Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 89% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
OMD schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:14:
[...]

Heb gewoon maar de Narwhal gekocht;

[Afbeelding]

Ding is echt een beest. Niet kapot te krijgen en een belachelijke reactor zit er op.
Die canons of lasers staan niet naar voren gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
MaXeRs schreef op zondag 17 september 2023 @ 07:26:
Volledig offtopic. :$
Maar zou een mede tweaker mij kunnen helpen met mijn voucher code voor Starfield.
Ik heb wel een code alleen niet de juiste hardware blijkt achteraf. :') :(:)

Zodra de game op mijn steam account staat ga ik gezellig mee babbelen. :w
Helaas werkt dat niet zo. Het moet op een AMD compitabel systeem worden geredeemed, en dan wordt je automatisch doorgestuurd naar je Steam account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

3DEXP schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:35:
[...]

Die canons of lasers staan niet naar voren gericht.
En? Is dat erg?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Wat een spel is dit...

Ben met het een side quest bezig. hierdoor contrabande bij me, daardoor aangehouden wordt ik zo weer een andere side quest line ingedrukt.... Ondertussen al weer vergeten met welke quest ik nu eigenlijk bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Wat ik wel jammer vind is dat Stealth aanpak 9 vd 10 keer niet werkt, word uiterst vlug gespot. Ook al ben ik 'hidden' dan nog is het praktisch onmogelijk. Wel jammer want zit dan voortdurend in shoot outs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37
RaymondG schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:05:
Wat een spel is dit...

Ben met het een side quest bezig. hierdoor contrabande bij me, daardoor aangehouden wordt ik zo weer een andere side quest line ingedrukt.... Ondertussen al weer vergeten met welke quest ik nu eigenlijk bezig was.
Die sidequest (gok dat je crimsons fleet moet infiltreren) komt vanuit diverse hoeken, als je Vanguard joined, als je gepakt wordt, volgens mij ook als je in een missie iemand neerschiet ipv laten gaan. Zit best bijzonder in elkaar hoe ze alles naar elkaar laten lopen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:19
MaXeRs schreef op zondag 17 september 2023 @ 07:26:
Volledig offtopic. :$
Maar zou een mede tweaker mij kunnen helpen met mijn voucher code voor Starfield.
Ik heb wel een code alleen niet de juiste hardware blijkt achteraf. :') :(:)

Zodra de game op mijn steam account staat ga ik gezellig mee babbelen. :w
Ik kan je wel helpen. Heb dit al een keertje gedaan. Dm me maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 11:17
[...]

[Afbeelding]

Ding is echt een beest. Niet kapot te krijgen en een belachelijke reactor zit er op.
heb nog steeds mijn release ship 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

rutgergron schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:37:
Wat ik wel jammer vind is dat Stealth aanpak 9 vd 10 keer niet werkt, word uiterst vlug gespot. Ook al ben ik 'hidden' dan nog is het praktisch onmogelijk. Wel jammer want zit dan voortdurend in shoot outs.
Wat nog wel is helpt is kleine tikjes geven met lopen. Starfield registreer 1 step als geluid. Als je achter elkaar hele kleine tikjes geeft voltooi je die step niet en ben je muisstil. Het is irritant maar werkte bij mij wel goed.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Linksquest schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:24:
[...]

Heb het langste gedaan met een ship die je ergens krijgt. Deze heb ik pas gekocht na alle faction quests en veel side quests, Ben nu level 32.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Bokkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:44:
kost een paar (5 in totaal) uur, maar dan heb je...... iets 7(8)7

Continue heen en weer reizen voor de vendor unique onderdelen. (deze ontbreken bij Outpost shipyard)

Nog steeds niet helemaal tevreden, voornamelijk de cargo zou meer mogen.
Begon met idee om een Corsair II fighter te maken maar uiteindelijk ging het richting Razorcrest, vanwege engines, landing gear etc

Wilde class C reactor hebben voor de wapens.
Compact blijven wordt dan lastig. Met de stats van de Star Eagle in het achterhoofd, wat echt een goed A class schip is, blijft het veel experimenteren.

Builder is af en toe wel wat clunky. (waarschuwing, pics zijn 5meg per stuk :X sorry )

Starfield
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]

Wil eigenlijk een nog compactere bay, maar die bestaat niet
Die is goed gelukt zeg! Ik zit ook echt té veel in de ship builder 😅 Dit is die van mij op dit moment.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FVLaBkjEbjRSsAMHk--g3UDh7q8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R7KTKmIyKs8J044AUOf7M7mX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I6Sz10uaahunuwl3jojCzlK8iR8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pktQ8zdbY9wPYkXi9Nj4M5rH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ne9j0UDOO2sRPyuizStymnq-5_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rhPcU33mv3wztrzR4MS8ayQz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsPup3EO30KrlxqK5-kCSrgbYs8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3zy3QS72P7FcaGsl8kv4nnSl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXN3RPCzt8Kz3L06UAfxegNtBnQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K4497bsKMkwyNcD2jR8Nal8n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Invoer ontbreekt

[ Voor 80% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Laatst online: 23-08 22:34
SinergyX schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:40:
[...]

Die sidequest (gok dat je crimsons fleet moet infiltreren) komt vanuit diverse hoeken, als je Vanguard joined, als je gepakt wordt, volgens mij ook als je in een missie iemand neerschiet ipv laten gaan. Zit best bijzonder in elkaar hoe ze alles naar elkaar laten lopen :P
Kan je zeggen dat ik best van wat orde hou in een rpg van dit formaat, maar vergeet het maar. (en ja die qst, maar wilde niet te veel verklappen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanmiddag de UC vanguard mainquest uitgepseeld erg leuk.

Ben nu verder gegaan met de constalation quests, zit er eentje bij dat je een planeet 100% moet scannen. Holy shit wat is dat irritant, loop je een beetje eindeloos rond op een planeet om dat laatste beest te vinden. Eerste keer dat ik de game echt frustrerend vind :X

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SparksNL schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:41:
[...]

Die is goed gelukt zeg! Ik zit ook echt té veel in de ship builder 😅 Dit is die van mij op dit moment.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ship builder kan je echt veel tijd in kwijt :X

Heb wel paar ideeen, maar het is best lastig omdat dus voor de unique parts echt heen en weer moet. Dus soms gebruik maken van fillers en dan op zoek naar ander onderdeel etc.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:27
Komen die unique parts als je ze gekocht hebt ook in je Outpost. Of werkt dat zo niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Heb die missie nog niet gehad, maar wel bepaalde stenen gehad die niet kapot wilde gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

t mac schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:21:
Komen die unique parts als je ze gekocht hebt ook in je Outpost. Of werkt dat zo niet?
Nope, je moet echt naar de specifieke vendors toe om die unique parts te kopen :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nog even een half uurtje gespeeld, dat boarden in space vind ik blijkbaar heel lastig. Telkens als een schip geen motoren meer heeft krijg ik het knopje met "x boarden" niet te zien. Bij het laatste schip gelukkig wel, want dat schip is een mooie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5708st-763jvd3qPu5EKjJf5u90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sm84CYPD2TytQmZ9psfOr7zc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7PcCxnkIfUpVk1L34JMhBcMWOo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pH3OOsjqJhZRhsMR5b6NDDCt.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Invoer ontbreekt

[ Voor 82% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Heb een Crimson Fleet Wight geboard en overgenomen... Prima groot schip, al is de interne layout echt zwaar schijt haha. Iets de wapens getweaked met iets andere engines om te compenseren voor dat extra gewicht en gaan met die banaan.. Redelijk tanky ook.

Dit is um default
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMHfjVBKPFYqwbPhXRHWr_g4mLU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fnYQYe5RSqD5wYFdaL6ogU12.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dit spel schreeuwt om het tussentijds kunnen opslaan van een ship design. En kunnen delen van designs met andere mensen.
Sowieso mooier dan mijn eigen gedrochten. :+

[ Voor 45% gewijzigd door NLxAROSA op 17-09-2023 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Dam @G_Dragon Je mag voor mij ook wel eentje bouwen :P

Moet er echt een keer naar kijken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:59:
Dam @G_Dragon Je mag voor mij ook wel eentje bouwen :P

Moet er echt een keer naar kijken :D
Ik heb hem niet gebouwd he, maar gestolen :p
Dat staat ook in mijn verhaal haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:00:
[...]

Ik heb hem niet gebouwd he, maar gestolen :p
Dat staat ook in mijn verhaal haha
Daar heb ik dan overheen gelezen, dan moet ik dat ook maar een proberen _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SinergyX
Ergens boeit mij weinig hoe mijn schip eruit ziet, zolang hij maar 1 level heeft, ik heb een ... hekel aan die trappen op onlogische plekken. Er is 1 bridge met 2 normale trappen zodat je een multi-level kan maken, dan alleen wat matchen met wat je eronder bouwt en krijg je zoiets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rnPiTVCcBISaabq9Nj-ciIKmkec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PPR65lk3lXj4J2TSEuyruehb.png?f=fotoalbum_large

M'n platvis :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Hallo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUV9IaYr2dkRUjFHFRwUCPHh-sY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e0h8JuddIwShdSzZCp4JJ3x1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

RaymondG schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:05:
Wat een spel is dit...

Ach ja, ik moest ff een bounty aftikken van 130k omdat mijn quests ook wat door elkaar liepen :+

Binnenkort maar eens met de shipbuilder aan de slag. Kan er niet aan wennen hoe die werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door HaterFrame op 17-09-2023 23:53 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-09 22:18

JanAd

Wind’s howling

Linksquest schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:24:
[...]

Ik ook, maar het aantal originele onderdelen zijn nu op 1 hand te tellen… 8)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:27:
Ergens boeit mij weinig hoe mijn schip eruit ziet, zolang hij maar 1 level heeft, ik heb een ... hekel aan die trappen op onlogische plekken. Er is 1 bridge met 2 normale trappen zodat je een multi-level kan maken, dan alleen wat matchen met wat je eronder bouwt en krijg je zoiets.
[Afbeelding]

M'n platvis :D
Zoeiets zou mijn volgerne ship wordden, ook met datr type cockpit inderdaad.

Meer een armored cargoding ofzo.

Even een vraag voor mensen die dat al gedaan hebben, Crimson Fleet of Sysdef?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:16:
[...]

Zoeiets zou mijn volgerne ship wordden, ook met datr type cockpit inderdaad.

Meer een armored cargoding ofzo.

Even een vraag voor mensen die dat al gedaan hebben, Crimson Fleet of Sysdef?
Crimson Fleet :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Had al zo een vermoeden. Want ik ga er vanuit dat die comspike en Conduction grid nergens anders te krijgen zullen zijn, en die shit is gewoon TE goed om niet te hebben.

Hmz lees dat je met NG+ ook je ships oa kwijt raakt ... dit schreeuwt om een ship export/blueprint functie om makkelijk opnieuw je schip te kunnen maken eigenlijk :/

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 18-09-2023 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:04:
[...]

Had al zo een vermoeden. Want ik ga er vanuit dat die comspike en Conduction grid nergens anders te krijgen zullen zijn, en die shit is gewoon TE goed om niet te hebben.
Ik had het voornamelijk vanwege de karakters. Ik had bij de vrouwelijke mechanic die je schip kan repareren etc een Firefly herinnering van Kaylee Frye :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:04:
[...]

Die twee dingen heb je serieus nooit meer nodig en mag je gewoon houden wanneer je toch voor UC kiest ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik vind die sysdef commander en voornamelijk die sidekick gruwlijk irritant.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Effe een hele andere vraag, misschien dat iemand het weet. Die halve maan motoren, die de Star Eagle heeft, zijn dat exclusive parts? En zo ja, waar kan je die vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

rutgergron schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:37:
Same :D Ik heb stealth op max en ik heb al mijn wapens met silencers, maar zodra ik ook maar één shot afvuur, weet de gehele omgeving tot in detail waar ik zit. Dat ze gealarmeerd worden wanneer ze iemand dood neer zien vallen, oke... dat snap ik. Maar zelfs wanneer er niemand anders in de buurt is, dan nog ben je ineens de pineut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:26:
Effe een hele andere vraag, misschien dat iemand het weet. Die halve maan motoren, die de Star Eagle heeft, zijn dat exclusive parts? En zo ja, waar kan je die vinden? :P
spoiler:
To get the Star Eagle Ship in Starfield, you need to join the Freestar Rangers and complete a series of missions as a Freestar Ranger Deputy. To begin to join the Freestar Rangers, you can either talk to Sam Coe in the Lodge to start the 'Empty Nest' mission which will take you to Akila City.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2023 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sommige schepen hebben unique parts, of hebben een bepaald level ship building nodig (kan je zien als je het onderdeel selecteerd, stat linksonderin)

Andere delen zijn level gebonden en kan je dus pas kopen als je bepaald lvl bent.
Ik heb zelf afgelopen zaterdag maar 1 questlijn gedaan en ervoor, tussendoor en erna de denk ik wel bekende outpost farm gedaan voor XP en Credits om mlvl 75 te halen 8)7 zodat ik mijn schip kon bouwen,.

De star eagle motoren zijn niet unique volgens mij, enkel shipbuilder lvl limited als ik het mij goed herinner. kan nu niet checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:40:
[...]

spoiler:
To get the Star Eagle Ship in Starfield, you need to join the Freestar Rangers and complete a series of missions as a Freestar Ranger Deputy. To begin to join the Freestar Rangers, you can either talk to Sam Coe in the Lodge to start the 'Empty Nest' mission which will take you to Akila City.
Weet ik, ik heb hem ook al, maar ik wil die motoren ook op andere schepen kunnen zetten, zonder meteen de Star Eagle te moeten verbouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:43:
[...]

Weet ik, ik heb hem ook al, maar ik wil die motoren ook op andere schepen kunnen zetten, zonder meteen de Star Eagle te moeten verbouwen ;)
Ah op die manier! Daar heb ik helaas geen antwoord op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:43:
[...]

https://inara.cz/starfield/ship-module/1426/

ook Starship Design lvl 4 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm, die heb ik, maar die module zie ik niet (in de ship builder van mijn outpost). Ik heb ook mijn Piloting skill op max dus ik mag class C schepen vliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:57:
[...]

Hmm, die heb ik, maar die module zie ik niet (in de ship builder van mijn outpost). Ik heb ook mijn Piloting skill op max dus ik mag class C schepen vliegen.
Ben je ook lvl 43+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bokkie Dat farmen gaat op pc toch veel sneller en op Xbox heeft Starfield niet even muis en toetsenbord ondersteuning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ehh, dat is een goede vraag. Ik denk het niet dan. Volgens mij zit ik daar net onder. lvl 41 of 42 ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:00:
@Bokkie Dat farmen gaat op pc toch veel sneller en op Xbox heeft Starfield niet even muis en toetsenbord ondersteuning :P
Gamepass ultimate :P dus ook op PC, was begonnen op de Series X, tot een maat vroeg waarom ik niet op PC speelde :D dus Wissel het af, ene keer Series X maar als ik outpost farm moet doen dan switch ik altijd over naar PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:04:
[...]

Gamepass ultimate :P dus ook op PC, was begonnen op de Series X, tot een maat vroeg waarom ik niet op PC speelde :D dus Wissel het af, ene keer Series X maar als ik outpost farm moet doen dan switch ik altijd over naar PC
Oh kan je zomaar wisselen? Het is dat ik geen Gamepc heb maar ik ga even kijken tot hoever onze laptop gaat komen met low settings, want dan kan ik misschien mijn verloren levels terughalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als je de gamepass ultimate versie gebruikt kan dat inderdaad.
Weet niet in hoeverre hij al je saves overneemt, maar bij opstarten synced hij wel je exit save en kan je verder waar je gebleven was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:06:
[...]

Oh kan je zomaar wisselen? Het is dat ik geen Gamepc heb maar ik ga even kijken tot hoever onze laptop gaat komen met low settings, want dan kan ik misschien mijn verloren levels terughalen.
Nou, "zomaar" zou ik niet willen zeggen :D Theoretisch is het mogelijk, maar het is geen garantie. Ik heb het gedaan en het is goed gegaan (eenmalig van XBox naar PC) maar ik lees dat er ook veel problemen mee zijn. Kan mij voorstellend at de kans op problemen groter is wanneer je veelvuldig wisselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:08:
[...]

Nou, "zomaar" zou ik niet willen zeggen :D Theoretisch is het mogelijk, maar het is geen garantie. Ik heb het gedaan en het is goed gegaan (eenmalig van XBox naar PC) maar ik lees dat er ook veel problemen mee zijn. Kan mij voorstellend at de kans op problemen groter is wanneer je veelvuldig wisselt
Nou ja als ik een keer wissel en pas weer terug ga wisselen wanneer ik genoeg levels terug heb dan hou ik de kans wel klein :P

Wij hebben trouwens deze laptop; uitvoering: Lenovo IdeaPad Flex 5 14ALC05 (82HU014JMH)

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2023 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:25:
[...]

Die twee dingen heb je serieus nooit meer nodig en mag je gewoon houden wanneer je toch voor UC kiest ;)
Zie dit nu pas. Ja je mag ze houden, maar die dingen wil ik op elk schip hebben.

spoiler:
The ComSpike cuts lock-on time by 25% and reduces weapon energy cost by 20% in targeting mode while the Conduction Grid cuts EM damage by 50% and boosts shield regen by 25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:37:
[...]

Zie dit nu pas. Ja je mag ze houden, maar die dingen wil ik op elk schip hebben.

spoiler:
The ComSpike cuts lock-on time by 25% and reduces weapon energy cost by 20% in targeting mode while the Conduction Grid cuts EM damage by 50% and boosts shield regen by 25%.
Ja oke, er zitten idd wel wat voordelen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 19-09 16:27

anc

[...]

[Afbeelding]

Precies mijn gedachte... ik vind het bouwen echt niet handig. Omdat je eigenlijk niet op 1 plek alle componenten hebt die je wilt. Dus je moet met halfbakken schip van shipyard naar shipyard om de juiste onderdelen te krijgen.
Chaoss schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:26:
Vanmiddag de UC vanguard mainquest uitgepseeld erg leuk.

Ben nu verder gegaan met de constalation quests, zit er eentje bij dat je een planeet 100% moet scannen. Holy shit wat is dat irritant, loop je een beetje eindeloos rond op een planeet om dat laatste beest te vinden. Eerste keer dat ik de game echt frustrerend vind :X
Oh ja verschrikkelijk die scan missies! Ik had er 1tje van een mission board afgeplukt (7000 credits). Ik heb het op 87% na ruim 45 minuten rond huppelen maar opgegeven. Kon niet genoeg monsters vinden om te scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
anc schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:23:
[...]

Precies mijn gedachte... ik vind het bouwen echt niet handig. Omdat je eigenlijk niet op 1 plek alle componenten hebt die je wilt. Dus je moet met halfbakken schip van shipyard naar shipyard om de juiste onderdelen te krijgen.

[...]

Oh ja verschrikkelijk die scan missies! Ik had er 1tje van een mission board afgeplukt (7000 credits). Ik heb het op 87% na ruim 45 minuten rond huppelen maar opgegeven. Kon niet genoeg monsters vinden om te scannen.
De biomes geven voordat je land aan hoeveel % van de biome je hebt gecleared. Zo kan je vantevoren zien hoeveel je nog moet in. Bepaalde gebieden

Soms moet je ook vissen scannen die in de zee of grote meren zwemmen.

Soms ook in de lucht beesten

[ Voor 4% gewijzigd door James Pond op 18-09-2023 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

anc schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:23:
[...]

Als je een outpost hebt, dan kan je vrijwel alle componenten daar vinden, op de exclusieve onderdelen na die je alleen bij sommige vendors kan vinden. Dat scheelt al wat heen en weer reizen. Al zit je dan nog wel met level requirements en dergelijke natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap alleen nog niet hoe je op 10 planeten extractors kan hebben maar die 10 planeten wel met elkaar kan verbinden op gebied van materialen, zag gisteren iets voorbij komen dat dit mogelijk zou moeten zijn. Om zo bij je basis alle materialen te kunnen gebruiken zonder dat je naar planeet 1,2,3,4 of 5 moet reizen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:15:
Ik snap alleen nog niet hoe je op 10 planeten extractors kan hebben maar die 10 planeten wel met elkaar kan verbinden op gebied van materialen, zag gisteren iets voorbij komen dat dit mogelijk zou moeten zijn. Om zo bij je basis alle materialen te kunnen gebruiken zonder dat je naar planeet 1,2,3,4 of 5 moet reizen.
Er zijn twee modules om outposts aan elkaar te linken inderdaad, eentje voor wanneer je twee outposts wilt linken die in hetzelfde stelsel zitten, en eentje die kan linken tussen twee verschillende stelsels.

Je kan dan dus één hoofd-outpost maken waar je alle resources naartoe kan laten komen

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 18-09-2023 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
spoiler:
Inmiddels level 32 en net de missie gedaan waarbij je naar de maan/aarde gaat om NASA te bezoeken. Gave gebieden, maar het plot wordt wel heel erg in je gezicht gedrukt.. Vond het veel interessanter toen de Starborn nog een beetje geheimzinnig waren. :')

Hoe veel questen komen er nog in de main story voordat je moet kiezen om wel/niet NG+ in te gaan? Ik ben net gelieerd met de hunter.

Hoe komen jullie eigenlijk aan grote massa's resources? Ik koop al een tijdje elke winkel op die ik tegenkom, maar net als in Fallout 4 is er vooral een tekort aan adhesive. _O-

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 18-09-2023 12:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:15:
spoiler:
Inmiddels level 32 en net de missie gedaan waarbij je naar de maan/aarde gaat om NASA te bezoeken. Gave gebieden, maar het plot wordt wel heel erg in je gezicht gedrukt.. Vond het veel interessanter toen de Starborn nog een beetje geheimzinnig waren. :')

Hoe veel questen komen er nog in de main story voordat je moet kiezen om wel/niet NG+ in te gaan?

Hoe komen jullie eigenlijk aan grote massa's resources? Ik koop al een tijdje elke winkel op die ik tegenkom, maar net als in Fallout 4 is er vooral een tekort aan adhesive. _O-
Op een planeet een outpost starten en dan daar Extractors met kisten bouwen, dit zorgt voor automatische grondmiddelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb een vaste winkel met een krukje naast de verkoper. Ik koop mijn spullen en ga dan 24 uur zitten wachten op het krukje zodat de voorraad weer is aangevuld. Ik koop dus net zo lang tot ik genoeg heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:17:
[...]

Op een planeet een outpost starten en dan daar Extractors met kisten bouwen, dit zorgt voor automatische grondmiddelen.
Maar daar krijg je toch geen adhesive van en nog zoveel andere stuff niet?

Adhesive is trouwens inderdaad een veelgebruikte stof. Net als Aluminium, Titanium en Structural veel gebruikt. Nickel, Iron, Tungsten en Copper zijn ook erg handig om massaal in te slaan. Adhesive gebruik je ook nog voor weapon mods e.d. maar voor zover ik weet kun je die niet craften? Adaptive Frames heb je ook nog veel nodig, maar die kun je wel maken van aluminum.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 18-09-2023 12:25 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Laatst online: 18-08 12:02

Je kunt natuurlijk ook de plas in Akila misbruiken ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
Sk313t0r schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:23:
[...]

Je kunt natuurlijk ook de plas in Akila misbruiken ;-)
In Skyrim vond ik het nog grappig, maar in SF blijf ik toch wel weg van dat soort (goedkope) exploits. In ieder geval op m'n 1e playthrough. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:23:
[...]

Maar daar krijg je toch geen adhesive van en nog zoveel andere stuff niet?

Adhesive is trouwens inderdaad een veelgebruikte stof. Net als Aluminium, Titanium en Structural veel gebruikt. Nickel, Iron, Tungsten en Copper zijn ook erg handig om massaal in te slaan. Adhesive gebruik je ook nog voor weapon mods e.d. maar voor zover ik weet kun je die niet craften? Adaptive Frames heb je ook nog veel nodig, maar die kun je wel maken van aluminum.
Klopt maar de vraag was ook hoe wij aan grote massa's resources komen :P
Had alleen over het laatste heen gelezen...
You can, however, find some adhesive in the water/swamp areas on the planet Gagarin, which is in the Alpha Centauri system. When you land, open your scanner and look for a Sweetwater Cactus, which essentially just looks like a small, twisted cactus. When you harvest these, you’ll get one adhesive that you can use in crafting.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2023 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

spoiler:

Hoe veel questen komen er nog in de main story voordat je moet kiezen om wel/niet NG+ in te gaan? Ik ben net gelieerd met de hunter.

Outposts, en regelmatig even met mijn handden in de modder graaien :+

Adaptive frames heb ik meer dan genoeg na mijn xp farm :X

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 18-09-2023 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:26:
[...]

Klopt maar de vraag was ook hoe wij aan grote massa's resources komen :P
Had alleen over het laatste heen gelezen...

[...]
1 hele adhesive. Pfff, dat is dus nog niks. Ben je alsnog een half uur bezig wat je bij 3 vendors kunt kopen of zo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Er zijn wel meer materials nodig, maar ik denk dat ik toch zeker ~50 adhesive nodig heb alleen maar voor de researches welke ik op dit moment wil unlocken. Laat staan daar voorbij. :P

De moderpoel ga ik niet in graaien, maar ik ga eens een keer een kijkje nemen op Gagarin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:30:
[...]
1 hele adhesive. Pfff, dat is dus nog niks. Ben je alsnog een half uur bezig wat je bij 3 vendors kunt kopen of zo
Mee eens, dan zou ik persoonlijk ook naar de Vendors gaan. Gaat een stuk sneller O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb dadelijk een schip nodig met iets van 6000 opslag alleen maar om alle resources mee te slepen voor alle wapen/spacesuit/enz mods en alle onderzoeken die ik doe :D (ja ik weet van de unlimited storage op sommige plaatsen, maar dan zit ik in mijn outpost en dan mis ik weer een bepaalde grondstof en ik heb dan vaak geen zin om op en neer te gaan dus neem ik alles maar mee :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:32:
Ik heb dadelijk een schip nodig met iets van 6000 opslag alleen maar om alle resources mee te slepen voor alle wapen/spacesuit/enz mods en alle onderzoeken die ik doe :D (ja ik weet van de unlimited storage op sommige plaatsen, maar dan zit ik in mijn outpost en dan mis ik weer een bepaalde grondstof en ik heb dan vaak geen zin om op en neer te gaan dus neem ik alles maar mee :P )
Even 19K capacity cargo freighter maken.

Gewoon op je outposts af en toe wisselen, als je van grotere hold naar kleinere hold gaat, komt alles gewoon mee, je kan er alleen niets meer instoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sommige wapens zijn trouwens echt ziek sterk (na upgrades)... Ik loop nu rond met een shotgun (die dubbelloops, wel een advanced, maar geen perks verder) die iets van 300 dmg doet, heerlijk :D Helaas wel reloaden na 2 schoten, maar ach...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:30:
[...]
Als je 100% hebt, kan je volgens mij met die outpost perk (naam kwijt) zelf ook planten kweken en daar dus alle 'biologisch' materiaal mee farmen.

De game heeft imho 3 grote fases, waar hele outpost/productie/massa-productie duidelijk onderdeel is van fase 3, of je maakt direct keuzes in je perks dat je de rest skipt, maar je komt anders simpelweg levels tekort om overal genoeg punten in te hebben om maximaal te gebruiken (ship design, crew perk, wapens).

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:35:
[...]

Even 19K capacity cargo freighter maken.

Gewoon op je outposts af en toe wisselen, als je van grotere hold naar kleinere hold gaat, komt alles gewoon mee, je kan er alleen niets meer instoppen :+
Haha, ja, ik heb al wel iets in gedachten, ik wil niet zo'n megaschip bouwen, ik wil hem redelijk compact houden. Maar ik ben steeds een heel eind, maar dan heb ik steeds van die meldingen dat ik te weinig landingsgestellen heb ofzo :P En dan gooi ik hem maar weer weg :D Ik ga nu wel naar een Class C denk ik, A en B zijn te beperkend inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Even een vraag voor de spelers die al wat verder zijn:

Welk schip kan ik het beste kopen? Ik heb nu ruim 800k aan credits bij elkaar gespaard/gejat en kom een beetje in de knel qua cargo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

SinergyX schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:36:
[...]
De game heeft imho 3 grote fases, waar hele outpost/productie/massa-productie duidelijk onderdeel is van fase 3, of je maakt direct keuzes in je perks dat je de rest skipt, maar je komt anders simpelweg levels tekort om overal genoeg punten in te hebben om maximaal te gebruiken (ship design, crew perk, wapens).
Daar loop ik ook steeds tegenaan :D Het maakt het ook wel weer leuk en zorgt ervoor dat ik steeds blijf levellen hoor maar soms is het ook frustrerend. Ik wil graag kunnen sneaken, maar om het goed te laten werken heb je ook die master perk nodig, dus moet je eerst 12 punten verbruiken om die te kunnen activeren, en dan moet die master skill nog naar lvl 4. Maar ik wil ook mijn wapens en armors kunnen modden, hoppa, weer x punten kwijt. En oh ja, ik wil ook Class C kunnen vliegen. En natuurlijk ook een mooie outpost kunnen bouwen. En vergeet de damage boosts niet van de specialisaties. Man, tegen de tijd dat ik lvl 100 ben heb ik pas alle skills die ik graag wil hebben :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:37:
[...]

Haha, ja, ik heb al wel iets in gedachten, ik wil niet zo'n megaschip bouwen, ik wil hem redelijk compact houden. Maar ik ben steeds een heel eind, maar dan heb ik steeds van die meldingen dat ik te weinig landingsgestellen heb ofzo :P En dan gooi ik hem maar weer weg :D Ik ga nu wel naar een Class C denk ik, A en B zijn te beperkend inmiddels.
Er is veel in de game wat 'niet duidelijk wordt gemaakt', maar er zijn een aantal Class A en B onderdelen die je pas op latere level unlocked die zich zelfs kunnen meten met top-C spul. Dacht op lvl45 krijg je een class-B met 31 power, op 60 krijg je zelfs een class A met 34 power.

Zelfde geld ook voor factions, Vanguard wapens, Crimson 'tools', het zijn dingen die ik zelf ben gaan uitvogelen (fuck al die youtube onzin, of helemaal die websites met ad-blok-popup-geen-toegang-jammer-joh), ergens is de game misschien geen 'perfecte' game, maar de complexiteit naar mijn gevoel compenseert dat meer dan genoeg :D

Dat geld dus ook voor cargo, combinatie met perks, kan je prima ~1600 per 'blok' halen, de ruimte van een 3x2 mess-hall is al genoeg om tegen de 10k te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sk313t0r schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:39:

Welk schip kan ik het beste kopen? Ik heb nu ruim 800k aan credits bij elkaar gespaard/gejat en kom een beetje in de knel qua cargo.
Hoeveel cargo heb je nodig? Ik heb nog steeds de Star Eagle (die je van een quest krijgt) en die heeft standaard 2280 dacht ik, die heb ik nu ietsjes geupgrade naar 2800nogwat. Ik heb gezien dat de meeste schepen die je kan kopen best wel begrensd zijn qua cargo. Of je moet meteen eentje kopen die het formaat heeft van een Super Star Destroyer ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

SinergyX schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:42:
[...]

Er is veel in de game wat 'niet duidelijk wordt gemaakt', maar er zijn een aantal Class A en B onderdelen die je pas op latere level unlocked die zich zelfs kunnen meten met top-C spul. Dacht op lvl45 krijg je een class-B met 31 power, op 60 krijg je zelfs een class A met 34 power.

Zelfde geld ook voor factions, Vanguard wapens, Crimson 'tools', het zijn dingen die ik zelf ben gaan uitvogelen (fuck al die youtube onzin, of helemaal die websites met ad-blok-popup-geen-toegang-jammer-joh), ergens is de game misschien geen 'perfecte' game, maar de complexiteit naar mijn gevoel compenseert dat meer dan genoeg :D

Dat geld dus ook voor cargo, combinatie met perks, kan je prima ~1600 per 'blok' halen, de ruimte van een 3x2 mess-hall is al genoeg om tegen de 10k te gaan.
Ik zag het idd in de lijstjes, daarmee ga ik mijn Star Eagle upgraden wanneer ik ze kan gebruiken. Ik blijf het een fijn schip vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Welk schip heb je? wat is het doel? wat is je Pilot lvl?
met de welkbekende Star Eagle heb je een hele goede Class A all rounder met 2K cargo capaciteit.

Met wat tweaks kan je die wat uitbreiden.wel ten koste van wat stats (dogfighting en jump distance)

Zo kan je de 3x2 brigg eruit slopen (puur cosmetisch, geen functioneel doel) de 3x1 unit naar het midden en dan aan de zijkanten extra cargo bijvoorbeeld. Kost je wel veel mass increase.

Hoeveel Cargo wil je hebben? wil je ook kunnen vechten? Welke class moet het schip zijn?

Voor verschillende doeleinden verschillende schepen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD

OMD

Adhesive kan je makkelijk aan komen door:

- naar Kryx stelsel te gaan -> planeet Suvorov. Daar lopen soort schorpioenen rond. Deze laten adhesive achter na killen. Ze lopen er heel veel.

- Geen house bouwen. Je kan adhesive farmen. Dat moet uiteraard wel op een planeet met adhesive, hoe je daar achter komt mag je zelf uitpluizen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Lol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgBFqLBc2adAWwco1AP2uVB6ZvQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/19FMySjNMsBuK7EN8XzxVDiY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:46:
[...]

Welk schip heb je? wat is het doel? wat is je Pilot lvl?
met de welkbekende Star Eagle heb je een hele goede Class A all rounder met 2K cargo capaciteit.

Met wat tweaks kan je die wat uitbreiden.wel ten koste van wat stats (dogfighting en jump distance)

Zo kan je de 3x2 brigg eruit slopen (puur cosmetisch, geen functioneel doel) de 3x1 unit naar het midden en dan aan de zijkanten extra cargo bijvoorbeeld. Kost je wel veel mass increase.

Hoeveel Cargo wil je hebben? wil je ook kunnen vechten? Welke class moet het schip zijn?

Voor verschillende doeleinden verschillende schepen
Ik heb nu nog steeds de Star Eagle, pilot level is nu 3 (dus ik kan bijna C-klasse vliegen). Denk dat ik hier wat meer cargo-modules aan ga plakken en wat betere wapens kies (en natuurlijk een betere reactor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Als je toch aan het 'jatten' bent, ga random op een planeet rondlopen en let op wanneer er een schip land. Als dit een UC <naam> is, picklock de deur, ga naar boven, vlieg er mee weg. Zelfs een Class-C freighter kost maar iets van 70k om te registeren, maar heb je meteen de beste basis die er is.

Denk ook aan de 'style' van je schip, elke manufactuer richt zich op een bepaald type/style. Uiteindelijk kan je op elk schip elk wapen plakken, elk onderdeel (stukje heen en weer vliegen) en enkel beperkt door je perks (class C) en je level/faction.

Goedkoopste is gewoon zelf wat te bouwen, je betaald bij premades ook erg veel voor de 'cosmetics' onderdelen, als jij gewoon de noodzakelijke zut bij elkaar gooit kan je voor 100k al een 6000 cargo vliegen die ook flink kan vechten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

:X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:32:
Als je het goed doet en alle resources linkt naar je homeplanet. Moet je daar de juiste storage e.d. neerzetten en linken. Als je dat allemaal goed gedaan hebt kan je door alle workbenches ook op je homeplanet te zetten hier gewoon alle crafting doen. De tables zullen dan de resources pakken die in je lokale storage zit :P

Je hoeft dus in principe nooit te gaan "moven" met al je resources

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ieuw, ik wil geen gebruik maken van glitches :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sk313t0r schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:56:
[...]

Ik heb nu nog steeds de Star Eagle, pilot level is nu 3 (dus ik kan bijna C-klasse vliegen). Denk dat ik hier wat meer cargo-modules aan ga plakken en wat betere wapens kies (en natuurlijk een betere reactor).
Star Eagle is erg goed aan te passen, mijne heb ik ook naar B gerbacht met andere reactor en meer cargo
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:00:
Ieuw, ik wil geen gebruik maken van glitches :)
Geen glitch, interstellar tcargo link, zit gewoon in je outpost construction

edit: ah zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bokkie schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:01:
[...]

Geen glitch, interstellar transport platform link, zit gewoon in je outpost construction
Weet ik, het was een reactie op @G_Dragon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@mvds misschien had je mijn bericht beter kunnen quoten voor meer duidelijkheid haha :P
Maar snap heel goed dat je geen gebruik wil maken van glitches, ben er zelf ook geen fan van. Ik moest alleen wel even aan je denken bij deze video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:04:
@mvds misschien had je mijn bericht beter kunnen quoten voor meer duidelijkheid haha :P
Nah, ik zaai graag verwarring :P
Maar snap heel goed dat je geen gebruik wil maken van glitches, ben er zelf ook geen fan van. Ik moest alleen wel even aan je denken bij deze video.
Denk jij aan mij? O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:22:
[...]

Nah, ik zaai graag verwarring :P

[...]

Denk jij aan mij? O+
Haha jazeker! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hebben ze het trouwens gepatched dat je nu niet meer een Starborn ship kan overnemen als je nog geen NG+ hebt gedaan? Ik krijg steeds "Not accessable" in beeld te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Wat ontzettend tof dat je in NG+...

spoiler: Alleen NG+ mechanic, geen story spoilers
... De main quest kan skippen en dat een NG+ playthrough ongeveer 45-60 minuten duurt. Dan wordt het wel aantrekkelijk om voor die ultieme outfit/schip (die je bij NG+10 krijgt) te gaan.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mog schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:48:
Wat ontzettend tof dat je in NG+...

spoiler: Alleen NG+ mechanic, geen story spoilers
... De main quest kan skippen en dat een NG+ playthrough ongeveer 45-60 minuten duurt. Dan wordt het wel aantrekkelijk om voor die ultieme outfit/schip (die je bij NG+10 krijgt) te gaan.
Krijg je die keuze elke keer als je NG+ doet? Ik denk dat ik best nog een keer (misschien wel meerdere keren) hem wil doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:50:
[...]

Krijg je die keuze elke keer als je NG+ doet? Ik denk dat ik best nog een keer (misschien wel meerdere keren) hem wil doorspelen
Ja, elke keer als

spoiler:
Je voor het eerst in The Lodge komt.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dus 10x quickskip en dan gewoon nog een keer full game :+

Pagina: 1 ... 53 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.