Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:02
Stylze schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:10:
Dat IGN US en Gamespot lage cijfers geven is wel een slecht teken vooral ign geeft grote games bijna altijd hele hoge cijfers.
IGN gaf Prey een 5 en vond Prey echt stukken beter dan die 5. IGN en Gamespot zijn platforms die ik niet lees voor reviews. Nieuws zijn ze goed voor reviews heb ik een lijst van Youtubers (ACG, Skill UP, Gameranx) en die ik hoger heb zitten dan de grote media platforms.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 10:58

Vagax

Hehe

turkeyhakan schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:24:
Je kan toch je timezone veranderen en eerder beginnen?
Werkt helaas dit keer niet, de game gaat overal tegelijk in de wereld online, dus ook in Nieuw Zeeland.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:54
Vagax schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:25:
[...]

Werkt helaas dit keer niet, de game gaat overal tegelijk in de wereld online, dus ook in Nieuw Zeeland.
Ik las het net na mijn berichtje inderdaad. Nou nog even geduld :-)

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:59
Gemiddeld tussen de 85 en 90, had ik maar zulke scores toen ik thuis kwam met mijn rapport.

Morgen ochtend wel zien als ik terug ben van het concert aan de schoolpoort.
Die dat vannacht gaan spelen, enjoy 8)

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 21-11 21:58
BvanOsch schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:21:
En dan (voor mij belangrijk) de sfeer, sound en soundtrack!

Zeer benieuwd hoe dit gaat zijn.
Ook zeer benieuwd naar de soundtrack. Die zijn bij BGS games tot nu toe altijd super.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:48
nvm, dubbel.

[ Voor 93% gewijzigd door Xgar op 31-08-2023 19:34 ]

• NukaWorldNL
KBE91 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:29:
Gemiddeld tussen de 85 en 90, had ik maar zulke scores toen ik thuis kwam met mijn rapport.

Morgen ochtend wel zien als ik terug ben van het concert aan de schoolpoort.
Die dat vannacht gaan spelen, enjoy 8)
Daarom snap ik niet dat mensen negatief zijn. Dit zijn toch prima scores. Als het nou gemiddeld een 7 was dan zou ik ook wel een beetje denken van hmmm misschien toch ff wachten. Maar dit zijn gewoon top scores.

• Vagax
  • Laatst online: 28-11 10:58

Vagax

Hehe

NukaWorldNL schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:33:
[...]

Daarom snap ik niet dat mensen negatief zijn. Dit zijn toch prima scores. Als het nou gemiddeld een 7 was dan zou ik ook wel een beetje denken van hmmm misschien toch ff wachten. Maar dit zijn gewoon top scores.
De verwachtingen waren hier en daar te groot en daardoor ook de teleurstelling dat sommige dingen toch niet zo lijken te zijn. Maar alsnog een 80 (87 op metacritic zelfs) of hoger is toch een prima game? Hoger is leuker maar ik ga denk meer uren in Starfield steken die een 87 heeft dan Diablo die een 91 heeft of Sea of Stars die een 90 heeft.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:33
[...]

Tja iedereen heeft andere verwachtingen. Heb je al GP en een Xbox Series of goede PC staan dan heb je natuurlijk veel minder nodig om je lekker in de hype te laten mee voeren. Zit je alleen met een Playstation/Switch en moet Starfield het spel zijn waarom je (laten we ze op hu woord geloven) een Xbox zou willen kopen of je PC up te graden dan ga je natuurlijk eerder zoeken naar de negatieve punten. En ja die zijn er altijd bij Bethesda games.

• RogerW
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:02
jlena schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:25:
[...]

IGN gaf Prey een 5 en vond Prey echt stukken beter dan die 5. IGN en Gamespot zijn platforms die ik niet lees voor reviews. Nieuws zijn ze goed voor reviews heb ik een lijst van Youtubers (ACG, Skill UP, Gameranx) en die ik hoger heb zitten dan de grote media platforms.
Die 5 kwam omdat de reviewer een gamebreaking bug tegenkwam in Prey waardoor hij niet verder kon spelen. Hij heeft later - na een patch - de game wel kunnen uitspelen en zijn score herzien.

• KBE91
  • Laatst online: 12:59
[...]

Ze willen allemaal 100 scores zien e dezer dagen.
En dan nog wil het niet zeggen dat de game iets voor jou is.

Al genoeg games gespeeld met toren hoge scores dat dan toch niet voor mij bleek te zijn. Net zoals met films die prijzen gewonnen hebben, ben er bij in slaap gevallen. Is het dan een slechte game / film. Nee, maar het is niet mijn gengre.

Daar moeten mensen eens aan denken, de reden dat ik het wil spelen is dat ik enorm van de ruimte hou.
Maar Skyrim zegt mij dan totaal niets, omdat ik geen fan ben van die medival stijl.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Ik denk dat het vooral is omdat het niet over de hele linie zeer goede reviews zijn. Het is niet unaniem een 8 a 9.
Dit betekent dat het voor sommigen dus wat minder leuk/goed is dan voor anderen (in plaats van dat het l, bij unanimiteit, wel voor iedereen leuk is).

Dat betekent waarschijnlijk ook dat het misschien voor een paar van ons mogelijk toch niet zo leuk kan zijn. En ik denk dat mensen daar stilletjes van balen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:59
jlena schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:25:
[...]

Ik heb in totaal 6 reviews doorgelezen en al die reviews valt wel op dat ze ietswat teleurgesteld zijn.
Is het een goede game? Ja
Is het baanbrekend? Nee

Nogmaals als ik een xbox had zou ik de game zeker hebben gehaald, maar een nieuwe console kopen, dan had het mij hetzelfde gevoel moeten geven bij de reviews als een Skyrim bijv

Playstation 5

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Visgek82 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:11:
Oh ja, ik wens iedereen heel veel plezier die vanavond al aan de slag gaat , geniet ervan :) .
Huh kunnen we toch vanavond spelen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:44:
[...]

Huh kunnen we toch vanavond spelen?
Als je een populair streaming kanaal hebt wel ;)

Bethesda games zijn ook geen games waar iedereen mee weg loopt. Zeker ook omdat het niet een game is waar je binnen 10 uur klaar mee bent. Het is dan ook juist logisch dat er bij dit soort games wisselende ervaringen zijn. Zeker omdat het geen wereldschokkende vernieuwingen met zich mee brengt.

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2023 19:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:44:
[...]

Als je een populair streaming kanaal hebt wel ;)
Ooh haha, “iedereen” is hier dan wel heel ruim :P

• Beakzz
anandus schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:41:
[...]

Ik denk dat het vooral is omdat het niet over de hele linie zeer goede reviews zijn. Het is niet unaniem een 8 a 9.
Dit betekent dat het voor sommigen dus wat minder leuk/goed is dan voor anderen (in plaats van dat het l, bij unanimiteit, wel voor iedereen leuk is).

Dat betekent waarschijnlijk ook dat het misschien voor een paar van ons mogelijk toch niet zo leuk kan zijn. En ik denk dat mensen daar stilletjes van balen.
Het valt gewoon op dat de grotere sites een lager cijfer geven die geen exclusieve content hebben gekregen en maar 1 van de velen zijn die een key hebben ontvangen. IGN geeft bijna nooit lager dan een 8 en dan heb ik het over zwaar teleurstellende games. Het voelt voor mij aan dat Bethesda wat mensen tegen de schenen heeft geschopt.

En natuurlijk is deze game niet voor iedereen. Ik viel bijvoorbeeld bij de laatste 2 Zelda's in slaap en dat zou het beste moeten zijn sinds gesneden brood.

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:02
Stylze schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:43:
[...]

Ik heb in totaal 6 reviews doorgelezen en al die reviews valt wel op dat ze ietswat teleurgesteld zijn.
Is het een goede game? Ja
Is het baanbrekend? Nee

Nogmaals als ik een xbox had zou ik de game zeker hebben gehaald, maar een nieuwe console kopen, dan had het mij hetzelfde gevoel moeten geven bij de reviews als een Skyrim bijv
Mee eens ik zou nooit voor 1 spel een console aan schaffen. En ik heb niet gezegd dat het baanbrekend is. Ik zelf was ook gereserveerd want het is en blijft Bethesda en met een engine die eigenlijk ze beste tijd heeft gehad. Dus ik ben vrij positief op wat de Youtubers zeggen over de game en dat ze zich erg hebben vermaakt. En dat is het enige wat ik vraag van een game.

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Gamerant conclusie:
Starfield delivers on everything it promised and then some. It's the ultimate sci-fi game, giving players an incomprehensibly massive world to explore and letting them play however they want. Starfield has what it takes to be another Skyrim-level game that's played religiously for the next decade. It's utterly engrossing, an absolute must-play, and the best Xbox console exclusive in years.

• Donstil
  • Niet online
KBE91 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:41:
[...]

Ze willen allemaal 100 scores zien e dezer dagen.
En dan nog wil het niet zeggen dat de game iets voor jou is.

Al genoeg games gespeeld met toren hoge scores dat dan toch niet voor mij bleek te zijn. Net zoals met films die prijzen gewonnen hebben, ben er bij in slaap gevallen. Is het dan een slechte game / film. Nee, maar het is niet mijn gengre.

Daar moeten mensen eens aan denken,
Nah de reden dat mensen hoge cijfers willen is toch wel makkelijk te verklaren?: de kans dat je een game met een hoog cijfer zelf ook goed vind is simpelweg hoger dan met een laag cijfer.

Natuurlijk kan je alle games met een 6je spelen tot er een game bij zit die je zelf een 10 vind en de reviewer niet maar die tijd heeft simpelweg niemand.

Van bepaalde kanalen vind ik het dus zeker belangrijk wat ze er van vinden en stop ik mijn tijd er niet eens in als het ze tegenvalt. Een metacritic score van 87 lijkt mij overigens dikke prima dus ik ga morgen lekker beginnen.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Is er een betrouwbare reviewer die wat zegt over de stabiliteit (bugs/polish)?

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De DF video gezien over de XSX performance, slechts enkele framedrops in de grote steden zo lijkt het.

De XSS ook netjes.

Ben er helemaal klaar voor, ik ga Interstellar vanavond nog een keer kijken en morgen vroeg eindelijk los 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Sipio op 31-08-2023 19:56 ]

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 20:11
Ik ben best hyped tbh. Heb ik al heeel lang niet meer gehad. Gelukkig ben ik vrij morgen!

Voor degene die de upgrade nog willen.. via de Ijslandse store kun je 'm gewoon kopen zonder VPN. Gewoon inloggen met je account en betalen met je cc! Omgerekend €21,- Scheelt toch weer een tientje :)

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

[ Voor 15% gewijzigd door Kyojuro op 31-08-2023 19:53 ]

• Soullie
  • Laatst online: 11:14

Soullie

Planeshift

mister_S schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:52:
Is er een betrouwbare reviewer die wat zegt over de stabiliteit (bugs/polish)?
Ik volg Gopher sinds skyrim dagen, is best positief, zegt dat hij 50 uur speeltijd heeft en maar 7 kleine bugs.

Vult me wel met vertouwen aangezien die gast graag zeurt.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:52
Early access gekocht.Morgen ga ik aan de slag. :)

Ron en Erik Podcast 458:Deze ben ik nu aan het luisteren.

• NukaWorldNL
Soullie schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:58:
[...]

Ik volg Gopher sinds skyrim dagen, is best positief, zegt dat hij 50 uur speeltijd heeft en maar 7 kleine bugs.

Vult me wel met vertouwen aangezien die gast graag zeurt.
Nice tof om te zien dat er hier ook iemand is die Gopher kent. Ik volg hem al vanaf Fallout 3 modding tutorials op YT.

• anandus
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:46:
[...]

Het valt gewoon op dat de grotere sites een lager cijfer geven die geen exclusieve content hebben gekregen en maar 1 van de velen zijn die een key hebben ontvangen. IGN geeft bijna nooit lager dan een 8 en dan heb ik het over zwaar teleurstellende games. Het voelt voor mij aan dat Bethesda wat mensen tegen de schenen heeft geschopt.
Maar het is niet alleen IGN. Ook Gamespot (7) en PC Gamer (7.5) geven mindere cijfers. En bijv Polygon (welke ik hoog heb) is ook niet laaiend enthousiast (" it has drained a lot of the humanity").

Dus ik denk niet dat het iets is van "tegen de schenen schoppen" (wat natuurlijk een makkelijke manier van goedpraten van middelmatige reviews is), maar gewoon dat het voor sommige reviewers simpelweg maar een 7 waard is.

En nogmaals, wat ik al eerder zei, Starfield heeft de pech dat het vlak na Baldur's Gate 3 uitkomt en daar misschien bewust of onbewust als RPG toch aan gemeten wordt (ter vergelijk, IGN: 10, Gamespot: ? (ligt plat), PC Gamer: 9.7 en Polygon: "Masterpiece").

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 31-08-2023 20:09 ]

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 08:46

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:23
10 van Destructoid.
I wasn’t sure if it could be done, but Bethesda has managed to raise the bar for sandbox games even higher. In the end, Starfield is an epic sandbox open-world RPG with a beautifully immersive universe, a captivating story, and fun and compelling gameplay the whole way. I’m so happy to have experienced Starfield organically, and I really hope you get to as well.

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:04:
[...]
Maar het is niet alleen IGN. Ook Gamespot (7) en PC Gamer (7.5) geven mindere cijfers. En bijv Polygon (welke ik hoog heb) is ook niet laaiend enthousiast.

Dus ik denk niet dat het iets is van "tegen de schenen schoppen" (wat natuurlijk een makkelijke manier van goedpraten van middelmatige reviews is), maar gewoon dat het voor sommige reviewers simpelweg maar een 7 waard is.
Dat inderdaad deze grote sites een laag cijfer geven zegt genoeg.
Vooral een IGN en Gamespot, deze strooien normaliter altijd met hoge cijfers.

Een 7 is niet laag, maar het is zeer zeker ook niet de Microsoft Exclusive die alles eventjes zou weg blazen en alle Playstation gebruikers ervan zouden overtuigen om een PC of Xbox aan te schaffen.

Ja, er worden ook 100/10 scores gegeven.
Maar, sorry dat ik sites zoals "Xbox Addicts" of andere Microsoft fan sites nou niet zo serieus neem, :P

Is het een leuke game? Yup, zeer zeker.
Is het al die hype van de afgelopen jaren waard en is het DE Xbox Exclusief van alle Exclusives die kan concurreren met God of War en dergelijke? Nope, not even close.

Ik verwacht dat de score uiteindelijk ergens rond de 80 zal uitkomen wat natuurlijk een meer dan acceptabele score is. :)

En, persoonlijk met ik zelf allang blij dat die geen Fallout 76 Scenario is.
Maar, meer een No Man Sky scenario.

Het zal een aantal jaren duren voordat dit een 10/10 game is.
Maar, dan is het allang te laat en is de hype allang voorbij.

• Timothy3000
anandus schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:41:
[...]
Ik snap deze redenatie niet. Dat laatste is hoe dan ook het geval. Al gaf elke journalist een tien, dan betekent het nog niet dat iedereen het leuk gaat vinden?

• Timothy3000
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:14:
[...]

Een 7 is niet laag, maar het is zeer zeker ook niet de Microsoft Exclusive die alles eventjes zou weg blazen en alle Playstation gebruikers ervan zouden overtuigen om een PC of Xbox aan te schaffen.

Maar, sorry dat ik sites zoals "Xbox Addicts" of andere Microsoft fan sites nou niet zo serieus neem, :P

Is het al die hype van de afgelopen jaren waard en is het DE Xbox Exclusief van alle Exclusives die kan concurreren met God of War en dergelijke? Nope, not even close.

Ik verwacht dat de score uiteindelijk ergens rond de 80 zal uitkomen wat natuurlijk een meer dan acceptabele score is. :)

Destructoid is geen Xbox addict site en die gaven een 10. Het is schijnbaar gewoon een hele goede game.

Die alles of niets mentaliteit van sommigen hier snap ik echt niet. Alsof mensen de game willen zien falen.

Gamespot strooit ook nooit echt met hoge cijfers. Integendeel.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
jori040 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:21:
[...]

02:00 uur om precies te zijn.Echt klote dat die streamers wel al kunnen spelen.
Het knullige is, is dat zelfs de kleine streamers, ook NL streamers die vriendjes zijn met Bethesda NL toegang hebben gekregen.
Je hebt op Twitter en Insta zelfs een paar huppel frutjes die werkelijk 0% content maken behalve fotos van game hoesjes en bloemetjes online zetten hebben toegang gekregen :+

Achja..

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Xgar
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:14:
[...]

ik zie genoeg sites met een hoog cijfer in dit overzicht staan die imo vrij neutraal zijn:

https://www.resetera.com/...eld-review-thread.759606/

[ Voor 3% gewijzigd door Xgar op 31-08-2023 20:23 ]

• jori040
NosferatuX schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:18:
[...]

Het knullige is, is dat zelfs de kleine streamers, ook NL streamers die vriendjes zijn met Bethesda NL toegang hebben gekregen.
Je hebt op Twitter en Insta zelfs een paar huppel frutjes die werkelijk 0% content maken behalve fotos van game hoesjes en bloemetjes online zetten hebben toegang gekregen :+

Achja..
Ik zie mezelf ook als een vriendje van Bethesda. :+

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
[...]
Maar het is niet alleen IGN. Ook Gamespot (7) en PC Gamer (7.5) geven mindere cijfers. En bijv Polygon (welke ik hoog heb) is ook niet laaiend enthousiast (" it has drained a lot of the humanity").

En nogmaals, wat ik al eerder zei, Starfield heeft de pech dat het vlak na Baldur's Gate 3 uitkomt en daar misschien bewust of onbewust als RPG toch aan gemeten wordt (ter vergelijk, IGN: 10, Gamespot: ? (ligt plat), PC Gamer: 9.7 en Polygon: "Masterpiece").
Als sites BG en Starfield met elkaar vergelijken weet je dat je die sites nooit meer serieus moet nemen.
Die cijfers zeggen weinig, ik heb nu twee videorevies gezien en die zijn positief. Het is niet perfect maar wel (heel) goed en de beste Bethesda game tot nu toe. Meer hoef ik niet te weten, die cijfers zijn toch maar een subjectief iets want waarom is een game een bepaald cijfer waard? Als ik bv TLOU moet reviewen zou er een 7 uitkomen omdat die game mij totaal niet kan boeien. BG3 kan mij ook niet boeien, te traag en alleen daarom al voor mij sowieso niet meer dan een 8 waard.

Voor de liefhebbers, review van een voormalige PlayStation site (Playsense):

Pluspunten
Gameplaytechnisch enorm goed
Gigantisch veel te doen en te ontdekken
Upgraden van wapens en skills goed uitgewerkt
Gevoel van vrijheid
Mooi om naar te kijken
Sterke soundtrack

Minpunten
NPC’s ogen soms wat houterig
Een paar kleine bugs

9.0

[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 31-08-2023 20:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:02
Ik heb genoeg gezien en gelezen. Morgen alleen even boodschappen doen, en daarna zien ze mij niet meer tot maandagochtend. Veel plezier iedereen d:)b :w

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:37

ilm

Yes, een Bethesda spel. Meer heb ik niet nodig. De grafische verbeteringen en minder bugs sinds skyrim zijn een bonus.

Wanneer mensen teleurgesteld zijn stel ik me altijd 1 vraag: welke andere spellen zijn recent uitgekomen met dezelfde scope, diepgang en vrijheid? Het is niet dat je heel veel keus hebt.

Ok, met Baldurs gate 3 zijn we wel verwend natuurlijk :)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Ik hoop dit weekend klaar te zijn met de character creation zodat ik maandag echt kan beginnen!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• jori040
Geen store waar je dingen met echt geld moet/kan kopen is natuurlijk ook een plus vandaag de dag.Voor een toffe uitbreiding[?] betaal ik graag.

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Jongens wat geweldig! Wat ik tot nu toe gelezen hebt maakt me enorm happy.

Zelf verwachtte ik geen space sim of no man sky achtige taferelen waarbij ik hele planeten (lol) over kan lopen. Jongens, het is een videogame. Tuurlijk; de hype is real. Maar komop.

Fallout in space! Verkennen! Random encounters! Een typische Bethesda RPG formule maar volgens reviews op gigantische schaal. Ik ben de komende maanden zoet!

Enjoy iedereen :D

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• jori040
Ben blij te zien dat het tijdens de actie goed oogt in 30fps[Series X]
JorRaptor:Stukje van deze stream gezien.

• Soullie

Soullie

Planeshift

NukaWorldNL schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:03:
[...]

Nice tof om te zien dat er hier ook iemand is die Gopher kent. Ik volg hem al vanaf Fallout 3 modding tutorials op YT.
Ja best leuke gast om te volgen, de laatste tijd keek ik wel stuk minder moet ik zeggen.
Maar dat kwam omdat hij hoofdzakelijk bethesda games speelde en die had ik op een gegeven moment wel gezien. Nu er weer een nieuwe game is ga ik vast weer vaker kijken.

https://www.youtube.com/channel/UC1CSCMwaDubQ4rcYCpX40Eg

Als iemand zijn review zou willen bekijken, is 99% spoiler vrij.

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-11 23:28
het ziet er inderdaad uit als een soort Skyrim maar dan met meerdere planeten. Space flight en combat vind ik nogal tegenvallen, dit is zeer zeker geen No Mans Sky, Elite Dangerous, of Star Citizen (haha ja ik weet het).

Wat ik er van gezien heb is de meeste content op de planeten, spaceflight is alleen maar een manier om naar de volgende planeet te gaan.

Moet zeggen dat ik de 7/10 ign score wel begrijp.

[ Voor 6% gewijzigd door peschinl op 31-08-2023 20:56 ]

• jori040
peschinl schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 20:54:
het ziet er inderdaad uit als een soort Skyrim maar dan met meerdere planeten. Space flight en combat vind ik nogal tegenvallen, dit is zeer zeker geen No Mans Sky, Elite Dangerous, of Star Citizen (haha ja ik weet het).

Wat ik er van gezien heb is de meeste content op de planeten, spaceflight is alleen maar een manier om naar de volgende planeet te gaan.

Moet zeggen dat ik de 7/10 ign score wel begrijp.
Heel die space combat moet je zie als een leuke kleine extra.Ik denk dat je de game daar echt niet voor moet kopen.

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ben benieuwd hoe dat op steam gaat werken, er staat bij mij nog altijd 6 september. (ik heb de juiste versie gekocht).

Zal wel veranderen rond die tijd.

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 17:33
Luke Stephens vind ik altijd goed en duidelijk, die vindt het een goede game met ook veel vreemde dingen.
Vooral het veel kopiëren van basissen/outposts. Sommige in zijn eerste 20 uur wel 8 keer is wel een beetje jammer. Verder heel veel laadschermen...

YouTube: Starfield - A Skeptical Review

Toch heel veel zin in! Ben benieuwd morgen.

PSN: Aramius1810

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-11 23:28
Soullie schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:04:
Ben benieuwd hoe dat op steam gaat werken, er staat bij mij nog altijd 6 september. (ik heb de juiste versie gekocht).

datum veranderd niet, hij unlocked gewoon morgen. Ik had dat ook met Hogwarts early access.

• Soullie

Soullie

Planeshift

peschinl schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:06:
[...]

datum veranderd niet, hij unlocked gewoon morgen. Ik had dat ook met Hogwarts early access.
Ah ok,

Toch fijn om dat even van iemand te horen, bedankt :)

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:38
Hier een artikeltje over PC performance: https://www.digitaltrends...ance-best-settings-fsr-2/

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

@G_Dragon heb jij je code al?

• Steven030
  • Laatst online: 29-11 13:19
Boven verwachting goede reviews. Ik heb er zin in morgen, blij met mijn premium upgrade!

• Beakzz
[...]

Mag jij makkelijk vinden, maar het zijn allemaal grote redelijk “ouderwetse” platforms (tegenover de “moderne” influencers bedoel ik). Degene die de exclusieve content normaal kregen en met een paar kleinere reviewers het beeld konden bepalen. Denk jij dat zij niet balen dat 16000 mensen (geruchten) een key voor release hadden? Dat is nooit eerder vertoont. Polygon check ik nooit, maar de anderen die je noemt hebben echt belachelijke slechte/fantasieloze games een 8 gegeven in het verleden.

Het is voor mij simpelweg opvallend welke sites lager zitten en ik hoef niets goed te praten, want ik wil gewoon een Fallout/Skyrim in space. Het enige wat mij zou teleurstellen is een complete flater en dat is het dus duidelijk niet.

Daar mee sluit ik niet uit dat er mensen zijn die dit een 7 of lager vinden. Ik vind zoveel games totaal niet boeiend die zo goed zouden moeten zijn zoals bv BG3. 1 van de beste games ooit met hoge cijfers met allemaal problemen (performance en bugs) in act 3. Dus ook die cijfers kan je met een korrel zout nemen.

• Soullie

Soullie

Planeshift

BG3 is echt geweldig, alhoewel ik voor dat spel echt andere verwachtingen heb / had dan voor Starfield.

Ik hoop echt op de vrijheid die je had in Skyrim of Oblivion, dit vond ik in Fallout4 stukken minder (vond ik ook best weinig in te doen).

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Beakzz schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:21:
[...]

Mag jij makkelijk vinden, maar het zijn allemaal grote redelijk “ouderwetse” platforms (tegenover de “moderne” influencers bedoel ik). Degene die de exclusieve content normaal kregen en met een paar kleinere reviewers het beeld konden bepalen. Denk jij dat zij niet balen dat 16000 mensen (geruchten) een key voor release hadden? Dat is nooit eerder vertoont. Polygon check ik nooit, maar de anderen die je noemt hebben echt belachelijke slechte/fantasieloze games een 8 gegeven in het verleden.

Het is voor mij simpelweg opvallend welke sites lager zitten en ik hoef niets goed te praten, want ik wil gewoon een Fallout/Skyrim in space. Het enige wat mij zou teleurstellen is een complete flater en dat is het dus duidelijk niet.

Daar mee sluit ik niet uit dat er mensen zijn die dit een 7 of lager vinden. Ik vind zoveel games totaal niet boeiend die zo goed zouden moeten zijn zoals bv BG3. 1 van de beste games ooit met hoge cijfers met allemaal problemen (performance en bugs) in act 3. Dus ook die cijfers kan je met een korrel zout nemen.
Ik neem sites zoals Gamespot en Ign uberhaupt al niet meer serieus de laatste jaren, die prijzen ieder stuk vuilnis de hemel in en boren alles wat goed is compleet de grond in, Maar er zijn ook andere wel serieuze sites die op een 7 uitkomen ik denk dat de metacritic score uiteindelijk op een 7.5 of een solide 8 uitgaat komen.

Nog steeds een goede prestatie maar geen classic, als alle reviews uitkomen die de meest kritische platforms/outlets tijdelijk onthouden zijn ( Ivm late review codes )gaat het ongeveer op die score settlen, al met al een goede poging van Ms. De reviews zijn op het moment ook enorm micromanaged en gemanipuleerd door Bethesda & Ms 40 reviews vs bv 200 op een normale game van een andere uitgever... dus we gaan het zien :)

[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 31-08-2023 21:31 ]

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Voor de geïnteresseerden:

Metacritic: 87
OpenCritic: 88

Over een weekje staan ze op 75 lees ik net :p

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:32:
[...]

Over een weekje staan ze op 75 lees ik net :p
Wss een solide 80, user reviews zijn niet serieus te nemen ivm reviewbombing... zijn al een paar punten gezakt binnen een paar uurtjes.

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 11:24
Goede info. Ook driver afwachten en even klooien met settings. Ik maak me wel minder zorgen nu, met de 6900xt, wel beetje met de toch wat oudere cpu (wel een i9 maar twee generaties oud).

mixing a drink and music

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 11:24
Soullie schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:24:
BG3 is echt geweldig, alhoewel ik voor dat spel echt andere verwachtingen heb / had dan voor Starfield.

Ik hoop echt op de vrijheid die je had in Skyrim of Oblivion, dit vond ik in Fallout4 stukken minder (vond ik ook best weinig in te doen).
Indeed. Ik ga nu twijfelen (pas net op gang met bg3): eerst daar lekker op doorspelen en dan starfield spelen met al enkele bugs eruit en goede drivers. Weet niet of ik dan kan opbrengen. Risico is dat bg3 een jaar vertraging krijgt of erger :-D (speel soms 12 uur in een week, soms een maand maar 2 uurtjes).

mixing a drink and music

• Soullie

Soullie

Planeshift

Ik ben bijna aan het einde van act 1 bij BG3, lijkt me een mooi pauze moment.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben vooral benieuwd naar de speeltijd van die critics. < 30 uur is nog honeymoon fase denk ik :P maar verwacht dat genoeg niet verder zijn gekomen dan 30 uu. (volgens mij hadden ze maar een week de reviewcopy toch?)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:33:
[...]

Wss een solide 80, user reviews zijn niet serieus te nemen ivm reviewbombing... zijn al een paar punten gezakt binnen een paar uurtjes.
Die komen ook uit beide 'kampen', zag al een 6je langskomen.

Einde van de rit, het zijn mensen, mensen met een voorkeur en met een agenda. Had mij BG3 laten testen, was het cijfer niet hoog gekomen, ik houd simpelweg niet van zulke games. Niet elke reviewsite heeft meer 'de juiste mensen voor de juiste games' (zoals de bekende 'het is Fifa X+1').

Belangrijkste blijft dat je zelf de keuze kan maken om te kopen of niet, en of jij er straks jaren plezier van gaat hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ricmaniac schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:40:
Ben vooral benieuwd naar de speeltijd van die critics. < 30 uur is nog honeymoon fase denk ik :P maar verwacht dat genoeg niet verder zijn gekomen dan 30 uu. (volgens mij hadden ze maar een week de reviewcopy toch?)
Gamekings heeft daar een goede review over, en vind hun bevindingen en kritiek punten ook goed.
IGN heeft 70+ erin zitten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

2 weken dacht ik, maar Gamescom zat er tussen wat mogelijk de speeltijd wat omlaag heeft gebracht.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Geen dingen roepen waar geen bewijs voor is

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 31-08-2023 23:14 ]

*Knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 31-08-2023 23:15 ]

Heb toen straks Podcast Unlocked geluisterd en toen viel het mij ook op. Maar op ResetEra post iemand ook dit:
I am watching that IGN unlocked thing and the guy that gave it a 7 score said he played it about 70 hours. He then went on to say he wants to play through it again and he sees himself putting in another 100+ hours into the game. Now, I am not saying 7 is a bad game, but why would someone that thinks it is just "Good" dedicate another 100 hours to playing just a "Good" game.

For me personally, if I am playing a game that I consider good, I might play through it to the end or at times not finish it...but putting in a potential 170 hours into just a "Good" game seems odd. When I dedicate that much time into a game it is because I really love it and can't wait to play more it. Just seems odd to me at least.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Xgar schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:49:
[...]

Als dat zo duidelijk is, dan heb je daar natuurlijk ook bewijs van.
Mischien eens reviews lezen en bekijken, en dan je eigen oordeel vellen.

En ook even geduld hebben tot de rest van de outlets die niet op tijd codes hebben ontvangen hun oordeel vellen ;)

Ik ga morgen mijn eigen oordeel vellen en begin gezond sceptisch aan mn playthough.

[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 31-08-2023 21:52 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:47:
[...]

Dus ik neem aan dat jij van mening bent dat EA alle reviewers van Jedi Survivor ook heeft gekocht? Met een 85 metascore kan dat haast niet anders toch? :+

Edit. Succes met deze discussie verder.
Jedi survivor is nog steeds niet fatsoenlijk te spelen op performance mode. Na 5 maanden is die game nog steeds niet gepatcht. Daar had echt wel punten in mindering gebracht mogen worden.

• Beakzz
@NightShadow22 Een 10 geven zou uit principe al ontslag moeten geven, maar ik heb genoeg mensen gezien die middelmatige games een 10 geven en ik heb zat games gespeeld die een 9 of 10 hebben gekregen en ik alleen maar alles kon zien wat er mis was met die game. Een 10 is niet gekocht, maar gewoon een biased incompetente reviewer. Ja ook bij Zelda.

@uchiha tijntje Nope. Het ontwerp komt vanzelf afhankelijk van wat er gelijk te beschiking staat en de naam zal gebaseerd zijn op de vorm :)

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 31-08-2023 21:57 ]

Heeft er iemand trouwens al een ontwerp en naam in gedachten voor je spaceship? :) Ben benieuwd naar de creaties van de creatieve Tweakers.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2023 21:55 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:53:
[...]

Jedi survivor is nog steeds niet fatsoenlijk te spelen op performance mode. Na 5 maanden is die game nog steeds niet gepatcht. Daar had echt wel punten in mindering gebracht mogen worden.
Precies dit, en daar begon ook ooit onze eerste game discussie @uchiha tijntje want jij verdedigde die game tot de dood op dat topic.. terwijl hij absoluut onspeelbaar was.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:13

Wildfire

Joy to the world!

Soullie schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:04:

Kijk eens in je Steam downloads, daar zul je zien dat er een geplande unlock download/unlock staat voor vannacht. :)

NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:54:
[...]

Precies dit, en daar begon ook ooit onze eerste game discussie @uchiha tijntje want jij verdedigde die game tot de dood op dat topic.. terwijl hij absoluut onspeelbaar was.
Off-topic, I know, maar ik ben deze week pas aan Jedi Survivor begonnen. Ontzettend irritant dat ik eerst een soor mod/fix moest downloaden ergens om de cursortoetsen te kunnen gebruiken ipv WASD (ja ik ben opgegroeid met cursortoetsen om te gamen ipv WASD), kon gewoonweg niet in-game gewijzigd worden. Echt idiote keuze van de makers van Jedi Survivor, zo lang na release nog steeds niet mogelijk dat te doen zonder toevlucht tot mods.

[ Voor 50% gewijzigd door Wildfire op 31-08-2023 21:57 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Xgar
NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:52:
[...]

Mischien eens reviews lezen en bekijken, en dan je eigen oordeel vellen.

En ook even geduld hebben tot de rest van de outlets die niet op tijd codes hebben ontvangen hun oordeel vellen ;)
Alsof jij weet wat ik wel en niet gelezen heb en van de game vind, misschien eens wat minder snel oordelen.

De reden dat ik reageerde is, omdat ik vind dat je met nogal een zware beschuldiging komt, zonder daar bewijs voor aan te leveren.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Xgar schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:56:
[...]

Alsof jij weet wat ik wel en niet gelezen heb en van de game vind, misschien eens wat minder snel oordelen.

De reden dat ik reageerde is, omdat ik vind alleen dat je met nogal een zware beschuldiging komt, zonder daar bewijs voor aan te leveren.
De bewijzen zijn de reviews, niet alleen degene die rozengeur en maneschijn beschrijven maar ook de 7s en die neem ik persoonlijk serieuzer.

Ben verheugd om te spelen morgen maar ga er met een gematigde attitude in en niet fully hype.

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:54:
Een 10 geven zou uit principe al ontslag moeten geven, maar ik heb genoeg mensen gezien die middelmatige games een 10 geven en ik heb zat games gespeeld die een 9 of 10 hebben gekregen en ik alleen maar alles kon zien wat er mis was met die game. Een 10 is niet gekocht, maar gewoon een biased incompetente reviewer. Ja ook bij Zelda.

@uchiha tijntje Nope. Het ontwerp komt vanzelf afhankelijk van wat er gelijk te beschiking staat en de naam zal gebaseerd zijn op de vorm :)
Lees dit verhaal maar eens door:

http://hoogspel.nl/

Reviewers worden echt wel onder druk gezet. Geef je te vaak slechte reviews dan kan je buiten gesloten worden. Net zoals Bethesda nu al heeft gedaan met diverse review websites.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

@NightShadow22 Een 10 geven zou uit principe al ontslag moeten geven, maar ik heb genoeg mensen gezien die middelmatige games een 10 geven en ik heb zat games gespeeld die een 9 of 10 hebben gekregen en ik alleen maar alles kon zien wat er mis was met die game. Een 10 is niet gekocht, maar gewoon een biased incompetente reviewer. Ja ook bij Zelda.

Ja precies hetzelfde hier en eigenlijk probeer ik wat jij zegt in andere woorden te omschrijven maar dat bedoel ik dus eigenlijk precies.

Facts.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ah damn, ja ik ook nog niet :( .... Na 12en even kijken, als je voor dezelfde prijs of 1 euro meer een code ziet die wel al beschikbaar is gelijk op refund drukken en degene die beschikbaar is kopen!
Ik ben zelf niet zo creatief, maar een spaceship ala Serenity uit Firefly lijkt me tof.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1cc33HFkZ8QxhGL68ObopbhNqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/62i1uWKCAVkCBEyk8kRnK27Q.jpg?f=fotoalbum_large

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-11 19:44
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:25:
[...]

Die uitkomst is ook nog eens voor iedereen anders :P Positieve reviews betekent niet perse positieve reacties.
Klopt helemaal zo te zien hier :+
NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:01:
[...]

Ah damn, ja ik ook nog niet :( .... Na 12en even kijken, als je voor dezelfde prijs of 1 euro meer een code ziet die wel al beschikbaar is gelijk op refund drukken en degene die beschikbaar is kopen!
Ja ik heb er niet zo'n haast mee want moet morgen eerst nog tot half 5 werken haha

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Is het een idee om een nieuw forumtopic te openen over hoe games gerecenseerd worden? Hoe het wereldje werkt, waarom cijfers wel/geen zin hebben, hoe journalisten/sites onder druk gezet worden, review bombs van een boze menigte, hoe games microtransacties en battle passes toevoegen na de reviewperiode, embargo’s, bestaat de perfecte game etc.?

Dan kunnen we deze oude en steeds herhalende discussies uit de game topics houden.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:04:
[...]

Ja ik heb er niet zo'n haast mee want moet morgen eerst nog tot half 5 werken haha
Ja vertelde je al eerder! ik ook nog niet maar echt heel soms kunnen ze er nog langer over doen.

Plus soms kan het je ook een hele hoop besparen vorige week vrijdag 25 augustus begon Armored core 6 op 50 euro, Daarna had ik m voor 38 en de dag erna was hij 25.

Vandaar, gewoon de beste pakken je geld is binnen 10 min terug op de wallet ( wel service kosten kwijt ) maar soms loont het. ;)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Mog schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:07:
Is het een idee om een nieuw forumtopic te openen over hoe games gerecenseerd worden? Hoe het wereldje werkt, waarom cijfers wel/geen zin hebben, hoe journalisten/sites onder druk gezet worden, review bombs van een boze menigte, hoe games microtransacties en battle passes toevoegen na de reviewperiode, embargo’s, bestaat de perfecte game etc.?

Dan kunnen we deze oude en steeds herhalende discussies uit de game topics houden.
Is al vaker voorgesteld en een heel goed idee, maar vooralsnog heeft niemand nog het initiatief genomen... zou veel heen en weer schelen op gatherings indeed.

@G_Dragon kan jij daar als topic king niet een x werk van maken?, een algemeen review topic Xbox/Pc/Ps5 platform doesnt matter.

[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 31-08-2023 22:10 ]

• anandus
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:21:
[...]

Ik heb de reviews gelezen en het valt me op dat ze allemaal een beetje hetzelfde aanstippen als de nadelen van Starfield (voelt gefragmenteerd, beetje kunstmatig, weinig diepgang, matig schrijven), dat kan geen toeval zijn. Het lijkt niet op het lage cijfer geven om het lage cijfer geven, maar is enigzins onderbouwd.

Dat gezegd hebbende is een uiteindelijk cijfer natuurlijk vaak uit de lucht geplukt, dus wie weet heb je ergens gelijk, maar blijkbaar zijn die nadelen toch zwaarwegend voor ze.

Misschien is er ook een verschil tussen oudere reviewers die eerdere Bethesda games hebben gespeeld (en het daarmee vergelijken) die bij de oude media zitten versus jongere gamers waar het mogelijk een (van de) eerste Bethesda games is en het dus wat indrukwekkender is.

NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:07:
[...]

Ja vertelde je al eerder! ik ook nog niet maar echt heel soms kunnen ze er nog langer over doen.

Plus soms kan het je ook een hele hoop besparen vorige week vrijdag 25 augustus begon Armored core 6 op 50 euro, Daarna had ik m voor 38 en de dag erna was hij 25.

Vandaar, gewoon de beste pakken je geld is binnen 10 min terug op de wallet ( wel service kosten kwijt ) maar soms loont het. ;)
Krijgen we trouwens wel een mail wanneer de key beschikbaar is of moet je dit zelf controleren onder je key libary?

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:11:
[...]

Krijgen we trouwens wel een mail wanneer de key beschikbaar is of moet je dit zelf controleren onder je key libary?
De laatste keer dat ik een pre-order deed op release van Dying light 2 had ik m de ochtend van release zo rond voor lunchtijd en kreeg ik een email your pre order is ready. maar heb ook wel eens anders gelezen maar dat is een uitzondering dus zeer wss wel.

• Frez
  • Nu online
anandus schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:11:
[...]
Ik heb de reviews gelezen en het valt me op dat ze allemaal een beetje hetzelfde aanstippen als de nadelen van Starfield (voelt gefragmenteerd, beetje kunstmatig, weinig diepgang), dat kan geen toeval zijn. Het lijkt niet op het lage cijfer geven om het lage cijfer geven, maar is enigzins onderbouwd.

Dat gezegd hebbende is een uiteindelijk cijfer natuurlijk vaak uit de lucht geplukt, dus wie weet heb je ergens gelijk, maar blijkbaar zijn die nadelen toch zwaarwegend voor ze.

Misschien is er ook een verschil tussen oudere reviewers die eerdere Bethesda games hebben gespeeld (en het daarmee vergelijken) die bij de oude media zitten versus jongere gamers waar het mogelijk een (van de) eerste Bethesda games is en het dus wat indrukwekkender is.
Persoonlijk lees ik eigenlijk maar een handjevol review sites, omdat hun meningen goed aansluiten op de mijne.

Je vraagt toch ook geen advies aan je collega waar je niet mee op een lijn zit?

Tja, het zal dan ook wel toeval zijn maar als ik dan reviews lees van Gamesradar, PowerUnlimited en IGN en ACG word ik echt razend positief!

Nee het is geen Star Citizen Space Simulator. Maar het lijkt een bethesda game pur sang te zijn op een ongelooflijke schaal. Ik denk dat de meeste een geweldige tijd gaan hebben met de game. En tja, Gamespot die een 7 geeft...... Dat mag, maar goed het is Gamespot. En volgens mij is een 7 gewoon een prima cijfer voor een reviewer die kennelijk niet weggeblazen is :)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Hortz schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:22:
[...]

Jij bent wel gehamerd op die 7,5 tot 8 of niet? Elke keer noem je dit zinnetje
Omdat er reviews ontbreken en als je het kaf van het koren scheid kom je daar op uit zodra de rest van de scores binnen zijn. :)

Roze bril af, goed naar alle kritiek luisteren en dan is dat een heel solide score.... zitten ook flink wat bugs in geen gamebreaking of questbreaking bugs maar wel zwaar immersive breaking bugs.

performance dropped daarbij soms tot maarliefst 7fps... Genoeg om over te praten gewoon realistisch blijven en genieten van wat wel goed is aan de game, maar niet mensen aanvallen die geen roze bril ophebben.

[ Voor 39% gewijzigd door NightShadow22 op 31-08-2023 22:28 ]

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-11 23:07
Wat ik zo’n beetje als rode draad door de reviews heen lees is dat de game zeker niet perfect is maar wel de BGS vibe heeft.
Als liefhebber van die vibe is dat voldoende voor mij om er zin in te hebben!

• jori040
Gearloose schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:26:
Wat ik zo’n beetje als rode draad door de reviews heen lees is dat de game zeker niet perfect is maar wel de BGS vibe heeft.
Als liefhebber van die vibe is dat voldoende voor mij om er zin in te hebben!
Precies dat.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Vind de reviews juist best tegen vallen (Arstechnica.com en Luke Stephens iig).. Vrij weinig te doen, veel laadschermen, bugs... 😔

• Frez
  • Nu online
Overigens wel funny.

IGN us gaf een 7 als score
IGN France een 9
IGN Brazil een 9.5
IGN Japan een 10
IGN Spain een 10

[ Voor 5% gewijzigd door Frez op 31-08-2023 22:31 ]

• Timothy3000
NightShadow22 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:23:
[...]
Omdat er reviews ontbreken en als je het kaf van het koren scheid kom je daar op uit zodra de rest van de scores binnen zijn. :)
Dat kun je nu dus echt absoluut nog niet voorspellen. ;)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Basekid schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:29:
Vind de reviews juist best tegen vallen (Arstechnica.com en Luke Stephens iig).. Vrij weinig te doen, veel laadschermen, bugs... 😔
Dus dit, maar gellukig wel oprecht.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 23:00
Frez schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:31:
Overigens wel funny.

IGN us gaf een 7 als score
IGN France een 9
IGN Brazil een 9.5
IGN Japan een 10
IGN Spain een 10
IGN is sowieso een grote grap 😉
Pagina: 1 ... 20 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.