JT schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:14:
Ik heb hier nu een systeem in gebruik genomen met 7 M250 omvormers. Envoy erbij maar ik had alles voorbereid, behalve het stukje Envoy waardoor ik er achteraf pas achter kwam dat ik die serienummers nodig heb. Nu zitten die stickers sowieso niet meer op alle omvormers. Is het daarmee uitgesloten dat ik ze met een Envoy kan laten praten? Want dan gooi ik die weer in de verkoop. Ik heb in dit topic gezocht op "toolkit" omdat ik iets las over serienummers scannen, tot ik mij realiseerde dat het ging om de nummers op de omvormers scannen

Daarnaast gezocht op "serienummer" in het topic maar dit voorzag mij ook niet van het antwoord.
Volgens mij kan je toch een scan in de toolkit app starten? En dan niet de serienummers met de telefooncamera scannen, maar gewoon een lijnscan doen. Dan moeten ze volgens mij ook tevoorschijn komen.
Als ik even snel kijk, onder punt 3 IQ Gateway Connectiviteit, en dan halverwege op
Start bevoorradingsapparaten? Of punt 4, apparaatvoorziening, doet volgens mij hetzelfde. Worden dan de micro's niet gescand?
Ook bij punt 2, Apparaten & Array, kan je kiezen voor
Voeg apparaat toe. Dan moet je aantal te verwachten micro's invullen. Volgens dan een bevoorradingsscan doen?
Volgens mij kan het echt wel zonder serienummers te hoeven scannen, want toen ik bijna 3 jaar geleden mijn systeem activeerde heb ik dat niet hoeven doen. Toen ik vorig jaar april ging uitbreiden kon ik wel scannen met de camera. Dat is volgens mij een toevoeging in de app om het makkelijker te maken.