![]() Formula 1 Seizoen 2022 - GP-Topic Pre-Season testdagen
Pirelli Banden
|
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-02-2022 15:17 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2022 - GP-Topic Pre-Season testdagen
Pirelli Banden
|
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-02-2022 15:17 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is denk ik de perfecte demonstratie dat mensen inderdaad de topicwaarschuwing niet lezen.Luckeh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:53:
Is er al iets van een uitzendschema bekend van F1 TV voor Barcelona? Hoe laat kunnen we bijvoorbeeld de samenvattingen verwachten? Ik hoop toch echt dat ergens een liveticker gaat zijn die ik zo nu en dan kan raadplegen.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-02-2022 17:06 ]
[ Voor 62% gewijzigd door RRCreations op 21-02-2022 17:03 ]
F1TV heb ik van horen zeggen.RRCreations schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:01:
Volgens mij worden er toch wel samenvattingen uitgezonden of heb ik dat compleet verkeerd gelezen?
Mijn boefje is liev!
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
JB schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:03:
[...]
F1TV heb ik van horen zeggen.
ViaPlay doet nog niet veel volgens mij
https://racingnews365.com...ays-of-pre-season-testingThe first week of testing in Barcelona, scheduled for 23 to 25 of February, will be attended by journalists, but the sessions will not be broadcast live on TV. Instead, a 60-minute summary will be broadcast via F1 TV each day.
Ik merk ook dat ik er heel anders in sta dan vorig jaar. Toen voelde de winterpause eindeloos en kon ik haast niet wachten. Nu ben ik mentaal nog bezig met afgelopen seizoen. Dat Verstappen kampioen is geworden zal er ook wel iets mee te maken hebben. Aan de top kan je nog maar één kant op.AtlAntA schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:04:
Begint nu toch wel echt serieus te jeuken hoor. En dat terwijl we het vorige seizoen nog maar amper hebben afgesloten voor mijn gevoel.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ja, best acceptabel. Met 60 minuten per dag kan ik denk ik wel toe. Heel spannend zijn die dagen nu ook weer niet, het grootste deel van de tijd is toch vrij suf rondje rijden zonder enige spanning of informatie waar je als kijker iets aan hebt.Plenkske schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:14:
Die 60 minute summary elke dag is wel netjes, ik had minder minuten verwacht.
Toen je het abonnement afsloot kon je de testdagen kijken, en die kun je dit jaar nog steeds kijken. Maar die paar daagjes Barcelona hebben ze een andere naam gegeven, dus dan klopt het. Testdagen zijn in Bahrein, en die mag je zien.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:27:
Toch kriebelt ergens iets van "toen ik mijn abonnement afsloot mocht ik nog alles zien". Maar goed, ik heb altijd wat te klagen
Die staat al klaar in F1TVRobertMe schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:44:
[...]
Toen je het abonnement afsloot kon je de testdagen kijken, en die kun je dit jaar nog steeds kijken. Maar die paar daagjes Barcelona hebben ze een andere naam gegeven, dus dan klopt het. Testdagen zijn in Bahrein, en die mag je zien.
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de achterspoilers echt gigantisch ogen, zeker van voren af gezien. Alsof er een muur achterop hangt. Misschien omdat ze naar beneden toe afbuigen?
Het afgelopen seizoen is ook pas 2 maanden geleden afgelopen, en was tot de laatste ronde van de laatste race dat het voor het kampioenschap alle kanten op kon. Vergelijk dat met de jaren daarvoor, waarin Mercedes beide kampioenschappen al ruim voor het einde binnen had en andere teams niet eens in de buurt konden komen, dan is het niet zo gek dat de winterpauze nu zo kort voelt.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:10:
[...]
Ik merk ook dat ik er heel anders in sta dan vorig jaar. Toen voelde de winterpause eindeloos en kon ik haast niet wachten. Nu ben ik mentaal nog bezig met afgelopen seizoen. Dat Verstappen kampioen is geworden zal er ook wel iets mee te maken hebben. Aan de top kan je nog maar één kant op.
Vorig jaar wisten we ook dat het spannend zou worden omdat ze met ongeveer dezelfde auto's reden als het jaar er voor. Gevoelsmatig is het dit jaar minder spannend, iedereen verwacht grote verschillen tussen de auto's en met vorig jaar. Welke team bovenaan uitkomt kan nog niemand zeggen.
[ Voor 41% gewijzigd door Snowhite0901 op 21-02-2022 21:36 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
[ Voor 30% gewijzigd door Humma Kavula op 22-02-2022 00:30 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat viel mij bij bovenstaande foto van de McLaren pas voor het eerst op, ik had tot nu toe het idee dat de auto's er dit jaar prachtig uit zien, maar vanuit deze hoek zien ze er gek uit. Ach ja, als ze maar snel zijnYoupS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:10:
[...]
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de achterspoilers echt gigantisch ogen, zeker van voren af gezien. Alsof er een muur achterop hangt. Misschien omdat ze naar beneden toe afbuigen?
Niet alleen bij McLaren hoor, bij allemaal wel.
"When you grow up your heart dies"
Volgens welingevoerde bronnen binnen tweakers zeggen de resultaten van de testdagen niets (of hoe ging die ook weer)sjaool schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:45:
De testdagen zijn net zoiets als FP1 in een race weekend. Ze zeggen uiteindelijk nog niks over waar iedereen staat in Bahrein.
Is dit het officiële startschot voor "testen zegt niets"? Eerste keer dat het in dit topic gezegd wordt!sjaool schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:45:
De testdagen zijn net zoiets als FP1 in een race weekend. Ze zeggen uiteindelijk nog niks over waar iedereen staat in Bahrein.
Yep.DeKaerften schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:17:
[...]
Is dit het officiële startschot voor "testen zegt niets"? Eerste keer dat het in dit topic gezegd wordt!![]()
Een shotje elke keer als je het leest in dit topic.DeKaerften schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:17:
[...]
Is dit het officiële startschot voor "testen zegt niets"? Eerste keer dat het in dit topic gezegd wordt!![]()
en een shotje als er toch conclussies getrokken worden uit de testtijden/uiterlijk van de auto's.kevlar01 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:51:
[...]
Een shotje elke keer als je het leest in dit topic.
blup
+1DaniëlWW2 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:20:Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Pre-Season testdagen
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 4% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 22-02-2022 12:25 ]
had Kimi niet de 4de tijd ofzo iets belachelijks met 150 rondjes gereden in testing vs 50 gemiddeld van de rest? Dat is ook niet een random outlyer, dan heb je dus gewoon meerdere auto die bij het testen veel beter "presteren" dan in de race en kan je gewoon concluderen dat testen niets zegt.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:08:
"testen zegt niks". Laten we dat eens nader bekijken op https://www.skysports.com...-season-starts-in-bahrain
Ik ga niet alle data ovenemen, maar wat observaties: in testing was Max Verstappen overtuigend de snelste en Haas de langzaamste. Dat begint goed maar verder klopt er echt geen fluit van, zo was Yuki Tsunoda tweede. Wat het lastig maakt is dat ze op verschillende banden en op verschillende tijdstippen hebben gereden waardoor je ze niet één op één kan vergelijken. Zelfs als je daar voor compenseert blijft de lijst min of meer willekeurig, behalve dat de voorsprong van Verstappen dan nog groter wordt en dat Haas en Williams sowieso onderaan bungelen.
Dan over naar de uitslag van de eerste race:
1. Mercedes
2. Redbull
3. McLaren
4. Ferrari
5. Alphatauri
6. Aston Martin
7. Alfa Romeo
8. Alpine
9. Williams
10. Haas
Dat lijkt dan weer behoorlijk veel op de uiteindelijke uitslag. Aan de bovenkant zitten teams er maximaal 1 plaats naast en aan de onderkant ongeveer 2, maar daar is het moelijk te zeggen omdat er teams met 0 punten zijn (die heb ik op gevoel ingedeeld op grond van tijden en DNFs). Alpine is het enige team dat echt op een andere plek is gekomen. Als er geen DNFs waren geweest van (oa) Alonso en Gasly denk ik dat de uitkomst van die eerste race nog dichter bij de seizoensuitslag zou hebben gelegen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bezulba op 22-02-2022 12:14 ]
blup
Nu valt me weer in dat Tsunoda zo snel was omdat hij met DRS open reed. Tijdens testing mag dat maar tijdens de wedstrijd niet, daarom doet niemand het. Maar wel een mooie manier om op te vallen op je eerste dag.NeverSettle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:18:
Wanneer een team langdurig snelle rondjes kan rijden kan je met een kleine zekerheid zeggen dat ze er bij staan. Teams die maar bijvoorbeeld 1 snelle rondje doen op een lege tank is vaak een stunt om sponsoren tevreden te houden.
Dit.NeverSettle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:18:
Wanneer een team langdurig snelle rondjes kan rijden kan je met een kleine zekerheid zeggen dat ze er bij staan. Teams die maar bijvoorbeeld 1 snelle rondje doen op een lege tank is vaak een stunt om sponsoren tevreden te houden.
I served in a company of heroes.
Behalve als je qualificatie runs wil testen natuurlijk.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:27:
[...]
Nu valt me weer in dat Tsunoda zo snel was omdat hij met DRS open reed. Tijdens testing mag dat maar tijdens de wedstrijd niet, daarom doet niemand het. Maar wel een mooie manier om op te vallen op je eerste dag.
As far as I’m aware it’ll be like every test before Sky started broadcasting bits a few years ago - you’ll get live text, reports, photos, interviews, social media etc all as normal. Some TV clips at the end of each day too. Main things missing are live TV and fans #F1 https://t.co/LNIkeIcmM0
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 22 februari 2022
Jááá, jammer dat die niet meer bestaat, waren altijd wel leuke beelden.Damian schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:02:
Hopen op toch stiekem wat periscope inside streams oid 😬
Dan ga je niet voor de lijn je DRS openen.Plenkske schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:31:
[...]
Behalve als je qualificatie runs wil testen natuurlijk.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Dat niet neeInspired schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:06:
[...]
Dan ga je niet voor de lijn je DRS openen.
Nee, in qualificatie mag DRS alleen aan in de daarvoor aangewezen stukken, de DRS-zones. Yuki reed ook buiten de DRS-zones met z'n vleugel open.Plenkske schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:31:
goede analyse!CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:08:
"testen zegt niks". Laten we dat eens nader bekijken op https://www.skysports.com...-season-starts-in-bahrain
Ik ga niet alle data ovenemen, maar wat observaties: in testing was Max Verstappen overtuigend de snelste en Haas de langzaamste. Dat begint goed maar verder klopt er echt geen fluit van, zo was Yuki Tsunoda tweede. Maar als ik me goed herinner had die een hele ronde met DRS open gereden dus die tijd is niet representatief want buiten testen mag dat niet.
Wat het lastig maakt is dat ze op verschillende banden en op verschillende tijdstippen hebben gereden waardoor je ze niet één op één kan vergelijken. Zelfs als je daar voor compenseert blijft de lijst min of meer willekeurig, behalve dat de voorsprong van Verstappen dan nog groter wordt en dat Haas en Williams sowieso onderaan bungelen.
Dan over naar de uitslag van de eerste race:
1. Mercedes
2. Redbull
3. McLaren
4. Ferrari
5. Alphatauri
6. Aston Martin
7. Alfa Romeo
8. Alpine
9. Williams
10. Haas
Dat lijkt dan weer behoorlijk veel op de uiteindelijke uitslag. Aan de bovenkant zitten teams er maximaal 1 plaats naast en aan de onderkant ongeveer 2, maar daar is het moelijk te zeggen omdat er teams met 0 punten zijn (die heb ik op gevoel ingedeeld op grond van tijden en DNFs). Alpine is het enige team dat echt op een andere plek is gekomen. Als er geen DNFs waren geweest van (oa) Alonso en Gasly denk ik dat de uitkomst van die eerste race nog dichter bij de seizoensuitslag zou hebben gelegen.
Zelfs dan is het niet relevant om DRS de heletijd te openen.Plenkske schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:31:
[...]
Dat laatste was ik alweer vergeten en haalde ik in eerste instantie niet uit je vorige reactie.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:10:
[...]
Nee, in qualificatie mag DRS alleen aan in de daarvoor aangewezen stukken, de DRS-zones. Yuki reed ook buiten de DRS-zones met z'n vleugel open.
NeverSettle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:42:
[...]
Zelfs dan is het niet relevant om DRS de heletijd te openen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 50% gewijzigd door Chocoball op 22-02-2022 19:04 ]
Die voorwielophanging ziet er ook nogal anders uit.Chocoball schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:57:
Bewegend beeld van de Alpha Tauri en de rest wordt volgepraat door het team.
[YouTube: AT03's First Laps on Track for F1 2022!]
Zo is er een andere voorvleugel dan bij de presentatie.
[Afbeelding]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Die eerste renders waren dan ook puur een livery reveal. Kijk naar de rest van details, compleet anders.Help!!!! schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:34:
[...]
Die voorwielophanging ziet er ook nogal anders uit.
[ Voor 40% gewijzigd door Humma Kavula op 22-02-2022 22:42 ]
Eerste keer dat ik nu zie hoe de voorvleugel aan de neus zit. Vroeger konden ze die "aan de stokken" vervangen, Ferrari heeft nu de volledige neus die uit twee segmenten bestaat, en Alpha Tauri zie ik nu dat de vleugel elementen ook weer aan een apart deel bevestigd zitten dat vervolgens in de neus valt en daar zit vast geschroefd.
Oja dat is makkelijk, was dat vorig jaar ook al zo? Hoe wil je met 300km/h zien of het met of zonder brackets is?
En voor diegene die de “Britse Bias” niet perse prettig vinden:Extigo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:44:
Geen idee of deze al gedeeld waren, maar hierbij een lijstje voor de liefhebbers.
Liveblogs:
https://www.motorsport.co...eason-test-day-1/1112941/ (Engels)
https://www.skysports.com/f1/live-blog (Engels)
https://nl.motorsport.com...1-test-barcelona/1112944/
https://racingnews365.nl/...bruari-met-max-verstappen
https://www.gpblog.com/nl...tertest-in-barcelona.html
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 23-02-2022 08:53 ]
Primeras fotos del RB18. Mirad el pontón 👁👁
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 23 februari 2022
First pictures of the RB18 . See the sidepod 👁👁 pic.twitter.com/n5gfMZqmWV
-
je was snellerEdd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:04:
[Twitter]
[Afbeelding]
Hebben ze een aardappelfilter in die RB18 gebouwd ofzo.. Altijd maar slechte kwaliteit foto's
Weird, zijn ze nou voor koeling via de bovenkant gegaan ?d-vine schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:05:
Eerste wat duidelijker foto van de sidepod van de red bull.
Toch wel een uniek concept
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je zou bijna denken dat er een naaimachinemotortje in zit.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
[ Voor 7% gewijzigd door d-vine op 23-02-2022 09:14 ]
Wat een beauty. Heel apart die sidepodsd-vine schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:13:
Heb de helderheid wat extreem verhoogd zodat je de red bull lijnen goed kunt zien
[Afbeelding]
er zit gewoon een extra vleugel op de vloer aan de zijkant....
Newey heeft overduidelijk niet stilgezeten. En als ik het goed zie...zowel voor als achter pushrod? Nee lijkt toch op pullrod voor, push achter.
Vind het juist wel leuk als teams iets nieuws proberen en wat meer risico nemen.Joehoe900 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:18:
Conclusie. Ferrari en Red Bull hebben meest uitdagende nieuwe design, Mercedes conservatief.
Ik hou meer van de laatste aanpak!
[ Voor 5% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 23-02-2022 09:22 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Inderdaad vind ik ook, in deze sport is het toch wel "no guts no glory"JP_Frost schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:20:
[...]
Vind het juist wel leuk als teams iets nieuws proberen en wat meer risico nemen.
Mercedes 10s sneller, het is alweer gedaanTleilaxu schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:24:
Zie je wel, testen zegt niks:
1. George Russell (Mercedes): 1:25.548 min
2. Charles Leclerc (Ferrari): 1:35.600
3. Max Verstappen (Red Bull): 1:37.633 min
Glory runs van MercedesParaDroid2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:25:
[...]
Mercedes 10s sneller, het is alweer gedaan![]()
Ik wacht op een Haas die hier zo 5s onder duikt.
Ok ik heb al zo vaak zitten kijken naar de voorwielophanging, en ik mis steeds een stang. Het lijkt wel of de achterste stang van de bovenste wishbone gelijk de stuurstang is! Zal het ongetwijfeld verkeerd zien... Zag het inderdaad verkeerd. Die stang is gewoon de wishbone. Stuurstang zit onderaan.Joehoe900 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:23:
En ook de achtervleugel is heel anders dan de andere 9 teams.
Red Bull heeft echt niet stil gezeten. Wow!
Kijk die cut in het midden bij de achtervleugel
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Zahariac op 23-02-2022 09:30 ]
of 'gewoon' concurrentie op vals spoor zetten;Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:21:
[...]
Inderdaad vind ik ook, in deze sport is het toch wel "no guts no glory"
Lewis Hamilton hat sich den Red Bull in der Früh genau angeschaut. Der entthronte Weltmeister stand vor der Garage, als der neue Champion Max Verstappen erstmals auf die Strecke ging.
Ja, hoort er allemaal bij.himlims_ schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:30:
[...]
of 'gewoon' concurrentie op vals spoor zetten;
Eddie Jordan - auto 'extra verlaagd' introduceren bij teams (allemaal hoofdpijn, druk ,waarom, hoe, kan dat etc.)
wel/geen (?) traction controle op de ferrari, of indruk wekken dat het er is (maar eigenlijk toch niet)
men zal ook 'altijd' proberen de concurrentie te doen geloven dat er iets anders is [..] puur om uit balans te halen, niet te focussen op zichzelf maar ander team etc. het mentale spelletje (ik vind helemaal mooi)
wat ik hiermee tracht aan te halen; geloof niet alles wat je ziet (tijdens deze dagen), ongetwijfeld dat teams dingen laten zien die er straks helemaal niet zijn (en omgekeerd)
[ Voor 7% gewijzigd door Plenkske op 23-02-2022 09:37 ]
Ik heb wel echt het idee dat die auto "af" is. Ze hebben heel veel tijd kunnen steken in de kleine details. Zegt niks over de prestaties van de auto, wel over de prestaties van het onwikkelteam.d-vine schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:33:
Voorvleugel van de RBR.
Bron de bekende Albert op twitter
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zoals die site ook meldt, de diepe cuts in de sidepods hebben nog geen verf. Blijkbaar nog een laatste tweak. Je ziet carbon.Joehoe900 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:28:
Ook kleinere voorvleugel dan de rest de red bull lijkt het
https://www.racefans.net/...sive-new-f1-car-for-2022/
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 23-02-2022 09:40 ]
Red Bull heeft dus ook een neus die uit twee delen bestaat. Spaart crash test uit ($$) als je iets wijzigt.Zahariac schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:34:
[...]
Ik heb wel echt het idee dat die auto "af" is. Ze hebben heel veel tijd kunnen steken in de kleine details. Zegt niks over de prestaties van de auto, wel over de prestaties van het onwikkelteam.
Als de Red Bull maar als een raket er van doorgaat dan maakt me het helemaal niet uit hoe het eruit zietDennism schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:40:
Moet zeggen dat ik die hoge enkele end plate op de voorvleugel nog niet direct heel mooi vind.
Het lijkt mij een soort spiegelfolieloekf2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:38:
[...]
Zoals die site ook meldt, de diepe cuts in de sidepods hebben nog geen verf. Blijkbaar nog een laatste tweak. Je ziet carbon.
Chocoball schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:32:
Hamilton heeft even hallo gezegd bij de Red Bull garage
[...]
The moment you've all been waiting for 🤩 The lean, mean, #RB18 🔥 pic.twitter.com/LPvgJrkBh9
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 23 februari 2022
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 23-02-2022 09:45 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq