Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
LadyVodka schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:09:
NaturaLUTs mod is geniaal.
Elke planeet heeft precies zijn eigen vanilla Insta filter :/
[Afbeelding]
Zeker. Gebruik zelf de Standard. Die Enhanced ging me net iets te ver.

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik ben nu pas level 20 na 2 dagen 15 uur en 12 minuten. Veel hier levelen een stuk sneller.

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 18:19
Hebben meer mensen het probleem dat Starfield (op Steam) soms gewoon ineens stopt?
Is dit een bekend issue?

Geen foutmelding, spel loopt ook niet echt vast ofzo, maar ik heb nu al een paar keer gehad, dat het scherm eventjes zwart wordt en dan zit ik ineens weer in de Steam library en moet ik het spel weer opnieuw starten.

Is me nu al een paar keer gebeurd, op (zo lijkt het) random momenten, in de nu een uurtje of 3 die ik het gespeeld heb (verdeeld over een paar sessies)

Gelukkig doet het spel regelmatig een autosave, dus ik heb er minimaal hinder van gehad tot nu toe.

Fwiw; ik zie dat er al mods in de omloop zijn. Ik heb een clean install.

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-11 20:08
Bloedvat schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:24:
Hebben meer mensen het probleem dat Starfield (op Steam) soms gewoon ineens stopt?
Is dit een bekend issue?

Geen foutmelding, spel loopt ook niet echt vast ofzo, maar ik heb nu al een paar keer gehad, dat het scherm eventjes zwart wordt en dan zit ik ineens weer in de Steam library en moet ik het spel weer opnieuw starten.

Is me nu al een paar keer gebeurd, op (zo lijkt het) random momenten, in de nu een uurtje of 3 die ik het gespeeld heb (verdeeld over een paar sessies)

Gelukkig doet het spel regelmatig een autosave, dus ik heb er minimaal hinder van gehad tot nu toe.

Het zwarte scherm klinkt bekend, echter kreeg ik wel een melding dat mijn driver software was gecrashed in Amd Adrenaline Software (RX 7900 XTX). Bleek aan de FSR te liggen, Uitgezet en geen crashes meer.

• Bloedvat
  • Laatst online: 21-11 18:19
barriie schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:39:
[...]

Het zwarte scherm klinkt bekend, echter kreeg ik wel een melding dat mijn driver software was gecrashed in Amd Adrenaline Software (RX 7900 XTX). Bleek aan de FSR te liggen, Uitgezet en geen crashes meer.
Ah ok!
Ga ik proberen. Tnx!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-11 15:44
Het is 11 graden in Akila City en de bewakers lopen er in de onderbroek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpjdb1NyD71aFZQggnZQ3CxIpgQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6W69eagVrKGmQ7pGSy2BDSYX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOlFRxQO0E2jSCkpjzbGUYAeTOU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9xl3RKD9sX0vFJcOFbzAsfVn.png?f=fotoalbum_large

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 89% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:59 ]

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-11 05:09
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:24:
[...]
Een spel meerdere keren uitspelen maakt het nog geen goed spel.
Tsja, voor die persoon dus wel. En wat een goed spel is natuurlijk erg subjectief. Net als jouw mening dat het een 7 zou, mijn menig dat het een 8,5 is en dat ING japan het een 10 vind.
Net zoals Skyrim 1 van de beste games ooit is... door modders, niet door Bethesda.
Ik speel Skyrim nog steeds praktisch zonder mods (op wat mods na om het spel qua visuals naar deze tijd te brengen. O en Sky UI _/-\o_ ). Dus ja, modders hebben de levensduur van het spel zeker verlengd, maar het is niet zo dat BGS stront heeft uitgebracht en dat door de modders het opeens goed is geworden.

• Welja
Bloedvat schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:24:
Is dit een bekend issue?

Ik had geen crashes, tot ik ergens kwam en telkens op hetzelfde punt een crash dat. Toen heb ik een andere route genomen (gravjumps) en dat loste het op. En op een avond had ik er 6 achter elkaar. De dagen erna geen enkele crash meer gehad...

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:45
Pakt belangrijk missie item.

Sarah: God, drop some of that rubbish already.

Lol.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 07:08
Weet iemand hoe kan je zien of planeten/manen om hun as draaien? Ik ben benieuwd als ik een outpost ergens op een donkere plek van een maan neerzet, of ik er ooit ook mooie plaatjes in de zon te zien krijg :+

Dit geldt ook voor planeten trouwens, deze ene draait minder snel dan de andere, maar waar is dat te zien?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Welja schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:03:
CohhCarnage gaat opnieuw beginnen met zijn playthrough. De beste man heeft de eerste playthrough gerushed omdat de 'geruchten' waren dat je dat beter kon doen. Bijvoorbeeld:

[...]

Helaas was het voor hem een domper. Hij wil graag een 100% run doen (zoals ook in Fallout 4) maar
Ik ken de beste man niet maar het bewijst wel mooi dat je altijd je eigen plan moet trekken!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• LadyVodka
  • Niet online
hehAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGXwcte7pd--f581GlnhY67VdoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i8Zvm8am3kW054DytzAwDl3n.jpg?f=fotoalbum_large

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:52
mister_S schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:56:
@James Pond je kunt je ook afvragen waarom ze niet al die simpele dingen zelf kunnen implementeren en dat de modders smaak afhankelijke dingen doen.

edit: voor PC spelers is de laatste vid van Digital Foundry een aanrader.
Geen enkele dev is perfect. Ik zeg niet dat het niet beter kan maar ze geven je gelukkig wel de opties om alles aan te passen, knallen er geen gare DRM overheen etc..

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-11 12:36
Eindelijke die stomme kleurfilter eruit gegooid, ziet er echt veel beter uit zonder.

Stay hungry, stay foolish!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Tippie voor mensen die materials harvesten in Starfield. Rechtermuisknop ingedrukt houden tijdens het harvesten (met de linkermuisknop). Gaat 2x zo snel. Voor Xbox spelers: LT indrukken als je harvest met RT.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11 20:02
Iemand een goede guide voor resources te vinden/te halen? Ik merk wel dat het niet echt klopt dat je niks kan scrappen en modificaties van wapens niet eraf kan halen

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 22:08
mister_S schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:56:
@James Pond je kunt je ook afvragen waarom ze niet al die simpele dingen zelf kunnen implementeren en dat de modders smaak afhankelijke dingen doen.

edit: voor PC spelers is de laatste vid van Digital Foundry een aanrader.
zoals dit dus...
LadyVodka schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:09:
NaturaLUTs mod is geniaal.
Elke planeet heeft precies zijn eigen vanilla Insta filter :/
[Afbeelding]

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 20:11
Chaoss schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 00:54:
[...]

Volgens Google is 3300 IJslands kroon omgerekend €23,22 niet 21,- :P
Nee hoor, als je de gamepass hebt krijg je korting. 2969 kr is omgerekend €20,75 ;)

:+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 18:27
CHKYBSTRD schreef op zondag 10 september 2023 @ 14:58:
Eindelijke die stomme kleurfilter eruit gegooid, ziet er echt veel beter uit zonder.
Ik had hem gisteren ook geïnstalleerd met Vortex, alleen hij pakt geen enkele van mn mods. Vortex werkt brak?

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 13:28
Level 49 voor de moment, straks level 50 doen voor de daily achievement op mijn gamepass.

Dan eens zien voor nog 3 outpost links te linken voor de achievement.
Dat was nog wel even zoeken voor dat deftig te linken.
Zeker omdat ik Iron wilde overzetten van ene kant van de map naar de andere.

Deze week wel eens de main story afwerken.
Dat schip builden is toch soms nog iets lastig, zeker als je veel cargo wil eraan hangen.

• timetje100
Santee schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:52:
[...]

Ik had hem gisteren ook geïnstalleerd met Vortex, alleen hij pakt geen enkele van mn mods. Vortex werkt brak?
Ik heb hetzelfde vortex werkt niet? Of de mods werken niet?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:31
Echt hoor, ik denk ik doe even een Crimson Fleet faction missietje zo voor op de zondagmiddag.... Ik lieg niet als ik zeg dat me dat pakweg 2.5 uur "gekost" heeft. "Gekost" tussen aanhalingstekens omdat ik met volle teugen geniet. Hoe die faction quests zich ontrafelen is echt geniaal.

Ik tik nu de 50 uur aan, en nog steeds heb ik maar 3 main quests gedaan. Een handvol faction quest, en een hele zooi fetch dingetjes, dat wel. Maar dit gaat wel richting de 250 uur schat ik zo in.

Zin in :Y

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:31
Kyojuro schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:40:
[...]

Nee hoor, als je de gamepass hebt krijg je korting. 2969 kr is omgerekend €20,75 ;)
31 augustus betaalde ik 21,24. De beste 21,24 dit jaar so far :)

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:29
[...]

Gamepass of pc versie?

• timetje100
Pc versie

• Palindrome
Gamepass of steam versie bedoelde ik :9

Maar ik moest een tekstbestand aanpassen en zowel in user folder van starfield als in de starfield folder zelf plaatsen en toen pakten de mods pas.

Je hebt dus 2 starfield folders, een onder users in Windows en nog de andere reguliere folder.

[ Voor 44% gewijzigd door Palindrome op 10-09-2023 16:48 ]

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Haha, de Dj in Neon praat hetzelfde als haar :+

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04
BlazeMuis schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 14:59:
Manipuleren is ook wel grappig, maar reageert niet zo heel lekker.

[Streamable: Starfield 2023-09-09 11-41-16]
Wel geinig. Maar hoe vaak kun je die skill werkelijk toepassen?

Grote tip trouwens: Geef je companion granaten. Die gooien ze echt heel vaak en scheelt veel schieten. Ook slopen ze dan zelf de onschuldigen dus dan krijg jij niet op je flikker als je toevallig iets laat exploderen naast een persoon die wellicht niet zo belangrijk was.

Verder een granade launcher is ook erg leuk en anders de minigun of ander overpowered geweer. Zij hebben unlimited ammo en granaten dus dat speelt wel lekker, al moet je ze wel minimaal 1 kogel geven als je ze dat wapen geeft :P

Edit, staat ook in die video van een aantal posts hierboven hoe en wat.

[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 10-09-2023 17:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Welja
Tipje,
Als je op illegale wijze een ruimteschip hebt bemachtigt en deze wil 'registeren' dan kun je dat een stukje goedkoper doen via het ship menu:
hoofmenu links onder, shipmenu rechtsonder staat dan (g) register.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04
Welja schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:02:
Tipje,
Als je op illegale wijze een ruimteschip hebt bemachtigt en deze wil 'registeren' dan kun je dat een stukje goedkoper doen via het ship menu:
hoofmenu links onder, shipmenu rechtsonder staat dan (g) register.
Wat scheelt dat qua kosten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 18:27
Palindrome schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:47:
[...]

Gamepass of steam versie bedoelde ik :9

Maar ik moest een tekstbestand aanpassen en zowel in user folder van starfield als in de starfield folder zelf plaatsen en toen pakten de mods pas.

Je hebt dus 2 starfield folders, een onder users in Windows en nog de andere reguliere folder.
User\Documents\My Games\Starfield bedoel je? En wat voor tekstbestand is dat?

Ik heb gewoon Starfield op een losse SSD gezet en hebt ook een datamap van Vortex gekopierd dat deze op beide locaties staat, maar mocht niks baten :+

• BlazeMuis
Martinspire schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:58:
[...]

Wel geinig. Maar hoe vaak kun je die skill werkelijk toepassen?
Geen idee, na deze tutorial heb ik het welgeteld 1 keer gebruikt :P

• BlazeMuis
Ik dacht dat ik wel makkelijk onder die stralen door kon lopen, dat resulteerde in een YEET :+

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

Wannee komt tweakers nou eens met de review?

Xbox: SendexNL

• Palindrome
Santee schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:55:
[...]

User\Documents\My Games\Starfield bedoel je? En wat voor tekstbestand is dat?

Ik heb gewoon Starfield op een losse SSD gezet en hebt ook een datamap van Vortex gekopierd dat deze op beide locaties staat, maar mocht niks baten :+
Goed de installatie lezen ;) voor Nautural LUTs bijvoorbeeld; https://www.nexusmods.com/starfield/mods/323
✦ INSTALLATION

NOTE: Unlike previous games, textures for Starfield are loaded from your Documents folder rather than the \data\ folder.

This is a great, simple video by Kaykrisify on YouTube covering the install.

1. Download and Extract Files (Standard Method)

Extract files to c:\users\%userprofile%\Documents\My Games\Starfield\
There is conflicting information out there about the process Game Pass users, please see comments for discussion, there are 3 or 4 solutions floating around that work for different people. Try the above path first. I do not have Game Pass and cannot troubleshoot but there are several posts in the comments section with successful methods.

1a. Alternate Method to Force \data\ Folder (Advanced Users)
There is a way to force the game to load textures from the data folder to make it work with Vortex, etc. but be careful as you can easily delete your Photo Mode photos! This requires moving the folder from My Documents to the game data folder, and changing where Photo Mode images are stored, as that will re-create the structure and start loading textures from the old folder again if it isn't re-assigned. Steps:

Add the following line to StarfieldCustom.ini under [General]

[General]
bEnableMessageOfTheDay=0

[Display]
sPhotoModeFolder=Photos

Move the contents of your "My Games\Starfield\Data" folder to the game's Data folder (i.e. \SteamLibrary\steamapps\common\Starfield\)
Delete the Data folder in \My Games\Starfield\
Vooral stap 2 is belangrijk;
2. Configure Your INI to Load Loose Files

In the same directory you extracted or moved files to in the previous step, you may find a file named StarfieldCustom.ini. If this file does not exist, you must create it using a text editor. Add the following lines to this file:

[Archive]
bInvalidateOlderFiles=1
sResourceDataDirsFinal=

A lot of people are having trouble with this file, so something you can also try is adding bInvalidateOlderFiles=1 directly to the Starfield.INI that is present in the same folder as the EXE. Add it under [Archive]

NOTE: Make sure Windows Explorer file extensions are turned on, so you can actually rename the file to StarfieldCustom.ini instead of StarfieldCustom.ini.txt! Here is a link on how to do that in Windows.

NOTE: Make sure there are no spaces, tabs, or other characters. It should appear exactly as above. If you are having trouble with the INI file, I've included an example INI file in the optional files download.

NOTE: Vortex installs to the \data\ folder by default and hasn't been updated to account for the strange \Documents\ method that the game currently uses. If you are having trouble using Vortex, follow the instructions above and do it manually. We're at the frontier of Starfield modding so it's going to take time for tools and things to get sorted out and smoothed out. Be patient.
zo zien mijn beide mapjes en desbetreffende .ini bestanden eruit, heb alles gewoon dubbelop gedaan in beide mapjes en ini bestandjes en mijn mods werken, vortex heb ik geprobeerd maar handmatig en dubbelop werkt gewoon beter voor mijn op de gamepass versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x39Ag-XgxxLMQmu0utYGPbfwwD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WwS7cPC9L5VYFOYYFbaQFDmc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oxxClhKcd_F10qTkMIvYRRh6AgM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aoLrOF2PPykdB7tkcQIhOpCh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Palindrome op 10-09-2023 18:51 ]

• Welja
Weet het niet precies, maar bij de ship builder was het voor een bepaald schip 9000 en via het menu iets van 7000.
Zal wel een percentage zijn van de waarde.
Edit: schijnbaar 20 %

[ Voor 17% gewijzigd door Welja op 10-09-2023 18:59 ]

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-11 20:24
Lekkere game hoor, na een uur of 6 nu moet ik toch wel zeggen dat het me erg meevalt hoe de game uiteindelijk was geworden, vond de trailer en alles wat er vooraf werd getoond altijd maar tegenvallen, maar nu gewoon aan het genieten!

Enige minpunt tot dus ver is de map eigenlijk, in towns mis ik wel echt een map waar ik even kan kijken waar bepaalde vendors oid zitten..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:45
MPC60 schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:41:
Als het vervolg uitkomt. :P

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Zal Bethesda ooit nog eens het spel optimaliseren voor Nvidia kaarten en native DLSS ondersteunen met FG en een FOV slider toevoegen of hoef ik daar niet op te hopen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 11:24
MPC60 schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:41:
Als.je dit topic zo leest, kan ik me indenken dat ze liever niet reviewen :-)

mixing a drink and music

• BlazeMuis
Even wat screenshots van de mooie maan :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uiC26g5DYVDzx7CvsZeByZfR4G4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tRTJCKbDX6ljpOKD1BQTk59Q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iz0roTdWNCoe5ehsqQnJ6utcJyo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DtqCyXePnxtJAvEIUuzM3r9M.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dbBd0QunV86_MzuuGDpWcToGCE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NuBLyVlyW8SajmBY1hwTDywX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjFhmREBbk29FIRbz4B6Y5xpya0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A64SG6npq5xFF3IfCbOETdbl.png?f=fotoalbum_large

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Dingen die Bethesda moet toevoegen/verbeteren om van Starfield een 9,5 game te maken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lo26hWpNlqiTDojk6aCvwFY0ECA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h4uAVvDuocn3FyiYlx8TVZDR.webp?f=user_large

• CHKYBSTRD
[...]

Ik heb het via nexus mods. Werkt prima.

• LadyVodka
  • Niet online
Chance to evade scan: 90% :|
[Streamable: Contraband 90%]

PS: Contraband scan jammer stackt niet.
Je heb maar 1tje nodig.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:19
Vandaag ook begonnen aan Starfield. Zie hier mijn, op Ryan Gossling, gebaseerde karakter :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieI42MnmDaJA26tioAXoBlD4-JY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eixoBpYf1V6qYwGLWAOsXJpS.jpg?f=fotoalbum_large

Heb net de eerste “missie” met de piraten gedaan. Vind nu al dat je aardig in menu’s moeten pluizen. Bijvoorbeeld voor de starmap etc.

Naja, we hebben het een kans. :)

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:16

OMD

CHKYBSTRD schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:09:
[...]

Ik heb het via nexus mods. Werkt prima.
Vortex is Nexus mods. Denk dat je die even niet helemaal snapt. Je kan kiezen voor install via vortex mod manager of loose files.

Bij mij werkt vortex ook niet. Krijg er niets via geïnstalleerd. Wellicht extended script?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:02

Player1S

Probably out in the dark

mmmm dit vind ik dan wel weer jammer.....

spoiler:
Ik heb die ouders-perk en ben Sarah aan het romancen tot op zo'n hoogte dat we gaan trouwen. Stelt ze voor om het klein te houden en alleen zij en jij.

Jij kunt dan voorstellen om haar moeder uit te nodigen of dat kind wat je gered hebt..... maar dus niet mijn ouders :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Player1S schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:33:
mmmm dit vind ik dan wel weer jammer.....

spoiler:
Ik heb die ouders-perk en ben Sarah aan het romancen tot op zo'n hoogte dat we gaan trouwen. Stelt ze voor om het klein te houden en alleen zij en jij.

Jij kunt dan voorstellen om haar moeder uit te nodigen of dat kind wat je gered hebt..... maar dus niet mijn ouders :X
Die hebben het toch te druk om te partyen in Neon :P

Zou wel leuke optie zijn geweest idd. Had er zelf niet aan gedacht.

———-

8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbTU9kbejaFP0svJORtJO8dbkdE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RiVsMgNNcvRbiJSGYJGSh7P8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fde9urxp8VaMdlB8RYy_TCBg5rg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2yT6kuajpQOfr8BbzYRyaA0.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas niet mijn creativiteit :P

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2023 21:58 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:57
Weet iemand wie die stem van de cowboy is? Hij komt me bekend voor.
t mac schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:58:
Weet iemand wie die stem van de cowboy is? Hij komt me bekend voor.
Sam Coe: Elias Toufexis

You might recognize Elias Toufexis’ voice from Deus Ex, where he played Adam Jensen. He also played Oswald Cobblepot in Gotham Knights and Takkar from Far Cry Primal.

https://www.rockpapershotgun.com/starfield-voice-actors-list

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2023 22:00 ]

• t mac
  • Laatst online: 06:57
uchiha tijntje schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:00:
[...]

You might recognize Elias Toufexis’ voice from Deus Ex, where he played Adam Jensen. He also played Oswald Cobblepot in Gotham Knights and Takkar from Far Cry Primal.

https://www.rockpapershotgun.com/starfield-voice-actors-list
Aha, Deus Ex inderdaad. Met al die 'hubs' lijkt Starfield daar ook wel een beetje op.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:07
MyKey schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:05:
Enige minpunt tot dus ver is de map eigenlijk, in towns mis ik wel echt een map waar ik even kan kijken waar bepaalde vendors oid zitten..
Ja dat vind ik ook een vreemde keuze. Nu al een keer gehad dat ik moest gaan googlen omdat ik geen idee had waar ik een TerraBrew Cappuccino kan halen. Maar daar ben ik duidelijk niet de enige in:

https://www.thegamer.com/...s-surface-maps-grid-dots/

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:57

Distortion

Bottle to Throttle

Ik begrijp de keuze van die surface maps ook niet. Ik gebruik het niet en zie het nut er nog niet van in

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
L23 schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:34:
[...]
Nu al een keer gehad dat ik moest gaan googlen omdat ik geen idee had waar ik een TerraBrew Cappuccino kan halen.
Terrabrew winkel, maarja mot je idd wel weten waar die is hehe.

• Fox3214
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-11 19:04
Net begonnen met het spelen van Starfield.

Ik vind het een matige game. Het voelt echt dat de game engine (Creation Engine) tot aan zijn einde is gekomen, en er zoveel limitaties zijn. Het is gewoon Fallout 4 maar dan met nieuw grafisch jasjes in de ruimte.

Het wordt tijd dat ze een nieuwe game engine gaan introduceren bij hun volgende games.

• Fox3214
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-11 19:04
Mog schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:05:
Dingen die Bethesda moet toevoegen/verbeteren om van Starfield een 9,5 game te maken:

[Afbeelding]
Heel van van dit soort features zijn niet haalbaar wegens de game engine. Het is gewoon een oud paard waarbij Bethesda steeds hetzelfde trukje wilt uithalen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:39:
[...]

Die hebben het toch te druk om te partyen in Neon :P

Zou wel leuke optie zijn geweest idd. Had er zelf niet aan gedacht.

———-

8)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Helaas niet mijn creativiteit :P
Haha toch is die shipbuilder wel tof, zat daar vanmiddag langer in dan ik zou willen toegeven en op een gegeven moment kwam mijn kleine binnen en heb ik haar laten kleuren :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/znr6R8rpTyxZZPz57SuiEQ7F3dg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gEr32Pyvk6OaAe1wpOYSlSAy.png?f=fotoalbum_large

Dus ik vlieg er nu zo bij :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zondag 10 september 2023 @ 23:32:
[...]

Haha toch is die shipbuilder wel tof, zat daar vanmiddag langer in dan ik zou willen toegeven en op een gegeven moment kwam mijn kleine binnen en heb ik haar laten kleuren :P

[Afbeelding]

Dus ik vlieg er nu zo bij :)
Oh!! Mijn Halo karakter approves of this ship! :P

uchiha tijntje in "[XBOX/PC] Halo Infinite"

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Fox3214 schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:57:
Net begonnen met het spelen van Starfield.

Ik vind het een matige game. Het voelt echt dat de game engine (Creation Engine) tot aan zijn einde is gekomen, en er zoveel limitaties zijn. Het is gewoon Fallout 4 maar dan met nieuw grafisch jasjes in de ruimte.

Het wordt tijd dat ze een nieuwe game engine gaan introduceren bij hun volgende games.
Ik weet dat 'het wordt beter' eigenlijk geen goed excuus is, maar het wordt idd beter. Het probleem is dat, naar mijn mening, de eerste gebieden de saaiste zijn. Zowel wat betreft quests als locaties. New Atlantis is wat mij betreft ook de saaiste stad.

De game heeft veel meer wow momenten dan Fallout. Veel meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Atmosfeer op 11-09-2023 00:03 ]

Ik kan mensen aanraden om als ze wat verder in de main story zijn, denk missie 3 eigenlijk al, op zoek te gaan naar de “soort collectibles”

Zorgt voor een andere en variërende gameplay. Dit filmpje laat dat goed zien. Ben daar zelf eigenlijk wat te laat achter gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-09-2023 00:28 ]

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 08:50
uchiha tijntje schreef op maandag 11 september 2023 @ 00:27:
Ik kan mensen aanraden om als ze wat verder in de main story zijn, denk missie 3 eigenlijk al, op zoek te gaan naar de “soort collectibles”

[YouTube: Starfield: How to Unlock All the VERY SPOILERY UPGRADES]

Zorgt voor een andere en variërende gameplay. Dit filmpje laat dat goed zien. Ben daar zelf eigenlijk wat te laat achter gekomen.
Ja zijn wel grappig, heb er 4 nu maar speel eigenlijk alleen met de eerste.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
uchiha tijntje schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:00:
[...]

You might recognize Elias Toufexis’ voice from Deus Ex, where he played Adam Jensen.
Na 1 quest had ik ook al zoiets van 'huh, die ken ik. Cyberpunk ofzo?'.

Ik zat er niet heel ver naast, maar een ander universum met cybernetics. _O-

spoiler:
Inmiddels zit ik op level 25 en heb ik een zooi van die space magic unlocked, vooral bezig met sidequests momenteel omdat ik de main story liever nog niet (te) veel progress.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:15
Zo, de eerste 3 uurtjes zitten er op en dat smaakt wel naar meer. Uiteraard meteen de aarde even bezocht, vervolgens de maan om onderweg een ruimtestation tegen te komen. Tof! Leek wel een ISS achtig ding. Leuk om te gaan exploren :)

Komende tijd eerst ff wat meer door de mainquest heen om de game wat beter te leren kennen. Ik heb me nog niet gewaagd aan de shipbuilder.

Grafisch vind ik de game erg wisselvallig. Binnenlocaties zijn mooi, personages echt oerlelijk, buiten gebieden fluctueren enorm. New atlantis vind ik erg lelijk. De belichting is gewoon niet goed in deze game, zodat alles enorm flets oogt en lijkt te zweven. Er mist diepte in het plaatje. De maan is bijvoorbeeld wel weer een erg mooie locatie. Ik begrijp niet zo goed waarom deze game zo enorm zwaar moet zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Hulleman op 11-09-2023 08:31 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Zijn er hier nog meer die het craften laten voor wat het is? Als ik wat nodig heb, medpacks of iets anders dan koop ik het gewoon.

Ook het minen op planeten doe ik steeds minder omdat ik de grondstoffen vrijwel toch niet ga gebruiken.

Ik kijk weleens in mijn inventory dan denk ik, pfff moet ik alles weer gaan lopen uitzoeken. Vermoeiend.

• D4NG3R
rutgergron schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:34:
Zijn er hier nog meer die het craften laten voor wat het is? Als ik wat nodig heb, medpacks of iets anders dan koop ik het gewoon.

Ook het minen op planeten doe ik steeds minder omdat ik de grondstoffen vrijwel toch niet ga gebruiken.

Ik kijk weleens in mijn inventory dan denk ik, pfff moet ik alles weer gaan lopen uitzoeken. Vermoeiend.
Regulier crafting wel, weapon/suit crafting niet. Je kan recepten daar overigens tracken zodat je niet meer alles wat los en vast zit hoeft te verzamelen maar een duidelijk icoontje ziet bij resources waar je naar zoekt. (ook binnen inventories!)

De resources zelf dump ik allemaal in m'n schip, geen uitzoeken aan. Wellicht dat ik het een keer uitzoek of simpelweg verkoop wanneer ik klaar ben met het craften van alle upgrades welke ik graag wil hebben, maar voor nu vind ik het niet erg dat het iets van 350 cargo cap in beslag neemt. _O-

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik vind het upgraden zeer ingewikkeld. Ik moet eerst researchen, dan upgraden en dan heb je een andere scope. Te moeilijk.

• D4NG3R
Te ingewikkeld vind ik het niet, maar het voelt zo onnodig..

Je moet dus eerst een perk unlocken, dan het onderdeel researchen, en dan mag je 'em een keer craften. Waarom zowel een perk als research? 8)7

En waarom moet ik zo nodig dozijnen aan (nutteloze) weapon mods craften voordat ik de volgende tier van de perk mag halen.. :F

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 11-09-2023 08:47 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

D4NG3R schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:38:
[...]

Regulier crafting wel, weapon/suit crafting niet. Je kan recepten daar overigens tracken zodat je niet meer alles wat los en vast zit hoeft te verzamelen maar een duidelijk icoontje ziet bij resources waar je naar zoekt. (ook binnen inventories!)
Het zou wel fijn zijn dat ie alleen tracked wat je nog nodig hebt :X

Ik op zoek naar items hiervoor en zie dat loepje staan dus hoarden..... blijkt dat die niet meer nodig is 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 17:15

mvds

Totally awesome!

Distortion schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:38:
Ik begrijp de keuze van die surface maps ook niet. Ik gebruik het niet en zie het nut er nog niet van in
Plus dat het 9 van de 10 keer niet eens werkt. Ik heb mijn scan skill gemaxxed en ik zie duidelijk waar alle grondstoffen zitten, ga ik naar de plek toe kom ik vanalles tegen, behalve de grondstoffen die er horen te zitten volgens de scan. Ik dacht op die manier goede plekken voor outposts te kunnen vinden, maar helaas... 4 skillpunten weggegooid

• D4NG3R
Player1S schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:46:
[...]

Het zou wel fijn zijn dat ie alleen tracked wat je nog nodig hebt :X

Ik op zoek naar items hiervoor en zie dat loepje staan dus hoarden..... blijkt dat die niet meer nodig is 8)7
Gelukkig hebben veel crafting/research recipes overlap, maar ik zou het zelf ook kunnen waarderen als je kon kiezen voor zowel "track missing" als "track all".

• CHKYBSTRD
D4NG3R schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:45:
Te ingewikkeld vind ik het niet, maar het voelt zo onnodig..

Je moet dus eerst een perk unlocken, dan het onderdeel researchen, en dan mag je 'em een keer craften. Waarom zowel een perk als research? 8)7

En waarom moet ik zo nodig dozijnen aan (nutteloze) weapon mods craften voordat ik de volgende tier van de perk mag halen.. :F
De gedachte is natuurlijk logisch "practise makes perfect".

Het hele weekend geen tijd gehad om te spelen, maar vanavond heb ik een avondje voor mezelf dus dan gaan we weer verder met de Ranger missies! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• D4NG3R
CHKYBSTRD schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:50:
[...]

De gedachte is natuurlijk logisch "practise makes perfect".
Ik snap het idee er wel achter hoor, maar als ik bij wijze van een supressor op een wapen wil zetten voelt het natuurlijk vrij zinloos om eerst 30 compensators te moeten craften.

Als je de onderdelen nu van je wapen af kon halen zoals in FO4 om te verkopen zou het nog okay zijn, maar dat kan niet.. :F

De researches padden crafting naar mijn mening al meer dan genoeg, en voldoet ook aan hetzelfde idee:
  • Je hebt een nieuw idee. (perk)
  • Je werkt je nieuwe idee uit op papier. (research)
  • Je past je nieuwe idee toe. (crafting)

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 11-09-2023 09:22 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Fox3214 schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:59:
[...]

Heel van van dit soort features zijn niet haalbaar wegens de game engine. Het is gewoon een oud paard waarbij Bethesda steeds hetzelfde trukje wilt uithalen.
Aangezien veel van de zaken ook in Fallout 4 zitten en FO4 ook op deze engine werkt, zou het dus gewoon moeten kunnen :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:50:
Het hele weekend geen tijd gehad om te spelen, maar vanavond heb ik een avondje voor mezelf dus dan gaan we weer verder met de Ranger missies! :)
Oh wat was ik blij toen ik eenmaal dat schip kreeg :D Wat een heerlijk schip is dat zeg!
mvds schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:55:
[...]

Oh wat was ik blij toen ik eenmaal dat schip kreeg :D Wat een heerlijk schip is dat zeg!
Haha je maakt me nu nog meer nieuwsgierig :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

D4NG3R schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:49:
[...]

Gelukkig hebben veel crafting/research recipes overlap, maar ik zou het zelf ook kunnen waarderen als je kon kiezen voor zowel "track missing" als "track all".
Ja maar ik zat dus steeds vast op 1 resource voor meerdere items.

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:00:
[...]
Haha, goed zo ;) Een tip, zet wel meteen een andere warp drive erop, met de standaard versie kan je niet zo ver komen

• mvds

mvds

Totally awesome!

Player1S schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:01:
[...]
Ja maar ik zat dus steeds vast op 1 resource voor meerdere items.
Gewoon naar de dichtbij zijnde winkel gaan en het kopen :) In de meeste grote steden kan je resources gewoon kopen

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mvds schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:55:
[...]

Die heb ik ook sinds gister avond 8)

Heb hem wel ff ander kleurtje gegeven.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sipio schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:06:
[...]

Die heb ik ook sinds gister avond 8)

Heb hem wel ff ander kleurtje gegeven.
Hahaha, waarom? Is poep bruin/groen niet jouw kleur? :P

• Eggthud
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:15
Vraagje voordat ik vanavond voor het eerst es dit spel opstart: hoe zijn de RPG elementen? Ik vond fallout 4 erg matig; waarbij elke dialog option eigenlijk dezelfde uitkomst had. Zijn er in Starfield betere opties? Of hebben ze het uberhaupt maar gelaten voor wat het is?
mvds schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:03:
[...]

Haha, goed zo ;) Een tip, zet wel meteen een andere warp drive erop, met de standaard versie kan je niet zo ver komen
Dat ga ik zeker doen, heb tot genoeg geld (543,000) :D

• D4NG3R
Eggthud schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:08:
Vraagje voordat ik vanavond voor het eerst es dit spel opstart: hoe zijn de RPG elementen? Ik vond fallout 4 erg matig; waarbij elke dialog option eigenlijk dezelfde uitkomst had. Zijn er in Starfield betere opties? Of hebben ze het uberhaupt maar gelaten voor wat het is?
Het interactiesysteem is weer terug bij het oude systeem wat je in Skyrim/FO3/Oblivion zag, inclusief perk/skillchecks. Alleen het persuade systeem voelt soms een beetje janky aan in de trant van;

NPC: "Je mag hier niet naar binnen"
Me: "Dat mag ik wel"
NPC: "Okay je mag hier wel naar binnen"

Iets betere reacties zouden daar niet misstaan, het voelt soms nogal alsof je Jedi mind tricks toepast. :+

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/TlfAvuz0tLMAAAAC/obi-wan-kenobi-these-are-not-the-droids.gif

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 11-09-2023 09:18 ]

• CHKYBSTRD
D4NG3R schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:52:
[...]

Ik snap het idee er wel achter hoor, maar als ik bij wijze van een supressor op een wapen wil zetten voelt het natuurlijk vrij zinloos om eerst 30 compensators te moeten craften.

Als je de onderdelen nu van je wapen af kon halen zoals in FO4 om te verkopen zou het nog okay zijn, maar dat kan niet.. :F

De researches padden crafting naar mijn mening al meer dan genoeg.
Het is idd erg jammer dat je niks kunt ontmantelen en gebruiken voor andere wapens of als recourses terug kunt krijgen.

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 11:55
mvds schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:49:
[...]

Plus dat het 9 van de 10 keer niet eens werkt. Ik heb mijn scan skill gemaxxed en ik zie duidelijk waar alle grondstoffen zitten, ga ik naar de plek toe kom ik vanalles tegen, behalve de grondstoffen die er horen te zitten volgens de scan. Ik dacht op die manier goede plekken voor outposts te kunnen vinden, maar helaas... 4 skillpunten weggegooid
Hmm bij mij lijkt het juist bijna altijd te werken, ook als ik op de grens van twee grondstoffen ga, heb ik ze beide. Het gaat trouwens niet om de grondstoffen die je met de tool kan harvesten (die lijken inderdaad overal aanwezig) maar om de grondstoffen in de grond zelf, die zie je als je je scanner op de grond richt. Dat is wat je harvester kan minen als je die daar plaatst.

• mvds

mvds

Totally awesome!

PjotrX schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:17:
[...]

Hmm bij mij lijkt het juist bijna altijd te werken, ook als ik op de grens van twee grondstoffen ga, heb ik ze beide. Het gaat trouwens niet om de grondstoffen die je met de tool kan harvesten (die lijken inderdaad overal aanwezig) maar om de grondstoffen in de grond zelf, die zie je als je je scanner op de grond richt. Dat is wat je harvester kan minen als je die daar plaatst.
Ja dat weet ik, ik wil een outpost bouwen, dus dan gaat het idd ook juist over de grondstoffen IN de grond en niet aan het oppervlak.

Zo heb ik bijvoorbeeld een planeet waarbij heel vaak op één plek zowel Helium-3, Aluminium en IJzer voor zou moeten komen, als ik dan naar zo'n kruispunt ga, dan kom ik vaak Beryllium tegen ipv IJzer en amper Aluminium en Helium-3. Beryllium zou daar niet eens voor moeten komen, toch vind ik daarvan enorme vlaktes. Voor mijn eerste outpost wil ik juist alle drie op één plek hebben zodat ik niet voor elke resource een aparte outpost hoef te bouwen

• mike0001
  • Laatst online: 26-11 12:12
mvds schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:29:
[...]

Ja dat weet ik, ik wil een outpost bouwen, dus dan gaat het idd ook juist over de grondstoffen IN de grond en niet aan het oppervlak.

Zo heb ik bijvoorbeeld een planeet waarbij heel vaak op één plek zowel Helium-3, Aluminium en IJzer voor zou moeten komen, als ik dan naar zo'n kruispunt ga, dan kom ik vaak Beryllium tegen ipv IJzer en amper Aluminium en Helium-3. Beryllium zou daar niet eens voor moeten komen, toch vind ik daarvan enorme vlaktes. Voor mijn eerste outpost wil ik juist alle drie op één plek hebben zodat ik niet voor elke resource een aparte outpost hoef te bouwen
Dan moet je je skill voor resources upgraden. dan zie je duidelijker waar alles zit al vanaf de ruimte.

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:57:
[...]

Dan moet je je skill voor resources upgraden. dan zie je duidelijker waar alles zit al vanaf de ruimte.
Dat is de scanning skill en die heb ik al maxxed ;)

• mike0001
mvds schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:58:
[...]

Dat is de scanning skill en die heb ik al maxxed ;)
Scanning van je handscanner bedoel jij zeker?
Ik bedoel de tier 2 resource skill.
Ik had namelijk hetzelfde probleem en kwam erachter dat je de resource skill moet hebben. Ik zocht me een ongeluk naar Be om te harvesten voor een missie maar vond dan alleen maar Fe. ALs je de resource skill upgrade tot level 3 zie je wel nauwkeurig waar de grondstoffen zitten

• mvds

mvds

Totally awesome!

mike0001 schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:00:
[...]

Scanning van je handscanner bedoel jij zeker?
Ik bedoel de tier 2 resource skill.
Ik had namelijk hetzelfde probleem en kwam erachter dat je de resource skill moet hebben. Ik zocht me een ongeluk naar Be om te harvesten voor een missie maar vond dan alleen maar Fe. ALs je de resource skill upgrade tot level 3 zie je wel nauwkeurig waar de grondstoffen zitten
Nee, ik bedoel de skill voor de scanner op je schip. Ik kan dus vanuit de ruimte scannen en dan alle grondstoffen zien, inclusief de zeldzame grondstoffen. Aangezien ik juist op zoek ben naar de standaard grondstoffen zou ik het af moeten kunnen met het laagste niveau van de skills. Ik heb de scanner skill geupgrade omdat ik hoopte dat het mijn probleem zou verhelpen, maar dat doet het dus niet :D

• HaruHaru
  • Laatst online: 12-11 09:42
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar al mijn skill challenges kan ik niet meer doen. Ik heb ondertussen de lockpicks challenges gedaan en afstanden gelopen voor strength etc maar het bouwt niet op en kan dus de volgende skill niet unlocken. dit geldt voor alle skills. :(

eerdere save helpt niet. ben bang dat het bugged is. :/

• mike0001
mvds schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:03:
[...]

Nee, ik bedoel de skill voor de scanner op je schip. Ik kan dus vanuit de ruimte scannen en dan alle grondstoffen zien, inclusief de zeldzame grondstoffen. Aangezien ik juist op zoek ben naar de standaard grondstoffen zou ik het af moeten kunnen met het laagste niveau van de skills. Ik heb de scanner skill geupgrade omdat ik hoopte dat het mijn probleem zou verhelpen, maar dat doet het dus niet :D
Oke dat is raar want dat werkt bij mij wel goed. Ik kan op de kaart nu goed aangeven waar ik wil landen om inderdaad meerdere resources te vinden. Ik kwam er gisteren ook achter dat als je je outpost plaatst, er bovenin duidelijk aangegeven wordt welke grondstoffen er in de radius zitten. Dat zijn de de te harvesten resources

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:00:
[...]

Is er geen "best ship for X" guide te vinden? Ook zat credits hier.

Mog schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:10:
[...]

Is er geen "best ship for X" guide te vinden? Ook zat credits hier.
Oh die zal er vast wel al zijn, alleen heb ik die guide nog niet gevonden :)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:11:
[...]

Oh die zal er vast wel al zijn, alleen heb ik die guide nog niet gevonden :)
Ik ook niet. Hetzelfde geldt voor outposts :P

Mog schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:16:
[...]

Ik ook niet. Hetzelfde geldt voor outposts :P
Ik denk dat het vanzelf goed gaat komen, lekker op een rustig tempo alles ontdekken net zoals bij Skyrm en Fallout.

En ik denk dat de echte XP en geld glitches nog ontdekt moeten gaan worden.
Niet dat ik daar voorstander van ben want zoiets verpest vaak je speelervaring.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:16

OMD

D4NG3R schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:12:
[...]

Het interactiesysteem is weer terug bij het oude systeem wat je in Skyrim/FO3/Oblivion zag, inclusief perk/skillchecks. Alleen het persuade systeem voelt soms een beetje janky aan in de trant van;

NPC: "Je mag hier niet naar binnen"
Me: "Dat mag ik wel"
NPC: "Okay je mag hier wel naar binnen"

Iets betere reacties zouden daar niet misstaan, het voelt soms nogal alsof je Jedi mind tricks toepast. :+

[Afbeelding]
Of de manipulation skill, ook zoiets.

Missie -> Je moet een deur in maar je mag niet gezien worden door de guard voor de deur. Je kan op planeet planetatius ene key halen, daarmee een hok openen op planeet bertus. In dat hok ligt een ketting en die kan je door middel van persuasive talk geven aan de guard zodat die omgekocht is.

OMD:

Loopt naar deur. Manipulate guard -> walk to oblivion -> open door -> profit :+

Lijkt me niet dat de makers dit zo hebben gewild maar goed.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Pagina: 1 ... 46 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.