Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:26
[DreamcastGuy]Xbox is BLOCKING Starfield Game Reviews?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:35
Stemmingmakerij voor easy views.

Letterlijk heel veel media outlets zijn bezig met reviews. Alleen al in Nederland is Jelle van Gamekings is bezig, Gamer.nl is bezig, power unlimited in bezig.

Misschien vinden zijn kanaal gewoon rommel.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:44
Eindelijk eens een ontwikkelaar die niet al die verwende “Influencers :r “ een review code geeft d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Eurogamer heeft inmiddels een code ontvangen; https://twitter.com/eurogamer/status/1696567769376977377

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 12:22
Reviews, ook van 'de grote jongens' blijven altijd een subjectief iets.

Persoonlijk denk ik dat als je Oblivion, Skyrim, de Fallout serie tof vindt, je Starfield ook ongetwijfeld leuk gaat vinden.

Het is immers dezelfde maker, je ziet gelijkenissen in al deze games. Mogelijk ook dezelfde minpunten, maar dat zijn niet de dingen waar ik me aan stoor. Het grote plaatje van Bethesda games is wat mij aanspreekt.

[ Voor 20% gewijzigd door flugelisoke op 29-08-2023 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Frez schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:03:
[...]

Letterlijk heel veel media outlets zijn bezig met reviews. Alleen al in Nederland is Jelle van Gamekings is bezig, Gamer.nl is bezig, power unlimited in bezig.

Die video gaat om wie hem niet heeft.Ik zou als ik jou was meteen die van Jelle gaan checken.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 29-08-2023 22:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ron en Erik van de “Ron en Erik podcast” (voorheen de gamer.nl podcast) ook. Dus als je een lange samenvatting wil horen is dat ook wel een aanrader. Podcast komt uit als het embargo verloopt, wat voor release is.

Dat het embargo voor release verloopt zegt ook wel genoeg overigens. Dat is doorgaans wel anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 29-08-2023 22:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
CAPS met foto van 'influencer met grote ogen' is voor mij altijd een no go.. Daarna krijg ik alleen maar van dat soort video's aangeboden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 166% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2023 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
_O-

Dan liever het algoritme van YT! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Aangezien m'n Elden Ring Tweakers discord een succes was en de hype nu net zo groot is.

Join de (spoilervrije) Tweakers Starfield discord om te slowchatten over de aanloop naar Starfield
https://discord.gg/fsnN53kH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:51

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

[...]

Nou, ik hoop dat ik je niet hoef te vertellen wat de reden is dat bijvoorbeeld Hoog Spel er mee gestopt is?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:ik heb nu geen tijd om de laatste pagina's op te schonen. Maar vanaf nu wordt de zoveelste 'discussie' over facial animaties of andere zinloze vergelijkingen verwijderd. Dit topic gaat over Starfield niet over Starfield vs ...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 08:45
Steam preload is beschikbaar.

(My iRacing)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Lees gisteren dat MS die 14 dagen trials wil afschaffen.

Nu zit ik nog met 5 invite links die ik kan weg geven, dus veronderstel dat die niet meer zullen kunnen gebruikt worden voor Starfield ? Anders ging ik die 5 links gewoon weg geven hier op het forum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HB1iJSn6efUt1ikpZTTDppkt708=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2wom0T1UNw4S1s1kJONrDk04.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 19-09 17:50
KBE91 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 07:31:
Lees gisteren dat MS die 14 dagen trials wil afschaffen.

Nu zit ik nog met 5 invite links die ik kan weg geven, dus veronderstel dat die niet meer zullen kunnen gebruikt worden voor Starfield ? Anders ging ik die 5 links gewoon weg geven hier op het forum.

[Afbeelding]
Zolang je ze nog kan gebruiken kun je ze uitdelen. Hebben sommige mensen toch nog een mogelijkheid om een week Starfield te spelen. Kunnen ze daarna verlengen of toch overstag gaan en het spel kopen.

Ik heb die links ook, volgens mij.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
SacreBleu schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 07:51:
[...]

Zolang je ze nog kan gebruiken kun je ze uitdelen. Hebben sommige mensen toch nog een mogelijkheid om een week Starfield te spelen. Kunnen ze daarna verlengen of toch overstag gaan en het spel kopen.

Ik heb die links ook, volgens mij.
Was gewoon niet zeker omwille van dit artikel dat het nog zou werken.

https://nl.ign.com/starfi...or-starfield-releasedatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
KBE91 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 08:02:
[...]

Was gewoon niet zeker omwille van dit artikel dat het nog zou werken.

https://nl.ign.com/starfi...or-starfield-releasedatum
Zoals ik hem interpreteer heeft dat meer te maken met de € 1,- trial die er jaren is geweest. Daarmee kon je voor € 1,- een hele maand Game Pass krijgen. Heb ik zelf nog een paar keer gebruikt. Daar gaan ze mee stoppen. Ik denk dat deze 14-dagen uitnodigingen daar een vervanging voor zijn.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Het is 100% redelijk dat ze het aanbod van één dollar per maand hebben ingetrokken, aangezien iedereen weet dat dit door veel mensen zal worden misbruikt om het spel een maand lang te kunnen spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben op mijn leeftijd al wat releases meegemaakt en zelf was ik het meest hype de maanden voordat RDR2 uitkwam.

Er waren er toen wel wat met dezelfde hype maar wat er nu met Starfield gebeurd is wel apart hoor.

Mensen die een XSS kopen voor Starfield, mensen die een XSX kopen voor Starfield.

Ik heb van diversen gelezen, PS5 verkocht voor een XSX, mensen die dure PC's hebben samengesteld.

Vrouwen die de kinderen een weekend uitnemen zodat manlief kan spelen.

En allemaal voordat er überhaupt een officiële review uit is.

Nou ga ik zelf deze game wel grijs spelen maar ik hou mijn hart vast voor als de game dalijk voor deze mensen echt zwaar tegenvalt :$

Wat een hype teweeg kan brengen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Sipio schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:15:

Dat is voor elke game wel handig 8) Wel prijzig als je het als man moet betalen 8)7 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y.Zigrin
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-09 21:07
Ik hoop dat er snel een aankondiging komt voor Starfield op Geforcenow. Dat is voor mij de enige manier (los van het kopen van een Xbox) om hem te spelen, en dat MOET en ZAL ik. Wat ziet dit er vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:57
Ik ben op mijn leeftijd al wat releases meegemaakt en zelf was ik het meest hype de maanden voordat RDR2 uitkwam.

Er waren er toen wel wat met dezelfde hype maar wat er nu met Starfield gebeurd is wel apart hoor.

Mensen die een XSS kopen voor Starfield, mensen die een XSX kopen voor Starfield.

Ik heb van diversen gelezen, PS5 verkocht voor een XSX, mensen die dure PC's hebben samengesteld.

En allemaal voordat er überhaupt een officiële review uit is.

Nou ga ik zelf deze game wel grijs spelen maar ik hou mijn hart vast voor als de game dalijk voor deze mensen echt zwaar tegenvalt :$

Wat een hype teweeg kan brengen :P
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik krijg bij deze Starfield release een behoorlijk CP 2077 gevoel. Veel (onmogelijke) beloftes. Veel marketing. Veel mensen die hiervoor inderdaad een console of rig regelen. Het zal vast een redelijke/goede game worden maar wat ik zeg... CP 2077 gevoelens.

Daar komt bij dat Bethesda Bethesda is. Die ken ik als oude rot (36 jr hehe) als geen ander.

[ Voor 4% gewijzigd door jellybrah op 30-08-2023 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
KBE91 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:31:
[...]

Dat is voor elke game wel handig 8) Wel prijzig als je het als man moet betalen 8)7 :9
Een En/Of rekening is de oplossing hiervoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
jellybrah schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:36:
[...]

Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik krijg bij deze Starfield release een behoorlijk CP 2077 gevoel. Veel (onmogelijke) beloftes. Veel marketing. Veel mensen die hiervoor inderdaad een console of rig regelen. Het zal vast een redelijke/goede game worden maar wat ik zeg... CP 2077 gevoelens.

Daar komt bij dat Bethesda Bethesda is. Die ken ik als oude rot (36 jr hehe) als geen ander.
Todd Howard die de game uitgesteld heeft geeft me wel redelijk vertrouwen. Ze hebben vast van Redfall en een F76 geleerd. Hij had met Skyrim ook nooit aan 11-11-11 vast moeten houden.

[ Voor 58% gewijzigd door Kenny_026 op 30-08-2023 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Chaoss schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 02:23:
[modbreak]ik heb nu geen tijd om de laatste pagina's op te schonen. Maar vanaf nu wordt de zoveelste 'discussie' over facial animaties of andere zinloze vergelijkingen verwijderd. Dit topic gaat over Starfield niet over Starfield vs ...[/modbreak]
Goedzo, van al die facial animations kreeg ik steeds dubbele gevoelens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:58
Ik probeer de hype nog enigzins te onderdrukken maar heb wel echt heel veel zin in deze game!
Op FO76 na de meeste games van BGS grijs gespeeld en ik vermaak me er altijd prima mee, ik hoop dat SF mij weer ditzelfde gevoel gaat geven.
Aangezien ik volgende week pas ga beginnen (Premium editions kopen voor o.a. early access doe ik uit principe niet aan) moet ik dus wel mijn Neo skills een beetje afstoffen om alle spoilers te ontwijken :P

1 ding staat wel vast voor mij, character wordt een bad-ass space chick met anger management problemen >:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Gearloose schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:46:

1 ding staat wel vast voor mij, character wordt een bad-ass space chick met anger management problemen >:)
Noem dr ook Emmanuelle dan (voor de wat oudere viespeuken onder ons)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
[...]

Weet het niet, waarom denk je dat? Enkel vanwege beloftes?

Vergeet niet dat de volgende games ook uit de Bethesda stal komen:

- Oblivion
- Skyrim
- Fallout 3
- Fallout 4

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Het komt nu langzaam wel heel dichtbij oOo :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
G_Dragon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:52:
Het komt nu langzaam wel heel dichtbij oOo :o
Ik weet niet of ik de enige ben iedere morgen met een big smile van "oh ja.... morgen de reviews... oh ja... overmorgen..... STARFIELD" :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 13:33
Morgen (donderdag) om 1800 mogen de reviews live 🫠

Acties:
  • +1 Henk 'm!
flugelisoke schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:53:
[...]

Ik weet niet of ik de enige ben iedere morgen met een big smile van "oh ja.... morgen de reviews... oh ja... overmorgen..... STARFIELD" :P
Ik hier ook hoor, ben sinds Red Dead Redemption 2 niet meer zo gehyped geweest voor een spel :9~
Bij Hogwarts Legacy was de hype natuurlijk ook wel heel hoog maar niet zo hoog als bij Starfield.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeanCattery
G_Dragon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:55:
[...]

Ik hier ook hoor, ben sinds Red Dead Redemption 2 niet meer zo gehyped geweest voor een spel :9~
Bij Hogwarts Legacy was de hype natuurlijk ook wel heel hoog maar niet zo hoog als bij Starfield.
Ik was ook hyped voor RDR2 maar kan er gewoon niet inkomen :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Gisterenavond toch wat verder onderzoek gedaan nav de vraag van @SacreBleu over welk karakter ik wil spelen..

Nog geen idee eigenlijk maar iemand op Reddit heeft wel een fijne lijst samengesteld van de backgrounds en traits om (volgens hem) de beste balans te krijgen in je karakter.

Pirate of Veteran spreken me nog het meeste aan.. Maar we zien het vrijdagmorgen wel gewoon ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SeanCattery schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Dat is knap om eerlijk te zijn, want dat spel heb ik inmiddels al 5 keer uitgespeeld en zou het zo weer kunnen doen. Wat een legendarisch spel is dat zeg, waar loop je tegenaan? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46

XSS weggegeven en XSX gekocht, reden was niet Starfield, hoewel ik daarvoor vrijdag wel een vrije dag heb opgenomen, maar de concessie die gedaan wordt bij BG3, mooi meegenomen dat hij nu toch staat en Starfield met premium upgrade al de preload :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janus_freggel
flugelisoke schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:53:
[...]

morgen avond pas he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
[...]

Same here, meerdere keren geprobeerd, maar het boeit me gewoon niet meer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
[...]

RDR2 is wel een game waar je echt op je gemak de tijd voor moet nemen, het is heel slow paced natuurlijk. Dus ik snap je punt van het er niet in kunnen komen. Herken het soms in de vorm van een boek lezen wat heel langzaam op gang komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

Hier precies zo.
Prachtige setting maar op gameplay gebied vind ik het niet goed.Maar goed bij elke Rockstar game loop ik tegen dat probleem aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
flugelisoke schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:21:
[...]

RDR2 is wel een game waar je echt op je gemak de tijd voor moet nemen, het is heel slow paced natuurlijk. Dus ik snap je punt van het er niet in kunnen komen. Herken het soms in de vorm van een boek lezen wat heel langzaam op gang komt.
Zeker weten, ben nu bijna op het eind, is lastig inkomen, maar toch echt wel de moeite waard.
Mijn tip, speel dan alleen de hoofdmissies, wat mij betreft een fantastisch verhaal waar je echt geeft om bepaalde karakters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeker interesse in de game zoals bij bijna iedere grote release maar 'hyped'? Nee. De game heeft mijn interesse sinds de eerste beelden maar een combinatie van meerdere tegenvallende game releases en de Xbox AAA ervaring van de afgelopen jaren zorgt ervoor dat ik (nog) niet heel enthousiast kan zijn.
Ik ga uiteraard wel alles volgen de komende weken en hoop op een top game. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
D-Ed schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:16:
Gisterenavond toch wat verder onderzoek gedaan nav de vraag van @SacreBleu over welk karakter ik wil spelen..

Nog geen idee eigenlijk maar iemand op Reddit heeft wel een fijne lijst samengesteld van de backgrounds en traits om (volgens hem) de beste balans te krijgen in je karakter.

Pirate of Veteran spreken me nog het meeste aan.. Maar we zien het vrijdagmorgen wel gewoon ;)

Ik werd daar bij de voorgaande BGS games wel gek van, zat ik uren te staren naar het maken van de karakter. Ik denk dat ik het dit keer gewoon op gevoel doe. Beste balans is leuk, maar verwacht dat je tijdens het levelen nog genoeg kan bijsturen. Ook heb ik nog geen idee wat ik het meeste ga doen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

Wildfire

Joy to the world!

Tenzijn er stevige compressie op zit is het niet de volledige game als preload, zit nog onder de 90 gigabyte namelijk.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:27:
[...]

Ik werd daar bij de voorgaande BGS games wel gek van, zat ik uren te staren naar het maken van de karakter. Ik denk dat ik het dit keer gewoon op gevoel doe. Beste balans is leuk, maar verwacht dat je tijdens het levelen nog genoeg kan bijsturen. Ook heb ik nog geen idee wat ik het meeste ga doen in het spel.
Heb ik precies zo.. Maar kwam dit tegen en vond het wel de moeite om te delen ;) En als ik twijfel tussen twee stijlen dan heb ik in ieder geval iets om op terug te vallen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NuEffeNiet
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20-09 08:15
Kenny_026 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:48:
[...]

Noem dr ook Emmanuelle dan (voor de wat oudere viespeuken onder ons)
Dan lijkt mij juist Barbarella de juiste naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie berichten voorbij komen op Reddit dat de pre-load op steam live is, kan iemand die bevestigen?

Pre-load voor Steam is live!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtmOs14KocGdjVzk4IinSkBmCjw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k32tIVgmjA9YtZ3VhB33kYEj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 30-08-2023 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben benieuwd of dit de eerste RPG gaat worden, die mij gaat "pakken".
Normaliter ben ik niet zo van dit genre, maar gezien de hype om deze game heen ga ik er toch eens voor zitten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:55:
Ik zie berichten voorbij komen op Reddit dat de pre-load op steam live is, kan iemand die bevestigen?

[Afbeelding]
Wat voor bevestiging heb je nog meer nodig, dan die berichten? ;)
Op ResetEra melden ze het ook.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:56:
[...]

Wat voor bevestiging heb je nog meer nodig, dan die berichten? ;)
Op ResetEra melden ze het ook.
Oh liever dubbelcheck dan jullie blij maken met een dood vogeltje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5AcEGYDRVgex2yFGflwO2sDIV4E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5DRuCSj3l3c5INyIaUzIFX7p.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJAaZrBsPh2p3L-1ETw6i6T5xGA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XpgBIEJGFtKMtvnUFxKZPpXH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 30-08-2023 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

Wildfire

Joy to the world!

G_Dragon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:58:
[...]

Ik heb 'm gepreload, vandaar dat ik ook zei dat de preload nog geen 90 gig was. Benieuwd waar de extra gigs vandaan gaan komen gezien de verwachtte installatiegrootte van de game.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank je wel :) Succes voor iedereen op pc met de pre-load d:)b !
Zal wel druk gaan worden op de servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:55:
Normaliter ben ik niet zo van dit genre, maar gezien de hype om deze game heen ga ik er toch eens voor zitten.
Ja daar ben ik voor mijzelf ook wel benieuwd naar, want vaak druk ik stukken verhaal weg als ze mij niet interesseren (Jada jada jada, vissers boot, jada jada, got it er moet daar gevochten worden) en dat is bij een RPG met al die keuzes natuurlijk lastig.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 30-08-2023 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Nu online
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:55:
Denk niet dat hype daar bij gaat helpen. Wel zie je bij BGS games dat ze door de jaren steeds toegankelijker worden. Dus niet enkel voor de die hard RPG fans, maar voor een grotere doelgroep. Zo is Skyrim een stuk toegankelijker dan Oblivion als het gaat om levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:26
Wildfire schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:02:
[...]

Ik heb 'm gepreload, vandaar dat ik ook zei dat de preload nog geen 90 gig was. Benieuwd waar de extra gigs vandaan gaan komen gezien de verwachtte installatiegrootte van de game.
Afgelopen nacht de pre-install vanuit XBOX-app op PC maar vast laten draaien.
Komt uit op net geen 117GB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_puQt7wtLZYvI0Qh3iBKG7PlOA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/R9j294dJmqoOotpiZy0BkwjI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeanCattery
Als Starfield ook maar in de buurt komt van één van de meest magische game ervaringen die ik ooit heb gehad (Olbivion) dan ben ik al bij 😉

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jpv91
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06-2024
Yesss!
Mijn constellation edition is binnen.
Horloge is aan het opladen en heb de bij behorende app ook alvast even gedownload, net als de pre-load op Steam, die komt ook binnen.
Jammer dat ik door verplichtingen pas zondag avond kan spelen, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
jpv91 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:20:
Yesss!
Mijn constellation edition is binnen.
Horloge is aan het opladen en heb de bij behorende app ook alvast even gedownload, net als de pre-load op Steam, die komt ook binnen.
Jammer dat ik door verplichtingen pas zondag avond kan spelen, kan niet wachten!
gaaf! geniet er van :)

Eerste indruk van het horloge?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:11:
[...]

Denk niet dat hype daar bij gaat helpen. Wel zie je bij BGS games dat ze door de jaren steeds toegankelijker worden. Dus niet enkel voor de die hard RPG fans, maar voor een grotere doelgroep. Zo is Skyrim een stuk toegankelijker dan Oblivion als het gaat om levelen.
Scheelt dat het me niet direct iets kost, mocht het spel mij uiteindelijk niet bevallen.
Game zit in GamePass en de Premium Upgrade heb ik "gekocht" met m'n Reward Points.

Zal mijzelf eens gaan inlezen in de storyline. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 30-08-2023 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpv91
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06-2024
SeanCattery schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:24:
[...]

gaaf! geniet er van :)

Eerste indruk van het horloge?
Ziet er zeer degelijk uit, komt met 2 pols bandjes, de standaard polsband past "net" om mijn dikke pols heen :)
De horloge was wel helemaal leeg, nu aan de lader dus ik heb de functies en app nog niet kunnen proberen, doe ik later wel als die iets meer opgeladen is.
Maar moet zeggen dat de horloge goed aanvoelt, had op internet al wat dingen gezien van de horloge en dat is best goeie kwaliteit voor een "item" bij een collector's edition, bethesda heeft wat slechte reputatie gehad met de Fallout 76 collector's edition.

Echter ik wist van te voren dat deze horloge ontwikkeld is door "The Wand Company" ik heb een aantal fallout collectibles van hun van zeer goeie kwaliteit en het lijkt erop dat ze dit ook met de horloge voor elkaar hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Laatst online: 10-08 10:49
Zie vorige modbreak, geen VS discussie meer!

[ Voor 105% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2023 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
[...]

Daarom hoef je je ook absoluut geen zorgen te maken.

Je weet wat je kan verwachten, Oblivion/Skyrim in space met guns.
CP2077 was in mijn ogen een prima game op de pc, maar voldeed niet aan de verwachtingen.

Dit komt natuurlijk mede doordat dit de eerste first person shooter/rpg was van CDPR.

Waar Bethesda al letterlijk meer dan 20 jaar dit soort games maakt.

Dus ik ben absoluut niet huiverig of wat dan ook :)
Kenny_026 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:38:
[...]

Todd Howard die de game uitgesteld heeft geeft me wel redelijk vertrouwen. Ze hebben vast van Redfall en een F76 geleerd. Hij had met Skyrim ook nooit aan 11-11-11 vast moeten houden.
Hehh?? Redfall is niet van Bethesda.. En Skyrim 11-11-11 was een prima release date? Was vrij weinig mis met die game op launch iig.
Gearloose schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:46:
Ik probeer de hype nog enigzins te onderdrukken maar heb wel echt heel veel zin in deze game!
Op FO76 na de meeste games van BGS grijs gespeeld en ik vermaak me er altijd prima mee, ik hoop dat SF mij weer ditzelfde gevoel gaat geven.
Aangezien ik volgende week pas ga beginnen (Premium editions kopen voor o.a. early access doe ik uit principe niet aan) moet ik dus wel mijn Neo skills een beetje afstoffen om alle spoilers te ontwijken :P

Maar je krijgt de eerste story expansion erbij. Daar betaal je toch grotendeels voor, kan me namelijk goed voorstellen dat die sowieso 20 of 25 euro wordt.

Dus voor 5 euro (of 10 euro) heb je die early access met nog wat extra goodies zoals een soundtrack en digital artbook.

[ Voor 44% gewijzigd door James Pond op 30-08-2023 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:33
Vortigen schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:42:
Voor de liefhebbers, een korte Starfield quiz ;)

https://quizfomo.com/quiz/starfield-quiz

Ik scoorde 80% trouwens hehe.
Ik ook 80% :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqu1VrmbSszKlZZ9QyqMnhlxNTs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iAwgyMp3SxfeetgPzW1HInPv.png?f=fotoalbum_large

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-09 15:19
Hype is gigantisch voor deze game :) hoop dat het echt zo goed gaat worden en niet een fallout 76 debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Nu online
James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:42:
Maar je krijgt de eerste story expansion erbij. Daar betaal je toch grotendeels voor, kan me namelijk goed voorstellen dat die sowieso 20 of 25 euro wordt.

Dus voor 5 euro (of 10 euro) heb je die early access met nog wat extra goodies zoals een soundtrack en digital artbook.
Hoe werkt dat met die soundtrack? Ik lees dat je dat kan luisteren via een app? Of kan je de muziek dan ook toevoegen aan iTunes etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Dit is mijn eerste Bethesda game die ik ga spelen, dus ben eigelijk wel heel benieuwd wat er zo bijzonder aan Bethesda games zijn, zoals FO, Skyrim, Oblivion. Kan iemand me heel kort en bondig vertellen wat deze games zo sterk maakt? Ik ben heel benieuwd om mijn eerste Bethesda game te gaan spelen, wellicht dat ik de andere oudere games dan ook nog een keer ga oppakken.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:58

Klopt wat je zegt dat het niet alleen de early access is, daarom zeg ik ook o.a. ;)

Het andere is een pre-order van DLC, waarvan ik nog helemaal niet zeker weet dat ik daar op zit te wachten.
Pre-orderen doe ik ook niet meer aan, te vaak in de hype zaken gekocht waar ik later geen gebruik van maak.
Dus daarom zie ik het tegenwoordig wel als het zover is, ik wacht wel tot de game uitkomt zonder early access en als de game mij bevalt en er komt DLC betaal ik daar graag voor.
Soundtrack en artbook kunnen mij gestolen worden dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Rudios schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:05:
Dit is mijn eerste Bethesda game die ik ga spelen, dus was eigelijk wel benieuwd wat er zo bijzonder aan Bethesda zijn, zoals FO, Skyrim, Oblivion. Kan iemand me heel kort en bondig vertellen wat deze games zo sterk maakt? Ik ben heel benieuwd om mijn eerste Bethesda game ga spelen, wellicht dat ik de andere oudere games dan ook nog een keer ga oppakken.
Veel te doen, doorgaans sterke verhaallijnen en questen, uitgebreide lore, uitstekende world building, memorabele karakters/momenten, relatief veel vrijheid, gemixed met een lekkere portie jank. :+

En de muziek.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 30-08-2023 12:15 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 11:07:
[...]

Ja daar ben ik voor mijzelf ook wel benieuwd naar, want vaak druk ik stukken verhaal weg als ze mij niet interesseren (Jada jada jada, vissers boot, jada jada, got it er moet daar gevochten worden) en dat is bij een RPG met al die keuzes natuurlijk lastig.
Das natuurlijk wel een beetje als naar de hoeren gaan voor een goed gesprek. Met stomme sidequesten in een MMO als ESO of FF Online snap ik dat als je 10 veertjes moet halen maar met een single player RPG vind ik dat echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou gamepass cloud via pc de pc versie met 60fps bieden? Dacht dat je dan gewoon de Xbox krijgt met 30fps toch? Zou top zijn als dat wel kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Rudios schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:05:
Dit is mijn eerste Bethesda game die ik ga spelen, dus ben eigelijk wel heel benieuwd wat er zo bijzonder aan Bethesda games zijn, zoals FO, Skyrim, Oblivion. Kan iemand me heel kort en bondig vertellen wat deze games zo sterk maakt? Ik ben heel benieuwd om mijn eerste Bethesda game te gaan spelen, wellicht dat ik de andere oudere games dan ook nog een keer ga oppakken.
Persoonlijk is voor mij bij Skyrim de muziek die het helemaal afmaakt, die game heeft wel zo'n goede magische soundtrack.

En natuurlijk het ontdekken van de open werelden en de verhaallijnen en alle andere dingen die je ernaast kunt doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:12:
Zou gamepass cloud via pc de pc versie met 60fps bieden? Dacht dat je dan gewoon de Xbox krijgt met 30fps toch? Zou top zijn als dat wel kan.
Xcloud streamt vanaf een Series X. Niet van een PC. Dus gewoon 30fps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Hehh?? Redfall is niet van Bethesda.. En Skyrim 11-11-11 was een prima release date? Was vrij weinig mis met die game op launch iig.

[...]
IGN vroeg aan spencer of ze een fout als Redfall gingen voorkomen of dat ze er iets van geleerd hadden. Er is echt wel extra kwaliteitscontrole over deze release gegaan lijkt me. Er hangt veel van Starfield af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Nu online
Frez schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:13:
[...]

Xcloud streamt vanaf een Series X die draait in Series S modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frez schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:13:
[...]

Zo jammer. Al was het 1080p met lagere settings dan was ik al tevreden want 30fps trek ik gewoon niet. Vanaf 40 ben ik tevreden. Ik heb gamepass dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 09:31

Vagax

Hehe

Ik had zondag de Constellation Edition besteld maar ik hoop toch wel dat die niet vrijdag in de avond pas binnen komt aangezien ik vrijdag de hele dag er eventueel voor heb, nadeel van het wachten op een fysieke editie :P

Overigens blij dat ik toen ook de controller heb gekocht, hij is zeer mooi met zijn exclusieve dynamische achtergrond en hij is nu uitverkocht of wordt voor 90+ euro verkocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 108% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2023 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakjeDrum
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 30-08 00:04
Kan helaas niet vinden of geen antwoord erop, dus trek toch ff mn stoute schoenen aan (Als deze vraag niet mag verwijder maar meteen).

Ik zie(ook hier bij V&A) vele keys te koop staan vanuit de AMD reward welke mensen niet gaan gebruiken.
Is dit een risico mbt activatie hardware? (Volgens mij moet je toch je Steam account koppelen tijdens de product verificatie?) Of moet de verkoper het activeren en krijgt hij een steam code? Er staan op MP en hier echt veel keys te koop, dus wellicht dat iemand het al geprobeerd heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:18:
Ik had zondag de Constellation Edition besteld maar ik hoop toch wel dat die niet vrijdag in de avond pas binnen komt aangezien ik vrijdag de hele dag er eventueel voor heb, nadeel van het wachten op een fysieke editie :P

Overigens blij dat ik toen ook de controller heb gekocht, hij is zeer mooi met zijn exclusieve dynamische achtergrond en hij is nu uitverkocht of wordt voor 90+ euro verkocht
Hij is gewoon beschikbaar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Niet meer tegen de MSRP tot zo ver ik zie, maar inderdaad je kan hem zo nog wel krijgen, bij Bol is die nog 90 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 30-08-2023 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
PakjeDrum schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:22:
Kan helaas niet vinden of geen antwoord erop, dus trek toch ff mn stoute schoenen aan (Als deze vraag niet mag verwijder maar meteen).

Ik zie(ook hier bij V&A) vele keys te koop staan vanuit de AMD reward welke mensen niet gaan gebruiken.
Is dit een risico mbt activatie hardware? (Volgens mij moet je toch je Steam account koppelen tijdens de product verificatie?) Of moet de verkoper het activeren en krijgt hij een steam code? Er staan op MP en hier echt veel keys te koop, dus wellicht dat iemand het al geprobeerd heeft? :)
Diegene moet de key activeren via AMD. Daarna krijgen ze een Steam key. Account koppelen hoeft niet, heb ik begrepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frez
Ja jongens, ik kom weer met wat kleine leakjes.
Reminder: de early acces komt 1/09/2023 uit. Dus wil je niks gespoilt hebben. Gewoon niet klikken. Daarbij kan echter gezegd worden dat het minimale spoilers zijn :)

In het filmpje is het volgende te zien:
spoiler:
een personage loopt in 3rd person enkele secondes panoramisch door New Atlantis. Daar zie je een dus een aantal seconden New Atlantis en wat NPC's

Het filmpje in kwestie:

Van bovenstaande locatie zijn al eerder beelden geleakt. Binnen de community worden de verschillen in graphics besproken. Men zegt dat bovenstaand filmpje wellicht van een "lower setting PC" afkomstig is.

---------------------------------------------------

Ook een video leak waarop het volgende te zien is
spoiler:
Een personage kijkt in 3rd person panoramisch enkele secondes uit over een planeet vanaf een heuvel.

Het filmpje in kwestie:

spoiler:
Een personage in 3rd person jetpack't op een rots en toont de nieuwe "ledge grab" functie

Het filmpje in kwestie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

SacreBleu schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:29:
[...]

Diegene moet de key activeren via AMD. Daarna krijgen ze een Steam key. Account koppelen hoeft niet, heb ik begrepen.
Dit klopt, met mijn 6700 XT kreeg ik ook 2 keys en na dat je je hardware activation hebt geactiveerd krijg je een Steam key.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:28:
[...]

Niet meer tegen de MSRP tot zo ver ik zie, maar inderdaad je kan hem zo nog wel krijgen, bij Bol is die nog 90 euro.
Zie dat de prijs is verhoogd, heb er gisteren nog €69,- voor betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Frez schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:31:
Reminder: de early acces komt morgen uit. Dus wil je niks gespoilt hebben. Gewoon niet klikken. Daarbij kan echter gezegd worden dat het minimale spoilers zijn :)

spoiler:
een personage loopt in 3rd person enkele secondes panoramisch door New Atlantis. Daar zie je een dus een aantal seconden New Atlantis en wat NPC's

Het filmpje in kwestie:

Van bovenstaande locatie zijn al eerder beelden geleakt. Binnen de community worden de verschillen in graphics besproken. Men zegt dat bovenstaand filmpje wellicht van een "lower setting PC" afkomstig is.

spoiler:
Een personage kijkt in 3rd person panoramisch enkele secondes uit over een planeet vanaf een heuvel.

Het filmpje in kwestie:

spoiler:
Een personage in 3rd person jetpack't op een rots en toont de nieuwe "ledge grab" functie

Het filmpje in kwestie
spoiler:
Fuuuuuuuuuuuuuuck........... must............... resist...................................... * klikt *

:o :o :o :o :o :o :o :o Die soundscape is geweldig ook, wat heb ik hier zin in!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Reminder: de early acces komt morgen uit. Dus wil je niks gespoilt hebben. Gewoon niet klikken. Daarbij kan echter gezegd worden dat het minimale spoilers zijn :)
Morgen? bij mij is het morgen 31/8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

Ik kan pas vrijdagavond aan de slag waarschijnlijk (verplichtingen), maar ik ga er zo goed als blind in. Zeer weinig gekeken. Ook mijn character build word gewoon een as we go build. Niks min Maxen, gewoon wat ik leuk vind.

Echt zin in een echte BGS game, heb ze allemaal gespeeld (op Online en FO76 na dan)!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

-SaveMe- schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:49:
Ik kan pas vrijdagavond aan de slag waarschijnlijk (verplichtingen), maar ik ga er zo goed als blind in. Zeer weinig gekeken. Ook mijn character build word gewoon een as we go build. Niks min Maxen, gewoon wat ik leuk vind.

Echt zin in een echte BGS game, heb ze allemaal gespeeld (op Online en FO76 na dan)!
Hier ook, naast die 45 minuten gameplay video van Bethesda heb ik niks gezien. Bij Diablo 4 warrb ook mensen druk bezig met de perfecte build samen te stellen maar ik ga er zoals gewoonlijk blind in.

Vraag me af of de gehele game uit te spelen is zonder personeel aan boord of een companion, complete line-cowboy playthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ooh lache dat wist ik niet eens. Ik heb de upgrade alleen voor het eerder spelen gekocht en dacht na installeren dat het om “early access” een die soundtrack ging.

Leuk meegenomen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Reminder: de early acces komt 1/09/2023 uit. Dus wil je niks gespoilt hebben. Gewoon niet klikken. Daarbij kan echter gezegd worden dat het minimale spoilers zijn :)

spoiler:

Het filmpje in kwestie:

spoiler:

Het filmpje in kwestie:

spoiler:

Het filmpje in kwestie
Gadver dat ziet er toch wel lekker uit allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond

[ Voor 111% gewijzigd door Chaoss op 30-08-2023 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:28:
[...]

Bij Microsoft zelf heb ik er 75 euro voor betaald. Maar nu zie ik op de Microsoft Store twee prijzen staan, 79 en 69 euro. Dus geen idee wat nu de werkelijke prijs moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Laatst online: 12-09 14:19
Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:36:
[...]

Dit klopt, met mijn 6700 XT kreeg ik ook 2 keys en na dat je je hardware activation hebt geactiveerd krijg je een Steam key.
Heb jij de steam key daadwerkelijk ontvangen ook? Ik heb er ook een geclaimed maar voorzover ik weet zou het 1 sept pas op mn steam account geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
Vagax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:18:

Ik heb inmiddels wel geleerd om niet meer game tijd te plannen bij eenn release. Soms duurt de download te lang, werkt de code niet, gaan de drivers niet goed of wat dan ook. :-)

mixing a drink and music

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
James Pond schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:17:
[...]

Prima dan ga ik er wel op in.

Mijn stelling, Cyberpunk doet nog geen kwart van wat een Bethesda game doet:

In Bethesda games kan je alle items oppakken, meenemen, ergens in een huis neerleggen en 30 uur later ligt het er nog.

In Bethesda games heb je volledige keuzevrijheid in hoe je missies aanpakt. Wil je npc's vermoorden? Dat kan. Ga je stealth? Ga je guns blazing? Wil je met conversaties missies oplossen? Wil je de missie links laten liggen en heel ergens anders mee aan de slag gaan? Dat kan.

In Bethesda games hebben de npc's een ritme. Ze doen iets, gaan naar bed, slapen, gaan weer iets doen.

In Bethesda games kan je bijna met elke npc een gesprek beginnen.

In Bethesda games heb je companions, en in het geval van Starfield met volledige questlines.

In Bethesda games heb je huizen en deze kan je aanpassen naar eigen smaak.

In Bethesda games kan je opgesloten worden in de gevangenis als je je als een crimineel gedraagd.

Dat Cyberpunk een rpg is, dat is correct. Doet het de helft van wat een gemiddelde Bethesda game doet? Nee.
Dat ritme van NPCs pas vanaf oblivion toch?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Boefmans schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:22:
[...]

Dat ritme van NPCs pas vanaf oblivion toch?
Absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Laatst online: 12-09 14:19
PakjeDrum schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:22:

Je kan em ook zelf activeren mits je hardware in je PC hebt bij welke je zo'n key zou krijgen. Dit heb ik ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakjeDrum
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 30-08 00:04
stickfiguur schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:23:
[...]

Je kan em ook zelf activeren mits je hardware in je PC hebt bij welke je zo'n key zou krijgen. Dit heb ik ook gedaan
Ah goed om te weten, ik heb een 7900xtx maar heb hier al wel destijds Jedi Survivor mee geactiveerd, geen problemen?
Pagina: 1 ... 13 ... 63 Laatste

Let op:
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk! :)

Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.