Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:04

RoamingZombie

Watching the sheeple...

NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:59:
[...]

Super precieze berekening 8) , Het voelt in iedergeval wel zo maar dan is het idd in aantallen minder maar nog steeds gamebreaking, ik ben blij dat ik voorbij de intro heb mogen komen vorige week want de game is megavet, nu nog lekker relaxed in space kunnen vechten en exploren en dan ben ik helemaal tevreden.
Tja, ik ben goed met cijfers en van de filosofie dat dingen overdrijven nooit bevordelijk is voor een eerlijk beeld van de situatie.

In ieder geval, alsnog respect voor je volhardendheid. Ik had het al lang opgegeven.

Ninety percent of everything is crap.

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:03:
[...]

Tja, ik ben goed met cijfers en van de filosofie dat dingen overdrijven nooit bevordelijk is voor een eerlijk beeld van de situatie.

In ieder geval, alsnog respect voor je volhardendheid. Ik had het al lang opgegeven.
De situatie was in het begin heel erg en voor vele nog steeds, gellukig was ik zoals je zegt volhardend en ben ik voorbij het ergste stuk van het euvel gekomen en geniet ik heel erg van de game.

Ben al sinds 2 September non stop aan het spelen, alleen zou het fijn zijn dat dat binnenkort vooral in space stabiel kan.

Ik heb jaren op deze game gewacht vandaar dat ik het heb doorgezet, want het was echt een nachtmerrie de ochtend van 1 September, speciaal vrijgenomen en toen dat.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
Al geprobeerd autosave uit te schakelen?
during loading screen. I noticed that it was happening at the same time as autosave. Not everytime tho but still it happens during autosave. I started saving regularly and now it doesn't happen. Not sure if it's the same issue.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:12:
Al geprobeerd autosave uit te schakelen?

[...]
Ja console op offline, en auto save uit heeft een heleboel geholpen.

Ik save spam nu gewoon veel en delete elke x mn oudere save, ervaar alleen nog problemen in space, bv als ik ergens moet docken, dan is het echt snel boosten en docken zodat hij niet crashed naar dashboard.

Tijdens space combat is het ook echt iedere keer saven na een kill, want vaak bij een boost of veel actie slaat hij terug naar dashboard.

Het lijkt op een memory problem, ik hoop dat ze dat snel aanpakken. op Reddit dachten we eerst dat het een probleem was met vieze consoles, of launch Xboxes, maar mensen met gloednieuwe Series X en S hebben het probleem ook.

[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 06-09-2023 19:17 ]

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:04

RoamingZombie

Watching the sheeple...

NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:07:
[...]

Ik heb jaren op deze game gewacht vandaar dat ik het heb doorgezet, want het was echt een nachtmerrie de ochtend van 1 September, speciaal vrijgenomen en toen dat.
Ik kan mij de teleurstelling voorstellen. Ik zat zelf niet zo in de hype. Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Als het komt dan komt het en wat het exact is, dat zien we dan wel.

Sterkte er mee iig. (Check: het is niet dat de HD nu nokkie vol staat? Enige extra ruimte kan noodzakelijk zijn)

Ik ga crdits grinden zodat ik de duurste ship parts eindelijk kan veroorloven.

[ Voor 7% gewijzigd door RoamingZombie op 06-09-2023 19:16 ]

Ninety percent of everything is crap.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46

OMD

CHKYBSTRD schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:36:
Ik heb toch het idee dat ik verkeerds doe met die spaceship battles. Wordt constant maar uit de lucht geknald, begint mij nu een beetje te irriteren. Toch maar is even een youtube filmpje erbij pakken.
Je weet dat er meestal 3 wapens zijn? Ik lees op diverse PC fora dat mensen niet wisten dat je met G nog een wapen hebt :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:15:
[...]

Ik kan mij de teleurstelling voorstellen. Ik zat zelf niet zo in de hype. Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Als het komt dan komt het en wat het exact is, dat zien we dan wel.

Sterkte er mee iig.

Ik ga crdits grinden zodat ik de duurste ship parts eindelijk kan veroorloven.
Komt helemaal goed bedankt!, en veel plezier met credits farmen.... ik heb ook echt een nieuw schip nodig vlieg nog steeds in de frontier rond, wel met wat upgrades maar iets groters zou ik toch wel graag hebben :*)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben nu die “secret note” quest aan het doen, best een leuke basis tot nu toe. Heb een pomp Shotgun mee en blaas ze allemaal de moeder.

Las her en der dat vijanden te moeilijk zijn daar als je een laag level bent maar ik ben pas lvl8 en ervaar dit eigenlijk niet.

Voor iedereen die snel een goed ruimteschip zoekt dus wel een aanrader.

Deze:

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 06-09-2023 19:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:55:
[...]

Hé ?
Ik dacht dat jij de game heel fijn aan het spelen was.Op welk platform speel je ?
PlayStation 5 :P

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

_O-

Die staat al sinds FF16 uit, Jedi survivor is wel gefixed zag ik, maar denk dat ik hier nog wel vele uurtjes mee zoet ben, en Daarna Cyberpunk, Baldurs gate 3, Spiderman 2 , Alan Wake 2 & Lords of the fallen.

2023 is helemaal gestoord, en Starfield is denk ik wel de meest uitgebreide Rpg die ik tot nu toe heb gespeeld 40 uur in, mn questlog blijft zig nog steeds alsmaar vullen en ik heb pas 2 main quest missies gedaan en al zoveel beleefd.

Veel gehoord over BG3 en erg benieuwd staat al op de hd, maar tot nu toe is Starfield mijn game of the year.

[ Voor 65% gewijzigd door NightShadow22 op 06-09-2023 19:29 ]

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46

OMD

Donstil schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:24:
Ik ben nu die “secret note” quest aan het doen, best een leuke basis tot nu toe. Heb een pomp Shotgun mee en blaas ze allemaal de moeder.

Las her en der dat vijanden te moeilijk zijn daar als je een laag level bent maar ik ben pas lvl8 en ervaar dit eigenlijk niet.

Deze:
[YouTube: How To Get The Best Ship Early In Starfield]
Dan heb je hem nog niet helemaal gedaan :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Donstil schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:24:

Deze:
[YouTube: How To Get The Best Ship Early In Starfield]
Dat was het eerste schip die ik erbij kreeg, wat een ding!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Niet online
OMD schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:55:
[...]

Dan heb je hem nog niet helemaal gedaan :+
Heb hem nu af. 5 medkits en 75 Shotgun kogels.
Prima te doen als je pas level8 bent 🙃

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:56:
[...]

Dat was het eerste schip die ik erbij kreeg, wat een ding!
Ja hier ook inderdaad. Tweede schip.

De saves werken weer maar nu heb ik het probleem dat mijn schip niet op zijn plek staat, ik kan ook niet vliegen of hem besturen als ik via de ruimte reis.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sVq7quHKGP2JKHKruJCzf-DnEY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0tLuWPuNVBjuFwXLptCTEeAz.png?f=fotoalbum_large

Beware of player!

Heb er nu een uurtje of 17 inzitten en ben pas Level 11.
Doe ik iets fout? :+
Volg hoofdzakelijk Main Missions.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:40
Rivanov schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:13:
Level 6 en 10 uur gameplay. Het kan erger dus :+

• Donstil
  • Niet online
Nee joh, doet er niet zo gek veel toe toch?
Voor bepaalde skills misschien maar verder niet zo.

Ben 8 na uurtje of 12 10 (zie ik nu op de Xbox)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 06-09-2023 20:28 ]

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 11:24
NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:16:
[...]

Komt helemaal goed bedankt!, en veel plezier met credits farmen.... ik heb ook echt een nieuw schip nodig vlieg nog steeds in de frontier rond, wel met wat upgrades maar iets groters zou ik toch wel graag hebben :*)
Same here, nog steeds in de frontier, wel klein beetje upgrades gedaan maar nog beetje mweh. Daarmee wel alle credits op (ik had maar 70k ofzo). Ik verveel ook wel veel tijd met rondklooien zonder echt geld te maken nu.

mixing a drink and music

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 11:24
12 uur en level 12 :-) kills maken en nieuwe lokaties leveren ook zo op.
Krijg je meer ho enzo bij levelen, eigenlijk nog helemaal niet op gelet :-)

mixing a drink and music

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:57:
[...]

Ik vind de game ook megavet! en sinds ik vorige week vrijdag voorbij dat stuk ben gekomen gaat het op space na redelijk, maar het blijf super vervelend.

Gister in Neon ook bv , moest ik met iemand praten en constant bij dezelfde dialoog line crash naar dashboard, uiteindelijk gefastravelled naar een ander district en terug gelopen en toen kon ik verder.

Ik speel op de Series X en ben al bijna 40 uur bezig enorm veel avonturen beleefd , maar ik zou ook graag de atmosfeer verkennen en willen genieten van space combat.

https://www.reddit.com/r/...sh&restrict_sr=1&sort=new
Ja ik heb bij deze game zo hier een daar ook een bug gehad maar dat van jou klinkt toch wel ernstig.Ik speel ook op Series X.

Succes!

• jori040
In hun droom. 8)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jori040 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:36:
[...]

Ja ik heb bij deze game zo hier een daar ook een bug gehad maar dat van jou klinkt toch wel ernstig.Ik speel ook op Series X.

Succes!
Voor velen is het echt een ramp, heel slecht dat dit vandaag niet is aangepakt met een patch, daar hoopte ik op.

https://www.reddit.com/r/...copyright_screen_my_game/

Gellukig ben ik hier voorbij maar alsnog is het echt heel vervelend.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

G_Dragon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:22:
En toen kwam je opeens een tier 3 schip tegen, its mine now!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar vindt je zo'n ding? Ik kom echt alleen maar schepen tegen die weinig voorstellen of ik niet kan stelen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Chaoss schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:16:
[...]

Waar vindt je zo'n ding? Ik kom echt alleen maar schepen tegen die weinig voorstellen of ik niet kan stelen.
Piloting skills upgraden.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben nu 2x een schip tegen gekomen waar ik niet in kon 'inaccesable'

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 87% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 20:00 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Chaoss schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:20:
[...]

Ben nu 2x een schip tegen gekomen waar ik niet in kon 'inaccesable'
Ligt of aan je pilot class / lvl en er zijn idd ook bepaalde schepen die je niet kan piloten in de game.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
De setting is fantastisch maar dit is toch niet mijn type game, er is gewoonweg teveel te doen, te overweldigend voor mij. Het voortdurende looten en lopen puzzelen in de inventory ligt mij ook niet.

Het is allemaal erg traag en stroperig. Dat er geen landvoertuigen zijn helpt ook niet mee, het is toch elke keer weer een stuk lopen als je wilt gaan exploren, je kan niet even snel van punt A naar B.

Het is echt een pure RPG in een ruimte jasje. Het spel is ook niet ideaal voor als je het even wilt oppakken. De schaal is gewoon te groot. Het was leuk geweest in mijn jongere jaren toen ik nog tijd over had.

Nu verlang ik meer naar recht toe, recht aan games zoals Returnal.

[ Voor 16% gewijzigd door rutgergron op 06-09-2023 22:05 ]

• Timothy3000
Als je je gewoon op de main missies richt valt het mee hoe overweldigend het is denk ik. Wellicht dat dat wat helpt.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:24
Uurtje gespeeld, meteen een legendary helm geloot, dat is weer eens iets anders dan Destiny destijds :P
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnMgBakx6yj2urNADsJiqBpHwLo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2q4T8YsRYyurnAbZD7eJgDuf.png?f=fotoalbum_large

Maar snap er echt nog de ballen van, zoveel menus en submenus….
Ik ben in het ruimteschip gestapt en toen de mainmissie ? gekozen.
Kom op planeet
spoiler:
Kreet
maar de missiemarker blijft op mijn schip staan ?
Toch maar gaan rondstruinen en o.a. die helm gevonden, maar de marker staat nog steeds op mijn schip ?
Zit ik dan volledig op de verkeerde planeet of wat ? En waarom staat die planeet in mijn missie ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Heb voor het eerst vandaag 1 uurtje gespeeld, geen tijd om veel te proberen.

Wat me wel spijt is dat de graphische kwaliteit op Ultra nou niet zo mooi is, het is zelfs lelijk, vooral het landschap en hemel. Geen Farcry 1 ervaring 8-)
Is daar iets aan te tweaken? Ik denk van niet zolang ze geen nieuwe 4K-packages leveren.

9950x3d+4090+64DDR

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maulet schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:19:
Heb voor het eerst vandaag 1 uurtje gespeeld, geen tijd om veel te proberen.

Wat me wel spijt is dat de graphische kwaliteit op Ultra nou niet zo mooi is, het is zelfs lelijk, vooral het landschap en hemel. Geen Farcry 1 ervaring 8-)
Is daar iets aan te tweaken? Ik denk van niet zolang ze geen nieuwe 4K-packages leveren.
Er is redelijk wat aan te tweaken. wat mij al heel goed deed was de FOV op 100 zetten ipv die default 75.
dit doe je door in documents > Mygames > starfield een bestandje aan te maken genaamd: StarfieldCustom.ini die edit je met de tekst:
[Camera]
fFPWorldFOV=100
fTPWorldFOV=100

Dan kan je voor die getallen zelf een vallue instellen wat je fijn vind.

Vervolgens zijn er al DLSS en Reshade mods.

En wat ik persoonlijk ook een mooie vind is deze mod die dat rare groene kleurfilter weg haalt. Weet niet of die flawless werkt though. iig de eerste 2 uur nog geen problemen mee gehad en maakt het vele malen mooier imo.

Zonde dat het "nodig" is

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-11 20:20
Rivanov schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:17:
Nice.

StarUI Inventory improves all inventory screens for the usage on PC. Compacter display style. More details in sort-able columns. Item category icons. Category as left sidebar. Many Quality-of-Life features!

https://www.nexusmods.com/starfield/mods/773

[...]
Pfoe deze mod is wel echt heel nice. Veel overzichtelijker en filteren/sorteren op items, top!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 19:45
Ik las dat er geen level cap is qua eigen lvl wat je kunt behalen.(ben zelf lvl21 momenteel). Maar is er wel een lvl max qua tegenstanders?

Ik vind het spel leuk en vermaak me prima. Misschien heb ik geluk gehad in het begin door gewoon veel te exploreren en goede wapens te vinden, maar merkte al vrij snel dat met bepaalde wapens de begin regio's wel erg makkelijk beginnen te worden. Dus ben nu vooral wat verder weg aan het exploreren.

Ik ga de difficulty nog wel hoger zetten, ik merk zelf dat tegenstanders vanaf lvl60 iets lastiger beginnen te worden en hoogste wat ik gezien heb is lvl72 tot dusver. Mensen al tegenstanders gespot richting de lvl100?

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57
Vorige week begonnen met Starfield, wat een game tot nu toe. Mijn eerste Bethesda game die ik speel ( ben 30 maar de andere trokken met nooit echt)

15 uur nu er op zitten ongeveer en denk een hand vol aan main missies gedaan. (Vooral veel credits uitgegeven aan m’n schip) 😁

Wat is er veel te doen zeg..
Hier ga ik nog wel een tijd zoet mee zijn.

Overigens snap ik echt niet dat er mensen klagen online over de outdated graphics. Speel zelf via de PC en heb echt niks te klagen! (RTX3080)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/plakFJWTSQC9kwUQRNNasmH3Zoc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7OcDv2LBw5290kYppb1lrY6Q.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-aApg8cLr3qfrwMeC4Fz6peQAA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sqhArlv79pRiW8Y5R4a92NZw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyO0312lNqplTaXmlLros5aYER0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cw77K32m3Tcmulel5hJ2fGx1.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3Z6yUXakYGKucJOKGw0s6DoktY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H2KKXlT5UjmtzDKflVZPIHBZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r9ku-1k9X1Tmfo2WWZGnmxHiykI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOA61DhsOcL23OAhvHMmymjj.jpg?f=fotoalbum_tile

• Timothy3000
justifire schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:19:
Uurtje gespeeld, meteen een legendary helm geloot, dat is weer eens iets anders dan Destiny destijds :P
spoiler:

Kom op planeet
spoiler:
Kreet
Toch maar gaan rondstruinen en o.a. die helm gevonden, maar de marker staat nog steeds op mijn schip ?
Zit ik dan volledig op de verkeerde planeet of wat ? En waarom staat die planeet in mijn missie ?
Heb je wel al die andere missie geselecteerd om te tracken?

• Donstil
  • Niet online
spoiler:

Kom op planeet
spoiler:
Kreet
Ja had ik aan het begin ook wel, dus wat main missies gedaan en daardoor mijn draai toch wel gevonden.
Je moet in die eerste quest met Sarah best wel wat planeten hoppen en dan komt het vanzelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88wjXUSbKgRowYhIQFi-8TWEjZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MzHOLbtPqLIG4ZeCEffPtzcs.jpg?f=fotoalbum_large

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:28:
[...]

Er is redelijk wat aan te tweaken. wat mij al heel goed deed was de FOV op 100 zetten ipv die default 75.
dit doe je door in documents > Mygames > starfield een bestandje aan te maken genaamd: StarfieldCustom.ini die edit je met de tekst:
[Camera]
fFPWorldFOV=100
fTPWorldFOV=100

Dan kan je voor die getallen zelf een vallue instellen wat je fijn vind.

Vervolgens zijn er al DLSS en Reshade mods.

En wat ik persoonlijk ook een mooie vind is deze mod die dat rare groene kleurfilter weg haalt. Weet niet of die flawless werkt though. iig de eerste 2 uur nog geen problemen mee gehad en maakt het vele malen mooier imo.

Zonde dat het "nodig" is
Bedankt! Ik ga dat direct proberen. Zeker die groene kleur verwijder ik graag. is zo depresief!
Mijn instellingen zijn onder andere Geen Motion Blur, Geen Depth of Field en Geen Film Grain. Ga nog even testen met dit uit en aan.

9950x3d+4090+64DDR

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En ik mocht ze gewoon pakken, hoefde niet eens te stelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vyQOuCAPMeWnOAvEClr2fLSOlJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xGIMu9cVi2SP6V2F455xcZKn.png?f=fotoalbum_large

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-11 22:24
Vanavond 2 uurtjes gespeeld en heb zeker het WoW effect al meerdere keren gehad. Morgen ochtend weer verder! Bij de 1e misschien in het laboratorium ging ik als een malle alles oprapen en op een gegeven moment was mijn INV vol, toen kon ik het aan de robot geven, alleen ik deed dit per stuk, is er geen optie om alles in 1 keer aan hem te geven?
Wat wel tot zou zijn geweest als er een coop functie in zou zitten, misschien komt dit nog wel hopelijk :-)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:53
Is er een mogelijkheid om bij alle stelsels direct de naam te zien? Want bij sommige zie je die wel in de starmap en de meeste niet. Ik heb nu een quest om naar een bepaald stelsel te gaan maar de fast travel functie werkt niet en ik heb geen idee waar dat stelsel is :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:43
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:35:
Is er een mogelijkheid om bij alle stelsels direct de naam te zien? Want bij sommige zie je die wel in de starmap en de meeste niet. Ik heb nu een quest om naar een bepaald stelsel te gaan maar de fast travel functie werkt niet en ik heb geen idee waar dat stelsel is :P
Vanuit het missiescherm kun je naar de locatie op de kaart navigeren.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

ZicoDon schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:39:
Vorige week begonnen met Starfield, wat een game tot nu toe. Mijn eerste Bethesda game die ik speel ( ben 30 maar de andere trokken met nooit echt)

15 uur nu er op zitten ongeveer en denk een hand vol aan main missies gedaan. (Vooral veel credits uitgegeven aan m’n schip) 😁

Wat is er veel te doen zeg..
Hier ga ik nog wel een tijd zoet mee zijn.

Overigens snap ik echt niet dat er mensen klagen online over de outdated graphics. Speel zelf via de PC en heb echt niks te klagen! (RTX3080)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Game is prachtig, snap die kritiek ook niet alleen de facial animations zijn outdated maar stoort me totaal niet in het grote geheel.

• uchiha tijntje
NotSoSteady schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:05:
[...]

Vanuit het missiescherm kun je naar de locatie op de kaart navigeren.
Dat werkt dus niet bij deze missie :). Als ik op X druk om route uit te stippelen en te fast travelen gebeurd er niets.

• uchiha tijntje
RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:58:
[...]

Als het gaat om het levellen van je pilot skill. Je kan daar de UC Marine / Vanguard simulator voor gebruiken in New Atlantis - Mast District.
Je bent mijn held :) In de Sim even 2 “ranks” gehaald! Kan nu met C classes vliegen. Dat wordt lekker een mooi vlootje aanleggen!

• NotSoSteady
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:12:
[...]

Dat werkt dus niet bij deze missie :). Als ik op X druk om route uit te stippelen en te fast travelen gebeurd er niets.
Voor de locatie kun je toch ook op Y drukken en het daarna handmatig doen.

• uchiha tijntje
NotSoSteady schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:28:
[...]

Voor de locatie kun je toch ook op Y drukken en het daarna handmatig doen.
Dat kan zeker :) Maar dan Y werkt ook niet en dan moet je wel weten waar toevallig dat ene sterrenstelsel is. En dan zou het handig zijn om continue de namen van alle sterrenstelsels die je hebt gevonden te zien, zonder dat je er boven moet “hoveren” om de naam te zien.

@NotSoSteady heb post even aangepast. Y werkt ook niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2023 00:32 ]

• NotSoSteady
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:29:
[...]

Dat kan zeker :) Maar dan moet je wel weten waar toevallig dat ene sterrenstelsel is. En dan zou het handig zijn om continue de namen van alle sterrenstelsels die je hebt gevonden te zien, zonder dat je er boven moet “hoveren” om de naam te zien.
Als je daarna op B drukt dan ga je toch naar het sterrenstelsel, volgens mij blijft dat sterrenstelsel dan ook geselecteerd.

• NotSoSteady
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:29:
[...]

Dat kan zeker :) Maar dan Y werkt ook niet en dan moet je wel weten waar toevallig dat ene sterrenstelsel is. En dan zou het handig zijn om continue de namen van alle sterrenstelsels die je hebt gevonden te zien, zonder dat je er boven moet “hoveren” om de naam te zien.

@NotSoSteady heb post even aangepast. Y werkt ook niet :)
Dat is vreemd. Welke missie betreft het?

• uchiha tijntje
NotSoSteady schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:32:
[...]

Dat is vreemd. Welke missie betreft het?
Een missie van een mission board. Dat zal een random missie zijn. Hij heet: destroy the crimson flt specter II at carinea. Vrij specifieke naam dus ;)

• NotSoSteady
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:34:
[...]

Een missie van een mission board. Dat zal een random missie zijn. Hij heet: destroy the crimson flt specter II at carinea. Vrij specifieke naam dus ;)
Misschien heb je hier wat aan.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.staticneo.com/ew/thumb/5/5a/Sf_124.jpg/662px-Sf_124.jpg

• uchiha tijntje
Thanks. Maar ik zie daar een ander stelsel… ik ga even verder op zoek. :) Kwam in mijn zoektocht wel een oud omaatje tegen met een leuk knus schipje maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om die te stelen. :)

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

uchiha tijntje schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:34:
[...]

Ik heb die missie volgens mij gisteren meegepakt en zit nog in het stelsel waar ik die tegenkwam. Ik heb nu alleen slaapdienst, mocht ik mij dit morgen herinneren dan check ik het even voor je.

Xbox: SendexNL

G_Dragon schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:15:
[...]

Leuk gedaan maar maar waarom niet horizontaal gefilmd aaah :X -O-
Omdat het een Short is, shorts zijn allemaal zo :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
spoiler:

Kom op planeet
spoiler:
Kreet
Als het goed is kun je in je missions scherm een missie aanklikken, als je dan je scanner ff gebruikt geeft hij ook blauwe pijlen aan op de grond welke richting je op moet.

Je kunt soms zelfs als je wilt vanuit je missions scherm nog kiezen voor (set course) dan ben je er nog sneller maar dit kan niet altijd volgens mij.

Was voor mij ook wat verwarrend in het begin.

Dit heb je snel genoeg door d:)b
Ik blijf een lokale map missen, zoals je dat bijvoorbeeld ook hebt bij Skyrim en Fallout. Nu is het geen verpester van het spel, maar mis het wel.

• Timothy3000
Ik mis eigenlijk gewoon 1 grote wereld, zoals in de vorige Bethesda games. Al die verschillende werelden en laadschermen en menuutjes werkt imo toch minder in een RPG als deze.
Voor mijn gevoel is het ruimte rijzen ook een beetje een verschoven kindje, vooral omdat je vaak van de ene kant naar de andere kant moet, buiten wat ruimte gevechten (heb wel pas 8 uur gespeeld) niet veel in de ruimte te doen :P

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:39
Die lockpicking soms, toch goed je hoofdje bij houden.
Al paar keer gefaald en dan maar op zoek naar nieuwe digipicks.

Gisteren wel enorm audio bug gehad, was even naar het dashboard van mijn Xbox gegaan.
Terug in de game, en de audio begon enorm hard te laggen tijdens het lopen.
Kon eigenlijk niet meer terug naar het Xbox menu, moest heel de console afsluiten.

Hopelijk geen probleem met mijn console :?

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Klein vraagje. Ik ben net begonnen en vroeg mij af of je ermee wegkomt als je niet constant alles aan het looten bent? Dus puur en alleen wat ammo pakken en door?

De besturing heb ik overigens nog niet helemaal onder de knie op de Xbox, waarschijnlijk omdat er best veel te doen is en het menu vrij uitgebreid is. Zal wel goedkomen. Ik heb in ieder geval het gevoel of ik nog even "door het begin heen moet".

Ik stond trouwens serieus 10 minuten te kloten om het ruimteschip uit te komen, bleek dat hij niet verder ging omdat ik mijn helm niet op had :')

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
darkdesign schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:50:
Klein vraagje. Ik ben net begonnen en vroeg mij af of je ermee wegkomt als je niet constant alles aan het looten bent? Dus puur en alleen wat ammo pakken en door?
:Y

In het begin ook de lootgoblin uitgehangen en alles constant kaal lopen plukken, maar net als in voortgaande BGS games stopte ik daar een paar uur het spel in compleet mee.

Tegenwoordig neem ik alleen nog maar ammo/meds mee, af en toe een keer een wapen van een boss enemy. Ik houd liever ruimte zodat ik resources e.d. mee kan slepen zonder eerst over en weer te moeten met loot.

Gisteren de missies voor de Rangers afgerond:
spoiler:
Die mech factory is nog wel m'n favoriete locatie tot dusver. :D
Wel jammer dat het afronden van de quest daarna weer zo lullig is.

Het is overigens een tof schip wat je er van krijgt. :Y

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 07-09-2023 08:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Pakken en wapens hebben soms veel value. Maar alles onder de 500 value laat ik sowieso liggen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Gisteren was geen leuke gamesessie totdat ik een oplossing had dankzij mijn vriendin, deze tip wil ik even met jullie delen om veel stress te voorkomen.

Ik was veel aan het Fast travelen in het spel en missies aan het doen, maar al vrij snel kwam ik er in New Atlantis achter dat ik mijn schip visueel niet meer zag staan in het spel. Ik kon het schip visueel wel weer terugkrijgen door bij de vendor van home schip te wisselen, maar opstijgen wil dan niet en als je via de starmap jezelf in de ruimte laat spawnen kan je het schip niet besturen. Echt een game breaking bug die ik al voor de 7e keer kreeg en was al 2 uur aan speeluren verloren hierdoor..

Maar mijn vriendin vond de oplossing en het werkt ontzettend goed
Je moet als je dit probleem hebt naar de vendor gaan en bij je huidige home schip in ship builder gaan en dan een onderdeel wijzigen en dan het menu weer verlaten door akkoord te gaan en dan is alles weer normaal.

Gelukkig heb ik na deze oplossing nog een paar uur ontspannen kunnen spelen en 2 missies van de rangers gedaan en de 3e hoofdmissie ingehaald, verder dan dat ben ik nog niet in het spel. Tijdens het ontdekken van een nieuwe planeet ben ik level 22 geworden en ik heb serieus nog geen idee welke skills ik wil :X

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 19:45
Ja wat hierboven gezegd is. Ammo heeft geen mass als ik het goed heb, dus dat neem ik sowieso mee. En in plaats van alles looten van een body, kijk ik eerst door via dat andere menu mocht het interessant lijken.

Verder vind ik genoeg credits, meestal valt de verkoopwaarde van spullen lager uit. Qua items heeft het wat weg van diablo, je merkt al snel dat je best makkelijk beter spul vind als je iets lastigere tegenstanders opzoekt. Sommige basic guns zonders mods bijv kunnen al beter zijn dan die ene legendary van het begin.
Mog schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:06:
Pakken en wapens hebben soms veel value. Maar alles onder de 500 value laat ik sowieso liggen.
Ik neem echt alles mee en loop eerder te vaak met teveel spullen rond dan te weinig :D, want wat je niet gebruikt brengt toch altijd weer geld in het laatje!

• D4NG3R
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:12:
[...]

Ik neem echt alles mee en loop eerder te vaak met teveel spullen rond dan te weinig :D, want wat je niet gebruikt brengt toch altijd weer geld in het laatje!
Dat is altijd wel de houding welke ik in het begin in RPG's aanneem, maar zoals gebruikelijk [in BGS games] is geld niet echt een probleem.

Aan de andere kant is dit wel de 1e game waar je echt een goed doel hebt voor flinke stapels geld; je eigen schip bouwen is duur. :9

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja ik lootte ook alles. Kon het niet laten om zelfs die papiertjes van 15 vallue te laten liggen enzo XD kwam er al heeel gauw achter dat dat geen goed idee was om dat mee te nemen haha.

Nu loot ik alleen maar dingen die ik zelf kan gebruiken of hogere vallue heeft.

D4NG3R schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:14:
[...]

Dat is altijd wel de houding welke ik in het begin in RPG's aanneem, maar zoals gebruikelijk [in BGS games] is geld niet echt een probleem.

Aan de andere kant is dit wel de 1e game waar je echt een goed doel hebt voor flinke stapels geld; je eigen schip bouwen is duur. :9
Ik kan het gewoon niet laten liggen, helemaal wanneer je weet dat het toch geld in het laatje brengt. Mijn geld zit nu rond de 250.000 en moet de vierde main missie nog starten, dus het gaat wel rap op deze manier _/-\o_

• rutgergron
Wat is jullie character background trouwens, heb nu Explorer maar twijfel beetje of ik niet beter voor homesteader had kunnen gaan.
Linksquest schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:29:
Ik blijf een lokale map missen, zoals je dat bijvoorbeeld ook hebt bij Skyrim en Fallout. Nu is het geen verpester van het spel, maar mis het wel.
Wil je wel geloven dat ik hier serieus naar op zoek was gegaan in mijn eerste Starfield uren, maar er al vrij snel achterkwam dat deze niet in het spel zit? :X

rutgergron schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:19:
Wat is jullie character background trouwens, heb nu Explorer maar twijfel beetje of ik niet beter voor homesteader had kunnen gaan.
Ik zal even kijken vanavond voor je, want weet het zo even niet uit mijn hoofd.

• justifire
Donstil schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:47:
[...]

Ja had ik aan het begin ook wel, dus wat main missies gedaan en daardoor mijn draai toch wel gevonden.
Je moet in die eerste quest met Sarah best wel wat planeten hoppen en dan komt het vanzelf.
Sarah ? Oké, heb dan denk ik toch de verkeerde afslag genomen 😅
Lees dingen over New Atlantis, terwijl ik na het
spoiler:
mijnongeluk en daarop volgend piratenfestijn
naar
spoiler:
Kreet
ben gevlogen en daar rond ben gaan banjeren.
Vanavond maar eens beter uitzoeken wat nou de bedoeling / missie is.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
StygMa schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:11:
Ja wat hierboven gezegd is. Ammo heeft geen mass als ik het goed heb, dus dat neem ik sowieso mee. En in plaats van alles looten van een body, kijk ik eerst door via dat andere menu mocht het interessant lijken.

Verder vind ik genoeg credits, meestal valt de verkoopwaarde van spullen lager uit. Qua items heeft het wat weg van diablo, je merkt al snel dat je best makkelijk beter spul vind als je iets lastigere tegenstanders opzoekt. Sommige basic guns zonders mods bijv kunnen al beter zijn dan die ene legendary van het begin.
Autoloot ammo zou wel echt een top functie zijn.

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:44
James Pond schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 12:47:
[...]
Holy shit man mensen zijn zo gigantisch toxic over deze game.
Het topic is toxic omdat mensen starfield met Star Citizen vergelijken wat totaal onterecht is, geen enkele game play lijkt erop ja behalve het moet space voorstellen en een planeet en daar houdt het wel bij op.

Ik vermaak me wel maar het gevoel van open wereld ontbreekt totaal, ik heb meer het gevoel een fps spel spelen.

Het is allemaal statisch met animatie,s, zelfs in space ben je niet geheel vrij, het spel is maar heel klein met al die borders.

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

G_Dragon schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:20:
[...]

Wil je wel geloven dat ik hier serieus naar op zoek was gegaan in mijn eerste Starfield uren, maar er al vrij snel achterkwam dat deze niet in het spel zit? :X
Dat geloof ik graag, inmiddels er ook vreden mee, maar onbewust blijf ik er toch naar zoeken.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:15

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister via een trucje het ruimtepak (mk1) uit The Lodge weten te krijgen, erg fijn ding.

spoiler:
Er zit een masterlock op de vitrine, maar als je rustig met je cursor op het naadje rechts naast de deur heen en weer gaat kan je op een gegeven moment de pop selecteren en dan de spullen er gewoon uit pakken.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Timothy3000
Voor blanco gekozen en dan opgroeien in Neon.

• Timothy3000
justifire schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:26:
[...]

Sarah ? Oké, heb dan denk ik toch de verkeerde afslag genomen 😅
Lees dingen over New Atlantis, terwijl ik na het
spoiler:
mijnongeluk en daarop volgend piratenfestijn
naar
spoiler:
Kreet
ben gevlogen en daar rond ben gaan banjeren.
Vanavond maar eens beter uitzoeken wat nou de bedoeling / missie is.
Dat is ook het "juiste" pad, zo heb ik het ook gedaan.

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:23
Nou eindelijk van start hoor!
Ben nog niet van de eerste planeet af maar heb wel al een inventory vol met waardeloze zooi en rokerslongen :+
Achtergrond als gangster trouwens, samen met de trait wanted zal me dat niet heel populair maken in het heelal.
Beetje inkomen nog maar voelt wel als het vertrouwde BGS sausje.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 07:31:
Ik mis eigenlijk gewoon 1 grote wereld, zoals in de vorige Bethesda games. Al die verschillende werelden en laadschermen en menuutjes werkt imo toch minder in een RPG als deze.
Had voor mij ook niet gehoeven. Een paar planeten was genoeg geweest voor mij. Ik merk sowieso dat het allemaal wat veel is in deze game. Van gevechten, space travel en lange conversaties tot loot verdelen. Het is gelukkig geen space sim, iets waar ik niet op zit te wachten.
Ik vind de game nog steeds interessant en heb alweer zin om verder te gaan maar weet niet wat ik er van vind over een uur of 10. Het kan zomaar 1 van mij favoriete games worden van de afgelopen jaren of juist niet haha. Theoretisch zou een rpg in een space setting en loot mij moeten bevallen. :P
Ga er vanzelf achter komen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2023 08:50 ]

• D4NG3R
  • Nu online
Mijn eigen voorkeur zou ook zijn geweest als het bij 1 zonnestelsel was gebleven met <10 planeten en een stel manen. Maar dat zou niet echt werken i.c.m. de main story zoals die is.

Ach ja, het is wat het is, de questlijnen brengen je naar leuke/interessante locaties - maar een beetje vrijuit exploren vind ik lang niet zo leuk als dat ik het vond in voortgaande BGS games.

Lang leve Fast Travel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Pluginbaby
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:59
spoiler:

Kom op planeet
spoiler:
Kreet
Dit is mij volgens mij ook een keer gebeurd. Ik bleek toen niet op de locatie marker op de planeet (zo'n ruitvormig ding) maar net er naast geklikt te hebben. Dan land je op een random plek en staat de missionmarker weer in je schip omdat je opnieuw op moet stijgen en dan landen op de locatie waar de missie is.

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 13:25
Spelen mensen op 1440p met een RTX 2070? Hoe is de performance? Ik twijfel nog om hem aan te schaffen vanwege de gemengde berichten.

• justifire
Pluginbaby schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:53:
[...]

Dit is mij volgens mij ook een keer gebeurd. Ik bleek toen niet op de locatie marker op de planeet maar net er naast geklikt te hebben. Dan landt je op een random plek en staat de missionmarker weer in je schip omdat je opnieuw op moet stijgen en dan landen op de locatie waar de missie is.
Dit meen je niet 8)7
Zal je zien dat ik opstijg, land en dan weer heel dat gebouw leeg mag schieten…
Typische Bethesda / UbiSoft gameplay :|

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben volgens mij Cyber runner ofzoiets. Stealth, Security, Theft. Sprak mij het meeste aan.. Boefje dat ik ben :9

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:01
walterwhite schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:54:
Spelen mensen op 1440p met een RTX 2070? Hoe is de performance? Ik twijfel nog om hem aan te schaffen vanwege de gemengde berichten.
Ik speel op 1440p met een 2080 super en alles op medium zetten geeft me een FPS van rond de 45, voelt verder nog redelijk soepel en stabiel maar had toch wel iets meer FPS verwacht met medium.
Gok dat het op een 2070 nog erger zal zijn

• Sanghelios
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11 10:32
Ofwel zie ik het niet, maar ik krijg mijn resolutie niet goed...
Ik heb een 4k monitor, maar gamen doe ik meestal op 144p.
Dat lukt me echter niet in full screen. Als fullscreen aanstaat in de settings pakt hij automatisch 4k.
Als ik het afzet en dan een andere resolutie kies maakt hij dus zo'n venster op mijn desktop.
Als ik het dan terug op fullscreen zet past hij automatisch de resolutie terug aan naar 4k.
Wat doe ik fout, want ik zie het echt niet...
(edit: ik heb het over de pc-versie dus :))

[ Voor 4% gewijzigd door Sanghelios op 07-09-2023 09:02 ]

• D4NG3R
  • Nu online
XLord schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:01:
[...]

Ik speel op 1440p met een 2080 super en alles op medium zetten geeft me een FPS van rond de 45
Ook buiten de stad? Ik heb een 3060Ti welke redelijk vergelijkbaar is met de 2080 qua performance, en doe ~45-50FPS in de stad maar consistent >60 (veelal rond de 70, soms pieken boven de 80) daarbuiten.

1440p / 70% render res / medium (volumetric lighting en particles high) met de DLSS mod.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 07-09-2023 09:16 ]

• Pluginbaby
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:59
justifire schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:56:
[...]

Dit meen je niet 8)7
Zal je zien dat ik opstijg, land en dan weer heel dat gebouw leeg mag schieten…
Typische Bethesda / UbiSoft gameplay :|
Het blijft Bethesda he ;)

spoiler:
Bij mij bugde die vrouw in de Lodge die de tour moest geven. Deed ze gewoon niet. Dus ik moest op internet zoeken wat mijn kamer was :+

• Hert
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23-11 19:53
Sanghelios schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:02:
Ofwel zie ik het niet, maar ik krijg mijn resolutie niet goed...
Ik heb een 4k monitor, maar gamen doe ik meestal op 144p.
Dat lukt me echter niet in full screen. Als fullscreen aanstaat in de settings pakt hij automatisch 4k.
Als ik het afzet en dan een andere resolutie kies maakt hij dus zo'n venster op mijn desktop.
Als ik het dan terug op fullscreen zet past hij automatisch de resolutie terug aan naar 4k.
Wat doe ik fout, want ik zie het echt niet...
(edit: ik heb het over de pc-versie dus :))
https://www.reddit.com/r/...esolution_in_full_screen/

blijkt dus gewoon niet te kunnen, dit zal wel iets zijn dat later bij een patch wordt gefixed denk ik zo want dit is wel knudde

edit in die thread staat wel een workaround, geen idee of het werkt:
might have found a way to make it exclusive fullscreen, someone more PC smart might correct me :

Documents - my games - starfield - Starfield prefs (on notepad) - Change those 2 values bBorderless=0
bFull Screen=1.

It seems to be exclusive fullscreen for me

[ Voor 17% gewijzigd door Hert op 07-09-2023 09:07 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb er nu 15 uur inzitten. Vind het erg leuk. Helaas wel weer mijn oude gewoonte om zo veel mogelijk zooi te verzamelen. Dus mijn schip aangepast met extra lengte waardoor ik extra cargo space kon toevoegen (nu 900 totaal). Meteen maar de zwaarste reactor en nieuwe motoren en jump-drive gekocht.

Helaas had ik die 900 cargo space binnen no time weer vol.. Voornamelijk resources die ik nergens voor gebruik. Zou ook niet weten waar ik ze voor nodig heb maar verzamel alles.

Wat ik trouwens echt irritant vind is dat ik ergens ga landen bij een settlement of wat dan ook, hebben ze een missie voor me om 'even' 8 dingen te verzamelen bij een naastgelegen mijn..... die 1500m verderop ligt |:( Daar heb je toch helemaal geen zin in? Ik zou verwachten dat je op zijn minst iets van een jetpack zou moeten kunnen vinden.

Spoiler gaat over smokkelwaar:
spoiler:
Ik weet dat je bij The Den kunt verkopen, maar kwam ook gisteren iets grappigs tegen. Een relay station in een random sterrenstelsel. Ik kon die een pulse laten uitzenden en daarna kwam een smokkelaar langs en die had wel wat mooi spul. Online kwam ik alleen de 'The Den' optie tegen. Weet helaas ook even niet meer welk sterrenstelsel haha.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Ik heb nog helemaal niets aangepast aan m'n schip, afgezien van wat kleurtjes.
Heb ook nog steeds de default Frontier. :+

• D4NG3R
  • Nu online
Kuusj schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:09:
Voornamelijk resources die ik nergens voor gebruik. Zou ook niet weten waar ik ze voor nodig heb maar verzamel alles.
Open een keer een research bench en tik zo veel mogelijk af wat je kan. Ik ga de helft van wat je er mee unlocked waarschijnlijk nooit van gebruiken, maar het hapte wel mooi iets van 150 units van m'n 600 units aan cargo af voor een bult XP. :+

Een aantal recipes track ik en als ik daar spul van tegenkom neem ik het mee, maar buiten dat verzamel ik nauwelijks nog resources. Idd omdat ze zo ontzettend veel ruimte in beslag nemen en ik ze zo mondjesmaat gebruik.

[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 07-09-2023 09:13 ]

• rutgergron
Is trouwens alles looten een must?
Nee :)
Maar brengt wel geld in het laatje..

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 07-09-2023 09:23 ]

• jori040
rutgergron schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:01:
De setting is fantastisch maar dit is toch niet mijn type game, er is gewoonweg teveel te doen, te overweldigend voor mij. Het voortdurende looten en lopen puzzelen in dinventory liigt mij ook niet.

Het is allemaal erg traag en stroperig. Dat er geen landvoertuigen zijn helpt ook niet mee, het is toch elke keer weer een stuk lopen als je wilt gaan exploren, je kan niet even snel van punt A naar B.

Het is echt een pure RPG in een ruimte jasje. Het spel is ook niet ideaal voor als je het even wilt oppakken. De schaal is gewoon te groot. Het was leuk geweest in mijn jongere jaren toen ik nog tijd over had.

Nu verlang ik meer naar recht toe, recht aan games zoals Returnal.
Dat heb ik met Cyberpunk 2077.De setting is geweldig maar qua systemen te overweldigend .
Snap dat mensen dat bij deze game ook soms hebben hoor.
Pagina: 1 ... 39 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.