Bier voor vanavond.
Nou.. Dan kunnen ze alvast beginnen met schroeven. Want zo te zien gaat het nog wel even duren, voordat die Williams van de baan is.
-
Tja, tijdens wachten kun je netflix aanzetten met nieuwe seizoen DTSEdd schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:56:
[...]
Nou.. Dan kunnen ze alvast beginnen met schroeven. Want zo te zien gaat het nog wel even duren, voordat die Williams van de baan is.
Alsof het nu tijdens testen niet gevaarlijk is?
Marshall zie je moet ook misschien nog ff brandje blussen
Red Bull heeft een nieuw testrekje.

bron:AMuS
Hij wordt nu afgevoerd op de trailer.Edd schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:56:
[...]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Ook wel vet.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Leuk plaatje - jammer van de Uralkali
Ik denk het ook wel, vooral wanneer ze dat galopperen onder controle kunnen krijgen. Maar alsnog zou het gat dan wat groter zijn dan voorspeld. Niet dat ik dat heel erg zou vinden, als ze dan maar wel het doel behalen om dichter achter elkaar te kunnen racen.NiaX schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:31:
[...]
Nieuwe auto's, nieuwe techniek, mogelijk zit hier relatief veel verbetering nog in het vat?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Is ook niet de bedoeling. Het gaat nog steeds om heel veel ronden rijden en data vergaren.
"When you grow up your heart dies"
Voor de Mercs die altijd al wat gevoeliger dan andere topteams leken te zijn voor hitte. Daarbij opgeteld het aantal motoren die ze vorig jaar nodig hadden om bij te blijven, is dit wel een extreem gewaagde zet. Zou het een kat in het nauw kunnen zijn omdat we wat meer safe filosofie niet snel genoeg is?
Ze reden volgens mij met een giga volle tank, gezien het aantal keren verremmen en blokkeren, maar toch zag het er ook niet supersnel uit. Sowieso lijken deze auto's heel veel moeite te hebben met langzame bochten.
Ze reden volgens mij met een giga volle tank, gezien het aantal keren verremmen en blokkeren, maar toch zag het er ook niet supersnel uit. Sowieso lijken deze auto's heel veel moeite te hebben met langzame bochten.
Heeft die Ferrari nou 2 kabeltjes aan de achterkant om de rand van de vloer omhoog te houden?
Chefbierrr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:46:
Heeft die Ferrari nou 2 kabeltjes aan de achterkant om de rand van de vloer omhoog te houden?

deze?
In principe mag de vloer nu verstevigd worden met 2 steunen maar die moet dan verbonden zijn met de behuizing van de versnellingsbak? Daar lijkt dit niet op.
ja precies die kabel. Hebben ze daar iets gevonden bij Ferrari wat de rest nog niet heeft?Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:50:
[...]
[Afbeelding]
deze?
In principe mag de vloer nu verstevigd worden met 2 steunen maar die moet dan verbonden zijn met de behuizing van de versnelling? Daar lijkt dit niet op.
[ Voor 6% gewijzigd door Chefbierrr op 11-03-2022 10:54 ]
Er zijn al meer teams die er mee rijden DaniëlWW2 in "[F1 2022] Testdagen"Chefbierrr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:52:
[...]
ja precies die kabel. Hebben ze daar iets gevonden bij Ferrari wat de rest nog niet heeft?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Het lijkt wel op een constructie om de vloer stijver te houden, misschien moeten ze de versteviging in de vloer nog produceren en doen ze het voorlopig zo?Chefbierrr schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:52:
[...]
ja precies die kabel. Hebben ze daar iets gevonden bij Ferrari wat de rest nog niet heeft?
De vloer is bij de teams met smalle sidepods, waaronder dus de Merc, zo groot en dun dat hij gaat flexen door de luchtdruk. De teams plaatsen deze stangen (geen kabels) om het flexen van de vloer tegen te gaan. Ze vermoeden dat dit flexen de oorzaak is van het stuiteren op hoge snelheid.Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:56:
[...]
Het lijkt wel op een constructie om de vloer stijver te houden, misschien moeten ze de versteviging in de vloer nog produceren en doen ze het voorlopig zo?
Volgens mij waren ze eigenlijk niet toegestaan, maar worden ze gedoogd voorlopig.
[ Voor 9% gewijzigd door Damian op 11-03-2022 11:00 ]
Topsnelheid zegt natuurlijk niks maar hier nog een overzicht met de topsnelheden tot nu toe.
Verstappen (Red-Bull): 327 km/h
Ocon (Alpine): 326 km/h
Tsunoda (Alpha-Tauri): 326 km/h
Schumacher (Haas): 325 km/h
Leclerc (Ferrari): 325 km/h
Verstappen (Red-Bull): 327 km/h
Ocon (Alpine): 326 km/h
Tsunoda (Alpha-Tauri): 326 km/h
Schumacher (Haas): 325 km/h
Leclerc (Ferrari): 325 km/h
[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 11:04 ]
Vettel staat stil op de baan, zal wel Red Flag worden weer naast de baan.
[ Voor 15% gewijzigd door Damian op 11-03-2022 11:10 ]
Wat legde Vettel nou boven op de auto? Lijkt wel of er iets afgebroken is?
---RAWE CEEK!!!---
In 2020 was de snelste in de speedtrap tijdens qualifying 328 km/h door Ricciardo in een Renault, in 2021 nog 323 km/h door Vettel.
Mooi op de andere layout gezet door Vettel
Wat mij opviel: RBR heeft nog steeds de 2e pitbox. Hè? Max is toch kampioen, dus mag hij pitbox 1 kiezen? Maar toen viel het kwartje: het gaat bij de pitbox toewijzing niet om het WDC maar om het WCC.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is wel interessant, dat dus de crash beschermings dingen aan de zijkanten van de "tub" in die zij vleugeltjes zitten:Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:43:
Voor de liefhebbers van foto's van de 2e dag.
[Afbeelding]
https://www.auto-motor-un...-tag-2-bilder-highlights/
:strip_exif()/f/image/aPLhj7oBFjvWAeiYJRRpyH5p.jpg?f=fotoalbum_large)
(via https://twitter.com/Scarb...&t=cc_B-LwpxlnkaJmMMRSQ5Q)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zit via F1-tv te kijken, maar begin dat Engelse ophemelen van Merc echt meer dan zat te worden. Mogelijk toch maar overstappen naar VIAplay.
Haha ja jij hebt nu Martin zeker ook in beeld? (verkeerde topic, ik weet het)Mad-Matt schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:33:
Ik zit via F1-tv te kijken, maar begin dat Engelse ophemelen van Merc echt meer dan zat te worden. Mogelijk toch maar overstappen naar VIAplay.
Jup.Zahariac schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:34:
[...]
Haha ja jij hebt nu Martin zeker ook in beeld? (verkeerde topic, ik weet het)

Wat mij ook opvalt, veel blokkerende wielen, hoop dat iedereen dat een beetje opgelost heeft alvorens de seizoenstart.
Ja lekker is me dat. Heb ik gvd net gisteren F1TV aangeschaft, hoor ik alleen maar hoe geweldig Mercedes wel niet is.Mad-Matt schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:33:
Erg veel lucht sturen ze direct naar de zijkantHumma Kavula schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:37:
Vloer van de Williams:
[Afbeelding]
Via: https://twitter.com/ScarbsTech
De boel opzeggen en wachten tot Max Verstappen met zijn eigen app komt dan maarDe_Bastaard schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:35:
[...]
Ja lekker is me dat. Heb ik gvd net gisteren F1TV aangeschaft, hoor ik alleen maar hoe geweldig Mercedes wel niet is.
(en in het daarvoor bestemde topic gaan klagen svp)
De Max VerstApp?Racing-Paradise schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:41:
[...]
De boel opzeggen en wachten tot Max Verstappen met zijn eigen app komt dan maar![]()
(en in het goede topic gaan klagen svp)
Haas heeft een uitlaat probleem:
Unfortunately, our running in this session has ended early. An issue with the exhaust needs to be investigated by the crew.#HaasF1 #F1Testing pic.twitter.com/xdLhjLdEi0
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 11 maart 2022
Ah balen zeg! Ik gun Haas toch wel wat meer geluk na vorig seizoen en de soapserie van dit seizoen...
Hopen dat er niet teveel van Magnussen's runtime afgaat ook - die zal wel weer even up to speed moeten komen.
Waarschijnlijk een test (van de wedstrijdleiding) aldus de commentatoren.breew schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:48:
rode vlag, maar alle auto's in de pits... weird...
check van de systemen?
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 11-03-2022 11:48 ]
Group hug bij McLaren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik hoor het net ja (F1tv)... soort van 'brandoefening' wat we op het werk ook hebben, dus (uiteraard) onaangekondigd.
Inderdaad een test. Einde van de dag komt er nog een:
This red flag is part of an FIA restart test with 15 minutes to go before the lunch break. There will be another at the end of today too #F1 #F1Testing
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 11 maart 2022
Denk dat ze gewoon honger hadden en al aan de lunch wilde.Extigo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:51:
Inderdaad een test. Einde van de dag komt er nog een:
[Twitter]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mclaren geeft aan dat Lando Norris ook de middag van dag 2 zal blijven rijden. Ricciardo nog niet fit genoeg.#F1Testing #F1
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 11 maart 2022
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ze gaan een race start test doen volgens mij
Wel jammer dat er niet wat meer tijd is gegeven voor de start, met 3 auto's ook niet echt leuk

Ah, Max en Russell mogen ook oefenstart doen 
Bottas stil op de baan
en weer een Red Flag
Bottas stil op de baan

[ Voor 38% gewijzigd door Damian op 11-03-2022 11:57 ]
Het start-stop systeem van Mercedes werkt niet naar behoren
Norris wereldkampioen met zoveel kilometers onder de kont...
Bottas vond het allemaal te lang duren en is maar gaan lopen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
*knip*
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 11-03-2022 14:18 . Reden: Let even op het taalgebruik aub. ]
Aantal gereden ronden per coureur tot de middagpauze:
George Russell: 67
Esteban Ocon: 59
Charles Leclerc: 54
Sebastian Vettel: 46
Max Verstappen: 45
Yuki Tsunoda: 44
Lando Norris: 29
Valtteri Bottas: 25
Mick Schumacher: 23
Nicholas Latifi: 12
bron: AMuS
George Russell: 67
Esteban Ocon: 59
Charles Leclerc: 54
Sebastian Vettel: 46
Max Verstappen: 45
Yuki Tsunoda: 44
Lando Norris: 29
Valtteri Bottas: 25
Mick Schumacher: 23
Nicholas Latifi: 12
McLaren wacht dringend op nieuwe onderdelen die morgen pas komen. Er is een probleem met de koeling van de remmen en daardoor kan er momenteel geen volledige race afstand gereden worden.
Vasseur geeft in de persconferentie aan dat de wagen van Bottas een hydraulisch probleem had wat de rode vlag veroorzaakte.
Vasseur geeft in de persconferentie aan dat de wagen van Bottas een hydraulisch probleem had wat de rode vlag veroorzaakte.
[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 12:44 ]
Zit dat nieuwe pakketje er al op bij Red Bull?
Of morgen pas?
Of morgen pas?
Morgen begreep ikbakker schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:54:
Zit dat nieuwe pakketje er al op bij Red Bull?
Of morgen pas?
Mijn boefje is liev!
Deels mee eens. Echter hoor je gelukkig ook wel wat tegengeluid, net wie er zit. Antony Davidson iets neutraler.De_Bastaard schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:35:
[...]
Ja lekker is me dat. Heb ik gvd net gisteren F1TV aangeschaft, hoor ik alleen maar hoe geweldig Mercedes wel niet is.
Vanaf juni heb je ook NL commentaar beschikbaar op F1TV.
Niet volledig, de tijd van Ocon waar mee vergeleken werd, was wel een 1:39. Geen idee waar die vandaan komt, misschien een tijd van de middagsessie, maar ik was ook even in de war en dacht dat Stroll sneller ging.OMD schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:29:
[...]
![]()
Scherpte van Viaplay... Ik begreep er al helemaal niets van. Heb even F1TV geopend en daar zie ik wel duidelijk dat het een 4 is in plaats van 9.
Viaplay blijft hangen op een hele lage resolutie helaas op mijn telefoon.
I stand corrected. Ik ben de stumper hier
Nu weer overigens, de tijd van Ocon waarmee vergeleken wordt is 5s langzamer dan zijn snelste tijd.
Dus toch een beetje geen stumperParaDroid2 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:35:
[...]
Niet volledig, de tijd van Ocon waar mee vergeleken werd, was wel een 1:39. Geen idee waar die vandaan komt, misschien een tijd van de middagsessie, maar ik was ook even in de war en dacht dat Stroll sneller ging.
Nu weer overigens, de tijd van Ocon waarmee vergeleken wordt is 5s langzamer dan zijn snelste tijd.
Zie het nu inderdaad bij Hamilton. Tijd van Ocon is 1:39.278. Is de middag tijd dus.
[ Voor 8% gewijzigd door OMD op 11-03-2022 13:39 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Nee haha, maar ik snap dus ook waar de verwarring van Kalff vandaan kwam. Zeker in bij de eerste twee sectoren heb ik geen idee wat de snelste tussentijden zijn, dus als dan te zien is dat Stroll sneller is dan Ocon, is de eerste gedachte inderdaad, die gaat onder de 1:34.
Verwarrende situatie!
Iets anders, ik vind dat fluorescente geel van de 44 van Hamilton zowel op de neus als op de zijkant niet heel erg geslaagd...
Verwarrende situatie!
Iets anders, ik vind dat fluorescente geel van de 44 van Hamilton zowel op de neus als op de zijkant niet heel erg geslaagd...
"huge amounts of new bits going on the red bull"
Ze zijn dus aan het sleutelen, met schermen voor de pitbox.
Ze zijn dus aan het sleutelen, met schermen voor de pitbox.
[ Voor 39% gewijzigd door Plenkske op 11-03-2022 13:55 ]
Ik heb vandaag een F1 TV Pro abonnement genomen. Kun je nu ook al met de coureurs meekijken? In de pit-lane? Etc. Of is dat echt alleen tijdens de raceweekends?
Nu inderdaad niet, alleen tijdens raceweekend.joostvanpoppel schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:55:
Ik heb vandaag een F1 TV Pro abonnement genomen. Kun je nu ook al met de coureurs meekijken? In de pit-lane? Etc. Of is dat echt alleen tijdens de raceweekends?
Er wordt echt weinig gereden tov Barcelona.
Schijnbaar heeft niet alleen McLaren problemen met de luchtkoeling van de remmen maar Red Bull ook geeft Marko aan.
Bron: AMuS
Bron: AMuS
Rick Winkelman voor de race? Nah, liever niet. Dat vraagt toch een ander soort commentaar dan hij bij de vrije trainingen doet. Straks wil je ook nog Ruud ter Weijden terug bij de F1.renzo4000 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:00:
[...]
Ik had liever een team gezien als volgt:
In de studio als presentator Jack van Gelder en (vaste) tafelgasten Guido van de Garde, Rob van Gameren en bijv Renger van der Zande (en telkens een andere gast ipv hem). Als vaste commentatoren zou ik Rick Winkelman en Robert Doornbos wel kunnen pruimen.
Vergelijk je nou Rick Winkelman met Ruud ter Weijden? Een grotere belediging kan ik bijna niet bedenken.sjaool schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:06:
[...]
Rick Winkelman voor de race? Nah, liever niet. Dat vraagt toch een ander soort commentaar dan hij bij de vrije trainingen doet. Straks wil je ook nog Ruud ter Weijden terug bij de F1.
De Mercedes stuitert nog steeds echt alle kanten op. Volgens mij ben je kots misselijk als je daar uit stapt.
De tandarts daar gaat het druk krijgen maandag. Zie nog geen coureur een bitje dragenZahariac schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:10:
De Mercedes stuitert nog steeds echt alle kanten op. Volgens mij ben je kots misselijk als je daar uit stapt.
Waar is Plooij als je hem nodig hebtChocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:12:
[...]
De tandarts daar gaat het druk krijgen maandag. Zie nog geen coureur een bitje dragen.
Nee, dan lees je niet goed.NiaX schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:08:
[...]
Vergelijk je nou Rick Winkelman met Ruud ter Weijden? Een grotere belediging kan ik bijna niet bedenken.
Ik vind Rick Winkelman alleen niet zo'n prettige stem hebben om 1.5 uur tijdens een race naar te luisteren. Dan verwacht ik een aangename stem die ook enthousiasme uitstraalt. Dat mis ik een beetje bij Rick.
Op het circuit als ik het goed begrepen heb.
Ze zijn er beiden dus.
https://grandprixradio.nl...radio-aanwezig-in-bahrein
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 11-03-2022 14:20 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Voor de uitzendingen is er [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 en Viaplay in Nederland
De upgrades van de RB18 zijn echt ongeloofelijk, Newey heeft hem veranderd in een stealth auto, je ziet hem niet.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nieuwe commentator die de DHL commentator contest gewonnen heeft mag een uurtje mee doen met het commentaar bij F1TV. Janna Ehido uit de Filipijnen (waar races altijd om 03.00u plaatsvinden).
Best aangename stem (al vind ik het VER lap filmpje waarmee ze won wat minder) en voelt vrij natuurlijk. Knap als je nagaat dat ze nog maar 19 is.
Best aangename stem (al vind ik het VER lap filmpje waarmee ze won wat minder) en voelt vrij natuurlijk. Knap als je nagaat dat ze nog maar 19 is.
[ Voor 26% gewijzigd door Ypuh op 11-03-2022 14:37 ]
Geloof dat we beeld hebben uit de Red Bull pit lane box.
#zoekdeverschillen
#zoekdeverschillen
Flow-vis!screamhouse schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:33:
iemand iets gespot?
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Latifi zijn remmen staan weer in de fik...
edit: Die auto brand af. Nog erger dan vanochtend.
Nee, WTF dit zijn de beelden van de ochtend weer. He?
Nee, WTF dit zijn de beelden van de ochtend weer. He?
[ Voor 64% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-03-2022 14:41 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij staat binnen? Kijk je de herhaling toevallig?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:39:
-
Zit je naar een herhaling te kijken? Of houden ze het vakkundig uit beeld?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:39:
Ligt het aan mij of zien de auto's er log en langzaam uit,ze hebben moeite om een bocht strak te nemen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, volgens mij is Viaplay doorgeslagen en opeens naar de herhaling van de ochtend gegaan. WTF.EagleTitan schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:41:
[...]
Zit je naar een herhaling te kijken? Of houden ze het vakkundig uit beeld?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niet verkeerde stream gestart? Hier is die nog gewoon van nu hoorDaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:42:
[...]
Nee, volgens mij is Viaplay doorgeslagen en opeens naar de herhaling van de ochtend gegaan. WTF.
Heb je de ochtendsessie aangezet?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:42:
[...]
Nee, volgens mij is Viaplay doorgeslagen en opeens naar de herhaling van de ochtend gegaan. WTF.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik weet het niet eens zeker meer met hoe stroef het werkt.Puc van S. schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:42:
[...]
Niet verkeerde stream gestart? Hier is die nog gewoon van nu hoor

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-03-2022 14:45 ]
Misschien aan ons dan, want ik krijg dat gevoel ook steeds. Het gewicht wil steeds maar rechtdoor ipv de bochten om. Nu lijkt er op dit moment niet veel grip te zijn op de baan, maar dan nog ziet het er niet echt "snel" uit. Verstappen wil graag overstuur aan zijn bolide, dat lijkt een uitdaging te worden met de 2022 auto.DoubleDutch schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:41:
Ligt het aan mij of zien de auto's er log en langzaam uit,ze hebben moeite om een bocht strak te nemen.
Ben benieuwd hoeveel coureurs zich laten verrassen door het extra gewicht tijdens de race, en dan vooral direct na de start van een race?
Testing, one, two ...
En ik denk ook niet dat ze echt drastische veranderingen kunnen door voeren voor volgend weekend. Straks zijn die auto's in racetrim een drama om te rijden.
---RAWE CEEK!!!---
De auto's zijn ook wel significant zwaarder dit seizoen, en misschien ook meer gevoelig voor onderstuur daardoor?hardware-lover schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:47:
[...]
Misschien aan ons dan, want ik krijg dat gevoel ook steeds. Het gewicht wil steeds maar rechtdoor ipv de bochten om. Nu lijkt er op dit moment niet veel grip te zijn op de baan, maar dan nog ziet het er niet echt "snel" uit. Verstappen wil graag overstuur aan zijn bolide, dat lijkt een uitdaging te worden met de 2022 auto.
Ben benieuwd hoeveel coureurs zich laten verrassen door het extra gewicht tijdens de race, en dan vooral direct na de start van een race?
Palmer vraagt zich af of de neus van de red bull iets hoger zit dan eerder vandaag ... hij zegt trouwens ook dat hij denkt dat de baan kwaliteit minder word. Dat kan verklaren waarom eerder max en daarna lewis die bochten reeks niet helemaal lekker namen. .... wind neemt ook toe hoor ik ze zeggen.
https://f1manager.info/ranking/4605
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nee, ook dit seizoen hoeft het gezeur over Hamilton niet.
Nee, ook dit seizoen hoeft het gezeur over Hamilton niet.