Gisteren weer 4 uurtjes gespeeld en verder gegaan met de Ranger missies, die behoorlijk vermakelijk zijn. Op een gegeven moment stond ik bij een basis letterlijk in vuur omdat er een vijand was die een wapen met vuurschade had, een leuke verrassing die mij veel medpacks heeft gekost. Ik ga nog steeds met een mesje alle schepen en basissen af, gek genoeg maken de vijanden geen schijn van kans tegen mij met de moeilijkheidsgraad op Hard en het bespaard wel heel veel geld / kogels.
Geen idee of het hier al bekend was maar je kan de meteorieten kapot schieten voor materialen, dit werd gisteren als tip doorgegeven in de Xbox Party.
Momenteel ben ik nog steeds bij de derde of vierde hoofdmissie en heb ik al meer zijmissies gedaan dan hoofdmissies, mijn level is 24 en heb een half miljoen aan geld. Want ik loot echt alles, mag van mezelf niet laten liggen want alles brengt geld in het laatje.
Leuk feitje van gisteravond was wel dat we met 6 man in een Xbox Party zaten en het soms gewoon minuten lang stil was omdat mensen diep in hun verhaal zaten, je kan daardoor echt merken dat het een Bethesda spel is met veel dialog

.