Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:33:
[...]

Dat kun je nu dus echt absoluut nog niet voorspellen. ;)
Jij vond de hele game niks, maar nu opeens wel.

Kan je dus wel al voorspellen aan het aantal reviews wat ontbreekt en de hand geselecteerde manier waarop codes zijn verdeeld, op het hoogste punt waren het er 40 die voor het overdreven hoge cijfer zorgde vs 200 op een reguliere game. :+

[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 31-08-2023 22:35 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38
NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:34:
[...]

Kan je dus wel al voorspellen aan het aantal reviews wat ontbreekt, op het hoogste punt waren het er 40 die voor het overdreven hoge cijfer zorgde vs 200 op een reguliere game. :+
Overdrijven kun je wel. BG3 is nu een maand uit en kent 88 reviews. Hogwarts Legacy kent er bijna 100.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2023 22:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-11 13:15
NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:34:
[...]

Kan je dus wel al voorspellen aan het aantal reviews wat ontbreekt, op het hoogste punt waren het er 40 die voor het overdreven hoge cijfer zorgde vs 200 op een reguliere game. :+
Een hoop aannames, waarvan er weinig juist (zullen) zijn.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

-knip- op de man

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 31-08-2023 23:27 ]

• Timothy3000
Dat is bij Starfield (PC en Xbox) niet heel veel anders....

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38
Weet je wat vent, veel plezier morgen met de game. Als je het niets vind hoop ik dat je snel een game vind die je wel leuk vindt :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 09:35
Wat een zure posts zeg de afgelopen uren..

Waar is de tijd dat iedereen een eigen mening mag vormen over games?

Lekker boeiend dat er media zijn die een bepaald cijfer geven. Ga lekker dat spel spelen, of niet. Is iig beter tijdverdrijf dan op elkaar lopen fitten wat je van het review proces vind.

Wauw.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:06
Grimmig sfeertje hier. Het is maar een computerspelletje hoor.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 10:58

Vagax

Hehe

Jack_Mojo schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:38:
Grimmig sfeertje hier. Het is maar een computerspelletje hoor.
Lekker gezellig inderdaad zo, op de release dag, hopelijk kijken de moderators mee O-)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:37:
[...]

Weet je wat vent, veel plezier morgen met de game. Als je het niets vind hoop ik dat je snel een game vind die je wel leuk vindt :)
Ik heb er zin in,maar ga er met een nuchtere mind in en alsnog super benieuwd.

Vreemd dat jullie zo op de man moeten spelen en in de verdediging moeten.

• Timothy3000
Dat doen we niet. We zeggen alleen dat je het eindcijfer nu nog niet kunt voorspellen. :)

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-11 11:01
Laten we het gewoon gezellig houden inderdaad. En lekker on topic blijven.

Ik hoorde overigens specifiek in de ACG review dat de game verassend enge/horror'esqe momenten heeft. Ik hoop enorm op Deadspace achtige locaties.
Space horror is de shit en past imo goed bij de setting!

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik ben het nu ook wel eens met de topic starter om lekker een apart draad te maken waar iedereen over reviews kan klagen, kunnen wij hier ons vermaken met de release die over een paar uurtjes begint.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

-knip- kap hiermee

[ Voor 111% gewijzigd door Geronimous op 31-08-2023 23:28 ]

• GroeneWandelaar
  • Laatst online: 09:04
Het komt wel goed met deze game.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:47:
[...]

Dus ik neem aan dat jij van mening bent dat EA alle reviewers van Jedi Survivor ook heeft gekocht? Met een 85 metascore kan dat haast niet anders toch? :+

Edit. Succes met deze discussie verder.
Ik weet niet of ze de reviews voor Jedi Survivor gekocht hebben maar ik weet wel uit eerste hand dat die game absoluut geen 85 waard is. Wat een drollenbak als het aankomt op performance zeg. Dat had op/rond launch zeker 2 punten aftrek moeten zijn (op een schaal van 0-10)

Edit: En nog steeds overigens, Performance mode is een rommeltje.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 31-08-2023 22:45 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:45:
[...]

Ik weet niet of ze de reviews voor Jedi Survivor gekocht hebben maar ik weet wel uit eerste hand dat die game absoluut geen 85 waard is. Wat een drollenbak als het aankomt op performance zeg. Dat had op/rond launch zeker 2 punten aftrek moeten zijn (op een schaal van 0-10)
dusdat.

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:54:
Heeft er iemand trouwens al een ontwerp en naam in gedachten voor je spaceship? :) Ben benieuwd naar de creaties van de creatieve Tweakers.
BootjeBakpau

• Donstil
  • Niet online
Frez schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:41:
Laten we het gewoon gezellig houden inderdaad. En lekker on topic blijven.

Ik hoorde overigens specifiek in de ACG review dat de game verassend enge/horror'esqe momenten heeft. Ik hoop enorm op Deadspace achtige locaties.
Space horror is de shit en past imo goed bij de setting!
Ooh echt? Gadver daar hou ik echt niet van, jump scares zijn echt een no go voor mij.

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 09:40
Nu in de trein terug van Ajax. Dát was pas teleurstellend.

Nog een paar uur en dan ga ik aan Starfield beginnen. Prima begin van de vakantie.
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:54:
Heeft er iemand trouwens al een ontwerp en naam in gedachten voor je spaceship? :) Ben benieuwd naar de creaties van de creatieve Tweakers.
Hollandse Meesters. Rembrandt. Vermeer.

[ Voor 51% gewijzigd door Epiloque op 31-08-2023 22:50 ]

• Timothy3000
Los van alle discussie is het goed om te zien dat er eindelijk een AAA Xbox parel is. Top dat Bethesda het waar heeft lijken te maken.

• Frez
Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:47:
[...]

Ooh echt? Gadver daar hou ik echt niet van, jump scares zijn echt een no go voor mij.
Het fijne van Bethesda games is dan ook dat je gewoon "de verlaten mijn" uit kunt lopen en iets anders kunt gaan doen.

Kan me als kleine jongen herinneren dat ik midden in de nacht Oblivion op zolder speelde, ik moest eigenlijk allang slapen.
Ik kwam vervolgens tijdens het verkennen van een bos een cave tegen waar afgerukte ledematen al voor de grot lagen. Eenmaal binnen bleek het een duistere Necromancer cave te zijn. Ik besloot me om te draaien om op een later moment overdag terug te komen voor die cave.
Dit soort momenten van ontdekking maken Bethesda games uniek.

• Vagax

Vagax

Hehe

Frez schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:50:
[...]

Het fijne van Bethesda games is dan ook dat je gewoon "de verlaten mijn" uit kunt lopen en iets anders kunt gaan doen.

Kan me als kleine jongen herinneren dat ik midden in de nacht Oblivion op zolder speelde, ik moest eigenlijk allang slapen.
Ik kwam vervolgens tijdens het verkennen van een bos een cave tegen waar afgerukte ledematen al voor de grot lagen. Eenmaal binnen bleek het een duistere Necromancer cave te zijn. Ik besloot me om te draaien om op een later moment overdag terug te komen voor die cave.
Overigens heeft die game een prachtige horror dungeon soundtrack, hopelijk heeft Starfield ook een leuke lading mooie soundtrack want met die van Oblivion zou ik als kleine koter ook al bang zijn voor ik een stap hebt gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 31-08-2023 22:52 ]

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja klopt. Dat is wel tof inderdaad.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben benieuwd of het door de bitrate komt of dat de game er gewoon echt wat slechter uit ziet op veel plekken dan wat ze ons hebben laten zien. Voor sommige area's die ik in streams kijk is het niet zo mooi als dat ze ons lieten zien.

Als de gameplay goed blijkt is het opzich prima maar dat is niet echt een goed teken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Frez
Vagax schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:52:
[...]

Overigens heeft die game een prachtige horror dungeon soundtrack, hopelijk heeft Starfield ook een leuke lading mooie soundtrack want met die van Oblivion zou ik als kleine koter ook al bang zijn voor ik een stap hebt gemaakt.
Haha de herinneringen bij die soundtrack. Precies wat ik waarschijnlijk in die necromancer cave hoorde.
Geweldige herinneringen aan oblivion op m'n xbox 360.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Frez schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:17:
[...]

Persoonlijk lees ik eigenlijk maar een handjevol review sites, omdat hun meningen goed aansluiten op de mijne.

Je vraagt toch ook geen advies aan je collega waar je niet mee op een lijn zit?

Tja, het zal dan ook wel toeval zijn maar als ik dan reviews lees van Gamesradar, PowerUnlimited en IGN en ACG word ik echt razend positief!

Nee het is geen Star Citizen Space Simulator. Maar het lijkt een bethesda game pur sang te zijn op een ongelooflijke schaal. Ik denk dat de meeste een geweldige tijd gaan hebben met de game. En tja, Gamespot die een 7 geeft...... Dat mag, maar goed het is Gamespot. En volgens mij is een 7 gewoon een prima cijfer voor een reviewer die kennelijk niet weggeblazen is :)
Eens, hoor. Zelfs 'maar' een 7 (als laagste cijfer!) duidt op een prima spel.
Ik twijfel er niet aan dat ik er plezier aan zal beleven :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Dit is inderdaad heel vet in deze games. ben ik het mee eens. Kan zo veel tijd kwijt aan exploration wat ik altijd tof vind.

Van wat ik tot nu toe heb gezien denk ik dat als je bijvoorbeeld Fallout als persoon niet leuk vind je dit ook niet leuk gaat vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 31-08-2023 22:57 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Vagax

Vagax

Hehe

Het is slecht om je op in te stellen dat mods weer bepaalde dingen moeten fixen, maar de bepaalde leegte die je in steden ziet heb ik het idee dat mods wel redelijk snel meer leven in kunnen blazen zodat er in settlements en steden wat meer gebeurt en dus meer 'leven' is. Ik heb nog weinig gezien wat me echt stoort maar wel zo iets waarvan ik denk dat een mod het zou kunnen oplossen.

Overigens heb ik er ook wel goede moed voor dat dezelfde en betere mod functionaliteit van Fallout 4 ook naar Starfield komt, want bij Fallout 4 kan je vrij grote mods downloaden op Xbox zoals texture replacements en nieuwe features/models.

Uit interviews staat Bethesda wel weer achter de mod scene, dat is in ieder geval mooi :)

[ Voor 18% gewijzigd door Vagax op 31-08-2023 23:01 ]

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-11 19:23
Ik ben niet snel jaloers, maar hier ben ik wel jaloers op 😭

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:52
Ricmaniac schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:54:
Ik ben benieuwd of het door de bitrate komt of dat de game er gewoon echt wat slechter uit ziet op veel plekken dan wat ze ons hebben laten zien. Voor sommige area's die ik in streams kijk is het niet zo mooi als dat ze ons lieten zien.

Als de gameplay goed blijkt is het opzich prima maar dat is niet echt een goed teken.
Denk als je het morgen op je eigen scherm ziet dat het wonderen doet.Komt echt door die bitrate.

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:00:
Ik ben niet snel jaloers, maar hier ben ik wel jaloers op 😭

[YouTube: Starfield Surprise]
Ja moet je wel met je bakkes op internet en je integriteit verkopen voor gratis spullen en views. Leuk pakket hoor maar daar kan ik niet jaloers op zijn.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-11 19:44
Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:05:
[...]

Ja moet je wel met je bakkes op internet en je integriteit verkopen voor gratis spullen en views. Leuk pakket hoor maar daar kan ik niet jaloers op zijn.
Ik krijg hier ook altijd een extreem ongemakkelijk gevoel bij… nu is het zo dat in dit pakket spullen zitten die iedereen daadwerkelijk kan kopen maar het gaat ook heel vaak om spullen die een echte liefhebber nooit zal kunnen bemachtigen. En die Ooh zo “betrouwbare” influencers moeten een filmpje maken hoe geweldig het allemaal is natuurlijk..

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

schumi1986 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:12:
[...]

Ik krijg hier ook altijd een extreem ongemakkelijk gevoel bij… nu is het zo dat in dit pakket spullen zitten die iedereen daadwerkelijk kan kopen maar het gaat ook heel vaak om spullen die een echte liefhebber nooit zal kunnen bemachtigen. En die Ooh zo “betrouwbare” influencers moeten een filmpje maken hoe geweldig het allemaal is natuurlijk..
Akward idd.

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11 19:48
Nice, mooie scores! Eigenlijk wel een beetje wat ik verwachtte, inmiddels gemiddeld 88 op OpenCritic. Oh nee wacht, al die goede reviews zullen wel betaald zijn door Bethesda _O-

Ben benieuwd, vanaf vandaag een week verlof dus tijd zat }) Las wel dat er helaas geen FOV slider in de PC versie zit. In Fallout 4 (en eigenlijk alle andere Bethesda games) kan je de FOV aanpassen via console commands dus hopelijk kan dat ook in Starfield.

[ Voor 11% gewijzigd door bjorntju op 31-08-2023 23:20 ]

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:54

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Vagax schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:00:
Uit interviews staat Bethesda wel weer achter de mod scene, dat is in ieder geval mooi :)
Het is tamelijk lastig hier geen cynische grapjes over te maken hoor :P

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

• Vagax

Vagax

Hehe

schumi1986 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:12:
[...]

Gebeurt helaas bij zo een beetje elke grote release eerlijk gezegd, influencers doen precies wat het woordje zegt, influencing. In mijn ogen is dit gewoon marketing wat vandaag de dag veel via influencers gaat want die hebben gigantisch veel volgers die hierbij bloot worden gesteld aan Starfield en dus potentieel een nieuwe klant zijn. Dit is niet per se evil of slecht, dit is zakelijke marketing wat vele grote game bedrijven doen.

Kon me herinneren dat bij Gamekings ze vaak allemaal uitjes hadden dat ze gingen paintballen of quad gingen rijden om vervolgens een game te "reviewen", dus het is niet nieuw.

Wat wel erg rot is, is inderdaad de vette merchandise die hun wel krijgen en wij als fans niet. Kan me heugen dat ze voor Fallout 76 echte canvas tassen hadden en in de limited edition waren ze van nylon. :F

[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 31-08-2023 23:21 ]

• Donstil
  • Niet online
Misschien kunnen ze er ook goeie review cijfers in modden.

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/3o7qDSOvfaCO9b3MlO/giphy.gif?cid=2154d3d79u8wnvp2wv5swee27uy8l2o12grqa6iyad5i9yb0&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

(grapje natuurlijk)

• Vagax

Vagax

Hehe

Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:21:
[...]

Misschien kunnen ze er ook goeie review cijfers in modden.

[Afbeelding]

(grapje natuurlijk)
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/f9XDVKX7bxAAAAAM/todd-todd-howard.gif

• Dirk22
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 09:50

Word goed beoordeel door Digital Foundry :)
Ach Fallout en Skyrim werden na release ook steeds beter.

• schumi1986
Complimenten trouwens naar de mods van Tweakers in dit topic. Ik zie regelmatig dat bij het naderen van een release strenge regels komen over bestellingen, bestelstatus, en levering en dat daardoor het hele topic dood slaat.. ondanks dat het sfeertje hier op momenten misschien niet helemaal optimaal is blijft het topic zo wel overzichtelijk :)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

.

[ Voor 99% gewijzigd door NightShadow22 op 31-08-2023 23:27 ]

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom zegt Steam "Beschikbaar over 6 dagen", terwijl ik de premium edition heb?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Jackson6 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:26:
Waarom zegt Steam "Beschikbaar over 6 dagen", terwijl ik de premium edition heb?
Kijk eens bij je Steam downloads waar je zult zien dat daar een geplande download/unlock staat voor over een paar uurtjes. :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd

schumi1986 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:25:
Complimenten trouwens naar de mods van Tweakers in dit topic. Ik zie regelmatig dat bij het naderen van een release strenge regels komen over bestellingen, bestelstatus, en levering en dat daardoor het hele topic dood slaat.. ondanks dat het sfeertje hier op momenten misschien niet helemaal optimaal is blijft het topic zo wel overzichtelijk :)
Niet te vroeg juichen. Morgen ochtend zijn waarschijnlijk de helft van de reacties van deze avond weggehaald. :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39
Modbreak:Dit topic is er om je persoonlijke ervaringen te bespreken met de game, niet om reviews te bediscussieren, of helemaal offtopic te gaan over reviewbombing, of de druk van publishers op reviewers. Daar zijn andere topics voor.
Hier stoppen deze discussies ook direct, en alle offtopic geneuzel / sfeerverpestende posts worden verwijderd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wildfire schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:27:
[...]

Kijk eens bij je Steam downloads waar je zult zien dat daar een geplande download/unlock staat voor over een paar uurtjes. :)
Bedoel je "Niet in de wachtrij, "App niet op de markt"?

• Vagax

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HaDFJBxyNK4wkD3MKsrJpR_mbH0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Qh9vDcInZzjJPKokyZ72bkOQ.png?f=user_large

https://twitter.com/tomwarren/status/1697354461956436077

Ik speel het lekker op mijn eigen tempo maar interessant om meerdere keren te horen dat NG+ eigenlijk het punt is dat de game op zijn piek is

[ Voor 22% gewijzigd door Vagax op 31-08-2023 23:40 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Jackson6 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:35:
[...]

Bedoel je "Niet in de wachtrij, "App niet op de markt"?
Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/starfield1.png

Da's dus de preload voor de duidelijkheid :)

Hierna moet je nog even tot het vannacht unlocked wordt. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Wildfire op 31-08-2023 23:45 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• bjorntju
  • Laatst online: 29-11 19:48
Bij mij staat "app not released"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRxcjb2OEowpo7yWsdOGJGYPRYM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bdJOAgrNsvajNH7CEIKU747e.png?f=fotoalbum_large

Maar ik dacht gelezen te hebben dat Steam schijnbaar geen twee verschillende release dates ondersteund in de interface, het lijkt erop dat de game pas 6 sept. uitkomt maar de game wordt als het goed is om 02:00 gewoon vrijgegeven mits je de premium edition hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door bjorntju op 31-08-2023 23:46 ]

• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22-11 17:10
Ben 'm as we speak aan het downloaden! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sV7g4TMy7VPu1wJf2yLGu_K4-EU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SyTZQZkhkrb145R2t5gmAPPC.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Stiekem toch een beetje teleurgesteld als ik de reviews en gameplaybeelden zo bekijk. Aan de andere kant was het ook wel te verwachten natuurlijk (gezien de beloften die er gemaakt zijn), maar het blijft lekker om mee te gaan met de hype.

Al met al geen Cyberpunk-capriolen gelukkig, maar ik voel niet de drang om nu te móeten spelen. Helaasch.

• Frez
Nou het is 12 uur. Eerste Red Bulletje geopend. Koptelefoon opgeladen. Het worden twee lange uren.

Voor de PC spelers onder ons. Hoe gaan jullie hem spelen. Mouse en keyboard of met een controller?

[ Voor 49% gewijzigd door Frez op 01-09-2023 00:05 ]

• GlorixJim
  • Laatst online: 28-11 23:04
m+k lol

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-11 23:54
Ik denk m+k te voet en controller in de ruimte.

• schumi1986
Zit er ook klaar voor. Verwacht met mijn 55” 4K Oled wel in de ruimte gezogen te worden :p

Morgen om 5:15 m’n bed uit om te gaan werken..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtilSs26MG459TWOe3azdUAmBhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fxPeeq8jbrOnYUQOb3Wez6kk.jpg?f=fotoalbum_large

• Beakzz
  • Nu online
Frez schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 23:58:
Nou het is 12 uur. Eerste Red Bulletje geopend. Koptelefoon opgeladen. Het worden twee lange uren.

Voor de PC spelers onder ons. Hoe gaan jullie hem spelen. Mouse en keyboard of met een controller?
Denk de Starfield controlller in combinatie met de Streamdeck

De Starfield layout is nu te downloaden trouwens :

https://www.elgato.com/eu/en/s/custom-drops/starfield

(beetje naar beneden scrollen en proberen niet de Starfield editie te lkopen :+ _/-\o_ )

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 01-09-2023 00:28 ]

• Epiloque
Ben 35. De laatste keer dat ik ‘s nachts een game heb opgehaald voor de launch was GTA V. Voel me zo ontzettend nerd nu haha.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kyojuro schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:53:

Voor degene die de upgrade nog willen.. via de Ijslandse store kun je 'm gewoon kopen zonder VPN. Gewoon inloggen met je account en betalen met je cc! Omgerekend €21,- Scheelt toch weer een tientje :)

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Volgens Google is 3300 IJslands kroon omgerekend €23,22 niet 21,- :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

YouTube: Starfield - A Skeptical Review

[ Voor 164% gewijzigd door NightShadow22 op 01-09-2023 01:22 ]

• Palindrome
  • Laatst online: 01:12
Dat wordt dus veel save games maken voor deze mission breaking bugs.

De copy paste van locaties is wel echt een teleurstelling. Na 10 jaar dev tijd verwacht je dat niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Palindrome op 01-09-2023 01:39 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:12
Ben wel een beetje teleurgesteld over de eerste berichten, en dan met name het technische deel.

Het is blijkbaar zo’n beetje een loadscherm na elke actie. Van binnen naar buiten of andersom, fast travel, reizen naar planeten etc. Leuk die creation engine 2 maar het blijft in essentie overduidelijk oude meuk. Dat verpest de immersie wel, zeker bij een “open universe game”. Ik zal de vergelijking met no man’s sky niet te ver trekken want het zijn totaal andere games maar die game is 7 jaar oud en doet het op dat gebied veel beter.

Wel fijn dat deze game niet compleet kapot is bij launch, dat is ook bij Bethesda wel eens anders geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door FrankoNL op 01-09-2023 01:37 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Palindrome schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 01:33:
[...]

Dat wordt dus veel save games maken voor deze mission breaking bugs
Ik denk het ook, toch fijn dat er nog eerlijke reviewers zijn, vond het meest schokkende deel dat hij ook gewoon ongeveer 15 x in een paar uur dezelfde dungeon layout tegenkwam met precies dezelfde content tot de enemy placement aan toe, nog niet eens over de gamebreaking bugs gesproken na 20 uur.

• Frez
NightShadow22 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 01:41:
[...]

Ik denk het ook, toch fijn dat er nog eerlijke reviewers zijn, vond het meest schokkende deel dat hij ook gewoon ongeveer 15 x in een paar uur dezelfde dungeon tegenkwam met precies dezelfde content tot de enemy placement aan toe, nog niet eens over de gamebreaking bugs gesproken na 20 uur.
Nog een goede 12 minuten en dan gaan we het zelf ervaren :)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

[quote]NightShadow22 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 01:41:
[...]

Dubbele post, wou eerdere post wijzigen.

[ Voor 51% gewijzigd door NightShadow22 op 01-09-2023 01:54 ]

• Frez
Have fun :)

• Epiloque
Heel veel plezier iedereen :)

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:06
Hij wil op Steam niet unlocken?

• Frez
Gamepass zegt ook nog te vroeg. Ongeduldig. 02.00 is 02.00 he!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 16:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

In Xbox App in Windows ook niet zo lijkt het. Paar keer opnieuw gestart.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• James Pond
Nvm moest ff Steam herstarten, stom dat dit nog niet goed automatisch gaat

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Haha wtf :(

• Frez
Techno Overlord schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:03:
[...]

Is nu aan het unpacken lijkt het de gamepass versie :)

• GaHard
Ik heb gepreload en dan krijg ik een update 117GB oftwel ik ben het hele spel opnieuw aan het downloaden.

• Frez
GaHard schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:10:
Ik heb gepreload en dan krijg ik een update 117GB oftwel ik ben het hele spel opnieuw aan het downloaden.
Same, maar wel met 378 mb/s
lijkt eerder een soort unpack

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Frez schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:09:
[...]

Is nu aan het unpacken lijkt het de gamepass versie :)
Ik kan hem nu ook starten maar dan downloadt ie even 117 GB bij mij met ~190MB/sec

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 01-09-2023 02:11 ]

Forever raver!

• GaHard
Frez schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:10:
[...]

Same, maar wel met 378 mb/s
lijkt eerder een soort unpack
Ja gaat wel snel idd. Heb nu 45GB gehad al.

• Frez
Techno Overlord schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:11:
[...]

Ik kan hem nu ook starten maar dan downloadt ie even 117 GB bij mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOw5K_joE0E8lMutx2eioQDiYVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FTCccpa9zLLHRKm0XF8gbspq.jpg?f=fotoalbum_large

Hoop bij jou net zo snel

• FrankoNL
Techno Overlord schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:03:
[...]

Zelfde hier, zowel op de xbox als op de xbox pc app werkt het niet. Ik heb die upgrade gekocht bij gamepass.

Lekker bezig MS, lekker bezig. Betaal je dan voor. :|

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 22:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik moet hem toch kunnen spelen met Gamepass & Digital Upgrade van €31,49?

Want hier staat de teller nog op 4d en als ik Play druk ben ik nog te vroeg?

Een paar keer op Play drukken achter elkaar werkte vreemg genoeg.

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 01-09-2023 02:22 ]

• GaHard
FrankoNL schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:13:
[...]

Zelfde hier, zowel op de xbox als op de xbox pc app werkt het niet. Ik heb die upgrade gekocht bij gamepass.

Bij mij deed hij het ook niet. Heb die starfield premium add on nog geinstalleerd en toen startte het wel.

• Frez
FrankoNL schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:13:
[...]

Hahaha geweldig he. Reddit gaat ook helemaal los. Een soort day one patch?

Ik zit inmiddels in het menu:)

• FrankoNL
GaHard schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:14:
[...]

Bij mij deed hij het ook niet. Heb die starfield premium add on nog geinstalleerd en toen startte het wel.
Staat al geinstalleerd. Noppes.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

offtopic:
Ik zit maar op een Gbit lijntje. Jij haalt de 3 Gbit met die snelheid _/-\o_

Forever raver!

• Beakzz
  • Nu online
FrankoNL schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:15:
[...]

Staat al geinstalleerd. Noppes.
Moest ook meerdere keren klikken (heb wel die extra's eerst geupdate). Hij staat nu te updaten. Wat een uitvinding dat preloaden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 01-09-2023 02:23 ]

• James Pond
Hij doet het, ik zit erin jongens.

Heel veel plezier en geniet ervan. Geen idee wat de reviews gedaan hebben, ik heb alles vermeden.

Laten we zelf maar eens kijken hoe het spel is

• Beakzz
  • Nu online
James Pond schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:28:
Hij doet het, ik zit erin jongens.

Heel veel plezier en geniet ervan. Geen idee wat de reviews gedaan hebben, ik heb alles vermeden.

Laten we zelf maar eens kijken hoe het spel is
Heel slim.. Hopen dat het is wat je er van verwacht ;)

• Palindrome
  • Laatst online: 01:12
Beakzz schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:29:
[...]

Heel sim.. Hopen dat het is wat je er van verwacht ;)
nee het is geen sim het is een RPG 8)

• Beakzz
  • Nu online
Palindrome schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 02:38:
[...]

nee het is geen sim het is een RPG 8)
Nee maar het is wel laat :+

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:27
Kom net uit Sea of Thieves met een maat, dan voelt dit wel weer erg alleen. Ik wil dit co’op :) Morgen (later vandaag) Starfield maar eens echt gaan proberen, eigenlijk is dit tijdstip net te laat om om je door iets onder te laten dompelen, anders dan je dekbed ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Nol_NL op 01-09-2023 03:24 ]

• Epiloque
Oh yes je kan dingen oppakken zoals in alle BGS games.

/Edit: En draaien.

[ Voor 16% gewijzigd door Epiloque op 01-09-2023 03:45 ]

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Eerste indruk over performance op PC is vrij goed moet ik zeggen. Loopt tussen de 80 en 100 fps op een i9 10900K en RTX 4090 met alles maxed out. Nu naar bed. Morgen verder.

Forever raver!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 22:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

De eerste anderhalf uur zijn iig cool.

Tis wel overduidelijk een Bethesda game in space maar een stuk meer polish dan dat je van ze gewend ben.

Ziet er allemaal zeer strak uit, loopt soepel op een 4080.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:11
Heb er een uurtje inzitten en het draait soepel op mijn Ryzen 5 7600, 6700XT 12GB en 32GB DDR5 RAM@6000MHz.
FSR2 stond standaard aan en dat heb ik zo gelaten.

Persoonlijke combat voelde lekker maar space combat snap ik geen drol van haha ;)
Ook het scannen van wildlife enzo heb ik nog niet helemaal door.
Maar dat komt allemaal wel hoe vaker ik speel denk ik.

Ik verwachte een soort van "Fallout in space" en zo voelt het ook - tot nu toe in ieder geval.
So far so good !

En nu weer terug naar bed ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:17
En net wakker en de rest van de dag nog voor mij :-)

Fijne dag!!
Reddit being Reddit. Het is weer één pot misère.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 21 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.