Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

Ricmaniac schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:56:
[...]

Nee gewoon je fomo uitschakelen :P
En lekker blind er in duiken bij deze game .Het is maar een singleplayer :) blind er in stappen maakt het vele male leuker imo
Dit, ik kreeg al berichten van iemand volgens YouTube moet ik zsm de mainstory uitspelen voor newgame+. Ik, new game wat?

Xbox: SendexNL

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:59
3DEXP schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:46:
Iemand al gehad dat het beeld van de cockpit vast loopt na het opstijgen, je kunt dan niet meer opstaan of view modes gerbruiken? Ik kon het gelukkig nog verhelpen door een fasttravel.
Eerdere save reloade ?

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:56:
[...]

Nee gewoon je fomo uitschakelen :P
En lekker blind er in duiken bij deze game .Het is maar een singleplayer :) blind er in stappen maakt het vele male leuker imo
Daar hebben we de “fomo” weer haha. :P
Je hebt wel eens in games dat er kleine dingen zijn die een flinke positieve invloed hebben op je ervaring. Maar neem aan dat dit dus niet het geval is. :)

• James Pond
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:55:
Een vraag aan de mensen die al sinds vorige week spelen:
Ik wil zonder guides etc. deze game induiken. Er zijn uiteraard allerlei beginnerguides te vinden. Kan ik dit allemaal totaal negeren of zijn er een aantal dingen zeer aan te raden zijn om niet te balen na x aantal uren?
Het enige wat ik zou aanraden is lekker rustig je tijd nemen voor alles, onthoud dat je vanuit je cockpit met de scanner (LB) kan travelen naar waypoints en markers in de ruimte, en zo ook kan landen op planeten, dan hoef je niet alles via menu's te doen 🙂👍

Oh en doe zeker de main quest tot en met de missie into the unknown (zoiets). Iets van 3/4 missies into de main story. Maargoed voordat ik die ging doen had ik er ook al 30 uur opzitten :')

[ Voor 12% gewijzigd door James Pond op 06-09-2023 13:06 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:41
James Pond schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:17:
Een open world game is niet perse een sandbox game.

Rdr2 is prachtig, en 1 van mijn favo games ooit, maar je wordt daar absoluut niet vrij gelaten om te spelen zoala je wil.

Je zit in missies letterlijk vast aan hoe Rockstar wil dat jij de missies doet.

Dat is in een echte sandbox game zoals dit gewoon niet het geval.
De missies misschien, maar je kunt in de open wereld exact spelen en doen en laten wat je wilt.

• James Pond
Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:05:
[...]

De missies misschien, maar je kunt in de open wereld exact spelen en doen en laten wat je wilt.
Ik heb het dan ook over de missies :)

Ook het idee dat je gewoon ff 30 uur sidequests en facties kan doen ipv de main story, waar je bij rdr2 toch veel verhaal moet doen om uberhaupt bij de side content te komen.

Maargoed beide zijn fantastische games en doen beide iets heel anders 👍

[ Voor 32% gewijzigd door James Pond op 06-09-2023 13:08 ]

• Timothy3000
James Pond schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:07:
[...]

Ik heb het dan ook over de missies :)
I know, maar Random IT Man had het volgens mij echt over de immersie en vrijheid in de open wereld en minder over de missies. Die kun je in beide games vinden.

Van wat ik van de missies in Starfield heb gespeeld zijn die ook aardig lineair. Hopelijk verandert dat nog wat.

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 12:02
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2023 @ 12:55:
Een vraag aan de mensen die al sinds vorige week spelen:
Ik wil zonder guides etc. deze game induiken. Er zijn uiteraard allerlei beginnerguides te vinden. Kan ik dit allemaal totaal negeren of zijn er een aantal dingen zeer aan te raden zijn om niet te balen na x aantal uren?
Ik heb alles expres genegeerd en vermaak me nog prima en kom goed uit de voeten.
Paar hele kleine dingetjes zijn misschien wel handig om te weten zoals dat je items direct in de Cargo Hold van je ship kunt verplaatsen als je max 250m van je ship bent. En in de meeste storage boxes die je vindt kun je onbeperkt opslaan (wel noteren waar je dat doet anders vind je het nooit meer terug :)). Ook de box beneden in de Lodge of in je eigen kamer in de Logde zijn onbeperkt.
Ik loot vrijwel alles en ben dus snel te zwaar beladen. Dus deze info hielp mij wel zonder dat ik het perse een spoiler vind.

Je kunt vrij makkelijk fast travellen (ook vanuit je ship) door de scanner aan te zetten en dan te pointen.
Of het missie scherm openen (L), set route, en gelijk jumpen/landen.

Er zit geen FOV slider in de game maar voor velen is de default van 70 erg onprettig. Dus die kun je via een ini file aanpassen.

Als je wat oudere hardware hebt kun je met wat mods de boel beter/mooier krijgen.

Ik heb nog wel wat andere dingetjes genoemd ook, zie mijn post history in dit topic.

Kan even niet zo gauw iets anders bedenken dan: ga genieten, ontdekken, neem het in je op en no rush :)

[ Voor 6% gewijzigd door PuckStar op 06-09-2023 13:11 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:54
G_Dragon schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:15:
[...]

Leuk gedaan maar maar waarom niet horizontaal gefilmed aaah :X -O-
Is een YouTube Short.
Ah oke dat verklaart een hoop :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-11 14:55
Ik per toeval de missie Mantis gedaan, blijkt aan het einde van de missie je een zeer bijzonder schip en armor set krijgt.

Stay hungry, stay foolish!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik mag ook eindelijk meedoen! Dus opgestart, krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z1kxJBqsTZOwHfi86JE3SnVFRKA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F9zd0DMrR6M2vxaaXrXz4U4h.png?f=user_large

Eerste reactie: zucht, dat had toch al eerder gedownload kunnen zijn, aagezien ik hem gepreloaded heb :/
Tweede reactie: WTF, 117GB voor een update :o
Derde reactie: best rappe downloadsnelheid, aangezien ik gigabit internet heb :')

Nou ja, bijna binnen, ik ben benieuwd!

Cunning linguist.

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
MPC60 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:03:
[...]

Dit, ik kreeg al berichten van iemand volgens YouTube moet ik zsm de mainstory uitspelen voor newgame+. Ik, new game wat?
Totale bullshit ook om dat te doen, achterlijk advies wat sommigen de wereld in slingeren (zijn dan ook mensen die nu youtube vids maken waarbij ze dat juist afraden lol). Gewoon de game op je eigen manier spelen!

[ Voor 9% gewijzigd door iekue op 06-09-2023 13:24 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Bart ® schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:19:

[Afbeelding]

Eerste reactie: zucht, dat had toch al eerder gedownload kunnen zijn, aagezien ik hem gepreloaded heb :/
Derde reactie: best rappe downloadsnelheid, aangezien ik gigabit internet heb :')

Dit is de decryptie van de gamebestanden volgens mij. Wat je ziet is dus hoe snel je CPU en schijf dat doen, niet een download :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

James Pond schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:02:
Wow ok na 35 uur kom ik erachter dat je bij companions hun kleding/wapens etc kan verwisselen.
Kan je ze specifiek dingen geven die ze "moeten" gebruiken?

Geregeld dat mijn companion een van de vele wapens waarmee ik haar vol stouw pakt, maar het lijkt niet consistent of het beste wapen te zijn wat ze in haar inventory heeft. Soms gaat ze zelfs vol gas Mike Tyson mode naar binnen, ondanks dat ze firepower in haar inventory heeft waar de FBI jaloers op is.

Ook heb ik haar schijnbaar ooit eens iets aan te trekken gegeven die haar een bepaalde ability geeft, maar nu 15 levels later wil ze geen enkel ander pakje meer aan.

Zelfs heel haar inventory strippen en dan wat specifieks geven lijkt niks te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ischium op 06-09-2023 13:29 ]

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 15:13

[Afbeelding]

Ik had deze reacties ook, maar toen bedacht ik dat dit om een preload ging. Dit is normaal met preloads, deze worden versleuteld opgeslagen en pas bij release ontsleuteld. De snelheid die je ziet is dus de snelheid waarmee het ontsleuteld wordt.

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

PjotrX schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:29:
[...]

Ik had deze reacties ook, maar toen bedacht ik dat dit om een preload ging. Dit is normaal met preloads, deze worden versleuteld opgeslagen en pas bij release ontsleuteld. De snelheid die je ziet is dus de snelheid waarmee het ontsleuteld wordt.
Ja, steam is er wat duidelijker in. Pre-load was compressed iets van 80gb, en met de EA kreeg ik netjes de melding dat hij aan het decrypten ging.

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

CHKYBSTRD schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:19:
Ik per toeval de missie Mantis gedaan, blijkt aan het einde van de missie je een zeer bijzonder schip en armor set krijgt.
Ik vond het eerst heel koel dat schip maar het heeft een bepaalde perk die toch vervelend begint te worden. Ik spoil het liever niet. :P

Xbox: SendexNL

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Starfield Fact:
Alle items van de vendors komen van verstopte ondergrondse kist.
Elke vendor heeft zijn eigen kist. :>
[Streamable: Hidden Vendor Chest]

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Ischium schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:28:
[...]

Geregeld dat mijn companion een van de vele wapens waarmee ik haar vol stouw pakt, maar het lijkt niet consistent of het beste wapen te zijn wat ze in haar inventory heeft. Soms gaat ze zelfs vol gas Mike Tyson mode naar binnen, ondanks dat ze firepower in haar inventory heeft waar de FBI jaloers op is.

Ook heb ik haar schijnbaar ooit eens iets aan te trekken gegeven die haar een bepaalde ability geeft, maar nu 15 levels later wil ze geen enkel ander pakje meer aan.

Zelfs heel haar inventory strippen en dan wat specifieks geven lijkt niks te doen.
Als je in de inventory van je companion zit (trade gear) kan je items uit haar inventory equippen. Het lijkt alsof je ze zelf equipped maar is eigenlijk op de companion ;)

“ To equip a companion with a particular weapon in Starfield, players should initiate a gear trade with them. Once the trade is complete, they can access their inventory, hover over the desired weapon, and press the Y button to assign it to the companion.“

Is niet alleen voor weapons zo.

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

LadyVodka schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:39:
Starfield Fact:
Meer een Bethesda/Creation Engine Fact. :+ Ik weet dat in New Vegas ergens een verborgen kamer is vol met (bijna) alle merchant chests. En in skyrim is er een Merchant chest verstopt waar je bij kan als je ergens specifiek tussen een paar rotsen mikt met je cursor.

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

cheiktwo schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:57:
[...]

Als je in de inventory van je companion zit (trade gear) kan je items uit haar inventory equippen. Het lijkt alsof je ze zelf equipped maar is eigenlijk op de companion ;)

“ To equip a companion with a particular weapon in Starfield, players should initiate a gear trade with them. Once the trade is complete, they can access their inventory, hover over the desired weapon, and press the Y button to assign it to the companion.“

Is niet alleen voor weapons zo.
Ah, awesome! Thanks! Gaan we haar vanavond even verwennen met wat leuke gear O+

[ Voor 4% gewijzigd door Ischium op 06-09-2023 14:02 ]

LadyVodka schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:39:
Starfield Fact:
Hoe de fa... valt hij zo makkelijker door de grond :o

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11 12:42

[Afbeelding]

Haha dank voor de waarschuwing. Even op afstand mijn systeem aanslingeren en day-0 update binnenhalen. Ik was het vergeten

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 08:27
Dit soort details he..... Die kleine dingen zoals boeken in de kast die niet zomaar copy paste achtergrond items zijn, maar netjes genummerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-vF09beVTsVft8JlqePwm9Pm20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nPcLvguqTiLSuaibwU8iLNW6.jpg?f=fotoalbum_large

Absurd, er zit zo belachelijk veel detail in deze game tot in de kleinste dingen.

Game of the year, geen twijfel.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
flugelisoke schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:36:
Dit soort details he..... Die kleine dingen zoals boeken in de kast die niet zomaar copy paste achtergrond items zijn, maar netjes genummerd:

[Afbeelding]

Absurd, er zit zo belachelijk veel detail in deze game tot in de kleinste dingen.

Voor jou misschien, maar no way dat Starfield het gaat winnen van Baldur's Gate 3 of de nieuwe Zelda op het gebied van Game of the Year Awards ;) Bethesda heeft de pech dat 2023 een bizar goed jaar aan games is.

Zelf net even begonnen aan Starfield en het bevalt me beter dan ik had verwacht :)

The devil is in the details.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33
Tip voor nieuwkomers. Wil je graag spaceships jatten… steek wat skills in piloting. Ik zie steeds mooie schepen langskomen… maar ik kan er niet mee overweg, dus dan loop ik heel treurig weer terug naar het docking luik, voorzichtig de mensen ontwijken die ik zojuist heb omgebracht om het schip te stelen…

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FCNQgNhK2ZiRbCv7D5QLVIDBck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bVgEvdbYWGhLM0BuDvJDqpye.png?f=fotoalbum_large

Wat kijkt ze toch verliefd. Sarah "Can I talk to you for a moment" Morgan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:17
Hahn schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:39:
[...]

Voor jou misschien, maar no way dat Starfield het gaat winnen van Baldur's Gate 3 of de nieuwe Zelda op het gebied van Game of the Year Awards ;) Bethesda heeft de pech dat 2023 een bizar goed jaar aan games is.

Zelf net even begonnen aan Starfield en het bevalt me beter dan ik had verwacht :)
Starfield gaat met die twee games strijden vermoed ik.En mocht Starfield van die toppers gaan verliezen dan is dat geen schande.

Mijn stem gaat naar Starfield.

• Hahn
jori040 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:47:
[...]

Starfield gaat met die twee games strijden vermoed ik.En mocht Starfield van die topper gaan verliezen dan is dat geen schande.

Mijn stem gaat naar Starfield.
Best kans dat Starfield vaak genomineerd zal worden, maar reviews over Starfield zijn enigszins mixed, terwijl reviews voor de nieuwe Zelda en Baldur's Gate 3 unaniem zéér positief zijn.

Metacritic liegt er ook niet om: 86-88 voor Starfield (goede score, daar niet van) vs 96 voor zowel Zelda als BG3. Maar we gaan het zien, her en der zal het vast in de prijzen vallen, maar ze hebben wel de pech dat het vlak na BG3 uit is gekomen :)

• aap009
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-11 10:27
Is hier iemand Starfield aan het spelen via xbox cloud gaming? Ik heb zelf geen goede PC of xbox series S/X, maar wel een laptop met 1000 mbit glasvezel. Ben benieuwd of de game lekker speelt via de cloud.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:44

OMD

flugelisoke schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:36:

[Afbeelding]

Was gister in een soort mining factory en daar stonden hele grote machines zoals in de controle kamer van een kernreactor.

Alle freaking knopjes waren individueel benoemd, elk knopje! Echt bizar.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• jori040
Hahn schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:51:
[...]

Best kans dat Starfield vaak genomineerd zal worden, maar reviews over Starfield zijn enigszins mixed, terwijl reviews voor de nieuwe Zelda en Baldur's Gate 3 unaniem zéér positief zijn.

Metacritic liegt er ook niet om: 86-88 voor Starfield (goede score, daar niet van) vs 96 voor zowel Zelda als BG3. Maar we gaan het zien, her en der zal het vast in de prijzen vallen, maar ze hebben wel de pech dat het vlak na BG3 uit is gekomen :)
Het zal voor Starfield zwaar worden.86-88 is nog altijd een top game hé ;)

Starfield gaat wel door meer mensen gespeeld worden[gamepass].Plus BG3 zie ik veel meer als een hardcore achtige RPG[Omdat ik er te weinig mee bekend ben kan ik er langs zitten]

Ben benieuwd wat de user-score straks op Metacritic is.Mijn verwachting is dat deze niet heel hoog gaat zijn.

• uchiha tijntje
Iemand nog tips hoe ik snel wat schepen tegen kan komen die ik kan vernietigen zonder dat ik ineens een hele vloot UC achter me aan heb en een bounty van 30k ofzo :P

Edit:

Aah de missies van UC bieden die mogelijkheid :)

———

Verder nog een vraag. Als je niet into het maken van outposts bent. Heeft het dan veel zin om al die materialen op te pakken? En zo ja, waarvoor zijn die nog nuttig, anders dan het maken van mods voor wapens enzo. Want dat vind ik wel leuk :)

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2023 15:25 ]

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Heb een character, thats it for now :).

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

James Pond schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 23:56:
[...]

De terminals hebben 5000 maar de cassieres bij elke trade authority hebben iets van 11k ofzo. Tenminste die in New Atlantis. Zit in de Well!
Dat klopt, maar dan nog moet je constant 24u wachten :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 09:10
aap009 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:54:
Is hier iemand Starfield aan het spelen via xbox cloud gaming? Ik heb zelf geen goede PC of xbox series S/X, maar wel een laptop met 1000 mbit glasvezel. Ben benieuwd of de game lekker speelt via de cloud.
Jep, ik speel via de cloud op mijn Samsung tv. Ook geen game pc of Xbox helaas. Kwaliteit is natuurlijk wel minder, maar prima te doen hoor!

• jori040
T1mmeh schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:15:
[...]

Jep, ik speel via de cloud op mijn Samsung tv. Ook geen game pc of Xbox helaas. Kwaliteit is natuurlijk wel minder, maar prima te doen hoor!
Wat voor resolutie en FPS heb je dan ?

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

seez schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:19:
[...]

Haha dank voor de waarschuwing. Even op afstand mijn systeem aanslingeren en day-0 update binnenhalen. Ik was het vergeten
Spel wel echt opstarten, anders gaat dit proces niet lopen.

Cunning linguist.

• James Pond
Ischium schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:28:
[...]

Ja je moet ze dan equippen met een gun

https://gamerant.com/star...companions-weapons-armor/

Ik wist het dus ook niet had ook zal zitten proberen :')

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 21:44

mvds

Totally awesome!

James Pond schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:29:
[...]

Ja je moet ze dan equippen met een gun

https://gamerant.com/star...companions-weapons-armor/

Ik wist het dus ook niet had ook zal zitten proberen :')
En ook de ammo niet vergeten ;) Ze moeten minimaal 1 magazijn in hun inventory hebben voordat ze een wapen ook echt gaan gebruiken. Ik heb begrepen dat hun ammo verder oneindig is, maar ze moeten het juiste type ammo dus wel in hun inventory hebben zitten

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb Lin ook als crew en in een outpost gedropt want ze is goed in outpost management. Betekent het dat Lin dan ook in op de outpost aanwezig is? Ik heb er speciaal voor een glazen vila gemaakt met mooi spul er in. Gaat Lin nu geld voor mij verdienen met het minen van argon?

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 09:10
jori040 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:17:
[...]

Wat voor resolutie en FPS heb je dan ?
Dat wordt niet genoemd, maar zo te zien 1080p en 30fps.

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-11 17:04

RoamingZombie

Watching the sheeple...

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:07:
Iemand nog tips hoe ik snel wat schepen tegen kan komen die ik kan vernietigen zonder dat ik ineens een hele vloot UC achter me aan heb en een bounty van 30k ofzo :P

Edit:

Aah de missies van UC bieden die mogelijkheid :)
Als het gaat om het levellen van je pilot skill. Je kan daar de UC Marine / Vanguard simulator voor gebruiken in New Atlantis - Mast District.

Ninety percent of everything is crap.

• uchiha tijntje
RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:58:
[...]

Als het gaat om het levellen van je pilot skill. Je kan daar de UC Marine / Vanguard simulator voor gebruiken in New Atlantis - Mast District.
Whaaaat… 50 uur in het spel en je komt nog steeds nieuwe dingen tegen. :) Thanks!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 11:51

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand waar ik Titanium kan minen of kan kopen?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Auto HDR werkt dus gewoon als je de exe vernoemd naar farcry.exe :D blijft bijzonder. Zie https://www.reddit.com/r/...hdr_in_the_steam_version/

• jori040
T1mmeh schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:54:
[...]

Dat wordt niet genoemd, maar zo te zien 1080p en 30fps.
Oke.Ja ik was gewoon benieuwd.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:42
Mad-Matt schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:14:
Weet iemand waar ik Titanium kan minen of kan kopen?
Explore, my friend. :)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 11:51

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zeker waar, maar ik wil een silencer op m'n geweer :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Timothy3000
Ja, leuk dit man.

Kiezen jullie veelal voor persuade of geweld? Of een combo?

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:42
Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:37:
Ja, leuk dit man.

Kiezen jullie veelal voor persuade of geweld? Of een combo?
Combo, 100%. In sommige gevallen als het niet lukt, dan piew piew :)

Verwijderd

Na mijn korte proef sessie inmiddels een nieuw character aangemaakt en uiteraard net iets te lang bezig geweest. ;) Ik heb maar 1 van de 3 traits gekozen aangezien ik nog niet weet hoe ik ga spelen en zo dus geen nadelen heb.
Het is niet perfect die 30fps maar ik kan er verrassend goed mee omgaan in deze game, motion blur uit en sensitivity omhoog hielp inderdaad. Rond 80 vond ik de sweet spot. 40fps of hoger zal de game goed doen maar eerlijk is eerlijk 30fps is gek genoeg te doen!
Mijn eerste vlieg rit voelde best goed maar zoals vaker in games heb ik er niet zoveel mee inclusief de battles in de lucht maar dat kun je goed negeren heb ik begrepen.
Merk dat je de game zeer goed op je eigen tempo kun spelen en een slow start vind ik juist prettig in dit soort games.
Ik moet er nog veel meer uur in stoppen om goed te kunnen oordelen over de game maar tot zover, niks te klagen en ik geniet er van. :)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Toch wel erg netjes dit hoor, de physics van individuele objecten:
https://twitter.com/dark1x/status/1698960719281090839?s=20

[ Voor 35% gewijzigd door Thrace Grumble op 06-09-2023 16:58 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Timothy3000
Het doet me echt denken aan de RPGs vanaf en rondom 2005. Het is allemaal heel ouderwets, maar dan op een gigantisch prettige manier.

• flugelisoke
Hahn schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:51:
[...]

Is BG3 nu echt zo fantastisch? Het is wel een heel andere setting he, kun je ook honderden / duizenden uren speelplezier halen uit BG3?

• Timothy3000
flugelisoke schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:01:
[...]

Is BG3 nu echt zo fantastisch? Het is wel een heel andere setting he, kun je ook honderden / duizenden uren speelplezier halen uit BG3?
Ja, absoluut. Starfield is voor mij een game die ik na 1x spelen wel gezien zal hebben. BG3 zou ik eindeloos kunnen herspelen.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18
Dit is natuurlijk helemaal fantastisch! d:)b
https://www.trueachieveme...-boost-emotional-security

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 12:02
Is die site enkel voor xbox spelers? Of ook steam (pc)?

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:00

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:03:
[...]

Ja, absoluut. Starfield is voor mij een game die ik na 1x spelen wel gezien zal hebben. BG3 zou ik eindeloos kunnen herspelen.
Gezien het type spel, zou ik het eigenlijk juist andersom verwachten. Sandbox vs non-sandbox toch?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Hahn
flugelisoke schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:01:
[...]

Ja, en ja.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
Vraag voor iedereen die op de Series X speelt. Welke sensitivity hebben jullie ingesteld en hoe hoog?

• Timothy3000
Thrace Grumble schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:15:
[...]

Gezien het type spel, zou ik het eigenlijk juist andersom verwachten. Sandbox vs non-sandbox toch?
Starfield is voor mij persoonlijk niet het type sandbox dat ik langer dan de main plus sidequests speel. Eindeloos enemies schieten en looten gaat mij snel vervelen.

Ik ben meer van de story en dialogen en roleplayen en in die zin valt BG net wat meer in mijn straatje.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 18:20
Wil Starfield graag spelen maar twijfel nog een beetje. Niet of de game goed is of niet maar wat optimalisatie voor de PC betreft. Las wat verhalen dat de game niet geweldig draait op Nvidia kaarten...
Ik draai games als RDR2 (wat er wmb veel mooier uitziet) zonder problemen op 1440p high met m'n 3070.
Gaat dat lukken met Starfield?

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:10

Distortion

Bottle to Throttle

superbassie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:29:
Wil Starfield graag spelen maar twijfel nog een beetje. Niet of de game goed is of niet maar wat optimalisatie voor de PC betreft. Las wat verhalen dat de game niet geweldig draait op Nvidia kaarten...
Ik draai games als RDR2 (wat er wmb veel mooier uitziet) zonder problemen op 1440p high met m'n 3070.
Gaat dat lukken met Starfield?
13700k met een 3070. mix van high medium en ultra, 60 fps doorgaans. 1440p

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb al meermaals gehad dat ik vijanden niet kan raken als ze achter een paal oid staan, alsof de hitmarkers net niet lekker zijn.

Of ik ergens tussendoor wil schieten maar tegen een onzichtbare muur schiet ofz.

Meer mensen daar last van?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Timothy3000
Ja same.

Een ander minpuntje is wel hoe onnatuurlijk de manier van quests vinden soms is. Ik praat met poppetje a, maar kan pas met poppetje a over een quest praten als ik eerst met poppetje b gesproken heb, terwijl poppetje b niet meer doet dan me naar poppetje a verwijzen.... die ik net al sprak.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 18:20
Distortion schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:30:
[...]

13700k met een 3070. mix van high medium en ultra, 60 fps doorgaans. 1440p
Ok ok, stelt me wel te rust.
Downloaden maar!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ananas_NL schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:22:
Vraag voor iedereen die op de Series X speelt. Welke sensitivity hebben jullie ingesteld en hoe hoog?
Ik heb alle sensitivity settings sowieso boven de 90 gezet, leek daardoor net iets vloeiender allemaal.
.... F....

Ik heb even boven gespeeld op de Xbox Series S en nu wil mijn Xbox Series X niet meer de cloud saves syncen waardoor ik uren kwijt ben dus moet wachten op een fix..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiiIo3fLOTh_86JjzC_w7eCh7ug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tqSTm0ac0myCuJ1JYYdMxY80.jpg?f=fotoalbum_large

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
Sipio schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:44:
[...]

Ik heb alle sensitivity settings sowieso boven de 90 gezet, leek daardoor net iets vloeiender allemaal.
En dan de gewone sensitivity want er zijn meerdere keuzes?

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:52
G_Dragon schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:50:
.... F....

Ik heb even boven gespeeld op de Xbox Series S en nu wil mijn Xbox Series X niet meer de cloud saves syncen waardoor ik uren kwijt ben dus moet wachten op een fix..

[Afbeelding]
Even game sluiten op de x, helemaal uitzetten.

Dan op de s de game starten en even opslaan, helemaal afsluiten en daarna de x weer proberen? Opletten dat hij niet in quick resume staat, misschien is dat het wel.

Volgens mij heb ik zoiets ook eens met eeen andere game gehad.

Lichtpuntje...

LuisjeNL schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:12:
[...]

Even game sluiten op de x, helemaal uitzetten.

Dan op de s de game starten en even opslaan, helemaal afsluiten en daarna de x weer proberen? Opletten dat hij niet in quick resume staat, misschien is dat het wel.

Volgens mij heb ik zoiets ook eens met eeen andere game gehad.
Zal zo even proberen, want:
  • Ik heb de Series X al van het stroom gehad
  • Local Saves verwijderd
  • Game word opnieuw geinstalleerd
  • Op de Series S al een paar keer opnieuw ingeladen en opgeslagen

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Het zou fijn zijn dat ze met een patch voor de vele crashes gaan komen, reddit staat er vol mee en Bethesda erkend het probleem niet en verwijst door naar Xbox support en Xbox support naar Bethesda.

Ik heb vorige week 8 uur moeten doorzetten om door de intro van de game te komen, uren lang iedere keer als ik de laser oppakte crashde de game terug naar dasboard, Nu level 21 en bijna 40 uur in maar nog steeds frequent crashes vooral in space, iedere battle is een onderneming en leuk space exploren en ships hailen is er niet bij op die manier, Ik ben dan nog een van de gellukige die uiteindelijk wel de intro uit is kunnen komen maar het is bloed irritant en vooral heel slecht dat Bethesda het probleem niet erkent en niet snel aan een patch gaat werken. smh

• RoamingZombie

RoamingZombie

Watching the sheeple...

NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:22:
Het zou fijn zijn dat ze met een patch voor de vele crashes gaan komen, reddit staat er vol mee en Bethesda erkend het probleem niet en verwijst door naar Xbox support en Xbox support naar Bethesda.

Ik heb vorige week 8 uur moeten doorzetten om door de intro van de game te komen, uren lang iedere keer als ik de laser oppakte crashde de game terug naar dasboard, Nu level 21 en bijna 40 uur in maar nog steeds frequent crashes vooral in space, iedere battle is een onderneming en leuk space exploren en ships hailen is er niet bij op die manier, Ik ben dan nog een van de gellukige die uiteindelijk wel de intro uit is kunnen komen maar het is bloed irritant en vooral heel slecht dat Bethesda het probleem niet erkent en niet snel aan een patch gaat werken. smh
Ik vind het dan weer meevallen. XSX hier, twee crashes in 60+ uur tijd. Het aantal bugs dat ik heb gezien kan ik op 1 hand tellen. Voor mij de meest gelikte bethesda ervaring ooit.

• flugelisoke
G_Dragon schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:50:
.... F....

[Afbeelding]
Exact zelfde probleem, series S op de slaapkamer, X beneden. Continu gezeur met synchroniseren.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:24:
[...]

Ik vind het dan weer meevallen. XSX hier, twee crashes in 60+ uur tijd. Het aantal bugs dat ik heb gezien kan ik op 1 hand tellen. Voor mij de meest gelikte bethesda ervaring ooit.
Het valt niet mee, meer dan 1000+ crashes hier en bij vele anderen, Reddit staat er vol mee , Nieuwe Xboxes oude Xboxes het maakt niet uit, er is een groot percentage mensen die net als mij toen op early acces dag niet eens de intro voorbij komen, Constante crashes naar dashboard.

De ingame content is gelikt, maar dit moet verholpen gaan worden word er zelf ook stapel gek van.

Alles via fast travel en missies op de grond gaan prima, maar in space en soms in dialogen blijft het crashen naar dashboard, Gellukig voor mij nu veel minder frequent dan toen maar het blijft vervelend om elke keer een naar gevoel te hebben tijdens het spelen als je weer eens een doc fight in moet of iets anders in space, plus mis ik content.

• Timothy3000
Na vier uur nog geen crash meegemaakt of geen bug gezien.

Is je storage te vol oid? Andere games op Xbox crashten bij mij als dat het geval was.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:28:
Na vier uur nog geen crash meegemaakt of geen bug gezien.

Is je storage te vol oid? Andere games op Xbox crashten bij mij als dat het geval was.
Nee het is een bug al vanaf release dag bekend, Reddit staat er vol mee als je de subreddit opent en zoekt crash en dan sort by new moet je maar eens even lezen.

Ze moeten dit echt snel gaan patchen, Xbox is brandschoon, hd leeg alleen SF staat er op.

Mensen hebben hun Xbox opengemaakt , schoongemaakt , van allerlei dingen gedaan en vele kunnen niet eens spelen, bij sommige crashed hij al in het openings menu.

Voor mij heeft offline spelen, en alle quicksave opties uitzetten redelijk geholpen maar het blijft enorm vervelend.

Er zijn ook mensen die maar via cloudgaming spelen nu met alle nadelen vandien, echt heel slechte support weer dit, ik had gister op official release dag een patch verwacht.

• Timothy3000
Wat apart dat het bij de 1 wel zo is en bij de ander niet zeg. Totale willekeur.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:31:
Wat apart dat het bij de 1 wel zo is en bij de ander niet zeg. Totale willekeur.
ja echt super vreemd idd man!

• RoamingZombie

RoamingZombie

Watching the sheeple...

NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:26:
[...]

Het valt niet mee, meer dan 1000+ crashes hier...
Hyperbool neem ik aan? Ik zou na 100 crashes al gestopt zijn :+

Ik ben blij dat mijn ervaring zo positief is. Heb inmiddels mijn NG+ gestart en ik vind het grappig hoe ze dat gedaan hebben (het is zeker de moeite waard om niet alle side quests te gaan doen in je eerste playthrough).

Positief:

Quests zijn verbeterd
Dialogen zijn verbeterd
Ziet er goed uit
Grooooot
Gameplay is voor mij meer dan goed genoeg
Shipbuilding!

Minpuntjes
(over het algemeen deze zelfde Bethesda issues dus niets onverwachts):

Nog steeds lopen er mensen door conversaties heen
Dialogen die tegelijk afspelen
Main quest onthulling vond ik een beetje meh. Onlogisch en cliche.
Levellen gaat langzaam. Het is een persoonlijk ding maar ik vind het jammer dat het zo lang duurt voor dat je de benodigde skills te pakken hebt voordat je helemaal los kan gaan met shipbuilden.
Companions lopen nog steeds in de weg (en zeuren mij af en toe te veel).

flugelisoke schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:25:
[...]

Exact zelfde probleem, series S op de slaapkamer, X beneden. Continu gezeur met synchroniseren.
Heb je al iets kunnen vinden voor het probleem?

• Timothy3000
De hoeveelheid fetch quests en laadschermen is ook wel lekker ouderwets. Allemachtig zeg haha.

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:22:

Speel je met mods?

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-11 14:55
Ik heb toch het idee dat ik verkeerds doe met die spaceship battles. Wordt constant maar uit de lucht geknald, begint mij nu een beetje te irriteren. Toch maar is even een youtube filmpje erbij pakken.

Stay hungry, stay foolish!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:33:
[...]

Hyperbool neem ik aan? Ik zou na 100 crashes al gestopt zijn :+

Ik ben blij dat mijn ervaring zo positief is. Heb inmiddels mijn NG+ gestart en ik vind het grappig hoe ze dat gedaan hebben (het is zeker de moeite waard om niet alle side quests te gaan doen in je eerste playthrough).

Positief:

Quests zijn verbeterd
Dialogen zijn verbeterd
Ziet er goed uit
Grooooot
Gameplay is voor mij meer dan goed genoeg
Shipbuilding!

Minpuntjes
(over het algemeen deze zelfde Bethesda issues dus niets onverwachts):

Nog steeds lopen er mensen door conversaties heen
Dialogen die tegelijk afspelen
Main quest onthulling vond ik een beetje meh. Onlogisch en cliche.
Levellen gaat langzaam. Het is een persoonlijk ding maar ik vind het jammer dat het zo lang duurt voor dat je de benodigde skills te pakken hebt voordat je helemaal los kan gaan met shipbuilden.
Companions lopen nog steeds in de weg (en zeuren mij af en toe te veel).
Absoluut niet hyperbool, in 40 uur al meer dan 1000+ crashes, 1 September 8 uur erover moeten doen om bij de character creator te komen en vele mensen kunnen de mijn intro niet eens voorbij tot de dag van vandaag.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Nee het is een XS gebruikers probleem.

• RoamingZombie

RoamingZombie

Watching the sheeple...

NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:44:
[...]

Absoluut niet hyperbool, in 40 uur al meer dan 1000+ crashes, 1 September 8 uur erover moeten doen om bij de character creator te komen en vele mensen kunnen de mijn intro niet eens voorbij tot de dag van vandaag.
Ik heb moeite om te geloven dat je het spel meer dan 1000 keer hebt herstart. Met alle respect voor je probleem.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ananas_NL schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:56:
[...]

En dan de gewone sensitivity want er zijn meerdere keuzes?
Ik heb ff gekeken, ik heb zowel de

Look Sens V
Look Sens H
Aim Sense V
Aim sense H
Controller look sens
Controller Cursor sens

Op 100 procent staan, allemaal.

Maar ik zou zelf ff proberen met de settings te spelen de sweetspot zal voor iedereen verschillend zijn.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:46:
[...]

Ik heb moeite om te geloven dat je het spel meer dan 1000 keer hebt herstart. Met alle respect voor je probleem.
Nogmaals al wel meer, vreemd dat jij daar moeite mee hebt ik heb geen reden om te liegen en die andere mensen ook niet.

Ik wou SF zo graag spelen dat ik 8 uur lang heb geprobeerd die sectie in de mijn door te komen, net bv een missie waar space combat bij zit en dan moet ik bij ieder schip dat ik kapot heb geschoten gelijk saven voor wanneer hij weer crashed, heb alleen in de missie van daarnet al 35 crashes gehad tijdens de doc fight.

Surface missies lopen meestal prima, en missies in space stations, nu komen de meestes crashes in space voor.

[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 06-09-2023 18:48 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Ik heb nog geen crash gehad op mijn XSX. Maar als ik gedurende 40 uur elke 144 seconden een crash zou hebben zou ik nu tureluurs zijn want je bent meer opstarttijd kwijt dan tijd aan het gamen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Lekker Ventje schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:50:
Ik heb nog geen crash gehad op mijn XSX. Maar als ik gedurende 40 uur elke 144 seconden een crash zou hebben zou ik nu tureluurs zijn want je bent meer opstarttijd kwijt dan tijd aan het gamen.
Dat werd ik ook op dag 1, maar met wat work arounds en voorbereiding op frustratie wanneer een deel zig in space afspeeld heb ik toch lvl 21 kunnen bereiken en veel quests kunnen spelen.

Het zou daarom fijn voor diegene en mezelf zijn dat er heel snel een patch uitkomt.

• jori040
NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:44:
[...]

Hé ?
Ik dacht dat jij de game heel fijn aan het spelen was.Op welk platform speel je ?

• RoamingZombie

RoamingZombie

Watching the sheeple...

NightShadow22 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:47:
[...]

Nogmaals al wel meer, vreemd dat jij daar moeite mee hebt ik heb geen reden om te liegen en die andere mensen ook niet.
Omdat ik kan rekenen... opnieuw opstarten en laden duurt wel een minuutje. Dat is meer dan 16 uur bij elkaar voor duizend keer. Dat betekent dat hij gemiddeld elke 8 minuten crasht over 6 dagen non stop spelen.

Vind je het vreemd dat ik daar twijfels bij heb? Ik geloof heus wel dat het je vaak overkomt maar niet de aantallen die jij noemt.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jori040 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:55:
[...]

Hé ?
Ik dacht dat jij de game heel fijn aan het spelen was.Op welk platform speel je ?
Ik vind de game ook megavet! en sinds ik vorige week vrijdag voorbij dat stuk ben gekomen gaat het op space na redelijk, maar het blijft super vervelend.

Gister in Neon ook bv , moest ik met iemand praten en constant bij dezelfde dialoog line crash naar dashboard, uiteindelijk gefastravelled naar een ander district en terug gelopen en toen kon ik verder.

Ik speel op de Series X en ben al bijna 40 uur bezig enorm veel avonturen beleefd , maar ik zou ook graag de atmosfeer verkennen en willen genieten van space combat.

https://www.reddit.com/r/...sh&restrict_sr=1&sort=new

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

RoamingZombie schreef op woensdag 6 september 2023 @ 18:55:
[...]

Omdat ik kan rekenen... opnieuw opstarten en laden duurt wel een minuutje. Dat is meer dan 16 uur bij elkaar voor duizend keer. Dat betekent dat hij gemiddeld elke 8 minuten crasht over 6 dagen non stop spelen.

Vind je het vreemd dat ik daar twijfels bij heb? Ik geloof heus wel dat het je vaak overkomt maar niet de aantallen die jij noemt.
Super precieze berekening 8) , Het voelt in iedergeval wel zo maar dan is het idd in aantallen minder maar nog steeds gamebreaking, ik ben blij dat ik voorbij de intro heb mogen komen vorige week want de game is megavet, nu nog lekker relaxed in space kunnen vechten en exploren en dan ben ik helemaal tevreden.

• Timothy3000
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het probleem dan niet in je console ligt, of dat de game niet goed geinstalleerd of geupdate is oid. Anders zou iedereen tegen dezelfde issues lopen.

Wel vervelend.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:00:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het probleem dan niet in je console ligt, of dat de game niet goed geinstalleerd of geupdate is oid. Anders zou iedereen tegen dezelfde issues lopen.

Wel vervelend.
Ligt niet aan de console, Bethesda erkent het probleem ook maar doet er vooralsnog niks aan, en niet van de een op de andere dag is er met duizenden mensen hun console wat aan de hand.

Het is een bug, Nogmaals lees even reddit https://www.reddit.com/r/...sh&restrict_sr=1&sort=new

Mijn console doet het prima, ik dacht eerst ook wat jij net zegt tot ik de vele berichten op reddit hierover zag en nu begrijp ik het.
Pagina: 1 ... 38 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.