Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Zijn Va’ruun wapens eigenlijk wel ergens te koop? Ik begreep dat je minstens lvl 30 moest zijn. Andreja heeft zo’n wapen maar om haar nu om te leggen is ook zo wat 😂.

Vendors hebben ze niet. Zijn er plaatsen waar je ze kunt looten? Ik wil ik wel eens z’n wapen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik ben ze wel eens tegengekomen in shops, volgens mij in bijv Akila

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:23
JimmyNL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:09:
Weet iemand of er voor de xbox ook een oplossing is voor het ontbrekende schip probleem?
Gevonden op Reddit, misschien kan je het proberen.

I found a solution to the missing ship. I also had this issue at Neon. I researched and found that if you can find the ship technician and make a minor change on your ship, it would reappear.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:14
Dat je zelfs in de verplichte main missions drie keer in dezelfde generieke gegenereerde locaties komt is wel erg suf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 17:07
OMD schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:54:
[...]

Dan mag je ze weer opnieuw halen om ze te levelen.

Ik heb echt een graf hekel aan die powers, heb ze nooit gebruikt en ga ze niet gebruiken ook. Zal ze niet missen.
Ben nu die Phased time aant gebruiken maar die is toch retehandig in grote gevechten. :9~

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 16-09 17:07
tommy2005 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:12:
Zijn Va’ruun wapens eigenlijk wel ergens te koop? Ik begreep dat je minstens lvl 30 moest zijn. Andreja heeft zo’n wapen maar om haar nu om te leggen is ook zo wat 😂.

Vendors hebben ze niet. Zijn er plaatsen waar je ze kunt looten? Ik wil ik wel eens z’n wapen proberen.
Ja wat mvds zei in Akila bij die trader shop,achter het rangergebouw.
En bij de mystery trader,die kwam ik net tegen,koop daar die Avatar met 748 damage,ga verder naar een planeet en dat wapen is verdwenen evenals mijn 75,000 credits klotespel.
En als je dan terug gaat naar een saved punt en terug naar dat punt is die mystery trader nergens te vinden,komt op random plaatsen 8)7 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door GRAD85 op 06-10-2023 16:59 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16

OMD

GRAD85 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:50:
[...]

Ben nu die Phased time aant gebruiken maar die is toch retehandig in grote gevechten. :9~
Dat had ik ook gevonden maar ik vind echt dat je veels te snel overpowered bent. Ik bedoel dan niet dat vijanden (nog) grotere bullit sponges moeten worden maar echt uitdaging is maar op een paar plekken te vinden. Dat is wel een beetje jammer.

Die powers hadden echt iets moeten bijdragen maar met een Advanced Beowulf met een paar attachments maai je elke vijand zonder problemen neer, zelfs aan het einde zeg maar.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 09:38
mvds schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:06:
[...]

Op de terugweg zo snel mogelijk een doel kiezen en warpen. Op de terugweg gaat het schild veel sneller stuk dan op de heenweg
Ik denk dat ik me bril eens vaker moet poetsen, denk probeer het nog eens, kwam ik er achter dat ik het schild maar op 60% had staan 🙈 vind het dan ook niet gek dat ik het niet haal.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

GRAD85 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:55:
[...]

Ja wat mvds zei in Akila bij die trader shop,achter het rangergebouw.
En bij de mystery trader,die kwam ik net tegen,koop daar die Avatar met 748 damage,ga verder naar een planeet en dat wapen is verdwenen evenals mijn 75,000 credits klotespel.
En als je dan terug gaat naar een saved punt en terug naar dat punt is die mystery trader nergens te vinden,komt op random plaatsen 8)7 8)7
Er zitten erg vervelend bugs in idd. Ik had er eentje waarbij ik niet in mijn inventory kon komen en ook niet kon saven. Ook de exit save werkte niet. Heel fijn als dat gebeurd wanneer je net in een bijzondere/afwijkende NG+ zit. Toen ik het spel weer op startte moest ik het gevecht in de buried temple opnieuw doen en... Kreeg ik weer een normale NG+

spoiler:
ik had dus eindelijk de NG+ waarin je meteen bij het binnenkomen van de lodge de Hunter ziet en alle constellation leden dood zijn.

Ik had toen een quicksave gedaan voordat ik de unity in ging en 5 keer geprobeerd. Maar steeds weer een gewone NG+ waarbij vrijwel alles hetzelfde is

Kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 09:44

ikt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75oW2cgaUxdmPSOxl36Mu2hPsA4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/AFQFxMdcTrxrnQ8hVczyqo2Q.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yFEjlqnP_971RB0nH691DHOo7M=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/KrBnb4VGVFuzBGgqzhwxKgHT.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wQTcExYbLetfhMYOAXleYKPWqtI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/deq1JKKXe906PS2d87vtW6fd.png?f=fotoalbum_tile

Jemig. Die pixels in de eerste afbeelding? NPCs, en ingezoomd lijken ze gewoon hun volledige gedrag te draaien op 500+ meter afstand, in een andere sectie van de stad. Dit zal wel een deel verklaren waarom het spel zo slecht loopt in steden. NPCs die hun volledige routines doen in een compleet andere sectie van de stad.

Aan de ene kant - leuk! Aan de andere kant - een beetje excessief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
@mvds na nog wat moeite met het vlieg gevecht he. De Crimson fleed missie eindelijk afgerond 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 19:42
Kan iemand mij vertellen hoe ik zorg dat ik overal toegang heb tot mijn verzamelde resources?

Ik heb een hoop YT tutorials gevonden over waar ik allemaal mijn spulletjes kan opslaan (Lodge, ship, outposts) en dat snap/weet ik allemaal wel, maar hoe zorg ik nou dat ik ook toegang heb tot al die spulletjes?

Als ik bijvoorbeeld in mijn dream house sta (heb de Dream House trait gekozen), dan zie ik volgens mij alleen de resources die ik in mijn inventory bij mij draag. In mijn Lodge storage heb ik echter veel meer verzameld.

Is er, net als bij Fallout 4, een optie om al mijn storage met elkaar te "linken"?

Of hoe doen jullie dat?

(Kan niet de bedoeling zijn, dat je al je verzamelde resources bij je moet dragen om fatsoenlijk door te kunnen bouwen, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 14:55

L0g0ff

omg

@Bloedvat je moet van die buiten containers bouwen in outposts en daar je spullen in stoppen. Alles wat je daarin in stopt is direct toegankelijk vanaf een werkbank binnen die outpost

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Die binnen containers (kleine storage boxen) zijn niet toegankelijk vanaf je werkbank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 19:42
L0g0ff schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:14:
@Bloedvat je moet van die buiten containers bouwen in outposts en daar je spullen in stoppen. Alles wat je daarin in stopt is direct toegankelijk vanaf een werkbank binnen die outpost
Bedankt voor je reactie
Ah ok, dus ik zal individueel op elke basis (en in mijn "dream house") resources moeten gaan verzamelen en opslaan.

Mja, vanuit "realistisch" oogpunt kan ik dat begrijpen, maar ik hoop toch dat er t.z.t. een mod komt waarmee je gewoon in elke outpost toegang hebt tot al je storage. (Vond dat ze dat bij Falout 4 wel leuk hadden opgelost met die settler supply lines)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:37
L0g0ff schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:14:
Goed om te weten.
Maar serieus, hoe onduidelijk kan men zijn in een spel :-P

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

JimmyNL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:09:
Weet iemand of er voor de xbox ook een oplossing is voor het ontbrekende schip probleem?
Bij mij zat 'ie onder de map

[Video: https://cdn.discordapp.com/attachments/1082196923911503952/1159244363449249792/2023-10-04_01-45-34e.mp4]

Oh blijkbaar is een mp4 niet embeddable? Nice tweakers.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 08-10-2023 14:52 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
streamnl schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:48:
Heb ik eindelijk tijd om dit spel te proberen….
[Afbeelding]
;(
🤬
Ik dacht… ik probeer het weer een keertje. Wederom wachttijd. Nu (als het goed is) 5 min.
Zo jammer. Mijn zin is meteen weg.

Ga wel weer een handheld pakken.
Probeer het volgende maand wel weer een keer.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tsja dat is toch gewoon een algemeen nadeel van cloud-gaming? Net als de input lag, stotteren als je geen 100% vlekkeloze internetverbinding hebt, etc. Heeft met het spel niks te maken.

Als je dat niet wilt moet je gewoon een console of eigen computer gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Bloedvat schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:15:
[...]

Bedankt voor je reactie
Ah ok, dus ik zal individueel op elke basis (en in mijn "dream house") resources moeten gaan verzamelen en opslaan.

Mja, vanuit "realistisch" oogpunt kan ik dat begrijpen, maar ik hoop toch dat er t.z.t. een mod komt waarmee je gewoon in elke outpost toegang hebt tot al je storage. (Vond dat ze dat bij Falout 4 wel leuk hadden opgelost met die settler supply lines)
Dat kan nog steeds. Je zult nu alleen een cargo link moeten maken. En die resources kun je dan direct binnen laten komen vanaf een andere planeet. Dan zul je wel weer containers moeten bouwen zodat de cargo link zijn output kwijt kan.

Je hebt 2 verschillende cargo links. Normale en inter system. Met de inter system kunnen je ook verschillende zonnestelsels verbinden. Deze hebben helium nodig.

Ik vind dit systeem wel "realistischer" dan het fallout 4 model. Maar dit is wel veel meer werk. Maar met de beetje puzzelen kun je al je resources op 1 plek laten binnenkomen.

En dat is dan de outpost waar je lekker kunt klussen op je werkbanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

L0g0ff schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:07:
[...]
Maar met de beetje puzzelen kun je al je resources op 1 plek laten binnenkomen.

En dat is dan de outpost waar je lekker kunt klussen op je werkbanken :)
Behalve dat je meerdere resources per link binnen moet laten komen. En je het dan allemaal op een hoop krijgt.

Dan ga je dat gebruiken. En op een gegeven moment is een veel gebruikte resource niet meer beschikbaar, omdat die verdrongen wordt door andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

ArmEagle schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 19:15:
[...]

Behalve dat je meerdere resources per link binnen moet laten komen. En je het dan allemaal op een hoop krijgt.

Dan ga je dat gebruiken. En op een gegeven moment is een veel gebruikte resource niet meer beschikbaar, omdat die verdrongen wordt door andere.
Je kunt tot (met een bepaalde skill) max 6 cargo links aanmaken. In theorie zou je 2 outpost naast elkaar kunnen bouwen. Dan zou je tot 12 individuele grondstoffen binnen laten komen.

En dan zou je lokaal ook nog grondstoffen kunnen delven.

Maar dat heb ik verder nog niet geprobeerd ;)

/edit
Overigens zou een filter of een resource switch idd geen overbodige luxe zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door L0g0ff op 08-10-2023 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
Ik gebruik ook Cargo Links en Interstellar hiervoor. Ik heb een "main base" op Zamka gemaakt en daar komt een Interstellar op binnen die mij alles van een ander sterren stelsel verstuurt. Alles binnen het zelfde stelsel is een Cargo Link genoeg.

Enige waar ik nu tegen aan loop is dat ik vanalles heb en geen idee in welke container het zit. Als ik iets ga craften is het geen probleem, dat pakt hij automatisch op, maar als ik bv Iron nodig heb moet ik flink zoeken.

En ik kwam er achter dat Aid niet in een normale container passen blijkbaar niet worden meegnomen in de lijst. Dus als ik nu een cheese sandwich wil maken (blijkbaar kan dat in het spel) dan moet ik eerst het brood en kaas zoeken in een normale kist. Als ik het in het Tranferstation stop zie ik het wel weer. Hopelijk gaan ze daar nog wat mee doen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kreeg gisteren eindelijk reactie op mijn ticket van Bethesda na bijna een maand wachten op een agent, maar werd niet blij van hun reactie. Want ze hadden mijn verhaal niet eens gelezen over mijn crash naar dashboard na het inladen van mijn opgeslagen spel, nee ze begonnen direct over problemen met opslaan *zucht*.. Dus direct maar geantwoord dat het zo natuurlijk niet opschiet en wening nut heeft om een ticket aan te maken omdat ze mijn verhaal niet eens gelezen hebben, dus dat het misschien handig was om dat te gaan doen :).

Nu weer wachten :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Je hebt bij de Xbox console ook echt veel opslag mogelijkheden 🙈 je slaat het op je hardeschijf op en een kopie word op de Xbox server gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35
Nieuwe kleine patch komt:

https://bethesda.net/en/g...23?linkId=100000221570351

STARFIELD 1.7.36 UPDATE - FIXES AND IMPROVEMENTS

GENERAL
FOV: Sliders are now available in Settings that allow players using first person or third person to adjust their FOV.

PERFORMANCE AND STABILITY
[PC ONLY] Improved stability for Intel Arc GPUs.
Various additional stability and performance improvements.

QUEST
Echoes of the Past: Addressed an issue where tunneling creatures could pick a location that would prevent progression.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik hoop dat ze op korte termijn DLSS support inbouwen, niet dat het bij mij slecht draait ofzo, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:59:
Ik kreeg gisteren eindelijk reactie op mijn ticket van Bethesda na bijna een maand wachten op een agent, maar werd niet blij van hun reactie. Want ze hadden mijn verhaal niet eens gelezen over mijn crash naar dashboard na het inladen van mijn opgeslagen spel, nee ze begonnen direct over problemen met opslaan *zucht*.. Dus direct maar geantwoord dat het zo natuurlijk niet opschiet en wening nut heeft om een ticket aan te maken omdat ze mijn verhaal niet eens gelezen hebben, dus dat het misschien handig was om dat te gaan doen :).

Nu weer wachten :)
Ik had je dat wel eens eerder verteld, je krijgt gewoon een generiek antwoord.

Al denk ik dat dit standaard is, en ze naarmate het aantal klachten deze informatie uiteindelijk wel gebruiken in toekomstige fixes maar geen tijd en zin hebben hier voor iedereen individueel op in te gaan, zie het als een informatie verzamelpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 17:12:
Nieuwe kleine patch komt:

https://bethesda.net/en/g...23?linkId=100000221570351

STARFIELD 1.7.36 UPDATE - FIXES AND IMPROVEMENTS

GENERAL
FOV: Sliders are now available in Settings that allow players using first person or third person to adjust their FOV.

PERFORMANCE AND STABILITY
[PC ONLY] Improved stability for Intel Arc GPUs.
Various additional stability and performance improvements.

QUEST
Echoes of the Past: Addressed an issue where tunneling creatures could pick a location that would prevent progression.
Ze zijn wel echt belachelijk langzaam met patches zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 17:27:
[...]

Ik had je dat wel eens eerder verteld, je krijgt gewoon een generiek antwoord.

Al denk ik dat dit standaard is, en ze naarmate het aantal klachten deze informatie uiteindelijk wel gebruiken in toekomstige fixes maar geen tijd en zin hebben hier voor iedereen individueel op in te gaan, zie het als een informatie verzamelpunt.
Ondanks dat is zo'n antwoord niet normaal en netjes, want ze hebben namelijk geen eens mijn klacht gelezen. Zo ga je niet met klanten om, maar toevallig is er vandaag een nieuwe update uit en net geinstalleerd maar het spel crashed nog naar het dashboard dus nu weer wachten op update nummer 4 d:)b

Gelukkig hebben we in de tussentijd genoeg te spelen tot er weer een nieuwe komt :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 09-10-2023 17:56 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
CyBeR schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 17:53:
[...]

Ze zijn wel echt belachelijk langzaam met patches zeg.
Bethesda en patches? Dan moet je echt op modders wachten. Die fixen als eenmaal de tools echt beschikbaar zijn heel veel. Niet negatief bedoeld verder, maar zo is het altijd al geweest bij Bethesda games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 17:54:
[...]

Ondanks dat is zo'n antwoord niet normaal en netjes, want ze hebben namelijk geen eens mijn klacht gelezen. Zo ga je niet met klanten om, maar toevallig is er vandaag een nieuwe update uit en net geinstalleerd maar het spel crashed nog naar het dashboard dus nu weer wachten op update nummer 4 d:)b

Gelukkig hebben we in de tussentijd genoeg te spelen tot er weer een nieuwe komt :)
Ja vind ik ook, ik werd er eerst ook echt boos van , ik kreeg eerst een generiek lijstje toen werd ik boos , toen werd mn klacht zogenaamd naar een special team doorgezet en een paar dagen later mailde ze weer het generieke stappenlijstje.... echt een stel clowns daar :+

Ik bedoelde het ook eerder in de zin van ik had je al gezegd dat ze nutteloos zijn en dat het geen zin heeft .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

NukaWorldNL schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 18:04:
[...]

Bethesda en patches? Dan moet je echt op modders wachten. Die fixen als eenmaal de tools echt beschikbaar zijn heel veel. Niet negatief bedoeld verder, maar zo is het altijd al geweest bij Bethesda games.
Mja ok, maar dat is toch bullshit? Dat ze een bepaalde creatieve visie hebben en dat modders daar verandering in aan brengen is prima, maar basisshit zoals FOV sliders (als de setting in een ini file beschikbaar is) moet gewoon geen maand duren om uit te brengen.

Ding is ook dat ze blijkbaar 1x per twee weken een patch uitbrengen en dat die dan vervolgens ontzettend karig is qua inhoud. De game heeft honderden bugs en ze fixen er eens per twee weken tussen de één en vijf.

Ik begrijp echt wel dat een game als deze zonder bugs uitbrengen gewoon onmogelijk is maar juist als de game net uit is, is het snel patchen van problemen van het grootste belang want dan heeft de grootste hoeveelheid spelers er iets aan. Tegen de volgende patch ben ik ws wel klaar met de game en met de volgende bezig, en dan doet die dus niks meer voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vol bugs valt toch ook wel mee? Ik heb nu richting de 80 uren in de game zitten en kan niet zeggen dat ik veel bugs heb meegemaakt. Ja 2-3x een crash naar dashboard, maar dat is dan ook het meest serieuze. Voor de rest wat npcs die raar bewegen en dat soort dingen maar zeker geen game breaking bugs.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Chaoss schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:33:
Vol bugs valto toch ook wel mee? Ik heb nu richting de 80 uren in de game zitten en kan niet zeggen dat ik veel bugs heb meegemaakt. Ja 2-3x een crash naar dashboard, maar dat is dan ook het meest serieuze. Voor de rest wat npcs die raar bewegen en dat soort dingen maar zeker geen game breaking bugs.
Heb je echt geluk gehad, ik heb 8 uur lang niet voorbij de intro kunnen komen constant crash naar dashboard, vervolgens nog echt dagenlang crashes naar dashboard op verschillende punten in het spel, vele broken sidequests etc en zo staat het internet er vol mee.

is niks aan overdreven jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat het internet er vol mee staat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen last heeft van elk van die bugs he :) Mensen klagen nou eenmaal graag. Ik heb nu ruim 200 uur erin zitten en ik heb pas een paar keer last gehad van bugs. CTD's heb ik pas een of twee gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Noem mij eens 1 bethesda RPG die zelfs na zo veel jaar 100% bug vrij is? Ik kan het me niet bedenken, zelfs in Fallout 3, Fallout 4 en ja, zelfs de all mighty Skyrim na al die updates en her uitgaves heeft nog altijd bugs. 8)7

Het enige verschil is, toen Fallout 3 uitkwam, er minder online gedaan werd en minder Social Media was dan nu, dus zeker word het nu allemaal meer naar voren gebracht dan toen. Maar een Bethesda RPG zonder Bugs bestaat volgens mij (nog) niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Linksquest op 10-10-2023 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
NightShadow22 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 01:55:
[...]

Heb je echt geluk gehad, ik heb 8 uur lang niet voorbij de intro kunnen komen constant crash naar dashboard, vervolgens nog echt dagenlang crashes naar dashboard op verschillende punten in het spel, vele broken sidequests etc en zo staat het internet er vol mee.

is niks aan overdreven jammergenoeg.
Dan ben ik waarschijnlijk ook een van de mazzelaars, ik heb er een uurtje of 50 a 60 inzitten en ik heb 2 crashes gehad naar de desktop en twee verkeerd gerenderd beeld, maar dat was met opnieuw laden verholpen. Voor mij niet wereldschokkend als je van The Division 2 en MW2022 afkomt. 🫣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Linksquest schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:11:
Noem mij eens 1 bethesda RPG die zelfs na zo veel jaar 100% bug vrij is? Ik kan het me niet bedenken, zelfs in Fallout 3, Fallout 4 en ja, zelfs de all mighty Skyrim na al die updates en her uitgaves heeft nog altijd bugs. 8)7

Het enige verschil is, toen Fallout 3 uitkwam, er minder online gedaan werd en minder Social Media was dan nu, dus zeker word het nu allemaal meer naar voren gebracht dan toen. Maar een Bethesda RPG zonder Bugs bestaat volgens mij (nog) niet.
Mja een RPG zonder bugs in z'n algemeen bestaat niet, dat is het probleem niet. Het probleem is de extreem lage prioriteit die men blijkbaar aan geeft aan het fixen van die bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

CyBeR schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:22:
[...]

Mja een RPG zonder bugs in z'n algemeen bestaat niet, dat is het probleem niet. Het probleem is de extreem lage prioriteit die men blijkbaar aan geeft aan het fixen van die bugs.
Dat kan je doortrekken tot; "software zonder bugs bestaat niet"

En dan hebben we het hier natuurlijk niet over een "Hello World" applicatie van 2 regels code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Geen crash gehad in 80 uur. Enige bugs waren in de lockpick game, wat karakters die clippen en een sidequest die ik niet kon afronden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Altijd grappig, die verhalen over de "tientallen bugs die gemeld zijn op internet" en dat het daarom een slecht spel is en ze het niet willen spelen, alsof zij zelf dan elk van die bugs hebben.

Persoon A: ik heb een bug
Persoon B: ik heb gehoord dat persoon A een bug heeft
Persoon C: ik heb al van twee mensen gehoord dat ze een bug hebben
Persoon D: ik heb wel heel veel mensen horen zeggen dat ze last hebben van bugs
Persoon E: die bug die persoon A heeft, die heb ik ook
Persoon F: ik heb het spel nooit gespeelt, maar...
.
.
.
Persoon X: het spel is compleet onspeelbaar door alle bugs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En dan hebben we het niet eens gehad over de mensen die het spel willen spelen op een PC die ver onder de required specs zit, of alzo problemen hebben waardoor alles crasht, en dan elk spel die ze willen spelen de schuld ervan geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:02
Pc speler hier - Ik ben zelf ook nog niet echt veel bugs tegengekomen tot nu toe. 2x een crash gehad en de rest is voornamelijk rare NPC's die blijven hangen , gaan zweven of wat dan ook. Voor de rest valt het mee.

Wat ik wel vind is dat Bethesda echt eens naar een andere engine moet overstappen want deze voelt toch echt wel oud en beperkt aan (veel te veel laadschermen, performance kan stukken beter lijkt me, fps voelt altijd houterig ala fallout maar is wel iets beter geworden, etc etc).

Als ik de game een rating moet geven zou ik rond de 7/10 of 7.5/10 geven. Vermakelijk dat zeker maar zeker geen GOTY materiaal waar ik sommige mensen mee zwaaien. Maar dat ervaart iedereen natuurlijk anders en dat is prima :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
Ik zit nu op eer.. heel veel uren (8+ dagen), kan de crashes op 2 handen tellen, en die waren nadat ik de game na een uur vergeten was af te sluiten (stond op de achtergrond).

Bugs? De 'vast in picklock', de 'wil niet praten', de 'waar is die NPC/ship'.. Restart geeft 99% kans op oplossing.

Zou ik graag nieuwe features willen? Absoluut. Wat fixes voor kleine zaken? Absoluut. Betere craft/mod/enemy scaling? Zeker. Maar vermaak ik me nu met de game? 100%.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:57
Nu zo'n 80 uur op de teller en tot nu toe 2 crashes op pc gehad waarvan 1 mijn eigen schuld was.
Nu aangekomen in de een na laatste hoofdmissie en best pittig. Naar mijn idee heb ik toch teveel gerushed in de main story..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:38
Tr!gger schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:53:

Wat ik wel vind is dat Bethesda echt eens naar een andere engine moet overstappen want deze voelt toch echt wel oud en beperkt aan (veel te veel laadschermen, performance kan stukken beter lijkt me, fps voelt altijd houterig ala fallout maar is wel iets beter geworden, etc etc).
Ik heb eigenlijk mijn twijfels als Fallout 5 straks uitkomt en het 'soepel' zou lopen en niet zou aanvoelen als janky old school Bethesda of het dan nog wel als een spel zou zijn die ik wil spelen. :') Er zit een stukje, zo slecht dat het goed is, in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Gummiebeer schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:16:
Nu zo'n 80 uur op de teller en tot nu toe 2 crashes op pc gehad waarvan 1 mijn eigen schuld was.
Nu aangekomen in de een na laatste hoofdmissie en best pittig. Naar mijn idee heb ik toch teveel gerushed in de main story..
Gewoon de main story opnieuw doen in NG+.

Ik ben inmiddels in NG+10 en heb bewust alle side quests overgeslagen om die in een andere playthrough te gaan doen.

De main story vindt ik nu veel leuker omdat ik nu weet waar het over gaat. Neem nu veel meer de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

mvds schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:32:
Altijd grappig, die verhalen over de "tientallen bugs die gemeld zijn op internet" en dat het daarom een slecht spel is en ze het niet willen spelen, alsof zij zelf dan elk van die bugs hebben.
Ik ben zelf best veel bugs tegengekomen, tot meerdere crashes aan toe. Gelukkig geen progress blockers, dus 't had erger gekund. Ik zeg ook nergens dat 't een slecht spel is trouwens, integendeel.

En ik speel op een R9-5900X met een RTX3090. Bepaald niet underspecced.

Zal straks eens kijken of ik photo mode al weer kan gebruiken of dat dat nog steeds crasht.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 10-10-2023 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Timothy3000 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:48:
Geen crash gehad in 80 uur. Enige bugs waren in de lockpick game, wat karakters die clippen en een sidequest die ik niet kon afronden.
Ik heb alleen flinke frame drop in New Atlanthans, vooral bij de Trein en 1x bij de Crimson Fleed dat het spel afsloeg, verder geen enkel probleem gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Speel rustig verder, het tempo ligt aardig lager dan in het begin maar ik ga al aardig richting de 100 uur denk ik.

Vanavond de Ryujin faction quest uitgespeeld. Vond ik wel de mindere tot nu toe maar ik hou ook niet zo van stealth gameplay. De uiteindelijke reward viel ook nog eens tegen ten opzicht van de vorige 2 faction quests.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 11-10-2023 00:50 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mvds schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:32:

Persoon X: het spel is compleet onspeelbaar door alle bugs
Mijn spel wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
rutgergron schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:16:
[...]

Gewoon de main story opnieuw doen in NG+.

Ik ben inmiddels in NG+10 en heb bewust alle side quests overgeslagen om die in een andere playthrough te gaan doen.

De main story vindt ik nu veel leuker omdat ik nu weet waar het over gaat. Neem nu veel meer de tijd.
Ik zou echt compleet het tegenovergestelde aanbevelen. Eerst lekker zoveel mogelijk alles spelen wat de game te bieden heeft en daarna eventueel voor NG gaan. Enorm zonde om door de game heen te rushen om eerder bij NG plus te zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Chaoss schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 00:34:
Speel rustig verder, het tempo ligt aardig lager dan in het begin maar ik ga al aardig richting de 100 uur denk ik.

Vanavond de Ryujin faction quest uitgespeeld. Vond ik wel de mindere tot nu toe maar ik hou ook niet zo van stealth gameplay. De uiteindelijke reward viel ook nog eens tegen ten opzicht van de vorige 2 faction quests.
Hier ook, ben momenteel met 7 games tegelijk bezig, Statfield is daar 1 van, beetje afwisselen, maar vind hem zeker tof.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:12:
[...]

Ik zou echt compleet het tegenovergestelde aanbevelen. Eerst lekker zoveel mogelijk alles spelen wat de game te bieden heeft en daarna eventueel voor NG gaan. Enorm zonde om door de game heen te rushen om eerder bij NG plus te zijn imo.
Enorm zonde is een beetje overdreven, lekker honderd uur investeren en met NG+ alle progressie en items kwijtraken dat vind ik pas zonde :)

Ieder zijn ding natuurlijk, er is geen één manier om de game te spelen.

Aangezien ik wist wat mij te wachten stond met NG+ wist ik direct dat het voor mij geen zin had. Deze game ga ik namelijk voor jaren spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door rutgergron op 11-10-2023 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
rutgergron schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:55:
[...]

Enorm zonde is een beetje overdreven, lekker honderd uur investeren en met NG+ alle progressie en items kwijtraken dat vind ik pas zonde :)

Ieder zijn ding natuurlijk, er is geen één manier om de game te spelen.

Aangezien ik wist wat mij te wachten stond met NG+ wist ik direct dat het voor mij geen zin had. Deze game ga ik namelijk voor jaren spelen.
Je raakt je progressie (levels, skills, powers) in NG toch niet kwijt? Alleen je items e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:29:
[...]

Je raakt je progressie (levels, skills, powers) in NG toch niet kwijt? Alleen je items e.d.
En je mag de hele starmap weer opnieuw verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
mvds schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:37:
[...]

En je mag de hele starmap weer opnieuw verkennen
En eventuele gebouwde ruimteschepen/gebouwen/huizen ben je kwijt, alle unieke items zoals wapens/pakken.

- Voor mensen die het spel één keer goed willen uitspelen is de eerste optie prima.
- Voor mensen die dit als hun main game zien en er honderden uren wil insteken vindt ik persoonlijk mijn optie beter.

Anyway, lekker doen waar je je goed bij voelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

rutgergron schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:04:
[...]
En eventuele gebouwde ruimteschepen/gebouwen/huizen ben je kwijt, alle unieke items zoals wapens/pakken.
Maar dat valt allemaal onder "items", alle items raak je kwijt en er is maar één definitie van alle. Die is simpel... Maar dat je de starmap dus weer opnieuw moet verkennen is niet zo voor de hand liggend aangezien je wel je levels, perks, skills e.d. mag houden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommy2005
Klopt het dat je alles kwijt raakt als je begint aan de NG+?

Credits, ships, skills etc?

Ik heb de mainline bijna af, maar ik ben eigenlijk nog niet toe aan alles weer opgeven…..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

tommy2005 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:38:
Klopt het dat je alles kwijt raakt als je begint aan de NG+?

Credits, ships, skills etc?

Ik heb de mainline bijna af, maar ik ben eigenlijk nog niet toe aan alles weer opgeven…..
Is helemaal niet nodig, aan het eind kan je kiezen om terug te stappen in je eigen universe en kan je gewoon verder met al je items etc intact.

Ng+ is helemaal niet nodig als je niet alle sidequests faction quests etc hebt gedaan, als je per se Ng+ wil verkennen kan je voor het einde een manual save maken en als het je niet bevalt alsnog terug naar je eigen universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik ben terug gegaan naar de save voor NG+, ik maak eerst alle af voordat ik verder ga met NG+. Ter controle, heb ik nu alle grote quest lines gehad?
spoiler:
* Main quest (Constellation)
* UC Vanguard
* Freestar Collective (Rangers)
* Ryujin
* Crimson fleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens mij wel ja, ik kan mij geen andere grote side quests herinneren iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 11:19
Loev schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:32:
Ik ben terug gegaan naar de save voor NG+, ik maak eerst alle af voordat ik verder ga met NG+. Ter controle, heb ik nu alle grote quest lines gehad?
spoiler:
* Main quest (Constellation)
* UC Vanguard
* Freestar Collective (Rangers)
* Ryujin
* Crimson fleet
spoiler:
Mantis is ook een leuke, maar die kan je ook in de NG+ doen

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik ben de laatste tijd met de side missions Burden of Proof bezig en de missie Absolute Power voltooid. Nu vraag ik me af of ik ook zonder gevolgen de side missions die op het missionboard staan van de Crimson Fleed op de Key kan volgen. Ik wil achteraf wel de good guy zijn en maar geen side missions mislopen.

Ondanks dik 170 uur die ik in Starfield heb spendeerd ben ik nog lang niet klaar want ik ben met de storyline ergens na Back to Vectra gestopt en tussendoor iets van 4 powers gevonden. Ik heb wel alle missions van de Freestar Rangers gedaan behalve nog geen een van hun missionboad. Verder moet nog beginnen aan de Ryujin Industries missions. Ik heb tot nu toe wel de meeste activities gedaan op 2 na maar ik denk dat dat lijstje ook nog wel weer word aanvuld.

Ik vind Starfield een game die de 70 euro ook echt wel waard is gezien ik door blijf gaan na al die al die uren en nog steeds nieuwe dingen ontdek, betere gear en wapens vind en vooral nog heel veel plezier aan de game beleef. Ik denk dat ik niet gelijk weer een NG+ ga doen en de DLC afwacht om dan wel een NG+ te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
3DEXP schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:38:
Ik ben de laatste tijd met de side missions Burden of Proof bezig en de missie Absolute Power voltooid. Nu vraag ik me af of ik ook zonder gevolgen de side missions die op het missionboard staan van de Crimson Fleed op de Key kan volgen. Ik wil achteraf wel de good guy zijn en maar geen side missions mislopen.

Ondanks dik 170 uur die ik in Starfield heb spendeerd ben ik nog lang niet klaar want ik ben met de storyline ergens na Back to Vectra gestopt en tussendoor iets van 4 powers gevonden. Ik heb wel alle missions van de Freestar Rangers gedaan behalve nog geen een van hun missionboad. Verder moet nog beginnen aan de Ryujin Industries missions. Ik heb tot nu toe wel de meeste activities gedaan op 2 na maar ik denk dat dat lijstje ook nog wel weer word aanvuld.

Ik vind Starfield een game die de 70 euro ook echt wel waard is gezien ik door blijf gaan na al die al die uren en nog steeds nieuwe dingen ontdek, betere gear en wapens vind en vooral nog heel veel plezier aan de game beleef. Ik denk dat ik niet gelijk weer een NG+ ga doen en de DLC afwacht om dan wel een NG+ te starten.
Zijn er voordelen aan het completen van mission boards? Zijn de missions niet gegenereerd zodat er altijd nieuwe aanwas is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Nee, die zijn over het algemeen de moeite van het spelen niet echt waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, ik ben ondertussen ver genoeg in de game dat ik niet meer bang ben voor spoilers en me ook eens in dit topic laat zien :+

Maar dan heb ik gelijk een vraag... snapt iemand hoe je in de galaxy map een system opent? Wat ik wil doen is naar een specifieke locatie in een system jumpen omdat ik wat minder legale spulletjes aan boord heb, maar niet de jump range heb om rechtstreeks bij mijn bestemming te komen. Ik wil dus niet gelijk gescand worden omdat ik automatisch boven de hoofdstad van een van de facties terecht kom in plaats van naar een ijsklomp aan de rand van het sterrenstelsel te springen en weer door te jumpen zonder dat iemand mij ziet of wil scannen... Maar ik kom er maar niet achter hoe ik betrouwbaar een sterrenstelsel/system kan openen vanaf het hoogste niveau van de galaxy map! Af en toe als ik dubbelklik dan werkt het, maar meestal toont de game gewoon de jump optie.

Zit dit nou echt zo beroerd in elkaar of snap ik het gewoon niet en zie ik iets heel simpels over het hoofd?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

tbh vind ik de contraband niet echt de moeite waard, maar als je je daarmee bezig wilt houden kun je beter een shielded cargo hold en scan jammers regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:44:
tbh vind ik de contraband niet echt de moeite waard, maar als je je daarmee bezig wilt houden kun je beter een shielded cargo hold en scan jammers regelen.
Ja dat klopt ook, het is vooral aan het begin van de game waar contraband een leuk centje is (en ik heb net een nieuw character gestart) maar het is het inderdaad al snel niet echt waard...
Maar het is meer dat ik me afvraag of ik nou echt niet snap hoe het werkt, of dat het zo krakkemikkig in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ga de game zo meteen maar weer eens aanslingeren, mits de baas (vrouw) me toe laat, alweer 4 dagen niet gespeeld, en vanmiddag weer werken, dus hoop zo meteen even te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wat dat betreft vind ik het verkopen van spullen helemaal niet de moeite waard. In elk geval niet zonder skills om je verkoopprijs op te drijven. Ik zie dat een item 30k waard is, en bij de vendor krijg ik er maar 2-3k voor... wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mvds schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:18:
Wat dat betreft vind ik het verkopen van spullen helemaal niet de moeite waard. In elk geval niet zonder skills om je verkoopprijs op te drijven. Ik zie dat een item 30k waard is, en bij de vendor krijg ik er maar 2-3k voor... wtf?
Flinke verkoopmarges :D

Waarde zie ik meer als een typefout, had een /10 moeten zijn. Gros van de vendors hebben toch maar 5k beschikbaar, traders tot 10k (hoewel crimsons soms tot 40k lijkt te gaan), dat je zelfs bij wat betere hubs zonder waits maar richting de 40k max kan verkopen.

The Den is de makkelijkste contraband plek, maar daar elke keer 2x 24u wachten voor je volgende verkoopronde lijkt ook niet op te schieten.

Ik heb nog een lijstje met 'testen' liggen om te kijken wat er allemaal kan met contraband en rondvliegen, ben nu eerst bezig wat NG+'s te doen om uiteindelijk een soort van 'definitieve final' run te gaan doen waar ik alles wat ik dan in ~10 playthroughs heb geleerd in praktijk te brengen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Loev schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:17:
[...]

Zijn er voordelen aan het completen van mission boards? Zijn de missions niet gegenereerd zodat er altijd nieuwe aanwas is?
Wat extra credits en xp en leuk voor de afwisseling. Ik weet niet of er nieuwe missies bij komen maar het zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat we na twee kleine updates, binnenkort een grote mogen verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:03:
Ik hoop dat we na twee kleine updates, binnenkort een grote mogen verwachten.
Die ervoor moet gaan zorgen dat jij weer kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:55:
[...]

Die ervoor moet gaan zorgen dat jij weer kan spelen ;)
Ook, maar een grote patch met veel fixes is voor iedereen denk ik wel fijn.
Neem aan dat er vast en zeker genoeg nog op te lossen valt of ben ik gek :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:07:
[...]

Ook, maar een grote patch met veel fixes is voor iedereen denk ik wel fijn.
Neem aan dat er vast en zeker genoeg nog op te lossen valt of ben ik gek :D
Ik vraag mij af hoeveel mensen er (nog) op zitten te wachten als ik heel eerlijk moet zijn. Ik heb er nu 200+ uur in zitten en ik merk dat voor mij de lol en de herspeelwaarde wel weg is inmiddels.

Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik mij vooral steeds meer erger aan alle issues en steeds minder plezier beleef aan het spelen.

Ik denk dat ik gewoon de eerste dlc afwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:12:
[...]

Ik vraag mij af hoeveel mensen er (nog) op zitten te wachten als ik heel eerlijk moet zijn. Ik heb er nu 200+ uur in zitten en ik merk dat voor mij de lol en de herspeelwaarde wel weg is inmiddels.

Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik mij vooral steeds meer erger aan alle issues en steeds minder plezier beleef aan het spelen.

Eerlijkheid word altijd gewaardeerd en problemen of herhaling zijn geen leugens, dus daar mag je toch gerust over praten op het forum? :) Dan is mijn hoop op een grote update dus geen slechte hoop ondanks ik zelf niet meer kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
Super irritante skill unlocked de Targeting Skill, elke keer als ik op een vijand aim word die oranje. Lekker dan .... Kom er ook niet meer vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
Na wat overwegen toch maar de NG+ gestart. Na een paar oja momenten, nu alweer helemaal op aan het gaan in het verhaal.

Nu ik al mijn credit’s weer moet gaan verzamelen kwam ik er achter (wist ik nog niet) dat alle containers op factory’s / outpost van enemy’s allemaal resources en gecrafte goederen bevatten. 🫣

Nu kan ik tenminste veel sneller aan een outpost beginnen voor mijzelf en dan weer alles opbouwen wat ik kwijt ben.

Vandaag ook mijn eerste C-class ship gekaapt, niet de aller fraaiste, maar met het neerschieten van het een na laatste schip, kon ik een skill point inzetten op pilot C-class.

Gewoon weer opnieuw en toch weer een hoop lol.

Mijn vrouw heeft er trouwens wel andere ideeën over 😂😂.

Het is echt een prachtig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Gisteren een irritante bug gehad, 2x achter elkaar om precies te zijn, ik moest vanuit The Eye weer landen in New Athlantes, en dat kon dus niet, half uur mee bezig geweest en uit eindelijk via Youtube erachetr gekomen dat je even naar een andere Melkweg moest vliegen en dan terug moest vliegen en zo kon je uiteindelijk weer landen. En direct erna weer z'n bug, best jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:55:
Gisteren een irritante bug gehad, 2x achter elkaar om precies te zijn, ik moest vanuit The Eye weer landen in New Athlantes, en dat kon dus niet, half uur mee bezig geweest en uit eindelijk via Youtube erachetr gekomen dat je even naar een andere Melkweg moest vliegen en dan terug moest vliegen en zo kon je uiteindelijk weer landen. En direct erna weer z'n bug, best jammer.
Ah ja die heb ik ook gehad... toevallig ook in de quest waar...
spoiler:
Constellation aangevallen werd door de Hunter?

Probleem lijkt te zitten in dat je eerst in orbit bent maar niet bij the eye, daar gescand wordt, vervolgens vlieg je naar the eye waarbij je nog steeds in orbit bent maar niet opnieuw gescand wordt terwijl het vlaggetje dat je nog niet gescand bent wel gereset is. Dus je kunt niet landen want je bent nog niet vrijgegeven maar niemand komt dat doen. Tot je inderdaad weg vliegt en terug komt. Dat hoeft volgens mij niet naar een ander sterrenstelsel (en zeker niet naar een andere melkweg :+), een andere planeet is volgens mij ook goed genoeg.

edit: overigens vind ik het ook wel jammer dat je niet gewoon toch kan landen ook al ben je nog niet vrijgegeven. Dat je dan een bounty krijgt zou ik snappen, maar domweg niet kunnen landen gaat een beetje tegen het sandbox idee in.

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 15-10-2023 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Finraziel schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:04:
[...]

Ah ja die heb ik ook gehad... toevallig ook in de quest waar...
spoiler:
Constellation aangevallen werd door de Hunter?

Probleem lijkt te zitten in dat je eerst in orbit bent maar niet bij the eye, daar gescand wordt, vervolgens vlieg je naar the eye waarbij je nog steeds in orbit bent maar niet opnieuw gescand wordt terwijl het vlaggetje dat je nog niet gescand bent wel gereset is. Dus je kunt niet landen want je bent nog niet vrijgegeven maar niemand komt dat doen. Tot je inderdaad weg vliegt en terug komt. Dat hoeft volgens mij niet naar een ander sterrenstelsel (en zeker niet naar een andere melkweg :+), een andere planeet is volgens mij ook goed genoeg.

edit: overigens vind ik het ook wel jammer dat je niet gewoon toch kan landen ook al ben je nog niet vrijgegeven. Dat je dan een bounty krijgt zou ik snappen, maar domweg niet kunnen landen gaat een beetje tegen het sandbox idee in.
Ja, die missie inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
[...]

Advies: leg hem weg, ga komende maanden wat anders spelen, begin na half jaar oid opnieuw (of langer) dan is er vast vel veranderd. Zo werkte het bij mij bij Skyrim wel iig.

mixing a drink and music

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Honest Conference Video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16

OMD

[...]

Ik heb ook een enorme drop off gehad qua zin om te spelen/ het was echt van de één op andere dag dat ik geen zin meer had. Spel heeft mij hoop speeluren opgeleverd en bij release creation kit gaan we wel weer is kijken :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 17:26

JanAd

Wind’s howling

OMD schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:13:
[...]

Ik heb ook een enorme drop off gehad qua zin om te spelen/ het was echt van de één op andere dag dat ik geen zin meer had. Spel heeft mij hoop speeluren opgeleverd en bij release creation kit gaan we wel weer is kijken :)
Ik ben na een 60-tal uren ook gestopt. Ik ben even iets totaal anders aan het spelen (Humankind), wss speel ik over een paar weken wel weer verder.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Boefmans schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:17:
[...]

Advies: leg hem weg, ga komende maanden wat anders spelen, begin na half jaar oid opnieuw (of langer) dan is er vast vel veranderd. Zo werkte het bij mij bij Skyrim wel iig.
Dat is ook precies wat ik al van plan was idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
Hier idem, na 80 uur was het opeens klaar, ondanks dat ik het verhaal nog niet uit heb. Ik was opeens compleet fast-travel moe, waarbij ik mij ook afvraag hoe ik dat 80 uur heb volgehouden :D Ik ben nog wel een klein beetje benieuwd hoe het verhaal eindigt (al ben ik al ver genoeg om het in te schatten). Nu inderdaad een half jaartje, jaartje links laten liggen, in ieder geval totdat de goede modding tools en bijbehorende mods er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit op 155 uur en nog steeds lol :)
Fast travellen moet je ook juist niet te veel doen tenzij je een specifiek doel na aan het jagen bent. Bij gewoon spelen merkte ik dat de game veel leuker is als ik gewoon in mijn schip stap, opstijg en zelf mijn schip in de juiste richting stuur en jump. Zo kom je namelijk ook veel meer random events tegen en ondanks dat het niet echt een universe simulator is voelt het universum er toch een stuk groter door voor mij.

Edit: wel begint vanavond season 2 van Diablo 4 wat ik ga spelen dus even afwachten of ik dan nog terug kom bij starfield of dat ik het ook een langere pauze ga geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 17-10-2023 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 14:25
Hebben er nog meer mensen last van outpost turrets die niet meer terug te vinden zijn? In Build mode zie je nog wel de power lines, maar de turrets zelf zijn onzichtbaar geworden.
Op Reddit zag ik een hint om met behulp van een eerdere savegame bij je outpost en met de console de IDs op te halen van elke turret, en dan in de last save game de missende turrets naar je toe te teleporteren ('prid <ID>' enter 'moveto player'), maar op de SteamDeck is dat a) een hel en b) werkt het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 14:25
Finraziel schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:18:
Ik zit op 155 uur en nog steeds lol :)
Fast travellen moet je ook juist niet te veel doen tenzij je een specifiek doel na aan het jagen bent. Bij gewoon spelen merkte ik dat de game veel leuker is als ik gewoon in mijn schip stap, opstijg en zelf mijn schip in de juiste richting stuur en jump. Zo kom je namelijk ook veel meer random events tegen en ondanks dat het niet echt een universe simulator is voelt het universum er toch een stuk groter door voor mij.

Edit: wel begint vanavond season 2 van Diablo 4 wat ik ga spelen dus even afwachten of ik dan nog terug kom bij starfield of dat ik het ook een langere pauze ga geven.
Dit is ook exact het grootste minpunt dat ik heb in Starfield, ten opzichte van Elite:Dangerous waar ik 350 uur in heb zitten; geen goed gevoel van de grootsheid van het heelal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Vraag voor de mensen die wat verder zijn:

spoiler: Late Quest Vraag
Gisteren kreeg ik de keuze om de Armillary of op mijn schip of op een Outpost te plaatsen. Ik heb gekozen voor een Outpost. Als ik de Armillary nu daar sloop kan ik hem niet meer op mijn schip plaatsen? En, volgens een vriend van me kreeg ik als ik hem op mijn schip plaatste de NG+ melding oftwel end game. Wanneer krijg je als je hem op een Outpost plaatst? Ik zie overigens geen Artifacts, maar dat is een bug geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kloever schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:27:
Vraag voor de mensen die wat verder zijn:

spoiler: Late Quest Vraag
Gisteren kreeg ik de keuze om de Armillary of op mijn schip of op een Outpost te plaatsen. Ik heb gekozen voor een Outpost. Als ik de Armillary nu daar sloop kan ik hem niet meer op mijn schip plaatsen? En, volgens een vriend van me kreeg ik als ik hem op mijn schip plaatste de NG+ melding oftwel end game. Wanneer krijg je als je hem op een Outpost plaatst? Ik zie overigens geen Artifacts, maar dat is een bug geloof ik
Dit is 'by design'
spoiler:
dat het niet uitmaakt waar je dat ding plaatst. Hoewel het was gezegd dat in je outpost je dan wel aanvallen zou krijgen - nooit meegemaakt - en op je ship je deze tijdens travel krijgt - 1-3 starships, wanneer hij vol is werkt hij als unity-jump ongeacht waar je hem dan hebt staan.

Je kan vrij makkelijk herkennen of je 'unity locked' bent wanneer je dat ding bouwt/plaatst, wordt je grav-drive volledig uitgeschakelt en moet je handmatig weer aanzetten met je power-verdeling. Moment dat je die aanzet, schiet je meteen door naar 'unity'. Wil je dat niet, moet je dus naar je Armillary lopen en 'remove relics' kiezen, dan kan je vrij blijven doorspelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gisteren via Twitter een bericht ontvangen van Bethesda support dat er gewerkt word aan een grote update en fix dus hierdoor weer hoop gekregen dat ik misschien binnenkort weer mag / kan spelen *O* .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

G_Dragon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:45:
Gisteren via Twitter een bericht ontvangen van Bethesda support dat er gewerkt word aan een grote update en fix dus hierdoor weer hoop gekregen dat ik misschien binnenkort weer mag / kan spelen *O* .
Gaven ze nog iets aan van een mogelijke oorzaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L0g0ff schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:59:
[...]

Gaven ze nog iets aan van een mogelijke oorzaak?
Nee helaas niet dus zal erop moeten vertrouwen, denk ook niet dat we er ooit achter gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
@G_Dragon waar liep je nu nog eens precies tegen aan, zijn inmiddels weer zo veel berichten geplaatst dat ik het even niet kan vinden.

Pagina: 1 ... 59 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.