Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
Zo, na een uurtje of 65 net pas voor het eerst in Neon aangekomen. En tja, wat doe je dan als je zoals ik net zo iemand bent die elk hoekje en gaatje wil zien? Je gaat overal naar binnen om een praatje te maken. Gevolg? 3 uur en weer een hele zooi aan side questjes verder :+. Zo ga ik wel aan die 250 uur komen.

Ziet er trouwens onwijs uit, dat Neon. Bladerunner en Cyberpunk vibes. Kan niet wachten om er vanavond als het hier donker is weer terug te komen. OLED+daglicht blijft soms toch een dingetje.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 13-09-2023 16:30 ]

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
D4NG3R schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:55:
[...]

Eerlijk waar; geen idee.

spoiler:
Een aantal quest reward schepen (bijv de Razorleaf) hebben standaard wat storage welke je niet vind op andere schepen.
Klopt maar daar moet je dus niet je loot droppen want dan verdwijnt het toch? Of dat is iig een bug met de Razor

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
D4NG3R schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:24:
[...]

Die zijn er ook niet veel, hell vaak is het juist een beetje een powertrip totdat je de grote "slechterik" tegenkomt en het spel echt begint.

Vandaar ook:

[...]

Een veelgehoorde klacht bij Elden Ring (eigenlijk From games in het algemeen) is bijvoorbeeld dat mensen een nieuw wapen vinden welke ze gaaf vinden en willen gebruiken, maar er geen kloot mee hitten omdat hun karakter er niet op gebouwd is. Of dat mensen de verkeerde stat investments hebben gemaakt en mogen gaan grinden om maar verder te kunnen komen.

Bethesda games zijn daar wel een exces in overigens, en level scaling van vijanden, en damage scaling van wapens op skills/perks, en geen respecs. Wil je later in het spel toch voor andere wapens gaan dan loop je weer het risico dat je character (te) veel leveled en vijanden daardoor sneller sterker worden dan jij. _O-
In Oblivion zorgde de scaling voor veel problemen door het lvl systeem, dan kon je 20 points in Athelicism steken en dan was je lvl 20 maar kon je geen drol dmg doen ala je geen combat lvls had gepakt :D.

Daarom ook erg blij dat er geen enemy lvl scaling in deze game zit! Anders blijf je continue op hetzelfde lvl met de vijanden waardoor je ook niet het gevoel krijgt dat je echt veel sterker wordt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:09
Ik lees op X dat de eerste hotfix er aan komt (of misschien er al is?)

Stukje uit de tweet:

This first update is a small hotfix targeted at the few top issues were are seeing. After that, expect a regular interval of updates that have top community requested features including:

- Brightness and Contrast controls
- HDR Calibration Menu
- FOV Slider
- Nvidia DLSS Support (PC)
- 32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
- Eat button for food!

Bron: https://twitter.com/Bethe...zo_KcF3rxpWNiqlJp9qQ&s=19

[ Voor 10% gewijzigd door Vortigen op 13-09-2023 17:26 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 17:46

Distortion

Bottle to Throttle

Update Version 1.7.29 - Fixes and Improvements
Performance and Stability
Xbox Series X|S Improved stability related to installations.
Various stability and performance improvements to reduce crashes and improve framerate.

Quests
All That Money Can Buy: Fixed an issue where player activity could result in a quest blocker.
Into the Unknown: Fixed an issue that could prevent the quest from appearing after the game is completed.
Shadows in Neon: Fixed an issue where player activity could result in a quest blocker.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
Brightness and Contrast controls
HDR Calibration Menu
FOV Slider
Nvidia DLSS Support (PC)
32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
Eat button for food!

Toch wel netjes.

mixing a drink and music

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rezania
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 09:23
Boefmans schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:38:
HDR Calibration Menu
FOV Slider
Nvidia DLSS Support (PC)
Eat button for food!

Toch wel netjes.
Neemt niet weg dat het meeste daarvan gewoon al standaard in de game had moeten zitten. Lijkt wel een marketing strategie om die pas later toe te voegen. :/

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 12:28
Inderdaad jammer dat zulke dingen niet gewoon standaard zijn, maar wel goed om te zien dat ze het toch doen. Hopelijk doen ze ook maps voor de locaties.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
[b]mister_S schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:45:[/b

Hopelijk doen ze ook maps voor de locaties.
Komt er ook aan tzt. Staat in de tweet.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb ik eindelijk tijd om dit spel te proberen….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRet4xj4w4GWcERHIw67xpF2tbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QZmt9B0wx9DbNmfWQ5fU0brX.jpg?f=fotoalbum_large
;(

Meer dan ik dacht...

• L23
streamnl schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:48:
[Afbeelding]
;(
Starfield spelen via Xbox Cloud Gaming werkt hier prima, maar de 5 a 10 minuten wachttijd zijn wel een nadeel.

• streamnl
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:09:
[...]

Starfield spelen via Xbox Cloud Gaming werkt hier prima, maar de 5 a 10 minuten wachttijd zijn wel een nadeel.
5 a 10 min?
Ik zie nog steeds hetzelfde beeld.

Ben inmiddels al enkele hoofdstukken verder in mijn E-reader.
Had een iets andere avond gepland, nu mijn vrouw een keertje laat thuis is doordeweeks :+

Meer dan ik dacht...

• L23
streamnl schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:15:
[...]

5 a 10 min?
Ik zie nog steeds hetzelfde beeld.

Ben inmiddels al enkele hoofdstukken verder in mijn E-reader.
Had een iets andere avond gepland, nu mijn vrouw een keertje laat thuis is doordeweeks :+
Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt. Hooguit 5 a 10 minuten. Maar een wachttijd komt wel aanzienlijk vaker voor, ook doordeweeks in de avond. Normaal zag ik dat enkel in het weekend.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik mis een hele goede optie in je quest log.

Waarom niet je quest log per star system / galaxy kunnen filteren.

Want van de quests details , kom je ook niet veel wijzer van weg.

Ik wil graag in 1 oogopslag zien als ik op Planeet A ben , welke quests hier ik nog open heb staan.

Ik vlieg zovaak heen en weer , terwijl ik gewoon op dezelfde wereld had kunnen blijven voor mij quests..

Ik wil gewoon dus alle quests kunnen ordernen / starsystem

• streamnl
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:19:
[...]

Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt. Hooguit 5 a 10 minuten. Maar een wachttijd komt wel aanzienlijk vaker voor, ook doordeweeks in de avond. Normaal zag ik dat enkel in het weekend.
Ach ja, als ie over 10 min niet start, zet ik wel een film op die zij niet wil zien.
Dan speel ik dit spel een andere keer.
Ik vermaak me wel ;)

Mijn gamepass loopt nog iets van 2 jaar. Tijd genoeg

Meer dan ik dacht...

• Boefmans
Heb update gedaan maar zie nergens hoe je de fov veranderd? Waar is die slider dan?!

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Boefmans schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:33:
Heb update gedaan maar zie nergens hoe je de fov veranderd? Waar is die slider dan?!
Er wordt aan gewerkt, dat was het nieuws. Niet dat dit nu in een update zit.

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Stronkie schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:20:
Ik mis een hele goede optie in je quest log.

Waarom niet je quest log per star system / galaxy kunnen filteren.

Want van de quests details , kom je ook niet veel wijzer van weg.

Ik wil graag in 1 oogopslag zien als ik op Planeet A ben , welke quests hier ik nog open heb staan.

Ik vlieg zovaak heen en weer , terwijl ik gewoon op dezelfde wereld had kunnen blijven voor mij quests..

Ik wil gewoon dus alle quests kunnen ordernen / starsystem
Dat hoeft helemaal niet, je drukt gewoon op X in je questlog en hij stuurt je gelijk naar de goede planeet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 85% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu ook op GeforceNOW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk even aan het checken. Ultra settings met FSR2 in dat stadje rond de 60fps.

edit: Begin van de game rond de 90 fps dat is wel even een verschil met de Series X zeg. First person blijft m/k mijn voorkeur hebben dus dat scheelt al. Hij is via gamepass ultimate te spelen op GFN dus kost me niks om de game nog eens te checken. Morgen settings wat tweaken om zonder FSR2 overal tussen de 60 en 90 uit te komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2023 20:58 ]

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:48
Ik heb nu, na de update, dat allerlei (alle?) activities en andere missies, op de locatie waar ik ben, ook zijn weergegeven met een een marker.
Meerdere markers in beeld nu dus, waarvan de actieve missie marker tevens oplicht.

[ Voor 6% gewijzigd door JeyJey op 13-09-2023 20:55 ]

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51
Soms gebeuren er rare dingen in dit spel. Zonet een Falcata binnengewandeld die landde bij mij in de buurt. Crew in het ship omgelegd. Ship zit vol met wapenkoffers en wapenrekken, allemaal leeggehaald en ship geregistreerd op mijn naam. Vervolgens loop ik naar buiten om de piraten die nog om het ship heenlopen ook nog even af te handelen. Is dat klusje net geklaard, landt er even verderop nog een ship. Ik daar naartoe, zelfde verhaal: crew omleggen, looten en schip registreren.

Vervolgens ga ik weer terug naar de Falcata want dat leek mij een tof ship om mee verder te vliegen. Ik loop naar binnen, en wat schetst mijn verbazing? Alien-kaboutertjes hebben de wapenrekken die ik even daarvoor had leeggehaald weer opnieuw gevuld :o

Catch a smile out there!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik heb doordat ik teveel heb geloot wat overgedragen aan Sarah en Vasco.

Kan ik dit wel makkelijk managen of eventueel bij een trade verkopen of moet ik het allemaal in mijn eigen inventory hebben wil ik er wat mee kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben bijna 3 uur aan speeltijd verloren omdat het spel door een update uit Quick Resume is gegaan :(

Edit: Game crashed bij het inladen van mijn laatste save nu ook nog eens naar het dashboard... rip Starfield na de update voor mij -O-

Word wachten op de volgende update want heb geen idee hoe dit te fixen en Reddit staat er vol mee

[ Voor 57% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2023 21:11 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJWaHOINIKrURwrrzlAHEsJyXbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xTiYADtUHx4yzWq9iLKnjzes.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0ZIDjZGSKxMrbeQieEBFSz-Kpk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bTVFpVIn0xz9jF1LQrvypIyX.jpg?f=fotoalbum_large

Het zit er jammergenoeg alweer op , enorm genoten van de game tot nu toe voor mij persoonlijk mn GOTY, zonder spoilers raad ik iedereen wel aan alle content af te ronden voor je de mainquest afrond.

Kan niet wachten op de shattered space dlc en om dan Ng+ in te duiken. Het was een mooie reis

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:06:
Ik ben bijna 3 uur aan speeltijd verloren omdat het spel door een update uit Quick Resume is gegaan :(

Edit: Game crashed bij het inladen van mijn laatste save nu ook nog eens naar het dashboard... rip Starfield na de update voor mij -O-

Word wachten op de volgende update want heb geen idee hoe dit te fixen en Reddit staat er vol mee
Wow super vreemd, maar ik zou het toch blijven proberen als ik jou was, Je kent mijn verhaal ik crashte de eerste dag 8 uur lang in de intro en heb m gewoon ge bruteforced tot ik uiteindelijk heb kunnen spelen met wel wat crashes maar uiteindelijk wel speelbaar.

Na de update heb ik nergens last meer van gehad maar die kwam wel veel te laat, want ben nu al klaar jammergenoeg.
NightShadow22 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:55:
[...]

Wow super vreemd, maar ik zou het toch blijven proberen als ik jou was, Je kent mijn verhaal ik crashte de eerste dag 8 uur lang in de intro en heb m gewoon ge bruteforced tot ik uiteindelijk heb kunnen spelen met wel wat crashes maar uiteindelijk wel speelbaar.

Na de update heb ik nergens last meer van gehad maar die kwam wel veel te laat, want ben nu al klaar jammergenoeg.
Ik probeer morgen nog wel even een aantal keer, maar zal de het spel echt nooit meer aanraken als ik mijn savedata echt kwijt ben door deze update want heb echt uren zitten in de outpost en missies.

Ben er best even .... om, want had since release geen enkel probleem met het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2023 22:00 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:59:
[...]

Ik probeer morgen nog wel even een aantal keer, maar zal de het spel echt nooit meer aanraken als ik mijn savedata echt kwijt ben door deze update want heb echt uren zitten in de outpost en missies.

Ben er best even .... om, want had since release geen enkel probleem met het spel.
is je save ook niet zichtbaar? dat is wel echt heel fucked up ja! :(
NightShadow22 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:00:
[...]

is je save ook niet zichtbaar? dat is wel echt heel fucked up ja! :(
Ja ik kan wel alle saves zien vanaf dag 1 tot aan vandaag, dat zijn er heel veel maar geen enkele laad in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:23
G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:06:

Oei, vervelend.
Misschien eens proberen xbox uit te zetten, powersupply er uit. Paar minuten uitlaten en opnieuw opstarten.
Dat fixte op mijn series x destijds enorm veel vreemde vergelijkbare problemen.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Frez schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:03:
[...]

Oei, vervelend.
Misschien eens proberen xbox uit te zetten, powersupply er uit. Paar minuten uitlaten en opnieuw opstarten.
Dat fixte op mijn series x destijds enorm veel vreemde vergelijkbare problemen.
Bedankt voor die tip, maar heb ze allemaal geprobeerd.
Helaas zonder resultaat..

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:05:
[...]

Probeer je cache eens te legen factory reset en dan kiezen om de games en saves niet te verwijderen.

• Rezania
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 09:23
JeyJey schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:54:
Ik heb nu, na de update, dat allerlei (alle?) activities en andere missies, op de locatie waar ik ben, ook zijn weergegeven met een een marker.
Meerdere markers in beeld nu dus, waarvan de actieve missie marker tevens oplicht.
Waarschijnlijk staat een instelling verkeerd. Je kan markers aan of uit zetten in je questlog.

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

• Frez
G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:05:
[...]

Probeer eens een new game te maken tot aan de karakter creatie. Maak even snel random poppetje. Na de character creation maak een save. Daarna terug naar het menu; laad die testsave van je nieuwe poppetje.
Sluit daarna de game en herstart 'm. Laad daarna je gebroken save. Werkt hij dan weer?

Frez schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:13:
[...]

Probeer eens een new game te maken tot aan de karakter creatie. Maak even snel random poppetje. Na de character creation maak een save. Daarna terug naar het menu; laad die testsave van je nieuwe poppetje.
Sluit daarna de game en herstart 'm. Laad daarna je gebroken save. Werkt hij dan weer?
Nee helaas niet, heb dit na je reactie even gerushed maar werkt helaas niet. Was wel een goeie tip, want hier had ik nog niet aan gedacht. Denk echt dat de update een paar dingen verkeerd heeft gezet bij de Xbox versie, aangezien de reacties binnenstromen op Twitter/Reddit na de update.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:21:
[...]

Nee helaas niet, heb dit na je reactie even gerushed maar werkt helaas niet. Was wel een goeie tip, want hier had ik nog niet aan gedacht. Denk echt dat de update een paar dingen verkeerd heeft gezet bij de Xbox versie, aangezien de reacties binnenstromen op Twitter/Reddit na de update.
Kan je het linken? ben wel benieuwd, erg vreemd dat juist bij mij alles perfect werkt nu en voorheen niet, en nu juist bij bv jou waar alles perfect werkte sinds launch de hele game messed up is 8)7

• Frez
G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:21:
[...]

Balen. Als ik iets vind dan post ik het.
Ga nu mijn pc versie updaten. Op hoop van zege haha.... dit is wel echt altijd typisch ..

• Boefmans
JeyJey schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:54:
Dat is een instelling, dat kun je in missie scherm switchen.

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Boefmans
Pfew net geprobeerd een c klasse reactor in mijn schip te sleutelen. Dacht dat die ik wel ff in 15 min, niet dus :-) morgen maar eens met meer geduld voor gaan zitten :-)

mixing a drink and music

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
rutgergron schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:00:
Ik heb doordat ik teveel heb geloot wat overgedragen aan Sarah en Vasco.

Kan ik dit wel makkelijk managen of eventueel bij een trade verkopen of moet ik het allemaal in mijn eigen inventory hebben wil ik er wat mee kunnen?
Verkopen kan vanuit je eigen inventory of ship inventory. Een ship met grote inventory is handig, een workshop habitat op je schip ook.
NightShadow22 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:25:
[...]

Kan je het linken? ben wel benieuwd, erg vreemd dat juist bij mij alles perfect werkt nu en voorheen niet, en nu juist bij bv jou waar alles perfect werkte sinds launch de hele game messed up is 8)7
Aan de update, want hiervoor geen enkele crash of probleem terwijl veel dat wel hadden. Ik geef het voor eerst op en leg het spel aan de kant tot er weer een nieuwe update komt die al deze problemen oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:39:
[...]

Aan de update, want hiervoor geen enkele crash of probleem terwijl veel dat wel hadden. Ik geef het voor eerst op en leg het spel aan de kant tot er weer een nieuwe update komt die al deze problemen oplost.
Echt heel vervelend, ik ga zo reddit even afzoeken, bizar dat ze altijd wel wat weten te verpesten met een patch, eerst vele mensen waaronder ikzelf op release en nu juist de mensen die nergens last van hadden.

Ik hoop dat dit snel word opgelost zodat je weer verder kan genieten van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:51:
[...]

Echt heel vervelend, ik ga zo reddit even afzoeken, bizar dat ze altijd wel wat weten te verpesten met een patch, eerst vele mensen waaronder ikzelf op release en nu juist de mensen die nergens last van hadden.

Ik hoop dat dit snel word opgelost zodat je weer verder kan genieten van de game.
Dank je, dat hoop ik ook want zat helemaal in het spel en de story. Helaas natuurlijk wel afgeleid door het verzamelen van materialen voor het bouwen van mijn villa outpost maar daar was ik na vandaag mee gestopt want als het toch niet blijft na het uitspelen. Dus ben ik verder gegaan met de zij-missies maar die 3 uur aan speeltijd ben ik sowieso kwijt doordat Xbox de update gewoon heeft doorgedrukt terwijl het spel in Quick Resume stond :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:54:
[...]

Dank je, dat hoop ik ook want zat helemaal in het spel en de story. Helaas natuurlijk wel afgeleid door het verzamelen van materialen voor het bouwen van mijn villa outpost maar daar was ik na vandaag mee gestopt want als het toch niet blijft na het uitspelen. Dus ben ik verder gegaan met de zij-missies maar die 3 uur aan speeltijd ben ik sowieso kwijt doordat Xbox de update gewoon heeft doorgedrukt terwijl het spel in Quick Resume stond :o
Ja ik ben ook na het uitspelen van de mainquest weer mn oude save ingedoken om nog sidequests te proberen ontdekken die ik heb gemist, al zullen het er niet veel zijn met de tijd die ik erin heb gestoken, de Main quest stelt eigenlijk weinig voor en ben blij dat ik van nature juist mn eigen avontuur heb beleefd want als ik de main quest had gerushed was het toch een heel andere beleving geweest de game is echt gebouwd om het universum te beleven en van de vele side content die eigenlijk beter dan de main content is , te genieten.

Ik dacht dat ik het al slecht had met al die crashes maar dit is wel a whole nother ball game, moeten ze echt snel oplossen voor jullie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ‘m leuk. :P

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 100% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:57 ]

• Chaoss
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister mijn eerste vervelende bug gehad. Ik had een armory in mijn schip met daarin wat wapens en spacesuits. Bij het aanpassen van mijn schip zijn de items uit de armory verdwenen. Je zou verwachten dat ze in de storage zouden zitten maar nee. Ben nu dus mijn Mantis spacesuit kwijt :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Frez
Chaoss schreef op donderdag 14 september 2023 @ 00:48:
Gister mijn eerste vervelende bug gehad. Ik had een armory in mijn schip met daarin wat wapens en spacesuits. Bij het aanpassen van mijn schip zijn de items uit de armory verdwenen. Je zou verwachten dat ze in de storage zouden zitten maar nee. Ben nu dus mijn Mantis spacesuit kwijt :(
Volgens mij keren ze over een tijdje weer terug na een aanpassing. Idd rare bugs. Maar dat hou je toch met een spel van deze omvang. Mijn god wat is deze game gigantisch.

STARFIELD UPDATES AND MOD SUPPORT – SEPTEMBER 13, 2023

This first update is a small hotfix targeted at the few top issues were are seeing. After that, expect a regular interval of updates that have top community requested features including:
HDR Calibration Menu
FOV Slider
Nvidia DLSS Support (PC)
Eat button for food!
We’re also working closely with Nvidia, AMD, and Intel on driver support, and each update will include new stability and performance improvements.

https://bethesda.net/en/a...support-september-13-2023

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 12:06
Rivanov schreef op donderdag 14 september 2023 @ 05:56:
STARFIELD UPDATES AND MOD SUPPORT – SEPTEMBER 13, 2023

HDR Calibration Menu
FOV Slider
Nvidia DLSS Support (PC)
Eat button for food!
We’re also working closely with Nvidia, AMD, and Intel on driver support, and each update will include new stability and performance improvements.

https://bethesda.net/en/a...support-september-13-2023
Zag het gister avond toen ik nog even snel een half uurtje wilde spelen dat hij aan het updaten was, gelukkig binnen 2 minuten klaar _/-\o_

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
Gisteren door starfield toch maar weer eens fallout opgestart, waar ik eerder nooit verder dan een uurtje in fallout kwam, moet ik nu zeggen dat ik hem eigenlijk beter vind dan starfield.... dus ben daar maar blijven hangen gisteren avond

• Linksquest
janus_freggel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:08:
Gisteren door starfield toch maar weer eens fallout opgestart, waar ik eerder nooit verder dan een uurtje in fallout kwam, moet ik nu zeggen dat ik hem eigenlijk beter vind dan starfield.... dus ben daar maar blijven hangen gisteren avond
Welke Fallout is het geworden?

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:49
janus_freggel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:08:
Dat kan. Ben het zelf ook van plan, maar heb nog geen Starfield gespeeld. Kun je ook aangeven waarom je het beter vindt?
Hier mijn probleem nog even met video:

Heb dit ook op Reddit en Twitter gepost en de een na de ander bevestigd dezelfde problemen te hebben sinds de nieuwste update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:27:
Hier mijn probleem nog even met video:

[Streamable]
Heb dit ook op Reddit en Twitter gepost en de een na de ander bevestigd dezelfde problemen te hebben sinds de nieuwste update.
oei, dat is minder. Stomme vraag misschien en vast dat je het al gedaan hebt. Maar de console volledig uit gezet, 5 minuten gewacht en toen weer opnieuw opgestart? Ik zelf heb het probleem (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:31:
[...]

oei, dat is minder. Stomme vraag misschien en vast dat je het al gedaan hebt. Maar de console volledig uit gezet, 5 minuten gewacht en toen weer opnieuw opgestart? Ik zelf heb het probleem (nog) niet.
Ja helaas heb ik het volgende allemaal al getest:
- New game, wanneer loaded, oude save laden
- Hard reset
- Alle lokale saves verwijderd
- Xbox van het stroom gehad
- Starfield eraf gegooit en opnieuw geinstalleerd

Niks helpt en had hiervoor geen enkel probleem!

• janus_freggel
Linksquest schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:09:
[...]

Welke Fallout is het geworden?
FO4, ik weet het, niet de beste daarom kwam ik er eerder ook niet doorheen.

Maar ik vond 3 en las vegas toch echt te gedateerd aanvoelen op mijn Series x. Misschien ooit als ik nog eens een weekje of wat in de ziektewet kom dat ik die twee nog een kans geef, als in waarschijnlijk nooit ;)

Eerder was ik meer een elder scrolls fan, starfield is gaaf, maar een beetje teveel space. Persoonlijk vind ik dan Mass effect een betere game in dit genre. FO is dan eigenlijk weer een zelfde soort setting maar iets realistischer, oftewel FO kan ik me iets bij indenken, het verhaal van Starfield niet....

Overigens ben ik wat verder in de main story in SF en ik moet zeggen (zal de leeftijd wel zijn) maar het verhaal is verre van uniek... heb al 10tallen films gezien en boeken gelezen die dit onderwerp uitdiepen, de meeste van die boeken vind je alleen nog op de 2de hands markt.... dit was voor mij echt een domper in SF

[ Voor 4% gewijzigd door janus_freggel op 14-09-2023 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janus_freggel
Playa del C. schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:18:
[...]

Dat kan. Ben het zelf ook van plan, maar heb nog geen Starfield gespeeld. Kun je ook aangeven waarom je het beter vindt?
zie hierboven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:32:
[...]

- Hard reset

Ga even op de Ambassador Discord eens kijken of ik wat kan vinden voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:37:
[...]

Ga even op de Ambassador Discord eens kijken of ik wat kan vinden voor je.
Dank je! Maar tot deze update gewoon bijna 0 problemen dus ergens heb ik al geaccepteerd dat het gewoon door deze update komt.

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:20
Bij de meeste games gaat het bijna direct alleen bij Starfield is een wachtrij. Tot nu toe max 7 a 8 min.
Gisteravond was het helaas 80 min.... toen heb ik de Xbox maar aan geslingerd.
streamnl schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:48:
[Afbeelding]
;(

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:49
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:39:
[...]

Dank je! Maar tot deze update gewoon bijna 0 problemen dus ergens heb ik al geaccepteerd dat het gewoon door deze update komt.
Dat is zuur en onacceptabel man.... hopelijk volgt er snel een patch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:51:
[...]

Dat is zuur en onacceptabel man.... hopelijk volgt er snel een patch!
Ik zet Starfield gewoon even in de backlog en zie later wel weer, want ik verwacht niet binnen een aantal dagen een patch. Kijk als ik nou veel meer problemen had gehad sinds de eerste dag Early Acces, dan had ik anders gereageerd. Maar dit is mijn eerste echte probleem met het spel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:58:
[...]

Ik zet Starfield gewoon even in de backlog en zie later wel weer, want ik verwacht niet binnen een aantal dagen een patch. Kijk als ik nou veel meer problemen had gehad sinds de eerste dag Early Acces, dan had ik anders gereageerd. Maar dit is mijn eerste echte probleem met het spel :)
Had jij niet vorige week al vervelende sync issues? Best lef om dan Quick Play alweer te gebruiken, dat zal ik dus niet doen.
Neemt niet weg dat het klote is voor je en het niet zou mogen gebeuren!
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:02:
[...]

Had jij niet vorige week al vervelende sync issues? Best lef om dan Quick Play alweer te gebruiken, dat zal ik dus niet doen.
Neemt niet weg dat het klote is voor je en het niet zou mogen gebeuren!
Ja klopt dat was ook het enigste probleem die ik ervaarde met het spel en sinds dien durfde ik niet meer op de Xbox Series S te gaan spelen, maar waarom zou je niet op QR spelen. Updates mogen daar zichzelf niet doorheen drukken en dat is nu wel gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:00
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:32:
[...]

- Hard reset

Ah kak ik ben nu net begonnen met het opnieuw installeren van Starfield op de XSX, maar dat gaat het crashen dus niet verhelpen..
Wel balen, eergisteren begonnen aan Starfield toen ging alles goed, het leek alleen erop dat wanneer ik even afk was (max 5 minuten) dat die op die momenten elke keer afsloot (dacht dat heeft met overbelasting te maken van servers dat ze mensen die even weg zijn eruit gooien)..
Na de update gisteren kan ik nog geen 5 minuten spelen.

Dit is wel echt een spel waar ik in mee getrokken wordt, ik weet nog niet goed wat allemaal de bedoeling is maar er is genoeg te beleven.. Gisteren was ik bezig op een planeet waar een soort abandon outpost was vol met tegenstanders, ik die net gecleared, bij het oppakken van een paarse helm (mijn eerste) paf sluit die af. Aangezien het mij toen opviel dat het dus ook tijdens het spelen gebeurt en niet bij AFK zijn, een update binnen gehaald. Nja sindsdien is het over en klaar.

• GRAD85
  • Laatst online: 20-09 09:21
Had wel verwacht nu wel mijn Star Eagle te krijgen na de update ,but wishful thinking.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Die laadtijden ja.... :F
Mooie open wereld game :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LopendeVogel
@G_Dragon hmm na het opnieuw installeren vandaag draait de game ondertussen al meer dan 30 minuten zonder een crash..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:38:
@G_Dragon hmm na het opnieuw installeren vandaag draait de game ondertussen al meer dan 30 minuten zonder een crash..
Klinkt goed, zal het spel vanavond nog wel even een keer opnieuw installeren. Had je hiervoor ook dat de saves niet meer door gingen en je een crash had naar het dashboard? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:40:
[...]

Klinkt goed, zal het spel vanavond nog wel even een keer opnieuw installeren. Had je hiervoor ook dat de saves niet meer door gingen en je een crash had naar het dashboard? :o
Nowp geen crashes bij het save/laden van een save, wel lijkt het laden van een save nu langer te duren vergeleken gisteren.

Het enige wat ik wel veel op internet lees is dat er vanaf een update (PC versie) problemen zijn met save files bij gebruikers die mods gebruiken.
LopendeVogel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:42:
[...]

Nowp geen crashes bij het save/laden van een save, wel lijkt het laden van een save nu langer te duren vergeleken gisteren.

Het enige wat ik wel veel op internet lees is dat er vanaf een update (PC versie) problemen zijn met save files bij gebruikers die mods gebruiken.
Ik heb gelukkig nog geen mods gebruikt, heb alleen heel veel extractors en storage containers op meer dan 10 planeten staan omdat ik die grote base wou gaan bouwen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:45:
[...]

Ik heb gelukkig nog geen mods gebruikt, heb alleen heel veel extractors en storage containers op meer dan 10 planeten staan omdat ik die grote base wou gaan bouwen :p
Haha dan denk ik dat je vanavond weer verder kan gaan.. net weer even buiten gezeten en in dit topic getypt, terug naar de tv en Starfield draait nog (dat ging voorheen niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:46:
[...]

Haha dan denk ik dat je vanavond weer verder kan gaan.. net weer even buiten gezeten en in dit topic getypt, terug naar de tv en Starfield draait nog (dat ging voorheen niet).
Ik hoop het, want dit word de derde keer dat ik het spel opnieuw ga installeren sinds de nieuwe update. Daarom heb ik er nog een heel klein beetje een hard hoofd in of dit bij mij de oplossing gaat zijn maar ach we kunnen het altijd proberen _/-\o_

En anders ga ik een ander spel doen en leg ik Starfield even aan de kant :) . Want boosmaken heeft toch geen zin..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

OMD

Ik heb niet echt moeite met de laadschermen, wat wel begint te irriteren is dat er steeds meer ingeladen moet worden. Hoe verder je komt en hoe meer je doet hoe langer de laad tijden worden. Das best irritant moet ik zeggen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
OMD schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:52:
Ik heb niet echt moeite met de laadschermen, wat wel begint te irriteren is dat er steeds meer ingeladen moet worden. Hoe verder je komt en hoe meer je doet hoe langer de laad tijden worden. Das best irritant moet ik zeggen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het aantal saves die je hebt ook invloed kan hebben op de laad tijden, ik delete zelf elke keer saves zodat ik er een stuk of 6 a 7 over heb.

Heb de game zelf na de update nog niet geprobeerd trouwens maar misschien helpt het?

* Nog geen FOV slider voor xbox na de update, zal vast ergens bekend zijn geweest maar ik dacht dat de update qua brightness settings ook voor xbox zou zijn.

Helaas, beter lezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sipio op 14-09-2023 10:31 ]

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:59

anc

OMD schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:52:
Nou het doen van alle missies in Neon ervaarde ik behoorlijk vervelend met al die gebieden in en uit moeten laden/lopen.
Het is dat het echt heel verschillend en leuke content is, anders was ik afgehaakt.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

OMD

anc schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:00:
[...]

Nou het doen van alle missies in Neon ervaarde ik behoorlijk vervelend met al die gebieden in en uit moeten laden/lopen.
Het is dat het echt heel verschillend en leuke content is, anders was ik afgehaakt.
Ja, Neon is inderdaad wel een irritatie factortje. Zeker met de Ruyijn quest-lijn ben je echt heel veel naar laadschermen aan het kijken. Ik snap het deels. Neon is niet zo heel erg groot en veel laadschermen waren onnodig.

Het is ook zo frapant dat je bijvoorbeeld in New Atlantis overal heen kan lopen zonder laadtijden... totdat je de trein/metro neemt naar een ander district. Dan is er wel een laadscherm. Dat zegt dus wel iets dat sommige dingen echt niet hoeven.

Je kan ook een systeem dan nemen zoals GTA bijvoorbeeld. Stap in metro en dan 2 opties:
- wachten en enjoy the scenery
- skip to destination.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:39:
[...]

Speel je ook op PC, of alleen op de console? Kan je anders op een ander platform de save wel inladen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

G_Dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:54:
[...]

Ik wil niet bijdehand doen maar dit is precies de reden dat ik altijd zorg dat er gesaved is voor ik m’n Xbox uitzet. Bij ieder spel dat van quick resume gebruikt maakt.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MPC60 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
[...]

Ik wil niet bijdehand doen maar dit is precies de reden dat ik altijd zorg dat er gesaved is voor ik m’n Xbox uitzet. Bij ieder spel dat van quick resume gebruikt maakt.
Tja, achteraf he ;)
MPC60 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
[...]

Helemaal mee eens hoor, alleen ja had ik niet verwacht dat er een update zou komen en helemaal niet een die zich door de QR zou drukken :o

mvds schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:34:
[...]

Speel je ook op PC, of alleen op de console? Kan je anders op een ander platform de save wel inladen?
Xbox Series X|S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan je misschien proberen op de PC (desnoods bij iemand anders) om de save in te laden? Misschien dat je hem daarmee kan repareren. PC's zijn over het algemeen wat flexibeler met save files

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben nu bezig met de Eye of the Storm missie en moet nu kiezen tussen Crimson Fleet of UC Sysdef.
Ik neig naar CF, wat hebben jullie gedaan?

---RAWE CEEK!!!---

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01

Shabbaman

Got love?

Maandag kreeg ik van Nvidia een nieuwe driver voorgeschoteld, maar daar is bij mij de performance toch wel flink op vooruitgegaan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• mvds

mvds

Totally awesome!

Shabbaman schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:45:
Maandag kreeg ik van Nvidia een nieuwe driver voorgeschoteld, maar daar is bij mij de performance toch wel flink op vooruitgegaan.
Ik kreeg er juist stutters door terwijl het prima draaide

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22
NoFearCreations schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:44:
Ik ben nu bezig met de Eye of the Storm missie en moet nu kiezen tussen Crimson Fleet of UC Sysdef.
Crimson fleet. :) Ik vond de karakters van CF veel leuker dan van Sysdef :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• mvds

mvds

Totally awesome!

NoFearCreations schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:44:
Volgens mij maakt het weinig uit aangezien je bij NG+ toch weer opnieuw begint en de situatie heel anders is (wat ik ervan begrepen heb)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22
mvds schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:47:
[...]

Volgens mij maakt het weinig uit aangezien je bij NG+ toch weer opnieuw begint en de situatie heel anders is (wat ik ervan begrepen heb)
spoiler:
Het maakt op zich wel uit. Als je sysdef kiest ben je al je vendors kwijt in CF en wordt je de aartsvijand, waarbij je regelmatig aangevallen wordt. Als je CF kiest houdt je de vendors en ben je nog steeds vriendjes met de UC. NG+ is iets wat ik niet gedaan heb. Heb alles in 1 plauthrough gespeeld.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

mvds schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:47:
[...]

Ik hoop dat ik daar nog lang niet ben, en denk ook niet dat ik nog een x opnieuw ga beginnen.

---RAWE CEEK!!!---

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ppff ik heb nog 75k aan contraband in mijn inventory. Alleen nu ben ik op The Den en heeft de koper niet genoeg geld in stock om het te kopen.

Wat doen jullie daar altijd mee? Ik kan nu nergens heen reizen zonder gepakt te worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:01:
Ppff ik heb nog 75k aan contraband in mijn inventory. Alleen nu ben ik op The Den en heeft de koper niet genoeg geld in stock om het te kopen.

Wat doen jullie daar altijd mee? Ik kan nu nergens heen reizen zonder gepakt te worden.
Volgens mij als je ergens gaat zitten of liggen, kan je tijd versnellen tot hij weer geld heeft.
Ik pak al nooit meer contraband op, mij al de moeite niet waard.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:01:

Op een stoel gaan zitten en wachten (in de Den moet dat 2 x 24 uur) tot de verkoper weer geld heeft

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:02:
[...]

Volgens mij als je ergens gaat zitten of liggen, kan je tijd versnellen tot hij weer geld heeft.
Ah dat ga ik ff proberen.

Niet oppakken ga ik ook doen denk ik, heb nog niet zo veel geld dus 75k erbij is wel lekker maar als ik straks wat meer heb vind ik het ook wel prima idd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mvds

mvds

Totally awesome!

NoFearCreations schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:02:
[...]

Idd, de verkopers hebben vaak zo weinig geld bij zich dat je soms wel 4 of 5 keer moet wachten tot je alles verkocht hebt.

• Glenfiddich
  • Laatst online: 21:51
Ik zou wel willen dat ik meer dan 10 ships kon bezitten :P

Catch a smile out there!

Pagina: 1 ... 50 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.