Zie vorige modbreak, geen VS discussie meer!
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2023 13:40 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2023 13:40 ]
Ik vermoed dat dat niet zou moeten uitmaken maar ik heb zelf een 7800x3d + 7900xtx gekocht net tussen alle game promos door (helaas) dus voor mij was het de eerste.PakjeDrum schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:25:
[...]
Ah goed om te weten, ik heb een 7900xtx maar heb hier al wel destijds Jedi Survivor mee geactiveerd, geen problemen?
[ Voor 98% gewijzigd door Ircghost op 30-08-2023 15:45 ]
Excuses had er bij moeten zetten dat het niet op Starfield ging maar om The Callisto Protocol en Dead Island 2.stickfiguur schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:20:
[...]
Heb jij de steam key daadwerkelijk ontvangen ook? Ik heb er ook een geclaimed maar voorzover ik weet zou het 1 sept pas op mn steam account geactiveerd worden.
Oh, ik dacht dat 75 euro MSRP was. In ieder geval erg blij met de controller, ik vind hem er strak uit zienVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:18:
[...]
Bij Microsoft zelf heb ik er 75 euro voor betaald. Maar nu zie ik op de Microsoft Store twee prijzen staan, 79 en 69 euro. Dus geen idee wat nu de werkelijke prijs moet zijn.
Flashbacks naar Cyberpunk 2077 toen ik de hele dag bezig was met de installatie ondanks dat ik een halve dag vrij had genomenBoefmans schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:21:
[...]
Ik heb inmiddels wel geleerd om niet meer game tijd te plannen bij eenn release. Soms duurt de download te lang, werkt de code niet, gaan de drivers niet goed of wat dan ook. :-)
Grafisch toch niet zo mooi, als ik gehoopt had. Misschien dat het aan deze beelden ligt.Frez schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:31:
Ja jongens, ik kom weer met wat kleine leakjes.
Reminder: de early acces komt 1/09/2023 uit. Dus wil je niks gespoilt hebben. Gewoon niet klikken. Daarbij kan echter gezegd worden dat het minimale spoilers zijn
In het filmpje is het volgende te zien:
spoiler:een personage loopt in 3rd person enkele secondes panoramisch door New Atlantis. Daar zie je een dus een aantal seconden New Atlantis en wat NPC's
Het filmpje in kwestie:
spoiler:
Van bovenstaande locatie zijn al eerder beelden geleakt. Binnen de community worden de verschillen in graphics besproken. Men zegt dat bovenstaand filmpje wellicht van een "lower setting PC" afkomstig is.
---------------------------------------------------
Ook een video leak waarop het volgende te zien is
spoiler:Een personage kijkt in 3rd person panoramisch enkele secondes uit over een planeet vanaf een heuvel.
Het filmpje in kwestie:
spoiler:
---------------------------------------------------
Ook een video leak waarop het volgende te zien is
spoiler:Een personage in 3rd person jetpack't op een rots en toont de nieuwe "ledge grab" functie
Het filmpje in kwestie
spoiler:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zag er wat flets? uit vond ik, zeker niet de mooiste beelden die ik tot nu toe gezien heb idd.Jumpman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:40:
[...]
Grafisch toch niet zo mooi, als ik gehoopt had. Misschien dat het aan deze beelden ligt.
Even gelezen waarom die 30 fps is maar het is duidelijk dat ze een bepaalde verwachting hebben van hoe je de game ervaart en ze willen geen kantjes snijden om 60 fps te behalen. Ik hoop stiekem nog wel op een performance mode met bijvoorbeeld dynamic resolutionflugelisoke schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:45:
[...]
Compressie, compressie en nog eens compressie op een mogelijk low end pc wat in de beschrijving stond.
En dan ook nog eens op 720p terwijl de series X versie op 4k draait. Niet te vergelijken.
Nee die gaat er op deze Xbox hardware niet komen.Als hij goed in 30fps draait dan mag je al blij zijn.Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:53:
[...]
Even gelezen waarom die 30 fps is maar het is duidelijk dat ze een bepaalde verwachting hebben van hoe je de game ervaart en ze willen geen kantjes snijden om 60 fps te behalen. Ik hoop stiekem nog wel op een performance mode met bijvoorbeeld dynamic resolution
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 30-08-2023 13:55 ]
Zou leuk zijn.KBE91 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 12:02:
Zou het wel cool vinden mochten ze FSR3 releasen samen met Starfield.
Verwijderd
40fps mode lijkt mij prima te doen op een lagere resolutie. De series x draait als het goed is op 1296P. Wellicht als ze naar 1080P gaan dat ze een 40fps mode gewoon kunnen realiseren. Dat draait al veel soepeler dan 30fps.Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:53:
[...]
Even gelezen waarom die 30 fps is maar het is duidelijk dat ze een bepaalde verwachting hebben van hoe je de game ervaart en ze willen geen kantjes snijden om 60 fps te behalen. Ik hoop stiekem nog wel op een performance mode met bijvoorbeeld dynamic resolution
Hoe bedoel je precies? In interviews wordt al gezegd dat 4k 60fps in sommige situaties al te bereiken is in de volle 4k resolutie, dus het is wellicht wel mogelijk dat ze de de grafische settings wat lager zetten of anders een lagere resolutie aannemen.jori040 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:54:
[...]
Nee die gaat er op deze Xbox hardware niet komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vagax op 30-08-2023 13:57 ]
Dat hoop ik zeker een dynamic resolution. Fixed, vind ik niet van deze tijd. Ik snap dat ze een zo goed mogelijke game ervaring willen en dat ze die kunnen garanderen onder bepaalde voorwaarden lees settings.Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:53:
[...]
Ik heb in interviews gelezen dat Todd nu duidelijk voor mooie plaatjes[30fps] wil gaan.Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:56:
[...]
Hoe bedoel je precies? In interviews wordt al gezegd dat 4k 60fps in sommige situaties al te bereiken is in de volle 4k resolutie, dus het is wellicht wel mogelijk dat ze de de grafische settings wat lager zetten of anders een lagere resolutie aannemen.
Snap niet dat je dan zo hard "nee" roept terwijl je het niet eens weet
[ Voor 92% gewijzigd door Ircghost op 30-08-2023 15:45 ]
Ze hebben zelf al gezegd dat ze geen performance mode willen maken.Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:56:
[...]
Hoe bedoel je precies? In interviews wordt al gezegd dat 4k 60fps in sommige situaties al te bereiken is in de volle 4k resolutie, dus het is wellicht wel mogelijk dat ze de de grafische settings wat lager zetten of anders een lagere resolutie aannemen.
Snap niet dat je dan zo hard "nee" roept terwijl je het niet eens weet
[ Voor 87% gewijzigd door Ircghost op 30-08-2023 15:44 ]
3 x Marstek Venus 5.12KWh V151 (3 fasen) - Shelly Pro 3EM
[ Voor 87% gewijzigd door Ircghost op 30-08-2023 15:44 ]
Bij Bol.com besteld maar nog niks binnen van een verzendcode, bij Elden Ring kon ik herinneren dat een dag voor release ik pas de track and trace kreeg (en toen kwam die 8 uur s'avonds binnen)Nu7s schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:09:
Iemand van jullie die de constellation edition al ontvangen heeft of een tracking nummer gekregen?
Zou het wel heel jammer vinden als ik deze pas ontvang na de pre-release.
Was best lang verkrijgbaar, heb er in juli 62 euro voor betaald. Het was voor mij wel overbodigJames Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:46:
Nu is die Xbox controller natuurlijk overal uitverkocht. Had hem eerder moeten kopen.
Oh well, heb toch geen bluetooth op de PC dus misschien maar beter ook, scheelt toch weer 80 euro
[ Voor 11% gewijzigd door Vagax op 30-08-2023 15:02 ]
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2023 15:16 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat hadden ze beter kunnen doen dan? Morgen gaat het embargo eraf en een paar uur later kan iedereen los die EA heeft.Magenof schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:16:
Zeer weinig officiële gameplay footage of previews van nieuwssites zorgt er wel voor dat de leaks de "talk of the town" zijn, Bethesda had beter zelf het nieuws in handen gehouden door minder vaag te zijn over alles.
Als iemand vraagt aan Pete Hines of ze heel de planeet rond kunnen wandelen reageren met "Yep, Walk on, brave explorer" om het dan door leaks weer helemaal onwaar blijkt te zijn.D-Ed schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
Wat hadden ze beter kunnen doen dan? Morgen gaat het embargo eraf en een paar uur later kan iedereen los die EA heeft.
Prima toch als mensen de voorpret verpesten door slechte leaks te bekijken en de rest lekker wacht tot de goede content uitkomt?
Ah ja das balen………. De meeste mensen pakken al de auto om een pak melk te halen bij de super maar wij hardcore gamers wandelen gewoon heel de planeet over..Magenof schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:24:
[...]
Als iemand vraagt aan Pete Hines of ze heel de planeet rond kunnen wandelen reageren met "Yep, Walk on, brave explorer" om het dan door leaks weer helemaal onwaar blijkt te zijn.
Excuses, ik dacht die afkorting al duidelijk wasWolfp4ck schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:31:
EA = early access
ik zat mij al 2 minuten af te vragen wat Electronic Arts met Bethesda te maken heeft.
Heb je de showcase video niet gezien dan ?Magenof schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:16:
Zeer weinig officiële gameplay footage of previews van nieuwssites zorgt er wel voor dat de leaks de "talk of the town" zijn, Bethesda had beter zelf het nieuws in handen gehouden door minder vaag te zijn over alles.
Dan is dit waarschijnlijk je eerste Bethesda Game Studio's release. Welkomjori040 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:34:
[...]
Heb je de showcase video niet gezien dan ?
Een soort van preview even vind ik persoonlijk ook wel fijn.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Andere verwachtingen. Een van de door Bethesda geschepte verwachtingen was seamless exploration, dat blijkt dus toch niet zo seamless te zijn. En dat valt bij sommigen in het verkeerde keelgat.D-Ed schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:32:
[...]
Ah ja das balen………. De meeste mensen pakken al de auto om een pak melk te halen bij de super maar wij hardcore gamers wandelen gewoon heel de planeet over..
Ik land straks op een planeet waar volgens mijn boordcomputer iets te halen is, kijk eens links en rechts om de overweldigende/of saaie vergezichten te bekijken en duik m’n spaceship weer in om naar het volgende avontuur te vliegen.. Maar goed, misschien ben ik gewoon een te saaie gamer…
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Op Redfall na heb elke Bethesda game gespeeld.Frez schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:36:
[...]
Dan is dit waarschijnlijk je eerste Bethesda Game Studio's release. Welkom
Dit is precies Oblivion, Fallout en Skyrim all over again. Herinner me nog dat EINDELIJK gamepkay van Skyrim werd getoond op de E3 en de hype tot release.
[ Voor 97% gewijzigd door Ircghost op 30-08-2023 15:42 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://www.gameshop-twen...8&&staat2ehands_id=420539James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:46:
Nu is die Xbox controller natuurlijk overal uitverkocht. Had hem eerder moeten kopen.
Oh well, heb toch geen bluetooth op de PC dus misschien maar beter ook, scheelt toch weer 80 euro
Dit dusMagenof schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:24:
[...]
Als iemand vraagt aan Pete Hines of ze heel de planeet rond kunnen wandelen reageren met "Yep, Walk on, brave explorer" om het dan door leaks weer helemaal onwaar blijkt te zijn.
Was al gelukt zag ik in de reacties, aan de andere kant nogal off-topic en niet zo netjes om uitgebreid te gaan behandelen hoe we elkaar hier kunnen blocken als we het niet eens zijn met elkaar.Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:40:
[...]
Ja hoor dat kan absoluut:
Moet je onder Layout naar Custom css gaan, UserID opzoeken van de gene die je wilt blocken en dit gebruiken:
code:
1 2 3 4 5 [data-owner-id="12345"], [data-owner-id="123456"] { display: none; }
Edit: Voel je als 12345 en 123456 niet aangesproken overigens![]()
Redfall is geen Bethesda game maar een game van Arkane, Bethesda Softworks was daar alleen de uitgever.jori040 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:39:
[...]
Op Redfall na heb elke Bethesda game gespeeld.
Ik weet ook nog heel goed hoe het traject bij Fallout 4 is gegaan.
Maar ik mag toch wel vinden dat ik een preview event als fijn ervaar.
Ja ach netjes, er is wel meer niet netjes maar dat zie ik ook voorbij komen.L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:43:
[...]
Was al gelukt zag ik in de reacties, aan de andere kant nogal off-topic en niet zo netjes om uitgebreid te gaan behandelen hoe we elkaar hier kunnen blocken als we het niet eens zijn met elkaar.
About Loading Screens:Palindrome schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:02:
Ik ben benieuwd hoe immersive de game gaat zijn, ik hoor wat tegenstrijdige geluiden.
Ik hoop dat ik niet tegen veel loading screens zit te kijken tussen gebieden of dat je per planeet maar een paar vierkante gebiedjes (maps) kan verkennen die niet eens op elkaar aansluiten.
Dan is de illusie van "een planeet" al snel verloren bij mij.
Ik ben het niet per se oneens met het modereerbeleid hier, maar allemachtig, dit soort kletskoek als 'antwoord' op een puntje van kritiek of een niet-hallelujah post is toch ook niet om aan te gluren..?D-Ed schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:32:
[...]
Ah ja das balen………. De meeste mensen pakken al de auto om een pak melk te halen bij de super maar wij hardcore gamers wandelen gewoon heel de planeet over..
Ik land straks op een planeet waar volgens mijn boordcomputer iets te halen is, kijk eens links en rechts om de overweldigende/of saaie vergezichten te bekijken en duik m’n spaceship weer in om naar het volgende avontuur te vliegen.. Maar goed, misschien ben ik gewoon een te saaie gamer…
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Waarom niet. Het is een game engine, geen wereld simulator.Palindrome schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:02:
Ik ben benieuwd hoe immersive de game gaat zijn, ik hoor wat tegenstrijdige geluiden.
Ik hoop dat ik niet tegen veel loading screens zit te kijken tussen gebieden of dat je per planeet maar een paar vierkante gebiedjes (maps) kan verkennen die niet eens op elkaar aansluiten.
Dan is de illusie van "een planeet" al snel verloren bij mij.
hmm die laatste 2 lijken mij op voorhand wel heel verstorend.
Pfff plebs zoals ik moeten zelfs tot volgende week vrijdag wachten...NoFearWizz schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:42:
Is het al vrijdag?kan niet wachten om Starfield te kunnen spelen!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
https://www.galaxus.nl/nl...dium=cpc&supplier=2705624James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:46:
Dat kan ook, als jij elke keer naar een andere regio wil gaan om daar je schip te droppen.Magenof schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:24:
[...]
Wat een onzin, waar hebben ze dit gezegd dan?D4NG3R schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:37:
[...] Een van de door Bethesda geschepte verwachtingen was seamless exploration
[ Voor 9% gewijzigd door James Pond op 30-08-2023 15:55 ]
Een game engine die een wereld probeert te simuleren....James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:51:
[...]
Waarom niet. Het is een game engine, geen wereld simulator.
Die vierkante gebieden zijn twee keer zo groot als een Skyrim map, een normaal mens gaat dat niet eens verkennen.
De points of interest worden gegenereerd in je landingszone, dus in die map van 2x skyrim. Heb je die gezien dan vertrek je naar een ander punt.
[ Voor 4% gewijzigd door Palindrome op 30-08-2023 15:57 ]
Nou joh je verteld me nu iets nieuws.Voor de duidelijkheid: Op 1 game na alles van Bethesda Softworks[uitgever] gespeeld.Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:43:
[...]
Redfall is geen Bethesda game maar een game van Arkane, Bethesda Softworks was daar alleen de uitgever.
Starfield is daadwerkelijk van Bethesda Game Studios, zoals bijvoorbeeld Fallout4
Een game engine die een verbetering is op voorgaande BGS games en vergelijkbaar zijn met Skyrim en Fallout 4 qua gameplay.Palindrome schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:56:
[...]
Een game engine die een wereld probeert te simuleren....
Ze presenteren je dus een sterrenstelsel met planeten en vliegen van planeet naar planeet of stelsel naar stelsel. Maar dat had net zo goed een lijstje van maps kunnen zijn.
Je kan in de ruimte gewoon vliegen.Palindrome schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:56:
[...]
Ze presenteren je dus een sterrenstelsel met planeten en vliegen van planeet naar planeet of stelsel naar stelsel. Maar dat had net zo goed een lijstje van maps kunnen zijn waarbij je wat aanklikt er naar de map teleport en inlaad.
[ Voor 27% gewijzigd door James Pond op 30-08-2023 16:00 ]
Ik heb medelijden met je hoor! ik heb niet super veel tijd om te spelenChaoss schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:52:
[...]
Pfff plebs zoals ik moeten zelfs tot volgende week vrijdag wachten...
Met veel laadscherm tussendoor en je beland in een map met invisible walls.James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:58:
[...]
Je kan in de ruimte gewoon vliegen.
Maar ja je selecteert idd vaak een bestemming, en gebruikt de grav drive om daarheen te vliegen. Zoals in elke andere ruimte game.
Aah oke, dan had je het duidelijker op moeten schrijvenjori040 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:57:
[...]
Nou joh je verteld me nu iets nieuws.Voor de duidelijkheid: Op 1 game na alles van Bethesda Softworks[uitgever] gespeeld.
Fallout 4[een BGS game] Heb ik hier op twee platformen gespeeld.Denk zo'n 600 uur.
Benieuwd waar je aan die info komt, Tod Howard heeft een tijdje geleden (edit: vorig jaar zelfs) uitleg gegeven over de 'cells' en hoe een planeet is opgebouwd..D4NG3R schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:37:
[...]
Andere verwachtingen. Een van de door Bethesda geschepte verwachtingen was seamless exploration, dat blijkt dus toch niet zo seamless te zijn. En dat valt bij sommigen in het verkeerde keelgat.
Ze kiezen er zelf voor om nuance weg te laten en de community los te laten speculeren over wat er tot dusver getoond, gezegd, al dan niet gelekt is. Waarschijnlijk ook gewoon met opzet, het zorgt immers voor tonnen hits en houd je spel op de radar.
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 30-08-2023 16:04 ]
Zo kun je heel veel spellen platslaanPalindrome schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:56:
[...]
Ze presenteren je dus een sterrenstelsel met planeten en vliegen van planeet naar planeet of stelsel naar stelsel. Maar dat had net zo goed een lijstje van maps kunnen zijn waarbij je wat aanklikt er naar de map teleport en inlaad.
Oke.Jij ook die fijne ervaring met hun games ?Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:01:
[...]
Aah oke, dan had je het duidelijker op moeten schrijven
Ja sorry dat mijn humor op een laag niveau zit de laatste dagen dat ik hier in dit topic zit. Ik zal er aan werken, okay?Klauwhamer schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:47:
[...]
Ik ben het niet per se oneens met het modereerbeleid hier, maar allemachtig, dit soort kletskoek als 'antwoord' op een puntje van kritiek of een niet-hallelujah post is toch ook niet om aan te gluren..?
[ Voor 84% gewijzigd door Ircghost op 30-08-2023 16:09 ]
Ik heb alleen Fallout 4 gespeeld, geen 600 uur overigens maar dat doet mij niet minder uitkijken naar Starfield.jori040 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:03:
[...]
Oke.Jij ook die fijne ervaring met hun games ?
Was een prima reactie, verontschuldig je niet hoor.D-Ed schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:03:
[...]
Ja sorry dat mijn humor op een laag niveau zit de laatste dagen dat ik hier in dit topic zit. Ik zal er aan werken, okay?
https://twitter.com/DCDeacon/status/1693878589303738591James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:55:
[...]
Wat een onzin, waar hebben ze dit gezegd dan?
Riekt weer naar zelf gecreeerde verwachtingen.
Zou je mij kunnen vertellen waar? Bij mijn weten is er namelijk geen woord gerept over eventuele boundaries voordat het in een video gelekt werdt.D-Ed schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:02:
[...]
Benieuwd waar je aan die info komt, Tod Howard heeft een tijdje geleden uitleg gegeven over de 'cells' en hoe een planeet is opgebouwd..
Boundaries weet ik zo niet maar in deze video (zojuist ook nog een edit gedaan in m'n vorige post) legt hij wel heel goed uit hoe de techniek werkt: https://www.reddit.com/r/.../162t634/comment/jxzhgds/D4NG3R schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
https://twitter.com/DCDeacon/status/1693878589303738591
Het is mijn verwachting ook nooit geweest, maar dat is meer gebaseerd op ervaring met voortgaande games op deze engine dan met de verwoording van Hines.
Grote delen van de community hebben de vraag <> antwoord geïnterpreteerd als zijnde 'je kan landen en dan de [gehele] planeet verkennen'.
[...]
Zou je mij kunnen vertellen waar? Bij mijn weten is er namelijk geen woord gerept over eventuele boundaries voordat het in een video gelekt werdt.
Cheers, even koekeloeren.D-Ed schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:06:
[...]
Boundaries weet ik zo niet maar in deze video (zojuist ook nog een edit gedaan in m'n vorige post) legt hij wel heel goed uit hoe de techniek werkt: https://www.reddit.com/r/.../162t634/comment/jxzhgds/
Het was dan ook een verkapt grapje.. Maar tja, m'n humor laat me nu écht in de steek merk ikJames Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
Was een prima reactie, verontschuldig je niet hoor.
Je kan landen overal op de planeet. Je kan de hele planeet verkennen als jij steeds met je schip naar een nieuw stukje land wil gaan.D4NG3R schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
Het is mijn verwachting ook nooit geweest, maar dat is meer gebaseerd op ervaring met voortgaande games op deze engine dan met de verwoording van Hines.
Grote delen van de community hebben de vraag <> antwoord geïnterpreteerd als zijnde 'je kan landen en dan de [gehele] planeet verkennen'.
[...]
Zou je mij kunnen vertellen waar? Bij mijn weten is er namelijk geen woord gerept over eventuele boundaries voordat het in een video gelekt werdt.
Wow ... echt niet mijn soort muziek, de gameplay areas zien er goed uit gelukkigJames Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:04:
YouTube: Imagine Dragons - Children of the Sky (a Starfield song) (Official L...
Imagine Dragons nummer in samenwerking met Starfield
Keep us posted! Ik sta altijd open om bij te leren maar ben ook wat minder 'kritisch' dan sommige andere mensen..
Volgens mij zijn wij hier en die communities ook wel de extreme gevallen dat we een game dagen lang voor release met elkaar bespreken en speculeren. Ik denk dan dat je het als game studio nooit goed kan doen. Altijd wel iets op aan te merken. De meeste mensen kopen de game aan de hand van de reviews en marketing.D4NG3R schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
Nee de band is vrij tergend idd 😂. Maar tegenwoordig is dit een ding. Ook Diablo 4 had zo'n populaire band. Was ook niks wat mij betreftMagenof schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:08:
[...]
Wow ... echt niet mijn soort muziek, de gameplay areas zien er goed uit gelukkig
Dit zeiden ze in de Xcast podcast goed,L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:09:
[...]
Volgens mij zijn wij hier en die communities ook wel de extreme gevallen dat we een game dagen lang voor release met elkaar bespreken en speculeren. Ik denk dan dat je het als game studio nooit goed kan doen. Altijd wel iets op aan te merken. De meeste mensen kopen de game aan de hand van de reviews en marketing.
Dat vindt ik wel knap, dat heb ik nog nooit met wat voor game dan ook gehaald. Denk da tmijn record staat op ca 300 uur in The Witcher 3.jori040 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:57:
[...]
Fallout 4[een BGS game] Heb ik hier op twee platformen gespeeld.Denk zo'n 600 uur.
Dat is de druppel, wat een waardeloos spel zegJames Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:10:
Zo kan je ook niet vissen in het spel, wat wel in Skyrim kon uiteindelijk.
Ben veel met dat bouwen bezig geweest.Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
Ik heb alleen Fallout 4 gespeeld, geen 600 uur overigens maar dat doet mij niet minder uitkijken naar Starfield.
Klopt maar games hebben vanaf het begin af aan het streven gehad om die illusie van een andere wereld steeds beter te maken. Zeker in het space genre zijn er al veel voorbeelden van naadloze werelden en volledige planeet stelsels. Ik zou het jammer vinden als starfield niet de limieten verlegd.kneusteun schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:02:
[...]
Zo kun je heel veel spellen platslaan.
Immersion is de truc natuurlijk, anders kan je net zo goed zeggen dat een shooter een stipje is wat je op een ander stipje moet richten en dan de trigger overhalen om te winnen.
Baldurs gate heeft geen graphics nodig en je kan net zo goed text based maken.... Of gewoon D&D gaan spelen.
.
Schijnt dat je nu wel mars mannetjes kunt vangen.L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:12:
[...]
Dat is de druppel, wat een waardeloos spel zeg
Ieuw!James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:04:
YouTube: Imagine Dragons - Children of the Sky (a Starfield song) (Official L...
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Pardon, kunnen we niet vissen?James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:10:
Zo kan je ook niet vissen in het spel, wat wel in Skyrim kon uiteindelijk.
Ah das niet voor mij, ik zet muziek in games altijd direct uitJames Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:04:
Heb veel gebruik gemaakt van die bouw mechaniek + alle DLC.In bv Skyrim tik ik de 300 uur niet aan hoor.Chaoss schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:11:
[...]
Dat vindt ik wel knap, dat heb ik nog nooit met wat voor game dan ook gehaald. Denk da tmijn record staat op ca 300 uur in The Witcher 3.
Ik heb FO4, FO4, Oblivion en Skyrim gespeeld maar nog nooit van een BGS game de mainquest uitgespeeld.We veel uren ingestoken maar door alle side content nooit tijd gehad om uit te spelen
Het schijnt wel dat je Oblivion kunt spelen op een computer in je ruimteschip.L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Ja belachelijk he, dat zou je anno 2023 wel minimaal verwachten in een game.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Weet je dat ik dat altijd een beetje lomp vind, dan denk je op voorhand "Ja hoor vissen, wie gaat dat nou doen". Maar vervolgens heb ik in RDR2 wel de alle vissen trophy gehaaldL23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Grapje neem ik aan?Mog schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:15:
[...]
Het schijnt wel dat je Oblivion kunt spelen op een computer in je ruimteschip.
Toch past het nummer wel bij de beelden eigenlijk.. Ik krijg er een beetje dezelfde vibes van als de Gears of War (Mad World) commercial bij (legendarische commercial was dat overigens!):James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:09:
[...]
Nee de band is vrij tergend idd 😂. Maar tegenwoordig is dit een ding. Ook Diablo 4 had zo'n populaire band. Was ook niks wat mij betreft.
Komt vast wel een mod voor.L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Vandaar dus ook; (ontbrekende) nuance.James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:07:
[...]
Je kan landen overal op de planeet. Je kan de hele planeet verkennen als jij steeds met je schip naar een nieuw stukje land wil gaan.
[...]
Maar nogmaals, er is nooit gezegd dat het spel geen laadschermen zal hebben of bepaalde grenzen.
Ik weet dat het een grap is.Mog schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:15:
[...]
Het schijnt wel dat je Oblivion kunt spelen op een computer in je ruimteschip.
Jaflugelisoke schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:23:
[...]
Ik weet dat het een grap is.
Is het een grap? Dit zou wel geniaal zijn, het is een grap he?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq