Klopt.Timothy3000 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:54:
Reacties wat samenvattend:
Niet baanbrekend maar wel ontzettend leuk en fans van Fallout e.d. worden op de wenken bediend.
Klopt dat wat?
Verwijderd
Dat stelen is wel gek, ik dacht dat ik succesvol een dure globe had gestolen uit een Trade Office, maar ik zag aan de deur een dame naar mij loeren die toen plots wegwandelde. Dus ik dacht dat ik ermee wegkwam.uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:29:
Net de eerste drie uur erop zitten. Nu pas net aangekomen opspoiler:. Het is weer feest met het doorzoeken van elk hoekje en gaatje.New Atlantis
Ik speel op very hard. Is denk ik lekker uitdagend, maar vreet wel ammo. Maar als je alles doorzoekt vind je genoeg.
Ik las dat aanbevolen werd om niet teveel gesidetracked te raken in het begin en dat snap ik denk ik wel. Op de eerste planeet zag ik direct wat interessante poi, maar daar kwam ik een level 10 vijand tegen die me bijna one-shotte![]()
Het is verder wel even oppassen dat je niet standaard alles loot, want dat wordt gezien als stelen kwam ik achter. Dit is te merken aan een rood icoontje bij het item wat je oppakt.
Genieten! Hele week vrij om te spelen
Tien minuten later in een andere sector komen er ineens twee agenten naar mij toe voor een arrestatie! Ik had beter die globe snel verpatst in tussentijd.
Dat kwam ik dus eigenlijk een beetje naar zoeken want ik heb dit ook.Steven030 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:33:
Ik moest er even inkomen, maar nu wil ik niet meer stoppen met spelen
Vanmorgen twee uur gespeeld en vanavond een uurtje maar het pakt mij nog niet echt. Komt omdat het allemaal zo overweldigend is denk ik. Heb nu echt het gevoel verloren te zijn in de menu’s en de mogelijkheden enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heel herkenbaar. Ik heb er nu een uurtje of 5/6 in zitten, en eigenlijk kwam het pas echt op gang zodra ik het allemaal los liet en lekker mijn eigen ding ging doen buiten de main story om, op mijn eigen tempo. In het begin stoorde ik me ook een beetje aan de laadtijden (was ik niet meer gewend op current gen), maar daar ben ik nu alweer aan gewend geraakt. Kan nu al niet wachten om morgenavond verder te gaanDonstil schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:57:
[...]
Dat kwam ik dus eigenlijk een beetje naar zoeken want ik heb dit ook.
Vanmorgen twee uur gespeeld en vanavond een uurtje maar het pakt mij nog niet echt. Komt omdat het allemaal zo overweldigend is denk ik. Heb nu echt het gevoel verloren te zijn in de menu’s en de mogelijkheden enz.
[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 01-09-2023 23:06 ]
Iemand hier die kan uitleggen hoe de transfer containers werken? Ik heb ze gelinkt aan mijn mijners, de container raakt inderdaad bol, maar hoe krijg ik de lading nu in mijn ship zonder te moeten landen en hem handmatig leeg te halen? Alles bekeken, maar is geen optie voort
De XboxGames map heb ik niet. Ik heb hem in games/starfield geinstalleerd. In de games map staan ze niet. Helaas pindakaas dan maar. Bedankt voor je antwoord.Rivanov schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:45:
[...]
In de XboxGames map.
En je moet je ze vervolgens in XboxGames/Starfield plaatsen. Niet in XboxGames/Starfield/Content. @FrankoNL
Edit... De dlc stonden inderdaad in een XboxGames map op mijn c: schijf. De game zelf staat op de f: schijf. Lekkere installer weer van microsoft.
[ Voor 15% gewijzigd door RedNas74 op 01-09-2023 23:16 ]
Uurtje of drie gespeeld, eigenlijk alleen de main quest gedaan en ik vermaak me prima. 
Voorlopig voelt dit iig echt als een Bethesda RPG in de ruimte. Morgen weer verder!
Voorlopig voelt dit iig echt als een Bethesda RPG in de ruimte. Morgen weer verder!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ik wist niet dat hij m'n naam kon uitspreken anders had ik niet "Concerto Pericoloso" genomen, dat heb ik althans nog niet gehoord ingame.Angeloonie schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 19:26:
Trouwens, extracoole feature is dat je character naam (als hij niet te debiel is) ook uitgesproken wordt! Dat voelt zoveel cooler als je die naam ineens echt hoort
Hier ook een ruime 2 uurtjes van start gedaan. Het is bij uitstek een typische Bethesda RPG. Dat betekent niet dat het slecht is, maar wel erg herkenbaar allemaal. Uiteindelijk heb ik flink wat uurtjes versleten in FO4 en nog veel meer in Skyrim. Dat zal hier niet anders zijn. Leuke game, maar niet buitengewoon wat mij betreft
PSN: xMaurice93
Ga naar ... (3 puntjes) rechts naast de play button kies manage en dan het tabje files en dan zie je browse staan.RedNas74 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:15:
[...]
Waar staan die mappen? Ik kan ze nl. niet vinden op mijn pc. Volgens de xbox app is de premium content geinstalleerd.
Op hard maakt het wel leuker vind ik ja, ook omdat je dan eerder geneigd bent je consumables te gebruiken en dergelijke.G_Dragon schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 22:56:
[...]
Het speelt echt oud en vertrouwd, daarmee bedoel ik de controls en de wereld, je herkend als Fallout 3 & 4 / Skyrim speler veel terug. Vind het echt een leuke mix tussen beide spellen, alleen wel lastig inkomen.
De eerste planeet waar ik heen mocht ben ik uren aan het looten geweest en had verschillende ziektes opgelopen waarvan ik nog niet wist hoe ik deze moest genezen, dus snel maar de basis ingegaan voor de main quest. Vol met enemies heb ik natuurlijk geen ammo meer, dus dan maar met de hakbijl erop af en dat ging best wel lekker (aan het einde van de rit 1HP over, maargoed ze waren dood).
spoiler:Aan het eind van deze main quest even de leider overtuigen dat een gevecht met mij geen goed idee was, aangezien ik net 20+ van zijn mannen had afgeslacht. Die dialog keuze was een grote gok maar werkte gek genoeg ook nog dus ik mocht verder zondee een gevecht lol
Toen ik weer bij het schip was even alle loot in de storage gedaan, want was met 300+ over mijn gewicht heen dus mijn zuurstof ging natuurlijk ook veel te snel op tijdens de wandeling terug naar het schip.
Wat een spel
Speel trouwens op hard..
spoiler:
Ik had die leider ook overtuigd niet te vechten, maar kreeg toch spijt en heb hem alsnog moeten neerleggen. Dropte een mooie legendary assault achtig wapen. Weet niet of je nog een save game in die buurt hebt 
Mijn enige kritiek;
Morrowind - 2002
Oblivion - 2006
Fallout 3 - 2008
Fallout New Vegas - 2010
Skyrim - 2011
Fallout 4 - 2015
Starfield - 2023
De game voelt super vertrouwd. Echt knap hoe Bethesda al 20 jaar games kan maken die precies hetzelfde aanvoelen
Ik ga echt enorm veel plezier aan de game beleven, inclusief toekomstige mods, maar zo’n “typische” Bethesda game als dit moet gewoon elke 3-4 jaar uitkomen om je te vermaken en bezig te houden. Laat ons nooit meer 8 jaar wachten!
Morrowind - 2002
Oblivion - 2006
Fallout 3 - 2008
Fallout New Vegas - 2010
Skyrim - 2011
Fallout 4 - 2015
Starfield - 2023
De game voelt super vertrouwd. Echt knap hoe Bethesda al 20 jaar games kan maken die precies hetzelfde aanvoelen
Voor wie nog gaat beginnen.
hier de lijst met namen waarvan in ieder geval de voice in de game zit
https://www.theloadout.com/starfield/names-vasco
Als je 1 van die namen kiest zeggen ze dus je naam in game.
hier de lijst met namen waarvan in ieder geval de voice in de game zit
Dat werkte helaas niet. De Xbox app had besloten de dlc op de c: schijf te zetten, terwijl ik de game zelf op schijf f: had gezet. De drie puntjes verwezen naar de f: schijf.Beakzz schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 23:24:
[...]
Ga naar ... (3 puntjes) rechts naast de play button kies manage en dan het tabje files en dan zie je browse staan.
Mijn eerste 10 uur zit erop
Ben voor mijn gevoel nog maar net begonnen en kan niet wachten tot ik morgen verder kan spelen. Probeer echt de main story line te volgen, maar 5 minuten later zit ik als een sidekick van een journalist mensen te interviewen en een half uur later zit ik phuseboxjes te zoeken.
Very Hard is tot nu toe de goede keuze. Ik heb niet vaak dat ik een battle verlies, tenzij de vijanden ver boven mijn level zijn.
Helaas ben ik mijn plasma cutter kwijt om te kunnen minen…. Nu nog even zoeken waar ik er eentje kan kopen. Ben trouwens blij dat de planeten niet ongelimiteerd zijn… anders zou ik echt nergens aan toe komen want iedere keer zie ik weer een ander POI waar ik als een mot naar een vlam toe wordt aangetrokken…
Verder weer erg leuke Bethesda story telling momentjes meegemaakt die je heel makkelijk kunt missen als je niet alle hoekjes doorzoekt.
Very Hard is tot nu toe de goede keuze. Ik heb niet vaak dat ik een battle verlies, tenzij de vijanden ver boven mijn level zijn.
Helaas ben ik mijn plasma cutter kwijt om te kunnen minen…. Nu nog even zoeken waar ik er eentje kan kopen. Ben trouwens blij dat de planeten niet ongelimiteerd zijn… anders zou ik echt nergens aan toe komen want iedere keer zie ik weer een ander POI waar ik als een mot naar een vlam toe wordt aangetrokken…
Verder weer erg leuke Bethesda story telling momentjes meegemaakt die je heel makkelijk kunt missen als je niet alle hoekjes doorzoekt.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-09-2023 23:51 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ultrawide fix
Fix for 32:9 Blackbars
Open Starfield.exe with a Hex Editor
Replace 8E E3 18 40 with 39 8E 63 40 for 32:9
Update
*To fix the viewModel FOV scaling
Start by Creating a StarfieldCustom.ini in "Documents\My Games\Starfield"
with the following Content, Be sure to lock the file to read-only.
[Camera]
fFPWorldFOV=120
fTPWorldFOV=120
Save the file, and enjoy the fixed view model in 32:9!
Update
[Camera]
fFPWorldFOV=120
fTPWorldFOV=120
Covid, nieuwe engine, nieuwe soort gameplay loop (ivm niet 1 omgeving maar veel verschillende)..Divak schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 23:36:
Mijn enige kritiek;
Morrowind - 2002
Oblivion - 2006
Fallout 3 - 2008
Fallout New Vegas - 2010
Skyrim - 2011
Fallout 4 - 2015
Starfield - 2023
De game voelt super vertrouwd. Echt knap hoe Bethesda al 20 jaar games kan maken die precies hetzelfde aanvoelenIk ga echt enorm veel plezier aan de game beleven, inclusief toekomstige mods, maar zo’n “typische” Bethesda game als dit moet gewoon elke 3-4 jaar uitkomen om je te vermaken en bezig te houden. Laat ons nooit meer 8 jaar wachten!
[ Voor 3% gewijzigd door James Pond op 01-09-2023 23:52 ]
Ik heb nog nooit een Bethesda game gespeeld. Sic-fi spreekt me wel aan, dus deze opgestart. Heb zonet me moeten dwingen om te stoppen. Heerlijk! Ik speel het op de series S. Ziet er netjes uit hoor.
Tis helemaal geen nieuwe engine, gewoon een evolutie van dezelfde engine met dezelfde limitaties etc.James Pond schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 23:52:
[...]
Covid, nieuwe engine, nieuwe soort gameplay loop (ivm niet 1 omgeving maar veel verschillende)..
Verslavend als een malle dit. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst 7 uur op een dag aan 1 game gespendeerd heb (MSFS even niet meegerekend
)
Toch grappig dat een "ouwe lul", met m'n 46 lentes, nog zo in een game gezogen kan worden.
Toch grappig dat een "ouwe lul", met m'n 46 lentes, nog zo in een game gezogen kan worden.
Haha ik ken het...hier 47 jaar en ook weer helemaal verslaafd.DutchOwnage schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 00:10:
Verslavend als een malle dit. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst 7 uur op een dag aan 1 game gespendeerd heb (MSFS even niet meegerekend)
Niet zo op de man aub
[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 02-09-2023 14:49 ]
Pfoe het is weer echt een Bethesda parel 
Heerlijk rustig aan rondkijken, lekker Looten en geweldige missies weer!
Heerlijk rustig aan rondkijken, lekker Looten en geweldige missies weer!
Zucht, het is echt weer een Bethesda game hoor. Snap niet dat ze dit niet native ondersteunen terwijl het relatief "simpel" te fixen is. Vreemde is ook dat ze op Gamescom de game op een super ultrawide toonden...James Pond schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 23:50:
Ultrawide fix
Update
[Camera]
fFPWorldFOV=120
fTPWorldFOV=120
Heb zelf ook een 32:9 monitor en heb best wat lopen kloten om het goed werkend te krijgen en bij mij helpt het volgende:
Als het goed is is de HEX edit niet nodig en zal onderstaand in theorie ook moeten werken in je StarfieldCustom.ini file (mijn .exe is gepatched dus kan het niet verifiëren maar ik las dat onderstaand ook werkt, stuk makkelijker en bij een update van de game hoef je je .exe niet opnieuw te editen):
code:
1
2
| [Display] fWideAspectLimit=3.55556 |
Verder gebruik ik een FOV van 100, vind ik wat beter passend.
Mijn StarfieldCustom.ini voor 32:9 ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| [Camera] fFPWorldFOV=100 fTPWorldFOV=100 [Display] fWideAspectLimit=3.55556 [Controls] bMouseAcceleration=0 |
Ook mouse acceleration uitgeschakeld, waarom is dat niet gewoon een menu optie...?
Na het aanpassen van de FOV heb je dan alleen helaas een probleem met de weapon FOV, deze is te "ingezoomd". Enige wat voor mij hielp is is de volgende cheat engine tabel:
https://github.com/Tautel...eld-WeaponFoV-CheatEngine
Download en installeer Cheat Engine en daarna bovenstaande file. Open deze file, start Starfield en open onder File -> Open Process -> Starfield. Daarna kan je de value aanpassen (in mijn geval 125). Zie ook:
:fill(white):strip_exif()/f/image/po7Q9SWSaINlKoxGnNWCgN4E.png?f=user_large)
Resultaat:
/f/image/VSMUavmrbmRv09iOhpueUNfd.png?f=fotoalbum_large)
Daarnast had ik ook een probleem dat de horiozntale en verticale mouse sensitivity niet "in sync" waren. Het was net alsof de horizontale bewegingen een stuk gevoeliger waren. Uiteindelijk wat lopen testen en de volgende settings in de StarfieldPrefs.ini werken voor mij goed, nu lijkt het wat meer 1:1 te zijn:
code:
1
2
3
4
5
| [Controls] fIronSightsLookSpeedYaw=0.6900 fIronSightsLookSpeedPitch=1.3000 fLookSpeedYaw=0.6900 fLookSpeedPitch=1.3000 |
Ik kan mij Fallout 4 nog wel herinneren en daar zat ik toen ook op dezelfde manier te kloten met een ultrawide monitor. Ook die mouse sensitivity issues speelden toen al in FO4. Hopelijk fixen ze dit gewoon een keer native, ben zowat 2 uur bezig geweest om het een beetje goed werkend te krijgen...
Verder heb ik ook de DLSS mod geïnstalleerd:
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/111
Enfin, hopelijk heeft iemand iemand er iets aan
[ Voor 13% gewijzigd door bjorntju op 02-09-2023 03:23 ]
Alrighty, net 9 uur weg gespeeld in Starfield. Even samengevat:
Het begint vrij traag maar bouwt langzaam snelheid op, na enkele uren zit je er goed in en raak je zo heel wat uren kwijt in outposts bouwen, schip aanpassen en quests spelen, speelt heerlijk weg.
De scope is groot maar de diepte is niet echt te vinden soms, soms had ik graag gezien dat je meer vrijheid had in het bereiken van je doel in quests maar over het algemeen krijg je toch vaak 2-3 keuzes, ik probeer dan iets te doen in de hoop dat de game er rekening mee houdaar dan blijkt het toch niet te kunnen.
Al zou (naar mijn mening) Skyrim een 9 zijn en Fallout 4 een 8, zou ik Starfield een 8 geven. Wat ik soms echt heel erg mis is de bekendheid die ik had met Elder Scrolls en Fallout, ik wist de lore, de personages en vijanden en bij Starfield is alles natuurlijk gloed nieuw, dat heeft tijd nodig om in te werken en voelt daarom ook anders als vorige Bethesda games, dit is overigens geen kritiek puntje maar meer een idee van waarom het soms niet helemaal "Bethesda" voelt of anders wel waarom het me niet altijd even goed pakt
Ik ben vrij positief, er kan nog flink aan verbeterd worden maar dat is al eerder genoemd in dit topic maar met de toekomstige eventuele DLC en mods denk ik dat ik vele uurtjes zal kwijtraken in Starfield, Xbox heeft naar mijn idee eindelijk weer een echte topper in handen en ik ben voorlopig niet uitgespeeld, heel veel zin om het hele verhaal te ontdekken en de Faction storylines.
Het begint vrij traag maar bouwt langzaam snelheid op, na enkele uren zit je er goed in en raak je zo heel wat uren kwijt in outposts bouwen, schip aanpassen en quests spelen, speelt heerlijk weg.
De scope is groot maar de diepte is niet echt te vinden soms, soms had ik graag gezien dat je meer vrijheid had in het bereiken van je doel in quests maar over het algemeen krijg je toch vaak 2-3 keuzes, ik probeer dan iets te doen in de hoop dat de game er rekening mee houdaar dan blijkt het toch niet te kunnen.
Al zou (naar mijn mening) Skyrim een 9 zijn en Fallout 4 een 8, zou ik Starfield een 8 geven. Wat ik soms echt heel erg mis is de bekendheid die ik had met Elder Scrolls en Fallout, ik wist de lore, de personages en vijanden en bij Starfield is alles natuurlijk gloed nieuw, dat heeft tijd nodig om in te werken en voelt daarom ook anders als vorige Bethesda games, dit is overigens geen kritiek puntje maar meer een idee van waarom het soms niet helemaal "Bethesda" voelt of anders wel waarom het me niet altijd even goed pakt
Ik ben vrij positief, er kan nog flink aan verbeterd worden maar dat is al eerder genoemd in dit topic maar met de toekomstige eventuele DLC en mods denk ik dat ik vele uurtjes zal kwijtraken in Starfield, Xbox heeft naar mijn idee eindelijk weer een echte topper in handen en ik ben voorlopig niet uitgespeeld, heel veel zin om het hele verhaal te ontdekken en de Faction storylines.
[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 02-09-2023 02:03 ]
Zooo van 18:30 tot net gespeeld... =]
Ja het is even inkomen, de besturing is weer des Bethesda houterig. De map werkt op console niet erg handig, en ook de knoppen layout brengt nog regelmatig verwaring bij mij
Voor een Bethesda game ziet het er goed uit, vergeleken met andere games weer niet. Laadschermen zijn jammer. Voice acting is tot dusver wel sterk. Voor de rest een typische Bethesda rpg, veel loot, veel quests, veel verhaallijnen en Ik heb nog geen bug of crash gehad.
Ja het is even inkomen, de besturing is weer des Bethesda houterig. De map werkt op console niet erg handig, en ook de knoppen layout brengt nog regelmatig verwaring bij mij
Voor een Bethesda game ziet het er goed uit, vergeleken met andere games weer niet. Laadschermen zijn jammer. Voice acting is tot dusver wel sterk. Voor de rest een typische Bethesda rpg, veel loot, veel quests, veel verhaallijnen en Ik heb nog geen bug of crash gehad.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mooi verwoord. Sluit me er helemaal bij aan.Vagax schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 02:01:
Alrighty, net 9 uur weg gespeeld in Starfield. Even samengevat:
Ik ben zelf wel heel erg onder de indruk. Met name het exploren is echt heel leuk en dat vind ik persoonlijk het leukste aan Bethesda games. Heb vandaag 11 uur gespeeld, in jaren niet meer zo'n game sessie gehad. Ik kan de controller niet neerleggen. Telkens wil je nog even voorbij die ene heuvel kijken. Het spel is enorm groot en ondanks dat sommige planeten een beetje raar ogen zijn de meeste een lust voor het oog. Net als sommige steden en locaties op planeten waarover ik niks zal verklappen. Maar je kijkt je ogen echt uit af en toe. En ik heb nog maar een fractie gezien.
Heb al veel dingen ontdekt en een hoop leuke loot gevonden. Zelfs al goede environmental story telling en locaties tegengekomen op een random generated landing zone, hier ga ik dan ook morgen een Outpost proberen te starten. Aan outposts en ship building ben ik nog niet toegekomen. Quests heb ik ook nog amper gedaan. Enkel de eerste paar main quests en wat activities links en rechts.
Inderdaad zijn er nog een hoop typische Bethesda dingen te verbeteren. En inderdaad voelt het niet als een nieuwe engine maar een verbeterde. Maar goed, voor mij voelt die erg vertrouwd.
Als ik dan toch een puntje van kritiek mag noemen, zoals Vagax schreef zijn de quest oplossingen tot nu toe niet veel anders dan in fallout en skyrim. Ik kom net uit BG3 en dan merk je wel dat daar veel meer keuze vrijheid en diepgang in zit. Hier heb je vaak de optie persuasion of geweld. Veel meer creatieve oplossingen zijn er vaak niet, dan loopt je plan niet zoals je wilt.
Maar goed. Ik vind het tot nu toe al een top game en heb nog zeker honderd uur te gaan denk ik. Een aanwinst voor Xbox.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ik denk dat je met 9/10 uur nog niet zoveel hebt gezien maargoed dat maakt ook niet perse uit
De meeste mensen zeggen wel dat het beter wordt naarmate je het meer speelt (als in je komt steeds meer dingen tegen en toffe missies)
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/290?tab=files
Deze FPS mod gaf me +20 fps in New Atlantis
De meeste mensen zeggen wel dat het beter wordt naarmate je het meer speelt (als in je komt steeds meer dingen tegen en toffe missies)
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/290?tab=files
Deze FPS mod gaf me +20 fps in New Atlantis
Dit is altijd mijn go-to website voor maps. Mischien hebben jullie er wat aan.
https://mapgenie.io/starfield
https://mapgenie.io/starfield
Heb er nu een uurtje of. 7 inzitten. Nog nooit zolang een RPG gespeeld. Normaliter niet mijn genre. Ga hier toch een poging voor doen.
Maar de game, zoals bij alle open world games, geeft me nu ook weer het overweldigende gevoel. Er is gewoon zóveel te doen waarbij ik vaak denk; wat boeit het om dit te doen. Wat voegt het toe..
Ben dus voornamelijk de main quest aan het doen.
Is voor mij toch weer het veilige handje dat me meeneemt door de game.
Maar de game, zoals bij alle open world games, geeft me nu ook weer het overweldigende gevoel. Er is gewoon zóveel te doen waarbij ik vaak denk; wat boeit het om dit te doen. Wat voegt het toe..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb net 45 minuten kunnen spelen gisteren, vandaag ook zo goed als geen tijd, maar inderdaad wat ik tot nu toe al gezien heb, wat een game
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Framegen Mod is beschikbaar van PureDark. Via zijn Patreon krijg je toegang tot Discord channel waar hij de mod beschikbaar stelt.
https://www.patreon.com/PureDark
https://www.patreon.com/PureDark
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 02-09-2023 07:54 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
NopeWee Man schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:26:
Okee ik ben overstag en heb de game gekocht.
Voor degene met het horloge: kan deze ook met MagSafe opgeladen worden>
..........
Kan je eigenlijk je (leen)schip gewoon ergens achterlaten als je zelf een nieuwe wil?
Als ik dit eerder had geweten... Je kan nu zeker je naam niet meer aanpassen?Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 23:37:
Voor wie nog gaat beginnen.
hier de lijst met namen waarvan in ieder geval de voice in de game zit![]()
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is vooral het gevoel van zelf je eigen avontuur kunnen beleven. Elk zijtakje en onderzoeksmoment maakt je eigen verhaal.Rivanov schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 06:49:
Ik zou niet de sidequests laten liggen, die zijn in dit soort games vaak erg leuk.
Zo uit mijn duim is het hooguit een seconde of 5 tussen werelden op een XSX geinstalleerd op de Expansion Card. Eerder 3 of zo.Timothy3000 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:55:
[...]
Dat is alleen bij het opstarten zo toch? Of zijn de laadtijden tussen het wisselen van werelden ook zo lang?
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2023 09:00 ]
Gelukkig is Rick een internationale naam.G_Dragon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:49:
[...]
Als ik dit eerder had geweten... Je kan nu zeker je naam niet meer aanpassen?
Ik moet juist altijd ALLES doen in dit soort games. Heb er dus 7 uur inzitten, pas 1 main quest afgerond en 3 van die onbelangrijke fetch quests. Ja, je loopt je een ongeluk maar in de Bethesda werelden kom je dan zo ontiegelijk veel leuke dingen tegen onderwegRivanov schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 06:49:
Heb er nu een uurtje of. 7 inzitten. Nog nooit zolang een RPG gespeeld. Normaliter niet mijn genre. Ga hier toch een poging voor doen.
Maar goed, ik hou nou eenmaal heel erg van dit soort games. Had ook echt honderden en honderden uren zitten in The Witcher en de laatste paar AC games etc.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2023 09:07 ]
Op PU staat
Hoe voelt dit voor jullie? Zo uitgeschreven klinkt dit meer ergerlijk dan leuk haha.Starfield heeft met zijn 230.000 spelers op Steam toen het net live was een lekkere start, maar er wordt wel steeds meer duidelijk over het spel. Zo komen sommige gamers lege planeten tegen. Een programmeerfoutje? Een inlaadprobleem? Nope, helemaal expres. Tegen New York Times zegt Ashley Cheng van Bethesda erover dat je als gamer koorddanst tussen plezier en authenticiteit. En dat betekent dat niet elke planeet Disney World is, zoals Ashley het noemt. Het is niet gewoon luiheid, het is ook je doen beseffen hoe indrukwekkend de ruimte is.
"Het punt van de uitgestrektheid van de ruimte is dat je je klein moet voelen. Het moet overweldigend aanvoelen. Iedereen is bang dat lege planeten saai zullen zijn. Maar toen de astronauten naar de maan gingen, was er niets. Ze verveelden zich zeker niet.
LOL. Zojuist PureDark's Framegen mod geinstalleerd.
Krijg nu in-door 200+ FPS.
Krijg nu in-door 200+ FPS.
45 hier, Ik zag vanmorgen om 7 uur dat ik al 17h in-game time heb gehad.... oopsDutchOwnage schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 00:10:
Verslavend als een malle dit. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst 7 uur op een dag aan 1 game gespendeerd heb (MSFS even niet meegerekend)
Jazeker deze kan je op meerdere plekken aanpassen evenals je uiterlijk. Kom je wel tegenG_Dragon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:49:
[...]
Klopt is niet aan te passen.G_Dragon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:49:
[...]
Sowieso staat alles vast. Ook je skillpoints enzo. Dat vind ik wel jammer dat je niet in respeccen
Even verder spelen, is wel aan te passen. Skills idd niet, maar zonder level cap is dat geen probleemRicmaniac schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:25:
[...]
Klopt is niet aan te passen.
Sowieso staat alles vast. Ook je skillpoints enzo. Dat vind ik wel jammer dat je niet in respeccen
Ik zou al die sites en bladen naast je neer legen en afgaan op de reacties in dit topicTimothy3000 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:06:
Op PU staat
[...]
Hoe voelt dit voor jullie? Zo uitgeschreven klinkt dit meer ergerlijk dan leuk haha.
En die zijn best positief heb ik het idee
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-09-2023 09:33 ]
Ik heb tot nu toe veel plezier in het spel en ik erger mij eigenlijk helemaal nergens aan. De tijd vliegt voorbij en je kan gewoon chill op de bank zitten met een controller.Timothy3000 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:06:
Op PU staat
[...]
Hoe voelt dit voor jullie? Zo uitgeschreven klinkt dit meer ergerlijk dan leuk haha.
Ik ga vandaag maar eens wat side missions doen.. Uit orbit komen en meteen als level 5 moeten vechten tegen een level 12 spaceship stond niet op mijn wenslijstje dit weekend
Zit er misschien een kleine 10u in nu en ik had nu alTimothy3000 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:06:
Op PU staat
[...]
dat als ik naar een systeem jump en een aantal planeten/manen in dat systeem zie opduiken dat ik dacht van wtf die ga ik no way allemaal verkennen laat staan manueel heen vliegen/landen
Ik wil dan eigenlijk gewoon met het verhaal verder maar de afleiding is groot.
Uiteraard had ik ook graag over een planeet kunnen vliegen zoals zovelen maar ergens mis ik dat ook niet omdat er gewoon zoveel te doen is.
Ik wil nu met het verhaal verder maar ik wil ook een betere spaceship, ik wil nog een dikke outpost gaan bouwen, ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen
* Waar ik eigenlijk het meest van baal is dat je niet zoals in FO4 iemand kleding aan/uit kunt trekken, ik had Sarah Morgan later met mods wel in lingerie willen zien maar dat gaat hem nooit worden
Heeft iemand een idee waar ik een plasma cutter om te minen kan vinden?! Ik ben de mijne per ongeluk verkocht denk ik en wil natuur wel mindless kunnen minen!
Enemy’s willen deze dingen nog wel eens droppen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:00:
Heeft iemand een idee waar ik een plasma cutter om te minen kan vinden?! Ik ben de mijne per ongeluk verkocht denk ik en wil natuur wel mindless kunnen minen!
Je kunt hem kopen voor een redelijk klein bedrag, en in mijnen kun je deze ook vaak vinden (zeker als deze nodig is voor een missie)uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:00:
Die was ik na m'n eerste missie ook al kwijt inderdaaduchiha tijntje schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:00:
In vrijwel elke mijn staan ze in kistenuchiha tijntje schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:00:
Inmiddels gevonden! En nog dusdanig goedkoop dat ik mijn ouders niet hoef te “onterven”.janus_freggel schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:04:
[...]
In vrijwel elke mijn staan ze in kisten
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-09-2023 10:06 ]
Die staan in ongeveer iedere mijn in een Cutting Crate.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:00:
Net de eerste 2 gebouwd met links er tussen, zodat ik maar 1 hoe te bezoeken om alles binnen te halen, wel erg leuk, maar veel meer dan resources verzamelen doe je er(nog) niet mee.Sipio schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:50:
[...]
Ik wil nu met het verhaal verder maar ik wil ook een betere spaceship, ik wil nog een dikke outpost gaan bouwen, ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen
Inmiddels wel 19 uur in de game... nu net maar wat stappen gezet met de main quest line
Ben wel benieuwd wanneer de eerste mods voor xbox komen, zie de optie nog niet in het menu
Nog tips waar een outpost te plaatsen? Ik drukte gisteren per ongeluk op een verlaten planeet op het verkeerde knopje dus er werd bijna een outpost gebouwd maar ik wil dat liever op een fatsoenlijke plek met leuk uitzicht doenjanus_freggel schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:07:
[...]
Net de eerste 2 gebouwd met links er tussen, zodat ik maar 1 hoe te bezoeken om alles binnen te halen, wel erg leuk, maar veel meer dan resources verzamelen doe je er(nog) niet mee.
Inmiddels wel 19 uur in de game... nu net maar wat stappen gezet met de main quest line
Ben wel benieuwd wanneer de eerste mods voor xbox komen, zie de optie nog niet in het menu
Ogh wat is die inventory UI slecht. Ik vindt het early access aanvoelen. Dit vond ik overigens bij Skyrim ook. Dit had toch wel wat beter gemoeten vindt ik (BG3, ik kijk naar jou)
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Is de game via gamepass (pc) nu al speelbaar? Ik zie een aantal plekken dat alleen premium nu te spelen zou zijn?
Alleen premiumShodan schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:24:
Is de game via gamepass (pc) nu al speelbaar? Ik zie een aantal plekken dat alleen premium nu te spelen zou zijn?
Is er een duidelijk merkbaar verschil tussen de handcrafted content en het random materiaal? Wanneer ik begin wil ik me focussen op gemaakte content.
Heb ik dank geluk mee. Hij noemt mij ‘Captain Jim’.G_Dragon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:49:
[...]
Aanpassen lijkt mij op dit moment nog sterk, hoewel dat met een mod misschien wel gaat lukken…
Speel hem heerlijk op de series x. Het is goed te doen maar liever 60 fps. Dus ga zeker nog een gamepc erbij nemen. Zit toch diep in het xbox eco systeem.
Vraag me wel af of de savegames crossplatform zijn van starfield?
Die character editor is echt geweldig, ik heb bij toeval nu een pop gemaakt die lijkt op kiefer sutherland😂
Ik speel een soldier background met als traits extrovert, hero worship en empath.
Ben een space ranger aan maken dus jetpack high mobility en ook accelerate max. Dan een zooi punten in ballistics. Met deze build kan je goed exploreren doordat je hele tijd rond vliegt buiten. Daarnaast heb je bij het scopen een soort van slowmotion (korte bullet time) dus is erg vet.
Verder geen idee wat ik ga doen, de waan van de dag regeert in starfield, maar vermoedelijk main quest en gauw new game plus.
Vraag me wel af of de savegames crossplatform zijn van starfield?
Die character editor is echt geweldig, ik heb bij toeval nu een pop gemaakt die lijkt op kiefer sutherland😂
Ik speel een soldier background met als traits extrovert, hero worship en empath.
Ben een space ranger aan maken dus jetpack high mobility en ook accelerate max. Dan een zooi punten in ballistics. Met deze build kan je goed exploreren doordat je hele tijd rond vliegt buiten. Daarnaast heb je bij het scopen een soort van slowmotion (korte bullet time) dus is erg vet.
Verder geen idee wat ik ga doen, de waan van de dag regeert in starfield, maar vermoedelijk main quest en gauw new game plus.
Overigens is het een goed idee om de game op hard te spelen, de combat krijgt meer oemph als die difficulty hoger staat
Ik was op very hard begonnen maar ook terug naar hard gegaan, mijn ammo vloog er doorheenVagax schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:32:
Overigens is het een goed idee om de game op hard te spelen, de combat krijgt meer oemph als die difficulty hoger staat
Moet ook nog een beetje wennen aan de Shoot Outs vooral samen met het boosten vd jetpack.
[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 02-09-2023 10:40 ]
Naam en uiterlijk kun je veranderen bij zogenaamde Enhance stores, op Atlantis gelijk zit al zo'n shopJimmy Lancaster schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:26:
[...]
Heb ik dank geluk mee. Hij noemt mij ‘Captain Jim’.![]()
Aanpassen lijkt mij op dit moment nog sterk, hoewel dat met een mod misschien wel lukken…
Balen zeg.... gaat het vandaag een beetje mooi weer zijn... toch maar ff 2 uurtjes spelen, vanmiddag maar naar buiten 
Inderdaad hogere moeilijkheidsgraad betekend alleen maar dat de vijanden bullet sponges worden. Ammo is 1 ding maar healthpacks gaan er ook als een malle doorheen. Jammer genoeg levert het eten van voedsel amper health opSipio schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:37:
[...]
Ik was op very hard begonnen maar ook terug naar hard gegaan, mijn ammo vloog er doorheen
Dit gaat volgens mij nog wel gepatched worden want dat viel mij ook al op, ook al staat erbij dat het 3 health opleverd, ik bik een zooi vd dingen op en nauwelijks verandering in de healt bar.Jammer genoeg levert het eten van voedsel amper health op
En ik heb ook medkits tekort
Gelukkig is het hier heiig en anders heb ik altijd nog gordijnenChaoss schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:40:
Balen zeg.... gaat het vandaag een beetje mooi weer zijn... toch maar ff 2 uurtjes spelen, vanmiddag maar naar buiten
Haha gewoon weapons en shield uit zetten en dan snel landen. Dat voorkomt tot nu toe elke gevecht.D-Ed schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 09:42:
Ik ga vandaag maar eens wat side missions doen.. Uit orbit komen en meteen als level 5 moeten vechten tegen een level 12 spaceship stond niet op mijn wenslijstje dit weekend
Nu een paar uurtjes gespeeld en eerlijk gezegd valt het mij enorm tegen. Heel veel loading screens, alles hangt met fast travel aan elkaar. constant in menutjes zitten. Ik mis persoonlijk compleet de immersie. Helpt ook niet dat de manier van controls mij na 20 minuten enorm misselijk maakt, alsof je je muis beweegt en je character / schip pas een kwart seconde later reageert. Net weer half uurtje gespeeld en ben weer misselijk...
Welk random materiaal? Alles is handcraftedmister_S schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:26:
Is er een duidelijk merkbaar verschil tussen de handcrafted content en het random materiaal? Wanneer ik begin wil ik me focussen op gemaakte content.
Dit gevoel had ik ook, maar ik zat rond de 40 fps. Heb nu de graphics wat aangepast en zit nu op 60 fps en het probleem is verdwenen bij mij!GN!T!ON schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:06: Helpt ook niet dat de manier van controls mij na 20 minuten enorm misselijk maakt, alsof je je muis beweegt en je character / schip pas een kwart seconde later reageert. Net weer half uurtje gespeeld en ben weer misselijk...
Lijkt me sterk gezien de schaal van het spel. Er zit natuurlijk heel veel procedural generated content in. Dat is geen probleem, maar persoonlijk heb ik daar geen interesse in.James Pond schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:06:
[...]
Welk random materiaal? Alles is handcrafted
In Skyrim bijvoorbeeld was dit makkelijk te onderscheiden, ik hoop dat dit ook in Starfield het geval is zodat ik me kan focussen op alle handcrafted quests/content.
Liep een beetje rond op Mars, ineens een harde crash direct naar desktop
Uurtje gespeeld op de Xbox.
Altijd weer even wennen aan de controls bij een Bethesda game, maar heel goed te doen.
Wel heel wat bugs voorbij zien komen met name mbt npc / vijanden die soms hele rare dingen doen 🤣
Maar de vibe is top.
Altijd weer even wennen aan de controls bij een Bethesda game, maar heel goed te doen.
Wel heel wat bugs voorbij zien komen met name mbt npc / vijanden die soms hele rare dingen doen 🤣
Maar de vibe is top.
Ik kom er nu achter dat je wapens etc zelf in je favorieten menu kan gooien. Dat scheelt een hoop in de menu’s rondstruinen. Ik speel de game op de normale moeilijkheidsgraad (heb niets gezien waar ik dat kan aanpassen) en ik vind de game best pittig. Regelmatig overleven op <5% health. Door al mijn kogels heen zijn. Geen medpacks meer.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik zal eens een FPS metertje aanzetten zo, hoewel ik niet het gevoel heb dat de game performance slecht is of de FPS laag.Distortion schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:10:
[...]
Dit gevoel had ik ook, maar ik zat rond de 40 fps. Heb nu de graphics wat aangepast en zit nu op 60 fps en het probleem is verdwenen bij mij
Los van dat mis ik overigens nog steeds de immersie, dat zal wat extra FPS niet gaan oplossen ben ik bang.
EDIT:
FPS is het issue niet denk ik, tussen de 60 en 75 FPS ingame.
[ Voor 6% gewijzigd door !GN!T!ON op 02-09-2023 11:33 ]
Bah! ik zit zo in dit spel dat ik niet toe kom aan de dingen die ik vandaag in huis moet doen.
Je kunt je naam nog aanpassen bij de Enhance winkel in New Atlantis. Kost wel 500 credits.G_Dragon schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 08:49:
[...]
de game zit vol procedural generated content.James Pond schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:06:
[...]
Daarom zal guides en wiki's making ook lastig zijn omdat elk ieder een andere ervaring zal gaan hebben met andere locaties en items.
Wat mis je aan immersie?!GN!T!ON schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:31:
[...]
Ik zal eens een FPS metertje aanzetten zo, hoewel ik niet het gevoel heb dat de game performance slecht is of de FPS laag.
Los van dat mis ik overigens nog steeds de immersie, dat zal wat extra FPS niet gaan oplossen ben ik bang.
EDIT:
FPS is het issue niet denk ik, tussen de 60 en 75 FPS ingame.
Eindelijk weer een game waarin ik mezelf kan onderdompelen! Nog maar 2,5 uur kunnen spelen maar dit is wel een pareltje wmb.
Op pc alles op max en tussen de 70-80 fps.
Blij met mn 5800X3D en 6800XT
Wel vreemd dat er maar 8gb vram max gevraagd wordt..
Op pc alles op max en tussen de 70-80 fps.
Blij met mn 5800X3D en 6800XT
Wel vreemd dat er maar 8gb vram max gevraagd wordt..
[ Voor 12% gewijzigd door Gummiebeer op 02-09-2023 11:38 ]
controls voelen raar aan (misselijk)
veel graphical glitches (lip sync, characters die blijven hangen aan dingen, personages waar je mee in gesprek bent die met de rug naar je toe staan, etc)
schip lijkt een gimmick die er vooral is om nog een extra loading screen toe te voegen
loading screens, loading screens, loading screens
ship combat voelt (voor mij persoonlijk) aan als een arcade space spelletje uit 1995, ook hier weer langzame / weirde controls
Enemy AI enorm dom, blijft helft van de tijd gewoon stil staan.
Veel te veel gezap in menutjes (fast travel, maar ook inventory management)
Ik speel nog even door, kijken of het went met de misselijkheid en de controls, maar ik heb sterk het vermoeden dat deze game helaas niet aan mij besteet gaat zijn. Ik mis compleet de drang om verder te spelen zoals ik dat bijvoorbeeld bij BG3 had, waarbij ik begon te spelen en vervolgens op de klok kijk en ongemerkt 6 uur verder ben. Dat gevoel mis ik hier echt compleet.
[ Voor 22% gewijzigd door !GN!T!ON op 02-09-2023 11:43 ]
Dat word even zoeken want heb net een uur lopen zoeken naar een vendor die Digipicks verkocht lolRedNas74 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:32:
[...]
Je kunt je naam nog aanpassen bij de Enhance winkel in New Atlantis. Kost wel 500 credits.
Kortom een echte bethesda game studios game, You hate it or love it. Ik hoor bij de laatste!GN!T!ON schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:39:
[...]
controls voelen raar aan (misselijk)
veel graphical glitches (lip sync, characters die blijven hangen aan dingen, personages waar je mee in gesprek bent die met de rug naar je toe staan, etc)
schip lijkt een gimmick die er vooral is om nog een extra loading screen toe te voegen
loading screens, loading screens, loading screens
ship combat voelt (voor mij persoonlijk) aan als een arcade space spelletje uit 1995, ook hier weer langzame / weirde controls
Enemy AI enorm dom, blijft helft van de tijd gewoon stil staan.
Veel te veel gezap in menutjes (fast travel, maar ook inventory management)
Net een uur in de shipbuilder zitten klooien, ik denk ik maak mijn schip iets groter, viel nog tegen want hij moet aan best veel voorwaarden voldoen
ship builder bedienen met de controller is wel echt een bitch 
Wat ik er tot nu toe van merk is dat alles waar je qua quests heen wordt gestuurd is handcrafted en een random 'lege' planeet is precedureel gegenereerd met idem content (als je al content tegenkomt)
Nee het gros van de planeten zijn automatisch gegenereerd en die bevatten soms ook copy en paste settlements van gebouwtjes. Er zijn reviewers geweest die op verschillende planeten exact hetzelfde gebouwtje met dezelfde inhoud tegenkwamen.James Pond schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:06:
[...]
Wat ik er tot nu toe van merk is dat alles waar je qua quests heen wordt gestuurd is handcrafted en een random 'lege' planeet is precedureel gegenereerd met idem content (als je al content tegenkomt)
[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 02-09-2023 11:50 ]
Met de premium upgrade kan je al spelen als je gamepass hebt.Shodan schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 10:24:
Yup genoeg filmpjes te vinden. Zelfs de vijanden staan op dezelfde plek.Chaoss schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:47:
[...]
Nee het gros van de planeten zijn automatisch gegenereerd en die bevatten soms ook copy en paste settlements van gebouwtjes. Er zijn reviewers geweest die op verschillende planeten exact hetzelfde gebouwtje met dezelfde inhoud tegenkwamen.
https://www.reddit.com/r/...ore_the_same_science_lab/
Dus ook in de main quest.
Ik kom even niet verder.
spoiler:
Ben op Cruth en heb Heller gevonden bij de crashed spaceship. Moet nu luisteren naar Emergency Transmission 02. Maar ik kan die nergens vinden? Ook m'n scanner geeft geen "route" aan
Maar dan voegt dat toch bar weinig toe uiteindelijk?Beakzz schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:51:
[...]
Yup genoeg filmpjes te vinden. Zelfs de vijanden staan op dezelfde plek.
https://www.reddit.com/r/...ore_the_same_science_lab/
Dus ook in de main quest.
NVM. Al gevonden.Rivanov schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:52:
Ik kom even niet verder.
spoiler:Ben op Cruth en heb Heller gevonden bij de crashed spaceship. Moet nu luisteren naar Emergency Transmission 02. Maar ik kan die nergens vinden? Ook m'n scanner geeft geen "route" aan
spoiler:
Zat in m'n Inventory > Notes
Elke point of interest is handcrafted.Chaoss schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:47:
Net een uur in de shipbuilder zitten klooien, ik denk ik maak mijn schip iets groter, viel nog tegen want hij moet aan best veel voorwaarden voldoenship builder bedienen met de controller is wel echt een bitch
![]()
[...]
Nee het gros van de planeten zijn automatisch gegenereerd en die bevatten soms ook copy en paste settlements van gebouwtjes. Er zijn reviewers geweest die op verschillende planeten exact hetzelfde gebouwtje met dezelfde inhoud tegenkwamen.
Net op een basis op mars met low gravity een leuk gevecht gehad. De low gravity in combinatie met je booster levert mooie situaties op
Pff de hele dag kan ik aan niks anders denken dan gewoon verder willen spelen XD maar ben alleen met de kids tot ze naar bed gaan vanavond dus moet nog even geduld hebben 
Weet iemand trouwens of het werkt als je hem op een iets minder legale manier hebt vekregen je je savegame kan overzetten woensdag wanneer die in gamepass launched? of moet je hoe dan ook opnieuw beginnen?
Weet iemand trouwens of het werkt als je hem op een iets minder legale manier hebt vekregen je je savegame kan overzetten woensdag wanneer die in gamepass launched? of moet je hoe dan ook opnieuw beginnen?
Dat wil niet zeggen dat ze niet identiek kunnen zijnJames Pond schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:59:
[...]
Elke point of interest is handcrafted.
Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk!
Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk!
Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.