Behoorlijk kinderachtige reactie die "lelijk he?!" als je het mij vraagt.BlauweFles schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:53:
Kort interview van Max bij NOS.
https://nos.nl/l/2420604
Met de vraag: wat vind je van de Merc is het wel interessant. Hij maakt een grap, maar NOS vraagt serieus door. Is wel even anders dan hoe dit bij ziggo ging. Fijn.
Want? Een grapje mag niet?Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Behoorlijk kinderachtige reactie die "lelijk he?!" als je het mij vraagt.
Grapje mag natuurlijk, maar ik vind het eerder kinderachtig dan grappig. Misschien dacht Max nog dat hij tegenover Jack stond

[ Voor 27% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-03-2022 18:57 ]
Hij heeft nog gelijk ook, al brengt hij het als een grapDj-sannieboy schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Behoorlijk kinderachtige reactie die "lelijk he?!" als je het mij vraagt.
Het -lijkt- alsof ze inderdaad beter kunnen volgen achter elkaar. Maargoed dit is natuurlijk niet op het scherpst van de snede.Humma Kavula schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:51:
Racen van Stroll en Alonso:
[Streamable: Screen Recording 2022-03-10 at 16.44.55]
Lance Stroll And Fernando Alonso's On-Track F1 Battle! | 2022 Bahrain Testing
Drivers' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 1
[YouTube: Drivers' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 1]Team Principals' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 1
[YouTube: Team Principals' Press Conference: Bahrain Pre-Season Testing Day 1][ Voor 50% gewijzigd door Chocoball op 10-03-2022 19:45 ]
Komt het eerste flex wing saga er weer aan?
Als het binnen de toleranties, dan is er niets aan de hand.Humma Kavula schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:57:
Komt het eerste flex wing saga er weer aan?
[Streamable: 4 continuous wing elements?]
Sensatie gezoek altijd

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Is geen sensatie gezoek, is een terechte opmerking. Je ziet het toch gebeuren en ziet er zeer flexibel uit. De FIA zelf heeft gezegd dat de flexibiliteit van voorvleugels al tijden een zorgenkindje is en ook dat ze met hun meet methodiek nog niet alles kunnen zien. Het is juist mooi en interessant dat fans zelf met filmpjes komen hoe sommige onderdelen buigen.Damian schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:30:
[...]
Als het binnen de toleranties, dan is er niets aan de hand.
Sensatie gezoek altijd
Mogelijk.Damian schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:30:
[...]
Als het binnen de toleranties, dan is er niets aan de hand.
Sensatie gezoek altijd
Tegelijkertijd lijkt op het einde van het filmpje de linkerkant van de vleugel onafhankelijk te bewegen van de rest van de vleugel. Alsof het los zit. Dat lijkt me niet in lijn met de regels m.b.t. max 4 vleugeldelen.
F1 2022 Bahrain Testing - Day 1 - Ted's Notebook - Part 1
[YouTube: F1 2022 Bahrain Testing - Day 1 - Ted's Notebook - Part 1]F1 2022 Bahrain Testing - Day 1 - Ted's Notebook - Part 2
[YouTube: F1 2022 Bahrain Testing - Day 1 - Ted's Notebook - Part 2]Wat ik persoonlijk altijd mis in de 'relletjes': waarom mag dit allemaal niet, het gaat er altijd alleen om dat het niet mag. Een buigende vleugel, mechanisch bewegende vering, DAS als voorbeelden. Waarom moet in de regels beschreven worden dat het niet mag.EvilWhiteDragon schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 23:10:
[...]
Mogelijk.
Tegelijkertijd lijkt op het einde van het filmpje de linkerkant van de vleugel onafhankelijk te bewegen van de rest van de vleugel. Alsof het los zit. Dat lijkt me niet in lijn met de regels m.b.t. max 4 vleugeldelen.
[ Voor 9% gewijzigd door VySio op 11-03-2022 03:10 ]
Finalmente @HaasF1Team ha sido autorizado a tener tiempo extra para compensar retraso envío:
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 11 maart 2022
Finally Haas allowed to run extra test time due freight delay:
11/3 +1h Mag (19h00-20h00)
12/3 +1h Mag (9h00-10h00)
12/3 +2h Schu (19h00-20h00)#F1Testing
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Om het speelveld een beetje gelijk te houden. Als je alles maar toe laat, dan worden de verschillen in snelheid etc te groot. Hierdoor kan ook de veiligheid in het gedrang komen.VySio schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 03:07:
[...]
Wat ik persoonlijk altijd mis in de 'relletjes': waarom mag dit allemaal niet, het gaat er altijd alleen om dat het niet mag. Een buigende vleugel, mechanisch bewegende vering, DAS als voorbeelden. Waarom moet in de regels beschreven worden dat het niet mag.
Norris gaat vandaag weer rijden voor Mclaren
Still no Ricciardo this morning as he recovers from illness - Norris will drive again. McLaren adds Ricciardo’s had multiple precautionary COVID tests that have all come back negative #F1 #F1Testing
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 11 maart 2022
Still no Ricciardo this morning as he recovers from illness - Norris will drive again. McLaren adds Ricciardo’s had multiple precautionary COVID tests that have all come back negative #F1 #F1Testing
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 11 maart 2022
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Maar alle 3 de voorbeelden hebben hoogstens enkele tienden per ronde verschil. Een compound harder of zachter is alleen al meer dan dat, dus snelheidsverschil lijkt mij niet het argument. Nu zijn er ook al grote verschillen tussen de auto's.pjlgt schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:04:
[...]
Om het speelveld een beetje gelijk te houden. Als je alles maar toe laat, dan worden de verschillen in snelheid etc te groot. Hierdoor kan ook de veiligheid in het gedrang komen.
F1 gaat natuurlijk ook om de innovaties, als je doel is om eerlijke speelvelden te hebben dan kan je beter een limiet op de motor zetten, of iedereen zelfs gelijke auto's geven.
Enkele tienden in elke tijdsport is gigantisch.VySio schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:28:
[...]
Maar alle 3 de voorbeelden hebben hoogstens enkele tienden per ronde verschil. Een compound harder of zachter is alleen al meer dan dat, dus snelheidsverschil lijkt mij niet het argument. Nu zijn er ook al grote verschillen tussen de auto's.
F1 gaat natuurlijk ook om de innovaties, als je doel is om eerlijke speelvelden te hebben dan kan je beter een limiet op de motor zetten, of iedereen zelfs gelijke auto's geven.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Haas gaat toch wat extra tijd gebruiken dit weekend:
Confirming our Bahrain Testing line-up for the rest of the weekend 🇧🇭
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 11 maart 2022
After being unable to take part in yesterday's first session due to earlier freight delays, we have been granted an extra four hours of running, spread across the next two days.#HaasF1 #F1Testing pic.twitter.com/NUAWoWKh0r
Bepaalde teams hielden vast aan het feit dat de testdagen 3 dagen lang zijn en niet 4 dagen lang. Dus moet Haas de tijd ergens inhalen binnen die 3 dagen. Als het via stemming is gegaan dan moeten minimaal 8 teams instemmen en er waren maar 7 die instemden.
Ik ben oprecht blij dat Haas voor Magnussen gekozen heeft, hoe gaat hij dit doen met zijn IMSA races trouwens? Nu kunnen we Schumacher ook meten tegen een ervaren rijder. In mijn ogen kiest Haas hier voor de sport door er geen betalende rijder in te zetten en dat hulde!
Zou het een concurerent team zijn of gaan we gokken? Ferrari, Alfa Romeo sowieso niet, al is de laatste wel een concurrent qua positie.Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:52:
Bepaalde teams hielden vast aan het feit dat de testdagen 3 dagen lang zijn en niet 4 dagen lang. Dus moet Haas de tijd ergens inhalen binnen die 3 dagen. Als het via stemming is gegaan dan moeten minimaal 8 teams instemmen en er waren maar 7 die instemden.
[ Voor 47% gewijzigd door Joyous-P op 11-03-2022 07:55 ]
@Joyous-P Er was sprake van McLaren, Alpine en Alfa Romeo.
Over Ricciardo, hij is negatief getest op Covid, voelt zich wel beter maar onvoldoende voor de test in de ochtend. Mogelijk komt hij vanmiddag in actie.
Over Ricciardo, hij is negatief getest op Covid, voelt zich wel beter maar onvoldoende voor de test in de ochtend. Mogelijk komt hij vanmiddag in actie.
Het rijden in het IMSA is klaar is voor hem.. dat is niet te combinerenJoyous-P schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:53:
Ik ben oprecht blij dat Haas voor Magnussen gekozen heeft, hoe gaat hij dit doen met zijn IMSA races trouwens? Nu kunnen we Schumacher ook meten tegen een ervaren rijder. In mijn ogen kiest Haas hier voor de sport door er geen betalende rijder in te zetten en dat hulde!
[...]
Zou het een concurerent team zijn of gaan we gokken? Ferrari, Alfa Romeo sowieso niet, al is de laatste wel een concurrent qua positie.
Peugeot Sport heeft ook al afscheid genomen, en wenst hem veel succes
Team PEUGEOT TotalEnergies communication
— Peugeot Sport (@peugeotsport) 9 maart 2022
Communiqué Team PEUGEOT TotalEnergies pic.twitter.com/AcqkhFe64p
[ Voor 42% gewijzigd door Fox-Racing op 11-03-2022 08:08 ]
Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:02:
@Joyous-P Er was sprake van McLaren, Alpine en Alfa Romeo.

Ik ontken toch ook niet dat het niet flexibel is? Gaat er om dat het binnen de toleranties van flexibliteit kan zijn. Deze hele discussie is vorig jaar ook al geweest en toen zijn de vleugels ook gewoon getest en gekeurd door de FIA en gewoon goed bevonden. Er is ruimte voor enige flexibiliteit, je moet alleen wel zorgen dat je binnen de toleranties blijft.Ingelogd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:56:
[...]
Is geen sensatie gezoek, is een terechte opmerking. Je ziet het toch gebeuren en ziet er zeer flexibel uit. De FIA zelf heeft gezegd dat de flexibiliteit van voorvleugels al tijden een zorgenkindje is en ook dat ze met hun meet methodiek nog niet alles kunnen zien. Het is juist mooi en interessant dat fans zelf met filmpjes komen hoe sommige onderdelen buigen.
Dus ja, wel weer sensatie gezoek. Zolang je andere teams er niet over hoort klagen zullen een stel Reddit keyboard-warriors echt niet iets bijzonders gevonden hebben...
Mogen de teams er toch over gaan klagen dan hoor je dat vanzelf wel.
Ik snap het wel, een dag later testen, is een mogelijkheid om eventuele upgrades nog mee te nemen.
Op deze manier komt haas wel aan de zelfde testuren, dus prima
Op deze manier komt haas wel aan de zelfde testuren, dus prima
Niet Brown maar Seidl is de team principal en dat is een man van principes ook in andere discussies.Joyous-P schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:09:
[...]
McLaren? Zak Brown lijkt mij een harde man als het erop aankomt. Zaken niet op orde? Jammer dan. Maar diezelfde Zak lijkt mij ook erg begripvol gezien de hele Haas situatie ...
[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 08:14 ]
Racingpoint is terug!
Levlerc is wel lekker aan het pushen zeg, die moet de auto soms echt even corrigeren
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:13:
[...]
Niet Brown maar Seidl is de team principal en dat is een man van principes Duitser, ook in andere discussies.
Mijn boefje is liev!
Sorry maar die kleur...

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is al een graadje of 32 maar het waait harder dan gisteren.
bron:AMuS
Verwarrend, maar dit is toch de Alpine ipv Aston Martin toch?
edit: ja dus, ik zie Ocon over de baan stuiteren....
edit: ja dus, ik zie Ocon over de baan stuiteren....
[ Voor 31% gewijzigd door gwystyl op 11-03-2022 08:38 ]
Prima kleur. Hartstikke herkenbaar.
Het eerste wat ik dacht toen ik de stream net aan deed
nvm. Extra ochtend uurtje is zaterdag

[ Voor 76% gewijzigd door caspervc op 11-03-2022 08:40 ]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Volgens F1TV is 1 van de teams McLaren omdat ze reply all hadden gedaan op de mailJoyous-P schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:09:
[...]
McLaren? Zak Brown lijkt mij een harde man als het erop aankomt. Zaken niet op orde? Jammer dan. Maar diezelfde Zak lijkt mij ook erg begripvol gezien de hele Haas situatie ...

Max ook aan het driften
Mijn boefje is liev!
Zijn die spatlappen voorbanden trouwens een vast gegeven vanuit de FIA ivm dirty air idee? Alsin dat moet bij iedereen hetzelfde zijn, of waarom zitten deze erop?
Mijn boefje is liev!
Max zoekt de limieten op. Rechtdoor aan het einde van het rechte stuk.
Ja, die zijn voor iedereen hetzelfde. Om dirty air te voorkomen.JB schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:52:
Zijn die spatlappen voorbanden trouwens een vast gegeven vanuit de FIA ivm dirty air idee? Alsin dat moet bij iedereen hetzelfde zijn, of waarom zitten deze erop?
Persoonlijk had ik Wheellets een leuker woord gevonden.screamhouse schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:50:
Nieuw F1 woord: Wheelbrow
Ik heb niets gemist toch? Max zonder upgrades maar "gewoon" met de oude auto.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Volgens Newey zouden de updates zichtbaar anders zijn, dus ik denk dat je nog niets gemist hebt. Ik las ook ergens dat de updates niet meer op vrijdag en zaterdag zouden komen maar pas op zaterdag (kan dat zo snel niet meer terugvinden).Mad-Matt schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:58:
[...]
Persoonlijk had ik Wheellets een leuker woord gevonden.
Ik heb niets gemist toch? Max zonder upgrades maar "gewoon" met de oude auto.
Ik heb inderdaad ook iets gelezen van vrijdag of zaterdag. Wordt dus morgen.noo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:01:
[...]
Volgens Newey zouden de updates zichtbaar anders zijn, dus ik denk dat je nog niets gemist hebt. Ik las ook ergens dat de updates niet meer op vrijdag en zaterdag zouden komen maar pas op zaterdag (kan dat zo snel niet meer terugvinden).
(Ik heb nu alweer een heel naar onderbuik gevoel door de Mercedes, rare sidepods en een enorm flexibele voorvleugel, waar de FIA zeer waarschijnlijk niets mee gaat doen)
Ben benieuwd met welk bodywork Mercedes volgende week gaat rijden. Gister zag deze setup er niet echt stabiel uit.
---RAWE CEEK!!!---
Leek mij ook eerder voor het testen van de functionaliteit ipv kwaliteit.NoFearCreations schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:03:
Ben benieuwd met welk bodywork Mercedes volgende week gaat rijden. Gister zag deze setup er niet echt stabiel uit.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
hmm williams beetje vloertjes aan het verwisselen in het openbaar.
vol in beeld
vol in beeld
Geen stuiterende Merc meer vandaag? Rijhoogte aangepast?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Haas had vanmorgen een olielek maar rijdt inmiddels en McLaren heeft weer problemen met de wagen. Gisteren was er bij McLaren een probleem met de remmen wat als een "bug" omschreven werd.
Na het gehobbel in Barcelona mogen de teams de bodem met 2 extra verbindingen verstevigen, deze stuenen zijn verbonden met de behuizing van de versnellingsbak. Haas en Alfa Romeo zijn erg blij met deze oplossing. Mercedes minder, daar geeft een ingenieur aan dat het soms werkt en soms niet. Dat is ook 1 van de redenen dat het gewicht van 795 naar 798 kg is gegaan. Trouwens bleek er 1 team te zijn die voorstander was om het gewicht met 20 kg te laten toenemen maar het gewicht met een 8 laten beginnen is een "no go" bij de FIA.
bron: AMuS
Na het gehobbel in Barcelona mogen de teams de bodem met 2 extra verbindingen verstevigen, deze stuenen zijn verbonden met de behuizing van de versnellingsbak. Haas en Alfa Romeo zijn erg blij met deze oplossing. Mercedes minder, daar geeft een ingenieur aan dat het soms werkt en soms niet. Dat is ook 1 van de redenen dat het gewicht van 795 naar 798 kg is gegaan. Trouwens bleek er 1 team te zijn die voorstander was om het gewicht met 20 kg te laten toenemen maar het gewicht met een 8 laten beginnen is een "no go" bij de FIA.
[ Voor 19% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 09:29 ]
Haha dit hobbelen is toch wel echt verschrikkelijk hè, vergeleken met vorig jaar.
Doe die van Barcelona maar, zoals nu ziet er niet uit (uiteraard, kwestie van smaak).NoFearCreations schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:03:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verschil in rondetijd in vergelijking met de wagens van vorig jaar is voorlopig eerlijk gezegd wat groter dan verwacht (~ 4 a 5 seconden per ronde) hier in Bahrein. In de media hadden ze het erover dat het verschil uiteindelijk maar 1 seconde zou zijn door ground-effect.
[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 11-03-2022 09:27 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik heb het idee dat alpine en AM qua sidepods redbull gekopieerd hebben. Ik heb gisteren eigenlijk de hele dag gekeken maar dat is me helemaal niet opgevallen. Iemand die dit ook gezien heeft? Cq verschil tussen gisteren en vandaag naast elkaar heeft?
Die Red Bull lijkt wel stabiel op de weg te liggen, goed teken.
Echt snel gaat het ook nog niet, helaasPoulske schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:29:
Nieuwe auto's, nieuwe techniek, mogelijk zit hier relatief veel verbetering nog in het vat?Lasmibalsingh schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:25:
Verschil in rondetijd in vergelijking met de wagens van vorig jaar is voorlopig eerlijk gezegd wat groter dan verwacht (~ 4 a 5 seconden per ronde) hier in Bahrein. In de media hadden ze het erover dat het verschil uiteindelijk maar 1 seconde zou zijn door ground-effect.
Voor mijn gevoel had hij juist heel veel overstuur maar goed. Is lastig te zeggen vanaf de camera zonder het te voelen.Poulske schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:29:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Even te lui om op te zoeken in dit topic. Maar beweegbare aero in de Mercedes?
https://twitter.com/engin.../1502051965374803971?s=21
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Rijd wel nog steeds alleen maar op de C2 band. De toptijden zijn op zachtere banden gezet.
Snelheid is nu wat minder belangrijk, deze dagen zijn er om de balans van de auto te optimaliseren.
Lees even de eerste reactie oid daaronder... Daar staat het antwoord al.Jasphur schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:33:
tweet later:Jasphur schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:33:
Mystery solved!
— Dan - EngineMode11 (@EngineMode11) 10 maart 2022
A very reliable source has just informed me it’s an anemometer, a device used to measure air flow.
Most likely for testing the radiator airflow with the new sidepods design pic.twitter.com/JXTX0ulzbQ
Pat Symonds vertelde vanmorgen aan Sky dat hij in zijn tijd bij Renault soms deze geheimzinnigheid niet begreep. Het enige team wat momentel moeilijk doet en voor fotografen gaat staan bijvoorbeeld is Alfa Romeo.Bloodclot schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:08:
hmm williams beetje vloertjes aan het verwisselen in het openbaar.
vol in beeld
Ferrari met een nieuwe vloer.
Rijdt Max nu al met updates of morgen pas?
[ Voor 20% gewijzigd door De_Bastaard op 11-03-2022 09:35 ]
morgen, of vanmiddag. Nu niets in ieder geval.De_Bastaard schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:34:
Rijdt Max nu al met updates of morgen pas?
Aah sorry haha. Cool ding wel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik kijk met de racecontrol windows app, maar klopt het dat het een enkele stream is? Geen aparte driver cams en live timing voor testdagen?
---RAWE CEEK!!!---
Oke heb niets gezegd, Max is inderdaad aan het worstelen.Poulske schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:29:
jupNoFearCreations schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:38:
Ik kijk met de racecontrol windows app, maar klopt het dat het een enkele stream is? Geen aparte driver cams en live timing voor testdagen?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Klopt. Helaas.NoFearCreations schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:38:
Max indd al 2 a 3 keer met een lockup links voor.
https://f1manager.info/ranking/4605
Volgens mij plofte er een band
Wordt een lang dagje voor de Williams engineers.
fikt behoorlijk. Rechts achter zat de rem vast volgensm ij.
LOL. Dat blussen gaat ook goed...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
McLaren staat nog steeds in de garage, problemen met de rem linksvoor bij McLaren. Gisteren ook al problemen met de remmen.

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 11-03-2022 09:45 ]
Hoezo hebben de marshals geen helmen op?!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Haha, bij de Engelsen is zojuist Albon erbij komen zitten. Direct de auto van Latifi in de fik
Heel apart dat Williams hem niet direct naar de zijkant dirigeert om te stoppen. Die zien toch ook dat die auto al aan het branden was…
Het zijn de remmen. Met rijden koel je ze nog een beetje. Als je stil gaat staan vliegt het gelijk in de fik.matz schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:45:
Heel apart dat Williams hem niet direct naar de zijkant dirigeert om te stoppen. Die zien toch ook dat die auto al aan het branden was…
De remmen van de Williams zijn blijkbaar niet best...
die van McLaren ook niet. Zijn ze ook nog steeds mee bezig...Spotmatic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:46:
De remmen van de Williams zijn blijkbaar niet best...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hebben de Russen al geclaimd dat de brand door Oekraïne is veroorzaakt?
Maar op een meer serieuze noot: is dit misschien een neveneffect van die wieldoppen?
Maar op een meer serieuze noot: is dit misschien een neveneffect van die wieldoppen?
Waarom wel?Spotmatic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:43:
Heeft de pitcrew ook niet.
Albon had het er over dat ze met de temperatuur in de achterbanden bezig waren. Denk dus dat ze de koeling van de remmen hebben geblokt. Wellicht alleen iets te veel!Spotmatic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:49:
Hebben de Russen al geclaimd dat de brand door Oekraïne is veroorzaakt?![]()
tijdens race(weekend) wel

Er is sprake van een lekkage, mogelijk horen wer de echte reden nog.Spotmatic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:49:
Betere vraag is, vallen Nike Air Max onder PBMs?Spotmatic schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:43:
Reb Bull updates lijken gearriveerd:
Parts continuing to flow in. Box of goodies for Red Bull #F1Testing pic.twitter.com/h0GlWhCZ8B
— Jake Williams-Smith (@jakews) 11 maart 2022
Aantal ronden tot nu toe:
Aston Martin: 35
Red Bull: 26
Alpine: 24
Mercedes: 20
Alfa Romeo: 18
Ferrari: 17
Alpha Tauri: 15
Williams: 12
Haas: 10
McLaren: 6 (staat met remproblemen in de garage)
Aston Martin: 35
Red Bull: 26
Alpine: 24
Mercedes: 20
Alfa Romeo: 18
Ferrari: 17
Alpha Tauri: 15
Williams: 12
Haas: 10
McLaren: 6 (staat met remproblemen in de garage)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Nee, ook dit seizoen hoeft het gezeur over Hamilton niet.
Nee, ook dit seizoen hoeft het gezeur over Hamilton niet.