik denk dat je na een x aantal uren het toch echt wel zat bent om in je uppie rond te lopen. Na de zoveelste "nieuwe" planeet te ontdekken en af te speuren naar bruikbare/nieuwe dingen heb je ze ook allemaal wel gezien lijkt mij. Om iets voor jaren interessant te kunnen houden denk ik dat je niet zonder een multiplayer aspect kan. Daar gaan DLC's niet tegen helpen gok ik zo, maar ik laat heel graag mijn ongelijk bewijzen.

Ik ben erg benieuwd naar het spel en ik ga hem ook zeker wel spelen, maar ik verwacht toch echt wel na een paar maanden weer op zoek te gaan naar de volgende uitdaging :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:35:
Ik denk dat ik ook ff geduld ga hebben tot de 6de, ik kan daarna namelijk 2 dagen vrij nemen zodat ik met het weekend erna gelijk een paar dagen lekker de game in kan duiken.

De 1ste spelen lonkt ook nog hoor maar op vrijdagavond altijd vaste prik bij een kameraad langs, er is ook nog F1 dat weekend.

Dat wordt dan niet al teveel spelen en die maandag weer aan het werk.

Bovendien om 'in the mood' te komen vanaf de 1ste wel wat ervaringen hier lezen denk ik wat ook altijd wel leuk is.

We hebben nog ff bedenktijd.

Wel ja, die 2 dagen vrij na de 6de blijkt niet zeker,.. >:)

• Boefmans
Rivanov schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:05:

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het echt een niet snapbare game gaat worden. BG3 is al iets ingewikkelder dan skyrim of fallout maar ook daar is het goed te volgen :-).
Als je sowieso naar RPG ontwikkelingen kijkt van Besetha in het algemeen: morrowwind was nog best hardcore (je moest zelf locaties vinden enzo) en daarna werd het allemaal veel makkelijker (pijlen waar je heen moet).

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Stress om als eerste te kunnen spelen, heb ik al lang niet meer :z

Toch lijkt me dit wel een toffe titel om te spelen.
Vroeger vond ik Freelancer geweldig en heb ook nog best lang EVE Online gespeeld.

Begin september ben ik op vakantie, daarna zijn er vast reviews en info of mijn antieke GTX 1060 6GB dit gaat trekken (zit verder in een nieuw 5800X systeem met 64 GB RAM).

Dividend for Starters

• jori040
Boefmans schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:38:
[...]

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het echt een niet snapbare game gaat worden. BG3 is al iets ingewikkelder dan skyrim of fallout maar ook daar is het goed te volgen :-).
Als je sowieso naar RPG ontwikkelingen kijkt van Besetha in het algemeen: morrowwind was nog best hardcore (je moest zelf locaties vinden enzo) en daarna werd het allemaal veel makkelijker (pijlen waar je heen moet).
Mee eens.
De games van BGS zijn voor mensen die in dat genre[open-wereld RPG] weinig tot geen ervaring hebben meer dan prima te doen.

BGS richt zich met Starfield ook weer op een groot publiek.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:56
D4NG3R schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:34:
Hopelijk ook op 32:10 ipv alles 21:9 en scalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:08
MuddyMagical schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:42:
[...]

Hopelijk ook op 32:10 ipv alles 21:9 en scalen.
Het getoonde scherm in de spoiler boven mijn reactie lijkt een 32:9 scherm te zijn, dus dikke kans van wel. :Y

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techkeizer
Frez schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 06:16:
Ik hoop persoonlijk dat er voldoende "space horror" elementen in zitten. Oftewel locaties als verlaten ruimteschepen en facilities met Dead Space vibes waarbij je op t puntje van je stoel zit. Dat zou ik erg tof vinden.

Skyrim en Fallout zijn geen horror games maar hadden beide wel "creepy" locaties.
waarschijnlijk wel.
Even een hypothetische situatie: "Je zit in een oude mijngrot op een verlaten planeet. Je ziet overal skeletten en botten verspreid bij de opening. Hoe dieper je gaat, hoe meer geluiden je hoort." Etc etc. Ik zie zoiets wel in de game zitten. Bethesda is geweldig in lore.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Hopen dat dit wel een toegankelijke game word en die je ook makkelijk na een uurtje weer kan weg leggen.

Waar ik beetje bang voor ben dan er teveel randzaken zijn die veel tijd in beslag nemen. Tijd die ik helaas niet heb.

Character building bijvoorbeeld, als ik kijk wat een legio aan mogelijkheden je hebt word er al gestrest van :-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Dat er naast het hoofdverhaal veel randzaken te ontdekken zouden zijn zou ik juist een groot pluspunt vinden, eindelijk weer een spel waar je niet in 100 uur doorheen bent. Laat er maar voor 300 uur of meer aan content inzitten, dan ben ik er maar 4 jaar mee bezig.

Volgens mij heb ik sinds release van Skyrim ook ergens de 1500 uur aangetikt omdat er zoveel te ontdekken viel, ik hou hier van!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
G_Dragon schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:20:
Dat er naast het hoofdverhaal veel randzaken te ontdekken zouden zijn zou ik juist een groot pluspunt vinden, eindelijk weer een spel waar je niet in 100 uur doorheen bent. Laat er maar voor 300 uur of meer aan content inzitten, dan ben ik er maar 4 jaar mee bezig.

Volgens mij heb ik sinds release van Skyrim ook ergens de 1500 uur aangetikt omdat er zoveel te ontdekken viel, ik hou hier van!
Word voor mij beetje lastig met een relatie, 2 kinderen, baan, sporten en sociale contacten onderhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
rutgergron schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:25:
[...]

Word voor mij beetje lastig me een relatie, 2 kinderen, baan, sporten en sociale contacten onderhouden.
Gezin kan toch meekijken als je gamed? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Word voor mij beetje lastig me een relatie, 2 kinderen, baan, sporten en sociale contacten onderhouden.
Ja snap ik, maar de uren kan je gelukkig zelf indelen over de jaren.
Het is gelukkig niet dat je verplicht zoveel uur per week moet spelen? :)

Mijn vriendin kijkt vaak mee of ik speel wanneer ze zelf weg is, daarnaast heb ik op de logeerkamer een Series S staan met een goed scherm waar ik desnoods ook nog kan gaan zitten O-) (zie spoilertag, we een oude foto)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzVMlKpYD9g4-jFGcpS0G-sAuvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rTTn5HxzFzyjNJKdlRqE1kU7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 24-08-2023 14:36 ]

• schumi1986
  • Nu online
Denk dat ik nog even zo’n kekke starfield controller ga bestellen voor mijn PC. Denk dat dit typisch zo’n game is die beter met controller dan met toetsenbord/muis speelt

• Frez
schumi1986 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:32:
Denk dat ik nog even zo’n kekke starfield controller ga bestellen voor mijn PC. Denk dat dit typisch zo’n game is die beter met controller dan met toetsenbord/muis speelt
Ik denk dat een game als dit juist 10x beter met muis en toetsenbord speelt. Hoe kom je erbij dat een controller prettiger zou zijn? Als ik even terug denk aan de user interface van Skyrim en Fallout althans.

• schumi1986
  • Nu online
Frez schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:51:
[...]

Ik denk dat een game als dit juist 10x beter met muis en toetsenbord speelt. Hoe kom je erbij dat een controller prettiger zou zijn? Als ik even terug denk aan de user interface van Skyrim en Fallout althans.
Vanwege het besturen van je spaceship?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
schumi1986 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:53:
[...]

Vanwege het besturen van je spaceship?
Fair enough, dat zal met een controller inderdaad fijner zijn denk ik!
Al denk ik dat het schieten/browsen door menu's en creëeren van personages en ruimteschepen fijner is met een muis en toetsenbord. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• James Pond

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDoRAuUChFDbAlcUpPSOeYXMyRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P2STSitDIkxLRkRHMKTohlJQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• James Pond
Pete Hines Q&A summary:

- The game gets really going after the main quest

- Says it's his favourite Bethesda main quest ever

- He once accidentally got sucked into the vacuum of space because he boarded an enemy ship and the pilot took off

- Multiple passive POI's across the galaxy to find. An example he gave was a set of farms where the people give resources to the people of other planets

- Certain companions will get annoyed with you if you do bad things. Even companions who are really close to you

- Lots of settlements with their own people and quests to find outside of the major cities

- New game plus relates to the main story so he couldn't say a word on it

- Doesn't know if you can fly from planet to planet as Grav Driving is much quicker (Only takes a few seconds apparently)

- Weapon mods combined with skills are really diverse. Said that he felt like Iron Man at one stage

- You can get bounties put on you but there are ways to undo them

- Museum on New Atlantis explains the lore of the game. The colony war, what happened to Earth etc.

- Says the boost pack skill is really important and fun

- Adoring fan can not become a robot (LOL?)

- There's an enormous amount of creatures. He has no clue how many are in the game

- Also has no clue how long it would take to 100% the game. Says after 150 hours he isn't even slightly close

- Lots of mod support post launch

- Mission boards can ask you to build outposts on planets.

- He gave a hilarious example where the mission board gave him a quest to take two people across to a different planet (space taxi?). After 5 hours he found the 2 people still on board his ship and realised he had completely forgot to take them to their destination.

- Lots of Easter eggs as you'd expect across the game

- No level cap (he thinks)

- Starter guides are coming out according to the German interviewer. No clue when.

- People on PC who have played the game early have said performance is smooth

• jori040
@James Pond
En de console versie is niet smooth ?

Gezien de discussies over de console framerate vind ik die laaste niet heel handig van hem.

[ Voor 47% gewijzigd door jori040 op 24-08-2023 21:22 ]

• schumi1986
  • Nu online
jori040 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:15:
@James Pond

Gezien de discussies over de console framerate vind ik die laaste niet heel handig van hem.
Kan mij voorstellen dat wanneer de game op beide systemen hebt getest, je de console versie niet meer smooth noemt.

Prima om de game op 30fps te spelen maar zodra je weet hoe de game op 60fps speelt kun je niet meer terug.

• jori040
schumi1986 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:28:
[...]

Kan mij voorstellen dat wanneer de game op beide systemen hebt getest, je de console versie niet meer smooth noemt.

Prima om de game op 30fps te spelen maar zodra je weet hoe de game op 60fps speelt kun je niet meer terug.
Dat blijkt wel uit hem reactie ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
jori040 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:15:
@James Pond

Daar hebben we gameplay van gezien. Dus zo raar is die reactie niet. AMD had vrij bizar hoge systeemeisen geplaatst, dus logisch dat ook mensen die op PC spelen willen weten hoe het speelt. Zeker gezien het aantal ports de afgelopen tijd wat gewoon bedroevend was op de PC.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• jori040
SacreBleu schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:43:
[...]

Daar hebben we gameplay van gezien. Dus zo raar is die reactie niet. AMD had vrij bizar hoge systeemeisen geplaatst, dus logisch dat ook mensen die op PC spelen willen weten hoe het speelt. Zeker gezien het aantal ports de afgelopen tijd wat gewoon bedroevend was op de PC.
Ik gun jullie PC jongens zeker een goed game hoor.Ik zou alleen nog iets meer over de console versie willen weten.

• Lekker Ventje
schumi1986 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:28:
[...]

Oh jawel hoor, makkelijk genoeg. Ik zie het verschil niet tussen 30fps en 60 fps en ik ben zeker niet de enige. En dat scheelt mij veel frustratie :)

• jori040
Lekker Ventje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:51:
[...]

Oh jawel hoor, makkelijk genoeg. Ik zie het verschil niet tussen 30fps en 60 fps en ik ben zeker niet de enige. En dat scheelt mij veel frustratie :)
Er zijn sowieso veel gamers die daar geen weet van hebben.Is idd wel een pluspunt. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 22:42
De grootste fout die ik heb gemaakt in de afgelopen, nou laat ik zeggen; maanden, is dit topic gaan volgen. Wetende dat ik straks drie weken op reis ben iets voor de launch van de game. Hoe meer ik hier lees, en het sfeertje wat er hangt is ongekend, heerlijk maar man man man wat baal ik even van om het spel niet te kunnen spelen. De laatste keer dat was tijdens hogwarts legacy dus wel een enige tijd geleden :-P

heel fijn dat er zoveel leuke informatie wordt gedeeld, en @G_Dragon bedankt voor alle info, hoe vaker ik game topics volg, hoe vaker ik jou naam tegen kom dus even een persoonlijk bedankje, ik ken je verder niet echter ben ik wel van overtuigd dat jij veel waarde biedt omtrent het game gehalte op tweakers. Bedankt!! :9B
(geldt overigens ook voor de rest die info delen in game topics)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@James Pond
- He gave a hilarious example where the mission board gave him a quest to take two people across to a different planet (space taxi?). After 5 hours he found the 2 people still on board his ship and realised he had completely forgot to take them to their destination.
100% een actie die bij mij past _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me voor dit spel speciaal een nieuwe veel te dure high end pc in elkaar gezet, en zal hem in de zetel spelen om te kunnen genieten van m'n LG B1 65' oled met alle pracht en praal..

Maar toch heb ik een beetje schrik dat ik teleurgesteld ga worden.
Had graag een dynamische eonomie gezien, zodat space trucking zoals in Elite leefbaar zou zijn, maar bljkbaar zijn alle prijzen hetzelfde op iedere markt.
En geen interplanetaire vluchten kunnen ondernemen (let wel, ik zou het nooit doen maar voor de simulatie en achtergrond zou het imho wel mogelijk moeten zijn) steekt ook een beetje tegen.

Goed, mods zullen wel veel oplossen :) Ik heb zes weken vrij genomen, niet specifiek voor deze game maar het valt wel heel goed! Hopelijk geen teleurstellingen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
De prijzen zijn niet hetzelfde op iedere markt maar het is niet dynamisch als jij meer iron bij een trader inlevert dat het dan minder waard word of vij andere traders duurder word.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Tweakwondo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:08:
De grootste fout die ik heb gemaakt in de afgelopen, nou laat ik zeggen; maanden, is dit topic gaan volgen. Wetende dat ik straks drie weken op reis ben iets voor de launch van de game. Hoe meer ik hier lees, en het sfeertje wat er hangt is ongekend, heerlijk maar man man man wat baal ik even van om het spel niet te kunnen spelen. De laatste keer dat was tijdens hogwarts legacy dus wel een enige tijd geleden :-P

heel fijn dat er zoveel leuke informatie wordt gedeeld, en @G_Dragon bedankt voor alle info, hoe vaker ik game topics volg, hoe vaker ik jou naam tegen kom dus even een persoonlijk bedankje, ik ken je verder niet echter ben ik wel van overtuigd dat jij veel waarde biedt omtrent het game gehalte op tweakers. Bedankt!! :9B
(geldt overigens ook voor de rest die info delen in game topics)
Wat een lief persoonlijk berichtje! Word ontzettend gewaardeerd, want ik doe het er ook zo maar even bij als hobby. Ik vind het leuk om te horen dat ik met mijn hobby mensen help en het game gehalte omhoog haal _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boefmans
G_Dragon schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:20:

Ja, je hoeft hte niet in 2 weken of een maandje uit te spelen toch. Zie het als een boekenserie waar je 3 maanden over doet, of in het geval van dit soort games, mss wel langer. Ik hou er in dit soort games ook van om te kunnen rondklooien (was rdr2 ook brilliant in: gewoon de wildernis in rijden en een paar dagen jagen en rommelen). Enige risico is altijd dat je op een gegeven moment 400 quests open hebt staan en je geen idee meer hebt waar die over gingen :-) dan wordt het een soort boodschappenlijstje die je moet afhandelen.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ‘wijs’ wachten tot na de release voordat deze game eventueel in huis komt. Een maand of maanden later check ik hoe het er voor staat. Mocht het een echte topper worden dan heb ik 2 opties. Een nieuwe dikke dikke pc kopen of desnoods GeForce Now Ultimate activeren wanneer de game daarop speelbaar is.
30fps is voor mij helaas een no-go. Wie dat wel trekt: enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:52:
Ik ga ‘wijs’ wachten tot na de release voordat deze game eventueel in huis komt. Een maand of maanden later check ik hoe het er voor staat. Mocht het een echte topper worden dan heb ik 2 opties. Een nieuwe dikke dikke pc kopen of desnoods GeForce Now Ultimate activeren wanneer de game daarop speelbaar is.
30fps is voor mij helaas een no-go. Wie dat wel trekt: enjoy!
Om alles ff lekker te laten landen is wel slim natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Word voor mij beetje lastig met een relatie, 2 kinderen, baan, sporten en sociale contacten onderhouden.
Je hoeft geen 23 uur per dag te spelen. Af en toe onderdompelen in de spelwereld en genieten van de omgeving/verkennen is ook een manier om dit soort games te spelen. In Skyrim en FO4 kon je ook vele uren zoet zijn zonder ook maar enige progressie in het verhaal te maken.

Dat is het mooie aan dit soort spellen: het kan allemaal net zo snel/langzaam, vaak/weinig als je zelf wil/kan. Het is geen verplichting of een race naar het einde van de main story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Oeps dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Donstil op 25-08-2023 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:51:
[...]

Dit inderdaad. Ik speel net zo makkelijk nog 30fps op de switch bijvoorbeeld. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat overschakelen van een 60 fps game naar een 30fps game mij tegenwoordig moeilijker af gaat nu 60fps wat gangbaarder is op consoles maar zodra ik er weer inzit is het prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 25-08-2023 09:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

NLxAROSA schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:06:
[...]

Je hoeft geen 23 uur per dag te spelen. Af en toe onderdompelen in de spelwereld en genieten van de omgeving/verkennen is ook een manier om dit soort games te spelen. In Skyrim en FO4 kon je ook vele uren zoet zijn zonder ook maar enige progressie in het verhaal te maken.

Dat is het mooie aan dit soort spellen: het kan allemaal net zo snel/langzaam, vaak/weinig als je zelf wil/kan. Het is geen verplichting of een race naar het einde van de main story.
Zo ga ik er ook maar noodgedwongen mee om. Heb de neiging om redelijk als een completionist te werk te gaan in deze spellen en dat gaat niet naast baan, sport etc. gezien de enorme, eindeloze hoeveelheid content in deze games.

Oblivion (prachtig spel, fantastische sfeervolle achtergrond sound) Skyrim, Fallout, GTA V, Cyberpunk, The Witcher 3 etc heb ik allemaal niet uitgespeeld. Niet te doen :X :D Maar zelfs al heb je 15% vd mainstory line dan kun je nog heerlijk uren rondgedwaald hebben met veel plezier. Soms pak ik een spel een paar jaar later weer even op en het voordeel is dat er dan heel veel gepatched is. Dat is het mooie, de kwaliteit ligt zo hoog dat het jaren later nog steeds leuk is om te spelen.

Alhoewel ik meer met de Oblivion / Skyrim / Witcher wereld heb als het gaat om RPG's ga ik deze game uiteindelijk wel halen. Maar waarschijnlijk niet op dag 1. Even gameplay, reviews bekijken en wellicht paar patches afwachten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 25-08-2023 09:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:31
Tweakwondo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:08:
Hee ik ben niet de enige. Heb ontzettend veel zin in mn vakantie, maar heb ook wel erg veel zin om weer thuis te komen. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ga toch maar overstag voor de Premium Upgrade. Genoeg Rewards points om die daarvoor in te kunnen wisselen. Zal 'm op de Series X gaan spelen i.p.v. m'n PC. Speelt toch iets lekkerder vanaf de bank dan vanaf een simrig. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik heb maandag en dinsdag vrij kunnen krijgen. Dus voor mij een lang weekend met Starfield.
Mijn wederhelft weet er ook van. :P

Die Q/A met Pete Hines was interessant, een aantal leuk dingen die kunnen gebeuren.
Ik ben wel benieuwd wat ze met NG+ doen. Lijkt erop dat daar een speciaal plan voor is.
Ik heb een vermoeden, maar hoop dat ik mijzelf daar niet mee heb gespoiled. Dus ik hou hem wel voor me.

Wat ik wel jammer vind is dat we in juli al zijn verwend waardoor de informatie die we nu krijgen over Starfield toch een beetje tegenvalt. Had nog graag een trailer gezien. Maar dat maakt die laatste week in principe ook niet meer uit.

Nu hopen dat het spel klaarligt op vrijdag. Want anders voel ik de noodzaak nog € 35.- te betalen voor die upgrade via Gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Wat heb ik een zin in deze game pffff.... ik had mezelf voorgenomen niet op de hypetrain te springen maar met al deze nieuwe info de laatste dagen en interviews wordt ik toch wel HEEL enthousiast.

Wat doen jullie? Gaan jullie vroeg slapen en dan 's nachts spelen of gewoon vrijdag ochtend vroeg starten?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donnie schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:16:
Wat heb ik een zin in deze game pffff.... ik had mezelf voorgenomen niet op de hypetrain te springen maar met al deze nieuwe info de laatste dagen en interviews wordt ik toch wel HEEL enthousiast.

Wat doen jullie? Gaan jullie vroeg slapen en dan 's nachts spelen of gewoon vrijdag ochtend vroeg starten?
Voor mij ergens vrijdag in de middag.Als hij om 00:00[veel games] bechikbaar was geweest dan had ik wel een uurje of twee willen spelen.

Als de reviews de 31e goed zijn dan ga ik sowieso moet een goed gevoel slapen. ;)
Ik durf op die datum ook pas die early access te kopen.Scenario Fallout76 & Redfall is altijd nog mogelijk.

Wat ik verwacht in reviews:Een 86 op Metacritic.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 25-08-2023 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53
Vrijdag in de loop van de dag. Er moeten ook nog wat werkgerelateerde klussen worden gedaan :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ga toch ook voor de upgrade, aanstaande vrijdagmiddag maar beginnen aan de game en ik neem de maandag daarop een dagje vrij (wellicht later die week nog een dag ff kijken)

Eens in de zoveel tijd komt er een game uit waar ik ook gelijk een paar dagen mee aan de slag moeten kunnen gaan 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 25-08-2023 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
September wordt een dure maand, als eerste ga ik beginnen met Starfield op 1 September. Daarna volgt Mortal Kombat 1 op 12 of 13 september. En op het einde van de maand de Cyberpunk 2077 expansion.

Daarnaast komt Payday 3 ook nog uit, maar geen idee of ik die ga kopen op release.

Ik ben een grote sci-fan en ik heb voorgenomen om niks over Starfield te kijk en/of te lezen. Tot nu toe heb ik alleen maar screenshots gekeken. Ik zie alles wel op het moment dat ik kan spelen. Ik laat me lekker verrassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 25-08-2023 11:35 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:58
Tip voor de mensen die de Premium upgrade overwegen (zowel Xbox als PC):

Starfield Premium Edition Upgrade
€21 bij MS Store Iceland
(Geen VPN of dergelijke nodig. Lekker inloggen en bestellen)

https://www.microsoft.com...tion-upgrade/9pb4zwv7s2mg

[ Voor 18% gewijzigd door doobieters op 25-08-2023 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2023 11:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frez
Het volle Pete Hines interview over Starfield! Zoveel leuke spoilervrij info!
Het ultieme voorpret interview. Even skippen 04:45.

https://www.twitch.tv/videos/1907198784

Acties:
  • +1 Henk 'm!
doobieters schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:44:

€21 bij MS Store Iceland

Mits je creditcard hebt. Klein maar belangrijk detail. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Frez schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:00:
Het volle Pete Hines interview over Starfield! Zoveel leuke spoilervrij info!
Het ultieme voorpret interview. Even skippen 04:45.

https://www.twitch.tv/videos/1907198784
Altijd een toffe gast om naar te luisteren.Todd trouwens ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25

€21 bij MS Store Iceland

goede tip heb hem gekocht...maar kan nog niks installeren/pre loaden klopt dat?
hij staat wel in mijn bestel geschiedenis maar zoek ik hem op in de store dan moet ik 31 euro betalen??

al gelukt moest even bij pre-load basis game verwijderen en dan alles weer installeren via de premium upgrade.

[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 25-08-2023 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb toch maar 7900XTX gekocht, krijg je de premium edition bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Rivanov schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:51:
Ik ga toch maar overstag voor de Premium Upgrade. Genoeg Rewards points om die daarvoor in te kunnen wisselen. Zal 'm op de Series X gaan spelen i.p.v. m'n PC. Speelt toch iets lekkerder vanaf de bank dan vanaf een simrig. :+
Als je de Premium Upgrade koopt via Gamepass is dat dan een extra of gelijk ook de hele game?

Bedrag van € 31,xx dacht is toch?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Michel242186 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:50:
[...]

goede tip heb hem gekocht...maar kan nog niks installeren/pre loaden klopt dat?
hij staat wel in mijn bestel geschiedenis maar zoek ik hem op in de store dan moet ik 31 euro betalen??
Kun je mij vooruit helpen?
Bij mij geeft hij telkens aan dat mijn betaalgegevens/adresgegevens niet kloppen. Heb al een ijslands adres ingevoerd en mijn creditcard gegevens kloppen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25
Frez schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:00:
[...]

Bij mij geeft hij telkens aan dat mijn betaalgegevens/adresgegevens niet kloppen. Heb al een ijslands adres ingevoerd en mijn creditcard gegevens kloppen gewoon.
ik heb gewoon mijn eigen adres gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:00:
[...]

Hier liep ik ook tegenaan, maar toen ik het net nogmaals probeerde en de Revolut creditcard gewoon onder mijn Nederlands adres toevoegde werkte het wel. Denk dat jij dit ook moet doen, meer dan dat weet ik niet.

Want ik heb de Premium Upgrade al gekocht voor €20 bij Eneba.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2023 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buddha_ schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:58:
[...]

Als je de Premium Upgrade koopt via Gamepass is dat dan een extra of gelijk ook de hele game?

Bedrag van € 31,xx dacht is toch?
Enkel Upgrade op de GamePass versie.
In Nederland kost deze € 32,- .. maar via IJsland kost hij € 21 (enkel te betalen via Creditcard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

€21 bij MS Store Iceland

Ah, de bekende IJsland truc, al wel meer gedaan, echt een hele mooie manier om standaard games/DLC met korting te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
G_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:03:
[...]

Hier liep ik ook tegenaan, maar toen ik het net nogmaals probeerde en de Revolut creditcard gewoon onder mijn Nederlands adres toevoegde werkte het wel. Denk dat jij dit ook moet doen, meer dan dat weet ik niet.

Want ik heb de Premium Upgrade al gekocht voor €20 bij Eneba.
Voor degene die hetzelfde hebben als mij. Gewoon opnieuw blijven proberen tot je geen foutmelding krijgt.
Ik ben geupgrade naar Premium voor 21 euro :)

Nu alleen nog wat blikken Monster inslaan voor de 31e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:26:
[...]

Voor degene die hetzelfde hebben als mij. Gewoon opnieuw blijven proberen tot je geen foutmelding krijgt.
Ik ben geupgrade naar Premium voor 21 euro :)

Nu alleen nog wat blikken Monster inslaan voor de 31e :)
Heb je nu wel je eigen adres gebruikt in plaatst van een uit Ijsland? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
G_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

Heb je nu wel je eigen adres gebruikt in plaatst van een uit Ijsland? :)
Yep! En kreeg telkens de melding dat de gegevens niet klopte. Na ongeveer 15 keer opnieuw op "next" klikken had ik opeens betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frez schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:31:
[...]

Yep! En kreeg telkens de melding dat de gegevens niet klopte. Na ongeveer 15 keer opnieuw op "next" klikken had ik opeens betaald :)
Oke helemaal top! Ook via Revolut ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
G_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:33:
[...]

Oke helemaal top! Ook via Revolut ?
Mastercard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:48

mvds

Totally awesome!

Frez schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:31:
[...]

15 keer betaald ook? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
De leaker van Starfield is gearresteerd ;w

https://recentlybooked.co...IN-HARRIS%7E3187_23111016

Eigenlijk gewoon een ordinaire dief die honderden nieuwe artikelen (gejat uit distributiecentrum) verkocht via een soort online marktplaats...

[ Voor 37% gewijzigd door D-Ed op 25-08-2023 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:57
D-Ed schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:26:
De leaker van Starfield is gearresteerd ;w

https://recentlybooked.co...IN-HARRIS%7E3187_23111016

Eigenlijk gewoon een ordinaire dief die honderden nieuwe artikelen (gejat uit distributiecentrum) verkocht via een soort online marktplaats...
Erg slim dan ook om stoned als een garnaal te gaan leaken _O-

Maar damn, klote overname van een multiplatform dev. :X De game lijkt me zo epic en gaaf, maar hier geen xbox of PC die krachtig genoeg is. met de tijd mss een series S regelen :')
Altijd fan geweest van TES, Fallout
Pagina: 1 ... 7 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.