Linksquest schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:55:
Gisteren een irritante bug gehad, 2x achter elkaar om precies te zijn, ik moest vanuit The Eye weer landen in New Athlantes, en dat kon dus niet, half uur mee bezig geweest en uit eindelijk via Youtube erachetr gekomen dat je even naar een andere Melkweg moest vliegen en dan terug moest vliegen en zo kon je uiteindelijk weer landen. En direct erna weer z'n bug, best jammer.
Ah ja die heb ik ook gehad... toevallig ook in de quest waar...
spoiler:Constellation aangevallen werd door de Hunter?
Probleem lijkt te zitten in dat je eerst in orbit bent maar niet bij the eye, daar gescand wordt, vervolgens vlieg je naar the eye waarbij je nog steeds in orbit bent maar niet opnieuw gescand wordt terwijl het vlaggetje dat je nog niet gescand bent wel gereset is. Dus je kunt niet landen want je bent nog niet vrijgegeven maar niemand komt dat doen. Tot je inderdaad weg vliegt en terug komt. Dat hoeft volgens mij niet naar een ander sterrenstelsel (en zeker niet naar een andere melkweg

), een andere planeet is volgens mij ook goed genoeg.
edit: overigens vind ik het ook wel jammer dat je niet gewoon toch kan landen ook al ben je nog niet vrijgegeven. Dat je dan een bounty krijgt zou ik snappen, maar domweg niet kunnen landen gaat een beetje tegen het sandbox idee in.
[
Voor 9% gewijzigd door
Finraziel op 15-10-2023 13:06
]