Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:28
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 07:37:
[Twitter]
Misschien die van mij toch maar uit de doos halen hmm...
Voor iedereen met een Xbox series zelfs. Mensen met een Starfield controller vinden ‘m geloof ik onder de Xbox tab.

Niet sf controller-bezitters:
So, it's time to activate that Dynamic Background! To do so, head to the "Settings" menu on your Xbox console, then go to "Personalisation" followed by "My Background" and then "Dynamic Backgrounds" - it'll be the first one in there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:58
Moet ik nou Starfield kopen of niet :D

Heb Cyberpunk nog niet eens gespeeld (wel gekocht)

[ Voor 41% gewijzigd door turkeyhakan op 31-08-2023 08:01 ]

• turkeyhakan
SacreBleu schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:25:
Zeg, welke snacks gaat iedereen eigenlijk halen om zijn/haar gamesessie door te komen? Zijn er nog mensen met bijzondere tips?
Ik eet niet achter de computer, jullie wel? _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:01:
Zit in gamepass... :P
Ik zou dan eerder gaan voor 3 jaar gamepass nu heb nog kan, met het trucje scheelt het je zo €436 (36 maanden x €16 per maand = €576 - 20x Xbox Live Gold 3 maanden kaarten die ongeveer €140 kosten) .
Zie daarvoor deze post.

[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2023 08:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:02:
[...]

Zit in gamepass... :P
Ik zou dan eerder gaan voor 3 jaar gamepass nu heb nog kan, met het trucje scheelt het je zo €436.
Maar dan wil ik morgen ook gelijk spelen natuurlijk. Zit de premium editie ook in gamepass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:03:
[...]

Maar dan wil ik morgen ook gelijk spelen natuurlijk. Zit de premium editie ook in gamepass?
Nee maar die is tussen de €20 en €30! Dacht dat je de premium upgrade bedoelde :D

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2023 08:08 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Aramius schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:57:
Game + Premium Edition upgrade geïnstalleerd op pc.
Totaal 140GB.
Heb er nu wel erg veel zin in!

[Afbeelding]
Misschien heb ik wat gemist, bij mij is de Steam Digital Premium Edition zo'n 86Gb. Dat is een stuk minder groot.

[ Voor 4% gewijzigd door Rudios op 31-08-2023 08:10 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:50
Hoeveel mensen ik tegen kom op social media die eigenlijk denken dat je 30 euro betaald puur voor die 5 dagen vroeger...

Zouden die ook beseffen dat er een DLC in de prijs zit, die enkel maar via deze weg te koop is.
Want de story dlc apart kopen is maar vanaf 2024.
Voor die skin is het niet echt waard, die boost dan weer wel.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:08

Wildfire

Joy to the world!

Rudios schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:09:
[...]

Misschien heb ik wat gemist, bij mij is de Steam Digital Premium Edition zo'n 86Gb. Dat is een stuk minder groot.
Ja, dat vroeg ik mij dus ook af. Ik heb de Digital Premium Edition gekocht op Steam en de preload is hier ook zo'n 86 gigabyte. Waarom @Aramius 140 gigabyte heeft snap ik niet. Is dat via Gamepass? Waarom zou de preload op Steam fors kleiner zijn?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 13:49
KBE91 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:11:
Hoeveel mensen ik tegen kom op social media die eigenlijk denken dat je 30 euro betaald puur voor die 5 dagen vroeger...

Zouden die ook beseffen dat er een DLC in de prijs zit, die enkel maar via deze weg te koop is.
Lol, ik dacht ook dat het alleen voor die 5 dagen eerder was, maar ondanks dat toch gekozen ervoor te betalen. waarom niet, heb je gezien wat voor weer het morgen gaat worden? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oto_bakRzRRnVnqrhMEuNATqSHE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t3sWhptenjBw8gNCQsZh8A3C.png?f=user_large

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:16
Lekker, is dit toevallig ook voor Game Pass bezitters alleen? Ik zij ze mooi begin van de week ik ga vrijdag avond beginnen, maar ik heb de game (nog) niet gekocht omdat ik zo iets had van, speel hem eerst op Game Pass en dan koop ik hem me fysiek, mits hij me bevalt, als hij in de sale is :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turkeyhakan
Dankzij @G_Dragon de Premium Editie gekocht via Microsoft Turkije. Scheelt toch weer € 20 t.o.v. allkeyshop!

[ Voor 10% gewijzigd door turkeyhakan op 31-08-2023 08:25 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:24:
Lekker, is dit toevallig ook voor Game Pass bezitters alleen? Ik zij ze mooi begin van de week ik ga vrijdag avond beginnen, maar ik heb de game (nog) niet gekocht omdat ik zo iets had van, speel hem eerst op Game Pass en dan koop ik hem me fysiek, mits hij me bevalt, als hij in de sale is :D
Nee, enkel voor de Premium Upgrade.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 22:16
Rivanov schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:25:
[...]

Nee, enkel voor de Premium Upgrade.
Oke, duidelijk, dan wachten we nog een weekje _/-\o_ Mannen aub niet te veel spoilen graag 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

turkeyhakan schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:01:

Heb Cyberpunk nog niet eens gespeeld (wel gekocht)
Wijs antwoord: blijf rustig laat je niet mee trekken in een hype en wacht de reviews en ervaringen af. Een week later beginnen kan ook. 8)

• turkeyhakan
Anoniem: 1486766 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:26:
[...]

Wijs antwoord: blijf rustig laat je niet mee trekken in een hype en wacht de reviews en ervaringen af. Een week later beginnen kan ook. 8)
Al gekocht hoor!! >:) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ja hallo zo werkt dat niet! Haha.
Veel plezier morgen. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CP-MFZJje-WDnCWEXRp0j2OuzIA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zxsmKJU9t7HZE5h8jYTadvFI.png?f=user_large

So, Who's moving to New Zealand? :+ (bron)

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2023 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Anoniem: 1486766 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:27:
[...]

Ja hallo zo werkt dat niet! Haha.
Veel plezier morgen. ;)
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
3 jaar geleden van alles en nog wat aangepast op de PC om FS2020 te mogen spelen. Dit jaar doen we het anders, een paar uur extra wachten is geen punt :-)

PS: de installatie is al op 45%. Gaat snel met 1Gbit...

[ Voor 5% gewijzigd door turkeyhakan op 31-08-2023 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woehoee! Laat ik vandaag toevallig thuis zijn.
Vanmiddag dus aan de slag?!

• KBE91
janus_freggel schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:16:
[...]

Lol, ik dacht ook dat het alleen voor die 5 dagen eerder was, maar ondanks dat toch gekozen ervoor te betalen. waarom niet, heb je gezien wat voor weer het morgen gaat worden? ;)
Ik heb die upgrade ook gewoon gekocht, deel met mijn MS reward punten en zelf 6 euro moeten opleggen.
Want anders koop ik toch geen games in de store, alles via Argentinië eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 07:37:
[Twitter]
Misschien die van mij toch maar uit de doos halen hmm...
Ik heb hem ook nog in de doos zitten (ik heb al een Elite V2 dus ik begin te twijfelen..). Begint in waarde te stijgen zag ik zojuist!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De VPNs krijgen het weer druk met de aanmeldingen denk ik, en vanaf morgen Geforce Now ook gok ik zo. :+
turkeyhakan schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:29:
[...]

3 jaar geleden van alles en nog wat aangepast op de PC om FS2020 te mogen spelen.
Het is nauwelijks werk en vereist geen enkele aanpassing aan je PC buiten het installeren van een VPN client. Maar wachten is ook prima uiteraard, dit is een game voor de lange termijn, die paar uurtjes maakt niet uit.
D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:36:
[...]

Ik heb hem ook nog in de doos zitten (ik heb al een Elite V2 dus ik begin te twijfelen..). Begint in waarde te stijgen zag ik zojuist!
Oh jij speelt met de Elite V2 en geen klachten? Ik wil er zooooo graag weer eentje, maar heb er zoveel problemen mee gehad dat ik er niet meer een durf te bestellen :D

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Rivanov schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:31:
Woehoee! Laat ik vandaag toevallig thuis zijn.
Vanmiddag dus aan de slag?!
Nee, komende nacht is de unlock pas. Niet vandaag overdag helaas.

• PakjeDrum
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-02 20:18
stickfiguur schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:27:
[...]

Ik vermoed dat dat niet zou moeten uitmaken maar ik heb zelf een 7800x3d + 7900xtx gekocht net tussen alle game promos door (helaas) dus voor mij was het de eerste.
Gisteren via MP gekocht, ik heb een 7600X en dit werkte :) Kon hem activeren via de AMD reward. Nu nog wachten tot de key beschikbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:37:
[...]

Oh jij speelt met de Elite V2 en geen klachten? Ik wil er zooooo graag weer eentje, maar heb er zoveel problemen mee gehad dat ik er niet meer een durf te bestellen :D
Blijkbaar ben ik één van de weinige die er geen klachten over heeft.. Ik had in het begin wel een A button die soms bleef hangen maar dat was na een dag of twee ook plots voorbij.. (al vanaf release heb ik hem en wordt meestal mishandeld met Halo dus alle paddles in gebruik).

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
Wildfire schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:37:
[...]

Nee, komende nacht is de unlock pas. Niet vandaag overdag helaas.
Jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:37:
[...]

Mijn (tweede) Elite V2 werkt nog steeds na al die jaren prima. Enkel het "dopje" op één van de hairtrigger schuifjes achterop wil nog wel eens loslaten. Maar verder geen issues met de controller ansich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ach, ik ben een paar dagen terug aan Jedi Survivor begonnen dus heb altijd iets te spelen. Maar als Starfield uit is ben ik bang dat Jedi Survivor een hele tijd lang terzijde geschoven gaat worden :+

Ik heb vroeger erg veel Freelancer gespeeld. Dat is natuurlijk niet echt een RPG maar echt meer een space combat & trading sim, maar als je ziet hoeveel tijd ik daar in heb gestoken denk ik dat Starfield daar wel overheen gaat komen, zeker om je karakter èn schip verder uit te bouwen.

D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:39:
[...]

Blijkbaar ben ik één van de weinige die er geen klachten over heeft.. Ik had in het begin wel een A button die soms bleef hangen maar dat was na een dag of twee ook plots voorbij.. (al vanaf release heb ik hem en wordt meestal mishandeld met Halo dus alle paddles in gebruik).
Oh dat is fijn om te horen!
Ja die A knop is een van de bekendste problemen van de Series 2, maar bij mijn ging vaak de RB of RT ook stuk en dan was het weer opsturen. Waar ik mij echt boos over maak is dat Microsoft het nooit heeft opgelost en de controllers gewoon doodleuk blijft verkopen.
Rivanov schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:41:
[...]

Mijn (tweede) Elite V2 werkt nog steeds na al die jaren prima. Enkel het "dopje" op één van de hairtrigger schuifjes achterop wil nog wel eens loslaten. Maar verder geen issues met de controller ansich.
Goed om te horen :)
Dan heb ik echt veel pech gehad, want heb mijn vorige 5 keer moeten opsturen.

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2023 08:43 ]

• Divak
  • Laatst online: 27-05 14:20
Ik heb al spijt dat ik een nieuwe CPU heb gekocht met gratis Starfield erbij, geen EA, nog geen code binnen... nog een week wachten :+
Vanavond vanaf 18.00 de reviews, toch?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35
Divak schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:59:
Ik heb al spijt dat ik een nieuwe CPU heb gekocht met gratis Starfield erbij
Als de 5800X3D ook onderdeel was van de actie had ik nu een nieuwe CPU en Starfield gehad. :+
Vanavond vanaf 18.00 de reviews, toch?
:Y

Ik twijfel nog of ik ze ga bekijken of dat ik er gewoon lekker blind in ga, nog altijd weinig promotiemateriaal bekeken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:37
Als je via NZ wil spelen, wat moet je dan precies doen om dat te kunnen doen, en hoe laat dat kan?

En als ik dat nu toch vraag; hoe laat komen de reviews online vandaag?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:16
Ik kan niet wachten om de PC-variant 1 september te kunnen spelen. Sinds een aantal dagen heb ik mijn PC aangesloten op mijn oled (CX van LG). Ik ben aangenaam verrast hoe goed dit werkt, had eigenlijk altijd zoiets van een PC hoort aangesloten te zijn op een monitor. De VRR (middels G-sync bedoel ik) van de CX werkt ook stukken beter dan mijn Samsung-monitor. Nog even afwachten hoe Starfield gaat lopen op de PC, over de benodigde specs hoor je nog wel verschillende verhalen. De huidige specs sheet is ook niet echt duidelijk.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Melantrix schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:06:
Als je via NZ wil spelen, wat moet je dan precies doen om dat te kunnen doen, en hoe laat dat kan?

En als ik dat nu toch vraag; hoe laat komen de reviews online vandaag?
Iedereen kan om 2:00 spelen, het maakt niet uit in welke regio.

Reviews komen vandaag om 18:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Te bedenken dat ik Maandag nog tegen mijn collega zei dat dit topic rond de 910 reacties had en nu gewoon alweer op 1538 reacties zit, jemig! :D

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2023 09:09 ]

• spartacusNLD
  • Laatst online: 24-05 16:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:37
Anoniem: 306567 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:08:
[...]

Iedereen kan om 2:00 spelen, het maakt niet uit in welke regio.

Reviews komen vandaag om 18:00
Ik dacht te lezen dat je eerder kon beginnen door naar NZ te 'gaan', stond in de memo van Todd?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:28
Melantrix schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:18:
[...]

Ik dacht te lezen dat je eerder kon beginnen door naar NZ te 'gaan', stond in de memo van Todd?
Dan moet je daadwerkelijk naar NZ reizen. Maar in Nederland is het moment van kunnen spelen hetzelfde.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-05 08:04
Iemand enig idee hoe laat vandaag de reviews vrijgegeven mogen worden?

Vanaf morgen kan ik er zelf mee aan de slag maar ben toch benieuwd wat de eerste reacties zijn.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elknic
  • Laatst online: 22:25
CHKYBSTRD schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:22:

Vanaf morgen kan ik er zelf mee aan de slag maar ben toch benieuwd wat de eerste reacties zijn.
18:00

(My iRacing)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:29

m0nk

16-09-2003 15.15

CHKYBSTRD schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:22:

Staat letterlijk 5 en 2 posts boven je.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:38
KBE91 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:11:

En waarom zou de DLC alleen maar via deze weg te koop zijn?
Zo ver ik weet is de DLC waarvoor je nu betaald geen onderdeel van de game bij launch en kun je deze als losse DLC aanschaffen zodra deze uitkomt.
De prijs die de DLC gaat hebben is nog onbekend dus het kan prima zijn dat je nu een goede deal doet, en de EA als bonus is dan uiteraard mooi meegenomen.

Voor degene met EA: Have fun!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 21:17
Melantrix schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:18:
[...]

Dat de tijd dat Starfield in Nieuw Zeeland released gelijk staat aan hier vrijdag 02:00 en in de VS zelfs donderdag 17:00-20:00

• KBE91
Gearloose schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:27:
[...]

En waarom zou de DLC alleen maar via deze weg te koop zijn?
Zo ver ik weet is de DLC waarvoor je nu betaald geen onderdeel van de game bij launch en kun je deze als losse DLC aanschaffen zodra deze uitkomt.
De prijs die de DLC gaat hebben is nog onbekend dus het kan prima zijn dat je nu een goede deal doet, en de EA als bonus is dan uiteraard mooi meegenomen.

Voor degene met EA: Have fun!
Omdat de DLC maar uitkomt volgend jaar die dat nu in die premium zit.
En gaat ook live bij de release van de game, staat degelijk in de beschrijving.

Upgrade de Standard Edition en ontvang de volgende bonusitems:

- Verhaaluitbreiding Shattered Space (bij release)

- Maximaal 5 dagen vroege toegang**

- Constellation-skinpack: lasergeweer Equinox, ruimtepak, helm en boost-pack

- Toegang tot digitaal artbook en originele soundtrack van Starfield

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
KBE91 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:30:
[...]

Omdat de DLC maar uitkomt volgend jaar die dat nu in die premium zit.
En gaat ook live bij de release van de game, staat degelijk in de beschrijving.

Upgrade de Standard Edition en ontvang de volgende bonusitems:

- Verhaaluitbreiding Shattered Space (bij release)

- Maximaal 5 dagen vroege toegang**

- Constellation-skinpack: lasergeweer Equinox, ruimtepak, helm en boost-pack

- Toegang tot digitaal artbook en originele soundtrack van Starfield
Bij release van die DLC, niet release van de game.

• KBE91
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:31:
[...]

Bij release van die DLC, niet release van de game.
Dan heb ik verkeerde informatie gelezen, had gelezen dat het bij de release van de game was en niet van de DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:38
KBE91 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:32:
[...]

Dan heb ik verkeerde informatie gelezen, had gelezen dat het bij de release van de game was en niet van de DLC.
Staat wat cryptisch omschreven inderdaad, maar zo ver ik nu begrijp gaat het om de shattered space expansion.
Daarvan is nog geen launch date bekend, wat wel bekend is dat dit niet speelbaar zal zijn bij launch van de base game.

Edit: Voor de xbox game pass gebruikers kan het ook zo maar zo zijn dat de DLC in het abbonement zit, die betalen dan wel vooral voor de EA.

[ Voor 13% gewijzigd door Gearloose op 31-08-2023 09:37 ]

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:35
KBE91 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:32:
[...]

Het staat er ontzettend dubbelzinnig. "Upon release", van wat - het spel of de DLC? :+

Het gaat dus om de release van de DLC, welke ergens volgend jaar verwacht wordt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KBE91
Gearloose schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:34:
[...]

Staat wat cryptisch omschreven inderdaad, maar zo ver ik nu begrijp gaat het om de shattered space expansion.
Daarvan is nog geen launch date bekend, wat wel bekend is dat dit niet speelbaar zal zijn bij launch van de base game.
We zullen genoeg te doen hebben tegen de tijd dat die DLC er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-05 08:50

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Dus als ik het goed begrijp zoals Thod het aangeeft wordt de game om 0.00 AM UTC in New Zealand vrijgegeven, dat staat dan gelijk als 14.00 bij ons toch?

Dus vanaf 14.00 (met VPN naar New Zealand) zouden we kunnen inloggen met steam en de game kunnen 'unlocken'

ut=life

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-Mach!- schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:48:
Dus als ik het goed begrijp zoals Thod het aangeeft wordt de game om 0.00 AM UTC in New Zealand vrijgegeven, dat staat dan gelijk als 14.00 bij ons toch?

Dus vanaf 14.00 (met VPN naar New Zealand) zouden we kunnen inloggen met steam en de game kunnen 'unlocken'
Waarom VPN? Je kan gewoon de tijdzone / locatie van je Xbox aanpassen.. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:57

Vagax

Hehe

Nee, in alle regio's unlocked de game tegelijkertijd, inclusief in NZ. Er is dit keer een globale release time waardoor de NZ truc dit keer niet werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Vagax op 31-08-2023 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:49:
[...]

Waarom VPN? Je kan gewoon de tijdzone / locatie van je Xbox aanpassen.. :D
En wat voor zin heeft dat dan???

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:50:
[...]

En wat voor zin heeft dat dan???
Dat een VPN niet nodig is zoals hij aangeeft :P
Als een spel wel eerder speelbaar is via deze manier, scheelt je het weer een handeling.

Hier trouwens nog even een duidelijk overzicht met release data:
Starfield – Lanceringstijd voor vroege toegang
  • Los Angeles – 31 augustus om 17.00 uur PDT
  • Chicago – 31 augustus om 19.00 uur CDT
  • New York – 31 augustus om 20.00 uur EDT
  • VK – 1 september om 01.00 uur BST
  • Frankrijk – 1 september om 02.00 uur CEST
  • Duitsland – 1 september om 02.00 uur CEST
  • China – 1 september om 8.00 uur CST
  • Japan – 1 september om 9.00 uur JST
  • Sydney – 1 september om 10.00 uur AEST
  • Nieuw-Zeeland – 1 september om 12.00 uur NZST
Starfield – Lanceringstijd van de reguliere versie
  • Los Angeles – 5 september om 17.00 uur PDT
  • Chicago – 5 september om 19.00 uur CDT
  • New York – 5 september om 20.00 uur EDT
  • VK – 6 september om 1 uur BST
  • Frankrijk – 6 september om 02.00 uur CEST
  • Duitsland – 6 september om 02.00 uur CEST
  • China – 6 september om 8.00 uur CST
  • Japan – 6 september om 9.00 uur JST
  • Sydney – 6 september om 10.00 uur AEST
  • Nieuw-Zeeland – 6 september om 12.00 uur NZST

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 15:37
NLxAROSA schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:37:
[...]

De VPNs krijgen het weer druk met de aanmeldingen denk ik, en vanaf morgen Geforce Now ook gok ik zo. :+
Hee????

De game released overal tegelijk

Nee hij released 02:00 vannacht

[ Voor 43% gewijzigd door James Pond op 31-08-2023 09:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 14:24
Na helemaal niet voor de game hyped te zijn maar recentelijk een nieuwe game PC te hebben gekocht nu overstag gegaan en direct de premium edition voor €73 op de kop getikt.

Zaterdag helemaal vrij gepland om te spelen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
Poulske schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:54:
Na helemaal niet voor de game hyped te zijn maar recentelijk een nieuwe game PC te hebben gekocht nu overstag gegaan en direct de premium edition voor €73 op de kop getikt.

Lekker bezig bazige baas!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOW_GnhKTnila7D_AJqrdfSVVkM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bZieX1F6pjss4uKIeldzd1eB.png?f=fotoalbum_large

Even voor de goede orde, de game komt uit om 12:00 PM in Nieuw Zeeland, tegelijkertijd is het hier 2:00 AM wat toevalig de tijd is dat hier de game uitkomt in early access ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Vagax op 31-08-2023 09:56 ]

• James Pond
En wat performance info gebaseerd op leaks
The reddit leak from the guy with a 3800X+2080 Ti running Dynamic Resolution, FSR2 1440p output res, High Settings. "45-60 fps most of the time, 60-70 fps in dungeons and space." "No stutters as wel
l"

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 13:33
Gesprek in mijn hoofd:

Ik wacht de reviews af, Bethesda met "sixteen times the detail". Eerst zien, dan geloven!

Maar met de premium editie kun je morgen al spelen.

Ja, maar die verkoop technieken zoals preorders met EA zijn consument onvriendelijk, waardeloos dat dat tegenwoordig de standaard is.

Maar je krijgt de DLC er ook bij, dus het kost nauwelijks iets extra's.

Ja, maar misschien is het spel waardeloos en stelt de DLC niks voor.

Maar Microsoft heeft al zijn resources erin gestopt, het MAG niet floppen.
(En je hebt gister nog Skyrim zitten spelen...)

...

:+ Ik haat mezelf, maar toch overstag gegaan en de premium editie voor steam gekocht. ;)
See you on the other side!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
James Pond schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:54:
[...]

Hee????

De game released overal tegelijk
Dat begreep ik achteraf ook: global release, en geen local release. Dus VPN heeft idd geen zin.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• KBE91
Welja schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:01:
Gesprek in mijn hoofd:

Ik wacht de reviews af, Bethesda met "sixteen times the detail". Eerst zien, dan geloven!

Maar met de premium editie kun je morgen al spelen.

Ja, maar die verkoop technieken zoals preorders met EA zijn consument onvriendelijk, waardeloos dat dat tegenwoordig de standaard is.

Maar je krijgt de DLC er ook bij, dus het kost nauwelijks iets extra's.

Ja, maar misschien is het spel waardeloos en stelt de DLC niks voor.

Maar Microsoft heeft al zijn resources erin gestopt, het MAG niet floppen.
(En je hebt gister nog Skyrim zitten spelen...)

...

:+ Ik haat mezelf, maar toch overstag gegaan en de premium editie voor steam gekocht. ;)
See you on the other side!
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExb3k5dXBmM2pjZTR2d25keTNjcjhmdHdmazY4MjFxcXR4d3A1MTdoNyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/Ae7SI3LoPYj8Q/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

James Pond schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:00:
En wat performance info gebaseerd op leaks

[...]
l"
Dat geeft mijn 7700X en 6700 XT een beetje hoop voor redelijke performance op 1440p :D

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 14:11
Ik begin nu toch ook wel een beetje hyped te worden, gek he? Terwijl ik nog niet eens weet of het wel een spel voor mij is, meeste rpg's die ik gespeeld heb, haak ik vrij snel weer af (Fallout etc.). Ben iets meer van de actie (Far Cry, GTA, RDR), maar hoop zo dat dit een knaller word voor Xbox/Microsoft. Ik gun het ze van harte in ieder geval. Ga hem pas volgende week met de Gamepass launch spelen, dus ga proberen om geen spoilers meer te kijken. Tot over een week in dit topic!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
kleinelievewolff schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:08:
Ik begin nu toch ook wel een beetje hyped te worden, gek he? Terwijl ik nog niet eens weet of het wel een spel voor mij is, meeste rpg's die ik gespeeld heb, haak ik vrij snel weer af (Fallout etc.). Ben iets meer van de actie (Far Cry, GTA, RDR), maar hoop zo dat dit een knaller word voor Xbox/Microsoft. Ik gun het ze van harte in ieder geval. Ga hem pas volgende week met de Gamepass launch spelen, dus ga proberen om geen spoilers meer te kijken. Tot over een week in dit topic!
FalloutSkyrim in space.... dat is toch gewoon een no brainer voor de echte RPG fans.... ;)

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 14:11
Precies! En ik ben bang dat ik geen échte RPG fan ben ;)

Al kan ik met het ouder worden mezelf wel steeds meer verliezen in wat tragere games (vooral sims als Powerwash, Car Mechanic, etc.)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Wij de aankomende maand met Starfield, bij het bouwen en aanpassen van mijn ruimteschip moet ik hier denk ik de hele tijd aan denken :P.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9U_YxigZxkkoHJrFjajRd2cueI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xwiskgbM2YzO8kRL4FsCzOeu.gif?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GuwEbRCvl4pq-ECjvrhwpIquJEo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xtfyWBdIekIaZNBhRE6ISHjL.gif?f=user_large

• James Pond
Vagax schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:05:
[...]

Dat geeft mijn 7700X en 6700 XT een beetje hoop voor redelijke performance op 1440p :D
Ik rock een 3070 met een 3700x en 32gbram (3000mhz 16 CAS) dus ik heb ook goede hoop.

• Meister Sachs
  • Laatst online: 17:16
Poulske schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:54:

Mooie prijs, ik heb zelf de premium voor 77,99 op de kop weten te tikken. Mag ik vragen waar jij je Starfield key hebt gekocht? Ik maak zelf vaak gebruik van cdkeys of eneba.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• CHKYBSTRD
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:15:
Wij de aankomende maand met Starfield, bij het bouwen en aanpassen van mijn ruimteschip moet ik hier denk ik de hele tijd aan denken :P.

[Afbeelding][Afbeelding]
Wel echt heel erg jammer dat wij bij release niet zelf kunnen opstijgen en landen met ons ruimteschip. Er zal in de loop der tijd vast wel een mod voor komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 14:24
Meister Sachs schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:19:
[...]

Mooie prijs, ik heb zelf de premium voor 77,99 op de kop weten te tikken. Mag ik vragen waar jij je Starfield key hebt gekocht? Ik maak zelf vaak gebruik van cdkeys of eneba.
Een key gekocht op Kinguin, en als je dan als discount code AKS12 gebruikt en met Ideal betaalt kom je op die prijs uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• James Pond
CHKYBSTRD schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:28:
[...]

Wel echt heel erg jammer dat wij bij release niet zelf kunnen opstijgen en landen met ons ruimteschip. Er zal in de loop der tijd vast wel een mod voor komen.
Nee, waarschijnlijk niet.

Dit is gewoon hoe hun engine werkt. Het is geen space sim, het is een Bethesda RPG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Tja daar kan ik mij niet druk om maken, zal het spel niet minder leuk maken voor mij.
Was altijd een leuke extra geweest maar zolang de rest van de gameplay maar goed in elkaar zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Er zal veel mogelijk zijn qua mods, maar het moet wel binnen de Creation Engine 2 passen. Maar goed, iedereen kan straks mods maken. Dus ben benieuwd.

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awIj-rJeIpb14WzYwHnBMnextyw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n69QIXK5RgJ1CFnsbLpisXUz.webp?f=fotoalbum_large

:+ :+

Dit zou zelfs mij nog kunnen overkomen, ik ben ook altijd uren bezig met een character customization :D

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 31-08-2023 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 23:10
[...]

Ja en nee. De eerste x keren vond ik dat supervet in NMS bijvoorbeeld, maar daarna is het bijzondere er wel vanaf en zou ik een cutscene prima vinden. Dus echt heel jammer vind ik het niet. De core van de game is niet een space simulator.

[My Home Automations]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:33:
Er zal veel mogelijk zijn qua mods, maar het moet wel binnen de Creation Engine 2 passen. Maar goed, iedereen kan straks mods maken. Dus ben benieuwd.
XBOX krijgt nooit alle mods die op de PC mogelijk zijn maar nu voor bijv FO4 zijn er flink wat mods die die game mooier/beter maken.

Ik ga er echt vanuit dat in de toekomst ook voor SF mooie mods komen 8)

Heb ff snel het topic doorgelezen, is er nu twijfel over de NZ truck?

Naar mijn idee was dat niet mogelijk maar het zou mooi zijn als het zou werken.

Het gaat niet werken hé? :P

*edit, nee dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Ik zat dus laatst bij Fallout 3 en 4 allemaal discussies te lezen op internet wat nou de beste build is en dan ben je zo een paar uur verder. Dat ga ik met Starfield niet meer doen. Gewoon op gevoel je keuze maken. Het is nou ook niet zo dat je een dusdanig slechte build kan maken dat de game onspeelbaar word. En er is geen level cap zoals in Fallout 3, dus je kan altijd corrigeren.
L23 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:41:
[...]

Ik zat dus laatst bij Fallout 3 en 4 allemaal discussies te lezen op internet wat nou de beste build is en dan ben je zo een paar uur verder. Dat ga ik met Starfield niet meer doen. Gewoon op gevoel je keuze maken. Het is nou ook niet zo dat je een dusdanig slechte build kan maken dat de game onspeelbaar word. En er is geen level cap zoals in Fallout 3, dus je kan altijd corrigeren.
Ja dat kan ik dus niet, wil alles lezen en weten voordat ik een perk of iets kies :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 23:31
Echt benieuwd hoe mijn 2080 dit trekt 😅 Wilde upgraden voor Starfield uit kwam en een 7900 XTX bestellen, maar toen herinnerde ik mij dat mijn monitor g-sync only is dus maar even uitgesteld. Anders maar op de series X proberen of de 30 fps playable is (kan er in veel games niet aan wennen).

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 23:10
Poulske schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:30:
[...]

Een key gekocht op Kinguin, en als je dan als discount code AKS12 gebruikt en met Ideal betaalt kom je op die prijs uit.
instantgaming zonder extra code en je creditcard kom je daar ook op uit.

[My Home Automations]

• L23
Sipio schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:41:
[...]

XBOX krijgt nooit alle mods die op de PC mogelijk zijn maar nu voor bijv FO4 zijn er flink wat mods die die game mooier/beter maken.

Ik ga er echt vanuit dat in de toekomst ook voor SF mooie mods komen 8)
Afwachten, er is nog niks over bekend. Kijken we inderdaad naar voorgaande BGS games dan is er op de PC meer mogelijk. Maar zijn daar mods die vergelijkbaar zijn met zelf een schip kunnen landen? Gaan mods daar buiten de limitaties van de engine?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:42:
[...]

Ja dat kan ik dus niet, wil alles lezen en weten voordat ik een perk of iets kies :D
Maar dan loop ik dus compleet vast, ik moet het daarom loslaten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

[...]

Dit en het boundries/planeten limiet fiasco op Twitter zijn dingen waarmee ik me totaal niet druk over maak. Ik heb ongekend veel uur gestopt in Skyrim en Fallout 4, en Starfield moet op puur (handgemaakte) content wel 2x meer bevatten als de Skyrim of Fallout 4.

Ben overigens ook erg benieuwd naar de speciale krachten die je krijgt, die werden geteased op het einde van de starfield direct :o

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 15:20
Als je die premium editie neemt unlocked ie dan zoal op PC als op Xbox ?

Ik heb Game pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
GaHard schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:45:

Ik heb Game pass.
Volgens mij wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

GaHard schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:45:

Ik heb Game pass.
Yes, met Play Anywhere heb je hem op PC en Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:43:
Echt benieuwd hoe mijn 2080 dit trekt 😅
2080 zit in de 'recommended' system requirements. Dat betekent tegenwoordig meestal 1080p/60FPS, maar neem aan dat je met wat tweaks hier en daar ook wel meer uit kan persen. Zou me geen zorgen maken.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@L23 Hoe het precies werkt weet ik niet maar op de PC konden ze bij de eerder games werken met script extenders wat op consoles niet mogelijk is.

We gaan het zien :)

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 15:20
Vagax schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:46:
[...]

Yes, met Play Anywhere heb je hem op PC en Xbox
Oke thanks. Ik kijk een beetje op tegen die 30fps. Heb ook een pc met 2070S maar vraag me af of die het naar 60fps kan krijgen. Misschien zo'n nieuwe 7800 xt erin steken :)

• turkeyhakan
Ik heb een 3090 en maak me ook wel zorgen hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 23:31
NLxAROSA schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:47:
[...]

2080 zit in de 'recommended' system requirements. Dat betekent tegenwoordig meestal 1080p/60FPS, maar neem aan dat je met wat tweaks hier en daar ook wel meer uit kan persen. Zou me geen zorgen maken.
De laatste tijd zie ik juist vaak dat recommended minimum zou moeten heten, maar Starfield lijkt met een goede PC poort te komen als je de geruchten mag geloven. Probleem is alleen dat ik op 1440 ultrawide speel 🙃 We gaan het meemaken.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-05 07:53
PuckStar schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:39:
[...]

De core van de game is niet een space simulator.
En dat zouden ze juist WEL moeten nastreven. Ik zie slechts gemakzucht. Kijk hoe geweldig dat iedere keer was in the outer wilds (dus niet outer worlds). Er zou zoveel gameplay in kunnen zitten, ook bijv. met afstellingen van het schip.

Her en der lees ik dat er weinig verschil zit in de gegenereerde werelden. Kan niets anders zeggen dan dat ik een CP 2077 gevoel krijg. Erg jammer, een fallout 5 op gelimiteerde werelden (zoals outer worlds) + handgemaakt EN het echt zelf kunnen landen was volgens mij een beter plan geweest. Maarja er moet bij Bethesda vaak overambitieus ontwikkeld worden.. we gaan het zien.

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-11-2024
Wildfire schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:14:
[...]

Ja, dat vroeg ik mij dus ook af. Ik heb de Digital Premium Edition gekocht op Steam en de preload is hier ook zo'n 86 gigabyte. Waarom @Aramius 140 gigabyte heeft snap ik niet. Is dat via Gamepass? Waarom zou de preload op Steam fors kleiner zijn?
.
@Wildfire Ik heb hem inderdaad via Gamepass + de premium edition upgrade + day one patch.
Geen idee waar het verschil in grote vandaan komt.

PSN: Aramius1810

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-11-2024
Rudios schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:09:
[...]

Het verschil is inderdaad wel heel groot, geen idee waar dat vandaan komt.

PSN: Aramius1810

Pagina: 1 ... 16 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.