Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Had deze gister al in mijn youtube feed zien staan, maar vanmiddag pas aan toe gekomen om te kijken. Als iemand die zich zelf ook graag bezig houd met 3d-printers en model making, Man wat vet.

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:49
geldt dat preloaden ook als je de game hebt gekregen bij aanschaf 7800x3d?

Ik ben erg benieuwd naar de game. Ziet er veel belovend uit, maar eerst maar eens spelen.

Net een nieuwe PC gebouwd dus ben benieuwd hoe deze met star field presteert

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Kan ik voor toegang tot Early Access mijn "gratis" PC gamepass versie upgraden? Kan nergens vinden waar.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:58
Frez schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:15:
Kan ik voor toegang tot Early Access mijn "gratis" PC gamepass versie upgraden? Kan nergens vinden waar.
Ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan.
Kijk even of dit linkje voor je werkt: https://www.xbox.com/en-U...tion-upgrade/9pb4zwv7s2mg

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Vortigen schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:20:
[...]

Kijk even of dit linkje voor je werkt: https://www.xbox.com/en-U...tion-upgrade/9pb4zwv7s2mg
Dankjewel!
Precies over 2 weken gaat de early acces live. Ik ben benieuwd of deze de 31e al om 00:00 te spelen is of pas later, is iemand dit bekend?

Ben overigens ook wel aan het wachten wanneer de "launch marketing" gaat beginnen. Ik hoor nog steeds vrij weinig nieuws over de game.

• fieldnote
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 06-02 11:45
was al gepost

[ Voor 93% gewijzigd door fieldnote op 17-08-2023 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:02
Unknown Alien schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:11:
geldt dat preloaden ook als je de game hebt gekregen bij aanschaf 7800x3d?

Ik ben erg benieuwd naar de game. Ziet er veel belovend uit, maar eerst maar eens spelen.

Net een nieuwe PC gebouwd dus ben benieuwd hoe deze met star field presteert
Ja en nee. AMD wacht op serials, zeer waarschijnlijk zal je die eind augustus krijgen.
Ik zit er zelf ook op te wachten.

• Vortigen
Frez schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:23:
[...]

Precies over 2 weken gaat de early acces live. Ik ben benieuwd of deze de 31e al om 00:00 te spelen is of pas later, is iemand dit bekend?
Voor ons in Europa begint de EA om 02.00 op 1 september.
Midden in de nacht dus :*)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
Vortigen schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:03:
[...]

Voor ons in Europa begint de EA om 02.00 op 1 september.
Midden in de nacht dus :*)
Oh oh.... midden in mijn vakantie. Heerlijk.
Wordt het dan fris opstaan de 1e van september. Of een all nighter de 31.

Misschien weer eens een ouderwetse allnighter :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Ik ben vanaf 1 september tot en met 10 september vrij. Kijk er naar uit. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb (helaas) nu vakantie :P

Maar ik had 3 weken in eerste instantie en maak er 2 van aangezien we toch nergens heen gaan, ik bewaar nog een weekje verlof voor na de release 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 17-08-2023 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Dus als ik het goed begrijp betaal je dan 35 euro om 4 dagen eerder te spelen? 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 21:40

Soullie

Planeshift

Ik vind dat early acces verhaal echt slecht.

Ik wacht wel, zorg wel dat ik dit topic een paar dagen links laat liggen ivm spoilers. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Jackson6 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:36:
[...]

Dus als ik het goed begrijp betaal je dan 35 euro om 4 dagen eerder te spelen? 8)7
Niet helemaal, dit is een upgrade voor de GamePass base-game versie. De normale Premium Edition is 100 euro, en komt met (de nog te verschijnen) DLC. Dat maakt DLC 30 euro, en toegang tot EA 5 euro.

Als je toch al gamepass hebt, is het een aardige deal, 65% korting op de Premium Edition. (even daar gelaten wat er gebeurt mocht hij van gamepass verdwijnen, tis een MS title, dus verwacht het niet, maar toch)

[ Voor 26% gewijzigd door Ischium op 17-08-2023 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nGTWX6M3Wb3JE3f6p9a3qsQ8p50=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dcxrT6O3MeHXWokFJc9iyk2d.webp?f=user_large

Leaks are out:

spoiler: Starfield Main Menu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KiMZyg0Wn6T9cKOu0G0IUXEy2yA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHyaGt2cpt1BQRavvQdG8E1g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-08 11:13
Dat is één dag om op basis van reviews te bepalen of je de pre-order wilt doen om vanaf 1 september te kunnen spelen. Erg krap wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TuxDePinguïn schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:56:
Dat is één dag om op basis van reviews te bepalen of je de pre-order wilt doen om vanaf 1 september te kunnen spelen. Erg krap wel.
1 september is voor de early adopters. De normale release is een weekje later dus prima voor de mensen die zich niet gek laten maken hoor ;)

(Ik heb een preorder/Gamepass dus ga er op 1 september mee starten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
TuxDePinguïn schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:56:
Hoeveel tijd gebruik je doorgaans voor zo'n analyse alvorens je besluit wel of niet een game te kopen als ik mag vragen? Het lijkt me een kwestie van een paar filmpjes bekijken van content creators die je tot op zekere hoogte vertrouwd qua mening en dan weet je genoeg toch?

Ik heb inmiddels zo'n AMD offer key bemachtigd voor 30 euro dus nu is het een kwestie van afwachten tot die door komt naar m'n steam account. Maar voor 30 euro wil ik het risico wel lopen dat dit niet de allerbeste Bethesda game ooit word.

Mocht het mogelijk zijn om te 'upgraden' van de basis versie naar de premium versie via Steam dan word dat wel een aantrekkelijke optie om het weekend al te kunnen spelen. Als de reviews positief zijn is het het geld wel waard voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-08 11:13
stickfiguur schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:34:
[...]
Hoeveel tijd gebruik je doorgaans voor zo'n analyse alvorens je besluit wel of niet een game te kopen als ik mag vragen?
In principe kan een review van 5-10 minuten voldoende zijn. Het liefst een uurtje of wat langer de tijd nemen.

Dus een avondje van tevoren is zeker mogelijk, maar dan moet je wel precies op dat moment tijd hebben om de reviews te bekijken/lezen en de aanschaf te doen.

Is ook geen harde kritiek op de deadline van de NDA, maar had van mij wel minder strak gemogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
TuxDePinguïn schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:59:
[...]

In principe kan een review van 5-10 minuten voldoende zijn. Het liefst een uurtje of wat langer de tijd nemen.

Dus een avondje van tevoren is zeker mogelijk, maar dan moet je wel precies op dat moment tijd hebben om de reviews te bekijken/lezen en de aanschaf te doen.

Is ook geen harde kritiek op de deadline van de NDA, maar had van mij wel minder strak gemogen.
Dan koop je de game toch twee dagen later? Heb je zat tijd om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen. Wellicht al wat op Marktplaats te vinden ook _/-\o_

Maar om eerlijk te zijn. De deadline ligt gewoon een week voor de officiële release dus dat is toch prima? Als je al hier in de thread zit ben je meer dan een casual dus houd je de boel toch al wat beter in de gaten dan de gemiddelde consument en kun je vast in korte tijd je oordeel klaar hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11:47
Is het het waard om een series S aan te schaffen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:06:
Voor sommige mensen wel, voor sommige mensen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:06:
Als je 4k en fysieke games niet belangrijk vind, dan is het zeker een hele leuke console.

Vooral als je alleen Game Pass gaat gebruiken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Kijk trouwens uit. Er zijn namelijk al spoilers op internet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Ja dat zal bij launch nog wel erger worden. Maarja, gewoon lekker weg blijven van troll accounts op social media. :)

Mijn blok list is gigantisch op Twitter :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
[...]

Bedankt voor de tip ! Geen idee of het ook werkt bij de upgrade versie die via Bol.com te koop is maar ga het gewoon proberen 😀👍

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
[...]

Wat gebeurt er als je GPU abonnement verloopt. Kan je de game dan nog spelen?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Mog schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:16:
[...]

Nee, Alleen als je m koopt of je abbonement verlengd.

[ Voor 5% gewijzigd door NightShadow22 op 18-08-2023 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:36
stickfiguur schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:34:
[...]

Hoeveel tijd gebruik je doorgaans voor zo'n analyse alvorens je besluit wel of niet een game te kopen als ik mag vragen? Het lijkt me een kwestie van een paar filmpjes bekijken van content creators die je tot op zekere hoogte vertrouwd qua mening en dan weet je genoeg toch?

Ik heb inmiddels zo'n AMD offer key bemachtigd voor 30 euro dus nu is het een kwestie van afwachten tot die door komt naar m'n steam account. Maar voor 30 euro wil ik het risico wel lopen dat dit niet de allerbeste Bethesda game ooit word.

Mocht het mogelijk zijn om te 'upgraden' van de basis versie naar de premium versie via Steam dan word dat wel een aantrekkelijke optie om het weekend al te kunnen spelen. Als de reviews positief zijn is het het geld wel waard voor mij.
Content creators vertrouw ik iig niet. Die gasten mogen lekker op tijd de game spelen en zijn hoe dan ook meteen positief. Tot dat er te veel slechte reviews beschikbaar komen dan maken ze nog wat extra filmpjes om zichzelf in te dekken en uit te leggen waarom het misschien toch niet zo goed is.

Let trouwens op met AMD keys kopen, als je niet de goede cpu (waar je de key bij krijgt) hebt kun je de key niet activeren en zul je dus iemand moeten vinden die de juiste cpu heeft om de key voor jou te verzilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Mog schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:16:
[...]

Nee, dan zal je of je abo moeten verlengen of de game via de Xbox app moeten kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:30
schumi1986 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 00:19:
[...]

Content creators vertrouw ik iig niet. Die gasten mogen lekker op tijd de game spelen en zijn hoe dan ook meteen positief. Tot dat er te veel slechte reviews beschikbaar komen dan maken ze nog wat extra filmpjes om zichzelf in te dekken en uit te leggen waarom het misschien toch niet zo goed is.
Dat is 1x gebeurt. Cyberpunk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Ah ja? Bij Jedi Survivor ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
schumi1986 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:10:
[...]

Ah ja? Bij Jedi Survivor ook hoor.
Daar werd wel flink aangegeven dat de game technische problemen had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Starfield datamine shows no sign of Nvidia DLSS or Intel XeSS
https://www.pcgamesn.com/starfield/nvidia-dlss

[ Voor 48% gewijzigd door TheDeeGee op 19-08-2023 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Timothy3000 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:54:
[...]

Leuk dat jij die gasten zoveel vertrouwd maar dat klopt gewoon niet. In eerste instantie zijn ze altijd positief. Bij Jedi Survivor was het zelfs zo dat mensen zagen dat de game niet lekker liep en daar volop in de comments over gesproken werd.

Maar misschien volg jij die enkele content creator op YouTube die wel eerlijk is..

Wat betreft Starfield ben ik blij dat het een gamepass game is. PC games worden de laatste jaren niet goed afgewerkt waardoor ik mijn 4090 nodig heb om in de meest simpele games 60fps te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
schumi1986 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:23:
[...]

Leuk dat jij die gasten zoveel vertrouwd maar dat klopt gewoon niet. In eerste instantie zijn ze altijd positief.

Maar misschien volg jij die enkele content creator op YouTube die wel eerlijk is..
Bij ACG, Jimquisition, Gameranx en DF nog niet meegemaakt inderdaad. En Skillup op Cyberpunk na ook niet.

Het is gewoon niet waar dat alle content creators meteen positief zijn. Daarmee scheer je 1 enorme groep makers meteen totaal over 1 kam. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 19-08-2023 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Angry Joe was een uber fan van CD Project Red maar gaf ze er toch ontzettend van langs ivm de vele problemen van de game kan ik me herinneren.

Ondanks zijn geschreeuw blijf ik af en toe zijn reviews wel gewoon kijken. Soms gewoon hilarisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wel erg jammer. Niet helemaal onverwacht gezien dit een game is die door AMD wordt gesupport met acties.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Had al Game Pass, Premium upgrade aangeschaft, aan 't preloaden nu.

Ik zit er zelf zo in: het is een Bethesda game, dus op launch zullen er wel wat scherpe randjes aanzitten. Maakt niet uit: dit soort games zijn voor de lange termijn. Dus het heeft ook helemaal geen zin om je druk te gaan maken over die dag/week voor de launch, day-1 reviews, etc.

Speelt het goed dan ga ik lekker aan de slag, zo niet dan gaat hij weer even op de plank en ga ik verder met BG3 en probeer ik het een patch of twee later weer.

Overigens was ik één van de mensen die zich op launch prima heeft vermaakt met Cyberpunk 2077, ondanks de scherpe randjes. Maar ja, nuance mag niet meer tegenwoordig hè. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 17:13

bonzz.netninja

Niente baffi

NLxAROSA schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:45:

Ik zit er zelf zo in: het is een Bethesda game, dus op launch zullen er wel wat scherpe randjes aanzitten.
We gaan het zien, maar dit is wel de understatement van de eeuw :+ . Al die gekheid van morrowind, oblivion, skyrim, fallout (3,4,vegas)...ze hebben een verschrikkelijke track record wat dat betreft. Neemt niet weg dat het wel allemaal super goede games zijn (geworden).

Dit soort launches baal ik wel dat echt tijd voor gamen er gewoon niet meer is (2 kleine kindjes). Ook starfield (net als cyberpunk) zal ik waarschijnlijk pas over jaren voor het eerst gaan spelen

[ Voor 16% gewijzigd door bonzz.netninja op 19-08-2023 11:55 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Timothy3000 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:33:
[...]

Bij ACG, Jimquisition, Gameranx en DF nog niet meegemaakt inderdaad. En Skillup op Cyberpunk na ook niet.

Het is gewoon niet waar dat alle content creators meteen positief zijn. Daarmee scheer je 1 enorme groep makers meteen totaal over 1 kam. :)
Nou noem jij specifiek een groep op die dagen lang aan het werk zijn om het spel een review te geven. Dit is ook de groep waar je actief naar moet zoeken om die video’s naar boven te krijgen. misschien ben ik niet duidelijk geweest maar ik bedoel die groep die vroeg toegang tot te game krijgen om vervolgens enkele dagen voor release playthrough’s te plaatsen met als doel zoveel mogelijk massa op YouTube te bereiken en vooral zo positief mogelijk te moeten zijn om iedereen de game te laten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Vrijwel elke recensent en creator krijgt eerder toegang.

Ik zie wat jij omschrijft vrijwel niet gebeuren, los van account als Playstation Access e.d. die puur voor die marketing zijn opgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
bonzz.netninja schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:50:
[...]

We gaan het zien, maar dit is wel de understatement van de eeuw :+ . Al die gekheid van morrowind, oblivion, skyrim, fallout (3,4,vegas)...ze hebben een verschrikkelijke track record wat dat betreft. Neemt niet weg dat het wel allemaal super goede games zijn (geworden).
Ik had met de release van Skyrim een PS3 en een PC, bewust de PC versie gekozen omdat je daar een console had om evt. quests/npcs mee te kunnen resetten igv progressie-brekende bugs. En die waren er genoeg. :+

Veel plezier mee gehad overigens, met al die titels (en zelfs FO76 op launch), dus ik maak me over Starfield ook niet zo druk. Mocht het op launch echt niet te doen zijn dan gaat hij gewoon even op de plank voor later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Timothy3000 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:34:
Vrijwel elke recensent en creator krijgt eerder toegang.

Ik zie wat jij omschrijft vrijwel niet gebeuren, los van account als Playstation Access e.d. die puur voor die marketing zijn opgericht.
Wij gaan het hier niet eens worden met elkaar :p ik zie het bij PC games namelijk juist erg veel gebeuren. Er wordt maar zelden aangegeven dat het beter is te wachten op een update. Heel veel content creators krijgen vanuit de uitgever de mededeling dat er een day one patch komt die het allemaal gaat oplossen en vervolgens wordt de technische staat van de game niet besproken.

Dit gaat trouwens niet alleen zo met games maar ook met Apple, Samsung producten. Videokaarten noem maar op. 1 kritische review en het bedrijf stuurt geen gratis spulletjes meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Doe maar niet

[ Voor 109% gewijzigd door BM op 19-08-2023 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Laatst online: 31-01-2024
LadyVodka schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:46:
[...]

DLSS zou voor Starfield: Enchanted Edition , Starfield: Definitie Edition , Starfield: Special Edition of Starfield: Anniversary Edition gereserveerd zijn. :*)
Beetje laat dus. Wat een smerige bedrijven om zo met gamers om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
3DEXP schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:54:
[...]

Beetje laat dus. Wat een smerige bedrijven om zo met gamers om te gaan.
Lees ik verkeerd of..? “ Starfield To Get NVIDIA DLSS 3 & DLSS 2 Mod Support On PC At Launch, Confirms PureDark”

Dat komt meteen in beeld, dus vanaf launch toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
D-Ed schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:04:
[...]

Lees ik verkeerd of..? “ Starfield To Get NVIDIA DLSS 3 & DLSS 2 Mod Support On PC At Launch, Confirms PureDark”

Maar dat is dus door een modder. Bethesda zelf geeft DLSS alleen maar op de duurdere versies, als ik het goed snap.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Laatst online: 31-01-2024
D-Ed schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:04:
[...]

Waar je voor mag betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:06:
[...]

Maar dat is dus door een modder. Bethesda zelf geeft DLSS alleen maar op de duurdere versies, als ik het goed snap.
Aha, ik heb even door het artikel gelezen maar dat haalde ik er niet meteen uit. Ik speel op console dus zit niet zo diep in die opties maar dat zal wel balen zijn dan idd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:54:
[...]

Nee helemaal niet, alleen op de pc, de console reviews waren net als Cyberpunk een grote scam.

Jedi Survivor is sowieso the scam of the year, Nog steeds niet kunnen spelen en vooralsnog geen patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
LadyVodka schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:46:
[...]

DLSS zou voor Starfield: Enchanted Edition , Starfield: Definitie Edition , Starfield: Special Edition of Starfield: Anniversary Edition gereserveerd zijn. :*)
Als dat waar blijkt te zijn, dan is dat best zielig en het zou jammer zijn als dat - een soort van - precedent schept.

Developers / publishers in de toekomst: 'Oh, beste gamer, dus jij wilt ultra textures en betere anti-aliasing? Tja, dan moet je de digital exclusive / special edition / ultra early-acces edition gold van onze game kopen.'

Smerig. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
NightShadow22 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:24:
[...]

Nee helemaal niet, alleen op de pc, de console reviews waren net als Cyberpunk een grote scam.

Jedi Survivor is sowieso the scam of the year, Nog steeds niet kunnen spelen en vooralsnog geen patch.
Niet perse door de zogenaamde content creators.. CD Project Red gaf gewoon verkeerde informatie en men mocht alleen bewegende beelden gebruiken in reviews die door de developer werd aangeleverd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

D-Ed schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:29:
[...]

Niet perse door de zogenaamde content creators.. CD Project Red gaf gewoon verkeerde informatie en men mocht alleen bewegende beelden gebruiken in reviews die door de developer was aangeleverd..
Klopt, plus was het bij Cyberpunk alleen de Pc versie die gereviewed mocht worden, Toch heb ik op release van Cyberpunk genoten ivm smart delivery draaide de one x versie al aanzienlijk beter op de Series X vs toenertijd Ps5.

Maar bij Jedi survivor zijn er alleen wat kritische pc reviews geweest en over de console performance heeft iedereen zn mond gehouden en het beloond met dikke 9s, Grootste scam van het jaar en een onspeelbare game tot op de dag van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Yonix schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:26:
[...]

Als dat waar blijkt te zijn, dan is dat best zielig en het zou jammer zijn als dat - een soort van - precedent schept.

Developers / publishers in de toekomst: 'Oh, beste gamer, dus jij wilt ultra textures en betere anti-aliasing? Tja, dan moet je de digital exclusive / special edition / ultra early-acces edition gold van onze game kopen.'

Waar lees je dat ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44

BM

Moderator Spielerij
Mag ik een ieder aanraden zelf de link te lezen alvorens in paniek te raken door de tekst die er door iemand bijgezet word? Er staat nergens in het artikel dat DLSS alleen voor een bepaalde editie beschikbaar komt

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
NightShadow22 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:32:
[...]
Maar bij Jedi survivor zijn er alleen wat kritische pc reviews geweest en over de console performance heeft iedereen zn mond gehouden en het beloond met dikke 9s, Grootste scam van het jaar en een onspeelbare game tot op de dag van vandaag.
We gaan nu offtopic maar dat laatste is dus totaal niet waar.

Ik bedoel, na even Googlen:

https://pu.nl/artikelen/r...ward-noch-medal-of-yavin/ (gespeeld op PS5)

https://twitter.com/JeremyPenter/status/1651686947721732097

https://www.gfinityesport...ars-jedi-survivor-review/

Er zijn inderdaad altijd outlets die minder kritisch zijn maar laten we niet net doen alsof dat voor alle outlets geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:06:
[...]

We gaan nu offtopic maar dat laatste is dus totaal niet waar.

Ik bedoel, na even Googlen:

https://pu.nl/artikelen/r...ward-noch-medal-of-yavin/ (gespeeld op PS5)

https://twitter.com/JeremyPenter/status/1651686947721732097

https://www.gfinityesport...ars-jedi-survivor-review/

Er zijn inderdaad altijd outlets die minder kritisch zijn maar laten we niet net doen alsof dat voor alle outlets geldt.
Pu was niet kritisch op de performance alleen maar op andere onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Misschien even de link lezen voordat je reageert. :)
Omdat ik Star Wars Jedi: Survivor heb gespeeld voordat er een Day One patch overheen ging, breng ik het volgende als sidenote. Maar omdat het weldegelijk mijn speelvreugde heeft belemmerd, hier toch even de technische mankementen waar ik een groot deel van de game mee te maken had: Screentear waar je misselijk van wordt, een weinig indrukwekkende resolutie, een dronken framerate, glitchende animaties en schokkende overgangen van cutscene naar gameplay. De HDR moest ik van de review guide uitzetten, en dat heb ik dan ook braaf gedaan, maar dat zorgde er weer voor dat ik een tijdje met de brightness zat te kutten, uiteindelijk zonder bevredigend resultaat. Ook het aanpassen van de overige opties had weinig zin, want de lelijke, vage waas bijvoorbeeld om Cal heen bleef ik zien, als ik nou de Motion Blur aan zette, of uit.

[ Voor 94% gewijzigd door Timothy3000 op 19-08-2023 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Maar wellicht beter een algemeen reviewtopic te openen want we gaan nu echt te offtopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:15:
Misschien even de link lezen voordat je reageert. :)

[...]
Ik heb die review toenertijd gelezen, maar daar had wel een hele pagina aan mogen worden toegewijd.

Plus word er weer teruggevallen op de day one patch als eeuwig excuus.

[ Voor 11% gewijzigd door NightShadow22 op 19-08-2023 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Yonix schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 13:26:
[...]

FSR2 is ook gewoon te gebruiken op Nvidia kaarten, en volgens mij praten mensen daar heel graag omheen puur om AMD te bashen.

Als iemand in kamp groen, denk ik toch dat FSR op dit moment meer value bied dan DLSS. FSR is al te gebruiken vanaf de 900 series Nvidia kaarten, en die generatie ga je die performance boost het beste kunnen gebruiken.

Edit: Correctie, FSR2.0 is vanaf 10xx series, fsr1 is 9xx. Maar toch, dat is een generatie meer dan Nvidia's eigen Dlss. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ischium op 19-08-2023 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:18:
Maar wellicht beter een algemeen reviewtopic te openen want we gaan nu echt te offtopic. :)
Goed idee voor een topic, bestaat die nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:30
Jammer dat er weer een review embargo op zit (31 augustus) en dan duurt de userscore waar ik meer op af ga nog weer eens 3 a 4 dagen voordat deze redelijk gevuld is. Steam userscore dan ook maar even in de gaten houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52
Als ik dit topic lees lijkt het wel alsof het ergste dat je kunt overkomen is dat je Starfield niet als eerste speelt?

Het gaat er toch om dát je het uiteindelijk op je gemakje lekker gaat spelen? Ik snap het ge-drama om eventueel een paar dagen te wachten met aanschaf / spelen niet in ieder geval.

Maar wellicht zegt dit juist wat over mij (ik word oud?😉)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
jellybrah schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:17:
Jammer dat er weer een review embargo op zit (31 augustus) en dan duurt de userscore waar ik meer op af ga nog weer eens 3 a 4 dagen voordat deze redelijk gevuld is. Steam userscore dan ook maar even in de gaten houden.
Perfecte de tijd dus om na die 3 a 4 dagen nog een paar dagen éxtra te gebruiken om na te denken voor de officiële release van 6 september d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

D-Ed schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:01:
[...]

Perfecte de tijd dus om na die 3 a 4 dagen nog een paar dagen éxtra te gebruiken om na te denken voor de officiële release van 6 september d:)b
voor 62 euro heb je de premium edition op Eneba.... Hoef ik niet over na te denken, zit op het moment de Starfield Direct nog eens aandachtig te bestuderen want tijdens de direct was ik meer bezig met de tweakers Gathering dan goed opletten..... Hyped 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
NightShadow22 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:07:
[...]

voor 62 euro heb je de premium edition op Eneba.... Hoef ik niet over na te denken, zit op het moment de Starfield Direct nog eens aandachtig te bestuderen want tijdens de direct was ik meer bezig met de tweakers Gathering dan goed opletten..... Hyped 8)7
Ik heb de direct echt pas anderhalve week geleden tijdens m’n vakantie zitten kijken en sindsdien ben ik ook ‘hyped’..

Sowieso vond ik die presentatie wel echt hét voorbeeld om een game te showen _/-\o_ Tof inzicht bij de developer, super veel mensen aan het woord en een mooi beeld van wat de game gaat bieden. Mogen veel developers een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

D-Ed schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:27:
[...]

Ik heb de direct echt pas anderhalve week geleden tijdens m’n vakantie zitten kijken en sindsdien ben ik ook ‘hyped’..

Sowieso vond ik die presentatie wel echt hét voorbeeld om een game te showen _/-\o_ Tof inzicht bij de developer, super veel mensen aan het woord en een mooi beeld van wat de game gaat bieden. Mogen veel developers een voorbeeld aan nemen.
Ja ik dus eigenlijk ook pas vandaag :P , en verder helemaal mee eens! echt een hele dikke presentatie en veel diepgang.... Ik heb er best wel wat vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
D-Ed schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:01:
[...]

Aah er is een early access (premium) release merk ik uit je opmerking? Dat scheelt dan wel, toch een weekje alles bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jellybrah schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:30:
[...]

Aah er is een early access (premium) release merk ik uit je opmerking? Dat scheelt dan wel, toch een weekje alles bekijken ;)
Rectificatie

[ Voor 18% gewijzigd door NightShadow22 op 19-08-2023 18:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
No worries guys! Het is weekend hè ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
NightShadow22 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:31:
[...]

Je bent wel weer super salty bro... hij doelt gewoon op je opmerking over de user scores op metacritic.

Take it easy
Huh dat was niet salty bedoeld, ik bedoelde dat er dan tijd is de reviews goed door te lezen. Prima dat dat er is, geeft anderen meer tijd toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jellybrah schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:42:
[...]

Huh dat was niet salty bedoeld, ik bedoelde dat er dan tijd is de reviews goed door te lezen. Prima dat dat er is, geeft anderen meer tijd toch?
Ok misunderstanding mijn excuses, en idd heb je gelijk in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Requiem19 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:22:
Als ik dit topic lees lijkt het wel alsof het ergste dat je kunt overkomen is dat je Starfield niet als eerste speelt?

Het gaat er toch om dát je het uiteindelijk op je gemakje lekker gaat spelen? Ik snap het ge-drama om eventueel een paar dagen te wachten met aanschaf / spelen niet in ieder geval.

Maar wellicht zegt dit juist wat over mij (ik word oud?😉)
Eens. Ik heb wel preorder gedaan, de 100e versie. Niet omdat ik meteen wil spelen (wss kan ik die dagen niet eens) maar omdat ik weet dat ik m toch wel ga kopen. In het ergste geval wacht ik paar maanden tot die goed gedebugged is.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boefmans schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:03:
[...]

Eens. Ik heb wel preorder gedaan, de 100e versie. Niet omdat ik meteen wil spelen (wss kan ik die dagen niet eens) maar omdat ik weet dat ik m toch wel ga kopen. In het ergste geval wacht ik paar maanden tot die goed gedebugged is.
Sluit me hier helemaal bij aan, ik was 10 jaar geleden, mede door toen nog een eigen website voor filmpjes en reviews, iemand die elke grote titel op release wilde hebben. En uit eindelijk heeft het alleen maar geleid naar gehaast spelen en veel stres. Nu koop ik alleen nog games in de sale of die ik ook op dat moment wil spelen. Ik heb Game Pass, Nintendo Online en Playstation Plus, die betaal ik gewoon en kijk vaak wat erop staat, en speel daar titels dan van die ik ook wil spelen, lekker op me gemak en wanneer ik er tijd en zin in heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik heb een vriendengroep die grote releases tegelijk speelt. Dan is het juist tof om meteen te beginnen. Een soort boekenclub. Het maakte RDR2, Animal Crossing etc. leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:50:
Ik heb een vriendengroep die grote releases tegelijk speelt. Dan is het juist tof om meteen te beginnen. Een soort boekenclub. Het maakte RDR2, Animal Crossing etc. leuker.
Dat is ook zeker leuk, als je ook alleen op die manier speelt, dan loont dat zich zeker, ik zelf speel voor 97% alleen Single Player games. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 17 dagen en dan mogen we spelen!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Dat men nu al een review code heeft zie ik als een plupunt.Ik ben gewoon heel benieuwd in in hoe verre die 30fps framerate roet in het eten kan gooien.

Zelfs de console gamer is de 60 nu wel gewend.

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 20-08-2023 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Stabiel 30 is voor mij acceptabel. Het moet alleen niet steeds onder de 20-15 dippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Mog schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:50:
Stabiel 30 is voor mij acceptabel. Het moet alleen niet steeds onder de 20-15 dippen.
Dat die 30fps voor 95% goed gaat zijn daar geloof ik wel in.Hoop straks gewoon te lezen dat het spel toch heel modern aanvoelt.

Mocht het spel gruwelijk zijn dan zou ik met die 30fps kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:50:
Mee eens! Laten ze in ieder geval zorgen voor stabiel 30FPS :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ga vantevoren gewoon ff wat 30fps games spelen, RDR2, Kingdom Come Deliverance..

Heb echt zin in deze game en hoop zo dat het op release gelijk o.k is, we gaan het zien.

Zit zelf nog een beetje in twijfel om voor de deluxe upgrade te gaan maar dat gaat er een beetje aan liggen qua werk.

Ik wil zodra ik begin te spelen wel ff door kunnen gaan en wat extra verlof nemen zo mogelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 20-08-2023 12:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
Sipio schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 12:33:
Ik ga vantevoren gewoon ff wat 30fps games spelen, RDR2, Kingdom Come Deliverance..

Heb echt zin in deze game en hoop zo dat het op release gelijk o.k is, we gaan het zien.

Zit zelf nog een beetje in twijfel om voor de deluxe upgrade te gaan maar dat gaat er een beetje aan liggen qua werk.

Ik wil zodra ik begin te spelen wel ff door kunnen gaan en wat extra verlof nemen zo mogelijk.
Een stabiele 30FPS is prima aan te wennen. Mits motion blur uit te zetten is. FF16 was bijvoorbeeld dikke prima en dat is een snelle aktiegame.
Het helpt inderdaad niet als je kort daarvoor snelle 120fps aktiegames speelt.

Overigens ben ik vooral benieuwd hoe die zonder fsr gaat draaien op mijn 1440p ultrawide met een 3080 en i7 13700k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Sipio schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 12:33:

Ik twijfel zelf ook over de Deluxe Edition. Het gaat me niet eens om de EA, maar om de included dlc.

"nu" heb je die erbij voor 30 euro, maar wat als ik besluit voor de standard-edition te gaan, en dat de losse dlc duurder gaat zijn? Mag ik straks extra fomo tax betalen omdat ik geen zin heb om nu 30 euro te betalen voor iets waar ik geen idee heb van wat het gaat voorstellen straks. (is het puur een extra verhaaltje, of krijgen we extra ship parts, base options, wapens, planeten? nobody knows)

Vind met de price-hike naar 70 euro voor een game tegenwoordig, dat iig in dit geval de kosten voor de dlc wel flink disproportioneel gestegen zijn. Bijna de helft van de base game. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Ischium op 20-08-2023 13:04 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ischium schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 12:59:
[...]
Vind met de price-hike naar 70 euro voor een game tegenwoordig, dat iig in dit geval de kosten voor de dlc wel flink disproportioneel gestegen zijn. Bijna de helft van de base game. 8)7
Intertoys folder uit 1997/1998. ƒ149-209 toen is nu €120-168. De kosten om spellen te maken liggen nu ook vele malen hoger. Met andere woorden: games nu zijn goedkoop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3iniRXKADZnFnP8y3inkKmvuqw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fvq4aDKb6g326Ptj4IrbjFxg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Dat is ook niet wat ik zeg. ;)

Mijn "probleem" is dat ze nu, met de deluxe edition, bijna 45% van de base-game vragen voor dlc. Dlc welke nu nog niet eens uit is, en waarvan we niet weten wat het toevoegt. Dawnguard was bijv. 33% van de originele Skyrim prijs. Dus los van de price hike voor de heden daagse kosten, is nog eens een 10+procent extra toeslag voor de dlc...

Wat we ook niet weten is dat als je nu voor de standard edition gaat, of de dlc na zijn release later los ook 30 euro word, of dat die dan inneens 35 (of zelfs meer) moet gaan kosten.

[ Voor 17% gewijzigd door Ischium op 20-08-2023 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Check. Maar de uitbreiding is niet het enige wat je krijgt. Ook nog:
  • Tot 5 dagen vroege toegang
  • Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet en Boost Pack
  • toegang tot Starfield Digital Artbook en originele soundtrack
Dan komt het toch wel overeen? 30 piek voor story dlc is gangbaar. Dan een tientje voor de bovenstaande items voelt ook wel schappelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Mog schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 13:56:
Check. Maar de uitbreiding is niet het enige wat je krijgt. Ook nog:
  • Tot 5 dagen vroege toegang
  • Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet en Boost Pack
  • toegang tot Starfield Digital Artbook en originele soundtrack
Dan komt het toch wel overeen? 30 piek voor story dlc is gangbaar. Dan een tientje voor de bovenstaande items voelt ook wel schappelijk.
Fair point!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Mog schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 13:23:
[...]

Intertoys folder uit 1997/1998. ƒ149-209 toen is nu €120-168. De kosten om spellen te maken liggen nu ook vele malen hoger. Met andere woorden: games nu zijn goedkoop.

[Afbeelding]
Wel even een leuk nostalgisch plaatje zo op zondagmiddag😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Die 30fps waar over gesproken wordt, is dat voor de Xbox console of ook voor de PC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Vortigen schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:43:
Die 30fps waar over gesproken wordt, is dat voor de Xbox console of ook voor de PC?
Alleen op de console

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
De jongens met een leuke PC gaan dit in 1440p/60 draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 11:44
Het begint bij mij weer te kietelen. Heb geprobeerd zoveel mogelijk nieuws geprobeerd te vermijden.

Maar nu het nog een kleine anderhalve week is, gaat het toch borrelen. Ik ben vooral benieuwd naar het 'begin'. Hier kijk ik altijd naar uit en over zeven maanden komt het mijn strot uit.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:14:
Nog 17 dagen en dan mogen we spelen!
Hoop dan bij te zijn, krijg als het goed is over 10 dagen weer een Review exemplaar en helaas over 7 dagen begint ook het werken weer 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb deze game bij mijn Ryzen 5 7600x gekregen, ben ook erg benieuwd. Altijd al heel erg geïnteresseerd geweest in Star Citizen, maar daar vond ik de aanschaf drempel, en permanente alpha status niet fijn.

Hoop dat mijn 7600x met 32gb DDR5 en een 1070Ti de game een beetje goed draait.

Na de gameplay deep dive gekeken te hebben, hoop ik wel dat er snel een mod komt dat je wel zelf kan landen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
spoiler: 4chan leaks:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSkd30PllyC9TLaTN7TpocBXgcE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DiF84ZDsmAFTzPm2l5jU0Sfy.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/srwjpCeKn2JYuZBBbaqoG_4wXjs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bpUDbuBHhsvnwFZZoNuoYVH1.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fziFo8fbCPEqyk7YFcZl0UdcP7I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EHBBQmHABM5B6ju64UtPAgYy.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5PK0sMYvNbxXYbOrLDjqDN8f7w4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UVovMbYWYaVdfhSvQEGBpGmc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneWandelaar
  • Laatst online: 23-05 22:51
Ik twijfel, ik ben nog niet overtuigd m.b.t het FPS / shooting gedeelte. Video’s laten een soort van Skyrim / Fallout 4 combat system zien, ook met een camera in third person in een nogal rare positie.
Ik speel de game sowieso wel via de Xbox gamepass.. maar ik voel nog niet de urgentie om bij te betalen voor ‘early access’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

GroeneWandelaar schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 17:37:
Ik twijfel, ik ben nog niet overtuigd m.b.t het FPS / shooting gedeelte. Video’s laten een soort van Skyrim / Fallout 4 combat system zien, ook met een camera in third person in een nogal rare positie.
Ik speel de game sowieso wel via de Xbox gamepass.. maar ik voel nog niet de urgentie om bij te betalen voor ‘early access’.
De Starfield Direct(Timestamped!) laat zien dat je dat je kan switchen tussen 3rd en 1st person. :) Daarnaast zag ik geen directe (shooter) combat in 3rd person, dus denk dat je wel safe zit. En er gaan sowieso nog wel een legio aan camera mods komen om alles precies te tweaken als je wil.
Pagina: 1 ... 4 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.