Het nastreven van een space sim zal hoe dan ook ten koste gaan van de RPG elementen die bethesda games (zoals skyrim etc) maken wat ze zijn. Prima als je dat graag wil zien in een game, maar dan zijn elite dangerous of star citizen geschiktere games.jellybrah schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:57:
[...]
En dat zouden ze juist WEL moeten nastreven. Ik zie slechts gemakzucht. Kijk hoe geweldig dat iedere keer was in the outer wilds (dus niet outer worlds). Er zou zoveel gameplay in kunnen zitten, ook bijv. met afstellingen van het schip.
Her en der lees ik dat er weinig verschil zit in de gegenereerde werelden. Kan niets anders zeggen dan dat ik een CP 2077 gevoel krijg. Erg jammer, een fallout 5 op gelimiteerde werelden (zoals outer worlds) + handgemaakt EN het echt zelf kunnen landen was volgens mij een beter plan geweest. Maarja er moet bij Bethesda vaak overambitieus ontwikkeld worden.. we gaan het zien.
Geef mij maar een ontwikkelaar die consessies durft doen ten gunste van de gameplay.
[ Voor 4% gewijzigd door JeyJey op 31-08-2023 11:02 ]
/f/image/UXGXnuYbCL7Sxs9Bz8qdmyJd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ghlsbhOk8iBF0CZQ3ok96ihI.png?f=fotoalbum_large)