Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Ik heb er inmiddels een paar uur ingestoken, op de Series S. Vermaak me tot nu toe prima, al zal ik nooit goed met een controller overweg kunnen als het om schieten gaat...gelukkig gaan de gevechten in de ruimte wel een stuk beter dan met een muis en toetsenbord.

Heb me al aangemeld bij twee facties en ben nu op m'n gemak de steeds groter wordende lijst van quests aan het doen, ondertussen ook een outpost gemaakt (jammer dat je alleen maar vrij de gebouwen kan ronddraaien).

Al met al tevreden, ook met de iets mindere kwaliteit qua graphics (die er zelfs op deze console nog prima uitzien).

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:42
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:33:
Die persuade gesprekken zijn wel vaak onzinnig en slecht geschreven zeg.

Hey beveiliger, ik wil dit gebouw in.
Dat mag niet.
Ik snap het, regels zijn regels.
Oh super, bedankt voor het begrip, ik maak een uitzondering.

Uh....
Hahahaha. Of de beveiliger is natuurlijk ook heel verbaasd met jouw antwoord dat ie dacht, nou vooruit, jij wel. 8)

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:08:
[...]

Aha. Nou, dat denk ik dus niet. Ik acht de mening van iemand als bijvoorbeeld Raxx over mechanics van Diablo IV een flink stuk beter dan die van mij.
Diablo 4, dat is pas een lege huls van een spel. Oh ik heb bijna al m’n character slots vol in dat spel maar na level 70 houdt het wel op.

Xbox: SendexNL

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik ben lid van de UC Vanguard, The Crimson Fleet en het Freestar Collective. Ik kom regelmatig in space fights terecht waar twee van die factions tegen elkaar vechten. Ik val niemand aan en niemand valt mij aan. Ik blijf even hangen om de kapot geschoten schepen te lotoen :D

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:42
Mog schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:08:
Ik ben lid van de UC Vanguard, The Crimson Fleet en het Freestar Collective. Ik kom regelmatig in space fights terecht waar twee van die factions tegen elkaar vechten. Ik val niemand aan en niemand valt mij aan. Ik blijf even hangen om de kapot geschoten schepen te lotoen :D
spoiler:
Bij Crimson Fleet kan je van alles verkopen toch? contrabands bijv?
HaruHaru schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:18:
[...]

spoiler:
Bij Crimson Fleet kan je van alles verkopen toch? contrabands bijv?
spoiler:
Ik ga voor contrabanden altijd naar het sterrenstelsel The Wolf en dan naar The Den

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 08-09-2023 14:26 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Ben sinds een paar dagen begonnen aan de game, level 3 nog maar dus dat geeft wel aan dat ik nog niet heel veel gedaan heb.

Wat me opvalt is dat in een aantal reviews, en ook onder veel spelers de mening terug komt dat de game "op gang" moet komen en dat de eerste uren doorbijten is en het pas daarna echt een toffe game gaat worden.

Delen jullie die ervaring? Want ik vermaak me eigenlijk al prima met deze game, en ben dan toch wel benieuwd welke elementen er nog bij moeten gaan komen die het allemaal nog toffer/beter moeten gaan maken.

De gameplay zit gewoon prima in elkaar, op de eerste planeet ben ik een beetje rond gaan dwalen en ik kwam binnen de kortste keren een gevecht tegen tussen Lvl 14 NPC's en een level 10 Terrormorph of zoiets. Die heb ik samen lekker de boel uit laten vechten, en naderhand heb ik de genadeklap toegediend aan de terrormorph. Had niet verwacht dat dat zou lukken aangezien ik toen nog lvl2 was maar het viel me alles mee.

Ik merk wel dat ik regelmatig zaken op moet zoeken, heb bounty hunter achtergrond gekozen waarmee ik o.a. specifieke systemen van vijandige schepen zou moeten kunnen targetten. Maar hoe dat precies werkt jheb ik toch echt even op moeten zoeken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Donstil
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:30:
[...]

Tip, doorzoek Vladimirs Villla!
Kan je die ook halen als je niet voldoende met Vladimir gepraat hebt?
Want ik heb niet met hem gesproken tot hij het over zijn villa had.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 22:48
Pfff. ik vind het een leuk topic om te lezen , ondanks dat ik het spel gerefund heb, maar deze eeuwige discussie over of het nu wel of niet een goed spel is begint een beetje saai te worden. of iets goed of slecht is is een persoonlijke mening, laat elkaar aub een mening hebben.

Anyway. Weet iemand al of er patches onderweg zijn @Bethesda? en wat is nu op dit moment de meest gebruikte mod? Wil graag wel een beetje up to date (ish) blijven, want als er wat liefde wordt gegeven aan dit spel dan kan het misschien voor mij ook nog interessant worden.

Voor nu ben ik aan het kijken naar No man's sky, dat schijnt nu wel ook echt een dikke top game te zijn, met zeeen aan content.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:41
Ben nu level 34, maar de progressie gaat nu wel erg traag moet ik zeggen. Zie dat er een achievement is voor level 100 ;(
NotSoSteady schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:46:
Ben nu level 34, maar de progressie gaat nu wel erg traag moet ik zeggen. Zie dat er een achievement is voor level 100 ;(
Ben zelf ook level 34. Ik verwacht rond level 50 te zijn als ik main quest klaar heb. Dan moet ik even kijken hoe ik naar level 100 ga :P

Ik begreep dat er wel een manier is om xp te darmen via outposts en mining. Maar geen idee of dat een beetje te doen is. En hoe lang dat zou moeten duren.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Donstil
  • Niet online
Hoe kom ik nou het snelst bij mijn quests?

Ik druk nu op start. Ga naar links boven en dan naar quests.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:46
NotSoSteady schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:46:
Level 50 na 100 uur, level 100 na 1000 uur.

Klopt dat ongeveer? Dat is wat ik zou verwachten.
Donstil schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:37:

Ik schud je de hand. Dat deed ik ook voor 20 uur…
Vroeg me af of het niet makkelijker kon… jawel hoor…

Je drukt op start. Met je stick naar beneden en dan A.

Dat is de makkelijkste manier :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2023 15:51 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:53:
[...]

Ben zelf ook level 34. Ik verwacht rond level 50 te zijn als ik main quest klaar heb. Dan moet ik even kijken hoe ik naar level 100 ga :P

Ik begreep dat er wel een manier is om xp te darmen via outposts en mining. Maar geen idee of dat een beetje te doen is. En hoe lang dat zou moeten duren.

Dit is de manier voor XP en resources

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:43:
[...]

Ik schud je de hand. Dat deed ik ook voor 20 uur…
Vroeg me af of het niet makkelijker kon… jawel hoor…

Je drukt op start. Met je stick naar beneden en dan A.

Dat is de makkelijkste manier :)
Aah top!

• Donstil
  • Niet online

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar laten jullie al jullie crafting spul? Ik heb ze allemaal op m'n kamer in de Lodge in de storagebox. Maar als ik dan in de kelder ga craften of research doet ziet hij die materials niet. Erg irritant.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mad-Matt schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:16:
Waar laten jullie al jullie crafting spul? Ik heb ze allemaal op m'n kamer in de Lodge in de storagebox. Maar als ik dan in de kelder ga craften of research doet ziet hij die materials niet. Erg irritant.
Dat is met alle storage boxen zo helaas, moet in een inventory zitten (en nee, je hebt ook geen toegang tot je ship inventory in een 'instance' zoals de Lodge of je huis). Maar in de kelder staat er een storage box direct naast de research terminal, dat scheelt in ieder geval lopen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:07
Ik vind het wel wat jammer dat NPCs totaal niet reageren op een gun. Je houdt hem in hun gezicht, boeit ze niet, je schiet ze omver en ze blijven ko liggen. Ik ben nu een paar uur onderweg en vooralsnog kan ik main characters niet echt tegen me in het harnas jagen. Het roleplayen op het gebied van dialogen e.d. valt wel wat tegen.

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:28:
Ik vind het wel wat jammer dat NPCs totaal niet reageren op een gun. Je houdt hem in hun gezicht, boeit ze niet, je schiet ze omver en ze blijven ko liggen.
Je verwacht het niet hè :+

• Timothy3000
Nee, ik verwacht ze dan eerder dood. :P

• Timothy3000
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:57:
[...]

Heel vaak kan je in de Starmap op L drukken om je missies te zien en na het selecteren van een (side)missie op R drukken om meteen naar de plek van de missie te kunnen reizen. Je hoeft daarvoor niet eens die plek al eens bezocht te hebben.

Wat wel kan is dat je brandstofvoorraad of je warpdrive niet toereikend is om er ineens heen te vliegen, maar dan krijg je daar vanzelf wel een melding van.
Hele waardevolle tip, thanks! Moet ik in de tutorial gemist hebben.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:15
Mog schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:08:
Ik heb een fout gemaakt, wat mij 30.000 cr aan bounty kost. Ben ook lid van UC Vanguard, maar ook van The Crimson Fleet. Moet undercover voor UC Vanguard infiltreren in The Crimson Fleet, wat voor lastige morele dilemma's kan zorgen maar dat terzijde... (ben diplomaat als achtergrond, don't ask why :o) Had wat missies openstaan om wat Crimson schepen te vernietigen. Dus ik lekker aan de slag in de veronderstelling dat je dat anoniem kon doen, niet dus. Na 2 schepen kapot te hebben geschoten kwam ik pas achter die bounty.. Heb nog een paar missies openstaan om Crimson schepen te vernietigen maar dat is dus geen goed idee.

Ik moet nog naar Crimson gebied, dus ik ben benieuwd hoe dat af zal lopen met die 30.000 bounty :9

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:32:
[...]
Nee, ik verwacht ze dan eerder dood. :P
Je moet de pols ook niet checken. Dan ziet KO er hetzelfde uit als Dood joh.

• Timothy3000
Donstil schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:39:
[...]

Je moet de pols ook niet checken. Dan ziet KO er hetzelfde uit als Dood joh.
Haha misschien is het een bug dan, ze gaan met handen op het hoofd liggen en schudden wat van angst als hun healthbar leeg is.

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Heb ik mijn playthrough verpest?
spoiler:
Toutched the Unity and turned into Starnborn
Console command gebruiken op PC om ammo toe te voegen en daarvan profiteren op de Xbox. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Sk313t0r schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:58:
Ik heb er inmiddels een paar uur ingestoken, op de Series S. Vermaak me tot nu toe prima, al zal ik nooit goed met een controller overweg kunnen als het om schieten gaat...gelukkig gaan de gevechten in de ruimte wel een stuk beter dan met een muis en toetsenbord.
Tipje: niet te veel proberen in aim-down-sight van vijand naar vijand te gaan, maar alleen te richten als je een vijand in hipfire in het midden van je scherm hebt staan.
Geweldig dit, toen ik de wasmand zag dacht ik eerst aan de oude Skyrim truc om die op z'n hoofd te zetten :+
XyritZz schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:28:
Ben sinds een paar dagen begonnen aan de game, level 3 nog maar dus dat geeft wel aan dat ik nog niet heel veel gedaan heb.

Wat me opvalt is dat in een aantal reviews, en ook onder veel spelers de mening terug komt dat de game "op gang" moet komen en dat de eerste uren doorbijten is en het pas daarna echt een toffe game gaat worden.

Delen jullie die ervaring? Want ik vermaak me eigenlijk al prima met deze game, en ben dan toch wel benieuwd welke elementen er nog bij moeten gaan komen die het allemaal nog toffer/beter moeten gaan maken.
Absoluut. Ik kan alvast een tipje van de sluier lichten: de game is ingedeeld in 5 thematische facties. Die kun je zien als 'NASA-Punk' (New Atlantis, waar je nu bent), Space Western, Space Pirate, en Futurist Corporate. Elk heeft een eigen lijn side-quests die ongeveer even lang is als de main quest in sommige games. Dan kun je ook nog eens je eigen basissen bouwen op planeten om grondstoffen te winnen, die met een vloot vrachtschepen te vervoeren, enzovoort enzoverder. Het is echt een enorme bak gameplay-elementen.
De gameplay zit gewoon prima in elkaar, op de eerste planeet ben ik een beetje rond gaan dwalen en ik kwam binnen de kortste keren een gevecht tegen tussen Lvl 14 NPC's en een level 10 Terrormorph of zoiets. Die heb ik samen lekker de boel uit laten vechten, en naderhand heb ik de genadeklap toegediend aan de terrormorph. Had niet verwacht dat dat zou lukken aangezien ik toen nog lvl2 was maar het viel me alles mee.
Typisch Bethesda, evenals de jankiness en maffe engine-dingen die je soms ziet. Voor de een is dat een immersie-brekende bug waardoor die niet meer wil spelen, voor de ander is het goed voor een gniffel tussen het spelen door. Tot welke groep je behoort mag je zelf gaan ontdekken d:)b
Ik merk wel dat ik regelmatig zaken op moet zoeken, heb bounty hunter achtergrond gekozen waarmee ik o.a. specifieke systemen van vijandige schepen zou moeten kunnen targetten. Maar hoe dat precies werkt jheb ik toch echt even op moeten zoeken.
Na een lock-on verschijnt de knop om die feature te gebruiken onderin je HUD. X op Xbox.
Donstil schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:37:

Meteen naar onder (mits je missie actief is), naar missies. Maar niet op A (Xbox), maar op X drukken. L ipv R op PC geloof ik?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Timothy3000
Terwijl ik bezig ben met de
spoiler: title
schakelaars voor de grote explosie
vermoord mijn companion de
terrormorph.

Anticlimax!
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:00:
Terwijl ik bezig ben met de
schakelaars voor de grote explosie
vermoord mijn companion de
terrormorph.

Anticlimax!
Haha, hebben ze eindelijk eens een proactieve sterke AI companion. Is het ook niet goed ;)

Meestal gewoon zeggen. Koest, hier blijven :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2023 17:03 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Een dag of vier geleden dat ik in dit topic zat, lekker druk met werk en social verplichtingen maar mijn god wat een drama topic is het geworden..

@Bart ® en @Chaoss Is het mogelijk om gewoon een review topic te maken? Op Reddit werkt dat ook lekker en dan kunnen de mensen die nog willen nakletsen over reviews daar hun ding doen en mensen die de game spelen en ervaringen/tips willen delen dat in het betreffende topic doen..

De game is nogal een hit gezien het aantal spelers en dan houden we het topic ook wat leesbaarder dan nu.. Wellicht zelfs een optie om pc/console te spitsen maar dat gaat nog redelijk positief tot heden dus daar zit niet de prioriteit denk ik ;)

• Timothy3000
Ik denk dat ik toch langzaam tot de conclusie kom dat ik zie dat het een goeie game is maar dat het allemaal toch het net niet is voor mij.

Iig wat uren geprobeerd en de kans gegeven. :)
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:04:
Ik denk dat ik toch langzaam tot de conclusie kom dat ik zie dat het een goeie game is maar dat het allemaal toch het net niet is voor mij.

Sea of Stars proberen dan! :) Die kun je wel waarderen denk ik.

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:37

RoamingZombie

Watching the sheeple...

LadyVodka schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:43:
spoiler:
Hoezo verpest?

spoiler:
Dat is gewoon het einde van de mq. Nu kan je aan NG+ beginnen

Ninety percent of everything is crap.

• LadyVodka
  • Niet online
@RoamingZombie Verpest dus.
spoiler:
Alles kwijt en terug opnieuw. Mijn skills books, side quest die ik nog niet gedaan heb etc etc

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:37

RoamingZombie

Watching the sheeple...

LadyVodka schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:31:
spoiler:
Alles kwijt en terug opnieuw. Mijn skills books, side quest die ik nog niet gedaan heb etc etc
Tja, het is niet alsof je dit niet heel duidelijk aan ziet komen? Je kiest er zelf voor...

Daarnaast bied ng+ een ander perspectief qua story en ook dialogen.
spoiler:
plus een vet new ruimtepak. Magazine skills schijn je gewoon te houden. Je research ook.

Ninety percent of everything is crap.

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Zagre schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:36:
[...]

Je kunt in je huidige game toch blijven levelen? Of kun je de laatste perks pas met game+ krijgen?
Ik denk wel als er oneindig side quests zijn. Ik heb net weer geweldig genoten van een side quest waar nog redelijk wat afwisseling in zit.

Ik raad iedereen aan om de side quest
spoiler:
"Failure To Communicate". Voor deze quest moet je naar het Aranae system gaan
zeker te doen. De quest is niet super lang maar heeft wel leuke afwisseling waar bij je ook ruimte gevechten aan moet gaan.
spoiler:
op het spacestation heb ik in een gesloten locker die makkelijk is te lockpicken contraband gevonden. En ergen verderop zei Sarah dat ze 4 of 5 gestolen bankkluizen zag staan toen we een ruimte in liepen. De keycard kun je en ruimte verderop op een tafel vinden.
LadyVodka schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:31:
spoiler:
Geen saves van momenten voordat je die missie begon?

• LadyVodka
  • Niet online
RoamingZombie schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:36:
[...]

Tja, het is niet alsof je dit niet heel duidelijk aan ziet komen? Je kiest er zelf voor...

Daarnaast bied ng+ een ander perspectief qua story en ook dialogen.
spoiler:
plus een vet new ruimtepak. Magazine skills schijn je gewoon te houden. Je research ook.
Nope. Ik had gehopt op waarschuwingsvenster en niet op
spoiler:
speak to your friends

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:04:

Aah top, heb je in ieder geval je eigen ervaring en daaruit komende mening.

Gelukkig komt er nog een hoop moois aan.

• Donstil
  • Niet online
LadyVodka schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:43:
spoiler:
Hoe heet die Quest? Dan hou ik even in mijn achterhoofd dat ik die nog lang niet moet doen.

• LadyVodka
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:50:
[...]

Hoe heet die Quest? Dan hou ik even in mijn achterhoofd dat ik die nog lang niet moet doen.
spoiler:
One Giant Leap
brengt u naar einde

• MPC60

MPC60

Game on

• MPC60

MPC60

Game on

Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:28:
Ik vind het wel wat jammer dat NPCs totaal niet reageren op een gun. Je houdt hem in hun gezicht, boeit ze niet, je schiet ze omver en ze blijven ko liggen. Ik ben nu een paar uur onderweg en vooralsnog kan ik main characters niet echt tegen me in het harnas jagen. Het roleplayen op het gebied van dialogen e.d. valt wel wat tegen.
Dat vond ik zo koel aan new Vegas. Bijna alles en iedereen kon dood. >:)

• MPC60

MPC60

Game on

Kan iemand mij precies uitleggen wat er beter is aan new game+? Zoals ik dit soort spellen speel ben ik daar over drie jaar aan toe.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sommige mensen maken echt de sicktste schepen he XD

Deze robot bijv waar de cockpit een beetje te letterlijk wordt genomen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMfev5M4UpvBNyEivW0VCRJG9YA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LcG9NMNX7mVavaoHNVnc073Q.png?f=fotoalbum_large

Of de alltime Meme

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4e1FaX_zyymDqSxPHhQOYmaVAc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IEku2n0oLPk3xC86WK9pSg48.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-11 22:52
Vandaag een zijmissie gedaan waarbij ik hulp moest verlenen aan een boerderij op een nabijgelegen planeet. Deze hadden namelijk om hulp gevraagd.
spoiler:
Aldaar land ik in de nacht bij de betreffende farm. Op deze planeet had ik niet overal een spacesuit nodig. Het was een planeet waar plantgroei mogelijk was en waar veel diersoorten aanwezig waren.
Aldaar hoorde ik het verhaal aan van de boerderij, ze zouden afgeperst worden door een groep militante lui die verderop zich achter de canyon schuil zouden houden, aan mij het verzoek om dit op te lossen; succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bR7NPbguk2Gktc7pvMYKJFAIoM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yvOiLN6ec4pbJIIiOBxAbwS2.png?f=fotoalbum_large
Dit is de Canyon, welke ik moest oversteken om de boeven te vinden.
Het was enigzins een beproeving de klif over te steken. In de klif zaten namelijk spinachtige monsters. Die overigens in de grond konden kruipen om vervolgens achter je weer uit de grond te komen. Omdat het nacht was moest ik mijn zaklamp aan doen om te kunnen zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3jz1QhwXPZNZcy_Y6r2chliIFQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P0mSAJRuD1ukv069SrlbsNks.png?f=fotoalbum_large[/URL
Heel vet om te zien dat er meerdere (rottende) lijken in de klif lagen nabij de nesten van de spinachtige wezens. Ik was kennelijk niet de eerste die hier in de problem was geraakt.

Nadat ik mij uit de met spinachtige wezens gevulde klif had gevochten zag ik uiteindelijk in de verte de lichten van een spaceship/kamp. Was dit waar de boeven zaten waar ik heen moest?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXDA9Snd6SGjLzflCSnrkH-uXis=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iItWPlUToK1sGea1FDVS9oZf.png?f=fotoalbum_large

Eenmaal daar bleken mijn vermoedens correct. Het waren de boeven die ik zocht. Militaire gasten tot de tand bewapend. Ze hadden daar een kamp opgezet inclusief een geimproviseerde schietbaan. Ik sprak met de leider, hier viel echter bijna niet mee te praten. Het leidde tot een groot vuurgevecht. Welke ik uiteindelijk won. Dit leverde me een tof ruimtepak en een super nice laser pistool op. Ook vond ik een notitie op de leider van het kamp. Deze notitie beschreef waarom ze op de planeet waren gekomen en waarom ze de boerderij afperste.

Omdat mijn health bijna op was besloot ik gebruik te maken van het bed in het kamp. Om vervolgens in de ochtend mijn nieuwe laser pistool even te testen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8cD7dqxUZpru15GfjNiG8LYYto=/800x/filters:strip_exif()/f/image/40sJvhTnrqN0WCr6PYawl3DV.png?f=fotoalbum_large

Hierna bij daglicht terug de klif over, richting mijn opdrachtgever bij de boerderij. Toch een stuk makkelijker bij daglicht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0by7TNm75Oe6jcQuaLqhWwwXlbo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jPK06g1O0XDHgSvcKm5bb3sX.png?f=fotoalbum_large

Op de terugweg vond ik nog wat andere lijken in de klif.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZPAHvfqbnp5VuqJmtzhdXBAIhw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s6f6KvJnGvrXxcWMyD5QBH6i.png?f=fotoalbum_large

Eenmaal terug op de boerderij toch even bewonderd hoe goed ze het daar voor elkaar hebben!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MEbjlcjb4ku-IfYkVtm-yJFxps=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FgwobwqH8JLMumQxLyUUFUkB.png?f=fotoalbum_large

Hierna sprak ik met mijn opdrachtgever, welke mij beloonde voor mijn werk. Ik besloot vervolgens de boerderij nog even te verkennen. Ik besloot de hoofdwoning van de boerderij in te gaan, de deur ging open en er was geen laadscherm >:) >:)
Binnen trof ik nog een bewoner van de boerderij. Deze legde mij de hele geschiedenis van de boerderij uit en beantwoordde al mijn vragen. Hierna besloot ik de planeet verder te verkennen. Vanuit de boerderij kon ik al een stuk of vier gebouwen zien in de verte. Wie weet wat ik daar weer ga treffen...........
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSNZ4xLOedLrsYQ5cuSefiZzhNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwLmHXC1a5wOleMWfe8vyFsm.png?f=fotoalbum_large

En dit is dus gewoon even een sidequestje tussendoor :9

Overigens gebruik ik deze mod om de LUTs te verminderen tot 50%, het contrast en de zwartwaardes te verbeteren. Maakt de game veel mooier en nu moet ik in het donker ook echt een zaklamp gebruiken wat de game ook weer beter maakt.
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/589

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 09-09-2023 00:09 ]

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:51

JanAd

Wind’s howling

Frez schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 19:26:
Vandaag een zijmissie gedaan waarbij ik hulp moest verlenen aan een boerderij op een nabijgelegen planeet. Deze hadden namelijk om hulp gevraagd.
Aldaar land ik in de nacht bij de betreffende farm. Op deze planeet had ik niet overal een spacesuit nodig. Het was een planeet waar plantgroei mogelijk was en waar veel diersoorten aanwezig waren.
Aldaar hoorde ik het verhaal aan van de boerderij, ze zouden afgeperst worden door een groep militante lui die verderop zich achter de canyon schuil zouden houden, aan mij het verzoek om dit op te lossen; succes!

[Afbeelding]
Dit is de Canyon, welke ik moest oversteken om de boeven te vinden.
Het was enigzins een beproeving de klif over te steken. In de klif zaten namelijk spinachtige monsters. Die overigens in de grond konden kruipen om vervolgens achter je weer uit de grond te komen. Omdat het nacht was moest ik mijn zaklamp aan doen om goed te kunnen zien.
[URL="https://tweakers.net/i/9VnjYsMPFa-5BSMs505-vKiHWrI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P0mSAJRuD1ukv069SrlbsNks.png?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/URL
Heel vet om te zien dat er meerdere (rottende) lijken in de klif lagen nabij de nesten van de spinachtige wezens. Ik was kennelijk niet de eerste die hier in de problemen raakte.

Nadat ik mij uit de met spinachtige wezens gevulde klif had gevochten zag ik uiteindelijk in de verte de lichten van een spaceship/kamp. Was dit waar de boeven zaten waar ik heen moest?
[Afbeelding]

Eenmaal daar bleken mijn vermoedens correct. Het waren de boeven die ik zocht. Militaire gasten tot de tand bewapend. Ze hadden daar een kamp opgezet inclusief een geimproviseerde schietbaan. Ik sprak met de leider, hier viel echter bijna niet mee te praten. Het leidde tot een groot vuurgevecht. Welke ik uiteindelijk won. Dit leverde me een tof ruimtepak en een super nice laser pistool op. Ook vond ik een notitie op de leider van het kamp. Deze notitie beschreef waarom ze op de planeet waren gekomen en waarom ze de boerderij afperste.

Omdat mijn health bijna op was besloot ik gebruik te maken van het bed in het kamp. Om vervolgens in de ochtend mijn nieuwe laser pistool even te testen.
[Afbeelding]

Hierna bij daglicht terug de klif over, richting mijn opdrachtgever bij de boerderij. Toch een stuk makkelijker bij daglicht.
[Afbeelding]

Op de terugweg vond ik nog wat andere lijken in de klif.
[Afbeelding]

Eenmaal terug op de boerderij toch even bewonderd hoe goed ze het daar voor elkaar hebben!
[Afbeelding]

Hierna sprak ik met mijn opdrachtgever, welke mij beloonde voor mijn werk. Ik besloot vervolgens de boerderij nog even te verkennen. Ik besloot de hoofdwoning van de boerderij in te gaan, de deur ging open en er was geen laadscherm >:) >:)
Binnen trof ik nog een bewoner van de boerderij. Deze legde mij de hele geschiedenis van de boerderij uit en beantwoordde al mijn vragen. Hierna besloot ik de planeet verder te verkennen. Vanuit de boerderij kon ik al een stuk of vier gebouwen zien in de verte. Wie weet wat ik daar weer ga treffen...........
[Afbeelding]

En dit is dus gewoon even een sidequestje tussendoor :9
Toevallig eergisteren net dezelfde quest gedaan :)

Gisteren ging ik de shipbuilder eens even testen… toen ik tevreden was waren we een goed uurtje later :+
Level 10 ondertussen en een goeie 15 uur gespeeld - op m’n gemak en al veel te vaak zwaar overencumbered terug moeten slenteren.
Heerlijk spel _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Donstil
  • Niet online
Ja dat is een quest in de ranger verhaallijn, best wel leuk tot nu toe idd en je krijgt aan het eind dat
spoiler:
schip

Alleen met de Shotgun die ik mee had maakte de spinnen geen schijn van kans dus echt een uitdaging was het helaas niet.

• MPC60

MPC60

Game on

Daar had best een spoilertag gemogen van mij.

Kan iemand mij uitleggen welk voordeel new game+ precies heeft?

• 3DEXP
spoiler:
Haha je kunt trouwen.

[ Voor 22% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 20:42 ]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:24
Er zijn altijd nog wel wat grappige bugs :P

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Minder grappig is dat dat ook kan gebeuren met mensen die je moet spreken voor quests, en dat ze dan ergens in de ruimte zweven.... rip. Kan je nooit meer verder.

[ Voor 3% gewijzigd door iekue op 08-09-2023 21:12 ]

• BlazeMuis
iekue schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 21:11:
[...]

Minder grappig is dat dat ook kan gebeuren met mensen die je moet spreken voor quests, en dat ze dan ergens in de ruimte zweven.... rip. Kan je nooit meer verder.
_O-

Je kan altijd een save terug laden.

• iekue
BlazeMuis schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 21:13:
[...]

_O-

Je kan altijd een save terug laden.
Yea ik heb naast de quicksaves iets van 10 manuele saveslots, kan vaak wel genoeg terug als dr wat gebeurt. Van geleerd toen in begin Noel geen rondleiding ging geven in de Lodge door bug lol.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MPC60 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 20:18:

Wat meer skillpoints. dat is volgens mij het enige wat je houd.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-11 05:09
MPC60 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 20:18:

Cohh heeft een aardige spoilervrije uitleg over NG+, misschien heb je daar wat aan:

[YouTube: DO NOT RUSH NG+ IN STARFIELD AND HERE IS WHY!! (NO SPOILERS)]

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Oh, 30 uur in, en ik leer zo juist dat je direct naar je ship kan fast travelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tzLAoZ9DM0A76-2OEapK4ZnW8v4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eLvaHSMavsprNuCRtwVcfdty.png?f=user_large

Ik dacht dat het alleen een indicator was van waar hij staat, en dat je vanaf die locatie er naartoe moet lopen. Maar je kan er daadwerkelijk op klikken om te fast travelen!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Moest wel zo'n 400 weight lozen voordat ik niet meer overweight was en het daadwerkelijk kon proberen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gjh3gfJ5t5rKW-8HspfBKAHt7eQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z6fD3itOXKPQlB3zdxHByBJw.png?f=fotoalbum_large

• iekue
Ischium schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 22:02:
Oh, 30 uur in, en ik leer zo juist dat je direct naar je ship kan fast travelen!

[Afbeelding]

Ik dacht dat het alleen een indicator was van waar hij staat, en dat je vanaf die locatie er naartoe moet lopen. Maar je kan er daadwerkelijk op klikken om te fast travelen!
Haha op Kreet is dat na de "dungeon" het eerste wat de game zegt "fast travel naar je schip" haha.
De level 100 achievement is echt een grind. Erger dan een skill naar level 100 krijgen in Skyrim. Wie herinnert zich hier nog de smithing grind :P

Zat zelf even aan te kloten met het bouwen van een outpost om die gamemechanic door te krijgen, wat goed in elkaar zit trouwens, maar dat is de snelste methode en op de Xbox ben je helaas beperkt doordat je geen muis en keyboard hebt. Essentie is namelijk zaken craften wat xp oplevert. Op de pc kun je met 1 klik 99 items maken. Met de controller kun je met stapjes van 5 van 1 naar 99…. Dat is niet te doen. :P.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Is het ook mogelijk om te zien op de kaart welke planeten ik al heb bezocht? Wel handig als er een soort van vinkje zou bij staan.

En wat zijn de witte puntjes die je veel bij planeten ziet op de kaart?

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-11 05:09
Overigens ook een hele fijne uitleg hoe shipbuilding werkt

• LadyVodka
  • Niet online
rutgergron schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 22:36:
Is het ook mogelijk om te zien op de kaart welke planeten ik al heb bezocht? Wel handig als er een soort van vinkje zou bij staan.

En wat zijn de witte puntjes die je veel bij planeten ziet op de kaart?
Ja.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jW_OOzRQEFc3NSlyAwFRjsAXqEg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pcw2eERCHIHnVAdVLI6qhyxc.jpg?f=fotoalbum_large

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-11 23:54
Ik kom er eindelijk aan toe om het Starfield horloge op te laden. Helaas werkt het niet met Magsafe.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:29
Ah handig. Op pc vind ik de besturing van Shipbuilding niet fijn werken.

• rutgergron

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 18:53:
Sommige mensen maken echt de sicktste schepen he XD

Deze robot bijv waar de cockpit een beetje te letterlijk wordt genomen :+

[Afbeelding]

Of de alltime Meme

[Afbeelding]
Ik moet altijd aan zeecontainers denken met die creaties. :P

• rutgergron
De sterrenstelsels begrijp ik maar hoe zit het met de planeten binnen het sterrenstelsel.

Kan je ook in één oogopslag zien welke planeten je al hebt bezocht?
rutgergron schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 23:12:
[...]

De sterrenstelsels begrijp ik maar hoe zit het met de planeten binnen het sterrenstelsel.

Kan je ook in één oogopslag zien welke planten je al hebt bezocht?
Nee.

Als je het zichtbaar wilt krijgen is het slim om altijd even iets te scannen op een planeet. Dan zie je dat in de starmap en weet je dat je er iig 1 keer geweest bent.

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2023 23:14 ]

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:30
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 22:27:
De level 100 achievement is echt een grind. Erger dan een skill naar level 100 krijgen in Skyrim. Wie herinnert zich hier nog de smithing grind :P

Zat zelf even aan te kloten met het bouwen van een outpost om die gamemechanic door te krijgen, wat goed in elkaar zit trouwens, maar dat is de snelste methode en op de Xbox ben je helaas beperkt doordat je geen muis en keyboard hebt. Essentie is namelijk zaken craften wat xp oplevert. Op de pc kun je met 1 klik 99 items maken. Met de controller kun je met stapjes van 5 van 1 naar 99…. Dat is niet te doen. :P.
Ben je al lvl 100 in Diablo IV dan ? >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:30
Schaamteloze copy / paste uit het XSX/S topic :

Heb vanavond twee uur rond gebanjerd op een planeet waar ik een missie moest doen.
Missie afgerond en toen gaan scannen en hunten.
Wat een spel!
Het is een soort 3D Diablo, je bent er uren mee zoet, maar doet eigenlijk niets.
Het bloeden van mijn ogen begint vanlieverlee ook te stelpen, de 30fps van tig jaar terug begint te wennen.
Mooie zet van microsoft om bethesda te kopen, 6 miljoen spelers binnen een week, zeg dat de helft gamepass heeft -> 210 miljoen in de la (naast de gamepass fees)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• rutgergron
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 23:13:
[...]

Nee.

Als je het zichtbaar wilt krijgen is het slim om altijd even iets te scannen op een planeet. Dan zie je dat in de starmap en weet je dat je er iig 1 keer geweest bent.
Wat zou ik dan moeten zien in de starmap als ik iets heb gescand op de planeet? En hoe doe je dat trouwens is dat met de LB knop op de Xbox controller?
justifire schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 23:15:
[...]

Ben je al lvl 100 in Diablo IV dan ? >:)
Haha dat ga ik nooit worden. Die grind is me echt te zinloos :P

———

Net weer een missie gehad. Dacht alles af te kunnen met wat sneaken en mijn vlotte babbel. Helaas door een dom foutje van mezelf toch in een hele toffe en pittige schoot out terecht gekomen en echt gave wapens gekregen. En dan is het alweer bijna half 2.. wat een time sinker is dit spel.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-09-2023 01:16 ]

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-11 22:45
Series X maar is uitgezet. Spel zuigt je aandacht op. Wat goed is.

Aan het genieten!

• MPC60

MPC60

Game on

Hier nu pas. Oh dit ga ik morgen voelen.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:52
Top sporters hier 😂😂 allemaal nog geen kinderen neem ik aan!

[ Voor 9% gewijzigd door CHKYBSTRD op 09-09-2023 05:57 ]

Stay hungry, stay foolish!

CHKYBSTRD schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 05:57:
FTFY. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• GovertNL
Klopt en die wens hebben we hier beide ook niet 🙃

• CHKYBSTRD
GovertNL schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 06:48:
[...]

Klopt en die wens hebben we hier beide ook niet 🙃
Helemaal prima toch, jullie hebben elkaar 😂 :(:)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TPU: Starfield: DLSS Community Patch Review

Conclusion
Starfield is missing support for one important technology, and that's NVIDIA DLSS. While there is no concrete evidence, recent releases suggest that AMD-sponsored titles only support FSR and not DLSS/XeSS, for whatever reason. The good thing is that talented modders have brought DLSS to Starfield, which we've tested today.

The default anti-aliasing method in Starfield is TAA (Temporal Anti-Aliasing), which results in a very blurry image at all resolutions, including 4K. It also fails to render small object details like thin steel structures, power lines, transparent materials, tree leaves, and vegetation well. Additionally, there are noticeable shimmering issues across the entire image, even when you're not moving, especially at lower resolutions like 1080p.

The official implementation of FidelityFX Super Resolution (FSR) in Starfield addresses most of these problems but still exhibits excessive shimmering on thin steel objects, transparent materials, tree leaves, and vegetation. Enabling DLSS resolves these shimmering problems and ensures a stable image quality, even at lower resolutions like 1080p.

The community patch also supports DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing), which takes image quality a step further, surpassing the quality of native in-game TAA, FSR, or DLSS. Enabling DLSS/DLAA also enhances the quality of in-game particle effects, providing a more comprehensive and stable appearance, particularly during motion, compared to FSR.

However, it's worth noting that this mod, while effective, is not an official implementation and has some drawbacks not found in the stock TAA and FSR options. One noticeable issue is slight ghosting in weapon laser sights at lower resolutions, which can be distracting during gameplay. Another concern relates to game stability, as the mod may lead to random crashes, primarily during loading screens when transitioning between different locations in the game.

In Starfield, the in-game TAA solution lacks sharpening filters in the rendering process and doesn't offer an option to enable them directly through the menu. To achieve a native TAA image with sharpening, you'll need to activate AMD's FidelityFX Contrast Adaptive Sharpening (CAS) while keeping the render scale at 100%.

On the other hand, the DLSS and FSR implementations incorporate a sharpening filter within the rendering process, allowing you to adjust sharpening values via a separate slider. In our testing, we used the default value of 70% for both DLSS and FSR 2.2 sharpening filters. Having this separate sharpening filter is advantageous, particularly when it's well-implemented and doesn't introduce any negative effects or artifacts during gameplay.

Speaking of performance, the DLSS implementation in Starfield, much like the official FSR 2.2 implementation, doesn't deliver the usual substantial performance gains we expect. Typically, when switching from native rendering to DLSS/FSR 2.2 "Quality" mode, you'd see a solid 40% performance boost, or even more in some games. However, in Starfield, the performance increase in "Quality" mode is only about 25% compared to native rendering.

It's worth noting that Starfield places heavy demands on the CPU, especially in large cities. This can lead to situations where high-powered GPUs like the GeForce RTX 4080 are held back by the CPU at resolutions of 1440p and below. At 4K, this issue doesn't arise, and with DLSS or FSR enabled, you can expect a roughly 25% performance improvement in "Quality" mode, even with all graphics settings set to the maximum.

Enabling DLAA does come at a performance cost of about 5% compared to the TAA solution.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

Ik vermaak mij nu ongeveer 12uur. Ik had één crash bij character creation. Tweede keer ging dat goed.
Sindsdien ging het best goed.

Maar sinds ik een paar uur op een planeet doorbreng crash ik op bepaalde plekken continue. Terwijl ik op, in dit geval, een van de polen van de planeet weer een hele tijd geen last had.

Maar misschien speelt de temperatuur ook een rol hierin.

• GovertNL
CHKYBSTRD schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 07:47:
[...]

Helemaal prima toch, jullie hebben elkaar 😂 :(:)
Ja en toch vinden een hoop mensen het nog steeds “vreemd”. Hoevaak we de vraag niet krijgen wanneer het gaat “gebeuren”.

Maar idd de reden dat je nog tot in de nacht kan gamen.

Zo die X maar weer is aanslingeren.

[ Voor 5% gewijzigd door GovertNL op 09-09-2023 08:56 ]

Ischium schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 22:05:
Moest wel zo'n 400 weight lozen voordat ik niet meer overweight was en het daadwerkelijk kon proberen :+
[Afbeelding]
Leuke oplossing :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 09:53

sn0ww

Goet is niet goed.

YouTube: DF Direct Special: Could Starfield Run At 60FPS On Series X? PC Impr...

Hier hebben ze het over Special K om de HDR te "fixen" rond minuut 30 hebben ze het erover.
Dit geld voor PC.
Ik gebruik het nu en moet zeggen dat het goed werkt voor de PC.

..........

GovertNL schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 08:50:
[...]

Ja en toch vinden een hoop mensen het nog steeds “vreemd”. Hoevaak we de vraag niet krijgen wanneer het gaat “gebeuren”.

/off-topic: my god hier hetzelfde. Je continue moeten verantwoorden waarom je geen kinderwens hebt.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:09

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

[...]

Dat zijn wel irritante vragen ja. Maar aan de andere kant zijn kinderen echt geen reden om niet meer tot in de nacht te kunnen gamen 8).

Cunning linguist.

• BlazeMuis
[...]

Hier ook, we willen geen kinderen en vooral niet in deze tijd.

We hebben al genoeg aan de hond en katten :+

De rest van de tijd gaat naar gamen >:)

• 3DEXP
Klopt het dat bij de save game de gespeelde tijd staat, dag en het aantal uur?

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Gewoon volhouden tegen die personen die zeggen 'wacht maar tot je wat ouder wordt dan wil je zeker kinderen'

Ik zei het heel vroeger al en ik wordt dit jaar 52 en niks geen spijt.

Je moet wel een partner vinden die het er mee eens is natuurlijk, die heb ik inmiddels nu al 18 jaar.

Eerdere vriendinnen van mij kwamen er toch op terug, ik woon dan ook al voor de 5de keer samen :P

Back op topic :

Ik zag een tip op reddit dat de controller look sensitivity een soort acceleratie geeft.

Ik heb de settings van alles op 100 nu naar

Controller look op 100
En de look en aim sens heb ik nu op 20 staan.

Ik moet het nog ff goed testen maar het lijkt wel iets minder laggy met aimen nu.

Misschien iets voor anderen om nog te proberen.

• CHKYBSTRD
Bart ® schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:23:
[...]

Dat zijn wel irritante vragen ja. Maar aan de andere kant zijn kinderen echt geen reden om niet meer tot in de nacht te kunnen gamen 8).
Ik heb er 3 maar heb inmiddels al wel 56 uur in Starfield zitten. 7(8)7

[ Voor 42% gewijzigd door CHKYBSTRD op 09-09-2023 09:46 ]

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:59

Nogne

>.<

CHKYBSTRD schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:43:
[...]

Ik heb er 3 maar heb inmiddels al wel 56 uur in Starfield zitten. 7(8)7
Hier ook 3, en zit nu op 36 uur. En voor mijn gevoel ben ik nog niet echt begonnen met Starfield.

PS/XBL: Nogne

Gisteren na 30 uur spelen mijn eerste crash gehad toen ik naar mijn schip liep :)

Nog steeds bij dezelfde main quest (nr3), teveel bezig met zijmissies en ontdekken van planeten.

[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 09-09-2023 09:50 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 23:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Moet zeggen dat ik weinig zomaar op planeten rondloop, die planeten volledig scannen was ik vrij snel klaar mee, teveel gezoek om dat 100% te krijgen en het levert weinig op? Ben eigenlijk altijd wel met een (side)quest.
Wel kinderen, maar toch 35 uur gespeeld in 6 dagen.. en nog 40+ uren per week werken ook.

Donderdagavond niet kunnen/willen spelen omdat ik van 7:15 tot 21:40 van huis was. Gisteravond ff Netflixen met de vrouw.

Maar mensen die zeggen dat je met kinderen geen tijd voor hobby s hebt is echt onzin. Ze zijn maar kort baby :P

[ Voor 55% gewijzigd door Chaoss op 09-09-2023 10:05 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:44
Nee een goede amateur, met kinderen. Naast mijn werk, dagelijks sporten en kinderen heb Ik max 1.5u per dag (moet ook slapen) over om even te gamen. Voor spellen als Starfield moet ik echt tijd maken in de agenda, maar dat komt wel goed *O*

Zero.

Pagina: 1 ... 44 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.