Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:27:
Hier mijn probleem nog even met video:

[Streamable]
Heb dit ook op Reddit en Twitter gepost en de een na de ander bevestigd dezelfde problemen te hebben sinds de nieuwste update.
Heb voor je nagekeken bij de Xbox Ambassadors, maar helaas daar heeft nog niemand het probleem gemeld. Als je wilt dan kan ik het navragen voor je.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Linksquest schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:32:
[...]

Heb voor je nagekeken bij de Xbox Ambassadors, maar helaas daar heeft nog niemand het probleem gemeld. Als je wilt dan kan ik het navragen voor je.
Probleem bestaat al sinds 1 September, alleen zijn de rollen nu omgedraaid en hebben veel mensen die voorheen nergens last van hebben nu wel problemen, en degene die voorheen problemen hadden geen problemen / crashes meer.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:34
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:53:
[...]

spoiler:
Het maakt op zich wel uit. Als je sysdef kiest ben je al je vendors kwijt in CF en wordt je de aartsvijand, waarbij je regelmatig aangevallen wordt. Als je CF kiest houdt je de vendors en ben je nog steeds vriendjes met de UC. NG+ is iets wat ik niet gedaan heb. Heb alles in 1 plauthrough gespeeld.
Dus het is niet zo dat wanneer je CF kiest, je zeg maar persona non grata wordt in alles wat met UC te maken heeft? Mijn volgende missie kom ik ook voor de keuze te staan namelijk.

En hoe zit het met outpost en zo die in handen zijn van CF? Als ik die wil clearen wordt ik niet aangevallen als ik voor CF gekozen heb?

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 14-09-2023 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45
DutchOwnage schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:44:
[...]

Dus het is niet zo dat wanneer je CF kiest, je zeg maar persona non grata wordt in alles wat met UC te maken heeft? Mijn volgende missie kom ik ook voor de keuze te staan namelijk.

En hoe zit het met outpost en zo die in handen zijn van CF? Als ik die wil clearen wordt ik niet aangevallen als ik voor CF gekozen heb?
Nee volgens mij ben je dan in zijn algemeenheid veilig bij de UC.

En klopt. Als je gekozen hebt voor CF ben je veilig volgens mij tenzij je ze aanvalt.

Als je zeker wilt weten even opzoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-09-2023 11:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:18

Spooksel

Spooksel!

Astronaut Chris Hadfield heeft zichzelf nagemaakt om Starfield te spelen :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F55tWYCXcAE-TqQ?format=jpg&name=medium

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Spooksel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:08:
Astronaut Chris Hadfield heeft zichzelf nagemaakt om Starfield te spelen :D

[Afbeelding]

[Twitter]
doet me eerder denken aan een ander historisch figuur :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
Ik heb geen problemen ondervonden met de update. Enige is dat ik gisteren voor het eerst (nu level 17, steam geeft 30 uur aan) een glitch had met een NPC mission giver die onder de vloer stond. Ruimte uit en in gegaan toen was het weer goed.

Overigens net met mijn magere level 17 met kinderlijk gemak een mission npc (level 28) zijn schip aan flarden geschoten, nadat ik de mantis had geupgrade met een 20 punten level C dinges, betere schilden en iets betere wapens. Ik wilde alleen zijn engines en schilden kapot maken maar ik blies hem al op voordat ik kon targetlocken :-) (ik had veel meer weerstand verwacht dus ging zo snel mogelijk schieten). maw, die upgrades doen meer dan ik dacht :-) (onderdelen zijn trouwens geen level C, heb maar 7000 credits over... nu sparen voor meer).

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:57:
[...]

Nee volgens mij ben je dan in zijn algemeenheid veilig bij de UC.

En klopt. Als je gekozen hebt voor CF ben je veilig volgens mij tenzij je ze aanvalt.

Als je zeker wilt weten even opzoeken.
https://www.reddit.com/r/...20for%20this%20whatsoever.
Bij nader inzien blijf ik voor deze playthrough de UC trouw. Ik speel toch al de good guy :). Dat ik mijzelf dan zeer waarschijnlijk niet meer op The Eye kan vertonen, het zij zo.

Kijken wat NG+ uiteindelijk doet...

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 14-09-2023 12:44 ]

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:03

OMD

Boefmans schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:25:
Ik heb geen problemen ondervonden met de update. Enige is dat ik gisteren voor het eerst (nu level 17, steam geeft 30 uur aan) een glitch had met een NPC mission giver die onder de vloer stond. Ruimte uit en in gegaan toen was het weer goed.

Overigens net met mijn magere level 17 met kinderlijk gemak een mission npc (level 28) zijn schip aan flarden geschoten, nadat ik de mantis had geupgrade met een 20 punten level C dinges, betere schilden en iets betere wapens. Ik wilde alleen zijn engines en schilden kapot maken maar ik blies hem al op voordat ik kon targetlocken :-) (ik had veel meer weerstand verwacht dus ging zo snel mogelijk schieten). maw, die upgrades doen meer dan ik dacht :-) (onderdelen zijn trouwens geen level C, heb maar 7000 credits over... nu sparen voor meer).
Ligt ook aan het schip van je vijand. Je kan een low level tegenstander hebben met een Class-C attack ship die een heel stuk lastiger zijn te slopen.

Level 40 class-A frontier achtige vijand stelt niet heel veel voor nee.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 15:03
Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:01:
Ppff ik heb nog 75k aan contraband in mijn inventory. Alleen nu ben ik op The Den en heeft de koper niet genoeg geld in stock om het te kopen.

Wat doen jullie daar altijd mee? Ik kan nu nergens heen reizen zonder gepakt te worden.
Ik kwam gisteren op een planeet waar een colony is met allemaal Ex Convicts en mensen welke flinke Bounties hadden. Er is ook een leuke quests om deze mensen te helpen van hun Bounties af te komen. Deze colony heeft ook een Trade Authority terminal naast de landingsplek.
Helaas ben ik momenteel op mijn werk en weet de planeet naam & stelsel niet uit mijn hoofd. Maar ik weet deze planeet & stelsel had naar ik meen geen security van UN of FC.
Zal het vanavond doorgeven.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

mvds schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:44:
[...]

Kan je misschien proberen op de PC (desnoods bij iemand anders) om de save in te laden? Misschien dat je hem daarmee kan repareren. PC's zijn over het algemeen wat flexibeler met save files
Ik heb geen pc hiervoor en durf dat niet na de Sync problemen die ik heb gehad tussen de Xbox Series S en Xbox Series X :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 17:35
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:21:
[...]

Ik heb geen pc hiervoor en durf dat niet na de Sync problemen die ik heb gehad tussen de Xbox Series S en Xbox Series X :D
Als je iets vind waarbij ik met PC zou kunnen helpen stuur maar even DM.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
BlueFoxOne schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:48:
Bij de meeste games gaat het bijna direct alleen bij Starfield is een wachtrij. Tot nu toe max 7 a 8 min.
Gisteravond was het helaas 80 min.... toen heb ik de Xbox maar aan geslingerd.

[...]
Zo lang heb ik niet gewacht :')
Respect voor je geduld

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik heb nog niet deelgenomen aan een faction aangezien ik meer op mezelf wil zijn en mijn eigen weg te volgen.

Ik wil de main uitspelen met hier en daar een side quest. Met de volgende walkthrough een faction joined. Is dit beetje een goede manier om te volgen?

Of is een faction joinen toch wel noodzakelijk?

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
rutgergron schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:22:
Ik heb nog niet deelgenomen aan een faction aangezien ik meer op mezelf wil zijn en mijn eigen weg te volgen.

Ik wil de main uitspelen met hier en daar een side quest. Met de volgende walkthrough een faction joined. Is dit beetje een goede manier om te volgen?

Of is een faction joinen toch wel noodzakelijk?
Factions "joinen" is basicly gewoon uitgebreide sidequest chains, en ze sluiten elkaar totaal niet uit. Dus je kan gewoon allemaal doen in 1 playthrough..... Main story heb je zowieso met de Constellation "factie", maar ik zou ze niet als aparte facties zien maar gewoon als questchains. Ik zou factions enzo ook gewoon doen als ik jou was! En niet een walkthrough volgen, gewoon je eigen ding doen.

[ Voor 3% gewijzigd door iekue op 14-09-2023 16:44 ]

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 18:35
Eenmaal aangekomen op New Atlantis ben ik gaan ontdekken en sidequests gaan doen. The mainstory laat ik liefst zo lang mogelijk links liggen. Ik heb het artifact dan ook nog niet naar de "Lodge" gebracht.

Maar nu, inmiddels vereisen alle side quests dat ik naar andere systems en/of planeten reis, en dat gaat dus niet. Ik krijg dan de melding "fast travel to this location is not possible"

De pilot skill heb ik inmiddels maxed out getrained in de simulator, ik dacht dat het daar aan lag maar nee, probleem blijft.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik toch een stukje main quest moet doen om verder te kunnen reizen dan alleen een orbit om Jemison. Klopt dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Chrisje1983 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:14:
Eenmaal aangekomen op New Atlantis ben ik gaan ontdekken en sidequests gaam doen. The mainstory laat ik liefst zo lang mogelijk links liggen. Ik heb het artifact dan ook nog niet naar de "Lodge" gebracht.

Maar nu, inmiddels vereisen alle side quests dat ik naar andere systems en/of planeten reis, en dat gaat dus niet. Ik krijg dan de melding "fast travel to this location is not possible"

De pilot skill heb ik inmiddels maxed out getrained in de simulator, ik dacht dat het daar aan lag maar nee, probleem blijft.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik toch een stukje main quest moet doen om verder te kunnen reizen dan alleen een orbit om Jemenis. Klopt dat?
spoiler:
Ik zou iig het artifact afleveren bij The Lodge en de eerste missie (met een zekere dame) die daarna komt ook doen, omdat je dan de mogelijkheid krijgt om te docken met schepen en shipyards/ruimtesstations. Als je dat eenmaal kan, is het ontdekken van de verschillende systemen ook gewoon helemaal te doen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Eenmaal aangekomen op New Atlantis ben ik gaan ontdekken en sidequests gaam doen. The mainstory laat ik liefst zo lang mogelijk links liggen. Ik heb het artifact dan ook nog niet naar de "Lodge" gebracht.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik toch een stukje main quest moet doen om verder te kunnen reizen dan alleen een orbit om Jemenis. Klopt dat?
Ye volges mij gaat ut allemaal open als je naar
spoiler:
Mars
bent geweest, wat de volgende missie is na Lodge.

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 18:35
Oke bedankt Notna en iekue, toch maar die missie doen dan.

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
Chrisje1983 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:21:
Oke bedankt Notna en iekue, toch maar die missie doen dan.
Klopt ik had hetzelfde probleem, na Lodge kun je overal heen

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 19:35
Inmiddels 20 uur gespeeld, ben level 13. Ik doe eigenlijk van alles wat maar dit spel gaat straks bij mij echt wel over de 100+ uren heen. Ik vind het heerlijk om gewoon naar een planeet te vliegen en daar alles gaan exploren:)
Ship building kost mij ook al gauw 1-2 uur om uberhaupt alle opties te bekijken.

Leuk spel alleen zo verslavend dat het slecht is voor mijn sociale leven:)

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:28
Als ik op Hard speel en niets met outposts doe, zal ik dan problemen hebben met het doen van quests en hier en daar verkennen? Zijn outposts volledig optioneel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rezania
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 09:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1idGbMNtAGw-hfr7TdI_bfd3g-8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NeH4gUl2wxS4hz3pyTIqcslc.png?f=user_large

Zo zeg, ben even op een gevaarlijke planeet en hoppa. Verbaast me nog dat ik niet spontaan dood neerval. :+

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:37
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5arw5QN.png

Nu ook wel klaar met de game, laadschermen begonnen me aardig de neus uit te hangen. :+

• NotSoSteady
NoFearCreations schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:44:
Ik ben nu bezig met de Eye of the Storm missie en moet nu kiezen tussen Crimson Fleet of UC Sysdef.
Ik neig naar CF, wat hebben jullie gedaan?
Game opslaan en beide spelen. :P

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 81% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:57 ]

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
NotSoSteady schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:58:

Nu ook wel klaar met de game, laadschermen begonnen me aardig de neus uit te hangen. :+
Ik ben ook wel bang dat ik me daar zwaar aan zou irriteren. Ik heb sterk het gevoel dat de hele game een beetje is zoals zeg maar tegen het einde van bv FO4, Skyrim wanneer je veel sidequests nog hebt te doen en van hot naar her fasttravelled. Laadscherm, stukje lopen, laadscherm, stukje lopen, laadscherm enz enz. Dus het gevoel van een lange reis en ontdekking missen in 1 grote wereld. Ik weet niet of het echt zo is maar het weerhoud me er van een Xbox met de game te regelen.
Gelukkig hebben we dan wel SSD's, maar van wat ik zag zijn de laadschermen nog behoorlijk lang als ik het vergelijk met bv Horizon FB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Mutatie schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:07:
[...]

Ik ben ook wel bang dat ik me daar zwaar aan zou irriteren. Ik heb sterk het gevoel dat de hele game een beetje is zoals zeg maar tegen het einde van bv FO4, Skyrim wanneer je veel sidequests nog hebt te doen en van hot naar her fasttravelled. Laadscherm, stukje lopen, laadscherm, stukje lopen, laadscherm enz enz. Dus het gevoel van een lange reis en ontdekking missen in 1 grote wereld. Ik weet niet of het echt zo is maar het weerhoud me er van een Xbox met de game te regelen.
Gelukkig hebben we dan wel SSD's, maar van wat ik zag zijn de laadschermen nog behoorlijk lang als ik het vergelijk met bv Horizon FB
Op (mijn) pc zijn ze iets korter dan op de Xbox, maar enorm lang duren ze niet. Op een gegeven moment ga ik alles afronden en dan is het inderdaad heel veel snelle tripjes. Persoonlijk heb ik liever een Bethesda-game op 1 planeet, want nu moet je tussen allerlei punten reizen, maar dat is een beetje lastig met een game in de ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het zal even duren tot ik weer wat ga posten over Starfield, misschien wel weer snel maar dat ligt even aan Bethesda. Want ben benieuwd hoe snel ze dit probleem gaan aanpakken, ga straks denk ik even die free trial proberen van The Crew Motorfest.

Vanavond weer het volgende geprobeerd en kan niet spelen:
  • Xbox Hard Reset
  • Stroom eraf voor voor 20 seconden
  • Lokale savedata verwijderd
  • Spel twee keer opnieuw geïnstalleerd
  • 30 verschillende saves ingeladen, allemaal crash.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:11:
Het zal even duren tot ik weer wat ga posten over Starfield, misschien wel weer snel maar dat ligt even aan Bethesda. Want ben benieuwd hoe snel ze dit probleem gaan aanpakken, ga straks denk ik even die free trial proberen van The Crew Motorfest.

• Xbox Hard Reset
  • Spel twee keer opnieuw geinstalleerd
Damn, veel uren erin zitten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7iKPcHlAmzax4yI1T08aJyS6XwY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hoGG2dGONQMJ9EfZpeZRSGgn.jpg?f=user_large

Valt nog mee maar heb wel al heel veel gedaan buitenom het hoofdverhaal..

• NotSoSteady
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:14:
[...]

[Afbeelding]

Valt nog mee maar heb wel al heel veel gedaan buitenom het hoofdverhaal..
Nou als ze dat niet fixen dan ben je nog wel even bezig. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:16:
[...]

Nou als ze dat niet fixen dan ben je nog wel even bezig. 8)7
Ja vast wel, ik geef ze het voordeel van de twijfel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
@G_Dragon ik vindt het echt super vervelend voor je. Tegelijkertijd vindt ik dat je er super goed en relaxed mee omgaat d:)b. Ik zou de hele tent bij elkaar gescholden hebben waarschijnlijk (misschien heb je dat stiekem ook wel gedaan :9)

Hoop voor jou en de vele andere gedupeerden dat ze snel een fix brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

• Xbox Hard Reset
Je kan m nog proberen te streamen via gamepass cloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:06:
[...]

Je kan m nog proberen te streamen via gamepass cloud
Bedankt voor de tip, direct geprobeerd.

Edit:

Heb nog even een ticket aangemaakt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LljMiSHVRWKwzMMj92A52rcHGD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZFlbBDYTcmHoOM60KRohHem.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2023 19:47 ]

• Boefmans
OMD schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:49:
[...]

Ligt ook aan het schip van je vijand. Je kan een low level tegenstander hebben met een Class-C attack ship die een heel stuk lastiger zijn te slopen.

Level 40 class-A frontier achtige vijand stelt niet heel veel voor nee.
Haha ja het was meer dat door de sfeer en verhalen van die missie, de plek, hoe de tegenstander tegen me ging praten en dan in combinatie met level 28 ik dacht: dit wordt een taaie. Dat viel dus allerzins mee :-D

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:19:
[...]

[Streamable]

Edit:

[Afbeelding]
Shit echt lullig, hopelijk komt er snel een patch man :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:19:
[...]

[Streamable]

Edit:

[Afbeelding]
Damn dus ook de cloud crashed op je savegames.... Daz wel erg dan ja :(

[ Voor 16% gewijzigd door iekue op 14-09-2023 19:55 ]

• Boefmans
Net overheen gens fov aangepast, ziet er echt veel beter uit zo. Aanrader!

mixing a drink and music

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
soms word ik wel echt gek van je compagnion. Mijn vrouw heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik vijanden ben met de UC. Ik deed braaf undercover voor ze en ik sneakte een fabriek in en uit. Heeft zij eigenhandig mensen dood gemaakt.
Daar waren ze niet van te spreken en nu moest ik de bak in en ben ik vijand met ze.

Kan je dat ook weer ongedaan maken eigenlijk? Iemand een idee? (los van save games. Want ik vind de situatie wel oke ik wil alleen weten of je het ook ongedaan kan maken)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
mike0001 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:31:
soms word ik wel echt gek van je compagnion. Mijn vrouw heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik vijanden ben met de UC. Ik deed braaf undercover voor ze en ik sneakte een fabriek in en uit. Heeft zij eigenhandig mensen dood gemaakt.
Daar waren ze niet van te spreken en nu moest ik de bak in en ben ik vijand met ze.

Kan je dat ook weer ongedaan maken eigenlijk? Iemand een idee? (los van save games. Want ik vind de situatie wel oke ik wil alleen weten of je het ook ongedaan kan maken)
Gewoon een bounty betalen toch? Betaal hem bij zo'n kiosk. Je kan alleen niet de bounty afbetalen op de planeet waar de bounty op je hoofd staat. Dus als je een bounty bij de UC hebt, dan betaal je deze af bij bijv. Akila City.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Mog schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:38:
[...]

Gewoon een bounty betalen toch? Betaal hem bij zo'n kiosk. Je kan alleen niet de bounty afbetalen op de planeet waar de bounty op je hoofd staat. Dus als je een bounty bij de UC hebt, dan betaal je deze af bij bijv. Akila City.
Ik heb geen idee of er een bounty op mn hoofd zit. Ik liep de bak uit en toen stond er dat ik nu vijanden was met ze. en dat ik -0xp verloren had door mijn nachtje gevangenis haha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
:') Sinds gister met spel begonnen. Heerlijk deze NPCs die je kan overhearen en daarna mee rommelen.

UC guard wilt de representative Chisolm niet binnen laten. Ik praat met de guard, speel in op z'n boosheid vanwege een oude oorlog, en zeg dat hij z'n boosheid moet volgen en een bekeuring moet uitschrijven. De guard is het eens en beloofd de helft van de bekeuring aan mij te geven.

Vervolgens praat ik snel met de representative. Ik had mijn karakter aangemaakt met Free Order perk, dus het blijkt een landgenoot te zijn, en hij vraagt mij om naar de ambassade te gaan voor dit onrecht wat hem werd aangedaan.

Ondertussen komt de guard terug, in z'n noppjes dat hij een bekeuring heeft geschreven. Hier: zijn je 1000 credits. Oke dank je wel.
Ik ga naar de ambassade. Vertel dat de representative is tegengehouden. "Dank je voor het melden" hier zijn 1000 credits voor de moeite. *O*

Le profiteur >:)

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Vraagje, hebben jullie dat ook wel eens dat je companion een gevecht begint zonder dat jij dat wilt?

Misschien komt het omdat zij (Sarah) ontdekt word of zoiets. Vooral bij de quest waarbij je de beacon moet gaan zoeken op het spacestation. Maar misschien moet ik mijn companions gewoon parkeren ergens.

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 17:46

Distortion

Bottle to Throttle

tommy2005 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:50:
Vraagje, hebben jullie dat ook wel eens dat je companion een gevecht begint zonder dat jij dat wilt?

Misschien komt het omdat zij (Sarah) ontdekt word of zoiets. Vooral bij de quest waarbij je de beacon moet gaan zoeken op het spacestation. Maar misschien moet ik mijn companions gewoon parkeren ergens.
De mogelijkheden om companions aan te sturen zijn er niet. Het is of mee, of achter laten. Om die redenen laat ik ze liever achter. Wat ik jammer vindt, want ze hebben vaak wel leuke quotes of interacties.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

• Xbox Hard Reset
Heb je al een ander profiel geprobeerd? Of, een andere Xbox console? Dan weet je of het bij jouw lokaal zit of echt in je savegame.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:17
Zo eerste starborn playthrough erop zitten, ik vond die quest met dat porten de hele tijd echt mega irritant.
Uiteindelijk maar met youtube ernaast dat gedaan.

Voor de rest geen bugs of crashes en het draait op de 3090 ook meer dan prima op 4k.
Heb voor de zekerheid ook nog een savegame voor de "oude" wereld want het is wel even naar zo zonder je items, credits en de rest. Al krijg je dat ook wel weer snel genoeg.
Martinspire schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:12:
[...]

Heb je al een ander profiel geprobeerd? Of, een andere Xbox console? Dan weet je of het bij jouw lokaal zit of echt in je savegame.
Op de Series S heb ik het vanavond even geprobeerd ondanks de angst er goed in zit van die sync problemen toen. Maar als Cloud gaming al niet werkt, dan leek het me sterk dat het op een andere console wel zou werken. Maar toch geprobeerd en helaas ook op de Series S hetzelfde probleem..

Het is echt de update zelf die iets verkeerd heeft gedaan met het spel, zoals ik al eerder zei zal ik geduldig moeten wachten tot Bethesda met een oplossing komt. Gelukkig heb ik genoeg andere spellen te spelen en ben ik een geduldig persoon :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:17
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:20:
[...]

Op de Series S heb ik het vanavond even geprobeerd ondanks de angst er goed in zit van die sync problemen toen. Maar als Cloud gaming al niet werkt, dan leek het me sterk dat het op een andere console wel zou werken. Maar toch geprobeerd en helaas ook op de Series S hetzelfde probleem..

Het is echt de update zelf die iets verkeerd heeft gedaan met het spel, zoals ik al eerder zei zal ik geduldig moeten wachten tot Bethesda met een oplossing komt. Gelukkig heb ik genoeg andere spellen te spelen en ben ik een geduldig persoon :D
Ook al geprobeerd met een sessie op je pc? De xbox safe is crossplay met de pc als ik het goed heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:20:
[...]

Zie net deze... Proberen waard? Zegt wel PC, maar als jij datzelfde issue (crash on load) hebt op xbox....
https://old.reddit.com/r/...update_crashing_fix_also/

Zie dezelfde "oplossing" van verschillende posters ook op verschillende momenten gepost in andere threads, dus proberen!

[ Voor 5% gewijzigd door iekue op 14-09-2023 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

mister_S schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:48:
Als ik op Hard speel en niets met outposts doe, zal ik dan problemen hebben met het doen van quests en hier en daar verkennen? Zijn outposts volledig optioneel?
Nope, zijn volledig optioneel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn buddy wordt steeds doorzichtig, is dat nou haar power of is dat een bug?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:26:
Alst Andreja is, ja dat is wat ze doet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 11:12
Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:26:
Power maar ook sommige space suits. Mijn character wordt ook doorzichtig bij sneaken.

• Beakzz
Hebben meer mensen dat als je een missie selecteert en dan naar de locatie jumped dat er na de jump een andere missie (steeds dezelfde) aan staat? Echt rete irritant, maar geen idee of het een bug is of 1 of andere instelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Na 80 uur maar eens een outpost neergezet. Even spullen halen uit de kist en terug naar de outpost….. waar is mijn outpost? Serieus was het te moeilijk om een fast travel lijstje te maken van mijn outposts? Moet ik gaan googlen om er achter te komen dat het een klein icoontje is bij een system.

Het lijkt af en toe wel of ze express dingen achterwege laten die de mod community mag oplossen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 15:03
Voor de mensen die hun Contraband kwijt willen en niet terug kunnen naar een planeet met bewaking.
Er is een planeet (Ixyll II in Ixyll system) waar een colony op zit : The Eleos Retreat. Heeft een sales portal en leuke quests.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
[Afbeelding]

Dat heb je snel gedaan, was het moeilijk om alles te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iekue schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:01:
[...]

Zie net deze... Proberen waard? Zegt wel PC, maar als jij datzelfde issue (crash on load) hebt op xbox....
https://old.reddit.com/r/...update_crashing_fix_also/

Zie dezelfde "oplossing" van verschillende posters ook op verschillende momenten gepost in andere threads, dus proberen!
Gisteren gelijk geprobeerd, maar helaas geen succes. Was wel een mooie redding geweest :D
Ook @uchiha tijntje bedankt voor deze tip via de Whatsapp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

:o Wow dat is wel heel snel zeg! Congrats _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Hoe bereik je zo snel Level 100? Heb je goede XP tips? Hoeveel NG+ heb je gespeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:34
Mog schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:06:
Hoe bereik je zo snel Level 100? Heb je goede XP tips? Hoeveel NG+ heb je gespeeld?
Vanaf het begin spelen? :P En anders dan zijn er ook bepaalde manieren om extreem snel XP te farmen. De beste is via outposts. Het idee is dat je meerdere outposts op meerdere planeten neerzet die automatisch bepaalde resources farmed. Als je dit juist doet en alles ook automatisch naar 1 planeet laat sturen en heb je op 1 planeet infinite resources tot je beschikking ( om de x aantal uur )

Wat je vervolgens doet is een planeet uit te kiezen met de meeste earth hours per local hour. Waardoor als je 1 uur daar wacht je bijvoorbeeld 8 earth hours vooruit gaat. Omdat je alles gelinkt hebt naar je home planet met 1u = 8u krijg je per 1u wachten 8u aan resources. Deze resources kan je dan weer gebruiken om super veel items te craften bij de industrial workbench.

Zo gaan mensen per minuut iets van 2/3 levels omhoog en het aantal items dat je krijgt kan je dan ook nog verkopen bij alle vendors O-)

--edit
Daarnaast zou je dit systeem ook kunnen gebruiken om supply runs te bevoorraaaden. Want op deze manier krijg je 1000en iron, copper etc. naar je planeet zonder al teveel moeite

[ Voor 7% gewijzigd door hollandnick op 15-09-2023 08:27 ]

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 19:35
hollandnick schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:25:
[...]

Vanaf het begin spelen? :P En anders dan zijn er ook bepaalde manieren om extreem snel XP te farmen. De beste is via outposts. Het idee is dat je meerdere outposts op meerdere planeten neerzet die automatisch bepaalde resources farmed. Als je dit juist doet en alles ook automatisch naar 1 planeet laat sturen en heb je op 1 planeet infinite resources tot je beschikking ( om de x aantal uur )

Wat je vervolgens doet is een planeet uit te kiezen met de meeste earth hours per local hour. Waardoor als je 1 uur daar wacht je bijvoorbeeld 8 earth hours vooruit gaat. Omdat je alles gelinkt hebt naar je home planet met 1u = 8u krijg je per 1u wachten 8u aan resources. Deze resources kan je dan weer gebruiken om super veel items te craften bij de industrial workbench.

Zo gaan mensen per minuut iets van 2/3 levels omhoog en het aantal items dat je krijgt kan je dan ook nog verkopen bij alle vendors O-)
Dan zit er toch geen plezier meer in het spel, het gaat toch niet om zo snel mogelijk level 100 worden maar juist om het spelen.... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
timetje100 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:26:
[...]

Dan zit er toch geen plezier meer in het spel, het gaat toch niet om zo snel mogelijk level 100 worden maar juist om het spelen.... 8)7
Dat is ook, ik heb het nog niet gedaan. Ik ben het overigens wel van plan maar dan niet 1000 items achter elkaar craften. Of elke keer maar 24u te skippen voor de resources. Ik ben van plan gewoon normaal te spelen als altijd en te reizen, en om de zoveel tijd terug te gaan naar de planeet om te kijken wat de yield is.

De homeplanet ga ik dan gebruiken als base of operations en om resources te farmen. Die kan je dan gebruiken om alles in je basis te financieren + de supply runs te bevoorraadden wanneer nodig. Of simpelweg om die resources te verkopen voor geld :*)

Het is in principe een mechanic van de game, dus het is geen cheaten. Het komt er alleen op neer hoe je er zelf mee wilt omgaan. Wil je NG+ starten en nog ff die 2 extra levels halen? Dan is dat wel zo gedaan en kan je daarna weer lekker verder met nieuw verhaal en side quests

[ Voor 11% gewijzigd door hollandnick op 15-09-2023 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Even een snelle vraag, ik weet dat als je een bepaalde resource tekort komt voor crafting je deze kan 'markeren'. Gaat dit toevallig ook zonder crafting? Ik moet namelijk voor een quest bepaalde resources hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 18:29
Eenmaal aangekomen op New Atlantis ben ik gaan ontdekken en sidequests gaan doen. The mainstory laat ik liefst zo lang mogelijk links liggen. Ik heb het artifact dan ook nog niet naar de "Lodge" gebracht.

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik toch een stukje main quest moet doen om verder te kunnen reizen dan alleen een orbit om Jemison. Klopt dat?
ik heb op advies van het internet :) tot en met de missie "in to the unknown" gespeeld. Denk dat je dan een mooi startpunt hebt, eerder kan je natuurlijk ook al wat exploren. Al mis je dan wel wat dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb nu 100+ uren erin zitten en een stuk main quest gedaan en heel veel sidequests, ik denk dat dat voor mij er wel voor gezorgd heeft dat ik heel veel gezien heb. Maar als ik de starmap open, dan nog zie ik ruim 70% van de bolletjes lichtgrijs (ofwel, nooit bezocht)

Dit spel is echt HUGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:06:
Ik heb nu 100+ uren erin zitten en een stuk main quest gedaan en heel veel sidequests, ik denk dat dat voor mij er wel voor gezorgd heeft dat ik heel veel gezien heb. Maar als ik de starmap open, dan nog zie ik ruim 70% van de bolletjes lichtgrijs (ofwel, nooit bezocht)

Dit spel is echt HUGE
Ja dat is het zeker! Ik denk dat we hier wel makkelijker 300+ uren in kwijt kunnen.

Trouwens...
Ik gok dat ik het misschien al weet waarom mijn saves niet willen laden, maar klinkt als totale onzin omdat het niet zou moeten uitmaken. Maar bij de laatste saves was ik bezig met het opbouwen van mijn outpost en daarbij liet ik heel vaak materialen op de grond vallen als ik ruimte nodig had en had ook meer dan 30 extractors + over de 100 containers staan om zo door te kunnen gaan met bouwen en dat ik geen materialen te kort zou komen. Alleen is het een gek idee dat ik denk dat het spel vastloopt na de update op het inladen van die materialen die op de grond liggen? Aangezien new game starten wel werkte :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 23:36
Luxurydiver schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:17:
Voor de mensen die hun Contraband kwijt willen en niet terug kunnen naar een planeet met bewaking.
Er is een planeet (Ixyll II in Ixyll system) waar een colony op zit : The Eleos Retreat. Heeft een sales portal en leuke quests.
En je kan het ook kwijt bij the Den in het Wolff system.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 08:38
Ik vind de AI van de tegenstanders trouwens echt vaag soms hoor. Dan ben ik 'hidden', kijk effe om het hoekje naar een tegenstander die dertig meter verderop met zijn rug naar me toe staat en dan ben ik ineens gezien en in danger. Flikker toch op :')

Die stealth missies zijn toch onmogelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pelox schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:39:
[...]

En je kan het ook kwijt bij the Den in het Wolff system.
Daar ging ik inderdaad altijd heen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik blijf het bizar vinden hoe veel en met welke snelheid er mods bijkomen en gemaakt worden. Inmiddels met alle mods die ik wil is het gewoon bijna een compleeet andere game. Maar speelt zo veel fijner.

Ik blijf gewoon baffled als ik bedenk dat zo'n guy dan die inventory mod maakt wat super super fijn is om te navigeren en overzicht te houden enzo.. en dat niemand al die jaren bij bethesda denk van: hoe we het nu hebben is niet fijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Had gister voor het eerst een quest die ik niet kan bereiken omdat het stelsel te ver weg ligt. Kan er dus met mijn schip niet komen, wordt je toch een beetje gepushed om skillpoints daarin te investeren, dat is wel een beetje jammer.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:37:
[...]

Ja dat is het zeker! Ik denk dat we hier wel makkelijker 300+ uren in kwijt kunnen.

Trouwens...
Ik gok dat ik het misschien al weet waarom mijn saves niet willen laden, maar klinkt als totale onzin omdat het niet zou moeten uitmaken. Maar bij de laatste saves was ik bezig met het opbouwen van mijn outpost en daarbij liet ik heel vaak materialen op de grond vallen als ik ruimte nodig had en had ook meer dan 30 extractors + over de 100 containers staan om zo door te kunnen gaan met bouwen en dat ik geen materialen te kort zou komen. Alleen is het een gek idee dat ik denk dat het spel vastloopt na de update op het inladen van die materialen die op de grond liggen? Aangezien new game starten wel werkte :D
Zoals je het omschrijft heb je jammergenoeg gewoon een corrupted save😑

Ik denk dat een patch dat ook niet gaat oplossen voor je, als je er nog zin in hebt kan je beter een new game starten.

En op je nieuwe playthrough alle vormen van auto save disablen en alleen hard saven.

[ Voor 4% gewijzigd door NightShadow22 op 15-09-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Saekerhett schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:40:
Ik vind de AI van de tegenstanders trouwens echt vaag soms hoor. Dan ben ik 'hidden', kijk effe om het hoekje naar een tegenstander die dertig meter verderop met zijn rug naar me toe staat en dan ben ik ineens gezien en in danger. Flikker toch op :')

Die stealth missies zijn toch onmogelijk zo?
Ik denk dat je dan toch echt iemand anders over het hoofd ziet of dat je companion in de weg loopt. :P Stealth is best tricky, maar dit soort situaties ben ik niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
OMD schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:44:
Had gister voor het eerst een quest die ik niet kan bereiken omdat het stelsel te ver weg ligt. Kan er dus met mijn schip niet komen, wordt je toch een beetje gepushed om skillpoints daarin te investeren, dat is wel een beetje jammer.
Skillpoints niet perse toch. Gewoon je schip upgraden met fuel en lightyears. Of heb je daarvoor een B / C rank schip voor nodig? Het laatste dacht ik niet perse.

Kun je niet via via dichterbij komen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:03:
[...]

Ik denk dat je dan toch echt iemand anders over het hoofd ziet of dat je companion in de weg loopt. :P Stealth is best tricky, maar dit soort situaties ben ik niet tegen gekomen.
Ik had het eigenlijk gelijk bij de aller eerste missie van de intro, waarbij je 2 opties hebt. Stealth of geen stealth. Zodra je via de backdoor gaat en dus de stealth optie kiest werd ik, bij het betreden van het pand, meteen gezien. Zelfs met crouchen en daar blijven zitten wachten elke keer als de AI resette en dus terugliep naar zijn post, merkte hij mij weer op en ging op zoek. Uiteraard kon die mij niet vinden, en dit herhaalde zich totdat ik maar besloot om guns blazing erdoorheen te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Linksquest schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:01:
[...]

Dat heb je snel gedaan, was het moeilijk om alles te krijgen?
Nee, staan genoeg tips op YouTube om snel level 100 te bereiken. Het merendeel van de overige achievements haal je al door gewoon te spelen. Op het eind kun je de meeste dingen vrij snel afgeronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
NotSoSteady schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:12:
[...]

Nee, staan genoeg tips op YouTube om snel level 100 te bereiken. Het merendeel van de overige achievements haal je al door gewoon te spelen. Op het eind kun je de meeste dingen vrij snel afgeronden.
Ik heb hetzelfde gedaan. Had alle achievements op een “organische” wijze gehaald. Ik was level 47 ofzo toen ik ze allemaal had. De level 100 was nog echt zo ontzettend ver weg dat ik die met normaal spelen echt niet meer zou halen. Dus heb een mooie basis gebouwd op Venus. Wat trouwens best leuk was om te bouwen en om voor te bereiden. De grind daarna duurde een uurtje of 2/3 maar tijdens wat leuke YouTube filmpjes viel dat erg mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat het is met deze game. Het klikt niet en het klikt wel. :P
Gisteren een tweede kans gegeven, pc dit keer dus 60+fps max settings. :9 Nadat ik op de eerste planeet land was ik er alweer klaar mee. Vervolgens vanmorgen nog korte sessie gehouden waarbij je in de eerste basis komt en dus wat kunt knallen en looten en dat vind ik het wel leuk. Maar weet nu al dat in dat stadje straks mij al dat geouwehoer tegen gaat staan.
Lang niet zo een grote twijfel gehad met een game haha. Het gaat alle kanten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 20-09 09:21
Zit in een animatie scherm met Walter waar ik niet meer uit kom,op Neon net voordat je in het schip gaat.

Heb 3 verschillende loads voor dit gebeuren en opnieuw opgestart.

Ben nu wel klaar met dit gebeuren.

Of ik wacht paar maanden tot de meeste bugs eruit zijn.

Zo frusterend dit , Walter blijft je aanstaren en je kunt niks meer.

Dit is de Mainquest zodat er geen andere optie is dan een nieuwe game te starten.

Weg meer dan een miljoen en complete Rangers ,Vanguard quest etc.

[ Voor 37% gewijzigd door GRAD85 op 15-09-2023 12:02 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Belangrijke keuze in Unearthed.

spoiler:
Zijn jullie gegaan voor The Hunter, The Emissary of geen van beide?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Mog schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:36:
Belangrijke keuze in Unearthed.

spoiler:
Zijn jullie gegaan voor The Hunter, The Emissary of geen van beide?
spoiler:
Geen van beide. I’m my own woman! :P (mijn ingame karakter is een vrouw) Anderen die de toekomst van en voor mij bepalen steun ik niet :P. Gaaf gevecht daarna.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2023 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:05:
[...]

Skillpoints niet perse toch. Gewoon je schip upgraden met fuel en lightyears. Of heb je daarvoor een B / C rank schip voor nodig? Het laatste dacht ik niet perse.

Kun je niet via via dichterbij komen trouwens?
Kan niet dichterbij komen helaas. Hij geeft steeds een andere route aan maar bij dat stelsel waar ik heen moet kom ik helaas niet.

Heb nog niet eens gedacht aan extra fuel, van het weekend even kijken of dat lukt. Thnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
NotSoSteady schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:12:
[...]

Oke, ik ga eerst gewoon spelen, maar momenteel weinig kunnen spelen, zit nu op 15 uur pas. En ja stiekem ook bezig geweest met de laatste missies op Pikmin 4 8)7 En mijn vrouw was op het idee gekomen om Hogwarts Lecagy te kopen, die ik dan moet spelen en zij mee kijkt. O-) Dus werk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Linksquest schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:01:
[...]

Oke, ik ga eerst gewoon spelen, maar momenteel weinig kunnen spelen, zit nu op 15 uur pas. En ja stiekem ook bezig geweest met de laatste missies op Pikmin 4 8)7 En mijn vrouw was op het idee gekomen om Hogwarts Lecagy te kopen, die ik dan moet spelen en zij mee kijkt. O-) Dus werk genoeg.
Als ik je advies mag geven. Ga in Hogwarts direct voor de main story line en vergeet zoveel als mogelijk de Side quests :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
GRAD85 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:35:
Zit in een animatie scherm met Walter waar ik niet meer uit kom,op Neon net voordat je in het schip gaat.

Heb 3 verschillende loads voor dit gebeuren en opnieuw opgestart.

Ben nu wel klaar met dit gebeuren.

Of ik wacht paar maanden tot de meeste bugs eruit zijn.

Zo frusterend dit , Walter blijft je aanstaren en je kunt niks meer.

Dit is de Mainquest zodat er geen andere optie is dan een nieuwe game te starten.

Weg meer dan een miljoen en complete Rangers ,Vanguard quest etc.
Wat gebeurd er precies?

Zit je op de pc? Kan je evt met console commands verder komen door iets te glitchen of te noclippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
spoiler:
Ik lees dat als je de Crimson Fleet vroeg joined, dit verdere missies voor andere factions (onbedoeld?) erg makkelijk maakt omdat ze je niet meer aanvallen omdat je friendly bent. Als je ze dan voor een missie moet omleggen krijg je automatisch een bounty op je hoofd... mensen ervaring hiermee of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
James Pond schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:23:
[...]

Wat gebeurd er precies?

Zit je op de pc? Kan je evt met console commands verder komen door iets te glitchen of te noclippen?
Wat is de naam van de missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

hollandnick schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:07:
[...]

Ik had het eigenlijk gelijk bij de aller eerste missie van de intro, waarbij je 2 opties hebt. Stealth of geen stealth. Zodra je via de backdoor gaat en dus de stealth optie kiest werd ik, bij het betreden van het pand, meteen gezien. Zelfs met crouchen en daar blijven zitten wachten elke keer als de AI resette en dus terugliep naar zijn post, merkte hij mij weer op en ging op zoek. Uiteraard kon die mij niet vinden, en dit herhaalde zich totdat ik maar besloot om guns blazing erdoorheen te gaan.
Je kan vrij eenvoudig je warpdrive upgraden hoor, ik heb een Class A schip en kan het hele heelal door, soms wel met een tussenstop idd omdat ik brandstof te weinig heb om de hele reis ineens te maken, maar ik kan overal naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Ben ik op Neon voor een gang quest, is de deur naar de boss locked.... Leuk die bugs lol.... Dr is een mgelijke workaround met de manipulation skill lees ik online, maarja die mot ik eerst vergaren (laatste trap social tree).... Zucht... Dan maar niet die quest afmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ricmaniac schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:41:
Ik blijf het bizar vinden hoe veel en met welke snelheid er mods bijkomen en gemaakt worden. Inmiddels met alle mods die ik wil is het gewoon bijna een compleeet andere game. Maar speelt zo veel fijner.

Ik blijf gewoon baffled als ik bedenk dat zo'n guy dan die inventory mod maakt wat super super fijn is om te navigeren en overzicht te houden enzo.. en dat niemand al die jaren bij bethesda denk van: hoe we het nu hebben is niet fijn.
Je onderschat denk ik de grootte van zo'n ontwikkelproject als dit ;) Je kan dan gewoon niet aan alles denken, en vaak komen er vanzelf wel aanpassingen in het spel die de mods dan overbodig maken. Ik speel gewoon het liefste zonder mods, en nu ze ook DLSS gaan ondersteunen kan ik dat ook gewoon doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:37:
[...]

Trouwens...
Het zou niet het eerste spel zijn die gevoelig is voor hoeveel objecten er rondslingeren. Dus wie weet. Zou wel zuur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

iekue schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:28:
Ben ik op Neon voor een gang quest, is de deur naar de boss locked.... Leuk die bugs lol.... Dr is een mgelijke workaround met de manipulation skill lees ik online, maarja die mot ik eerst vergaren (laatste trap social tree).... Zucht... Dan maar niet die quest afmaken....
Let op, is handige info voor jou maar is ook een spoiler qua game!
spoiler:
Manipulation kan je ook krijgen door Ruyijn quest line te voltooien

[ Voor 6% gewijzigd door OMD op 15-09-2023 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
OMD schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:31:
[...]

Let op, is handige info voor jou maar is ook een spoiler qua game!
spoiler:
Manipulation kan je ook krijgen door Ruyijn quest line te voltooien
spoiler:
Interessant, ik heb net de mol quest gehad daarvan, gok dat dat richting het einde van die questline gaat? Mss nog 2-3 quests ofzo...

tnx iig ;)
Pagina: 1 ... 51 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.