Zoiets denk ik wel jaBokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
dus 10x quickskip en dan gewoon nog een keer full game
Heb nu alle dieren,maar moet de 3 traits nog. Geen idee wat het was tot ik ging googlen, game legt het ook niet uit. Grote kans dat ik er al 1 of 2 voorbij ben gekomen zonder te weten dat ik er iets kon/moest scannen.anc schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:23:
Oh ja verschrikkelijk die scan missies! Ik had er 1tje van een mission board afgeplukt (7000 credits). Ik heb het op 87% na ruim 45 minuten rond huppelen maar opgegeven. Kon niet genoeg monsters vinden om te scannen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Haha ik was wat planeten en manen aan het bezoeken om een schip te kapen wat me nu redelijk goed af gaat kom ik een oma tegen die vroeg of ik aan boord wou komen om gezellig wat te eten. Zegt ze zit haha.
Fantastische game, potentie om hier honderden uren in te steken. Maar toch wel erg jammer dat sommige zaken een flinke achteruitgang zijn ten opzichte van Fallout 4. Vooral stealth gameplay is erg vreemd. Je snipet een eenzame guard bovenin de toren, vervolgens weten de 14 andere piraten precies waar je zit. De AI tijdens combat in het algemeen is heel erg slecht, voelt ook als een achteruitgang ten opzichte van Fallout 4. Je hoeft in ieder geval geen enkele moeite te doen om de vijanden te verslaan, zo dom als ze zijn kun je ze 9 van de 10 keer op je gemakje vanaf een afstandje neerschieten.
Dan de UI, controls, opties in de menus (FOV, brightness, enz, gelukkig wel op de roadmap).
De main story begint ook wel een beetj eentoning te worden. In Skyrim was het nog bijzonder als je
Alle faction quests en tientallen side quests zijn wel erg heerlijk om te spelen, samen met de mission boards heb je een oneindig herspeelbare game, wat met mods nog zoveel beter gaat worden.
Dan de UI, controls, opties in de menus (FOV, brightness, enz, gelukkig wel op de roadmap).
De main story begint ook wel een beetj eentoning te worden. In Skyrim was het nog bijzonder als je
spoiler:
ergens in een dungeon een power vond, geweldig! Nu in Starfield krijg je een waypoint naar alle powers, fasttravel je er direct heen, weet je dat daarna 1 vijand voor je neus spawnt, en that's it. Op naar de volgende... daar zit weinig originele gedachte achter.
Alle faction quests en tientallen side quests zijn wel erg heerlijk om te spelen, samen met de mission boards heb je een oneindig herspeelbare game, wat met mods nog zoveel beter gaat worden.
Weer de nodige uurtjes in de ship builder doorgebracht. Mijn ontwerp van gisteren verder gefinetuned. Twijfel alleen tussen 2 ship manufacturers voor de cockpit en habs.
Deze horen bij de rest van de parts en sluiten daardoor wat beter aan, maar vind het interieur wat minder. Met name de cockpit voelt aan als een oude Aziatische auto 😅
/f/image/47CPay4oMooOQa4y4PqzBXvW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IqJeUEQzG7rR4XAmPg4tB1cG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yP7kRtbT63AisejN5AleWYQQ.png?f=fotoalbum_large)
De andere sluiten wat minder goed aan (minder gestroomlijnd), maar vind het interieur wel veel toffer.
/f/image/eTtRC5b8KiMVQjVc4wb7omEc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AOpqBkG3TvGf9fPgZTP1sonz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6q3fFgKrbcxZkETHjKYtjSfZ.png?f=fotoalbum_large)
Welke vinden jullie mooier? Voor mijn initiële ontwerp zie foto’s van gisteren 😅
Deze horen bij de rest van de parts en sluiten daardoor wat beter aan, maar vind het interieur wat minder. Met name de cockpit voelt aan als een oude Aziatische auto 😅
/f/image/47CPay4oMooOQa4y4PqzBXvW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IqJeUEQzG7rR4XAmPg4tB1cG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yP7kRtbT63AisejN5AleWYQQ.png?f=fotoalbum_large)
De andere sluiten wat minder goed aan (minder gestroomlijnd), maar vind het interieur wel veel toffer.
/f/image/eTtRC5b8KiMVQjVc4wb7omEc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AOpqBkG3TvGf9fPgZTP1sonz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6q3fFgKrbcxZkETHjKYtjSfZ.png?f=fotoalbum_large)
Welke vinden jullie mooier? Voor mijn initiële ontwerp zie foto’s van gisteren 😅
Vandaag een dik uur lopen proberen en uit eindelijk weer moeten terugzetten omdat er altijd wel een error wasSparksNL schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:38:
Weer de nodige uurtjes in de ship builder doorgebracht. Mijn ontwerp van gisteren verder gefinetuned. Twijfel alleen tussen 2 ship manufacturers voor de cockpit en habs.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wat voor error krijg je? Ik ken ze inmiddels allemaal 😅Linksquest schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:40:
[...]
Vandaag een dik uur lopen proberen en uit eindelijk weer moeten terugzetten omdat er altijd wel een error was
Of de motor niet sterk genoeg, of een onderdeel die ontbreekt
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
In dat geval extra engines erop gooien of upgraden. Ook moet je voldoende landing gears hebben.Linksquest schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:48:
Of de motor niet sterk genoeg, of een onderdeel die ontbreekt
Houd er ook rekening mee dat je enkel parts kunt pakken welke binnen je reactor class vallen. Heb je een class A reactor, kun je enkel class A engines, shields etc gebruiken.
Welke class je kunt gebruiken hangt van je perks af.
84 uur verder en ik vind het nog steeds een top game, maar damn wat is het af en toe buggy. Heb nou al 2x in een uur dat Barret supper boos op mij is uit het niets. De laatste keer liet ik 2 beesten door de lucht vliegen en wil hij in eens niet meer mee en moet ik hem weer overtuigen dat er niks aan de hand is.
Ook ben ik wel een beetje klaar met tegen ruggen aan praten. Heb je een heel gesprek met iemand die zich weigert om te draaien. Of eerder vanaaf blijven degenen waar ik meer praat uit de lucht vallen.
Voor Bethesda niks vreemds, maar bug vrij zeker niet. Not even close.
Ook ben ik wel een beetje klaar met tegen ruggen aan praten. Heb je een heel gesprek met iemand die zich weigert om te draaien. Of eerder vanaaf blijven degenen waar ik meer praat uit de lucht vallen.
Voor Bethesda niks vreemds, maar bug vrij zeker niet. Not even close.
Maximaal. Je kunt Class A spullen prima bij een Class B reactor gebruiken, of dus je reactor op je bestaande class A schip upgraden. Maar niet andersom dus.SparksNL schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:54:
[...]
Houd er ook rekening mee dat je enkel parts kunt pakken welke binnen je reactor class vallen. Heb je een class A reactor, kun je enkel class A engines, shields etc gebruiken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Leuke game, maar ik mis een beetje het 'de ruimte is heel groot en verlaten'-gevoel. Maakt niet uit op welke planeet of maan je landt op een random spot, er staan altijd allerlei gebouwen in de buurt met mensen er in...
Ship builder mag nog wel wat aanpassingen hebben. Zoals inderdaad interieur preview, export van parts/ship zodat je makkeljik kan expoteren ofzo.SparksNL schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:38:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb een shielded freighter gemaakt, maar ben nog niet helemaal tevreden.
Maar vind exterior stijl lastig. af en toe wil ik een onderdeel plaatsen precies gedraaid zoals het dan niet zou kunnen, maar wel het beste zou passen
Gisteren dus weer maar 3 korte missiesd/quests gedaan, en de rest van de tijd in shipbuilder gezeten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteren nog contact gehad via Twitter met de support van Bethesda en die hebben mijn een ticket laten aanmaken, op mijn tweet met beeldmateriaal hebben nu inmiddels al 20 andere mensen gereageerd dat ze hetzelfde probleem hebben en ook een ticket hebben ingediend dus ik hoop dat er hierdoor meer haast komt bij Bethesda om een fix uit te brengen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
The Eye (Station wat rond Jettison zweeft)
Die tweede quote van jou, waar komt dat uit?G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:26:
[...]
Klopt maar de vraag was ook hoe wij aan grote massa's resources komen
Had alleen over het laatste heen gelezen...
[...]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat had ik op Google gevonden toen ik zocht op '' Starfield where to find adhesive''Melantrix schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:11:
[...]
Die tweede quote van jou, waar komt dat uit?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens mij moet je wat dingen levellen in je Science tree, en dan kan je zaken zoals adhesive zelf maken dacht ik.
lmao, ik dacht dat je ergens een guide oid had gevonden die je veel gebruikt. maar die guide heet dus gewoon googleG_Dragon schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:17:
[...]
Dat had ik op Google gevonden toen ik zocht op '' Starfield where to find adhesive''
Guide? Daar heb je toch niet een guide voor nodig? Gewoon overal planten scannen en harvesten. Daar krijg je vanalles uit
Ik had geen idee van het bestaan vang NG+ tot een paar dagen terug.
Begrijp ik het goed dat het een goed idee is om de mainquest door te racen tot je op je NG+ level bent dat je wil zijn en dan lekker de werelden gaat verkennen?
Begrijp ik het goed dat het een goed idee is om de mainquest door te racen tot je op je NG+ level bent dat je wil zijn en dan lekker de werelden gaat verkennen?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Nah is bullshit. Gewoon spelen zoals jij wilt zoals elke andere Bethesda game, NG+ is gewoon extra als je door wilt spelen daarna, die de playthrough wat meer variatie geeft tov de 1e keer.Mad-Matt schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:46:
Dat constante "jaaaa rush main story en ga NG+ doen!" geroep mot optiefe.
[ Voor 8% gewijzigd door iekue op 19-09-2023 10:53 ]
Ehh, waarom zou je daarvoor een bepaald NG+ level moeten zijn? Ik denk dat juist als je zaken gaat rushen, je delen van het spel/verhaal gaat missen wat imho zonde zou zijn. Ik zie geen toegevoegde waarde in het zijn van NG+ tegenover gewoon meteen lekker het verhaal doorspelen als ik eerlijk moet zijn.Mad-Matt schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:46:
Ik had geen idee van het bestaan vang NG+ tot een paar dagen terug.
Maar ik ben ook absoluut niet van al die guides van glitches en xp/money farms enzo... Speel gewoon lekker het spel, dan ben je maar niet meteen op dag 1 lvl 100 en miljonair, lekker boeiend
Zo denk ik er ook over, als zo snel mogelijk alle uber wapens en schepen en lvl xxx halen en miljonair worden het enige is waarvoor je het spel speelt, gebruik dan lekker console commands zou ik zeggeniekue schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:52:
[...]
Nah is bullshit. Gewoon spelen zoals jij wilt zoals elke andere Bethesda game, NG+ is gewoon extra als je door wilt spelen daarna, die de playthrough wat meer variatie geeft tov de 1e keer.
Dat constante "jaaaa rush main story en ga NG+ doen!" geroep mot optiefe.
Top, dankjewel. Dan ga ik lekker door met waar ik mee bezig ben
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Jup gewoon de game op jouw manier spelen en plezier hebben! Anders gaat ut als werk voelen haha.Mad-Matt schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:57:
Zou ik zeker doen hoor, juist het feit dat wanneer je als low level char een 50+ wereld gaat verkennen en door alles meteen dood bent zorgt voor mij voor een stimulans om beter te worden, betere gear te gaan verwerven en mijn skills op te hogen zodat ik, wanneer ik beter ben en dan wel die wereld kan verkennen en, eventueel met veel moeite, die monsters/enemies kan verslaan, ik een gevoel heb van 'ik heb iets bereikt'.Mad-Matt schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:57:
DAT is juist, voor mij, de lol van een spel als dit. Je wil steeds meer, beter, groter, enz... Maar wel door gewoon te spelen, niet door glitches te misbruiken, niet door xp/money farms, enz. Maar gewoon lekker je laten meeslepen in het verhaal en je elke 5 seconden te laten afleiden door de ontelbare sidequests
NG+ is exact dat, New Game + zelfde game met extra opties. Je hebt al opties in overvloed in de game
waarom rushen om er nog meer te krijgen.
Al die outpost farm opzetten enzo kost ook best tijd en resources. eerst je skills levellen om de skills te kunnen krijgen die je nodig hebt om de outposts goed op te zetten enzo.
Zelfde als voor Starship building, ben met xp farm en questen nu lvl 77 ofzo, maar heb nog iets van 40 skillpoints over omdat ik puur shipbuilding, outpost en piloting meuk heb gelevelled
Heel excelsheet gemaakt om bij te houden waar welke unique parts te koop zijn zodat ik beetje efficienter kan bouwen. Hoop eigenlijk wel dat ze een update maken waarbij je een paar locaties kan krijgen waar je echt alles kan kopen
Switchen vanaf Lost Ark heeft mij wel aantal keren moeten laten reloaden trouwens
default interactie in Lost Ark is G, .... hier is dat een granaat gooien
Al die outpost farm opzetten enzo kost ook best tijd en resources. eerst je skills levellen om de skills te kunnen krijgen die je nodig hebt om de outposts goed op te zetten enzo.
Zelfde als voor Starship building, ben met xp farm en questen nu lvl 77 ofzo, maar heb nog iets van 40 skillpoints over omdat ik puur shipbuilding, outpost en piloting meuk heb gelevelled
Heel excelsheet gemaakt om bij te houden waar welke unique parts te koop zijn zodat ik beetje efficienter kan bouwen. Hoop eigenlijk wel dat ze een update maken waarbij je een paar locaties kan krijgen waar je echt alles kan kopen

Switchen vanaf Lost Ark heeft mij wel aantal keren moeten laten reloaden trouwens

Ik kom dus echt niet ver in dit spel, iedere planeet of maan die ik tegenkom wil ik verkennen en op zoek naar nieuwe locaties.
Maar dan wil ik ook nog eens alles ontdekken maar dan nog mis vaak wat. Misschien dat Tweakers mij hier verder kunnen helpen? Ik heb alle biomes op 100% maar nog mis ik bijv 4/6 van de fauna. Alleen de oceaan heb ik dan niet maar hier kan ik niets mee? Of wel? Waar moet ik nog zoeken?
Die 92% ontdekt zit mij natuurlijk niet lekker.
Maar dan wil ik ook nog eens alles ontdekken maar dan nog mis vaak wat. Misschien dat Tweakers mij hier verder kunnen helpen? Ik heb alle biomes op 100% maar nog mis ik bijv 4/6 van de fauna. Alleen de oceaan heb ik dan niet maar hier kan ik niets mee? Of wel? Waar moet ik nog zoeken?
In de oceanen kunnen vissen voorkomen die je ook moet scannen, misschien dat je die mist?
Dat zou dus heel goed kunnen inderdaad, nu even uitzoeken dan hoe ik daar kommvds schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:37:
In de oceanen kunnen vissen voorkomen die je ook moet scannen, misschien dat je die mist?
iemand ook issues met basissen die niet meer toegankelijk/verdwenen zijn? ik heb meerder saves geprobeerd maar elke keer als ik mn net gebouwde basis verlaat, kan ik hem niet meer terug vinden op de starmap van de planeet.
ik heb er al een cruemate in gestationeerd en een crue workbench gemaakt maar ook dat leek niet te helpen. alles is er aanwezig maar lijkt nu allemaal voor niets
ik heb er al een cruemate in gestationeerd en een crue workbench gemaakt maar ook dat leek niet te helpen. alles is er aanwezig maar lijkt nu allemaal voor niets
[ Voor 27% gewijzigd door WeeDzi op 19-09-2023 12:39 ]
Ik heb pas 1 basis/outpost gebouwd en die heeft gewoon een eigen icoontje op mijn map. Maar die is nog nooit verdwenenWeeDzi schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:38:
iemand ook issues met basissen die niet meer toegankelijk/verdwenen zijn? ik heb meerder saves geprobeerd maar elke keer als ik mn net gebouwde basis verlaat, kan ik hem niet meer terug vinden op de starmap van de planeet.
Nee, hoor. Af en toe heb je die optie helemaal nietMog schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
[...]
Ja, elke keer als
spoiler:Je voor het eerst in The Lodge komt.
spoiler:
omdat de hele constellation bv al dood is
Ninety percent of everything is crap.
Vaag, heb mijn telefoon altijd op nachtmodus staan, maar zie geen spoilers ongewild, blijven gewoon zwarte vlakken.Rickokun schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:24:
Verdomme. Irritante nacht modusNu heb ik ongewild de spoilers kunnen lezen.
Hier ook geen problemen met de nachtmodus. Ligt denk ik toch echt bij jou, misschien per ongeluk alles op pagina geselecteerd?Rickokun schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:24:
Verdomme. Irritante nacht modusNu heb ik ongewild de spoilers kunnen lezen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Beesten in de lucht, of in de zee/grote meren.tuinïnen schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:31:
Ik kom dus echt niet ver in dit spel, iedere planeet of maan die ik tegenkom wil ik verkennen en op zoek naar nieuwe locaties.
Maar dan wil ik ook nog eens alles ontdekken maar dan nog mis vaak wat. Misschien dat Tweakers mij hier verder kunnen helpen? Ik heb alle biomes op 100% maar nog mis ik bijv 4/6 van de fauna. Alleen de oceaan heb ik dan niet maar hier kan ik niets mee? Of wel? Waar moet ik nog zoeken?Die 92% ontdekt zit mij natuurlijk niet lekker.
Ik zou niet elke planeet gaan ontdekken, veel shit is wel hetzelfde op meerdere planeten (points of interest). Heeft ook vrij weinig nut om elke planeet te ontdekken want zo ga je geen missies vinden.
Elke Biome op een planeet heeft een percentage er naast staan, wat je daar nog moet ontdekken.
Dus kijk op de planeet en klik verschillende plekjes aan, zo heb je bv Tropical Forest of Mountains gebieden.
Upgrade ook je scanner want dan kan je van verderaf scannen, en dat is wel handig als die kutbeesten bv in toxic water zitten.
Ik kan mij voorstellen dat het een achievement is om alles op 100% te hebben, dus dat iemand dat wil bereiken snap ik wel
BIj mij al de hele week onspeelbaar op de PC door een stutter iedere 3 seconden. Lijkt ook nog niet echt een fix voor te zijn helaas.
Ik wil speulen ....
Ik wil speulen ....
<Zinloze tekst hier>
Ik ben nog niet zover dat het al zo aanvoelt. Ik word nog regelmatig verrast door kleine quests op deze points of internet; een survivor die je moet escorteren of piraten uit een locatie moet helpen voor een stel onderzoekers.James Pond schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:52:
[...]
Beesten in de lucht, of in de zee/grote meren.
Ik zou niet elke planeet gaan ontdekken, veel shit is wel hetzelfde op meerdere planeten (points of interest). Heeft ook vrij weinig nut om elke planeet te ontdekken want zo ga je geen missies vinden.
Elke Biome op een planeet heeft een percentage er naast staan, wat je daar nog moet ontdekken.
Dus kijk op de planeet en klik verschillende plekjes aan, zo heb je bv Tropical Forest of Mountains gebieden.
Upgrade ook je scanner want dan kan je van verderaf scannen, en dat is wel handig als die kutbeesten bv in toxic water zitten.
Maar ik ga zoeken naar die beesten, dank voor de tips.
inmiddels 3e Iteratie van mijn ship. de Corsair Mk.III ten koste gegaan van de freighter, dus ik heb ook nog steeds de MK.II die eerste die ik poste
Zit nog beetje met de voorkant afwerking vade habs
Maar ik had meer cargo space nodig,meer plek voor crew, en meer firepower.
Door meer massa ook een class C grav drive nodig en die is 2units hog ipv de B class die ik had dus moest de hele layout omgooien, dus is hij breder geworden >_<
Stats:
Hull: 1495
Shield: 1600
Cargo 2640 (bijna helft shielded)
Crew: 6
Jump Range: 30 LY
Moblity: 91
Top Speed: 130
Mass 2631
Grootste puzzel blijft de Jump range mobility combo met cargo.
Wat ik nergens kon vinden alleen was alle versies van de NG-Lander landing gear
deze heeft 5 versies:
NG-15 Lander - Port Fore
NG-15 Landing Gear - Port
NG-15 Landing Gear - Port Fore
NG-15 Landing Gear - Stbd
NG-15 Landing Gear - Stbd Fore
Maar ik kan alleen de bovenste 3 vinden. de stbd was bij geen enkele vendor te vinden
Heb paar andere cockpits bekeken, maar constrictiewijs vind ik dat er best wat betere opties mogen komen voor voorkantafwerking van de habs, nu maar patrijspoorten erin gezet

Door meer massa ook een class C grav drive nodig en die is 2units hog ipv de B class die ik had dus moest de hele layout omgooien, dus is hij breder geworden >_<
Starfield | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Stats:
Mass 2631
deze heeft 5 versies:
NG-15 Lander - Port Fore
Maar ik kan alleen de bovenste 3 vinden. de stbd was bij geen enkele vendor te vinden
Heb paar andere cockpits bekeken, maar constrictiewijs vind ik dat er best wat betere opties mogen komen voor voorkantafwerking van de habs, nu maar patrijspoorten erin gezet
niet nodig nee, maar buiten de functies in die missie doet het best veel goeds voor je schip he. Of kun je ze vanaf dan altijd en overal kopen?mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:25:
[...]
Die twee dingen heb je serieus nooit meer nodig en mag je gewoon houden wanneer je toch voor UC kiest
mixing a drink and music
Ik snap niks van de Mantes Quest raadsel op het eind met de puzzel. Helaas door eigen schuld gegoogled en direct gespoilerd natuurlijk...
Tjah die oplossing kan je wel herleiden uit de logs die je vindt in die missie.... Wel kut dat je dan gespoiled wordt jarutgergron schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:59:
Ik snap niks van de Mantes Quest raadsel op het eind met de puzzel. Helaas door eigen schuld gegoogled en direct gespoilerd natuurlijk...
[ Voor 5% gewijzigd door iekue op 19-09-2023 22:01 ]
Ik bedacht het mij gelukkig ook uiteindelijk zelf op tijd.iekue schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:01:
[...]
Tjah die oplossing kan je wel herleiden uit de logs die je vindt in die missie.... Wel kut dat je dan gespoiled wordt ja
Welke logs? Enige wat ik trof was een audio tape bij de deur.iekue schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:01:
[...]
Tjah die oplossing kan je wel herleiden uit de logs die je vindt in die missie.... Wel kut dat je dan gespoiled wordt ja
Daar vind je er wel 3 van, ik kreeg de code niet goed ingevoerd.rutgergron schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:09:
[...]
Welke logs? Enige wat ik trof was een audio tape bij de deur.
spoiler:
Toen maar vanuit dekking de turrets gemold
Awesome
Lol heb me niet in die codes verdiept en ben gelijk voor jou aanpak gegaan.A13X schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:19:
[...]
Daar vind je er wel 3 van, ik kreeg de code niet goed ingevoerd.spoiler:Toen maar vanuit dekking de turrets gemold
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Ik heb er nu 3,5 dagen in zitten en merk toch wel enige fatigue. Ik leg hem even aan de kant voor een weekje of zo. Hoewel het niet is wat ik verwachtte is het zeker een goed spel.
Xbox: SendexNL
Same here hahaha.GRAD85 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 02:48:
[...]
Lol heb me niet in die codes verdiept en ben gelijk voor jou aanpak gegaan.
Alleen op de Key, als je voor Crimson Fleet kiest.Boefmans schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:05:
[...]
niet nodig nee, maar buiten de functies in die missie doet het best veel goeds voor je schip he. Of kun je ze vanaf dan altijd en overal kopen?
Als je naar de naam kijkt van de part ( als je deze wilt installeren ) dan staat er als het goed is Nova Galactic bij. Deze zal je dan ook moeten halen bij de speciale vendorBokkie schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:59:
inmiddels 3e Iteratie van mijn ship. de Corsair Mk.III ten koste gegaan van de freighter, dus ik heb ook nog steeds de MK.II die eerste die ik poste
Starfield [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Stats:
Mass 2631
deze heeft 5 versies:
NG-15 Lander - Port Fore
spoiler:
als het goed is dan. Nova Galactic Staryard bij Luna.
Zo werkt het voor alle exclusieve parts.
spoiler:
Die moet je bij de juiste staryards halen zoals dus Nova bij Luna, Deimos bij Mars, shroud eklund zit op Neon en hopetech in Hopetown
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Ja ben bij alle unique vendors geweest, maar ik kan die varianten dus nergens vindenhollandnick schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:39:
[...]
Als je naar de naam kijkt van de part ( als je deze wilt installeren ) dan staat er als het goed is Nova Galactic bij. Deze zal je dan ook moeten halen bij de speciale vendor
spoiler:als het goed is dan.Nova Galactic Staryard bij Luna.
Zo werkt het voor alle exclusieve parts.
spoiler:Die moet je bij de juiste staryards halen zoals dus Nova bij Luna, Deimos bij Mars, shroud eklund zit op Neon en hopetech in Hopetown
https://inara.cz/starfield/ship-module/2015/ Kennelijk is er dus ook een vendor stock rng

Oh serieus ja? Dat wist ik dus niet..... Wel een beetje apart wat mij betreft maar goed. Wellicht is dat met een mod mooi op te lossen.Bokkie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:01:
[...]
Ja ben bij alle unique vendors geweest, maar ik kan die varianten dus nergens vinden
https://inara.cz/starfield/ship-module/2015/ Kennelijk is er dus ook een vendor stock rng
Als ik naar een bepaalde manufacturer ga wil ik gewoon alle parts kunnen kopen. Eventueel zelfs unlocken door een side quest te completen i.v.m. dat shipments tegengehouden worden door de Crimson o.i.d. zodat je de meest sterke parts nog wat meer moeite voor moet doen.
A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him
Had ik al geprobeerd maar zijn niet kapot te krijgen, haha. Zelfs de grote explosieve tonnen die aan de zijkanten stonden hadden geen effect toen ik die kapot schoot.A13X schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:19:
[...]
Daar vind je er wel 3 van, ik kreeg de code niet goed ingevoerd.spoiler:Toen maar vanuit dekking de turrets gemold
Daarom dacht ik dus dat de enige manier was om de puzzel op te lossen.
[ Voor 8% gewijzigd door rutgergron op 20-09-2023 09:41 ]
Ben je wel boven de level 60? Ik heb dat even gemist. Sorry als je dat al hebt gezegd.Bokkie schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:59:
Starfield [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Stats:
Mass 2631
deze heeft 5 versies:
NG-15 Lander - Port Fore
Ship parts in Starfield zitten ook onder een level lock. Je moet dacht ik minimaal level 60/65 zijn voor alle parts.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dat is gek. Bij mij waren door die fuel tanks 3 turrets gezakt naar onegever 10% health. 1 was nog volledig. Ik heb ze met veel dedication kapot gekregen.rutgergron schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:34:
[...]
Had ik al geprobeerd maar zijn niet kapot te krijgen, haha. Zelfs de grote explosieve tonnen die aan de zijkanten stonden hadden geen effect toen ik die kapot schoot.
Je kan er ook gewoon overheen springen, moet je wel jetpack skills hebben uiteraard.rutgergron schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:34:
[...]
Had ik al geprobeerd maar zijn niet kapot te krijgen, haha. Zelfs de grote explosieve tonnen die aan de zijkanten stonden hadden geen effect toen ik die kapot schoot.
Niet lullen maar whiskyglazen vullen.
crosspost met het xbox forum.
Volgens mij heb ik binnen Starfield vrijwel alle grote side missions afgerond. Als ik zo op sites lees welke er zijn, ben ik die allemaal wel tegengekomen. Er staan nog wat activiteiten open voor het brengen van goederen, erts, etc., maar dat beschouw ik niet als echte side missies.
Een side missie is bugged. Die man weigert met mij te praten, wat ik ook probeer. Zelfs hem neerschieten heeft geen enkel effect. Zit nu ruim 100 uur in de game.
Dus ik ben gisteravond begonnen met het laatste stuk van de main quest. Het horror deel was wel leuk verzonnen. Deed denken aan Medium
Weet nog niet zeker of ik de Game+ versie ook nog ga doen. Weet niet wat die meer gaat brengen.
Misschien dat ik het wel ga doen om me eens te concentreren op het bouwen van een Outpost, want dat lukte me op dit moment niet echt. Net als het inrichten van huizen overigens een ramp is. Meubels etc. lukt nog wel, maar probeer maar eens fatsoenlijk een desk-assistent ergens neer te zetten of iets anders uit je inventory (ik weet gewoon niet hoe ik die kan draaien na het oppakken) En mogelijk dat ik probeer eerst nog een paar punten bij elkaar te sprokkelen door mijn geld (2+ miljoen) uit te geven aan 3 nieuwe schepen om op 10 uit te komen
Volgens mij heb ik binnen Starfield vrijwel alle grote side missions afgerond. Als ik zo op sites lees welke er zijn, ben ik die allemaal wel tegengekomen. Er staan nog wat activiteiten open voor het brengen van goederen, erts, etc., maar dat beschouw ik niet als echte side missies.
Een side missie is bugged. Die man weigert met mij te praten, wat ik ook probeer. Zelfs hem neerschieten heeft geen enkel effect. Zit nu ruim 100 uur in de game.
Dus ik ben gisteravond begonnen met het laatste stuk van de main quest. Het horror deel was wel leuk verzonnen. Deed denken aan Medium
spoiler:
Nu in de hidden temple, maar was al vrij laat dus heb hem daar gesaved om vanavond verder te gaan
Weet nog niet zeker of ik de Game+ versie ook nog ga doen. Weet niet wat die meer gaat brengen.
Misschien dat ik het wel ga doen om me eens te concentreren op het bouwen van een Outpost, want dat lukte me op dit moment niet echt. Net als het inrichten van huizen overigens een ramp is. Meubels etc. lukt nog wel, maar probeer maar eens fatsoenlijk een desk-assistent ergens neer te zetten of iets anders uit je inventory (ik weet gewoon niet hoe ik die kan draaien na het oppakken) En mogelijk dat ik probeer eerst nog een paar punten bij elkaar te sprokkelen door mijn geld (2+ miljoen) uit te geven aan 3 nieuwe schepen om op 10 uit te komen
Lvl77OMD schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:01:
[...]
Ben je wel boven de level 60? Ik heb dat even gemist. Sorry als je dat al hebt gezegd.
Ship parts in Starfield zitten ook onder een level lock. Je moet dacht ik minimaal level 60/65 zijn voor alle parts.
Ben elke tech in dat lijstje afgweest, moest ook wat bounties daarvoor afbetalen
Koop je een Radeon 7800 xt voor deze game (game included bij Azerty), moet je nog 2 weken wachten op de code! Aarg.. Dan maar even Star Citizen spelen.
Ben benieuwd of de game een beetje gaat lopen. Aan de videokaart zal het niet liggen, maar de rest van de PC is een jaar of 5 a 6 oud. SC draait ook nog steeds niet vloeiend.
Ben benieuwd of de game een beetje gaat lopen. Aan de videokaart zal het niet liggen, maar de rest van de PC is een jaar of 5 a 6 oud. SC draait ook nog steeds niet vloeiend.
NG+SunnieNL schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:35:
spoiler:
is in de basis een grote 'what if' replay.
Wat als je andere keuze maakte, Hunter of Happyboy, Sysdef of Crimson etc.
Je begint echt weer opnieuw, met enkel je lvl, perk en powers behouden.
Je krijgt vanaf het begin direct de optie om hele mainquest te skippen t/m het hunten naar de artifacts, je companion blijft dan ook dood.
Je kan echter ook kiezen om main echt opnieuw te spelen, waar je bij diverse dialogen de 'starborn' optie krijgt om bepaalde dialogen te skippen, maar de belangrijke daartussen is dus het redden van je companion.
Ook bij de faction quests krijg je starborn dialogen, kleine skips, maar verder begin je echt clean opnieuw.
Ik ben dus NG+ begonnen, maar met de kennis van eerste play ook main opnieuw gedaan en nu bezig om elke companion tot friend te krijgen (en sarah commitment).
Ben je echter al heel ver, boeit de companion je niet, dan bied NG+ weinig toegevoegde waarde.
Wat als je andere keuze maakte, Hunter of Happyboy, Sysdef of Crimson etc.
Je begint echt weer opnieuw, met enkel je lvl, perk en powers behouden.
Je krijgt vanaf het begin direct de optie om hele mainquest te skippen t/m het hunten naar de artifacts, je companion blijft dan ook dood.
Je kan echter ook kiezen om main echt opnieuw te spelen, waar je bij diverse dialogen de 'starborn' optie krijgt om bepaalde dialogen te skippen, maar de belangrijke daartussen is dus het redden van je companion.
Ook bij de faction quests krijg je starborn dialogen, kleine skips, maar verder begin je echt clean opnieuw.
Ik ben dus NG+ begonnen, maar met de kennis van eerste play ook main opnieuw gedaan en nu bezig om elke companion tot friend te krijgen (en sarah commitment).
Ben je echter al heel ver, boeit de companion je niet, dan bied NG+ weinig toegevoegde waarde.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha ik ga juist Sarah dumpen (wat een irritante trut is dat zeg) en die stealth chick versieren
Had mooi 2 bedden in mijn outpost gezet om samen met Sarah te pitten maar helaas laat ze zich niet zo sturen als Piper in FO4mvds schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:46:
Haha ik ga juist Sarah dumpen (wat een irritante trut is dat zeg) en die stealth chick versieren
Kom op, check out bed? Waarom hebben ze dat eruit gehaald, ik kan niet wachten op de xbox mods
Zomaar een kaal beestje die Starborn Guardian.
Klopt, en zo geweldig is ie niet qua engine, wapens en shieldGRAD85 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:18:
Zomaar een kaal beestje die Starborn Guardian.
Haha de Frontier gesloopt en een totaal belachelijk gedrocht gemaakt, alleen maar om die ship design perk te levellen (5-15-30 verschillende modules installeren, sjesus lol).
Ik heb aardig wat planeten op 100% surveyed staan behoudt je deze progressie met New Game Plus of begint dat ook vanaf 0? Dat zou wel doodzonde zijn.
Mij is gezegd dat het terug van 0 begon.rutgergron schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:23:
Ik heb aardig wat planeten op 100% surveyed staan behoudt je deze progressie met New Game Plus of begint dat ook vanaf 0? Dat zou wel doodzonde zijn.
Ik heb het andersom gedaan. Nu verplicht vanwege de missies met Sarah op stap. Ik laat haar zoveel mogelijk sjouwen en doe soms express dingen om haar te ergeren (wat overigens eenvoudig is, ze vindt alles een probleem).mvds schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:46:
Je zou bijna denken dat je als.je met haar verder gaat je een sm kelder unlocked ofzo?
mixing a drink and music
Behalve om de reports te verkopen is surveyen redelijk nutteloos, dus doe dat ook vrijwel niet. Veel te veel bezigheidstherapie haha.rutgergron schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:23:
Ik heb iets geks. Zet het even in spoilers voor de zekerheid
iemand ervaring hier mee? En een oplossing? Een oude save laden heb ik weinig trek in want dat kost me uren aan gameplay.
spoiler:
Ik ben net voorbij het deel dat de hunter de lodge en the eye aanvalt. Daarna begint die "unity" quest waar je met een gevangene moet praten. Maar zodra ik in de spaceport kom begint de UC Security mij aan te vallen.
ik ben al in mn huis geweest om daar via de bounty terminal te kijken of ik een bounty had maar dat helpt niet. Na wat herladen toch 1x veilig daar kunnen komen en missie kunnen volbrengen. Daarna kwam ik er weer en weer zijn ze hostile.
In andere gedeeltes van de stad vallen ze mij niet aan. Sterker nog, in eerste instantie is de guard bij de metro vriendelijk en pas als de rest mij aanvalt wordt die ook hostile.
Ergens heb ik het idee dat ik per ongeluk burgers heb geraakt toen ik richting mn schip moest rennen en de hunter ons daar aanviel. Maar dan zou ik toch bounty moeten hebben? Of dat ze overal hostile zijn tegen mij?
ik ben al in mn huis geweest om daar via de bounty terminal te kijken of ik een bounty had maar dat helpt niet. Na wat herladen toch 1x veilig daar kunnen komen en missie kunnen volbrengen. Daarna kwam ik er weer en weer zijn ze hostile.
In andere gedeeltes van de stad vallen ze mij niet aan. Sterker nog, in eerste instantie is de guard bij de metro vriendelijk en pas als de rest mij aanvalt wordt die ook hostile.
Ergens heb ik het idee dat ik per ongeluk burgers heb geraakt toen ik richting mn schip moest rennen en de hunter ons daar aanviel. Maar dan zou ik toch bounty moeten hebben? Of dat ze overal hostile zijn tegen mij?
iemand ervaring hier mee? En een oplossing? Een oude save laden heb ik weinig trek in want dat kost me uren aan gameplay.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zoiets?iekue schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:49:
Haha de Frontier gesloopt en een totaal belachelijk gedrocht gemaakt, alleen maar om die ship design perk te levellen (5-15-30 verschillende modules installeren, sjesus lol).
/f/image/dUSefjnDP2YphpiEtxwysukr.png?f=fotoalbum_large)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Waarom heeft Tweakers geen review geplaatst van deze game?
Best kwalijk
Best kwalijk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
@Mars18 Het schijnt dat de reviewer met vakantie was.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Hebben meer mensen steeds meer bugs des te meer ze spelen? Nu weer een sidequest met een unaccessible door die open zou moeten zijn en door heen en weer te gaan met de lift alle 3 de auto saves na een punt dat ik de bug zou kunnen ontwijken.
Anyways missie Runaway gelijk naar boven gaan en laten we de game goden danken dat Bethesda een jaar extra heeft gekregen, want dit was niet best geweest op de originele releasedatum 😅
Anyways missie Runaway gelijk naar boven gaan en laten we de game goden danken dat Bethesda een jaar extra heeft gekregen, want dit was niet best geweest op de originele releasedatum 😅
Is het die gang missie op Neon? Die heb ik kunnen openen met een skill (in madame sauvage's bar), maar was bugged.Beakzz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 00:34:
Nu weer een sidequest met een unaccessible door die open zou moeten zijn
Ik heb ook iets dergelijks meegemaakt (na de missie waarbij Hope sr. het leven liet). Toen ik daar na meer dan 1 week ut terugkwam vielen 2 guards mij aan. Ik heb die gewoon neer kunnen schieten terwijl de andere guards ernaast stonden zonder dat die mij ook aan gingen vallen. Blijkbaar waren die nog 'over' van de vorige missie.Player1S schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:34:
Ik heb iets geks. Zet het even in spoilers voor de zekerheid
spoiler:Ik ben net voorbij het deel dat de hunter de lodge en the eye aanvalt. Daarna begint die "unity" quest waar je met een gevangene moet praten. Maar zodra ik in de spaceport kom begint de UC Security mij aan te vallen.
Dus: functionele npc's houden hun status (zonder reset na bepaalde tijd zoals bij vorige Bethesda games).
Je zou de agressieve security guards uit moeten kunnen schakelen (oppassen dat je verder niemand raakt) zonder dat andere security guards je ook gaan aanvallen.
In jouw missie met de hunter heb je blijkbaar per ongeluk een guard geraakt (op weg naar je schip).
Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR
Hier ook, de hopetech guards in het hopetech gebouw zijn hostile, iedere keer weer als ik in het gebouw kom.rapsac schreef op donderdag 21 september 2023 @ 02:04:
[...]
Ik heb ook iets dergelijks meegemaakt (na de missie waarbij Hope sr. het leven liet). Toen ik daar na meer dan 1 week ut terugkwam vielen 2 guards mij aan. Ik heb die gewoon neer kunnen schieten terwijl de andere guards ernaast stonden zonder dat die mij ook aan gingen vallen. Blijkbaar waren die nog 'over' van de vorige missie.
Dus: functionele npc's houden hun status (zonder reset na bepaalde tijd zoals bij vorige Bethesda games).
Je zou de agressieve security guards uit moeten kunnen schakelen (oppassen dat je verder niemand raakt) zonder dat andere security guards je ook gaan aanvallen.
In jouw missie met de hunter heb je blijkbaar per ongeluk een guard geraakt (op weg naar je schip).
Ik heb nu dat 1 in de zoveel lock picks unsolveable is. Helemaal niet irritant ofzo.Beakzz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 00:34:
Hebben meer mensen steeds meer bugs des te meer ze spelen? Nu weer een sidequest met een unaccessible door die open zou moeten zijn en door heen en weer te gaan met de lift alle 3 de auto saves na een punt dat ik de bug zou kunnen ontwijken.
Echt? Ik zie nu dat ik notificaties heb gekregen omdat jullie reageren en zie nog steeds alles in de spoilers staan. Nu even op Dag modus gedaan en zie ik de spoilers weer netjes terug in het blok zitten en kan ik het niet lezen.OMD schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:04:
[...]
Hier ook geen problemen met de nachtmodus. Ligt denk ik toch echt bij jou, misschien per ongeluk alles op pagina geselecteerd?
En ja, dat ligt ook zeker niet aan jullie. Maar wel vaag dat ik daar wel last van heb (heb zeker niets geselecteerd).
Ontopic:
Ik ben nog niet ver. Ik merk dat ik niet lang genoeg erin kan vast blijven zitten. Het liefst even ongestoord een uur of drie erin rondwoelen. Vandaag maar even.
Heb het shipbuilding nog volkomen links laten liggen.
En heb niet het idee dat het vliegen in de ruimte ook maar iets toevoegd. Ja, je "vliegt" ergens heen. Maar meestal ga je je grav drive aanzetten en fast travellen. Je eindigt toch altijd voor de destination en ondertussen is er nauwelijks wat te beleven, behalve dat je gescanned wordt, en je daarna over moet tot landing via een menu. Dan toch liever gewoon het vliegen overslaan en skippen nadat je geland bent op planeet (Of ze hadden het zoals No Mans Sky of Star Citizen moeten doen, maar ik snap dat dat wat te ambitieus is icm deze engine).
Maar goed. Zal komen omdat ik nog niet echt veel heb gespeeld (uurtje of 5).
[ Voor 7% gewijzigd door Rickokun op 21-09-2023 07:30 ]
Schijnt wel zo te zijn dat je wanneer je niet vast travelt en alles stappen doorloopt om van systeem tot systeem te komen je veel meer random encounters tegen komt, en dat dat wel de moeite waard is.Rickokun schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:29:
[...]
Echt? Ik zie nu dat ik notificaties heb gekregen omdat jullie reageren en zie nog steeds alles in de spoilers staan. Nu even op Dag modus gedaan en zie ik de spoilers weer netjes terug in het blok zitten en kan ik het niet lezen.
En ja, dat ligt ook zeker niet aan jullie. Maar wel vaag dat ik daar wel last van heb (heb zeker niets geselecteerd).
Ontopic:
Ik ben nog niet ver. Ik merk dat ik niet lang genoeg erin kan vast blijven zitten. Het liefst even ongestoord een uur of drie erin rondwoelen. Vandaag maar even.
Heb het shipbuilding nog volkomen links laten liggen.
En heb niet het idee dat het vliegen in de ruimte ook maar iets toevoegd. Ja, je "vliegt" ergens heen. Maar meestal ga je je grav drive aanzetten en fast travellen. Je eindigt toch altijd voor de destination en ondertussen is er nauwelijks wat te beleven, behalve dat je gescanned wordt, en je daarna over moet tot landing via een menu. Dan toch liever gewoon het vliegen overslaan en skippen nadat je geland bent op planeet (Of ze hadden het zoals No Mans Sky of Star Citizen moeten doen, maar ik snap dat dat wat te ambitieus is icm deze engine).
Maar goed. Zal komen omdat ik nog niet echt veel heb gespeeld (uurtje of 5).
waarschijnlijk had ik niet mn granaatwerper moeten gebruikenrapsac schreef op donderdag 21 september 2023 @ 02:04:
[...]
Ik heb ook iets dergelijks meegemaakt (na de missie waarbij Hope sr. het leven liet). Toen ik daar na meer dan 1 week ut terugkwam vielen 2 guards mij aan. Ik heb die gewoon neer kunnen schieten terwijl de andere guards ernaast stonden zonder dat die mij ook aan gingen vallen. Blijkbaar waren die nog 'over' van de vorige missie.
Neerschieten is geen optie helaas. Levert me mega bounty op en Sam Coe (active companion) wordt pissig op me.
Overgeven is ook niet mogelijk.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Check je Custom CSS instellingen en/of browserplugins (Bijv. Dark Reader of andere plugins welke met CSS klooien).Rickokun schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:29:
Ik denk dat er met mij genoeg spelers zijn welke eigenlijk om maar 2 redenen het shipbuilding in gesprongen zijn, het hebben van een schip met een beetje een fatsoenlijke layout en met veel opslagcapaciteit.Heb het shipbuilding nog volkomen links laten liggen.
En heb niet het idee dat het vliegen in de ruimte ook maar iets toevoegd.
Het vliegen boeit mij persoonlijk ook niet zo heel veel nee, maar een schip met >3000 cargo cap, veel shield, en veel pew-pew is wel prettig om resources/loot mee rond te slepen en andere schepen neer te kunnen schieten tijdens quest.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Sinds ik mijn automatische save points wipe en handmatig save lijkt het of de bugs verdwenen zijn.
Het viel me op dat na elke automatische save ik vervelende dingen meemaakte, nu niet meer.
Het viel me op dat na elke automatische save ik vervelende dingen meemaakte, nu niet meer.
Uit ervaring kan ik zeggen dat alles weer op 0 staat.rutgergron schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:23:
Nee in het hotel waar je naar de 3e verdieping moet. Sidequest van iemand op Mars. Maar ben maar gewoon een uur terug gegaan met een save gezien ik mijn irritatie heb uitgeleefd op de bevolking van Neon en Andreja wilde niet meer met mij praten in de 3 autosaves 🤣iekue schreef op donderdag 21 september 2023 @ 01:46:
[...]
Is het die gang missie op Neon? Die heb ik kunnen openen met een skill (in madame sauvage's bar), maar was bugged.
Ze was zelfs zo boos dat Bethesda haar hoofd niet meer kon renderen (ja weer een bug).
Mijn gevoel is eigenlijk helemaal weg voor de game ineens. Heb hem nog lang niet uitgespeeld maar ineens heb ik er totaal geen zin in
Wel vreemd vind ik zelf gezien ik de andere bethesda games altijd hardcore gespeeld heb.
Kreeg hierdoor weer zin in No Mans Sky en gaf een veel vettere space feeling. Maar is natuurlijk een ander soort game.
En ineens keek ik de laatste dagen heel erg uit naar Cyberpunk nu die uitbreiding er aan komt wat er inmiddels gewoon echt heel goed uit ziet. (en speel nog mijn mmo's)
Dus denk dat ik het over een tijdje weer opnieuw ga op pakken en het weer ga proberen
Kreeg hierdoor weer zin in No Mans Sky en gaf een veel vettere space feeling. Maar is natuurlijk een ander soort game.
En ineens keek ik de laatste dagen heel erg uit naar Cyberpunk nu die uitbreiding er aan komt wat er inmiddels gewoon echt heel goed uit ziet. (en speel nog mijn mmo's)
Dus denk dat ik het over een tijdje weer opnieuw ga op pakken en het weer ga proberen
Oeh ja. Daar heb ik even niet aan gedacht. Merk dat ik nu al flink vil zit met mijn 350 cgD4NG3R schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:21:
[...]
Check je Custom CSS instellingen en/of browserplugins (Bijv. Dark Reader of andere plugins welke met CSS klooien).
[...]
Ik denk dat er met mij genoeg spelers zijn welke eigenlijk om maar 2 redenen het shipbuilding in gesprongen zijn, het hebben van een schip met een beetje een fatsoenlijke layout en met veel opslagcapaciteit.
Het vliegen boeit mij persoonlijk ook niet zo heel veel nee, maar een schip met >3000 cargo cap, veel shield, en veel pew-pew is wel prettig om resources/loot mee rond te slepen en andere schepen neer te kunnen schieten tijdens quest.
Toevallig net 1 deur gehad waar je door moest,terug naar een savepunt daarvoor en weer geprobeerd en nu wel.Timothy3000 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:18:
[...]
Ik heb nu dat 1 in de zoveel lock picks unsolveable is. Helemaal niet irritant ofzo.
Word dat slot weer gereset denk ik,maak nu elke keer savepoint voordat ik eraan begin.
Nu ben ik wel gewend aan bugs in Bethesda games na dikke 6 jaar ESO
[ Voor 8% gewijzigd door GRAD85 op 21-09-2023 10:43 ]
Haha dat ben ik ook al 2 keer tegengekomen idd, ik had het snel door, het waren beiden makkelijke sloten. Dan heb je maar ene paar mogelijkheden en dan kom je er ook al snel achter dat ie gewoon niet op te lossen is. Lastiger is het wanneer je een expert lvl slot hebt, dan ga je echt aan jezelf twijfelen aangezien je zoveel opties hebt en je best het zelf fout gedaan kan hebbenTimothy3000 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:18:
[...]
Ik heb nu dat 1 in de zoveel lock picks unsolveable is. Helemaal niet irritant ofzo.
Volgens mij heeft het trouwens geen zin meer om je spel op 'very hard' te zetten voordat je naar een bepaald gebied gaat (om betere loot te krijgen). Ik merk geen verschil in loot of mijn spel nu op very hard staat, of very easy. Ik kom zowel HELE slechte loot als hele goede loot tegen, op beide instellingen.
Gisteren bijv, ik ga op een noodoproep af, kom in een 65+ gebied (ik ben zelf lvl 50), ik had het spel op very hard staan en de enemies droppen geen enkel object hoger dan standaard. Geen named items, geen blauwe, geel paarse, geen legendaries... Alleen maar standaard witte... Ook niks uit de kisten...
Hetzelfde met de wel bekende villa, ik zit nu in NG+ dus ik kom daar weer, ik had het spel weer op very hard staan en ik krijg echt een hele slechte Mutineer. Save gereleoad (waarin ik nog niet geland was, dus het gebied was nog niet gegenereerd), en weer een hele slechte. Ik heb het 5 keer geprobeerd, en ik bleef hele slechte drops krijgen. Dus ik denk dat ze het eruit hebben gehaald
Gisteren bijv, ik ga op een noodoproep af, kom in een 65+ gebied (ik ben zelf lvl 50), ik had het spel op very hard staan en de enemies droppen geen enkel object hoger dan standaard. Geen named items, geen blauwe, geel paarse, geen legendaries... Alleen maar standaard witte... Ook niks uit de kisten...
Hetzelfde met de wel bekende villa, ik zit nu in NG+ dus ik kom daar weer, ik had het spel weer op very hard staan en ik krijg echt een hele slechte Mutineer. Save gereleoad (waarin ik nog niet geland was, dus het gebied was nog niet gegenereerd), en weer een hele slechte. Ik heb het 5 keer geprobeerd, en ik bleef hele slechte drops krijgen. Dus ik denk dat ze het eruit hebben gehaald
[ Voor 23% gewijzigd door mvds op 21-09-2023 10:56 ]
Gisteren kreeg ik een missie om een object ergens vandaan te halen.mvds schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:53:
Volgens mij heeft het trouwens geen zin meer om je spel op 'very hard' te zetten voordat je naar een bepaald gebied gaat (om betere loot te krijgen). Ik merk geen verschil in loot of mijn spel nu op very hard staat, of very easy. Ik kom zowel HELE slechte loot als hele goede loot tegen, op beide instellingen.
Ik ben zelf level 28, gebied waar ik terecht kwam was 65+. Enemies wisselend tussen de 6 en 75, maar loot is er ook echt wel naar. Gelijk nieuw spacesuit gekregen.
Overigens wel bijzonder dat ik daarheen moest.
spoiler:
Ook het reloaden vlak voor er een "elite" dood gaat, levert toch elke keer andere loot op.
Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk!
Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk!
Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.