Ik ben vandaag gebeld door Renault over de nieuwste update. Deze komt in oktober of november.
Dus we moeten nog even geduld hebben.
Dus we moeten nog even geduld hebben.
Die interface ga je niet krijgen 😉Mainshooter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:26:
Ik zag een tijdje terug dat iemand een heel ander interface had in zijn megane e tech. Daarop heb ik een mail gestuurd.
Die ID.7 is dan ook zo'n 10K duurder? Daar koop je vast wel wat voor inderdaadSurfroy01 schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:50:
Vrijdag de opvolger van de Megane in ontvangst genomen. Een ID.7 nog een stap hoger dan de Megane wat een heerlijke auto.
Zaterdag de handtekening gezet op de bestelling van een R5 waarop de Megane en de Fiat 500 van mijn vrouw ingeruild zijn. Deze wordt eind dit jaar geleverd. Tot die tijd rijden we beide auto’s nog.
Was het maar 10K...... maar het is een lease auto via werkgever dus die pijn zie ik nietMegalodon86 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:58:
[...]
Die ID.7 is dan ook zo'n 10K duurder? Daar koop je vast wel wat voor inderdaad![]()
R5 is echt een leuk karretje
De R5 verkoopt goed in tegenstelling tot de R4 volgens de verkoper.Megalodon86 schreef op maandag 15 september 2025 @ 08:58:
[...]
Die ID.7 is dan ook zo'n 10K duurder? Daar koop je vast wel wat voor inderdaad![]()
R5 is echt een leuk karretje
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq