mvds schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:37:
[...]
Haha, ja, ik heb al wel iets in gedachten, ik wil niet zo'n megaschip bouwen, ik wil hem redelijk compact houden. Maar ik ben steeds een heel eind, maar dan heb ik steeds van die meldingen dat ik te weinig landingsgestellen heb ofzo

En dan gooi ik hem maar weer weg

Ik ga nu wel naar een Class C denk ik, A en B zijn te beperkend inmiddels.
Er is veel in de game wat 'niet duidelijk wordt gemaakt', maar er zijn een aantal Class A en B onderdelen die je pas op latere level unlocked die zich zelfs kunnen meten met top-C spul. Dacht op lvl45 krijg je een class-B met 31 power, op 60 krijg je zelfs een class A met 34 power.
Zelfde geld ook voor factions, Vanguard wapens, Crimson 'tools', het zijn dingen die ik zelf ben gaan uitvogelen (fuck al die youtube onzin, of helemaal die websites met ad-blok-popup-geen-toegang-jammer-joh), ergens is de game misschien geen 'perfecte' game, maar de complexiteit naar mijn gevoel compenseert dat meer dan genoeg
Dat geld dus ook voor cargo, combinatie met perks, kan je prima ~1600 per 'blok' halen, de ruimte van een 3x2 mess-hall is al genoeg om tegen de 10k te gaan.