Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

x3rius schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:24:
spoiler:
Ik lees dat als je de Crimson Fleet vroeg joined, dit verdere missies voor andere factions (onbedoeld?) erg makkelijk maakt omdat ze je niet meer aanvallen omdat je friendly bent. Als je ze dan voor een missie moet omleggen krijg je automatisch een bounty op je hoofd... mensen ervaring hiermee of valt het wel mee?
spoiler:
Nee dat valt niet mee :) Ik heb, door het spelen van de ranger quest, ook gemerkt dat het gevolgen heeft voor de rest (wat ik ook wel logisch vind). Ik heb dus de baas van HopeTech omgelegd, omdat hij achter heel veel kwade dingen zat, vervolgens ben ik niet meer welkom daar om ship parts te kopen want zodra ik in de buurt kom van het gebouw, beginnen de guards op mij te schieten :D En dat terwijl ik dacht het juiste te doen :D

En door het doen van de Ryujin questline heb ik nu een hoop gezeik van mijn sidekicks omdat ze het er niet mee eens zijn dat ik nu die tech van hun heb :P

[ Voor 8% gewijzigd door mvds op 15-09-2023 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

mvds schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:36:
[...]

spoiler:
Nee dat valt niet mee :) Ik heb, door het spelen van de ranger quest, ook gemerkt dat het gevolgen heeft voor de rest (wat ik ook wel logisch vind). Ik heb dus de baas van HopeTech omgelegd, omdat hij achter heel veel kwade dingen zat, vervolgens ben ik niet meer welkom daar om ship parts te kopen want zodra ik in de buurt kom van het gebouw, beginnen de guards op mij te schieten :D En dat terwijl ik dacht het juiste te doen :D
spoiler:
Dat is dan per play verschillend. Ik kan daar nog gewoon alles doen en vrij rondlopen. Dan ligt het echt aan het gesprek wat je hebt gevoerd. Ik heb eerst bewezen dat hij schuldig is en dat wordt nu ondersteund door die griet die er bij was. Er is daarna een nieuwe bazin gekomen van Hopetech

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

OMD schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:38:
[...]

spoiler:
Dat is dan per play verschillend. Ik kan daar nog gewoon alles doen en vrij rondlopen. Dan ligt het echt aan het gesprek wat je hebt gevoerd. Ik heb eerst bewezen dat hij schuldig is en dat wordt nu ondersteund door die griet die er bij was. Er is daarna een nieuwe bazin gekomen van Hopetech
spoiler:
Nou, dat verwachtte ik dus ook, ik heb verder niks gedaan wat niet mocht. Ik ben aardig gebleven in het begin, totdat hij achter alles bleek te zitten, toen heb ik hem gekilled, maar hij begon. Ik heb alles bewezen en idd, die griet was het met mij eens. Maar toch zijn ze boos op mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

mvds schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:40:
[...]

spoiler:
Nou, dat verwachtte ik dus ook, ik heb verder niks gedaan wat niet mocht. Ik ben aardig gebleven in het begin, totdat hij achter alles bleek te zitten, toen heb ik hem gekilled, maar hij begon. Ik heb alles bewezen en idd, die griet was het met mij eens. Maar toch zijn ze boos op mij
spoiler:
Je bent gewoon een stoutert :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 09:21
James Pond schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:23:
[...]

Wat gebeurd er precies?

Zit je op de pc? Kan je evt met console commands verder komen door iets te glitchen of te noclippen?
Zit op Xbox X en zit in de 6de Main missie [ All that money can buy ]

Heb heel de missie doorlopen en moet nu terug naar het schip, daar moet je met Walter praten anders kun je niet weg,dat gedaan krijg ook de rewards na de animatie ,maar dan blijft walter je aangrijnzen en ik kan niks meer.

Enigste wat overblijft load ,heb ik gedaan op verschillende tijden maar kom steeds op het einde in die animatie.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
All that money can buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helpt dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcUzA5EgBFKjdtPDHdqYaURNKDk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KcRPptIAsPaWHKl2WWLy1V7X.png?f=fotoalbum_large

De quest was iig bugged en zou gefixt moeten zijn met de update van eergisteren. Wellicht niet helemaal. Heb je de update binnen gehaald?

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2023 13:05 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:02:
[...]

Helpt dit?

[Afbeelding]

De quest was iig bugged en zou gefixt moeten zijn met de update van eergisteren. Wellicht niet helemaal. Heb je de update binnen gehaald?
Inhakend hierop is eigenlijk altijd het eerste wat je moet doen schieten :P Het doet ze "pijn" maar het schaad niet ( of ze gaan op de knieën ) en bij de characters waar ik heb het gedaan kreeg je er ook geen negatieve effecten op. Echter loste dit wel op dat de NPC stil bleef staan en er niets gebeurde :+

Zorg wel altijd voor goede saves
mvds schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:27:
[...]

Je kan vrij eenvoudig je warpdrive upgraden hoor, ik heb een Class A schip en kan het hele heelal door, soms wel met een tussenstop idd omdat ik brandstof te weinig heb om de hele reis ineens te maken, maar ik kan overal naartoe.
Volgens mij wilde je op iemand anders reageren O-)

[ Voor 19% gewijzigd door hollandnick op 15-09-2023 13:16 ]

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:02:
[...]

Helpt dit?

[Afbeelding]

Jammer werkte niet,heb al mijn 5 schepen geprobeerd en de outcome blijft hetzelfde,doorloopt heel de animatie ,krijg alle rewards en kan niet verder.

Speel op gamepass , zie nergens iets van update,sorry ben niet zo goed met Xbox speel altijd PS5

Update heb ik wel,kan je zien bij settings linksonder 1.7.29 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door GRAD85 op 15-09-2023 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:29:
[...]

Het zou niet het eerste spel zijn die gevoelig is voor hoeveel objecten er rondslingeren. Dus wie weet. Zou wel zuur zijn...
Tot die tijd staat het spel in de vriezer :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
hollandnick schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:14:
[...]

Inhakend hierop is eigenlijk altijd het eerste wat je moet doen schieten :P Het doet ze "pijn" maar het schaad niet ( of ze gaan op de knieën ) en bij de characters waar ik heb het gedaan kreeg je er ook geen negatieve effecten op. Echter loste dit wel op dat de NPC stil bleef staan en er niets gebeurde :+

Zorg wel altijd voor goede saves

[...]

Hele gatenkaas van Waltertje gemaakt >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

hollandnick schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:14:
[...]
Klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

OMD schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:41:
[...]

spoiler:
Je bent gewoon een stoutert :+
spoiler:
Hahaha nope, ik had mij echt voorgenomen om de ultieme space pirate te worden, maar ik ben juist the good guy nu :D Ik ben vriendjes met Constellation, UC en de Rangers en heb de Fleet uitgemoord. Misschien alleen de "verkeerde" keuze gemaakt aan het einde van de Ryujin quest door ja te stemmen voor hun tech, nu zijn mijn compagnions boos op mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

mvds schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:47:
[...]

spoiler:
Hahaha nope, ik had mij echt voorgenomen om de ultieme space pirate te worden, maar ik ben juist the good guy nu :D Ik ben vriendjes met Constellation, UC en de Rangers en heb de Fleet uitgemoord. Misschien alleen de "verkeerde" keuze gemaakt aan het einde van de Ryujin quest door ja te stemmen voor hun tech, nu zijn mijn compagnions boos op mij :P
spoiler:
ik heb die tech ook gekozen maar ik heb nog niemand die boos is op mij. Ik speel echter nooit met een companion (vind ze nutteloze schepsels die in de weg staan) dus wellicht ligt het daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Saekerhett schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:40:
Ik vind de AI van de tegenstanders trouwens echt vaag soms hoor. Dan ben ik 'hidden', kijk effe om het hoekje naar een tegenstander die dertig meter verderop met zijn rug naar me toe staat en dan ben ik ineens gezien en in danger. Flikker toch op :')

Die stealth missies zijn toch onmogelijk zo?
Ruimtepak vergeten uit te trekken?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik moet wel zeggen dat alle stats van wapens best wel duizelingwekkend zijn. Ook te bepalen welke gun te houden of niet. Ik heb nu 13 wapens in mijn inventory en is toch altijd weer een gepuzzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
CyBeR schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:17:
[...]

Maakt dat een verschil dan? Ruimtepak geeft toch ook een vorm van armor tegen explosieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

OMD schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:52:
[...]
spoiler:
ik heb die tech ook gekozen maar ik heb nog niemand die boos is op mij. Ik speel echter nooit met een companion (vind ze nutteloze schepsels die in de weg staan) dus wellicht ligt het daar aan.
spoiler:
Ik liep het gebouw uit nadat ik de quest had afgerond en meteen kwam Sarah naar mij toe (terwijl zij niet eens mijn actieve compagnion was, maar wel mijn vrouw :P) om mij te vertellen dat ze mij hypocriet vond om in te stemmen met de tech en het ook te dragen om meteen daarna weer het lieve vrouwtje uit te hangen. Later begon ook Barret mij de les te lezen erover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Saekerhett schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:40:
Ik vind de AI van de tegenstanders trouwens echt vaag soms hoor. Dan ben ik 'hidden', kijk effe om het hoekje naar een tegenstander die dertig meter verderop met zijn rug naar me toe staat en dan ben ik ineens gezien en in danger. Flikker toch op :')

Die stealth missies zijn toch onmogelijk zo?
spoiler:
Hahaha had ik ook, vooral tijdens die Ryujin questline moet je veel stealth gebruiken, maar dat valt niet mee. Uiteindelijk blijkt ook dat je ook met veel wegkomt om gewoon weg te lopen, ook al ben je gezien, zolang je maar niemand doodt. Alleen, zodra je d emelding krijgt dat er iets aan je bounty is toegevoegd, dan is het wel lastig, want dat weegt mee in de rest van je quests enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 20-09 22:24
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:10:
[...]

Als ik je advies mag geven. Ga in Hogwarts direct voor de main story line en vergeet zoveel als mogelijk de Side quests :p
Zeg dat maar tegen mijn vrouw :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ben in dubio.

spoiler:
In NG+ nu weer alles opnieuw doen v.w.b. de Side Quests en Factions? Of gewoon een compleet nieuwe game starten, stukje Main Quest doen en vanuit daar de Side Quests en Factions afwerken. Of moet ik dan alsnog weer de gehele Main Quest opnieuw doen om alle Side Quests te unlocken?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Volledige quest line van The Crimson Fleet afgerond:

spoiler:
Tijdens een van de quests, op een luxe cruiseschip heb ik de halve bemanning neergemaaid (de NPC begon!. Na terugkomst op het schip van SysDef werd ik meteen gearresteerd en als vijandig beschouwd, daarna alles braaf voor The Fleet opgelost en bij de laatste missie de belangijke kapitein(?) van SysDef overhoop geschoten +).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:38
CyBeR schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:17:
[...]

Ruimtepak was denk ik aan ja, moet die uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Saekerhett schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:08:
[...]

Zou kunnen dat je door het gewicht van het pak idd niet erg stealth was. Geen idee of dat zo is hoor, maar de stats van het pak tellen wel gewoon wanneer je binnen bent (of in elk geval ergens met een atmosfeer) en je het pak uit lijkt te hebben en dus alleen je normale kleding ziet. Maar fysiek lijk je het pak dus nog te dragen, aangezien je stats wel gewoon tellen, dus misschien het gewicht dus ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 73% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Oei, dat is niet leuk om te horen, ik heb zelf voor en na de update geen last gehad van crashes, wel 1x van rare verlichting om een persoon heen

spoiler:
New Athlanthas tijdens het gesprek met de President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
Àch ben ook maar weer een nieuwe game gestart,ga nu gelijk die rangerquest doen >:)

Misschie krijg ik nu wel mijn star eagle :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Hmmm na 60 uur zonder issues op de XSX gespeeld te hebben, heb ik nu opeens problemen met het starten van de game. Ik krijg het opstart plaatje te zien, gevolgd door een zwart scherm en terug naar het menu van de XSX. Zelfs na 2x de console herstart te hebben. Vreemd genoeg heb ik een uurtje terug nog gespeeld…

Iemand anders dit probleem ook?

Edit: XBX een keer van de spanning halen lijkt het opgelost te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door SparksNL op 15-09-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41
GRAD85 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:26:
Àch ben ook maar weer een nieuwe game gestart,ga nu gelijk die rangerquest doen >:)

Misschie krijg ik nu wel mijn star eagle :9~
Dat ding blijft zonder ship design perks 1 van de beste schepen die ik heb gehad, zit mooi stukje tek/loading op die je zonder die perk niet zomaar krijgt.

Ik was op een maand en stapte 'per ongeluk' in een verkeerd schip en vloog ik mee weg, heb nu een class C ship 'US Vista', nadeel dat hij ~40k koste om te registeren :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
mike0001 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:40:
[...]

Ik heb geen idee of er een bounty op mn hoofd zit. Ik liep de bak uit en toen stond er dat ik nu vijanden was met ze. en dat ik -0xp verloren had door mijn nachtje gevangenis haha.
Er was geen bounty. Dus ik ben geswitched naar de Crimson side.
Episch gevecht voor het einde van die missies. Ik ga niets verklappen maar dat is wel serieus de moeite waard om die kant te kiezen. erg vet. Ook de beloning is erg... winstgevend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Rivanov schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:06:
Hmm ben in dubio.

spoiler:
In NG+ nu weer alles opnieuw doen v.w.b. de Side Quests en Factions? Of gewoon een compleet nieuwe game starten, stukje Main Quest doen en vanuit daar de Side Quests en Factions afwerken. Of moet ik dan alsnog weer de gehele Main Quest opnieuw doen om alle Side Quests te unlocken?
spoiler:
Bij je eerste 'nieuwe' kennis making kan je kiezen voor redo en skip, skip je dan gaat het versnelt richting hunten van de artifcats, maar moet je alsnog alle side doen. Bij de Redo begin je 'echt' opnieuw, met een paar 'twists' omdat je nu bepaalde zaken wel weet (dialoog geeft dan ook [starborn] aan).

Beide gevallen, moet je faction en side gewoon opnieuw doen, dus ook Sys vs Crimson.

Maar wat een geweldig stukje laatste missies, ik snap prima dat mensen moe worden van 'loading screen simulator', maar het is toch een aardig mooi ritje geweest.

spoiler:
Al vind ik het verhaal wat onlogisch met de 'reset', het blend wel geweldig in elkaar tijdens die laatste missies dat je tussen verschillende universums flips, hoog gehalte Titanfall kreeg ik daar.

Laatste stuk waar je nog uitleg krijgt wat er met iedereen gebeurd zag ik Sarah staan, ik dacht meteen.. die ga ik toch niet achterlaten? :( Maar gelukkig, die had ook gekozen voor de jump.

Eindelijk je character soortvan horen praten, de trip langs NASA, die flips door je missies heen, ook de vragen of je bepaalde zaken zo had gedaan.. absoluut, ook NG+ zal ik waarschijnlijk dezelfde keuzes maken, met 1 verschil, deze keer houd ik Barrett in leven :D

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2023 20:03 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hele reeks posts alhier, al dan niet in spoiler.

Ik krijg echt het gevoel dat Starfield een succes-game is wat we straks in de nieuwsberichten gaan zien.
Best wel een succesverhaal voor Bethesda. Bugs or not.
Dit lijkt een succesvolle game.

Het is geen Star Citizen killer. You can't kill anything that has not been alive.
Ik ben een SC backer en weet dat SC veel gedetailleerder is en derhalve imho superieur maar het gaat om het concept.
Starfield is released. SC is not.

Ik heb vandaag niet gespeeld, maar gister wel. Weer een paar missies verder. En ik ben alleen maar gestopt omdat ik toch ecth moest gaan slapen omdat er weer een werkdag was.
En het is gaaf.

Niet perfect, maar wel released en te behappen.

Starfield is een succes imho. Petje af. Genoeg bugs. Genoeg kritiek vergeleken met wat SC kan bieden, maar ik heb een outpost, ik doe missies, ja ik neem shortcuts met reizen naar de volgende doelen maar dat is alleen omdat het technisch kan.

Starfield is cool. En dat meen ik serieus. Voorlopig moeten we het hier mee doen en het is geen straf. We kunnen weer lekker de ruimte ontdekken.

Starfield is dikke prima.
ondanks diverse posts alhier heb ik praktisch geen last gehad van bugs.
De wallet-dodo van constellation had bij mij geen probleem, misschien omdat ik nog geen andere schepeen heb anders dan de constellation.
Sterker nog, op mijn pc eigenlijk geen irritante bugs gezien die mijn gameplay hebben gehinderd.
RTX3080Ti. Geen issues eigenlijk. Soms wat glitching, wat ragdolls en op een paar momenten na.

spoiler:
ik wist dat er op een gegeven moment een starborn ship zou moeten komen om mij te confronten dus bij uitzondering heb ik een keer gewoon een launch to orbit gedaan.
En bij de What money can buy missie zat ik in pilot stoel en daarna uitgestapt en tijdens al die dingen veranderde de stem van de intercom naar real life van de missie briefing. Onderaan de streep letterlijk geen nare bugs meegemaakt tot nu toe. Wat voor hardware build hebben de klagers precies? Of heb ik geluk? we zullen het nooit weten want meestal heb ik nooit last van bugs, niet met Starfield en niet met Battlefield games. Het zijn altijd anderen die nare bugs zien. Ik vind het zowel vermakelijk als interessant. Waarom krijg ik ze nooit? Kies ik toevallig de juiste hardware voor m'n gamepc?:Geen idee. Waar zit me dat precies in? Geluk? Pech?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2023 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Saekerhett schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:08:
[...]

Ja, maakt lawaai.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Na 41 uur de Main Quest uitgespeeld. New Game+ begonnen. Wel een save game op het laatste moment aangemaakt. Weet nog niet of ik verder wil met mijn nieuwe save.

Eindoordeel: 7,6

Verhaal: 7.0
Gunplay: 8.5
Gameplay*: 5
Soundtrack: 10
Graphics binnen: 10
Graphics buiten: 5

* Inventory, loot-systeem, persuading, dialoog, lock picking, terminals

Ik ben er wel uit dat Bethesda RPG’s niet mijn ding zijn. Voornamelijk door de gameplay en verouderde mechanics. De insane visuals en dito soundtrack (en goede gunplay) hebben me in de game gehouden. Al met al een mooie ervaring die ik niet had willen missen. Maar ook te vaak gefrustreerd geweest om het onvergetelijk te maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Mog op 15-09-2023 22:32 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:46
rutgergron schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:23:
Ik moet wel zeggen dat alle stats van wapens best wel duizelingwekkend zijn. Ook te bepalen welke gun te houden of niet. Ik heb nu 13 wapens in mijn inventory en is toch altijd weer een gepuzzel.
Ik filter op ammo en hou van elk type de beste in mijn favorites.
Zo heb je altijd een wapen met ammo, dat is uiteindelijk toch wel handig :P
Rest gaat in de verkoop want tikt best aan qua gewicht.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Dit spel is echt waanzinnig. Ik ben helemaal gek op de Fallout 3 / NV / 4, Oblivion / Skyrim games. Er zitten 100derden uren in per game, sterker ik moet FO4 nog uitspelen na 400+ uur.

Nu ben ik wel een persoon die met iedereen de dialoog aangaat, iedere steen omdraait en elke locatie explored.

Ik kwam nooit in de Withcher games of Cyberpunk. Beide gekocht maar daar zit niet meer in dan een uur of 6. Snelle shooters zijn echter ook niet mijn ding, dus de pracht en praal van Call of duty bijvoorbeeld kan mij niet bekoren. Ook heb ik een hekel aan online MP games, ik speel veel liever op mijn eigen tempo een game.

Dit spel is wat mij betreft nu al GOTY.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 10:48
Vandaag voor het eerst geen zin gehad om te spelen. Heb vooral main story dingen staan en dat vind ik echt het minst boeiende deel van het spel. Zelfs zo erg dat ik het zonder moeite zou uit zetten als ik dan niet heel de tijd aangevallen werd.

Anyway ik heb de Freestar faction uitgespeeld en dat vond ik leuker dan de main story. Iemand nog een hint voor een uitgebreide boeiende sidequest?

Wat ik wel leuk vond aan de main story…

spoiler:
NASA stuk vond ik wel leuk, maar dan schiet ik aan het einde die 2 Pino’s neer en dan mag dat blijkbaar nog niet en is heel het spel in de war

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 16-09-2023 00:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Beakzz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 00:01:
Anyway ik heb de Freestar faction uitgespeeld en dat vond ik leuker dan de main story. Iemand nog een hint voor een uitgebreide boeiende sidequest?
Opzich zijn alle main faction sidequest questlines erg leuk :). Van Ryujin tot UC Vanguard tot Crimson Fleet / Sysdef en Freestar. Allemaal totaal verschillend van elkaar maar het gewoon waard om te doen :D. Dus ik zeg, kies gewoon de volgende! Maar zelfs kleinere sidequests kunnen best lang zijn nog hehe. Zo heb je ook een serie van best leuke sidequests van de New Atlantis politie (die timed op je afkomen als je tijdelijk ze gaat helpen). Maar de hoofd Faction chains zijn wel het beste van waar je naar aant zoeken ben wss.

[ Voor 9% gewijzigd door iekue op 16-09-2023 00:12 ]

• Beakzz
rutgergron schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:23:
13? Heb er altijd 6, want wil niet meer dan 6 favorieten aan wapens besteden. De rest is voor meds en iets wat een spoiler kan zijn.

Maar natuurlijk heb ik ook twijfel wapens, maar die gaan gewoon in de schip storage of die mag mijn follower bewaren (die heeft ook genoeg aan 1 kogel). Verder gewoon de wapens gebruiken waar voor je kogels hebt en niet met teveel rondlopen. Jij loopt heel de tijd encumbered rond gok ik ? 😅

• rutgergron
Ben ik de enige die zonder companions speelt? Tenzij het moet bij een missie maar anders doe ik alles solo. Geeft veel meer immersie als je alleen op een verlaten basis loopt of aan het exploren bent.

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 19:35
rutgergron schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:51:
Ben ik de enige die zonder companions speelt? Tenzij het moet bij een missie maar anders doe ik alles solo. Geeft veel meer immersie als je alleen op een verlaten basis loopt of aan het exploren bent.
Ik vind de companion eigenlijk alleen handig als pakezel, ik drop alle loot bij de companion en ga weer verder looten :)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:43
Het is me in 20u nog niet duidelijk hoe ik een companion wegstuur of wapens geef want die opties zijn er niet in de dialoog. Als ik zeg dat ik het liever alleen doe blijft het karakter volgen.

Is mijn game bugged?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:59:
Het is me in 20u nog niet duidelijk hoe ik een companion wegstuur of wapens geef want die opties zijn er niet in de dialoog. Als ik zeg dat ik het liever alleen doe blijft het karakter volgen.

Is mijn game bugged?
Zie je geen let's trade gear optie in de dialoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:59:

Is mijn game bugged?
Wat

@DutchOwnage zegt,

Eerst trade gear kiezen en ze dan ook daadwerkelijk iets geven, daarna kun je in je companion inventory komen en hun spullen laten equipen.

In de dialoog opties moet ook staan iets van let's go seperate ways of zoiets om ze weg te sturen.

Als je die opties niet hebt lijkt mij dan idd een bug.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
rutgergron schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:51:
Deed ik ook. En je hebt een skill die je beloont als je alleen op pad gaat.

• Timothy3000
DutchOwnage schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:16:
[...]

Zie je geen let's trade gear optie in de dialoog?
Nee, heb nu bij Sarah drie opties:

- Got it, you and me until (spoiler)
- Actually, there are some things I want to do on my own first (als ik dit zeg blijft ze me volgen)
- What do I get out of this anyway, a salary?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:03:
[...]

- Actually, there are some things I want to do on my own first (als ik dit zeg blijft ze me volgen)
Vreemd, is het misschien een missie die je eerst samen met haar moet doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgergron
Mog schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:37:
[...]

Deed ik ook. En je hebt een skill die je beloont als je alleen op pad gaat.
Ik heb als trait introvert, bewust juist hiervoor gekozen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:03:
[...]

Je zit “midden in een quest dialoog lijkt wel”. Als ze je companion is kun je de bovenste optie kiezen voor traden.

@Beakzz De crimson fleet faction missies zijn tof :). De beste faction van het spel vind ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Ah dus ik moet eerst een missie met haar doen? Lame haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:19:
Als je dat na 20 uur nog niet hebt gedaan vraag ik me af wat je dan wel aan het doen bent ingame :P

Maar wellicht even naar the lodge gaan en iemand anders als companion maken. Dan zie je hoe dat werkt.

———-

Ff op klikken :P

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2023 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:28:
[...]

Als je dat na 20 uur nog niet hebt gedaan vraag ik me af wat je dan wel aan het doen bent ingame :P

Maar wellicht even naar the lodge gaan en iemand anders als companion maken. Dan zie je hoe dat werkt.
Voornamelijk sidequests en wat rondvliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 16:14

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:19:
Probeer het eens als je nog in je schip bent. Want dat is de enige plek waar ik dat dialoog krijg. Buiten het schip krijg ik de zelfde opties als jij.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:36:
[...]

Voornamelijk sidequests en wat rondvliegen.
Ik zou ff een paar main missies doen totdat je de missie into the unknown hebt gedaan

wordt het spel toch een stuk leuker van

(ik deed die ook pas na 30 uur)

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Ik ben 30 uur teruggegaan in mijn speeluren, heb een save gevonden die nog werkte. Hoe? Geen idee maar ik accepteer het en ben weer een paar uur aan het spelen geweest vanmorgen, mocht mijn oude save ooit weer gaan werken door een nieuwe update dan zie ik wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfY_8B8Iufc6U0CaYw4VozBCMx4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J66AfjYbn1KqoeQZJ9d9exZL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6uO7ZJGccV7VajQPL7nn3-fg9Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JrlPa1QXy5SEeFQwcYtlfCC9.png?f=fotoalbum_large

Kom ik vanmorgen op een veel te hoog level planeet aan, ergens aan de rand van het universum. Land daar een ander schip dus denk mooi die is van mij, maar dat schip had blijkbaar slechte grav drive waardoor ik niet weg kon van die planeet, zelfs met de skill astrodynamics kwam ik er niet weg. Dus reload save en de bemanning vermoord voor xp en loot >:) en daarna een paar ranger missies gedaan!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Linksquest
G_Dragon schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:33:
Ik ben 30 uur teruggegaan in mijn speeluren, heb een save gevonden die nog werkte. Hoe? Geen idee maar ik accepteer het en ben weer een paar uur aan het spelen geweest vanmorgen, mocht mijn oude save ooit weer gaan werken door een nieuwe update dan zie ik wel.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kom ik vanmorgen op een veel te hoog level planeet aan, ergens aan de rand van het universum. Land daar een ander schip dus denk mooi die is van mij, maar dat schip had blijkbaar slechte grav drive waardoor ik niet weg kon van die planeet, zelfs met de skill astrodynamics kwam ik er niet weg. Dus reload save en de bemanning vermoord voor xp en loot >:) en daarna een paar ranger missies gedaan!
Respect man, ik zou denk ik de game een tijdje links laten liggen, heb dit namelijk 2x gehad met Cyberpunk 2077 op de Xbox One X. 2 keer door een fout niet verder kunnen spelen, toen was ik er klaar mee en heb sinds dien de game ook niet meer opgepakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
30 uur terug..phoeeeeheee, zou ik niet kunnen hoor :D

Het is wel grappig dat je naast gewone schepen dus ook doodleuk US schepen kan jatten als ze landen op een planeet/maan, ik was bezig met een anomoly en land er een huge ass schip (US Virge), lockpick die deur, 10 minuten rondlopen om de bridge te vinden en weggevlogen :D Geen bounty, geen tracker, niets, gewoon een C-class met Design4 parts met een 78 meter (38/40) precies binnen toegestane limiet :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Kvt2KfBrrmwDttfPZOnEGDDAaY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LMQ8Bs4u42NelLMNmRAV1bKr.png?f=fotoalbum_large
The Valentine :D

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2023 14:48 ]

• Sipio
  • Niet online
James Pond schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:22:
[...]

Ik zou ff een paar main missies doen totdat je de missie into the unknown hebt gedaan

Haha same, net zojuist afgerond die missie en damn dat was wel ff een mooi moment 8)

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Heeft er iemand een tip voor de dogfights in de ruimte. Ik moet in een missie steeds 4 vijanden uitschakelen, maar ik krijg de 4de steeds niet kapot. Ik ben lvl 16, misschien moet ik eerst nog meer levels stijgen om meer te investeren in mijn skills of zo. Maar misschien doe ik ook gewoon wat verkeerd.
tommy2005 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:28:
Heeft er iemand een tip voor de dogfights in de ruimte. Ik moet in een missie steeds 4 vijanden uitschakelen, maar ik krijg de 4de steeds niet kapot. Ik ben lvl 16, misschien moet ik eerst nog meer levels stijgen om meer te investeren in mijn skills of zo. Maar misschien doe ik ook gewoon wat verkeerd.
Wat is je difficulty? Ik merk wel dat het upgraden / wisselen van wapens wel veel uitmaakt. Ik vond dogfights in het begin van de game ook behoorlijk lastig. Ik zat echt heel vaak snel zonder shield, wat me vaak de das om deed. Dus shield upgraden is ook een aanrader. Heb je veel geld? Dan wellicht een nieuw schip kopen? Ik heb wel gemerkt dat je verder vaak niet veel geld nodig hebt voor andere zaken dan ammo, Health en een spaceship :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:32:
[...]

Wat is je difficulty? Ik merk wel dat het upgraden / wisselen van wapens wel veel uitmaakt. Ik vond dogfights in het begin van de game ook behoorlijk lastig. Ik zat echt heel vaak snel zonder shield, wat me vaak de das om deed. Dus shield upgraden is ook een aanrader. Heb je veel geld? Dan wellicht een nieuw schip kopen? Ik heb wel gemerkt dat je verder vaak niet veel geld nodig hebt voor andere zaken dan ammo, Health en een spaceship :)
zelfde hier. door een wisseling van wapens (koste maar 12k ofzo) lukte het ineens wel.

mixing a drink and music

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Er is simulator in het spel.

Xbox: SendexNL

• rutgergron
Nadat ik deze missie niet af had gerond zag ik later in de missie lijst het volgende. Kwam er namelijk niet helemaal uit met het plaatsen van de sensoren. Schijnt een bug te zijn? Herstarten kan dus blijkbaar ook niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bnxvYli1Rmpfvq_VSmR3xee7qc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RonlJTW5eU20A2tigvlVyDSK.jpg?f=fotoalbum_large

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik boost bij meerdere vijanden altijd direct om achter ze te komen. Probeer achter de achterste vijand te vliegen, targeting module (dacht dat dat de naam was) maakt het wat makkelijk om het ship de volle lading te geven.

Als je er recht achter zit kan die niet schieten op je.

Lichtpuntje...

• Linksquest
Nog iemand deze aparte bug? 3de keer dat ik het tegen kom.

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 81% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 16:22 ]

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 21:10
Ik kreeg die dogfights ook niet goed voor elkaar. Na wat YouTube tips helpt het voor mij vooral om je speed in midden te houden waardoor je veel sneller draait en gemakkelijk achter ze aan kunt vliegen. En boosten zodra er een missile op je locked.
Die schepen stelen lukt me alleen nog niet echt goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Word lid van de UC Vanguard. Dan moet je een piloten training doen.

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
t mac schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:13:
Die schepen stelen lukt me alleen nog niet echt goed.
Tjah voor stelen issut hopen dat je de engines kapotschiet voordat het schip zelf kaduuk is (moet je wel de targeting systems skill voor hebben), en dan boarden. Zo heb ik wel een groot c-class crimson raider schip gefixt voor mezelf haha. Alleen issie zo groot dat het een hele tour is om met crew te praten en rond te navigeren haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:42:
[...]

Respect man, ik zou denk ik de game een tijdje links laten liggen, heb dit namelijk 2x gehad met Cyberpunk 2077 op de Xbox One X. 2 keer door een fout niet verder kunnen spelen, toen was ik er klaar mee en heb sinds dien de game ook niet meer opgepakt.
Dank je! Ja ik heb er wel even over getwijfeld en had ook al aangegeven dat ik het spel links wou laten liggen, alleen merkte toch dat ik ergens ook weer heel graag verder wou gaan. Dus ben voor de 10e keer alle saves langs gegaan om te kijken of er eentje wel wou inladen, wist dat deze kans heel klein was aangezien ik ze allemaal al 9 keer had geprobeerd.

Gelukkig werkte een save nog, alleen tja wel even heel wat uur en level terug. Heb me er maar bij neer gelegd want een update / fix komt er ook niet binnen een aantal week gok ik..

Heb vanmorgen wel weer genoten van het spel, dus tot nu toe geen spijt :)

• Linksquest
Is inderdaad een goede game, zit nu op een 17 uur als ik het goed heb, buiten die bug met de rare lampjes boven een persoon nog geen gekke dingen tegen gekomen.

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zijn heel veel dingen die uitmaken. Begint al bij schipkeuze, maar ook upgrades, crew members, je eigen build, en uiteraard ook je eigen vaardigheden.

Ik had op een gegeven moment een dogfight met mijn allround schip waar ik niet doorheen kwam, alles op grav drive gegooid, weg gejumpt, en terug gekomen met mijn fighter. Daarna het zo was gepiept. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:14:
[...]

Je zit “midden in een quest dialoog lijkt wel”. Als ze je companion is kun je de bovenste optie kiezen voor traden.

@Beakzz De crimson fleet faction missies zijn tof :). De beste faction van het spel vind ik.
Misschien maar eens doen dan. Wilde dit the 'good guy" run maken dus daar hoort de crimson fleet niet echt bij :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:39
In aanvulling op wat anderen al gezegd hebben: voldoende ship parts bij je hebben voor reparaties.

Catch a smile out there!

Beakzz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:36:
[...]

Misschien maar eens doen dan. Wilde dit the 'good guy" run maken dus daar hoort de crimson fleet niet echt bij :o
Jawel. Je kunt het op meerdere manieren spelen :)

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
James Pond schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:22:
[...]

Jeetje. Zijn er nog meer van zulke tips? Dit is wel heel erg handig om te weten.

(ook net deze missie afgerond na deze post te hebben gelezen)

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

NLxAROSA schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:18:
[...]
Ik had op een gegeven moment een dogfight met mijn allround schip waar ik niet doorheen kwam, alles op grav drive gegooid, weg gejumpt,
Maar je kan in combat toch niet jumpen?

Ik heb het wel eens aan het begin geprobeerd. Maar kreeg dan direct zo'n melding.

En later ben ik stuk, in de Frontier (ja, niet zo best), voordat er niet meer op mij wordt geschoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
ArmEagle schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:06:
[...]

Ik heb het wel eens aan het begin geprobeerd. Maar kreeg dan direct zo'n melding.

En later ben ik stuk, in de Frontier (ja, niet zo best), voordat er niet meer op mij wordt geschoten.
Kan wel. Zo lang je maar energie in je GRAV hebt zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ArmEagle schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:06:
[...]

Je kan niet fast travelen naar een specifieke locatie (een stad of district), maar je kan wel jumpen naar een ander stelsel (mits je grav drive het nog doet uiteraard).

Dus alle power van je wapens naar shields en grav drive (meer power=kortere opspintijd), bestemming kiezen, en jumpen.
DriesNL schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:15:
[...]

Je moet wel ff kijken dat je niet een specifieke locatie selecteert op een planeet, of een space station o.i.d. anders dan krijg je inderdaad die melding dat je niet kan fast travelen tijdens combat.

[ Voor 29% gewijzigd door NLxAROSA op 16-09-2023 23:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha er is dus een glitch waardoor je via een plas water de hele voorraad van de General store in Akila City kunt loten, graties.

Klik: https://www.instagram.com/reel/CxQpN4BJdMQ/

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 16-09-2023 23:22 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Donstil schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:21:
Haha er is dus een glitch waardoor je via een plas water de hele voorraad van de General store in Akila City kunt loten, graties.

Waar is de link? Pagina stond al een tijdje open voordat ik hem doorlas...

[ Voor 9% gewijzigd door j-phone op 17-09-2023 01:35 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:08
Volledig offtopic. :$
Maar zou een mede tweaker mij kunnen helpen met mijn voucher code voor Starfield.
Ik heb wel een code alleen niet de juiste hardware blijkt achteraf. :') :(:)

Zodra de game op mijn steam account staat ga ik gezellig mee babbelen. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voor de ship builders onder ons.
wat is een "goede" balans voor speed en mobility?

Best nog wel lastig om een goed gebalanceerd schip te maken. Ik heb de Star Eagle, maar die is limited tot A, kan hem wel relatief makkelijk B maken voor beter wapens enzo. Maar als ik een C class probeer te maken kom ik al snel in de problemen als ik ook de 2k cargo wil aantikken, dan duikt mobilty meeen een bak naar beneden :/

Echt wel puzzelen hoor gisteren 3 uur in shipbuilder gezeten, maar cargo blijft een dingetje

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

NLxAROSA schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:15:
Je kan niet fast travelen naar een specifieke locatie (een stad of district), maar je kan wel jumpen naar een ander stelsel (mits je grav drive het nog doet uiteraard).

Dus alle power van je wapens naar shields en grav drive (meer power=kortere opspintijd), bestemming kiezen, en jumpen.

[...]

Je moet wel ff kijken dat je niet een specifieke locatie selecteert op een planeet, of een space station o.i.d. anders dan krijg je inderdaad die melding dat je niet kan fast travelen tijdens combat.
DriesNL schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:15:
Ah, dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:23

JanAd

Wind’s howling

Donstil schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:21:

Tnx, werkt prima op de XSX _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JanAd schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:18:
[...]

Tnx, werkt prima op de XSX _/-\o_
Ik heb het ook even geprobeerd. Had ik 1300 “gewicht” op mijn body, 2 stappen en was buiten adem 8)7

Aan de overkant staat een stoel. Als je daar 48 uur wacht is alles weer terug 🤫

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

enige wat je eruit hoeft te halen zijn de credits en de ammo, ammo weegt niets de resst heb je weinig aan, misschien wat medic stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Sinds de game update blijven mijn wapens ook in het wapen rek staan van mijn spaceship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:36
Op welke planeet kun je een wapenrek kopen voor je schip, ben level 9 pas?
3DEXP schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:37:
Sinds de game update blijven mijn wapens ook in het wapen rek staan van mijn spaceship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Bokkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:34:
enige wat je eruit hoeft te halen zijn de credits en de ammo, ammo weegt niets de resst heb je weinig aan, misschien wat medic stuff
Dat dacht ik ook, maar alles looten levert je toch wel zo'n 15k per dungeon/missie op bij de Trade Authority :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

kost een paar (5 in totaal) uur, maar dan heb je...... iets 7(8)7

Continue heen en weer reizen voor de vendor unique onderdelen. (deze ontbreken bij Outpost shipyard)

Nog steeds niet helemaal tevreden, voornamelijk de cargo zou meer mogen.
Begon met idee om een Corsair II fighter te maken maar uiteindelijk ging het richting Razorcrest, vanwege engines, landing gear etc

Wilde class C reactor hebben voor de wapens.
Compact blijven wordt dan lastig. Met de stats van de Star Eagle in het achterhoofd, wat echt een goed A class schip is, blijft het veel experimenteren.

Builder is af en toe wel wat clunky. (waarschuwing, pics zijn 5meg per stuk :X sorry )

Starfield
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82hFJQnMEVCLepNFBROio6Ikx6U=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/d0NNWyucCzTULzETIEWaxDwj.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kV3-ZpUFhqHx4e-Kqsf3SGSAGPw=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/7IBxeLSU1LyYIb9RkU62p2lO.png?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-hW-h6vB-NanDmzpRXWtEEh8uLo=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/dt4QwLi5AiPSbiKVRnemcpZ3.png?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NcUGujLSFz73iyGhZHLUg2w8rCY=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/OLb9UNJEhrK6QXAZm2gtuMVA.png?f=fotoalbum_small

Wil eigenlijk een nog compactere bay, maar die bestaat niet

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 17-09-2023 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 09:46
timetje100 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:54:
[...]

Ik vind de companion eigenlijk alleen handig als pakezel, ik drop alle loot bij de companion en ga weer verder looten :)
Ik schrik mij iedere keer dood als Sarah als een zombie in mijn nek staat te hijgen, of als een malle op mij af komt rennen :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Die companion verpeste mijn sneak opdracht gisteren en nu ben ik een crimineel. :( >:)

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
r3mi3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:50:

[...]
Via ship builder een armory hab toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

justifire schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:47:
[...]

Ik schrik mij iedere keer dood als Sarah als een zombie in mijn nek staat te hijgen, of als een malle op mij af komt rennen :X
Sarah is met afstand de meest irritante compagnion als je het mij vraagt :D Maar ze staan allemaal steeds in de weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bokkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:44:

Continue heen en weer reizen voor de vendor unique onderdelen. (deze ontbreken bij Outpost shipyard)

Begon met idee om een Corsair II fighter te maken maar uiteindelijk ging het richting Razorcrest, vanwege engines, landing gear etc

Compact blijven wordt dan lastig. Met de stats van de Star Eagle in het achterhoofd, wat echt een goed A class schip is, blijft het veel experimenteren.

Builder is af en toe wel wat clunky. (waarschuwing, pics zijn 5meg per stuk :X sorry )

Starfield
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]

Die ziet er heel netjes uit!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

Bokkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:44:

Starfield
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]

Heb gewoon maar de Narwhal gekocht;

Afbeeldingslocatie: https://gamingintel.com/wp-content/uploads/2023/09/Narwhal-ship-in-Starfield.jpg

Ding is echt een beest. Niet kapot te krijgen en een belachelijke reactor zit er op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10:28
r3mi3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:50:

[...]
Je moet een armory module kopen. Dat zijn varianten van de crew modules.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
OMD schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:14:
[...]

Heb gewoon maar de Narwhal gekocht;

[Afbeelding]

Ding is echt een beest. Niet kapot te krijgen en een belachelijke reactor zit er op.
Ja schijnt het beste schip te zijn, ben nu eerst ff met Star Eagle bezig,net wel gekregen :P

Had deze Narwhal op mijn andere Lvl 28 maar door een bug kon ik niet verder, was bijna C piloot, dus niet van kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
rutgergron schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:17:
Nadat ik deze missie niet af had gerond zag ik later in de missie lijst het volgende. Kwam er namelijk niet helemaal uit met het plaatsen van de sensoren. Schijnt een bug te zijn? Herstarten kan dus blijkbaar ook niet.

[Afbeelding]
Niemand die hier een oplossing voor heeft?
Pagina: 1 ... 52 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.