Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:45
Volgende week begin ik ook maar eens aan dit pareltje :) nu nog veel te mooi weer om binnen te zitten.

Zero.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:18

mvds

Totally awesome!

Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:23:
[...]

Er zijn meer dan genoeg problemen met de game redelijk objectief vast te stellen en er komen er steeds meer bij die redelijk afbreuk doen aan het concept "optimalisatie" en het gelegenheidsargument dat graphics voor Bethesda er niet toe deden en dat ze resources bewust naar andere branches hebben geplaatst (AI is het niet geweest).

Dat jij veel plezier beleeft is heel fijn voor jou, zeg ik zonder ironie. Maar dat betekent hooguit dat jij je niet (in dezelfde mate) stoort aan bevindingen van anderen. Niet dat Bethesda een goed produkt heeft afgeleverd. Sterker nog; Bethesda doublet down op gemaakte keuzes en lijkt willen en wetens zichzelf aan dezelfde steen te willen stoten.

Ik vind dit persoonlijk een heel storende attitude van een softwarehuis, zoals ik ook geen games van Blizzard meer koop om redenen die primair niet eens raken aan de games die ze afleveren en waar ik interesse in heb.
Maar waarom zou ik mij storen aan de bevindingen van anderen? Als ik het zelf niet ondervind heb ik toch ook geen reden om mij eraan te storen? :?

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Zodra het weer wat koeler wordt, kan ik beginnen spelen.

Ik zit onder een schuin dak en in de hete zon is dat niet te doen in een klein kamertje.

Cat linux.txt

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:48
Gemmeke schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:05:

Ik zit onder een schuin dak en in de hete zon is dat niet te doen in een klein kamertje.
Als je op een koude planeet rondloopt krijg je frostbite. Wellicht heft dat elkaar wat op ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:52
Wat een geweldige game is het toch, het speelt echt heerlijk op de PC. Jammer dat steeds wanneer ik dit topic open het vol staat met reacties van mensen die iedereen ervan moeten overtuigen om de game maar niet leuk te vinden...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hahaha ja, je moet een aardige collectie aan space suits opbouwen zo... Ik heb al wel een hazmat pak gevonden, ik weet alleen niet of die ook werkelijk nuttig is voor bijv het farmen van gassen die je normaal schade doen. (nog niet geprobeerd)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pelox schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:00:
Volgende week begin ik ook maar eens aan dit pareltje :) nu nog veel te mooi weer om binnen te zitten.
Aangezien mijn hele huis vloerkoeling heeft en extreem goede isolatie, vind ik het juist perfect weer om binnen te zitten :P Buiten vind ik niks met die vieze klamme warmte

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

AstaVista schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:27:
[...]

Welja, het ambetante is dat ik het via GamePass speel. Over 7 dagen verloopt GamePass en ik ga het niet verlengen. Ik zou dus graag een goed beeld hebben van Starfield voor ik het koop voor €80. Momenteel weiger ik om €80 te geven aan een spel dat zo vaak vastloopt. Ik hoop dus echt dat het binnen de volgende dagen is opgelost.

Ik had alleszins niet verwacht dat dit kon op Xbox. Op mijn pc heb ik genoeg zitten knoeien met de settings om spellen werkende te krijgen. Uiteindelijk 1.5 jaar geleden een Xbox gekocht voor het gebruikersgemak. Starfield is dan ook het eerste spel waar ik dit meemaak. Jammer.
Ik vind het ook erg jammer. maar heb met veel geduld toch nu al wel 54 uur in het spel zitten en gellukig heb ik maar 60 euro betaald voor de premium edition.

Maar het zou erg fijn zijn dat de game een patch krijgt voor dit probleem, Het lijkt erop dat de game software matig de gpu van de Xbox overhit ( overigens geen overheat message ) is wel eens bij meerdere games op verschillende platform gebeurd.

Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden hiervoor.

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:47

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:03:
[...]

Maar waarom zou ik mij storen aan de bevindingen van anderen? Als ik het zelf niet ondervind heb ik toch ook geen reden om mij eraan te storen? :?
Dat zeg ik toch ook niet? Mijn hemel.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Gemmeke schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:05:

Oef ja dat klinkt inderdaad als geen optie! Ben om deze reden ontzettend blij met onze airco, waardoor gamen altijd een optie is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Pelox
Heb de game al aangeschaft, maar nog niet geinstalleerd en gespeeld :P Heb eigenlijk pas volgende week dinsdag tijd..

Tot nu toe enkel gameplay beelden gezien en ik krijg er echt een Mass Effect gevoel bij.. klopt dat een beetje? Soort Mass Effect meets Oblivian/Fall-out gamplay of zo? Lijkt de ideale combi op papier.

Verder wil ik inhoudelijk/verhaallijn etc nog niet veel weten dus ik lees ook niet alles, ik ga het gewoon lekker spelen volgende week en dan zien we wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 08-09-2023 11:20 ]

Zero.

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 22:13
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:15:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet? Mijn hemel.
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:23:
[...]
Maar dat betekent hooguit dat jij je niet (in dezelfde mate) stoort aan bevindingen van anderen.
Het is letterlijk wat je hier zegt...

• Klauwhamer

Klauwhamer

Tukker_T schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:22:
[...]

[...]

Ik gooi de handdoek nu wel in de ring hoor. Tegen zoveel tergende onwil kan ik niet op.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:43
Pelox schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:00:
Haha dit is ook mijn probleem. Heb alleen nog de intro gespeeld om te kijken of mijn nieuwe systeem goed draait en het spel werkt.

Maar ik kan nu gewoon niet binnen blijven. Heb de bbq al weer schoongemaakt voor vanavond, de honden laten zwemmen en zelf gaan hardlopen voor het te warm wordt.
Waar is de herfst als je hem nodig hebt voor een goede gamesessie :+ 1stworldproblems

Welke background en traits zijn jullie eigenlijk voor gegaan ?
Ik heb nu " file not found" met alien DNA, terra firma en kid stuff.
Meer op de gok gedaan. Ben wel benieuwd naar andere keuzes hier
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:25:
[...]

Ik gooi de handdoek nu wel in de ring hoor. Tegen zoveel tergende onwil kan ik niet op.
Ik heb even teruggelezen in het topic en zit met een vraag, want je gaf in je aller eerste berichtje aan dat je nog druk bezig bent met Act 1 in Baldur's Gate III en nog geen tijd zag om te beginnen aan Starfield. Ik heb in de berichten daarop nergens gelezen dat je ook daadwerkelijk bent begonnen aan Starfield, mijn vraag is nu ben je wel al begonnen om een eigen persoonlijke mening / ervaring te krijgen van het spel? :)

Dat is natuurlijk wel een belangrijk punt voordat je kan zeggen hoe een spel is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11 15:28
3DEXP schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:22:
Ik heb de Razorleaf ook verbouwd voor 5 crewmembers en 2 extra passagiers. Maar nu kom ik er achter dat ik een commander perk onder aan nodig ben. Dat word dan pas met new game+ dat ik er gebruik van kan maken. En dat geldt voor meer opties in game zoals outposts en piloot zijn. Je kan niet alle opties krijgen maar dat vind ik niet erg.

Ik vind trouwens dat de aiming lines de scope op rifles onbruikbaar maakt want ze zijn zwart.
Je kunt in je huidige game toch blijven levelen? Of kun je de laatste perks pas met game+ krijgen?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tukker_T schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:22:
[...]

[...]

Zo interpreteerde ik het idd ook, dat ik het een slecht spel zou moeten vinden omdat veel mensen zeggen dat het zo is

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:25:
[...]

Afgesproken!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Pelox
Even een belangrijke vraag naar aanleiding van mijn eerdere bethesda game-ervaringen.. Kan je na de intro volledig afwijken van de verhaallijn en (waar het bij mij altijd op uitdraait) spullen jatten, mensen beroven, piraatje spelen tot heel het universum je uitkotst? 100% aankloten zeg maar..

Zero.

• Donstil
  • Niet online
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:11:
Hahaha ja, je moet een aardige collectie aan space suits opbouwen zo...
Echt? Ik verkoop altijd alles wat niet beter is dan het pak wat ik aan heb 8)7

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:38:
Even een belangrijke vraag naar aanleiding van mijn eerdere bethesda game-ervaringen.. Kan je na de intro volledig afwijken van de verhaallijn en (waar het bij mij altijd op uitdraait) spullen jatten, mensen beroven, piraatje spelen tot heel het universum je uitkotst? 100% aankloten zeg maar..
Ja, dat kan.

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:33:
[...]
Dat is natuurlijk wel een belangrijk punt voordat je kan zeggen hoe een spel is.
Dat zie jij blijkbaar dus verkeerd. ;)

• Donstil
  • Niet online
Absoluut en dat is voor mij juist de lol.
Lekker zelf je eigen verhaal maken.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:54
Hoe zit het met de herhaling in het spel? Nog genoeg afwisseling in gebieden en activiteiten na zeg 30+ uur?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Donstil schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:38:
[...]
Ik ook, maar schijnbaar heb je dus voor verschillende omstandigheden, ook verschillende outfits. Dus suits speciaal voor warme/koude omgevingen, of suits speciaal voor gevaarlijke/toxic omgevingen, enz...

Die pakken kan je beter niet gebruiken om te vechten, maar wel om bijvoorbeeld grondstoffen te verzamelen in dat soort (gevaarlijke) omgevingen
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:39:
[...]

Dat zie jij blijkbaar dus verkeerd. ;)
Hoezo? Je kan toch niet oordelen over iets voordat je het zelf heb gespeeld of ervaren ? :X

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-11 22:52
Ja. Het is een onmogelijke opgave om niet af te wijken. Je wordt door zoveel mogelijkheden afgeleid🤣

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• Donstil
  • Niet online
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:42:
[...]

Ik ook, maar schijnbaar heb je dus voor verschillende omstandigheden, ook verschillende outfits. Dus suits speciaal voor warme/koude omgevingen, of suits speciaal voor gevaarlijke/toxic omgevingen, enz...

Die pakken kan je beter niet gebruiken om te vechten, maar wel om bijvoorbeeld grondstoffen te verzamelen in dat soort (gevaarlijke) omgevingen
Ah ja klinkt wel logisch ook, vind het altijd zoveel gedoe om dat bij te houden.

Met wat meer schuilen kom je er meestal ook wel als je een goed pak hebt wat op bepaalde zaken gemiddeld scored.

• mvds

mvds

Totally awesome!

mister_S schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:42:
Hoe zit het met de herhaling in het spel? Nog genoeg afwisseling in gebieden en activiteiten na zeg 30+ uur?
Ligt er een beetje aan wat je speelstijl is, ik heb er 50+ uur in zetten en heb pas één enkele (side)questline klaar en ben nu met meerdere andere bezig (ook sidequests). Daarnaast ben ik nog niet echt bezig geweest met de main quest of met het hele outpost gebeuren. Maar ik neem er dan ook echt wel mijn tijd voor en laat mij vaak afleiden :D

Als je er echt doorheen wil rushen denk ik dat je in 30 uur wel de main story af kan hebben. En misschien een paar (kleine) sidequests

• Pelox
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:45:
[...]

Als je er echt doorheen wil rushen denk ik dat je in 30 uur wel de main story af kan hebben. En misschien een paar (kleine) sidequests
Minder dan 3 uur schijnbaar

Zero.

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:43:
[...]

Hoezo? Je kan toch niet oordelen over iets voordat je het zelf heb gespeeld of ervaren ? :X
Ik heb geen sarcasme tag gebruikt, maar ik denk er 100% hetzelfde over als jij hoor ;)

Maar volgens mij probeerde iemand ons ervan te overtuigen om het een slecht spel te vinden, omdat veel mensen zeggend at het een slecht spel is, waaronder ook veel mensen die het spel zelf niet gespeeld hebben, maar hun mening dus ook baseren op wat anderen ervan vinden...

En nu ben ik klaar met die hele discussie... Ik wil Starfield spelen, maar ik moet werken :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pelox schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:45:
[...]

Echt? Zo zonde, dat heb je toch geen waar voor je geld lijkt mij?
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:47:
[...]

Ik heb geen sarcasme tag gebruikt, maar ik denk er 100% hetzelfde over als jij hoor ;)

Maar volgens mij probeerde iemand ons ervan te overtuigen om het een slecht spel te vinden, omdat veel mensen zeggend at het een slecht spel is, waaronder ook veel mensen die het spel zelf niet gespeeld hebben, maar hun mening dus ook baseren op wat anderen ervan vinden...

En nu ben ik klaar met die hele discussie... Ik wil Starfield spelen, maar ik moet werken :P
Oh haha ja sorry ik ben daar slecht in om dat soms te herkennen in een zin :D
Ik ook.... :(

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 08-09-2023 11:51 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Donstil schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:44:
[...]

Ah ja klinkt wel logisch ook, vind het altijd zoveel gedoe om dat bij te houden.

Met wat meer schuilen kom je er meestal ook wel als je een goed pak hebt wat op bepaalde zaken gemiddeld scored.
Same, maar ik loop ook regelmatig wel wat schade op omdat ik graag toch net even die (toxic) grondstoffen mee wil pakken :D Als ik daar dan zo'n hazmat suit voor kan gebruiken en GEEN schade op zou lopen, dan vind ik het misschien toch wel de moeite waard om zoiets te bewaren

• uchiha tijntje
Donstil schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:38:
[...]

Qua helmen en pak verkoop ik alles wat slechter is dan wat ik draag. Qua “outfits” pak ik alles op en koop ik elke variant, want mijn karakter is een mode popje en wil een zo uitgebreid mogelijke kledingkast hebben. :P

Mijn knuffel verzameling is verder ook wat gegroeid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4YQQ4sybAR1lruhYXGOec-0nYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7aDWGX7kIVzpUCIPnj0xA6F4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2023 11:55 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Lastig he, die sidequests (sociaal leven, werk, slapen, enz) die je afleiden van de mainquest (Starfield spelen)? :P

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:51

OMD

Pelox schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:45:
[...]

Ja en Skyrim wordt in 22 minuten uitgespeeld.
Fallout 4 in 35 minuten
Elden ring in 19 minuten

Door een game heen rushen en speedrunning zijn natuurlijk 2 verschillende dingen. Zo een dooddoener dit soort opmerkingen.

Je koopt geen RPG om op voorhand al te denken, laat ik deze zo snel mogelijk uitspelen. Dat is voor de speedrunners. 3 uur is zelfs aardig lang voor een speedrun :P Zal in komende jaren ook veelvuldig worden verbroken en ingekort.

Zit nu bij een Mech Factory oid (nog niet klaar, was bedtijd :+ ) maar die is wel mooi in elkaar gezet hoor. Vermaak me echt meer dan prima met deze game. Jammere is wel dat ik wat ouder ben en niet meer zoveel tijd heb als vroeger :+

[ Voor 26% gewijzigd door OMD op 08-09-2023 11:56 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Klauwhamer

Klauwhamer

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:33:
[...]

Ik heb even teruggelezen in het topic en zit met een vraag, want je gaf in je aller eerste berichtje aan dat je nog druk bezig bent met Act 1 in Baldur's Gate III en nog geen tijd zag om te beginnen aan Starfield. Ik heb in de berichten daarop nergens gelezen dat je ook daadwerkelijk bent begonnen aan Starfield, mijn vraag is nu ben je wel al begonnen om een eigen persoonlijke mening / ervaring te krijgen van het spel? :)

Wat ik eerder schreef:
Ik stoor mij er [de problemen] helemaal niet aan. Ik heb reviews van streamers bekeken die vermoedelijk geen goodies toegeschoven hebben gekregen van Bethesda en mensen in mijn omgeving die de game spelen, waarvan ik de kennis en kunde op juiste waarde weet te schatten. Daarnaast heb ik zeer ruime ervaring met Bethesda-games.

Het is pas een "belangrijk" punt op het moment dat iemand iets negatiefs uit als troef om "ongelijk" te bewijzen of (mij) in diskrediet te brengen.

mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:53:
[...]

Lastig he, die sidequests (sociaal leven, werk, slapen, enz) die je afleiden van de mainquest (Starfield spelen)? :P
Haha jaaa maar juist de spellen die je zo ontzettend afleiding van het hoofdverhaal zijn voor me de pareltjes, want bij Red Dead Redemption 2 had ik dit bijvoorbeeld ook. Gelukkig heb ik een eigen gamehoekje gemaakt in de logeerkamer met een Xbox Series S, alleen durf ik er nu eerst niet meer te gaan zitten door de problemen met syncen van de opgeslagen data. Zelf afgelopen Woensdag ook ervaren en wil deze stres niet weer..

Maar mijn vriendin (verloofde) laat mij ook vaak wel lekker spelen en doet haar eigen ding naast me dus hier geen problemen met spelen haha d:)b

• mvds

mvds

Totally awesome!

OMD schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:55:
[...]

Ja en Skyrim wordt in 22 minuten uitgespeeld.
Fallout 4 in 35 minuten
Elden ring in 19 minuten

Door een game heen rushen en speedrunning zijn natuurlijk 2 verschillende dingen. Zo een dooddoener dit soort opmerkingen.

Je koopt geen RPG om op voorhand al te denken, laat ik deze zo snel mogelijk uitspelen. Dat is voor de speedrunners.
Ik denk niet dat het als zodanig werd bedoeld hoor :) Maar de vraag was of het spel nog wel leuk is na 30 uur spelen... Maar dat ligt er helemaal aan hoe je speelt :) Wil je snel de main story uitgespeeld hebben, of ga je ook de sidequests doen

• Pelox
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:57:
[...]

Ik denk niet dat het als zodanig werd bedoeld hoor :) Maar de vraag was of het spel nog wel leuk is na 30 uur spelen... Maar dat ligt er helemaal aan hoe je speelt :) Wil je snel de main story uitgespeeld hebben, of ga je ook de sidequests doen
Precies, ik bedoelde er verder niks mee. Ik zelf klooi altijd maar wat aan in deze games.

Zero.

• Klauwhamer

Klauwhamer

Deze reactie is op de man, dat is nergens voor nodig.

[ Voor 90% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 14:27 ]

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:51

OMD

mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:57:
[...]

Heb het verkeerd begrepen dan denk ik :)

speedrun record staat nu op bijna 3 uur:
inishes-game-in-less-than-three-hours-to-set-new-record-2279183/

Maar dat is echt rennen, elke tekst skippen etc etc. Puur voor de snelheid dus.

Met "normaal" spelen ga je 3 uur nooit halen natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door OMD op 08-09-2023 12:00 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:57:
[...]

Haha jaaa maar juist de spellen die je zo ontzettend afleiding van het hoofdverhaal zijn voor me de pareltjes, want bij Red Dead Redemption 2 had ik dit bijvoorbeeld ook. Gelukkig heb ik een eigen gamehoekje gemaakt in de logeerkamer met een Xbox Series S, alleen durf ik er nu eerst niet meer te gaan zitten door de problemen met syncen van de opgeslagen data. Zelf afgelopen Woensdag ook ervaren en wil deze stres niet weer..

Maar mijn vriendin (verloofde) laat mij ook vaak wel lekker spelen en doet haar eigen ding naast me dus hier geen problemen met spelen haha d:)b
Oh? Dan heb ik dus geluk gehad dat het bij mij goed ging aangezien ik van Xbox (ook Series S) naar mijn PC gegaan ben met gewoon alle progress nog intact. Ik kon echt niet wennen aan het schieten (nou ja, mikken eigenlijk) met een controller.

• uchiha tijntje
Dit soort reacties maken het er niet beter op.

[ Voor 95% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 14:30 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:52:
[...]

Qua helmen en pak verkoop ik alles wat slechter is dan wat ik draag. Qua “outfits” pak ik alles op en koop ik elke variant, want mijn karakter is een mode popje en wil een zo uitgebreid mogelijke kledingkast hebben. :P

[Afbeelding]
Ik kom ook regelmatig knuffels tegen idd, en mijn instinct zegt ook dat ik ze mee moet nemen. Maar je kan ze dus ook ergens neerzetten/leggen dan en als collectie laten fungeren? Je kan een knuffel dus uit je inventory halen en dan ergens neerleggen?
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:56:
[...]

Wat ik eerder schreef:
Ik stoor mij er [de problemen] helemaal niet aan. Ik heb reviews van streamers bekeken die vermoedelijk geen goodies toegeschoven hebben gekregen van Bethesda en mensen in mijn omgeving die de game spelen, waarvan ik de kennis en kunde op juiste waarde weet te schatten. Daarnaast heb ik zeer ruime ervaring met Bethesda-games.

Het is pas een "belangrijk" punt op het moment dat iemand iets negatiefs uit als troef om "ongelijk" te bewijzen of (mij) in diskrediet te brengen.
Maar zelf nog niet gespeeld dus en ik las je het spel dit jaar ook niet gaat aanraken, ik denk dat het belangrijk is dat je eerst een eigen indruk gaat opdoen voordat je een spel beoordeeld. Want hoe kan je anders een cijfer/mening of iets anders geven over een spel? Begrijp me niet verkeerd, ik val je niet aan of wat dan ook en ik weet dat je het spel geen slecht spel noemt! d:)b.

• uchiha tijntje
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:03:
[...]

Ik kom ook regelmatig knuffels tegen idd, en mijn instinct zegt ook dat ik ze mee moet nemen. Maar je kan ze dus ook ergens neerzetten/leggen dan en als collectie laten fungeren? Je kan een knuffel dus uit je inventory halen en dan ergens neerleggen?
Jep, je kunt alles uit je inventory droppen. En dan als je er met je reticle naar kijkt, even wat lang de B knop indrukken en dan kun je objecten oppakken. :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:04:
[...]

Jep, je kunt alles uit je inventory droppen. En dan als je er met je reticle naar kijkt, even wat lang de B knop indrukken en dan kun je objecten oppakken. :)
Ik heb een nieuwe sidequest te pakken geloof ik :P

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:54
Daar is 'ie dan, de Star Eagle 8)

2280 cargo, lekker veel ruimte zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpYh-Yrj2KrOab0tduYE9-c-15I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LeoOBBdcD39RxwvYGoJRybOt.png?f=fotoalbum_large
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:59:
[...]

Oh? Dan heb ik dus geluk gehad dat het bij mij goed ging aangezien ik van Xbox (ook Series S) naar mijn PC gegaan ben met gewoon alle progress nog intact.
Ja dat kan je wel zeggen ja, want ik heb echt alles uit de kast moeten halen om het weer te fixen. Gelukkig niet mijn savedata verloren!
Ik kon echt niet wennen aan het schieten (nou ja, mikken eigenlijk) met een controller.
Alles went behalve een .... . . . . . .. .... :+
BlazeMuis schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:09:

[Afbeelding]
Where did you found this ship? :o

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 08-09-2023 12:12 ]

Extra Cargo is wel handig, ik zit nu al vol met mijn begin ship en helaas was de terminal in New Atlantas, al door de credits heen, dus kan daar even niks meer verkopen, schiet op :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• uchiha tijntje
BlazeMuis schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:09:

[Afbeelding]
Ik zou je willen adviseren om de laser en de missile om te wisselen qua wapen 1 en 2. Dit zodat de laser op je triggers zitten en de missile op de face button (y denk ik). Voor de laser heb je je rechterduim nodig om te richten. Voor de missile is de lock er. :)

Volgens mij doe je dat bij upgrade of build ship. En dan rechts boven aan kun je een tabje naar wapens kiezen en kun je je wapens instellen als 0, 1 en 2.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2023 12:14 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:11:
[...]
spoiler:
dat is een quest reward van de Ranger questline
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:14:
[...]

spoiler:
dat is een quest reward van de Ranger questline
Oeh! Daar ben ik momenteel mee bezig _/-\o_ :D

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:54
G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:11:
[...]

Ja dat kan je wel zeggen ja, want ik heb echt alles uit de kast moeten halen om het weer te fixen. Gelukkig niet mijn savedata verloren!

[...]

Alles went behalve een .... . . . . . .. .... :+

[...]

spoiler:
Die krijg je aan het einde van de ranger quests.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:13:
[...]

Volgens mij doe je dat bij upgrade of build ship. En dan rechts boven aan kun je een tabje naar wapens kiezen en kun je je wapens instellen als 0, 1 en 2.
Ja klopt bij het kopje ''Flight Check " en dan RB.

• Klauwhamer

Klauwhamer

Offtopic.

[ Voor 96% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 14:31 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Linksquest schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:13:
Extra Cargo is wel handig, ik zit nu al vol met mijn begin ship en helaas was de terminal in New Atlantas, al door de credits heen, dus kan daar even niks meer verkopen, schiet op :P
Ik het begin heb je ook nog geen idee wat je later in het spelen allemaal nodig gaat hebben, dus ik was de eerste uren echt een loot goblin om idd steeds er tegenaan te lopen dat mijn inventory vol zat, en mijn schip dus ook...

Nu ik weet dat je niet kan salvagen, geen wapenmods kan hergebruiken en je steeds maar een zeer beperkt aantal resources tegelijk nodig hebt voor bijv research, verkoop ik vrijwel alles en neem ik zeer selectief zaken mee. Zeker ook omdat je steeds maar iets van 10% van de getoonde waarde krijgt van items is het amper waard om spullen mee te nemen.
BlazeMuis schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:15:
[...]

spoiler:
Die krijg je aan het einde van de ranger quests.
Goed om te weten!

spoiler:
Ik heb net de mijn gehad waar je zo'n data disc krijgt

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 08-09-2023 12:19 ]

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:52:
[...]

[Afbeelding]
Echt geweldig ook hoe iedereen zijn ding heeft om te hoarden! :D

Mijn character heeft een obsessie over pennen, en verzamelt mokken.

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Gister avond had ik het alleen even minder naar mijn zin... Dacht nog even een missie af te ronden, een uur later dan dat ik op bed had moeten liggen bijna klaar (denk ik, leek op een soort bossbattle een kamer verder). Druk ik op Quick-LOAD, inplaats van Save. :F Laatste echte save: anderhalf uur geleden. ;(

• mvds

mvds

Totally awesome!

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:17:
[...]

Goed om te weten!

spoiler:
Ben nu bij de 3e missie, heb net dat schip gemaakt en die vrouw gered
spoiler:
Hahaha, ik dacht toen ook, dit schip is van mij! Maar je mag dan dus nog niet in de pilot seat gaan zitten. Ik was even bang dat het kwam doordat mijn pilot skill te laag was, maar het is een class A schip, dus je mag hem gewoon vliegen, maar het spel laat het in die fase van de quest gewoon nog niet toe
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:21:
[...]

spoiler:
Hahaha, ik dacht toen ook, dit schip is van mij! Maar je mag dan dus nog niet in de pilot seat gaan zitten. Ik was even bang dat het kwam doordat mijn pilot skill te laag was, maar het is een class A schip, dus je mag hem gewoon vliegen, maar het spel laat het in die fase van de quest gewoon nog niet toe
Ja dat had ik dus ook, helaas kon dat niet.
Ik heb mijn vorige reactie wel aangepast want bedacht mij opeens dat ik al een heel stuk verder was en achterliep mijn die spoiler :F

• Klauwhamer

Klauwhamer

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:03:
[...]

Maar zelf nog niet gespeeld dus en ik las je het spel dit jaar ook niet gaat aanraken, ik denk dat het belangrijk is dat je eerst een eigen indruk gaat opdoen voordat je een spel beoordeeld. Want hoe kan je anders een cijfer/mening of iets anders geven over een spel? Begrijp me niet verkeerd, ik val je niet aan of wat dan ook en ik weet dat je het spel geen slecht spel noemt! d:)b.
Voor de laatste keer: ik heb reviews gekeken van kundige streamers en gepraat met mensen uit mijn directe omgeving die de game spelen. Daarbij is uitvoerig de game belicht. Ik zie wat zij zagen en ik kan uitstekend een vertaalslag maken naar mijzelf. Het is echt krankzinnig dat ik dit op GoT moet uittikken, maar soit. Hier een voorbeeld van een streamer waar ik veel waarde aan hecht:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:41
Niet op de man spelen.

[ Voor 93% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 14:32 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:31:
[...]

Voor de laatste keer: ik heb reviews gekeken van kundige streamers en gepraat met mensen uit mijn directe omgeving die de game spelen. Daarbij is uitvoerig de game belicht. Ik zie wat zij zagen en ik kan uitstekend een vertaalslag maken naar mijzelf. Het is echt krankzinnig dat ik dit op GoT moet uittikken, maar soit. Hier een voorbeeld van een streamer waar ik veel waarde aan hecht:

[YouTube: Starfield - Good And The Bad - My Review]
Ik kijk ook best vaak streams en reviews om een kleine mening te vormen maar dat is vaak voor mezelf niet voldoende om een echte mening over het betreffende spel uit te spreken, vaak wil ik het spel dan eerst zelf gespeeld hebben. Maar ook daarin mogen wij natuurlijk verschillen en is er niks mee dat jij het spel wel een beoordeling geeft na het zien van reviews. Alleen wou ik mijn tip wel doorspelen om eerst het spel zelf te gaan ervaren, aangezien de kans groot is dat je daarna een compleet andere mening kan hebben :)

Als je klaar bent met Baldur's Gate III en ergens dit / volgend jaar de tijd hebt om ervoor te gaan zitten ben ik heel erg nieuwsgierig naar je speelervaring!

Het blijft me verbazen wat mensen allemaal ontdekken....

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 08-09-2023 12:56 ]

• Klauwhamer

Klauwhamer

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:45:
[...]
Alleen wou ik mijn tip wel doorspelen om eerst het spel zelf te gaan ervaren, aangezien de kans groot is dat je daarna een compleet andere mening kan hebben :)
Ik heb jarenlang Bethesda-games gespeeld. Skyrim, Fallout 3, Fallout 3 NV, Fallout 4, met alle DLC. Ik heb daarnaast alle gelieerde titels wel gespeeld, The Outer Worlds etcetera. Ik weet welke aspecten van dit soort games mij tegenstaan en welke niet. Als ik een kundige streamer over precies dat hoor, weet ik dat prima op juiste waarde te schatten. Dus nee, de kans dat mijn mening compleet veranderd na het spelen, is vrijwel nul. En dat is meteen het storende van dit 'gesprek'.
G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:45:
[...]
Als je klaar bent met Baldur's Gate III en ergens dit / volgend jaar de tijd hebt om ervoor te gaan zitten ben ik heel erg nieuwsgierig naar je speelervaring!
Dat ligt helemaal aan wat Bethesda doet met patches en updates. Ik denk namelijk dat het zoals de kaarten nu geschud zijn, het voor mij een titel wordt voor over een paar jaar, wanneer ik Google op 'Starfield in 2028 worth it', zoals ik een poosje terug nog met No Man's Sky deed.

• Klauwhamer

Klauwhamer

justifire schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:41:
[...]

Je loopt dus eigenlijk gewoon met de grote boze meute mee ?
Yeah je hebt 't goed gezien man. Ik ben een schaap dat niet voor zichzelf na kan denken en heb ook nul ervaring met games.

Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:56:
[...]

Ik heb jarenlang Bethesda-games gespeeld. Skyrim, Fallout 3, Fallout 3 NV, Fallout 4, met alle DLC. Ik heb daarnaast alle gelieerde titels wel gespeeld, The Outer Worlds etcetera. Ik weet welke aspecten van dit soort games mij tegenstaan en welke niet. Als ik een kundige streamer over precies dat hoor, weet ik dat prima op juiste waarde te schatten. Dus nee, de kans dat mijn mening compleet veranderd na het spelen, is vrijwel nul. En dat is meteen het storende van dit 'gesprek'.

[...]

Dat ligt helemaal aan wat Bethesda doet met patches en updates. Ik denk namelijk dat het zoals de kaarten nu geschud zijn, het voor mij een titel wordt voor over een paar jaar, wanneer ik Google op 'Starfield in 2028 worth it', zoals ik een poosje terug nog met No Man's Sky deed.
Daar is niks mis mee als je het voor jezelf zo prima vind, ik zou het zelf wel een kans hebben gegeven want elk spel staat helemaal op zichzelf en kan je niet met elkaar vergelijken ondanks ze van dezelfde makers zijn. Want je blijft toch ten aller tijden zelf de beste reviewer en niet een ander _/-\o_

• mvds

mvds

Totally awesome!

Grappig dat AMD ook best in lijkt te zetten op dit spel aangezien ze het met zowel GPU's als ook CPU's bundelen...

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:41
Dit kun je ook op een normale manier vragen.

[ Voor 104% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 14:25 ]

• Klauwhamer

Klauwhamer

Nergens voor nodig om het op de man te gaan spelen.

[ Voor 89% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 14:24 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

James Pond schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:01:
[...]

Gast hou nou op hier te posten man. Echt niemand vind het boeiend dat jij het een matig spel vind. Echt niemand die er iets om geeft.

Je blijft hier maar haatposten. Wat is je doel? Wat hoop je te bereiken door hier continue negatief te posten?

Godsamme zeg.

Kunnen we een topic maken voor mensen die niet kunnen stoppen met posten over Starfield met negatieve shit? Dan kunnen de mensen die van het spel genieten iniedergeval gewoon daarover posten. Jezus
Ik zou bijna zeggen... don't feed the troll ;)

• James Pond
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:04:
[...]

Ik krijg DMs van mensen die adviseren er mee op te houden maar alleen omdat er een groepje strontvervelende fanatiekelingen rondhobbelt die niets anders dan de loftrompet willen horen en het dus voor de rest zinloos is. Maar whatever helps you sleep at night, man.
Ik snap gewoon niet wat je punt is.

Wat wil je nou bereiken dan?

Je vind het spel niks, duidelijk en helemaal prima. Iedereen zn meug. Waarom nog 100 posts erover maken? Houdt het je s'nachts wakker ofzo dat er mensen zijn die wel van het spel genieten?

[ Voor 16% gewijzigd door James Pond op 08-09-2023 13:05 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

James Pond schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:05:
[...]

Ik snap gewoon niet wat je punt is.

Wat wil je nou bereiken dan?

Je vind het spel niks, duidelijk. Waarom nog 100 posts erover maken? Houdt het je s'nachts wakker ofzo dat er mensen zijn die wel van het spel genieten?
Ik kan niks anders bedenken dan, reacties uitlokken zodat hij er ook weer op kan reageren... Dus laten we er gewoon niet meer op reageren en het vooral hebben over onze eigen ervaringen met het spel, aangezien wij het wel spelen, en leuk vinden

• Klauwhamer

Klauwhamer

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:59:
[...]

Want je blijft toch ten aller tijden zelf de beste reviewer en niet een ander _/-\o_
Aha. Nou, dat denk ik dus niet. Ik acht de mening van iemand als bijvoorbeeld Raxx over mechanics van Diablo IV een flink stuk beter dan die van mij.

• James Pond
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:06:
[...]

Ik kan niks anders bedenken dan, reacties uitlokken zodat hij er ook weer op kan reageren... Dus laten we er gewoon niet meer op reageren en het vooral hebben over onze eigen ervaringen met het spel, aangezien wij het wel spelen, en leuk vinden
:) Top doen we dat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AF9mKDyuim2uufF10HB7S_sKoI4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TetRlB39drUeWcfV3Fn1rePx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OXXE-oTl0S_-tnYcbcxLRJJrtU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qsrcF4iPdllIeSB8IEZ6O1Ly.png?f=fotoalbum_large

Gister een prachtige planeet ontdekt, de views zijn soms echt belachelijk mooi. Ook vet dat er echt flinke bergen in zitten, de meeste games die proceduraal zaken genereren zoals landmassa's die hebben namelijk vaak geen grote hoogteverschillen.

Daarna ook maar mijn eerste basis gebouwd, tegenover New Atlantis :D.

Alleen heb ook zo'n landing pad gebouwd, maar mn schip land daar niet, maar in New Atlantis O_o. Heel raar.

Blijft genieten :Y

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 18:19
Ahum, sorry dat ik de huidige discussie even onderbreek en sorry als deze vraag al gesteld/beantwoord is; maar is Starfield goed/prettig speelbaar op PC met een Dualshock 4 controller?

Op Steam staat bij de game "Partial controller support".

Ik zal het spel (als ik het koop) namelijk vrijwel uitsluitend via Steam Link willen spelen i.c.m. mijn oude ps4 controller.

• James Pond
Bloedvat schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:10:
Ahum, sorry dat ik de huidige discussie even onderbreek en sorry als deze vraag al gesteld/beantwoord is; maar is Starfield goed/prettig speelbaar op PC met een Dualshock 4 controller?

Op Steam staat bij de game "Partial controller support".

Ik zal het spel (als ik het koop) namelijk vrijwel uitsluitend via Steam Link willen spelen i.c.m. mijn oude ps4 controller.
Ik gebruik geen Steam Link dus daar kan ik je niks over zeggen, maar ik speel het spel ook met een Dualshock 4 via Steam :). Werkt als een trein

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:41
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:57:
[...]

Yeah je hebt 't goed gezien man. Ik ben een schaap dat niet voor zichzelf na kan denken en heb ook nul ervaring met games.
Aan de hand van wat reviews kan je prima voor jezelf bedenken of een spel iets voor jou is ja of nee, helemaal goed.

Maar om te gaan lopen roepen dat het een slecht spel is zonder zelf ook maar de moeite genomen te hebben om het te spelen vind ik wel iets anders.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Modbreak:Weer even een herinnering dat je elkaar hier niet hoeft te overtuigen dat het spel kut of fantastisch is. Geef je onderbouwde mening, en als je benieuwd bent waarom iemand anders een bepaalde mening is aangedaan, vraag je daar op een geïnteresseerde en open wijze naar. Als je iemands mening onzin of dom vindt, dan negeer je die mening gewoon. Geloof me, je gaat de ander echt niet overtuigen van jouw gelijk. Dus ga daar ook geen tijd en energie in steken, want het topic wordt er niet leuker van.

Cunning linguist.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Snap het sowieso niet. Al vind de halve wereld de game een 2/10 .. als ik 100 uur plezier heb prima toch. was het mij in ieder geval waard. En als je dat niet zelf wil uitvinden dan koop je het gewoon niet :P klaar.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 18:19
James Pond schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:11:
[...]

Ik gebruik geen Steam Link dus daar kan ik je niks over zeggen, maar ik speel het spel ook met een Dualshock 4 via Steam :). Werkt als een trein
Bedankt voor de snelle reactie!
Steam Link maakt geen verschil, dus dan zit het wel goed (y)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:30:
[...]

Tip, doorzoek Vladimirs Villla!
Gedaan. Thanks, nu een “The Mutineer” met 154 PHYS DMG.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

CHKYBSTRD schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:30:
[...]

Tip, doorzoek Vladimirs Villla!
Deze tip sla ik even op

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:07
Die persuade gesprekken zijn wel vaak onzinnig en slecht geschreven zeg.

Hey beveiliger, ik wil dit gebouw in.
Dat mag niet.
Ik snap het, regels zijn regels.
Oh super, bedankt voor het begrip, ik maak een uitzondering.

Uh....

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 12:02
mvds schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:17:
[...]

Ik het begin heb je ook nog geen idee wat je later in het spelen allemaal nodig gaat hebben, dus ik was de eerste uren echt een loot goblin om idd steeds er tegenaan te lopen dat mijn inventory vol zat, en mijn schip dus ook...
Je weet wel van de oneindige opslag in storage containers hè? Zie PuckStar in "[XBOX/PC] Starfield"

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hahahaha dat viel mij ook wel eens op ja... ben je de hele tijd voorzichtig aan het doen en krijg je heel langzaam de balk vol, heb je nog maar 1 poging (maar bij elke succes krijg je er een poging bij dacht ik) en ga je los op een hele onvoorzichtige van +4 of hoger, en dan haal je hem ineens :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

PuckStar schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:36:
[...]

Je weet wel van de oneindige opslag in storage containers hè? Zie PuckStar in "[XBOX/PC] Starfield"
Ja weet ik, maar ik heb niet altijd zin/tijd om met een overvolle persoonlijke inventory en vol schip helemaal naar zo'n plaats te gaan ;)

Verwijderd

G_Dragon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:59:
[...]
Daar is niks mis mee als je het voor jezelf zo prima vind, ik zou het zelf wel een kans hebben gegeven want elk spel staat helemaal op zichzelf en kan je niet met elkaar vergelijken ondanks ze van dezelfde makers zijn. Want je blijft toch ten aller tijden zelf de beste reviewer en niet een ander _/-\o_
Niet iedereen wil eerst geld uitgeven om een mening te vormen. Als je toch al gamepass hebt of er een trial was is het een ander verhaal. Niet zo vreemd dat iemand zo goed mogelijk probeert in te schatten aan de hand van bepaalde reviewers of een game iets is voor hem/haar zonder een portemonnee open te trekken. Dat iemand daar vervolgens over wilt praten hier heb ik geen problemen mee. :)
James Pond schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:01:
[...]
Gast hou nou op hier te posten man. Echt niemand vind het boeiend dat jij het een matig spel vind. Echt niemand die er iets om geeft.
Praat jij voor iedereen? Knap. Ik lees net zo graag zijn reactie. Een ander vindt misschien 10x horen hoe geweldig uitgebreid je ship aan te passen is vermoeiend. Ga in op wat je boeit en wat je stoort laat je gaan.
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:38:
[...]

Niet iedereen wil eerst geld uitgeven om een mening te vormen. Als je toch al gamepass hebt of er een trial was is het een ander verhaal. Niet zo vreemd dat iemand zo goed mogelijk probeert in te schatten aan de hand van bepaalde reviewers of een game iets is voor hem/haar zonder een portemonnee open te trekken. Dat iemand daar vervolgens over wilt praten hier heb ik geen problemen mee. :)
Mee eens! Daarom toonde ik ook oprecht interesse :D

• Timothy3000
Ja, nee alsjeblieft niet zeg. Zowel positieve en negatieve ervaringen en meningen zijn hier welkom. Daar is het een forum voor.

[ Voor 48% gewijzigd door Bart ® op 08-09-2023 14:28 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:38:
[...]

[...]

Praat jij voor iedereen? Knap. Ik lees net zo graag zijn reactie. Een ander vindt misschien 10x horen hoe geweldig uitgebreid je ship aan te passen is vermoeiend. Ga in op wat je boeit en wat je stoort laat je gaan.
Daar gaat het niet om ;) Het gaat erom dat er op vrijwel elke positieve post van mensen die het spel WEL spelen gereageerd wordt met steeds weer dezelfde argumenten dat het spel slecht is, de engine oud en dat de graphics outdated. Dat het je mening is prima, maar dat hoeft niet steeds weer herhaald te worden.

• uchiha tijntje
Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:33:
Die persuade gesprekken zijn wel vaak onzinnig en slecht geschreven zeg.

Hey beveiliger, ik wil dit gebouw in.
Dat mag niet.
Ik snap het, regels zijn regels.
Oh super, bedankt voor het begrip, ik maak een uitzondering.

Uh....
Haha dit voorbeeld is juist de kracht van persuade! :+ Dat zijn inderdaad vage gesprekken :P

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-11 19:47
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:42:
[...]

Haha dit voorbeeld is juist de kracht van persuade! :+ Dat zijn inderdaad vage gesprekken :P
Jedi mind trick toch? :+

....
Je mag er niet in
Je laat mij erin
Ik laat je erin
....

Lichtpuntje...

• mvds

mvds

Totally awesome!

LuisjeNL schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:45:
[...]

Jedi mind trick toch? :+

....
Je mag er niet in
Je laat mij erin
Ik laat je erin
....
Dat is een perk toch? Dat je NPC's jouw wil kan opleggen :D

• Timothy3000
Ik vind het vliegen ook best onduidelijk soms. Moet nu voor een sidemission naar de objective marker maar nul clue hoe ik er kom.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Timothy3000 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:54:
Ik vind het vliegen ook best onduidelijk soms. Moet nu voor een sidemission naar de objective marker maar nul clue hoe ik er kom.
Heel vaak kan je in de Starmap op L drukken om je missies te zien en na het selecteren van een (side)missie op R drukken om meteen naar de plek van de missie te kunnen reizen. Je hoeft daarvoor niet eens die plek al eens bezocht te hebben.

Wat wel kan is dat je brandstofvoorraad of je warpdrive niet toereikend is om er ineens heen te vliegen, maar dan krijg je daar vanzelf wel een melding van.

[ Voor 14% gewijzigd door mvds op 08-09-2023 13:59 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.