Het grote Renault Megane E-Tech electric topic

Pagina: 1 ... 97 98 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mainshooter
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18:33
Ik ben vandaag gebeld door Renault over de nieuwste update. Deze komt in oktober of november.
Dus we moeten nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3ggel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 10:05
Mooi.
Over wat voor update hebben we het eigenlijk?
Wordt er iets gefixt? En wat?
Of gaat het om nieuwe functionaliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mainshooter
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18:33
Ik zag een tijdje terug dat iemand een heel ander interface had in zijn megane e tech. Daarop heb ik een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
Mainshooter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:26:
Ik zag een tijdje terug dat iemand een heel ander interface had in zijn megane e tech. Daarop heb ik een mail gestuurd.
Die interface ga je niet krijgen 😉
Er komt als het goed is een upgrade naar Android 12 maar goed... Renault je weet het maaar nooit met updates 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Surfroy01
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:47
Vrijdag de opvolger van de Megane in ontvangst genomen. Een ID.7 nog een stap hoger dan de Megane wat een heerlijke auto.

Zaterdag de handtekening gezet op de bestelling van een R5 waarop de Megane en de Fiat 500 van mijn vrouw ingeruild zijn. Deze wordt eind dit jaar geleverd. Tot die tijd rijden we beide auto’s nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41

Megalodon86

Enzyme X

Surfroy01 schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:50:
Vrijdag de opvolger van de Megane in ontvangst genomen. Een ID.7 nog een stap hoger dan de Megane wat een heerlijke auto.

Zaterdag de handtekening gezet op de bestelling van een R5 waarop de Megane en de Fiat 500 van mijn vrouw ingeruild zijn. Deze wordt eind dit jaar geleverd. Tot die tijd rijden we beide auto’s nog.
Die ID.7 is dan ook zo'n 10K duurder? Daar koop je vast wel wat voor inderdaad :o

R5 is echt een leuk karretje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfroy01
Megalodon86 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:58:
[...]

Die ID.7 is dan ook zo'n 10K duurder? Daar koop je vast wel wat voor inderdaad :o

Was het maar 10K...... maar het is een lease auto via werkgever dus die pijn zie ik niet :? En ik bedoel niets ten nadele van de Megane, ook een hele erge fijne reisauto, alleen andere prijsklasse met dito impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfroy01
Megalodon86 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:58:
[...]

De R5 verkoopt goed in tegenstelling tot de R4 volgens de verkoper.
Pagina: 1 ... 97 98 Laatste