Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:55:
Een vraag aan de mensen die al sinds vorige week spelen:
Ik wil zonder guides etc. deze game induiken. Er zijn uiteraard allerlei beginnerguides te vinden. Kan ik dit allemaal totaal negeren of zijn er een aantal dingen zeer aan te raden zijn om niet te balen na x aantal uren?
Ik heb alles expres genegeerd en vermaak me nog prima en kom goed uit de voeten.
Paar hele kleine dingetjes zijn misschien wel handig om te weten zoals dat je items direct in de Cargo Hold van je ship kunt verplaatsen als je max 250m van je ship bent. En in de meeste storage boxes die je vindt kun je onbeperkt opslaan (wel noteren waar je dat doet anders vind je het nooit meer terug

). Ook de box beneden in de Lodge of in je eigen kamer in de Logde zijn onbeperkt.
Ik loot vrijwel alles en ben dus snel te zwaar beladen. Dus deze info hielp mij wel zonder dat ik het perse een spoiler vind.
Je kunt vrij makkelijk fast travellen (ook vanuit je ship) door de scanner aan te zetten en dan te pointen.
Of het missie scherm openen (L), set route, en gelijk jumpen/landen.
Er zit geen FOV slider in de game maar voor velen is de default van 70 erg onprettig. Dus die kun je via een ini file aanpassen.
Als je wat oudere hardware hebt kun je met wat mods de boel beter/mooier krijgen.
Ik heb nog wel wat andere dingetjes genoemd ook, zie mijn post history in dit topic.
Kan even niet zo gauw iets anders bedenken dan: ga genieten, ontdekken, neem het in je op en no rush
[
Voor 6% gewijzigd door
PuckStar op 06-09-2023 13:11
]